A keddi játéknap után fékezett habzású BL-este következett, sokkal inkább a kapitális hibákról, mintsem a parádés játékról marad emlékezetes. Egyik párharc sem dőlt el, ugyanakkor mindkét párból kirajzolódni látszik a továbbjutó személye, már csak össze kell kötniük a pontokat. Münchenben a meccs összképét tekintve megérdemelten nyert egy góllal a Bayern, mindenki azt hozta, amire a sors predesztinálta. A Fio jól küzdött, de továbbra is képtelen eredményt felmutatni, a Bayern meg azért Bayern, hogy az utolsó percben megnyerje a meccset, illetve mostanság azért is, hogy tátongó lyuk ékeskedjen a lecsupaszított védelem közepén. Portóban az angol csapatok ellen rendszerint életlen latinos pengeséget láthattuk, még egy kicsontozott Arsenal is simán elhozta volna, amiért utazott, ha Łukasz Fabiański nem kondítja meg kétszer is önnön vészharangjukat.
A Fiorentina, mint egy mozdíthatatlan, szent alpesi tehén, úgy terült el kapuja előterében, eszükbe nem jutott, hogy ennél komolyabb tettekre is ragadtassák magukat. Az agy, vagyis Mutu kiválása alapjaiban pecsételi meg ennek a csapatnak a sorsát, a jelenléte önmagában többet ér, mint Montolivo és Jovetic szereplése, akik ugyan ügyes, tehetséges fiatalok, de az X-faktort nem látja bennük az ember. A helyzetük azzal válik végleg reménytelenné, hogy Gilardino teljesen formán kívül senyved, duplán lefejezték a csapatot.
Prandelli 2005-ben érkezett, hétéves tervet lobogtatva, mely a Serie A meghódítását tűzte ki célul, és annak ellenére szépen haladt az irreális cél felé, hogy csapatát rendszeresen lerabolják. Alig két hónappal ezelőtt csúcsra jutott a keret, csoportelsőként végeztek a BL-ben, és a bajnokságban is ott tobzódtak a táblázat elején, azóta viszont csak egy pontot szereztek a lehetséges tizenötből, hajszálra ugyanott állnak a BL-hez, mint a kieséshez képest – nyolc pontra. Ami egyébként még így sem veszedelmes, csak be kell látni, hogy eddig erőn felül teljesített a csapat, jön a törvényszerű savasodás.
Megfejelve azzal, hogy Prandelli körül sem tiszta minden. Többen úgy vélik, hogy ő lehet Zaccheroni utódja a Juvénél, de még akár Lippi helyére is befuthat a válogatott élén. Még ha egyikből sem lesz valóság, az ilyen találgatások könnyen eltéríthetik Prandelli gondolatait a feladatról. Főleg, mikor vad csatában áll a vezetéssel, amiért Mario Bolatti, Felipe, Adem Ljajics, Keirrison és Harris Seferovics-féle arcokkal töltötték fel a keretet januárban, köllöttek a kutyának.
A Bayern számára szolgálhatott volna igazi fokmérőként a meccs, de a lövészárkok mélyén lapuló Fiorentina ellen csak alapkészségeiket tudták hasznosítani; uralták a meccset, megnyerték a fontos párharcokat, és a megfelelő pillanatokban kijátszották a Ribéry-Robben adukat is.
Robben a Bundásban újra bizonyítja, hogy egyike Európa legjobb szélsőinek, az önmagával küzdő Ribéryt egyelőre teljesen háttérbe szorítja. A francia folyamatos sérülései, és lánykás hisztijei nyomán fellépő meccshiány komolyan leverte Scarface árát, igazából a vb az utolsó lehetősége a bizonyításra. Nem tudásáról kell számot adni, hanem arról, hogy megéri azt a negyven-ötven millió eurót, amennyiért a Bayern elengedi, de ez előjelek tükrében sokkal inkább arra lehet számítani, hogy kettőjük köré épül majd az új, nemzetközileg is ütőképes Bayern München. Persze a Real marka sokszor átírta már a racionalitásokat.
Természetesen nem mehetünk el szó nélkül az Øvrebø névre hallgató gólem ténykedése mellett sem. Nem gond, lehet hibázni, élete legrosszabb estéjét kifogni, miegymás, egy Chelsea-Barca meccsen. Ettől még nem kell sós kútba törni, és a végvárakra tűzni feldarabolt tetemét, de mégis jobb érzés lenne, ha a Heerenven-Hertha meccsekre specializálódna a továbbiakban; kisebb felhajtás, kisebb teher, kisebb kockázat, adott esetben kisebb égés.
Nem szokás a dupla-Nelsont beadni, de ha a szabályokat nézzük, a tizenegyes mellé kiállítást is kellett volna csatolni, de még inkább megadni Gomez gólját.
Gobbi kiállítása is véleményes, de egyrészt nem kell ártatlan helyzetben könyökkel csapkodni, másrészt a méterekre álló partjelző jelzését illik elfogadnia a sporinak, szóval ezért kevésbé tehető felelőssé. Nem úgy Klose kapcsán; a bizonyítás vágyától felturbózott Miro kénköves odatiprása megért volna egy pirosat, azt meg már csak ő tudja, hogy a viharban lehet elnézni egy olyan játékhelyzetet, melynek láttán még egy alsó-középkategóriás futballkoca is unottan mondja be a giga-lest első blikkre.
A párharc egyértelmű esélyese innentől a Bayern, vígan kontrázhatnak egy Olic, Ribéry, Robben, Schweini, Lahm felépítménnyel, ami a Fio szempontjából azért aggályos, mert ezt a párharcot idegenben kellett volna eldönteniük, legalább egy iksz behúzásával, hogy mentesüljenek az otthoni támadáskényszer alól. Saját erényeikben túlságosan bízva, meg sem próbálták kihasználni a Bayern gyengeségeit, minimális kockázatvállalás nélkül pedig nem lehet a végtelenségig nyújtani az egy-nullás bravúrok sorozatát.
Bayern München – Fiorentina 2-1
A Porto – Arsenal nem mozgatta meg a fantáziánkat különösebben, a szűk vereség valószínűleg még úgy is belefér az angoloknak, hogy Senderos a kapusszerkót megkaparintva szivárgott vissza a csapatba.
A gerinctelen Arsenaltól nem számíthattunk egetverő játékra, hiányzott van Persie, Arsavin, Eduardo, Gallas, Song és Almunia, a kótyagos Don Quijote, melynek eredményeként elsősorban az angolok hibái, és nem erényei ütköztek felszínre. Gyenge kapusteljesítmény, katasztrofális védekezés a széleken, tiszta mázli, hogy az öreg Campbell egy pillanatra megszemélyesítette az ellenállhatatlan befejezőcsatárt, ami szintén COCOM-listán van Wengernél.
Fabianski pocskondiázásába – melynek során alantas dolgokhoz hasonlítjuk – nem mennénk bele, gyermeteg hibái eldöntötték a meccset, de a továbbjutás aranyvesszeje még így is az Arsenal felé hajlik. Főleg, hogy a Porto a BL egyik legnyomorúságosabb utazója, Angliába meg különösen medvézni járnak, két iksz mellett tizennégyszer ragadták meg az oboa rossz végét.
Két hasonló stílusú, technikás, folyékony futballt játszó csapatról van szó, megspékelve a portugálok lelki szegénységével, és azzal, hogy az Arsenalt saját fegyverével próbálják majd legyőzni, ~ túljátszani (aka outplay) az Emiratesben, amihez viszont égető szükség van az egyéni klasszisra is – ez viszont szintén inkább Fabregasék sajátja.
Porto – Arsenal 2-1
BL, nyolcaddöntők - A portás mindig kétszer csenget
2010.02.18. 12:10 heinrich
192 komment
Címkék: h összefoglaló bl
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr451768646
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Mourinho már nem a király 2010.02.18. 12:22:32
Visszavágón 1-0, 1-0, és továbbmegy a 2 csoportgyőztes :)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 12:35:19
az Emiratesben nagy kivégzés lesz, 4 alatt nem állunk meg, ahogy szoktuk a gyökér bolton szintű csapatok ellen...
utána jöhet a Bayern! :)
utána jöhet a Bayern! :)
elber 2010.02.18. 12:42:01
a kedves norvég sporihoz, azért azt is hozzá tenném, hogy volt egy partjelző is aki szintén nem erőszakoskodott. valamint azt is, hogy a Contento és Badstuber (biztos magától vérzett az orra) is jelentős mennyiségű csomagot kapott az olaszoktól, amiket szintén nem honorált Övrebö kollega. Remélem nem megy a VB-re.
Na de a meccsekhez: Van egy olyan érzésem, hogy a Fio otthon sem fog tudni győzni. A másik meccsből meg csak olyan 60 percet láttam, de az alapján a Porto szép verést fog kapni a ködös albionban, már ha nem ilyen impotens védelem lesz akkor is szolgálatban az angoloknál.
Na de a meccsekhez: Van egy olyan érzésem, hogy a Fio otthon sem fog tudni győzni. A másik meccsből meg csak olyan 60 percet láttam, de az alapján a Porto szép verést fog kapni a ködös albionban, már ha nem ilyen impotens védelem lesz akkor is szolgálatban az angoloknál.
vadkutya 2010.02.18. 12:43:01
@imici77: Azt csodálom,h nincs tegnapról vmi komolyabb sérülés. Pont az ilyen "gyökér bolton szintű csapatok" okozzák a legtöbb sérülést. Én még mindig azt mondom, essünk ki, minél előbb.
ericcartmen 2010.02.18. 12:43:54
"a meccs összképét tekintve megérdemelten nyert egy góllal a Bayern"
11-11 ellen szerintem inkább ikszes meccs volt, kapura nem volt annyira veszélyes a BM. Ha Klosét is kiszórják tuti marad az 1-1. A mezőnyt végig uralták, de hazai pályán egy gödörben lévő csapat ellen az azért minimum.
A 11es meg vicc volt, meg kellett volna adni Gomez gólját.
11-11 ellen szerintem inkább ikszes meccs volt, kapura nem volt annyira veszélyes a BM. Ha Klosét is kiszórják tuti marad az 1-1. A mezőnyt végig uralták, de hazai pályán egy gödörben lévő csapat ellen az azért minimum.
A 11es meg vicc volt, meg kellett volna adni Gomez gólját.
_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.02.18. 12:47:20
Csak az összefoglalót láttam, de Robben elképesztő! Gondolom továbbra sem passzolja hülyére magát, de amit a labdával tud... Sajnálom, hogy eladtuk, és még jobban hogy nem jutott neki kicsit több játékintelligencia és kicsit kevesebb sérülékenység.
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.18. 12:59:45
A Fiorentina-meccs ügyében az a javaslat jutott eszembe, hogy ne videóbíró legyen: inkább küldjenek olyan partjelzőket, akiknek van szemük!
Jovetics zseniális játékos, és ezt meg is fogja mutatni! (remélem, hogy március 9-én)
,,a Bayern meg azért Bayern, hogy az utolsó percben megnyerje a meccset,"
Mi köze volt a Bayernnek a 2-1-hez?
Jovetics zseniális játékos, és ezt meg is fogja mutatni! (remélem, hogy március 9-én)
,,a Bayern meg azért Bayern, hogy az utolsó percben megnyerje a meccset,"
Mi köze volt a Bayernnek a 2-1-hez?
Piiii 2010.02.18. 13:01:00
a cikk felénél pontosabban ennél a mondatnál-
az előjelek tükrében sokkal inkább arra lehet számítani, hogy kettőjük köré épül majd az új, nemzetközileg is ütőképes Bayern München- futott át az agyamon, h ez tuti nem benito írása, ilyet ő nem írna:)
sztem ennyire nem állt be védezekni a fio, nekik is bőven volt helyzetük, talán egy kicsit több a bayernnek, de maradt volna az 1-1. azért arra nem vennék mérget, h nemzetközileg ütöképes lesz ez a csapat, bár ez csak személyes vélemény. de megint egy ékes bizonyíték a 2 bajnokság közti különbségre h a 11. helyen álló (igaz reális tudás alapján min. 4-6. helyen kéne lenniük) digókat hathatós bírói segítséggel sikerült csak legyűrni a német 2. helyen álló rekorbajnoknak...
az előjelek tükrében sokkal inkább arra lehet számítani, hogy kettőjük köré épül majd az új, nemzetközileg is ütőképes Bayern München- futott át az agyamon, h ez tuti nem benito írása, ilyet ő nem írna:)
sztem ennyire nem állt be védezekni a fio, nekik is bőven volt helyzetük, talán egy kicsit több a bayernnek, de maradt volna az 1-1. azért arra nem vennék mérget, h nemzetközileg ütöképes lesz ez a csapat, bár ez csak személyes vélemény. de megint egy ékes bizonyíték a 2 bajnokság közti különbségre h a 11. helyen álló (igaz reális tudás alapján min. 4-6. helyen kéne lenniük) digókat hathatós bírói segítséggel sikerült csak legyűrni a német 2. helyen álló rekorbajnoknak...
