Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Breaking news – Man City set to sign Jesus Christ

2010.07.30. 09:20 heinrich

Már megint ezek a fondorlatoskodó, anglo-katolikus, félprotestáns, házasságtörő zátonylakók, mer’ ezeknek semmi sem szent. A SkySport értesülései szerint a Manchester City mindent megtesz, hogy leigazolja Jézus Krisztust. Mennyei forrásokra hivatkozva a csatorna tudni véli, hogy JC elégedetlen a Paradicsomban betöltött szerepével, mondván, hogy a Mester pozíción kívül játszatja. Szakírók szerint a transfer egyben Kaka várható érkezését is előkészíti. JC bemutatkozásának napját egyelőre nem lehet tudni.    

260 komment

Címkék: h vegyes izé kisszínes

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr972186506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szergő 2010.08.01. 16:40:13

@rizla: hát ha Cesc helyett jó lenne Nasri akkor a Barcelona őt próbálná meszerezni nem?de ha nekik jobb lenne inkább Fabregas akkor szerintem az Arsenal is el van vele

rizla 2010.08.01. 17:28:22

@imici77: nasri nyilván később érő típus, de nem véletlenül tartották számon az egyik legígéretesebb fiatal irányítóként még két éve, mielőtt leigazolta az arsenal (az új zidane, stb). csak hát ott többnyire szélsőt játszik. azt nem mondom, hogy minőségileg pótolni tudná, egyelőre biztosan nem, de neki középen van a helye. egy BL-helyezésért küzdő csapatban csak belejönne..

@Szergő: nasri nem volt a la masia növendéke, úgyhogy nem, akkor is cesc kellene.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.01. 17:40:41

@rizla: tehát akkor menjen el egy év, h nasri átvegye a szerepet... max jövőre az el-ben csillog... épp az a cél, h ne a bl helyért küzdjünk, hanem az első helyért, ebbe pedig nem fér bele majd 40 gól elengedése.

nasteey 2010.08.01. 18:18:34

Akkor abban mindenki egyetért, hogy Cesc a legfőbb hunyó. Álljon ki a sajtó elé, és mondjon végre valamit, mert addig csak találgatunk.

@imici77: Ez viszont tökéletesen igaz. Főleg ha jól tudom, és tényleg pár hónapja (max. fél éve) írta alá.

horas 2010.08.01. 18:28:50

Komment gyere elő!

horas 2010.08.01. 18:31:41

Hát akkor mégegyszer,úgy néz ki az elveszett az éterben.:

@rizla:
Fabregas-t résmentesen perpillanat kb Xavi-val lehetne pótolni,erre céloztam.
Nasri-val megint ott vagyunk,hogy feltételezés,hogy Fab posztján esetleg bejöhet,ami az adott szituációban elég rizikós és kényelmetlen,nem az igazi,na.

_alerob 2010.08.01. 22:33:12

Kit érdekel Fabregas mikor egy madridi legendát ellöktek a picsába..... Kezdek elidegenülni a mai focitól

nasteey 2010.08.02. 00:17:04

@_alerob: Van külön posztja, nem ott ment a Fabregas-szájkarate.

Már a Ronaldo feliratú 9-es mez is szarul esett, de ha most a 7-est is magára húzná... pedig különösebben nem foglalkoztat az a csapat.

marat14 2010.08.02. 00:39:59

@nasteey: a barca így is pofátlanul hivatkozik dolgokra amik meg sem történtek, ahol tudják próbálják lejjebb srófolni az árát, ha lenyilatkozná azt hogy menni akar mindenáron még ebben a szezonban, akkor a barca 10 millát is csak nagy sóhaj kíséretében utalna át.

rizla 2010.08.02. 01:16:14

@_alerob: @nasteey: hagyjátok már a madridot, semmi rosszat nem tettek raúllal, aki saját maga döntött úgy, hogy távozik. talán garantálni kellett volna neki évi 20 meccs kezdőséget? az lett volna a valódi szégyen.

a ronaldo 9 meg azért volt zavaró, mert ugyanez a felirat és szám már egy sokkal jobb játékos hátán is díszelgett, hozzá tartozott. örülök, hogy végre a 7esben fog játszani.

wil 2010.08.02. 03:59:42

hali várható valamiféle beharangozó a PLről és Bundesligáról?
mert 1-2 héten belül indulnak...

illetve PL posztok lesznek-e rendszeresen, mint tavaly olasz, német és franciák (ezekből volt fordulónként 2 is asszem), vagy csak hébe-hóba?:)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.08.02. 07:35:58

@wil: minden várható, minden lesz, csak a vb után mi is szusszantunk kicsit :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.08.02. 07:38:47

@Lacóka: már megszólalt, de ez persze nem sokat jelent. A nyilatkozat mindenesetre nagyon korrekt:

nstblog.tumblr.com/post/875239827/the-way-to-put-it

Lezuzius 2010.08.02. 09:11:20

@heinrich: ja, kar hogy egy feleves-eves interjubol szedtek elo. Recycling. Mar csak napok kerdese es veget er a vakacio, de az atigazolasi szezonbol meg mindig van egy honap.

Lezuzius 2010.08.02. 09:15:07

@rizla: Raul kettot mar rugott a bayern-nek, remelem nem csak felkeszito meccsen villog.

nasteey 2010.08.02. 09:47:10

@rizla: Egy szóval nem mondtam, hogy rosszat tettek Raúl-lal. Nekem csupán Ronaldo mez-mizériája nem tetszik. A tavalyi sem tetszett - mint ahogy látom neked sem túlzottan - de én a 7-essel is ezt érezném.

nasteey 2010.08.02. 09:47:49

Ja, de nem ezért akartam kommentelni... szuper- ill. köcsögválogatott poszt lesz?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.02. 09:53:06

cr9-cr7, újabb mezeladások, semmi más nincs mögötte. pénz, bevétel.

