Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Liverpool - Manchester United 2-0, ÉLŐ

2009.10.25. 12:12 pote

286 komment

Címkék: liverpool pool mu manutd élő közvetítés

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr121473609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jo.e 2009.10.26. 13:46:45

Torres fantasztikus!
Sztem a Valencia féle lövést Ő is elvállalta volna (mondjuk Neki bement volna :) ) Látta ő a többieket, de be akarta rúgni és kész. Sokan csinálták volna így, nem?
Hajdú B. vicces volt V. kiállítása után: "úgy látszik Vidicnek az a dolga a Pool ellen, hogy megnyissa a zuhanyt a többieknek" :)) Ilyet mondanak a streamen ? :)

United82 2009.10.26. 13:49:05

@Viszlat:
hagyjad..
nem érdemes vitázni Pool szurkolóval
Akkora frusztráltság van rajtuk mert 19éve nem nyertek bajnokságot hogy természetes ez a viselkedés. És ilyenkor meg méginkább nem érdemes hiszen mégiscsak a bajnokot, a 3 éve regnáló bajnokot győzték le és maradtak versenyben (lol) a bajnoki címért (újra csak lol). Kb az a különbség a Pool és a United között hogy míg a Pool kapusa egy 10.ik fordulóban aratott győzelem után vág le egy 90méteres sprintet a gólszerzőhöz ünnepelni, addig a United kapusa ezt csak egy bajnoki címnél teszi meg (2008 Wigan Giggsy mindent eldöntő gólja), igaz ez utóbbit vagyis a bajnoki címet a Pool úgyse értheti már igazán, hiszen azt se tudják hogy néz ki közelről a PL bajnoki trófeája, legfeljebb ha Gerrardot elinvitálja egy stadiontúrára Rooney a sörözés előtt és megmutatja neki:)

A meccsről meg: Azzal nyert a Pool hogy nekik jobban kellett a győzelem és jobban haraptak. Ugyanolyan rosszzul játszottak mint a United, de az ismert körülmények miatt nekik most jobban kellett a győzelem . Gratula nekik.

crouchy 2009.10.26. 13:49:24

"a ezekszerint minden a régi. " én ennyit írtam. egy büdös szval nem mondtam hogy azt mondta a bírókon ment el a meccs. erre te elkezded magyarázni "Mellesleg szövegértés. Mit mond SAF? A bíró tévedett, és ha leküldi Carragher-t, akkor az megváltoztatta volna a játékot. Nem esik szó arról, még csak utalás sem, hogy a bírón úszott el a meccs. Persze, nyugodtan képzeld bele, merthát az öreg már csak ilyen, de csak magadat minősíted ezzel az izzadtságszagú, erőltetett szálka-kereséssel." Mi képzeljek bele? te képzeled bele egy fél soros mondatba hogy én hogy értettem egy interjút. Már megint nem bírta nem szidni a bírót. ennyire utaltam.
és légyszii mond már el ki gyalázkodott?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 13:51:12

@Viszlat:

(Hehe. Na mert a MU-sok soha nem foglalkoznak az ellenfél edzőjével, á, soha, még véletlenül se...) :-)

crouchy 2009.10.26. 13:56:46

@crouchy: "Ugyanolyan rosszzul játszottak mint a United" ez meg nem igaz.

crouchy 2009.10.26. 13:58:00

@crouchy: na ez kicsit hülyén vette ki magát ezt Rooney82nek akartam címezni:D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.26. 14:00:32

na végre, lassan indul a hangulat, mint tegnap a meccs. csodálkoztam is, aztán ráfogtam a hosszú hértvégére... :)

crouchy 2009.10.26. 14:05:02

@anonim222 [semleges néző]: na akkor bevonunk téged is:D: Nincs igazad és menj a picsába. Rohadtul elegem van abból hogy mindig ezzel jössz. Egyszer képes lennél rá.. De nem, neked muszáj. De mind ilyenek vagytok. Egytől-egyig. Sok frusztrált pöcs.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.26. 14:08:03

1. Carrickot úgy fölrúgták, mint a pinty (szerintem tizi), csak a játék ment tovább, kontrázott a pool, nem volt idő reklamálni... meg ismételgetni se.
2. VdS Torres labdájánál lefagyott, meg se mozdult...
3. a szinvonal alacsony volt (különösen a tavalyi meccsekhez képest, bár lehet, azok lógtak ki felfele). ebben persze benne volt a selejtezők, BL fordulók is hatása is, no, meg a sok sérült. rengeteg elpasszolt, elívelt labda... fura volt látni, mindkét csapattól: nem ezt szoktuk meg. a feszkó viszont megvolt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 14:11:44

