Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Szolgálati közlemény - minden csatornán ömlünk!

2010.08.04. 13:11 _benito

Kedves mindenki és a többiek. Hamarosan teljes erőből beindul az európai topfutball, ezzel párhuzamosan nekünk is véget ér az elmúlt hetek láblógatása, és belekezdünk erősen a szokott színvonalú tartalmak előállításába. Van néhány teljesen új ötletünk, vagy nevezzük inkább próbálkozásnak, ezek közül például próbajelleggel már fut az NST tumblrjén a szerkesztőségi levlista szondázása, de terveink szerint kinyitjuk a blog Twitterét mindenki számára, és egy olyan hírfolyamot zúdítunk rá a zinternetre a segítségetekkel, hogy ihaj. Ezen kívül kicsit jobban kilépünk a blog keretei közül, egyre több, és egyre faszább dolgokkal terveztünk benneteket megörvendeztetni. Ehhez viszont arra lenne szükség, hogy minél többen elérjenek bennünket más csatornákon is, mert – bármilyen hihetetlen – nem mindenki olvas napi szinten NST-t. A legegyszerűbb, leghatékonyabb, szívünknek legkedvesbb megoldás az, ha 24 mp ráfordításával lájkolsz minket Facebookon, követsz minket Twitteren, reblogolod a tumblinkat, és a melledre tetováltatod, hogy MINDENKI BE LESZ ÁRAZVA! Minden csatornán ömlünk felétek, segítsetek, hogy terjeszthessük Torzonborz eszméit! Respekt.
 

125 komment

Címkék: szolgálati közlemény több mint foci vegyes izé

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr402198111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.04. 15:43:24

@Neil Blender: Na én is sokat jártam oda egyidőben.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.08.04. 15:45:51

@Neil Blender:
állítólag kurtajó filmklub is van ott ;)

@Salvatore Bonanno:
tényleg nagy ötlet, csak az a gond, h délután 5kor nyitnak, de ezt lecsekkolom

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.08.04. 15:47:08

@imici77: fbookolni nem kell többet, mint egyébként, csak ha felmész, ránézel a blog oldalára is. a twitter, de főleg a tumbli meg olyan, h ott bizonyítjuk a világnak elborultságunkat, illetve adagolunk ínyenceknek való apróságokat - ha viccesnek/érdekesnek találod, érdemes követni :)

Salvatore Bonanno 2010.08.04. 15:49:25

@pote: Pótkulcs szórakozóhely . VI. Csengery u. 65/b udvar . InfO: (36 1) 269 1050
nyitva: Cs-P-Szo. :17.00-02.30. V-H-K-Sze:17.00-01.30

Igen, sajnos. Akkor továbbra is úgy nézem a meccseket, ahogy eddig: a kanapén. :-)

Hispan07 2010.08.04. 15:52:04

na, a fészbúk ismerőseim már tudják: mindenki be lesz árazva! :) viszont a többi mikor kütyühöz én sem ragaszkodnék...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.04. 15:59:26

NST-ömlés rulez.

Technikai analfabétaként és aszociális idiótaként én persze csak azzal szembesülök, ami szemembe ömlik, de, gondolom, ha klasszikus születik, azt úgyis továbbrezonálja majd a tisztelt törzsközönség.

Már csak másfél hét, és Európa leginkább focizni tudó sarkában is elkezd gurulni a labda. Lassan tényleg ideje lenne kiposztolni a köcsög/szuperválogatottakat 2009/2010-ből. :-)

Salvatore Bonanno 2010.08.04. 16:02:00

@Csöncsön: Gondolom, a Premier League aug. 14-i indulására céloztál. :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.04. 16:14:58

@Csöncsön: még megvárjuk a D-Dayt, és kiderül, h Cesc melyik válogatottba kerül:)

nils_h 2010.08.04. 16:18:00

@heinrich: @mocsing: kár. Mi az ami ide nem fér fel?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.04. 16:25:52

@Salvatore Bonanno:

Nem, én igazából erre gondoltam: en.wikipedia.org/wiki/2010_Supercopa_de_Espa%C3%B1a
:-)

@imici77:

Cesc egyelőre még tanuló éveit tölti külhonba szakadva, hogy aztán érett férfiként, amikor már nem pityereg, és nem csókolgat azonos neműeket, megmutathassa magát Európa legjobb csapatában is. :-)

clfo 2010.08.04. 16:31:48

Bocs skacok, már-már paranoiásan tartok vissza bármilyen információt magamról (múltkor google vezetéknév keresés után takarítottam), semmilyen facebook, iwiw v egyéb marhaság nem játszik :>

Azért ide naponta benézek továbbra is, egyel növelve a látogatók számát.

Angol beharangozó a francia, német mintájára, hee? MIKOR, MIKOR? :>

nadivereb 2010.08.04. 16:38:01

Fácsén már lájkolva vagytok egy ideje, a tumblr-től lábrázást kapok, a twittert még nem döntöttem el.

nils_h 2010.08.04. 16:44:35

@mocsing:
1. pöte pontosan tudja, hogy rálátok a Vasas "stadionra". Meg kell mondjam, hogy ekkora szurkolás, mint a Vasas-Kispesten volt, csak az Újpest vendégszereplésekor szokott lenni, mert azok rengetegen jönnek, és hangorkán vendéggólnál szokott kitörni :)
2. aha, ez tényleg nem fog hiányozni
3. ez meg jöhetne éppen a blogra is...

azéköszi!

krysal 2010.08.04. 16:48:57

Minden csatornán ömlik az NST. Ezt nevezem kérem ejakulációnak.:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.04. 16:49:25

@mocsing:

Igen, azt a másodikat láttam már. Büntetőjogi felelősségem teljes tudatában kijelenthetem, hogy megalapozatlan összeesküvés-elméletről van szó.

