Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Az elromlott eredményjelző - BL, negyeddöntők, 2. láb

2010.04.07. 11:23 heinrich

Te, figyeled, Öcsi? Elromlott az eredményjelző, nem tud mást írni, csak hogy Czibor, Czibor, Czibor és Czibor. Annyi szépséghibája van a történetnek, hogy nem Barca-meccsen cukkolta Bolond Puskást, de ha a múlt héten orgiáról írtunk, akkor tegnap azt láttuk, hogy Messi egymaga polírozza a Barca kormányrúdját. Ráadásul rutinból, lassan a múlt nagyjai közé emelve önmagát és csapatát. A fél kezdőjét nélkülöző Arsenal mindent kihozott a biztos kudarcra ítélt vállalkozásból, még a hajmeresztő dolgokat mutató Silvestre-Vermaelen védőpárosnak is felmentést adunk. A Barca minden ízében jobb csapat, az Arsenal pedig a lehető legtovább húzta a partit, mielőtt ledöntötte volna királyát. Ezt próbálgatta a kettes számú Abramovics-csapat is, de Mourinho törvénytelenül kiröhögte korábbi főnökét. Tovább után a Barcelona-Arsenal boncolgatása, és egy moszkvai rövidhír lapul.

Hátul szinte teljesen kicserélődött a Barca, csak Alves maradt a londoni felállásból. Középen az M&Ms-páros tartotta a frontot (napra azért nem mennék velük), a bal oldalon pedig Maxwell helyett Abidalnak kellett feltartóztatni Walcottot, amit egy kivételtől eltekintve meg is oldott Busquets és Keita hathatós támogatásával. A középpálya nem változott, elöl viszont Ibra kellemetlen árnyéka helyett Bojan rohangált a lábak között.

Ar Arsenal felállását sokkal inkább a kényszer szülte, mint bármi más, hiányzott van Persie, Fabregas, Arsavin, Song és Gallas. Wenger nem bazírozott rosszul a 4-5-1-gyel, gondolta, ha már játékban nem tudják felülmúlni a Barca középpályáját, akkor legalább darabra sikerüljön. Denilson, Diaby és a Nasri/Rosicky páros épp arra kószáló tagja próbált élőfalat húzni Xavi és a támadók közé, ami legtöbbször sikerült is, sőt még a hátsó szándék is bejött. Mert ugye marhára nem mindegy, hogy leütközök valakit a középpályán, vagy a letámadás után szabályosan labdát szerez a csapat, amiből egyből lehet is indulni. Ez már csak azért is kecsegtetőnek tűnt, mert a Barca ezúttal hanyagolta a kóros labdaéhségen alapuló agresszív letámadását, és helyette a védelmi vonalát tolta veszélyesen magasra. A tervvel mindössze két probléma mutatkozott.

Az egyik, hogy támadásban a Barca simán átment 2-5-1-2-be. Ezt játszotta amúgy a 70-es években a Cruyff-féle Ajax (surprise, surprise) és az NSZK is (a négy védő közül Vogts és Schwarzenbeck maradtak, Breitner és Beckenbauer viszont azonnal léptek), így aztán megint ott tartottunk, hogy 6:5 elleni emberfölényt alakított ki a Barca, egy szabadon garázdálkodó Messivel.

Mindig is nagy híve voltam a játékegyszerűsítő paliknak, és valahol immár ebbe a kasztba sorolom Messit is. Megkapja a labdát, és berohan a kapuba, a labdát mindvégig maga alatt tartva, esküszöm, azon szalad, mint valami szürreális fóka. A lényeg, hogy a védelem és a középpálya közti szürkegazdaságban mozogva a támadóharmad bármely pontján felbukkanhatott, és bár a visszavontabban játszó Diaby próbálta ugyan követni mozgását, de a birodalmi lépegetők és az X-szárnyúak között akadt némi sebességbeli különbség. Az pedig egészen hihetetlen, hogy Messi nem csak befejezte, de gyakran saját maga is indította a támadásokat, tulajdonképpen félve várom, mikor jön el a nap, mikor saját beadását passzolja a kapuba.

A másik gubanc azzal adódott, hogy az Arsenal ismét képtelen volt huzamosabb ideig megtartani a labdát, ha valamit, akkor ezt fel lehetne róni Wengernek, hiszen már az első meccsen is bebizonyosodott, hogy a gyorsabb és defenzívebb Eboué jobb választás a bal oldalra, mint Arsavin, most mégis inkább Rosickyvel kezdett, aki értékelhető megmozdulás nélkül hozta le a meccset. Középen egymást taposta Diaby, Denilson és Nasry, Walcottot pedig nehéz volt istenigazából megindítani a Keita, Abidal, Busquets járőrtrió mellett, így maradt a hátsó passzolgatás.

(a képen a játékosok sikeres passzai láthatóak)

Persze ha Eboué kezdett volna, akkor most az menne, hogy Wenger eleve feladta a meccset, csak a nagy verést akarta elkerülni stb., szóval egy nyerhetetlen meccsben nehéz okosakat húzni.

A Barca messze nem volt ellenállhatatlan, Xavit egészen jól sikerült semlegesíteni, 105 passzának döntő többsége sima labdaterelgetés volt, Bojan és Pedro tevékenysége nagyjából kimerült abban, hogy a vonalak felé mozogva széthúzza a pályát, Alves pedig ismét vállalt egy meccset, melyen gyakorlatilag egyetlen beadása sem jött össze. Messivel viszont nincs mit tenni (negyedik mesterhármasát rúgta az idén), olyan mint a tisztázógomb a Duke-ban.

Nem vagyok egy született Barcelona-fan, de mindenképp hálás vagyok a jó sorsomnak, hogy láthatom ezt a Barcát, sokkal kézzelfoghatóbb képet kapva a régi idők focijáról, mint bármely könyvből. Most már csak azt kell kiböjtölni, hogy ne egy, hanem újra harminc Messi rohangáljon az európai futballpályákon. Barcelona – Arsenal 6:3 (2:2, 4:1)

Egy másik géniusz is fellépett tegnap este, bár labdába – csakúgy mint egész életében – nem rúgott. José Mourinho kellő komolysággal kezelte a moszkvai utat, biztosra lehetett venni, hogy amíg nem szereznek gólt, az olaszországi meccs direkt folytatását láthatjuk majd. Hat perc után a sorfal szélén ugrabugráló Honda pontot is tett a továbbjutás kérdésére, az erőtlenül küszködő oroszoknak sansza nem volt bármiféle meglepetést okozni, így az Inter a lehető legjobban jött ki a párosításból. Egy sárga, nulla kapott gól, átmozgató meccs, kettős győzelem. Inter-CSZKA 2:0 (1:0, 1:0)

Már csak azért is örvendetes az Inter-Barca párharc, hogy meglássuk szemünkkel, Mourinho mit talál ki egy Messivel súlyosbított Barca ellen – ha már a csoportban nem vette komolyan a meccset. Magunk részéről a Reinhardt, Nyssa, Chupa, Snowman, Priest, Lighthammer hatost javasoljuk a Penge II-ből. 

 

295 komment

Címkék: h taktika bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr421901190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadkutya 2010.04.07. 11:59:36

Remek poszt. gyakorlatilag majdnem mindennel egyetértek a tegnapi Messi - Arsenal meccs vonatkozásában...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.04.07. 12:01:48

Részemről ok. köszönöm a játékrendszer-elemzést.

Félelmetes egyébként, hogy a Barca Messi nélkül is egészen kiválló csapat lenne, vele meg gyakorlatilag egyedülálló a jelenlegi mezőnyben. Persze tudom, az Arsenal ellen könnyű, majd ha komoly csapattal találkoznak :-D

Althedokan 2010.04.07. 12:03:13

@morphine: nekem az utolsó mondat tetszett igazán...:):):))

szferi 2010.04.07. 12:07:10

szerintem is nagyon jó a poszt, az elemzés, bár szerintem egy sort sem ért meg a tegnapi játéknap. inter meccsen már kellemes félálomba merültem, így mentem neki az esti meccsnek is, bendtner ugyan megébresztett kicsit, de összességében unalomba fúlnak a negyeddöntők, remélem ma látunk valami izgalmasat is. itt-ott jó volt nézni a barca (és az arsenal) labdázgatását, de őszintén, lázba hozott ez valakit?

@morphine: az arsenalon tavaly ugyanilyen könnyedséggel lépett át a mu is...

arkhimedesz 2010.04.07. 12:09:48

Egyik szemem sírt, a másik nevetett tegnap este. Arsenal szurkolóként egy Barca méhkasban néztem a meccset és egyszerűen nem tudtam mit felhozni az ágyúsok védelmére... Azért, mert a Barca (és Messi) az egész világ előtt úgy 4-5 lépéssel jár. Viszont annak örültem, hogy egy kegyetlen jó meccset láttam, jó lenne, ha minden évben lenne ARS-BAR meccs a BL-ben, szerintem ez a két legszebben játszó csapat. Kíváncsi vagyok, hogy az Inter ellen mi lesz, mert a nerazzurrik bizonyították, hogy meg tudják ölni a katalánok játékát. Igaz Messi akkor még nem volt ennyire top formában...

Tika_ 2010.04.07. 12:11:01

@szferi: neked tulajdonképp mi bajod van? no offense, csak komolyan nem értem

Asidotus 2010.04.07. 12:13:10

Vajon az Inter erőfölénye kijön-e akkor, ha a gyors Barca-játékosokat nem érik utol?

szferi 2010.04.07. 12:16:06

@Tika_: én se értelek téged, elvégre dícsértem a barcát, nem? ;)

vadkutya 2010.04.07. 12:19:39

@heinrich: "sokkal kézzelfoghatóbb képet kapva a régi idők focijáról, mint bármely könyvből"

Tökéletes megfogalmazás, ugyanezt érzem én is a Barcát nézve.

bakító 2010.04.07. 12:20:48

Jó lett ez a poszt.
Amennyit én idén láttam Messiből az úgy nézett ki, hogy Stuttgartban semmi, otthon egyszemélyes cirkusz, Londonban semmi, otthon egyszemélyes cirkusz. A sormintát követve egy jó meccsben az Inter is bízhat, aztán őket is lemészárolják. Hacsak valami kemény olasz belépő okán meg nem szakad a sorminta. (Ne legyen így mielőtt valaki belémáll ezzel.)

daneeka 2010.04.07. 12:24:35

@bakító: "Hacsak valami kemény olasz belépő okán meg nem szakad a sorminta. (Ne legyen így mielőtt valaki belémáll ezzel.)"
Olasz? Az Interben? :D

Walmer 2010.04.07. 12:26:40

Ez a pár száz karakter Messifarokszopás szerintem elég is volt idénre. Ennyi kellett, nem vitatom.

Heinrich, múlt héten a Benficát, most Messit cidáztad le, komolyan mondom, félek belegondolni ki lesz a következő.

Tika_ 2010.04.07. 12:30:46

@szferi: Az elemzést én is n jónak tartom. Elsőre kicsit talán túlzásnak, mert hát elég lett volna annyit írni, hogy Messi: més que un futbolista (=űrlény ;)). Aztán elolvasom, belegondolok, és rájövök, hogy ez túlegyszerűsítés lenne, és heinrich-nek van igaza, hogy kell azért elemezni, mert Guardiola bizony kitalálta, nem csak felküldte a szuper gyerekeket (űrlényeket..) játszadozni. A játékrendszere biztosítja, hogy kijöjjön a zsenialitás.
Azt viszont fenti gondolatmenetem előtt is erősnek tartottam, hogy egy sort sem ért meg a tegnapi nap.
A másik amit nem értettem, hogy unalomba fúlnak a negyeddöntők; én az odavágón sem unatkoznak, és most sem. Ezért nem értem, hogy miért kérdezed, hogy lázba hoz ez valakit. Persze (őszintén), de miért kérdezed?

Mr.AT 2010.04.07. 12:33:11

@Walmer: Semmi farokszopás nem volt benne, de még egy sima hármas meghajlás sem az imaszőnyegen. Egyszerűen csak leírta, hogy tegnap (is) qrva yo volt Messi, és azt, hogy miért. Ezzel meg nehéz vitatkozni, mert így van és kész.

Walmer 2010.04.07. 12:37:38

@pote: annyira tudtam, hogy valami perverz állat benyögi ezt.

Walmer 2010.04.07. 12:38:34

@Mr.AT: "Semmi farokszopás nem volt benne"
Olvasd újra.
De mondom ennyi kellett, de elég is volt.

dean23 2010.04.07. 12:38:44

Mindig leborulok ezektől a hasonlatoktól! xD

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.04.07. 12:42:25

@daneeka: Materazzi ott van es azt hiszem az pont eleg arra amit bakito elvtars pezzegetett

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 12:42:38

"tulajdonképpen félve várom, mikor jön el a nap, mikor saját beadását passzolja a kapuba."

