Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Carling Cup döntő - Vegyétek komolyan, plííííz!

2009.02.28. 14:00 pote

Éppen hogy csak átfordulunk márciusba, és máris egy kupadöntőt találunk a naptárban. Vasárnap délután Anglia második számú kupasorozatának utolsó mérkőzését rendezik a Wembley-ben. A United történetének egyik legsikeresebb szezonjára készül, a Spurs pedig az idei évét is a Carling kupával akarja megmenteni. Lapozás után egy kis történelem, pár statisztika, érdekesség, és természetesen esélylatolgatás is.
 
Hivatalosan Football League Cup néven anyakönyvezték 1960-ban. Az ötlet onnan származott, hogy az ötvenes évek végére a stadionok nagy részét már felszerelték világítással, így lehetőség nyílt, hogy hét közben is rendezzenek mérkőzéseket. Az FA kupához képest nem csak presztízsben, de a számadatok alapján is jócskán elmarad. Itt csak 92 csapat nevez (húsz a PL-ből), míg az FA-ben 371 csapat száll harcba a kupáért. A nézőszámokat meg ne is említsük.
A kicsit nagyobb érdeklődés onnantól érzékelhető, amikor UEFA kupás hellyel izgatták fel az indulókat (1969-70, ekkor nevezett először mind a 92 csapat). Ez a mostani döntőnél is fontos szempont, mert a Spursnek csak akkor van reális esélye kilépni a nemzetközi porondra, ha legyőzi a MU-t, mivel a manchesteriek borítékolható BL indulása ellenére sem jelentene Európa Liga tagságot egy vasárnapi vereség (hogy én is értsem: csak akkor indulhat az Európa Ligában a Tottenham, ha megnyeri a Carling Cupot. Ha kikapnak, akkor a United helyén a bajnoki helyezések alapján indulna egy boldog jogosult).
 
Nézzünk pár alapvető statisztikát, hogy Léderer Ákos se fusson neki bután a hétvégének.
Az első kiírást (1960-61) az Aston Villa nyerte a Rotherham United ellen. Ez a döntő még, csakúgy mint az első hat évben mindig, két mérkőzésből állt, s csak 1967-től rendeztek egymeccses döntőket. Mivel a kezdeti években sok első osztályú csapat el sem indult a versengésen, így megszokott volt, hogy másod-, vagy esetleg harmadosztályú csapat is a döntőbe jusson. A Queens Park Rangersés a Swindon Town a harmadik vonal csapataként hódította el a kupát (1967, 1969). A Sheffield Wednesday pedig másodosztályúként emelhette fel a serleget 1991-ben, mint az utolsó nem első vonalhoz tartozó csapat.
Legtöbbször a Liverpool hódította el a kupát, hétszer. A Poolt öt sikerrel követi a Villa, és néggyel a Chelsea-Nottingham-Tottenham trió. A Manchester United és az Arsenal számít a legpechesebbnek, mert ők kaptak ki legtöbbször a döntőben, négyszer. Címet védeni csak a Liverpoolnak és Nottingham Forestnek sikerült. Előbbinek ráadásul háromszor egyhuzamban (1982-84), utóbbinak pedig kétszer is (1979, 1990).
1997-től eltörölték a döntő újrajátszását, azóta a hosszabbítások után büntetők következnek. Vagyis most már nem számolhatunk azzal - gondoljuk, hogy Ferguson örül neki a legjobban -, hogy az történik, ami 1977-ben, amikor az Aston Villa és az Everton háromszor is egymásnak feszültek, míg végül a Villa nyert 3-2-re. Természetesen hosszabbítás után.
A döntő helyszíne, az egymeccses rendszer óta, ebben a versengésben is a Wembley Stadium. Újrajátszás esetén, illetve az újjáépítése alatt került csak más helyszínre. Előbbi alkalmakkor az Old Trafford, a Villa Park, a Maine Road és a rosszemlékű Hillsborough volt még házigazda, a helyettesítést meg a Millenium Stadiumban oldották meg.
 
