Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nyolcaddöntők, 20.30: Brazília-Chile

2010.06.28. 20:00 nou san trafford

szabályozott joga bonito vs szimpatikusan ész nélkül előre

276 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr652116851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rizla 2010.06.28. 22:54:03

@lószerafin: lucho gonzalezre meg banegára építeni nem hiszem hogy ciki lenne, amikor dunga a panatinaikosból meg a lyonból válogat és aláz..

rizla 2010.06.28. 22:54:40

(igen, tudom, hogy ők nincsenek kint, már úgy értem, rájuk LEHETETT VOLNA, na meg persze cambiasso sem egy segghülye romboló)

halihalo 2010.06.28. 22:56:05

Csak nekem tűnt úgy, hogy jóval kevesebbet ismételnek a közvetítés alatt, mint korábban?

lószerafin 2010.06.28. 22:58:58

Eddig ez a támadósor tökéletesen működik, csak nem Messi a SZTÁR. Nekem igazábol most vált még nagyobb játékossá hogy nem csak a kapu előtt veszélyes, hanem így is a leghasznosabb eleme a csapatnak, a gólok nagy része tőle indult, azért azt ne felejtsük el.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 22:59:30

@rizla: Nagyon jó helyre tette Maradona és nagyon jól hozza is a srác amit tőle vár. Te nem láttad Maradonát játszani - mondom mondig ;-).

Szombat óta nem volt szoros meccs, remélem holnap lesznek. Japán és Paraguay óriási lehetőség előtt áll, remélem ez nem görcsölést, hanem egy izgalmas meccset hoz, paraguayi győzelemmel. A spanyol-porin, meg remélem valaki hamar gólt rúg, mert akkor klasszikus meccs lehet az.

Valetudox 2010.06.28. 22:59:38

Azert orulok annak, hogy azok akik leirtak a Brazilokat es meg 4be se vartak mostmar rajottek, hogy kibaszott durva ez a csapat.

lószerafin 2010.06.28. 23:00:11

@halihalo: Igen, és eddig mindig szépen behúzták a les vonalát is, most meg csak egyszer kétszer volt ilyen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 23:00:43

@lószerafin: Hagyjad, beakadt neki ez a lemez ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 23:05:23

@rizla: Ott van keretben Pastore, aki szerintem üti Lucho és Banega szintjét, de egyelőre Messi még jobb megoldás, mint egy tizenkilenc éves kölyök.

Blaugrana (törölt) 2010.06.28. 23:23:38

@lószerafin: Az egyik mérkőzésen(asszem az utolsó csoportmeccs) a köpcös vejkója jól megoldotta a dolgot, miután helyet cseréltek Messivel.

SLACÓ 2010.06.28. 23:25:50

Jó meccs volt, az első perctől az utolsóig. 3 - 0 után is hajtottak a résztvevők, a chileiek becsületgóljához néha csak egy pici hiányzott. Azért megérdemelték volna, mint tegnap a mexikóiak... Így kialakult a pénteki remek holland - brazil nyolcaddöntő.
De vajon mit iszogatott mindíg barna poharából a meccsek alatt Bielsa? :-)

SLACÓ 2010.06.28. 23:29:36

*jav.: holland - brazil negyeddöntő.

Tika_ 2010.06.28. 23:29:54

@Milito le, Higuain be!: +1
Köszönet itt az elején az uraknak, sikerült tényleg jó hangulatot teremteni (kár, hogy rizla elkomolykodta).
Pedig már elegem lett a brazil hengerből, és elkezdtem volna a 2006-os cikkeket olvasni, de most végre érdemi hozzáadott értéke volt a blog jellegnek (és a kommentek mennyisége is kezelhető maradt) jó volt olvasni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.28. 23:37:51

@Golykoko: Ezt a hülyeséget nem cáfolom többször, leírtam már százszor a faszság mivoltát. Bőven jó, ha olyan remek a német válogatott, hogy csak ebbe lehet belekötni. :)

@horas: Nem rossz az biztos, rámozdult a Lazio is, az értékelések szerint van rá 20% sansz hogy Rómába jön.

horas 2010.06.28. 23:38:45

@Pety91: Ez az basszus,kösz!!!
:)

neeskens 2010.06.28. 23:41:59

Egy lehetséges spanyol-brazilból, nekem nem kérdés, hogy brazil a favorit. Sajnos a hollandok nem tudják megállítani őket, olyan teljesítmény kéne, ami eddig még nem volt.

