Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Minden, amire vágyhatsz: Barca-Inter, BL-1/2

2010.04.28. 15:09 nou san trafford

Labdafényezés, zsebkendőnyi cselek, bokapasszok? Az kell? A hazai pályána 1-3-ról kezdő Barcelona hozza neked, hiszen muszáj hoznia, ha nem akarja újra felgerjeszteni az "első erős csapat..." kezdetű mantrát. Sziklaszilárd, mérnöki pontossággal megkomponált csapatjáték szikrázóan kemény védekezéssel? Akkor neked az Inter kell, amely már egyszer 90 percben sűrítette a fentieket, és ezzel a kiesés szélére sodorta azt a korszakos Barcelonát, amelyet már két hónapja is mindenki a döntőben látott. Futballfilozófiák, edzői hitvallások, és két egymástól iszonyú messze álló játékfelfogás csap össze a Camp Nouban. Nem túlzás, a világ jelenlegi legjobb csapatai jönnek. Csak ma, csak neked, csak nálunk, Chuck Norris. 

Hajrá, Barcelona!

Sokkal nagyobb és összetettebb annál a tét, mint, hogy a Barcelona bejut-e az idei BL-döntőbe vagy sem. A Barcelonát Guardiola edzői időszaka alatt, joggal tartjuk a világ legjobb csapatának. Ha az Inter jut ma tovább, ez a nézet sokak szemében megváltozik, a tények talaján cáfolatot nyer. Abban az esetben viszont, ha a Barcelona 1-3-ról megfordítja a párharcot és továbbjut, akkor attól lesz hangos a holnapi sajtó, hogy a Barcának és Guardiolának még ez is ment. Pep számára ráadásul azt a pillanatot is elhozná a holnapi nap, amikor nem mást, mint Mourinhót győzte le. Az Inter az eddigi teljesítménye alapján döntőt érdemel. Ha a Barca jut ma tovább, akkor viszont nem, mert ez egy olyan nehéz helyzet, amit ha megoldanak a katalánok, akkor senki más nem érdemel döntőt, mint ők.

Meg kell próbálni visszatérni ahhoz a taktikához, ami két szezonon át eredményre vezetett. Nem kell kockázatosat húzni, azzal, hogy Alves a jobbszélső, Maxwell a belső középpályás, stb., azt kell csinálni, ami a legjobban ment és bízni abban, hogy a játékosok kiteszik a pályára tudásuk legjavát és lesz 2-3 meccset eldöntő megmozdulás. Említésre sem érdemes, de ha van csapat, amelyben a játékosok tökéletesen tisztában vannak egy jól átgondolt, bevált és számtalanszor sikerre vezető taktikával, az a Barcelona. Kezdésnél Messi jobbszél, Pedro balszél, Ibra center. Mögöttük Xavi, Keita és bár jobb lenne Touré, de Busquets. Keita lehet a kulcsfigura, akinek azt a szerepet kellene betölteni, amit Iniesta szokott, egy az egy ellen, egy  a kettő ellen betöréseket, esetleg távoli lövéseket erőltetni, és ezzel elvonni egy-egy plusz embert Ibrahimovicsról, vagy a túlszélen várakozó Messiről. Kell a szélső védők megfelelő támogatása is, mert azokra már nem marad védekező ember vagy ha mégis, akkor abban Sneijder, Eto’o és Pandev úgy el fognak fáradni, hogy talán hamarabb be lehet szorítani az Intert, mint az odavágón a 75. perctől. A félidei 1-0 kiváló alap lenne a folytatáshoz, ehhez az is kell, hogy a kiugratásra váró Milito és csatártársai egy az egy ellen ne jussanak értelmes labdához. Türelmes és pontos játék kell, mert a labdaszerzésből egyből indítani akarnak majd az olaszok. Akár Mourinhótól is lehet tanulni e tekintetben és Sneijderre, aki a gyilkos passzokat tudja adni, ráállítani egy embert, aki a támadáshoz nem is megy fel, ha Sneijder a félpálya körül van. Ha nincs meg a vezetés, akkor viszont közben változtatni kell, ekkor lehet Messit behúzni a pálya közepére Iniesta posztjára és még egy támadót, Krkic, Henry sorrendet figyelembe véve, kitenni a szélre.

A történelem egy-egy meccs tekintetében vajmi keveset számít, az csak statisztika és figyelemfelkeltő érdekesség, így sem egyik, sem másik csapat szempontjából nem mérvadó, hogy a BL 1993 óta íródó történelmében, a kieséses szakaszban összesen 3 esetben fordult elő, hogy a visszavágón otthon játszó csapat kétgólos hátrányból jutott tovább. 2004-ben a Monaco fordított 2-4 után, 3-1-re nyerve a visszavágót a Real ellen, míg ugyanebben a negyeddöntő körben a Deportivo búcsúztatta a Milant 1-4, 4-0-lal. A harmadik ilyen fordítást a Barcelona produkálta, bár hosszabbítás után, de 1-3-ról felállva a Chelsea ellen az 1999-2000-es szezonban. A Barca kispadján, akkor Louis van Gaal ült, a csapatkapitány Pep Guardiola volt, és náluk játszott az aktuális ballábas aranylabdás, Rivaldo. 2-1 után a harmadik gólt a kapitány készítette elő egy szabadrúgásból. Több mint 150 párharc távlatából, arányaiban kevés a 3 fordítás, matematikailag majdnem ugyanilyen kevés lenne a 4 is, viszont egyenként mindegyik évtizedekre szóló élményt jelent a szurkolóknak, nézőknek. Reméljük ma ez megadatik a katalánoknak. Kedvcsinálónak a videó: Barcelona-Chelsea

 

Hajrá, Inter!

