Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Fogadalmak a svéd meccs elé

2009.09.04. 22:45 nou san trafford

Ha kicsi a tét, a kedvem sötét - szoktukvolt mondani, néha minden alap nélkül. Ma este azonban ez nem így lesz. Az elmúlt tíz év egyik legfontosabb mérkőzése következik a magyar válogatott számára. Egy komoly játékerőt képviselő, de nem legyőzhetetlen svéd válogatott lesz az ellenfél.
Számolgatni még nem szeretnénk, de az esetleges kijutásért mindenre képesek vagyunk. Lapozás után az NST szerzőgárdájának azon fogadalmait olvashatjátok, amit akkor fogunk elkövetni, ha elkenjük Ibrahimovicsék száját szombat este.

Alapvonalszippantó Hapci Benő:
havonta írok legalább egy holland posztot, és még szeptemberben egyszer a "please no more art history" feliratú pólómban megyek be dolgozni.

_benito:
legalább egyszer, egy teljes napig a lakáson kívül is hordani fogom a szegedi cimboráktól kapott pick szegedes pólómat, amiben egyébként még soha életemben nem mutatkoztam az utcán, és 15 év után megiszom egy pohár bort (de legalább fröccsöt).

donnelly:
amennyiben nyerünk, idén már nem fogyasztok több alkoholt, ezen kívül komoly arccal végighallgatok egymás után három Crystal lemezt (ha van annyi).

Garcia bőrmester:
leszokom a dohányzásról, és legalább egy félidőn keresztül nem próbálkozom köténnyel az NST-kupán.

habitang:
két héten belül véglegesítem a vadiúj NST-skint, és még milőtt donnelly kiszáradna...

heinrich:
magyarra fordítom a Gute Freunde: Die wahre Geschichte des FC Bayern München című…khm…kiadványt, melynek országos terjesztését személyes ügyemnek tekintem  – különös tekintettel a tíz év feletti korosztályra.

OJ:
ha megverjük a svédeket, még a hétvégén veszek egy válogatott mezt, és abban tartok órákat egy hétig, valamint leszervezek egy tanár-diákot, amire évek óta nem volt példa nálunk.

pancho_sanza:
rögtön a meccs után - azon melegében - elindulok, hogy részt vegyek a büszkeségnapi felvonulás afterpartyján.

pote:
sárga pólóban megyek a következő Körmend-Falcóra. Emellett megnézek két Spielberg filmet egymás után, és írok olyan posztot karácsonyig, amiben nem lesz szóvicc.

és Ti?

411 komment

Címkék: magyar válogatott válogatott fogadalmak

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr111360979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LevyASR 2009.09.05. 11:22:46

Elolvasok minden posztot, még a prosztót is, nemcsak a SerieA -t :D

ennyien nem is publikáltok :DDD

mickeyknox 2009.09.05. 11:28:22

ha nyerünk, lenyomom a szept. 12-én esedékes Ember a gáton Csongrád-Szeged 72 km-es éjszakai teljesítménytúrát.

mickeyknox 2009.09.05. 11:35:41

ja és @pancho, donnelly: RESPECT!!! :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.05. 11:39:14

ha nyerünk, kimegyek Viktor barátommal egy Fradi meccsre... fociról beszélek és nb1-ről.

veszek egy fradi sálat hozzá.

Üdv, ymy - Vik, Te jössz...

ui: ha kijutunk az EB-re, akkor lefényképeszkedem egy sp?rs 10-es keane-os mezben... (ezt az angol csapat tagjai értik, most ez a cél, hogy ennyire leitassanak a torna előtti taktikai megbeszélésen...:))

mujure 2009.09.05. 11:40:56

először is: minden tiszteletem donnelly kollégáé, pöte pedig képtelen lesz betartani a szóvicces részt... ha nyerünk, megfogadom, hogy 1 hónapig minden új poszthoz bekommentelem, hogy "100 forintnak 50 a fele, egye meg a fészkes fekete fene!"

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.05. 11:43:57

amúgy eddig pöte posztjaiban volt (szó)vicc?

:)

badblood 2009.09.05. 11:48:05

Ha nyerünk, nem "hisztizek" ymyéknél az NST- kupán induló csapatunk neve miatt... xD (Pedig nagyon bántja a szememet!) xD

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.09.05. 12:09:02

@drani: Van akinek még mindig nagyon fáj, hogy az angolok még az EB-re se tudtak kijutni...;)

shinigami 2009.09.05. 12:13:19

miutan kiugraltuk magunkat a pultossal oromunkben a szokasos pialas helyett NEM iszom alkoholt az este tovabbi reszeben

BruceWayne 2009.09.05. 12:24:03

hú már csak pancho fogadalma miatt is érdemes lenne ma nyerni :-)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.05. 12:27:35

Két fogadalmat is teszek:
A meccs után hazamegyek!
Szurkolni fogok a hasonlóan fontos portugálok elleni derbin is (ennek az öt napnak a másik legfontosabb meccsén, bocs nst).

bjoe0502 2009.09.05. 12:42:54

beugrok a kanálisba

Beyonder 2009.09.05. 12:57:01

Nem alszom a portugálok elleni meccsig.

bmiky31 2009.09.05. 13:01:09

A portugál meccsig végigolvasom a Háború és Békét...

Mourinho már nem a király 2009.09.05. 13:08:28

Ejj vannak itt komoly fogadalmak :S

Feech 2009.09.05. 13:10:11

A magyar sörök fogyasztását helyezem előtérbe az év hátralevő részében, azokból is a 100 Ft alatti kategóriába tartozókat.