:-DDD

Ezzel meg tökéletesen egyetértek, szívemből szólt:

"hálás vagyok a jó sorsomnak, hogy láthatom ezt a Barcát, sokkal kézzelfoghatóbb képet kapva a régi idők focijáról, mint bármely könyvből"

_ _ _

Tipikus "a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad" meccs volt Barca-részről, azaz: megmaradt a káposzta, mert a játékosok bőven rápihenhettek a második félidőben a hétvégi Clásicora, senki sem sérült meg, és az önbizalom is megfelelő helyre került; de jóllakott a kecske is, azaz megvolt az eredmény, a végére már a nagy különbségű győzelem is.

Hihetetlenül profi csapat lett ez a Barca. Kb. azért utáltam meg annak idején a Milant, amit tegnap a Barcelona a második félidőben bemutatott...

bocino 2010.04.07. 12:43:17

sztetek az MU ma tióovábbjut?

United82 2010.04.07. 12:46:56

@bocino:
Mivel minden amellett szól hogy nem, ezért egyértelmű:)

mickeyknox 2010.04.07. 12:47:29

legközelebb ha rooney rúg egy 3ast, valaki írjon már egy posztot róla, és akkor walmer végre megnyugodhat.

bocino 2010.04.07. 12:47:56

jó lenne mert 50 ezret rátettem..

vadkutya 2010.04.07. 12:52:01

Messiben vhol az a megfoghatatlan,h nem lehet nem szeretni sem a játékát, sem a személyiségét. Mindenkinek megvannak a maga Istenei, de talán pont ezzel emelkedik föléjük az argentin...

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 12:53:08

@Walmer: "Ez a pár száz karakter Messifarokszopás szerintem elég is volt idénre."

Az majd kiderül, hogy elég volt-e ;)

Tika_ 2010.04.07. 12:54:47

@mickeyknox: na-na, 1 mesterhármasra még nem jár külön poszt, akkor Bendtner (írja bárhogy is a nevét) is kapna
Ellenben néha kevesebbért is jár (pl. egyetlen mozdulat egy reklámban). Sokasmérce van, na.
@bocino: bátor...
mennyit nyersz, ha igen?

valogatos 2010.04.07. 12:54:54

@vadkutya: de, lehet nem szeretni :)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2010.04.07. 12:55:14

Messiről annyit, hogy ha 150 centi lennék és 36-os lenne a lábam, akkor ugyanekkora gólokat rúgnék és ugyanígy cikáznék a védők között ;:DDD

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 12:56:01

@imici77: Majdnem mondtam valami csúnyát...
;)

drani 2010.04.07. 12:59:25

először is: nagyon tetszett a poszt elemző része, ilyet sokkal gyakrabban kellene (taktikai elemzés).
Azért ehhez a Messi-gálához kellet az Arsenal is, ilyen fostalicska védekezést ritkán látni (Eboué a 4.nél?), Rosicky egy kalap szar volt. Walcott ennyire egy dimenziós játékos, hogy ha lezárják a vonal melletti területet, meghal? Clichy nagyon tetszett, bár esze nincs nagyon.
Az Interen nem fog így átszaladni a Barca, ez tuti. Messit szerintem kb. egy csúcsformában levő Maldini tudná megfogni, az meg nincs manapság.
Messi cselei egyszerűek, de olyan gyorsan csinálja meg, hogy szerintem ő úgy látja a többieket meccs közben, mint a Mátrixban Neo a töltényeket

Messi88 2010.04.07. 12:59:47

@Csöncsön: Abidal megsérült, 10 nap :(

daneeka 2010.04.07. 13:00:17

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): Ez tény, de nem fog játszani. Aztán Samuel, Cambiasso és Zanetti meg szerintem el is látná a baját így a vb előtt néhány hónappal...

caralho voador 2010.04.07. 13:00:38

Nagy kár, hogy öt alapember hiányzott a csapatból, mert élesebb és még jobb lehetett volna a párharc Európa két legszebben focizó csapata között. Apropó, nem kéne igazolni, kedves Arséne?! Nagyon szűk ez a keret, ezt a játékosok fáradtságán is le lehetett mérni.
Nyilván nem azon múlott, mert óriási volt a különbség, de mégis, amit nehezen vett be a gyomrom: Bendtner téves megállítása lesen az első félidőben (jó, úgyis kihagyta volna :))) vagy ha be is rúgja, akkor nem 4-1, hanem 5-2), illetve hogy az első három gólnál is védőről pattant vissza a labda Messiékhez. Elég jó csapat ez a Barca ahhoz, hogy ne kelljen a mázlit is belevonni a játékba, kigurigázhatták volna maguk is.
Az Arsenalnak a bajnoki címe is ráment erre a párharcra, nagy kár érte.
Messi meg döbbenetes, ennek ellenére fogjuk még őt sírni látni idén, és nem örömében...

bakító 2010.04.07. 13:04:23

@vadkutya: Hát nem tudom...
Amellett hogy zseniális játékos, mégiscsak egy csicska argentin, egy jól feljett dobálózós-hisztimiszti génnel. Persze nem annyira mint C, de mégiscsak.
Ez a fetrengés nekem mindig ellenszenves marad a latin csapatokban, legyenek bármilyen zseniálisak.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 13:06:02

@vadkutya: szerintem meg éppen ellenkezőleg. egyszerűen jó, de aki nem a barca-honlappal, meg a messi.com-mal kel és fekszik, annak semmit nem jelent egy zseniális képességű, alacsony kölykön kívül, aki valami rendkívül eredeti ötlettől vezérelve felfelé mutat, mikor gólt lő.

kibaszott jó, ennyi. most éppen ő a legjobb, ennyi. nekem semmi többet nem tud jelenteni.

messi kritikája nálam az, h nem lehet utálni.
(be ne nyögje senki, mint anno, h ő szent ember, mint xavi, aki nem érint nőket, mert a barca a szerelme...) és persze az is sokatmondó, h más kritikám nincs vele szemben.

részemről várom, h ez változzon. van még ideje.

blasco 2010.04.07. 13:06:03

Messi? nem tudom mit látnak benne, szerintem semmi extra

valogatos 2010.04.07. 13:06:32

Messivel(mint nem Barca drukkernek) egyetlen bajom van. Az, hogy eygszerűen túl sok belőle. Ez persze semmit nem von le a képességeiből, és mindenki elismeri, hogy klasszis, de teljesen meg tudom érteni, ha egyeseknek elég volt belőle. De ez minden sztárra igaz, akit ennyire istenített a sajtó és a drukkerek egy része. Ronaldo isten volt manchesterben, de mindenki más gyűlölte. És nem, nem csak a viselkedése miatt, hanem mert mindig minden sikerült neki és ettől el volt olvadva minden MU drukker(és minden kommentátor). De vannak komolyabb példák is(Pelé, Maradona, Romario, másik Ronaldo stb).

Walmer 2010.04.07. 13:08:10

@caralho voador:
"Messi meg döbbenetes, ennek ellenére fogjuk még őt sírni látni idén, és nem örömében... "

nem az a sírós fajta ő.
csendben kiesik az argentinokkal és kész. 24 óra múltán a kutya sem fog emlékezni rá.

Walmer 2010.04.07. 13:11:45

@drani: "Messit szerintem kb. egy csúcsformában levő Maldini tudná megfogni, az meg nincs manapság."

esteleg egy csúcsforma fölött játszú Vogts, vagy Kohler, esetleg maga az Atyaúristen, de ő is csak akkor, ha ott van mellette a Fiú, meg a Szentlélek is.

Keelhaul 2010.04.07. 13:12:09

@mocsing: Szívemből szóltál. Xavit például passzióból tudom gyűlölni, mert beképzelt unott pofája van. Messi még ahhoz is túl cuki, hogy utáljam, viszont nem szeretem.

A cé az más. Úgy is idegesítő, hgy az én csapatomban játszik, amikor fölvágják és fetreng, akkor sem attól rettegek, hogy jaj szegénynek baja lett, hanem hogy szarabb lesz nélküle a csapat. Értsd: rühellem, de elismerem.

Messinél ez nincs meg, viszont tényleg nem lehet kritizálni sem, emberfeletti. De lázba nem hoz. Kicsit olyan Messi, mint a rántotthús.

vadkutya 2010.04.07. 13:13:24

@mocsing: @bakító: Mondhatunk bármit róla, de nem sok olyan játékos szaladgál a világ pályáin, akiben ennyire benne rejlene az a tény,h bármelyik csapat védelméből képes dilettáns bohóckempinget csinálni, egymaga. Én ezért tisztelem, s nem a tegnapi 4 gólja miatt. Ahhoz kellett egy igencsak foghíjas, szerencsétlenkedő Arsenal...

"ő szent ember, mint xavi, aki nem érint nőket" - Ezen viszont a tüdőmet is kiköptem... :DD

Messi88 2010.04.07. 13:14:57

@bakító: Messit mindenkinél többször ütik-verik-felrúgdossák egy meccsen. Egyeltalán nem olyan típus, mint Busquets, aki tényleg idegesítő tud lenni, mert a semmire dobálja magát.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 13:17:56

@vadkutya: nem én találtam ki, anno vki beírta, ráadásul szmájli nélkül.

vadkutya 2010.04.07. 13:19:20

@mocsing: Oh, nah, az úgy már elég pozor... :)

avenger13 2010.04.07. 13:20:14

@Messi88: tegnap konkrétan egyszer szabálytalankodtak vele szemben, az is nem kicsit véleményes volt.

máskor elhiszem, hogy ennél többször, de a homorítás és a fetrengés nálam nem bocsánatos bűn.

Messi88 2010.04.07. 13:23:01

@avenger13: hát nem tudom, te mit néztél, de nem egyszer. Az hogy 3-4 tiszta fault után is is tovább tudja vinni, nem azt jelenti, hogy azok nem is szabálytalanságok.
Viszont akkor mondj olyan játékost, aki sohasem játszott rá...nem fogsz tudni, úgyhogy ebből következik, hogy mindenkit utálsz...vagy nem? :)

Keelhaul 2010.04.07. 13:25:41

@Messi88: Az az egy sárga pont undorító volt, de igazából nem oszott nem szorzott.

giacinto 2010.04.07. 13:25:57

--------------JC----------------
-Maicon-Lucio-Samuel-Chivu-Zanetti-
---Stankovic-Muntari-Cambiasso----
------------Sneijder-------------
--------------------------------
--------------------------------
--------------Etoo---------------

:)

avenger13 2010.04.07. 13:27:44

@Messi88: én az uefa statból indultam ki. talán pártatlan. azt, hogy kicsit meglökik - ennél durvább nem volt tegnap - azt gyakorlatilag egy arsenal játékosnak sem fújták le, néha barca játékosoknak sem. nem azt mondtam, hogy soha senki más nem játszik rá, tényleg ez sajnos velejárója a futballnak, de nézd meg mondjuk badstubert, lahmot, schweinit. ilyet ha látsz is tőlük, akkor is sokkal ritkábban. vagy pl. oliver kahnt. nem is tudom merte-e bárki szabálytalankodni ellene. :D

én soha nem játszottam eddig rá, ergo szeretem magam.

avenger13 2010.04.07. 13:28:46

@Messi88: ugyanakkor az biztos, hogy ma erre rá fognak cáfolni az említett játékosok. Mivel ez murphy törvénye, így ezt vádként nem hozhatod majd fel. :)

Messi88 2010.04.07. 13:31:32

@Keelhaul: de ott is előtte kapott Diabytól meg még vkitől, és Denilson meg csak összecsukta a lábát, nem volt szabálytalanság, meg sárga sem, de emiatt pont nem kéne elővenni az argentínt.
Mindenesetre ő sem szent, mint ahogy senki sem, de azt nem lehet elvitatni tőle, hogy alázatos a foci iránt és alapvetően szerény természetű-amennyi pozitív kritikát hallhat napról napra ez azért nem akármi sztem :)

papercut 2010.04.07. 13:33:00

Egyvalami jutott eszembe Messi tegnapi játékát nézve: lehet, hogy tavaly mégis inkább Xavinak kellett volna adni az aranylabdát. Tudniillik legalább annyira megérdemelte mint az argentin: erre tessék, ő még rá tud tenni a tavalyira egy lapáttal.

Messi88 2010.04.07. 13:33:03

@avenger13: de pont azt mondom hogy az általad felsorolt játékosok összesen 10 meccs alatt nem kapnak annyit, mint ő, ez legyen már enyhítő körülmény :)

Rino 2010.04.07. 13:33:32

@blasco: ezaz, kellett egy ilyen is (:

avenger13 2010.04.07. 13:35:46

@Messi88: szerintem schweinit pont elégszer rúgják fel. keresek majd valami statot erre nézve is. abban azért talán megegyezhetünk, hogy a fetrengés nem igazán a német foci sajátja, hanem inkább a temperamentumosabb vidékeken dívik.

bakító 2010.04.07. 13:36:42

@Messi88: Hagyd már ezt az enyhítő körülményt a faszba. Más focistát is szoktak rugdosni nem kis intenzitással, mégsem patkánykodik. Tegnap ráadásul eléggé meg volt kímélve a Messicskéd, úgyhogy különösebb oka sem volt a vetődésre.

montipájton 2010.04.07. 13:38:52

@mocsing: Helyettem (is) szóltál.)))