Jose egy lépéssel már előrébb tart, mint Guus, hiszen legyőzte a Barcelonát, nem csak szétfingatta. Hogy egy nagyon nagy lépést ráver-e a hollandra, az a Camp Nouban dől el szerda este. A Chelsea csak nagyon közel került ahhoz, hogy kiüsse a Barcát, Iniesta lövése a 173. percben egy jobbára érdemtelen, de nagyon sokat érő továbbjutáshoz segítette a katalánokat, akik aztán meg sem álltak a győzelemig. Az Inter már most közelebb van, és egy sokkal reménykeltőbb első meccsen van túl, így igazából kijelenthető: az olaszok a továbbjutás esélyesei.

Amit Jose az első meccstől akart, azt elérte. Mind játékban, mind eredményben, ez pedig valószínűleg jeges rémülettel tölti el a saját legyőzhetetlenségükbe vetett hitükben megingatott borotvált lábúakat. Látták a pokloknak kénköves bűzt árasztó fenekét, és nem tetszett nekik. Nem tetszett nekik, hogy elnyomták őket, hogy a nyakukban lihegtek 90 percen át, nem tetszett nekik, hogy nemcsak homokszem került a gépezetbe, de a homokdombtól nem is látszott a gépezet.

Jose eladta, amit el kellett adnia hazai pályán, a nagy kérdés az, hogy mire készül idegenben. Nagyon meg lennénk lepve, ha bevillantaná a korábban már megcsodált 5-4-1-et, amivel élő falat vont Julio Cesar elé, hiszen nem feltételezzük róla, hogy ne tudná ő is: aki így tesz, azt kicsinálja a Barcelona. Könnyen lehet, hogy a gyakorlatilag hiba nélküli szisztémába nem is nyúl bele, hanem megpróbálja ugyanazt eladni még egyszer. Ebbe ugyanis nem lehet kicsit belenyúlni: vagy szétcsűri az egészet, és valami teljesen mással próbálkozik, vagy megtartja az egészet, ahogy van. Mert ha kiszed egy támadót (Pandev?), akkor elöl lesz vékony az Inter, és beszorítja a Barcelona. Arra gondolni sem merünk, hogy egy szűrőt vesz ki, bár láttuk már az Intert is afféle 3-4-3-ban játszani, ami talán nem is butaság, hiszen a Barcát a kaputól 30 méterre kell megállítani, utána már késő.

Bármilyen furcsa, Sztankovics bizony hiányozni fog. A vén csetnik ugyan nem gyors már, de az összeszedegetett labdákat képes leosztani – legalábbis sokkal jobban, mint Motta, vagy Cambiasso. Emlékezzünk csak vissza az odavágó első perceire, amikor a két említett úriember indítási kísérletei vagy Boys San Siro, vagy Puyol martalékai lettek, miközben Eto’o és Milito kérdőn néztek a társakra. Más fontos hiányzó nincs, a többiek egyébként sem kezdenének, ott van viszont Barcelonában a csapattal Mario Balotelli. És hát lássuk be, létezik annál mourinhósabb dolog, mint a bükkfavesszőből font sudribunkó előre megfontolt szándékkal történő bevetése?

Szerda este nemcsak Jose Mourinho, de Pep Guardiola is megmérettetik. Előbbiről az első meccs alapján úgy sejtjük, nehézsúlyú, utóbbi Milánóban könnyűnek találtatott. Hogy ez minden évben csak egyszer fordul-e elő vele, az 20.30-tól kiderül. Hajrá, Inter!

922 komment

Címkék: barcelona bl inter beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr631959294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endoscope 2010.04.28. 23:27:26

@Everred: És a Puskás-féle Real is korszakos volt. (Csak, hogy nekünk madridistáknak is jusson mán' egy kis dicsfény meg korszakozás). :)

Stiel 2010.04.28. 23:27:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: 'amivel nekem nincs bajom, de többeknél képes kiverni a biztosítékot.' Akkor miért te reklamálsz érte, fogadatlan prókátor úr? Kicsit olyan benyomásom van ezzel a minden kommentedben ismételt 'de én persze nem'-mel, mintha dugni is szeretnél, meg szűz is maradni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.28. 23:27:42

@Eastbay1: Ilyen kispadra kitekintek féle bohóckodás ritkán van, ez kritikán aluli, ennyire ne gondold alávalónak a focit. :)

csak a tények kedvéért 2010.04.28. 23:27:56

@Eastbay1:
Ezt még akkor volt, amikor azt hittem, hogy van sport a focin, bokszon meg a gombfocin túl is.

Csak a tények kedvéért: tényleg régi ügy, a Liverpool még több bajnokságot is nyert utána

balu11 2010.04.28. 23:28:18

ja, és hogy a mai nap se maradjon beárazás nélkül, gondolkodjunk el csak, hogy az Eto'o+40milla hány Ibrát is érne mondjuk ma...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.28. 23:28:31

@Stiel: Nem reklamáltam. Olvasd el feljebb és meglátod miről volt szó.