Iustizmord 2010.08.02. 10:45:52

faszikáim, még mindig téme fabreGÁZ és a barszenyála rmánca az arsenyál romjain?

jobb mint a szomszédok, barátok közt és születet feleségek best of remix-e

@imici77: ha cr9 egy microsoft termék lenne kiadnának rá egy service pack 2-t ,de így már egy firmware kell rá

megjegyezem, hogy ha kis ötlet lenne benne akkor most cr007 lenne a cipőjére hímezve (hámozva), de ehhez ő buta.

Lacóka 2010.08.02. 11:11:40

@heinrich: hát, ez olyannyira korrekt, h a bíró okos lányának megkeményedik tőle a mellbimbaja...

Iustizmord 2010.08.02. 11:14:09

official report:

"adidas, as Real Madrid's official kit supplier offers two repair/replace kits for the old Christiano Ronaldo nr.7 jersey. The basic kit contains a white rectangular patch cca 20x25 cm in size, with number 9 on it, cca 10m of extra strong yarn, two needles and a sew-up guide. The extra kit also contains a similar patch with the inscription for the player's name, written with the new style fonts. Basic kit cost just EUR 19.99, while extra kit would cost EUR 29.99. The kits are recommended for those supporters who cannot allow a completely new one for EUR 44.99, or who do not want to wait until the winter sales, and also for those who d not wish to get rid of the old version."

az eredmény megtekinthető itt:

www.realmadridshop.com/stores/realmadrid/products/kit_selector.aspx?pid=74645

balu11 2010.08.02. 13:11:35

asszem talán ide illik a legjobban a nálunk évtizedes sporttá nőtt messiás-várás miatt...:

www.nemzetisport.hu/nso_hirek/valogatott-gera-visszater-komlosi-liptak-es-vermes-a-keretben-2039421

érdekes...

kapuban, középen, elöl csak a Priskin-Németh cserét vetném be (persze lehet, h megállípodtak Törpapával, hogy Koman az enyém, Némo a tied)

hátul viszont van 5 középhátvéd (vagy inkább k.hátvéd), meg Szélesi... (akit először kellett volna elfelejteni!!!) - mondjuk Elek tud balbekket játszani, Vanczák meg jobbat, de akkor is érdekes...

De legalább próbálkozik valami követ dobni az állóvízbe Egervári - bizony hátul kell valami merészet húzni, mert ott van a nagyon komoly játékerő-deficit.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.02. 13:28:35

@balu11: Monyuk ha a Vidiből hozott hátvédet, akkor má mé' nem a Horváth Gábort. Ebből a brigádból Elek és Koman férne az U21-be. Ja és a kapusok közül hol maradt Kötél Laci?

balu11 2010.08.02. 13:47:07

@popp: H. Gábor kihagyását én sem értem, bevallom... Lipták, Komlósi és Vermes sem jobb nála, és mindhárman elvileg k.hátvédek - talán Horváth G. és Komlósi, akik _csak_ középen tudnak játszani, de akkor sem nagyon értem. Vermes még akár jó is lehet, bár nemtom mi a behívásának alapja, Komlósival kapcsolatban csatlakozom @Nerazzurri:, Lipták viszont nem rossz választás sztem.

A hatalmas ?, hogy hol vannak a szélsőhátvédek??? Az egyetlen a keretben Szélesi, de én személy szerint őt tartom a legnagyobb lesnek az utóbbi néhány év rendszeres válogatottjai közül... Mondjuk, legalább Bodor nincs. Kívánsi leszek a felállásra minden sorban:

- hátul megpróbálunk 3 (k)hátvéddel? Nem biztos, hogy elve halott megoldás... és a keret is ezt mutatja
- középen elfér-e együtt Huszti és Dzsudzsi, ki játszik hátrébb, ...
- elöl: nincs Sanyi, és más center-szerűség sem - remélem Gerát árnyékéknek képzeli el, az okos döntés lenne - de ki lesz a párja? Remélem, nem Priskin! Akkor már tényleg inkább Torghelle...

horas 2010.08.02. 13:57:29

Lényegében mindegy,hogy most nagy vonalakban X vagy Y játszik,csapatként kellene neki állni funkcionálni.

rizla 2010.08.02. 14:30:06

@balu11: szerintem hiba kihagyni torghellét, és szalait, mindketten előrébb járnak jelenleg priskinnél, aki kb két éve semmit sem csinál, csak a padon ücsörög. és kivel akarja dárdait pótolni? HOL A GECIBEN VAN VASS? akkor ennyi, véglegesen kegyvesztett lett?

rizla 2010.08.02. 14:34:41

ja és persze némót is be kellett volna hívni.

Árpádka 2010.08.02. 14:35:36

@rizla: Szalai még csak most fogott neki edzeni

rizla 2010.08.02. 14:37:31

@Árpádka: oké. sanyinak azért ott lenne a helye.