Messi88 2010.04.07. 13:40:33

@avenger13: német fociról ne vitatkozzunk, elmérgesedne a vita :)
@bakító: nem hagyom a "faszba", Messi nem "patkánykodik", nem a "Messicském", és próbálj meg értelmes emberként viselkedni.

giacinto 2010.04.07. 13:41:59

@blasco: ügynöke beajánlaná egy magyar csapatnak, előbb tuti elhivnák próbajátékra. :)

drani 2010.04.07. 13:42:35

@Walmer: azért írtam Maldinit, mert benne megvolt az az érzék, hogy előbb tudta merre akar cselezni a csatár, mint ő maga, és hát Messit nem lehet lereagálni, ahhoz túl gyors. Vogtsot nem láttam, Kohler viszont kevés lenne bajusz ide vagy oda.

vadkutya 2010.04.07. 13:45:07

Tökmind1, hányszor dobja fel magát és miért, Messi játékát nézve az ember szemhéja rendezetlenül oszcillál. Minden más már csak szimpatizálás kérdése.

Messi88 2010.04.07. 13:45:37

@avenger13: sztem ez a "fetrengés" egyfajta önvédelmi mehanizmus: a technikásabb, kevésbé fizikális játékosok így próbálják a bírót és a játékot abba az irányba terelni, hogy minél tisztább legyen a bíráskodás, a kisebb faultok is le legyenek fújva...mondjuk néha ezzel pont ellentétes hatást érnek el...:)

avenger13 2010.04.07. 13:50:14

@Messi88: ez marhára nem így van. pl. busquets mint marha technikás játékos? szimplán patkány.

Messi88 2010.04.07. 13:51:00

@avenger13: pedig technikás (a posztjához képest), hidd el :)

szferi 2010.04.07. 13:51:27

@vadkutya: ügyes a srác, de azért nem kell tőle ennyire elájulni. amúgy meg egy fetrengős kis csaló.

Messi88 2010.04.07. 13:52:10

@avenger13: a Barca játéka nem is működhetne megfelelő képzettség nélkül

Messi88 2010.04.07. 13:52:44

@szferi: olyan, mint Gerrard ???

szferi 2010.04.07. 13:58:47

@Messi88: gerrard nem fetreng, csak esik. ;)

clfo 2010.04.07. 13:58:59

@bocino: akkor miért azután kérdezed meg a "szakiktól" miután rátoltad? :))

Egyébként továbbjut, de a BL-t nem nyeri meg, viszont a PL-t behúzza, ez az én tippem :D

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.07. 14:05:20

@giacinto: ez egy támadó szellemű 1-8-1-0-1 akarna lenni? :)

szferi 2010.04.07. 14:05:58

@Messi88: de azt meg lehet csinálni úriember módjára is, nem kell mindjárt paprikajancsiként viselkedni :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 14:09:30

inkább az arsenal-al kéne foglalkozni. mikor tanulnak meg focizni. ezt a theo-t el kéne küldeni kispályázni, talán ragadna rá egy kis finesz, meg nem csak egyenesen szaladgálna. rögtön ötösbe teszi a sebességet, azt megy, amíg pályát lát. amúgy az arzenál néha úgy meglódult, hogy a barcások nem győztek visszafele kaparni, de aztán odaért a labda előre... és elnyelődött. egy-két sikeres lerohanás azért jót tett volna a meccsnek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 14:14:13

@avenger13:

Te eddig nem voltál ilyen véresszájú bunkó fasiszta. Mi történt? Messi mindenkiből kihozza a tudattalanját? :-)

Messi embertelenül sokat kap a bokájára, a lábfejére. Puskásról mondták azt, hogy az egész pályafutását végigkísérte a "sitty-sutty" zaj, vagyis amikor eltalálták a bokáját. Messi is pont ilyen. Soha nem hisztizik, reklamál, arcoskodik, mutogat, picsog emiatt. Ezek figyelembevételével nem csoda, hogy egy-egy nagyobb csomag után kicsit rájátszik. Önvédelem. Szerintem teljesen jogos. Aki ezt nem érti, annak rúgják szét a lábát meccsenként hússzor.

Endoscope 2010.04.07. 14:15:58

@bocino: Nagy hiba volt. De még korrigálhatod, ha a Bayern-Inter BL döntőre teszed a pénzed maradék részét. :)

vadkutya 2010.04.07. 14:16:02

@anonim222 [semleges néző]: Ha nem Bendtner van ott csatárként, akkor egész fasza kis meccs lett volna ebből, ezt tartom. Walcott-al nincs akkora gond, mint ahogy írod, de megfelelő társak nélkül semmit sem ér a rá osztott szerepkör...

giacinto 2010.04.07. 14:18:23

@Radio Free Aberrania: igaz, ez túl támadó taktika, Etoo helyett inkább kezdjen Mariga.

5-4-1-0-s taktika, Sneijder a félpályáról küldi Valdesnek. és nem lenne esélytelen :)

Mr.AT 2010.04.07. 14:18:54

@Radio Free Aberrania: Pontosan. A terv: Sztankovicsot a meccs elején Messi hátára kötözi Mourinho, aki így kellően lelassul ahhoz, hogy a 70. perc környékén Muntari pár méterre már meg tudja közelíteni, és egy páros lábas dobbantott ugrással megérkezzen hátulról az Achilles-ére. Közben Cambiasso és Lucio activityznek Xavi bokáival mutogatva, és a 91. percben Sneijder az egyszerre fetrengő és reklamáló Busquets felett előreível 80 méterre egy labdát, amit Eto'o félfordulatból a 16os sarkáról beollóz. 1:0, job done.

Slice 2010.04.07. 14:19:31

@Csöncsön: Igazad van nagyrészt, de az én szememben a színészkedés soha nem jogos. Edzés után járjon külön órákra, jelentkezzen a Rómeó és Júliára ott színészkedjen a pálya nem arra való.
Mondjuk mindenkinek mást jelent szerintem a színészkedés. Engem nem feltétlen az idegesít, hogyha vkihez hozzáérnek elesik mer mér ne,(persze ez is) az viszont sokkal inkább szánalmas, ha utána még forog 5öt a földön 6szor kimutat, hogy gyerekek de fáj nem bírom, utána az ellenfél megkapja a sárgáját és hirtelen meggyógyul. Ezt most általánosságba írtam, de azért Messitől is láttam hasonlót.

avenger13 2010.04.07. 14:23:43

@Csöncsön: ??? véresszájú bunkó fasiszta?

nem tudom mire próbáltál így reagálni, amire írtad abban a kommentben pl. szó sem volt messiről. meg egyébként sem tudom, hol sérthettem meg ennyire az érzelmeid, kérlek magyarázd már el.

messit pont tegnap nem bántották, a barca fanok meg előjöttek ezzel az "önvédelemmel". busquets meg sok minden de nem az a technikai zseni (később tőlem lehet xavi utódja is, most nem az), és amikor elterült az arcához kapva, miközben ő húzta vissza az arsenal játékost az minden volt, csak nem "önvédelem" blablabla. patkányság volt. ezt be lehet ismerni, akkor is ha barca fan vagy. azt meg továbbra is fenntartom, hogy az ha dobálod magad az nem önvédelem hanem patkány dolog, ahogy ezt feljebb is teljes általánosságban kifejtettem.

Walmer 2010.04.07. 14:24:57

@Csöncsön: a futball nem a testi érintkezést kizáró sport. ha azt akarja, hogy csodálják, miközben fényezi a zsugát, akkor ott a freestyle-foci.

Az meg külön szórakoztat, hogy hallod azokat a sitty-suttyokat, mikor Messi bokáját rugdossák a hentesek. Milyen tévéd van? mert olyan nekem is kellene.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 14:25:21

@Slice:

Szerintem belefér, hozzátartozik a focihoz, mint a becsúszó szerelés. Az engem is idegesít, amikor valaki túlzásba viszi: Alves, illetve Busquets. Egyrészt eleinte Alves a frászt hozta rám, meg ne sérüljön (mondjuk a tizedik nagyhalála után már csak legyintettem), másrészt rossz fényt vet a csapatra, eteti a trollt, akik általánosítanak. Fölösleges. Remélem, Pep leneveli őket erről. (Alves kapcsán mintha már ért volna el eredményeket...) :-)

Slice 2010.04.07. 14:28:50

@Csöncsön: Hozzátartozik az tény. A becsúszó szerelés viszont szabályos alapesetben, a színészkedés pedig semmilyen esetben sem. Ha az én kedvenc csapatomban látok valami hasonlót akkor is kiráz tőle a hideg, egyszerűen utálom az ilyen embereket.
Busquestnek még van ideje okosodni és gerincet növeszteni, hátha.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 14:30:14

@avenger13:

Hát én láttam tegnap is néhány jelenetet, amikor tisztán elkapták a bokáját. A sárgalapos helyzetben pedig valóban elrőgta a labdát Denílson, de aztán alkalmazott egy ügyes és sunyi lábkulcsot, ami nálam sokkal visszataszítóbb kategória, mint a teátralitás.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.07. 14:32:06

@Mr.AT: "az egyszerre fetrengő és reklamáló Busquets felett... "
basszus, ezt most látom is magam előtt :)

viszont ez csak egymeccses taktika. meg a magam részéről nem is veletek akarok döntőt játszani.
este pépesre verjük a hazaiakat a vágyálmok színházában (0-3), hogy meglegyen a kettős győzelem. aztán oda-vissza kék-zöld-lilára verjük a bordót (5-0, 4-0, esetleg fordítva), a döntőben pedig megfizetünk a tavalyi érthetetlen és váratlan kisiklásunkért a katalán hisztiseknek (7-1, 5-0, félidőnként értelmezve).
aztán pedig hűtött paulanert iszunk a serlegből, és sültkolbászt majszolunk hozzá a salátástálból. a német kupát meg, miután megnyertük, postán átküldjük félixnek, hadd legyen egy jó napja.

mert az FCB a Bayern :)

avenger13 2010.04.07. 14:36:16

@Csöncsön: az uefa statban 1 szabálytalanság van. lökdösték, de nem rugdosták tegnap. még csak el sem esett kb. denilson sem ártatlan. ezt se mondtam. én @Slice: -al értek egyet. másrészt meg aki technikásabb és gyorsabb már eleve azért is kap néha, mert egyszerűen lemaradnak róla, nem direkt, labdára mennek, de ez van. és pont ez a tegnapi arsenal meccs után jött elő, ahol nem igazán bántotta senki a barca játékosokat.

ugyanakkor ez még mindig nem magyarázat arra, hogy én miért vagyok bunkó fasiszta.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 14:41:17

@Walmer: a Mentalistát erősen fontolgatom.

Nem tudom, hol érzed benne a bőnyálas mélytorkot, a Messi témában én is mocsing felé hajlok, még csak nem is szeretem. Nincs vele bajom, sőt bármikor leülök meccset nézni miatta, mert kíváncsi vagyok, éppen mit fog csinálni, de ennyi, komolyabb érzelmeket nem vált ki belőlem.

rizla 2010.04.07. 14:45:17

"esküszöm, azon szalad, mint valami szürreális fóka."

nekem az az elméletem, hogy valójában messi maga a labda, csak felfúj maga mellé egy életnagyságú messi-bábut.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 14:48:49

@avenger13: "pont ez a tegnapi arsenal meccs után jött elő, ahol nem igazán bántotta senki a barca játékosokat"

De bántotta. Az Arsenal taktikai elemei közé tartozott a játék széttördelése apró faultokkal. Az, hogy Messi még így is sokszor tovább tudta vinni a labdát, csak klasszisát és sportszerűségét dicséri.

A "fasiszta" az, aki embereket patkányoknak nevez; népeket, nemzeteket megbélyegez (a latinok/argentinok/portugálok/olaszok stb. mind fetrengő hisztisek); rosszindulatúan általánosít. Nem politikai kategóriaként értettem természetesen.

rizla 2010.04.07. 14:51:44

@Csöncsön: "Hihetetlenül profi csapat lett ez a Barca. Kb. azért utáltam meg annak idején a Milant, amit tegnap a Barcelona a második félidőben bemutatott... "

ezt enyhe túlzásnak érzem. az arsenal, ha nem ekkora balfasz, könnyen találhatott volna egy gólt legalább. alibizésnek éreztem a második félidőt inkább, nem pedig csúcsprofizmusnak.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 14:52:47

@Csöncsön: látom, hallottad mint mondott Wenger a meccs előtt. nagyon jó füled van. baszki, az a tv amúgy engem is érdekelne. lassan denilson szereléséért meg pirosat reklamálsz, még 3 komment, és eljutunk oda.

bakító 2010.04.07. 14:52:50

@Csöncsön: Azért az tényleg mókás ahogy te egy 22 éves kölyökhöz viszonyulsz. Zseni is meg klasszis is meg sportszerű is meg még sípol is mint a guminyuszi amikor megnyomják.