Az FA kupához képest itt nem híresültek el annyira óriásölők. Többek között azért sem, mert a nagycsapatok sokszor csak edzőmeccsnek, vagy a fiatal játékosaik tapasztalatszerzésére használják a ligakupát, így nem is kavar akkora port a kipottyanásuk. Ki emlékszik már arra, hogy a Coventry az Old Traffordon nyert 2-0-ra a tavalyi szezonban?! Mondjuk én, mert ott voltam, de csak azért. De az mindenkinek megvan, hogy a Barnsley hülyét csinált a Liverpoolból és a Chelsea-ből is az FA-ben. Azért a  Grimsby Townt megemlítjük, mert ők a Poolt (2002) és a Spurst (2005) is ki tudták ütni egyszer.
 
Nem megyünk el szó nélkül a sorozat legjobb gólvágói mellett sem. Geoff Hurst (WHU, Stoke) és Ian Rush (Liverpool, Newcastle) egyaránt 49 alkalommal szomorította az ellenfeleket pályafutásuk során. Egy szezon alatt pedig épp egy Spurs játékos rúgta/fejelte a legtöbbet. Clive Allen egy tucatszor ünnepeltethette magát az 1986-87-es kiírás alkalmával.
 
A ligakupát 1982-től a sorozat szponzoráról nevezik el. Volt már Milk Cup, Littlewoods Challange Cup, Rumbelows Cup, Coca-Cola Cup, Worthington Cup és jelenleg Carling Cup. A Milk Cupot nem egy Holstein-fríz telep után nevezték el, hanem a Milk Marketing Board alapján.
 
Ennyi történelem bőven elég a vasárnapi döntő elé, ahol a címvédő Tottenham Hotspur és a Manchester United feszül egymásnak. Már ha olyan óriási feszülés várható, hiszen egyik csapat sem lesz überfitt. A United Milánóban randevúzott Mourinho Interével még kedden, és ért el biztató gólnélküli döntetlent. A Spurs meg hazai pályán pottyant ki az UEFA kupából ukrán ellenfelével szemben. Ehhez nem kell vaslogika, hogy kitaláljuk, melyik alakulat lesz emelkedettebb, felszabadultabb hangulatban.
A kezdőcsapatokat talán még a kezdősípszó elhangzása után is lehetetlen lenne megtippelni, mert a menedzsereknek nem csak az elmúlt hétre és a sérültjeikre kell gondolni, hanem azt is figyelembe kell venniük, hogy szerdán már újabb bajnokijuk következik.

Redknapp eleve nem számíthat szezon közben igazolt játékosaira (Keane, Palacios, Cudicini, Chimbonda) és sérültjei is vannak (Defoe, Hutton), Ferguson meg egyértelműen csak bónusznak tekinti a kisebbik kupát. Ez alapján 'arry-nak nem lesz akkora tere a variálásra, és Pavljucsenko, Modric, Bentley és Gomes játéka borítékolható.
Sir Alex, a newcastle-i túra fényében, most is lehetőséget fog adni mellőzött vagy tapasztalatlanabb játékosainak. Evans, Gibson, Welbeck, Possebon és Nani pályára küldése sem számítana meglepetésnek.

A kupa megnyerésén kívül több tényező is pikánssá teszi a vasárnapi találkozót.
- Berbatov úgy védheti meg tavaly nyert címét, hogy volt csapatát kell legyőzniük a döntőben.
- Fergusonnak ez lesz a huszonötödik kupadöntője.
- A két menedzsernek - amellett, hogy a civil életben jó barátok - volt elszámolni valója a múltban. A legenda szerint, Fergie arra kérte a játékosait 2005 májusában, az utolsó játéknapon, hogy mindent kövessenek el annak érdekében, hogy a Harry Redknapp vezette Southampton kiessen a PL-ből. Mindezt azért, mert  tíz évvel korábban a West Ham, a Spurs jelenlegi menedzserének irányításával, ütötte el a MU-t a bajnoki címtől.