Árpádka 2010.08.02. 14:40:37

Viszont kapus az nincs Király vicc, Fülöp meg az Ifikkel edz talán viszi az Ipswich , de a Bundás jobb lenne neki

Árpádka 2010.08.02. 14:41:26

@rizla: szegény sanyi Koemanal együt közellenség lett

rizla 2010.08.02. 14:41:56

@Árpádka: katasztrófa, hogy kénytelenek leszünk királyt bámulni, és ezért még csak annyira elő sem lehet venni egervárit. nem nagyon van kit behívni, gulácsi és bogdán húzzanak bele..

balu11 2010.08.02. 14:49:57

@rizla: Vass nekem is hiányzik, főleg hogy nincs igazi vkp a keretben, sőt úgy általában Mo.-on (Vadócz is csak olyasmi, inkább klasszik kp., Varga Józsi meg úgy látszik egy nyári sláger volt)

Priskinben nagyon egyet értünk, és igen, amíg Szalai és Némo nem kezdők/első cserék valahol Európában felnőtt bajnokságban, addig nincs mese, Sanyi van.

Ahogy fent is írtam, sztem Németh most kell Bosznia ellen, simán el tudom képzelni, h ez volt a megegyezés: egyik ide, másik oda. Igazából sztem ez rendben is van - bár a bosnyákok elég gyengének tűnnek (otthon kaptak ki a luxusburgoktól!!!), azért túlzottan nem szabad ellazázni egy londoni hakni kedvéért.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 14:52:24

@balu11:

????

Egyetlen ok miatt örültem igazán Koeman távozásának: hogy végre talán Király többé nem kerül a magyar válogatott keret közelébe se. (BuLi 2-ben a 13. kapus volt!!!!) Kapásból nyolc jobb magyar kapust tudok mondani nála.

Az utóbbi években KATASZTRÓFA volt, amit a válogatottban művelt (meccsenként minimum két potya mindig benne volt, néha három).

Mindjárt tovább olvasom a keretet, ha picit lehiggadok.

Garcia bőrmester 2010.08.02. 14:58:29

nekem Leandro is hiányzik, ő játszik is már balhátvéd is, és volt már olyan eset, amikor úgy véltem, hogy tud focizni, Szélesi, Vanczák, Vermes, Komlósi abcug, de még Hajnal is a középpályáról (minek Buzsáky és Koman is ugyanaz a poszt)

balu11 2010.08.02. 14:58:55

f_szom a Király-gyalázásba, de komolyan!

ha ő "vicc" és "katasztrófa", akkor kinek kellene védeni helyette??? Melyik magyar kapus ért el csak hasonló sikereket az elmúlt évtizedekben??? De ne menjünk annyit vissza az időben - arra válaszoljatok, hogy hogy néz ki a magyar kapusok erősorrendje! Alapvetés természetesen, hogy nem védetek olyat a válogatottban, aki nem no.1 a klubjában - kapusoknál alapvető a meccsben levés, önbizalom, ...

Szóval a klubjukban első számú kapusként szereplő magyar hálóőrök közül ki véd a Bundás2-nél komolyabb, vagy csak azzal összemérhető bajnokságban??? Babos lemondta, ugyebár.

Tudjátok, mit, mondjatok NBI. feletti szintet, és érdemes lesz miről beszélgetni...! Különben meg megmaradhattok a megkeseredett jajjjdeszaramagyarfoci, hülyebohócmackóalsóslepkekirály szinten...

Köteles, Bogdán, Gulácsi, Megyeri, ... meg a többi fenomén NEM VÉDENEK! Pedig azt mondják, az számít egy kapusnál...

((sorry, ha kicsit erős volt, de magyrészt "hótkomolyan" mondom))

balu11 2010.08.02. 15:03:30

@Csöncsön: várom a neveket, ha lehet, olyat írjál, aki nem csak edzésen, meg 2havonta egy fél ligakupa meccsen "mérettetik meg"...

@Garcia bőrmester: a VB-összegző posztodnál kialakult magyar válogatottas beszélgetésben én is felhoztam Leandrot, főleg azért, mert szélsőhátvéd talán a legnagyobb hiánycikk a magyar válogatottban - nem ő fogja megváltani a világot, de sokkal nyugodtabban nézem őt, mint Szélesit, Vanczákot, Bodort, Bodnárt ezen a poszton. Kár, hogy Laczkó kimaradt, bár nagyon nem fogok sírni, de szeretném látni a szélső hátvédet megtalálni akaró koncepciót, vagy akár próbálkozást. Vkp-kal kb. dettó - Vadócz egyedül kevés, és nem is klasszik vkp talán...

Árpádka 2010.08.02. 15:03:53

@balu11: Királyal egy gond van kb 8 éve minden válogatott meccsén csinál valami orbitális baromságot.
Pl: oroszok ellen nyerhetünk volna :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 15:04:43

@balu11:

Volt időszak, amikor Király Gabi európai szinten is kiváló kapusnak számított, szerintem ezt senki sem vitatja. Hatalmas respect neki mindazért, amit elért.

DE: az utóbbi években egyszerűen katasztrófa, rettenet, borzalom, szégyen, nem tudom a jó szót, amit a válogatottban mutat. Nem is csak az, hogy minden meccsen kap három potyagólt, oké, rendben, megszoktuk. De nem érzi a kaput, valahogy fejben szerintem már visszavonult. A BuLi 2-ben még nyilván jól le tud vezetni, de könyörgök! Ne legyen már válogatott.

Pont egy kapusnál számít viszonylag kevéssé, hogy az NB1-ben vagy a PL-ben véd-e. A beadás mindenütt beadás, a lövés mindenütt lövés.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.02. 15:05:01

@rizla: Vass végleges mellőzése azért sokat elárulna a magyar fociról és arról is suttogna némit, hogy mekkora lózung megint ez a megújulás duma. Az nst valamelyik szerzője írhatna egy tökös Vass Ádi követelő posztot.