ECCERŰEN CODÁLATOSZ!!!

danesdzsu2 2010.04.07. 14:53:14

@giacinto: Etoo-t vond vissza Samuel mellé, és cseréld le Materazzira:)

rizla 2010.04.07. 14:53:44

@bakító: "dobálózós-hisztimiszti génnel"

igen? mikor dobálja magát, mondd már el, kérlek. attól, hogy denilson a labdát rúgta el, még fájhatott messinek. nézd meg újra esetleg.
annyira bírom az ilyet.

montipájton 2010.04.07. 14:54:23

@heinrich: Alakítsunk klubot? )))

OFF: megvan már a két embered?!!! ON

Henke 2010.04.07. 14:54:29

@Rooney82: a MU-ról beszélsz amugy? :D Egy Manchester ellen sztem kb sosem szólhat minden egyszerre. Eléégé össze van az a csapat rakva

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.07. 14:54:52

@Csöncsön: Azért szépen leegyszerűsítetted te a fasiszta fogalmát, ne legyél már M. Péter György. ;)

danesdzsu2 2010.04.07. 14:55:33

@bakító: A többi Arsenal drukker már feldolgozta ezt az előre látható, bár csúnya szerencsétlenkedést. Próbáld meg te is, de ne az ellenfél drukkereinek piszkálásával, hanem idd le magad, csajozz be, vagy valami hasonló.

És készülj a jövő hétre:)

avenger13 2010.04.07. 14:55:46

@Csöncsön: te teljesen el vagy tévedve. annyit írtam, hogy inkább rájuk jellemző. ami így is van. a patkányt sem vonom vissza, és nem kérek bocsánatot, mert egy barca játékosra negatív jelzőt merészeltem alkalmazni. ennyi erővel itt mindenki fasiszta, elsősorban te mert utálod az angolokat. sajnos az idegsejtek a korral csak fogynak így a továbbiakban sem várok tőled semmi jót. ezzel én lezártam.

montipájton 2010.04.07. 14:55:54

@bakító: Ezen felröhögtem hangosan. )))

Walmer 2010.04.07. 14:59:03

@Csöncsön:
"Az Arsenal taktikai elemei közé tartozott a játék széttördelése apró faultokkal."

Igen. nekem is mondta Wenger miután kérdőre vontam, hogy miért kellett egyfojtában rugdosni Messit.
"vi nídid tu brék dö gém tu övojd ö big difít. messzi voz briliant hi iz dö grétöszt ov ól tájm."

Ezt mondta egy pohár bordói mellett a reptéren könnyek között. és elnézést kért minden barcelona szurkolótól, amiért kishíján agyonrúgták messit.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 14:59:13

@rizla:

Gyakorlatilag a 16-os közelébe sem volt engedve az Arsenal a szünet után. Talán csak kétszer: egyszer, amikor Milito szerelte Bendtnert, egyszer meg a lesről lőtt kapufánál. Azt éreztem, hogy egy esetleges szépítés után pillanatok alatt üzemi hőfokra pörögne a csapat. (Persze izgultam, nehogy magukat is elaltassák, de fölösleges volt: a játékosok jobban tudták, érezték.)

@imici77:

Ez látszott. Vagy: én így láttam.

@bakító:

Melyikkel nem értesz egyet? A zsenivel, a klasszissal vagy a sportszerűvel?

vadkutya 2010.04.07. 14:59:14

@danesdzsu2: Sírás(ás) lesz a WHL-en. :)

bakító 2010.04.07. 14:59:18

@danesdzsu2: Én már tegnap este feldolgoztam a történteket.

Egyszerűen csak irritál ha valaki ennyire elrugaszkodik a valóságtól.

vadkutya 2010.04.07. 15:01:23

@Csöncsön: Volt azért egy Rosicky helyzet is, amit ki tudja miért, de kilőtt a stadionból. Pedig még bőven mehetett volna... :S

bakító 2010.04.07. 15:01:42

@Csöncsön: Tudod te azt magadtól is.

rizla 2010.04.07. 15:05:06

@mocsing: pedig messinek megvan a maga erős karaktere. nekem az ő játéka a PUNK megjelenése a futballpályákon. először is nem driblizik a labdával semmit, hanem a legegyszerűbb dolgokat hajtja végre, csak éppen úgy, olyan ritmusban, és olyan labdaérzékkel, amivel rajta kívül nem rendelkezik senki. rettenetesen agresszív, megfélelmlíthetetlen, egyszerűen kényszere van rá, hogy keresztülvezesse a labdát a védelmen, és ez akkor sem nagyon múlik el, ha agyonrúgják (és fiatalon még inkább ilyen volt, azóta azért bölcsebb lett valamivel). ahhoz képest, hogy mindenki szerény, visszahúzódó srácnak ismeri, a pályán nem lehet leugatni, ha balhéznak vele, látszik, hogy lefejelné simán a több fejjel magasabb palikat is. és bár a feldobálás vádját visszautasítom vele kapcsán, az vitathatatlan, hogy van benne argentin trükközős gén, sunyi mentalitás. kezezős gól például, vagy amikor kiállították róla del horno-t, elég vicces volt, ahogy utána gurult jobbra meg balra is kb hármat, aztán ott feküdt "holtan". mondom, sosem dobálja magát, de az ilyenekre azért rájátszik simán.

danesdzsu2 2010.04.07. 15:06:55

@vadkutya: biza, az Arsenal bajnoki álmait temetik majd, reményeim szerint. :)

Előre ígérem, ha nyerünk, nem fogok hencegő és leszóló hozzászólásokat írni az Arsenal drukkereknek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:07:33

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Alapból utálom a szót, túl gyakran használják fölöslegesen, de vannak helyzetek, amelyekre ráillik. :-)

@avenger13:

A patkányt nem jelzőként használtad, és nem egy tett minősítésére. A Barca-szimpatizánsok nagy része sem szereti Busquets-et, pont a fetrengései miatt (sem), de egy eljátszott sérülés miatt általánosítani egy egész futballkultúrára erős. Busquets még rutintalan, meg kell tanulnia sok mindent, azt is, hogy ilyen helyzetekben mit kell tenni.

@Walmer:

35 fault volt a meccsen, ebből 19 arsenalos. Nem volt tiszta mérkőzés, és ez soha nem a jobbik csapat érdeke.

danesdzsu2 2010.04.07. 15:09:35

@bakító: oké, csak ezt ne most írd. Most így egy kicsit más az akusztikája...

@rizla: van benne vmi Joe Strummer-ből:)

rizla 2010.04.07. 15:10:16

@vadkutya: meg volt egy clichy által vezetett kontra is, rém gyengén befejezve (clichy lőtt már gólt valaha egyáltalán..?)

bakító 2010.04.07. 15:11:32

@rizla: Ez így rendben is volna.

vadkutya 2010.04.07. 15:11:35

@danesdzsu2: Jól teszed. Viszont, ha mi nyerünk, akkor az azt jelenti,h aznap tarjuk a St. Totteringham's Day-t, így én nem ígérek semmi... ;))

Tika_ 2010.04.07. 15:12:25

@caralho voador: durva, hogy nem bízták a véletlenre. Elhasználtak egy szerencsekártyát is, pedig korrektebb
@mocsing: "annak semmit nem jelent egy zseniális képességű, alacsony kölykön kívül" <-> "kibaszott jó, ennyi. most éppen ő a legjobb, ennyi"
az itt feszülő ellentmondásra szokták emlegetni a "diszkrét báj"-t :))
@avenger13: bocs, hogy beleszólok, csak fontos: te voltál, aki a Barca-Stuttgart kapcsán megjegyezted, hogy nem érted miért védi a bíró annyira Messit, és előtte posztban jelezted, hogy nem érted, hogy az Inter miért előrelépés a Bayernhez képest?

szferi 2010.04.07. 15:12:28

@Csöncsön: jah persze, a jobbik csapat jellemzője meg mindig az, amit busquets meg messi bemutatott tegnap

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 15:13:56

@Csöncsön: 19-16 akkor. rizla írta tegnap, h volt pár vitatható ítélet, nem a mi javunkra. nehogy kihozd, h szétrúgtuk a játékot és a csapatod...

a 2x mentünk 16osig meg hűen tükrözi, hogy baj van a tv-del.

vadkutya 2010.04.07. 15:14:11

@rizla: 1-et, az előző szezonban.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.07. 15:14:13

@Csöncsön: szerintem 19 fault önmagában nem durvább mint a (35-19=)16 :)
ha meg nem érdeke a barszának a fault, akkor miért csinálja? :)

Senderos 2010.04.07. 15:14:19

@Walmer:
"@drani: "Messit szerintem kb. egy csúcsformában levő Maldini tudná megfogni, az meg nincs manapság."

esteleg egy csúcsforma fölött játszú Vogts, vagy Kohler, esetleg maga az Atyaúristen, de ő is csak akkor, ha ott van mellette a Fiú, meg a Szentlélek is."

vagy egy alex song. mint egy hete.

rizla 2010.04.07. 15:17:50

@Radio Free Aberrania: a több arsenal fault magyarázata baromi egyszerű: nyilván azt rúgják meg többször, akinél a labda van. ennyi. az arsenal nem volt sportszerűtlen, bár az első 20 percben xavit letaposták párszor, de az leginkább annak volt köszönhető, hogy szerencsétlen diaby nem tudta, hogy hol van a labda.

@Senderos: szerintem meg két hete is remekül játszott messi. tény, gólt nem lőtt, aztán a második félidőben a többiekkel együtt nem sok mindent csinált. ettől még jobb volt akármelyik arsenal-játékosnál, tökéletesen ellátta a posztjával járó feladatokat.

vadkutya 2010.04.07. 15:18:05

@imici77: Eleve nem volt Song a pályán, úgyh nem tudom milyen rugdalózásról megy a vita... :)

szferi 2010.04.07. 15:19:38

@Tika_: "annak semmit nem jelent egy zseniális képességű, alacsony kölykön kívül" <-> "kibaszott jó, ennyi. most éppen ő a legjobb, ennyi"
az itt feszülő ellentmondásra szokták emlegetni a "diszkrét báj"-t :))

elismeri h messi (talán) a legjobb, ennek ellenére nem venné szívesen a szájába a farkát. van ilyen is, próbáld meg feldolgozni ;)

rizla 2010.04.07. 15:19:40

@szferi: messi mit mutatott be? nézzétek már vissza azt a denilson belépőt, könyörgöm. MIUTÁN elrúgta a labdát (teljesen szabályosan, szabad szemmel is jól látható volt), messi lába beszorult denilson két lába közé. ezért esett el, és ezért fájt. attól, hogy valami szabályos, még fájhat kurvára. pont.

avenger13 2010.04.07. 15:21:56

@Tika_: igazából fogalmam sincs, még ez is előfordulhat, vagy egyetértettem mással, aki ezt írta.

@Csöncsön: hát hogyan használtam? és nem busquetsről általánosítottam. nem kell összevonni a különböző kommenteket.

vadkutya 2010.04.07. 15:22:01

@rizla: "...ettől még jobb volt akármelyik arsenal-játékosnál, tökéletesen ellátta a posztjával járó feladatokat."

Szted. Song által úgy ki volt kapcsolva Messi, mint gettóban a fűtés.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 15:22:46

@rizla: te a barca-honlappal és a messi.com-mal kelsz, illetve fekszel, így feltehetően, ha egy hófehér A4-es lap lőné ezeket a gólokat, akkor is belelátnál karaktert

ahogy bárki megtenné a saját csapata legjobbjával kapcsolatban.

de ha egy nem barca- és nem ellendrukkert megkérnénk, mondjon már "megfélemlíthetetlen" futballistát, jó, ha az ötszázadik lenne messi.

mondom még egyszer, aki nem barca-drukker, az is elismeri, h milyen zseniálisan eredményesen játszik, de mint karakter egy iszonyú sótlan, híg leves, amibe nem is raktak olyan knorr bizbaszkockát

@szferi: akartam még időt hagyni neki, hátha

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:22:58

@imici77: @Radio Free Aberrania:

Az a lényeg, hogy az Arsenal okosan próbálta lassítani a játékot, ahogy tudta (vagyis faultokkal). A Barcának meg ez jó volt így is, végülis 3 perc kivételével végig továbbjutásra álltak. Nem volt egy gyönyörű meccs, de Wenger nyilván tudhatta, hogy ha úgy (olyan hozzáállással) állnak ki, mint az Emiratesben, húsz perc után itt nem 0-0 lett volna az állás...