[Bár az idézett hozzászólás akár tőlem is származhatott volna.] :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.04. 16:51:59

@krysal: "ejakuLAZIOnak" - visszatérve a focira:)

krysal 2010.08.04. 16:52:59

@imici77: nem rossz, nem rossz:)

nils_h 2010.08.04. 16:54:30

@imici77: bazeg. el vagyok csúszva és péntek van? :)

gibson 2010.08.04. 17:19:35

Facebookon be lettetek lájkolva már a legelső napon, de ez a tény eddig még nem változtatta meg alapvetően a mindennapjaimat - vicces videókat, történeteket vártam, de semmi. Twitteren is megvagytok régóta, aztán az megszűnt vagy mi, most meg itt ez a Tumblr...
Szal ne értsetek félre, örülök, hogy még többet olvashatlak majd titeket, csak egyrészt most már jó lenne látni, melyik helyen milyen tartalmak lesznek, valamint azokat rendszeresíteni. Másrészt pedig vigyázzatok, nehogy a sok lájkolás, twittelés meg egyéb baromság az eredeti mondanivaló kárára menjen - mert ennyi különböző stílusú és formátumú tartalmat /a rádió is ott van még ugye/ még követni is nehéz lesz, nemhogy előállítani. És hát eddig is panaszkodtatok néha, hogy rengeteg a meló, erre most még rávállaltok...
Mindegy, én bízom benne, hogy tudjátok, mit vállaltatok, már nagyon várom az új szezont és a 'megújult' NST-t is, sok sikert!!!

Shikaka 2010.08.04. 18:06:56

@mocsing:

"persze nem mind baromság:"

az ilyeneket kirakhatnátok ide is azért!

annak ellenére, hogy:

"A legionárius földre támasztja emberméretű pajzsát (scutum), és kidugja hosszú lándzsáját (pilum), majd várja, hogy a barbár csorda nekik rontson"

a pilum nem hosszú lándzsa, hanem hajítódárda :)

@heinrich:

Az jó, hogy szóltatok, igazából csak előre elnézést kértem, hogy nem fogom bejelölni a blogot facebookon.

Martin Astin 2010.08.04. 22:04:36

Az ilyen postoknál mindig van egy elégedetlenkedő, negatív köcsög, most lehet, én leszek az, de nemigen látom még át, mennyivel adhat több tartalmat a pár új csatorna.
Személy szerint sokkal, de sokkal többre értékelném, ha időben jönnének ki a postok, ha a beígért köcsög-, meg csúcsválogatott-írások kijönnének, stb, és a "csili-vili" cuccok helyett jönne az alaptartalom kifogások meg elnézéskérések nélkül.
Nem egyszer fordul elő blogoknál (itt is volt már precedens rá), hogy kicsit túl sok kavics kerül a vízbe, lásd még, a kevesebb néha több. Én speciel inkább olvasnék még több elemzést, vagy valami új, formálódó sorozatot, minthogy pöte szóvicceit olvasgassam 140 karakterben.:-)
Ettől függetlenül lehet, hogy van benne valami ráció, majd kiderül. Az már a saját személyes "tragédiám", hogy nem érintett meg ez a "lájkoljunk be bejegyzéseket"-nemzedék meg hasonló.
Azért egy PL-beharang lassan érkezhetne.

@Nűnű: hol kell aláírni? Ez lenne a finomság!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.08.04. 22:23:55

@gibson: jogos, teljesen igazad van. ezért mondtam, hogy egyelőre csak próbálkozások. de formába öntjük, ígérjük.

vadkutya 2010.08.04. 22:34:20

@_benito: Toltam egy mailt, Sir...

vadkutya 2010.08.04. 22:46:54

Én mellesleg csak sírva kérek minden szerkesztőt és agytrösztöt az NST stábjában,h amikor eljön majd az az idő,h mindenki titeket olvas (miért ne jönne?), s ezáltal megjelennek a komolyabb hirdetők, akkor csak módjával dobáljátok ki őket a lapokra, nehogy a használhatatlanság útjára tévedjen az oldal, lásd nso.hu (bár ott több probléma is van)...

_benito · www.nst.blog.hu 2010.08.05. 08:10:33

@vadkutya: roger, sztem ma toljuk is kifele. köszi.

Mala Suerte 2010.08.05. 08:26:12

@vadkutya:

(ha már ilyen "tech-börze" van...)

chrome.google.com/extensions/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

ez leszed minden szemetet az nso-ról. na jó, szőlő blogját nem... :D

volankombi 2010.08.05. 10:37:53

Tipp: nekem FB-on az NST group-ként jelenik meg, és nem page-ként, tehát nem like, hanem join. Hasznosabb lenne, ha oldalként funkcionálnátok, mert akkor a posztjaitok direkt bekerülnének az emberkék hírei közé, nem kell odamenni megnézni, hogy mi a pörgés, és az jó.

Domingo 2010.08.05. 23:50:24

Nahát, Pintér balkán válogatottja kiejtette a Monpöliét. Rémi Gaillard mérges lesz.

chevyfan 2010.08.06. 15:24:47

Üdv!

