Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 9. giornata

2009.10.24. 09:42 _benito

Az ilyen fordulókról szoktuk azt mondani, nyugodt, aztán csak nézünk, hogy mik történnek a vasárnapi húsleves-rántotthús emésztgetése közben. A nagyok közül látszólag mindenkinek könnyű feladat jutott, igen valószínűnek látszik első ránézésre, hogy sok minden nem változik a tabellán a 9. forduló után. Megmérettetik (és könnyűnek találtatik) a Real Madrid egy olasz kiscsapat mérlegén, Veronában nem fognak hármat rúgatni a Milannal, az Inter viszont pont fordítva hasít: ami a BL-ben sehogy sem akar összejönni, azt a Serie A-ban simán teljesítik. Ezért szeretnénk egy névváltoztatási javaslattal élni: felejtsük el az INTERt, legyen inkább NAZIONALE. A forduló rangadója minden kétséget kizáróan a Fiorentina-Napoli, de a Palermo-Udinese is érdekesnek ígérkezik. A 9. játéknap lesz az érzésünk szerint, amelyben gól-gólpassz kombóval mutatkozik be Bariban nemecsek ernő és Terrence Hill édes gyermeke.
 
Fiorentina-Napoli 2-1
Nagy rohanásban van a Fiorentina, sorba jönnek a nehéz bajnoki meccsei, miközben a BL-ben is óriási léptekkel halad a következő kör felé, a szezonkezdetet maradéktalannak kell minősítenünk. A Napolinál már túl is vannak egy edzőváltáson, és Mazzari első meccsén már a győzelem is összejött (nem könnyen), itt az első komolyabb teszt, ahol lehet bizonyítani. A firenzeieket volt szerencsénk testközelből látni a héten, különösen Mutu volt nagyon meggyőző, bár most valószínűleg nem kérik fel többszörösen a gólszerzésre a védők, mint kedden a Puskásban. A fáradtság lehet a Viola legnagyobb gondja, sok és nehéz meccs van máris a lábukban, és a keret nem mély annyira, hogy ezt sokáig bírják, ennek ellenére márciusig nem lesz komoly baj. A Napolinál a következő néhány fordulóban eldől, hogy pénzkidobás volt-e a nyári gyúrás, vagy lesz valami értelme is.

Inter-Catania 3-1
Az Elefántoknak sok időbe telt első pontjuk megszerzése, de most már öt meccs óta veretlenek, és a kedden látott Inter ellen lennének esélytelenek. De az a nemzetközi Internazionale volt, a Nazionale pedig túl nagy falat lesz.

Siena-Juventus 1-2
Ezt a meccset mindig az nyeri, akinek jobban kell. Csakhogy most rohadtul kellene mindkettőnek, mert egyikük helyzete sem fényes. A Juventus 100 év után végre nyert, de a Maccabinak is csak egyetlen árva gólt bírt bepasszírozni, a Sienánál viszont Giampaolo feje a tét.

Chievo-Milan 1-1
Tulajdonképpen elmondható, hogy feltámadóban van a Milan, mert a Roma és a Real ellen is úgy nyert, hogy közben gólt ajándékozott ellenfelének. A Chievo viszont imádja az olyan kihívásokat, mint amilyen a vasárnap esti lesz, és végre nézők is lesznek a Bergodiban Stadio Marc'Antonio Bentegodi 105x68 méteres gyepszőnyegén, ráadásul sokkal jobban szerettek a Milan előtt állni, úgyhogy ez lesz a céljuk most is.

Roma-Livorno 2-0
Ha az első livornói meccsére készülő Serse Cosmiról tudjuk, hogy gyermekkora óta óriási Roma-fan, akkor különösen nem is kell magyaráznunk a tippet. A Roma még mindig nem tudja, merre induljon, ráadásul a Livernót nem szabad lebecsülni, mert nemrég például ez az attitűd a bajnoki címébe került a farkasoknak.

Bari-Lazio 2-1
A rómaik már elkezdték halmozni a döntetleneket, és szokásához híven a Bari sem áll rosszul ebben, de a vendégeknél komoly gondot okoz, hogy az Európa Liga és a bajnokság között megosszák a figyelmüket. Koman, a pusztító.

Palermo-Udinese 1-1
Hiába nyer zsinórban Szicília büszkesége, az Udinesének még korán van elkezdenie szokásos szezonelbaltázását, így a múlt heti pofonból még egy jó eredménnyel tér vissza. Ráadásul a hazaiaktól hiányzik majd a Serie A egyik legnagyobb ígéretnek tartott védője, Simon Kjaer, akiről ránézésre nem tudod eldönteni, hogy megdugd, vagy megrúgd.

Sampdoria-Bologna 3-0

Franco Colomba nem is kezdhetné rosszabb (vagy jobb?) helyen karrierjét a Bologna kispadján. Kinéz egy tasli a vendégeknek, mert a genovaiakat sokkal tovább viszi a lendület, mint gondoltuk, és múlt héten végre láttuk végig egy meccsüket, úgyhogy kicsit drukkolunk is nekik. Hogy Pazzo kihordta lábon ezt a jobbegyenest, az külön nagyon kemény.

Cagliari-Genoa 2-1

Itt a meglepetésünk, a mindenki által szétpofozott szárdok most kezdik meg a feltámadásukat (bár ennél később szokták). A Genoa kicsit rombolt a nimbuszából az Inter elleni hazai rettenettel, és a sima EL-vereséggel, de annak ellenére szó sem lesz válságról, hogy Szardínián kikapnak.

Atalanta-Parma 4-4
Vagy 0-0.

261 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr521471239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szeme közé, laposan! 2009.10.24. 10:26:16

A Kjaer-es megjegyzésre reagálva, azért remélem nem mentek át buziblogba...

magic kefír 2009.10.24. 10:35:40

@szeme közé, laposan!: több van Damme film, kevesebb aggódás :)

Bobóért nem nagy kár, flegma egy faszi volt, és bár kismillió gólt rúgott, a pályafutásából szinte semmit nem tudok képileg felidézni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 11:14:59

szerencse, hogy nem ma játszik az Arsenal :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 11:16:09

nem engednek az olaszba írni? :)

akkor még egyszer: szerencse, hogy nem ma játszik az Arsenal :)

Klárensz 2009.10.24. 11:28:26

@_benito: már a cím magába foglalja Vieri teljes lényét, jó cikk, én nagyon bírtam, ami azért nagy dolog, mert az Interben is bírtam

madbalee 2009.10.24. 11:47:22

@magic kefír: Nekem a 2002-es VB-n az elvett gólok utáni reklamáló arca, majd a sokadik fura bírói ítélet után lemondó nézése két karlegyintéssel jut eszembe.

Valamint a 99-es KEK döntő amin 1 nagy turbánnal a fején játszott.

Tank volt, nem cselgép az mondjuk igaz.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.10.24. 11:59:11

Én nem voltam oda érte, mert sokkal többet hozhatott volna ki magából. Sok volt a muri körülötte, elment mindig a píz után.
Edzőivel is bajom volt gyakran, mert rábízták (góljaira) a csapatot, és akkor ő úgy érezte, hogy még lesről sem kell visszajönnie.

12 csapatban volt, 3-szor az Atalantában!

Pippo az egyik, Bobo a másik oldalról támadta a lesvonalat!

Rino 2009.10.24. 12:12:00

"felejtsük el az INTERt, legyen inkább NAZIONALE"

történelmi poszt :)))

calcio_di_rigore 2009.10.24. 13:12:18

Pazzo kihordta lábon? Azért nézz majd rá a Gazzetta mai címlapjára.:)

A szerencsétlen maccabis hülyegyerek viszont pont Melo és Chiellini lábát próbálta eltörni, egyiknek sem lett semmi baja.:) (na jó, Melo azért megérezte).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 13:59:14

Bobonak voltak szép pillanatai, nagy pályát futott jár neki a búcsútaps.

de niro 2009.10.24. 14:09:13

Nekem az volt a kedvencem Vieritől ahogy ugyan szórta a gólokat az Interben, de nem ünnepelt utánuk, hanem fapofával sétált vissza, mert ott is volt valami balhéja a szurkolótáborral.

Nagy játékos volt, stílusos, egyedi focista, én bírtam nagyon.

felhajtott gallér 2009.10.24. 14:09:23

o-ó, új vagyok az olasz posztoknál, a tippek itt is úgy szoktak bejönni, mint az angolnál? :D
tegnap megtettem a palermo-udinese x-et, látom ti is arra böktetek és kezdek aggódni :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 14:55:05

Vierit nagyon sajnálom, de felette is eljárt az idő, remek játékos volt, kevésen múlt, hogy nem mondhatja magát világbajnoknak, mert ha 2006-ban nem sérül le a Monacoban, az olasz keret tagja lett volna, helyette ment Pippo.
Örülnék ha játszana Koman, de nem hiszem hogy fog, az viszont remek hogy _benito megint Lazio vereséget tippelt, ez jó ómen, mert mert a Fiorentina és a Sampdoria ellen sem jött be. :) Akármilyen rossz is most a Villarreal, az egy komoly csapat, és a legyőzése remélem nagy energiákat mozgósít mindenkiben, pláne hogy 10 emberrel sikerült ezt elérni.

Rino 2009.10.24. 15:17:13

1kérdés:

hogy lehet az h a nazionale ma este után csütörtökön fogadja a Palermot, míg a Milan a vasárnapi veronai este után szerdán megy Nápolyba?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 16:14:12

@Rino: Szerintem összeesküvést ne keress a dologban. Így jött ki.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.10.24. 16:15:32

Igen, a liga és a yahoo szerdára írja a Milant, a Zintert pedig csütörtökre.

Hozzá lehet tenni, hogy a Milan köv szombaton a Parmát fogadja!

www.lega-calcio.it//it/Serie-A-TIM/Campionato---classifica.page

Vul-Kahn 2009.10.24. 16:22:06

@Rino: Gondolom az van, hogy másfél hét múlva a következő BL-fordulóban a Milan kedden játszik, így előtte szombaton kell pályára lépnie, így azelőtt meg szerdán (hogy meglegyen minden meccsük között a legalább 2 pihenőnap).

Mass!mo 2009.10.24. 16:33:31

Kannásék nagyon fogadkoztak hogy igy nem hullajtunk több pontot meg ugy ugyhogy ma nem kapunk egy golt se nehogy aggodalom és reszektés legyen las vegasban.

@calcio_di_rigore:

nem is volt kérdés hogy ha a két legkeményebb harczossal kezdenek, még pároslábbal is csak megkarcolni tudják őket:D elvileg már melo is játszhat amugy

más , internek van már csatára?bocs nazionalénak

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 16:55:09

Ez érdekes, Ballardini úgy néz ki 3-4-3-as formációval kezd, úgy hogy Lichtsteiner és Kolarov a középpályán! Nyilván ez kényszer is, Baronio eltiltása és Dabo gyalázatos formája miatt, de akkor is nagyon meglepő, remélem beválik ez a húzás.

touristique 2009.10.24. 18:01:55

Jó poén ez a Nazionale, de valahogy én a sorban 4. bajnoki cím után nem érzem annyira élesnek a gúnyt. Még ha tavaly a Juventus nyerte volna a BL-t, vagy tavalyelőtt a Roma... hmmm

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 18:39:18

Közben a Sampdoria a Bologna hülyére verésével átmenetileg az élre ugrik. Nem ment el egy félidő és már négy-kopasz.