@anonim222 [semleges néző]:

(Engem is meglepett, mennyi ordas hibát vétett a MU védelme, én mondjuk az idegességgel magyaráztam, hogy nyomot hagyott bennük az 1-4...)

crouchy 2009.10.26. 14:13:36

@anonim222 [semleges néző]: azt írtad "na végre", gondoltam ráérsz és egy-két órát sértegetjük egymást.:D DE te erre is képtelen vagy. te tőgyarcú barom.

crouchy 2009.10.26. 14:17:35

tényleg ma hallottam hogy angol tudósok megállapították hogy ez lesz a legeredménytelenebb vagy milyen nap egész évben, szóval ehhez tartsuk magunk és igyekezzünk meddő, sértegetésekbe, személyeskedésekbe átcsapó vitákat folytatni. mondjuk ennyi gyökérrel ez nem lesz nehéz. (((ez egy példa volt ha nem esne le)))

Viszlat 2009.10.26. 14:18:30

@crouchy: oké oké, talán nem kellett volna így ráugranom a dologra, de azért ismerd el, eléggé ilyen szaga volt a dolognak. De vettem a lapot, nem úgy gondoltad, tiszta sor. Egyébként is minden mérgem elszállt annyira röhögtem mikor feltűnt a spanyolbuzi "barátunk". :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 14:24:01

@Viszlat: "Egyébként is minden mérgem elszállt..."

(Föl kéne csapnom szerzetesnek, ha ilyen békítő a hatásom...) :-)

crouchy 2009.10.26. 14:24:03

@Viszlat: jólvan, nem mondom hogy engem nehéz félreérteni mert könnyű, de tisztázva happy end és peace:) Fergusson jó edző csak nem kellene mindig a bírók torkának ugrania, azt hagyja meg a szurkolóknak:)

Viszlat 2009.10.26. 14:28:41

@crouchy: valószínűleg akkor meg a saját tábor kritizálná erősen, hogy mééér olyan pussy, mérnem olvas oda neki. Bár a franc tudja innen, mennyire van befolyással rá a szurkolói elvárás.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.26. 14:32:54

@crouchy: á, ha egyedül csinálod a balhét, az nem ugyanaz... legalább örülsz, hogy nyert a pool?

crouchy 2009.10.26. 14:38:58

@Viszlat: nem tudom, én nagyon büszke lennék rá ha olyan edzőnk lenne, aki soha de soha nem minősítené a bírót. Csinánlá a saját dolgát azt kész.Benitez sem ilyen, de ő azért nem minden vesztes meccs után kapja elő a bírót, általában csak amikor jól játszva megy el a meccs egy meg nem adott tizenegyesen v hasonló.
Mert az az egyik fele hogy ezek által a nyilatkozatok által esetleg előnyhöz juthat a csapat, de mivel ez plusz terhet rak a bírókra, -mert akármit nyilatkoznak nyilván ha egy nagy tekintélyű edző lehordja őket az hatással lesz rájuk- rosszabb döntéseket fognak hozni. Ha annyi lenne a dolguk hogy odamennek fütyülnek, és majd a munkahelyükön felelőségre vonják őket az esetleges hibákért klasszisokkal jobb lenne a bíráskodás, persze a gyors játék miatt nem tökéletes. szerintem.

horas 2009.10.26. 14:44:18

Azért látszott,hogy ez a meccs kinek fért bele és kinek nem.Benayoun pedig óriási labdát adott.nem szeretem őt tudtam,hogyjó futbalista de ezzel a labdájával meglepett!Az MU-nak vennie kell egy csatárt mert Berbatov Owen duó-val nincsenek beljebb,szal a holtpontról nem tudják elmozdítani a csapatot.Sztem erre a Darren Bent-re lekéne csapniuk minél elöbb.

horas 2009.10.26. 14:45:58

Amúgy Saha-val mi történt?Azért az Everton-ban is rugdosgatja a gólokat,nem tiszta,hogy került ő ki az MU-ból,csak az tünt fel,hogy nem játszik meg,hogy már nincs is a csapatban...

crouchy 2009.10.26. 14:52:45

@horas én úgy emlékszem berbatov miatt ment el.

crouchy 2009.10.26. 14:53:34

@crouchy: mármint nem személyesen miatta hanem sok lett a csatár.