Kötelest a kapuba!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.02. 15:06:40

@Garcia bőrmester: Tényleg, tartozol egy harmincas kerettel ;-).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 15:10:28

@balu11:

Végh Zoli, Köteles, Megyeri, Gulácsi, Verpecz, Bogdán, Balajcza. Még Szűcs Lajost is inkább választanám, mint Királyt.

Garcia bőrmester 2010.08.02. 15:11:36

@popp: alakul az, csak megvártam, hogy az új szövkap milyen keretet hirdet, hogy nehogy ugyanaz legyen :) de nem lett

BruceWayne 2010.08.02. 15:20:10

@balu11:
Kötelest augusztusba vette meg a Genk, a szezon első felében semmit nem védett, de idén végig kezdő volt, 19 meccsen védett.

az más kérdés hogy még most sem tiszta hol fog védeni:
www.krcgenk.be/en/news/read/pid/85cf5429b630eec88114b61605a056d41280514951

rizla 2010.08.02. 15:35:39

@balu11: "Ahogy fent is írtam, sztem Németh most kell Bosznia ellen, simán el tudom képzelni, h ez volt a megegyezés: egyik ide, másik oda. Igazából sztem ez rendben is van"

a csatár nálunk hiányposzt, a középpályás nem, úgyhogy ha tényleg ez a megállapodás, hogy egyik ide, másik oda, sikerült a lehető leghülyébben megoldani, taps.

rizla 2010.08.02. 15:37:19

@balu11: király egy kalap szar a válogatottban, csöncsönnek teljesen igaza van, vállalhatatlan. nem érdekel, hogy mit ért el, meg hol tart, annyi potyát szopott már be, hogy már a jelenléte is röhejessé tesz minket. norvégia, málta, most legutóbb németország (és kurvára nem érdekel, hogy volt 3 bravúrja, amikor megint kapott egy nevetséges gólt).
persze JELENLEG nincs jobb választás, úgy tűnik, de nehogymár örülnünk kelljen ennek..

BruceWayne 2010.08.02. 15:44:26

@rizla: nála mindenki jobb választás kb, már a puszta jelenlétével csak a kudarcokat idézi fel (még sztem a csapattársaiban is)

a Tűzoltó utcai gyermekklinikán bohócsipkába, na ott a helye kb.

BruceWayne 2010.08.02. 15:46:40

@rizla: egyébként Koman és Németh mellett ki volt még aki szóba került mindkét válogatottnál? amúgy tényleg a balfaszkodás megy megint, ha Egervári szerint a 2014-es VB-re kell kijutnunk akkor a sorsdöntő U21 meccs napján nem baszott mindegy ki játszik anglia ellen?

bz249 2010.08.02. 15:49:12

@Csöncsön: Kiraly jelenleg nem jo kapus, de azert Vegh (39 eves, soha nem vedett komoly csapatban... meg ugy altalaban is) vagy Verpecz (4 darab NB1-es meccsel a hata mogott) tulzas.

Utobbi persze meg lehet jo kapus, de most meg elkepzelni sem szabad ot a valogatott kozeleben.

balu11 2010.08.02. 15:56:42

@Nerazzurri: igen, megvan a sztori, épp ezért most nem baj, hogy nem erőltetik, ha rendeződnek a dolgai, és újra elsőszámú kapus lesz, akkor OK, legyen kerettag

@Csöncsön: nehéz komolyan venni ezt a névsort... (egyébként szoktál nézni NBI-et rendszeresen? Egyáltalán nem piszkálásból! Csak valahogy a - jó értelembe vett - külföldi sztár-csapat-buzikról az az előfeltevésem, hogy végleg szakított már a magyar klubfutballal...)

Végh Zoli: ő kezdett most az első meccsen, de egyáltalán nem egyértelmű, hogy ő az első számú kapus a Vasasban - nyáron erősen gondolkodott, hogy folytassa-e, még egy szezont végül bevállalt --> jobb, aki az NBI-ben vezet le, mint aki a Bundesliga2-ben? Ráadásul ő már kapusnak is koros.

Megyeri: kb. 20 felnőtt meccsel? Nagyon-nagyon kevés, pláne ezen a poszton...

Verpecz: most komolyan, ő rokonod? Sztem neki még 10 NBI-es meccse sincs...

Gula, Bogdán: 0 felnőtt bajnoki (vagy talán Bogdán egy félidő...)

Szűcs Lajost nem kommentálom inkább, ha megengeded.

Szóval megállapodhatunk abban, hogy háromféle kapust tudsz ajánlani:
- akiknek van egy tucat NBI-es meccse
- akiknek van félezer, de külföldre csak nyaralni jártak, és jövőre kapusedzők lesznek
- tehetséges fiatalok, akik lefossák a bokájukat örömükben, ha a cserepadra leülhetnek

Félreértés ne essék, tudom, hogy ez interregnum állapot, és nem Király (már) a megoldás a kapus-problémára hosszú távon, Arra viszont ideális, hogy amíg a fiatal tehetségek nem kapják meg a lehetőséget a klubjukban, és nem szereznek _minimális_ rutint, addig védje a ketrecet. Nagyon nem tetszik, amikor szarozzák, pedig csak példát lehet róla venni, küzd, edz, hajt, mindig jön, ha hívják, segít, tanít, ösztönöz. Nem mellesleg iszonyú jó kapus. Igen, még most is.