A portugál-spanyol most tényleg nem egyértelmű, persze, jobbak a spanyolok, de Villa nem nyerhet meg minden meccset nekik.

rizla 2010.06.28. 23:43:38

@Tika_: "(kár, hogy rizla elkomolykodta)."

he?

lószerafin 2010.06.28. 23:46:14

@Golykoko: gratulálok, eredeti és frappáns humor.

doktor.dikhed 2010.06.28. 23:47:07

A brazilok eredményesen játszanak, néha szépen, csak semlegesként egyre inkább az a bajom a meccseikkel, hogy elég a visszajátszásokat megnézni. Minden szép megmozdulás a gólokhoz kötődik, a köztes időben nem sok minden történik.

Még a védekezésük sem valami zseniális taktikai húzás miatt működik, hanem azért, mert egyenként képzettebbek és gyorsabbak az ellenfeleiknél. Dunga remek munkát végzett, csak engem nem érdekel ennek a brazil csapatnak a játéka.

Ja, és emellett ezen a vébén még ki sem kellett futni magukat. Ha látnám, hogy küzdeniük kell és küzdenek is becsületesen, talán szimpatikusabbak lennének. Persze, ez már az ellenfelek hibája.

horas 2010.06.28. 23:53:11

@rizla: Nemtudom nekem meg pont az a megérzésem,hogy a Khedira-Schweini középpálya kicsit kevés lesz Messi feltartoztatására,de ez oda vissza megy,Mascherano most már valószinű kevés lesz én már Mexikó ellen is számítottam erre,de ott másképp alakúlt a meccs.
@popp:Más.
Pastore inkább ez a csatár mögötti támadó középpályás-írányító Kaká vonal.
Lucho és Banega meg Pirlo középen sok védekező feladat mélységi labdákkal.
És szerintem nem egy szint mert patore a Palermo-ban bontogatja a szárnyait,és a nagyon finom,látványos leszámítva sokmindent nem láttunk még tőle,nem az aki döntögeti el a meccseket.

Lucho-t láttunk a BL-ben sokszor,nagy csapatokkal partiban a Porto-ban ő volt az agy a sztár.
Banega meg szerintem perpillanat az egyik legnagyobb ilyen mélységi irányító tehetség.

horas 2010.06.29. 00:01:07

Lucio vs Juan-hoz annyit,hogy Juan-ból télleg hiányoznak a tipikus belső-védő rasszok.
Lucio elvetemült,brutális,aggresszív,rámenős,erőszakos.
Juan-ból ezek hiányoznak,Juan-t nem is láttam még se vitatkozni,se kiabálni valakivel,se acsarkodni.Lucio van amikor egy egész meccset végig verekedi,balhézik,vitatkozik,tombol,toporzékol fújtat.

Lucio ebből is kifolyólag,jellegzetesebb figura is.Rengeteg nagy csatája van,míg Juan szépen csendben teszi a dolgát,alázatosan.Lucio ikonikusabb,vagy inkább úgy a legtalálóbb,hogy Lucio ikonikus Juan meg nem.

rizla 2010.06.29. 00:10:14

@horas: csak fricskából írtam poppnak, amúgy egyetértek, a német csapat játéka talán kicsit barátságosabb lesz a mélyen játszó messinek.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 01:06:56

@horas: Szerintem Lucho pont nem mélységi irányító, Banega lehet. Amúgy Mascherano mellett kicsit előtte el tudnám képzelni Pastorét. A lényeg viszont, hogy Messi megoldja feladatát, Úgy látom repesve várod már Argentina bukását, hogy újra fejére olvashasd kedvenceid kihagyását ;-). Remélem nem lesz meg ez az örömed és meg lesznek csapva a németek.

CaBeL 2010.06.29. 03:21:27

@Valetudox: én nem látom mitől lenne durva. nem találkoztak még komoly ellenféllel. Vagyis de, portugáliával. Ha annak lehet nevezni. Nem is verték meg. Ennyi.

CaBeL 2010.06.29. 03:26:41

@horas: Elég annyi is, ha azt írod, hogy lucio interes, na. Nem kell túlragozni.

United82 2010.06.29. 07:37:27

A brazilok azt játszák a vb-n amit vártam tőlük és nagyon magabiztosan menetelnek.
Aki követte Dunga csapatépítését és látta őket a 2007es Copán vagy a tavalyi Konföd kupán az nem számíthatott másra, mint amit kap tőlük.
Egy precíz gépezet egy bivalyerős védelemmel, egy szürke kis kpálya ahol viszont iszonyat nagy meló megy , 2 kreatív emberke, egy inkább a szélfelé egy pedig befelé irányulva, elől pedig egy újabb gépezet aki lövi a gólokat..
Dunga ezt játszatja velük 3 éve, a legjobban megformált csapat, ezért is tekintettem őket első számű esélyesnek, mert ezt a csapatot Dunga 3...3és fél éve találta ki és azóta építgeti és formálja...ez semelyik másik esélyes csapatról sem mondható el...(ok a németeknél Löw régóta ott van, de ott meg a játékosok újak, legalábbis a többség)
a holland meccsre nagyon kíváncsi leszek, a támadógépezet hasonló erős, sőt..,viszont a védelemmel egyértelműen a brazilok javára billen a mérleg..mindenesetre Marvijk is 2éve építi a csapatot következetesen szóval érdekes lesz..

