Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nou San Trafford Epilógus II.

2010.08.18. 09:00 nou san trafford


Ezen az oldalon utoljára. Búcsúzunk, de csak a helytől.

Új haza - donnelly
Véget ért az őskor az NST történetében. Kicsiny városállamunk túlnőtt a falak jelentette határokon, és elég erőssé lett, hogy egy egész birodalmat kormányozzon. Mivel az nst.blog.hu legelői már nem nyújtanak elég élelmet állatainknak, kivándorlunk, hogy új hazát foglaljunk magunknak.

Az én torkom nem szorul össze a búcsú pillanatában, mert tudom, hogy a lényeg csak ezután fog következni. Két évvel ezelőtt még úgy indult egy átlagos napom, hogy fogtam a kávémat, bekapcsoltam a gépet, aztán megnéztem, ki sérült a Motherwellben, László Csaba kit akar a Heartshoz vinni, hányat kell még aludni az Old Firmig stb. Másfél évig írtam a skót posztokat, küldetéstudatom által "megtűrt hülyegyerek" státuszba száműzve magamat a világ legjobb futballjáról szóló blogon, aztán ennek vége lett, mert egy másik szerelmem szólított, az NFL. A kettő nem ment egyszerre abban a formában, viszont most jött el a pillanat, amikor egy helyen posztolhatom ki és kommentelhetem be az összes sportághoz fűződő gondolatomat. No, nem kell azért az SPL visszatérésétől tartani, hiszen kizárólag faszipántos dolgokkal vagyunk hajlandóak foglalkozni, csupán egy Magyarországon egyedülálló mozgalmat kívánunk elindtani. Gyertek velünk, hogy birtokba vehessük új hazánkat, a tejjel-mézzel folyó sportblogkánaánt!

NST through and through – heinrich
Hobbinak indult, fúú, majd jópofákat mondok, okoskodok bele az éterbe, osztom a frankót, az élest, majd én azt tudom. Hát nem. Az NST villámgyorsan alázatra – meg egy csomó másra – neveli az embert, és mielőtt felfoghattam volna, mi történik, az NST átvette az uralmat az életem felett.

Kibaszott büszke vagyok az NST-re, mint jelenségre; a szerzőtársaktól az törzsolvasókon át az utolsó kimoderált kommentig mindenre, együgyű szerelemmel csüggök a blogon, mint _benito sporttárs Josie kutyán.

Amit elértünk, együtt értük el. A selejtezőkön túl vagyunk, a formaidőzítés jól sikerült, mostantól adjuk a sakkot, visszük a pálmát, szökünk a bolytól, mennek a pörik, zárunk az átlövőknek, előny itt, csere ott, all-in – már ha képesek leszünk rá.

Értek mindent; féltést, aggályt, borongást, de nektek is meg kell értenetek, hogy ez volt az NST létezésének egyetlen útja. Sőt, ha úgy vesszük, a meccs most kezdődik csak igazán.

Good game, gentlemen.  

Ott leszünk, számíthatsz ránk... - pöte
Már-már a Liverpool utolsó bajnoki címe közelebbinek tűnik, mint mikor Habi felkért az első angol összefoglalóm megírására. Emlékszem, nagyon izgatott voltam. Nem is nagyon tudtam, mi lesz belőle. Aztán napi szinten az életem részévé vált.

Voltak iszonyatosan nehéz pillanatok, különösen idén tavasszal, de nem azért, mert nem akartam/szerettem csinálni, hanem egyszerűen irtózatos idődeficittel rendelkeztem és képtelen voltam első helyre tenni a prioritási listámon. Azonban egy dolog mindig visszahúzott, hogy hihetetlenül sok dolgot kaptam itt, és ha elengedem, akkor a visszaút már nehéz, szinte lehetetlen lesz. Meg ott volt egy társaság, ami annak ellenére, hogy egészen különböző emberkékből áll, mégis iszonyatosan összekovácsolódott. Volt focicsapatunk, jártunk bulizni, együtt néztünk meccseket. Sőt addig fajultak a dolgok, hogy van, akivel együtt is lakom hónapok óta (és semmi szex, vazz). Nem éreztem volna odatartozónak magam, ha már nem publikálok.