(Bátor fogadalmam annak tudatában teszem, hogy soron következő ellenfeleink egymás után mutatják majd meg a labdarúgás és a magyarfoci közti különbséget, aminek a végén elfoglaljuk az előkelő negyedik helyet a csoportunkban. Így tulajdonképpen nem is vállaltam nagy kockázatot.)

lexx 2009.09.05. 13:36:15

Ha ma nyernenk, akkor termeszetesen egy hetig evvel fogom csesztetni a sved ismeroseimet,(mind a harmat) naponta emlekeztetve oket a csufos vegre.
valamint kerul amibe kerul,kimegyek a kovetkezo edinburghi derbyre es beszamolot is irok rola,fotokkal.
ha a portugalok ellen is/vagy nyernenk soha tobbe nem fogom leszolni a magyar futball(mert hogy innentol nem foci) valogatottat es termeszetesen veszek egy TORGHELLE mezt,amit az angol es a mkb-euroleasing mezek mellett heti valtasban fogok hordani.
an oath has been sworn

lexx 2009.09.05. 13:38:48

pote meg eleg bator, szerintem az o vallalasa talan a legkomolyabb (nem a spielberges). fotot termeszetesen errol szivesen latnek. :)

brassmonkey24 2009.09.05. 13:49:36

Kérem szépen,nem ezen a meccsen múlik a vb szereplés,dánoknak le kéne győzniük a portugálokat aztán nekünk itthon meg idegenben alkotni ellenük és utána talán meg lesz a pótselejtező amit szintén le kell játszani
+kikaptunk az ifi román válogattól
hova a nagy fogadalmak?

Titi120 2009.09.05. 13:52:01

1 hónapon belül VÉGIGnézek legalább két skót bajnokit, és minden skót posztot kommentálni fogok ez idő alatt.

lexx 2009.09.05. 13:55:36

@brassmonkey24: hmmm az elso gondolataimat inkabb nem teszem kozze. egyebekent meg mi a brenek kell allandoan elrontani a szorakozasunkat?(hogy mindig van valami karogo, amikor komolyan karjuk venni vegre a magyar focit. :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 13:56:15

ha megverjük a svédeket, minden bekövetkezendő skót poszthoz hozzászólok valami relevánsat

montipájton 2009.09.05. 13:57:07

Sajnos egyetértek az aggodalmas hangokkal: kedves NST, jópofa ez a fogadalom-dolog, de nem kellett volna.
Mert ahányszor eddig ekkora fenék lett kerítve egy fontos meccs előtt a szurkolói reménykedésnek (1986 óta), MINDIG szívás lett a vége.
Pedig szeretnék hinni, fogadalmat tenni stb., de a tapasztalat óva int.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 13:58:26

@Titi120: bazzeg, utánozó majom vagyok :)

montipájton 2009.09.05. 13:58:27

... Hm, pedig Pöte fogadalma ízes nyammogásra késztetett. Mármint a sárga trikó. )))

Titi120 2009.09.05. 14:02:16

@mocsing:
Én megfejeltem meccsnézéssel is, de már bánom, hogy kettőt írtam. Azt hiszem ezt egy kicsit elkapkodtam. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.05. 14:04:01

Egész szeptemberben egyetlen NST-s kommentembe sem írom bele Messi nevét.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.09.05. 14:05:13

Állitólag nem jó a hirtelen felindulás. Majd, amikor épp megtartom a fogadalmamatm tudni fogom, hogy ez volt az.

szbszig 2009.09.05. 14:05:30

Ha megverjük a svédeket, akkor megnézem utólag a meccset. Mert persze, hogy ma estére szerveztek a lányok osztálytalálkozót... Mondjuk ha nem verjük meg őket, szerintem akkor is megnézem...

_romanista 2009.09.05. 14:06:00

1 hónapig nem iszom sört.
se bort.
a rövidet utálom.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 14:06:28

@Csöncsön: és ha megverjük a portugálokat, akkor év végéig a spanyol, katalán, barcelona, Iniesta szavakat sem, ugye? :)

amúgy ez eddig a leghihetetlenebb

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.05. 14:09:18

@mocsing:

Csak ha a svédeket IS, és a portugálokat IS. Akkor viszont év végéig se Messi, se spanyol, se katalán, se Iniesta. :-)

petykooo 2009.09.05. 14:13:29

Hát ha már kicsi a tét... akkor:
megeszem 15 kiló nyers halat, ha nyerünk :)

Titi120 2009.09.05. 14:13:40

@Csöncsön:
Na jól van, ne komolytalankodjunk, én se írtam olyat, hogy ha nyerünk akkor elmegyek a Holdra ... :)

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.09.05. 14:15:14

ha nyerünk, én lépek ki utoljára a népstadionból kézen állva, aztán hétfőtől minden órára bemegyek, télleg mindenre....

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.05. 14:35:11

@Csöncsön: szólítsd csak henry utódnak... :) nálatok "enri"-nek kell mondani :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.05. 14:42:58

@imici77:

Na nem, Maradona-utódnak inkább, de az csalás lenne. Marad a teljes önmegtartóztatás! :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.05. 14:44:31

@Csöncsön: :) nem akarsz vmit mondjuk az Arsenallal kapcsolatban is megfogadni? :)

kpityu2 2009.09.05. 14:45:26

Megnézem az Acélmagnóliákat. De ha nem nyernek, a fiúknak kell megnézni ! És ezt vehetik fenyegetésnek. :)

Lucius Flavius Arrianus 2009.09.05. 14:55:16

Felhívom az első feleségem, és megkérdezem tőle, hogy van.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2009.09.05. 14:58:30

Ha nyerünk a Svédek ellen akkor egy hónapig semmi rosszat nem fogok mondani Rosella Sensi-ről ha a portugálok ellen IS nyerünk akkor a magyar gárdáról sem

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.09.05. 15:04:00

Ha nyerünk, akkor Fener mezben fogok sétálni a Galatasaray stadion környékén.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 15:06:18

megtanítom a francia kollégáimnak a magyar válogatott összeállítását, helyes kiejtéssel

"azta" 2009.09.05. 15:09:42

Om du slår svenskarna lära sig svenska!

"azta" 2009.09.05. 15:15:35

det är, om vi vinner mot svenskarna, lär jag mig svenska!

så kanske det inte kommer att påverka Kinas produkt:)

ildottore 2009.09.05. 15:22:25

Engem akkor sem lehetne rávenni hogy veszprém mezben mutatkozzak ha kettővel nyerünk. De ha a portugálokat is megcsapjuk, egye fene, kiáltok egy hajrá Csárlit!

Titi120 2009.09.05. 15:25:48

@"azta":
Nem értek veled egyet.