Ferguson 2010.04.28. 23:28:31

@Everred: igaz, sőt a united-nek két nagy korszaka is volt: 1999-2001 (belelóg a 2000-es évekbe) és 2007-2009. Mindkétszer 3 bajnoki cím, 1 bl győzelem, világkupa és még egy csomó kupa... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.28. 23:28:37

@balu11:

Nem azt mondom, hogy vétlen, nyilván hibázott ő is, csak azt, hogy méltánytalan elővenni őt. Igazából méltánytalan bárkit is elővenni. Lehet elemezni a hibákat, de ettől még Guardiola nem kisebb edző, Messi vagy Xavi nem kisebb játékosok. Márpedig itt nem kevesen azt sugallják, hogy igen.

A BL-címvédés sem Van Gaalnak, sem Mourinhonak, sem Fergusonnak, sem Ancelottinak, sem Beníteznek, sem Rijkaardnak, sem Cruyffnak, sem Hitzfeldnek, sem Del Bosquének, sem Capellonak, sem senkinek nem sikerült még.

Ebbe a sorba illeszkedik mostantól Guardiola is.

sporttárs 2010.04.28. 23:28:38

@csizsikpizsik: Jó, hát ez alapján már a csoportból se mentetek volna tovább. :)
Én továbbra is azt mondom, Guardiola jó edző, de idén mintha fizetné a tanulópénzt a nagyoknál. Igazán figyelemre méltó, hogy Milánóban nem tudott mit kezdeni egy agresszív Interrel, most meg ennyire futotta emberelőnyben.

krai 2010.04.28. 23:29:08

@montipájton: pont az ilyen újhullámos divatszurkerek miatt vannak ilyenek, én pl MU drukkerként nem fogok ilyenen bánkódni, ami volt elmúlt majd jövőre megmutatjuk
a döntőben meg hajrá inter

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2010.04.28. 23:29:23

@1116001: szerintem ugyanaz a fickó volt, aki nyáron leírta, hogy egy szerényebb összeget készül feltenni a Bayern BL-győzelmére :)

Eastbay1 2010.04.28. 23:29:31

@matthe07: Azért nem szól rá, mert 11 szentéletű Teréz apával kiállni egy meccsre egyenlő a vereséggel.

Everred 2010.04.28. 23:30:27

@balu11: mondjuk nem mintha Eto'o megváltotta volna a világot az Internél, a csatárigazolásaik közül Milito volt a nagy húzás. Tudom, gól a Stamford Bridge-en, de hát Zlatyesz meg duplázott az Arsenal ellen, oszt mégis ekézik. Sőt, egy clásicót is hozott a Barcának.

sporttárs 2010.04.28. 23:30:51

Nos, megkaptam a választ a kérdéseimre, és ez a legklasszabb válasz a világon, de tényleg: Egyszerűen, ilyen a foci.

Háromkor kelek hajnalban, jóéjt.

rizla 2010.04.28. 23:31:08

@calciomax: henry egy rakás megbízhatatlan szar idén, azért nem hozta be.

krai 2010.04.28. 23:31:18

@Ferguson: én még nem tekinteném lezártnak az érát, csak majd ha esetleg elbukjuk az idei PLt

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.04.28. 23:31:23

@Everred: Mondjuk eto'o olyan az Internel mint, Anelka a Chelseanél. A nevében csatár valóságban szélső.

halihalo 2010.04.28. 23:31:35

@Sath: Nagyon egyszerűen látod a világot. Tulajdonképpen elég lenne 11 véletlenszerűen összejött embert kiküldeni, és annyi, ugye?
Ez kicsit olyan,mint amikor azt mondják, hogy egy zenekar a karmester nélkül is tud játszani... Na ja, de nem úgy. Itt pl. SZVSZ a két edző közötti különbség döntött.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.28. 23:32:20

@sporttárs: Na, valamiben egyetértünk, jó edző, csak most nem jött össze, nem dől össze a világ.

Sath 2010.04.28. 23:32:25

@csizsikpizsik: eto'o-nak is volt ilyen időszaka, mint Ibra második féléve most.

a 2 BL cím között pl.

A még valami pedig a motiváció, az Internek több volt.

Mourinhonak ebben igaza volt:
"We have the dream of winning the Champions League and for Barcelona it's an obsession,"

Ez pedig görcsös akarássá változott, mely mind2 meccs teljesítményére rányomta a bélyegét.

Az Inter sokkal többet küzdött, ezért megérdemelt elsősorban.

Görcsöltek

rexford 2010.04.28. 23:32:52

@Everred: A 90-es években 4 elődöntő, 3 döntő sorozatban + 1 kupa.

Everred 2010.04.28. 23:33:11

@Endoscope: sőt, az akkori Stade de Reims is korszakos volt, csak a Madrid miatt nem jutott nekik a rivaldafényből :-)

Eastbay1 2010.04.28. 23:34:05

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ez tapasztalat. És akkor gondolj bele, hogy a legtöbben jól játsszák el a szabálytalanságot. Ettől nem lesz aljas a foci, csak vannak pofátlan játékosok meg kevésbé pofátlanok.

Stiel 2010.04.28. 23:34:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: persze, mindent elolvastam. Nem bírsz leállni a témával, de közben végig szabadkozol. Ezt így minek? Mondjuk olyan 200 kommenttel ezelőtt kellett volna leállni. Tudod, okos enged stb.

