Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Liverpool - Manchester United 2-0, ÉLŐ

2009.10.25. 12:12 pote

286 komment

Címkék: liverpool pool mu manutd élő közvetítés

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr311473609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titi120 2009.10.25. 14:43:24

Megnézzük mit tud a Pool, amióta Németh Krisztián elment onnan ! :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.25. 14:56:40

Kommenteket ide.
köszi,
mert így jobban átlátható lesz...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.25. 14:57:08

Benő, the sop adress is not valid, ha erre a csatornára akarok menni :(

Titi120 2009.10.25. 15:01:12

I will walk alone - ha jól olvastam le Benitez szájáról.

Jo_Jo 2009.10.25. 15:02:02

Sopcast stream:

sop://broker.sopcast.com:3912/81774

Titi120 2009.10.25. 15:08:02

lol, tiszta beach hangulat az Anfielden !

felhajtott gallér 2009.10.25. 15:20:59

egy Berbatov által átvett/rosszul átvett labda mutatóra kiváncsi lennék :)

vadkutya 2009.10.25. 15:21:29

Kuyt-nek ezt be kellett volna rúgnia...

felhajtott gallér 2009.10.25. 15:23:52

de legalább Vidic megtanulta, mit kell tenni, ha Torres áll mögötte

vadkutya 2009.10.25. 15:23:53

Nagyon kíváncsi leszek,h Owen-t pályára küldi el SAF...

felhajtott gallér 2009.10.25. 15:26:12

és ahogy elnézem, azt is, hogy mit kell tenni, ha ő áll Torres mögött :D

vadkutya 2009.10.25. 15:26:14

Jajj, Evra, ezt nagyon tudod... :)

vadkutya 2009.10.25. 15:29:57

Elég tanácstalan ez a 22 ember itt a pályán. Max 2 gól, ha lesz ezen a rangadón.

Salvatore Bonanno 2009.10.25. 15:35:43

Csak nekem tűnik úgy, hogy Scholes nagyon gyenge?

vadkutya 2009.10.25. 15:39:05

Húha, én ezt már bent láttam... Der Saar formában. :)

IronRock 2009.10.25. 15:39:23

Ha a Pool ma itt kikap, Benitezt a szurkolók "TÁVOZZ TŐLEM ANTIKRISZTUS!!!" felkiáltásokkal fogják megerőszakolni, feldarabolni és karóba húzni. Bár lehet, a sorrendet felcserélik...

Salvatore Bonanno 2009.10.25. 15:39:47

Fogalmam sincs, miért kapott sárgát Berbatov...

psychocska 2009.10.25. 15:40:23

Jaj vegyük már észre, hogy Berbatov nem a bírónak kiabált, hanem Valencianak, aki balfasz módjára helyezkedett...

vadkutya 2009.10.25. 15:43:06

Berbatov sztem azért kapott sárgát,h cukkolják SAF-ot, hátha nyilatkozik a meccs után vmit a bíróról... :D

_KingJack_ 2009.10.25. 15:45:42

Tipikus egy gólos rangadó eddig, főleg ha a United rúgja majd az elsőt. A Pool cserepadját elnézve Beníteznek csak a reménykedés marad a pályán lévő srácokban.

vadkutya 2009.10.25. 15:51:00

Háááh, a United-nél nagyon paprikásak, nincsenek hozzászokva,h nem nekik fújnak... :)

Jo_Jo 2009.10.25. 15:51:41

1. Elég kiegyenlített a meccs, a Pool jobban akar, de a Unitednak is voltak veszélyes időszakai.
2. Úgy érzem Evrát kiállítják a második félidőben
3. A 2. ellenére egy góllal nyer a United emberhátrányban :D

Titi120 2009.10.25. 15:56:56

Ma szigorúan előírtam magamnak, hogy csak egy meccset nézhetek végig. Most kicsit bánom, hogy nem a Vidi - Lokira esett a választásom ...

Közben Gera darálja az angolt. :)

neeson 2009.10.25. 15:57:31

Annyira biztosra vette mindenki, hogy a Liverpool ma harapni fog, hogy majdnem törvényszerű lett, hogy nem. Torres is formán kívül van nagyon, onnan jön le ez legjobban, hogy folyamatosan arra megy csak, hogy szabálytalanságot kényszerítsen ki/játsszon el.

Ezt hitte Ferguson is, meg a komplett csapat, de egyszerűen gyenge mostanság a pool, erre kb 35 perc után jött rá a United.

Valencia szörnyűségesen egydimenziós játékos, egyszerűen használhatatlan, Fletch pedig annyira hiányzik, mint Gerrard. Scholes 20 perc ügyes passzolgatására jut egy gólpassz az ellenfélnek.

felhajtott gallér 2009.10.25. 15:59:04

@Titi120: én is azon gondolkodtam, hogy a Gera-interjút vajon azért nem fordítják, hogy az angolul nem tudók ne értsék, vagy hogy az angolul tudók lássák, hogy Zoli ennyi idő alatt sem tanulta meg rendesen a nyelvet?

Glory 2009.10.25. 15:59:04

evra sargaja nem volt jogos, mert bar a kkor tenyleg szabalytalankodott, de az nem ert sargat, viszont a bitromeg mutatta is, hogy volt korabban is szabalytalansaga (1 amikor csalo torresnek osszeakadt a laba es csak nyult el utan.... hmmm). berba sargaja szinten erdekes. kaphatott volna sargat a muesesert (mar ha az volt, mert nem jatszottak vissza nem tom. )

psychocska 2009.10.25. 15:59:14

Egyelőre úgy tűnik inkább a vereség elkerülése a cél, mint a győzelem megszerzése.

bag 2009.10.25. 16:00:49

Gyakorlatilag csak egy kapura veszélyes lövésünk volt...
Az x is elképesztő bravúr lenne ma, sajnos.

psychocska 2009.10.25. 16:02:14

Azért ennyire nem látom borúsnak a helyzetet. Csak nem tudom miért kell megvárni míg a pudli vezetést szerez, aztán odanyomni őket a kapujukhoz és kapni még egyet. Simán verhető lenne ma ez a púl.

Glory 2009.10.25. 16:02:41

egyenlo erok csataja eddig, talan egy hangyafasznyival tobb helyet a poolnak. remelem a masodik felidonk jobb lesz (mint altalaban). amugy torressel az baj hogyha nem megy neki akkor is masnem odarugnak neki (vagy nem rugnak, de akkor is) es esik-kel.

vadkutya 2009.10.25. 16:04:16

Felesleges évődni azon,h a United-nél ki és miért kapott sárgát. MU drukkerek mostanában ne számítsanak arra,h a bírók folyton nekik fújnak majd, sokba fog még kerülni SAF legutóbbi bíró ellen intézett beszólása. Sztem.

Glory 2009.10.25. 16:04:41

amugy egy jo anderson illetve egy jo nani csere nagyon jo lenne. egy szar anderson meg egy szar nani viszont nem rontana sokat a helyzeten (mondjuk lehet pont annyit, hogy kikapjunk 1 gollal). majd az oreg eldonti :)

Vaader 2009.10.25. 16:05:17

Gera miről beszélt? Román streamen nézem, és a románom még nem túl erős :)

vadkutya 2009.10.25. 16:06:12

@psychocska: Hát jah, a mai Pool-t 3-al kellene ütni a Unitednek...

Titi120 2009.10.25. 16:09:10

@felhajtott gallér:
Nem mondanám, hogy nagyon kente - vágta, de tartalmilag szerintem érthető volt.

@Vaader:
Túl sok extra információt nem mondott, nagyon happy Londonban, Hodgson meg kiváló edző. Kb. ennyi röviden.

Glory 2009.10.25. 16:10:35

amugy ugy beszeltek itt a mintha a meccs az old traffordon lenne es a mu ellenfele a burton albion lenne. tok egyertelmu volt hogy a mu nem fog a poolnak nekiesni kivar probalkozik de probalja elkerulni a kapott golt.

felhajtott gallér 2009.10.25. 16:11:05

a pool támadások kellemetlenül nagy százaléka eladott labdákból indul :/

vadkutya 2009.10.25. 16:11:47

Édes faszom, ez mi volt itt, Kuyt nagyon bénázik ma... Ellentétben Vidic-el.

Glory 2009.10.25. 16:14:47

berba es valencia nem igazan ertik meg egymast

vadkutya 2009.10.25. 16:17:21

@Glory: Én még mindig nem értem,h Berbatov mit keres a Unitedben, SAF eddigi legrosszabb igazolása volt sztem, tekintve az árát...

Glory 2009.10.25. 16:19:50

@vadkutya: hat nem a legrosszab (sot), de vhogy nem az igazi. viszont az oreg annyira jonak tartja mint cantona szovlal ugy nez ki hogy vmit csak mutat (edzesen :D)

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:22:10

többet támad a pool, de csak egy dolog vigasztalhatja őket, hogy a mu igen vacak

vadkutya 2009.10.25. 16:25:35

@Glory: Ám legyen, bár a Cantona hasonlat azért sztem egy picit erős, még SAF-tól is.

Ronal-d'oh! 2009.10.25. 16:25:47

Eh, ez nem az én napom, ha fociról van szó...

vadkutya 2009.10.25. 16:26:09

Várható volt, végre nem Kuyt kapta azon az oldalon a labdát...

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:26:16

most már muszáj lesz mutatni valamit a mu-nak, mert eddig csak magabiztosak voltak, de nem kezdeményeztek

Titi120 2009.10.25. 16:26:27

Owen fog egyenlíteni.

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:27:25

@Titi120: owen, ha beáll, törött lábbal megy le...

vadkutya 2009.10.25. 16:27:27

Nah, de most lesz ez igen jó meccs, sok szabálytalansággal, reklamációval és talán góllal is... :D:D

vadkutya 2009.10.25. 16:28:05

@Titi120: Az igazi unikum lenne! Én kívánom. :)

vadkutya 2009.10.25. 16:29:28

A Pool most úgy fogja őrizni ezt az egy gólt, mint hülyegyerek a kakasos nyalókát. Ami nem feltétlen lesz jó ötlet a United ellen...