poolfanati 2009.10.26. 14:56:32

@Viszlat: "Azt pedig sosem fogom megérteni, hogy egy ilyen rangadó után bizonyos embereknek miért a másik gyalázásával teljesedik ki az öröme..."

tavaly meg amikor megnyertétek a bajnokságot, az összes mu szurkoló első dolga volt a "It's a fact"-ozás...

akinek nem inge, ne vegye magára. szerintem vannak itt a mu szurkerek között kurva jó fejek, és vannak olyan pool szurkerek akik sokszor túlzásba viszik.

poolfanati 2009.10.26. 15:05:19

@horas: saha nagyon sérülékeny volt asszem.

horas 2009.10.26. 15:05:50

@crouchy: De elötte se nagyon játszott...kicsit furcsa nekem ez...bár Tevez-t és Rooney-t kellett volna kiszorítania meg azért sok sérüléssel is bajlódott ha jól rémlik...

man city 2009.10.26. 15:24:18

de szép verést kapott a MU, mindig ilyet érdemelne:)

most a bíró se tudta túlhosszabbítani a meccset, Ngog rá is koppintott a bíró orrára ezzel a góllal

persze ki a hibás, a bíró ?
mert nem elég tapasztalt egy ekkora nagy meccshez

mondjuk nem néztem a meccset, de biztosan a Pool-nak fújt a bíró, ha Fergie elégedetlen vele, hisz amikor elégedett vele, akkor ők a kedvezményezettek, akkor sosincs gond a bíróval

azért remélem ettől nem lendül formába a Liverpool, mert hamarosan mi is játszunk az Anfield-en(pláne, hogy a City sincs túl nagy formában)

a City-nek meg pont egy ilyen kéne most, mint Benayoun

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 17:12:13

@poolfanati: na mondjuk az "It's a fact" nem a United-szurkolóktól indult, az Benitez végtelenül gusztustalan lépése volt (saját csapata bajnokija előtti sajtótájékoztatón egy sajtpapírról kezdte felolvasni összehordott vádaskodását), ezek után ez a minimum. Nem neked szólt, hanem Beniteznek - csak neki nem tudjuk elküldeni :)

(amúgy nekem ez előtt a "factos" kirohanás előtt semmi bajom nem volt Rafával, azóta viszont nem tudom tolerálni)

chrisred 2009.10.26. 17:26:34

@divi: Nem igaz. A "factozás" Ferguson január eleji sajtórohamával kezdődött, amikor kezdte nyilvánosan fikázni a Liverpool játékosait, hogy nem elég profik, nem fogják bírni a lelki nyomást, ami azzal jár, hogy vezetik a tabellát. Ezzel kapcsolatban kérdezték Benítezt a Stoke elleni meccs előtt:

"Q: People talk about pressure and there seems to be pressure every week - is there pressure at the moment?

B: I like to be at the top of the table under pressure - it's better than being at the bottom.

Q: What do make of Alex Ferguson's comments recently?

B: I was surprised, but I have to talk about facts because I think it is important. (stb.)"

Csak annyi történt, hogy mint minden Liverpool menedzser, Benítez is megvédte a játékosait, ha beszóltak nekik. Mourinho esetében ezt mindenki pozitívumnak tartotta, amikor magára irányította a média nyomását, hogy ne a játékosaival foglalkozzanak.

sAp 2009.10.26. 17:26:47

@horas: saha kevés volt a unitedbe, kb annyit hozott éveken át mint egyelőre owen, de benne azért ott lakozik a világklasszis (lehet már nem jön elő többet sajnos). Lőtt néhány fontos gólt (pl. chelseanek), a bizalom is nagy volt felé (mikor visszatért a hosszú sérüléséből és vmi 5-0ra megnyert meccsen ő lőtte az uccsót,SAF még mondta h milyen jó lesz meg minden), de aztán elengedték, sztem joggal. Az elején elég jó volt, lőtt viszonlyag sok gólt, de akkor nem értettem miért őt játszatták RvN helyett. aztán jött egy csomó sérülés, és egyre kevesebbet tudott hozzátenni. az evertonban mondjuk elég jó most is.

