Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nou San Trafford Epilógus I.

2010.08.17. 16:21 nou san trafford

Írtam az NST-re 470 posztot, de egyiket sem volt olyan nehéz pixelbe ontani, mint ezt a mostanit. És nem csak azért, mert ez az utolsó, hanem azért, mert annyi mindent kellene ebbe a bejegyzésbe sűríteni, hogy ha nem szelektálnék, hosszabb lenne, mint a Szabó család és a Dallas együtt. Búcsúzni kellene, visszaemlékezni mindenre, ami az NST-vel történt az elmúlt három és fél évben, de igazából nincs halálhangulat, mert nincs szó halálról. Gombóc, az azért van. Hajtás után előtör a zokogás is.

Vagy mégsem. Mert nem arról van szó, hogy az NST megszűnik, csak elköltözik. Nem is messzire, itt leszünk a szomszédban, de talán egy ilyen búcsúposztban nem korrekt megnevezni az új helyet. A lényeg, hogy aki olvasott már életében sportról Magyarországon, az elég könnyen meg fog találni minket. Ha mégis elvesznél, kétségbeesésedben az NST-tumblr lesz a társad a felénk vezető úton.



Búcsúzni valahol mindig szomorú, de ez most több okból is teljesen más. Egyrészt nem szomorú, mert nem meghalunk, hanem újjászületünk. Másrészt rengeteg szép élményt hagyunk hátra, olyan sokat, hogy nekünk is egyszerűbb ezekre emlékezni. Kialakult itt egy olyan közösség, ami a magyar interneten – különösen futball témakörében – egyedülálló, és minket is folyamatosan arra sarkallt, hogy menjünk előre, próbáljuk kitalálni, mi tetszik nektek, mit olvastok szívesen, hogy jó nektek az NST.

Most elértünk oda, hogy már csak egy módon tudunk megújulni. Az Index által biztosított háttérnek köszönhetően elértünk oda, hogy talán súlya van a szavainknak, feltűntünk az éterben, és csúcsra járattuk a blogot. Elértük, amit elérhettünk, de mi még többet és még jobbat akarunk, ehhez pedig más hátteret kellett keresnünk. Nem haraggal, nem rossz szájízzel, csak tudomásul véve, hogy ez az egyetlen út.

Egy nagy dologba fogunk bele, amihez a segítségeteket kérjük majd. Ez nem a ködös jövő, hanem a következő napok eseménye. Az is, hogy a Nou San Trafford itt, így, ebben a formájában valószínűleg megszűnik, és az is, amit hamarosan kommunikálunk felétek. Figyeljétek a közösségi csatornákat, hamarosan találkozunk!

Köszönünk mindent! Loveya, men!

401 komment

Címkék: szolgálati közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr252227992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danesdzsu2 2010.08.18. 11:59:52

@rizla: Az egyetlen MU drukker lenne aki liverpoolos címer tetkóval rendelkezik:D

Mr.AT 2010.08.18. 12:14:14

Röviden az érzéseimről és a gondolataimról mindezek kapcsán - mint viszonylag régi arctól, aki itt alighanem mkivel veszett már össze legalább egyszer, voltam moderálva, bannolva, letiltva, anyázva (egyszer még nácizva is, bár ezt nem tudtam mire vélni), remélem elfogadjátok.

Qrvára sajnálom mindezt. Magam viszonylag konzervatív lélek vagyok, aki szereti a jó kis "mki ismer mkit" közösségeket, és ez a blog kicsit ilyen nekem. Nyilván nektek, akik nem kevés munkát tesztek/tettetek bele, az az érdeketek, hogy a lehető legnagyobb platformon, és worldwide known portál keretei mögött tegyétek mindezt, reklámértéket meg minden mást teremtve ezzel, de nekem ez kicsit azt jelenti, hogy ez nem csak enyém lesz, hanem úgy mkié. Most egy poszthoz láttam 100 kommentet, melyből 95öt olyan arc írt, akit a blog keretein belül megismertem, még így látatlanban is. Lehet, hogy most 20 blog lesz 50 poszttal, de 3000 kommentelővel, ahol biztosan elveszik a személyesség varázsa, és akkor még nem beszéltünk a kommentek minőségéről (az NSO komment közössége legendásan hírhedt, nem véletlenül szeparálódtunk mi így el tőlük).