Ez a beárazós "szállóige" ugye Csöncsön-től ered?

chevyfan 2010.08.06. 15:38:33

Bocs, Pancho-t akartam írni... valahol 2 Higuain gyalázás között írta, arra emlékszem, csak nem tudtam, hogy hallotta-e valahol, vagy saját termés:-)

halareaal 2010.08.06. 16:32:31

@chevyfan: asszem akkor született, amikor a Lyon beárazta a Real Madrid összes rúgott gólját, majd a visszavágón az összes szerzett pontját (és így persze a többi spanyol csapatot is):)

chevyfan 2010.08.06. 16:35:04

A Lyon első vagy második kalapos a BL-ben?

giacinto 2010.08.06. 18:07:54

@chevyfan:

Idei BL őszön első kalapos:

Inter
Barca
MU
Chelsea
Arsenal
Bayern
Milan
Sevilla (ha bejut, a Braga ellen...)
Lyon (ha nem jut be a Sevilla a Braga ellen)

Szóval sanszos hogy csak 2. kalapos lesz a Lyon.

giacinto 2010.08.06. 18:13:21

@giacinto:

2. kalapos biztosan :

Real
Roma
Sahtar
Benfica
Valencia
Marseille

+Lyon (ha a Sevilla nem esik ki)
+Werder (ha bejut a Samp ellen, remélem nem :D)
+esetleg a Zenit, ha bejut az Auxerre ellen és a Sevilla-Werder duóból minimum egyik kiesik
+van még 3 csapat akiknek van némi sansza de elég kevéske, túl sok jó csapatnak kell előlük kiesni a selejtezőben

horas 2010.08.06. 18:15:46

@giacinto: Na egy triplázással nagy nehezen egy kalapba került az 5 éve? vagy hány éve semmit nem nyerő Arsenal-al,meg a 3 éve UEFA kupát (ami szintúgy egy tányér nokedli meglehet nézni a döntősöket,hol voltak következő szezonban...)nyert amúgy nimand Sevilla-val,na valamit azért végre csak elért az Inter.Nevetséges.

horas 2010.08.06. 18:21:33

Nem az a pláne,hogy az Inter miért nem volt ott,hanem az Arsenal meg a Sevilla mi a tökömtől konstans első kalapos...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.06. 18:24:38

@horas: A címvédő mindenképp elsőkalapos, akárhanyadik az idióta uefa-koeficiens alapján. De látom krónikus a 'tituli' mániád ;-). "Tányér nokedli" - istenem!

Martin Astin 2010.08.06. 18:28:23

@horas: Az Arsenal pl. azért, mert az elmúlt 5 idényben:
döntő, legjobb 16, QF, SF, QF és ez bőven elég az első kalaphoz. A számítás a konzisztenciát méri, ebben pedig igen jók.

giacinto 2010.08.06. 18:29:57

@popp: Nem csak a cimvédés miatt lettünk első kalaposak, hanem az 5 éves pontszámítás alapján, idén sokat fejlődtünk, pl már a milan előtt vagyunk az UEFA rangsorban, akik csak a Liverpool kiesése miatt maradtak az első kalapban.

Egyébként minden klub helyzetére ez a válasz: az 5 éves IDIÓTA pontszámítás miatt állnak ott, ahol.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.06. 18:37:44

@giacinto: Persze tom, csak horas triplázás kellett ahhoz, dumájához írtam. Egyébként, úgy tudom csak a nemzetközi kupában elért eredmények számítanak, a hazai trófeák nem. És igen, a barátunk szerint tál nokedlit érő uefa/el győzelem tobbet ér, mint egy bl tizenhat.

giacinto 2010.08.06. 21:24:53

@popp: igen, csak a nemzetközi (mondhatnám stílszerűen: az internacionális) eredményeket számolják, ezért lehetnek ilyen előkelő helyen:

-a sohabajnok Sevilla
-az elmúlt 20 évben nem bajnok Liverpool
-és az elmúlt 10-12 évben kemény 1 bajnoki cimet begyűjtő milan sem.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.06. 22:13:45

@giacinto: Elég szahar ez a koefficiens rendszer, mert szerintem másképp kéne súlyozni az EL-t meg a BL-t, de azért különböző nemzetiségű csapatokat nehéz összehasonlítani a hazai eredmények alapján, Persze ez így momentán az Internek szarul jön ki, de almát fölösleges volna körtéhez hasonlítani. Annyiban számít a hazai színtér, hogy ott lehet kiharcolni, a nemzetközi szereplést. Ha az Inter mindig bajnok soha nem kell selejteznie, így elég jó pozícióból indul.

giacinto 2010.08.06. 22:19:03

@popp: A külön pontozást már mióta sírjuk, legfőkébb a német-olasz összevetésnél alakul ki markáns vita a téma körül. Nekem is meggyőződésem hogy sokkal nagyobb súllyal kéne számításba vennei a BL_t, mert igazán za számt, az EL a kanyarban sincs hozzá komolyságát, nézettségét, tőkeerejét tekintve.

Egy BL-meccs győzelme nálam 2-szer annyi pontot érne kb, mint egy EL. össze sem hasonlítható a 2.

igy nem lennének olyan baromállat listák, amin a Sahtar Donyeck előzi a triplázó Barcát.....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.07. 11:54:37

@horas: @popp: @giacinto:

Egyáltalán nem értek egyet. A koefficiens rendszer nagyon is jó. Az öntelt, nagyképű csapatoknak persze, akik "telibe szarják" az Európa Ligát/UEFA-kupát, nem az, dehát értük nem is kár.

Ha meg a hazai teljesítmény számítana, akkor a Loki Európa egyik legjobb csapata volna utóbbi 5 éves teljesítménye alapján. Szerintetek az volna a reális? :-)

horas 2010.08.07. 13:09:18

@Martin Astin: Az Arsenal nem nyert semmit 5 éve.
Van egy BL elődöntőjük,most kiváncsi elszek a Lyon hány évig lesz első kalapos.

