Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nyolcaddöntők, 20.30: Brazília-Chile

2010.06.28. 20:00 nou san trafford

szabályozott joga bonito vs szimpatikusan ész nélkül előre

276 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr232116851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szferi 2010.06.28. 20:01:32

ez már a második, bocs. olyanok vagytok mint a bírók :)

caralho voador 2010.06.28. 20:04:18

Hülyék vagytok? Brazil-chilei meccs lesz.

BGM56 2010.06.28. 20:06:08

Már ezt is elcsalták a bírók,meg a FIFA.

1kutya 2010.06.28. 20:09:00

hajrá Paraguay!

ja, az csak holnap?

akkor hajrá láma b.aszók!!!:-DDD

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.06.28. 20:09:43

Megzavarodtunk, mint Yakubu Aiyegbeni.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.28. 20:10:05

@szferi:
be is vezettük a videóbírót a szerkesztőségben
(fröccsnek hívják :)

(ja és nem én voltam, de nem is tudom ki volt. talán habitang :))

szferi 2010.06.28. 20:10:24

@OJ: :DDD

hajrá chile!!!

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.28. 20:11:04

@OJ:
mondanám, h ezt ha akarnám se tudnám úgy kihagyni,
de háromhete megtettem, igaz nekem a kapufa legalább megvolt :)

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.06.28. 20:11:09

@pote: Te pöte, az egy szerethető bíró. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.28. 20:13:19

A brazil-holland rangosabb meccs lenne, de azért én ma este még néhány percig hadd bízzam a chilei csodában.

Eddig a vébé egyik legszimpatikusabb csapata voltak. Más kérdés, hogy ma könnyen emiatt szaladhatnak bele a késbe.

1kutya 2010.06.28. 20:15:15

no!

ma esti jókívánság: egy vagon kanláma menjen végig a brazil csapaton:-DDD

hajrá para... csíle no!!!

halihalo 2010.06.28. 20:16:49

A hét válogatottja:
Kapus: Richard Kingson (Ghána)
Hátvédek: Philipp Lahm (Németország), Bongani Khumalo (Dél-Afrika), Ryan Nelsen (Új-Zéland), Fábio Coentrao (Portugália)
Középpályások:
Thomas Müller (Németország), Honda Keiszuke (Japán), Tiago (Portugália), Marek Hamsík (Szlovákia)
Csatárok:
Luis Suárez (Uruguay), David Villa (Spanyolország)

ddrum77 2010.06.28. 20:17:47

Vajon a B csapat áll e ki megint brazil mezben? Jahogy az A otthon maradt...? =)

ddrum77 2010.06.28. 20:18:44

@Csöncsön: nekem pl. a francia is elnyerte a szimpátiámat azzal, hogy hazahúzott időben, de ezt elmondhatom az olaszokról is =)

zsakfos 2010.06.28. 20:24:01

@Milito le, Higuain be!: :)
@halihalo: Hamsík?

Na hajrá Chíle! van egyáltalán valaki aki a braziloknak drukkol? persze heinrichen kívül:)

tuono 2010.06.28. 20:25:17

Van egy kihízott brazil pólóm, úgyhogy hajrá Chile! :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.28. 20:25:26

@zsakfos :
én heinrich miatt is szurkolok chilének :D

halihalo 2010.06.28. 20:26:33

@zsakfos : Rajta én is meglepődtem, de nem én választottam.

1kutya 2010.06.28. 20:34:35

eltelt 3 perc, a brazilok még nem látták a labdát...

dzzzzz 2010.06.28. 20:35:02

talán ha kézzel kicsit rásegít :D

ddrum77 2010.06.28. 20:35:44

@zsakfos : braziloknak nem drukkolunk, hanem nyugtázzuk ha nyernek, és meglepődünk ha nem

1kutya 2010.06.28. 20:36:05

rúgtak! taccsot...

tuono 2010.06.28. 20:36:51

hát itt az első 20 percben lesz gól szerintem

1kutya 2010.06.28. 20:37:11

és Webb vezet! no most akkor kinek néz el valamit?:)

Füles 60 2010.06.28. 20:37:55

@Milito le, Higuain be!: Ez jó. Én ma még nem lepődtem be.

ddrum77 2010.06.28. 20:39:55

@Füles 60: ennek viszont minden más csapat az ellentéte =)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.28. 20:43:04

@pote: @zsakfos : apró gólokkal fogjuk leigázni a mezőnyt, egyedül Argentínát trancsírozzuk fel, ha eljutnak odáig a nyomorultak ;-)

ddrum77 2010.06.28. 20:46:00

Marcelo nincs a keretben?

Füles 60 2010.06.28. 20:46:31

@Milito le, Higuain be!: Én eddig csak a németek ellen szurkoltam volna a braziloknak, bár nem emlékszem hirtelen ilyen meccsre . De idén még a németeknek is van esélyük.

ddrum77 2010.06.28. 20:50:54

Maicon lehet jó arc, és egy élmény lehet vele sörözni, de nem játszanék ellene

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.28. 20:55:46

@heinrich:
nabazz, már T/1-ben beszél!!!
nemhogy hoznál egy kis fröccsnek valót ;)

zsakfos 2010.06.28. 20:56:11

Lucio megtudta a meccs előtt, hogy félrekúr a felesége? vagy mi baja van?

ddrum77 2010.06.28. 20:57:15

@pote: könnyű tutira menni a brazilokkal, de nem túl elegáns =)

dzzzzz 2010.06.28. 20:57:17

@zsakfos : a szomszédok telefonálta, hogy Terry-t látták bemenni a házába :D

ddrum77 2010.06.28. 20:58:31

@zsakfos : sztem csak vinné Murinnyó a Relahoz, és ezért sík ideg, nem akarja tönkrevágni a karrierjét =)))

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.28. 20:58:47

A frusztrált angol elvett tőlünk egy jogos büntetőt.

ddrum77 2010.06.28. 21:00:07

könyörgöm, állítsuk meg Kakát... mészáros =)

horas 2010.06.28. 21:00:54

@Milito le, Higuain be!:
Maicon-t lendületbe nem szabad engedni jönni.
Sokszor amúgy befele indúl üres területre bepasszolja maga elé a labdát,hogy lendületbe tudjon jönni,korán felkell venni induláskor leütközni vagy kizárni a játékból,hogy ne tudják keresni se a labdával,mert elég sokat keresik.
Rooney két éve mondjuk eltüntette a pályáról a BL-ben.

Szimpi csapat Chile,nincs mákjuk a brazilokkal,de azért a VB-nek az kell,hogy a Brazilok menjenek tovább.Amúgy D.Alves első negyed órában tök jó volt,csomó rengeteg jó labdája volt,labdákat szerzett.
Mivan Kaká-val megint lapot kapott,első félidő van....

Orvenyhivo 2010.06.28. 21:00:58

Nyilván, mert Chilének drukkolok, de Kaká egyre kevésbé szimpatikus...

ddrum77 2010.06.28. 21:01:00

így kell ezt, megmutatni egy sárgával a legdurvábbnak, most megfogta a meccset =)

dzzzzz 2010.06.28. 21:01:08

Kaká most jött vissza eltiltásról, de már ki akarja magát állítatni?

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.28. 21:02:42

@zsakfos :
csak megjött neki
egyhónap a vébé, kikerülhetetlen

ddrum77 2010.06.28. 21:02:56

@horas: nem rajongok az Interért, de Maicon a legjobb jelenleg a piacon ebben a pozícióban, ha egy ötössel fiatalabb lenne, csilliókért vinné a Real, de pár év múlva hova lépne tovább?

Füles 60 2010.06.28. 21:03:51

Chileiek futnak, mint a mérgezett egér.

ddrum77 2010.06.28. 21:03:56

@originalBalintos: lehet ezzel viccelődni, de azért ez a sárga erős volt sztem

ddrum77 2010.06.28. 21:04:32

b+ Maicon, onnan LŐNI KELL =)))

horas 2010.06.28. 21:04:34

@Milito le, Higuain be!:
Ha 5 évvel fiatalabb lenne,hova menne majd a Real-ból?
Te,fogalmam sincs.
:)

ddrum77 2010.06.28. 21:05:18

jó meccs volt, de most megyek aludni, ez lefőtt, sziasztok

dzzzzz 2010.06.28. 21:05:21

Dungának nagyon kijön a lépés

horas 2010.06.28. 21:05:29

Lucio ott egy embert eltüntetett,azért...