Lesajnált kupa ide, tartalékos csapatok oda, minden bizonnyal mindkét csapat mindent belead a teltházas Wembley-ben, hogy 2009 első trófeáját megszerezze.
Érzésünk szerint, amennyiben a United kulcsjátékosai megfelelően felpörögnek a meccsre, akkor nincs az a Spurs, amelyik meg tudná őket állítani. Üveggömbünk 2-1-et mutat, a manchesteri csapat javára.

Semmi mást nem kívánunk, csak egy jó hajtós, Alaves-Liverpool szintű kupadöntőt.

57 komment

Címkék: angol ligakupa mu manutd spurs carling cup

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr67970968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavics30 2009.02.28. 14:17:33

@imici77: ezt lementjük valahová :))))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.28. 14:21:45

@kavics30: kell ahhoz, h a sp?rs jövőre ne induljon nemzetközi kupában :)

ui: most jönnek majd, h mi meg uefázni fogunk, de érmet nyerünk idén, az pedig a BL főtáblára jogosít minket :)

Everred 2009.02.28. 14:29:45

Mondjuk Possebon játéka vastag nagy meglepetés lenne, cserepadra odaférhet, de vélhetően Scholes-Gibson belsőpárost látunk, Nani-Welbeck a két szélen, Rooney-Tevez elöl. Berbatov pontosan 0 percet játszott eddig az idei Ligakupában, és vasárnap is a lelátón fog ücsörögni, szóval ő semmivel nem járul hozzá a saját címvédéséhez.

vidimu 2009.02.28. 14:39:24

A MU-Coventry-re én is emlékszem, és én is azért, mert ott voltam, igaz, akkor még dolgozó emberként, de mivel a második félidőre elfogyott a meló, azt már a lelátóról nézhettem meg.
Hát örökké emlékezetes marad az a meccs, mert az első alkalmak egyike volt, hogy kiülhettem az Old Trafford lelátójára, de leginkább borzalmas visszagondolni, hogy a Coventry szurkolók ott a szomszédságban mekkora karnevált csaptak...

danesdzsu2 2009.02.28. 15:26:37

Na, most is előkaphatom a Tottenham sálamat:)

Ferguson 2009.02.28. 15:39:02

Na mármost, a Boss egyértelművé tette, h neki a szerdai bajnoki a prioritás, ennek ellenére nagyon szeretném, ha a pályára lépő játékosok odatennék magukat és megszereznék ezt a trófeát a klubnak, akár Fergie akarata "ellenére" is. Lehet, h semmi jelentősége nincsen, de lélekteani szempontból fontos lehet egy kupa begyűjtése arról nem is beszélve, h még magabiztosabbá tenné a játékosokat és az ellenfelék még jobban paráznának tőlünk. A manchesternek van olyan jó kerete, h még a B csapattal is elverheti a spurtst, ráadásul a spurs sem a legerősebb csapattal fog játszani. Én is remélem, h gólgazdag, jó meccset látunk és welbeck-ék nem szórakozzák el ezt a lehetőséget. Ennél jobb esélyt aligha kapnak a sorstól, h a wembley-ben meccseljenek egy döntőn, pár 1-2 év múlva meg már kezdők lesznek, szal onnantól ők fognak pihenni a ligakupa meccseken... Hajrá Manchester!

Strigo 2009.02.28. 15:59:48

Ez lesz Ferguson és Redknapp között az ötödik összecsapás ebben a szezonban, és még lesz egy MU-Spurs az Old Traffordon is.

Lencse. 2009.02.28. 19:07:20

Csak nehogy addig kirúgják Fergiet.

Woland 2009.02.28. 22:07:08

Redknapp is lenyilatkozta hogy a Boro elleni szerdai meccs fontosabb mint a kupadonto. De remelem hogy hazudott. Tuti hogy nem pihentetne senkit ha az uj igazolasok bevethetoek lennenek.