simy69 2010.06.29. 09:06:55

@Nerazzurri: az avatárod alapján péntek délután játsszák a te döntődet :)
Ez a brazil válogatott jelenleg a legjobb formában lévő csapat a vb-n, de persze ez nem jelenti azt, hogy verhetetlenek.
Szerény véleményem szerint a Barca még mindig Európa legjobb klubcsapata, de mégsem tudta megverni az Intert (na jó, otthon igen).
Ettől függetlenül minden csapatnak irtó nehéz dolga lesz a brazilokkal szemben, és úgy gondolom, hogy szerencse is kell ahhoz, hogy lenyomják őket valahogy.
Azért bízom a hollandokban, talán most összejön, de az eddig mutatott játék biztosan nem lesz elegendő.

Azért HUP ORANJE

Mourinho már nem a király 2010.06.29. 09:13:33

@Rooney82: mindenki azt hiszi jó meccs lesz ez a holland-brazil, de szerintem nem. Nagy meccs lesz persze, de nem lesz JÓ meccs, mivel a középpályán fogják gyilkolászni egymást, mennek a faultok, meg ilyenek. Fogalmam sincsen hogy ki nyer majd, de a brazilok kis területen jobbak, szóval..

United82 2010.06.29. 09:20:24

@Anthony (kick-ass):
én se várok klasszikus nagy meccset (mint pl a 94es 3-2), sőt..kiváncsian várom mi lesz, hiszen mindkét csapat türelmes és akkor él igazán ha van helye egy-egy gyors kontrára, és mind a kettőnél sok a zongoracipelő a kpályán, ahol nagy lesz a harc..
szóval brillirozó nagy játékot én se várok, de két hasonló csapat, hasonló erőkkel, két olyan edzővel aki 2 ill 4 éve következetesen ugyanazt játszatja és az arra megfelelő embereket válogatja be..
a sok egyenlőség mellett a brazil védelmet erősebbnek érzem, illetve eddig a vb-n egy fokkal jobbak mint a hollandok..
nem lesz sok gól, sőt helyzet se sok, mert egyik csapat sem fog területet adni a másiknak...

horas 2010.06.29. 09:59:00

@popp:
Nem várom,csak nekem van egy elméletem,ami eddig nem igazolódott be.Gondolom neked is vannak,különböző felvetéseid,sok mindennel kapcsolatban és abban hiszel.

Amúgy megleptek az argentínok,sokkal jobb csapatjátékot nyomatnak mint amire számítottam.
Mezőnyben is sokkal jobbak és a lényeg,hogy ez a Messi-s kispályás elmélet eddig működik.

Nem mondom,hogy nem volt eddig szerencséjük is,de nem lehet tőlük elvenni,hogy télleg jók.Viszont,azt gondolom,hogy Maradona felelőtlen volt a keret összeállítással és ez kiélezett meccsen viszaüthet.

Már felértékelődtek bennem az argentínok annyira,hogy most már a németeket nem feltétlen érzem képesnek arra,hogy kiejtsék őket,pedig ezezlőtt arra számítottam,hogy az első épkézláb csapttal ellen leperecelnek.A németekeben msot hirtelen nem látom az egyéni villanásokat,de csapatként marha jók és nagyon gyorsak.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 10:04:50

@popp: Nem igazán folytam bele az évközi bundásposztba, de mire fel ez az olthatatlan németgyűlöleted?

horas 2010.06.29. 10:05:21

@CaBeL:
KB fele-fele arányban volt szó Juan-ról és Lucio-ról a hsz-ben.
Lucio már a Bayern-ben ez a karakter volt mint most.
Istenem,imádlak,ezekkel az egy soros beszólogatásaiddal.
Mintha a házsártos Etus-néni irogatna a szomszédomból,komolyan.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 10:09:10

@horas: Megvan az első igazolásunk.
www.youtube.com/watch?v=urVOV5z-paU
Majd a hazai rangadókon vetjük be. :DD

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 10:09:55

@mocsing: Mindent kifejező reakció, hol a komment szerkesztése/törlése gomb. :DD

horas 2010.06.29. 10:10:42

@Rooney82:
Dunga símán érik,egy komoly klubcsapat padjára.

horas 2010.06.29. 10:13:07

@Great Cornholio:
Az komoly kérlek.
:)
Muntari kb hasonló mélységű és hosszuságú utasításokkal léphet a pályára.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.29. 10:13:16

@Great Cornholio: olyan nincs, most már bűnhődnünk kell :)