Everred 2010.04.28. 23:34:26

@rexford: jó, fel van véve a Juventus is a listára :-)

Eastbay1 2010.04.28. 23:35:01

@sporttárs: Most már tök felesleges arra a pár órára lefeküdni:)

Leon Osman 2010.04.28. 23:36:05

Jövőre céronáldó eligazol messzistül a bundásba tanulni a fotbalt...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.28. 23:36:10

@Sath: Hát volt elégszer hogy Etoo-t nyomozni kellett a pályán meccseken keresztül, de Ibrahim akkor sem a Barcába való. Az elejétől ezt mondom, továbbra is tartom és a mai meccs is ebben erősített meg.

halihalo 2010.04.28. 23:37:10

@sporttárs: Egy blog eleve nem lehet objektív. Nem arra találták ki.

Sath 2010.04.28. 23:37:30

@halihalo: Ja, pont ezt mondtam... bravo.

"Tulajdonképpen elég lenne 11 véletlenszerűen összejött embert kiküldeni, és annyi, ugye?"

Pontosan ebben nem értünk egyet, hogy csak a 2 edzőn múlott. Ez ugyanolyan túlhype-olt hülye media duma, mint hogy messi a valaha volt legjobb futbalista. Mind2nek van valami igazságalapja, amiből a média gerjesztett egy f@szságot.
De pont te látod túl egyszerűen a kérdést, ha azt mondod, hogy ez a 2 meccs csak az edzőn múlott.

Eastbay1 2010.04.28. 23:38:25

@Leon Osman: Guardiola meg beiratkozik a Verebes Akadémiára:)

rexford 2010.04.28. 23:38:32

@Everred: Az Inter viszont 72-ben játszott döntőt utoljára, legrégebben a klasszik nagycsapatok közül. Nem örülök, hogy megszakadt ez a szép hagyományuk. :)

BruceWayne 2010.04.28. 23:39:16

na végigfutva a mai termést: kritikán aluli.

A faszér nem tudtok 90 percre leülni a tv elé egy ilyen fontos meccsnél? vagy elhúzni a kocsmába.

A legalja megint az anti-Barcás szekció volt ma, komolyan nekik ez az egy ünnepnapjuk van évente mikor a Barcát elverik és kiélhetik magukat? Mert amúgy az egész NST-n kb. a Barca drukkerek a legnormálisabbak, ezt a nagyképűség dumát nem tudom ki kezdte el de nevetséges hogy mibe fordult már át..... Az Inter ma továbbjutott, megérdemelten, de attól még a Barca ugyanúgy a világ egyik legfaszább csapata és igenis bizonyos szempontból külön szintet is képvisel, amit egyáltalán nem dörgöl itt senki a többi csapat szurkolóinak orra alá szóval tényleg abba lehetne már hagyni ezt a picsába.....

Sath 2010.04.28. 23:39:21

@csizsikpizsik: És a szezon első felében mit mondtál, mikor az X első meccsen betalált (5-7, nem emlékszem), jó volt az összjátékokban, aszisztokban és az ő góljával nyerte a Barca az El Classicot?

Csak kérdezem, ha akkor is ezt mondtad, karakán gyerek vagy.

Leon Osman 2010.04.28. 23:42:39

@Eastbay1: már ha beveszik...

Pepnek kellett volna játszani Motta helyett, akkor 12 a 10 ellen csak megoldották volna... Balotelli már próbálkozott múltkor ezzel...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.28. 23:42:41

@Sath: Olvass vissza, kb. ugyanezt és kaptam is a ledorongot, hogy így statisztika-úgy eredmény. az el clásico volt az egyetlen amikor a "hülye bosnyák" hirtelen "svéd isten" lett, de az egyszeri kilengés volt :)

Stiel 2010.04.28. 23:43:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mindegy, ne vegyél túl komolyan, csak nem tudom szó nélkül hagyni, ha egy egyébként értelmes ember álszentkedik. Az egy szint, hogy ebbe kötök bele, sok kommenten csak nevetek amúgy. :)

Sath 2010.04.28. 23:43:53

@Great Cornholio: Ez a ma este messze legjobb pillanata, Köszi! :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.28. 23:44:40

@Nerazzurri:

Respect.

[Az jutott eszembe közben, hogy éppen ez a mindent elsöprő antibarcás indulat jelzi legjobban, hogy a Barca tényleg különleges (hogy ne mondjam: korszakos :-)) csapat. Hányan és milyen hevülettel (és milyen jelzőkkel) örömködtek tegnap a Lyon kiesése fölött?... A gyűlölet is értékmérő.]

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.04.28. 23:46:03

@Csöncsön: Ez tény. Nézz be az olasz topikba, az Inter is korszakos. :))

GGG77 2010.04.28. 23:46:42

Abszolút megérdemelten jutott a döntőbe az Inter, de ettől még hiba Guardiolat temetni, nem érdemli meg.

FORZA MILAN! (na meg 22.-én Bayern:)

Sath 2010.04.28. 23:46:58

@csizsikpizsik: akkor bravo. én pedig azt vallom, hogy eto'o semmivel nem jobb játékos, csak rá jobban hatott a megbántottság daca. Iletve az egyik legjobb barátom Inter szurkoló, és az egész szezon alatt mást sem hallgattam eddig, mint hogy az eto'o mekkora szar, amivel szintén nem értek egyet természetesen, csak vicces.