Füles 60 2010.06.28. 21:06:02

Lucio takarított rendesen

Orvenyhivo 2010.06.28. 21:06:07

Szomorú - de legalább tiszta gól, semmi vak partjelző, meg ilyesmi...

BGM56 2010.06.28. 21:06:08

Don Juan,a világ legjobb klubjából!:-)

ddrum77 2010.06.28. 21:08:09

@originalBalintos: 11 hátváddel is döntőben lennének

dzzzzz 2010.06.28. 21:08:15

ha megvan a vezetés előkapják a joga bonitot?

ddrum77 2010.06.28. 21:09:09

ez nem lefőtt, ez fellfort és kifutott =)
én télleg nem nézem tovább
brazília vesztett egy nézőt, így jártak

Orvenyhivo 2010.06.28. 21:09:16

Innét szép felállni! Hajrá, Chile! :)

1kutya 2010.06.28. 21:09:17

lőni kéne a lámáknak..

már késő...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 21:10:14

@heinrich: Naa, tisztelettelejesen ;-)! Az isteni Diego velünk, baj nem lehet!

horas 2010.06.28. 21:11:48

3-1 et tippeltem.Alakulok.
Ez az első igazi Kaká-s megmozdulás,ez egy századmásodperccel később már les lett volna.

Fabiano az MU-ba menjen,ha nyerni akar valamit.
A Sevilla egy jó edzővel megverné a Milan-t manapság.

ddrum77 2010.06.28. 21:12:02

@Orvenyhivo: mi már a vágottat kapjuk sztem, VJ. Blatter...

1kutya 2010.06.28. 21:12:59

nem is baj az, ha itt a 16-ban az esélyesek nyernek, mert akkor holnap az albirroja átlép a kamikazén:-DDD

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 21:14:10

@pote: Vot róla sző, de jöhet ez az Isla gyerek is.

horas 2010.06.28. 21:16:39

Chile-nek nagyon kell a szünet.
Elmenne a meccs ha még egy pár precig tartana a félidő.
Sok esély most sincs.

ddrum77 2010.06.28. 21:18:29

az úgynevezett "szimpatikus" csapatoknak csak a sajnálat jut, az esélyesek meg meccseket nyernek =)

halihalo 2010.06.28. 21:20:13

No, az első fél óra szinte már egy jobb PL meccs hajtását hozta... :)
Minden tisztelet a chileieknek, hogy nem állnak be bunkervédekezni.
Lucio és Maicon igen íveseket homorít... :)))

Árpádka 2010.06.28. 21:24:05

ÁH inkább nézem Poirott :)
Itt se lesz szöprájz :)

simy69 2010.06.28. 21:30:26

Az MTV-s vb-dal kivagyok, de a második félidő előtti "felhangoló" zene nagyon bejön. Olyan 24-es feszültséggerjesztő :D

Pety91 2010.06.28. 21:36:47

@simy69:
A címét és előadóját sajna senki sem tudja, de innen le lehet tölteni:
www.mediafire.com/?inmmddvdwde

dzzzzz 2010.06.28. 21:40:02

jól teszik, hogy nem fogják Kakát, így szereznek labdát a braziloktól

simy69 2010.06.28. 21:41:54

@Pety91: Köszi. Így azért picit hosszú, de baromi jó :)

dzzzzz 2010.06.28. 21:42:33

Kaka üresen hagyása egy remek taktikai fogás labdaszerzésre.
(mi van ezzel a blogmotorral?)

zsakfos 2010.06.28. 21:47:09

Aszongya Gundi Ronaldinho szépen becsavarta. Miről maradtam le?:))

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.28. 21:47:44

Gundi rúgott mégegyet heinrichbe: Ronaldinhónak adta a gólt az ismétlésnél :D

horas 2010.06.28. 21:47:49

@Pety91:
Van egy szám áltlában akkor megy amikor vége a müsornak,mennek fel a betűk ugye.De változoó nem mindig az megy.

Egy csaj énekel elég happy kis nóta,azt nemtudod véletlenül mi lehet?

Haverral már mindent felhívtunk az m1-től a Class fm-ne keresztül mindenkit végig néztük a netet de nem tudjuk megtalálni.

dzzzzz 2010.06.28. 21:48:11

Webb odament Alves-hez, hogy szeretnéd újra rúgni?

sporttárs 2010.06.28. 21:48:34

Hát baszki, fanyalogjanak nyugodtan akiknek muszáj, Brazília úgy játszik a vébén, ahogy tőle várják. A védelme a legjobb, villanás meg úgyis lesz előbb-utóbb. Ez egy kurvára értékelhető brazil válogatott.

Hollandokkal óriási meccse lesz, mrt a másik, magát tökéletsen hozó csapat eddig. Elég baj, hogy ez a kettő, és a másik ág két hasonlóan magabiztos csapata, az argentin és a német is már a nyolcban összejön.
A spanyolok meg sétálgatnak közben. :)

rizla 2010.06.28. 21:49:17

kisebb csalódás nekem chile, de le a kalappal dunga előtt. hihetetlenül tudatos és jól összerakott ez a csapat, iskolajáték, amit bemutatnak.

rizla 2010.06.28. 21:50:30

@sporttárs: ez egy fantasztikus CSAPAT, nagyjából háromszor jobb, mint a 4 évvel ezelőtti, pedig talán harmad olyan jó sincs a kerete, ha a nagy egyéniségeket nézzük (jó, ez túlzás, legyen mondjuk a fele).

és igen, a spanyolok teljesítményéről is sokat elárul most chile beárazása.

horas 2010.06.28. 21:50:58

@sporttárs:
Szerintem az argentín német nem ilyen erős mint a holland,brazil.Talán a holland-német kiegyensúlyozott argentína nekem fekete ló még mindig.

rizla 2010.06.28. 21:51:59

pontosabban fogalmazva: chile most beárazza a spanyolok pénteki játékát. bár chiléből nagyon hiányzik az a vérszomjas bátorság, amivel annyira kitűntek. egyszerűen a brazilokkal szemben tele lett a gatya, érthető is, ez egy hatékony gépezet.

Titi120 2010.06.28. 21:52:44

Brazília - Hollandia
Ghána - Uruguay
Németország - Ostoba bohóc és brigádja
Spanyolország - Paraguay (megelőlegezve)

Akár mind a 4 elődöntős dél - amerikai lehet !

sporttárs 2010.06.28. 21:52:51

Pedig jók ezek a csilik is.

rizla 2010.06.28. 21:53:18

@sporttárs: szimpatikus dél-amerikai középcsapat. mint argentína ;]

horas 2010.06.28. 21:55:17

@rizla: Nem tele a gatya,hanem ennyi megy.
Azért nyomogattak,csak hát a brazilok védelme egyénileg is basszott erős és halálosan szervezettek is.Úgy kaptak hármat,hogy nem álltak be bekkelni.

sporttárs 2010.06.28. 21:55:56

@rizla: Igen. Nagyon sokat elmondó volt, hogy Fabiano seggen sarkazta magát, ő sem a Copacabana zsenijei között van - de aztán amikor helyzetbe került, kíméletlen volt, precíz, mint a gép.
A gépezet, amit Dunga kitalált, elképesztően hatékony eddig. A védekezésük beszarás, bár a végén minig engednek egyet az elenfélnek. :)

Nekem egyetlen kérdés, mi lesz, ha egyszer hátrányba kerülnek.

Iniesta homokozik 2010.06.28. 21:56:57

@Titi120: németek helyett írhattál volna vmi találóbbat is...

az a csapat minden csak nem német, ne németezzük őket

Özil, Khedira, Podolski mi?:DDD

még 2-3 éve és ez lesz a német válogatottból:

Özil, Gustaffson, Suarez Sanchez, Riviszolov, Arkesporian, Khedira, Cacau, Bujovics, Esteban Gonzales
stb.

a nagy németország muhaha

horas 2010.06.28. 21:58:26

Német szakikat kérdem ez a Kevin Prince Boateng jó játékos mert annak tűnik vagy olyan amilyennek kinéz,egy nagy arcú öncélú ostoba fasz?

sporttárs 2010.06.28. 21:58:52

Dani Alves is elég jól elvan a középpályán, nem zökkent nagyot a játék vele... :)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 21:59:05

@Titi120: A parókás okostojás sváb-bajor csürhéje-Argentina ;-).