Lencse. 2009.09.05. 15:27:29

Ha nyerünk, kegyetlenül berúgok ma este.

spammer blogger 2009.09.05. 15:31:32

Ha a pályán nem is sikerülne, legalább a szurkolóikat plíííz!
Már déltán két óra tájban megszállták a Vörösmarty teret. Azt hittem, a mélymagyar csőcselék randalírozik. Aztán kiderült, hogy csak a svéd szurkolók. :(

gabenito 2009.09.05. 15:47:48

Én ma sokat voltam (vagyok) a vörösmarty téren, és leszámítva hogy hangos, nekem példa értékű a svéd szurkolók készülődése.
nem: agresszív, feszült, talajrészeg
de: közösségi, jó hangulatú, hangos

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.09.05. 15:48:46

panchotól azt vártam hogy ír egy van der vaart bálványozó cikket ha nyerünk :)))

Hispan07 2009.09.05. 15:48:51

ha ma megcsapjuk a svédeket (és ezért a helyszínen fogok szurkolni, sajnos a hangom nélkül, ami a tatai gólyatáborban maradt...), akkor az október 31-én megjelenő új Football Managerben először az Inter-Juventus duo egyikével teljesítek egy teljes szezont - teljes erőbedobással, a Milan elleni meccseket sem leadva :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.05. 16:04:32

Ha ma nyerünk, minden angol postba beírom 1 hónapig hogy Denilson a legnagyobb király!

Secnir 2009.09.05. 16:05:11

ígérjek meg valamit?
miért, az aranylábú gyerekek mit ígértek nekem?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.05. 16:17:32

@Secnir: Svéd vért és svéd könnyeket! :))

Nem, nem ígértek semmit!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.05. 16:25:30

@Lencse.: Csatlakozom, de ha vesztünk akkor is.

BK 2009.09.05. 16:32:13

leszokom a körömrágásról

Lencse. 2009.09.05. 16:32:41

@popp: Azért egy keveset iksznél is ihatunk szerintem. :D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.05. 16:37:40

eddig Lencse hozzáállása a legszimpatikusabb. nehéz ám az ilyen dolgokat teljesíteni, olyan komplex környezeti kihívások között, ahol/ahogy nekem kell... ja, izé, támogatom! csatlakozom!

csirko pasek 2009.09.05. 16:43:36

hosszú szünet után megint kimegyek egy nb1-es meccsre

SamS 2009.09.05. 16:58:28

Vicces, hogy az NSO szavazáson Torghelle és Huszti is kimaradtak a kezdőből...

Ha nyerünk, akkor legközelebb az összes hazai selejtezőn ott leszek.

Stoney Hill Billy 2009.09.05. 17:01:01

egy hétig mindennap elmosogatok!

na ezt übereljétek!

TaDaM87 2009.09.05. 17:44:58

ha nyerünk, boldoggá teszek az elkövetkező 1év alatt 10 svéd tini topmodell lányt.

BruceWayne 2009.09.05. 18:23:53

Rudolf állítólag kidőlt :-)

valamint, ezen eléggé meglepődtem (sportingbet oddsok):

Dánia v Portugália
3.20 3.20 2.10

sztem kicsit tulzás, csak nem nyernek ciguék

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 18:27:48

@Nerazzurri: node mi a vidámszmájli abban, h Rudi megsérült?

BruceWayne 2009.09.05. 18:33:59

@mocsing: az hogy a 8-as helyett a 9-est nyomtam, nyilván nem örülök neki én se hogy az egyetlen formában lévő csatárunk nem játszhat. meg van 6 sárgalaposunk is

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 18:38:05

@Nerazzurri: ok. igazából az a baj, h így Torghelle helye garantált, amire annyit lehet mondani, h ehhh

Titi120 2009.09.05. 18:46:41

@mocsing:
Torghelle cseréje szerintem (termeti okokból adódóan) Priskin. Legalábbis a svédek ellen mindenféleképpen.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 18:50:37

@Titi120: nem tudom, h Koeman fejében milyen rangsor van a csatárokat illetően, de nekem Torghelléről lesújtó véleményem van. persze vélhetően Rudolf sérülése nélkül is ő kezdett volna.

SamS 2009.09.05. 18:56:59

Legalább így Sanyi mindenképpen kezd. Kegyetlen nagy szükségünk van rá.

kpityu2 2009.09.05. 18:57:28

Megnyugodtam. Szujó Zoli szerint a magyarok az esélyesek. Bemondta a tévében, úgyhogy biztos igaz.

text 2009.09.05. 19:02:05

Keresek egy trafóházat (téglásat, téglafalúnak kell lennie), és 20 év után megint nekikezdek iskolázni.

Malcolm 2009.09.05. 19:26:21

Ha nyerünk:
3 napig nem játszom az Xbox-on,
5 napig nem hallgatok Arctic Monkeys-t
és 1 hónapig egy óráról sem fogok ellógni.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.09.05. 19:29:56

Oké, ismét külföldön tartózkodó bajtársaimhoz fordulok, miközben aktívan túrom a netet... valaki tud már jó streamet?

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.09.05. 19:31:47

Miközben aktívan google-zek én is, külföldön lévő bajtársaimhoz fordulok. Tud valaki elérhető netes streamet?

Titi120 2009.09.05. 19:35:51

Nincs mitől félnünk, elvégre kik ezek ?

A cserekapus valami Gustaffson, csak remélni tudom, hogy nem a Szomszéd nője mindig zöldebb -ből a Nicholson,mert akkor a kifutásoknál lesznek bajban ...

Aztán a védelem vezére az a Mellberg, aki még a Juventusba is kevés volt egy Molinarot kiszorítani.

Van egy Larssonjuk is a középpályán, de ez nem az, ezt csak elrettentésnek hozták ide, azt hiszik beszopjuk.
Na meg a Cselsztröm ... Nem nagyképű név ez egy kicsit ilyen suttyónak ?!

Azt hiszem megyek, Isak soon valamit, aztán nézem ahogy bedaráljuk őket.
Jut eszembe: ki az az Ibrahimovics ?