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:30:18

@vadkutya: nem úgy tűnik...a gól óta még aktívabbak a vörösök

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 16:31:43

@váév építők: Nem hiszem hogy igy lenne, de ha igy alakul remélem azt a mészárost meglátogatják United legények, azelőtt, hogy megkapná élethosszig tartó eltiltását.

vadkutya 2009.10.25. 16:32:08

@váév építők: El fog múlni... ;) Bár, ne így legyen, s akkor még élvezhető is lehet a maradék 20 perc... :)

badblood 2009.10.25. 16:32:37

No, kíváncsi vagyok, hogy a 96. percben mi lesz az eredmény... (és az végeredmény lesz-e??)

psychocska 2009.10.25. 16:33:08

Na a jóslatomból megvalósult a kapott gól. Most kell odanyomni őket a kapujukhoz és kapni még egyet. Aztán megyek lottózni.

vadkutya 2009.10.25. 16:34:09

Ajjaj, jön Owen, lesz itt fütty... :)

poolfanati 2009.10.25. 16:36:39

mért fütyülték ki nanit ennyire amikor beállt?

vadkutya 2009.10.25. 16:37:54

@poolfanati: Mert United játékos... :D:D:D

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:43:15

érdekes csere torres helyett ngog??? félti a kölyköt talán??

vadkutya 2009.10.25. 16:43:51

A MU ma nagyon ötlet nélkül játszik, nem értem,h miért, simán kellene hozniuk ezt a meccset...

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:44:34

@vadkutya: ezt mire alapozod, ha ötlettelenek miért is kéne nyerniük?

poolfanati 2009.10.25. 16:45:27

lassan elkezdhetünk arról beszélni hogy hány perc hosszabítás lesz.
szerintem 12. 7 a poolnak és 5 a munak:D

vadkutya 2009.10.25. 16:47:55

@váév építők: Mármint melyik részt? Azért gondolkodtam így, mert ha nem lett volna Torres, akkor Kuyt-tel ma nem sokra ment volna a Pool, igencsak harmatos a mai teljesítménye. Illetve többször is elment a United mindkét oldalon a Pool védők mellett, s ezekből legalább egy gólt kellett volna rúgni... Tudom, sok a volna és az eredményjelző is azt mutatja, amit... :)

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:48:35

na az öreg alkesz ideges , pedig amikor dimitar (ippon) berbatov átdobta kuytöt a 16-oson belül, akkor csöndben volt.

badblood 2009.10.25. 16:50:21

Amit az egyik oldalon elspórolt a spori, azt odaadta a másik oldalra...

Jo_Jo 2009.10.25. 16:50:23

Vidic Pool specialista...

drosiii 2009.10.25. 16:50:34

carraghernek nem kéne már a pályán lennie...

vadkutya 2009.10.25. 16:50:41

Furcsa is lett volna egy Pool-United rangadó piros lap nélkül... :)

poolfanati 2009.10.25. 16:51:05

szerintem kuyt feldobta magát.

Glory 2009.10.25. 16:51:07

@váév építők: azt ugye te lattad hogy semmi nem volt. kuyt repult mintha szar lenne (ja hogy az...)

Ronal-d'oh! 2009.10.25. 16:51:11

Most jön majd O'shea. :)

Glory 2009.10.25. 16:51:49

@poolfanati: ahh koszonom, ha te is aztmondod

váév építők (törölt) 2009.10.25. 16:52:30

@Glory: nézd meg mégegyszer: a mezénél fogva dobta át balról jobbra, persze a pool javára is tévedett már

drosiii 2009.10.25. 16:53:19

@váév építők: carragher miért nem pirosat kapott azt még te sem tudod megmagyarázni...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 16:55:06

Ez az undorító, hogy lehet igy rácsúszni Saar lábára...

Glory 2009.10.25. 16:55:25

a szarhazi argentin

Jo_Jo 2009.10.25. 16:55:46

Mascherano nem lett okosabb az évek alatt

Ronal-d'oh! 2009.10.25. 16:55:50

@drosiii: OWennek mennie kellett volna. Ha annyira húzzák, legfeljebb megáll később, de így meg mehetett volna kapura.

vadkutya 2009.10.25. 16:56:22

Nah, alakulnak a lapok... :) Viszont úgy néz ki,h Beniteznek nem kell elküldeni sehova az önéletrajzát...

psychocska 2009.10.25. 16:56:24

psychocska 2009.10.25. 16:02:14
Azért ennyire nem látom borúsnak a helyzetet. Csak nem tudom miért kell megvárni míg a pudli vezetést szerez, aztán odanyomni őket a kapujukhoz és kapni még egyet. Simán verhető lenne ma ez a púl.

elmentem lottózni
heloszia

d3vnull 2009.10.25. 16:56:26

Hoppá. visszanyalt a fagyi a mu-játékvezetés összeesküvésnek :) 2-0 :)

vadkutya 2009.10.25. 16:56:59

Hááááááááááááááááááááááááát... :D:D:D

Glory 2009.10.25. 16:57:07

varhato volt. psycho menj fogadni

Pityipű (törölt) 2009.10.25. 16:57:38

mencseszternek megint addig akarták húzni a meccset, amíg gólt nem rúgnak. Nem sikerült:)

Glory 2009.10.25. 16:57:46

@vadkutya: ami viszont annyira nem rossz

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.25. 16:58:49

asszem kavics felhasználónk csomó sört nyert...

vadkutya 2009.10.25. 16:59:00

@Pityipű: Szóról szóra ezt akartam írni. :D

drosiii 2009.10.25. 16:59:19

@Pityipű: helyből vagy nekifutásból vagy ennyire buta?

Glory 2009.10.25. 17:00:22

@vadkutya: mert 2 kiallitas es csere ezert a biro tok jogosulatlanul hosszabit. fiuk ne legyetek mar ennyire vakok. amugy ja tenyleg , es amugy ki akadalyozta meg akkor a city-t hogy golt rugjon???????

nadivereb 2009.10.25. 17:00:55

@Pityipű: Én is ezen idegeltem magam a végén:)

Mourinho már nem a király 2009.10.25. 17:00:57

Na itt lesz megint nyilatkozatháború :D
Carraghert ki kellett volna állitani az tuti.
A sok beach labda vicces volt. Meg ahogy a pályamunkások próbálták kipukkasztani az is :D

20LEGEND 2009.10.25. 17:01:27

hát srácok, mondjatok egy nagy köszönömöt a "játékvezetőnek". Ha úgy osztogatják - következetesen - a lapokat a Poolnak mint a Unitednek, akkor idő előtt 0-3-mal lefújták volna a meccset.

psychocska 2009.10.25. 17:01:36

Ez az idény csúnyán rá fog menni arra, hogy nincs szélsőnk. :) Valencia minden csak nem szélső, Nani minden csak nem focista, Giggs minden csak nem sprinter, Park minden csak nem húzóember, Obertran minden csak, fogalmam sincs.

poolfanati 2009.10.25. 17:01:48

nem azon múlt a meccs hogy kiállították vidicset. nem is azon hogy carrát nem állították ki(mondjuk szerintem ő vetődött bele nani lövésébe amiből indult a kontra.) 55 meccs után állítottak ki tőlünk játékost, az utolsó akit kiállítottak mascha volt:D

d3vnull 2009.10.25. 17:02:39

Azért Valencia az első félidőben úgy járkált át Insua-n mint fing a gatyán...

SaulTigh 2009.10.25. 17:03:32

@Pityipű: Hajdú B nem tudom mit látott. De nem 3 perc hosszabbítás volt jelezve, hanem 5...

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.10.25. 17:03:48

EZAAAAAAAAAZZZZZ!!!

Fantasztikus volt az egész CSAPAT, Józsi és Torres különösen, de egytől egyig mindenki kihozta a maximumot.. KÖSZÖNÖM!

juhú :D

(Mascheranonak meg küldhetne vki egy kis észt.. :/ )

crouchy 2009.10.25. 17:04:30

én mondtam hogy nyerünk. csak azért nem 3-0 ra mert azt nst megtippelte.

poolfanati 2009.10.25. 17:05:16

@d3vnull: ez kevés volt, mert a lucas-masca-aurelio triplán biztosított betonfal középpályán és a carra-agger szögesdrót védelmen sehogy nem ment át a mu.
ez szerintem tőlünk kevés, rafát még mindig nem szeretem, és egyáltalán nem jöttünk vissza a versenybe ahogy a speakerek mondják.

psychocska 2009.10.25. 17:05:23

@d3vnull:
Hát én ezt közel se így láttam. Valencia egyetlen "csele" hogy megpróbálja levezetni az alapvonal felé. Kínosan ügyel rá, nehogy ballal bele kelljen érni. Semmi potenciált nem látok benne már idény eleje óta.

_karmapolice_ 2009.10.25. 17:07:56

crouchy 2009.10.25. 17:04:30
Itt a pont! De nekem ez a 2-0 is nagyon tetszik.

halihalo 2009.10.25. 17:08:13

Miért volt 5 perc hosszabbítás eredetileg? Nem volt 10 csere....

bag 2009.10.25. 17:08:36

Szép volt srácok! Hajrá Pool!
egy zseni eldöntötte a meccset!
Ferdinándot ritkán verik meg úgy mint most Fernando!
A nagy Rio még nagypapa korában is ezt emlegeti...

a bíró most is majdnem 100 percig vezette a meccset ,ennyit a részrehajlásról lol.
Csak a végén nem az rúgott gólt aki szokott ilyenkor...:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 17:08:55

(Rájöttem, hogy szeretem a Pool-MU meccseket.) :-))

(Jó kis rangadó volt. A MU tényleg nem valami félelmetes csapat idén, csak pontrúgásokból voltak helyzeteik, a Pool meg nagyon akart, hajtott, és megérdemelten nyert.)