Mass!mo 2009.10.24. 18:50:33

@touristique: vagy ha az inter egyszer is megnyerte volna ;)
Jobban örülnék ha az inter nyerné meg a blt mint pl a a Mu ,vagy a cselszki .De az igazi az lenne ha juve inter döntő lenne :D

Juan de Keserű, a keselyű 2009.10.24. 19:42:29

Vieriről nekem leginkább a szívecskés pólója marad meg, amit egy időben elég gyakorta lehetett látni gólörömeinél. Amúgy mindig szimpi volt, sok sikert Neki a pókerasztalnál!

giacinto 2009.10.24. 19:53:29

"végre nézők is lesznek a Bergodiban"

HOL? talán a Bentegodiban. ha már ennyire szurkolsz a csacsiknak....

Bergodi a steua edzője.

touristique 2009.10.24. 20:29:23

@Mass!mo: Attól miért lenne élesebb a gúny? :D A szövegkohéziós erő legyen veled, Luke. ;)

giacinto 2009.10.24. 20:31:17

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Újabb fejlemény van a Pandev bizniszben. Lotito most Arnautovic felét akarja a bolgárért.

Tehát az Inter vegye meg januárban 9 milláért az osztrákot és a felét azonnal repítse Rómába.

Egyébként ma este megint ott lesz apadon Arnautovic, lehet hogy bemutatkozhat.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.24. 20:58:25

@giacinto: valld be, hogy csak a kurva jó poén fáj ennyire, bubikám. :)

spangol 2009.10.24. 21:16:48

Igaz ez, hogy Balotellit vinné az Arsenal?

Rettenetesen beégne a Gúnároknál, ott aztán kijönne, hogy semmi agya a focihoz.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.24. 21:20:31

@imici77: Csatár. Az egy dolog hogy van egy tucat csatárunk, ráadásul egy faszfej a gyerek. Egyébként meg nem sok valóságalapja van ezeknek a pletykáknak. Wenger ritkán szerződtet ilyen szélsőséges személyiségű játékost.

spangol 2009.10.24. 21:21:40

@imici77: ezt a kérdést még nem sikerült teljesen tisztázni :)

Szélre nem jó, centernek még annyira sem. Valamiféle 2nd strikernek még elmenne, de ahhoz meg gógyi kellene, ami nincs.

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:21:57

@spangol: az Arsenalnak pont egy olyan csatárra lenne szüksége, aki beveri a ziccereket. Nem kell oda több kreativitás.

Egyébként Ballotellinek megint volt egy olyan labdaátvétele, hogy azt hittem beszarok. Szerintem nem fogják eladni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 21:22:46

minek nekünk csatár? ade helyett? :)

olaszból elhoztuk már a két legjobb játékost a világon a múlt században... :)

csatárt biztos nem veszünk... nincs olaszban egy középső védő? :) róla jöhetne vmi pletyka :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 21:24:09

@értelmetlen_nevű: mert kevés a gólunk idén? majdnem 3.5 a PL-ben, asszem...

@spangol: 2nd striker meg aztán végkép nem kell...

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:24:44

@imici77: hát te tudod, én azért néha elnéznék valaki mást is Bendtner helyén.

spangol 2009.10.24. 21:25:33

@imici77: Fülöp mondta a tévében, azért érdeklődtem itt - mint hitelt érdemlő forrás :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.24. 21:26:46

@imici77: Ja, hát nálunk még a középcsatár is SS :)
Csatárra semmi szükség nyáron is ezt mondtam, mikor sokan Huntelaart akarták, meg jöttek a pletykák a marokkóiról.

Aztán most nézzük meg a rúgott góljaink számát. Huntelaar hány gólt rúgott a Milanban? Na ugye.

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:26:48

@imici77: nem azért mert kevés. azért mert nincs RvP-nek normális alternatívája. Ráadásul ő is inkább 2nd csatár. Eduardo sem az a kimondott center. Persze én is a védelmet erősíteném meg először.

giacinto 2009.10.24. 21:27:50

Balotelli szélen bárkit megver 1 az 1 ben és a ziccereket is elég jól beveri, fiatal kora ellenére (19 múlt)

azért nem kell elájulnotok, Bendtnernél például masszívan jobb játékos. még agy nélkül is.

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:28:13

@spangol: régebben olvastam valahol egy Wenger nyilatkozatot, ahol Balotteliről áradozott. De túlságosan skót ahhoz, hogy megvegye.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.24. 21:29:25

@értelmetlen_nevű: A Dudu szerintem pont igazi center. Nagyon nagy arányban használja ki a helyzeteit, az már más hogy szélső támadóként is nagyon ügyes, mert lendületes és technikás. Amíg RvP egészséges, más úgysem fog középen játszani. Pedig a sokak által szidott Bendtnernek is ott lenne a legjobb. Idén szerintem jól teljesít és tavaly is eggyel lőtt csak kevesebbet mint Kamubayor.

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:29:25

@giacinto: távol áll tőlem bármiféle "olasz" focista ajnározása, de tényleg kurvára tehetséges.

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:31:06

@peter135: szerintem kicsit gyenge/alacsony centernek, persze az Arsenal nem is ívelgetős focit játszik. Amíg nincsenek sérülések, tényleg nem kell több csatár.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 21:32:20

@peter135: épp ezt akartam írni, hogy Dudu teljesen jó alternatíva... s remélem, egyszer összeáll RvP-vel is :)

giacinto 2009.10.24. 21:33:26

@imici77: 1,89 méterben, nem yardban. :)

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:38:42

@imici77: kb. olyan alkat mint Drogba, nem is hitték el sokáig, hogy ilyen fiatal.

www.youtube.com/watch?v=GblantbjoEc

dzolutan 2009.10.24. 21:39:16

A két reálmadridi származású 10es hollandnak összejött a hétvége.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 21:39:17

@giacinto: sztem most már elég sok időt öltünk ebbe a dán gyermekbe, hogy egyszer legyen már egy normális szezonja, szóval most nem fogjuk eladni és elcserélni sem...

meglepődnék, ha igazolnánk egy csatárt.

ps: nézegetem ezt a real meccset... 11 arsenal játékos hiányzik már csak a királyi gárdából, hogy jók legyenek :)

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 21:41:42

@imici77: Bendtnerben is sokkal több van, mint amit eddig mutatott. Szerintem meghálálja még egyszer a bizalmat.

magic kefír 2009.10.24. 21:42:17

Balóból gyilkos játékos is lehetne, de ahhoz valami jellemfejlesztési turbóképzésre kellene vezényelni - és ettől elvonatkoztatva is túl sok 'afrikai' elem van a játékának, sok az üveggyöngy, kevés a lényeg.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.24. 21:55:04

@értelmetlen_nevű: elkezdtem nézni a videót... olyan 120mp volt belőle a Rómának rúgott tizije... azért nekik belőni tizit nem nagy kunszt:) ha nincs több agya mint Bendtnernek, akkor fölösleges lenne jönnie... a dán meg kivezette a nemzeti csapatát a vb-re is :)

argentin#21 2009.10.24. 21:55:44

a Nazionalenak mar annyira konnyu,hogy csak felpalyas golokat hajlando rugdosni...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 22:11:18

@giacinto: Erről én is olvastam, de ez az Arnautovic ügylet nekem egyre komolytalanabbnak tűnik, nem lesz ebből semmi. Ezzel együtt örülnék ha beállna ma, megnézném végre élőben is, lassan pályára is léphetne.

Paul Newman Jr. 2009.10.24. 22:30:37

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: műesés??? Tudom, van ez az Inter-Lazio szimpatizálás, de mindennek megvan a határa :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 22:31:03

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: És Fülöp szerint jogos, hozzá se ért J. Ceasar. Mondjuk Plasmati Mastroianni-díjas alakítást nyújtott.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 22:33:17

@Paul Newman Jr.: Most vicc nélkül, egy négyzetcentiméteren nem ért Plasmatihoz. Világosan látszott a lassításokból.
Matrix a pályán, ilyen is rég volt.

calciomax 2009.10.24. 22:34:49

Keddi bl-en is beallt.

calciomax 2009.10.24. 22:36:22

Off az Atletico megint elkurta!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.24. 22:41:28

Mind1 srácok, így legalább senki sem szólhat, hogy az Inter (sic!) Nazionale ellen nem fújnak kamutizit. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 22:43:02

Holnap azért nem lenne rossz ha a Roma megcsapná a Livornot, Bariban meg a helyiek bánkódnának. Ha bejön holnap Ballardini taktikája, akkor nagy király lesz, az biztos.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.24. 22:43:13

Csak nekem tünt fel, hogy Plasmati mellett Matrix is csak verébfing méretű? Mekkora ez a gyerek?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.24. 22:46:04

@Paul Newman Jr.: hát az inkább a közös ellenség által generált, hosszú évek frusztrációjából táplálkozó bajtársiasság lesz, de szerencsére csak a szurkolók között.

vagy rosszul emlékszünk arra a bizonyos lazio-interre? (uazze, halál komolyan, egy kicsit sajnáltam akkor őket)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 22:51:52

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Megint Totti nélkül leszünk, de azért hazai pályán illene behúzni a Livorno ellen. A Bari meg szimpi nekem, remélem Koman is lehetőséget kap.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 22:55:25

@popp: Kapjon jövő héten lehetőséget, és győzzenek az ő góljával. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 05:18:14

Koman ahogy várható volt a padon van, Foggia helyett pedig Mauri kezd, és ez a 3-4-3 inkább lesz egy 3-4-1-2, Lichtivel és Kolarovval változatlanul a középpályán. Nagyon sajnálom hogy ezt csak valami szakadozó streamen tudom követni, mert ilyen felállást még nem láttam a csapattól, tartom, hogy ha ez bejön Ballardininek, akkor nagy király lesz a mister.
Ha az első félidő feléig sikerül igy megszerezni a vezetést, akkor megvan szerintem a meccs.

Gabez 2009.10.25. 09:33:04

Cesar ezúttal felvette a páncélmellényt, megérdemelte, hogy befújják.

Szerencsére Eto'o nem tűnt el a mezőnyben, reméljük, minél előbb formába lendül.