:)

poolfanati 2009.09.05. 19:42:30

Magyarország: Babos - Szélesi, Gyepes, Juhász, Halmosi - Dárdai, Vadócz - Gera, Hajnal, Dzsudzsák - Huszti
Svédország: Isaksson - Nilsson, Mellberg, Majstorovic, Safari - R. Elm, Källström, A. Svensson, Holmen - Elmander, Ibrahimovic

poolfanati 2009.09.05. 19:43:08

@poolfanati: rudolf sajna sérült:( torghelle csak a padon.

poolfanati 2009.09.05. 19:45:16

@Titi120: koeman nem meri kihagyni gerát vagy husztit.
torghellének amúgy kevés esélye lenne a nagy svédek között. igaz őt se kell félteni:D

Titi120 2009.09.05. 19:47:49

@poolfanati:
Ha sikerül térdmagasságnál alacsonyabban tartani a labdát az egész mérkőzésen keresztül, akkor nem lesz baj.

poolfanati 2009.09.05. 19:50:12

@Titi120: kreatív játékban viszont gera és huszti sokkal jobb mint torghelle, de még rudolf is.

értelmetlen_nevű 2009.09.05. 19:53:13

@poolfanati: oké, de gólt akarunk, nem kreatív játékot

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.09.05. 19:54:15

Óóó hogy miért nem kommentálhatja Hajdu B ezt a meccset...

poolfanati 2009.09.05. 19:55:35

ha jól emlékszem az odavágón is huszti játszott csatárt és nem is rosszul.

mickeyknox 2009.09.05. 20:09:44

mellberg, b+. ez nonszensz

_karmapolice_ 2009.09.05. 20:25:19

Ha nyerünk, ha nem: a következő selejtezőre csináltatok a magyaroknak olyan mezt, amin rajta van a nevük is, nem csak a számuk.

montipájton 2009.09.05. 20:25:37

Próbálunk focizni, de a szemét ellenfél nem hagyja. Gera egyelőre eltűnik, mint Ibrahimovic. ))

danesdzsu2 2009.09.05. 20:27:05

Tudnám, hogy miért ívelgetjük be a labdákat. Mókás nézni Husztit, amint 3 svéd torony közül próbálna fejelni.....

danesdzsu2 2009.09.05. 20:28:22

Torghelle szerintem erre a meccsre nem jó, valahogy nem látom, hogy el tudná nyomni fizikai harcban mondjuk Mellberget.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 20:30:31

@montipájton: Nem Gerával van a baj, hanem azzal, h Hajnal még nem ért labdába.

Nem izgat mondjuk, úgy is nyerünk :)

montipájton 2009.09.05. 20:30:36

Egyelőre minden labdánkra ők érnek oda, lehet, hogy nem egy fantázia-orgia a játékuk, de levesznek minket simán.
Dzsudzsákban kell bízni, nem ívelgetni és nem feladni!!

montipájton 2009.09.05. 20:32:14

@heinrich: Mondjuk a védelmünktől se lettem nyugodtabb.

Szünet után Sanyi-duplával fordítunk.))

poolfanati 2009.09.05. 20:33:20

a két kommentátor annyira ért a focihoz mint egy nő...
nagyon idegesítőek.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.09.05. 20:34:36

Ááá, meghalt a stream. Van valakinél működő???

MrBurns (törölt) 2009.09.05. 20:43:25

az enyém inkább finn... :) viszonylag kevés a hörgés benne

danesdzsu2 2009.09.05. 20:43:57

Még egyszer beíveli valaki, és elbőgöm magam.

flea 2009.09.05. 20:46:38

itt is van 1 stream (svéd, tenyérbemászóan röhögő kommentátorok)

www.atdhe.net/9023/watch-hungary-vs-sweden

mann 2009.09.05. 20:47:11

Szegény Juhász nagyon kész van, én meg attól leszek, ha Gyepi mellett nem ő lesz a második félidőben :(

mickeyknox 2009.09.05. 20:47:25

@danesdzsu2: én sem látom, miért ívelgetünk dzsudzsákra meg husztira. lehet, hogy ez csak a megtévesztés, altatunk. és a második félidőben rúgunk vagy 3-at.

2009.09.05. 20:47:46

Legalább a dánok vezetnek.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.09.05. 20:47:48

nem tudjátok, ki a „csendesebb” kommentátor? érik neki egy tarajos sül.

Titi120 2009.09.05. 20:48:02

Be kell vállalni a 4-1-4-1 -et Torghellével az elején, úgysincs svéd támadóközéppálya, csak csatársoruk van.
Muszáj beáldozni az egyik védekező középpályást (Vadócz).

poolfanati 2009.09.05. 20:49:01

@Blaugrana: igen, bendtner egyre szimpatikusabb:D

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 20:50:26

@nakamura: varga zoltán. pontosan úgy beszél a futballról, mint a megboldogult uhrin benedek bármiről.

poolfanati 2009.09.05. 20:50:55

egyszer kerüljön a labda dzsudzsákhoz 25 m-re szembe a kapuval.
a slusszpoén pedig hajnal fejesgólja lesz a 92. percben, ezzel 2-1

SamS 2009.09.05. 20:53:34

Hajnal - Sanyi cserét követelek.

Gera be középre, Huszti jobbszél, Dzsudzsi bal, Sanyi szokásos középcsatár poszton. A támadó kp mögött Dárdai - Vadócz maradhatnak.

Ami még aggasztó, hogy a védelmünk hajmeresztő dolgokat művel egészen ártalmatlan szitukban is.

Azért az egyenlítésben bízom!

Hitchiker 2009.09.05. 20:54:51

nem a svédek jók hanem mi rosszak :(
jöjjön Sanyi! így talán lesz 25 métere dzsudzsáknak
2-1-re nyerünk már majdnem biztos

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 20:55:23

nagyon rossz látni, h hiába kerülne (de nem kerül) helyzetbe huszti, akkor se rúgná be. az pedig egyedülálló, amikor zsuzsi úgy adja be a kapu elé, h huszti indította őt a félpályától és elvileg neki adná be. ez a felállás ezen a meccsen minden rossz előérzetet felülmúl.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.05. 20:55:59

percig se féljetek, barátocskáim: Dzsudzsi megoldja.