(Lehet, hogy vissza kéne vonnom azt a kijelentésemet, hogy Rooney egy hajszállal jobb csatár, mint Torres?...)

d3vnull 2009.10.25. 17:09:10

nem is azt mondtam, hogy valencia jó volt, hanem hogy insua szar :)

Nem baj, nekem nagyon jól jött az eredmény, így megint vezetjük a tabellát. Na mondjuk lesznek itt még olyan fordulatok szerintem, hogy még.

crouchy 2009.10.25. 17:09:16

jah a bíró miatt nyertünk. igen persze:D Végig nekünk fújt és ha nem lett volna úgy ott akkor utána hú meg há de az lett volna hogy majdmeglátod.

sAp 2009.10.25. 17:10:55

hát 'szameg, kemény volt a pool, nekem nem tűnt sokkal rosszabbnak a tavalyinál, bár persze erre a meccsre még jó h felpörögnek. a bíró tényleg szar volt ide és oda is (berbatovnak pl semmit nem fújt be, pedig azért lett volna mit). a united nem csinált sokat, ez tényleg várható volt az anfielden + giggs,rooney, akik az eddigi meccsek zömét hozták most nem tudtak villogni, és ez elég is volt. poolnak több helyzete volt valamivel, de azért valencia ziccere bemehetett volna, pláne h carrick is töküresen kérte mögötte. carra pirosat érdemelt volna, de nem ezen ment el sajnos.

VdS meg akkor is nagy király. csak ez most kevés volt.
ja és ma berba szerintem kifejezetten jó volt, csak a kaput valahogy nem tudja támadni, nem érezni azt rajta, hogy bármikor gólt lőhet.

zsakfos 2009.10.25. 17:11:11

A MU harmatos volt ma: van der Sar, Carrick és Rooney hozta egyedül amit tud, a Poolból többen nyújtottak jó teljesítményt, bár még mindig nem értem, hogy Insua, Lucas vagy Aurelio, hogy férhet be egy Liverpoolba..
hajdú bé biztos nem aludt ebéd után, mert rettentő sok baromságot mondott: 6x keverte össze Torrest és Kuytot, és szerinte még mindig Babbel játszik a Poolban...
A játékvezetés pocsék volt.Masceranonak meg ad1. a kurva anyját...ad2. egy könyörtelen harkályt, egy holland kemencét és egy dirty sanchezt neki egymás után...
Ps. Juják Balázs az 1. percben gólt rúgott Babosnak...

crouchy 2009.10.25. 17:11:32

carragher miért nem pirosat kapott? mert ennél a bírónál ez sárga.

psychocska 2009.10.25. 17:13:13

@crouchy:
Ez valóban egy ésszerű magyarázatnak tűnik :D

bag 2009.10.25. 17:13:30

A MU drukkerei nem nagyon szeretik ha nem 100%-ig nekik fújnak, és egyből a bíró a hibás, szerinetm holnap Ferguson megint megfenyegati az egész FA-t ahogy szokta...:)
csak már egy kicsit uncsi

mickeyknox 2009.10.25. 17:14:36

ki hitte volna, ez a benítez már megint megússza, hogy elküldjék az anfield roadról a picsába :)))) szegény pool szurkolók...

20LEGEND 2009.10.25. 17:15:03

@bag: Ferdinand majd azt emlegeti, hogy kupával a kezében röhögött minden szezon végén Torres pofájába. :)

psychocska 2009.10.25. 17:15:34

@bag:
Szerintem most senki nem fogta a bíróra a vereséget. Jobb volt a púl ma. Amúgy fogadni mernék rá, hogy a követező meccsüket szépen bebukják.

SaulTigh 2009.10.25. 17:15:43

@halihalo: Várható volt. Volt gól és piroslap is. A PL-ben a nagy csapatok meccsein mindig minimum 4-5 percet hosszabbítanak.

váév építők (törölt) 2009.10.25. 17:16:41

lehet, jobb csapat ez a mu de semmit nem mutatott, nyerni nem akartak, csak x-ért jöttek, rábasztak és megérdemelten...

Kövi 2009.10.25. 17:16:46

Én a következőket nem tenném SAF helyében egy ilyen rangadón:
-hatvanvalahanyadik percben bekapott gól után nem várnék még 10 percet a cserével, főleg mivel a játék képe alapján kevés esély volt gól szerezni változatlan felállással,
-nem engedném Nanit szabadrúgást lőni, főleg nem ha hátrányban vagyunk,
-nem játszatnám Scholes-t és Giggset együtt, de főleg Scholes-t nem (nemcsak hátrányban, hanem úgy általában kezdőként).
Ilyen felállásban játszani a Kopban elég defenzív, és így életveszélyes, mint most láthattuk egy korábban szenvedő Pool ellenében is. Tudom, hogy sok a sérült, de Anderson inkább megfért volna a kp-án mint az öreg Paul. Utóbbinak a kicsik ellen van helye.
Szerintem Valencia jó vétel volt, futni már tud, mint a mérgezett egér, még egy kicsit pontosabb lesz, és akkor a jobb kp. poszt meg is van.
Amúgy meg sztem Benajun a meccs embere a Poolnál, előtte le a kalappal.

bag 2009.10.25. 17:17:25

@20LEGEND: ez rendben, de most ismerd el legalább,-márha láttad- hogy most nagyon megverték.
Azt hgy mi nem nyerünk semmit az teljesen független ettől a szenzációs momentumtól.

váév építők (törölt) 2009.10.25. 17:18:01

@mickeyknox: ne sajnálj minket, szeretjük rafát, még akkor is ha idén sem nyerünk bajnokságot, de legalább nem olyan arrogáns ó az edzőnk, mint az alkesz

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.10.25. 17:18:12

amúgy Vidic is csak sárgát kapott, szóval ha így nézzük következetes volt a bíró.. :D

2 sárga után csak 1 meccs a tiltás ugye?

psychocska 2009.10.25. 17:19:52

@bag:
Ha felkötőzte volna kétszer meg elküldi egy lövőcsellel, akkor azt mondanám, hogy szenzációs és emlékezetes gól lesz ez. De így szimplán lőtt egy gólt ferdinandrol egy az egyben.

20LEGEND 2009.10.25. 17:21:05

@bag: Lefutották, nem szopatták. Megértem, hogy nem mert becsúszni, Mr. Marriner összehozott volna neki egy életre szóló eltiltást.

poolfanati 2009.10.25. 17:21:24

@bag: a bajnokság már elment, de a BL-be ilyen szar helyzetbe szoktunk 20-0-ás gólkülönbséggel továbbmenni.
@váév építők: amíg rafa itt van tuti nem nyerünk bajnokságot. lehet hogy lesznek fantasztikus meccseink, de jöhetne már valami nagyobb öröm is.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.10.25. 17:22:05

bocs az eltűnésért, egy idő után nyilvánvaló volt, hogy vagy nem látom a meccset és közvetítek, vagy látom és nem közvetítek. szerintem jól döntöttem, legközelebb talán összeáll a technika.

bírózni felesleges, nagyon gyenge játékvezetés volt, de a Liverpool jobb volt.
kommentár nélkül jegyezném meg, hogy az angol szpíkerek szerint a Lucas/Mascherano és a Carrick/Scholes páros teljesítményének különbségén dőlt el a meccs.

bag 2009.10.25. 17:22:18

A bírózáshoz drága MUs barátaim csak annyit, hogy a 100 perc most is majdnem megvolt, ahogy szokott nektek...:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 17:23:20

@mickeyknox: @váév építők: @poolfanati:

(Azt ne feledjük el, hogy a Rafa előtti edzők se nyertek bajnokságot '90 óta. Nála legalább az esély megvan erre...)

Salvatore Bonanno 2009.10.25. 17:23:35

@20LEGEND: Én nem értem meg. Ha semmi egyebet nem csinál, csak keresztbefekszik, akkor sincs helyzet.
Ha a bíró fúj egy jogosulatlan tizit: az ő hibája.
Így, hogy csak nézte, a Ferdinandé.

bag 2009.10.25. 17:24:39

@psychocska: Ferdinandról nem szoktak csak úgy gólt lőni, én tisztelem annyira őt, hogy elismerjem

Salvatore Bonanno 2009.10.25. 17:24:49

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: Egyetértek.

Sem a bíró, sem a United nem volt formában.

Kövi 2009.10.25. 17:25:21

@bag: nem értem, mit kell f_szkizni? Szerintem sokan elmondtuk, hogy nem a bírón múlt.
Utálom, ha valaki a csapata győzelméből származó örömét a másikon való gyúnyolódáson vezeti le...
Még egyszer: NEM A BÍRÓN MÚLT.

Kisvárosi Fojtogató 2009.10.25. 17:25:50

@poolfanati: Sztem a bajnokság abszolút nem lefutott, legalább 6 csapat nyerhet idén, ebben a Pool is benne van. Ha télen sikerül a padot egy kicsit meghosszabbítani, legalább lesz akkora sansz, mint tavaly volt a top 4 bővülése miatt, persze csak akkor, ha nem lesznek 2 hónapos hullámvölgyek. Szóval lehet még bármi...

bag 2009.10.25. 17:26:35

@Kövi: ez korrekt, szólj a többieknek is:)

20LEGEND 2009.10.25. 17:27:32

@bag: A szenzációs momentumot természetesen nem akarja senki sem elrontani. Személy szerint engem a bajnoki címek jobban felvillanyoznak, mint egy rivális felett aratott győzelem, bár ilyennek mostanában nem nagyon tudtál örülni, és kívánom, hogy egy ideig a Pool miatt ne is kelljen jobban a mainál. :)

Kövi 2009.10.25. 17:27:58

@többiek: SAF üzeni, hogy nem a bírón múlt! :D

Na jó, lehet, hogy holnap mást olvasunk majd a brit sajtóból...

poolfanati 2009.10.25. 17:28:01

@Kisvárosi Fojtogató: 4 vereséggel nem lehet bajnokságot nyerni. és lehet hogy lesz ez több is.

(bocsánat a pesszimizmusomért, a többi pool drukker örüljön csak. én is örülök, szerintem pl. egy kupa azért meglehet.)

psychocska 2009.10.25. 17:28:43

@bag:
De rossz ez a szöveg :DDD
Elismerem hogy gólt lőtt róla Torres. Ennyi és semmi több.

crouchy 2009.10.25. 17:29:43

@poolfanati: 1 tavaly nem 4szer kapott ki a MU?
2, ebben a szezonban valszeg több verés is belefér.

bag 2009.10.25. 17:32:29

A félreértések elkerülése érdekében: A MU kiváló csapat, szerintem a bajnoki cím 2. számú esélyese a kékek után.
Mi sajnos-újra- nem vagyunk azok.
éppen ezért nagyon jól esik a győzelem egy ilyen kiváló gárda ellen, jó teljestménnyel!
Hajrá Pool!