Ha Köteles/Fülöp védenek 10 meccset zsinórban, akkor vegyék át az 1es mackógatyát. Hozzáteszem egyiküket sem tartom Király-szint tehetségnek, sokkal inkább Megyerit, de leginkább Bogdánt, Kuruczot és Gulácsit (plusz már Angliában nevelkedik Gróf, Floszmann, szóval a jövő kapus-szempontból ígéretes - ettől még a jelent nem kell ócsárolni...).

rizla 2010.08.02. 15:59:30

@balu11: "Nagyon nem tetszik, amikor szarozzák, pedig csak példát lehet róla venni, küzd, edz, hajt, mindig jön, ha hívják, segít, tanít, ösztönöz. Nem mellesleg iszonyú jó kapus. Igen, még most is."

azt megbeszéltük, hogy jelenleg őt kell játszatni sajnos, de ne gyere ezzel, hogy iszonyú jó kapus, könyörgöm, kérlek.

www.youtube.com/watch?v=z1YZtLgiD_4 még ma is fáj.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 16:00:06

@bz249:

Végh hosszú évek óta hiba nélkül (!) véd az NB1-ben. 25-szörös válogatott, amikor ő állt a kapuban, nem emlékszem olyanra, hogy rajta ment volna el meccs.

Verpecz egyszerűen kiszorította a montenegrói válogatott pótlására érkezett kapust.

De nem ez a lényeg. Nem is ők a fontosak. Az a lényeg, hogy Király teljesítményét NEM LEHET ALULMÚLNI. Annyit lepkézik, hogy az még egy ifi cserekapustól is sok lenne, hogy a fönt említett pszichológiai tényezőkről (vagyis hogy fölidézi bennünk a kudarcokat, potyákat, vereségeket) ne is beszéljünk.

Nem bántani akarom. Az ezredforduló környékén vitathatatlanul a legjobb magyar kapus volt, aki az utóbbi húsz év legnagyobb magyar kapuskarrierjét tudhatja maga mögött. De ma már csak neve van.

balu11 2010.08.02. 16:00:52

egyébként a sok szellemes bohócozótól kérdem, hogy mikor láttak utoljára olyat magyar válogatott kapustól, mint amit a ez a nevetséges katsztrófa faszi mutatott a németek ellen az első félidőben?

(igen, láttam a második félidőt is, és igen, tudom, h Király is messze van a tökéletes megoldástól - csak kib_szottul rühellem a sok fröcsögést)

balu11 2010.08.02. 16:05:33

@rizla: nem az volt a legjobb meccse, tény... (brrrr... "kösz" a linket...)

természetesen elismerem, hogy elfogult vagyok, és nem is a te véleményeddel van a bajom, az korrekt (még ha én többre is tartom per pillanat Királyt)

rizla 2010.08.02. 16:05:48

@Csöncsön: "amikor ő állt a kapuban, nem emlékszem olyanra, hogy rajta ment volna el meccs. "

én emlékszem, erre is van linkem.

www.youtube.com/watch?v=wD_4Khfgd64

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 16:07:42

@balu11:

Igen, szoktam nézni NB1-et. (Nyáron nyilván többet, mint ősszel, de azért a fél szemem mindig ott van.)

Még egyszer mondom: egy kapusnál sokkal kevésbé fontos, hogy hol véd, mint egy mezőnyjátékosnál. Ha Komlósi (atyaúristen!) keretbe kerülhet, akkor egy NB1-ben évek óta hibátlanul védő kapus miért nem?

@rizla:

Egyszerűen mintha nem is ott lenne. Nem a harmadik és negyedik gól a legfájóbb, potyát bárki kaphat. Hanem a többi gól előtti nevetséges téblábolások.

rizla 2010.08.02. 16:07:44

@balu11: de az a baj, hogy senkit sem érdekel 3 bravúr, ha arra érkezik 1 potya. aztán a meccs végén ott simogatták a buksiját a riporterek, hogy milyen szenzációsan védett... ez FELHÁBORÍTÓ, és nagyon jellemző.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.02. 16:07:46

@Csöncsön: "Verpecz egyszerűen kiszorította a montenegrói válogatott pótlására érkezett kapust." - ne röhögtess már, az a Malinauskas nem kapus. Nem Verpecz szorította ki a csákót amúgy, egyszerűen katasztrofálisan védett.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 16:09:50

@rizla:

Az egy felháborító meccs volt. A gólok előtti helyzeteket le kellett volna fújni, egyszerűen akadályozták a kapust.

bz249 2010.08.02. 16:13:58

@Csöncsön: "Verpecz egyszerűen kiszorította a montenegrói válogatott pótlására érkezett kapust."

Verpecz eddig 4 darab NB1-es meccsen jatszott. Meg egy szezont azert varnek tole, hogy mi lesz a dolog vege.

"Az a lényeg, hogy Király teljesítményét NEM LEHET ALULMÚLNI."

Ez sajna igaz. Ami a meg nagyobb baj, hogy nincs egy kozepes kepessegu kapusunk, aki ugyan bravurokat nem mutat be, de legalabb a kotelezot megoldja.

@balu11: nem egy meccsen kell nagyot jatszani. Ha egy kapus rendszeresen megoldja a kotelezoket, akar rem egyszeru eszkozoket hasznalva (oklozes, kirugja a labdat a stadionbol) az pont eleg. Viszont ez a minimum.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 16:19:34

@balu11:

Láthattuk a vébén, hogy Özil _bárkibe_ képes tiszta gólhelyzetben belerúgni a labdát. Ehhez nem kell kapus.