Mala Suerte 2009.09.05. 20:59:03

Rudolf hol a ****-ben van?

mann 2009.09.05. 20:59:07

Kokó szerint még 0-0 a dán-portugál meccs a félidőben :D

flea 2009.09.05. 21:00:37

őszintén én arra számítottam, hogy beállunk 8-9 emberrel védekezni, és elöl Gera és Priskin kezd (Priskin jó kontrákhoz, jobb, mint Sanyi...) Erre nekiállunk és letámadjuk őket... Hát nekik muszáj nyerni, mi csak akarunk, nem? :)

Na mindegy, ez 0-1-nél már nyilván nem működik...

poolfanati 2009.09.05. 21:00:57

jön a Sanyi!!!! megmenekültünk:D

Titi120 2009.09.05. 21:02:05

Sanyi ! Harapd meg őket ! Csibész ! :)

poolfanati 2009.09.05. 21:06:26

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: az tök jó, legalább hamarab tudod hogy bejött e a passz.

lexx 2009.09.05. 21:06:52

baszki multkor a tv most a radio van hatranyban. egyebkent hajdu b a radioban van.:)

poolfanati 2009.09.05. 21:12:39

és gera az 55. percben rájön hogy laposan kéne beadni oldalról

lexx 2009.09.05. 21:13:42

hubaszki kisbabos mit fogtal.

lexx 2009.09.05. 21:15:47

na most kell megtenni a magyarokat 16:1 fizetnek ra.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.09.05. 21:16:38

a földön kell megverni őket, gyerünk srácok!!!

lexx 2009.09.05. 21:26:36

az hogy a faszba van,hogy a magyarok allandoan elcsusznak futas kozbe? a svedek meg nem? na mindegy Hajra!

lexx 2009.09.05. 21:32:44

ezt a feketerigot honnan importalta az fifa?

Paul Newman Jr. 2009.09.05. 21:35:32

@lexx: olssz, és semmi gond nincs vele. főleg most :D

lexx 2009.09.05. 21:35:53

bazdm,eg megadta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lexx 2009.09.05. 21:36:34

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

danesdzsu2 2009.09.05. 21:38:07

Thorgelle egy isten, tévedtem.

lexx 2009.09.05. 21:42:01

Sannyiiiii ne csinald.25-rol? te miota tudsz olyat?

poolfanati 2009.09.05. 21:43:05

5 perc van hátra. Istenem, csak erre az 5 percre állj be.

lexx 2009.09.05. 21:49:05

Gyepesnek minden meg van bocsatva

danesdzsu2 2009.09.05. 21:49:14

Gerát nem kéne játszatnunk, a legnagyobb betli a meccsen.

lexx 2009.09.05. 21:51:47

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bszdmeg megint ez a csetnik geci az utolso utani percben

poolfanati 2009.09.05. 21:52:26

tímár mért nem fejelte el? és babos mért lábbal jött ki?

Hitchiker 2009.09.05. 21:53:25

ennél nem lehetett rosszabb

Titi120 2009.09.05. 21:53:29

Ez egy elátkozott ország.

Vaader 2009.09.05. 21:54:04

Ilyen nincs, utálom a focit :(

lexx 2009.09.05. 21:54:56

mielot a karogok megerkeznek hogy megmondjak,hogy ok elore megmondtak, ne tegyek ha lehet.koszonom

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 21:56:09

Rutintalanok voltunk a végén, Koeman mondta, h ne rohangáljunk sehova. Megpróbáltunk nyerni, ez lett belőle.

Ettől persze Tímárnak nem kellett volna nevetséges módon alászaladni egy százméteres, gyenge indításnak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.05. 21:56:23

Hülye bíró miért nem fújta le 93:00-nál????????????????

poolfanati 2009.09.05. 21:56:28

de basszus... az odavágón is juhász kiválása után kaptuk a gólokat. ezt a labdát juhász 2 pár törött bordával is elfejelte volna.

mickeyknox 2009.09.05. 21:56:32

de hogy a f,szba történhet ez meg, a k.rva életbe?!??!

danesdzsu2 2009.09.05. 21:57:17

Legközelebb nem a száját kell elkenni Ibrának.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 21:57:28

@Csöncsön: azért, mert ha mi rúgunk gólt a végén, akkor ennyi ráadás a ráadásra még belefér

poolfanati 2009.09.05. 21:57:39

@Csöncsön: hülye gera 93:00-nál miért magasan ívelte?

SamS 2009.09.05. 21:57:41

A büdös picsába már :(

Paul Newman Jr. 2009.09.05. 21:58:27

Csankjani, vedd már ki a kezed a zsebedből, bazdmeg.

lexx 2009.09.05. 21:59:08

egyebkent a svedek jobbak voltak.na mindegy felallunk es megyunk tovabb.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.05. 21:59:17

@mocsing: @poolfanati:

Le kellett volna vinni a szögletzászlóhoz, és ott tartani a labdát öt percig.

lexx 2009.09.05. 22:00:36

Sanyi akkor is a kiraly,es Gera meg tovabb alibizik a valogatottban.

mándy 2009.09.05. 22:00:41

turán trianon tímár
persze ő nem fejelte el, de mi a f@sznak kell 10 emberrel támadni a végén mikor egész meccsen alig tudtuk tartani őket elöl, az iksz is jó lett volna

poolfanati 2009.09.05. 22:00:41

@Csöncsön: én majsztorovicsból kinéztem volna hogy májon gerincvelőn rúgta volna gerát amolyan bosingwásan:D

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 22:00:45

@Csöncsön: ezzel már egyetértek, de akkor se a sporin múlt. ha ennyit nem tud magától egy csapat, akkor mit várunk?

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:01:17

Hát Isten a legvégén elengedte a kezünket.

Roeder 2009.09.05. 22:01:54

a kurvák retkes faszát ibrahimovic seggébe...
ilyen egyszerűen nincs
majdnem lerúgtam a tévét
áááááh

danesdzsu2 2009.09.05. 22:02:09

@nekedX: Nem szóltak neki, hogy hosszabbítás lesz?

poolfanati 2009.09.05. 22:02:42

hát majd akkor megverjük a portugálokat.

SamS 2009.09.05. 22:03:04

@Csöncsön: Szerintem meg Gerának kapura kellett volna lőnie. Abból lehetett volna gól, szöglet, kirúgás vagy akár bedobás is, de svéd kontra semmiképpen sem.

Malcolm 2009.09.05. 22:03:07

Hihetetlen...
Ilyen nagy balszerencsét,Úristen...:((((
Ez egyszerűen nem létezik!

poolfanati 2009.09.05. 22:03:39

@danesdzsu2: hát vagy thor is beszállt a svédekhez...

lószerafin 2009.09.05. 22:03:47

"Carry we who die in battle Over land and sea Across the rainbow bridge to Valhalla Odin's waiting for me!"