Gabez 2009.10.25. 09:41:56

Ja és Javier Zanetti egy félisten! Zsinórban a 139. meccse!
Ilyen egyfolytában lejátszott meccsekről nincs vkinek meg a top 10?

vatvat 2009.10.25. 10:07:17

Tud valaki olaszul?
A Bari honlapján Koman-ról szól az első hír...

horas 2009.10.25. 10:14:54

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Arnautovic nem hiszem,hogy pályára lép idén az Inter-ben.A Genoa ellen 70.ik percben 0-5 volt és nem állította be pedig Balotelli remegett a cseréért,hihetetlen de így sem sikerült pályára lépnie mikor sérült Eto',Milito a meccs megmár eldőlt(egyre szkeptikusabb vagyok Mourinho-val)...ugyanúgy ahogy Quaresma se,ő sztem jobban tenné ha elkezdene szemezgetni Napoli v A Genoa ajánlatával...

psychocska 2009.10.25. 10:18:32

@vatvat:
Koman nyilatkozik és elmondja milyen boldog az u20 miatt. Meg hogy tele van önbizalommal. És tudja, hogy sokat kell edzenie ha játszani akar. De ő játszani akar és megmutatni mire képes. De olaszul én se tudok, úgyhogy ez csak dióhéjban.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 10:48:26

A bajnokságokkal kapcsolatban előkapott ordas közhelyekről annyit, hogy az olaszban két meccsen nyolcszor zörgött tegnap, a spanyolban viszont egyszer sem.

calciomax 2009.10.25. 12:03:28

Miert az Atletico nem 1-1 lett?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 12:04:20

@_benito:

Mindig éreztem rólad, hogy van ízlésed. :-)

federicapellegrini 2009.10.25. 12:25:19

@popp: egyébként, mióta 20 csapatos az olasz bajnokság (04-05), a véget ért 5 szezonból kettőben a serie a-ban több gól esett, mint a la ligában
_________la____serie gólok
04-05__980__960
05-06__936__991
06-07__942__969
07-08_1021__970
08-09_1101__988

giacinto 2009.10.25. 12:55:16

a magyarban még több esik, akkor az a legjobb bajnokság?

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.10.25. 13:14:41

@_benito: szepeket irtal zanettirol, de balhatvedkent meglehetosen halovany volt, amit lattam tole. sot, oszinten szolva, a jelenlegi keretet tekintve mar nem is kellene kezdonek lennie (sajnos erzekelhetoen jobb a tamadojatekunk meg akkor is, ha muntari van pluszba a kozeppalyan, es zanetti maicon helyen jatszik kenyszerusegbol - vieira meg egy valosagos golvago csatar a vkp-ink kozott)

azert jo lenne, ha majdnem minden csapatnak jutna egy hasonlo ikon

---

az meg megmosolyogtato, hogy az arsenal fanok arra a megallapitasra jutnak, hogy nem kell nekik balotelli - a mostani interben ha nem jatszik, szinte garantalt a szar meccs es eredmeny, tavaly meg valami ibrahimovicsnak ment sokkal jobban, ha o a palyan volt... jelenleg ugy tunik, hogy csak az idiota szemelyisege tudja megakadalyozni, hogy szupersztar lehessen.

giacinto 2009.10.25. 13:19:43

Kösz benito a Zanetti cikket.

Azért azt a gyökér Pekermant megemlíthetted volna, aki nem vitte ki a 2006-os VB-re....

Abban viszont igazat adok Pályaelhagyó autóversenyző-nek hogy enm kéne mindig játszania, pláne nem a középpályán.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.10.25. 13:21:04

ja, es az sem teljesen igaz, hogy eredendoen jobbhatved, a 3-5-2-es rendszerben meg szelso kozeppalyas volt, nem?

federicapellegrini 2009.10.25. 13:49:13

@giacinto: igen.
de most nem az a fontos, hanem, hogy az ominózus sztereotípia, miszerint az olasz bajnokság azért (is) szar, mert nincsenek gólok, tényekkel történő elsorvasztása is lehetséges.
azaz ha szar, nem pont ezért
nem mintha például engem izgatna, hogy mennyi a gólátlag

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.25. 14:03:35

@Csöncsön: megnéztem az első félidőt, mondtam, ez lefőtt, úgyhogy inkább áttettem a sevillára, és ott maradt, pedig nem volt valami nagy durranás. rossz sem volt, de hiányzott a gól nagyon (kameni egy állat).

zanetti meg zanetti, én nem tudom nem tisztelni, hogy ennyi évig kibírta a lúzerek között :)

horas 2009.10.25. 14:05:36

@Pályaelhagyó autóversenyző: Balotelli a Riquelme,Cassano vonalhoz tartozik...

horas 2009.10.25. 14:11:45

@Pályaelhagyó autóversenyző: Ha Motta tudna folyamatosan játszani sztem sem férne már be a kapítány,de tény az is,hogy még így is sokszor ott van a legjobbak között bár igaz,az ezköztára kissé korlátozott a csapat megsegítésével kapcsolatban.Ez a Cambiasso,Motta,Stankovic,Sneijder középpálya elég fasza lenne ha össze tudnának állni.

horas 2009.10.25. 14:13:06

@Pályaelhagyó autóversenyző: Muntari-val meg szinte mindenkit lehetne rotálni.

horas 2009.10.25. 14:26:54

Sztem ma nem nyer a Juve,vmi azt súgja...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 14:49:11

@horas: Ugyanez a véleményem, ráadásul minden olasz forrás is azt írja, hogy Mourinho nem kedveli az osztrákot.

horas 2009.10.25. 14:58:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: REndben van,van ilyen,de sztem az Inter-ből most hiányzik egy erőcsatár,Eto'o nem nagyon megoldás,Arnautovic lehetne ez a hiányzó láncszem,én azt is elhiszem,hogy nincs olyan szinten,Mourinho úgy érzi de ezt sztem minél elöbb kéne pótolni.Nézzük meg az elmúlt években Ibrahimovic,Adriano,Cruz mind ilyen tipusú játékos volt.Ezt a Grafite-t én nagyon eltudnám képzelni az Inter-ben,őt vagy egy hasonló tipusú csatárt hozni kellett volna a nyáron.Suazo,Arnautovic,Mancini,Quaresma helyett a keretben nagyobb haszna lenne egy játékosnak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 15:04:26

@horas: Bár kerülhetne pont ezért Arnautovic a Laziohoz, de se játszatni, sem elengedni nem akarják. Nem baj, télen érkezhet Rómába Gekasz. :)

dzolutan 2009.10.25. 15:10:11

Nekem de Ceglie az, ami Benitonak Molinaro. Mindkettőnk rémálma a pályán. :(

Rino 2009.10.25. 15:38:22

"Frey dosszié"
LOL:D

Mr.AT 2009.10.25. 15:42:49

Tudja vki, miért álltunk fel ennyire tartalékosan?

Buffon - Grygera, Legrottaglie, Chiellini, Molinaro - Poulsen, Felipe Melo, De Ceglie - Diego - Trezeguet, Amauri a kezdőnk, miközben Canna, Grosso, Sissoko, Camoranesi és Giovinco is a padon van, Iaquinta meg még ott sincs.

Tekintve, hogy lesz hétközi forduló is, nem árt a pihi, nyilván, de ez így lehet, hogy kevés lesz.

dzolutan 2009.10.25. 15:47:29

Ez eddig így szar, luxus, hogy mindkét szél tartalékos.

andree 2009.10.25. 15:51:27

Most már biztos. Poulsen a középpálya Molinaro-ja.

Mr.AT 2009.10.25. 15:55:24

@andree: Pedig ma még nem is annyira gyenge. Inkább De Ceglie ma a gyenge pont, az esetek 2/3ad részében bal oldalon vezetjük a támadásokat, és rá vannak kijátszva a beadások.

Továbbra sem értem, miért erőltetjük ezt a beadásos stílust. A hétközi meccsen rommá fociztuk az izraelieket a rövidpasszos, földön tartott játékkal.

Mr.AT 2009.10.25. 15:57:11

Labdabirtoklási arányunk 73-27% ide. Durva. Kár, hogy nem tudunk élni vele.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.25. 16:05:44

ebből a mai juventusból egy közepesebb napomon nem lógnék ki egyik poszton sem.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.25. 16:09:28

@_benito: folyton tökön rúgják egymást, vagy mindig elöl ragadnak és elfelejtenek visszamenni védekezni? :)

Mr.AT 2009.10.25. 16:12:39

Camo-Molinaro csere. Legfőbb ideje volt.

Mr.AT 2009.10.25. 16:14:01

@_benito: A dagadtnak csak a Napoliban ment, ne felejtsd el. :-)

Mr.AT 2009.10.25. 16:23:11

A "Trezegeuet-t a kezdőcsapatba" népi hullám képviselőitől kérdezném, hogy az feltűnt nekik, hogy David Trezeguet utoljára a 39. percben ért labdába?

Mr.AT 2009.10.25. 16:31:46

Amauri a legnagyobb király! :-)

dzolutan 2009.10.25. 16:32:10

Amauri peddig annak ellenére, hogy ritkán rúg gólt mostanában(bár 1 hét alatt ez volt a második), folyamatosan labdástól küzd 2-3 védővel.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 16:41:34

Létezik, hogy a nyeretlen Livornotól otthon kikap a Roma? Létezik, hogy ilyen simán kikap a Lazio, ezzel bizonyítva, hogy ebben a szezonban sem több középcsapatnál? Létezik, hogy ilyen felállással nyer a Juventus? Nem is értem, nem értem...

Pityipű (törölt) 2009.10.25. 16:44:20

Koman beállt a Bariba a 78. percben:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 16:46:45

Viszont legalább Koman debütál! Dabot meg kiállították, miért, miért, miért kell játszatni őt, mikor borzasztóan, elképesztően formán kívül, undorítóan játszik. És a helyén lehetne Ledesma...Borzasztó!

Mr.AT 2009.10.25. 17:00:09

Amauri gólt lőtt, már megint, ahogy megjósoltam vala - lehulland az átok, beinduland az állat.

Mi nyertünk, a Viola pedig vállalt egy könyörtelen harkályt, helyreállt a világ rendje. :-)

gabenito-nak majd küldök egy Maggio-posztert, hogy kiengeszteljem. :-)

Bumpi 2009.10.25. 17:09:06

Koman kapott 12 percet!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 17:23:33

A Lazio nem más ebben a szezonban sem, mint egy középcsapat, jobb-rosszabb meccsekkel. Amíg nem lesz normálisan megerősítve a keret, amíg Dabo játszhat rendszeresen, addig itt nem lesz semmilyen eredmény. Előfordulhat egy normális csapatnál, hogy olyan játékosok mint Ledesma és Pandev nem játszhatnak? Azért, mert csak? Teljesen inkompetens vezetőség, Ballardini taktikája totális csődöt mondott, katasztrófa volt a mai mérkőzés.
Borzasztó csalódott vagyok, ennyi volt a szezon a bajnokságban, lassan lehet figyelni a kupára és az EL-re. Dabo pedig remélem soha többet nem lép pályára világoskékben. Hiú remények, tudom...

Mass!mo 2009.10.25. 17:24:13

Tejóisten ez a forduló, mi volt itt??