@rizla: @Csöncsön:

Közben végignéztem a videót. Az első gólnál az 5-ösön belül egyértelműen akadályozták Véghet. Emlékszem, minden szögletnél eljátszották ezt a norvégok. A másodikban sajnos tényleg benne volt. Ezzel együtt sokkal jobban mutatott a kapuban még így is, mint Király.

rizla 2010.08.02. 16:19:56

@bz249: ez az egész mentalitás kérdése. király nem tud/szeret koncentrálni, fingja sincs a jó helyezkedésről, lezser nyomorult, aki jól elvan a bukfencezéssel meg ugrándozással, és 2-3 bravúr után azt hiszi, hogy meg is tette a magáét. én azt nem szeretem, amikor fülöpöt piszkálják, akin látszik, hogy ennél azért jobban odateszi magát, lelkiismeretesebb, még ha vannak is hiányosságai, dehát ő meg folyton szenved, hogy most hol is játszik. gulácsiból viszont lesz valaki, csak tartanánk már ott.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 16:30:11

@rizla:

Fülöppel szerintem csak az a baj, hogy nem (mindig) véd rendszeresen, és olyankor nagyon meglátszik rajta a meccshiány.

Király a Hertha után már valahogy nem tudja komolyan venni magát, én azt érzem.

bz249 2010.08.02. 16:37:20

@rizla: de jo lenne egyszer egy 10 (jo ertelemben vett) iparosbol es egy nemzetkozi szinten is elismert tamadobol (mondjuk PL, La Liga, Serie A, BuLi, Ligue1 elso feleben talalhato csapat meghatarozo jatekosa) allo magyar valogatottat latni. Valami olyasmit, mint a svajci, a szlovak vagy a szloven. :(

Fegyelmezett vedekezes, futomennyiseg, taktika meg ilyenek.

balu11 2010.08.02. 16:46:52

@rizla: azt hiszem nem nagyon van tényleg min vitatkoznunk

apucikisfia Fülöp mentalitásást Királyé elé helyezni (aki tényleg mindent saját erejéből, nulláról indulva ért el), ez nagyon durva, és tökéletesen ellentétes a valósággal

de OK, nektek van igazatok, Király egy szar, csak a bukfencezésből és a flegmaságból épített karriert

amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a német első osztályban lejátszott közel 200, és a több mint 100 angol másodosztályú meccse - ezek a futballnemzetek, bajnokságok köztudottan preferálják a lélektelen, flegma hozzállást, bohóckodást, és fogalmuk sincs milyen egy jó kapus

a lényeg, hogy ti tudjátok

balu11 2010.08.02. 16:51:16

egyébként szerencsére Vass Ádám nem merült el a fujjbundázósundorítómagyarfoci süllyesztőjében, sokaknak nyilván ezzel szomorúságot okozva, hiszen eggyel kevesebb érvük van mindenhol mocskot látni Magyarországon:

www.nemzetisport.hu/nso_hirek/u21-gulacsi-gosztonyi-nemeth-vass-varga-jozsef-is-a-keretben-2039443

rowi 2010.08.02. 17:05:34

off (már amennyiben itt off bármi is)

nem tudja vki, hogy koman miért nem az u21es keretben van, hanem az angolok elleniben?

Árpádka 2010.08.02. 17:06:18

Szvsz a Nor-hun4-0 sima tippmix volt ( ide lőjetek)
@balu11: "apucikisfia Fülöp mentalitásást Királyé elé helyezni (aki tényleg mindent saját erejéből, nulláról indulva ért el), ez nagyon durva, és tökéletesen ellentétes a valósággal" azt azért kurvára eltudom képzelni hogy Fülöp nyal a Spurs vagy a Sunderland fejeseinél: hogy afiacskájamilyen szuperkirály. Vagy Roy Keannel borzgatva győzködi, hogy játszassa fiát és beígér egy alig használt Zsigulit. Ja meg Mancini biztos kapott egy magyar tarkát, hogy védhessen marci.
Király jó ideig jó volt de a Herta után valami megszakadt benne elég emlékezni egy Villa-Mu Fa cupra ahol lényegében rajta ment el a meccs. És hát Münchenben elsőszámú kapus Király de túl sok nyomot nem hagyott senkiben.

Árpádka 2010.08.02. 17:13:19

http://www.youtube.com/watch?v=rN19hmCXJiQ&feature=player_embedded#! Király zseniális teljesítménye Münchenben:D

rizla 2010.08.02. 17:56:27

@balu11: "apucikisfia Fülöp mentalitásást Királyé elé helyezni (aki tényleg mindent saját erejéből, nulláról indulva ért el)"

ez az apucizás nem fröcsögés? amúgy én konkrétan a kapuban, egy meccsen mutatott mentalitásra gondolok. király tudata ködös a kapuban, sajnos az agya nem működik megfelelően, persze lehet, hogy ez tényleg nem mentalitásbéli probléma, hanem orvosi eredetű.