SamS 2009.10.26. 17:42:49

A 06/07-es szezon Sahája szenzációs volt, viszont 2007 tavaszától alig-alig tudott zsinórban 2 meccset lejátszani a folyamatos sérülései miatt, ezért adták el (Berbatovnak ehhez semmi köze). Fergie mostanában nyilatkozta, hogy örül neki h sikerült túllépnie azon a bizonyos sérüléshullámon, mert remek játékosnak tartotta mindig is, csak ugye mit érnek a képességek, ha vki nem bevethető...

bag 2009.10.26. 17:58:28

kicsit lehiggadva a győzelmi mámorból:

-tény, ettől még nem mi vagyunk a bajnokesélyesek
-volt egy klasszis, aki eldöntötte a meccset
-volt egy küzdelmes meccs, amit kezdenek egyes szurkolók túlreagálni (megy egymás szapulása ok nélkül)
-miért tartott közel 97 percig, amikor az égvilágon semmi nem indokolta? ( a múltkori MU-MC-t szépen kielemeztétek, kérem ezt is kikockázni, hogy hol voltak azok a percek!
-most mi voltunk jobbak egy kicsit, szép a győzelem, jólesik végre örülni egy kicsit, nem vitatva , hogy kiváló ellenfelet sikerült legyőzni

vadkutya 2009.10.26. 18:00:09

@Rooney82: Sztem a Te kommented csöpög a frusztráltságtól. Szó sincs arról,h tegnap a Pool ugyanolyan szarul játszott volna, mint a United. A United játszott szarul, ezt kezeljük tényként, s ennek fényében teljesen felesleges olyan vaktöltényeket ellőni,h mekkorát és miért futott Reina és a Pool mikor nyert utoljára bajnokságot, meg 3 éve regnáló bajnokot stb. Tegnap pont nem látszott a regnálás, tegyük hozzá, ezen regnálás igencsak CR-nek volt köszönhető. Azt pedig senki sem gondolhatja komolyan,h majd idén a vének + Rooney elintézi a PL-t (meg gondolom a BL-t is ideveszitek), ugyan már. Az Arsenal ellen sem túl sok köze volt a Unitednek a játékhoz, más kérdés,h ott az ágyúsok verték meg saját magukat, mert önbizalom terén mindenképp képzettebbek a MU játékosai. Persze csak addig, amíg érezhetően velük van vmennyire a bíró, ez tegnap remekül látszott...

Tegnap jobb volt a Pool, s nem csak akarásban. a United játékosok legtöbbet a bíróval beszélgettek, ahelyett,h egymással tették volna mindezt. SAF pedig azért hozta tréfás önmagát miután megébredt a sokkból... :)

Viszlat 2009.10.26. 18:04:38

@poolfanati: ha megfigyeled nem véletlenül nem írtam még csak azt sem, hogy vannak olyan pool szurkolók, ezt lehet úgy érteni, hogy akinek nem inge ne vegye magára. De kérdezlek, hogy egy olyan kijelentést, amit úgy kezdesz, hogy "az összes MU szurkoló", hogyan lehet másként érteni? Mert ebben benne vagyok kapásból én is, márpedig tőlem soha az életben nem láttál iccöfektezést, az hétszentség. De nem akarom én szítani az indulatokat, Crouchy-val is lerendeztük már, téged is kedvellek alapvetően a kommentjeid alapján, szerintem hagyjuk meg az ilyesmit az ilyen vadkutya szintű csávóknak. :)

poolfanati 2009.10.26. 18:57:48

@Viszlat: akinek nem inge, ne vegye magára, tényleg.
az it's a fact-ezéssel akkor lett bajom amikor mindenki(Te nem:D akinek nem inge most se vegye magára) átvette egyvalakitől és a csapból is ez folyt itt a kommentek között. azóta nem érdekel, közömbös vagyok.

(mostanába az idegesít, amikor egy pool szurker egy poénosat beszól egy manchesterinek szmájlival hogy ne értsék félre, erre meg rendszerint az a válasz hogy már mióta nem nyertünk bajnokságot. ez viszont kurvára idegesítő és gyenge ráadásul. legyetek már kreatívabbak:D)

poolfanati 2009.10.26. 18:58:52

@poolfanati: lásd rooney82, aki egyébként szimpatikus.

crouchy 2009.10.26. 19:32:26

poolfanati te megváltoztál az utóbbi időben, vagy cska én érzem így?:)

clfo 2009.10.26. 19:37:43

Jaj baz,ameddig a két csapatnál az edző posztja változatlan addig a púl nem nyer pl-t :D long live rafa!!

crouchy 2009.10.26. 19:38:57

@crouchy: bocs kezdek elmenni józsi barát irányba. Szóval nem érzem azt a lelkesedést a csapat iránt mint korábban.

crouchy 2009.10.26. 19:40:04

@clfo: ez érdekes kérdést vet fel, Sir Alex után mi az isten lesz a MUval?

vadkutya 2009.10.26. 19:57:45

@Viszlat: Háh, nem értem, mi a bajod a szintemmel? egyáltalán, milyen szintről beszélünk? Csávó...