Slice 2010.04.07. 15:23:53

@rizla: "messi lába beszorult denilson két lába közé. ezért esett el, és ezért fájt. attól, hogy valami szabályos, még fájhat kurvára. pont. "
Ezzel teljesen egyet értek.
Nem feltétlen kell, hogy szabálytalan legyen 1 belépő ahhoz, hogy vki összeszarja a fájdalomtól magát.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 15:26:07

@Csöncsön: wenger sokat tanulhatna Tőled, kár, h barca drukker vagy.

danesdzsu2 2010.04.07. 15:27:29

@vadkutya: Arsenal drukkerektől mások se várnak sokat:P

rizla 2010.04.07. 15:28:08

@mocsing: "de ha egy nem barca- és nem ellendrukkert megkérnénk, mondjon már "megfélemlíthetetlen" futballistát, jó, ha az ötszázadik lenne messi."

érdekes, mert pont egy guardian cikkből vettem ezt a világ legbátrabb futballistája jelzőt. objektív sportriporterek, nem barca-drukkerek beszélgetéséből.

"mint karakter egy iszonyú sótlan, híg leves, amibe nem is raktak olyan knorr bizbaszkockát"

erre csak azt az elmés választ tudom adni, amit te löktél nekem: szted.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:28:26

@imici77:

Én tanulok Wengertől. Mert (a látottak mellett) az ő nyilatkozatai alapján következtettem a taktikára.

szferi 2010.04.07. 15:28:42

@Slice: és megfordítva: nem kell féjdalom ahhoz, hogy valaki összeszarja magát egy belépő után.

rizla 2010.04.07. 15:28:48

@rizla: ja ne haragudj, ezt @vadkutya: írta

; DDDDDDDDDD bocs, keverem a dolgokat.

Slice 2010.04.07. 15:29:48

@szferi: Így is megállja a helyét egy mondat, nem kétséges.

rizla 2010.04.07. 15:30:02

@szferi: persze, ha te azt akarod feltételezni, hogy messinek a látható bizonyítékok ellenére is fájt, akkor ezt is fogod gondolni. csak ne próbáld tényként beállítani, vagy ha mégis, legalább valami érvet próbálj meg felhozni a konkrét eset kapcsán.

rizla 2010.04.07. 15:30:51

@rizla: javítás: a látható bizonyítékok ellenére SEM fájt. korán van még.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 15:31:11

az arzenal-nak a másodikban volt 3-4 olyan helyzete, amit higgadtabban, vagy a megfelelő emberekkel a helyükön gólt rúghatott volna. Clisi 25-ről elkapált labdafelhozatala mutatta, hogy már hol tartottak agyilag (vörös köd kb). a másik meg Rosicky, aki begyalogolhatott volna egy keresztlabdával a 16-ról Valdez ölébe. ehelyett az égbe lőtte. szvsz feladták fejben, már a meccs előtt.

Tika_ 2010.04.07. 15:31:32

@Tika_: "durva, hogy nem bízták a véletlenre. Elhasználtak egy szerencsekártyát is, pedig korrektebb" lett volna anélkül.
bocs, így akartam. Szóval azt ne rójuk már fel nekik, mert szerencséjük volt.
@szferi: itt akkor most nagyon igaz, hogy kevered a szezont - Messi f*szával :)).
SENKI nem állította még itt a blogon (tudomásom szerint), hogy lepippanná Messit. bede akart írni egyszer egy "Szerelmes vagyok Leo Messibe" című cikket, de végül "Szerelmem, Pep Guardiola" lett a címe. És az nem a blogon volt, hanem a SporiGézán.
Szóval senki nem szopkodna szó szerint.
Vannak többen, akik elismerik, hogy kiba jó. És logikus érveket szeretnének hallani, hogy a beszólógatóknak miért nem.

Egyébként meg: nem értem, hogy aki annyira nem bírja Messit, vagy olyan kiba érdektelen számára a Barca játéka, vagy unalmas - az mi a retekért nézi??? És utána/közben jár ide beszólogatni?? Erre nem tudok mást gondolni, mint hogy azért, mert komplexumai vannak. Izé konglomerátumai. Szóval értitek. Izé. :)))).

És akkor én nem félek kimondani: szerintem Messi kevés védelmet kap a blog szerkesztőitől!
:))

Messi88 2010.04.07. 15:31:46

@mocsing:
"de mint karakter egy iszonyú sótlan, híg leves, amibe nem is raktak olyan knorr bizbaszkockát"
ezt kifejtenéd, érdekelne :)
sztem elég karakteres ahogy egy 160 centis ember konstans jelleggel hülyét csinál 3-4 védőből és a legkülönfélébb módon fejezi be az akciókat.
Vagy azt hiányolod, hogy nem szól be az edzőnek, nem üti le a DJ-t, nem mutatkozik hullarészegen? estleg kéne vmi szaltózás a góljai után??
Ez nem a Mónika-show, itt futballozni kell, ő meg azt a legjobban tudja jelenleg.
de tényleg érdekel hogy mit vársz el még, mitől nem lenne "sótlan"

rizla 2010.04.07. 15:33:00

@anonim222 [semleges néző]: ez így van, de az hülyeség, hogy a meccs előtt feladták volna. pláne, hogy még a vezetést is megszerezték. azután zavarodott össze az arsenal, hogy kaptak három gólt, majd hirtelen visszaállt a barcelona, és úgy tűnt, hogy kissé meglepődtek, hogy most akár a saját játékukat is játszhatnák, mert náluk van a labda.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:33:51

@anonim222 [semleges néző]:

A Bilbaonak szombaton: annak tényleg voltak helyzetei. El is jutottak 10 szögletig, és vagy 8 kaputralövésig. (Az Arsenalnak tegnao 90 perc alatt volt kettő.)

Gondoltam is, hogy beírom: a Bilbao elleni meccs pöttyet nehezebb volt; de aztán átgondoltam, hogy mégse akarnám magamra zúdítani minden Arsenal-fan népharagját. :-)

rizla 2010.04.07. 15:34:20

@Messi88: én értem mire gondol, ez az ő véleménye, tőlem rendben. csak attól, hogy az enyém meg más, ne legyen már rámkenve, hogy persze, mert én a messi.commal kelek meg fekszem...

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.07. 15:34:58

tegnap is megkérdeztem, ma is megteszem: miért félünk elájulni ettől a barcelonától? örüljünk, hogy van, és van miért ájuldozni, mert ilyet azért az invincible arsenal, előtte meg az ajax óta nem láttunk.

én nem vagyok barcás, de el vagyok ájulva.

vadkutya 2010.04.07. 15:35:03

@danesdzsu2: Lehet általánosítani, viszont ezt én kikérem magamnak, a jobbat mindig elismerem, a magam módján. De erre nem lesz szükség 14-én. :P

rizla 2010.04.07. 15:35:07

@Csöncsön: jézusom, dehogy volt nehezebb.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 15:35:15

@rizla: "nem driblizik a labdával semmit, hanem a legegyszerűbb dolgokat hajtja végre, csak éppen úgy, olyan ritmusban, és olyan labdaérzékkel, amivel rajta kívül nem rendelkezik senki"

Ez nagy vonalakban az egész Barca játékára jellemző.

danesdzsu2 2010.04.07. 15:35:16

@danesdzsu2: na jó, azért valahol megértem, hogy egy önértékelési zavarókkal küzdő fiatal kiscsapat csak egy idősebb, komolyabb csapathoz képes meghatározni, mérni magát:)

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 15:36:39

@_benito: Csak a borotváktól félünk ;)

szferi 2010.04.07. 15:36:45

@Tika_: ne haragudj, én az arsenalt néztem tegnap, de ott volt a barca is, nem tudtam kitakarni őket.

@rizla: általánosságban te is elismerted, hogy szeret rájátszani az ilyenekre, de persze egy konkrét esetre értve nem ismernéd el a világ minden kincséért, hogy igen, most is ez történt. nem volt az egy komoly esés, kurvára nem is lett semmi baja. pont.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:37:00

@rizla:

Valójában kb. pont ugyanolyan nehéz volt. Rutinmunka. Gyakorlatilag egyetlen pillanatig sem forgott veszélyben a továbbjutás.

Messi88 2010.04.07. 15:37:04

@vadkutya: @Senderos: ki lehet kapcsolni Messit, ki lehet Xavit és Iniestát is, általában akkor vannak gonban az ellenfelek, ha mindhárman fennt vannak a pályán. Egyébként Song valamelyest tényleg jól ellátta Messi őrzését az első meccsen, de ez kb azzal járt, hogy Xavit teljesen szabadon hagyták szervezni, ami majdnem akkora, ha nem nagyobb hiba.

rizla 2010.04.07. 15:38:08

@szferi: "általánosságban te is elismerted, hogy szeret rájátszani az ilyenekre"

igen.

"persze egy konkrét esetre értve nem ismernéd el a világ minden kincséért, hogy igen, most is ez történt."

ennél az esetnél nem. bocs.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:38:09

@_benito:

Szerintem ez a normális hozzáállás. Respect.

Mr.AT 2010.04.07. 15:39:16

@rizla: Egyszerű a magyarázat, mivel nem Bayern-mez van rajta, ezért olyan Messzi mocsingnak. Bayern-mezben máris Közeli lenne, és mehetne a gangbang. :-)

rizla 2010.04.07. 15:39:23

@Csöncsön: egy pillanatig sem???? most nem azért, de azt vágod, hogy az arsenal 1-0ra vezetett? és oké, hogy rögtön sikerült az egyenlítés, de ahhoz kellett a szerencse is. én értem, hogy miért undorodnak páran a barcától a fanok miatt.

Mr.AT 2010.04.07. 15:40:22

@Csöncsön: :-))))) LOL. Kibaszottul meglepő, hogy TE azt írod valakinek, aki megírja, hogy el van ájulva a Barcelonától, hogy "ez a normális hozzáállás, respect". :-))))

rizla 2010.04.07. 15:41:52

@Messi88: messi nem volt kivéve a játékból, eljutott hozzá a labda, jól is passzolt. jól tömte ibrát, és saját maga is próbálkozott kétszer egy-két jó csel után. az még nem kikapcsolás, hogy valaki nem cselezheti végig magát a védelmen, max enyhítés. persze nem messiről szólt az a meccs, de én abszolút elégedett voltam vele. egy ziccert meg elkapkodott (egyedül vezette almuniára, utolérte a védő, de egy visszacsel helyett éles szögből rálőtte a rövidre)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:43:43

@rizla:

Szinte azonnal tudott váltani a Barcelona, és egyenlített. Persze a Bilbao is nyerhetett volna a Camp Nouban, az Arsenal is továbbjuthatott volna, de erre minimális volt az esély. Egyszerűen kontrollálta a játékot a Barcelona.

@Mr.AT:

Az az elismerésre méltó, hogy ő ezt hangsúlyozottan nem Barca-szurkolóként, hanem semlegesként írja. Én is csodáltam anno Lippi Juvéjét.

bakító 2010.04.07. 15:44:39

@Csöncsön: Te mindig tudsz újabb mélységekbe szállni. Hihetetlen...

Messi88 2010.04.07. 15:45:07

@rizla: nála nagyon magasan van a mérce, erre ennyit tudok mondani :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:47:17

@bakító:

Mondtam, hogy nem akarom igaz mondatokkal magamra zúdítani az Arsenal-fanok népharagját, úgyhogy nem írtam le a fönti mondatot, most mit izélsz. ;-)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.07. 15:47:21

@Csöncsön: Ha a Sven Lazióját is csodáltad, akkor minden el van nézve neked. :)

balfék 2010.04.07. 15:47:50

Messiben az a csodálni való, hogy úgy tudja előadni, mintha a világ legegyszerűbb dolgát hajtaná végre. Abszolút célirányos minden megmozdulása, semmi sallang és ellentétben az elődeiől, akik mostanában kapták meg az Aranylabdát ő azután is tartja a formáját ,szerintem a következőt is ő kapja meg.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 15:49:35

@Csöncsön: írd csak be a bilbaot, nem ez alapján ítélünk meg, elhiheted.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:50:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Azt nem nagyon láttam, néztem; de a '90-es évek második felében a zsinórban három BL-döntőt játszó Juventus tényleg lenyűgözött az elképesztően olajozott csapatjátékával.

vadkutya 2010.04.07. 15:50:58

@Messi88: @rizla: Legalább annyit írnátok le,h kevesen tudják úgy fogni Messit, ahogy Song tette...

Amúgy meg olymind1, a fél csapatunk nem volt ott, s úgy gondolom, azért tisztességesen helyt álltunk a világ jelenleg legjobban szervezett csapata ellen.

Mr.AT 2010.04.07. 15:51:10

Halkan jegyzem meg, Messi igazi értékét a világbajnokság adja majd meg. Nyilván vitán felül áll, hogy klasszis csatár, de meglátjuk, mit hoz ki az argentin csapatból a háta mögött.