Kisvárosi Fojtogató 2009.10.25. 17:33:20

@crouchy: @poolfanati: Igen, egyrészt sok így az elején ez a négy kampó, lehet, hogy elmehet rajta, de valószínűleg idén mindenki bele fog szaladni néhányszor a késbe, így akár még 6-7 vereséggel is összejöhet (annyi tuti lesz).

poolfanati 2009.10.25. 17:33:40

@crouchy: jó, ha megnyerjük mostantól az összes meccsünket akkor, nyerhetünk:D

crouchy 2009.10.25. 17:36:31

Asszem a kb 6db eszetlen tippemből a kamara hagyja ki a forduló gólhelyzetét beigazolódott:D És ha hozzávesszük hogy a Stoke kapusa tényleg villogot nem is voltak olyan rossz tippek:D

crouchy 2009.10.25. 17:37:25

@poolfanati: szerintem ha innentől hozzuk azt mint tavaly is nyerhetünk.

poolfanati 2009.10.25. 17:42:09

őrült ötletem támadt. a rangadókon nem kéne játszatni gerrardot meg torrest, mert az ellenfél úgyis tudja hogy rájuk nagyon kell figyelni és állít rájuk embert. de helyettük egy átlagos ember átlagfeletti teljesítményt csinál és azzal nyerünk.:D
ma pl ferguson kurvára megfeledkezett az izraeli messiről(vagy messi az argentin benajun? szerintem utóbbi)

mann 2009.10.25. 17:42:18

Jobb volt a Pool, megérdemelten nyertek.
Azt is láthattuk, hogy nemcsak a MU-nak fújnak a PL-ben, de hangsúlyozom, hogy nem a bírón múlt.
Scholes valóban gyenge volt ma. A Rio-Vida páros pedig vastagon benne volt az első gólban. Ott el is dőlt szerintem.

Nyert a Pool, Benítez marad, valszeg idén sem lesznek bajnokok :)

mann 2009.10.25. 17:46:25

Még annyit, hogy a Berba-Kuyt afférnál érdemes talán Kuyt jobb kezét is figyelni.....

Strigo 2009.10.25. 18:11:29

Torres tényleg fantasztikus, képes úgy átvenni gólhelyzetben a labdát, hogy közben megpróbálja arcon könyökölni a védőjét. A műeséseiről nem is beszélve, Gerard híján most neki jutott ez a taktikai elem.

Beyonder 2009.10.25. 18:16:58

@Kövi: MU-drukkerként mindennel egyetértek.

halihalo 2009.10.25. 18:43:53

@Kövi: Jellemző, hogy a PL hivatalos honlapján csak Rafa nyilatkozata van, SAF semmit nem mondott? Vagy nem tűr nyomdafestéket?

doktor.dikhed 2009.10.25. 18:48:45

Berbatov tényleg gyenge. Hiába van 4-5 meccsenként egy zseniális megoldása, egyébként nagyon halvány. Kéne egy befejezőcsatár a Unitednek...

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.10.25. 18:56:18

@Strigo a divatdrukker: Nagyon savanyú, mi? Amúgy pont, Te, aki olyan csapatot istenítesz, amelynek a világ leggusztustalanabb buzigyereke volt az ikonja évekig, neked nem kéne így megnyilvánulnod.
Torres a világ egyik legjobb befejező csatára, de ezt csak a hülyék (=MU szurkeszek?) nem ismerik el...

Azt a sok punci szabadrúgást, amit kapott a MU mezőnyben meg a 16-os előtt, azt mért felejti el mindenki?

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.25. 19:30:44

Hoppá, a fullos Debrecent hárommal megborítottuk, ide nekünk a Poolt :)

Titi120 2009.10.25. 20:09:51

@heinrich:
"Fullos" kacc- kacc - kacc ... :D

Még a harmadik számú középső hátvédjük is hiányzott (egyébként teljesen lényegtelen, csak azért az obkejtívitás kedvéért belekötöttem :)

Pig_Bodine 2009.10.25. 20:17:27

@Alapvonalszippantó Hapci Benő:
Már a kezdők kihirdetésekor sejtettem, hogy a középpályán mehet el a meccs, és szerintem tkp. igazam is lett (sajnos). Persze nem biztos, hogy Andersonnal többre mentünk volna. Fletch és Hargo nélkül ez a kp. nem valami acélos, bár ma Carrick tűrhető volt, Scholesy viszont már nagyon-nagyon nem bírja a rangadókat.
Noha az is igaz, hogy a meccset egy villanás döntötte el, és pont akkor, amikor úgy láttam, hogy kezd elmúlni a búvárok mezőnyfölénye. Sztem nem sok olyan elfogult vörösördög van (@crookedvulture), aki ne ismerné el La Nina zseniális képességeit, és Benajun is nagy passzt adott neki. Persze ha Rióék egy kicsit jobban észnél vannak, lesre is állíthatták volna Torrest.
Úgy néz ki, hogy a Utd elleni meccseken a karma is kezdi visszaadni a pudliknak azt, amit 2008-ig jobbára elvett tőlük. Remélem, most már úgy ítéli, helyreállt az egyensúly.

crouchy 2009.10.25. 20:20:35

mindezt ráadásul egy cantona képpel lol:D:D:D:D

Viszlat 2009.10.25. 20:26:12

Kellett egy kis idő nekem, mostanra sikerült legyűrnöm a mérgemet.

Először is, grat a Pool-nak, szerintem kihozták magukból amit csak lehetett, jók voltak, küzdöttek, meg is lett az eredménye.

Másodszor, sok szempontból olyan volt ez a meccs MU szurkeszként, mint a BL döntő, bár ott azért legalább az elején megmutatta a csapat, mire is képes. Ma? Semmi tűz, semmi ötlet, semmi győzni akarás és ez szégyen. Szégyen, mert egy Manchester United ne döntetlenért menjen az Anfield Road-ra baszki. De ha már kikapunk, megint azt kell mondjam mint a római égés után, hogy legalább vért izzadva, küzdve, a fél fogunkat otthagyva tegyük. Áhh... mérhetetlenül csalódott vagyok, mert ebben a csapatban jóval több van.

Torres hihetetlen, nagyon jó a srác. Azt gondolom nem sok csatár van a világon, akit egy ilyen helyzetben Ferdinand nem tud elnyomni, kiszorítani szimplán a testi erejével, de Torres ilyen. Le a kalappal (és közben félig az izraeli felé is biccentek, mert a passza felért Giggs Citeh elleni gólpasszával).

Mondhatnók, hogy Valencia nem képes pótolni Ronaldo-t, bár a ficsúr nem sokat játszott igazi szélsőként az utóbbi két szezonban, szóval ez hülyeség. Valencia valahogy nem igazán lát jól a pályán és erre a gyorsaság nem orvosság. Én nem azt sajnálom, hogy az a felsőléc nem akadt be, hanem azt, hogy egyszerűen nem látta, hogy két embernek is passzolhatott volna, akik jóval jobb helyzetből jóval nagyobb eséllyel értékesíthették volna a helyzetet. És így az a gáz, hogy egyik szélen sem vagyunk igazán ütőképesek, mert Giggsy már nem 20 éves, Nani meg... inkább hagyjuk.

Egy szó mint száz, ennél jóval több kell, remélem sikerül valamiféle motívációt találnia a csapatnak.

Pig_Bodine 2009.10.25. 20:30:00

Ja, egy pozitívum a mai meccsről: a gyerekek nem voltak otthon, így végre istenigazából kikáromkodhattam magamat. Legalább kevésbé halmozódott a belső feszültség, mint máskor, ha ilyen xarul játszanak a fiúk.

vadkutya 2009.10.25. 21:13:11

Szó, mi szó, ma nem csak egy Torres-el volt jobb a Pool, bár Kuyt-el nem sokra mentek, eléggé bénázott ma.

Manchesteri oldalról viszont eléggé kínos volt ez a meccs. Tény,h Giggs (aki asszem lassan 36 éves) és Rooney olykor remekül megértik egymást, de a mások oldalon meg lángol a ház. Tartom azt,h Berbatov (aki SAF-ot Cantonára emlékezteti, ez azért még az öregtől is erős) sztem nem MU szintű játékos (kb olyan, mint nálunk Bendtner), elég rossz igazolás volt, tekintettel pl az árára (valszeg ezért van ez a kétséges Cantona átfedés, vmivel magyarázni kell a milliókat). Valencia meg... Hát, ügyes, persze, az nb1-ben elboldogulna, de azon túl,h szintén nem MU képességű futballista (s itt szó sincs arról,h nem tudja megfelelően CR-t helyettesíteni, ezt azért senkitől se várjuk), még elég gyakran favágóként is játszik, ritka unszimpatikus egy ürge. S az már csak hab a tortán,h a bolgárral egyáltalán nem értik megy egymást. A Nani, Owen csere meg... Hát hagyjuk.

Eléggé hullámzó a United idei szereplése, szokásos 1 gólos győzelmek, majd 5 gól, aztán 10 emberes verés a Tottenham ellen, ma meg egy ötlettelen, reklamálós, ízetlen, formátlan futball. Tény,h ma nem feltétlen nekik fújt a bíró (nem lehet mindig, s jövőben erről az oldalról sztem még sokba fog kerülni Ferguson jelenlegi ügye a bírókkal), meg tény,h létezik az Anfield Factor (ugyan Arshavinra tavaly nem sok hatással volt :D), de azért ennél többet kellett volna kipréselni, lényegesen többet.

SAF-nak vmit ki kell találni, mondjuk nem féltem,h nem lesz megoldása mindezen problémákra, csak nem mind1,h mikor kezd termelni a gépezet...

Viszlat 2009.10.25. 21:17:20

SAF:

"All in all Liverpool were the better team, they created more chances, they were better than us on the day and I've no complaints...Liverpool were the better team.