Végre csatában haltunk meg. Én még focimeccsen igy nem szurkoltam a csapatomnak.

Hajrá Magyarok.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.09.05. 22:03:54

zlatan ezzel nálam csúnyán eljátszotta a nyáron szerzett bizalmát.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 22:03:56

Azoktól kérdezem, akik Gerát basztatják (teljesen feleslegesen, és igazságtalanul), hogy a tízes számmal játszó HAJNAL TAMÁS HÁNYSZOR ÉRT LABDÁBA A MECCSEN?

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:04:46

Gera eléggé fos volt amúgy a Hajnal pajtásával együtt, nem is baj, hogy a CRoniék ellen nem játszik.

Meg reméljük Németh kurvára bele fog húzni Hellász földjén, mert nagyon kéne egy csatár előre. Torghelle nulla, Huszti meg hasznosabb lenne hátrébb.

sporttárs 2009.09.05. 22:05:08

@heinrich: Nem az a gond, hogy nyerni akartunk, hanem, hogy Gera nem kirúgta a stadionból, vagy Buzsáky. Bazmeg, kilencvenharmadikban lágy ívelgetés kétméteres védőknél?

A többi a sors. Nincs mit tenni, ha Juhász megsérül, ha Babosról rápattan Ibrahimovicsra. Ja, igen, a világ legjobb csatára, biztos azér.

Az a vicc, hogy ha marad a 0-1, nem szólok egy szót se, a második félidőben marha jó meccs lett és mi is benne voltunk. Csatárok nélkül nehéz, de akkor is. Az utolsó negyedóra alapján csak szentségelek.

Most már muszáj mindent megtenni a portugálok ellen, több ez a válogatott, mint akármelyik az elmúlt tíz évben, nem szabad feladni. Még ha nem is realitás a második hely. Menni kell. Kiérdemelni a szerencsét is.

lószerafin 2009.09.05. 22:05:11

@SamS: Igy van Gerának el kellett volna lőnie. Görbicz Anita és a Zágrábi kézidöntő jutott eszembe...

poolfanati 2009.09.05. 22:05:39

@heinrich: a svédek összességébe jobbak voltak, de mégis mázlisan nyertek.

mickeyknox 2009.09.05. 22:05:58

írok guardiolának, hogy ezt a köcsögöt azonnal cserélje vissza samura!

sporttárs 2009.09.05. 22:06:18

@heinrich: Lehet, hogy feleslegesen és igazságtalanul, de nem alaptalanul. Nem játszott jól, ettől persze igaz, amit Hajnalra írsz.

jörgömös 2009.09.05. 22:06:28

Koeman baszta el, már a legelején. Sorsdöntő meccsen, otthon csatár nélkül kezdeni a világ leggyökerebb húzása.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:06:52

nem a sporin múlt, gera a francnak tette be a 13538. értemetlen beívelést is, lőtte volna rá, mire a keletiből visszahozzák a labdát, lefújják és ő is megnyugodott volna, hogy nem alibizett.
sanyi interjúja viszont meglepően értelmes volt, lehet, hogy már azt is érti, mi az az úgynevezett "les"? :)

Ferguson 2009.09.05. 22:07:04

Kaptunk egy szerintem kamutizit, amit az rtl klub jóvoltából nem lehetett visszanézni :S (ilyen a világon sehol nincs...) Amúgy meg ez a szörnyen gyenge és egysíkú svéd csapat egyértelműen jobb volt nálunk. Támadójáték nélkül nem lehet győzni, ilyen egyszerű az egész. A nagy sorstragédia mellett ne felejtsük el, h végtelenül gyenge ez a magyar válogatott és nem érdemelt ma pontot...

poolfanati 2009.09.05. 22:07:05

@nekedX: rudolf is technikás, oda-vissza szopatta volna ezeket a benga állatokat.

Roeder 2009.09.05. 22:07:15

@heinrich:
jellemző pillanat volt mikor a benga svéd középhátvéd lesprintelte hajnalt

Nyico 2009.09.05. 22:08:32

Alapvetően szerintem büszkék lehetünk a csapatra, mert végig küzdötték a meccset és mindent megtettek a pályán az egyenlítésért és a győzelemért, a végén "sajnos" a szívvel mentek előre, nem pedig nyugodtan tartották volna a labdát.
Hajnal az aki nagyon nem találja a helyét a csapatba és észre sem lehet venni a pályán, helyette kéne vki mást játszatni.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:08:38

@poolfanati: ja, meg talán megint beakasztott volna egy nagyot. Én komolyan vártam egy Rudolf-Varga vezércselt, nem láttam az elején az összeállítást, Varga válogatott egyáltalán?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.05. 22:09:27

@mocsing:

Persze, hogy nem a sporin múlt. De a végén már a falat kapartam, hogy fújja már le.

Léderernek meg miért kell elkiabálnia a pontszerzést?????? Egy meccs nem a 83. percben ér véget, hányszor kell ezt tudatosítani egy magyarban?????????????

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:10:02

@heinrich: ez lett volna a következő, hajnalt a 20. percben le kellett volna cserélni, most meg haza kéne küldeni. de az ibra gól ettől függetlenül is gera hibája is, nem beszélve arról, hogy a magyar gólig erősen versenyben volt a legrosszabb magyar címért.
az is jogos kérdés, hogy miért kezdtünk csatár nélkül, ráadásul priskin a padon sem volt

Mourinho már nem a király 2009.09.05. 22:10:46

@Ferguson: Abszolúte kamu tizi volt. A dánok pedig megtették a magukét, már egy X-el is nagyon jók lettünk volna sztem.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:12:02

Várom, mit írtok majd holnap, vagy később erről a meccsről. Lesz mit, az biztos.

BruceWayne 2009.09.05. 22:12:49

Ennyire gyalázatosan fos meccset rég láttam, és ezt mondom a hosszabbításban történtektől függetlenül....

A maiak alapján pont ezt érdemelték, a csapat is, Gerával az élen, meg főleg Koemannal, hogy a sorsdöntő meccsünkön a keretben 1, azaz 1 (!!!) csatár volt a meccs napján, a kezdőben pedig 0(!!!!!!) db csatárral álltunk fel egy olyan meccsen, ahol nyernünk kellett!!!!


ha marad a dán meccs 1-0 és ez meg 1-1 aszondom oké, nyertünk 3 napot, portugálok is szarok..... na de így már hó mindegy.

legalább nem hülyítik még 4 napig feleslegesen az országot....