@horas: klinsi is ért :)

horas 2010.06.29. 10:19:55

@popp:
Amúgy skizó helyzet eléggé,mert alapvetően szeretem az argentínokat a németeket meg nem.
És most egy kicsit a németeknek szurkolok ami egészen nonszensz.
Viszont most már megnézem Schweinsteiger-t,mert amúgy nekem ez a mélységi irányító a kedvenc posztom,és csak jókat hallok a srácról.

horas 2010.06.29. 10:23:41

@mocsing:
Az biztos,a válogatott meg a klub csapat más világ.
A Világbajnok Scolari és majdnem szétdöntötte Mourinho Chelsea-t úgy,hogy annak a csapatnak csak lekellett űlni a padjára és az ment magától.
Jó példa Grant,de Ancelotti se tett hozzá semmit a játékhoz eddig.

r_magpie 2010.06.29. 10:26:04

nemtom, ki emlékszik még, de nekem úgy rémlik, hogy a '94-es klasszikus hollandbrazil első félideje a vébé egyik legunalmasabb félidejét hozta...viszont az a vajúdás aztán parádés végjátékot szült.

szóval, lehet még ebből az elsőre rakkolósnak tűnő negyeddöntőből klasszikus - legalábbis én ezzel az emlékkel vigasztalom magam:)

HosCincer 2010.06.29. 10:33:23

@r_magpie: ott a harmadikat Dunga rúgta szabadból ugye (az vitte le majdnem Romárió gyomrát)?

zsakfos 2010.06.29. 10:41:10

@Anthony (kick-ass): @Rooney82:
Így van egy küzdelmes meccs lesz, kevés góllal, akár egy 0-0 ( de inkább 1-1 )utáni tizipárbajt is el tudok képzelni. Mindkét csapat nagyon óvatos lesz, mert tudják, hogy ha az ellenfél vezetést szerez, utána játszhatja a saját játékát, szervezett védekezés kontrákkal és az életveszélyes.
Igen a középpálya kulcs lesz. Van Bommel ( vazzeg még nem kapott sárgát se:) és de Jong nagyon jó ezen a vb-n. Jól leszűkítik a hollandok a folyosókat középen( nem véletlen, hogy az ellenfeleknek alig volt eddig végigvezetett támadásuk ellenük a vb-n), ez a brazilok ellen fokozatosan fontos lesz, nem szabad, hogy nagy távolságok legyenek a csapatrészek között. Így, hogy Kuyt átkerült a baloldalra Maiconnak nem lesz könnyű felzárkózni a támadásokhoz, mert a liverpooli ( átvéve egy hokis szakkifejezést) talán a legjobb védekező csatár a világon. A másik oldalon a Bastos-Robben csatára kíváncsi leszek. Ez lesz az egyik kulcspárharc sztem a meccsen.
A braziloknál középen ugye Ramires bután ( 3-0-nál...) kisárgázta magát, Elando és Felipe Melo sérülés miatt kihagyta a Chíle elleni meccset, kérdés, hogy ők felépülnek e. Mert ha nem azért bajba lesznek ott a brazilok. Gilberto Silva( kibazott jó még mindig az öreg nem is tudom miért csak a Panában játszik), Dani Alves oké, de Kléberson vagy Josué fog játszani?
A védelem egyértelműen a brazilok javára billen, de a holland védelem is jól áll eddig a lábán, bár bennük hamarabb benne van a hiba mint Lucióékban.
Viszont a támadósorban erősebbek sztem a hollandok (bár RVP-től többet várok), és cserepadon nagyobb a variációs lehetőségük elől. Van der Vaart, Elia, Afellay, Huntelaar tud beállni. Ha a Kaka, Robinho, Fabiano 3-asból az első kettőnek szar napja lesz bajba lesznek, mert a sevillai nem Ronaldo, ő semmiből nem fog gól rúgni.
Na majd meglátjuk. Mindenestre sajnálom, hogy ez a meccs lesz péntek délután és nem este.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.29. 10:41:13

@HosCincer:
nemnem,
mert nem a gyomrát, hanem a derekát

de most már tényleg jó :)

HosCincer 2010.06.29. 10:48:32

@zsakfos : Lujiz MvB-t erre az idényre nagyon helyre rakta agyilag, az egész Buli/BL-t lehozta pár sárgával és kiállítés nélkül.
Kaka-nak meg ezen a vébén (idényben?) a tegnapi nagyon szép gólpasszán kívül nem sok említésre méltő megmozdulása volt, úgyhogy az ő gyenge napja nem lenne nagy meglepetés.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:00:20

@HosCincer: Azt a gólt egy Branco nevű bálhátvéd rúgta, aki csak azért játszott, mert Leonardot kiállították az előző meccsen.