“They deserved their victory,” he concluded."

vadkutya 2009.10.25. 21:23:52

@Viszlat: Naaaaaah... Hát nem szimpatikusabb, mint a bírókat zrikálni. Mondjuk, ha épp nincs az ügy, kap a spori sztem... :)

halihalo 2009.10.25. 21:24:39

@Viszlat: Ezt nem ő mondta.. Itt valami tévedés van... Lehetetlen... Vagy már bánatában leitta magát, és félrebeszél.

vadkutya 2009.10.25. 21:28:19

@halihalo: :D Tény,h igencsak szokatlan szavak/mondatok ezek, főleg egy Pool meccs után Fergusontól... :)

crouchy 2009.10.25. 21:28:43

@Viszlat: na ez nagyon korrekt, ha mindig így nyilatkozna semmi gond nem lenne vele.

Glory 2009.10.25. 21:51:26

jobb volt a pool grt stb.... azt viszont senk nem emliti , hogy a pool kedd este otthon jatszott bl meccset mig a mu szerdan moszkvaban. nem ez volt a donto, de tuti volt meg egy kis faradtsag vagy vmi, mert ma mindenek voltunk csak frissek nem

crouchy 2009.10.25. 21:58:20

@Glory: ezt pote már a beharangozóban megemlítette.

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.10.25. 22:10:06

@Glory: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

@Pig_Bodine: "Úgy néz ki, hogy a Utd elleni meccseken a karma is kezdi visszaadni a pudliknak azt, amit 2008-ig jobbára elvett tőlük."
-Na ezaz.

Amúgy a MU szurkeszek megválaszolták crookedvulture zárójeles megjegyzését, és ebből kiderült, hogy csak Strigóval van a baj.

poolfanati 2009.10.26. 11:02:40

@Pig_Bodine: "Persze ha Rióék egy kicsit jobban észnél vannak, lesre is állíthatták volna Torrest."
azt próbálták és sikerült is nekik először. kuyt nem tudta kiugratni torrest, aztán passzolt benajunnak akinek sikerült.

a gólhoz még ez is hozzátartozik, torres mondta a meccs után: ""I feel a bit of pain when I shoot across so I could only shoot towards the near post - it was the only thing I could do!" "

poolfanati 2009.10.26. 11:11:46

itt is van ni

Alex Ferguson: "I think (the atmosphere) affected our players and it affected the referee. There were so many controversial things that happened we have to feel aggrieved at some of them. The Vidic booking was the worst decision. It is a foul, fine. But the player has played on, he won the second ball and knocked it for a throw in and got booked. It put Nemanja under pressure.

"The most controversial decision was Carragher bringing down Michael Owen. He was clear through. The laws of the game were altered to prevent professional fouls of that nature and if Carragher goes off, he is their best player and their captain. It would have been a different game. They would have been under pressure.

"The referee was only four or five yards from it he cannot use a covering defender as an excuse. Michael was clean through. With Michael's pace he is going to get away from him."

"(Carragher) has gone right over the top of the ball (in another incident, involving Michael Carrick). If it is outside of the box it is a free kick and maybe a yellow card.

"But it was inside the box and the referee was only six yards from it. It was another bad decision."

crouchy 2009.10.26. 11:59:26

@poolfanati: na ezekszerint minden a régi.

crouchy 2009.10.26. 12:02:13

az egyetlen amin értelme lenne vitatkozni az a középső,- Vidic sárgái egyértelműek voltak, carragher pedig a labdát pöcklte el, még oshea vagy carrick vagy ki volt ott sem reklamált,- viszont ezen sincs sok, mert mint kiderült ennél a bírónál ez sárgát ér.

Viszlat 2009.10.26. 13:29:57

@crouchy: így van, minden a régi, lehet ujjal mutogatni ismét és szépen elfelejteni, hogy a meccs után elismerte, hogy a másik csapat jobb volt és megérdemelten győzött. No comment.

crouchy 2009.10.26. 13:37:16

@Viszlat: dehogy felejtem el. Itt egy valakik felejtettek el valamit, a mu szurkerek az interjú végét is bemásolni. biztos véletlenül.

crouchy 2009.10.26. 13:42:47

@Viszlat: úgy meghallgatnám a bírókat is meccs után:
"Jobban játszott a Pool ezért nyert, de szerintem Fergussonnak előbb kellet volna cserélni, valamint Giggset és Scholest már nem kellene együtt játszatnia. Amúgy hajmeresztő hibának tartom hogy elengedte Ronaldot és Tévezt a nyáron és Owennel vmint Valenciával próbálja őket pótolni. Dehát ebben a korbán már nem kell csodálkozni ha hülyül az ember"

Viszlat 2009.10.26. 13:43:04

@crouchy: amiből én másoltam, annak a végén nem volt semmi ilyesmi. De még ha lett is volna, szánalmas, hogy ti a nagy pool szurkeszek többet foglalkoztok az ellenfél edzőjének milyenségével, mint a saját csapatotokkal. Mondhatnám, hogy röhejes a helyzet, az ellenfél szurkolói közül többen méltatták a Liverpool tegnapi játékát mint a saját "támogatóik", mert hát ők azzal vannak elfoglalva, hogy alapot találjanak egy kis gúnyolódásra meg fikára.

Mellesleg szövegértés. Mit mond SAF? A bíró tévedett, és ha leküldi Carragher-t, akkor az megváltoztatta volna a játékot. Nem esik szó arról, még csak utalás sem, hogy a bírón úszott el a meccs. Persze, nyugodtan képzeld bele, merthát az öreg már csak ilyen, de csak magadat minősíted ezzel az izzadtságszagú, erőltetett szálka-kereséssel.

Viszlat 2009.10.26. 13:44:48

Azt pedig sosem fogom megérteni, hogy egy ilyen rangadó után bizonyos embereknek miért a másik gyalázásával teljesedik ki az öröme...

jo.e 2009.10.26. 13:46:45

Torres fantasztikus!
Sztem a Valencia féle lövést Ő is elvállalta volna (mondjuk Neki bement volna :) ) Látta ő a többieket, de be akarta rúgni és kész. Sokan csinálták volna így, nem?
Hajdú B. vicces volt V. kiállítása után: "úgy látszik Vidicnek az a dolga a Pool ellen, hogy megnyissa a zuhanyt a többieknek" :)) Ilyet mondanak a streamen ? :)

United82 2009.10.26. 13:49:05

@Viszlat:
hagyjad..
nem érdemes vitázni Pool szurkolóval
Akkora frusztráltság van rajtuk mert 19éve nem nyertek bajnokságot hogy természetes ez a viselkedés. És ilyenkor meg méginkább nem érdemes hiszen mégiscsak a bajnokot, a 3 éve regnáló bajnokot győzték le és maradtak versenyben (lol) a bajnoki címért (újra csak lol). Kb az a különbség a Pool és a United között hogy míg a Pool kapusa egy 10.ik fordulóban aratott győzelem után vág le egy 90méteres sprintet a gólszerzőhöz ünnepelni, addig a United kapusa ezt csak egy bajnoki címnél teszi meg (2008 Wigan Giggsy mindent eldöntő gólja), igaz ez utóbbit vagyis a bajnoki címet a Pool úgyse értheti már igazán, hiszen azt se tudják hogy néz ki közelről a PL bajnoki trófeája, legfeljebb ha Gerrardot elinvitálja egy stadiontúrára Rooney a sörözés előtt és megmutatja neki:)

A meccsről meg: Azzal nyert a Pool hogy nekik jobban kellett a győzelem és jobban haraptak. Ugyanolyan rosszzul játszottak mint a United, de az ismert körülmények miatt nekik most jobban kellett a győzelem . Gratula nekik.

crouchy 2009.10.26. 13:49:24

"a ezekszerint minden a régi. " én ennyit írtam. egy büdös szval nem mondtam hogy azt mondta a bírókon ment el a meccs. erre te elkezded magyarázni "Mellesleg szövegértés. Mit mond SAF? A bíró tévedett, és ha leküldi Carragher-t, akkor az megváltoztatta volna a játékot. Nem esik szó arról, még csak utalás sem, hogy a bírón úszott el a meccs. Persze, nyugodtan képzeld bele, merthát az öreg már csak ilyen, de csak magadat minősíted ezzel az izzadtságszagú, erőltetett szálka-kereséssel." Mi képzeljek bele? te képzeled bele egy fél soros mondatba hogy én hogy értettem egy interjút. Már megint nem bírta nem szidni a bírót. ennyire utaltam.
és légyszii mond már el ki gyalázkodott?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 13:51:12

@Viszlat:

(Hehe. Na mert a MU-sok soha nem foglalkoznak az ellenfél edzőjével, á, soha, még véletlenül se...) :-)

crouchy 2009.10.26. 13:56:46

@crouchy: "Ugyanolyan rosszzul játszottak mint a United" ez meg nem igaz.

crouchy 2009.10.26. 13:58:00

@crouchy: na ez kicsit hülyén vette ki magát ezt Rooney82nek akartam címezni:D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.26. 14:00:32

na végre, lassan indul a hangulat, mint tegnap a meccs. csodálkoztam is, aztán ráfogtam a hosszú hértvégére... :)

crouchy 2009.10.26. 14:05:02

@anonim222 [semleges néző]: na akkor bevonunk téged is:D: Nincs igazad és menj a picsába. Rohadtul elegem van abból hogy mindig ezzel jössz. Egyszer képes lennél rá.. De nem, neked muszáj. De mind ilyenek vagytok. Egytől-egyig. Sok frusztrált pöcs.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.26. 14:08:03

1. Carrickot úgy fölrúgták, mint a pinty (szerintem tizi), csak a játék ment tovább, kontrázott a pool, nem volt idő reklamálni... meg ismételgetni se.
2. VdS Torres labdájánál lefagyott, meg se mozdult...
3. a szinvonal alacsony volt (különösen a tavalyi meccsekhez képest, bár lehet, azok lógtak ki felfele). ebben persze benne volt a selejtezők, BL fordulók is hatása is, no, meg a sok sérült. rengeteg elpasszolt, elívelt labda... fura volt látni, mindkét csapattól: nem ezt szoktuk meg. a feszkó viszont megvolt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 14:11:44

@anonim222 [semleges néző]:

(Engem is meglepett, mennyi ordas hibát vétett a MU védelme, én mondjuk az idegességgel magyaráztam, hogy nyomot hagyott bennük az 1-4...)

crouchy 2009.10.26. 14:13:36

@anonim222 [semleges néző]: azt írtad "na végre", gondoltam ráérsz és egy-két órát sértegetjük egymást.:D DE te erre is képtelen vagy. te tőgyarcú barom.

crouchy 2009.10.26. 14:17:35

tényleg ma hallottam hogy angol tudósok megállapították hogy ez lesz a legeredménytelenebb vagy milyen nap egész évben, szóval ehhez tartsuk magunk és igyekezzünk meddő, sértegetésekbe, személyeskedésekbe átcsapó vitákat folytatni. mondjuk ennyi gyökérrel ez nem lesz nehéz. (((ez egy példa volt ha nem esne le)))

Viszlat 2009.10.26. 14:18:30

@crouchy: oké oké, talán nem kellett volna így ráugranom a dologra, de azért ismerd el, eléggé ilyen szaga volt a dolognak. De vettem a lapot, nem úgy gondoltad, tiszta sor. Egyébként is minden mérgem elszállt annyira röhögtem mikor feltűnt a spanyolbuzi "barátunk". :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 14:24:01

@Viszlat: "Egyébként is minden mérgem elszállt..."