Én ezt a blogot nem azért szerettem, mert a fél ország ismerte, és minden poszthoz 1000 vadidegen írta oda, hogy "lájkolom" vagy hogy "e'fasság", hanem mert olyanok vagyunk (voltunk?) mint egy kis család. Volt anyázás, volt sértődés, volt vérre menő vita - mint minden normális közösségben, de mki tudta, hogy ki kicsoda, és valószínűleg tudtuk is helyén kezelni a dolgot.

Azt írjátok a tumblin, több párhuzamos blog lesz, akár sportágakra, akár csapatokra. Én soha nem voltam egy lap.hu-s arc, már ha értitek, mire gondolok. Ki fog 20 blogot nap mint nap végigböngészni, hogy van-e valahol vmi történés? Azt hiszem, Walmer írta fentebb (ha nem, sry), hogy nyilván egy ilyen frekventált sportblogot nyilván minden nagyobb munkahely első körben tesz tiltólistára a netelérésen. Totally agree. Gyanítom nem én vagyok az egyetlen, aki az amúgy GDP pörgetésre szánt óráiban írkált ide is - és nem lennék egyedül boldogtalan, ha erre eztán már nem lenne módom.

Maximálisan megértem, hogy ti szeretnétek továbblépni. Bevallom, elképzelni sem tudom, mennyi meló volt már ezt a blogot is összehegeszteni, nap mint nap új, tartalmas, színvonalas, valódi mondanivalóval szellemesen megtöltött posztokat kilövöldözni.
Tekintve, hogy személyesen nem ismerjük egymást, gőzöm sincs, amúgy mivel foglalkoztok, miből éltek, de magamból kiindulva egyszerűen fogalmam sincs, normális pénzkereset mellett hogy maradt erre időtök és kitartásotok. Bár a napi fociesemények mellett lehet, hogy ez nem jött át, de akkor leírom, mint férfi a férfi(ak)nak, hogy ne maradjak adós: köszönet mindezért. Nekem rengeteget adott, és remélem nem ad félreérthető színezetet, ha azt mondom, hálás vagyok érte.

Pont ezért viszont, természetesen jó szívvel sok sikert kívánok mindehhez. Remélem, hogy minden úgy megy majd, mint elterveztétek, már csak a saját, jól felfogott kis érdekemben is, hisz az írásaitok kapcsán nem szeretnék pár hónap múlva úgymond két szék közt a padlóra kerülni. Ha igény lesz rá, alkalmasint még az is előfordulhat, hogy színesíteném egy-egy néphergelő poszttal az olasz liga amúgy is vérgőzös hangulatát.

Baráti üdvözlettel,
Mr.AT

_KingJack_ 2010.08.18. 12:17:27

@Titi120: Hát én csak annyit mondok, vagy Joó Gabi, vagy Én!:)

_KingJack_ 2010.08.18. 12:20:48

@Mr.AT: Na, most nagyot nőttél a szememben, hombre:) +100

gibson 2010.08.18. 12:28:08

Remélem ez még nem a megújult NST:

www.nepsportblog.hu/

:DD

Mac_KAPUFA 2010.08.18. 12:28:14

@Mr.AT: egyébként is bírom a kommentjeidet, jókat derülök rajtuk, de ez most majdnem az ellenkezőjét váltotta ki belőlem. szép.

balu11 2010.08.18. 12:37:08

@gibson: én is írtam fentebb, egyébként ha minden igaz ott is követett el posztokat _benito

_KingJack_ 2010.08.18. 12:39:23

@balu11: de ezek amik ott kint vannak, baromi régiek....