Gundi is észrevette Juan mekkora játékos, jelenpillanatban - Nesta kiesésével - a legelegánsabban játszó középhátvéd a világon. Tényleg bivalyerős ez a brazil védelem.

rizla 2010.06.28. 21:59:38

@sporttárs: "Nekem egyetlen kérdés, mi lesz, ha egyszer hátrányba kerülnek. "

én eddig még nem nagyon láttam helyzetbe kerülni ellenük senkit. csak 2-0 meg 3-0 után, meg az utolsó, szinte tét nélküli csoportmeccsen a második félidőben.

horas 2010.06.28. 22:00:40

@popp:
Hát Lucio azért nagyobb tanár jóval,szerintem.

1kutya 2010.06.28. 22:00:58

@Titi120: úgy gondoltad, hogy Brazília, Argentína, Paraguay, Uruguay a legjobb 4?

nem tévedsz nagyot, ha erre fogadsz...

rizla 2010.06.28. 22:02:50

"luis fabiano már ünnepel"

gundi kurva jó. robinhonak ez ma már a harmadik neve.

bz249 2010.06.28. 22:02:58

@Golykoko: Khediranak mondjuk német az anyja

Egyébként a mai napig erről a csapatról szokás áradozni Magyarországon:

Grosics-Buzánszky,Lipovicz,Liedenmayer-Bozsik,Zakariás-Bednarik,Kocsis-Hidegkuti,Purczeld,Czibor

simy69 2010.06.28. 22:03:12

Luis Fabiano-t már lecsrélték vazze :D :D :D

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:03:15

@rizla: Meg hiába dolgozták Honduras ellen is helyzetek sorát, nincs egy igazi gólszarójuk, hihetetlen miket hagytak ki, már akkor is hiányzott belőlük a gyilkos ösztön.

dzzzzz 2010.06.28. 22:03:48

@rizla: lehet a nagymamája Luis Fabiano-nak becézte Robinho-t

rizla 2010.06.28. 22:05:14

@popp: szerintem ez így nem pontos, ha david villa nem igazi gólszaró, akkor nem tudom ki. de az igaz, hogy hiányzik valami.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:05:21

@horas: Lehet, de Juannak finomabbak, elegánsabbak a mozdulatai, Lucio darabosabb (mondjuk Tímárnak legyen mondva az a darabosság).

Titi120 2010.06.28. 22:06:08

@1kutya:
Bizony, bár a még versenyben levő európai válogatottak erősnek tűnnek mindannyian, ennek ellenére benne van a pakliban ez a scenario is.

@popp:
Biztos voltam benne, hogy te erre reagálni fogsz, de nem is csoda, volt benne némi provokáció. :)

dzzzzz 2010.06.28. 22:06:27

@popp: egy formában lévő Torres mit gólszaró, hasmenés lenne. Lenne.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:07:23

@rizla: Ja én a chileiekre mondtam, hogy nincs igazi gólszarójuk. A spanyoloknál akad kettő, még ha az egyik formán kívül is.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.28. 22:08:01

kaká pont úgy nyomja, mint a realban. az ember szíve vérzik érte.

rizla 2010.06.28. 22:08:04

@popp: lucio viszont nagyobb karakter. látszanak rajta az évek, robotzsaru.

sporttárs 2010.06.28. 22:08:46

Az is tény, hogy ez a Chile ideális áldozati bárány a braziloknak a maga őszinte előre focijával. Nem csoda, hogy rendre jól elverik őket.

Ebből a holland-brazilból viszont egy jó kis kézimeccs lesz, adogatnak majd a fal előtt, aztán vagy egy bejátszás, vagy egy átlövés eldönti.

rizla 2010.06.28. 22:09:09

@popp: ja, azt nem tudom. humberto suazo azért szarta náluk eléggé, persze nem világklasszis. most meg sansza sincs a brazilok ellen.

dzzzzz 2010.06.28. 22:09:13

@_benito: nem csak a pizza hiányzik neki?

1kutya 2010.06.28. 22:09:49

@Titi120: bár ha tutira kéne menni, akkor a brazil, argentin, holland, spanyol négyest favorizálnám (bár a szívem az ...uay-ok felé húz, de kicsi az esély).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:09:52

@rizla: Nagyobb klasszis, ezt nem vitatom. Csak annyit állítok, hogy jelenpillanatban nem tudnék mondani elegánsabb védőt, mint Juan.

sporttárs 2010.06.28. 22:10:38

@popp: OFF de Tímárról jut eszembe: azért, hogy az olasz válogatott bedobásból, az angol meg kirúgásból gólt tudott kapni - erre már mi is büszkék lehetnénk... :))

rizla 2010.06.28. 22:11:28

ronaldinho le. pardon, luis fabiano

dzzzzz 2010.06.28. 22:11:58

Van ilyen, hogy Gilberto Melo? xD Csak azért kihozták mert olyan jó mint Gilberto meg Melo együtt, nem?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:12:24

@sporttárs: Az elmúlt tíz-tizenöt évben nem lehet velünk versenyezni balfasz gólok benyalásában, sajnos.

rizla 2010.06.28. 22:12:26

de gólt ne kapjanak már megint az utolsó percekben, hülyét kapok a fantasy league miatt akkor:DDD

Domingo 2010.06.28. 22:12:55

Di María hivatalosan is a Real Madridé. :DD

slowmotion 2010.06.28. 22:13:07

Gundel Takács ma rettentő szar formában van.
kettős csere, meg az éppen két perce lecserélt Luis Fabianónak nézi Robinhót, aki egyben Ronaldinho is... a csúcs talán mégis az volt, amikor mélyenszántó értekezést folytatott arról, hogy Ramiresnek a következő meccsen vigyáznia kell a sárga lapja miatt, miközben kiírták a csávó neve alá, hogy 'misses next match'.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:13:49

Lehet Sanchez elfáradt, de Gundi még jobban.

simy69 2010.06.28. 22:14:04

Asszem péntek délután korán le kell lépnem bentről :)
HUP ORANJE

dzzzzz 2010.06.28. 22:14:21

@Domingo: végre van egy normális balszélsőjük...?..::S?

sporttárs 2010.06.28. 22:15:21

@originalBalintos: Alapesetben nem rossz balhétvéd ő se.

Cadaver!! 2010.06.28. 22:16:27

Gundi teljesen készen van.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:16:39

Nincs háromnál kevesebb gólos vébé-nyolcaddöntő eddig.

rizla 2010.06.28. 22:16:49

@slowmotion: jól hallottam hogy most azt mondja hogy "megkérdezték dungát, hogy miért nem viszi ki robinhot"?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:17:22

@Cadaver!!: Szerintem kicsit megviselte ez az akkreditációs kalamajka.

lószerafin 2010.06.28. 22:18:25

Szorosabb meccsre számítottam. Nem is az lepett meg, hogy ilyen simán nyer brazília hanem hogy ennyivel jobbak. Kár hogy kicsit sem tudom megkedvelni őket.

sporttárs 2010.06.28. 22:19:34

Még szerencse, hogy a télies időjárás kedvez Angliának, és nem a brazilokak. :)))

sporttárs 2010.06.28. 22:20:26

Chile meg csatlakozik a szimpatikus kiesők táborához, akik megtették, ami tőlük telt.

Orvenyhivo 2010.06.28. 22:20:42

Hát, szegény Chile ennyit tudott. Ám legalább próbálkoztak.

De négy év múlva végigverik a világot! :)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:21:28

@sporttárs: Úgy látom, hogy kedvtelésből rugdosod a fekvőket. Vallj színt, kinek szurkolsz!

rizla 2010.06.28. 22:21:36

brazilokat jobbnak érzem a hollandoknál. döntőben vannak. másik ág németek, ha a spanyolok nem javulnak fel.

sporttárs 2010.06.28. 22:22:17

Eddig a csoportkörből első helyen továbbjutók szinte simán mentek tovább, Ghana az egyetlen második. Kiváncsi leszek, holnap marad-e a trend.