Érdekes, hogy a gödör (nevezzük NST gödörnek) nagyjából együtt jelentkezett mindenkinél május körül, és a dac is, hogy a vébére csakazértis mutassuk meg. Élmény volt minden perce a világbajnokságnak, és látszódott, hogy mindenki új lendületet kapott. Nem volt izzadságszaga a posztoknak, egy hónapon keresztül nem volt holtpont, és ami különösen ritka, nem csúsztunk semmivel sem. Igazi csapatmunka volt.

Na, ezen a ponton jött a megkeresés. Soha jobbkor. Nem volt kérdés. Ha minden jól megy, akkor semmi sem változik és mégis. Amit én ígérhetek, hogy ugyanannyi szóvicc és RobbieKeane dupla lesz az új helyen is.

Óriási a várakozás bennünk, és persze vannak félelmeink is, de szerintem ez így helyes. Nagyon remélem, hogy jövőre nem csak február 22-ét ünnepeljük Veletek közösen, hanem augusztus 20-át is. Mindig két szülinap volt az álmom, meg két néger nő.
Kicsit szentimentális pillanat, próbáltam egy ideillő nótát találni. Utoljára tíz éve ordítottam ezt - 2 abszint, pár becher és jópár korsó staropramen után - Prágában.

És ne felejtsétek, hogy aki egész életében a sátor tetején lakott, annak a Sátoraljaújhely.

Nem középiskolás fokon taní-tani - OJ
Egy játék nyerteseként ragadtam itt olvasónak, majd linkelgettem a saját ökörségeimet, szerzőként pedig elkövettem kb. 130 dolgozatot - többségük jó lett, de a jeleseket az újba tartogatom.

Szaktanári dicséretben részesítek minden szerzőtársat és olvasót, aki vállalta a limerickjeit, azokat pedig különösen, akik végigkövették a franciákat, mégha nem is merték bevallani. Az NST-nek tagja lenni, írni és olvasgatni nagyszerű élmény lesz a továbbiakban is. A legnívósabb, futballról szóló szellemi termék ezen a blogon született - ezt pofátlanság/tudatlanság lenne tagadni - és mint ilyen, nem veszhet el, mégis át kell alakulnia, hogy naprakész, egyedi és szórakoztató maradhasson.

_benito

Ez, ami most itt történik, nem a vége valaminek, hanem a kezdete. Tehát szomorkodásra semmi ok, inkább a reménykedésnek, a tervezgetésnek, és az új projektet előkészítő rengeteg munkának van itt az ideje. Nem szabad ugyanakkor elfelejtenünk, hogy az NST-nek köszönhetjük, hogy egyáltalán gondolkodhattunk olyasmiben, amit most elkezdünk. 

Életem egy iszonyúan nyomorúságos időszakában kezdtem el írni az NST-re. Némi pátosszal úgy fogalmazhatnék, értelmet adott a mindennapjaimnak. És ezért akkor is hálás leszek, ha tulajdonképpen már nincs is kinek. Nem felejtem el soha, ami itt történt, rengeteget tanultam a futballról, az életről, és saját magamról is. Ezt viszont már nektek köszönöm, mert nélkületek senkik vagyunk, és a blog is semmi.

Nem maradt más hátra, mint hogy néhány órára elköszönjünk tőletek, hogy aztán újra találkozzunk egy másik helyen. Számítunk rátok, és várunk benneteket.

Loveya all!

És akkor most ide kiteszek egy pontot.

340 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr222227615

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fontos a mese? 2011.12.10. 12:05:51

Csak a felolvasás vagy hangos mese is jótékony hatású? A gyermekek épp úgy tele vannak problémákkal, gondokkal, mint a felnőttek. Számos kérdés foglalkoztatja őket, k&oum

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nasteey 2010.08.19. 17:15:25

@_norbi: A képekkel szerintem nem lehet mit kezdeni, átnyálaztam vagy 10 blogzónás blogot, az mindenhol ekkora. Gyak. teljességgel használhatatlan. De ennél nagyobb bajunk ne legyen. :)

Ganz 2010.08.19. 18:06:08

@LadicsTamás: a logisztikai párhuzany mondatja velem, hogy nincs sem lehetetlen, sem elveszett helyzet.

Vannak pillanatok, mikor úgy érzem, innen nem lehet győzni, és akkor nyugszom meg legjobban.