nb · http://fersml.blog.hu 2010.08.18. 12:39:42

@gibson: hmmm, s a lap dátumainak tanúsága szerint már 2005-óta ez készülődött? Magam meg azt hittem egy hete várunk :)

balu11 2010.08.18. 12:43:01

@_KingJack_: @nb: nem vágom, hogy mi a reláció, de arra gyanakszom, hogy ez a blog már megmurdált, és most átpasszolták a nevet az NST-nek, hogy használhassák

Titi120 2010.08.18. 12:45:55

@Mr.AT:

Annyit tennék még hozzá, hogy nyilván a szerzők között is vannak többen, akiknek lehetnek személyes, komolyabb ambícióik a sportújságírás terén, amelyhez nagy segítséget jelenthet nekik egy nagyobb, ismertebb felületen való publikálás.

Ezzel az égvilágon semmi baj sincs, sőt.

Sokan megfogalmazták már itt is az igényüket egy, amolyan "sportújságírói reform" irányába is, nevezetesen, hogy a népsportos, múltban révedő, Puskásékon síránkozó, többek között Szöllősi vagy Sinkovics nevével fémjelzett társaság helyére kerüljön egy új, más szemlélettel, stílussal és más értékrend mentén író hullám, amelyet itthon - tudomásom szerint - az NST képvisel leginkább.

Én egyelőre úgy tekintek erre az újításra, mint egy lépcsőfokra, amely a fenti cél elérése felé vezet talán, s emiatt elnézőbb is leszek ha bizonyos általad is említett negatív hozományai is mutatkoznak majd ennek a lépésnek.

_KingJack_ 2010.08.18. 12:49:52

@Titi120: A próféta szóljon belőled. Nekem is valami hasonlót üzen az, hogy az NSO lehetőséget ad Henrikéknek.

gibson 2010.08.18. 12:50:35

@balu11: nyilván az már egy halott blog, csak nem értem, miért nem lett pl. törölve róla a régi tartalom, ha már egyszer a srácok 'népsportblog.hu' néven írták alá a tumblr-bejegyzést. Vagy ha nem ott lesz a folytatás, akkor miért így írták alá. Érted.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.18. 12:51:09

@[bs]: @balu11: +1

és

@Mr.AT: +1

de

@Titi120: +1

Várjuk ki a végét. Lehet, hogy nagyon jó lesz. Eddig a mindenféle foci iránt érdeklődőket terelte egybe (és pont, hogy nem szétválasztotta; engem pl. egy csak Barcelonáról szóló blog valószínűleg nem is érdekelne) az NST. Ha ez a karaktere megmarad, és kibővül azzal, hogy esetleg más sportágak kedvelőit is egybetereli (kézilabda, snooker, curling) :-), akkor annak örülni fogok.

És igen, mindenképp, köszönet már az eddigiekért is!

gibson 2010.08.18. 12:51:51

@_KingJack_: az f1sztorik.blog.hu-n is baromi régiek már a bejegyzések ;)

_KingJack_ 2010.08.18. 12:54:43

@gibson: Hát, tudod igazad van, de van ám mentségem. a blogolás nem véletlenül szakadt félbe, a formula.hu-nál melózom. Így viszont, ha az NST hív, nem lehet ellenállni. De azért várjuk ki a végét, Joó Gabi keze sok helyre elér:)

nasteey 2010.08.18. 13:18:00

Megvárom mi sül ki ebből, addig inkább nem is írok semmit. A felesleges pánikkeltésnek sosem voltam híve.

poolfanati 2010.08.18. 13:29:55

Na, ki lenne benne egy Blackpool blogban?:D

Viccet félretéve. Engem mondjuk érdekelne egy Liverpool blog írása, de természetesen egyedül nem bírnám. Szóval az itt megismert Pool frakciót tagjai (YNWA, bag, chrisred, nordsee, bedobásnál, csöncsön stb + a szerzők az NST-ből: Donnelly, AHB) közül ha valakit érdekel, akkor jelezzen. Szerintem nagyon jó lenne!
e-mail: aradszky.attila@freemail.hu