A pihentetes-duma amugy is kiveri nalam a biztostekot. A Boro ugy verte nagyon siman a Liverpoolt ma hogy teljesen VALTOZATLAN csapattal alltak ki a szerdai West Ham elleni FA-kupa meccshez kepest.

jo hogy Berba es VdS nem jatszik. De azert Ce, Tevez, Rooney, a nyugdijasok, Carrick, Vidic, Ferdinand, Evra - ez nem egy B-csapat. Akkor se ha egy csatar+egy kozeppalyas a fiatal generaciot kepviseli majd.

Ja, es ha jol emlekszem a legutobbi PL-meccsen legalabbis egyenlo ellenfele volt a Tottenham a legerosebb felallasban szereplo Unitednek. Es iden a top csapatok ellen sokkal jobban jatszottunk eddig mint a kiesojeloltek ellen.

Szoval minden adott egy kurva jo meccshez.

Pavljucsenko mesterharmas. Clean sheet Gomesnek. Fejesgol Lennontol es egy tavoli Zokora bomba a ficokba. Hajtos 5-0 a Tottenhamnek : ))))

Spread the love.
Woland

kutyacica 2009.03.01. 04:20:05

annyira igazaból nem nehéz megtippelni azt a kezdőt. evans, welbeck, gibson nevét biztosra mondta a kezdőbe Fergie. Berba nem fog játszani viszont Tevez szinte biztos h igen, ahogy eddig mindig. Ugyanez áll Nanira.

Gary Neville jobbszellő is elég biztos, mivel mindenki más sérült. Baloldalon nagyobb kérdés, h a fiatal Silva lesz, O'shea vagy pedig Evra. Középen biztosra veszem h a kipihent Vidic lesz. A kapust nem tudni h Foster v Kuszczak.

Két kérdés van: kezdő lesz-e Ronaldo/Park vagy pedig szélre megy welbeck és játszik Rooney a meccsrutin miatt, illetve h kezdő vagy csere lesz Anderson.

Tippem:
Foster-Neville,Evans,Vidic,Evra-Anderson,Gibson,Scholes,Nani-Welbeck, Tevez

De úgyse ez lesz :) Lényeg h nyerjünk ha már hajnalok hajnalán kell kellnem! GLORY M U

kutyacica 2009.03.01. 04:20:59

Ja igen, mindig elfeljtem: írhatnátok arról hogy változtatott-e a bajnokság idei kiírásán a cserére nevezhető játékosok megnövekedett száma.

rexter 2009.03.01. 10:21:13

@vidimu: hehe azon a meccsen en is kinn voltam, es en is kozel ultem a rengeteg coventry szurkolohoz. 10x hangosabbak voltak mint az osszes MU szurkolo egyutt :)

Gennyzsák Sam 2009.03.01. 12:06:53

Ha 5-4 lezs a vége, mind1 nekem, hogy ki nyer.

kutyacica 2009.03.01. 16:00:19

fu de eros kezdo
foster-evra,rio,evans,oshea-ronaldo,gibson,scholes,nani-tevez,wellbeck

Fergie nyerni jott! :)

C'MON UNITED

Jo_Jo 2009.03.01. 16:52:58

Elég gyengus a meccs, a uniteden nem látom, hogy annyira nyerni szeretne, tevez ronaldo semmit se csinálnak, nani próbálkozik a bal oldalon, welbeck meg kellő támogatás nélkül nem lehet hatékony. Ahhoz képet, h az Inter ellen is ez a védelem játszott, ma teljesen átjáróház.
Ráadásul a meccs színvonalához még hallgathatjuk a közhelykirály Tóth 'benzinkutasbóllettemkommentátor' Csabit, aki össze vissza beszél.
Jobb meccset a 2. félidőre!
Glory MU!