:)

Egyébként szerintem az új helyet pont az ilyen elhivatott egyéneknek találták ki.

Márpersze nem okoskodásképpen mondom, mer okoskodni max Di Canio miatt szoktam.

_norbi · http://www.liverpoolfc.tv/ 2010.08.19. 18:35:31

@nasteey: Azért mégis mennyivel szebb az itteni környezet a szemnek... :|

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.08.19. 19:19:24

@smartdrive: sosem volt kérdés a menőség, ez senkit sem izgat közülünk.

retroflexus 2010.08.19. 20:14:12

Sok sikert az új helyen, aztán ne feledjétek: színvonalból nem szabad visszavenni!

Martin Astin 2010.08.19. 20:51:52

Mindenkinek, aki szereti (és, aki gyűlöli):

Denilson-féle stickystiff-vid:

www.youtube.com/watch?v=M3pOtyPIanI

Martin Astin 2010.08.19. 20:56:38

Hogy a pélóba kell az új helyen úgy megadni a lakcímet (wtf?), hogy regelni is lehessen?

Domingo 2010.08.19. 21:02:28

@Martin Astin: Szép, meg jó különben, de Fabianskiról is lehet olyan videót csinálni, ami fantasztikus védésekkel van tele, viszont ettől még ő egy szar kapus.

Martin Astin 2010.08.19. 21:05:39

@Domingo: inkább a regelésben segíts!.) A formátum szerint írtam be elvileg, de valami nem frankó még mindig.

Everred 2010.08.19. 21:11:34

@Martin Astin: lakcíííímeeeet? uramisten. Tőlem kért egy emailt, egy felhasználónevet, meg egy jelszót. Lakcímről szó nem volt. Blogzona.hu, oldalt katt a regisztrációra, megadod ezt a három adatot, küld egy aktiváló mailt.

Martin Astin 2010.08.19. 21:22:55

@Everred: Kezdem hülyének érezni magam.

Neked nem jött ki ez a felület?

img827.imageshack.us/img827/7598/regns.jpg

Everred 2010.08.19. 21:29:59

@Martin Astin: nem. Lehet, hogy csak szerencsém volt?

Lacóka 2010.08.19. 21:36:33

@Martin Astin: nepstadion.blogzona.hu/archives/2010/08/19/NepSTadion_kiskate_-_Ez_miez/

jobb felső sarok, belépés, regisztráció

tőlem is csak nicket, mélt meg jelszót kért

(aztán az ékezet miatt sírt, de regisztrálsz egy akármilyen névvel, utána át tudod írni)

Martin Astin 2010.08.19. 21:41:56

Hála! Köszönöm, így sikerült!

Lacóka 2010.08.19. 22:06:15

úttörő ahol tud, segít

horas 2010.08.20. 13:32:13

Amúgy lehet megint én vagyok a hülye,de miért kell ez az erőltetett titkolozás meddig tartana leírni,hogy mi lesz a másikcím vagy elérhetőség?

nasteey 2010.08.20. 13:59:23

@horas: Te kapcsolod le a villanyt? :D Szerintem rajtad kívül mindenki áttalált a nepstadion.blogzona.hu/ -ra.

horas 2010.08.20. 14:08:04

@nasteey: Az lesz a végleges hely?

Domingo 2010.08.20. 14:22:22

Ez körülbelül olyan volt, mint egy japán bácsika, akit megtalálnak a 60-as évek közepén egy dzsungelben, ahol még mindig a jenkik ellen háborúzik. :)

nasteey 2010.08.20. 14:43:17

@horas: Így van.
@Domingo: Amikor benéztem az igazolások offtopikba, nekem is ez ugrott be. :DDD

Domingo 2010.08.20. 14:54:40

@nasteey: Most meg karon fogva visszatessékelték a civilizációba.

gibson 2010.08.20. 15:12:07

@Domingo: ez kurva jó hasonlat :)

Domingo 2010.08.20. 16:00:08

@gibson: Ráadásul az új platzon Reiko a neve, ami még szebbé teszi az egészet. :)

seamus gonzalez 2010.08.20. 16:10:48

Köszi srácok az elmúlt bő két évet (vagy mióta is olvasom a lapot)!!
Akkor most megin regisztrálni kell? Jááj...

gibson 2010.08.20. 17:06:19

@Domingo: láttam. Zseniális. :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.08.20. 22:00:14

Én éppen családi nyaralok a balcsinál, ráadásul netmentességi fogadalommal. Hétfőn jelentkezem az új helyen!