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 13:03:04
arra azért nem számítottam, hogy a születésnapodon lepippantod a bayernt. egyetlen mondatoddal sem értek egyet, amit a fiorentináról írtál, de ezt betudom a tájékozatlanságodnak.
te, fiam, még nem láttál olasz csapatot, ami bunkerfocit játszik. :)
ja, és boldog szülinapot, vénember.
te, fiam, még nem láttál olasz csapatot, ami bunkerfocit játszik. :)
ja, és boldog szülinapot, vénember.
Messi88 2010.02.18. 13:05:03
"A párharc egyértelmű esélyese innentől a Bayern"
miért? sztem sima 50-50%, mondom ezt teljesen semlegesen. A jó kontrákhoz jó mélységi passzok is kellenek, és én nem látok olyan embert a Bayernben, akire lehet ilyen téren számítani. Most is feltűnő volt, hogy pl a keresztlabdák 60-70%-a rossz volt, ill. mélységből az 1. jó passz talán a tizenegyes előtt volt.
Van Bommellel és Schweins.-el a középpálya közepe nekem nagyon gyengének tűnt. ( Zé Roberto-t minek engedték el? ) passzolási képességekben van hova fejlődni...
miért? sztem sima 50-50%, mondom ezt teljesen semlegesen. A jó kontrákhoz jó mélységi passzok is kellenek, és én nem látok olyan embert a Bayernben, akire lehet ilyen téren számítani. Most is feltűnő volt, hogy pl a keresztlabdák 60-70%-a rossz volt, ill. mélységből az 1. jó passz talán a tizenegyes előtt volt.
Van Bommellel és Schweins.-el a középpálya közepe nekem nagyon gyengének tűnt. ( Zé Roberto-t minek engedték el? ) passzolási képességekben van hova fejlődni...
popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.18. 13:05:37
@mbemba: Olyan Bayernes malac volt ;-)! Ide lőjjetek!
A három gólos átlagú félfordulóról annyit, hogy ilyenkor nem jönnek elő a szokásos szövegek, hogy évről-évre szarabb a Bl, meg hogy a nagy tét megöli a játékot, de akik ezeket szokták írni elő sem bújnak mondván, hej ez most finom volt. Ha viszont a jövőhéten véletlenül gyengébb meccsek következnek számolni fogom a fitymálódó hozzászólásokat.
A három gólos átlagú félfordulóról annyit, hogy ilyenkor nem jönnek elő a szokásos szövegek, hogy évről-évre szarabb a Bl, meg hogy a nagy tét megöli a játékot, de akik ezeket szokták írni elő sem bújnak mondván, hej ez most finom volt. Ha viszont a jövőhéten véletlenül gyengébb meccsek következnek számolni fogom a fitymálódó hozzászólásokat.
effberg 2010.02.18. 13:06:27
Minden Bőrgatyát viselőnek be kell vallani hogy a Norvég Ork nélkül nem nyertünk volna... Viszont számomra a Piros egy pillanatig nem volt kérdés, torok kontra könyök...
Messi88 2010.02.18. 13:11:29
@effberg: ezt a könyökölés dolgot valahogy ki kéne írtani a fociból...(olaszoknál már szinte mindennapos, hogy védőmaszkban játszanak a játékosok)...persze a hogyan itt a nagy kérdés
Neil Blender 2010.02.18. 13:11:53
@_benito: ne szemelyeskedjunk pls. ;)
A Bayern meccset egy kocsmabol immel ammal nezegettem, a Fiorentina nem nagyon jatszott bunkerfocit, vagy csak pont akkor neztem a TVre mikor tamadgattak. Ovrebonak pedig szerintem ez volt az utolso nemzetkozi meccse, ami nem megy azt nem kell eroltetni. Nyomasson inkabb Tromso - Rosenborg rangadokat.
A Bayern meccset egy kocsmabol immel ammal nezegettem, a Fiorentina nem nagyon jatszott bunkerfocit, vagy csak pont akkor neztem a TVre mikor tamadgattak. Ovrebonak pedig szerintem ez volt az utolso nemzetkozi meccse, ami nem megy azt nem kell eroltetni. Nyomasson inkabb Tromso - Rosenborg rangadokat.
Neil Blender 2010.02.18. 13:13:54
@Messi88: Ebben a mai, sokszor ero alapu fociban nem tudod ezt kiirtani. Nezd meg a fejeleseknel is manapsag mar mindenkinek kint az evezo, orulhetsz ha meguszol egy ket komolyabb tockost.
Velemenyem szerint Gobbi csak siman partvonalon kivul akarta tenni Robbent, szandekos durvasagot azert nem lehetett felfedezni, de a piros megadhatosagat en nem vitatnam. Persze van olyan biro aki sargat adott volna de rahuzhato a szabalyokra a piros.
Velemenyem szerint Gobbi csak siman partvonalon kivul akarta tenni Robbent, szandekos durvasagot azert nem lehetett felfedezni, de a piros megadhatosagat en nem vitatnam. Persze van olyan biro aki sargat adott volna de rahuzhato a szabalyokra a piros.
Legoman 2010.02.18. 13:14:49
Norvég sporttársunkat nemhogy az Euroliga, de egy focipálya közelébe nem engedném! Egyszerűen érthetetlen, hogy az UEFA mire gondol!
krysal 2010.02.18. 13:22:09
Azért tartom igazságosnak a szűk Bayern győzelmet, mert tényleg többet tettek érte, még ha igazán látványos helyzetekben nem is csúcsosodott ki mindez. Kár, hogy így alakult ki a győztes góljuk.
Prandelli nagy edző lehet(ne), csak ez a fránya keret nem feltétlenül elég az ő céljaihoz. Eddig sokszor 120%-ot hozott ki az alapanyagból, mostanában 80at, és ez már nem elég. Mutu meg már sokakat szívatott meg a cuccolással, szóval a "Az agy, vagyis Mutu kiválása alapjaiban pecsételi meg ennek a csapatnak a sorsát, a jelenléte önmagában többet ér, mint Montolivo és Jovetic szereplése, akik ugyan ügyes, tehetséges fiatalok, de az X-faktort nem látja bennük az ember." résszel tökéletesen egyet kell értsek.
Kétlem amúgy, hogy a most mutatott teljesítménye alapján olyan mélyen zsebbe nyúlna Perez, pedig egy nagyszerű játékos. Viszont a hisztijei tényleg bicskanyitogatóak.
Prandelli nagy edző lehet(ne), csak ez a fránya keret nem feltétlenül elég az ő céljaihoz. Eddig sokszor 120%-ot hozott ki az alapanyagból, mostanában 80at, és ez már nem elég. Mutu meg már sokakat szívatott meg a cuccolással, szóval a "Az agy, vagyis Mutu kiválása alapjaiban pecsételi meg ennek a csapatnak a sorsát, a jelenléte önmagában többet ér, mint Montolivo és Jovetic szereplése, akik ugyan ügyes, tehetséges fiatalok, de az X-faktort nem látja bennük az ember." résszel tökéletesen egyet kell értsek.
Kétlem amúgy, hogy a most mutatott teljesítménye alapján olyan mélyen zsebbe nyúlna Perez, pedig egy nagyszerű játékos. Viszont a hisztijei tényleg bicskanyitogatóak.
bonaventura 2010.02.18. 13:25:44
arsenalnak elkélne pár komoly játékos, mert így csak a portó meg fosliverpool "rangadókat" nyernek
Piiii 2010.02.18. 13:28:38
@krysal: ennyi erővel a Milan 2szer annyit tett tegnapelőtt a győzelemért ami ott még helyzetekben is megmutatkozott, sokkal jobban mint a tegnapi meccsen, gólokban már kevésbé, mégse 4-3 lett nekik hanem kikaptak eggyel
effberg 2010.02.18. 13:28:46
Azt viszont végleg nem értem a Bajoroknál hogy Mark Van Bunkó hogy a retekbe meri felvenni a karszalagot ... Még jó hogy nincs akkora karizmája ( pedig pont ez kellene egy CSK-nak ) hogy akkora hatással legyen a csapatára hogy azok kövessék... különben mindenki kislány módjára röpködne, de ha neki kell szerelni egy lábbal már képtelenek lennének... Elsősorban Heinrich véleményére lennék kíváncsi szerinte ki lenne a megfelelő góré... Szerintem Malackánál nem találhatnak jobbat... ( nemzetközileg elismert, kubhűség etc. ) Ilyen CSK-val nem csodálom hogy egyesek szemében a BM európa köcsögválogatottja...
Mr.AT 2010.02.18. 13:29:18
@_benito: Kivételesen egy az egyben csatlakozom, a kritika és a jókívánság kapcsán is.
Éljenek a Henrikek és írjanak kevesebb f*szságot olasz csapatokról! :-)
Éljenek a Henrikek és írjanak kevesebb f*szságot olasz csapatokról! :-)
Mr.AT 2010.02.18. 13:31:19
@krysal: Montolivo az egyik legjobb mélységi irányító Olaszországban, nálam már rég ő játszana Pirlo helyén a válogatottban. Ja és ha nem egymás seggét fixírozó fartúró szarkupacok ülnének az elnökségünkben, már rég fekete-fehérben játszana. Nem Newcastle-ben.
krysal 2010.02.18. 13:33:21
@Piiii: én személy szerint (az összefoglalók alapján) sajnáltam a Milant, de aznap épp el voltam foglalva, hogy a liftező gyomromból ne törjön elő semmi, látva a játékunkat. :(
krysal 2010.02.18. 13:35:00
@Mr.AT: mindkét említett játékos nagyon-nagyon ügyes, megértem, miért kívánod zebrahonba, de se a tegnapi meccsen, se az utóbbi időben (pedig mostanában nagyon kellene), nem nyújtott annyira maradandót, amit pontokban lehetne mérni.
vadkutya 2010.02.18. 13:38:47
Oximoron: a látszólag egymást kizáró ellentétek humoros célú összekapcsolása. Példa:
"Mutu, az agy." :)
"Mutu, az agy." :)
vadkutya 2010.02.18. 13:44:27
@imici77: Eleve sérülten álltunk ki, lásd Fabianski. "Engem az Arsenal-ba!" :D
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 13:46:12
@vadkutya: az a baj, h kapusként és csatárként is befértem volna a tegnapi keretünkbe... ritka szarok voltunk...
Mourinho már nem a király 2010.02.18. 14:04:09
@popp: ha ennyire akarod: a Real meccs ritka szar volt, a Bayern meccs is. Az Arsenal meccs legalább izgalmas volt, de ott sem verte az eget a színvonal.
A Milan meccs volt az egyetlen ami igazán jó volt.
A Milan meccs volt az egyetlen ami igazán jó volt.
ericcartmen 2010.02.18. 14:07:36
@Anthony (kick-ass): Nem tudom neked mi számit jó meccsenk, de nekem a bayern-fio tetszett.
A többit meg nem láttam.
A többit meg nem láttam.
Asidotus 2010.02.18. 14:12:29
Én nem tudom, hogy Heinrich melyik Bayern - Fiorentina meccset látta. Előzetesen valóban az volt várható, amit leírt, de a valóságban azért valamivel támadóbb volt a Fiorentina, mint ahogy a poszt sugallja. Igazából egy rossz formában lévő, amúgy jó, olasz csapat lényegében egy szinten volt a legjobb formában lévő német csapattal, a Bayern még lesgólt is csak létszámfölényben tudott lőni. Direkt néztem az összefoglalóban, a második félidőben a kiállításig majdnem annyi helyzete volt a liláknak, mint a Münchennek, ráadásul még gólt is lőttek. Mutuval esélyes, hogy 3:2-re elverték volna a BM-t, épp úgy, mint a MU a Milant.
A könyöklés szerintem egy szinten volt Klose beleszállásával, egyformán kellett volna szankcionálni a két esetet. Ráadásul látta is a bíró, mert adott is egy sárgát Klose-nak.
A könyöklés szerintem egy szinten volt Klose beleszállásával, egyformán kellett volna szankcionálni a két esetet. Ráadásul látta is a bíró, mert adott is egy sárgát Klose-nak.
Asidotus 2010.02.18. 14:17:40
Az Arsenal - Porto kapcsán meg az jut eszembe, ami a Bibliában is benne van:
Mene, tekel, ufarszin
(Vagyis: Megmérettél, és könnyűnek találtattál). Chelsea, Manchester és most a Porto is túl erősnek bizonyult. (A Liverpool legyőzése inkább a vesztest minősíti.)
Mene, tekel, ufarszin
(Vagyis: Megmérettél, és könnyűnek találtattál). Chelsea, Manchester és most a Porto is túl erősnek bizonyult. (A Liverpool legyőzése inkább a vesztest minősíti.)
balu11 2010.02.18. 14:18:44
1-nagy jó a cím :)
2-azonnal elcserélni Fabianksit Királyra (vagy vmi hasonló ultrarutinos 2-3. számúnak szánt kapusra) - bakker, Arsene, kapusban nem a fiatal a tuti!