áhh nemhiszem el hogy egy ekkora klub igy tud örülni egy siena elleni 1-0nak 70millás középpályával

aggasztó egy meccs volt az tuti

Livorno respect :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 17:24:55

Á nagyon el vagyok keseredve a Roma miatt. Az utolsó tizenöt percet láttam csak nagyon görcsöltünk, a Livorno meg nem jött ki a térfeléről. A köcsög Benussinak meg még az utolsó utáni percre is jutott egy bravúrja és végül kikaptunk a sereghajtótól. Mondjuk még mindig jobban állunk négy ponttal, mint tavaly ilyenkor. Szerdán nyerni kell Udinében és még most is Forza Roma!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 17:45:57

@Mass!mo: Livorno respect? No és aztán miért?

@popp: Ez az idény nem a római csapatoké lesz, én maximálisan megértem az elkeseredettséged.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 17:53:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Tavaly még szarabbul rajtoltunk, de akkor még éreztem annyit a csapatban, hogy ha egyszer elkapja a fonalat, akkor meg is ragadja és novembertől-februárig repültünk is. Én most úgy látom, hogy bajnokságban beragadunk a középmezőnybe és az EL-be virítunk valamit. Sajnos teljesen igaz a tétel: No Totti, No Party! Ébredj Mirko, vaze!

Mass!mo 2009.10.25. 17:55:39

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
láttad a meccset?
szerintem azért elég nagyo küzdött a livorno
Másrészt kell egy kicsit cukkolni a rómásokat

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 18:04:30

@Mass!mo: Sajnos, (nem, nem sajnos) nem tudok örülni a Livorno sikerének.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 19:29:01

@popp: Szomorú, hogy várhatóan két középcsapat csatája lesz csak. No de az még arrébb van.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 20:20:46

Ballardini nem lát esélyt arra hogy Pandev vagy Ledesma játszhasson, és ő is tragikusnak ítélte a mai meccset, el is ismerte a taktikai hibákat. Ha télen nincs komoly erősítés, akkor marad a langyos víz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 20:23:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ha visszatér Totti, akkor csak följebb csúszunk, meg én az EL-ben még várok csodákat.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 20:52:43

@popp: Mindkét római csapat elkezdhet figyelni a kupaküzdelmekre.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.25. 21:06:25

@popp: a livorno két éve még ennél is jobban megszopatta a romát. mondjuk az a nap még nem jött el, hogy leírjam: mumus :)

(hoppá, bazeg, mégis).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 21:23:28

@_benito: Jóvanna, asszed nem emlékszem, faccom . Kuvvára ki vagyok, oszt erre még ilyenekkel jössz. Mondjuk ide nekünk az akkori formát és az évvégi ezüstérmet, mert ahogy most kinézünk az csöppet sem mosolyfakasztó.

Mondjuk ha Cosmi szabad volt meg még romanista is, akkor elhozhattuk volna Claudio helyett.

Ha nyerjük a jövőheti két meccset utána meg lezúzzuk a Fulhamet, akkor elkezdek megint bizakodni.

Mass!mo 2009.10.25. 21:36:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

én sem örülök ,jobb lenne ha az élmezőny egyben lenne
,értem ezalatt a roma inter juve milan fio ötöst

ferrara megint le tudta nyilatkozni hogy egész jó játékkal nyertünk ....kezdek megőrülni tőle

raoul_duke 2009.10.25. 21:55:47

Milánóban akciós lehetett a fehér csuka, a fél Milan abban játszik.

Mr.AT 2009.10.25. 21:57:28

@raoul_duke: Ez esetben a qrva sz*r forma is akciós lehetett, alighanem. :-)

raoul_duke 2009.10.25. 21:59:53

@Mr.AT: azt már régebben megvettük, néhány hosszú távú keretszerződés rögzíti az akciót.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 22:02:39

Azért az durva, hogy Huntelaar milyen látványosan mond csődöt a második komoly csapatában is.

raoul_duke 2009.10.25. 22:06:47

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mondjuk én nem láttam Huntelaart akkor focizni, amikor fosta a gólokat Hollandiában, és lehet, hogy nincs is benne több, mint szezononként 20-30 gól egy holland bajnokságban, de inkább azt gondolom, hogy nagyon nem olyan jellegű most a Milan kerete és játéka, ami neki kedvez. De ez persze csak elmélet, azt nem tudom, hogy pl. a Madridnál mi volt vele a baj.

BruceWayne 2009.10.25. 22:06:58

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: 2., névre komoly, de amúgy komolytalan csapatában

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 22:23:36

@raoul_duke: @Nerazzurri: Mondjuk a Realban olyan sok lehetőséget sem kapott, de valószínűbb, hogy kevesebb van benne, mint amit gondoltak. Angliában lett volna még jó helye, hívták is.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 22:25:23

Istenem, ha akár csak majd egy évre is visszatérne levezetni...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 22:26:01

A Milantól is csak mi tudunk kikapni, az eszem megáll.

Közben megnéztem a River-Bocát. A fiatal tökik mellett föltűnt egy-két régi ismerős Almeyda, Gallardo, Ortega a Rivernél, Riquelme, Palermo, Abbondanzieri a Bocánál.

És hopp Nesta egyenlít, Lippi mester visszakönyöröghetné a válogatottba.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 22:34:24

Nesta gyere vissza!!! :)
Látod popp, ez a Milan specialitása.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 22:35:18

NESTAAA! Áááá, ha ilyen meccsek után nem támad föl véglegesen a Milan, akkor mitől.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 22:38:18

Tegyük hozzá, ha nincs az az irtózatosan nagy Dida védés már a hosszabbításban, akkor nem nyer a Milan.

Hispan07 2009.10.25. 22:40:23

Hölgyeim és Uraim: a Védelmi Miniszter. Yes, he's back.

:))))))))))))))))))

el nem hiszem, ilyen hígfos meccset, lerohad a sztrím, ezer támadó: Pato, Huntelarr (istenem, ez egy katasztrófa...), Inzaghi, Ronaldinho (Dinnye...ehhh), Borriello (nna, a másik...) - már-már SEMMMMI remény... és akkor jön NESTA. kétszer!!!! a 81. és a 92. percben:D

és mindezt a Real meccs hetén... ilyen NINCS! ez 'urvajó, a zistenit, ez 'urvajó!!! :D

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.10.25. 22:42:45

@Hispan07: idén Nesta nemhogy hibátlanul, de már-már olyan klasszikus szinten űzi mesterségét, hogy lassan lehetetlenség rá jelzőket találni. Félelmetes formában van, szerintem nincs olyan "topcsapat", ahol nem lenne stabil kezdő.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.25. 22:44:30

@nakamura: Mindig is imádtam a játékát. Igen, még mikor a Lazioban játszott akkor is.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.10.25. 22:51:49

@popp: én is így vagyok vele – az idei formájában az a külön nagy dolog, hogy kihagyása alatt többször is lehetett olvasni esetleges visszavonulásáról, amire rátett egy lapáttal az is, hogy nem volt más választása, mint bevállalni egy műtétet is. és ezek után folyamatosan a legmagasabb szinten játszik. hihetetlen a pali.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 22:52:20

Ha nem omlik össze a Lazio, Nesta még most is ott lenne. Annak idején mindenhol azt nyilatkozta, mennyire sajnálja, hogy el kell hagynia a klubját, de igy segíthet legalább rajtuk.

Klárensz 2009.10.25. 23:22:09

Ez hanyadik meccs zsinórban amin Nesta beleszól a végeredménybe? Gólpassz, JOGOS tizenegyes, majd két gól.
Nem láttam a meccset, de igen szar lehetett a támadójáték, Nesta meg elszégyelte magát aztán megmutatta Huntelaarnak és Borriellonak, hogy mit kéne csinálni.

Klárensz 2009.10.25. 23:51:08

@popp: De jogos volt, egyértelműen Nesta lábát találta el Burdisso, míg a labdához semmi köze nem volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.26. 00:12:56

Éppen hogy előbb volt a labda, aztán a baba, de faszmindegy már.

Rino 2009.10.26. 00:18:19

1.qrva sz*r forma nálam egyenlő 3 meccs, 9 pont? köszi....
2.mindig megéri ide jönni, egy "inter" szurkoló komolytalanoz le egy Milant-ez az abszolút lol:DD
3.Nesta rossonero
4.@popp: mikor tanuljátok már meg, h sosem lehet leírni minket?;)

nyugodalmas jóéjszakát:)

raoul_duke 2009.10.26. 09:27:33

Na ez fasza volt azért így :).

1:1-nél a Chievo kapusa védett egyet, a riporter meg azt mondta, hogy ő lesz a meccs embere. Dühömben visszapofáztam a tévének, hogy "és ha Nesta rúg még egyet, akkor ki a kurva anyád lesz az?".
Majdnem bejött, mert nem rúgta, hanem fejelte.

Gabez 2009.10.26. 09:28:05

Nesta-t nemsokára megveszi a Madrid. ;) Úgy látszik, Patoval megmenthetik a szezont valamennyire.

A Milan-t nem lehet leírni, de nem is kell...nagy csata lesz a 4. helyért megint. ;)

raoul_duke 2009.10.26. 10:02:54

@Gabez:
> nagy csata lesz a 4. helyért megint
Ha ez az ára a BL győzelemnek, hát legyen!

Mr.AT 2009.10.26. 11:32:46

@Gabez: Jaja. Csak azt sajnálom, hogy a bajnoki címért folyó harcban többen komolyan leszakadtak, gyakorlatilag két csapat küzd a scudettoért, a Samp meg a Juve. Viszont a 3. helyért lesz tolongás rendesen. :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.26. 11:39:08

@Klárensz: kérd meg bedét, hogy csináljon egy villáminterjút nestával:

- sandro, igaz, hogy fingod nincs védőként, hogy kell fedezni a labdát, így amikor nicola kirúgta a lábad közül a lasztit, inkább feldobtad magad, és még azt sem valami ügyesen?

- igen.

- köszönöm az interjút

Gabez 2009.10.26. 12:18:41

@Mr.AT: két csapat küzd, egy meg csak ott van legelöl. ;)

Sneijder megint megsérült?? Nem lesz ez így jó hosszú távon...

horas 2009.10.26. 13:15:00

Milan-sosknak mondom,hogy ezt a győzelmet Nesta mellett Dida-nak köszönhetik meg leginkább.

andree 2009.10.26. 13:25:25

Hát sztem ezt a Milan győzelmet legalább annyira nem kell túlértékelni, mint a Juve "diadalát".
Btw. Ferrara remélem észrevette, hogy Casares 3* jobb mint Grygera+Zebina együttvéve. +ez a 3Vkp-s öreguras tili-toli, teljesen halott, amíg Poulsen-en illetve Molinaro-n/Grygera-n múlik, lesz-e elég ember fenn támadásnál.

calciomax 2009.10.26. 14:41:29

Sneider kihagyja Palermo elleni hetkozit es a Livorno ellenit. Kijevben es a Roma ellen mar ott lehet, viszont Motta es Milito mar a Palermo ellen is ott lesz!

horas 2009.10.26. 15:33:09

@calciomax: Én amondó vagyok,sztem mindenkit rá kell pihentetni a Dynamo elleni meccsre Maicon-t,Stankovic-ot,Milito-to Motta-t,Lehetőleg minél többen épüljenek fel és legyenek fittek,kipihentek,mert azon a meccsen fog elmenni a szezon,ha a barom arcú Mourinho nem vigyázz.Engem az se érdekel,ha a Palermo ellen meg a Livorno ellen is kikapnak meg Primaverások ülnek a padon,legyn kezdő játszon végig Quaresma Mancini Arnautovic Suazo,csak az alapemberek közül mindenki legyen ép a Dynamo ellen mert perpillanat:Cambiasso,Motta,Samuel,Milito,Sneijder a sérültek listája...és kimodnva kimondatalanul az a legfontosabb meccs perpillanat az egész szezonban.