Ez a Barca soha nem egy eto vagy ibra miatt volt/lesz fantasztikus, hanem messi, xavi és iniesta + a csapategység miatt.

clfo 2010.04.28. 23:48:52

@duran6: gusztustalanok a hozzászólásaid, szégyellem, hogy egy csapatnak szurkolunk.

Pool kapott volna ki akkor se verném így a nyálam. Szánalmas...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.04.28. 23:49:04

Egyébként meg ki volt ez a jeffren gyerek?

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.28. 23:50:16

@Sath: Etoo vhogy jobban érezte/értette ezt a játékot. Mert Ibra nem szar, sőt, egyszerűen nem idevaló. Nemcsak a Barcát, a spanyol bajnokságot érzem elhibázottnak nála.
De akár tévedhetek is (mondjuk most minden hátralévő meccsen mesterhármasokkal alázhatna engem, de szeretném)

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2010.04.28. 23:50:23

Ez vicces! Azért lettem Bayern és Inter szurkoló, mert olyan sokan olyan olyan csúnyákat mondtak/írtak róluk. Most meg azt látom, hogy páran az "undorító", meg a "mocskos" jelzőket használják a Barcára. Jövőre nekik fogok szurkolni?

MAti 2010.04.28. 23:51:00

Megérdemelte az Inter, megdolgoztak érte.
---------------------------------------

Egy vonal, és alatt sok minden részletkérdésről lehet vitatkozni, ami a fenti megállapítást nem érinti.
A Barcelona játssza azt a focit, amiért ezt a játékot szeretjük, amiért a TV elé ülünk általában.
Az Internek pedig maximális tisztelet, mert amilyen alázattal dolgoztak ezen a két meccsen, tökéletesen ismerve és elismerve az ellenfél képességeit, az példamutató volt.

Mourinho-t sem szeretni kell, pusztán elismerni a tudását.

halihalo 2010.04.28. 23:52:50

@Sath: Azt nem mondtam, hogy csak, de ebben a párharcban ők voltak a nagy különbség. Ez előfordul azért. Vagy ha Pep jót mondott, akkor a játékosai fogalmatlanok, akik nem értik, mit kellene tenniük?
@Great Cornholio: Nagyon hasonlót Malouda hagyott ki a hétvégén a Stoke ellen, igaz, akkor már 7:0 volt. :) De az be sem ment.:)

halihalo 2010.04.28. 23:54:01

@Csöncsön: Ezek szerint Balotelli világsztár? :))

duran6 2010.04.28. 23:54:46

@clfo: te max ezt a hozzászólásodat szégyelljed...
(majd pont a te kedvedért nem írom le a véleményemet...)

Adriano87 2010.04.28. 23:55:27

Gratulálok a csapatnak! emberfelettit védekeztek.ha nincs kiállítás akkor nem kell izgulni.Frank de Bleeckere a ***** anyádat majdnem egy éves munkát tettél tönkre te barom.megérdemelten döntős az Inter.Barca továbbra is a világ legjobbja.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.28. 23:57:33

@csizsikpizsik:

Én nagyon drukkoltam neki, sőt most is drukkolok, de én is azt érzem, hogy mondjuk Angliában jobban tudna érvényesülni. Spanyolországban minden apró faultot lefújnak, és ez teljesen elvette az önbizalmát. Torres vagy Villa lenne a legideálisabb csatár a Barcelonába valószínűleg.

Everred 2010.04.28. 23:57:47

@Képfényező: mondhatok ám valamit? Szerintem tárgyi tévedés arról beszélni, hogy az egyik csapat játékáért szeretjük a focit.

A focit én azért szeretem, amit két csapat tesz le a pályára. A mai meccs szar volt, mert az Inter védekezett, a Barcelona pedig nem tudott ezzel mit kezdeni. Egyformán hibásak tehát. De ha pl. egy Barcelona, vagy Real Madrid, vagy akárki ronggyá aláz valami kiscsapatot káprázatos játékkal, az sem az, amiért a focit szeretem, mert mit izgat az engem? Tök egyoldalú, egyesélyes meccsek nem szórakoztatnak, függetlenül attól, milyen csodás megoldásokat láthatunk.

Az Inter-Barca, a milánói, na, azért szeretjük a focit (legalábbis én), az olyanokért. De hát ahhoz meg mindkét csapat bőséggel hozzátette a magáét, az Inter is. Maradjunk annyiban, hogy "esztétikusabb" futballt játszik a Barcelona, ne keverjük ide azt, hogy miért szeretjük a focit.

Sath 2010.04.28. 23:59:49

@csizsikpizsik: ha ezek után meg bírnák nyerni a ligát, az hatalmas lélekerőről tanúskodna.

szvsz nem fog menni, mert a Sevilla, ill. Villareal elleni 2 meccsből nem lesz meg a 6pont, főleg nem ekkora pofon után.

clfo 2010.04.29. 00:01:16

Rizla és Csöncsön pedig abszolút nem érdemel semmilyen oltást, a blog legértelmesebb arcai közé tartoznak.

Nem olvastam az összes hozzászólást tőlük természetesen, de mindig megadták a tiszteletet és az elismerést az ellenfeleiknek, szurkolótársaiknak az általam látottakban.
Azt hiszem ez fordítva is megérdemelnék.