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.09.05. 22:12:59

@Roeder: én azt hittem hajnal cipőjében acélbetét volt, többször is csúnyán lefutották.

Titi120 2009.09.05. 22:13:01

@Anthony - awkward silence:
A "kamutiziről" annyit, hogy nem Halmosi homorítását fújta be Rizzoli, hanem előtte Dzsudzsák földbe gyötrését.

Ferguson 2009.09.05. 22:13:18

@Anthony - awkward silence: valóban, a lehető legrosszabb ez a két eredmény... :(

ForzaBianconero 2009.09.05. 22:13:41

Sztem Torghelle beállítása nagyott dobott a csapaton. Volt egy két hasznos megmozdulása. Ez nyilván nem sok de pont 1-2-vel több mint Hajnal és Gera esetében. Nincs semmi bajom Hajnal Tomival de amit a válogatottban nyújt az nagy 0.

Romanes eunt domus 2009.09.05. 22:13:48

19 éves vagyok. 20 éves leszek október 30-án. koromat tekintve felnőtt vagyok.

20 perccel ezelőtt mégis elbőgtem magam, mint egy kisgyerek.
tímár takarodjon a válogatottból! egyáltalán ki mit látott benne, hogy az angol2-ből be kelljen válogatni?!
és a nyamvadt macskazabáló miért nem fújta le 93.00-nál?
és ibrahimovic miért ellenünk megy mennybe állandóan? ez a hűtlen, alattomos, agyhalott, nímand bosnyák féreg geci! ez! az ő kezét fogta meg Isten, nem a hősiesen küzdő miénkét, ez hol igazságos?

mann 2009.09.05. 22:13:56

Hát szerintem Gerának nem sok köze volt ahhoz, hogy Tímár elugrott a vérbe egy teljesen alapszintű előreívelés elől. Tökmindegy mit csinált Gera, egy védőnek el kell fejelnie egy ilyen zsugát, vagy menjen dominózni.

Ferguson 2009.09.05. 22:14:22

@Titi120: igen, én se halmosira gondoltam, de szerintem dzsudzsák esete egy egyszerű mezőnybeli test-test elleni ütközet volt - legalábbis nekem elsőre úgy tűnt. Ismétlés azóta sincs... :D

poolfanati 2009.09.05. 22:14:29

juhásznak muszáj felépülnie szerdára. igaz én kinézem belőle hogy percenként kimegy az alapvonalhoz hogy szívjon egy jó nagyot az oxigénmaszkból, aztán megy vissza cé nyakába.
szóval juhásznak hihetetlen nagy szíve van, csak az vitte előre ma.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:14:49

megdöbbentő volt, hogy bármelyik svéd mennyivel gyorsabb volt bármelyik magyarnál az egy zsuzsit kivéve. nekem az is csalódás volt, hogy nb1-es szinten mentek a passzok, átveszem, felnézek, gondolkodom, kicsit még nézek, lassan odagurítom, egyszerűen még maguk a lepasszolt labdák is lassan mentek

mándy 2009.09.05. 22:15:27

Hajnal a Dortmundban szépen osztogat, de a válogatottban valahogy nem megy neki, persze küzdött ő is...
azért az vicc, hogy a csapat csatár nélkül áll fel, 170 centis középpályásokat simán leveszik a 2 méteres védők - ez már a korábbi meccseken sem működött!

sh4d0w 2009.09.05. 22:15:34

Noh, csak a helyünkre kerülünk, vissza a csoport 4.-5. helyére, ahová reálisan tartozunk.

Koeman egyébként egy gyökér, hazai pályán nincs csatárunk, de egy fos Hajnal, meg egy fos Gera marad, miközben a labdaszerzőt - Dárdait -, meg lehozza. Gera meg külön menjen a sóhivatalba, ua., mint Pirlo, évek óta nem hajlandó jól játszani, a beadásai szarok - külön kiemelném, hogy az ő gyökér beadási kísérletéből indult a svédek utolsó támadása... Gerát, Hajnalt el kell felejteni, inkább jöjjenek helyettük kevésbé spílerek, de zongoracipelők.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:15:36

Ezek után szerintem jó, ha három alatt megússzuk a portugál meccset. Nem hinném, hogy most 4 nap elég, hogy a padlóról felálljanak a fiúk.

Romanes eunt domus 2009.09.05. 22:16:31

mondjuk akkora tragédia nem történt, még mindig mi vagyunk a másodikak, a portugálokat meg lehet verni, ezt a svéd bandát is meg lehetett volna, helyzeteink nekünk is voltak, ha nem is annyi, mint nekik. csak az a baj, hogy még mindenki játszik máltával, vagy otthon albániával, nekünk meg oda-vissza portugália meg egy kaland legolanden...

sh4d0w 2009.09.05. 22:16:42

@sh4d0w: Jah, arról nem is beszélve, hogy egy szövkap mi a búbánatos f.szért nem szól a játékosainak a 20. percben, hogy ne ívelgessenek, mikor 30 centi és kiló fölényben van az ellenfél?!

BruceWayne 2009.09.05. 22:17:49

@nekedX:

"Hát Isten a legvégén elengedte a kezünket. "


hát szerintem a végén is már csak max a seggszőrébe kapaszkodtunk 4millióan, szóval esélyes volt ez...