(Föl kéne csapnom szerzetesnek, ha ilyen békítő a hatásom...) :-)

crouchy 2009.10.26. 14:24:03

@Viszlat: jólvan, nem mondom hogy engem nehéz félreérteni mert könnyű, de tisztázva happy end és peace:) Fergusson jó edző csak nem kellene mindig a bírók torkának ugrania, azt hagyja meg a szurkolóknak:)

Viszlat 2009.10.26. 14:28:41

@crouchy: valószínűleg akkor meg a saját tábor kritizálná erősen, hogy mééér olyan pussy, mérnem olvas oda neki. Bár a franc tudja innen, mennyire van befolyással rá a szurkolói elvárás.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.26. 14:32:54

@crouchy: á, ha egyedül csinálod a balhét, az nem ugyanaz... legalább örülsz, hogy nyert a pool?

crouchy 2009.10.26. 14:38:58

@Viszlat: nem tudom, én nagyon büszke lennék rá ha olyan edzőnk lenne, aki soha de soha nem minősítené a bírót. Csinánlá a saját dolgát azt kész.Benitez sem ilyen, de ő azért nem minden vesztes meccs után kapja elő a bírót, általában csak amikor jól játszva megy el a meccs egy meg nem adott tizenegyesen v hasonló.
Mert az az egyik fele hogy ezek által a nyilatkozatok által esetleg előnyhöz juthat a csapat, de mivel ez plusz terhet rak a bírókra, -mert akármit nyilatkoznak nyilván ha egy nagy tekintélyű edző lehordja őket az hatással lesz rájuk- rosszabb döntéseket fognak hozni. Ha annyi lenne a dolguk hogy odamennek fütyülnek, és majd a munkahelyükön felelőségre vonják őket az esetleges hibákért klasszisokkal jobb lenne a bíráskodás, persze a gyors játék miatt nem tökéletes. szerintem.

horas 2009.10.26. 14:44:18

Azért látszott,hogy ez a meccs kinek fért bele és kinek nem.Benayoun pedig óriási labdát adott.nem szeretem őt tudtam,hogyjó futbalista de ezzel a labdájával meglepett!Az MU-nak vennie kell egy csatárt mert Berbatov Owen duó-val nincsenek beljebb,szal a holtpontról nem tudják elmozdítani a csapatot.Sztem erre a Darren Bent-re lekéne csapniuk minél elöbb.

horas 2009.10.26. 14:45:58

Amúgy Saha-val mi történt?Azért az Everton-ban is rugdosgatja a gólokat,nem tiszta,hogy került ő ki az MU-ból,csak az tünt fel,hogy nem játszik meg,hogy már nincs is a csapatban...

crouchy 2009.10.26. 14:52:45

@horas én úgy emlékszem berbatov miatt ment el.

crouchy 2009.10.26. 14:53:34

@crouchy: mármint nem személyesen miatta hanem sok lett a csatár.

poolfanati 2009.10.26. 14:56:32

@Viszlat: "Azt pedig sosem fogom megérteni, hogy egy ilyen rangadó után bizonyos embereknek miért a másik gyalázásával teljesedik ki az öröme..."

tavaly meg amikor megnyertétek a bajnokságot, az összes mu szurkoló első dolga volt a "It's a fact"-ozás...

akinek nem inge, ne vegye magára. szerintem vannak itt a mu szurkerek között kurva jó fejek, és vannak olyan pool szurkerek akik sokszor túlzásba viszik.

poolfanati 2009.10.26. 15:05:19

@horas: saha nagyon sérülékeny volt asszem.

horas 2009.10.26. 15:05:50

@crouchy: De elötte se nagyon játszott...kicsit furcsa nekem ez...bár Tevez-t és Rooney-t kellett volna kiszorítania meg azért sok sérüléssel is bajlódott ha jól rémlik...

man city 2009.10.26. 15:24:18

de szép verést kapott a MU, mindig ilyet érdemelne:)

most a bíró se tudta túlhosszabbítani a meccset, Ngog rá is koppintott a bíró orrára ezzel a góllal

persze ki a hibás, a bíró ?
mert nem elég tapasztalt egy ekkora nagy meccshez

mondjuk nem néztem a meccset, de biztosan a Pool-nak fújt a bíró, ha Fergie elégedetlen vele, hisz amikor elégedett vele, akkor ők a kedvezményezettek, akkor sosincs gond a bíróval

azért remélem ettől nem lendül formába a Liverpool, mert hamarosan mi is játszunk az Anfield-en(pláne, hogy a City sincs túl nagy formában)

a City-nek meg pont egy ilyen kéne most, mint Benayoun

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 17:12:13

@poolfanati: na mondjuk az "It's a fact" nem a United-szurkolóktól indult, az Benitez végtelenül gusztustalan lépése volt (saját csapata bajnokija előtti sajtótájékoztatón egy sajtpapírról kezdte felolvasni összehordott vádaskodását), ezek után ez a minimum. Nem neked szólt, hanem Beniteznek - csak neki nem tudjuk elküldeni :)

(amúgy nekem ez előtt a "factos" kirohanás előtt semmi bajom nem volt Rafával, azóta viszont nem tudom tolerálni)

chrisred 2009.10.26. 17:26:34

@divi: Nem igaz. A "factozás" Ferguson január eleji sajtórohamával kezdődött, amikor kezdte nyilvánosan fikázni a Liverpool játékosait, hogy nem elég profik, nem fogják bírni a lelki nyomást, ami azzal jár, hogy vezetik a tabellát. Ezzel kapcsolatban kérdezték Benítezt a Stoke elleni meccs előtt:

"Q: People talk about pressure and there seems to be pressure every week - is there pressure at the moment?

B: I like to be at the top of the table under pressure - it's better than being at the bottom.

Q: What do make of Alex Ferguson's comments recently?

B: I was surprised, but I have to talk about facts because I think it is important. (stb.)"

Csak annyi történt, hogy mint minden Liverpool menedzser, Benítez is megvédte a játékosait, ha beszóltak nekik. Mourinho esetében ezt mindenki pozitívumnak tartotta, amikor magára irányította a média nyomását, hogy ne a játékosaival foglalkozzanak.

sAp 2009.10.26. 17:26:47

@horas: saha kevés volt a unitedbe, kb annyit hozott éveken át mint egyelőre owen, de benne azért ott lakozik a világklasszis (lehet már nem jön elő többet sajnos). Lőtt néhány fontos gólt (pl. chelseanek), a bizalom is nagy volt felé (mikor visszatért a hosszú sérüléséből és vmi 5-0ra megnyert meccsen ő lőtte az uccsót,SAF még mondta h milyen jó lesz meg minden), de aztán elengedték, sztem joggal. Az elején elég jó volt, lőtt viszonlyag sok gólt, de akkor nem értettem miért őt játszatták RvN helyett. aztán jött egy csomó sérülés, és egyre kevesebbet tudott hozzátenni. az evertonban mondjuk elég jó most is.

SamS 2009.10.26. 17:42:49

A 06/07-es szezon Sahája szenzációs volt, viszont 2007 tavaszától alig-alig tudott zsinórban 2 meccset lejátszani a folyamatos sérülései miatt, ezért adták el (Berbatovnak ehhez semmi köze). Fergie mostanában nyilatkozta, hogy örül neki h sikerült túllépnie azon a bizonyos sérüléshullámon, mert remek játékosnak tartotta mindig is, csak ugye mit érnek a képességek, ha vki nem bevethető...

bag 2009.10.26. 17:58:28

kicsit lehiggadva a győzelmi mámorból:

-tény, ettől még nem mi vagyunk a bajnokesélyesek
-volt egy klasszis, aki eldöntötte a meccset
-volt egy küzdelmes meccs, amit kezdenek egyes szurkolók túlreagálni (megy egymás szapulása ok nélkül)
-miért tartott közel 97 percig, amikor az égvilágon semmi nem indokolta? ( a múltkori MU-MC-t szépen kielemeztétek, kérem ezt is kikockázni, hogy hol voltak azok a percek!
-most mi voltunk jobbak egy kicsit, szép a győzelem, jólesik végre örülni egy kicsit, nem vitatva , hogy kiváló ellenfelet sikerült legyőzni

vadkutya 2009.10.26. 18:00:09

@Rooney82: Sztem a Te kommented csöpög a frusztráltságtól. Szó sincs arról,h tegnap a Pool ugyanolyan szarul játszott volna, mint a United. A United játszott szarul, ezt kezeljük tényként, s ennek fényében teljesen felesleges olyan vaktöltényeket ellőni,h mekkorát és miért futott Reina és a Pool mikor nyert utoljára bajnokságot, meg 3 éve regnáló bajnokot stb. Tegnap pont nem látszott a regnálás, tegyük hozzá, ezen regnálás igencsak CR-nek volt köszönhető. Azt pedig senki sem gondolhatja komolyan,h majd idén a vének + Rooney elintézi a PL-t (meg gondolom a BL-t is ideveszitek), ugyan már. Az Arsenal ellen sem túl sok köze volt a Unitednek a játékhoz, más kérdés,h ott az ágyúsok verték meg saját magukat, mert önbizalom terén mindenképp képzettebbek a MU játékosai. Persze csak addig, amíg érezhetően velük van vmennyire a bíró, ez tegnap remekül látszott...