(egyébként 1iket se ismerem, ők se engem és ez így is marad)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.29. 00:03:24

balotellit azé meg kellett volna próbálni, hátha... ja, a barcába volt két beépített ember, max és ibra. persze, hogy nem nyertek. izé, kettővel.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.29. 00:03:41

@Csöncsön: Olaszból nagyon kevés játékos tud érvényesülni spanyolban, de az idény elúszását nem varrnám Zlatan nyakába.
Vajon mit mondhat otthon amikor becsukja maga mögött az ajtót, hogy az Inter ott van, ő meg nem, holott azért gyütt ide mert ott akart lenni?

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.29. 00:05:14

@Sath: Persze hogy nem fog menni. Az Almeria ellen ment el a Liga. Az Espanol már csak a szög volt a koporsóba. A többi meg rege már...

duran6 2010.04.29. 00:06:58

Itt melyik fél is volt a bunkó...? hmm melyik is, lássuk csak, lássuk csak... NO COMMENT!
www.nemzetisport.hu/nso_cikkhozzaszolas/?cikk_id=2026655

Domingo 2010.04.29. 00:07:16

@rizla: Biztos kevesebbet tudott volna hozzátenni, mint a Jeffren.

Domingo 2010.04.29. 00:10:25

Busquets köcsögválogatottbeli helye azért megvan már, nem?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 00:12:37

@csizsikpizsik:

Tényleg nincs értelme bűnbakokat keresni. (Még Henryt se nevezném annak, bár engem egyértelműen ő idegesített föl idén a leginkább.) Kollektív volt a siker, kollektív a kudarc is.

Ibra lelkizős alkat, bármennyire vastagbőrűnek is látja a felületes szem. Ha nem megy neki, szívére veszi, elbizonytalanodik. Én sajnálom, hogy nem sikerült neki most sem, szóval személyesen is sajnálom.

Most már teljes összpontosítással a bajnokságra kell figyelni. Négy meccs van, 12 pont kell. Nagyon nehéz, de nem lehetetlen.

MAti 2010.04.29. 00:15:12

@Everred: Igaz, egyetértek. :)

BruceWayne 2010.04.29. 00:21:11

Szűk a Barca kerete, ennyi. 5 középpályással és egy centerrel előbb utóbb kifogynak a variációk. De egyébként ez évek óta probléma hogy nagyon kevés a középpályás és vérbeli támadó is csak 1-2 va hosszú ideje.

rexford 2010.04.29. 00:26:32

@Nerazzurri: 3 helyre 5 nem olyan kevés, és még Marquez is tud vkp-t játszani. Az 1 center viszont tényleg kevés.

horas 2010.04.29. 00:30:45

Ez férfi munka volt!Ismét megprobálták becsalni a nagycsaládosokat a döntőbe.Ez a faszkalap bíró ugyanaezt eljátszotta a Liverpool ellen is két éve Materazzi-val.
Forradalmi a Barca még mindig a játékot tekinteve,de azért azon is kellene gondolkodni,hogy az Inter a két párharc alatt kb 20%-ban birtokolta a labdát és 60 percnyi emberhátrányban is több gólt szerzett mint a Barca...Labdatartásban mindképp hatékony ez a taktika de valami másban?Majdnem becsalták őket idén is,de ha tavaly is csak ennyit csalnak mint ma akkor tavaly sem jut be a Barca a döntőbe.

Ez egy óriási fegyvertény.Ha 10 emberel játszunk akkor mi lett volna?Na mindegy...bocs a szurkálodásért,de ennyit megérdemelnek a BArca szurkeszek,azért cserébe amit én átéltem több mint egy órán keresztűl.

A hab a tortán,hogy nem sárgúlt be sem Zanetti sem Maicon sem Samuel és Eto'o sem hagyja ki a döntőt,úgy,hogy emberhártányban játszott az Inter majdnem egy órát.Vegytiszta továbbjutás.

Grazie Inter!Grazie Mourinho!

horas 2010.04.29. 00:37:41

@Csöncsön: Amúgy én ezt már réges rég leírtam,ahogy te írod most is.Sokan kikacagták,de nem látták azt amit én és amit te most végig néztél ebben a kieséses szezonban Ibrahimovic-al kapcsolatban.

horas 2010.04.29. 00:41:59

@rexford: Nemtudom ezt mennyire gondolod komolyan,de ha igen akkor annyi a válszom rá,hogy az Inter egy év alatt többet fejlődött mint a Juve 3 alatt és erről senki nem tehet édespapa....

stanmore 2010.04.29. 00:42:37

Én soha nem csíptem a Barcát ,mert egy sumák csapat,ráadásul fel is lett fújva ,mert csak ott játszik eredményesen ,ahol hagyják.nem panaszkodhatnak ma sem abíróra,de murinho előre megmondta ,hogy ez lesz ,mert a Chelseavel kitapasztalta ,hogy milyen eszközöket vet be a Barca.A múltkori meccsen végre volt egy nem teljesen lefekvő bíró, erre máris kifordultak önmagukból .A Messi egy kis gnóm,ha kiismerik semmit nem ér.Ide jutottunk ,hogy valamikor egy Pelé egy Puskás volt a sztár,aki mellesleg nem kapott aranylabdát ,aztán pedig még acipőjét sem pucolhatnák a mai sztárok.