Addig meg viszlát, és kösz a halakat.

Martin Astin 2010.08.20. 22:34:18

@morphine: akkor most frankón megszegted az nst miatt a fogadalmad?:)

kroos 2010.08.25. 09:32:36

nem tudok regelni az uj oldalon

madbalee 2010.08.25. 19:48:57

@kroos: nekem is foglaltat jelzett a nickemnél, de végül megoldódott. (már regelve voltam)

Ciao NST!

nasteey 2010.09.02. 09:58:00

Amíg a másikon szoftverfrissítés van, lehet ide jönni? :D

balu11 2010.09.02. 10:52:52

@nasteey: támogatom! Közeledik úgyis az újabb "nagy "reménykedés" kezdete!

Szalait okosan otthon hagyta a faszrajzoló... Bravó! Ebből a keretből én így kezdenék:
4-2-3-1
Király - Huszti, Juhász, Lipták, Laczkó - Vadócz, Elek - Koman, Gera, Rudolf - Priskin

Király - ezerszer érveltem már mellette amíg a többiek nem védenek rendszeresen. Örülök Bogdánnak, és hamar megadnám neki a lehetőséget Fülöp kárára. De most még Gabi.

Huszti - inkább ő legyen a balbekk, mint Vanczák... Rossz volt nézni, hogy mit művelt Vilivel Walcott. Husztiban megvan az a keménység és szívósság, ami kell egy szélsőbekknek. Meghúznám ezt a váratlant.

Középső védők: Lipták jól mutatkozott be, és neki is csak Vanczák lenne az alternatívája...

Laczkó: Szélesit Vanczáknál is nagyobb hulladéknak tartom. A rossz alibi-játékos mintapéldánya. Egyébként Laczkót komolyabb konkurencia esetén is játszatnám.

Vkp-k: Elek is meggyőző volt a Wembleyben, és ide is kb. Szélesi lenne az alternatíva, aki a Haliba sem kéne (komolyan!).

Koman: jó, ez nehezebben védhető Dzsudzsákkal szemben, de sztem szükség van egy szervezőre, hogy Gera játszhasson előrébb, tényleg árnyékékként, lőhessen kapura, cselezhessen veszélyes helyeken, adjon utolsó passzokat. Ha nincs Koman, nem tudom, ki oldhatná ezt meg (Dzsudzsák, Rudolf, tuti nem, Elektől ne várjuk még el, Vadócz talán-talán, esetleg a szélső hátvédek... főleg ha nem VV és SZZ azok...)

Gera: árnyékék. Játszon előrébb, ne ő legyen az irányító, ne kelljen nagyon hátralépnie laszitkért. Kapja előrébb, és ld. fent.

Rudolf: itt abszolút elfogadom Cvitkovicsot is, azért írtam mégis Rudolfot, mert ő félig csatár, és így az egycsatáros felállásban többet tehet hozzá sztem a támadójátékhoz. De Cicót is abszolút elfogadom ide. [Bárcsak lenne még 5-6 poszt, amire ilyet írhatok!]

Priskin: nincs több csatár a keretben, úgyhogy kizárásos (kihagyásos) alapon. Egy csatáros játékot klasszikus öngyilkosság 1/2 csatárral (Huszti, Rudolf, ...) játszani. Gera lehetne még esetleg, de akkor nagyon sok skilljét vesztegetjük el.

Leandrot, Szalait, Némethet, Buzsákyt a válogatottba!

RIA-RIA-Hungária!

balu11 2010.09.02. 10:55:11

(@balu11: ja, és igen, Lázokot is!)

madbalee 2010.09.02. 19:50:47

@nasteey: Engem sem engedett be az előbb az új helyre:(

madbalee 2010.09.09. 20:24:12

@Domingo: Akkor nem csak én nézek vissza-vissza;)

Domingo 2010.09.11. 00:24:15

@madbalee: Néha fellapozok egy-egy bejegyzést az archívumból. :D

vadkutya 2010.10.04. 13:39:15

Jó volt itt, a mai napig ez a kezdőoldalam, pedig volt már néhány fomat C.

madbalee 2010.10.07. 18:28:47

Nekem ma nem enged be az új NST. A következő felirat virít az arcomba:
"You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied."

madbalee 2010.10.07. 18:29:41

@vadkutya: Nekem nincs kezdő oldalam, de ezzel kezdtem a netezést vagy 2 éve:)

madbalee 2010.10.07. 18:30:19

@madbalee: f@szt 3 azt hiszem a 2007 Bl döntő óta.