Tegnap jobb volt a Pool, s nem csak akarásban. a United játékosok legtöbbet a bíróval beszélgettek, ahelyett,h egymással tették volna mindezt. SAF pedig azért hozta tréfás önmagát miután megébredt a sokkból... :)

Viszlat 2009.10.26. 18:04:38

@poolfanati: ha megfigyeled nem véletlenül nem írtam még csak azt sem, hogy vannak olyan pool szurkolók, ezt lehet úgy érteni, hogy akinek nem inge ne vegye magára. De kérdezlek, hogy egy olyan kijelentést, amit úgy kezdesz, hogy "az összes MU szurkoló", hogyan lehet másként érteni? Mert ebben benne vagyok kapásból én is, márpedig tőlem soha az életben nem láttál iccöfektezést, az hétszentség. De nem akarom én szítani az indulatokat, Crouchy-val is lerendeztük már, téged is kedvellek alapvetően a kommentjeid alapján, szerintem hagyjuk meg az ilyesmit az ilyen vadkutya szintű csávóknak. :)

poolfanati 2009.10.26. 18:57:48

@Viszlat: akinek nem inge, ne vegye magára, tényleg.
az it's a fact-ezéssel akkor lett bajom amikor mindenki(Te nem:D akinek nem inge most se vegye magára) átvette egyvalakitől és a csapból is ez folyt itt a kommentek között. azóta nem érdekel, közömbös vagyok.

(mostanába az idegesít, amikor egy pool szurker egy poénosat beszól egy manchesterinek szmájlival hogy ne értsék félre, erre meg rendszerint az a válasz hogy már mióta nem nyertünk bajnokságot. ez viszont kurvára idegesítő és gyenge ráadásul. legyetek már kreatívabbak:D)

poolfanati 2009.10.26. 18:58:52

@poolfanati: lásd rooney82, aki egyébként szimpatikus.

crouchy 2009.10.26. 19:32:26

poolfanati te megváltoztál az utóbbi időben, vagy cska én érzem így?:)

clfo 2009.10.26. 19:37:43

Jaj baz,ameddig a két csapatnál az edző posztja változatlan addig a púl nem nyer pl-t :D long live rafa!!

crouchy 2009.10.26. 19:38:57

@crouchy: bocs kezdek elmenni józsi barát irányba. Szóval nem érzem azt a lelkesedést a csapat iránt mint korábban.

crouchy 2009.10.26. 19:40:04

@clfo: ez érdekes kérdést vet fel, Sir Alex után mi az isten lesz a MUval?

vadkutya 2009.10.26. 19:57:45

@Viszlat: Háh, nem értem, mi a bajod a szintemmel? egyáltalán, milyen szintről beszélünk? Csávó...

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.10.26. 20:13:01

Vadkutya kicsit helyre tette Rooney82-t, akit Strigóval egyetemben nagyon frusztrált a vereség. Többet kell nyújtaniuk edzéseken, mert a padon kezdenek a következő fordulóban;)

vadkutya 2009.10.26. 20:19:05

@bedinger: Nem, nem tettem helyre, legalábbis nem ez volt a cél. Csak felidegesítenek az olyan szurkolók, akik nem látnak túl a saját korlátjaikon (s ők általában MU szurkolók, ez a sors fintora), s egy vereség után azonnal jönnek a "mióta nem nyertetek semmit" és hasonlók, meg mi vagyunk a regnálók, hagyjuk már...

Tökmind1, sztem kisebb csoda kell ahhoz,h idén vki a Chelsea kezéből kivegye a PL-t, s ezt jobb, ha a United szurkolók is(!!!) megemésztik...

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.10.26. 20:31:07

@vadkutya: Hát az Everton speciel csak 13 ponttal van lemaradva, és egy meccsel kevesebbet is játszott...;)

bag 2009.10.26. 20:31:57

@vadkutya: mi már megemésztettük...:)

Vki tényleg vezesse már le h miért tartott 97 percig a meccs! köszi

shinigami 2009.10.26. 20:33:49

mokas h tul tudjatok lepni a real vs barca fanokat oltasban es hisztiben
pedig ottis vannak mind2 odlalon erdekes egyenek

crouchy 2009.10.26. 20:39:56

@bag: 2 csere= 2 perc + 5sárgalap = 2,5 perc + áfa= 5 perc ebben volt még egy sárga-piros meg egy gól az +2= 97

bag 2009.10.26. 20:42:06

@donnelly: szegény amcsik, fogalmuk sincs róla mi a jó...:)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 20:47:47

@chrisred:

Bocs, de ezt nem hagyhatom annyiban. Nem akarok szétoffolni és no offense, de:

1. Fergusont is megkérdezték a "sajtóroham" előtt, tehát azt sem ő kezdeményezte...
2. Viszont Fergusonnak még ráadásul igaza is lett. A Pool 7 ponttal ment akkor, és ugye a United-Pool előtt már a United ment 7 ponttal. Lehet mondani, hogy csak jól látta előre, mi fog történni. Nem sportszerűtlenséggel vádolta az ellenfelét, hanem megtippelte mi fog történni - és az lett.
3. Megkérdezték Benitezt egy Ferguson-nyilatkozatról, ami az ő játékosaira vonatkozott, erre elővett egy lapot (tehát készült rá, hogy a saját meccse sajttáján a Unitedet fogja szapulni) és elkezdett vádaskodni. Nem a konkrét nyilatkozatra reagált, nem a saját csapatát védte, hanem Fergusont és a Unitedet támadta, ráadásul csupa olyan "ténnyel", ami khm, butaság. Ebbe nem mennék bele most, kivéve ha ezzel sem értesz egyet.
4. Amúgy érdekes, nekem is Mourinho jut eszembe most, amikor Ferguson a bírókat okolja: ezzel ő is le akarja venni a terhet a játékosairól szerintem. Ha ezt Beniteztől elfogadtad, remélem most SAF-ra sincs egy rossz szavad sem... :)

peace.

bag 2009.10.26. 20:56:26

@crouchy: egyszerűbben is h értsük, vagyis addig amíg ki nem egyenlítenek? :)

Errről miért nem beszélnek MUs barátaink?

Minden tiszteletem az övék, de ezt ők hogy látták?

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 20:57:52

@bag: Sunderland-Liverpoolon hány percig ment a játék? :)

crouchy 2009.10.26. 21:01:43

@bag: szemmel láthatóan nem addig tartott a meccs amíg ki nem egyenlítettek:)
@divi: ott is szürreálisan hosszú volt, de ott nagyon látványosan húzták az időt annyi szent és volt nem egy sérülés is.

összességében nekem nincs azzal bajom ha hosszabbak lesznek az átlagos hosszabbítások csak akkor egységesen.

bag 2009.10.26. 21:06:51

@divi: talán a kérdésre ha válaszolnál, köszi

Te hogy láttad, szerinted EZ a meccs miért tartott 97 percig?

vadkutya 2009.10.26. 21:07:16

@crouchy: Simán lehetne 100 perces egy meccs, szép kerek szám, egy perccel sem több, ráadásul egymenetben, szünet nélkül... :)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 21:15:23

@bag: nem láttam ezt a meccset, ne haragudj...

crouchy 2009.10.26. 21:16:44

@vadkutya: jah vagy összevonni meccseket és mondjuk 250 perc alatt három meccs:D 70 perc AvsB 20 perc AvsBvsC 70 perc BvsC 20 perc AvsBvsC 70 perc AvsC nem tök jó?:D

Viszlat 2009.10.26. 21:26:11

@crouchy: "ez érdekes kérdést vet fel, Sir Alex után mi az isten lesz a MUval?"

Ez valóban nagyon érdekes kérdés, sőt, nagyon fontos. Szerintem elkerülhetetlen néhány évnyi hanyatlás, és nem feltétlenül azért, mert nem nagyon rohangál hasonló tudású edző a világon. Nyilván az baromság - és mellesleg nem is kivitelezhető -, hogy az utód megpróbálja koppintani és továbbvinni a Ferguson éra stílusjegyeit. Még a Sir ideje alatt is kellett pár év pl, amíg felépített egy új csapatot, megtalálta hozzá azt a taktikát, amivel háromszor egymásután bajnokságot lehet nyerni.

Szóval én mélyrepülésre számítok (manchesteri mércével ugye ez azt jelenti, hogy nem mi vagyunk a bajnokok). De egyébként szerintem már idén sem lesz meg a bajnoki trófea, valszeg a Chelsea lesz a nyerő ebben a szezonban.

vadkutya 2009.10.26. 21:30:45

@crouchy: ...és mind a 3 meccs a Wembleyben, ahol mindenki össze tud verekedni mindenkivel, kint és bent egyaránt... :D

SamS 2009.10.26. 22:07:37

@bag: Nekem az első gondolatom az volt, hogy a bíró közben rájött, hogy Carragher-t le kellett volna küldeni, és ezért tartotta tovább - kompenzálni akart.

Amúgy nem tudom, miért olyan kurva fontos neked ez a kérdés, hogy ilyen agresszíven követeled a választ mindenkitől.

??

chrisred 2009.10.26. 22:07:42

@divi: Természetesen nem értek egyet vele, a Benítez által felsoroltak mindegyike valóban tény volt, és igaz. De ennek az elemzésébe ne menjünk bele, mert valószínűleg nem tudjuk egymást meggyőzni.

Azzal sem értek egyet, hogy Fergusonnak igaza volt, amikor a Liverpool játékosait fikázta. Ha azt mondta volna, hogy a Liverpoolnak szűkebb a játékoskerete, ezért a sérülések, eltiltások jobban megviselik, mint őket, vagy valami hasonlót, ezt bárki elismerte volna. De hogy pont a Liverpool játékosaira fogni olyanokat, hogy kevés a lelkierejük, meg nem bírják a tétet, akik az utóbbi öt évben ezerszer jöttek vissza olyan helyzetből, amikor már mindenki leírta őket, enyhén szólva is nevetséges.