Walmer 2010.04.07. 15:51:46

@_benito: én sem vagyok barcás és nem vagyok elájulva.
egyébként lassan el kellene már dönteni, hogy csöncsönön, rizlán és tikán kívül ki pippantaná le messit. esetleg lehetne ez a következő szavazósdi.

bakító 2010.04.07. 15:52:20

@Csöncsön: Nyilván csak BL döntős csapatoknak tudsz szurkolni. Érthető, nem vagy te bonyolult jelenség.

rizla 2010.04.07. 15:53:58

@vadkutya: "Legalább annyit írnátok le,h kevesen tudják úgy fogni Messit, ahogy Song tette..."

nézd, a londoni meccs körüli bajnokikon sem villogott jobban messi, ugyanazt a magához képest visszafogott, de pontos játékot hozta, mint az emiratesben. songot egy jó játékosnak tartom egyébként, de ha jól emlékszem gallas gyors sérülése után már nem is a középpályán játszott, hanem a védelemben.

mickeyknox 2010.04.07. 15:54:00

b+, kezdem azt hinni, hogy valami hombár blogot olvasok, szexoldalakon nem szerepel annyit a f.szszopkodás, mint itt a kommentek közt. abba kéne hagyni már.

Walmer 2010.04.07. 15:54:41

@Walmer: na úgy látom balfék kolléga is csatlakozott a pippantókhoz.

rizla 2010.04.07. 15:55:42

@Walmer: ahhoz képest, hogy te owent pippantanád le, mert öt varázslatos kupát nyert a liverpoollal egy naptári évben, eléggé irracionálisnak tűnik ez a vehemenciád, amivel harcolsz most a messi-szopkodás ellen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 15:56:44

@bakító:

???

Ki mondta, hogy szurkoltam annak a Juventusnak?

Pont ez a lényeg: nem szurkoltam nekik, mégis bámultam a játékukat, és le voltam nyűgözve, hogy ezt meg hogyan tudják így.

rizla 2010.04.07. 15:57:11

@vadkutya: amúgy bocs, azt nem akartam vitatni, hogy jól fogta. csak azt, hogy "eltüntette", meg a többi. nekem az eltüntetés az az, amit arshavinnal csináltak az EB-n a spanyolok. mondjuk.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 15:59:50

Egy hardcore index- és NST-olvasó nyilván semmitől sem ájul el, mindenre tud mondani valami fitymálót, és különben is ő sokkal jobban tudja, csak azt nem tudja, hogy attól, hogy térdelünk valami hatalmas előtt, még nem leszünk kevesebbek, sőt...

vadkutya 2010.04.07. 16:00:03

@mickeyknox: +1 Lesz ma még itt 1-2 ban, kezd olyanná fajulni a beszélgetés, mint a rejszolás sajtreszelővel...

@rizla: Egyetértek, Messi-től úgy gondolom el is várható a pontos játék. A Barca ereje nem is elsősorban benne van, hanem abban,h ha netán őt "kiveszik" a csapatból, továbbra is a Barca az esélyes. Ezt pedig a játékosállományának, illetve a futballisták képességeinek köszönhető. És Guardiolának, mivel mindezzel tudni kell élni...

bakító 2010.04.07. 16:00:37

@Csöncsön: Elkezdtem írni egy tirádát, de rájöttem, hogy fölösleges.
Süt a nap, rövidülnek a szoknyák, nyert a csapatod, és Messi a galaxis királya. Légy boldog.

Walmer 2010.04.07. 16:01:12

@rizla: messi-szopkodás, mint jelenség ellen harcolni kötelessége minden józan embernek.
Owent soha nem pippantottam volna le, egyszer beckhamnél gyengültem el, mikor lőtte azt a gólt 40 méterről a depornak azon az odavágón, aminek a visszavágóján az a suttyó, tajparaszt Duscher eltörte a lábát.

rizla 2010.04.07. 16:04:25

@Walmer: én is harcolok, amikor kell, pl "a történelem a legjobb játékosa" egyszerűen betett, elhánytam volna magam legszívesebben. de egy BL-negyeddöntőben rúgott mesternégyeshez képest szerintem a mostani orális fixáció nem lépte át a tűréshatárt. dehát mindegy, szarok bele, én lepippantanám, az tuti: DDDDD vállaljuk fel büszkén a férfi szerelmet.

rizla 2010.04.07. 16:05:15

@_benito: erről a pluszegyezésről nem akartok leszokni? :(

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 16:06:48

térjünk át inkább a zinter-barca meccsre, mert ott lesz a beárzás, az újféle?

rizla 2010.04.07. 16:07:14

@_benito: "Viszont akkor mondj olyan játékost, aki sohasem játszott rá..."

amúgy lineker mintha eljátszott volna egy büntetőt egy EB-n, vagy VB-n, nem? csak hallottam róla.. ;]

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 16:07:55

vagy lehet az mu esélyeit latolgatni, ma este is lesz meccs, jóemberek.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 16:09:05

tényleg, mi van a MU-s gárdával? valami sörözőben hangolnak? vagy van új poszt?

vadkutya 2010.04.07. 16:09:11

@anonim222 [semleges néző]: Sőt, lesz egy Bordeaux - Lyon is. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 16:09:44

idén vége a BL-nek, PL posztot, de ne Benőtől! :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 16:10:31

@vadkutya: az ám tényleg. streamelni nem fogom, az tuti.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.07. 16:10:46

@anonim222 [semleges néző]:

Vagy tárgyaljuk ki végre rendesen a Barca-Bilbaot!

rizla 2010.04.07. 16:12:04

@anonim222 [semleges néző]: 50-50. az inter képes arra, amire az arsenal nem: csak védekezve, kontrázva nyerni. plusz nekik jobban fáj a foguk a BL-trófeára szerintem, nem nyertek soha, és tele vannak játékosokkal, akik szintén nem. mourinhonak is bizonyítania kell már, hogy megérte mancini helyére elhozni, ezt a chelsea kiverésével már el is kezdte. az inter vérszemet kapott, és beérett a szezon végére. egyértelműen az inter lehet a barca legkeményebb ellenfele idén, ha ez összejön, akkor a döntő szerintem már könnyebb lesz. kérdés, hogy most is meglesz-e a kellő szerencse. az halál biztos, hogy bunkerfoci lesz, és olyan robomolóművészekkel, mint cambiasso, ez jó eredményt szülhet simán.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.07. 16:13:15

@rizla: megláttam linekert, és azonnal nyomtam a +1-t, asse tudom, miért jött szóba :)

ugyan, marci, ne csináld már. a te szerelmed pep

Mourinho már nem a király 2010.04.07. 16:15:27

"Egy másik géniusz is fellépett tegnap este, bár labdába – csakúgy mint egész életében – nem rúgott."

Ez egyáltalán nem igaz, nyáron is volt valami edzés vagy öregfiúk meccs vagy mi, ahol zseniális gólt szerzett, van róla videó :D

rizla 2010.04.07. 16:15:41

@_benito: hát így még szarabb divat ez a +1 (ráadásul tika terjesztette el), gondold el, hogy 1 év múlva már a kommentek fele ebből fog állni, senki sem írja le a véleményét, csak plusz meg minusz.
henrik meg igazolhatja, hogy nem én vagyok marci, bár a köcsög pesti akcentusunk hasonló.

vadkutya 2010.04.07. 16:18:13

@rizla: "1 év múlva már a kommentek fele ebből fog állni, senki sem írja le a véleményét, csak plusz meg minusz" - Én ezt várom. :D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.07. 16:19:11

Rosickyt hatalmas hiba volt betenni a kezdőbe. A hétvégén játszott a szokásostól eltérően 90 percet, ráadásul kétséges is volt a játéka. Sokat nem lehetett várni tőle. Eboue vagy még Eduardo is jobb megoldás lett volna ezesetben.
Silvestre fos, ez nem újdonság. Azért a kedvenc jelenetem a meccsről az ő nevéhez fűződik. Az ellenfél térfelén volt egy szabálytalanság, aztán ő valahogy odakeveredett és valami elképesztően cuki kis vigyort láthattunk tőle. Hát én azt hittem, hogy beszarok a röhögéstől.
Walcottnak tényleg semmi esze a focihoz. Agyatlan futógép. Őt kezdőbe csak ilyen Wolves szintű csapatok ellen érdemes betenni, mert ők adnak neki területet, de magasabb szinten halál. Még a gólunknál is képes volt rossz megoldást választani. Egyedül Clichy játszott jól.
A Barca az első meccsen sokkal jobb volt mint tegnap. ez egy egyszerű Messi parádé volt.

Titi120 2010.04.07. 16:21:16

Nem igazán értem mi ez az össznépi ájuldozás.

Messinek volt mostanában egy - két jó lövése meg megcsinált pár olyan testcselt, amilyet bármelyik kispályás bajnokságba láthatunk egy képzetebb játékostól félidőként négyszer - ötször.
Ez a passzolási stat a poszt végén meg mindent elárul róla, hogy a srác erősen túlértékelt.
Jason Morrison is belepirulna a ténybe, hogy ha még Rafa Marquez is majd kétszer annyi jó passzt adna, mint ő ! Ciki. Talán egy rendes edző még segíthetne rajta.

:)

Keelhaul 2010.04.07. 16:29:52

Messinek valami botrányra van szerintem szüksége. Mondjuk megskalpolhatná cét a klasszikón, utána egyértelmű lenne, hogy nem csak jó arc, de stílusa is van. A vébé egyébként irrelávns, ameddig egy exdagadt exkokainista exfocista de nagyon is jelenidejű bohóc ül az argentin padon, aki a Messi - Higany párosból 1 -3 gólt fog (szumma) kihozni a csoportmeccsek alatt.

értelmetlen_nevű 2010.04.07. 16:30:14

Respekt heinrich, nagyon jó lett a meccsbeszámoló. Nem láttam a meccset, úgyhogy pláne köszi.

Tika_ 2010.04.07. 16:32:35

@vadkutya: +1 :)))
@rizla: "erről a pluszegyezésről nem akartok leszokni? :( " "ráadásul tika terjesztette el"
na, azt már NEM! Én itt a blogon láttam, csak alkalmazom; az össz 661 hsz-emmel ugyan nem terjesztek én el semmit (összehasonlításképpen: rizla 6477, Csöncsön 7721*)
és mi ez, hogy "ráadásul"?? Amúgy is vállalhatatlan hülye vagyok, ezzel csak fokozom, vagymi??! :)) Nehogy most legyen testvérviszály legyen, mikor állnunk kell vitézül a Barca-ellenes szövetség támadásait :))))

*: Xavinak nyilván hetente van ennyi, és 98%-ban emberhez megy. Fabregasnak nyilván még több lenne, ha nem rabolják el a fészekből. különben is a katalánoké duplán számít :)))))

bakító 2010.04.07. 16:34:46

@rizla: Azért ne feledjük el, hogy az Inter kétszeres BEK győztes. Nem értem, hogy a BL-t és a BEK-et miért kell külön kezelni (bár tudom hogy ez most divat). Ugyanolyan kupa rendszerű lejátszás.

Azt se szeretem amikor PL statisztikákkal jönnek a hülye újságírók. Miért, előtte nem volt angol első osztályú bajnokság?

rizla 2010.04.07. 16:37:00

@bakító: nem kezelem külön, egyszerűen csak nem rögzült bennem, hogy nyertek kétszer, mea culpa.

danesdzsu2 2010.04.07. 16:37:54

@mickeyknox: Aggódsz, hogy összekevered, és egy hosszas Maldini imádással diszkreditálod magad egy melegblogon?

Tika_ 2010.04.07. 16:41:21

@morphine: +1
@Mr.AT: Igen, tudjuk, a Barca igazi értéke meg akkor derülne ki, ha találkoznának végre komoly ellenféllel
@bakító: kb. annyira releváns, mint amikor a kommentátor elmondja, hogy a két csapat 1928-ban mit játszott
amúgy ne kezdjünk el Francozni... :)

Keelhaul 2010.04.07. 16:42:51

@danesdzsu2: Szerintem előbb utóbb valaki rá fog jönni, hogy nem csak egyet lehet adni, aztán jön a
+2, +3, satöbbi, aztán jön a mindig eggyel több, aztán meg, abba már nem megyek bele, mert kockulás lenne.