Martin Astin 2010.10.18. 11:17:20

Az az igazság, hogy én szívem szerint visszajönnék ide. Az új hely szar: nem tetszik a skin, a válasz funkció még most is akadozik, a kommentfolyótól a falra mászom, kevesebb a hozzászólás, nincs interakció, etc.

balu11 2010.10.18. 15:18:03

@Martin Astin: hát, asszem értem, hogy mire gondolsz... ez családiasabb volt, valahogy igazibb (nekem)... ezért is olvastam el újra, hogy miért is kellett dobbantani - ha nem volt más út, akkor még mindig jobb, mint, hogy egyáltalán ne legyen

(nézzük a pozitív oldalát: több idő marad a munkára/tanulásra :))

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.10.21. 09:25:51

@balu11:
menjünk inkább kajálni!
hvégén ráadásul úgyis utálni fogjuk egymást ;)

balu11 2010.10.21. 09:35:21

okéoké, bocs, néha előtör belőlem a szentimentális konzervatív énem - természetesen teljes mellszélességgel az új út mellett állok, és drukkolok, hogy hajrá

vicces, ma reggel jutott eszembe nekem is, hogy ma-holnap meg kell ejteni azt az ebédet, mert hétfőre már nem fogunk egymás tenyeréből enni (azért remélem, _szó szerint_ ma sem :))

madbalee 2010.10.21. 20:29:33

@balu11: "(nézzük a pozitív oldalát: több idő marad a munkára/tanulásra :))" Az biztos, ugyanis az új hely nekem le van tiltva a munkahelyen;) Míg ez elérhető volt mindig. Nem bújtam egész nap a régi NST-t, de naponta párszor 5-6 percre rá tudtam sasolni. Este otthon pedig szelektálni kell, mert qrvára nincs kedvem a gép előtt ülni addigra, és kommentelésre nem is igen van erőm már.

Blandings 2010.10.24. 17:50:50

Azt kell gondoljam, én egy idősebb méh vagyok...:)

"Kiderült, hogy az idősebb méhek nehezebben törlik ki a régi kas emlékét, hiába költözött át a család új helyszínre - írja a The Daily Telegraph című brit lap internetes kiadása."

index.hu/tudomany/kornyezet/2010/10/24/regi_kas_fele_szall_az_oreg_meh/

Lacóka 2010.11.18. 13:24:43

@nazdarovje: igen. itt 6 perc után látom, h vki írt, ott meg meg sem próbálom követni. pedig az egészben a közösség volt a legjobb.

England win The Ashes! 2010.11.19. 01:08:57

@Lacóka: Amely közösség szépen széthullott az új helyen. Vagy szétverték. Már a fordulók beharangozóihoz is alig érkezik komment, mert mivel minden valamirevaló csapatnak saját blog kell, szimpátiától függően ott vitáznak a népek 10-20 fős csoportokban, míg itt, mint egy virtuális kocsmában szépen elcseverésztünk.

Ma vettem észre, hogy már a Rorschach is egy mellékblogon van...

Lacóka 2010.11.19. 12:24:14

@Dr Jozef Vengloš: nem lett volna ez olyan rossz ötlet, bár én egy nst.hu -t vártam, nem azt, h az nso-nak lesz egy alblogja, nemtom ez mért előrelépés az indexhez képest... a csapatblogok is lehetnének jók, (én is követek egyet), de annyira szétaprózódott az egész (és RADAR nélkül követhetetlen, de én már visszavettem a cipőmet, és nem csapkodom tovább az asztalt), h elmúlt a családias "minden posztot szétoffolunk" hangulat... kár.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.11.19. 12:54:23

@Dr Jozef Vengloš: Senki nem vert szét semmit, és a Rorschach sincs mellékblogon - más kérdés, hogy kivételesen oda került egy Rorschach.