Klárensz 2009.10.26. 15:43:44

@_benito: @popp: Itt látszik 1:25-től, fizikai képtelenség, hogy előbb érjen a labdába, mint Nestához, nem volt durvaság, de szabálytalan. Olyan szabály meg még nincs, hogyha valaki homorít, akkor érvénytelenné válik az ellene elkövetett szabálytalanság.

raoul_duke 2009.10.26. 15:53:39

A tévében is tisztán látszott, hogy kirúgták Nesta lábát, felesleges ezen vitatkozni. Persze az is igaz, hogy óriásit taknyolt hozzá, de ettől még szabálytalanul próbálták szerelni.

zsakfos 2009.10.26. 16:07:01

Azért a Milan a Roma meccs előtt malacot vágott és mákos tésztát evett hozzá, mert amit az elmúlt 3 meccsen csinált az nem semmi.
Lehet itt kurvára örömködni a győzelmek miatt, csak az a baj, hogy Nestán kívül egyeteln ember sem hozza magát és jobban örültem volna tegnap inkább egy x-nek,de láttam volna valami elképzelést a játékban, mert játék az továbbra sincs...vagy aki lát valamit az szóljon.
Szélső játék egyátalán nincs, a felfutó szélsőhátvédek közül egyedül talán Zambrotta tud beadni, Oddonak pl. tegnap egy jó beadása nem volt.
Ronaldinho csak röhögcsél mint kezdő hód a parti stégen,már rég hazazavartam volna a picsába. Seedorf és Pirlo meg kurva nagy spíler, csak rohadt lassúak és körülményesek. Ettől függetlenül még mindig azzal tud a Milan meccset nyerni, ha ez a két játékos csinál valamit tehetségből ( gól, gólpassz), vagy Inzaghi seggéről bepattan a labda.
A középcsatárokat elsősorban Huntelaart lehet baszogatni, csak az a baj, hogy ők abból élnek ahogy a csapat játszik. Ha nem kapnak lasztit elég nehéz gól rúgni. Pato mennyivel volt jobb tegnap mint a holland?
Nem tisztem őt megvédeni, mert előbb utóbb majd a góljaival úgy is fog bizonyítani,de nyilván egy borzasztóan gyenge játékos tud csak az Ajaxban 92/76 os és a válogatottban 25/14es mutatóval állni. Nem abból kell kiindulni amit tavaly tél óta láttok tőle ( bár sztem a Realban messze nem mondott akkora csődöt mint ahogy a közvélemény tudja, 20/8 a mutató, és 60 perc volt a játszott átlaga.), mert pechére két olyan csapathoz került, amelynek játéka ( ha egyátalán beszélhetünk valami játékról-az egyéni villanásokat nem értem ide-a tavalyi realban és a mostani milanban) nem illik hozzá.

ericcartmen 2009.10.26. 16:27:59

@Klárensz: Sikerült olyan összefoglalót keresni, maiben Menez esete nincs bent, az engem jobban zavart
www.youtube.com/watch?v=xWT4t0W-fk0
0:35-nél

Klárensz 2009.10.26. 16:36:37

@ericcartmen: ebből se látszik sok minden, de amúgy a vita kizárólag Nesta esetére vonatkozott

raoul_duke 2009.10.26. 16:46:54

@ericcartmen: Menez buktatásának nem értem mi köze van ahhoz, hogy Nestát felrúgták-e vagy nem.

@zsakfos : teljesen igazad van, leginkább emiatt szenvedek minden Milan meccsen. Nagyon örülök, amikor győz a csapat, de egyáltalán nem meggyőző a játék, teljesen esetleges az egész (a tegnapi két gól is két pontrúgás utáni fejes).

A szélső védők teljesítménye összességében 0, Thiago Silva nem rossz, de nem nagyon van komoly hiba nélküli meccse. A kapus poszt kérdőjel, mert Dida pl. potya-bravúr váltót játszik, a többi meg sérült.
A középpályán nagyon tatás a játék, elöl Pato egyedül kevés, Ronaldinhoról már többször leírtam a véleményemet (ki kéne baszni), Pippora nem lehet teljes szezont építeni, Huntelaart nem bírjuk használni.
Ha januárban visszajön Beckham, egy kicsit javul a szélsőjáték, de azért ez nem teljes megoldás. Kéne két jó szélső hátvéd (nem tudom, hogy ki) és egy kis lendület a középpályás/támadó játékba.

kapus (?) - Abate, Nesta, Silva, Y - Beckham, Gattuso, Pirlo, Seedorf - Pato - Huntelaar. Valahogy így ki lehet talán húzni a szezont, de Y helyére eleve nem tudom, hogy kit lehet igazolni (egy olyan kéne, mint Zambrotta volt ~4 éve :)), továbbá 60 perc alatt meg kéne nyerni a meccseket, hogy aztán a Beckham<->Flamini, Huntelaar<->Ambrosini csere ráüljön az 1:0-ra :).

Mr.AT 2009.10.26. 16:51:21

@raoul_duke: "továbbá 60 perc alatt meg kéne nyerni a meccseket, hogy aztán a Beckham<->Flamini, Huntelaar<->Ambrosini csere ráüljön az 1:0-ra :)."

Ez szokott menni nektek, kérdezd csak meg a Liverpool drukkereket. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.26. 17:09:27

@Klárensz: @raoul_duke: Csak annyi köze van, hogy ha Menez esetét befújja, akkor talán Nesta esetének sem volna ekkora jelentősége.

Amúgy meg senki nem vitatta, hogy eltalálta Nestát Burdisso, a kérdés csak az, hogy a labda volt-e előbb. Ezzel kapcsolatban meg egyik felvétel ellentmond a másiknak és engem egyik sem győzött meg. Maradjunk annyiban, hogy véleményes a szitu.

Aztán ma már - ha tetszik ez, ha nem - bírói felfogás kérdése, hogy az apróbb szabálytalanságokat befújja-e vagy nem, a tizenhatoson belül meg sokszor azt sem fújják le, amit a mezőnyben igen. Vagy van a rosszabb eset, hogy ad hoc mérlegel a spori egy-egy esetnél.. Akkor maradt volna következetes a jv, - ha már Menezét nem fújta le -, ha Nesta eseténél sem fúj. Videóbírót még ma! Blatter monnyon le!

A magamrészéről ezt a vitát ezzel le is zárnam. Mint korábban mondtam tökmindegy ez most már.

Hispan07 2009.10.26. 17:25:42

@zsakfos : tök igazad van majd mindenben, ez a Milan egyszerűen rémes. de pont ezért én még jobban örülök minden összemákolt-kiszenvedett pontnak :)

és már csak 4 nap az FM10-ig, akkor majd én kézbe veszem a dolgokat ;)

touristique 2009.10.26. 17:39:09

"Lehet itt kurvára örömködni a győzelmek miatt, csak az a baj, hogy Nestán kívül egyeteln ember sem hozza magát és jobban örültem volna tegnap inkább egy x-nek,de láttam volna valami elképzelést a játékban, mert játék az továbbra sincs...vagy aki lát valamit az szóljon."

Jó néha tisztán látó emberek kommentjeit olvasni. :) Ha az Inter nyert volna az utolsó percekben (nem fordít, csak simán nyer), akkor már el lennének hordva mindenféle mákos csalónak kb. :) Ahogy horas mondja, Dida és Nesta nélkül ez annyi lenne, hogy 12 pont és alsóház teteje.

Mondjuk az simán jó, hogy a Milan nehezebben veri meg a Chievot mint a Realt: = Chievo>Real Madrid, = Serie A>Primera

:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 17:58:50

A Milan kezd hasonlítani a tavalyi Realra. Rémes játék, őrült szerencse, kapusbravúrok, és a végén mégis összeszerencsétlenkedett győzelmek.

Remélem, nekik is eljön még az Anfieldjük. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.26. 18:06:55

@touristique: Persze, de azt se szabad elfelejteni,hogy az ilyen győzelmek rázzák össze a csapatot, hozzák vissza az önbizalmat és előbb-utóbb az ilyenek után összeáll a játék is.

horas 2009.10.26. 19:23:23

Én azokat az elgondolásokat,nem értem akik bármiféle fejlődést,javulást v pozitív tendeciát várnak a Milan-tól a jövőben.30-as évek elején és közepén járó játékosok alkotják a csapat zömét nem lesznek semmivel sem jobbak az időmúlásával sőt...szal gondolok itt popp hozzászolására csak egy a sok közül,"hogy az ilyen meccsek hozzák vissza az önbízalmat,rázzák össze a csapatot áll össze a játék" ettől nem lesznek gyorsabbak a labda felhozatalok,Oddo nem fog megtanúlni beadni,Zambrotta nem lesz pontosabb és kevesebbet hibázni,Gattuso és Ambrosini se lesz se gyorsabb se terhelhetőbb,szal sztem a Milan helyzete a jelenlegi (és inkább átmeneti)sikerek ellenére sztem teljesen kilátástalan,semmiféle koncepció se utánpotlás se pénz semmi...

horas 2009.10.26. 19:41:15

Viszont az Milánó másik felén is,-mondjuk teljesen más jellegű-de ha az Inter nem tudja megnyerni következő BL-meccsét ott is egy hasonló méretű káosz helyzet alakúl ki,bár hangsúlyozom más jellegű és talán közel jövőben könnyebben orvoslható.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.26. 19:54:28

@horas: Nyár óta arról megy a duma, hogy fos/szar a Milan és ezektől kikapni szégyen. Én mindig mondtam, hogy nem az. Ezzel a kerettel nyilván nem lesznek már bajnokok, de egy-egy meccsen komoly fejfájást tudnak okozni a legnagyobbaknak is és egy tisztességes eredményt még kihozhatnak magukból. És persze azért vannak persze az olyan "öregekben", mint Thiago Silva, Pato, Boriello, Huntelaar, Abate vagy a másik A betűs aki tegnap Zambrotta helyén játszott van még lendület is. Bl-t meg biztos előbb fognak nyerni, mint az Inter ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.26. 19:55:34

@popp: De szép lett ez az utolsóelőtti mondat!

horas 2009.10.26. 20:12:57

@popp: Hát abban lehet valami,hogy elöbb nyernek BL-t mint az Inter.Én komoly esélyt érzek arra is,hogy az Inter-nem jut tovább a csoportból.De sztem ott tartunk,hogy ebben a Milan-ban még pár jó meccs benne van,ennél a pár meccsnél vagyunk most.Sztem a Milan-nak az egy jó eredmény ha bejön a bajnokságban 4.ik helyre.Az tény,hogy a 2 legnehezebb meccsüket megnyerték a BL-ben,viszont a legkönnyebbet elvesztették,csak most sürüsödik a lecsó a csoportban...(télleg csak zárójelben azért szerencséje is volt a Milan-nak mert pont úgy futottak össze a Real-al,hogy ott elkezdett komolyan döcögni a szerkezet)

raoul_duke 2009.10.26. 20:37:46

@Mr.AT: na jó, ki lehet ragadni egy-egy meccset, de azért elég nagy n-re a nagy csapatok ritkán kapnak ki, vezetés után meg pláne.