Indításként +1000

Keelhaul 2010.04.07. 16:45:36

@bakító: Mert akkor a Madrid vezeti a listát, jaj ez olyan egyszerű :)

Chicagoi 2010.04.07. 16:46:40

@rizla: Hangeffekteket valamelyik BP-TH filmből csenték. Nagyon üt. :)

Tika_ 2010.04.07. 16:49:08

@vadkutya: Igen, úgy volt. Olvastam az ilovemessiandbarca.com-on, hogy meccs után nyilatkozta, hogy aznap egész éjjel sírt, annyira ki lett kapcsolva a meccsen.
Felkapcsolt villanynál sírt természetesen…
@Messi88: +1 (csak, hogy most se maradjon ki…)
@szferi: Arsenal szurkolóként persze egész más a kommentjeid optikája…
@rizla: Ez így igaz. Csöncsön szerintem meg mást mond. Az előző BL döntőről is nyilatkozták a játékosok utólag, hogy fel sem merült bennük, hogy veszíthetnek, pedig az Arsenal vezetett x perccel a vége előtt. Valami ilyesmi lehet ez is.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 16:53:09

@Tika_: kurvajó. fel sem merült bennük soha, h a bl döntőt elbukhatják, hisz lejátszottak minket akkor is... "komolyan mondom móni"

x=13

zsakfos 2010.04.07. 16:54:47

@Mr.AT:
Igen kíváncsi vagyok mit hoz ki Maradona az argentín válogatottból, mert lehet, hogy Messi szenzációs tavaszt produkál ( megnyeri akár a BL-t és a bajnokságot is, akár mindkét sorozatban gólkirályi címmel tetézve-megjegyzem egyik sem lesz azért sétagalopp), ha nem jutnak a 4 közé a vb-n, nem gondolnám, hogy mekapja az Aranylaszti.
Ez igaz Rooney-ra is. ( Neki mondjuk a BL-ben és a bajnokságban is nehezebbnek tűnik a helyzete, a válogatottban egy fokkal talán könnyebbnek).
1990 óta csak 94-ben fordult elő, hogy nem világbajnok játékos kapta az Aranylabdát,akkor is Sztoicskov,aki egy bolgár válogatottat vezetett a 4 közé a vb-n és lett gólkirály ( mellette BL döntős a Barcával). Bár ha jól tudom csak 1995 óta kaphatja ( Európában játszó) nem európai is, így 94-ben lehet Romario kapta volna, 86-ban meg biztos, hogy Maradona, de igazán nem is érdemes tovább visszamenni.
Így ha most tippelnem kellene hamarabb raknék pénzt Xavi aranylabdájára mint Messiére.

danesdzsu2 2010.04.07. 16:55:15

@vadkutya: semmi személyes, bírlak, meg minden, de az az igazság, hogy a St. Totteringham's day-t mindigis borzasztóan surmó dolognak tartottam. Normális önértékelésű csapatoknál nincs is ilyesmi.

danesdzsu2 2010.04.07. 16:57:28

@Keelhaul: a kocka az lenne, ha elemeznéd a ++X és az X++ közti különbségeket:)

vadkutya 2010.04.07. 16:58:19

@danesdzsu2: Ez az Arsenal és a Tottenham esetében sokkal mélyebb gyökerekkel bír, így itt nem a "normális önértékelésről" van szó. Sztem.

rizla 2010.04.07. 17:00:37

@Tika_: "Az előző BL döntőről is nyilatkozták a játékosok utólag, hogy fel sem merült bennük, hogy veszíthetnek"

és akkor mivan? ez az egészséges sportemberi hozzáállás, ez az igazi önbizalom. ettől még bennem felmerült, és könnyedén veszíthettek volna.

vadkutya 2010.04.07. 17:06:45

@halihalo: Nem hiszem, de majd olvashatjátok 14-én. A két klubbot sokkal több dolog köti össze, mint azt bárki gondolná elsőre, még a saját szurkolóik is...

@imici77: Meg is tarthatnánk vmi lerobbant krimóban... :)

halihalo 2010.04.07. 17:06:48

@Messi88: Pedig amint ráfigyeltek, és megállították a játékot, egyből felpattant, és lesietett. Lehet, ha nem állítja meg a bíró a játékot,még most is egészséges lenne?

Tika_ 2010.04.07. 17:07:54

@rizla: bennem is. Csöncsön meg egészséges sportemberként állt hozzá :vállatvon:. Csak emiatt próbáltam békíteni.
@imici77: így emlékszem. Ha rákeresel, megmutatod, hogy nem ezt mondták, el fogom ismerni, hogy rosszul emlékeztem. Az is lehet, hogy túloztak. Vagy utólag könnyűnek látták.
Azt, hogy akkor le lettetek focizva ebben a posztban senki nem állította egy büdös szóval sem. Ne láss bele olyanokat, amiket nem írtam, meg más se.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.07. 17:09:52

@vadkutya: megbeszéljük, nyitott vagyok az 5letre :)

Keelhaul 2010.04.07. 17:13:30

@rizla: Alap ... te magad is ekézted Schustert, amikor az ellenkezőjét nyilatkozta.

vadkutya 2010.04.07. 17:14:14

@danesdzsu2: Nem mennék most bele, ez nem az a poszt. Olvashatod 14-én, ha az NST főispánjai engedélyt adnak a közlésére...

nasteey 2010.04.07. 17:19:46

"erről a pluszegyezésről nem akartok leszokni? :( "

Nézd a jó oldalát. Még mindig jobb, mintha "lájkolnák". :D

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.04.07. 17:20:53

@Titi120: A "fradista" Janos Morrisonról beszélsz?:) Mert ha igen, már most könnyeket csaltál a szemembe. Borzalmas belegondolni, hogy hétvégén nem láthatom zseniális alibi passzait, amikre már csak az egy éve alibiző Lipcsei "isteni" Peti képes.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.04.07. 17:32:02

Kijelenthetjük, azt hiszem, hogy az Arsenal - Barcelona párosítás beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Volt küzdés, volt csodafoci, volt egyéni- és volt csapatteljesítmény, volt dráma, volt komédia, volt sok gól, gyönyörű gól, béna gól és 11-es gól egyaránt, és, nem utolsó sorban, volt parázs vita az NST-n ebben a két hétben.

Nem csoda, hogy senki sem mondta a végén azt: kislányok a beretváltak ellen.

*kalaplenge*

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 17:32:30

@rizla: az inter lekapja Messit a pályáról, afelől semmi kétségem. volt már többször, hogy leszedték, más, kisebb csapatoknál is, és csak szenvedett 2-3 ellen között, szóval, a recept adott. a kérdés, hogy a barcából lesz-e valaki, aki villan helyette. nagyon elkényelmesedhettek az utóbbi időben ugyanis :).

vadkutya 2010.04.07. 17:32:57

@morphine: Nagyon +1, ez már +2. :)

Mr.AT 2010.04.07. 17:35:12

@Keelhaul: "A vébé egyébként irrelávns, ameddig egy exdagadt exkokainista exfocista de nagyon is jelenidejű bohóc ül az argentin padon"

Ezúton kérem ki magamnak az isteni Diego nevében az "exdagadt" jelzőt.

rizla 2010.04.07. 17:40:21

@anonim222 [semleges néző]: de mi az, hogy leszedik? attól, hogy esetleg nem lő gólt, még nem "szenved" automatikusan, pl az inter elleni odavágón sem szenvedett, ahogy londonban sem, egyszerűen csak nem az ő villanásai döntöttek. ettől még ilyenkor is hoz egy stabilan jó játékot, ami nagy erénye. az inter ellen természetesen nem fog négyet lőni, de talán egyet sem, ettől még én jó játékot várok tőle, nem valószínű, hogy csalódni fogok.

Cuore 2010.04.07. 17:42:05

Felvetődött itt fentebb, hogy el kellene ismerni a – mostani - Barca nagyságát.
Szerintem is alap. Az ízlésítéletet nem kell magyarázni, a katalánoknak pedig kijár a hozsanna. Játékukat nézve utoljára a 88-89-es Milantól láttam hasonlót, bár más szervírozásban (viszont legalább ekkora volt a tremmendum, és az ellenfeleknél tapasztalt teli gatya. Nem csipáltam őket, mégis olykor vigyorogtam, miközben futballoztak).
Ez a Barca képes lehet arra, amire az a Milan, megvédeni a címét. Messi pedig kinőtte magát, s ha valaki egy négygólos játékos láttán azon töpreng, hogy egy alkalommal feldobta-e magát vagy sem, az szegénységi bizonyíték. Az Arsenal szurkolói azzal vigasztalódhatnak, hogy a jelenlegi mezőnyből az Inter kivételével talán egyik sem úszta volna meg ezt a négyest, mondom ezt bayernesként. Hiányérzetem mindössze amiatt van, hogy a játékosok ajnározása mellett alig esik szó a szerintem csapatához hasonló képességű Guardioláról, pedig lehet csak azért nem Sacchi, mert még nem elég kopasz.

rizla 2010.04.07. 17:48:13

@Cuore: guardiolát sokan nem veszik elég komolyan, mert fiatal, meg mert brutál a játékoskeret, és hát "velük akárki nyert volna hat kupát", meg a többi baromság. ő ennek a barcelonának a fő letéteményese, a vezér, a szellemi vezető, a fő ikon. ő a barcelona kiválasztottja, ez titszta sor, cruyffék is tudták már régen. hozzáteszem, messi fejlődésében is óriási szerepe van, míg tavaly főként a rijkaard által kitalált szerepkörben számított rá, addig idén kitalált neki egy új posztot, és egyre jobban beilleszti oda is.

Cuore 2010.04.07. 18:00:54

@rizla: Lehet, csal az emlékezetem, de mintha Guardiola már a Bresciában is lett volna amolyan játékos-segédedző pozícióban. Arra viszont pontosan emlékszem, hogy ő, Baggio és Mazzone együtt beszélték meg a csapat taktikáját (az sem véletlen, hogy Baggio tegnap az öltözőben volt, csaknem egy poszt?). A Barca vezetőségétől merész húzás volt „egy tejfelesszájúra” bízni a csapatot, viszont maximálisan bejött. A csapat több szólamra képes, ezért ilyen erős.

Titi120 2010.04.07. 18:05:38

@csabber-18:
Naná róla. Nagy zsugás a srác, az fix. :)

Mr.AT 2010.04.07. 18:10:37

Valaki pár sorban összeírkálhatná az összes pozitív jelzőt, ami egy nap alatt eszébe jut Messiről, Xaviról, Guardioláról vagy úgy en bloc a Barcáról, majd az összeset felsőfokban kilistázva kitehetnénk egy posztba, ahol Csöncsön, rizla és a társaik kommentekben írkálhatnák, hogy aznap +1, +5, +10, s ezt egy logaritmus adott időszakra összegezhetné is, így mondjuk a blog jobb felső sarkában mindig összegezve láthatnánk, hogy az említettek mennyire de kurvára elégedettek épp Messivel és a többiekkel, s akkor nem erről szólna hónapok óta mindegyik poszt itt a blogon.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 18:11:35

@rizla: ez az inter csapta meg azt a chelszit 2x, aki ellen két x-el ment tovább a barca tavaly. akkor gyengébb volt a chelszi szerintem... mondjuk, az internél folyamatosan kétséges, hányan játsszák végig a meccset. de amíg a pályán vannak, mennek.

Keelhaul 2010.04.07. 18:16:40

@Mr.AT: Kérlek, volt zsírleszíváson.

@vadkutya: Mondtam hogy ne bazme' :)

@rizla: Szerintem is, de tény, hogy kurva erős a keret. Ugyanakkor érdemes megnézni, hogy mennyit javult Xavi rejkárthoz képest Guardiola alatt. A spanyol liga második legjobb középpályásából ő lett a legjobb ;)

zsakfos 2010.04.07. 18:17:20

@rizla:
Mondjuk a szellemi vezető, ikon szerintem inkább Cruyff, Guardiolára inkább a hadvezér minősítést használnám.
Az előéletéből adódóan is találtak egy tökéletes embert a vezetőedzői posztra. Kíváncsi vagyok befuthat e egy olyan jövőt mint Ferguson a MU-nál.
A kérdés, ha nem jönnek majd az eredmények kirúgják e, illetve keres e majd új kihívásokat más klubboknál, válogatottnál ( az utóbbit mondjuk jobban el tudom képzelni).

nasteey 2010.04.07. 18:17:53

@anonim222 [semleges néző]: Ez a Barca meg pont ezt az Intert verte otthon nagyon simán 2-0-ra, Ibrahimovic és Messi nélkül.
Kb. pont ennyi értelme van ennek is.

rizla 2010.04.07. 18:20:56

@anonim222 [semleges néző]: "ez az inter csapta meg azt a chelszit 2x, aki ellen két x-el ment tovább a barca tavaly"

az ilyeneket imádom!: DDDDD a barca meg megverte azt az intert 2-0ra, amelyik megverte a chelseat kettős győzelemmel, azt a chelsea-t, amelyik tavaly gyengébb volt, mégis megszorongatta a barcát. akkor ez a barca jobb mint a tavalyi?