BGM56 2010.06.28. 22:22:52

Ez nem az igazi Gundel Takács Gábor volt,hanem egy szoftver hibás klónja.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:23:17

@rizla: Argentína, további ratyigólokkal ;-).

sporttárs 2010.06.28. 22:23:57

@popp: Ennyi viccet azért már csak megengedhetek magamnak. Pláne, hogy a vb előtt szakmai elemzésekben, komolynak mondott folyóiratokban olvastam.
Szerencse, hogy a focit pályán játsszák. :)

BruceWayne 2010.06.28. 22:24:15

@BGM56: és az a durva hogy egrinél meg ricsinél még így is tűrhetőbb volt

slowmotion 2010.06.28. 22:25:11

@rizla: aha. Robinhót meg Neymart. gondolom az volt a válasza, hogy mert Ronaldinho mellé nem fértek be :)

rizla 2010.06.28. 22:25:35

@popp: el fog fogyni a mák.... ;]

zsakfos 2010.06.28. 22:25:57

@rizla:
Na majd meglátjuk azt a brazil döntőt:)
Kicsit sajnálom,hogy már a 8 között német-argentín és holland-brazil lesz, jobban örültem volna ha ez az elődöntő párosítása. Főleg, hogy már van egy Ghána-Uruguay és lesz egy japán-portugál is:)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:26:33

@sporttárs: Megengedhetsz, de úgy könnyű, hogy nem vallasz színt, nem lehet visszaoltani.

raja ram 2010.06.28. 22:27:21

@rizla: Holnap azért még lesz egy meccs Portugália ellen is.

BGM56 2010.06.28. 22:27:57

@Nerazzurri:
Osztom.
De úgy van ez,hogy akit kedvel az ember(pl.én GTG-t) annak könnyen elnézi a hibáit.

bög 2010.06.28. 22:29:00

hollandok helyében kezdenék fosni, ijesztőek a brazilok...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:29:32

@rizla: Még szerencse, mert abból lesz az ópium, nem gyereknek való. Na de ha elfogy, hát elfogy, akkor lép elő Messi, akinek meg a pech sorozata szakad meg.

Pety91 2010.06.28. 22:30:02

@horas:
Dehogynem, erre gondoltál?
Miriam Makeba - Pata Pata
www.youtube.com/watch?v=PqJ7jJTfLR8

BGM56 2010.06.28. 22:31:24

Kéne egy vígaszág a szimpatikus kiscsapatoknak(pl.francia,görög,angol,olasz).

rizla 2010.06.28. 22:33:47

@raja ram: és? mondom HA NEM JAVULNAK FEL. nem volt egyértelmű?

@popp: messit már fél pályánál le fogják rúgni, hamar kipukkad majd a lufi! (nem gondoltam volna, hogy valaha ilyet írok vele kapcsolatban, szopj le maradona)

Minarik Ede bácsi 2010.06.28. 22:35:11

Sajnos a brazilok megmutatták a hollandoknak, h mire kell vigyázniuk. Ha egyik bombázó sem tud kifogni Julio Cesaron, akkor jöhetnek a tizik, mint '98-ban.

bakító 2010.06.28. 22:39:27

Tényleg iszonyú hatékony ez a brazil gépezet, de kb. annyira szimpatikus mint a 90-es Németország.
Jó lenne ha valaki (bárki) minél előbb kiverné őket. Egy brazil-akárki döntő garantált dögunalomba fog fulladni.

fran7 2010.06.28. 22:44:45

Hallgatom Gundit, nem figyeltem a teljes brazil keretet, mondja Thiago Silva még nem játszott. Juan és Lucio mögött ilyen csere középhátvédjük van. Annak a nemzetnek aki Roque Juniorral vb-t nyertek. Ez nem jelenti azt, hogy most is fognak, csak...

Minarik Ede bácsi 2010.06.28. 22:47:05

@zsakfos :

Sajnos a BL-hez hasonlóan itt is szeretik az ilyen slágermeccseket, amikor ugyanaz a két csapat ezredszer játszik egymás ellen, mert van statisztikai múltja, el lehet mondani, h az eddigi 999 mérkőzésen ki, hányszor nyert. Én speciel jobban örülnék egy holland-spanyolnak, mert olyat még egyszer sem láttam.

rizla 2010.06.28. 22:48:51

@Minarik Ede bácsi: én vágom mire célzol, de a hollandoknak is javulnia kell ahhoz, hogy megcsapják brazíliát. jól játszanak, csak nem tudom, valahogy nem elég lendületes, kevés a zsenialitás. robben sokat dobhat rajtuk.

lószerafin 2010.06.28. 22:52:23

@rizla: Most komolyan Diego Milito játszon irányítót vagy Burdisso?

rizla 2010.06.28. 22:54:03

@lószerafin: lucho gonzalezre meg banegára építeni nem hiszem hogy ciki lenne, amikor dunga a panatinaikosból meg a lyonból válogat és aláz..

rizla 2010.06.28. 22:54:40

(igen, tudom, hogy ők nincsenek kint, már úgy értem, rájuk LEHETETT VOLNA, na meg persze cambiasso sem egy segghülye romboló)

halihalo 2010.06.28. 22:56:05

Csak nekem tűnt úgy, hogy jóval kevesebbet ismételnek a közvetítés alatt, mint korábban?

lószerafin 2010.06.28. 22:58:58

Eddig ez a támadósor tökéletesen működik, csak nem Messi a SZTÁR. Nekem igazábol most vált még nagyobb játékossá hogy nem csak a kapu előtt veszélyes, hanem így is a leghasznosabb eleme a csapatnak, a gólok nagy része tőle indult, azért azt ne felejtsük el.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:59:30

@rizla: Nagyon jó helyre tette Maradona és nagyon jól hozza is a srác amit tőle vár. Te nem láttad Maradonát játszani - mondom mondig ;-).

Szombat óta nem volt szoros meccs, remélem holnap lesznek. Japán és Paraguay óriási lehetőség előtt áll, remélem ez nem görcsölést, hanem egy izgalmas meccset hoz, paraguayi győzelemmel. A spanyol-porin, meg remélem valaki hamar gólt rúg, mert akkor klasszikus meccs lehet az.

Valetudox 2010.06.28. 22:59:38

Azert orulok annak, hogy azok akik leirtak a Brazilokat es meg 4be se vartak mostmar rajottek, hogy kibaszott durva ez a csapat.

lószerafin 2010.06.28. 23:00:11

@halihalo: Igen, és eddig mindig szépen behúzták a les vonalát is, most meg csak egyszer kétszer volt ilyen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 23:00:43

@lószerafin: Hagyjad, beakadt neki ez a lemez ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 23:05:23

@rizla: Ott van keretben Pastore, aki szerintem üti Lucho és Banega szintjét, de egyelőre Messi még jobb megoldás, mint egy tizenkilenc éves kölyök.

Blaugrana (törölt) 2010.06.28. 23:23:38

@lószerafin: Az egyik mérkőzésen(asszem az utolsó csoportmeccs) a köpcös vejkója jól megoldotta a dolgot, miután helyet cseréltek Messivel.

SLACÓ 2010.06.28. 23:25:50

Jó meccs volt, az első perctől az utolsóig. 3 - 0 után is hajtottak a résztvevők, a chileiek becsületgóljához néha csak egy pici hiányzott. Azért megérdemelték volna, mint tegnap a mexikóiak... Így kialakult a pénteki remek holland - brazil nyolcaddöntő.
De vajon mit iszogatott mindíg barna poharából a meccsek alatt Bielsa? :-)

SLACÓ 2010.06.28. 23:29:36

*jav.: holland - brazil negyeddöntő.

Tika_ 2010.06.28. 23:29:54

@Milito le, Higuain be!: +1
Köszönet itt az elején az uraknak, sikerült tényleg jó hangulatot teremteni (kár, hogy rizla elkomolykodta).
Pedig már elegem lett a brazil hengerből, és elkezdtem volna a 2006-os cikkeket olvasni, de most végre érdemi hozzáadott értéke volt a blog jellegnek (és a kommentek mennyisége is kezelhető maradt) jó volt olvasni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.28. 23:37:51

@Golykoko: Ezt a hülyeséget nem cáfolom többször, leírtam már százszor a faszság mivoltát. Bőven jó, ha olyan remek a német válogatott, hogy csak ebbe lehet belekötni. :)

@horas: Nem rossz az biztos, rámozdult a Lazio is, az értékelések szerint van rá 20% sansz hogy Rómába jön.

horas 2010.06.28. 23:38:45

@Pety91: Ez az basszus,kösz!!!
:)

neeskens 2010.06.28. 23:41:59

Egy lehetséges spanyol-brazilból, nekem nem kérdés, hogy brazil a favorit. Sajnos a hollandok nem tudják megállítani őket, olyan teljesítmény kéne, ami eddig még nem volt.