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.10.26. 20:13:01

Vadkutya kicsit helyre tette Rooney82-t, akit Strigóval egyetemben nagyon frusztrált a vereség. Többet kell nyújtaniuk edzéseken, mert a padon kezdenek a következő fordulóban;)

vadkutya 2009.10.26. 20:19:05

@bedinger: Nem, nem tettem helyre, legalábbis nem ez volt a cél. Csak felidegesítenek az olyan szurkolók, akik nem látnak túl a saját korlátjaikon (s ők általában MU szurkolók, ez a sors fintora), s egy vereség után azonnal jönnek a "mióta nem nyertetek semmit" és hasonlók, meg mi vagyunk a regnálók, hagyjuk már...

Tökmind1, sztem kisebb csoda kell ahhoz,h idén vki a Chelsea kezéből kivegye a PL-t, s ezt jobb, ha a United szurkolók is(!!!) megemésztik...

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.10.26. 20:31:07

@vadkutya: Hát az Everton speciel csak 13 ponttal van lemaradva, és egy meccsel kevesebbet is játszott...;)

bag 2009.10.26. 20:31:57

@vadkutya: mi már megemésztettük...:)

Vki tényleg vezesse már le h miért tartott 97 percig a meccs! köszi

shinigami 2009.10.26. 20:33:49

mokas h tul tudjatok lepni a real vs barca fanokat oltasban es hisztiben
pedig ottis vannak mind2 odlalon erdekes egyenek

crouchy 2009.10.26. 20:39:56

@bag: 2 csere= 2 perc + 5sárgalap = 2,5 perc + áfa= 5 perc ebben volt még egy sárga-piros meg egy gól az +2= 97

bag 2009.10.26. 20:42:06

@donnelly: szegény amcsik, fogalmuk sincs róla mi a jó...:)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 20:47:47

@chrisred:

Bocs, de ezt nem hagyhatom annyiban. Nem akarok szétoffolni és no offense, de:

1. Fergusont is megkérdezték a "sajtóroham" előtt, tehát azt sem ő kezdeményezte...
2. Viszont Fergusonnak még ráadásul igaza is lett. A Pool 7 ponttal ment akkor, és ugye a United-Pool előtt már a United ment 7 ponttal. Lehet mondani, hogy csak jól látta előre, mi fog történni. Nem sportszerűtlenséggel vádolta az ellenfelét, hanem megtippelte mi fog történni - és az lett.
3. Megkérdezték Benitezt egy Ferguson-nyilatkozatról, ami az ő játékosaira vonatkozott, erre elővett egy lapot (tehát készült rá, hogy a saját meccse sajttáján a Unitedet fogja szapulni) és elkezdett vádaskodni. Nem a konkrét nyilatkozatra reagált, nem a saját csapatát védte, hanem Fergusont és a Unitedet támadta, ráadásul csupa olyan "ténnyel", ami khm, butaság. Ebbe nem mennék bele most, kivéve ha ezzel sem értesz egyet.
4. Amúgy érdekes, nekem is Mourinho jut eszembe most, amikor Ferguson a bírókat okolja: ezzel ő is le akarja venni a terhet a játékosairól szerintem. Ha ezt Beniteztől elfogadtad, remélem most SAF-ra sincs egy rossz szavad sem... :)

peace.

bag 2009.10.26. 20:56:26

@crouchy: egyszerűbben is h értsük, vagyis addig amíg ki nem egyenlítenek? :)

Errről miért nem beszélnek MUs barátaink?

Minden tiszteletem az övék, de ezt ők hogy látták?

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 20:57:52

@bag: Sunderland-Liverpoolon hány percig ment a játék? :)

crouchy 2009.10.26. 21:01:43

@bag: szemmel láthatóan nem addig tartott a meccs amíg ki nem egyenlítettek:)
@divi: ott is szürreálisan hosszú volt, de ott nagyon látványosan húzták az időt annyi szent és volt nem egy sérülés is.