MAti 2010.04.29. 00:43:28

@horas: "Labdatartásban mindképp hatékony ez a taktika de valami másban?"

Érdekes egyébként, és utoljára szokott az embernek eszébe jutni a Barcelona-ról... de ez a taktika kiváló védekezés is egyben.
Megdöbbentően kevés gólt kapnak, részint azért, mert nincs az ellenfélnél a labda.

Claudio Marchisio 2010.04.29. 00:45:45

@Everred: én akkor éreztem először, hogy "miért" szeretem a focit amikor oszt.kir.-ról hazaérve 2000-ben leültem a portugál-angol meccs elé és nem sokkal figo gólja után az égre emelt tekintettel azt mormoltam el magamban "kösz, hogy ezt láthatom, erre értem haza". na az egy mintapéldája volt a "jó meccs"-nek. aztán nem sokkal azután ugyanezt éreztem a spanyol-jugo-n is. és azóta a jópár serie-a derbik, el clasico-k, egy-két arsenal-mu-chelsea párharcon át rájöttem egyre ritkább az igazán "epic" hangulatú játszma.
mindenesetre a mostani, évek óta lefikázott/lesajnált seriea-bundesliga bl döntö érdekesnek hangzik(az egyedüli problémám, hogy nem tudok kinek drukkolni...)
a mai meccsről meg... hát ja, ezt tudja a barca(?!) a(z amúgy nevetséges) kiállítás pillanatában eldőlt a dolog. onnantól kezdve "büntetlenül" beállhatott bunkerba az inter, mivelhát senki nem szólhatja le őket ha csak a védekezésre koncentrálhatnak, hiszen emberhátrány, blabla.
ja és igen, az inter-barca is visszahozott a hangulatból, hiába inter-így, inter-úgy, az a meccs végén azért vigyorogtam(persze csak kínomban:))

calciomax 2010.04.29. 00:45:52

Bameg elmegyek madridba....

Boodler 2010.04.29. 00:46:17

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Jól láttam, hogy Valdes meg akarta verni Mourinhot? + @effberg: ennyire visszataszító és vérlázító dolgot még életemben nem láttam... egy örülő csapatra rányitni a locsolórendszert és vizespalackal dobálni egyszerűen mindennemű intelligencián aluli

Te jó ég miről maradtam le.
Két kérdés: 1. mikor és hol adják le újból a meccset?
2. addig is valaki részletezné mi történt pár szóban? (A fentebb idézet eseményeket.)

Előre is köszi!

Az eredményről a videó első 7 másodperce ugrott be:
www.youtube.com/watch?v=plvpV9p0ywg

Robot Robi 2010.04.29. 00:47:52

kivancsi lennek, h miket mondott jose chivunak. asszem 3x is magahoz hivta.

maicon meg megint nagyon jo volt. nekem lahm is nagyon tetszett a bm-lyon meccsböl

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.29. 01:07:36

@Stiel: Figyelmedbe ajánlom, hogy én nem egyszer leálltam volna, Rizla és Csöncsön kérdezett jó pár alkalommal vissza. Én pedig úriember lévén ha kérdeznek, válaszolok.

Domingo 2010.04.29. 01:20:45

@stanmore: Tipikus megalapozatlan okoskodás, ami csak arra jó, hogy felbőszítse az embert.

Robot Robi 2010.04.29. 01:21:27

@Boodler: megindult a locsolorendszer par perccel a meccs utan. az ünneplö intert (latszolag) nem zavarta. fura volt azert. palackdobalast en nem lattam a norveg streamen. valdes a deliralo mourinho egbeemelt ujjai es atszellemült arca ellen öt lefogva probalt közbelepni. eleg unfair akcio volt. jose eleg betegen nezett ki (sokat türt annak idejen barcelonaban mig edzö lett, asszem kitört belöle vmi kompenzacio), de valdes akcioja is eleg fura volt (vmi iesmi, h "itt ne mutogass")

Domingo 2010.04.29. 01:26:43

@Robot Robi: Szerintem Valdes azt hitte, hogy Józsi a katalán szurkolóknak arcoskodik.

Robot Robi 2010.04.29. 01:30:23

@Rico1: amiben sztem volt vmi igazsag. nekem fura volt jose. volt vmi beteges az arcaban

Robot Robi 2010.04.29. 01:31:40

@Rico1: de akkor is unfair volt. az arsenal sem esett neki ademajoranak.

Robot Robi 2010.04.29. 01:34:52

@Rico1: egyikük aktivitasa sem volt uriemberhez melto. eleg polarizalo esemeny volt.

rexford 2010.04.29. 01:40:28

@horas: Nem tudom miről beszélsz, édes fiam.
Egyébként meg volt honnan fejlődni, és Moratti papátok meg is tett mindent a fejlődés érdekében.