Ferguson 2009.03.01. 17:56:44

Baz meg, csodálkoztam volna, ha roni kapufája után a kipattanót be tudta volna lőni az a szánalmas Nani! Az az ember úgy felhúzta az agyam az egész meccsen, h elmondani nem tudom. A saját kapujától 25 méterre pillekönnyedén adja el a labdát, elöl semmi. Fergi CSERÉLD LE A PICSÁBA AZT A BOHÓCOT!!!!

füligjimmy77 2009.03.01. 18:08:29

Nani valami eszméletlen. A 20 milliós csodagyerek, de az a csoda, hogy kiadtak érte ennyit. Hiába no, ez Anglia, nem luzitán lötyögés.

lonicera 2009.03.01. 18:22:52

Tevez monnyon le! Ilyen szar meccset is régen néztem:(

Ronal-d'oh! 2009.03.01. 18:35:23

Tevez és Nani kevés, mint amerikai fociban a biciklicsel. Idén 0 mindkettő.

rizla 2009.03.01. 18:46:50

nem kéne lejátszani ezeket a döntőket, egyből jöhetne a büntetőpárbaj. én csak akkor voltam hajlandó figyelni, ez a legizgibb rész.

mann 2009.03.01. 18:48:05

Idei első trófeáját behúzta a csapat.
Igazi kupadöntő volt.

capor_ 2009.03.01. 18:53:11

Jó kis döntő volt, bár a végére nagyon elfáradtak...

Parraghramma. · http://torrance.freeblog.hu/ 2009.03.01. 18:54:29

Zsinórban két meccsen nem volt képes betalálni a United. Gödörben a csapat, de ne búsuljatok: ezekre a nehéz periódusokra lehetőségként kell tekinteni.

Hogy megmutassuk, mi innen is fel tudunk állni.

Glory ManUnited!

kutyacica 2009.03.01. 19:03:10

@Parraghramma.: :)

ideje visszavágni a szarkáknak. az azóta eltelt időszakot figyelembe véve nehéz elhinni hogy egy newcastle elleni otthoni ikszel indult ez a szezon (illetve bocsánat egy charity shield győzelemmel indult :)

Glory M U !!

Strigo 2009.03.01. 19:07:18

Nem játszott jól a csapat, a fiatalokon kívül (Welbeck, Gibson) Evra, Tevez és Nani is nagyon rossz teljesítményt nyújtottak. Az a vicces, hogy ez ellen a Spurs ellen még ennyi is elég volt.
Ebben a szezonban ez már a harmadik trófea, és még három kiírásban versenyben van a csapat. Minden idők legjobb szeonja lehet a mostani. Csak így tovább, a védelem qrvajó, addig meg nagy baj nem lehet.

Asidotus 2009.03.01. 19:09:22

Az UEFA-kupa miatt megharagudtam a Tottenhamre, igazából megérdemelték ezt a vereséget.

seahawks 2009.03.01. 19:25:30

@Parraghramma.: nevetséges amit írtál: "innen is fel tudunk állni!" honnan is? mu vezeti bajnokságot, x-elt milánóban, nyert egy ligakupát...szerintem csak erkölcsileg vagytok mélyen, szakmailag nem!

SamS 2009.03.01. 19:35:39

@seahawks: Az ilyen bölcs, értelmet sugárzó állításaidat nyugodtan meg is indokolhatod.

neeson 2009.03.01. 19:40:01

@seahawks: nagyon régen nevettem ilyen jót, kösz:D

zotya72-ből 2009.03.01. 19:56:01

@SamS: mi tindokoljak azon ha valaki sajnáltatja magát, közben meg sikerei vannak és tele van lóvéval?

Parraghramma. · http://torrance.freeblog.hu/ 2009.03.01. 20:10:01

Skacok, az törvényszerű, hogy aki olyan sötét, hogy feketén világít, az büszke is rá?

Vagy ez maga a feketén világítás egyik szükséges előfeltétele?

Tépelődöm.