Nyílván nem lehet teljesen korrekten belőni kalapokat,igaz.5 semmit sem nyerő,ez a mostani Nou Camp-os meccs után ez a csapat még mindig első kalapos az nevetséges.

Mondjuk,ha úgy gondolkodunk,hogy a második kalapban símán vannak erősebb csapatok mint az elsőben,mert lényegében ezt mondom,akkor az Arsenal is belecsúszhatna valami komoly csoportba,de ez valahogy sosem jön össze.

@popp: Te a tipikusan,rasszizmust reggeltől estig nyomató feka esete vagy.
Akár mit írok,titulus mániád vágod a fejemhez,ahelyett,hogy lenne egy kis kivagyi ságod és mondjuk le emrnéd írni,hogy a Roma miért nem első kalapos,ha az Arsenal az rendre BL-8 ezüst érmek olasz-kupák,símán feltud mutatni anyit a Roma mint az Arsenal.
Nem,neked ez felsem tünik,megint a horas milyen nagyképű fasz,írok neki....

horas 2010.08.07. 13:16:19

@Csöncsön:
Az UEFA kupa megnyerése kb a BL-csoportból való továbbjutással egyenértékű tett.

Atlético-Fulham
elöbbi nem tud továbbjutni a BL-csoportból most már nem egyszer,utóbbi azt sem tudja mi az.

Werder-Sahtar
tipikus BL-3ik helyezett iskolapéldák.

Zenit-Rangers
elöbbi lehengerlő UEFA kupa győzelem,BL-csoport búcsú,azóta azt sem tudjuk miva velük.
Rangers örül,ha nem esik ki utolsó helyen a BL-csoportban.

Sevilla-Espanyol
az akkor UEFA duplázó a BL-ben hazai pályán esik ki egy Fenerbache-tól,(akit a második kalapos Inter 3-0 bombázott le hazai pályán.),majd utána be sem jut a BL-be majd a CSZKA ellen ismét hazai(!!!) pályán esik ki.
Espanyol Fulham kategória beáldozzuk a szezont az EL-re mert semmi másra nincs sansz,spanyol kiscsapat.

Az UEFA-kupát ennek szellemében kellene értékelni,nem őgy,hogy "be jut a Sevilla a BL-be akkor eslő kalapos"
Ez mi???

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.08.07. 13:21:16

@horas:
Az Arsenal azonfelül hogy MINDEN évben ott van a BL főtáblán és szinte mindig eljut legalább a 8-ig, az utóbbi 5 évben játszott egy döntőt (ezt valahogy elfelejtetted), valamint egy elődöntőt.
Mond csak, ki legyen első kalapos?
Az a Real Madrid amely évek óta még csak a 8-ba sem jutott be, vagy az a Roma amelyik tavaly például nem is indult a BL-ben?

vadkutya 2010.08.07. 13:24:57

@peter135: Kb szó szerint ugyanezt akartam, +1.

vadkutya 2010.08.07. 13:26:58

@horas: "5 semmit sem nyerő,ez a mostani Nou Camp-os meccs után ez a csapat még mindig első kalapos az nevetséges."

Ez meg akkor faszság, már ne is haragudj,h bikát szügyön...

horas 2010.08.07. 13:27:16

@peter135:
Bocs visszakérdezek.
Mire fel van az első kalapban?
Akkor a Porto-nak vagy 5 évig első kalapban kellett volna lennie.
Nem is az a baj,hogy első kalapos,hanem mindig gyökér csoportot sorsolnak ezáltal,aztán ezért könnyeb a sorsolás is,azért megy mindig a csapat a 8 közé ahol meg mondjuk rendre fog nélkül megy haza,az is igaz.
Legyen első kalapos,csak akkor,egyszer szeretném látni,hgy nem Stuttgart-okkal van tele csoport...

horas 2010.08.07. 13:30:10

@vadkutya:
Na miért is faszság?
Nem 5 éve nem nyert semmit hanem 6 vagy mégis mennyi?
Jó nyílván a NOu CAmp-os meccsre hivatkozni dokumetárisan blődség,de nehogy már ezen akadj ki.Igazából részemről lezárt a téma,leírtam a véleményem,egyet érteni úgy sem fogunk.

vadkutya 2010.08.07. 13:34:45

@horas: Ha az a bajod,h "gyökér csoportot sorsolnak nekik", azon nem tudok segíteni, nem én húzom a golyókat...

Csak tudod furcsa,h most a BL-lel hadakozol, miközben amíg nem jött José, addig közel sem jutottak el addig, mint az Arsenal.

horas 2010.08.07. 13:34:54

Most gonosz leszek.:
Azért dühító számomra az Arsenal standard első kalapja mert,az első komoly csapat rendre agyba főbe veri,számomra egy első kalapos csapat nem ebből ismerszik.

Tavaly volt 5 éve a Porto BL-címe,szertném,ha egy Arsenal-os pajtás megírná,hanyadik kalapos volt a Porto a tavaly,(őkis ott vannak rendre a kiesési szakaszban,a BL-cím símán kompenzálja,hogy ha többségben nem 8 hanem 16 között)

horas 2010.08.07. 13:37:51

@vadkutya:
Telibe találtad a szöget.
Pont ezért mondjuk,mert a más kalapba sorolás végett nehezbb volt a sorsolása az Inter-nek.
Végig lehet nézni akiktől kiesett az Inter rendre találkozott az Arsenal szerintem nagyobb arányú vereségeket szenvedett rendre,és édesapa az Inter-nek idén is sokkal nehezebb sorsolása volt mint az Arsenal-nak!
Ugyhogy körbe értünk.1-0 ide.

vadkutya 2010.08.07. 13:39:26

@horas: "az első komoly csapat rendre agyba főbe veri,számomra egy első kalapos csapat nem ebből ismerszik."