@Great Cornholio: Nem a németeket gyűlölöm csak a német focit. Gyerekkoromban azt mondta faterom, hogy nem drukkolunk a németeknek és azóta nem, sőt. Persze sok mindennel ideológizáltam ezt a dolgot azóta, de ettől most megkímélem az úri közönséget.

@horas: Azért az argentin merítés olyan mély, hogy olyan játékosok is kiválthatók, mint Zanett meg Cambiasso közel ugyanazon a szinten. Jó, Gutierez egy tragédia volt jobbhátvédben, de ezt az isteni is belátta, Otamendi pedig nem tűnik rossz megoldásnak. Cambiasso posztján ott van a szintén klasszis Mascherano és ha ő kiesik Bolatti sem rossz megoldás.

Maradona egy hiú nárcisz és spekulációm szerint azért hagya ki a Traktort és Cambiassot, mert nem tisztelik annyira ájultan őt. Mellesleg megjegyzem, Löw is hagyott ki arcokat érthetetlenül, valószinűleg szintén érzelmi okokból, ré még se köpködsz., úgy hogy érzek némi zsigerit az argentin ekézésedben.

horas 2010.06.29. 11:21:19

@popp:
Alap,hogy zsigeri.
De én Dunga-t,ugyanúgy lebaromzotam valameliyk nap,Lőw-öt azért nem szóltam le,mert annyira leszarom a németek,hogy még.Az argentínokat meg pont nem,ezért az érzelmi töltet.

Azért szurkolok az Argentínok ellen,hogy az elméletem érvényre jusson nem azért emrt utálnám őket.
USA ellen is szurkoltam,de rossz indulatból,csak egyszerűen nem tartottam,olyan jónak őket mint amilyennek mindenki,menetek is haza Ghána által.
Higuain ellen is azért szurkolok,mert egy balfasznak tartom és azt akarom,hogy beigazolódjon.
Ego,tudod.

horas 2010.06.29. 11:23:29

@popp:
USA ellen is szurkoltam,de NEM rossz indulatból,

horas 2010.06.29. 11:26:26

@popp: Ja azt meg elfelejtettem,hogy Zanetti és Cambiasso-t szerintem nem ezért nem vitte ki,pont,hogy két alázatos és szerény arcáról beszélünk,Maradona azért nem vitte ki,mert elöszőr is egy ösztön ember,másofszor tipikus feltűnés viszketegség,harmadszor meg "kihaénnem","csakazértis".
Mascherano-ra sokkal jobban jellemző inkább a gőg,az önfejűség,a fegyelmezetlenség,az ellenállás,mindennel és mindnekivel szemben.

Asidotus 2010.06.29. 11:28:44

Eddig 2,45 a gólátlag. Az első kör tragikus termésével együtt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:29:21

@horas: Figyelj, Higu három éve húsz fölött rúgja a spanyol bajnokságban, vágott négyet ezen a vébén. Szóval ez az elméleted már akkor sem fog beigazolódni, ha lesz egy-két rossz meccse. Nem inkább az van, hogy idei teljesítménye alapján jogosan nagy kedvenc Militodat látnád a kezdőben?

Szerintem meg ebben a kérdésben nem tud rosszat húzni Maradona. Amúgy USA ügyben egyetértünk.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:30:59

Sajnos nagyon jók a brazilok.

Brazília a vébé Intere.

Iszonyatosan nehéz lesz bárkinek is legyőzni őket. A védelmük sebezhetetlennek tűnik. Elöl meg... kb. háromszor mentek át a félpályán, abból három gól lett.

Valami csodának kellene bekövetkezni, hogy ne ők nyerjék a vébét. A spanyolokban az előző három évük, az argentinokban pedig az itt látott első négy meccsük alapján benne lehet ez a csoda. Másban nem bízom.

horas 2010.06.29. 11:34:50

@popp:
Szal Mascherano-t már állították ki MU elleni rangadón,mert túlzásba vitte a dumát és elborúlt az agya,egyszerűen nem bírták leállítani.Cambiasso meg Zanetti vel kapcsoltaban szerintem nem csak én nem emlékszem ilyenre.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 11:36:57

@popp: Higuain az argentinok Inzaghija, a góljai száma nagyobb egész szám, mintha a góljai távolságát méterben adjuk meg a lövés pillanatában a kaputól mérve.

Azért mert jókor van jó helyen még ne misztifikáljuk már, megnézném a genoaban mekkora góltermése lenne.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:37:48

@Great Cornholio:

Ez butaság. Egy csomó távoli bombagólja is volt.

horas 2010.06.29. 11:39:57

@popp: Én Higuain-t,már a spanyol posztokba is átjártam fikázni.Az alap,hogy Milito jegelés csak dob erre.
Az viszont írtam,hogy ez a Messi- kispályás koncepció bejött Maradona-nak,és csapatként is stabil válogatott,ugyhogy lényegében leírtam,hogy Maradona-nak eddig igaza van és bejött neki minden.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 11:40:58

@Csöncsön: Rábikázta, majd lesz valami? :)

Amúgy az is számít ki áll egy csatár mögött, ha pl kiscsapatban játszana, ahol letojják ki a többi támadó és állandóan rajta lógnak ,akkor is 20 fölött lődözne?