United82 2009.03.01. 20:22:43

hát megvan az idei harmadik trófea is, nem legjobb játékkal de behúztuk és szerdán egy teljesen fitt csapat fog nyerni newcastleben, egyszerűen elképesztő módon összerakta idénre ezt a keretet Fergie, ha így haladunk ebből valami elképesztő is kijöhet....
Foster pedig ma bizonyította h kell vele számolni mint VDS lehetséges utóda...
Szerdán VDS,Gary,Fletcher,Carrick,Park,Rooney,Berbatov teljesen fitten mehet csatába.....és Vida,Giggsy,Anderson se játszott sokat....
2006 óta 2 ligakupa,2 bajnoki cím , 2 angol szuperkupa, 1 világkupa és egy 1 BL cím a United és Fergie mérlege....elképesztő....

Lencse. 2009.03.01. 20:31:58

@Rooney82: Mindjárt jön valami nagy elme, és beírja hogy "dehát ezerkilencáznyócvankilencben gyenge szezont futott a United, más edzőt kirúgtak volna"

bög 2009.03.01. 20:34:33

@Rooney82: rohadt durva, és én idén is a bl fő esélyesének tartom őket (érdekes módon ahol néztem, ott a barcának van a begkisebb odds-a). Lehet, hogy nem ferguson a világ legjobb edzője, de ő a legjobb menedzser sztem.

habitang · www.nst.blog.hu 2009.03.01. 20:58:18

@Rooney82:
Nyugodtan készülj az "egészen elképesztő"-re, szerintem. Sokat adnék azért, hogy pofára essetek, de nem fogtok!:))

Lencse. 2009.03.01. 21:35:53

Nem volt rossz kupadöntő, de azért a héten megtekintett Inter-MU, Real-Pool és Arsenal-Fulham után azért már tényleg nem bántam volna, ha némi góllövést is produkálnak a fiúk. Lehet, telhetetlen vagyok. :) Fergiéknek gratula, Fosternek külön respekt, a Spurst meg nem igazán értem, hogy ezzel a kerettel, meg egy nagymenő edzővel csak itt tartanak.

Viszlat 2009.03.01. 22:35:03

Hogy én hogy utálom a tiziket... a meccs sajnos abszolút a felejthető kategória. Nanit jó lenne lecserélni valami értelmes középpályásra, hihetetlen ingadozó a teljesítménye.

Gibson meg egyenesen siralmas, nagyon csodálkozom, hogy nem hozta le a mester (én számoltam, 14 eladott labdája volt a meccsen). Welbeck-en egyértelműen látszik, hogy nem érett még a felnőtt csapatra, azt amit Scholes-tól kapott, azt úgy elcseszte ahogy csak lehetett...

A Spursból pedig mindenképpen meg kell említeni Modric-ot, hihetetlen jó meglátásai voltak, rengeteg labdát szerzett.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.03.01. 22:39:02

Hát igen, a manuról mindent elmond, hogy egy kupadöntőben kiállnak, mondjuk úgy, B csapattal (még ha játszottak benne kulcsemberek az első vonalból is) egy elvileg komoly ellenfél legjobb csapata ellen, és nyernek. Nem hiába mondják, hogy a ManU C csapata sem lenne rosszabb 6nál a PL-ben.......

spigo 2009.03.01. 23:45:18

Hat nem tudom, szerintem szar meccs volt, de legalabb megvan. Mindent elmond a MUrol hogy Foster es Rio volt a ket legjobbja...

Modric meg hihetetlen sokat fejlodott a PLben. Kurta jo jatekos!!!

@morphine: Azert nem ez a Spurs legjobb csapata. Szerinetem a Keane-Defoe paros ma guritott volna vagy kettot, amilyen szar volt a MU ma.