3-nem tett rosszat a holland menőknek a nyári madridi távozás (Robben, Sneijder szinte kihagyhatatlan top10 klubban, Hunti is azért csak rúg néha gólt Milánóban (kettesével), persze neki még lenne mit fejlődnie bőven)
2-azonnal elcserélni Fabianksit Királyra (vagy vmi hasonló ultrarutinos 2-3. számúnak szánt kapusra) - bakker, Arsene, kapusban nem a fiatal a tuti!
3-nem tett rosszat a holland menőknek a nyári madridi távozás (Robben, Sneijder szinte kihagyhatatlan top10 klubban, Hunti is azért csak rúg néha gólt Milánóban (kettesével), persze neki még lenne mit fejlődnie bőven)
giacinto 2010.02.18. 14:51:15
csak a 2. félidőt láttam, de az alapján bunkerfociról beszélni minimum dilettáns dolog (az első félidőt nem láttam) gyakorlatilag minimum egál volt a játék, a kiállításig a Fio lefocizta a Bayernt.
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.02.18. 15:16:26
@_benito: pippantás? A tényekre szorítkoztam, talán pont ez zavart meg téged :)
@Mr.AT: más sem hiányozna, mint egy ötven kilós hátizsákod adni egy húszkilós gyerek hátára.
@Messi88: úgy látod, hogy a felsorolt hat emberből egyik sem képes egy tisztességes kiugratásra?
--
Lehet, kicsit túloztam a Fio kapcsán, de az ellenfél térfelén történő esetleges lődörgést én nem nevezném támadásnak. Az összes statisztikai mutatóban jobb volt a Bayern, főleg a 19 lövéssel.
Bocs, a faultokat az olaszok nyerték, 26-8-ra.
@Mr.AT: más sem hiányozna, mint egy ötven kilós hátizsákod adni egy húszkilós gyerek hátára.
@Messi88: úgy látod, hogy a felsorolt hat emberből egyik sem képes egy tisztességes kiugratásra?
--
Lehet, kicsit túloztam a Fio kapcsán, de az ellenfél térfelén történő esetleges lődörgést én nem nevezném támadásnak. Az összes statisztikai mutatóban jobb volt a Bayern, főleg a 19 lövéssel.
Bocs, a faultokat az olaszok nyerték, 26-8-ra.
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.02.18. 15:20:54
2 Goals scored 1
11 Shots on target 5
8 Shots wide 6
2 Yellow cards 3
0 Red cards 1
8 Fouls committed 26
7 Corners 3
1 Ruled offside 0
37' 51'' Possession (time) 22' 26''
62 Possession (%) 38
11 Shots on target 5
8 Shots wide 6
2 Yellow cards 3
0 Red cards 1
8 Fouls committed 26
7 Corners 3
1 Ruled offside 0
37' 51'' Possession (time) 22' 26''
62 Possession (%) 38
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 15:28:41
@heinrich: ez esetben ezennel meggyanúsítalak, hogy nem láttad a meccset. ez még jobbik eset, ellenkező esetben ugyanis ostobább vagy, mint gondoltam :)
ericcartmen 2010.02.18. 15:31:16
@heinrich: érdekességképpen nincs olyan statisztikád, ami a kiállitásig mutatja mindezt?
effberg 2010.02.18. 15:50:45
@ericcartmen: UEFA.COM ... 6-6 a helyzetek száma a második félidőben a kiállításig.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 16:05:10
@ericcartmen: majd én :)
@heinrich: a kiállításig a pályáról lefocizott fiorentina kettővel többször lőtt kapura (8-6), a rettenetes fölényben játszó bayern 19 lövéséből hat az utolsó hat percben esett.
touché!
@heinrich: a kiállításig a pályáról lefocizott fiorentina kettővel többször lőtt kapura (8-6), a rettenetes fölényben játszó bayern 19 lövéséből hat az utolsó hat percben esett.
touché!
Mr.AT 2010.02.18. 16:10:36
@_benito: Az egy elcseszett fiúbanda volt a 90es évek végén, ilyen N-Sync szerű, nem? :-)
ericcartmen 2010.02.18. 16:13:56
@Mr.AT: De, tényleg el is felejtettem, hogy volt ilyen :)
www.youtube.com/watch?v=PImg10Lzk2c
Belehallgattam, de elég szar
www.youtube.com/watch?v=PImg10Lzk2c
Belehallgattam, de elég szar
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 16:15:09
@Mr.AT: én akkoriban anthraxot, grave diggert és metallicát hallgattam :)
Slice 2010.02.18. 16:19:44
@peter135: Körülbelül. Bár ha egy lófaszt beállítunk a kapuba, és lerakjuk valahova akkor az bizony nem mozdul és nem kaptuk volna be az 1. gólt.
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.02.18. 16:33:06
@_benito: Phű, jó kis Antrax. Joeyval vagy Johnnal?
Mr.AT 2010.02.18. 16:40:10
@_benito: Én akkoriban az anthraxot küldözgettem, business as usual szinten, nem hallgattam. :-)
r_magpie 2010.02.18. 16:40:34
Mondjuk a Bayern sok-sok kapuralövéséből 4-5 olyan tipikusan robbenes, "Akkor is ÉN lövöm rá, nehogymár más!!!"-típusú erőlködés volt (oldalháló nullszögből, beadás helyett kapuranyesés stb.). Igen, Robben tegnap nem volt rossz, de akkor is elképesztő, milyen buta tud lenni.
avenger13 2010.02.18. 17:12:08
@_benito: ez nem igaz. a félidőben 6-6 volt a kapura lövések száma, ebből a bayern 4-0 arányban találta el a kaput. a második félidőben a kiállításig volt a legkiegyenlítettebb a játék, de kb. 5-5 (ebben benne van vargas azon lövése is ami inkább amiből bedobás lett volna, ha nem érik el a vonal előtt) volt ekkor is a kapura lövések száma. a 8-6 sehogy sem jöhetett ki. a végén 13/5 volt a fio eredménye ebből a szempontból. a kiállítás után nem is lőttek kapura. a labdabirtoklás a kiállításig 60-40 volt. legközelebb a meccset is nézd ne csak az elfogult kommentátort hallgasd. :) egyébként az info friss, most néztem meg a meccset.
azt leszögezném, hogy övrebönek norvég bajnokit se szabadna soha többet vezetni. ebben konszenzusra jutott talán a két tábor.
a kiállítás: az volt. gobbi a labdát teljesen figyelmen kívül le akarta taglózni robbent és le is taglózta. könyökkel. ez nálam piros.
klose esete: ő se szólhatott volna semmit, ha leküldik, de ő legalább labdát akarta elrúgni. elkésett.
a les, egyértelműen les volt, ugyanakkor a firenzei gólszerző srácot, le kellett volna küldeni, és még sárgát sem kapott. utolsó emberként eltakarította riberyt, gólhelyzetben. ez mindenhol piros, kivéve övreböt. aki lefújja, csak a lapot felejti el. a 11es nem annulálja a lapot. és az sem szerepel a szabálykönyvben, hogy utolsó emberként szabálytalankodó játékost ki kell szórni de a 16oson belül nem.
contento: az első pár perc megilletődöttsége után kifejezetten jól játszott. pranjicnak ezúton is köszönöm eddigi teljesítményét, a továbbiakban sok sikert kívánok neki a kölnben.
szerintem a fiorentina csak a les miatt sírhat, ha két emberüket kiszórják, akkor sem szólhat semmit. a fio góljánál meg mvb hibázott mert nem fedezte a rövid sarkot. eljöttek az arenaba döntetlenért, és végül nem sikerült, egyértelműen csak kontrázni akartak, és 11 emberrel védekeztek végig. meglátjuk mi lesz a visszavágón, ugyanakkor a bayern nincs topformában, nagyon pontatlanok vagyunk, remélem visszatérünk a 4-5 meccsel ezelőtti hatékonysághoz. a kommentátor meg egy olasz fan nyomi volt, hiába csak kontrázott a bayern meg vezetett is a szünetben, mindenki a fiot dicsérte. azt hiték, hogy 5-0 lesz a vége? vagy mi?
remélem a visszavágón tisztán nyerünk és senkinek nem lesz egy szava sem. sajnálom nagyon, hogy bírói hiba miatt jött csak össze.
azt leszögezném, hogy övrebönek norvég bajnokit se szabadna soha többet vezetni. ebben konszenzusra jutott talán a két tábor.
a kiállítás: az volt. gobbi a labdát teljesen figyelmen kívül le akarta taglózni robbent és le is taglózta. könyökkel. ez nálam piros.
klose esete: ő se szólhatott volna semmit, ha leküldik, de ő legalább labdát akarta elrúgni. elkésett.
a les, egyértelműen les volt, ugyanakkor a firenzei gólszerző srácot, le kellett volna küldeni, és még sárgát sem kapott. utolsó emberként eltakarította riberyt, gólhelyzetben. ez mindenhol piros, kivéve övreböt. aki lefújja, csak a lapot felejti el. a 11es nem annulálja a lapot. és az sem szerepel a szabálykönyvben, hogy utolsó emberként szabálytalankodó játékost ki kell szórni de a 16oson belül nem.
contento: az első pár perc megilletődöttsége után kifejezetten jól játszott. pranjicnak ezúton is köszönöm eddigi teljesítményét, a továbbiakban sok sikert kívánok neki a kölnben.
szerintem a fiorentina csak a les miatt sírhat, ha két emberüket kiszórják, akkor sem szólhat semmit. a fio góljánál meg mvb hibázott mert nem fedezte a rövid sarkot. eljöttek az arenaba döntetlenért, és végül nem sikerült, egyértelműen csak kontrázni akartak, és 11 emberrel védekeztek végig. meglátjuk mi lesz a visszavágón, ugyanakkor a bayern nincs topformában, nagyon pontatlanok vagyunk, remélem visszatérünk a 4-5 meccsel ezelőtti hatékonysághoz. a kommentátor meg egy olasz fan nyomi volt, hiába csak kontrázott a bayern meg vezetett is a szünetben, mindenki a fiot dicsérte. azt hiték, hogy 5-0 lesz a vége? vagy mi?
remélem a visszavágón tisztán nyerünk és senkinek nem lesz egy szava sem. sajnálom nagyon, hogy bírói hiba miatt jött csak össze.
zsakfos 2010.02.18. 17:23:11
@effberg: Nem nagyon ismered van Bommelt...Ő pont csapatkapitány típus. Nemzetközi elismertség, klubhűség ez mind másodlagos kérdés, valaki vagy cséká alkat vagy nem. A PSV-ben is ő volt a cséká, a válogatottban is ő a hangadó az öltözőben, hiába van Bronkhorst a kapitány.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 17:26:32
@avenger13: a többibe nem mennék vele, de az én infóm az uefa honlapjáról származik. a kiállításig 8-6 a kapura lövések aránya. a kommentátor szavaiból egy kukkot sem értettem, épp csak elkezdtem a kirgiz nyelvtanfolyamot.
nem azt mondtam, hogy nem volt jobb a bayern. csak azt, hogy szó sem volt arról, hogy a fiorentina sündisznóállásba vonult volna, és messze nem volt olyan bayern-fölény a kiállításig, mint amit H posztja sejtet.
nem azt mondtam, hogy nem volt jobb a bayern. csak azt, hogy szó sem volt arról, hogy a fiorentina sündisznóállásba vonult volna, és messze nem volt olyan bayern-fölény a kiállításig, mint amit H posztja sejtet.
avenger13 2010.02.18. 17:27:16
másrészt a fiorentina tényleg hajtott és küzdött, de kifejezetten antipatikus, ahogy a hoffenheimre hajazó taktikával, rúgtak mindent ami mozgott. riberyt meg robbent nem tudták annyira levenni a pályáról, (robben annyival jobb, hogy volt ideje formába lendülni) egyébként pár meccs és ribery újra a régi lesz remélem. állandóan felvágták őket, amit hol lefújtak hol nem. contentonak legalább 3-4szer pakoltak oda pedig védő és alig volt a pályán. a szabálytalanságok aránya is jól mutatja. értem, hogy nem szabad elengedni ezeket, meg taktikai szabálytalanság. de ilyenkor vezetném be amit a kosárban is van. 15 után egy büntető 6 szabálytalanság után egy sárga az adott játékosnak. mert az hogy mindig csak kicsit pakolok oda, ami nem ér sárgát, így nem is kapok, mert ugye nem akkumulálódik, épp oly undorító, mintha egyszer egy nagyot.
a bíráskodást meg kell reformálni, valamit tenni kell vele, mert egyre rosszabb. platini meg, ha egyenlőséget akar, meg hogy mindenhol ugyanolyan legyen a futball, akkor ne az kapjon sok pénzt aki nyer a blben, hanem az aki nem is indulhat. aki nyer az meg fizessen. fene nagy egyenlőség lesz, és szar játék.