és igen, király a _magyar válogatottban_ egy szar, ismétlem, tök nem érdekes a nemzetközi karrier, ha folyamatosan potyákat kapunk róla. amúgy ahhoz képest, hogy mennyi idős, és hogyan indult, pont úgy lecsúszott, mint szabics.

rizla 2010.08.02. 17:58:43

@balu11: még két szóra. egyrészt szerinted kicsoda fülöp apja, hogy az angol edzők is a kezében vannak? másrészt brazil világklasszisból is sokat fel lehetne sorolni, aki szegénységből tört ki önerőből, aztán mára mégiscsak a nevéből élő alibijátékos... ne mossuk össze a dolgokat.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.02. 18:57:59

@rizla: Mondjuk én értem balu felháborodását, annak ellenére, szerintem sem Király kellene már a válogatottba. Olyannyira könnyen és nagyarccal kutyapicsázunk bárkit, akár még világklasszisokat is egy rossz szezon után.

Király Gábor azért komoly nemzetközi karriert csinált és még most is számítanak rá egy elég nagy múltú klubban..

Kétségtelen, hogy akadtak a pályafutása alatt hullámvölgyek, de olyan is volt, mikor megőrült érte Berlin egy része. Úgy tíz éve egy berlini csajszi, mikor megtudta, hogy magyar vagyok egyből előszedte a Milan elleni Bl meccsen készített fotóit Királyról, amelyeket mindig magánál hordott, meg a tőle kapott autogramját.

Szóval szerintem annak ellenére, hogy nem egy potyagólt kapott a válogatottban, azért megérdemli a respektet és méltánytalan bohócozni meg orvosi esetezni. A sportpályafutásán túl az is elismerésre méltó, hogy külföldön keresett pénzének egy részét saját szülővárosának sportjába fekteti.

Iustizmord 2010.08.02. 20:53:16

és kosztát már el is felejtettétek???? pedig a bajszától megijedt a labda és már pattant is a szögletzászló felé...

sic transit gloria mundi

@rizla: brazil világklasszis aki a nevéből él. ok. vs myagar középszar, akinek neve sincs, de megél. na EBBŐL van sok (és most nem fülöpre gondoltam), hirtelen lipcsei ugrik be, de a mygar focit nagyon régóta nem követem, tehát lehet hogy tévedek és lipcsei is a nevéből él.

hiába , azt hogy nyelvében él a nemzet, páran félrefordították: nevéből él a nemzett.

(és off, de a gaypornóknál meg neméből él a nemtelen)

rizla 2010.08.02. 21:36:55

@popp: nem egy rossz szezonról van szó, hanem sokról, és a magyar válogatottról, a hazám csapatáról, az én csapatomról, amit épp elégszer ciki nézni anélkül is, hogy egy bohóc röhejes gólok sorozatát szedné be a kapuban. már megbeszéltük, hogy jelenleg ő az egyetlen lehetséges opció, de azért tapsikolni hadd ne kelljen már, és hadd írhassuk le, hogy nem örülünk valakinek, aki annyiszor csinált már hülyét magából (és ezzel együtt belőlünk). én nem tartom magam ezért nagyarcúnak, remélem, hogy valójában te sem.

és te is a klubkarrierrel jössz, NEM ÉRDEKEL, illetve igen, szurkolok külön minden magyarnak, és ha tehetem, nézem a meccseiket, csak épp a címeres mezben nyújtott teljesítményhez nincs sok köze. gera visszatérésének is akkor tudnék örülni, ha nem láttam volna, hogy mennyire rakás szar a válogatottban már régóta.

"azért megérdemli a respektet és méltánytalan bohócozni meg orvosi esetezni."

respektálom nagyon is. csak épp nem szeretném 2010-ben a válogatottban látni, illetve nagyon nem örülök neki, hogy megint nála tartunk, mert nincs alternatíva. a bohóc szerintem enyhe, mit polkorrektkedünk már egy ilyen szón? az orvosi eset nyilván poén (bár a nyilatkozatait elnézve a narkolepszia sem zárható ki... bocs, bocs, kutyapicsázás).

"A sportpályafutásán túl az is elismerésre méltó, hogy külföldön keresett pénzének egy részét saját szülővárosának sportjába fekteti. "

nagyszerű, jó véleménnyel vagyok róla, mint emberről. akkor sem akarom a kapuban látni. bár sajnos muszáj lesz, reméljük a legjobbakat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.02. 21:39:05

@popp:

Királlyal semmi gond nincs, csak nem kell behívni a válogatottba, ahogy Grosics érdemeit is elismerjük, mégse őt védetnénk jövő szerdán az angolok ellen.

@Iustizmord:

1. Lipcseivel mi bajod van? Minden szempontból teljesen korrekt karrier az övé.

2. Aki meleg, az nemtelen? Vagy a pornószínészkedés nemtelenség? :-)

dzzzzz 2010.08.02. 22:05:11

Valaki NB1-ben jártasabbat kérdeznék, a most behívott NB1-es védők között van valaki aki nem tűnik úgy mintha állna amikor Rooney-val, vagy Defoe-val versenyt fut? (Walcott-ot, Lennon-t nem is merem kérdezni)

Iustizmord 2010.08.02. 23:19:59

@Csöncsön: a lényeg a SZÓVICC elsütése volt, de végül is igen, a gayporn az már nagyon.... meleg. forró pite. de ha te élvezed ahogy kisportolt férfiak szopják egymás bránerét, do the coming out. :o)

lipcsei karrierje... hát. ígéret volt, ment a porno..... izé portoba, ahol emlékeim szerint max ha 1 jó szezonja volt (most fejből mondom, akkor se érdekelt) oszt visszajött a posványba, oszt ennyi.

de lehet hogy csak a pofázmányát nem csipázom, az intellektusa természetesen vitán felül veri az enciklopedisták bármelyikét.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.02. 23:33:58

@rizla: Mint mondtam én sem őt védetném, de megértem. Egy kicsit amúgy tényleg flúgos (hiszen kapus), de azért jó gyerek.