De nem is arról, amit az Inter művelt eddig a BL-ben. Kicsit sztem nyugodj le és gondold át, miket írsz...

horas 2010.08.07. 13:41:09

Amúgy meg mindenre figyelemmmel lévő kollegáknak elárulom a mondókámat azzal kezdtem,hogy nem az a pláne és a mondókámnak a lényege,hogy az "Inter miért nem",hanem az Arsenal már megint miért?
Hagyjuk a témát.

bz249 2010.08.07. 13:50:34

@horas: gyengebbek kedveert, az elso kalap azt jelenti, hogy a csapat benne van Europa 8 legjobb klubcsapataban.

Az Arsenal az elmult 5 evbol 4-szer bejutott legalabb a BL-negyeddontobe (Europa 8 legjobb csapata koze) kozte egy dontovel es egy elodontovel (a maradek evben nyolcaddontos volt).

Ki a banatos fasznak van helye az elso kalapban, ha ennek a csapatnak nincs?

Ugyanebben az idoben a hazai bajnoksagban (Premiership) 3 db 3. es 2 darab 4. hely. A hazai kupakban 1 donto es 4 darab elodonto.

De tudod mond a kriteriumokat es ezalapjan allitsd ossze Europa 8 legjobb csapatat.

horas 2010.08.07. 13:55:13

@bz249:
Azzal az erővel,amivel az Arsenal van a legjobb 8 között már nemtudom mióta,lehetne más is.
Ennyit kellene felfogni mára,ha ez megvan majd folytatjuk.

Everred 2010.08.07. 14:57:17

@horas: lehetne más is, ha az a más is elérne annyit a BL-ben, mint az Arsenal. Ennyi.

Nem is értem ezt az egészet, hogy min vered most magad. Mintha nem ugyanazok a szabályok vonatkoznának mindenkire. A pontszámítás egységes, szó sincs róla, hogy az Arsenal kiemelt elbánásban részesülne.

vadkutya 2010.08.07. 15:14:09

@horas: Apa, ez már a 3. szombat (amit én látok), amikor felkelsz, és az Arsenal-t fikázod egész nap. Dühből sajnos néha akkor baromságokat írsz,h ezért vonják később kétségbe a további mondandóidat. Pedig ritkán van azzal baj, amit írsz, leszámítva az ilyen napokat. Nahmind1, fentebb leírtad, egyetérteni nem fogunk... :)

balu11 2010.08.07. 15:53:17

nemtom, mit nem értetek: amilyen eredményeket hozott az elmúlt 5 évben az Arsenal, olyanokat hozhatott volna más csapat is, csak éppen nem hozott, ill. akik hoztak, azok benn is vannak a legjobb 8 csapatban Európában. De ez lehetett volna másképp is. Vagy mi...

horas 2010.08.07. 16:17:37

@vadkutya: @Everred:
Az egésznek ez a lényege,hogy hülyén van kitalálva a renszer,de ez minden sorsolásnál előjön nálam.

Nem az Arsenal-al vagy a Sevilla-val van bajom,hanem számomra ők az igazi jó példák a rendszer hibáinak kiütközésére.

Hagsúlyozom tökéletes rendszer nincs!

Csak egyszerűen megemlítettem érzésem szerint kicsit igazságtalan,az Arsenal és a Sevilla kiemeltségének mértéke.

Nyílván szubjektív.De szerintem a BL-rendre rámutat ezekre a hiba pontokra,kimondom sokkal szívesebben látnám az Arsenal-t és a Sevilla-t is a második kalapban érzésem szerint nem szolgáltak rá a folyamatos legmagasabb kiemeltségre.De ez mind a rossz rendszer miatt van,én a rendszer fikázom nem az Arsenal-t és a Sevilla-t.Akiket egyébként kedvelek.

chrisred 2010.08.07. 16:46:58

@horas: Az Arsenal a legrangosabb kupában folyamatosan ott van a végküzdelmekben, azért ez szerintem többet ér, mint például az, hogy az Inter az egyenes kiesésben évekig még csak meccset sem nyer, aztán egy sorozatban győztes lesz. Azt viszont én is nevetségesnek tartom, hogy a második számú kupában elvileg több pontot lehet szerezni (ahogy a Sevilla is gyűjtötte a pontjait az UEFA kupában), mint a BL-ben, nyilvánvalóan klasszissal gyengébb ellenfelek legyőzésével.

horas 2010.08.07. 16:53:24

@chrisred: Inkább finomítsük,arra,hogy jelen van a BL-ben.

Az UEFA pontozás teljesen irracionális.

bz249 2010.08.07. 16:57:14

@horas: "Csak egyszerűen megemlítettem érzésem szerint kicsit igazságtalan,az Arsenal"

1. kalap=Europa 8 legjobb csapata, vagyis oket varjuk a BL negyeddontoben, az Arsenal ezt az utobbi 5 evbol negy alkalommal teljesitette. Vagyis az esetek 80%-ban hozta, amit egy elso kalapos csapattol elvarunk. 5-bol 4, az nem kicsuszott eredmeny, hanem stabil teljesitmeny.

De tessek par alternativ BL alapu rendszer.