a bíráskodást meg kell reformálni, valamit tenni kell vele, mert egyre rosszabb. platini meg, ha egyenlőséget akar, meg hogy mindenhol ugyanolyan legyen a futball, akkor ne az kapjon sok pénzt aki nyer a blben, hanem az aki nem is indulhat. aki nyer az meg fizessen. fene nagy egyenlőség lesz, és szar játék.
avenger13 2010.02.18. 17:30:54
@_benito: az uefa nem tudom mit számít kapura lövésnek, de az fix, hogy legalább 3at lőtt a bayern kapura a második félidőben a kiállításig, és a szünidőben 6-6 volt az arány. ezt gondolom szintén az uefa statja. mindegy.
a fio szerintem az egész meccset tekintve. max. 20 percet nem vonult sünbe. nem voltak odaszögezve a kapuhoz ez tény, de mind a 11en a saját térfelükön voltak. ez azért jelentős bayern fölényt sejtet. ami persze ugyanakkor kicsit meddő is volt.
a fio szerintem az egész meccset tekintve. max. 20 percet nem vonult sünbe. nem voltak odaszögezve a kapuhoz ez tény, de mind a 11en a saját térfelükön voltak. ez azért jelentős bayern fölényt sejtet. ami persze ugyanakkor kicsit meddő is volt.
ericcartmen 2010.02.18. 17:33:59
@avenger13: én azt a 11est nem éreztem 11esnek, simán meg kellett volna adni Gomez gólját. Innentől lapról sem beszélhetünk, meg ezért amúgy is inkább sárgát szoktak adni.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 17:34:46
@avenger13: ezek szerint te sem láttál még olasz csapatot sünbe vonulni. :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.18. 17:40:14
@avenger13: eszem megáll, egy bayern-szurkesz a bíróra panaszkodik. :)
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.02.18. 17:41:16
@ericcartmen: szokásjog? van egy szabálykönyv is :)
@_benito: a darabszámtól függetlenül, a meccs képe alapjában fölényben játszott a Bayern, és nem is arról volt szó, hogy beverték volna a Fiorentinát a tizenhatosra, hanem hogy a szaros olaszai nemigen akartam kimozdulni onnan. Nem hirdettem technika KO-t, de ettől még megérdemelte a Bayern, mert többet tett érte.
Nyilván az olasz foci sokkal népszerűbb, így a szurkolók is így nézték a meccset. Időközben nem lettem Bayern drukker, de vak sem.
@_benito: a darabszámtól függetlenül, a meccs képe alapjában fölényben játszott a Bayern, és nem is arról volt szó, hogy beverték volna a Fiorentinát a tizenhatosra, hanem hogy a szaros olaszai nemigen akartam kimozdulni onnan. Nem hirdettem technika KO-t, de ettől még megérdemelte a Bayern, mert többet tett érte.
Nyilván az olasz foci sokkal népszerűbb, így a szurkolók is így nézték a meccset. Időközben nem lettem Bayern drukker, de vak sem.
avenger13 2010.02.18. 17:53:39
@ericcartmen: a szabálytalanság ténye egyértelmű, innentől a piros is. előnyszabályt meg gomez gólját meg lehet adni, de ha lefújják, akkor a lap sem maradhat el.
@_benito: láttam, pl. a juvét tavaly év végén, de nem ment igazán jól. :) a fiorentina legtöbbször 6-8 emberrel védekezett a 16oson. ez szerinted mi? ez még a kommentátoroknak, elemzőknek is feltűnt. nem akartak többet a döntetlennél, ez a nyialatkozataikból is kitűnik.
azért panaszkodom, mert így sikerült nyerni. ha kiszórják koldruppot és gobbit is, érzésem szerint nem beszélnénk lesgólról. 4 vagy 5-0 úgyis mindegy. de a szar játékvezetést akkor is utálhatom, ha végül úgy tűnik, hogy nekünk hozott nagyobb előnyt. ugyanakkor a fionak is sok mindent elnézett övrebö. szokása szerint teljesen fogalmatlanul vezette a meccset, nem akart egyik oldalnak se fújni, de ő(k) ennyire képes(ek).
@_benito: láttam, pl. a juvét tavaly év végén, de nem ment igazán jól. :) a fiorentina legtöbbször 6-8 emberrel védekezett a 16oson. ez szerinted mi? ez még a kommentátoroknak, elemzőknek is feltűnt. nem akartak többet a döntetlennél, ez a nyialatkozataikból is kitűnik.
azért panaszkodom, mert így sikerült nyerni. ha kiszórják koldruppot és gobbit is, érzésem szerint nem beszélnénk lesgólról. 4 vagy 5-0 úgyis mindegy. de a szar játékvezetést akkor is utálhatom, ha végül úgy tűnik, hogy nekünk hozott nagyobb előnyt. ugyanakkor a fionak is sok mindent elnézett övrebö. szokása szerint teljesen fogalmatlanul vezette a meccset, nem akart egyik oldalnak se fújni, de ő(k) ennyire képes(ek).
Tika_ 2010.02.18. 18:07:10
@mbemba: "Mi köze volt a Bayernnek a 2-1-hez?"
Ennyire szoptak ki a 99-es BL döntőben, németes küzdéssel.. ;)
@popp: ez mondjuk jó
@Messi88: kezdjük mondjuk - úgy, mint a jégkorongban, - kicsit hosszabb eltiltásokkal... Amelyik iq huszár kapott egyszer 15-20 meccset, az onnantól csak jobban meggondolja...
@vadkutya: rotfl
Ennyire szoptak ki a 99-es BL döntőben, németes küzdéssel.. ;)
@popp: ez mondjuk jó
@Messi88: kezdjük mondjuk - úgy, mint a jégkorongban, - kicsit hosszabb eltiltásokkal... Amelyik iq huszár kapott egyszer 15-20 meccset, az onnantól csak jobban meggondolja...
@vadkutya: rotfl
ericcartmen 2010.02.18. 18:18:06
@heinrich: Igen, és ha betartanák a szabálykönyvet szögletenként két 11es is járna. Szóval van szokásjog is, ha hülyén hangzik, ha nem.
@avenger13: Számomra nem ilyen egyértelmű a szabálytalanság ténye. Ütköztek, Ribery elesett. Lehet rajta vitatkozni, meg lehet adni, de egyértelműnek nem mondanám. És a piros is erős érte. Ha egy beivelésre felugonék fejelni, de lerántanak, azért még lap sem jár, pedig ugyanúgy gólhelyzetben voltam.
De persze lehet, hogy én tévedek.
@avenger13: Számomra nem ilyen egyértelmű a szabálytalanság ténye. Ütköztek, Ribery elesett. Lehet rajta vitatkozni, meg lehet adni, de egyértelműnek nem mondanám. És a piros is erős érte. Ha egy beivelésre felugonék fejelni, de lerántanak, azért még lap sem jár, pedig ugyanúgy gólhelyzetben voltam.
De persze lehet, hogy én tévedek.
avenger13 2010.02.18. 18:30:24
@ericcartmen: a probléma itt nem ez. ha ez a mezőnyben a kezdőkörben történik, akkor szerintem sima szabadrúgás és kész. de a szabályok szerint, mivel koldrup volt az utolsó mezőnyjátékos, és egy labdával gólra törő embert eltakarított, ezért jár a piros. nem magáért a szabálytalanságért, hanem a körülményeiért. az nflben ez meg tényleg nem szabálytalan, az európai fociban meg igen. nem lehet a labda helyett itt az embereket elütni. ribery elment volna mellette a labdát nem érte el, riberyt meg fellökte. ez szabálytalan.
Vul-Kahn 2010.02.18. 18:32:22
Annyira nem értem, mire megy itt ez a kurvanagy nyálverés a digófanok részéről. Komolyan gondolja vki, hogy a visszavágón nem lesz majd kompenzáció, és nem kap majd a Florenz egy kamutizit/kamupirosat/kamugólt?
A másik: örüljenek a drágalátos spagettizabáló-szurkeszek, hogy a calciopoli miatt az UEFA nem zárta ki vagy 5 évre őket a nemzetközi kupákból, ahogy azt kellett volna. De még így, hogy ez nem történt meg, a Florenznek még így is külön mákja van, hogy egyáltalán BL-ben játszhatnak, miután a csődbe menésük után puszira "juthattak fel" a C2-ből a B-be, és miután a calciopoliban a Juve mögött - a büntetések alapján - a második legsárosabb csapat voltak, és mégis maradhattak az A-ban.
@heinrich: Istenem, hát ilyen is van, hogy korrekt módon írsz a Bayernről... Köszönöm!
A másik: örüljenek a drágalátos spagettizabáló-szurkeszek, hogy a calciopoli miatt az UEFA nem zárta ki vagy 5 évre őket a nemzetközi kupákból, ahogy azt kellett volna. De még így, hogy ez nem történt meg, a Florenznek még így is külön mákja van, hogy egyáltalán BL-ben játszhatnak, miután a csődbe menésük után puszira "juthattak fel" a C2-ből a B-be, és miután a calciopoliban a Juve mögött - a büntetések alapján - a második legsárosabb csapat voltak, és mégis maradhattak az A-ban.
@heinrich: Istenem, hát ilyen is van, hogy korrekt módon írsz a Bayernről... Köszönöm!
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.18. 18:34:03
@Tika_: Eszembe jutott nekem is, de én nem vagyok annyira genyó, mint te! :)))
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.18. 18:41:41
@Vul-Kahn: ,,örüljenek a drágalátos spagettizabáló-szurkeszek, hogy a calciopoli miatt az UEFA nem zárta ki vagy 5 évre őket a nemzetközi kupákból, ahogy azt kellett volna."
,,kurvanagy nyálverés a digófanok részéről"
Megvan célpontnak az újabb népcsoport? :)))))
,,kurvanagy nyálverés a digófanok részéről"
Megvan célpontnak az újabb népcsoport? :)))))
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.18. 18:43:47
@Vul-Kahn: a heinrich.nek írt köszöneten felröhögtem, kuffa jó volt, itt ekéznek a népek udvariasan, szíják a fogukat, alig mernek beszólni... :))
hamár meccset nem bírtam nézni.
hamár meccset nem bírtam nézni.
Vul-Kahn 2010.02.18. 18:54:29
@mbemba: Akkor (és most nézz nyugodtan paranoiásnak, az is vagyok egy kicsit) vehetem úgy, hogy lenáciztál?
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.18. 19:08:05
,,örüljenek a drágalátos spagettizabáló-szurkeszek, hogy a calciopoli miatt az UEFA nem zárta ki vagy 5 évre őket a nemzetközi kupákból, ahogy azt kellett volna."
Erról az jutott eszembe, hogy örüljenek, hogy élnek!
,,kurvanagy nyálverés a digófanok részéről"
Én csak írtam, visszafogottan!
A poszt szövegében: ,,megérdemelten nyert egy góllal a Bayern, mindenki azt hozta, amire a sors predesztinálta."
Predesztinálta?
Én befejeztem!
Erról az jutott eszembe, hogy örüljenek, hogy élnek!
,,kurvanagy nyálverés a digófanok részéről"
Én csak írtam, visszafogottan!
A poszt szövegében: ,,megérdemelten nyert egy góllal a Bayern, mindenki azt hozta, amire a sors predesztinálta."
Predesztinálta?
Én befejeztem!
gabenito 2010.02.18. 19:10:23
@Vul-Kahn:
eza kompenzálósdi neked mindenképp jó. mindenképp azt mondhatod, hogy ez a meccs kompenzálás lesz, és mindentől függetlenül szídhatod a bírót. De sajnos nicns mégegy Övrebö aki a másik oldalról tologatja meg a dolgot. A calciopolit MOST elővenni a fioval kapcs amikor nem milliárdokból, éveken kersztül az olasz bajnokság egyik legjobb fociját játszva vannak a keret erején abszolút túlmatató BL helyeken: szánalmas.
Meg megint mi ez a vita, a fio mentalitásáról. könyörgöm a keret fele hiányzik, minden sor egyik legfontosabb embere (Gamberini, C Zanetti, Mutu) + mások hiányoztak pl santana. ráadásul idegenben Allianz arénában! a szuper szériát maga mögött tudható bajorok ellen, úgy hogy nekik évek óta nem volt ilyen szar formájuk. Az ellenfélnél meg mindössze ribery és robben kontrázna. szerintem ideje erősen kitámadni.
A helyzethez képest nagyon offenzív focit játszottak ezzel járt az, hoyg némileg több volt a szabálytalanság is. Ezt gagyi nem belátni.