Woland 2009.03.02. 03:09:52

@morphine:

spigo mar elmondta nagyjabol, hogy ez annyira volt a Tottenham legjobb csapata mint a Unitede. az meg hogy ki nyert, a buntetoparbajnak nevezett penzfeldobasnak koszonhetoen dolt el. szoval ez kabe semmit nem mond el a ManU-rol, hacsak azt nem hogy Old Red Nose jobban allitja ossze a rugo jatekosok listajat.

mas-mas okbol de legalabb annyi kulcsemberunk hianyzott nekunk is mint az eszakiaknak: Keano, Defoe, Woodgate, Palacios (sot: Chimbonda - az egyre lassabb Corluka helyett) kiesese azert volt akkora ervagas nekunk mint Berba, Rooney meg Carrick hianya a vereseknel. alig jutott 30+ millios jatekos minden manchesteri csapatreszbe. : )

szerintem nem volt rossz meccs, mindket csapat akarta a kupat. ha tetszik ez a bigottabb ManU-faneknek ha nem. : ) egyre-masra jottek a tamadasok minket oldalrol. az elso 15 percben mondjuk otvarok voltunk nagyon az tuti. de mi is megerdemeltuk volna a gyozelmet, mint ahogy a United is megerdemelte.

hehe, amugy a szurkolasban a Tottenham nyert - volt hangerosseg-mero a szektorokban es a londoniak mindig tulenekeltek az ellent. : ) berekedtem en is, pedig csak egy brooklyni kocsmaban neztem. (nem egeszseges kupadontot nezni delelott 10-kor... : )

ja, amugy az Index megint total fogalmatlan cikket irt a meccsrol.

United82 2009.03.02. 07:26:11

@Woland:
Nem tudom lehet más közvetítést láttunk, de a Skyon 5x írták ki a hangerősség-mérőt és ott 4x a United szurkerek voltak a hangosabbak....de ez részletkérdés...

Amúgy elképesztő hogy zsinórban a 4.-ik 11es párbajunkat nyerjük meg:)

Woland 2009.03.02. 08:15:24

@Rooney82:

ja, en Setantat neztem : ) amugy is csak a Tottenham-korust hallottam amikor eppen nem enekeltunk, de az igaz hogy ilyenkor nagyon szelektiv a hallasom! : )

a bajnoksagban mar szinte semmitol sem kell tartania a Unitednek - esetleg a felhiddinkelt Chelsea okozhat meg bajokat ha nem vesztenek pontot majusig... a Pool befejezte a PL-szezont, a Villa meg meg messze nem big4, (az utolso 4 percben ketto helyett a duplajat is meglohette volna ellenuk a Delap nelkul felallo Stoke).

a Tottenham meg ha megveri az ujjaszuletett Borot szerdan akkor 5 pontra lesz az UEFA/Europa Ligas helytol. meg lehet almodozni a kontinensrol : )

K_dako 2009.03.02. 09:27:48

Woland, miért veszed biztosra, hogy a 7. hely is Eu ligát ér?

badblood 2009.03.02. 09:59:46

Ez egy faintos hétvége lett. Jót meccselt a M.U. a Tottenhammel, erre dobott egy lapáttal az Atletico M.-Barca, a végére meg egy Róma-Inter, ami megint nem volt unalmas.
De mondjuk úgy lett volna legjobb, ha a ligakupát a Spurs nyeri...

drosiii 2009.03.02. 10:40:50

@Woland: Lehet hogy mindkét csapat komolyan vette a nagynevű hiányzóik ellenére.. (mondjuk vicces volt öltönyben látni a rooney, vds, carrick, fletcher, berbatov bagászt..)
Ugyanakkor azt is hozzátenném, hogy úgy vettem észre, inkább a BL meccsre készült Fergie ezzel az összecsapással, ugyanis kipróbálta O'Shea-t és Evanst is jobbhátul.

wilco 2009.03.02. 11:08:26

@K_dako: mert a CC-re jutó európai liga hely megy a bajnokságba a united-kupagyőzelme miatt, az FA-kupában meg nem tudom van-e kvóta, de ott is elég valószinű a párositásokat nézve hogy 'nagyok' fognak döntőzni.

drosiii 2009.03.02. 11:25:33

Angliából az első 4 mehet majd a BL-be, a következő 3 pedig az EL-be.
Ez most így néz ki:
1. ManUtd
2. Chelsea
3. Pool
4. AV
5. Arsenal
6. Everton
7. WHU 36 pont
...
14. T'ham 28 pont

Bár szerintem erre a 7. helyre a westham, wigan, mancity pályázik eséllyel.

wilco 2009.03.02. 11:43:27

@drosiii: valójában csak az 5. mehet az uefába, a maradék két hely a két kupa győztesének van fenntartva, és csak akkor lesz a hatodik, hetedikeké, ha már a bajnokságban a győztes helyet harcolt ki magának.