A portugál-spanyol most tényleg nem egyértelmű, persze, jobbak a spanyolok, de Villa nem nyerhet meg minden meccset nekik.

rizla 2010.06.28. 23:43:38

@Tika_: "(kár, hogy rizla elkomolykodta)."

he?

lószerafin 2010.06.28. 23:46:14

@Golykoko: gratulálok, eredeti és frappáns humor.

doktor.dikhed 2010.06.28. 23:47:07

A brazilok eredményesen játszanak, néha szépen, csak semlegesként egyre inkább az a bajom a meccseikkel, hogy elég a visszajátszásokat megnézni. Minden szép megmozdulás a gólokhoz kötődik, a köztes időben nem sok minden történik.

Még a védekezésük sem valami zseniális taktikai húzás miatt működik, hanem azért, mert egyenként képzettebbek és gyorsabbak az ellenfeleiknél. Dunga remek munkát végzett, csak engem nem érdekel ennek a brazil csapatnak a játéka.

Ja, és emellett ezen a vébén még ki sem kellett futni magukat. Ha látnám, hogy küzdeniük kell és küzdenek is becsületesen, talán szimpatikusabbak lennének. Persze, ez már az ellenfelek hibája.

horas 2010.06.28. 23:53:11

@rizla: Nemtudom nekem meg pont az a megérzésem,hogy a Khedira-Schweini középpálya kicsit kevés lesz Messi feltartoztatására,de ez oda vissza megy,Mascherano most már valószinű kevés lesz én már Mexikó ellen is számítottam erre,de ott másképp alakúlt a meccs.
@popp:Más.
Pastore inkább ez a csatár mögötti támadó középpályás-írányító Kaká vonal.
Lucho és Banega meg Pirlo középen sok védekező feladat mélységi labdákkal.
És szerintem nem egy szint mert patore a Palermo-ban bontogatja a szárnyait,és a nagyon finom,látványos leszámítva sokmindent nem láttunk még tőle,nem az aki döntögeti el a meccseket.

Lucho-t láttunk a BL-ben sokszor,nagy csapatokkal partiban a Porto-ban ő volt az agy a sztár.
Banega meg szerintem perpillanat az egyik legnagyobb ilyen mélységi irányító tehetség.

horas 2010.06.29. 00:01:07

Lucio vs Juan-hoz annyit,hogy Juan-ból télleg hiányoznak a tipikus belső-védő rasszok.
Lucio elvetemült,brutális,aggresszív,rámenős,erőszakos.
Juan-ból ezek hiányoznak,Juan-t nem is láttam még se vitatkozni,se kiabálni valakivel,se acsarkodni.Lucio van amikor egy egész meccset végig verekedi,balhézik,vitatkozik,tombol,toporzékol fújtat.

Lucio ebből is kifolyólag,jellegzetesebb figura is.Rengeteg nagy csatája van,míg Juan szépen csendben teszi a dolgát,alázatosan.Lucio ikonikusabb,vagy inkább úgy a legtalálóbb,hogy Lucio ikonikus Juan meg nem.

rizla 2010.06.29. 00:10:14

@horas: csak fricskából írtam poppnak, amúgy egyetértek, a német csapat játéka talán kicsit barátságosabb lesz a mélyen játszó messinek.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 01:06:56

@horas: Szerintem Lucho pont nem mélységi irányító, Banega lehet. Amúgy Mascherano mellett kicsit előtte el tudnám képzelni Pastorét. A lényeg viszont, hogy Messi megoldja feladatát, Úgy látom repesve várod már Argentina bukását, hogy újra fejére olvashasd kedvenceid kihagyását ;-). Remélem nem lesz meg ez az örömed és meg lesznek csapva a németek.

CaBeL 2010.06.29. 03:21:27

@Valetudox: én nem látom mitől lenne durva. nem találkoztak még komoly ellenféllel. Vagyis de, portugáliával. Ha annak lehet nevezni. Nem is verték meg. Ennyi.

CaBeL 2010.06.29. 03:26:41

@horas: Elég annyi is, ha azt írod, hogy lucio interes, na. Nem kell túlragozni.

United82 2010.06.29. 07:37:27

A brazilok azt játszák a vb-n amit vártam tőlük és nagyon magabiztosan menetelnek.
Aki követte Dunga csapatépítését és látta őket a 2007es Copán vagy a tavalyi Konföd kupán az nem számíthatott másra, mint amit kap tőlük.
Egy precíz gépezet egy bivalyerős védelemmel, egy szürke kis kpálya ahol viszont iszonyat nagy meló megy , 2 kreatív emberke, egy inkább a szélfelé egy pedig befelé irányulva, elől pedig egy újabb gépezet aki lövi a gólokat..
Dunga ezt játszatja velük 3 éve, a legjobban megformált csapat, ezért is tekintettem őket első számű esélyesnek, mert ezt a csapatot Dunga 3...3és fél éve találta ki és azóta építgeti és formálja...ez semelyik másik esélyes csapatról sem mondható el...(ok a németeknél Löw régóta ott van, de ott meg a játékosok újak, legalábbis a többség)
a holland meccsre nagyon kíváncsi leszek, a támadógépezet hasonló erős, sőt..,viszont a védelemmel egyértelműen a brazilok javára billen a mérleg..mindenesetre Marvijk is 2éve építi a csapatot következetesen szóval érdekes lesz..

simy69 2010.06.29. 09:06:55

@Nerazzurri: az avatárod alapján péntek délután játsszák a te döntődet :)
Ez a brazil válogatott jelenleg a legjobb formában lévő csapat a vb-n, de persze ez nem jelenti azt, hogy verhetetlenek.
Szerény véleményem szerint a Barca még mindig Európa legjobb klubcsapata, de mégsem tudta megverni az Intert (na jó, otthon igen).
Ettől függetlenül minden csapatnak irtó nehéz dolga lesz a brazilokkal szemben, és úgy gondolom, hogy szerencse is kell ahhoz, hogy lenyomják őket valahogy.
Azért bízom a hollandokban, talán most összejön, de az eddig mutatott játék biztosan nem lesz elegendő.

Azért HUP ORANJE

Mourinho már nem a király 2010.06.29. 09:13:33

@Rooney82: mindenki azt hiszi jó meccs lesz ez a holland-brazil, de szerintem nem. Nagy meccs lesz persze, de nem lesz JÓ meccs, mivel a középpályán fogják gyilkolászni egymást, mennek a faultok, meg ilyenek. Fogalmam sincsen hogy ki nyer majd, de a brazilok kis területen jobbak, szóval..

United82 2010.06.29. 09:20:24

@Anthony (kick-ass):
én se várok klasszikus nagy meccset (mint pl a 94es 3-2), sőt..kiváncsian várom mi lesz, hiszen mindkét csapat türelmes és akkor él igazán ha van helye egy-egy gyors kontrára, és mind a kettőnél sok a zongoracipelő a kpályán, ahol nagy lesz a harc..
szóval brillirozó nagy játékot én se várok, de két hasonló csapat, hasonló erőkkel, két olyan edzővel aki 2 ill 4 éve következetesen ugyanazt játszatja és az arra megfelelő embereket válogatja be..
a sok egyenlőség mellett a brazil védelmet erősebbnek érzem, illetve eddig a vb-n egy fokkal jobbak mint a hollandok..
nem lesz sok gól, sőt helyzet se sok, mert egyik csapat sem fog területet adni a másiknak...

horas 2010.06.29. 09:59:00

@popp:
Nem várom,csak nekem van egy elméletem,ami eddig nem igazolódott be.Gondolom neked is vannak,különböző felvetéseid,sok mindennel kapcsolatban és abban hiszel.

Amúgy megleptek az argentínok,sokkal jobb csapatjátékot nyomatnak mint amire számítottam.
Mezőnyben is sokkal jobbak és a lényeg,hogy ez a Messi-s kispályás elmélet eddig működik.

Nem mondom,hogy nem volt eddig szerencséjük is,de nem lehet tőlük elvenni,hogy télleg jók.Viszont,azt gondolom,hogy Maradona felelőtlen volt a keret összeállítással és ez kiélezett meccsen viszaüthet.