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.08.18. 13:31:20

@nasteey: Én kevés dolgot szeretek jobban a felesleges pánikkeltésnél.

poolfanati 2010.08.18. 13:32:00

@poolfanati: bazeg, kihagytam crouchyt. bocs ha még valakit kihagytam, jöhet akárki blogolni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.18. 13:34:05

amúgy 8 embernek miért lesz pudli blog? :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.18. 13:37:45

@poolfanati:

:-DDD

Igazán megtisztelő, hogy a Pool frakció tagjává avanzsálódtam. De, tartok tőle, poolosokból "túltermelés" lesz az új blogon.

Én inkább egy Barca-részlegbe szállnék be társszerzőnek.

poolfanati 2010.08.18. 13:37:55

@Ronal-d'oh!: Ha megmondod az NST-s felhasználóját, akkor lehet ismerem innen. De akárki jöhet.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.08.18. 13:38:07

@imici77: :D

(röhögök, miközben Chelsea-s blogra még nincs jelentkező rajtam kívül :D - persze a többiek még nem olvasták a fejleményeket gondolom / remélem)

Glory 2010.08.18. 13:38:49

na most akkor mi van?? mert nekem bejon az a blog de en ott nem latom hogy mit is kene latnom.

balu11 2010.08.18. 13:39:45

@poolfanati: nebassz, Csöncsön Pool-drukker? Ez eddig hogyan kerülhette el a figyelmem...

@dino vercotti: :)
(elég magas labda mondjuk egy nagyon durva poénhoz, tekinettel arra, hogy milyen posztot írtál néhány hónapja ide...)

poolfanati 2010.08.18. 13:41:11

@Csöncsön: Hát, remélem nem csak fellángolás volt neked a 2008/2009es szezon. Mert ha igen... akkor bajba vagy!:D

Walmer 2010.08.18. 13:42:20

@Mr.AT: szép volt, same feeling.
aztán lehet csak mi vagyunk itt ilyen baszott régimódiak...

Glory 2010.08.18. 13:43:04

a mu-s reszba amugy szivesen beszallnek.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.08.18. 13:43:17

@imici77: SOKK!! Lesérült egy Arsenal játékos! :O

:D
Az Arsenalnál valami komoly gond kell legyen az orvosokkal és/vagy az edzésekkel, mert ez nem normális...

Glory 2010.08.18. 13:44:26

@Walmer: en is. ezt ugy szerettem ahogy volt

Tika_ 2010.08.18. 13:45:15

@poolfanati: nemár! Messi Liverpool-ba igazolt???! Basszus, a csapat elvesztette őt, mi Barca-szurkolók meg Csöncsönt??
Ha ez az ára az nst megújúlásának, akkor mindenki bassza meg, ez túl drága!

én amúgy kiba utálom a fölösleges pánikkeltést :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.08.18. 13:48:10

@Csöncsön: La Liga, spanyol tematikájú blog nem érdekel?

vadkutya 2010.08.18. 13:49:08

@Zsoca87: Készül is már erről a cikk az új NST-re... ;)

vadkutya 2010.08.18. 13:49:39

@peter135: Te inkább nézegessed az emailjedet, Peet... :)

vsztk9111 2010.08.18. 13:50:32

Én egyetértek a fejlődéssel, csak sajna én azon kevesek közé tartozom, akinek innentől vége, mert én is önmagában a focit szeretem, egyetlen egy külföldi bajnokságért vagy csapatért sem rajongok. (Rajongásnak megmarad a Diósgyőr)
Sok sikert srácok!