Ez nem elfogadás kérdése, az egész "mind game" dolog, meg a sajtón keresztül üzengetés nekem szánalmas, tökmindegy, ki csinálja. Itt csak időbeli sorrendről és ok-okozatról van szó, amit láthatóan nem árt tisztázni.

SamS 2009.10.26. 22:12:50

@chrisred: A mind-game dolgot Angliában Sir Alexen és a Uniteden kívül mindenki utálja. Nem véletlenül. Mourinho ebben (is) komoly ellenfél volt pl, de Wenger már többször kijelentette, hogy nem hajlandó Ferguson "provokatív" nyilatkozataira reagálni. Benítez ezt megtette, és nagyon rosszul jött ki belőle. Gondolom a saját játékosai is érezték, hogy az edzőjük bohócot csinált magából.

chrisred 2009.10.26. 22:32:06

@SamS: Igazából a játékosok nem nagyon törődnek az ilyesmivel, meg egyáltalán azzal, amit a média feltálal nekünk a futball körítéseként. Ezeregy dolgot csinálhatnak azon kívül, hogy az interneten lógnak vagy az újságokat bogarásszák. Legfeljebb az ügynökük törődik vele, ha olyan jelenik meg róluk, ami árt az imázsuknak. Az egész Ferguson-Benítez háború vihar volt egy kanál vízben, semmi értelme és jelentősége nem volt. A brit média felkapta és feltupírozta, a világ többi része meg átvette, és ezért olyan lett, mintha a világok sorsát döntötte volna el.

United82 2009.10.27. 09:08:21

@vadkutya:
azt hogy idén nem mi leszünk a bajnokok már tavaly tudtam:)
Ez nem egy francia vagy magyar liga hogy 4-5éven át uralkodjon valaki, csak egy megjegyzés, ez még senkinek sem sikerült és nem hiszem hogy éppen ebben az időszakban sikerülne. Szóval az hogy idén nem mi leszünk a bajnokok azt már akkor tudtam mikor tavaly megnyertük. Aztán mikor Cr7-ből Cr9 lett akkor pedig 100%ig biztos lettem ebben a dologban. Az elmúlt 3 évben nyertünk eleget és a végtelenségig nem lehet folytatni, tisztában vagyok vele. Ha idén van egy dobogó a PL-ben, 8közé jutás a BL-ben és mellé megnyerjük az FA kupát amit 2004óta nem , akkor teljesen elégedett leszek. Persze lehet mondani meg drukkolni, de én sem vagyok vak hogy lássam hogy idén nem vagyunk elég erősek a bajnoki címhez és azt csak a chelsea veszítheti el. Szóval ezzel nincs gondom hogy nem nyerünk idén:)
Nekem nem probléma, nem várok rá 19éve:)
(bocs:)

poolfanati 2009.10.27. 10:21:11

@crouchy: 4 vereség zsinórba, ennyi az egész.
az utóbbi időben az u20-as srácoknak tudtam csak örülni, de már jön vissza a hitem.

azt szeretném kérdezni hogy mascherano letöltheti az eltiltását a szerdai ligakupa meccsen?
apropó ligakupa, szerintem aquilani játszani fog, kiváncsi vagyok rá.

poolfanati 2009.10.27. 10:22:41

@Rooney82: mutogass már kérlek a chelseare, a vak is látja hogy ők még többet költöttek:D

poolfanati 2009.10.27. 11:05:21

az mekkora jó lett volna hogy a meccs 95. percében ngog helyett dossena van ott ziccerbe.
úgy átemelte volna van der saron:D

Pig_Bodine 2009.10.27. 11:19:32

Az mekkora jó lett volna, ha Carragher nem rántja le Owent, és utóbbi is bek*rja a rövid fölsőbe.

poolfanati 2009.10.27. 11:24:12

@Pig_Bodine: nekem mindegy hogy 2-0 vagy 2-1:D

Pig_Bodine 2009.10.27. 11:27:56

Ha már a kölcsönös gyűlölködésnél tartunk, megosztottam már veletek a II. vháborús katonai indulóból plagizált, nem különösen ízléses szerzeményemet?
(Dallam: Colonel Bogey March, a Híd a Kwai folyónban fütyülték a dallamot, régi szövegváltozatok itt: en.wikipedia.org/wiki/Hitler_Has_Only_Got_One_Ball)

Gerrard has only got one ball;
Torres has two but far two small.
Carragher dreamed he had several,
but Mad Rafa
has nada
at all.

nils_h 2009.10.27. 11:45:18

@Rooney82: frankó kis statisztika ám ez. Megmutatja, hogy 2008-2009-ben a MU elköltött 40 millát játékosvásárlásra, eladott játékost közel 7 milláért, és még így is 33 pluszban zárt! Ügyes...
Muhahaha!

crouchy 2009.10.27. 12:22:10

Ki költött többet vita újratöltve -yeaaaaah:D

@vadkutya: nem a puskásban, és a vesztes csapatnak az a büntetése, hogy az ő szurkolóik mennek a legfelső szektorba.

tomika81 2009.10.27. 13:06:20

@poolfanati: igen, a ligakupa lesz Masch számára a "kényszerpihenő", mivel a kétsárgás kiállításnál nincs fegyelmi döntés, hanem automatikusan 1 bajnoki vagy kupameccs.

Goyo 2009.10.27. 15:25:35

@Rooney82: Kezdjük már el szépen hozzáadni a fizetéseket is ehhez a listához! Szerinted a fizetési listán hanyadik helyen szerepel a Pool?

poolfanati 2009.10.27. 16:18:47

@tomika81: ez így jó, valószínű egyébként se játszott volna azon a meccsen:D

de jó lenne ha gulácsi játszana. vagy legalább a padon lenne és cavalierire jöjjön rá a cifrafosás vagy valami:D

SamS 2009.10.27. 16:50:50

@Goyo: Kit érdekel a fizetési lista meg a költekezési lista? Az utóbbi 18 év bajnokai annál inkább ;)

Egyébként ha annyira érdekel, akár magad is utánanézhetsz.

Viszlat 2009.10.27. 17:02:27

OFF:

Obertan bemutatkozik ma este végre. Kíváncsi vagyok a srácra, sok jót meséltek róla. (Ide írtam, valszeg nem lesz Liga kupás beharang.)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.27. 17:07:14

@Viszlat:
ha kész lesz addig az összefoglaló,
akkor majd oda mehetnek a meglátások

poolfanati 2009.10.27. 17:08:01

@Viszlat: Nagyobb az iram és élvezetesebbek a meccsek mint az NB1-ben, de a világ legjobb focijától még messze van.
A Barnsleyval vigyázni kell, ők harapnak.

poolfanati 2009.10.27. 17:08:39

@pote: Akkor szólj Benőnek hogy siessen.:D

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.27. 17:12:21

@poolfanati:
ha nem kell, akkor hagyom is ;)

poolfanati 2009.10.27. 17:44:59

@pote: jöhet, alig várom:D
aztán sokat írj benne a pool meccsről!

Goyo 2009.10.27. 19:04:23

@SamS: Nem kell utánanéznem, nemrég olvastam erről. Körülbelül 50 százalékkal költ többet a Man Utd fizetésekre, mint a Liverpool (120 m és 80 m per év), a különbségből évente egy világklasszis játékost lehetne igazolni.
A költekezés kapcsán a sajtó támadja Benítezt ostoba módon, a sok hülye meg simán tényként kezeli, amit a firkászok összeszednek. Pedig Ballack példája elég kellene, hogy legyen ahhoz, hogy belássuk, a játékosok transzferein kívül elég sok költsége van még a kluboknak a játékosokkal kapcsolatban.

Strigo 2009.10.27. 19:31:23

@Goyo: Körülbelül kétszer annyi a United jegybevétele, tehát van miből finanszírozni a bővebb keretet és a sztárgázsikat.

poolfanati 2009.10.27. 20:00:27

@Strigo a divatdrukker: Körülbelül az adósság is kétszer annyi:D

Goyo 2009.10.27. 20:22:37

@Strigo a divatdrukker: Ezt nem is kérdőjeleztem meg, sőt. Amíg a hátországot rendbe nem rakjuk, és fel nem húzunk egy új stadiont, addig csoda kell a bajnoki címhez. Ehhez pedig tavaly nagyon közel került a csapat.
Most viszont ennek a levét issza Benítez, mert a média és a szurkolók is sokat várnak. Pedig reálisan nézve a 4. hely is túlteljesíti a keret képességeit.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.27. 20:26:39

@Goyo: "a különbségből évente egy világklasszis játékost lehetne igazolni." - pont ez az, a klasszisjátékos-téma: az idézett origós cikk is írja, hogy míg SAF kevés játékost vesz drágán, addig Benitez inkább egy rakat olcsó játékost vesz. Pedig amikor igazán a zsebébe nyúlt, az pl bejött (Torres).

Goyo 2009.10.27. 21:09:52

@divi: Write-only üzemmódban vagy? Még most is szűk a csapat kerete, a 'rakat olcsó játékos' megvásárlása után. 5 év alatt cirka 200 millió fonttal költött többet fizetésre a Utd. Ezt persze nem említi a cikk.
Nincs meg az elegendő mennyiségű minőségi játékos a keretben, és MEG SEM TUDNÁNK FIZETNI ŐKET.
Majd március 20-án nyerünk a kriptában, bevánszorgunk a 4. helyre, lecserélődnek a tulajok, és aztán meglátjuk, hogyan tovább.

undertow 2009.10.27. 23:29:30

@Goyo: ballack remek példa, ha ingyen igazolható játékosokról akarsz beszélni.

Goyo 2009.10.28. 22:56:44

@undertow: Egyszerűen csak fel akartam hívni a figyelmet a játékosok fizetésére. A transzferköltés önmagában nem sokat mond. A teljes költségvetés már sokkal beszédesebb.

undertow 2009.10.29. 08:06:32

@Goyo: ez igaz, de ballack nem egy átlagos példa, azért kereshet kiemelkedő összeget, mert egy pennybe nem került az igazolása. nagyon könnyű helyzetben volt az ügynöke a tárgyalások során.
süti beállítások módosítása