@popp: ha valami szabálytalan, akkor le kell fújni. Nem szeretem azt, amikor a bíró azt mérlegeli, hogy 16-oson belül történt-e a szabálytalanság, vagy nagyon a meccs eleje van, vagy nagyon a meccs vége van, vagy nagyon szombat van, vagy bármi. (És ebből szerintem az következik, hogy Nesta büntetője jogos (igen, Menezé is az lett volna), de ez tényleg nem fontos már.)
Igen, legyen videó, mondják be a fülébe, hogy "11-es, bazmeg, nem látod?", de ne mérlegeljen olyan hülyeségeket, hogy ha az egyik csapatból kiállított valakit, akkor könnyebben állít ki a másikból, meg olyat se, hogy előbb nem fújtam be egy szabadot, elengedem ezt is.

@horas: írtam itt korábban egy Beckhames 11-et. Ha ott az Y helyére egy 26 éves játékost számolok, akkor annak a csapatnak az átlag életkora 28-29 év lenne, és szerintem arra is alkalmas lenne, hogy méltó átmenet legyen a 2-3 évvel ezelőtti és 2-3 évvel későbbi Milan közt. Egy Serie A dobogó és egy BL 8-ba jutás (na jó, győzelem!) akár meg is célozható. Csak közben már építeni kéne a 2-3 év múlva újra mindent megnyerő keretet.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.26. 20:49:00

@horas: Azt azért tegyük hozzá, hogy az utolsó három meccs sok szerencsáje előtt a Zürich meg a Bari ellen egy vagon helyzetet dolgozott és hagyott ki a Milan.

@raoul_duke: Ezért írtam, hogy tetszik ez nekünk vagy nem, de tény, hogy a bírók mérlegelnek. Ettől függetlenül számomra legalább is kétséges, hogy a Burdisso-Nesta affér tizit ért.

Hispan07 2009.10.26. 21:19:44

Most már kicsit túl magyarázzátok, fiúk lányok. A Milan nem lett jobb csapat mint amilyen volt, csak végre hozza az elvárható szintet, mert eddig randán alulteljesített, de soha nem volt annyira rossz csapat, mint amilyennek néhányszor tűnt. 4-ben benne kell lennie, minden más a többiek töketlenkedésein múlik.

Az meg világos, hogy jelenleg nincs az európai szintű élvonalban, de azért nézzük már meg: MU, Inter, Barca, Bayern, Liverpool, Juve, Real, stb - eddig a többi angyágyú sem húdemarhafasza.

Tika_ 2009.10.26. 22:13:18

bocs, hogy beleszólok, de szerintem mindkét álláspont igaz :D - mert nem is mondanak ellent egymásnak.
Szerintem kevesen vitatják, hogy nem lehet teljesen leírni a Milant. Persze, Seedorf, sőt valsz. már Ronaldinho is túl vannak a fénykorukon, de persze, azért sokkal fiatalabbak, mint Pelé és Grosics :). Nyilván azért képesek még _néha_ szép dolgokra, komoly ellenfelek legyőzésére.
Viszont a Milantól mindenki, még a legnagyobb ellenfelek is többet várnak el ennél. És ahhoz, hogy _igazi_ tényező legyenek, ne csak _néha_ feltámadó öregfiúk, biztos, hogy komolyan alakítgatni kell.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.26. 23:24:57

Én bolond, csak most jut eszembe, elmulasztottam leírni 2 napja, hogy milyen évforduló volt. Ugyanis 1937. 10. 24.-én, tehát 72 éve lett KK győztes a Fradi, nem is akárhogyan, és ezért ide írom, a Lazio csapatát legyőzve idegenben.
Lazio-FTC 4-5

babo410 2009.10.27. 08:38:14

Mr AT mondta feljebb, hogy két csapat küzd a Scudettoért a amp meg a Juve. Neki üzenem, hogy a Juve nem küzd! Aki látta a Siena Juve meccset az egyet ért velem! Idén a Juve nem akar bajnok lenni! Ilyen impotens játékot egy nagyon drága kp-tól! 40 millánál is többet dobtunk ki az ablakon két olyan játékosért, akik gyakorlatilag alig mutattak itt vmit. a római meccseinken igen, de utána se többet! Diego ennél jobb! Vagy igaz rá is ami Huntelaarra? Diego sem több mint egy Bundesliga középcsapatában megvillani képes középszintű játékos? Mert akkor legalább értem miért nem kerül be a Brazil válogatottba!

babo410 2009.10.27. 08:42:16

Ja és a Samp, ha Poulsen játszik (nem fog) Agyon ver! És remélem a Samp ellen újra a 4-2-3-1-et játszuk majd a talajon! Mert a Maccabi ellen az jó lett volna, ha nem ilyen impotens Trez sajna, meg Diego is megpróbálna gólt szerzerni. Az kéne, mert talán Diego végre szarhatná kilószám a gólokat, ha próbálkozna. Nagyon hiányzik sajna Del Piero, vagy csak egy Werderbeli önmagát idéző Diego és egy Fioros Melo!

babo410 2009.10.27. 08:44:10

Na meg Cassano egymaga fog minket megverni, ha uolyan impotensek leszünk, mint a Siena, vagy a Bologna ellen! A Két legnagyobb szégyen, meg a Genoa elleni meccsünk! Az veri őket, aki nem akarja, mi meg két gólnál nem tudunk többet lőni!

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.27. 08:58:09

a Milános vitához: komolyabb meccseken a Milán, szerintem tudatosan, egyfélidőzik. valószínűleg ezzel most jobbak is. a Chievo ellen nagyon látszott, hogy mennyire nem vállalnak fel semmit a az elsőben a középpályások (Pirlo, Seedorf). a másodikban meg keményen rápörögtek. az öreg rókák lebeszélhették egymás közt :). (vagy három ilyen meccsüket láttam már az elmúlt 1 hónapban.)

horas 2009.10.27. 11:15:17

@popp: Amíg a Zürich elleni vereség télleg igazságtalan volt addig a Bari elleni döntetlennek meg inkább örüljenek.
@raoul_duke: Hát talán,benne van a BL 8 és a bajnoki 3.ik. de ez is inkább már erőn felül van,a Chievo meccsnek lesz fordítottja is,a Real meccs meg egy kabaré volt mind két oldalról.Engem az aggasztana ha Milan-os lennék amit már mondtam,a totális elképzelés és koncepció hiány,engem nem dobna fel egy össze mákolt győzelem a Chievo ellen meg egy nehezen értéklhető győzelem a Real ellen mikor szakmailag példátlan mélyrepülésen van az egész klub,és nem nagyon látom azt sem,hogy mikor lesz vége.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 11:25:37

@horas: Mancini Interjének játékéban sem sok koncepciót láttam, erőből nyerték a meccseket sokszor utolsó percben lőtt gólokkal mégis bajnokok lettek kétszer.

raoul_duke 2009.10.27. 11:33:37

@horas: miért lenne erőn felüli az a teljesítmény?
És persze én is örülnék, ha összeszedettebb lenne a Milan játéka, de azért minden győzelemnek örülni fogok :). A Madrid elleni meccset pont nem láttam, de a "nehezen értéklhető győzelem a Real ellen" mondatrészt nem értem. Aki legyőzi bármikor a RM-t/MU-t/Milant/stb. (top10 csapatot mondjuk), az szerintem nem nehezen értékelhető.

horas 2009.10.27. 11:48:11

Jó hát nem értünk eggyet,nincs ezzel semmi gond.
@popp: Koncepció hiányban a klub vezetőségre gondoltam.Mancini féle Inter így van erő focit játszott,Ibra-val,Cruz-zal ívelgették fel a labdákat,amúgy meg romboltak.Szted melyik csapat hasonlít jelenleg a legjobban arra?
@raoul_duke: Oké, a Milan papíron rúgott 4 gólt a Real-nak de abból alsó hangon 2 potyás volt eléggé,szal az a meccs elég nehezen mondható fokmérőnek sztem.Sztem ez a csapat öreg ahhoz a keret meg csak lyukból áll.Szted benne van a Milan-ban sztem meg nincs az a produkciót amit vitatunk,erre nem tudok már mit mondani.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 11:53:23

@horas: Nem koncepcióhiány van ott, hanem anyagi gebasz, bármilyen furcsa ezt Berlusconi csapatáról leírni. Az is szóba került, hogy miniszterelnök úr kénytelen volna eladni a klubot, amiről persze hallani sem akar.

horas 2009.10.27. 12:06:09

@popp: Hagyjuk ezt.Sztem valamelyik Milan-os kollegát megkérjük szívesen összegyűjti a fizetésket,ki mennyit keres a Milan-ban.Sztem elképednéd,hogy mi pénz szórna ki az ablakon már csa arra.pl (ha jól tudom) csak Dida évi 4 m tesz zsebre és 2 éve nem véd,ez csak egy példa.Hova tünt a Milan legendás utánpótlása?Mondok egy klubbot ahol van koncepció:Sevilla.Sztem a Sevilla-nak semmivel nincs több pénze mint a Milan-nak.A Milan ezen a nyáron töb mint 80millás plusszal zártak...hagyjuk ezt,lehetne ezt ésszel is csinálni v inkább úgy mondom ha foglalkoznának vele nem így állna a dolog...Sztem!Amúgy kitérve,sztem a Mancini féle Inter-re legjobban most a Juve hasonlít.

Mr.AT 2009.10.27. 12:12:35

@babo410: A "Diego alig mutatott itt valamit részhez" megjegyezném, hogy Diego adta mindkét múlt heti győzelmünknél a gólpasszt, Chiellinek meg Amaurinak is.

Összesen 5 asszisztnál és 2 gólnál jár, úgy, hogy 4 meccsen hiányzott. Nem kellene földbe döngölni.