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.08.18. 13:51:04

@vadkutya:
én ugyan nem kaptam semmilyen mailt, lehet hogy szarakodik a hotmail.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.18. 13:52:36

@peter135: gmail, baszki, isten hozott a XXI. században:) légy férfi, legyen gmail-öd :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.18. 13:53:29

@balu11:

Hát ha az a kérdés, hogy Cselszkij, MU, Arse, Shitty vagy Pool, akkor minden körülmények között az utóbbi. Ez ugye nem lep meg? :-)

Walmer 2010.08.18. 13:53:42

@pancho_sanza: pancho bazmeg ha csöncsön posztokat fog írni, akkor nekem valami extraszuper csöncsönkommentkiszűrő hipervírusírtókémprogramot kell beszereznem a pentagontól, mert ha akárcsak véletlenül belefutok egybe, nálam tuti lesz az agyhalál. Az agysebészem szerint a kommentjeitől már így is komolyan károsodott a jobb agyféltekém

vadkutya 2010.08.18. 13:53:53

@peter135: Too bad, arra küldtem pedig... :(

poolfanati 2010.08.18. 13:53:56

Basszus, Csöncsön! Mondd már meg a többieknek hogy Pool drukker is vagy!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.18. 13:55:06

@pancho_sanza:

De, de. Talán még jobban is, mint a Barca. (Tényleg.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.08.18. 13:57:15

@Walmer:

Miért, eddig olvastad a spanyol posztokat? ;-)

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.08.18. 13:58:01

@vsztk9111:
hééé
az NST így ahogy van MARAD
(csak nem itt, hanem ott)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.08.18. 14:00:15

@vadkutya:
erre küld el légyszi:

peter.135@freemail.hu

Glory 2010.08.18. 14:06:04

es mikor indul be ugy igazan az uj blog (nepsportblog)??

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.08.18. 14:06:37

@_KingJack_: Köszi a megemlítést. :)

Kíváncsi vagyok és érdeklődő. Mindig tartok kicsit az újtól, főleg azért hogy ezáltal milyen új emberek fedezik fel az nst-t és hogy ez mennyiben lesz üdvös az eddigi tagoknak, meglátjuk.

A vezérszurkolói blog engem is izgalommal töltött el, de jelen helyzetben nem hiszem hogy a Lazio belefér abba a 4 olasz csapatba, sőt egészen biztos vagyok benne hogy nem gondoltak a 4 között rá az nso-n. Sajnos most tényleg ez a realitás, persze szomorú.

rizla 2010.08.18. 14:12:43

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: szerintem azt úgy értik, hogy 4 olasz blog mindenképpen kell, de ettől még lehetne additional lazio blog

vadkutya 2010.08.18. 14:19:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Bár fogalmam sincs,h melyik lehet a 4. nagy olasz klub, én azért szentelnék egy külön flameablakot Nektek, Popp kollégával, lehetne a címe: Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel... :D

szeme közé, laposan! 2010.08.18. 14:24:28

Elolvastam, meg rohadjak meg, meg is értettem, de akkor tulképpen megszűntök ITT létezni, mentek az NSO-ra, ami mostantól pont ez miatt kicsit más lesz, aztán ott kell kattintani a posztokra, amik lesznek ugyan, csak nem úgy, mint eddig...? Vagy nem? Ehh, bazmeg, mégegy site, ahova regisztrálni kell, meg jelszó, meg kisfaszom? Az egytételes "Kedvencek" mappát (találjátok ki, melyik az az egy tétel) meg töröljem? Értem? Vagy nem?

Everred 2010.08.18. 14:33:00

@_KingJack_: én mint már-már legendás? Meghatódtam, komolyan.

Mielőtt te is megteszed: nem Man U. NEM. United. Man Utd. Manchester United. Red Devils. Reds. A Világ legnagyszerűbb futballklubja. De semmiképp sem Man U.