Már felértékelődtek bennem az argentínok annyira,hogy most már a németeket nem feltétlen érzem képesnek arra,hogy kiejtsék őket,pedig ezezlőtt arra számítottam,hogy az első épkézláb csapttal ellen leperecelnek.A németekeben msot hirtelen nem látom az egyéni villanásokat,de csapatként marha jók és nagyon gyorsak.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 10:04:50

@popp: Nem igazán folytam bele az évközi bundásposztba, de mire fel ez az olthatatlan németgyűlöleted?

horas 2010.06.29. 10:05:21

@CaBeL:
KB fele-fele arányban volt szó Juan-ról és Lucio-ról a hsz-ben.
Lucio már a Bayern-ben ez a karakter volt mint most.
Istenem,imádlak,ezekkel az egy soros beszólogatásaiddal.
Mintha a házsártos Etus-néni irogatna a szomszédomból,komolyan.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 10:09:10

@horas: Megvan az első igazolásunk.
www.youtube.com/watch?v=urVOV5z-paU
Majd a hazai rangadókon vetjük be. :DD

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 10:09:55

@mocsing: Mindent kifejező reakció, hol a komment szerkesztése/törlése gomb. :DD

horas 2010.06.29. 10:10:42

@Rooney82:
Dunga símán érik,egy komoly klubcsapat padjára.

horas 2010.06.29. 10:13:07

@Great Cornholio:
Az komoly kérlek.
:)
Muntari kb hasonló mélységű és hosszuságú utasításokkal léphet a pályára.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.29. 10:13:16

@Great Cornholio: olyan nincs, most már bűnhődnünk kell :)

@horas: klinsi is ért :)

horas 2010.06.29. 10:19:55

@popp:
Amúgy skizó helyzet eléggé,mert alapvetően szeretem az argentínokat a németeket meg nem.
És most egy kicsit a németeknek szurkolok ami egészen nonszensz.
Viszont most már megnézem Schweinsteiger-t,mert amúgy nekem ez a mélységi irányító a kedvenc posztom,és csak jókat hallok a srácról.

horas 2010.06.29. 10:23:41

@mocsing:
Az biztos,a válogatott meg a klub csapat más világ.
A Világbajnok Scolari és majdnem szétdöntötte Mourinho Chelsea-t úgy,hogy annak a csapatnak csak lekellett űlni a padjára és az ment magától.
Jó példa Grant,de Ancelotti se tett hozzá semmit a játékhoz eddig.

r_magpie 2010.06.29. 10:26:04

nemtom, ki emlékszik még, de nekem úgy rémlik, hogy a '94-es klasszikus hollandbrazil első félideje a vébé egyik legunalmasabb félidejét hozta...viszont az a vajúdás aztán parádés végjátékot szült.

szóval, lehet még ebből az elsőre rakkolósnak tűnő negyeddöntőből klasszikus - legalábbis én ezzel az emlékkel vigasztalom magam:)

HosCincer 2010.06.29. 10:33:23

@r_magpie: ott a harmadikat Dunga rúgta szabadból ugye (az vitte le majdnem Romárió gyomrát)?

zsakfos 2010.06.29. 10:41:10

@Anthony (kick-ass): @Rooney82:
Így van egy küzdelmes meccs lesz, kevés góllal, akár egy 0-0 ( de inkább 1-1 )utáni tizipárbajt is el tudok képzelni. Mindkét csapat nagyon óvatos lesz, mert tudják, hogy ha az ellenfél vezetést szerez, utána játszhatja a saját játékát, szervezett védekezés kontrákkal és az életveszélyes.
Igen a középpálya kulcs lesz. Van Bommel ( vazzeg még nem kapott sárgát se:) és de Jong nagyon jó ezen a vb-n. Jól leszűkítik a hollandok a folyosókat középen( nem véletlen, hogy az ellenfeleknek alig volt eddig végigvezetett támadásuk ellenük a vb-n), ez a brazilok ellen fokozatosan fontos lesz, nem szabad, hogy nagy távolságok legyenek a csapatrészek között. Így, hogy Kuyt átkerült a baloldalra Maiconnak nem lesz könnyű felzárkózni a támadásokhoz, mert a liverpooli ( átvéve egy hokis szakkifejezést) talán a legjobb védekező csatár a világon. A másik oldalon a Bastos-Robben csatára kíváncsi leszek. Ez lesz az egyik kulcspárharc sztem a meccsen.
A braziloknál középen ugye Ramires bután ( 3-0-nál...) kisárgázta magát, Elando és Felipe Melo sérülés miatt kihagyta a Chíle elleni meccset, kérdés, hogy ők felépülnek e. Mert ha nem azért bajba lesznek ott a brazilok. Gilberto Silva( kibazott jó még mindig az öreg nem is tudom miért csak a Panában játszik), Dani Alves oké, de Kléberson vagy Josué fog játszani?
A védelem egyértelműen a brazilok javára billen, de a holland védelem is jól áll eddig a lábán, bár bennük hamarabb benne van a hiba mint Lucióékban.
Viszont a támadósorban erősebbek sztem a hollandok (bár RVP-től többet várok), és cserepadon nagyobb a variációs lehetőségük elől. Van der Vaart, Elia, Afellay, Huntelaar tud beállni. Ha a Kaka, Robinho, Fabiano 3-asból az első kettőnek szar napja lesz bajba lesznek, mert a sevillai nem Ronaldo, ő semmiből nem fog gól rúgni.
Na majd meglátjuk. Mindenestre sajnálom, hogy ez a meccs lesz péntek délután és nem este.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.29. 10:41:13

@HosCincer:
nemnem,
mert nem a gyomrát, hanem a derekát

de most már tényleg jó :)

HosCincer 2010.06.29. 10:48:32

@zsakfos : Lujiz MvB-t erre az idényre nagyon helyre rakta agyilag, az egész Buli/BL-t lehozta pár sárgával és kiállítés nélkül.
Kaka-nak meg ezen a vébén (idényben?) a tegnapi nagyon szép gólpasszán kívül nem sok említésre méltő megmozdulása volt, úgyhogy az ő gyenge napja nem lenne nagy meglepetés.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:00:20

@HosCincer: Azt a gólt egy Branco nevű bálhátvéd rúgta, aki csak azért játszott, mert Leonardot kiállították az előző meccsen.

@Great Cornholio: Nem a németeket gyűlölöm csak a német focit. Gyerekkoromban azt mondta faterom, hogy nem drukkolunk a németeknek és azóta nem, sőt. Persze sok mindennel ideológizáltam ezt a dolgot azóta, de ettől most megkímélem az úri közönséget.

@horas: Azért az argentin merítés olyan mély, hogy olyan játékosok is kiválthatók, mint Zanett meg Cambiasso közel ugyanazon a szinten. Jó, Gutierez egy tragédia volt jobbhátvédben, de ezt az isteni is belátta, Otamendi pedig nem tűnik rossz megoldásnak. Cambiasso posztján ott van a szintén klasszis Mascherano és ha ő kiesik Bolatti sem rossz megoldás.

Maradona egy hiú nárcisz és spekulációm szerint azért hagya ki a Traktort és Cambiassot, mert nem tisztelik annyira ájultan őt. Mellesleg megjegyzem, Löw is hagyott ki arcokat érthetetlenül, valószinűleg szintén érzelmi okokból, ré még se köpködsz., úgy hogy érzek némi zsigerit az argentin ekézésedben.

horas 2010.06.29. 11:21:19

@popp:
Alap,hogy zsigeri.
De én Dunga-t,ugyanúgy lebaromzotam valameliyk nap,Lőw-öt azért nem szóltam le,mert annyira leszarom a németek,hogy még.Az argentínokat meg pont nem,ezért az érzelmi töltet.

Azért szurkolok az Argentínok ellen,hogy az elméletem érvényre jusson nem azért emrt utálnám őket.
USA ellen is szurkoltam,de rossz indulatból,csak egyszerűen nem tartottam,olyan jónak őket mint amilyennek mindenki,menetek is haza Ghána által.
Higuain ellen is azért szurkolok,mert egy balfasznak tartom és azt akarom,hogy beigazolódjon.
Ego,tudod.

horas 2010.06.29. 11:23:29

@popp:
USA ellen is szurkoltam,de NEM rossz indulatból,

horas 2010.06.29. 11:26:26

@popp: Ja azt meg elfelejtettem,hogy Zanetti és Cambiasso-t szerintem nem ezért nem vitte ki,pont,hogy két alázatos és szerény arcáról beszélünk,Maradona azért nem vitte ki,mert elöszőr is egy ösztön ember,másofszor tipikus feltűnés viszketegség,harmadszor meg "kihaénnem","csakazértis".
Mascherano-ra sokkal jobban jellemző inkább a gőg,az önfejűség,a fegyelmezetlenség,az ellenállás,mindennel és mindnekivel szemben.