Eremtablazat az elmult 5 evrol (gyozelem, donto, elodonto)

1. Barcelona 2 0 2
2. Manchester United 1 1 1
3. AC Milan 1 0 1
4. Internationale 1 0 0
5. Chelsea 0 1 2
6. ARSENAL 0 1 1
6. Liverpool 0 1 1
8. Bayern München 0 1 0

Legtobb BL negyeddontos szereples (legtobbszor Europa 8 legjobb csapata kozott)

1. Barcelona 4
1. Manchester United 4
1. ARSENAL 4
4. Chelsea 3
4. Liverpool 3
4. Bayern München 3
7. AC Milan 2
7. Internationale 2
7. AS Roma 2
7. Villareal 2
7. Lyon 2

Szoval akarmilyen modon szamitjuk a nemzetkozi eredmenyeket az Arsenal mindenkeppen benne van az elmult 5 ev 8 legjobban szereplo BL csapataban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.07. 16:58:13

@horas: @chrisred:

Ennél jobb rendszert egyszerűen nem is lehet kitalálni. Minden nemzetközi eredményt figyelembe vesz, súlyozva azok rangját.

Például ugye a BL-ben elért győzelmek többet érnek, mint az EL-ben elértek (bónuszpontok stb.). Nagyon helyes ugyanakkor, hogy az EL-szereplés is komoly súllyal esik latba, ezzel is ösztönözve a klubokat, hogy vegyék komolyan.

Egyébként óriási csúsztatás, hogy az EL-győztesek leégtek volna a BL-ben. A Sevilla csoportelső lett, pont az Arsenal előtt, és csak a Chelsea-verő Fener ejtette ki 11-esekkel; a Zenit epdig egy Real/Juve csoportba került, ahonnan egy Arsenal is simán kieshetett volna.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.07. 17:01:42

Jellemző módon egyébként az UEFA-koefficiensekkel csak az olasz szurkeszeknek van bajuk. Nem is tudom, miért...

chrisred 2010.08.07. 17:07:46

@horas: Ezt mondjuk lehetne a Real Madridra mondani, akik 2004 óta nem nyertek egyenes kieséses párharcot. Az Arsenalnál pont annyi jobban szereplő európai kupacsapat volt az elmúlt években, amelyek meg is előzik őket a rangsorban.

bz249 2010.08.07. 17:10:34

@bz249: ha a hazait nezzuk, akkor

eremtablazat

Manchester United 3 2 0
Chelsea 2 2 1
Liverpool 0 1 2
Arsenal 0 0 2

ezalapjan a 4. legeredmenyesebb angol az elmult 5 evben... de ugye a Liverpool nincs, ezert valojaban a 3. angol

ha az olimpiai pontozast hasznaljuk az 1-6 helyezesekre (7-5-4-3-2-1)

Manchester United 31
Chelsea 28
Arsenal 17
Liverpool 16
Tottenham 7
Everton 5
Aston Villa 3
Manchester City 2
Blackburn 1

Ezalapjan a 3. legjobb angol, ha a regi Forma-1-es pontozas (10-6-4-3-2-1) alapjan szamolunk

Manchester United 42
Chelsea 36
Liverpool 17
Arsenal 17
es innen lefele ugyanaz

A 3-4. legeredmenyesebb angol csapat, de a Liverpool hianyaban egyertelmuen a 3.

Vagyis egy TOP3 bajnoksag 3. legjobb csapatarol van szo. Szoval nem tudom milyen statisztikat lehet gyartani, ahol ez az alakulat nem elso kalapos.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.07. 17:14:29

@chrisred:

A Real Madrid viszont páratlan módon eddig még mindig továbbjutott a BL-csoportkörből. Szóval így vagy úgy, a koefficiens-számítás teljesen reális és értelmes.

horas 2010.08.07. 17:41:10

@Csöncsön: Hagyjuk már.
Melyik Real volt az akit a Roma odavissza megvert?
Sevilla-nak kifogás lehetne egy akkor a szokásosnál erősebb Fener csak azóta sajnos volt egy komolyan vehetelen CSZKA elleni kizúgás,egy első kalapos csapatnak ne okozzon már gondot egy kicsit erősebb Fenerbache...
Az UEFA kupa menő csapatok rendre leégtek a BL-ben,a körülményeket hagyjuk mert a léynegen nem változtat.
@chrisred: Most lehet,hogy a Real gyengébben szerepelt a BL-ben,de a 2 bajnoki cím azért kompenzál...egyébiránt nem hiszemh,ogy folyamatosan

horas 2010.08.07. 17:42:44

@horas: folyamataosan első kalaposok lettek volna.
Részemről lezárt a téma,elmondtam a mondanivalómat

chrisred 2010.08.07. 17:48:26

@horas: De mi köze a bajnoki címeknek az európai kupaszerepléshez?

bz249 2010.08.07. 17:51:49

@horas: "Most lehet,hogy a Real gyengébben szerepelt a BL-ben,de a 2 bajnoki cím azért kompenzál...egyébiránt nem hiszemh,ogy folyamatosan "

2010 nyolcaddonto Olympique Lyon-Real Madrid 2-1
2009 nyolcaddonto FC Liverpool-Real Madrid 5-0
2008 nyolcaddonto AS Roma-Real Madrid 4-2
2007 nyolcaddonto Bayer Munchen-Real Madrid 4-4 (idegenben lott gollal tovabbment a Bayern)
2006 nyolcaddonto Arsenal-Real Madrid 1-0
2005 nyolcaddonto Juventus-Real Madrid 2-1 (hosszabbitasban)

es

2004 a Real Madrid utolso negyeddontoje, amelyen

AS Monaco-Real Madrid 5-5 (idegenben lott gollal tovabbment a Monaco)

Nalam ez tipikus masodik kalapos szereples, stabil nyolcaddonto, de semmi egyeb kozte egy kieses a Roma illetve Lyon ellen (es a szerinted nem elso kalapos Arsenal ellen).

giacinto 2010.08.07. 19:04:24

@Csöncsön: "Ennél jobb rendszert egyszerűen nem is lehet kitalálni. Minden nemzetközi eredményt figyelembe vesz, súlyozva azok rangját.