@Lacóka: nepsport.hu - ez egy alblog?

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.11.19. 13:05:55

@Lacóka: @Dr Jozef Vengloš:

egyértelmű, hogy mindenkinek nem tudunk megfelelni. Az is, hogy sok dolog nem úgy sikerült, mint ahogy terveztük. Az is biztos, hogy még bőven átmeneti fázisban vagyunk, még rengeteg változás lesz az NST-t és a Népsportot illetően is.

Azt, hogy az új helyen nem követed az NST-t ezért vagy azért, az el tudom fogadni, de azok után, hogy 3 éven keresztül megbecsülhetetlen munkaórát (hobbiból) öltünk az NST-be, ti elvárnátok, hogy ezt csináljuk az idők végezetéig, anélkül, hogy a háttérről lenne valódi infótok - pedig pont a felületes értékítélet kerülése volt ez egyik legfontosabb ismérve az NST-közösségnek.

Nekem is hiányzik a blog, más volt, nehéz elengedni, de ettől még nem szeretem kevésbé az új távlatokat és lehetőségeket.

England win The Ashes! 2010.11.19. 13:17:20

@donnelly: @heinrich: A "régi NST"-ből személy szerint nem hibáztatok senkit sem a kialakult helyzet miatt. Biztos vagyok benne, hogy jót akartatok, de szvsz (egyelőre) rosszul sült el a dolog. És NEM, nem a grafikus felület meg a "válasz erre"-probléma miatt van rossz szájízem, hanem, amit fentebb @Lacóka: is említett: szétaprózódott a közösség a sok alblognak köszönhetően, amit ugye Radar hiányában lehetetlen követni.

(A szétverést nem rátok értettem, csak felébredt a kisördög, és azt kérdezte sejtelmesen, hogy nem lehet-e köze ehhez az NSO-nak.)

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.11.19. 13:24:23

@Dr Jozef Vengloš: Nem, ehhez nincs köze az NSO-nak. És nem sült el rosszul a dolog egyáltalán, más kérdés, hogy az egyik fontos alkotóeleme, a kommentelés megváltozott. Rengeteg kommentelő egyébként technikai okok miatt tűnt el, de itt látok már javulást, és pozitívan látom a jövőt is. Viszont sok mást kaptatok a hosszú kommentháborúk helyett, rengeteg, minőségi tartalmat, aki viszont csak a komentelés miatt járt ide, annak valóban nem tudunk mit mondani, de tényleg nem tarthatunk fent örökké egy szuper játszóteret hobbiból.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.11.19. 13:32:20

@Dr Jozef Vengloš:

picit másképp látom, biztos van átfedés a szurkolói blogok és az NST kommentelői között, de hosszú távon, sztem erősen el fog különülni.

Az NST-közösség erejét pont az méri le, hogy Lacóka vagy Jozef Venglos a nehézségek ellenére aktív tagja marad-e a közösségnek, vagy nem. Sajnálnám, ha nem, az ilyesmi sokkal nagyobb csalódás, mint a tetvedék kommentfolyó.

Lacóka 2010.11.19. 13:46:32

@donnelly: a nepsport.hu az az nso-nak, mint a blog.hu az indexnek, értem én, h sporttematikus, meg először magyarországon, de nem akkora váltás, mint egy saját domén, ami csak rólatok szólt volna. mondjuk ez a része majdnem mindegy, forma1 nem érdekel, nem is megyek arra.

@heinrich: Ne érts félre, tudom, h rengeteg munkátok van benne, és baromi hálás is vagyok azért, h csináljátok. De én a kezdetektől követem, talán érthető, h sajnálom, h pillanatnyilag nem azt látom, h a váltás a blog javára vált volna. Tartalmilag bővült, szélesedett a dolog, viszont azt talán ti is látjátok, h a közösség elaprózódott, elkopott. (és, khm, pár hónapja még ti is a blog legnagyobb értékének tartottátok ezt, nem pedig egy játszótérnek...) A posztokat továbbra is követem, nem arról van szó, viszont a kommenteket szerintem nem lehet, talán logikus, nem fogok naponta ötször végigkattintani 5-10 posztot, és talán sokan mások sem. Erre mondom, h imho egy radarolási lehetőség sokat dobna a dolgon. (persze, a technikai része nyilván nem a ti dolgotok, de talán hosszúra nyúlik ez az átállás)

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.11.19. 13:55:40

@Lacóka: Nagyrészt volt kommentelők írják az új tartalmakat, ez óriási előrelépés, minden poszt egy kurva jó komment gyakorlatilag. És a Népsport az csak rólunk és rólatok szól. Más kérdés, hogy kaptunk felületet az NSO-n, ami azért nem olyan szar.