horas 2010.04.29. 01:41:34

@Boodler: Elég langyos mecs a Barca nyomogat,az Inter védekezik semmi komoly.10 perc Motta sárga,egy elég meredek becsúszás úgy gondolom sárgát ért,de ilyen meccsen azért lehet figyelmeztetni is és azért disztingválok megprobáom elkerülni,hogy belenyúljak a meccsbe,de részben adható a lap,(havernak meg is jegyeztem,hogy ennek nem örülök,ebből baj is lehet),majd ugyanez a semmit tevés a pályán a Barca tizenhatosát egy 15-20 méterre Motta kiséri az alapvonal fele a labdát az őt támadó Busquets-nek kitámasztja a kezét,amivel kb a nyakánál az állán találja el,nagy összeröffenés,piros.
Ugynaz az elképzelés nélküli labdajártaás az Inter beszögelése folytatódik csak kb 5-8 méterrel közelebb az Inter kapujához.86 ik percig egy komolyabb ziccer Krkic fejel mellé 5 méteről egy labdát,majd egy remek kiugratás leshatáron,de lehetetlen megitélni Piqué-nek hasonló csel mint a Bernabeu-ban tavaly.1-0.Nyomogatott a BArca tovább de semmi.Vége:1-0 az Inter a döntőben.

horas 2010.04.29. 01:48:41

@rexford: Istenem.
A Juve 3 éve első osztályú,azért elég nevetséges vagy,hogy még mindig ott tartasz,hogy 2006-ban kilett zárva a Juventus.
Az Inter sehol nem volt még tavaly se,idén kiejtette perpilllanat top 3 cspatból 2-őt.

Moratti mit tehet arról,hogy képtelen a Juve előrelépni most már évek óta?

Elégetlen.

rexford 2010.04.29. 01:53:34

@horas: Továbbra se értem, miről beszélsz. Én az Interről, a Juvét meg sem említettem.

sporttárs 2010.04.29. 06:45:00

@Csöncsön: Mehehe, respect, mi? Na, maradjunk annyiban, téged se zavar a bunkó stílus, ha közben jól megdícsérik a Barcát...
Nerazzuri pont lehozza az általad amúgy kifogásolt beböfögős sztílt, csak mivel konkrétan a Barca ellendrukkereit küldi el a picsába (így...), neked ez tetszik.

No comment.

Ő persze épp annyira objektív, mint akárki más. Képzelem, mennyire szeretett volna Inter-sikert. :))

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2010.04.29. 07:41:54

@Titi120: ezek szerint van egy kis eszük drága katalán barátainknak...

Stiel 2010.04.29. 09:02:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Most akkor nekem mosakszol? :) Ha akartál volna, tudtál volna olyat mondani, ami lezárja (pl. rájuk hagyod mindenféle 'de...' kitétel nélkül).

Spongyát rá. :)

danesdzsu2 2010.04.29. 11:07:42

@toerix_: Az lett. Az Inter felállása:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 12:55:37

@sporttárs: "Képzelem, mennyire szeretett volna Inter-sikert. :))"

Nickjére tekintve, gyanítom, eléggé... Pont ezért respect neki.

PeDro 2010.04.29. 14:26:20

hat, az inter azt jatszotta, amit kellett. ettol meg utalom az olasz antifocit. ez a Mourino meg jo edzo, de mekkora egy epuletes seggfej. ritka nagy paraszt a ficko.

Tika_ 2010.04.29. 14:32:16

@Nerazzurri: @clfo: :leborul:
@Csöncsön: @csizsikpizsik: +1

(clfo egyébként kicsit sajnálom, hogy kizárod a személyes megismerés lehetőségét, mert egy nst focitornán való találkozásnak lehet relevanciája. Tudtommal pont az angol szurkerek közül fenik többen a fogukat a Barca-szurkolói csapat skalpjára :))

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: jól értem, hogy szerinted azzal keltek indulatot, hogy ignorálok? Szerintem pont, hogy az ellenkezője! Ha elkezdenék acsarogni, hogy hülyeségeket beszélsz, barom vagy, stb., sokkal rosszabb lenne. Így sokkal inkább béke van.

@Everred: mondhatok ám valamit? Szerintem tárgyi tévedés arról beszélni, hogy miért szeretjük a focit :)))). Nekem speciel tetszenek a tök egyoldalú, egyesélyes meccsek, ha szép megoldások vannak, és az nyer, akinek szurkolok :).
Természetesen elfogadom, ha te - vagy más - küzdést szeretnél látni.

stanmore 2010.04.29. 21:29:13

@Rico1: Engem meg az a sunyiság bőszít fel ,ami a Barcára általában jellemző.Szegény Busquets csak azt csinálta ,amit szokás a Barcában ,és amit pl korábban Messi is művelt a Chelsea ellen.A hülyegyerek még buta is ,mert tudhatta volna ,hogy amikor kikukucskál a keze mögül a haldoklása közben ,hogy beveszik e a nagyjelenetét ,akkor a száz kamera közül egy biztos leleplezi.Az igazán nagy csapatok nem szorulnak rá az ilyen cigánykodásra ,gondoljatok csak a nagy Reálra vagy a Puskás féle Honvédra.Ezeknek a nyomába nem jön ez az impotens tili toli játékot játszogató Barca,amelyik a hátul való adogatással is csak a nagy mellényét fitogtatja ,aztán meglepődik ,amikor egy igazi focit játszó és valódi csatárokkal rendelkező csapat pofánveri.

Lacóka 2010.04.29. 21:43:49

@stanmore: nem bírom ki, te hány éves vagy? csak mert ha jól számolom, negyedjére írod le, h "puskás faszább, mint messi", amiben egyetértünk, csak tőled úgy hangzik, mint aki minden hétvégén kint volt a kispest meccsen.

duran6 2010.04.30. 14:38:08

@stanmore: igazad van, én is így látom.
süti beállítások módosítása