összességében nekem nincs azzal bajom ha hosszabbak lesznek az átlagos hosszabbítások csak akkor egységesen.

bag 2009.10.26. 21:06:51

@divi: talán a kérdésre ha válaszolnál, köszi

Te hogy láttad, szerinted EZ a meccs miért tartott 97 percig?

vadkutya 2009.10.26. 21:07:16

@crouchy: Simán lehetne 100 perces egy meccs, szép kerek szám, egy perccel sem több, ráadásul egymenetben, szünet nélkül... :)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.26. 21:15:23

@bag: nem láttam ezt a meccset, ne haragudj...

crouchy 2009.10.26. 21:16:44

@vadkutya: jah vagy összevonni meccseket és mondjuk 250 perc alatt három meccs:D 70 perc AvsB 20 perc AvsBvsC 70 perc BvsC 20 perc AvsBvsC 70 perc AvsC nem tök jó?:D

Viszlat 2009.10.26. 21:26:11

@crouchy: "ez érdekes kérdést vet fel, Sir Alex után mi az isten lesz a MUval?"

Ez valóban nagyon érdekes kérdés, sőt, nagyon fontos. Szerintem elkerülhetetlen néhány évnyi hanyatlás, és nem feltétlenül azért, mert nem nagyon rohangál hasonló tudású edző a világon. Nyilván az baromság - és mellesleg nem is kivitelezhető -, hogy az utód megpróbálja koppintani és továbbvinni a Ferguson éra stílusjegyeit. Még a Sir ideje alatt is kellett pár év pl, amíg felépített egy új csapatot, megtalálta hozzá azt a taktikát, amivel háromszor egymásután bajnokságot lehet nyerni.

Szóval én mélyrepülésre számítok (manchesteri mércével ugye ez azt jelenti, hogy nem mi vagyunk a bajnokok). De egyébként szerintem már idén sem lesz meg a bajnoki trófea, valszeg a Chelsea lesz a nyerő ebben a szezonban.

vadkutya 2009.10.26. 21:30:45

@crouchy: ...és mind a 3 meccs a Wembleyben, ahol mindenki össze tud verekedni mindenkivel, kint és bent egyaránt... :D

SamS 2009.10.26. 22:07:37

@bag: Nekem az első gondolatom az volt, hogy a bíró közben rájött, hogy Carragher-t le kellett volna küldeni, és ezért tartotta tovább - kompenzálni akart.

Amúgy nem tudom, miért olyan kurva fontos neked ez a kérdés, hogy ilyen agresszíven követeled a választ mindenkitől.

??

chrisred 2009.10.26. 22:07:42

@divi: Természetesen nem értek egyet vele, a Benítez által felsoroltak mindegyike valóban tény volt, és igaz. De ennek az elemzésébe ne menjünk bele, mert valószínűleg nem tudjuk egymást meggyőzni.

Azzal sem értek egyet, hogy Fergusonnak igaza volt, amikor a Liverpool játékosait fikázta. Ha azt mondta volna, hogy a Liverpoolnak szűkebb a játékoskerete, ezért a sérülések, eltiltások jobban megviselik, mint őket, vagy valami hasonlót, ezt bárki elismerte volna. De hogy pont a Liverpool játékosaira fogni olyanokat, hogy kevés a lelkierejük, meg nem bírják a tétet, akik az utóbbi öt évben ezerszer jöttek vissza olyan helyzetből, amikor már mindenki leírta őket, enyhén szólva is nevetséges.

Ez nem elfogadás kérdése, az egész "mind game" dolog, meg a sajtón keresztül üzengetés nekem szánalmas, tökmindegy, ki csinálja. Itt csak időbeli sorrendről és ok-okozatról van szó, amit láthatóan nem árt tisztázni.

SamS 2009.10.26. 22:12:50

@chrisred: A mind-game dolgot Angliában Sir Alexen és a Uniteden kívül mindenki utálja. Nem véletlenül. Mourinho ebben (is) komoly ellenfél volt pl, de Wenger már többször kijelentette, hogy nem hajlandó Ferguson "provokatív" nyilatkozataira reagálni. Benítez ezt megtette, és nagyon rosszul jött ki belőle. Gondolom a saját játékosai is érezték, hogy az edzőjük bohócot csinált magából.

chrisred 2009.10.26. 22:32:06

@SamS: Igazából a játékosok nem nagyon törődnek az ilyesmivel, meg egyáltalán azzal, amit a média feltálal nekünk a futball körítéseként. Ezeregy dolgot csinálhatnak azon kívül, hogy az interneten lógnak vagy az újságokat bogarásszák. Legfeljebb az ügynökük törődik vele, ha olyan jelenik meg róluk, ami árt az imázsuknak. Az egész Ferguson-Benítez háború vihar volt egy kanál vízben, semmi értelme és jelentősége nem volt. A brit média felkapta és feltupírozta, a világ többi része meg átvette, és ezért olyan lett, mintha a világok sorsát döntötte volna el.