És igen, szívesen csinálnék Unitedblogot, akár kisegítő személyzetként is. Kit kell leszopni érte?

vadkutya 2010.08.18. 14:37:02

@Everred: Egy Poolost, ez a helyzet... :)

Glory 2010.08.18. 14:37:07

@Everred: hasonlo erzesek :), en is irnek hozza de semmi esetre sem allando. nem vallalok garanciat trehanysagomra :)

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.08.18. 14:39:00

@Everred: Juan Sebiastan Verónt vagy Forlánt. :D

Everred 2010.08.18. 14:44:21

@Glory: én akár állandóra is, mert, talán néhányaknak feltűnt, a GDP termelése okán is egész nap a personal computer előtt kell üldögéljek. Csak pl. a honlapszerkesztés, mint olyan, egy nagy, ködös, ismeretlen terület számomra, ez mondjuk tény.

@Zsoca87: Forlán, nyami. Leomló szőke haj, izmos felsőtest, amit örömmel mutogat - az az érzésem, nem biztos, hogy rossz néven venne egy ilyen irányú közeledést :-)

_KingJack_ 2010.08.18. 14:48:28

@Everred: Igenis:) Manchester United. Csak hosszú volt bepötyögni, így lett U....:)

dzzzzz 2010.08.18. 14:50:03

@Everred: A honlapszerkesztés letölthető motorokkal szerintem elég egyszerűen megtanulható (megírni PHP-ban már jóval nehezebb, az igaz)
"nem biztos, hogy rossz néven venne egy ilyen irányú közeledést :-) " látszik, hogy MU játékosok voltak :D

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.08.18. 14:53:06

@Everred: @originalBalintos:
Én informatikusként dolgozok (épp most is... :D), de szerintem a bloggal inkább dizájnfeladatok lesznek, ami tök más szakma ma már. Értek a css-hez, de csak alapszinten, bele tudok javítani készbe, de magamtól nem tudnám összerakni egy igazán szép blog dizájnját nulláról. Ahhoz kell photoshop például.

Meg elvileg ezzel a résszel nem nekünk kell törődnünk, ha jól értem a tumblr-ös írást.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.08.18. 15:01:14

Anyway, ha az új platformon lesz igény vagy lehetőség Lazio vezérszurkolói blogra, akkor természetesen arra jelentkezem.

vadkutya 2010.08.18. 15:08:12

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nektek külön rovat kell, a kései ebédem közben már kitaláltam egy jobb címet is neki: Napi PoppKorn... ;)

Ronal-d'oh! 2010.08.18. 15:10:33

@Everred: egy Man Utd-s blogban én is benne lennék!

Mr.AT 2010.08.18. 15:10:58

@rizla: Már csak az a kérdés, melyik lesz a 4.? :-) Mert ugye a Juve-Milan-Inter történelmi top3 az egyértelmű, na de ki lehetne a 4., ami érdekelne is embereket? A Pro Vercelli? A Hellas Verona? A Como?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.18. 15:13:01

@vadkutya: :DDD ez jobb szójáték, mint pötéi szoktak volt lenni :)

Glory 2010.08.18. 15:13:24

@_KingJack_: ertelek, de a te altalad irt verzionak nagyon csunya jelentese van. igy azt sose hasznaljuk mi man utd drukkerek. az ellen persze csak azt hasznalja :). de az nem baj mert mi is :) (arse, shitty, cselszki...)

balu11 2010.08.18. 15:14:18

@Mr.AT: jó csali poppnak... :) Mondjuk annyi szó esik róla, hogy ha egyszer idetalál, hízhat majd a mája... hiába, a népszerűség...!

Glory 2010.08.18. 15:16:09

amugy ugy tunik hogy mi jok leszunk. csak nehogy a szank jarjon es amikor ott kellene villogni akkor meg csak csond

Everred 2010.08.18. 15:25:52

@Glory: már csak azt szeretném tudni, hogy kinek, hova és milyen címre érdemes emailt írni ahhoz, hogy el is olvasódjon a mi nagy törekvésünk?

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.08.18. 15:31:58

A legtöbb aggályt és félelmet, kommentek közötti felvetést ezerszer átrágtuk mi is, és változatlanul úgy gondoljuk, hogy mind az NST szellemiségét, mind a minőségét fenn tudjuk tartani - a szükségszerű változások kezelése mellett.