Asidotus 2010.06.29. 11:42:23

@Great Cornholio:
fociban nincs kis gól meg nagy gól, csak gól van.
Az a jó csatár, aki sok gólt tud rúgni.
Az idei szezon eddig arról szólt, hogy Higuain mindig sok gólt rúgott, kivéve, amikor igazán jó csapattal találkoztak. Reméljük, a vébén kiderül, hogy jó csapatoknak is tud gólt rúgni.
Pont ezért várjuk sokan Milito-t, mert ő a BL-ben a legjobbaknak is tudott gólt rúgni.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.06.29. 11:43:12

Zanettivel sokszor nem jutott már az argentín válogatott sehova.
most megnézzük nélküle.

horas 2010.06.29. 11:43:26

@Great Cornholio:
De Inzaghi a nagy meccseken is megrúgta a fostalicska góljait,Higauin meg nem.
Inzaghi helyzetbe kerülésbe világklasszis és azért jól is használja ki a helyzeteit.
Higauin az eddig VB-n azokat a helyzeteiket,amihez kellet volnaegy kicsit komolyabb megoldás mind elrontotta.De jól kerül helyzetbe és 4 gólt nem kel megmagyarázni.
De még mindig nem láttam,tőle azt,hogy "na igen,ez egy klasszis csatár megmozdulás volt",mint mondjuk Hernandez az argentínok ellen.

horas 2010.06.29. 11:44:42

@pattopo:
Ez igaz volt egészen a tavalyi szezonig.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:46:42

@Great Cornholio:

Voltak olyan tipikus "robbenes" góljai is. Balszélen megkapja, két csel befelé, és védhetetlenül föl a hosszú felsőbe. De volt 60 méteres szóló után lőtt gólja is. Tény, hogy "kedvenc" gólszerzési módja a lesipuskáskodást, lecsapni az ellenfél hibáira; de ahhoz is kell külön képesség, jó helyezkedés, játékintelligencia.

A világ egyik legalulértékeltebb játékosa.

Az argentinok még messze (messzi) nem játszották ki minden kártyájukat.

horas 2010.06.29. 11:49:47

@Csöncsön: Az argentinok még messze (messzi) nem játszották ki minden kártyájukat.

Hát igen,az ócska gólok lődözésést télleg abbahagyhatnák már.

Higuain-hoz annyit,hamajd lő egy komoly meccsen egy olyan gólt,ami kb 70%-ban az ő érdeme.Én leszek az első aki azt fogja,mondani,hogy "na basszus,Higauin,tudsz te ilyeneket is,szép volt!"

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 11:51:33

@Nűnű: @Csöncsön: Ok, csak amíg egy CR, kaká, és a barátai játszanak mögötte, az gondolom elvárható hogy rúgja a gólokat. Az én szemembe túlértékelt. Nem militot mondom etalonnak, de ő a Genoaval is majdnem gólkirály lett, és az Interrel MÉG jobb. Az meg ugye mindenki tudja hogy a spanyol bajnokság komolytalan és boldog-boldogtalan gólt rúghat. :)

Egyszóval nem azt mondom hogy szar lenne, csak még szvsz nem bizonyította be, hogy mitől is lenne sztár.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 11:55:39

@horas:

Lőtt már gólt spanyol rangadókon, a Valenciának, Atlético Madridnak, sőt a Barcelonának is (nem egyet).

@Great Cornholio:

Militot (amíg a Zaragozában rúgta a gólokat) ugyanúgy lebecsülte mindenki, mint Higanyt, csak mert "az olasz és angol bajnokság, na ott aztán vannak védelmek, ott mutassa meg".

Általában a spanyol bajnokságot hihetetlenül alulértékelik.

Egyébként a kedvenc Higany-gólom ez. Az a labdalevétel egyszerűen fenomenális:

www.youtube.com/watch?v=4xVKjhD-HyQ&feature=related

horas 2010.06.29. 11:56:06

Más.Ez a nyomorék Real Di Maria-ért kifizetett 25 millió euró-t,Maicon-ért meg nem akarnak 20-22-nél többet fizetni.
:SSS
Nem baj,marad az Inter-ben.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:57:21

@Great Cornholio: Interes Milito siratás! Nekem mindegy melyik kezd egyébként, csak rugdalja a gólokat, higu megteszi. Amúgy szerintem egy vébé nyolcaddöntő már nagy meccs.