Asidotus 2010.06.29. 11:28:44

Eddig 2,45 a gólátlag. Az első kör tragikus termésével együtt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:29:21

@horas: Figyelj, Higu három éve húsz fölött rúgja a spanyol bajnokságban, vágott négyet ezen a vébén. Szóval ez az elméleted már akkor sem fog beigazolódni, ha lesz egy-két rossz meccse. Nem inkább az van, hogy idei teljesítménye alapján jogosan nagy kedvenc Militodat látnád a kezdőben?

Szerintem meg ebben a kérdésben nem tud rosszat húzni Maradona. Amúgy USA ügyben egyetértünk.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:30:59

Sajnos nagyon jók a brazilok.

Brazília a vébé Intere.

Iszonyatosan nehéz lesz bárkinek is legyőzni őket. A védelmük sebezhetetlennek tűnik. Elöl meg... kb. háromszor mentek át a félpályán, abból három gól lett.

Valami csodának kellene bekövetkezni, hogy ne ők nyerjék a vébét. A spanyolokban az előző három évük, az argentinokban pedig az itt látott első négy meccsük alapján benne lehet ez a csoda. Másban nem bízom.

horas 2010.06.29. 11:34:50

@popp:
Szal Mascherano-t már állították ki MU elleni rangadón,mert túlzásba vitte a dumát és elborúlt az agya,egyszerűen nem bírták leállítani.Cambiasso meg Zanetti vel kapcsoltaban szerintem nem csak én nem emlékszem ilyenre.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 11:36:57

@popp: Higuain az argentinok Inzaghija, a góljai száma nagyobb egész szám, mintha a góljai távolságát méterben adjuk meg a lövés pillanatában a kaputól mérve.

Azért mert jókor van jó helyen még ne misztifikáljuk már, megnézném a genoaban mekkora góltermése lenne.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:37:48

@Great Cornholio:

Ez butaság. Egy csomó távoli bombagólja is volt.

horas 2010.06.29. 11:39:57

@popp: Én Higuain-t,már a spanyol posztokba is átjártam fikázni.Az alap,hogy Milito jegelés csak dob erre.
Az viszont írtam,hogy ez a Messi- kispályás koncepció bejött Maradona-nak,és csapatként is stabil válogatott,ugyhogy lényegében leírtam,hogy Maradona-nak eddig igaza van és bejött neki minden.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 11:40:58

@Csöncsön: Rábikázta, majd lesz valami? :)

Amúgy az is számít ki áll egy csatár mögött, ha pl kiscsapatban játszana, ahol letojják ki a többi támadó és állandóan rajta lógnak ,akkor is 20 fölött lődözne?

Asidotus 2010.06.29. 11:42:23

@Great Cornholio:
fociban nincs kis gól meg nagy gól, csak gól van.
Az a jó csatár, aki sok gólt tud rúgni.
Az idei szezon eddig arról szólt, hogy Higuain mindig sok gólt rúgott, kivéve, amikor igazán jó csapattal találkoztak. Reméljük, a vébén kiderül, hogy jó csapatoknak is tud gólt rúgni.
Pont ezért várjuk sokan Milito-t, mert ő a BL-ben a legjobbaknak is tudott gólt rúgni.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.06.29. 11:43:12

Zanettivel sokszor nem jutott már az argentín válogatott sehova.
most megnézzük nélküle.

horas 2010.06.29. 11:43:26

@Great Cornholio:
De Inzaghi a nagy meccseken is megrúgta a fostalicska góljait,Higauin meg nem.
Inzaghi helyzetbe kerülésbe világklasszis és azért jól is használja ki a helyzeteit.
Higauin az eddig VB-n azokat a helyzeteiket,amihez kellet volnaegy kicsit komolyabb megoldás mind elrontotta.De jól kerül helyzetbe és 4 gólt nem kel megmagyarázni.
De még mindig nem láttam,tőle azt,hogy "na igen,ez egy klasszis csatár megmozdulás volt",mint mondjuk Hernandez az argentínok ellen.

horas 2010.06.29. 11:44:42

@pattopo:
Ez igaz volt egészen a tavalyi szezonig.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:46:42

@Great Cornholio:

Voltak olyan tipikus "robbenes" góljai is. Balszélen megkapja, két csel befelé, és védhetetlenül föl a hosszú felsőbe. De volt 60 méteres szóló után lőtt gólja is. Tény, hogy "kedvenc" gólszerzési módja a lesipuskáskodást, lecsapni az ellenfél hibáira; de ahhoz is kell külön képesség, jó helyezkedés, játékintelligencia.

A világ egyik legalulértékeltebb játékosa.

Az argentinok még messze (messzi) nem játszották ki minden kártyájukat.

horas 2010.06.29. 11:49:47

@Csöncsön: Az argentinok még messze (messzi) nem játszották ki minden kártyájukat.

Hát igen,az ócska gólok lődözésést télleg abbahagyhatnák már.

Higuain-hoz annyit,hamajd lő egy komoly meccsen egy olyan gólt,ami kb 70%-ban az ő érdeme.Én leszek az első aki azt fogja,mondani,hogy "na basszus,Higauin,tudsz te ilyeneket is,szép volt!"

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 11:51:33

@Nűnű: @Csöncsön: Ok, csak amíg egy CR, kaká, és a barátai játszanak mögötte, az gondolom elvárható hogy rúgja a gólokat. Az én szemembe túlértékelt. Nem militot mondom etalonnak, de ő a Genoaval is majdnem gólkirály lett, és az Interrel MÉG jobb. Az meg ugye mindenki tudja hogy a spanyol bajnokság komolytalan és boldog-boldogtalan gólt rúghat. :)

Egyszóval nem azt mondom hogy szar lenne, csak még szvsz nem bizonyította be, hogy mitől is lenne sztár.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:55:39

@horas:

Lőtt már gólt spanyol rangadókon, a Valenciának, Atlético Madridnak, sőt a Barcelonának is (nem egyet).

@Great Cornholio:

Militot (amíg a Zaragozában rúgta a gólokat) ugyanúgy lebecsülte mindenki, mint Higanyt, csak mert "az olasz és angol bajnokság, na ott aztán vannak védelmek, ott mutassa meg".

Általában a spanyol bajnokságot hihetetlenül alulértékelik.

Egyébként a kedvenc Higany-gólom ez. Az a labdalevétel egyszerűen fenomenális:

www.youtube.com/watch?v=4xVKjhD-HyQ&feature=related

horas 2010.06.29. 11:56:06

Más.Ez a nyomorék Real Di Maria-ért kifizetett 25 millió euró-t,Maicon-ért meg nem akarnak 20-22-nél többet fizetni.
:SSS
Nem baj,marad az Inter-ben.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:57:21

@Great Cornholio: Interes Milito siratás! Nekem mindegy melyik kezd egyébként, csak rugdalja a gólokat, higu megteszi. Amúgy szerintem egy vébé nyolcaddöntő már nagy meccs.

Azért menten elő kell ugranod, ha az Inter szóba kerül és mikor ekézni kell a szent interistáid vetélytársait ;-). Tudom, hogy meg vagytok sértődve Maradonára, nem kell minden posztban kinyilvánítani ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:58:46

@horas: Di Maria sokkal fiatalbb és támadó, jobbhátvédnek meg ott van Sergio Ramos.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.06.29. 12:02:31

Di Maria = 25M euró
Fabregas = x

jó kis matematikai példa.

horas 2010.06.29. 12:07:18

@Csöncsön: Nekem ezek a kedvenceim tőle:
www.youtube.com/watch?v=6jHcEtqqA1Q
Ez is nagy megoldás volt.
www.youtube.com/watch?v=M5WMxueQCN0
Egyszerűen fenomenális,hogy gyakorlatilag,két ziccert baszott el a csávó és nem a Barca vagy az MU ellen....
www.youtube.com/watch?v=4gmaYsSJlVQ
ÉS végül Cléber Santana ez a szoló egyszerűen fenomenális.

horas 2010.06.29. 12:07:58

@popp:
Di Mária az ügyeltes Quaresma,de ne legyen igazam.