Azt is tudni kell, hogy

a) jelenlegi formájában az NST számtalan ok miatt agonizált, törvényszerűen pusztulásra lett volna ítélve. Az egyetlen megoldás az előre menekülés volt.

b) ha nektek fontos az NST, akkor gondolhatjátok, hogy a szerzőknek mennyire fontos. Az NST semmilyen csorbát nem szenvedhet, ez mindennek az alapja, és ez nem is fog megváltozni.

Lojzi_ 2010.08.18. 15:32:37

Popp és Esti szerintem egy ökumenikus római blogot indítanak a két szó összevonásából keletkező "Lama" néven.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.08.18. 15:33:00

@Everred: még mindig benitonst@gmail.com :)

de bármely szerző nickjére kattintva tudsz mailt küldeni.

Shikaka 2010.08.18. 15:34:31

Az miért jó, hogy lesznek külön csapat/szurkolói/bajnokság blogok?

Az jó, hogy ezek szerint van esély minőségi kézilabdás blogra (jégkorong blog, ami a kedvenc sportom, az van már van minőségi).
Örülnék egy jó magyar focis blognak is.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.08.18. 15:41:56

Amúgy nem itt a fórumon fogjuk összefogdosni az embereket, akinek komolyak a szándékai, mail >>> benitonst kukac gmail.com, aztán meglájtuk!

vadkutya 2010.08.18. 15:46:41

Urak, nem kell izgulni. Az én olvasatomban az NST egy komplett sportportál lesz, ahol mindenki megtalálja a kedvére valót, s igen, azok is, akik eddig(!) nem szellemültek át az NST-s színvonalra. Magyarország legnagyobb médiacégének kezei alatt születik újjá az NST, amelynél sztem igencsak kedvelik az itteni cikkeket, ellenben nem lehetett volna megállapodást kötni, úgy gondolom ez így logikus.

Az NST jelenleg egy piaci rést szolgál ki (minket), mint egyetlen ilyen blog, s erre a résre a nagyobb médiáknak is egyre komolyabb szükség van.

A törzs NST-s kommentelők is vélhetően megmaradnak, kiegészülve az újakkal. Akik lehet,h minket nem szeretnek, de mit tehetnek? :)

balu11 2010.08.18. 15:53:22

@Shikaka: na, mondjuk ez utóbbi engem is érdekelne, akár bedolgozás szintjén is

a jégkorong blog tényleg nagyon király, az általam ismert magyar sportblogok közül az egyedüli, ami megüti az itteni színvonalat

((@donnelly: na, már kezdődik is... már leszarjuk a fórumot, mi?! (vigyázat, vicc!!!!:))))

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.08.18. 16:04:43

@Mr.AT: termeszetesen olaszorszag nottinghamje, a hellas verona...

oszinten szolva engem az szorakoztatott eddig, hogy egy bevallottan juve szurkolo osszefoglalja az olasz esemenyeket, 20 kommenttel kesobb c_d_r es mr.at vallvetve anyazza giacintot meg valami milanost, a hatterben popp es esti gyozkodi egymast, hogy a masik klubja a nagyobb fasiszta, majd megerkezik csoncson, es megtudjuk, hogy messi a legjobb. a kovetkezo 300 kommentre meg mar ugy 75x volt pelda...

az egycsapatos blogok hidegen hagynak, nem erdekelnek a napi pletykak, raadasul kialakul a "csak jot mondhatsz, vagy takarodj!" rendezoelv, ami tekintve a velemenyemet zanetti kezdo 11-be erolteteserol, nem sok jot jelent szamomra...

az eddigi nst nekem nagyjabol megfelelt, az uj nekem tul soknak tunik. majd meglatjuk, de ha nem tudom konnyeden elerni, hogy csak a szamomra erdekes dolgok jelentjenek meg (ami kabe a mostani nst minusz a skot, a francia es zimbabwei masodosztaly posztjai), akkor hajlamos vagyok duhbe jonni, ami pisztacia fagyiert kialt, csak ezt most egy darabig nem a maros utcaban szerzem be, hanem a macskazabaloknal, ahol meg van gazzetta.

horas 2010.08.18. 16:20:46

@peter135:
Akár.De attól tartok nem aratnék osztatlan sikert vele.:)

Táposvödör 2010.08.18. 17:42:35

@vadkutya: Magyarország legnagyobb médiacégének kezei alatt születik újjá az NST, amelynél sztem igencsak kedvelik az itteni cikkeket, ellenben nem lehetett volna megállapodást kötni, úgy gondolom ez így logikus.