England win The Ashes! 2010.11.19. 13:59:25

@donnelly: Követhetetlen. Próbálom, de nem megy. A minőségi tartalmakat nem vitatom, akad jó néhány remek írás az új helyen.

@heinrich: Olvasom én becsülettel az alapblogot, időnkét az útwengerre is átpillantok, de időnként azt veszem észre, hogy lemaradtam valamiről (pl. a minapi Rorschachról), mert valamelyik eldugott alblogon szerepel.
Másik: ott a PL-poszt. Elolvasom, a szokásos jó minőségű írás. Az ember arra számít, hogy oké, akkor a forduló meccseit majd jól kidumáljuk a kommenteknél (NEM, nem játszótér, Donelly), erre az első 10 komment (a tippjáték után) abból áll, hogy a szurkerblogok vezetői belinkelik legújabb írásukat. Eddig jó is lenne, de utána szinte mindenki a saját csapata blogján kommentel. A "forduló összefoglalója" posztnál dettó. A régi blogon is voltak klikkek, de a semleges posztoknál (vébé, EB, BL, Rorschach, True Colours, mágnestábla stb.) összefutottunk. Mostanra meg már a klikkek is klikkesedtek, és a semleges posztoknál is alig vagyunk. Pl. a Neymaros posztnál van 1.5 óra alatt 6 komment.

(Este folyt. köv., de vár a meló.)

England win The Ashes! 2010.11.19. 14:01:02

@Lacóka: Tökéletesen írod, amit én csak slendriánul fogalmaztam meg, köszi.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.11.19. 14:06:59

@Dr Jozef Vengloš: Mi követhetetlen? A játszótér meg természetesen átvitt értelemben volt, nem gondoltam, hogy ez pont ezen a helyen nem nyer értelmet.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.11.19. 14:10:51

Srácok, szerintem nem ilyen súlyos a helyzet. Eleinte én is láttam baljós jeleket, meg továbbra is hiányzik a blog.hu letisztult és igényes kinézete, de többet kaptunk mint vesztettünk. A törzskommentelők java része azért megmaradt - volt lemorzsolódás, az tény, de mára azért a legtöbben ott vannak - , komment továbbra is viszonylag sok van és érezni, hogy mennyivel több kedvük és energiájuk van Henrikéknek is. Nem egy dolog veszett a vámon, de a rév többet hozott, szerintem.

Lacóka 2010.11.19. 14:19:03

@donnelly: elvesztettük a humorunkat :)

@Dr Jozef Vengloš: iiigen, tényleg tök ugyanazt írom, mint te, bocsi, csak gondoltam, én is válaszolok

Végülis összefoglalva, egy programpontunk van, radart a népnek :D Azzal elérhető lenne (sztem), h a régi több százas kommentmennyiség eloszlana a fő-nst és a pár szurkerblog között.

Ha most van egy real-barca, akkor azt lehet kommentelni spanyol beharangban, classico-posztban, meg még real és barca blogon is vagy két-két helyen, nem lehet ennyit kezelni (komment-olvasóként), kell vmi, ami integrálja.

madbalee 2010.11.21. 17:31:18

@Lacóka: Térjünk ide vissza és akkor egy helyen leszünk megint;) Amúgy nem értem, hoyg miértnem lehet az NST oldalára a szurkerblogokat belinkelni.