"akkor sem akarom a kapuban látni. bár sajnos muszáj lesz, reméljük a legjobbakat." - amúgy van még egy pár poszt, ahol mást látnánk szívesen, de ezek a játékosok a mieink, nincs mit tenni.

Iustizmord 2010.08.02. 23:34:51

@originalBalintos:

1. milyen nb 1? ungarischen regionalliga, kb.
2. lipcsei peti? gyepes gabi? bánfi? mikor LETT volna értelme kérdésednek?

rizla 2010.08.02. 23:51:19

@popp: nem úgy flúgos, mint kahn, hanem néha konkrétan semmit sem ér a jelenléte a kapuban, mert valahol máshol jár fejben, épp ábrándozik, aztán úgy szopatják, ahogy akarják. szóval ne magyarázzuk azzal, hogy cuki kapusflúgosság.

"amúgy van még egy pár poszt, ahol mást látnánk szívesen, de ezek a játékosok a mieink, nincs mit tenni."

na ja :(

popp · http://koncertblog.com/ 2010.08.03. 00:20:37

@rizla: ábrándozik? :-D Azt is meg tudod mondani konkrétan miről? Iustizmord kollégának biztos lesz néhány ötlete az ügyben.

balu11 2010.08.03. 11:57:02

@rizla: nem gondolom, hogy a kezében vannak, csak azt, hogy ő 10-ről indult, Király meg 0-ról, és(többek között) ezért is nagyon nem tartom jogosnak a mentalitásról írt mondataidat, másrészt naná, hogy fröcsögés, miután kommenteken keresztül sztem méltatlanul ekézik az általam egyik legnagyobbra becsült magyar sportolót (noch dazu sportembert), ráadásul olyanok, akiknek a véleményére adok, tehát még annyival sem tudom elintézni, h "leszarom, ezek seggfejek amúgy is"

@popp: erről van szó, köszönöm (én is elismertem, hogy 2010-ben ő már csak átmeneti megoldás lehet, védjen Fülöp 10 meccset zsinórban, és jöhet)

de hagyjuk a témát, térjünk át fontosabb, előbbre vivő, friss, új, érdekes témára
sportgeza.hu/futball/2010/08/03/fabregas_megsiratta_barcas_eveit/

:)

Iustizmord 2010.08.03. 13:46:24

@popp: összekeversz díszbohóccal.

amúgy pina.

Lezuzius 2010.08.03. 14:22:08

Ez meg jobb: Former Arsenal star Ray Parlour to ride a horse named Wenger in promotional race.

rizla 2010.08.03. 15:14:41

@balu11: de még mindig nem értem, hogy jön ide az, hogy valaki nulláról küzdötte fel magát. ettől még védhet szarul a válogatottban.

balu11 2010.08.03. 17:10:28

@rizla: persze, hogy védhet, de amennyire én ismerem (és jó eséllyel jobban, mint ti, már csak az érdeklődésemből adódóan is) mi sem áll távolabb tőle, mint az általad említettek:

"király nem tud/szeret koncentrálni,"
"lezser nyomorult, aki jól elvan a bukfencezéssel meg ugrándozással"
"2-3 bravúr után azt hiszi, hogy meg is tette a magáét."
"akin [Fülöpön] látszik, hogy ennél azért jobban odateszi magát, lelkiismeretesebb,"

ez pedig nyilván abból (is) ered, hogy egy NBI-NBII között ingázó istenhátamögötti csapatból lett meghatározó Bundás-kapus (igen, az! voltak évek, amikor sorozatban volt top10ben), és nem volt ebben egyértelmű, elég jó kapcsolati tőkével rendelkező segítsége

nem baj, hogy Fülöpnek van, sőt!!! De hallgassatok meg néhány Fülöp-, és Király-nyilakozatot, és máris elég egyértelmű, hogy melyikük a lelkiismeretesebb, melósabb, ... Legalábbis nekem, persze ez változhat személyenként (mielőtt jönne az adekvát "idézz" felszólítás, jelzem, hogy most nem nagyon van ilyesmire időm, de ha lesz összegyíűjtök párat...)

egyébként meg naná, hogy Fülöp küzd, szenved, hogy valahogy megragadjon azon a szinten, ahova talán inkább került, mint vitték - őszintn sok szerencsét kívánok neki!

bag 2010.08.03. 17:14:25

@rizla:az említett sokkal jobb Ronaldo a 11-es -(Hegyi Ronaldo a világ legjobb centere Iván díj:)azért jár) mezben tolta ha jól emlékszem a madridi korszakára, bár nem követtem mindig, biztos, hogy abban kezdett 2002-ben azt a mezt adták szerte a világon.

rizla 2010.08.03. 17:19:28

tudod mit? hagyjuk király gabit. ronaldo amúgy tényleg 11-esben kezdett, de aztán 9-es lett.

Dani Kalifornia 2010.08.05. 09:57:12

Az egy dolog, hogy a Beitar Jeruzsálem 30 ezüstért eltékozolta ezt az istenadta tehetséget, de valójában sokkal többet ér...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.08.05. 11:30:18

@hank "don't feed the troll" moody: ...még akkor is, ha ezt sokan nem akarják elismerni!

vadkutya 2010.08.05. 18:12:38

Cesc visszatért az Emiratesbe. Nem úgy tűnik, mintha...

http://www.youtube.com/watch?v=ys1kBlNqeW8&feature=player_embedded#!
süti beállítások módosítása