Azért menten elő kell ugranod, ha az Inter szóba kerül és mikor ekézni kell a szent interistáid vetélytársait ;-). Tudom, hogy meg vagytok sértődve Maradonára, nem kell minden posztban kinyilvánítani ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 11:58:46

@horas: Di Maria sokkal fiatalbb és támadó, jobbhátvédnek meg ott van Sergio Ramos.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.06.29. 12:02:31

Di Maria = 25M euró
Fabregas = x

jó kis matematikai példa.

horas 2010.06.29. 12:07:18

@Csöncsön: Nekem ezek a kedvenceim tőle:
www.youtube.com/watch?v=6jHcEtqqA1Q
Ez is nagy megoldás volt.
www.youtube.com/watch?v=M5WMxueQCN0
Egyszerűen fenomenális,hogy gyakorlatilag,két ziccert baszott el a csávó és nem a Barca vagy az MU ellen....
www.youtube.com/watch?v=4gmaYsSJlVQ
ÉS végül Cléber Santana ez a szoló egyszerűen fenomenális.

horas 2010.06.29. 12:07:58

@popp:
Di Mária az ügyeltes Quaresma,de ne legyen igazam.

HosCincer 2010.06.29. 12:09:09

a vb-n látottak alapján a 25 misi soknak tűnik nekem Di Maria-ért

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:13:16

@horas: Egész más arc Di Maria, ő nem adja el az anyját is egy trükkért, ettől még lehet, hogy sok lesz neki a Real. Melyik csatár nem baszott el ordító ziccereket, akár többet egy más után? Nézd meg szegény F. Torrest, hogy szenved most. Minden csatárnak vannak időszakai, amikor egyszerűen képtelen betalálni. Milito zaragozaii kiesés évében alig rúgott gólt nagyon nem ment neki. Aztán Genoában újjá született.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 12:15:32

@horas:

Belőled csak a gyűlölet beszél.

Ugyanazon a Lyon elleni meccsen nézd meg Cé gólját és Higany helyezkedését.

Továbbá nézd meg Cé kihagyott ziccereinek listáját, és Higany helyezkedését.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:17:21

@Csöncsön: "Általában a spanyol bajnokságot hihetetlenül alulértékelik." -hagyjad már ezt, ha Milito a Barcában, lő bajnokságot, spanyol kupát és Bl-döntőt döntő gólokat ugyanabban a szezonban, akkor onnan is megkapja az ezért játó respektet. David Villan meg Valenciából a világ egyik legelismertebb csatára.

danesdzsu2 2010.06.29. 12:17:38

@imici77:

Di Maria = 25M euró
Fabregas = x

x= 5M euró. Cserepados ennyit ér.:)

szferi 2010.06.29. 12:17:58

@popp: nem túl jó példa,Torres nem az a játékos aki kiscsapatoknak számolatlanul lövi a gólokat. az eb döntőt sem az addig überfasza villa döntötte el, hanem a szar formában játszó torres.

horas 2010.06.29. 12:19:50

@popp: @Csöncsön:
Mindegy hagyjuk teljesen parttalan a vita.
Ti tartjátok valamire én nem sokra.
Mindannyiuknka szive joga,mivel nem fogjuk egymást meggyőzni,így hagyjuk szerintem.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:21:40

@szferi: Villa nem játszott az EB-döntőn sérülés miatt. Aztán a 'kis meccseket' is el kell dönteni valakinek, mert különben úgy jár a csapat, mint az angolok Algéria ellen ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:24:29

@horas: Mondjuk a tények - bizonyos statisztikai adatok - mellette szólnak és kicsit hiteltelené teszik a súlyosan fika itta véleményedet. Nem muszáj sazimpatizálnod vele, de azt azért nem vitathatod el, hogy jó focista. Egy argentin válogatottban és egy Real Madridban egyszerre nem játszhat akárki.

szferi 2010.06.29. 12:27:35

@popp: jó vicc, szerencsédre ennyi idő alatt te már el is felejthetted, hogy olaszország is ott járt ;)

egyébként di maría halvány, a pool elleni meccseken semmit, de semmit sem mutatott, pedig nagy híre volt már akkor is. nem való élcsapatba.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 12:29:05

@popp:

Nem tudom. Én állandóan olvasom itt ezt a (merőben igazságtalan) "komoly védelem ellen" szöveget.

Torres elment a PL-be, és érdekes módon még több gólt lőtt "komoly védelmek ellen". Ugyanez Milito.