Például ugye a BL-ben elért győzelmek többet érnek, mint az EL-ben elértek (bónuszpontok stb.). "

rohadtul nem súlyozza a győzelmek értékét, éppen erről megy a vita. ugyananyyi pontot adnak az EL-győzelemre, mint aBL-re. Annyi a különbség hogy a BL-csoportkör túlélése után kapsz néhány bónuszpontot, de ez is csak tavaly óta van, az rangsor meg 5 éves számítás alapján készül. Tehát még 2-3 évnek el kell telni hogy vmit érjen is az a BL-csoport továbbjutás, ami horas szavaival élve kb UEFA-győzelemmel ér fel. (és egyet is értek vele, azzal is hogy az UEFA-győztes csapatok sehol sincsenek BL-ben.)

PL: a Sevillát ajnározzátok az UEFA-győzelmei miatt, miközben a BL-ben még annyit sem csinált mint a full megérdemelten 2. kalapos Real Madrid.....

Arról nem tehet a többi nagycsapat, hogy nem tudtak az EL-ben bohóckodni éveken át.

giacinto 2010.08.07. 19:14:23

@Csöncsön: "Például ugye a BL-ben elért győzelmek többet érnek, mint az EL-ben elértek (bónuszpontok stb.)."

Jaja, jól is mutatja ezt a 08-09-es szezon pontozása, amelynek végén a pontozás szerint Európa legjobb csapata a Sahtar Doncek volt.... miközben a Barcád szétcsapta Európát....

ennél jobb számítás tényleg nincs.

giacinto 2010.08.07. 19:16:13

@giacinto: a 06-07-es szezonban is többet kapott az UEFA-s Sevilla, mint a BL-győztes Milan....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.07. 21:02:25

@giacinto:

Pont azért vesznek figyelembe 5 évet, hogy ezzel ellensúlyozzanak egy-egy kiugró évet. A Sevilla azért 1. kalapos, mert náluk nem egyetlen kiugró év volt, hanem legalább kettő. [Azokban az években simán BL-8 szinten játszottak.]

Egyébként hogy az EL-t egyáltalán nem olyan könnyű megnyerni, arról a Juventus vagy a Liverpool mesélhetnének sokat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.07. 21:26:59

Érdekesség: Magyarország pontjai 98/99 óta:

2.333
3.125
2.666
1.500
3.166
4.833
4.166
1.000
1.000
1.000
1.000
2.750

Idén eddig 1.750 pontunk van, ami csak emelkedhet.

Látható, hogy a magyar bajnokság mélypontja a Fradi kizárásának idejére esett.

bz249 2010.08.07. 21:36:08

@Csöncsön: "Látható, hogy a magyar bajnokság mélypontja a Fradi kizárásának idejére esett. "

Rossz az ok-okazat irany... az FTC kizarasa esett a magyar bajnoksag melypontjara. Ha emlekszel ez volt az az idoszak, amikor tobb klub is a csod szelen tancolt, kestek a fizetesek, mindefele gyanus alakok sundorogtek "tulajdonoskent" es "edzokent". Ezen tobbek kozott a Fradi is atesett.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.08.08. 09:42:07

Lehet, hogy valaki leírta de én átfutva a kommenteket nem vettem észre.

Az EL felülpontozásának az lehet az értelme, hogy a kupa presztízsét megemeljék. Ilyen szempontból még jó döntésnek is nevezhető az uefa részéről.

horas 2010.08.08. 10:08:27

@chrisred: Hát ez az drága cimborám bajnoki harmadik negyedik helyezetekkel,miért vagy első kalapos....

horas 2010.08.08. 10:12:41

@bz249:
Az Arsenal BL menetelését is linkled már be légyszíves a BL-döntő után tól...
csak így hasra csapva...
PSV ellen élből kiesés 16 között,hazai pályán Pool ellen 4-2 a 8 között,MU ellen haza pályán 3-1 az elődöntőben,Barca ellen 8 között 4-1...
Az út az első kalaphoz című kisfilmünk történetét olvasták köszönjük....

bz249 2010.08.08. 10:30:48

@horas: a 2005-2006-es szezont jelenleg meg nezik, de tessek a kedvedert

2006-2007 nyolcaddonto, Arsenal-PSV 1-2
2007-2008 nyolcaddonto Arsenal-MILAN 2-0
negyeddonto Arsenal-Liverpool 3-5
2008-2009 nyolccaddonto Arsenal-AS Roma 1-1 (buntetokkel tovabbment az Arsenal)
negyeddonto Arsenal-Villareal 4-1
elodonto Arsenal-Manchester 1-4
2009-2010 nyolcaddonto Arsenal-Porto 2-6
negyeddonto Arsenal-Barcelona 3-6

senkitol nem szivtak 3 golnal jobban (a Real ugye -5-ot kapott a Pooltol), a PSV kivetelevel mindig elso kalapos csapat ellen bucsuztak (a Realt ugye Lyon, Roma, Arsenal csapta ki), es elkaptak a Milant

Ha hozzatesszuk a 2005-2006-os szezont, ami ugye jelenleg meg szamit

2005-2006 nyolcaddonto Arsenal-Real Madrid 1-0
negyeddonto Arsenal-Juventus 2-0
elodonto Arsenal-Villareal 1-0
donto Arsenal-Barcelona 1-2

bz249 2010.08.08. 10:49:46

@horas: egyebkent rakjuk ossze a Zigazi elso kalapos csapatok listajat, ugye 8 kell belole