United82 2009.10.27. 09:08:21

@vadkutya:
azt hogy idén nem mi leszünk a bajnokok már tavaly tudtam:)
Ez nem egy francia vagy magyar liga hogy 4-5éven át uralkodjon valaki, csak egy megjegyzés, ez még senkinek sem sikerült és nem hiszem hogy éppen ebben az időszakban sikerülne. Szóval az hogy idén nem mi leszünk a bajnokok azt már akkor tudtam mikor tavaly megnyertük. Aztán mikor Cr7-ből Cr9 lett akkor pedig 100%ig biztos lettem ebben a dologban. Az elmúlt 3 évben nyertünk eleget és a végtelenségig nem lehet folytatni, tisztában vagyok vele. Ha idén van egy dobogó a PL-ben, 8közé jutás a BL-ben és mellé megnyerjük az FA kupát amit 2004óta nem , akkor teljesen elégedett leszek. Persze lehet mondani meg drukkolni, de én sem vagyok vak hogy lássam hogy idén nem vagyunk elég erősek a bajnoki címhez és azt csak a chelsea veszítheti el. Szóval ezzel nincs gondom hogy nem nyerünk idén:)
Nekem nem probléma, nem várok rá 19éve:)
(bocs:)

poolfanati 2009.10.27. 10:21:11

@crouchy: 4 vereség zsinórba, ennyi az egész.
az utóbbi időben az u20-as srácoknak tudtam csak örülni, de már jön vissza a hitem.

azt szeretném kérdezni hogy mascherano letöltheti az eltiltását a szerdai ligakupa meccsen?
apropó ligakupa, szerintem aquilani játszani fog, kiváncsi vagyok rá.

poolfanati 2009.10.27. 10:22:41

@Rooney82: mutogass már kérlek a chelseare, a vak is látja hogy ők még többet költöttek:D

poolfanati 2009.10.27. 11:05:21

az mekkora jó lett volna hogy a meccs 95. percében ngog helyett dossena van ott ziccerbe.
úgy átemelte volna van der saron:D

Pig_Bodine 2009.10.27. 11:19:32

Az mekkora jó lett volna, ha Carragher nem rántja le Owent, és utóbbi is bek*rja a rövid fölsőbe.

poolfanati 2009.10.27. 11:24:12

@Pig_Bodine: nekem mindegy hogy 2-0 vagy 2-1:D

Pig_Bodine 2009.10.27. 11:27:56

Ha már a kölcsönös gyűlölködésnél tartunk, megosztottam már veletek a II. vháborús katonai indulóból plagizált, nem különösen ízléses szerzeményemet?
(Dallam: Colonel Bogey March, a Híd a Kwai folyónban fütyülték a dallamot, régi szövegváltozatok itt: en.wikipedia.org/wiki/Hitler_Has_Only_Got_One_Ball)

Gerrard has only got one ball;
Torres has two but far two small.
Carragher dreamed he had several,
but Mad Rafa
has nada
at all.

nils_h 2009.10.27. 11:45:18

@Rooney82: frankó kis statisztika ám ez. Megmutatja, hogy 2008-2009-ben a MU elköltött 40 millát játékosvásárlásra, eladott játékost közel 7 milláért, és még így is 33 pluszban zárt! Ügyes...
Muhahaha!

crouchy 2009.10.27. 12:22:10

Ki költött többet vita újratöltve -yeaaaaah:D

@vadkutya: nem a puskásban, és a vesztes csapatnak az a büntetése, hogy az ő szurkolóik mennek a legfelső szektorba.

tomika81 2009.10.27. 13:06:20

@poolfanati: igen, a ligakupa lesz Masch számára a "kényszerpihenő", mivel a kétsárgás kiállításnál nincs fegyelmi döntés, hanem automatikusan 1 bajnoki vagy kupameccs.

Goyo 2009.10.27. 15:25:35

@Rooney82: Kezdjük már el szépen hozzáadni a fizetéseket is ehhez a listához! Szerinted a fizetési listán hanyadik helyen szerepel a Pool?

poolfanati 2009.10.27. 16:18:47

@tomika81: ez így jó, valószínű egyébként se játszott volna azon a meccsen:D

de jó lenne ha gulácsi játszana. vagy legalább a padon lenne és cavalierire jöjjön rá a cifrafosás vagy valami:D

SamS 2009.10.27. 16:50:50

@Goyo: Kit érdekel a fizetési lista meg a költekezési lista? Az utóbbi 18 év bajnokai annál inkább ;)

Egyébként ha annyira érdekel, akár magad is utánanézhetsz.