Tudod ezzel csak az a baj hogy, nem biztos hogy kedvelik a cikkeket, sőt lehet hogy el sem olvassák őket. Csak megnéztek pár grafikont ahol az olvasottságot. és a lehetséges hasznot mutatták ki és eldöntötték, igen ebből lehet pénzt csinálni.
Van pár tehetséges újságíró akiket szeretnek, szerepeltek e tévében, szóval már a reklámmal sem kell törődni. Én félek attól hogy ez a hátsó szándék kivégzi majd leendő oldalt.

Én inkább csak olvasó voltam, nagy ritkán szóltam hozzá a dolgokhoz mivel mostanában nem tudom nézni csak a nagyobb meccseket így nem akartam hülyeséget mondani, de csak olvasókánt is élvezetes volt az oldal.

Szerintem a családias jellege adta meg az ízét a a dolognak. Grat mindenhez és Sok sikert srácok!!!!!

calcio_di_rigore 2010.08.18. 19:37:37

@Pályaelhagyó autóversenyző: Finom csörték voltak, de ennek most nyilvánvalóan vége. Lehet fogadkozni, de minden bizonnyal hatalmas hígulás lesz, moderálni meg nyilván nem fognak valakit csak azért, mert hülyeségeket ír. Mondom ezt úgy, hogy néhány idióta miatt én már így is leléptem az utóbbi időben, persze szezon közben nehéz lesz majd megállni, hogy a nagyra nőtt arcú interistáknak oda ne vágjon néha az ember. Majd meglátjuk.

Viszont szeretnék gratulálni az itteni szerzőknek, nyilván az ő szempontjukból ez egy teljesen logikus döntés, a békákat sem kérdezik meg, ha lecsapolják a mocsarat, állítólag.:) Szóval ügyesek voltak, jól kitalálták, jól megcsinálták, persze a stílus néha a szakmaiság rovására ment, de, don't give a shit... Ezért volt tévés szereplés, most meg ez a lehetőség. Tényleg grat.
Na, Forza Juve.

mickeyknox 2010.08.19. 09:03:02

@heinrich:
"ha nektek fontos az NST, akkor gondolhatjátok, hogy a szerzőknek mennyire fontos. Az NST semmilyen csorbát nem szenvedhet, ez mindennek az alapja, és ez nem is fog megváltozni. "

remélem, ez tényleg így lesz, és a kedvenc blogomtól nem kell végleg búcsút venni...

kolgét 2010.08.19. 12:50:46

Felszállt a fehér füst: nso.hu

christvhu 2010.08.19. 13:11:00

@Walmer: @Mr.AT: Meg én..... és most kicsit meg is szeppentem, mint aki ballag hazafelé nehéz nap végeztével, közben megnyugvást keresően csörgetné a zsebében a lakáskulcsát, de nem találja. Kicsit megijed, keresi össze-vissza, de közben ballag tovább hazafelé, aztán hazaér.... és rájön: nem az a baj, hogy nincs meg a lakáskulcs! A lakás sincs már.....

christvhu 2010.08.19. 13:13:01

Természetesen sok sikert kívánok a srácoknak és szívből köszönöm azt a rengeteg kellemes órát, amit Tőletek kaptam/kaptunk.

madbalee 2015.04.14. 11:04:10

Most tünt fel, hogy Benito latens Milan szurkolo, mert piros-feketeben van a kepen :P
süti beállítások módosítása