"akkor gyengébb volt a chelszi szerintem..."

ez egy hasraütésszerű kijelentés, indoklás nélkül. szerintem meg nem volt gyengébb.

rizla 2010.04.07. 18:23:04

@zsakfos : "Mondjuk a szellemi vezető, ikon szerintem inkább Cruyff, Guardiolára inkább a hadvezér minősítést használnám."

guardiola=fc barcelona. ugyan cruyff is, de ő eleve egy idelátogató megváltó lett. guardiola viszont itt született, ő ennek a klubnak a gyermeke. kb mintha columbust hasonlítanád abraham lincolnhoz, vagy ilyesmi.

rizla 2010.04.07. 18:24:33

@Keelhaul: persze hogy kurva erős a keret. és melyik keret nem volt kurva erős, amelyik egyszerre tudott bajnokságot és BL-t nyerni? nem beszélve az egyéb kupákról. ez alapfeltétel az ekkora győzelmekhez.

vadkutya 2010.04.07. 18:28:13

Sztem játsszuk le még1x ezt a tegnapi meccset, teszem azt jövő 7en. De úgy,h 2-2 játékost küldhetnek a Barca ellen a következő csapatok:

Chelsea
Juventus
Wolfsburg
Porto
Real Madrid

Az Arsenal-ból pedig jöhetne Almunia és Wenger. Kérvényezni fogom. :)

Keelhaul 2010.04.07. 18:34:10

Megfogalmazok egy, illetve mindjártrögtön két szabályt:

1.) Abból, hogy A megveri B-t, nem következik, hogy A jobb B-nél, csak az, hogy A megverte B-t.

2.) Ha fennáll, hogy A megverte B-t megverte C-t, akkor ebből nem következik, hogy A megveri C-t.

vadkutya 2010.04.07. 18:39:35

@Keelhaul: Így van, nekem is az a bajom,h tegnap B verte meg A-t, csúnyán... :)

rizla 2010.04.07. 18:47:04

vadkutya, ezt neked copyzom:

Take the first leg against Arsenal: most people will tell you that Messi did little, but he had more than twice as many shots on target than anyone else and played more passes than any Arsenal player. He even answers the cliché about tracking back and work-rate: Messi has committed more fouls than any Barcelona defender.

mickeyknox 2010.04.07. 18:48:05

@danesdzsu2: ez nem fog megvalósulni, több okból sem :)

rizla 2010.04.07. 18:50:05

ez is egy aranyos történet szintén ugynabból a sid lowe cikkből:

They said he had never scored against an English team, and after a game in Santander it had been noted that he could not head a ball. Guardiola replied: "I advise you not to question Leo. One day, he's going to score a great header and shut you all up." Everyone laughed. He scored with a towering header, outjumping Rio Ferdinand.

Tika_ 2010.04.07. 18:57:04

@Mr.AT: ugyan, ne szerénykedj már! eddigi munkásságod alapján neked is ott a helyed abban a felsorolásban!

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 19:00:23

@rizla: outjumping :D a többi persze igaz, de nem voltál rest ezt a részt is copizny :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 19:12:47

@rizla: a barca leszálló ágban van, ahogy nézi az ember a meccseket. ezt elemezd te, jobban értesz hozzá, nekem ez a benyomásom (ősz-tavaszra). az inter a csoportkörrel nem sokat törődött. amiről én írtam, azok már egyenes kieséses szakasz meccsei (tavaly és idei bl). kéretik azt véleményezni, az epiküroszi igazságosság és hitelesség végett. a milán is leverte a realt idegenben, oszt hova jutottak szegények, pedig mekkora meccs volt.

hm, a chelszi állapotja? nekem az idei erősebbnek, és szervezettebbnek tűnik, pláne most... valami mocorog ott. én nem szoktam érvelni, mert gyakran nincs mivel, a megérzéseimre hagyatkozom :). a chelszi-inter párharc a tavasz szép hosszú, és kéjes pillanata eddig, nekem. ott csapatok, és edzők fifikáztak.

vadkutya 2010.04.07. 19:14:15

@rizla: Mármint melyik részét?

rizla 2010.04.07. 19:16:17

@anonim222 [semleges néző]: semmiféle leszálló ág nincs, a barca semmivel sem gyengébb, mint ősszel, bár összességében gyengébb, mint tavaly. az inter természetesen jobb lett tavaszra, összeértek, ezt mondtam én is.

"a milán is leverte a realt idegenben, oszt hova jutottak szegények, pedig mekkora meccs volt."

hova jutottak? oda, ahova a madrid. csak ők legalább egy igazán fajsúlyos ellenfél ellen estek ki.

"hm, a chelszi állapotja? nekem az idei erősebbnek, és szervezettebbnek tűnik, pláne most... "

de ezt mire alapozod, mégis? a tavalyi chelsea megszorongatta a barcát, hiddink meg nem nagyon tehetett róla, hogy a scolari okozta lemaradást már nem tudta behozni egy akkor még CR-rel is megtámogatott MU-val, és egy szárnyaló liverpoollal szemben. az idei chelsea meg simán kizúgott az inter ellen, csalódást keltő játékkal. a keret ugyanaz, mint tavaly, csak egy újabb évvel öregebb. te egyszerűen csak az állításod alátámasztása miatt nyomod, hogy jobb az idei chelsea.

rizla 2010.04.07. 19:19:02

@vadkutya: ezt írtam fentebb:

"...ettől még jobb volt akármelyik arsenal-játékosnál, tökéletesen ellátta a posztjával járó feladatokat."

te meg erre ezt:

"Szted. Song által úgy ki volt kapcsolva Messi, mint gettóban a fűtés."

hát a statisztika nem támasztja alá a nagy kikapcsolást, csak ezért copyztam. de azt fenntartom, hogy song jól játszott ellene persze.

vadkutya 2010.04.07. 19:26:11

@rizla: Azt hittem ezt már megbeszéltük. Valóban, nem jó szót használtam, ezt elismerem, de nekem Song szívügyem, ritkán tudok nem maximálisan elfogult lenni vele.

Én viszont azt tartom,h akinek sikerül kevésbé hatékonnyá tenni Messit - ergo nem jut el a góllövésig - az nyugodtan mondhatja magáról,h kikapcsolta. Tegnap sajnos láthattuk,h mi történik akkor, amikor nincs mellette a megfelelő ember...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.07. 19:30:15

@rizla: a pl-ben jobbnak tűnnek. volt pár gólzáporos győzelmük, amolyan bejelentkezésképpen. hogy komolyan veendőek. meg a többi. tavaly a barca ellen volt egy megközelítésük (nem Drogba fetrengéseire gondolok)... az másnál is működni fog (a barca ellen). csapatként 70:30-ra venném az inter-barcát. a zsenifaktort persze nem lehet kalkulálni, az a barca oldalán áll. szóval, újabb csemege...

rizla 2010.04.07. 19:38:32

@anonim222 [semleges néző]: a PL gyengébb, mint tavaly, ez egyértelmű. a liverpool jóval szarabb, az arsenal szinte ugyanaz, az MU valamivel gyengébb. idén kevesebb ponttal lehet bajnoknak lenni, hullatja mindenki őket.

"csapatként 70:30-ra venném az inter-barcát."

??? omg.

halihalo 2010.04.07. 20:19:31

@Csöncsön: Te jó ég! Amit tegnap láttunk tőle az már a javított változat??

halihalo 2010.04.07. 20:21:28

@Csöncsön: a latinok/argentinok/portugálok/olaszok stb. mind fetrengő hisztisek
Akkor ez itt egy nagyrészt fasiszta blog? :))

halihalo 2010.04.07. 20:26:17

@rizla: Tegnap hoztam egy példát korábbról is. Ferreira a Stamford Bridgen pár éve. Nehéz elelejten azt a képsort, ami a fejét mutatja közelről amint figyeli a történéseket. Az egy tanulmány, kicsavart nyakkal a földön fetrengve szenvedve nézi a bíró, amikor meglátja a lapot, földöntúli elégedett mosoly, és meggyógyul...

Woland 2010.04.07. 20:46:47

"Nem vagyok egy született Barcelona-fan, de mindenképp hálás vagyok a jó sorsomnak, hogy láthatom ezt a Barcát, sokkal kézzelfoghatóbb képet kapva a régi idők focijáról, mint bármely könyvből. Most már csak azt kell kiböjtölni, hogy ne egy, hanem újra harminc Messi rohangáljon az európai futballpályákon."

hehe ezzel az erzelgos multimadattal sosem tudok egyeterteni : ) "ujra 30 Messi rohangaljon az europai futballpalyakon" - mikor volt 30 Messi-szintu klasszis egyszerre Europaban? vagy akar 30 Ceronya vagy Rooney? hihet ilyet barki is, oszinten? ez a regi idok focija-kultusz egy vallasi fundamentalizmusnak tunik szamomra. : )

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.04.07. 21:25:39

jól hallottam, hogy a digitévés összefoglalóban a tegnapi meccsről,
ez a Lehel vagyki ezt mondta:

Messi a Barcelona Ibrahimovicsa

sh4d0w 2010.04.07. 21:42:22

heinrich, a kengyelfutó vs prérifarkas képen könnyesre röhögtem magam :D

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.07. 23:41:27

@Woland: ne bosszants, az ötvenes évek végén csak egy barca-realon volt a pályán 15 extraklasszis, 70-es évek eleje szintén dömping, de nem akarok elveszni a részletekbe :)

Woland 2010.04.07. 23:52:30

@heinrich:

oke, de akkor sem ertem hogy ettol meg miert igaz az hogy most csak egy Messi van oszt annyi, mas extraklasszis nuku : )

Xavi, Ceronya, Ibra, Iniesta, Casillas, Kaka meg kituggyameg... de azert egyedul csak Messi merheto egy 50-es evekbeli Madrid vagy Barca jatekosainak a felehez.

szerintem ez konnyes szemu romantika. de ez csak egy velemeny, azert meg de bosszantsd fel magad : )

sporttárs 2010.04.08. 00:01:47

@_benito: Érdekes nézőpont futballszurkolóktól azt várni, hogy tessék már elájulni egy csapattól. És ha nem szereti a futballszurkoló azt a csapatot?
Biztos nem félnél elájulni egy nagyszerű Intertől. Biztos nem dolgozna benned a zsigeri utálat és ellenszenv.

Ez nem példa, nem azt mondom, hogy lehet ilyen Inter vagy más. Csak jelzem, a szurkoló a maga zsinórmércéjével, hagyományaival, génjeivel nem úgy működik, hogy akkor "elájul" egy másik csapattól.

sporttárs 2010.04.08. 00:04:40

@hunyuan: ?????? Nézzétek már meg, milyen 11-essel verták az angolok '90-ben Kamerunt a vb-negyeddöntőben. Olyan szép műesés volt Linekertől, hogy tanítani lehetne.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.08. 00:06:15

@sporttárs:

Na de te a semlegesség és pártatlanság bajnoka vagy. Benned nem dolgoznak zsigeri érzelmek.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.08. 11:44:14

@sporttárs: te meg annyira görcsösen macsó vagy, hogy muszáj valamit találnod a barcelonán, még akkor is, amikor esélyed sincs rá.

szerintem engedd el magad, és ájulj el nyugodtan te is :)

hmikey 2010.04.08. 14:16:36

Az mekkora marhaság már, hogy Messi értékét a VB mondja majd meg? Lehet valaki a legjobb csatár a földön, ha olyan szar csapat van mögötte, hogy labda nem jut el hozzá...

Nem tudom most Eto'o hogy áll a zinternél, de hogy közelébe sincs a gólirályságnak, mint a Barcában, az biztos.

Zete · http://sikeresmagyarok.blog.hu 2010.04.09. 10:20:07

"Mindig is nagy híve voltam a játékegyszerűsítő paliknak, és valahol immár ebbe a kasztba sorolom Messit is. Megkapja a labdát, és berohan a kapuba, a labdát mindvégig maga alatt tartva, esküszöm, azon szalad, mint valami szürreális fóka. A lényeg, hogy a védelem és a középpálya közti szürkegazdaságban mozogva a támadóharmad bármely pontján felbukkanhatott, és bár a visszavontabban játszó Diaby próbálta ugyan követni mozgását, de a birodalmi lépegetők és az X-szárnyúak között akadt némi sebességbeli különbség. Az pedig egészen hihetetlen, hogy Messi nem csak befejezte, de gyakran saját maga is indította a támadásokat, tulajdonképpen félve várom, mikor jön el a nap, mikor saját beadását passzolja a kapuba."
Ezen a bekezdésen jót mosolyogtam. A Barcelona ellenfeleinek viszont szomorú ez, mert igaz.

Zete · http://sikeresmagyarok.blog.hu 2010.04.09. 10:25:23

@sporttárs: Mindig is a Real Madridnak szurkoltam a spanyol csapatok közül (így ugye a Barcelonának nem), de ettől a Barcelonától én is el vagyok ájulva. Remélem a Real is hamarosan eljut erre a szintre (sőt eléjük kerül), de addig is élvezem a Barca játékát, és fejet hajtok előttük! Minden tavalyi címük teljesen jogos volt.
süti beállítások módosítása