A bőrgatyások örüljenek, hogy milliárdos keretükből erre a bíróra is futotta/ szerencséjüknek, hogy Övre pont őket választotta ki. És reménykedjenek velem együtt, hoyg nem kell továbbjutniuk, csakhogy az első rendes Barca/Mu ellen bemásszanak sünibe védekezni
eza kompenzálósdi neked mindenképp jó. mindenképp azt mondhatod, hogy ez a meccs kompenzálás lesz, és mindentől függetlenül szídhatod a bírót. De sajnos nicns mégegy Övrebö aki a másik oldalról tologatja meg a dolgot. A calciopolit MOST elővenni a fioval kapcs amikor nem milliárdokból, éveken kersztül az olasz bajnokság egyik legjobb fociját játszva vannak a keret erején abszolút túlmatató BL helyeken: szánalmas.
Meg megint mi ez a vita, a fio mentalitásáról. könyörgöm a keret fele hiányzik, minden sor egyik legfontosabb embere (Gamberini, C Zanetti, Mutu) + mások hiányoztak pl santana. ráadásul idegenben Allianz arénában! a szuper szériát maga mögött tudható bajorok ellen, úgy hogy nekik évek óta nem volt ilyen szar formájuk. Az ellenfélnél meg mindössze ribery és robben kontrázna. szerintem ideje erősen kitámadni.
A helyzethez képest nagyon offenzív focit játszottak ezzel járt az, hoyg némileg több volt a szabálytalanság is. Ezt gagyi nem belátni.
A bőrgatyások örüljenek, hogy milliárdos keretükből erre a bíróra is futotta/ szerencséjüknek, hogy Övre pont őket választotta ki. És reménykedjenek velem együtt, hoyg nem kell továbbjutniuk, csakhogy az első rendes Barca/Mu ellen bemásszanak sünibe védekezni
_alerob 2010.02.18. 19:17:02
kurvaszar a juventus
rexford 2010.02.18. 19:21:07
Micsoda leventegól bazmeg.
rexford 2010.02.18. 19:22:35
Ennyi nagydarab paraszttal nem csoda, h kontragólt kapunk.
_alerob 2010.02.18. 19:32:02
Mekkora gól, Amauri, te jó ég!
BruceWayne 2010.02.18. 19:32:55
gondolom ez volt emberemlékezet óta a 2. használható beadás Amauri felé XD
rexford 2010.02.18. 19:34:28
Sanyi volt nagy megint.
Vul-Kahn 2010.02.18. 19:35:16
@mbemba: "Erról az jutott eszembe, hogy örüljenek, hogy élnek!"
Az a te bajod. Attól még nem kéne burkoltan nácizni (meg sehogy)!
@gabenito: egyáltalán nem kritizáltam a hozzáállásotokat (gondolom nem is nekem szántad azt a részt)
Azt viszont továbbra is állítom, hogy azok után, amit a Fiorentina az elmúlt 8 évben elkövetett/ ami történt vele, nekik 2010 februárjában nem lenne szabad BL-t játszaniuk (és az a durva, hogy már 2008 szeptemberében is megtehették).
Ha az Olasz Labdarúgó Szövetség és/vagy az UEFA a helyes döntéseket hozza meg ezekben az esetekben, akkor tegnap nem Münchenbe, hanem kb Frosinone-ba utaztatok volna mondjuk egy havazás miatt elhalasztott Serie B-s meccsre.
A csalózásodat pedig nem kommentálom, ítéltek a javunkra egy lesgólt, ami nélkül nem nyertünk volna, de amivel együtt is megérdemelt a győzelem. Ha még nem láttál ilyet, és nem bírod feldolgozni, akkor nagyon sajnálom.
Az a te bajod. Attól még nem kéne burkoltan nácizni (meg sehogy)!
@gabenito: egyáltalán nem kritizáltam a hozzáállásotokat (gondolom nem is nekem szántad azt a részt)
Azt viszont továbbra is állítom, hogy azok után, amit a Fiorentina az elmúlt 8 évben elkövetett/ ami történt vele, nekik 2010 februárjában nem lenne szabad BL-t játszaniuk (és az a durva, hogy már 2008 szeptemberében is megtehették).
Ha az Olasz Labdarúgó Szövetség és/vagy az UEFA a helyes döntéseket hozza meg ezekben az esetekben, akkor tegnap nem Münchenbe, hanem kb Frosinone-ba utaztatok volna mondjuk egy havazás miatt elhalasztott Serie B-s meccsre.
A csalózásodat pedig nem kommentálom, ítéltek a javunkra egy lesgólt, ami nélkül nem nyertünk volna, de amivel együtt is megérdemelt a győzelem. Ha még nem láttál ilyet, és nem bírod feldolgozni, akkor nagyon sajnálom.
Phuturo 2010.02.18. 19:37:05
@Nerazzurri: ami azt illeti de ceglie se az a gólpasszokat osztogató szélső...
rexford 2010.02.18. 19:37:12
Ez a háromvédős rendszer a Juvénál nagyon heló, félek odanézni, amikor az Ajax támad.
Piiii 2010.02.18. 19:41:35
@Nerazzurri: 10/10 bevágta:)
rexford 2010.02.18. 19:43:51
Marchisióval és Sissokóval mi van mostanában? Ők lettek ugyanolyan szarok, mint a többiek, vagy a többiek javultak fel? Marchisio nem jó szélsőnek, az egyértelmű, de akkor hol kéne játszania?
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.18. 19:43:59
@Vul-Kahn: Nem kéne hülyeségeket írni!
robill760 2010.02.18. 19:45:52
"a szűk vereség valószínűleg még úgy is belefér az angoloknak, hogy Senderos a kapusszerkót megkaparintva szivárgott vissza a csapatba." - ez a hét poénja (nekem). Köszi :)
zsakfos 2010.02.18. 19:54:32
Áh kár ezért a Juve gólért, de nem vagyunk rosszak. Sőt egy pár alázás is belefért:) Nyerünk 3-1-re:) Suareztől több kell! Felhívnám mindenki figyelmét a 2-es számú Gregory van der Wielre, 2 éven belül a világ egyik legjobb jobb oldali védője lesz.
Lojzi_ 2010.02.18. 20:05:56
Kár ezen a tegnapi meccsen annyit pörögni.
Van egy idióta, akit néha valamelyik rokona a Szövetségnél benyom egy jó zsíros játékvezetés erejéig, és ott elszabadul a pokol.
Azt sosem tudjuk meg, hogy mi történt volna normális játékvezetés mellett.
_Szerintem_ ez lett volna:
Vélhetőleg (a rengeteg taktikai fault miatt) már korábban emberhátrányba kerülnek az olaszok sárga-pirosal, vagy kénytelen kelletlen a sárgalapos védők óvatosabb játéka miatt jobban fickándozni kezdenek a bajor szélsők.
Ettől függetlenül a Bayernből többen rossz teljesítményt nyújtottak, elsősorban Ribéry.
A Fiorentina nem akart sokat, de kis szerencsével összejöhetett volna nekik.
De nem, mert egy lest elnéztek. Ilyen van.
Erre írta valaki, hogy ezek hosszú távon kiegyenlítődnek. Volt már olyan olasz csapat Münchenben, amelyik lesgólt szerzett.
Vagy ott volt a Bordeaux ellen elmaradt piros-büntető kombó ami tekintve, hogy az első félidőben volt sokat segített volna a csapaton.
Az egészből csak annyit akarok kihozni, hogy felesleges ezen pörögni, meg pláne egymással tusakodni itt fasisztázásig, meg "miért nem vagytok a B ligában"-ig. Vagy megoldja ezt a kérdést a FIFA, vagy marad az emberi hiba (gyakori) lehetősége.
Ez kb. mindkét csapatnak és minden szurkolónak szar, ami történt.
Van egy idióta, akit néha valamelyik rokona a Szövetségnél benyom egy jó zsíros játékvezetés erejéig, és ott elszabadul a pokol.
Azt sosem tudjuk meg, hogy mi történt volna normális játékvezetés mellett.
_Szerintem_ ez lett volna:
Vélhetőleg (a rengeteg taktikai fault miatt) már korábban emberhátrányba kerülnek az olaszok sárga-pirosal, vagy kénytelen kelletlen a sárgalapos védők óvatosabb játéka miatt jobban fickándozni kezdenek a bajor szélsők.
Ettől függetlenül a Bayernből többen rossz teljesítményt nyújtottak, elsősorban Ribéry.
A Fiorentina nem akart sokat, de kis szerencsével összejöhetett volna nekik.
De nem, mert egy lest elnéztek. Ilyen van.
Erre írta valaki, hogy ezek hosszú távon kiegyenlítődnek. Volt már olyan olasz csapat Münchenben, amelyik lesgólt szerzett.
Vagy ott volt a Bordeaux ellen elmaradt piros-büntető kombó ami tekintve, hogy az első félidőben volt sokat segített volna a csapaton.
Az egészből csak annyit akarok kihozni, hogy felesleges ezen pörögni, meg pláne egymással tusakodni itt fasisztázásig, meg "miért nem vagytok a B ligában"-ig. Vagy megoldja ezt a kérdést a FIFA, vagy marad az emberi hiba (gyakori) lehetősége.
Ez kb. mindkét csapatnak és minden szurkolónak szar, ami történt.
_alerob 2010.02.18. 20:08:10
@rexford: Sérülés után jöttek vissza valamennyivel, tehát még a csoda várhat. Egyébként Sissoko a hétvégén sem brillírozott.
Vul-Kahn 2010.02.18. 20:13:47
@mbemba:
Az ilyen komment mindig minden helyzetben fasza ütőkártya, én elhiszem...
Főleg azután, hogy ezzel nyitottál: "Mi köze volt a Bayernnek a 2-1-hez?" :DDDDDD
Hagyjuk inkább... Fárasztasz, meg mennem is kell...
Az ilyen komment mindig minden helyzetben fasza ütőkártya, én elhiszem...
Főleg azután, hogy ezzel nyitottál: "Mi köze volt a Bayernnek a 2-1-hez?" :DDDDDD
Hagyjuk inkább... Fárasztasz, meg mennem is kell...
_alerob 2010.02.18. 20:15:19
látszik ki adott be most :)
Piiii 2010.02.18. 20:16:47
na már többet csinált a hórihorgas ezen a meccsen mint egész évben eddig...hirtelen jók lettek a beadások a fejére? :)
Phuturo 2010.02.18. 20:16:59
ha a régi juvéból nem rázza meg magát vmelyik öreg akkor teljesen sansztalanok
_alerob 2010.02.18. 20:19:13
@Phuturo: most rázta meg magát kétszer az egyik..
_alerob 2010.02.18. 20:26:23
@Nerazzurri: kár h 2/2 típus
Lojzi_ 2010.02.18. 20:49:57
Brazzzoooo! Nyihihi.
rexford 2010.02.18. 21:04:11
@Nerazzurri: Féltem is, hogy addig ekézzük, míg feltámad és majd bocsánatért kell esedezni pl. Mr. AT-nál
agentagent 2010.02.18. 21:04:53
Bravo Cs. ZSuzsi!
....Sahtarnak hátrány hogy még nem kezdődött el az orosz bajnokság.....
Mint oly sokszor megint fingod nincs semmiről. Vajon most melyik média mogul cerkáját nyálazod lsd. tv2/Árpa apu, hogy abban a székben ücsöröghetsz?
ehhhh....
Bánki Dodó is mondjon le.....
....Sahtarnak hátrány hogy még nem kezdődött el az orosz bajnokság.....
Mint oly sokszor megint fingod nincs semmiről. Vajon most melyik média mogul cerkáját nyálazod lsd. tv2/Árpa apu, hogy abban a székben ücsöröghetsz?
ehhhh....
Bánki Dodó is mondjon le.....
zsakfos 2010.02.18. 21:16:35
Azért szeretem a holland focit mert szépen tudnak játszani és azért utálom az olaszt mert ilyen fostalicska anti-focival is képesek meccset nyerni.
Sajnos hiányzik három rutinos klasszis játékos ( egy középső védő, egy tizes, és egy igazi középcsatár), hogy igazán jók és eredményesek legyünk.
Reménykedem a visszavágóban, bár Suarez nélkül nagyon nehéz lesz.
Del Pieronak meg max respect:az egyetlen játékos a Juventusban aki igazán 'játsza' ezt a játékot.
Ps. egy Ajax-Juve ( meg egy izgalmasnak tűnő EL forduló) azért megért volna egy posztot...
Sajnos hiányzik három rutinos klasszis játékos ( egy középső védő, egy tizes, és egy igazi középcsatár), hogy igazán jók és eredményesek legyünk.
Reménykedem a visszavágóban, bár Suarez nélkül nagyon nehéz lesz.
Del Pieronak meg max respect:az egyetlen játékos a Juventusban aki igazán 'játsza' ezt a játékot.
Ps. egy Ajax-Juve ( meg egy izgalmasnak tűnő EL forduló) azért megért volna egy posztot...
vadkutya 2010.02.18. 21:34:36
Amauri-t az Arsenal-ba! Már akkor kedveltem a játékát, mikor még a Palermo-ban rúgta a bőrt, a "kis" gólok mestere, ahogy ma is láthattuk...
ulver 2010.02.18. 21:37:26
Vucsinics szép gólja, 0-1.
A stream szaggat, de a vezetés megvan.