Lacóka 2010.12.03. 13:43:44

hahh, ezt muszáj beírnom: nem otthonról netezek, unatkozom, gondoltam, elolvasom már van-e vmi új poszt. és reflexből ezt a címet írtam be :D

(a másikat meg most guglizom)

hómszvíthóm

madbalee 2010.12.04. 20:42:37

@Lacóka: én meg az új címet csak itthonról tudom nézni;)

Glory 2010.12.19. 20:35:54

en regen itt kommenteltem, kovettem, itt voltam. most csak elolvasom a foblogot, stretford endet, utwengert stb.. , de irni már soha nincs ertelme. alig alig van beszelgetes, vita. tudom ez az en hibam is meg azoke akik feladtak, de akkor is igy sokkal jobb volt.

danesdzsu2 2010.12.20. 10:26:38

@Glory: egyetértünk. (de olvasd a spursblogot is!:))

Micimedwe 2010.12.20. 10:29:32

Kellene már egy blog a világ legjobb futballjáról.

balu11 2010.12.23. 09:44:31

az előbbi pár tucat kommentből nagyon sok mindennel egyetértek (pl. @Glory: , @Dr Jozef Vengloš: , ...), de nem akarom részletesebben kifejteni a véleményem, mert nem szeretném, ha a nst-atyáknak picit is rossz kedvük legyen - nekik csak azt üzenem, hogy a fenti kommenteknek szerintem 99% sajnálat, szomorkodás és honvágy, maximum 1%ban valódi kritika

(egyébként az, hogy heinrich és donnelly is visszanéznek ide, és "vitába" szállnak velünk, pedig tényleg a _világon semmi_ okuk rá, hogy "védeni" próbálják a fejlődésbe vetett hitüket - mutatja, hogy milyen komolyan veszi az NST a kommentelőit. respect.)

viszont amiért idejöttem, az a következő:

Nagyon boldog, békés Karácsonyt szeretnék kívánni minden NST által megfertőzött fociőrültnek!

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.12.25. 16:07:26

@balu11:
ha számít vmit, nekem is hiányzik a_vita_ a posztok után...
nemtom, lehet-e vmit tenni. egy próbát megér...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.12.25. 16:45:44

mindenkinek hiányzik szerintem ez az oldal. ezzel valószínűleg senki nem is akar vitatkozni, ugyanakkor teljesen mindegy, mert MINDENKÉPP a költözés volt a sorsunk.

az, hogy hova mentünk, ott milyen a környezet, mennyi a troll - ez mind biztosan kritizálható csípőből. viszont szerintem azért a rengeteg melóért (ami esetemben hatunk közül a legkevesebb) tényleg megérdemelne a stáb mondjuk fél év bizalmat. urambocsá' fél év kitartást.

Lacóka 2010.12.25. 17:39:07

@pote: (((radar...? mondom én, aki alapvetően read-only vok. ezért is a tripla zárójel)))

És mellesleg boldog karácsonyt mindenkinek, aki még olvassa ezt a posztot! :D

danesdzsu2 2010.12.26. 21:42:46

@mocsing: a kritika nem ellene, érte szól inkább. (Érted jöttünk elvtárs, nem ellened:) )

Csak egy kicsit olyan érzésem van, hogy a nemes jobbító szándékkal éppen egy olyan dolgot is javítottak,amely nem szorult rá.

madbalee 2010.12.26. 21:42:47

Kellemes Ünnepeket kívánok én is!

Kövi 2011.12.03. 00:57:00

Lehet, hogy ismét ki kellene nyitni...

England win The Ashes! 2011.12.31. 12:30:06

@Kövi: A kommentedből nyugodtan kigagyhattad volna a "Lehet, hogy" szópárt. ;-)

Amúgy boldog új évet!

madbalee 2012.05.11. 20:21:55

És akkor NST után:
Ciao Superpippó!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.05.16. 12:57:39

Hogy nekem milyen kibaszottul hiányzik ez a blog, ez a közösség...

Juan de Keserű, a keselyű 2012.10.31. 01:01:28

Jár még ide valaki rajtam kívül?

madbalee 2013.11.27. 11:27:48

Remelem meg valahol feltünik az NST, az igazihoz hasonlo közönseggel.

madbalee 2014.02.13. 11:39:58

Nepsport utan van NST elet?

madbalee 2014.05.07. 16:08:45

@Mala Suerte: Mult heten meg bejött, de ma nem. Lehet az en keszülekemben vana hiba?

madbalee 2014.05.08. 11:33:29

@madbalee: ma viszont megint müxik:)

madbalee 2018.06.19. 15:30:55

lassan 8 éve oda ez a régi nst közösség:(

madbalee 2020.12.30. 21:38:03

most merre van az nst?
süti beállítások módosítása