Viszlat 2009.10.27. 17:02:27

OFF:

Obertan bemutatkozik ma este végre. Kíváncsi vagyok a srácra, sok jót meséltek róla. (Ide írtam, valszeg nem lesz Liga kupás beharang.)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.27. 17:07:14

@Viszlat:
ha kész lesz addig az összefoglaló,
akkor majd oda mehetnek a meglátások

poolfanati 2009.10.27. 17:08:01

@Viszlat: Nagyobb az iram és élvezetesebbek a meccsek mint az NB1-ben, de a világ legjobb focijától még messze van.
A Barnsleyval vigyázni kell, ők harapnak.

poolfanati 2009.10.27. 17:08:39

@pote: Akkor szólj Benőnek hogy siessen.:D

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.27. 17:12:21

@poolfanati:
ha nem kell, akkor hagyom is ;)

poolfanati 2009.10.27. 17:44:59

@pote: jöhet, alig várom:D
aztán sokat írj benne a pool meccsről!

Goyo 2009.10.27. 19:04:23

@SamS: Nem kell utánanéznem, nemrég olvastam erről. Körülbelül 50 százalékkal költ többet a Man Utd fizetésekre, mint a Liverpool (120 m és 80 m per év), a különbségből évente egy világklasszis játékost lehetne igazolni.
A költekezés kapcsán a sajtó támadja Benítezt ostoba módon, a sok hülye meg simán tényként kezeli, amit a firkászok összeszednek. Pedig Ballack példája elég kellene, hogy legyen ahhoz, hogy belássuk, a játékosok transzferein kívül elég sok költsége van még a kluboknak a játékosokkal kapcsolatban.

Strigo 2009.10.27. 19:31:23

@Goyo: Körülbelül kétszer annyi a United jegybevétele, tehát van miből finanszírozni a bővebb keretet és a sztárgázsikat.

poolfanati 2009.10.27. 20:00:27

@Strigo a divatdrukker: Körülbelül az adósság is kétszer annyi:D

Goyo 2009.10.27. 20:22:37

@Strigo a divatdrukker: Ezt nem is kérdőjeleztem meg, sőt. Amíg a hátországot rendbe nem rakjuk, és fel nem húzunk egy új stadiont, addig csoda kell a bajnoki címhez. Ehhez pedig tavaly nagyon közel került a csapat.
Most viszont ennek a levét issza Benítez, mert a média és a szurkolók is sokat várnak. Pedig reálisan nézve a 4. hely is túlteljesíti a keret képességeit.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.27. 20:26:39

@Goyo: "a különbségből évente egy világklasszis játékost lehetne igazolni." - pont ez az, a klasszisjátékos-téma: az idézett origós cikk is írja, hogy míg SAF kevés játékost vesz drágán, addig Benitez inkább egy rakat olcsó játékost vesz. Pedig amikor igazán a zsebébe nyúlt, az pl bejött (Torres).

Goyo 2009.10.27. 21:09:52

@divi: Write-only üzemmódban vagy? Még most is szűk a csapat kerete, a 'rakat olcsó játékos' megvásárlása után. 5 év alatt cirka 200 millió fonttal költött többet fizetésre a Utd. Ezt persze nem említi a cikk.
Nincs meg az elegendő mennyiségű minőségi játékos a keretben, és MEG SEM TUDNÁNK FIZETNI ŐKET.
Majd március 20-án nyerünk a kriptában, bevánszorgunk a 4. helyre, lecserélődnek a tulajok, és aztán meglátjuk, hogyan tovább.

undertow 2009.10.27. 23:29:30

@Goyo: ballack remek példa, ha ingyen igazolható játékosokról akarsz beszélni.

Goyo 2009.10.28. 22:56:44

@undertow: Egyszerűen csak fel akartam hívni a figyelmet a játékosok fizetésére. A transzferköltés önmagában nem sokat mond. A teljes költségvetés már sokkal beszédesebb.

undertow 2009.10.29. 08:06:32

@Goyo: ez igaz, de ballack nem egy átlagos példa, azért kereshet kiemelkedő összeget, mert egy pennybe nem került az igazolása. nagyon könnyű helyzetben volt az ügynöke a tárgyalások során.
süti beállítások módosítása