K_dako 2009.03.02. 12:01:01

Igen, én tudtam a szabályt, csak amíg még 9 csapat versenyben van az FA-kupában, addig ne adjuk oda előre azt is a nagyoknak, bár én lennék a legboldogabb, ha a Chelsea megnyerné (a mu ellen a döntőben, 11-esekkel...)

Egyébként akkor a manure a tegnapi győzelemmel az evertonnak is nagy szolgálatot tett...

wilco 2009.03.02. 12:14:03

@K_dako: azért ha megnézed a párositásokat elég jó esély van egy everton-che-arsenal-mu 4esre a 4ben. raádásul a két londoninak már nagyon kéne egy kupa, és ez azért könnyebb lesz mint a bl lenne, szóval én kizártnak tartom hogy itt a tavalyihoz hasonló meglepetés legyen.

ZenZo 2009.03.02. 12:18:40

Na hát nem is néztem végig, csak néha bele-belekapcsoltam a CC döntőbe, elég ótavar meccs volt. Kicsit szurkoltam, hogy ne a MU-é legyen a trófea (a Spursnek ha megszakadok, sem tudok szurkolni, még megcudicinizve sem ;) ). Mikor Bent a hosszabbítás végén Fosterbe lőtt, akkor már tudtam, hogy kié a cím. Mondjuk arra nem számítottam, hogy a Spurs is úgy rúg tizenegyest, mint a Chelsea... mind1, grat a MUnak, na nem a mutatott játékért, (annak én csak rivális szurkolóként tudok gratulálni), +1 trófea, remélem Chelsea-MU lesz az FA-ben, és ugyanolyan végeredménnyel, mint legutóbb ;)

ps. üdv kdako

Ronal-d'oh! 2009.03.02. 15:53:56

@Rooney82: Ugyan már, volt egy valóban kurta jó meccse, de volt Robinsonnak is, Jamesnek is, aztán mégse lettek egyértelműen első számú kapusok a válogatottban. Ez a baj az angol kapusokkal, van hogy bravúrokat halmoznak, máskor meg bővítik a lepkegyűjteményt.

Ennyi erővel Fülöp Marcival is lehetne számolni, mint lehetséges utód, mert már kiszorította a Gordon gyereket is.

Woland 2009.03.02. 19:02:57

@K_dako:

nem hiszem hogy azt irni hogy "meg lehet almodozni Europarol" egyenlo lenne azzal hogy biztosra veszem hogy a hetedik hely is kupat er.

nagyon konnyen kupat erhet - iden ha jol tudom mar az FA-kupabol sem indulhat a donto vesztese automatikusan. szoval nagy esely van ra hogy a hetedik hely is eleg.

persze arra mar csak alombeli esely van hogy minden elottunk levo csapatnal jobbra sikerulnek a hatralevo meccseink...

Woland 2009.03.02. 19:06:15

@drosiii:

de azt is tedd hozza hogy a Tottenham egy meccsel kevesebbet jatszott mint a WHU - szoval ha azt megnyerjuk akkor 5 pont a kulonbseg. az meg nem lekuzdhetetlen - foleg a WHU-t ismerve. a baj inkabb abban all hogy van meg kozben masik 4-5 csapat akik nagy valoszinuseggel nem fogjak sokkal jobban elcseszni a tavasz veget mint mi...

de lenyeg az hogy meg nem ment el a hajo (vagy jelen esetben a Dover-Calais komp : ), csak keszulodik...
süti beállítások módosítása