Anglia
Manchester United (1 BL, 1 donto, 1 elodonto, 1 negyeddonto, 3 bajnoki cim, 2 ezusterem)
Chelsea (1 BL donto, 1 elodonto, 1 negyeddonto, 2 bajnoki cim, 2 ezust, 1 bronzerem)

azt hiszem ok egyertelmuek, maradt meg 6 csapat

Spanyolorszag
Barcelona (2 BL, 1 elodonto, 1 negyeddonto, 3 bajnoki cim, 1 ezusterem, 1 bronzerem)
a kedvedert
Real Madrid (2 bajnoki cim, 3 ezusterem)

marad 4 csapat

Olaszorszag
Inter (1 BL, 1 negyeddonto, 5 bajnoki arany)
Milan (1 BL, 1 elodonto, 3 bronzerem)

az Inter egyertelmu, a Milan meg az elmult 5 evben nyert egy BL-t, nyilvan helye van az elso kalapban

Maradt 2 csapat

Nemetorszag

Bayern München (BL donto, 2 BL negyeddonto, 3 bajnoki cim, 1 ezusterem)

maradt 1 csapat

na ki legyen az Liverpool, Juventus ugye nem jatszik, mert nem BL-es helyen vannak

A valos lehetosegek

Anglia: Arsenal
Spanyolorszag: Sevilla
Olaszorszag: AS Roma
Nemetorszag: Werder Bremen
valamelyik francia? netan egy kelet-europai? vagy a jonevu Twente Enschede? esetleg portugal vagy gorog csapatot tennel be?

dzzzzz 2010.08.08. 11:56:22

@bz249: Sevilla a két UEFA kupa győzelmével simán, sőt szerintem a Real előtt van ezzel.

bz249 2010.08.08. 12:01:24

@originalBalintos: az uriember szerint az EL bohocliga, ugyhogy nem vettem figyelembe.

bz249 2010.08.08. 12:13:28

@originalBalintos: de a lenyeg, hogy a 8 elsokalapos koze mindenkeppen befurakszik egy olyan csapat, amelyik ugymond "nem erdemelte" meg.

A fentebbi hetes ugy jott ossze a mostani valasztek, hogy az elmult 5 ev osszes BL-gyoztese (Barcelona, Manchester, Inter) osszes nem Arsenal BL-dontose (Chelsea, Bayern), osszes angol bajnoka es ezustermese, osszes spanyol bajnoka es ezustermese, osszes olasz bajnoka es osszes nemet bajnoka itt van. Es ez is csak 7 csapat.

giacinto 2010.08.08. 12:48:29

@Csöncsön: "Pont azért vesznek figyelembe 5 évet, hogy ezzel ellensúlyozzanak egy-egy kiugró évet. A Sevilla azért 1. kalapos, mert náluk nem egyetlen kiugró év volt, hanem legalább kettő. [Azokban az években simán BL-8 szinten játszottak.]"

Ügyesen terelsz. Nem erről volt szó. az 5 év a rendzser legjobb része, ezt sztem senki nem vitatta.
Itt az ostoba pontozásról van szó! (amit te a legeslegjobb rendszernek tartasz) ami nemhogy egyenlő lenne, néhány példából az derül ki hogy erősen felülreprezentálja az EL-beli sikerek értékét.

Itt eg yújabb gyöngyszem a pontozás szépségét illetően:

2004-05 szezon: 3. legtöbb pontot az AZ ALkmaar (!!!) szerezte Európában, pusztán a 2 BL-döntős (Pool és Milan) kapott nála többet, miközben gyakorlatilag semmire nem emlékszünk az Alkmaarból, még döntőt sem játszottak az EL-ben.

És lécci ne azzal válaszolj hogy ez már nincs benne az 5 évben.

Itt csak és kizárólag a pontozás bénaságaira hivom fel a figyelmedet.

giacinto 2010.08.08. 12:50:57

@bz249: Sztem hagyjad, az Arsenal nálam is jogosan van ott, mert tényleg stabilan teljesítenek egy 5 éves rendszerben és legalább a BL-ben gyűjtögetik a pontokat, nem pedig a B-kategóriás ligában.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.08. 13:15:53

@bz249:

Nem az ok-okozati összefüggést, hanem az egyidejűséget hangsúlyoztam. :-) Szerencsére most viszonylag sok klubnál van viszonylag normális tulajdonos, és ez remélhetőleg szép lassan az eredményekben is megmutatkozik majd (részben már meg is mutatkozik).

@giacinto:

Azért jó a rendszer, mert hosszú távon kiegyenlíti az anomáliákat. Én egyébként emlékszem arra az Alkmaarra: Van Gaal volt az edzője, kitűnő kis csapat volt. BL-be is kijutott, csak aztán Van Gaal helyett jött Koeman, és leeresztettek. Ha egy év figyelembe vételével történne a kiemelés, én is nehezményezném, hogy egy EL-elődöntő többet ér, mint egy BL-elődöntő, de az 5 éves értékelés súlyozza ezeket a kiugrásokat. (Olyan ez, mint hogy műkorcsolyában tíz bíró van, és kiesik a legmagasabb és legalacsonyabb pontszám.*) Egyébiránt teljesen egyetértek @mbemba: -val: nagyon helyes, hogy segítik az EL-t. Sokkal érdekesebb sorozat, mint a BL, patinás, kicsit megkopott, de szimpatikus klubokkal.

giacinto 2010.08.08. 20:40:07

@Csöncsön: tehát mivel 5 évet néznek, akkor nem gond hogy 1-1 évben összevissza pontoznak és irreálisan jó pontszámokat kap 1-2 EL-es felvillanó csapat....
süti beállítások módosítása