Mr.AT 2009.10.27. 12:19:48

@horas: Kicsit egyszerűen látod a dolgokat. A fizetés kérdése egyáltalán nem könnyen kezelhető - hogy mást ne mondjak, ha aláírt szerződése van Didának, nyilván ki kell fizetni neki az abban rögzített pénzt. Hiába sokallod "most már", a szerződés az szerződés.
"Kiszállni belőle" (=~eladni magát a játékost) meg akkor lehet, ha van rá reális kereslet, és van klub, akivel a játékos is megegyezik (=hajlandó közel hasonló színvonalú fizetést biztosítani). Ha még találnál is vevőt, ha ő nem fizet annyit a játékosnak, ő nyilván hülye lenne váltani, mikor itt fix szerződése van magasabb összegre.

Ami meg az "idén 80millás plusszal zárt a Milan" részt illeti, köztudomású, hogy Berlusconi jelenlegi helyzete miatt inkább kifelé menti, semmint befelé forgatná a pénzeket. Emiatt lehet nyavalyogni, de ez van, s ez bármely mecénással megeshet. Jelenleg szegény ember vízzel főz effektus van, ebből kell kihozni, amit lehet.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 12:24:55

@horas: Nagyon magaslóról osztod ;-). A Sevillával azért igazságtalan összehasonlítani, mert ők hosszú évek óta egy jó koncepciót követnek, a Milan viszont vagy huszonöt éve az egyik domináns klubja volt a játékospiacnak. Olyan hirtelen nem lehet átváltani egy olyan tudatos építkezésre, mint a Sevilla. Ami meg fizetéseket illeti vessük össze a Milan játékosok fizetéseit az angol topklubok focistáiéval. Kakát pedig nemcsak azért a 67 millláért adták el, hanem azért is, mert így már nem kell állni az olaszrekordnak számító fizuját. Szerintem az Ibra eladásnak is a magas fizu volt az egyik oka. Hiába valság van.

raoul_duke 2009.10.27. 12:30:32

Plusz szezon elején nagyjából mindenkinek csökkentették a fizetését, és eleve a kihagyott BL szezon miatt veszteséges volt a cég.
Ahhoz képest egyébként nem is széledt szét annyira a keret, hogy módosítani kellett a szerződéseket. Kaka eladása is egyértelműen pénzügyi döntés volt.

Mr.AT 2009.10.27. 12:35:45

@babo410: Itt meg több tárgyi tévedés is van:

"Vagy igaz rá is ami Huntelaarra? Diego sem több mint egy Bundesliga középcsapatában megvillani képes középszintű játékos?"

Ad.1. Huntelaar soha nem játszott a Bundesligában, nem nagyon van értelme a hasonlatnak. Ad.2. A friss UEFA-kupa döntős, friss Német Kupa-győztes Werdert azért ne középcsapatozzuk le, irányítóját és szellemi vezérét, akinek köszönhetően eljutottak ide, meg végképp ne nevezzük középszintűnek.

"Mert akkor legalább értem miért nem kerül be a Brazil válogatottba!"

Diego konkrétan 23szoros brazil válogatott, a válogatottban 4 gólnál tart, legutóbb tavaly novemberben, a portugálok ellen játszott. (A posztján amúgy Kaká játszik, aki nyilván nem gyenge konkurrens.)

horas 2009.10.27. 12:38:23

@popp: Eto'o ugyanannyit keres mint Ibra.ÉS az utánpotlás?
@Mr.AT: Ésszerű az ok fejtés,de máshol érdekes módon a kieöregedő félben lévő a zenit már túllévő csúcsgázsis futballistáktól megtudnak szabadúlni.Az,hogy nincsen pénz az egy dolog,azt keveset is ellehetne ésszerűen elkölteni.Ott az Arsenal v a már említett Sevilla esete.
Csak azért mondom,Berusconi nyílván tudta,hogy mennyi pénze lesz,ettől függetlenül nem érzek semmiféle tudatos csapat építést,mert egy jó utánpotlással átlehetett volna vészelni egy ilyen időszakot és az legalább elfogadható lenne,mint ahogy az MU se rég jött ki egy ilyen periódusból,hogy tovább sem jutottak a BL-csoport-ból és rendre a Chelsea nyerte a bajnokságokat,de hát kikellett cserélni a garnítúrát.

horas 2009.10.27. 12:44:28

@popp: @Mr.AT: Ahogy az Arsenal BL-döntős és veretlen bajnok csapatát is apránként kezdik újjáépíteni, a nehezebb utat választották,de sztem a rövidebbet.Mert mivel lennének beljebb ha még mindig Henry,Pires,Vieira,Ljungberg,Gilberto,Cambell tengely dolgozna...

mickeyknox 2009.10.27. 12:45:03

@Mr.AT: " legutóbb tavaly novemberben, a portugálok ellen játszott."
szerinted ez ellenérv arra, hogy nem fér be a válogatottba?

horas 2009.10.27. 12:46:24

@mickeyknox: Ebben egyetértek az nem ok,hogy vannak nála jobbak...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 12:50:53

@horas: Boriello, Antonini (vagy hogy híjják), aztán kölcsönbe olyanok, mint Paloschi. Vannak olyan vásárolt fiatalok is, mint Pato, Thiago Silva, Abate. Mondj már egy olyan klubot, amelyik egy Kakát hirtelen pótol a saját utánpótlásából!

Berlusconi aligha számíthatott egy világválságra, ráadásul az egyik cégét elég komolyan megsápolta a bíróság, ezzel sem számolt a maffiózója.

Ahogy meg az előbb is mondtam, ahhoz évek kellenek míg a saját utánpótlás megérik. Az MU is rossz példa, mert ott nincsenek anyagi problémák. ráadásul ők az angol munkavállalási szabályok miatt szakmányban tudják elorrozni a tizenéves tehetségeket a világ minden részéből.

Mr.AT 2009.10.27. 12:54:30

@mickeyknox: Igen, természetesen ellenérv, mit nem értesz ezen? A válogatott keretnek rendszeresen tagja (októberben csak a sérülése miatt maradt ki), de a helyén a világ egyik legjobb játékosa játszik. Ha Kaká nem sérült, nyilván ő kezd, és ez jól is van így, az ő képességeit szerintem senki nem vitatja.

Ez könnyen lehet, hogy nem lesz mindig így, Diego még mindig csak 24 (Kaká már 27), s ő idén került az első igazán neves topklubjába (nem lebecsülve ezzel a Werdert vagy a Portot).

Ezzel együtt még egyszer leírnám, gyengeelméjűek kedvéért, hogy 23szoros válogatott, tehát kicsit értelmetlennek tűnik a "nem fér be a válogatottba" kérdésed.

horas 2009.10.27. 13:08:40

@popp:Igen ahhoz évek kellenek,hogy az utánpotlás beérjen,de az MU-nál és az Arsenal-nal is felvállatták ezt a '99-es BL-győztes MU évekeig kereste magát de most meglehet nézni,akárcsak az Arsenal-t.

Én egy szóval sem mondtam,hogy az utánpotlásból lehet pótolni világsztárokat,meg hogy pillanatokat alatt új csapatot lehet építeni,mondtam is,hogy a nehezebb de rövidebb utat választották.De akkor amikor nincsen pénz ésszerű lenne az utánpotlásra rá menni.

Itt nem a pénz nélküliség a lényeg,hanem a totális elképzelés nélküliségről.Az Arsenal-nak sem volt pénze mégis elengedték Henry-t,Vieira-t és egy ismeretlen Fabregas-al és egy Adebayor-ral megpróbálták pótolni,nem az hogy még mindig ők játszanak és saját magukat hitegetik,hogy jó lesz még ez,meg nincsen pénzünk...érted mire gondolok.

Mr.AT 2009.10.27. 13:21:19

@horas: "De akkor amikor nincsen pénz ésszerű lenne az utánpotlásra rá menni."

A "most nincs pénz, ezért rámegyünk az utánpótlásra" recept az ugye világos, hogy nem úgy megy, hogy nyáron kiderül, hogy nincs zseton, ezért augusztusban gyorsan "rámegyünk az utánpótlásra"... A jó utánpótlásképzéshez évek, évtizedek kellenek, az nem ripsz-ropsz alakul ki.

Az általad idézgetett angol példák sem túl jók:

1. A ManU a fiatal (és most már meghatározó) játékosai döntő többségét úgy igazolja, nem maga neveli ki. (Pl. anno 2003ban CR-t is 12,7 Mio GBP-ért igazolták, pedig akkor legtöbben még azt sem tudták, ki ő.) De a mai csapatból is, Rooney, Vidic, Anderson, Evra, és a többiek - mind mind kívülről, jó pénzért igazolt játékosok. Ehhez pedig pénz kell.

2. Az Arsenal az egyetlen, kirívóbb példa az összes topklub közül, bár ott is hasonló a recept, csak épp kicsit fiatalabb, névtelenebb játékosokat vásárolnak, és reménykednek. (Pl.Van Persie-t csak 3 Mio GBP-ért vették anno a Feyenoordtól.) Ez meg hol bejön, hol nem - ha megnézed, az Arsenal gyakorlatilag pontosan ugyanott végez a Premier League-ben ezzel a mentalitással, mint a Milan a Serie A-ban. Dobogóközelben.

horas 2009.10.27. 13:24:35

@popp: Amúgy meg Borriello.Antonini,Abate, a legutolsók a ranglétrán,ők csak akkor játszanak mikor Leonardo-nak tele a töke Oddo-val Zambrotta-val.Borrielo pedig 4ik számú csatár Pato,Huntelaar,Inzaghi mögött.Mikor a Genoa-ban rendre kezdő volt 19 gólig jutott.Arról nem beszélve 27,27,22 évesek többjükkel már elkéstek.ÉS ők csak azért lettek visszahozva mert nem volt pénz,aztán jók lesznek hézag pótlónak.

horas 2009.10.27. 13:34:40

@Mr.AT: Oké az MU rossz példa mert ott télleg van,pénz,de ők is folyamatosan frisstették fiatalították a keretet és erről sem beszélhetünk a Milan-nal rendben ez jogos,hogy az Arsenal kb úgy szerepel mint a Milan,de tavaly elött símán lesalátázták a Milan-t tavaly pedig elődöntőztek.Kicsit úgy érzem elbeszélünk egymás mellett,értitek sztem,hogy én mit akarok mondani.Ronaldinho-ért kifezetek tavaly elött 25,5 millát abból pont a hiányosztokra lehetett volna igazolni pl.: Evra (5,5)stb,megtartani Gourcuff-ot Kaká helyére,és így tovább ahelyett,hogy amerikába járni Beckham-ért tárgyalni és egy-egy kisebb zsákba macska helyett egy óriásit megrizikózni.

horas 2009.10.27. 13:37:55

@horas: kisebb zsákba macskák alatt relatíve ismeretlen de minőségi játékosok leigazolását értek mint amilyen Evra v Maicon volt annak idején.

horas 2009.10.27. 13:42:49

@horas: De ami közös az általam említett összes csapatban (Mu,Arsenal,Sevilla) az a tudatos csapat építés,a Milan-nal pedig évek óta rohad az egész keret úgy ahogy van.Lehet ezt a pénz nélküliséggel magyarázni,de sztem meg nem.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 13:51:46

@horas: Amíg az MU kereste önmagát, addig a Milan nyerte a trófeákat hüves halomba. Egyszer fent, egyszer lejjebb.