El kéne ismernie mindenkinek, hogy a spanyol bajnokságban húsz gól fölött lőni ugyanannyit ér, mint az olaszban vagy az angolban.

szferi 2010.06.29. 12:29:17

@popp: azért azt még várjuk ki, hogy adott esetben a real kispadjáról is beválogatják-e fél év múlva.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.29. 12:32:28

Nem úgy tűnik, hogy Di Maria nagy játékos lesz, egyelőre a legjobb adottsága, hogy gyors. Ha valamit még bír mellé fejleszteni, akkor egy jó Quaresma tényleg lehet belőle :)

horas 2010.06.29. 12:39:13

@popp: ÉS mégis. :)
Nem rossz futballista az igaz,azt nem mondtam,hogy nem az,de nem tartom sokra.
De én nem látom,hogy ő alakítaná ki a helyzeteit,nem látom az átlagosnál jobb megoldásokat tőle és így tovább.

@Csöncsön: Abban viszont igazat adok neked,hogy a spanyol bajnokságban 20 gól az semmivel sem kevesebb mint bárhol máshol.De Soldado is jól termeli a gólokat egy két éve mégsem tartanám klasszisnak.

Egyébként Ronaldo azon meccsen gólt rúgott,Higuain nem.
Ronaldo 6 meccsen 7 gólt szerzett
Higuain 7 meccsen 2-őt,zárójelben a Zürichnek mind kettőt.
Mikor Higuain fikázom én ezekre célzok,és nincs különösebb ellenérv,olyanok vannak,hogy Korea-nak lőtt egy mesterhármast meg,hogy vette át az Espanyol ellen...
De télleg hagyjuk.

chrisred 2010.06.29. 12:39:15

@Csöncsön: Torres az Atleticoban nem kifejezetten előretolt ék volt, hanem valamivel hátravontabban játszott. Nem is szerette azt a posztot. És a játékstílusa is inkább az angol bajnokságba illik.

Az utolsó mondatot, hogyha az értéket vesszük, akkor igaz, inkább a ligák jellege más, van, aki nem tud beilleszkedni, például Forlan.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.29. 12:42:39

@Csöncsön: Az olasz és angol bajnoksághoz is tapadnak negatív sztereotípiák, amelyeket az ellendrukkerek nem restek elégszer fölsorolni. Például te magad is élen jársz ebben ;-).

szferi 2010.06.29. 12:46:31

ez @szferi: vissza, most esett le hogy higuainra vonatkozott a bejegyzés @popp:

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.29. 13:01:10

@popp: Ne hasonlíts össze magaddal. :) Nem vagyok meggyőződve, hogy Milito illene ebbe a gyors csapatba, neki sztem más a stílusa. Nem is állítom, hogy jobb, mint higany, DE sztem higany NEM SZTÁR.

Csak ennyit írtam volna, mielőtt még 2-3x megkapom, hogy azért fikázom, mert milito interes, meg zanetti camb nincs itt.

Nekem argentína totál semleges, drukkolnék is nekik, de maradonát utálom mint a szart és miatta lettem német drukker. (de bevállalnám az argentín továbbjutást a németek ellen, ha tutira kiverik a spanyolokat)

Vaader 2010.06.29. 13:43:14

Di Maria 25 millió €, jézusom. 30-35-ért el lehetett volna hozni Silvát. ááááá

horas 2010.06.29. 13:50:26

Forlán MU-s kalandja nem feltétlen illik szerintem, a tipikus bajnokságok közötti sztereótípiákba.
Forlán akkoriban még nem volt az a játékos mint manapság.
Forlán-t én Milito szintjén érzem.

Milito Higuain párhuzam azért nem állja eg a helyét,mert Milito míg kiscsapatokban rugdosta a gólokat a kutya nem beszélt róla és sehol nem volt tagsálva,fociértők tudták róla,hogy nem rossz játékos ennyi.Higuain-nal ellentétben első nagy csapatos szezonjában mindenkinek aki szembe jött gólt lőtt,mezei bajnokin,Bl-döntőn,Olasz-kupa döntőn.

horas 2010.06.29. 14:11:10

@popp: Amúgy akkoriban Milito ugyanúgy meglőtte a 14-5 gólját csak az alfa gólszerző az a Ricardo Oliveira volt aki szerintem megint egy kurva jó játékos csak nem úgy alakúlt a karrierje,ahogy kellett volna,mi sem bízonyítja jobban,hogy Milito mellett ő tűnt a jobb játékosnak abban a szezonban és a hányatatott karrierje ellenére a mutatói jók.
De hát mivel ő a Milan-ban megbukott így soha nem mossa le magáról,hoy kiscsapat ember jelzőt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.29. 14:51:27

@popp:

Ez így van. ;-)

@horas:

Higuaín 22 éves, fölösleges elvárni tőle olyat, amit extraklasszisok is csak 30 éves korukra értek el.

CaBeL 2010.06.29. 15:43:35

Nézd Csöncsön, felesleges horassal vitatkozni Inter játékosokról :)
süti beállítások módosítása