A stream szaggat, de a vezetés megvan.
Piiii 2010.02.18. 21:37:46
Mirko mekkora alázós laza gólt vágott, az igen!!!
giacinto 2010.02.18. 21:43:14
Roma-Juve döntőt akarok, természetesen Ranieri kaján vigyorával a végén! :)
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.18. 21:44:56
@vadkutya:
brazil-olasz. Milyen remek párosítás egy játékosnál. Szimpatikus.
brazil-olasz. Milyen remek párosítás egy játékosnál. Szimpatikus.
ulver 2010.02.18. 21:46:06
Kapuscsere, remélem Doni a jobbik arcát mutatja ma.
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.18. 22:00:13
A tegnapi meccshez még egy kis adalék:
A skysports stúdiójában David Platték Fabianski tapasztalatlanságát emelték ki fő problémaként, és megemlítették, hogy egy ilyen szituációban Lehmann a stadionból is kirúgta volna a labdát, és beszed legalább 1 sárgát. Lehet nem szeretni az öreg Jenst, de ő legalább tökös volt. Nem ilyen puhapöcs mint a lengyel.
Neki és Denilsonnak küldöm szeretettel:
www.youtube.com/watch?v=3rpZDWTNevM
A skysports stúdiójában David Platték Fabianski tapasztalatlanságát emelték ki fő problémaként, és megemlítették, hogy egy ilyen szituációban Lehmann a stadionból is kirúgta volna a labdát, és beszed legalább 1 sárgát. Lehet nem szeretni az öreg Jenst, de ő legalább tökös volt. Nem ilyen puhapöcs mint a lengyel.
Neki és Denilsonnak küldöm szeretettel:
www.youtube.com/watch?v=3rpZDWTNevM
Mr.AT 2010.02.18. 22:05:37
A mai két gólunkat az "Amaurit adjuk el / cseréljük el egy zacskó szotyira / áldozzuk fel rituálisan" szekciónak ajánlanám. :) Cupp, cupp!
vadkutya 2010.02.18. 22:13:12
@Mr.AT: Pedig nyugodtan feljebb tolhatnátok. Mármint észak felé, hadd fázzon egy picit... ;)
Titi120 2010.02.18. 22:24:46
Volt ma NB II is ? :o)
mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.18. 22:27:12
az annyira werderes, hogy kiszopnak egy twentétől. a bréma a bundás atletico madridja.
nagyon durva, jansen már a büntetőket is lövi hamburgban.
a fos hertha viszont egyelőre otthon tart egy pontot.
@Titi120: :))
nagyon durva, jansen már a büntetőket is lövi hamburgban.
a fos hertha viszont egyelőre otthon tart egy pontot.
@Titi120: :))
ulver 2010.02.18. 22:34:25
Örülök, hogy cserélt a Pana, de tényleg. Egyből gólt fejelt.
Kiegyenlített meccs, volt pár helyzete a görögöknek is, az 1-1 még mindig jó, idegnben lőtt gól van.
Kiegyenlített meccs, volt pár helyzete a görögöknek is, az 1-1 még mindig jó, idegnben lőtt gól van.
fran7 2010.02.18. 22:39:33
Nézi valaki a Pool meccset, ki az a kék ruhás csávó a 16-osnál? Mint a bíró van öltözve, de nem a partjelző.
BruceWayne 2010.02.18. 22:39:37
@Titi120: ja, nem ismerős? ahol nemrég ti is egy 4-est cumiztatok a tajgab@szóktól :)
ulver 2010.02.18. 22:46:17
Cerci bejött, futott egy touchdown-t a 16-oson belülre, Pizarro meg belőtte. nem lehet itt gond.
ulver 2010.02.18. 22:49:38
nem vagyok hozzászokva ehhez az utóbbi időben, mi az hogy KÉT gólt is kapunk?
Amatőr védekezés volt + Doni.
Amatőr védekezés volt + Doni.
ulver 2010.02.18. 22:53:33
ilyen nincs.
Titi120 2010.02.18. 22:58:18
@Nerazzurri:
Ööö, az ezt megelőző évben poroltuk el az Intert a saját pályáján ? Kicsit összemosódnak már az évek, olyan régen voltak ezek, nem ? ;)
Ööö, az ezt megelőző évben poroltuk el az Intert a saját pályáján ? Kicsit összemosódnak már az évek, olyan régen voltak ezek, nem ? ;)
Piiii 2010.02.18. 22:59:39
@ulver: hála doni barátunknak. nincs sergio egyből 3at kapunk és kikapunk... minden sorozat végeszakad egyszer. grat a görögöknek. bár ezt mi szúrtuk el, de nagyon
Everred 2010.02.18. 23:00:45
Végigszenvedtem ezt a Liverpool-meccset, hát, 90 perc az életemből, amit soha nem kapok vissza. Ha csak a forma döntene, Gerrard jelen állás szerint szépen kihagyná a világbajnokságot.
A négy spanyol klub összesen nem tudott egy győzelmet összehozni, azér az bravúr.
A négy spanyol klub összesen nem tudott egy győzelmet összehozni, azér az bravúr.
értelmetlen_nevű 2010.02.18. 23:02:39
fcbayernmunchen.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2808:koezlemeny&catid=9:hk
Rég szégyelltem magam ennyire. :(((
Rég szégyelltem magam ennyire. :(((
ulver 2010.02.18. 23:02:44
A feladat adott: Rómában nyerni kell.
Két gólt kapni az utolsó tíz percben egyszerűen nem lehet.
Baptista ismét csodálatosan játszott, mindenképpen a brazil válogatottban a helye. Szerintem nem is ért labdába az utolsó fél órában.
Nyilván nem csak Doni tehet róla, de mégiscsak három gólt kapott egy félidő alatt és volt még két meredek megoldása, minden labda kijön róla. Akkor már Lobont inkább.
Látom a Liverpool is magabiztos volt, teljesítették Benitez maximális elvárását.
Két gólt kapni az utolsó tíz percben egyszerűen nem lehet.
Baptista ismét csodálatosan játszott, mindenképpen a brazil válogatottban a helye. Szerintem nem is ért labdába az utolsó fél órában.
Nyilván nem csak Doni tehet róla, de mégiscsak három gólt kapott egy félidő alatt és volt még két meredek megoldása, minden labda kijön róla. Akkor már Lobont inkább.
Látom a Liverpool is magabiztos volt, teljesítették Benitez maximális elvárását.
rizla 2010.02.18. 23:22:15
kár, hogy gera parádézásának nem lehet felhőtlenül örülni a válogatott miatt
BruceWayne 2010.02.18. 23:23:12
@Titi120: ehhh :) ha de nagy elporolás volt az 10 ember ellen (az is milyen kiállítás volt).....
Piiii 2010.02.18. 23:49:02
@értelmetlen_nevű: hát ez szánalmas, már bocsánat...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 00:26:32
@vadkutya: "Almunia and Song set for Sunderland return Diaby joins injury list, Gallas, Arshavin and Eduardo still out"
ahogy megmondtam... most Diaby... Bendtnert a kapuba és 2 problémát oldunk meg! :)
ahogy megmondtam... most Diaby... Bendtnert a kapuba és 2 problémát oldunk meg! :)
horas 2010.02.19. 01:48:18
@_benito: A jó öreg thrash hullám,persze a grave digger a germán heavy vonal...ne csak mindig az az hülye foci ugye...;)
Woland 2010.02.19. 07:07:25
@vadkutya: @imici77:
Waczak Manuel vagy Lukaszkezu Fabian...
nem semmi valasztek!
de most oszinten, szerintem Almunia siman oke (nem klasszis, de oke) - nem nagyon emlekszem ra hogy rajta ment volna el meccsetek. a ManU ellen az elso golban volt ugyahogy benne (nelkule is gol lett volna), a Chelsea ellen egyikben sem.
Fabianskihoz viszonyitva pedig maga Pat Jennings a spanyol! ezt a lengyel sracot egyetlen egyszer sem lattam ugy vedeni hogy ne hitetlenkedtem volna annak kapcsan Wenger mennyire kiall mellette.
a Guardian live kozvetiteseben jol fogalmaztak. "Fabianski is a complete eejit!" (csak ok mindent nagybetuvel szedtek.) az "eejit" idiota jelentesu ir karomkodas. azert keves jatekost illetett eddig brit broadsheet ezzel a nevvel.
szoval szerintem Fabianskit ki kell vagni mint macskat. Almunia marad szepen elso szamu kapus, Mannone meg majd melegiti a padot nyarig. (akkor meg csak hoz majd valakit a mesteretek, nehogyma ne...) a lengyel anyamasszonykatonaja tavaly es iden is kipottyantott benneteket az FA-Kupabol. iden is szep eselyetek mutatkozott a dontore legalabbis (tavaly meg ugye elodonto volt ha jol emlekszem). es ha nincs az a judasfajzat Cuntbell akkor most lehet hogy a BL-bol is sajatkezuleg ejti ki az Arse-ot. (0-2 azert elegge veszelyes eredmeny lett volna.) igy meg valszeg tovabbjutas lesz a vege, kulonosen hogy Almunia felepult.
de lenyeg a lenyeg, szerintem abba kell hagyni gyamoltalan lengyel tesverunk lelkenek patyolgatasat.
Waczak Manuel vagy Lukaszkezu Fabian...
nem semmi valasztek!
de most oszinten, szerintem Almunia siman oke (nem klasszis, de oke) - nem nagyon emlekszem ra hogy rajta ment volna el meccsetek. a ManU ellen az elso golban volt ugyahogy benne (nelkule is gol lett volna), a Chelsea ellen egyikben sem.
Fabianskihoz viszonyitva pedig maga Pat Jennings a spanyol! ezt a lengyel sracot egyetlen egyszer sem lattam ugy vedeni hogy ne hitetlenkedtem volna annak kapcsan Wenger mennyire kiall mellette.
a Guardian live kozvetiteseben jol fogalmaztak. "Fabianski is a complete eejit!" (csak ok mindent nagybetuvel szedtek.) az "eejit" idiota jelentesu ir karomkodas. azert keves jatekost illetett eddig brit broadsheet ezzel a nevvel.
szoval szerintem Fabianskit ki kell vagni mint macskat. Almunia marad szepen elso szamu kapus, Mannone meg majd melegiti a padot nyarig. (akkor meg csak hoz majd valakit a mesteretek, nehogyma ne...) a lengyel anyamasszonykatonaja tavaly es iden is kipottyantott benneteket az FA-Kupabol. iden is szep eselyetek mutatkozott a dontore legalabbis (tavaly meg ugye elodonto volt ha jol emlekszem). es ha nincs az a judasfajzat Cuntbell akkor most lehet hogy a BL-bol is sajatkezuleg ejti ki az Arse-ot. (0-2 azert elegge veszelyes eredmeny lett volna.) igy meg valszeg tovabbjutas lesz a vege, kulonosen hogy Almunia felepult.
de lenyeg a lenyeg, szerintem abba kell hagyni gyamoltalan lengyel tesverunk lelkenek patyolgatasat.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.19. 08:01:41
@értelmetlen_nevű: a chelsea-barca után én is kaptam egy ilyet, aranyos volt, jól felhúzta magát. :)
sportgeza.hu/futball/2009/05/06/egy_kapura_lovessel_bl-dontoben_a_barcelona/
sportgeza.hu/futball/2009/05/06/egy_kapura_lovessel_bl-dontoben_a_barcelona/
drdugo 2010.02.19. 09:15:10
nem ertem miert a bayern lenne az eselyese annak a parharcnak. a fio azt csinalta amit idegenben kell egy ilyen csapat ellen, a feladatot meg is oldottak tokeletesen, kár hogy az a norvég majom másképp gondolta.
viszont firenzében már fel is lehet írni előre egy megadott 11-est a fionak vagy egy bayern játékosnak kiosztott pirosat kompenzácio gyanánt...
a muncheniek szerintem már lejátszották a szezon meccsét a juve ellen idegenben. ott bejött nekik minden, de tulzás volt bl esélyesnek kikiáltani őket. ha olyan istenkirályok lennének, mint ahogy fel voltak sztárolva, akkor ezt a tartalékos, betömörülő fiót is 3-4 góllal simán ütötték volna. kemeny meccs lesz firenzében, de nem a drukk szól belőlem, ha azt mondom hogy mostmár esélyesebb a fio. nem azért mert olyan hű de jók lennének, hanem mert ez a bayern egy nagyképü, abszolút overhyped brigád, jó hogy egyáltalán belefér a tv képernyőjébe egynéhány müncheni játékos arca...
viszont firenzében már fel is lehet írni előre egy megadott 11-est a fionak vagy egy bayern játékosnak kiosztott pirosat kompenzácio gyanánt...
a muncheniek szerintem már lejátszották a szezon meccsét a juve ellen idegenben. ott bejött nekik minden, de tulzás volt bl esélyesnek kikiáltani őket. ha olyan istenkirályok lennének, mint ahogy fel voltak sztárolva, akkor ezt a tartalékos, betömörülő fiót is 3-4 góllal simán ütötték volna. kemeny meccs lesz firenzében, de nem a drukk szól belőlem, ha azt mondom hogy mostmár esélyesebb a fio. nem azért mert olyan hű de jók lennének, hanem mert ez a bayern egy nagyképü, abszolút overhyped brigád, jó hogy egyáltalán belefér a tv képernyőjébe egynéhány müncheni játékos arca...
balu11 2010.02.19. 09:21:22
(az egyre öregebb Hölgy, is csak akkor tud nyerni, amikor ezzel kihúz a zsebemből egy csomó pénzt, h b....nák meg)
avenger13 2010.02.19. 09:35:13
@drdugo: konkrétan kire gondolsz? a juven és a fion kívül láttad őket játszani? mondjuk idén? az utóbbi 13 tétmeccsüket megnyerték. a fiorentina meg kb. elvesztette. beálltak védekezni, a bayernnek meg most nem ment annyira. a lesgól az tényleg les volt, ezt mindenki elismerte. szerintem sem esélyesek a bl megnyerésére, de jelentősen javultak tavaly óta. a probléma csak az, hogy a fionak a visszavágón nem lesz elég védekeznie. akkor meg jönnek majd a ribery robben kontrák, amiket most lerántásokkal és szabálytalanságokkal sikerült "megoldani". lehet ott ezért majd osztanak lapot is.