HosCincer 2010.06.29. 12:09:09

a vb-n látottak alapján a 25 misi soknak tűnik nekem Di Maria-ért

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:13:16

@horas: Egész más arc Di Maria, ő nem adja el az anyját is egy trükkért, ettől még lehet, hogy sok lesz neki a Real. Melyik csatár nem baszott el ordító ziccereket, akár többet egy más után? Nézd meg szegény F. Torrest, hogy szenved most. Minden csatárnak vannak időszakai, amikor egyszerűen képtelen betalálni. Milito zaragozaii kiesés évében alig rúgott gólt nagyon nem ment neki. Aztán Genoában újjá született.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 12:15:32

@horas:

Belőled csak a gyűlölet beszél.

Ugyanazon a Lyon elleni meccsen nézd meg Cé gólját és Higany helyezkedését.

Továbbá nézd meg Cé kihagyott ziccereinek listáját, és Higany helyezkedését.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:17:21

@Csöncsön: "Általában a spanyol bajnokságot hihetetlenül alulértékelik." -hagyjad már ezt, ha Milito a Barcában, lő bajnokságot, spanyol kupát és Bl-döntőt döntő gólokat ugyanabban a szezonban, akkor onnan is megkapja az ezért játó respektet. David Villan meg Valenciából a világ egyik legelismertebb csatára.

danesdzsu2 2010.06.29. 12:17:38

@imici77:

Di Maria = 25M euró
Fabregas = x

x= 5M euró. Cserepados ennyit ér.:)

szferi 2010.06.29. 12:17:58

@popp: nem túl jó példa,Torres nem az a játékos aki kiscsapatoknak számolatlanul lövi a gólokat. az eb döntőt sem az addig überfasza villa döntötte el, hanem a szar formában játszó torres.

horas 2010.06.29. 12:19:50

@popp: @Csöncsön:
Mindegy hagyjuk teljesen parttalan a vita.
Ti tartjátok valamire én nem sokra.
Mindannyiuknka szive joga,mivel nem fogjuk egymást meggyőzni,így hagyjuk szerintem.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:21:40

@szferi: Villa nem játszott az EB-döntőn sérülés miatt. Aztán a 'kis meccseket' is el kell dönteni valakinek, mert különben úgy jár a csapat, mint az angolok Algéria ellen ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:24:29

@horas: Mondjuk a tények - bizonyos statisztikai adatok - mellette szólnak és kicsit hiteltelené teszik a súlyosan fika itta véleményedet. Nem muszáj sazimpatizálnod vele, de azt azért nem vitathatod el, hogy jó focista. Egy argentin válogatottban és egy Real Madridban egyszerre nem játszhat akárki.

szferi 2010.06.29. 12:27:35

@popp: jó vicc, szerencsédre ennyi idő alatt te már el is felejthetted, hogy olaszország is ott járt ;)

egyébként di maría halvány, a pool elleni meccseken semmit, de semmit sem mutatott, pedig nagy híre volt már akkor is. nem való élcsapatba.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 12:29:05

@popp:

Nem tudom. Én állandóan olvasom itt ezt a (merőben igazságtalan) "komoly védelem ellen" szöveget.

Torres elment a PL-be, és érdekes módon még több gólt lőtt "komoly védelmek ellen". Ugyanez Milito.

El kéne ismernie mindenkinek, hogy a spanyol bajnokságban húsz gól fölött lőni ugyanannyit ér, mint az olaszban vagy az angolban.

szferi 2010.06.29. 12:29:17

@popp: azért azt még várjuk ki, hogy adott esetben a real kispadjáról is beválogatják-e fél év múlva.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.29. 12:32:28

Nem úgy tűnik, hogy Di Maria nagy játékos lesz, egyelőre a legjobb adottsága, hogy gyors. Ha valamit még bír mellé fejleszteni, akkor egy jó Quaresma tényleg lehet belőle :)

horas 2010.06.29. 12:39:13

@popp: ÉS mégis. :)
Nem rossz futballista az igaz,azt nem mondtam,hogy nem az,de nem tartom sokra.
De én nem látom,hogy ő alakítaná ki a helyzeteit,nem látom az átlagosnál jobb megoldásokat tőle és így tovább.

@Csöncsön: Abban viszont igazat adok neked,hogy a spanyol bajnokságban 20 gól az semmivel sem kevesebb mint bárhol máshol.De Soldado is jól termeli a gólokat egy két éve mégsem tartanám klasszisnak.

Egyébként Ronaldo azon meccsen gólt rúgott,Higuain nem.
Ronaldo 6 meccsen 7 gólt szerzett
Higuain 7 meccsen 2-őt,zárójelben a Zürichnek mind kettőt.
Mikor Higuain fikázom én ezekre célzok,és nincs különösebb ellenérv,olyanok vannak,hogy Korea-nak lőtt egy mesterhármast meg,hogy vette át az Espanyol ellen...
De télleg hagyjuk.

chrisred 2010.06.29. 12:39:15

@Csöncsön: Torres az Atleticoban nem kifejezetten előretolt ék volt, hanem valamivel hátravontabban játszott. Nem is szerette azt a posztot. És a játékstílusa is inkább az angol bajnokságba illik.

Az utolsó mondatot, hogyha az értéket vesszük, akkor igaz, inkább a ligák jellege más, van, aki nem tud beilleszkedni, például Forlan.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:42:39

@Csöncsön: Az olasz és angol bajnoksághoz is tapadnak negatív sztereotípiák, amelyeket az ellendrukkerek nem restek elégszer fölsorolni. Például te magad is élen jársz ebben ;-).

szferi 2010.06.29. 12:46:31

ez @szferi: vissza, most esett le hogy higuainra vonatkozott a bejegyzés @popp:

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 13:01:10

@popp: Ne hasonlíts össze magaddal. :) Nem vagyok meggyőződve, hogy Milito illene ebbe a gyors csapatba, neki sztem más a stílusa. Nem is állítom, hogy jobb, mint higany, DE sztem higany NEM SZTÁR.

Csak ennyit írtam volna, mielőtt még 2-3x megkapom, hogy azért fikázom, mert milito interes, meg zanetti camb nincs itt.

Nekem argentína totál semleges, drukkolnék is nekik, de maradonát utálom mint a szart és miatta lettem német drukker. (de bevállalnám az argentín továbbjutást a németek ellen, ha tutira kiverik a spanyolokat)

Vaader 2010.06.29. 13:43:14

Di Maria 25 millió €, jézusom. 30-35-ért el lehetett volna hozni Silvát. ááááá

horas 2010.06.29. 13:50:26

Forlán MU-s kalandja nem feltétlen illik szerintem, a tipikus bajnokságok közötti sztereótípiákba.
Forlán akkoriban még nem volt az a játékos mint manapság.
Forlán-t én Milito szintjén érzem.

Milito Higuain párhuzam azért nem állja eg a helyét,mert Milito míg kiscsapatokban rugdosta a gólokat a kutya nem beszélt róla és sehol nem volt tagsálva,fociértők tudták róla,hogy nem rossz játékos ennyi.Higuain-nal ellentétben első nagy csapatos szezonjában mindenkinek aki szembe jött gólt lőtt,mezei bajnokin,Bl-döntőn,Olasz-kupa döntőn.

horas 2010.06.29. 14:11:10

@popp: Amúgy akkoriban Milito ugyanúgy meglőtte a 14-5 gólját csak az alfa gólszerző az a Ricardo Oliveira volt aki szerintem megint egy kurva jó játékos csak nem úgy alakúlt a karrierje,ahogy kellett volna,mi sem bízonyítja jobban,hogy Milito mellett ő tűnt a jobb játékosnak abban a szezonban és a hányatatott karrierje ellenére a mutatói jók.
De hát mivel ő a Milan-ban megbukott így soha nem mossa le magáról,hoy kiscsapat ember jelzőt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 14:51:27

@popp:

Ez így van. ;-)

@horas:

Higuaín 22 éves, fölösleges elvárni tőle olyat, amit extraklasszisok is csak 30 éves korukra értek el.

CaBeL 2010.06.29. 15:43:35

Nézd Csöncsön, felesleges horassal vitatkozni Inter játékosokról :)
süti beállítások módosítása