Azt elfelejted, hogy Boriellot kezdő csatárnak hozták vissza, csak közbe jött egy hosszú sérülés.

Amúgy bírom a nagycsapatok szurkolóinak léptékét Én azért elfogadnám a Romának az MU '99 és 2007 közti eredménysorát . Most meg ostorozod itt a Milant. Inkább örülnél, hogy a több mint két évtizedes sikerszériájuk után nektek is csurran-cseppen valami a hosszú böjtöt követően.

horas 2009.10.27. 14:41:32

@popp: Én csak elmondtam a vélemyényem a Milan jelenlegi klub vezetésével kapcsolatban.Én első sorban Galliani-t és Berlusconi-t ostrozom.Sosem nehezteltem egy csapatra mely jobb az általam szinpatizáltnál.Kimondta,hogy az MU adott peridódusban elért eredményei szégyelni valóak lennének?Amúgy meg ha Roma-t felhoztad,ők sem itt tartanának egy másik vezetőséggel...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 15:20:11

@horas: Csak az nem úgy megy, hogy előkapunk egy másik vezetőséget a sifonérból.

Számomra kevés antipatikusabb ember van Berlusconinál. Azt viszont el kell ismerni, hogy többször is a padlóról kaparta föl a Milant. Először a Totonero botrányból ocsúdó csapathoz találta meg Arrigo Sacchit, aki kialakította a legjobb csapatot, amelyik életemben játszott. Aztán az ő elnöksége alatt alakította át ezt és rakta össze mindenidők legjobban védekező csapatát Capello. Akkor is ő volt az elnök, amikor egy kilencvenes évek végi hullámvölgy (ekkor fordult elő, hogy csak tizenegyedikek lettek a bajnokságban) után, Ancelotti rakott össze egy sikeres csapatot.

Ami Romát illeti, a kilencvenes évek végén a most is tulajdonos Sensi család akkori feje az öreg Franco hozta össze a Capello, Totti, Aldair, Samuel, Cafu, Candela, Tommasi, Batistuta fémjelezte Magicát. Rosella Sensi meg a Spalletti-féle sikeres társulatot.

Mr.AT 2009.10.27. 15:34:33

Megműtötték Iaquintát. Out for 6 weeks.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 15:40:31

@Mr.AT: Tottit is még tegnap, nála harminc napot emlegetnek.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 16:25:47

@Mr.AT: de legalább jól sikerült a műtét.

Amúgy nem hiszem el, hogy az normális, h két éve nem álltunk ki a legerősebb csapatunkkal, ennek oka kell hogy legyen.

Amúgy Buffont is műteni kell nemsokára, csak húzni akarja az Inter meccsig.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 16:45:09

@heinrich: Ugyanez a helyzet a Románál. Mindkét klubnál az edzőpályák állapotát hozzák föl magyarázatként. Szerintem viszont ennél is prózaibb a magyarázat, úgy sejtem nemcsak a Romát és a Juvét, de a világ legtöbb klubját sújtja ez a probléma. Nem terhelhetők tovább a focisták. Megsérülnek, de félsérülten játszanak, rásérülnek súlyosabban, de már félig gyógyultan megint játszanak.

Buffonnak ugyanúgy porc problémája van, mint Tottinak, csak ő kapusként kevésbé terheli a térdét.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 17:09:15

@popp: érthető, amit mondazs a teljesítőképesség határaival kapcsolatban, sőt egyet is értek vele.

De akkor ez miért nem alapvető probléma a MU/Chelsea/Pool/Barca/Bayern stb esetében?

Edzőpályák állapota? lol, ki hiszi ezt el?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 17:18:01

az edzőpályák állapota kb olyan érv, mint a tészta.

Bernd Schneidernek volt egymást követő két szezonja, amikor kb 62 és 64 meccset nyomott végig a 'Kusennel úgy, h köztük volt egy eb/vb. sérülés nélkül, a csapata legtöbbjét futva. vagy a nemrég emlegetett Zanetti szintén jó példa. tudom, h ők a másik véglet, de ha egy csapat tényleg évek óta folyamatosan nélkülözi 2 kulcsemberét, akkor vagy kurvára pechesek, vagy az orvosi stábban több az inkompetens, mint kéne.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.27. 17:43:04

@heinrich: Valóban mosolyogtató indok, bár a trigoriai edzőközpontot ellepte a Tevere egy pár napra tavaly novemberben, de nyáron fölújították a pályákat.

Az általad említett kluboknál is akadnak mindig sérültek, a Chelseanél hirtelen Drogba vagy Essien hosszabb sérülése jut eszembe. Bayern: Ribery, Robben, Toni, Klose satarata. Barca: Iniesta, Marquez és korábban Messi. Talán mivel náluk bővebb a keret kevésbé tűnik föl akár négy-öt játékos párhuzamos sérülése is, épp ezért azt is kivárhatják míg teljesen fölgyógyul a tag.

@mocsing: Schusterrel és Zanettivel (akinek szintén volt egy hosszabb sérülése pár éve) hozhatom Robbent, Aquilanit vagy Juant. Ez alkat kérdése is.

Hispan07 2009.10.27. 20:05:55

@horas: amit te mondasz, az kb olyan, mint mikor jöttek a kommunisták, kirakták a grófot a kastélyából a fáskamrába, aztán meg szörnyülködtek, hogy milyen életképtelen, hogyhogy nem ismeri az életben maradás praktikáit.

A Milan évtizedeken át az átigazolási piac egyik alfahímje volt, azt vett meg akit akart, nem volt fölötte a ranglétrán klub. Most pedig egy ilyen-olyan okokra visszavezethető visszaesés van, és változott a helyzet - nyilván nem lehet átállni egyik pillanatról a másikra egy másik modellre. A nagy korszakok után egyébként mindig és minden helyzetben törvényszerűen elkényelmesedés, abból pedig visszaesés következik. Nézd meg a MU-t, Arsenalt, Bayernt, Ajaxot (!), Realt, Barcát, vagy akár az Inter, ami a mostani sokféle okra visszavezethető sorozata előtt majd 20 évig szinte SEMMIT nem nyert.. ÍGy megy ez: összejött egy világverő csapat, adott a gép, aztán jött egy visszaesés. popp már tökéletesen leírta: a Milan elmúlt 25 évében 3 nagy csapat volt, mindegyik után durva visszaesés következett. Reméljük a mostani hamar véget ér majd, és nemsokára már mi sajnálhatjuk elnéző mosollyal szegény Intert.

Ami pedig az örömöt illeti: eddig vagy milliószor írtam le, mennyit ér szerintem a mostani Milan. az hogy most így örülünk egy Chievo vagy szaros kis Real Madrid (sic!) ellen is, pont hogy ebből következik: ha gyengül a csapat, minden győzelem, siker sokkal értékesebbé válik. Ti is örültök majd, ha az Inter meg tudja verni a Rubint vagy a Kijevet (ami nem tudom, miért lett Dynamo ipszilonnal, de lehet azt nem te írtad így, hanem vki más)

horas 2009.10.27. 20:36:46

Hát az Inter-t sztem ne vegyük a topcsapatok közé a 60-as évek közepén volt ott azóta csak próbál vissza kerülni.Ja a Dynamo-t az írtam így nem tudom hogy kell írni mindenhol máshogy írják....
Én már leírtam mindent a Milan-nal kapcsolatban...

daneeka 2009.10.27. 20:54:33

@Nerazzurri: 25 ezres stadionnal nehéz olyan listára bekerülni, ahol a minimális átlagnézőszám 28k, ezt ugye sikerül belátni?

daneeka 2009.10.27. 20:58:03

@daneeka: mea culpa, a wiki szerint 27.994 fős az Olimpico, de a lényegen nem változtat.

horas 2009.10.27. 21:34:04

@Nerazzurri:Német kiscsapatok egész elől Köln pl ...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 21:39:19

első tizenötből 7 német. (és persze az első négy fele spanyol, így is meg lehet közelíteni.)

Titi120 2009.10.27. 22:44:06

@mocsing:
A hétvégi Bayern - Frankfurton mondta a kommentátor, hogy ez volt a hetvenvalahányadik mérkőzés az Allianz Arénában, és eddig mindösszesen kettőn (!) nem volt teltház.
Nem értem miért nem építteték nagyobbra.

BruceWayne 2009.10.27. 22:55:27

@Titi120: németországban nagyon magas a stadionok kihasználtsága, de ezeket az új hipermodern stadionokat ennél nagyobbakra nem nagyon szokták tervezni.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 22:56:56

@Titi120: ők is tudták, még 1-2 ilyen szezont, aztán elfogynak a divatdrukkerek :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.27. 23:01:35

@Titi120: @Nerazzurri:

A Valenciáét 75.000-esre tervezték.

Kicsit olyan ez, mint amikor a középkorban azon versenyeztek a városok, hogy melyiknek van nagyobb templomtornya...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.27. 23:02:41

@heinrich: kolléga, írnál egy német posztot, hogy ne itt rakosgassák az isteni raviolira az ízetlen kolbászukat a haverjaid? nagyon köszi, guten aband.

és 3-0-ra ég a real madrid.

calciomax 2009.10.28. 01:04:23

benito és te irnal egy olasz új posztot?

Titi120 2009.10.28. 09:21:54

@_benito:
Elnézést, hogy hoztunk egy kis szinvonalat ide, elfelejtettük, hogy ez a szekció itt a magasröptű és mélyenszántó gondolatokkal övezett "köcsög-e Balotelli" és a " miért ilyen híg fos ez a Juve" jellegű viták otthona. :P

kroos 2009.10.28. 09:26:01

@Titi120: DDD
A miért nem játszik giovinco-sat ne feledd:)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.28. 09:48:09

@Titi120: így van, köszi a megértést, tipli. :)

@kroos: megsemmisültünk mindannyian szerintem. azt hiszem, mától mi is greuter fürth-rajongók leszünk.

@calciomax: jelzem, az összes közül az olasz volt készen először, tegnap kora délután beidőzítettem ma reggelre :)

kroos 2009.10.28. 09:57:41

@Titi120: ugy tünik a postiró is lesüllyedt a néha itt észlelhető viták szinvonalára...

kroos 2009.10.28. 10:38:02

a postirónak csak sikerül lesüllyedni a néha itt lévő viták szintjére....

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.28. 10:55:14

@kroos: kétszer is leírtad ezt a nehéz szót hibátlanul, fejlődsz.

kroos 2009.10.28. 12:27:34

@_benito: és lőn a szint alatt...
süti beállítások módosítása