TickTickTickBoom 2010.02.19. 09:39:07
nem sokkal, de a német csapatok ismét hoztak egy kicsit a hátrányon az olaszokkal szemben a héten (BL+EL) coefficient szempontból
pláne ha vehetjük úgy, hogy a Milan +Fiorentina ki fog esni, amire nagyobb az esély, minthogy nem
Inter sem esélyese a párharcának, de ott még bármi lehet
EL-ben Juve veszi az első akadályt, de a Hamburg és Wolsburg is valszeg, a Werder/Hertha/Roma még kérdéses
na jó, bármelyik alakulhat teljesen máshogy még:D, de ez a hét most a németeknek kedvezett egy kicsit
( a tét ugye az, hogy honnan indulhat majd 4 BL csapat Serie A vagy Bundesliga)
pláne ha vehetjük úgy, hogy a Milan +Fiorentina ki fog esni, amire nagyobb az esély, minthogy nem
Inter sem esélyese a párharcának, de ott még bármi lehet
EL-ben Juve veszi az első akadályt, de a Hamburg és Wolsburg is valszeg, a Werder/Hertha/Roma még kérdéses
na jó, bármelyik alakulhat teljesen máshogy még:D, de ez a hét most a németeknek kedvezett egy kicsit
( a tét ugye az, hogy honnan indulhat majd 4 BL csapat Serie A vagy Bundesliga)
Republik of Mancunia 2010.02.19. 09:40:56
Bayern-Fio
Szép ábránd Van Gaaltól és tökösség hogy 442őt játszat , de ha van egy kis esze akkor a nagy meccseken 433ra áll, Rooben-Ribery szélekkel és a középpályát megerősíti, mert ott VB és Schweinsteiger kevés lesz a későbbiekben, és ezen a meccsen is a Fio a kpálya közepén megfogta a Bayernt. Idegenben gondolom 433 lesz, és akkor Robbennek is nagyobb területe lesz és vagy 2-3gól benne lesz a Bayern kontráiban. (ha addig Robben nem sérül meg) Lehet VG kicsit lebecsülte a Fio erejét, szerintem a BL-ben idén utoljára láttuk a Bayernt 442ben.
Szép ábránd Van Gaaltól és tökösség hogy 442őt játszat , de ha van egy kis esze akkor a nagy meccseken 433ra áll, Rooben-Ribery szélekkel és a középpályát megerősíti, mert ott VB és Schweinsteiger kevés lesz a későbbiekben, és ezen a meccsen is a Fio a kpálya közepén megfogta a Bayernt. Idegenben gondolom 433 lesz, és akkor Robbennek is nagyobb területe lesz és vagy 2-3gól benne lesz a Bayern kontráiban. (ha addig Robben nem sérül meg) Lehet VG kicsit lebecsülte a Fio erejét, szerintem a BL-ben idén utoljára láttuk a Bayernt 442ben.
Republik of Mancunia 2010.02.19. 09:47:03
Porto-Arsét nem láttam, de ha otthon nem jut tovább (akár kapus nélkül is) az arsenal akkor Wenger monnyon le.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 09:53:00
@Woland: én nagyon sokszor megvédtem már itt Almuniát...
ez a hülye meg elmehet a picsába... de nem veszünk kapust, mert a tarcsiban is van egy kimondhatatlan nevű lengyelünk, most kölcsönben van, majd jön peter135 és mindent elmond Róla:)
kapusra nem költünk, ebben biztos vagyok.
ez a hülye meg elmehet a picsába... de nem veszünk kapust, mert a tarcsiban is van egy kimondhatatlan nevű lengyelünk, most kölcsönben van, majd jön peter135 és mindent elmond Róla:)
kapusra nem költünk, ebben biztos vagyok.
Republik of Mancunia 2010.02.19. 09:54:36
@imici77:
Sol után Semant is fel kéne hívnia Wengernek:)
Sol után Semant is fel kéne hívnia Wengernek:)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 09:56:32
@Republik of Mancunia: :) Supermann szerintem még beférne, max kifutna néha pissantani a kapu mögé :) egy igazi tuskó kapus, de még elpadozhatna nálunk...
chrisred 2010.02.19. 10:03:04
@TickTickTickBoom: A jövő évet nézve. A 2012/13-as idény szempontjából egyre nagyobb a németek előnye, persze abba a következő kupaszezon is bele fog számítani.
vadkutya 2010.02.19. 10:47:52
@Woland: "ezt a lengyel srácot egyetlen egyszer sem láttam úgy védeni hogy ne hitetlenkedtem volna annak kapcsán Wenger mennyire kiáll mellette"
Egyetértek, ugyanezt érzem én is, szinte mindig. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...
@imici77: Diaby-nak érthetően nem örülök, Song-nak viszont annál inkább. Tegnap megérkezett az ő nevével fémjelzett mez is, megy a falra... :)
Egyetértek, ugyanezt érzem én is, szinte mindig. Egyebet nem tudok, kérem kapcsolja ki...
@imici77: Diaby-nak érthetően nem örülök, Song-nak viszont annál inkább. Tegnap megérkezett az ő nevével fémjelzett mez is, megy a falra... :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.19. 10:47:55
@avenger13: azért készülj fel arra, hogy ez nem így lesz. az olasz sportdiplomácia teljes lendülettel megindult, el fogják tiltatni övrebót is.
már most készítheted az érszorítót, mert tolni fogják a fiót a visszavágón, még talán durvábban is, mint a bayernt az első meccsen.
nekem egyébként még mindig fogalmam nincs, mire ez a nagy önbizalom, a fio nagyon simán pariban volt a kiállításig. és csak jelzem, hogy a lyon és a liverpool is elég simán kikapott firenzében. (+ most még jön a jutifali a bíróktól is)
már most készítheted az érszorítót, mert tolni fogják a fiót a visszavágón, még talán durvábban is, mint a bayernt az első meccsen.
nekem egyébként még mindig fogalmam nincs, mire ez a nagy önbizalom, a fio nagyon simán pariban volt a kiállításig. és csak jelzem, hogy a lyon és a liverpool is elég simán kikapott firenzében. (+ most még jön a jutifali a bíróktól is)
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.02.19. 10:51:53
@_benito: no, ez igen érdekes lesz, én meg vagyok győződve, hogy sima lesz a Bayern továbbjutás, a kettős győzelmet sem tartom kizártnak. Együtt nézzük, vesztes fizet :)
vadkutya 2010.02.19. 10:53:44
@imici77: Én mellesleg úgy gondolom, egy kapus igenis legyen tuskó, keltsen némi félelmet és ellenszenvet.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 11:01:56
@vadkutya: casillas, buffon, vds, given, stb... nem tuskók.
balu11 2010.02.19. 11:07:18
@vadkutya: sztem a "keltsen félelmet és némi ellenszenvet" kitétel Fabianskival kapcsolatban maradéktalanul érvényesül
apró szépséghiba, hogy nem az ellenfél játékosaira, hanem saját szurkolóira vonatkoztatva
apró szépséghiba, hogy nem az ellenfél játékosaira, hanem saját szurkolóira vonatkoztatva
avenger13 2010.02.19. 11:08:36
@_benito: soha nem gondoltam, hogy sima lesz a visszavágó. a bírók a lesgóllal tolták a bayernt. ez igen erős. de egyébként nem. a fio 26 szabálytalanságából alig toroltak meg párat. szerintem övrebö szimplán hülye a bíráskodáshoz, nem a bayernt akarta tolni. ha 1-1 a vége, akkor nem tudom ki, hogy gondolná. másrészt mint említettem a bayern nem játszott jól. az előző hetekhez képest alul teljesítettek. a visszavágón bármi megtörténhet, még az is, hogy a bíró tényleg pártatlan lesz. azt továbbra is fenntartom, hogy a fiorentina így nem állhat be védekezni, ezért az a mérkőzés teljesen másról fog szólni.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.19. 11:10:01
@heinrich: nem mondtam, hogy a fio tovább fog jutni, és azt sem vitatom, hogy a bayern sokkal jobb csapat.
csak ennek a meccsnek a megítélésében nem értek egyet. és persze nem tagadhatom azt sem, hogy a fiónak drukkoltam, és sajnáltam, hogy egy SIMA IKSZES MECCSEN így elbántak velük :)
csak ennek a meccsnek a megítélésében nem értek egyet. és persze nem tagadhatom azt sem, hogy a fiónak drukkoltam, és sajnáltam, hogy egy SIMA IKSZES MECCSEN így elbántak velük :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.19. 11:11:09
@avenger13: lehetséges, hogy a bayern játékának volt köze ahhoz, hogy a fio nem egy bundesliga-középcsapat?
Titi120 2010.02.19. 11:12:29
@Republik of Mancunia:
Ez egy jó kérdésfelvetés, de LVG-nak szerintem esze ágában sincs védekező felfogásban kiküldeni a csapatot Firenzében sem.
Ribery addig elkapja a fonalat és Robbennel párban pusztitó kontrákat vezetve már az első félidőben eldöntik a továbbjutás kérdését, ez az én tippem. :)
@_benito:
Vesszen el házam, lovam, marhám, ha a jó Hoeness nem vezetne megelőző támadásokat a meccs előtti napokon, s nem kántálná világgá, hogy a spori kompenzálni fog, nem kis nyomást helyezve a mi oldalunkról se a sípmesterre. ;)
Ez egy jó kérdésfelvetés, de LVG-nak szerintem esze ágában sincs védekező felfogásban kiküldeni a csapatot Firenzében sem.
Ribery addig elkapja a fonalat és Robbennel párban pusztitó kontrákat vezetve már az első félidőben eldöntik a továbbjutás kérdését, ez az én tippem. :)
@_benito:
Vesszen el házam, lovam, marhám, ha a jó Hoeness nem vezetne megelőző támadásokat a meccs előtti napokon, s nem kántálná világgá, hogy a spori kompenzálni fog, nem kis nyomást helyezve a mi oldalunkról se a sípmesterre. ;)
giacinto 2010.02.19. 11:14:44
@chrisred:
sajnos már 2011 őszétől a németeké lehet a 4. BL-hely, mert ha a 2006 utáni eredményeket nézzük, 2,813 ponttal vezetnek. ennyit kéne ledolgozni az oalszoknak a köv. másfél évben.
de azt is el tudom képzelni, hogy kb 1 évig lesz a németeknél a 4. BL-hely, aztán amikor a német 4.-et kipofozzák a BL-selejtezőben, az olasz 4. meg hasít 1-2 kört az EL-ben, simán visszafordul az egész.
sajnos már 2011 őszétől a németeké lehet a 4. BL-hely, mert ha a 2006 utáni eredményeket nézzük, 2,813 ponttal vezetnek. ennyit kéne ledolgozni az oalszoknak a köv. másfél évben.
de azt is el tudom képzelni, hogy kb 1 évig lesz a németeknél a 4. BL-hely, aztán amikor a német 4.-et kipofozzák a BL-selejtezőben, az olasz 4. meg hasít 1-2 kört az EL-ben, simán visszafordul az egész.
mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.19. 11:16:23
egyrészt, ha a bayern nem tud kihozni egy ikszet ez a fio ellen előnyről, akkor essen is ki és húzza be a kupa-bajnokságot otthon, mert nincs sok keresnivalója a bl-ben
másrészt a gond az lesz, hogy a bayernnek viszont jó a döntetlen, ami probléma gyanánt el fogja nyomni a fio támadáskényszeréből adódó előnyöket
másrészt a gond az lesz, hogy a bayernnek viszont jó a döntetlen, ami probléma gyanánt el fogja nyomni a fio támadáskényszeréből adódó előnyöket
giacinto 2010.02.19. 11:19:16
@avenger13: "szerintem övrebö szimplán hülye a bíráskodáshoz, nem a bayernt akarta tolni."
1. tagmondat: lehet (én mást is el tudok képzelni, ismerve akorábbi munkásságát)
2. tagmondat: mégis megtette. akárhogy szépítgeted.
de remélem hogy nem lesz tétje ennek a "kis turpisságnak" és a Fio lemossa a BM-et mondjuk 3-0-ra (Gila 2, Jovetic)
1. tagmondat: lehet (én mást is el tudok képzelni, ismerve akorábbi munkásságát)
2. tagmondat: mégis megtette. akárhogy szépítgeted.
de remélem hogy nem lesz tétje ennek a "kis turpisságnak" és a Fio lemossa a BM-et mondjuk 3-0-ra (Gila 2, Jovetic)
avenger13 2010.02.19. 11:29:36
@_benito: semmi köze egymáshoz a kettőnek. a dortmund ellen is megszenvedtünk, az utolsó két meccsünk ilyen volt. pontatlan volt a játék. sok az eladott labda. ez nem a fionak köszönhető, persze jobban védekeznek, de két 3 méterre ettől még szabad pontosan passzolni. ennyi.
@Titi120:@Republik of Mancunia: védekező felfogás? :) lehet így lenne jobb, ahogy republik javasolta, de titivel értek egyet. nem lesz védekező felfogás, nem csak azért mert robben ribery jó, hanem mert ki a titkos 3 ember schweini és mvb mellett? timo? egyszerűen nincs oda játékosunk. ha van buyten felépül, akkor lesz legalább egy hátvéd cserénk.
@Titi120:@Republik of Mancunia: védekező felfogás? :) lehet így lenne jobb, ahogy republik javasolta, de titivel értek egyet. nem lesz védekező felfogás, nem csak azért mert robben ribery jó, hanem mert ki a titkos 3 ember schweini és mvb mellett? timo? egyszerűen nincs oda játékosunk. ha van buyten felépül, akkor lesz legalább egy hátvéd cserénk.
Mourinho már nem a király 2010.02.19. 11:30:00
Annyira nem kell rohamoznia a Fiorentinának. Begyötörnek egy gólt, aztán mehet a bekkelés (bár talán ők az az olasz csapat aki nem teszi ezt meg, de ki tudja)
Komolyan, a Pool meccsen mi a francot csinált a sapkás ember a pályán az utolsó 10 percben??
Komolyan, a Pool meccsen mi a francot csinált a sapkás ember a pályán az utolsó 10 percben??
Titi120 2010.02.19. 11:41:59
@avenger13:
A csapatjáték fő problémája az utóbbi időben, hogy meglátásom szerint az ebben a rendszerben óriási meló elvégzésére kényszerülő Van Bommel - Schweinsteiger páros óhatatlanul is el kezdett fáradni, ezért akadozik a gépezet.
Jó lenne kicsit többet pihentetni őket, bár sajnos ahogy írtad nekik sincs minőségi váltótársuk a padon, de muszáj lenne szerintem Tymo és Altintop fokozott métékű bevetése, főleg a Köln / Mainz / Frankfurt elleni meccseken.
A csapatjáték fő problémája az utóbbi időben, hogy meglátásom szerint az ebben a rendszerben óriási meló elvégzésére kényszerülő Van Bommel - Schweinsteiger páros óhatatlanul is el kezdett fáradni, ezért akadozik a gépezet.
Jó lenne kicsit többet pihentetni őket, bár sajnos ahogy írtad nekik sincs minőségi váltótársuk a padon, de muszáj lenne szerintem Tymo és Altintop fokozott métékű bevetése, főleg a Köln / Mainz / Frankfurt elleni meccseken.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.19. 11:48:52
@Titi120: senki nem tud úgy rinyálni, mint az olaszok, ezt senki nem veheti el tőlük. én egyébként a meccs előtt jeleztem a komoly önbizalommal készülő fehérkolbászos kommunának, hogy a fiorentina nem az, aminek sokan gondolják itten.
@avenger13: :)
@avenger13: :)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 12:36:10
Manchester City: három mérkőzésről eltiltották Patrick Vieirát
Három mérkőzésre szóló eltiltással sújtották Patrick Vieirát, aki a Stoke City ellen lágyékon rúgta ellenfelét, Glenn Whelant.
A Manchester City francia középpályásának tettét a játékvezető nem vette észre, így a világ- és Európa-bajnok labdarúgó „vesztét” a televíziós felvételek okozták, azok alapján hoztak döntést az ügyében.
Vieira a Liverpool, a Stoke és a Chelsea elleni meccseke kényszerül az eltiltás miatt kihagyni.
Három mérkőzésre szóló eltiltással sújtották Patrick Vieirát, aki a Stoke City ellen lágyékon rúgta ellenfelét, Glenn Whelant.
A Manchester City francia középpályásának tettét a játékvezető nem vette észre, így a világ- és Európa-bajnok labdarúgó „vesztét” a televíziós felvételek okozták, azok alapján hoztak döntést az ügyében.
Vieira a Liverpool, a Stoke és a Chelsea elleni meccseke kényszerül az eltiltás miatt kihagyni.
vadkutya 2010.02.19. 12:37:47
@imici77: Nekem ebből a szempontból az etalon - ugyan vízilabdáról van szó - Szécsi Zoli. Ő csinálta főként a pályája elején,h amikor 1 az 1ben vitték a kapuja felé a labdát, lövés előtt rendszeresen kiordított az ellenfél játékosának olyanokat,h úgyis kifogom, esélyed sincs, mindenképp elbaszod és hasonlók. Sztem zseniális... :)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 12:39:08
‘Van Persie could be back in late April’
chrisred 2010.02.19. 12:45:56
@giacinto: A 2006-11 közti időszak eredményeit a 2012-13-as kupaszezonnál veszik figyelembe.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.19. 13:21:55
@Everred:
Nem láttam az EL-fordulót, csak az eredményeket: szégyen és gyalázat a spanyol csapatok tegnapi teljesítménye. Különösen a Valencia veresége ütött szíven (a Sárga Tengelattjáró és az Atlético idén bárki ellen esélyes a kudarcra, a Bilbao meg már eddig is erőn felül teljesít). Látom, hogy voltak kiállítások, de mivel nem láttam a meccseket, ezek taglalásába nem mennék bele.
A végleges ítélkezéssel várnék a visszavágókig, mindegyik párharc kétesélyes még.
Nem láttam az EL-fordulót, csak az eredményeket: szégyen és gyalázat a spanyol csapatok tegnapi teljesítménye. Különösen a Valencia veresége ütött szíven (a Sárga Tengelattjáró és az Atlético idén bárki ellen esélyes a kudarcra, a Bilbao meg már eddig is erőn felül teljesít). Látom, hogy voltak kiállítások, de mivel nem láttam a meccseket, ezek taglalásába nem mennék bele.
A végleges ítélkezéssel várnék a visszavágókig, mindegyik párharc kétesélyes még.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.19. 13:44:34
@vadkutya: szécsiről jó sok sztori van, nem is nagyon szeretik az ellenfelek. mondjuk még így is két klasszissal jobban, mint kiss gergőt. :)
sh4d0w 2010.02.19. 13:59:13
Noh, megnéztem az Arsenal-meccs összefoglalóját és nem értem, Wenger mit kifogásolt a szabadrúgásnál.
(Nem mellesleg, amikor Anri rúgott hasonlót a PL-ben, az rendben volt, még meg is magyarázták, hogy ők nem kérték a 9 métert.)
(Nem mellesleg, amikor Anri rúgott hasonlót a PL-ben, az rendben volt, még meg is magyarázták, hogy ők nem kérték a 9 métert.)
vadkutya 2010.02.19. 14:02:54
@_benito: Háromszoros olimpiai bajnokok mindketten, több kommentárt ez nem igényel... :)
rexford 2010.02.19. 14:53:01
@_benito: Kiss Gergőt miért utálják? Olyan jóravaló gyereknek tűnik.
Az ellenfél hergelésének legnagyobb mestere Jesus Rollan volt, nyugodjék békében.
Az ellenfél hergelésének legnagyobb mestere Jesus Rollan volt, nyugodjék békében.
rexford 2010.02.19. 14:59:12
@Everred: Ha csak a forma döntene, Gerrard jelen állás szerint szépen kihagyná a világbajnokságot.
Soha nem volt és soha nem is lesz nagy király. 5 meccsből 2-szer, vagy inkább többször, irtó szar.
Soha nem volt és soha nem is lesz nagy király. 5 meccsből 2-szer, vagy inkább többször, irtó szar.
balu11 2010.02.19. 16:06:09
(mivel nincs EL poszt, ezért ide)
már többször említettem, hogy nálam Zamora kerettag lenni (akár Heskey kárára) - elég csak megnézni gólokat a Fulham-Sakhtarról:
1. olyan ütempasszt adott Gerának, hogy még a technikásnak nevezett irányítóknak is böcsületére vállna
2. no comment
és ezek mellett igazi center, aki leköt 2 védőt, bírja erővel, és nem is lassú
mi kell, még? :)
már többször említettem, hogy nálam Zamora kerettag lenni (akár Heskey kárára) - elég csak megnézni gólokat a Fulham-Sakhtarról:
1. olyan ütempasszt adott Gerának, hogy még a technikásnak nevezett irányítóknak is böcsületére vállna
2. no comment
és ezek mellett igazi center, aki leköt 2 védőt, bírja erővel, és nem is lassú
mi kell, még? :)
giacinto 2010.02.19. 17:05:03
@chrisred: bocs, ezt nem tudtam, és kicsit logikátlan is.
tegyük fel, hogy 06-11-es időszakban a németke álnak jobban, ezért a 11-12-es bajnokságokat úgy irják ki hogy 1-3. olasz és 1-4. német indul.
de mi van ha ebben a (11-12-es) szezonban fordítanak az olaszok? csúszásban van az egész. és ez butaság.
tegyük fel, hogy 06-11-es időszakban a németke álnak jobban, ezért a 11-12-es bajnokságokat úgy irják ki hogy 1-3. olasz és 1-4. német indul.
de mi van ha ebben a (11-12-es) szezonban fordítanak az olaszok? csúszásban van az egész. és ez butaság.
ericcartmen 2010.02.19. 17:29:24
@giacinto: Annyiból logikus, hogy ha egész évben küzd egy csapat a bl indulásért, akkor ne 3 héttel a bajnokság vége előtt derüljön ki, hogy 4ikként nem is indulhat
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.19. 17:29:51
@imici77:
Szczesny kurvajó kapus. Simán a keret legjobb képességű hálóőre. Az előző szezonban eltörte mindkét kezét, ezért nem lehetett tevékeny részese a YC győzelemnek. Nyáron ugye Fabianski sérülése miatt ott volt az edzőtáborban is. Baromi jól védett. A WBA elleni bemutatkozó meccsén szeptemberben megosztva lett a meccs embere (egyes források Wilsheret választották), ezzel az egy felnőtt tétmeccsel a háta mögött behívót kapott a Lengyel válogatottba és ott be is mutatkozott. A Brentford már harmadjára hosszabbította meg a kölcsönszerződését, mert már nem egy meccset hozott nekik.
Szczesny kurvajó kapus. Simán a keret legjobb képességű hálóőre. Az előző szezonban eltörte mindkét kezét, ezért nem lehetett tevékeny részese a YC győzelemnek. Nyáron ugye Fabianski sérülése miatt ott volt az edzőtáborban is. Baromi jól védett. A WBA elleni bemutatkozó meccsén szeptemberben megosztva lett a meccs embere (egyes források Wilsheret választották), ezzel az egy felnőtt tétmeccsel a háta mögött behívót kapott a Lengyel válogatottba és ott be is mutatkozott. A Brentford már harmadjára hosszabbította meg a kölcsönszerződését, mert már nem egy meccset hozott nekik.
giacinto 2010.02.19. 18:01:06
@ericcartmen: persze nagyon durva esetben az is előfordulhat hogy az év végéig kell számolgatni az 5 éves (!) pontokat, de sztem előbb kiderülne, mert év közben jó pár csapat elhullik és azok már nem csinálnak pontokat.
mindegy, igy az olaszok biztosan nyertek egy + évet, de remélem nem kell aggódni és a köv. másfél évben brutális menetelésbe kezdenek az olasz csapatok, kezdve már szerdán :)
mindegy, igy az olaszok biztosan nyertek egy + évet, de remélem nem kell aggódni és a köv. másfél évben brutális menetelésbe kezdenek az olasz csapatok, kezdve már szerdán :)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.19. 23:23:20
@peter135: hiszek Neked, én nem láttam még...
akkor jó olvasást... figyi, szted kapusgól volt az első? :DDD
akkor jó olvasást... figyi, szted kapusgól volt az első? :DDD
Utolsó kommentek