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:18:43

@sh4d0w: Miért nem jött Buzsáky hamarabb? Miért nem kezdett vagy Sanyi, vagy Priskin? Sok kérdést fel lehet tenni Koemannak, de ha a beadás utáni kibikázáskor lefújja a talján spori (ahogy kellett volna szvsz), akkor most senki se erről beszélne.

poolfanati 2009.09.05. 22:18:44

@nekedX: amikor megjött másfél éve megjött koeman semmi önbizalmuk nem volt a srácoknak. aztán lett. megint megcsinálja.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:19:04

@mann: mészáros talán jobb lett volna, most játszott le 6 nemzetközi tétmeccset hibátlanul, nem tudom végül a keretben maradt-e egyáltalán. gyepes viszont összességében pozitív csalódás volt, eltekintve az első félidei földbe rúgástól és egy gyengén középre kifejelt labdától

Nyico 2009.09.05. 22:20:41

Sajnos csatárposzton középhátvédben és jobb szélen nincs megfelelő emberanyagunk. Ha a fiatalok beérnek szépen lassan akkor lehet, majd még jobb csapatunk is, Kádár, Németh vagy akár Varga.
A felállás amit játszunk alapvetően jó, csak köszönhetően Hajnal nulla teljesítményének középen lyukas a csapat. Illetve be kell vallani, hogy Gera sem élete formáját nyújtotta. Torghelle számomra meglepően jól és hasznosan játszott és még Gyepes is 1-2 bizonytalanságot leszámítva. A Portugálok ellen sem szabad majd a teli gatyával kimenni a pályára, hanem csúszni-mászni, küzdeni és harapni.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.05. 22:22:10

lassú játék, borzalmas futóteljesítmények nálunk... miért? majd mindenki komolyabb csapatban jáccik. akkor most mi volt ez? érthetetlen.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:23:16

@Nyico: Ha mást nem, azt elérjük, amit a skótok szoktak:

Szépen halunk meg.

És ez már több, mint amit az utóbbi években tettek a különböző válogatottak.

Vaader 2009.09.05. 22:23:36

Ezek után csodálkoznék, ha a portugálok ellen akár a pontszerzés is összejönne, bár eddig nagyon bizakodtam. Nagyon maga alatt lehet a csapat.

numerakirály 2009.09.05. 22:23:55

Nehogymár Gera hibázott a végén. 93:00 kor ívelte be. Mindenki a mieinktől tök jogosan várta, hogy lefújja ez a barom. Nem volt semmi oka arra, hogy tovább vezesse, a hosszabbításban nem állt a játék. Amikor kifejelték Gera beadását, de legkésőbb az ívelés alatt, amikor a labda fenn volt jó magasan, le kellett volna fújni. Ez játékvezetői hiba volt. Ami persze nem mentesíti Tímárt, meg én se értem, hogy Babos miért lábbal ment a labdára

BruceWayne 2009.09.05. 22:24:27

srácok valakinek jön UPC-n a Digisport? elvileg 3-ától minden szolgáltatónál elérhető, Argentin-Brazilt adják

mann 2009.09.05. 22:24:51

@redcard: Én Gyepit nem sokra tartom, de ma jól teljesített-nem kaptunk gólt az ő hibájából. Mondjuk a rendszeresen középre kifejelt labdáktól sírhatnékom támadt olykor.

SamS 2009.09.05. 22:26:37

@numerakirály: Babos hogy jön ide mégis? Sokkal gyorsabban odaér lábbal, ő már csak próbálta menteni a menthetőt...

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:26:51

Igazából az lett volna a legszebb, ha Babos letarolja Ibrát. 16.oson kívül volt, piros belefér, Marci is hozta volna a meccset szerdán, a szabadot meg csak nem rúgták volna be.

árcsimenning · http://mindenkihazudik.wordpress.com/ 2009.09.05. 22:26:59

@numerakirály: Ez igaz, jellemző, hogy digó bíró csak ellenünk vezet tovább 93:00-nál, ugyanakkor profi játékos lövéssel fejezi be az akciót, hogy vissza lehessen zárni.

Hibázott Gera, a spori, na meg Tímár, aki ha mondjuk Olaszországban játszik, akkor meg se próbál a labdába fejelni, hanem testtel tartja a csatárt. Ezen kívül még kurvára nagy pechünk is volt...:S

mann 2009.09.05. 22:27:09

@redcard: Gyepes valóban jó volt, nem kaptunk gólt az ő hibájából, ez már nagy szó.

BruceWayne 2009.09.05. 22:27:40

ebben a halálba mi volt a szép?

amúgy meg nem csak Gerára kell fogni de egész meccsen ugyanolyan szar volt mint a végén az a tök felesleges és érthetetlen beadása amivel feltette a koronát aznapi teljesítményéra

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:30:01

@numerakirály: azzal a nagyszerű közhellyel tudok csak felelni a felvetésedre, hogy a meccs addig tart, amíg a bíró satöbbi (OFF lehet, hogy ez egy jó nick lenne ide)

ForzaBianconero 2009.09.05. 22:31:03

@SamS: Így van. Nem értem miért kell Babost szidni. Ugyanakkor azt se hogy a bírót miért. Ki nem látott még olyat hogy a bíró pár másodpercel tovább engedi a hosszabítást.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:31:29

@Nerazzurri: Az, hogy egy korai gól után végig küzdöttünk. Nem zuhantunk össze, és még az egyenlítés is összejött. A gól meg... Hát erről még sokáig fognak beszélni, hogy ki tehetett róla, de valószínűleg a spori, Gera, és Tímár közösen.

drani 2009.09.05. 22:31:34

pont azért kaptuk a gólt, mert mindenki a lefújást várta (kivéve Ibrahimovicot)

Mala Suerte 2009.09.05. 22:31:58

@bedinger: Így van. Gera, Tímár és a bíró, Ibrának meg a svéd csapatnak pedig szokás szerint mákja volt.

A kérdés - és most ismerszik majd meg igazán, hogy Koeman milyen szöv.kap. -, hogy ezután a dráma után 4 nappal, szerdán milyen magyar válogatottat látunk majd. És az is akkor dől el, hogy megérdemeljük-e a továbbjutást.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.05. 22:32:30

Babost szidni ezen a meccsen? há' mingyá' befosok bazmeg

poolfanati 2009.09.05. 22:32:55

ha 4-3-ra kaptunk volna ki hatalmas vagdalkozás és harc közben szép halál lett volna.
ibrahimovic élete legnyomibb góljával nyerte a meccset, mi ebben a szép?

calcio_di_rigore 2009.09.05. 22:34:43

nem akarom én ezeket a srácokat bántani, mert küzdenek, hajtanak, a lelküket is kiteszik, de... amatőr csapat ez nagyon.
a középmezőnyhöz tartozó svédek gyorsabbak, pontosabbak, ügyesebbek voltak sajnos.

szerethető csapatunk van, akinek nyilvánvalóan semmi keresnivalója nincs a vb-n, de legalább már előrefelé haladunk.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:34:44

most nézem, hogy a vásárolt portugál csatár elkezdte törleszteni a vételárát

Titi120 2009.09.05. 22:38:04

@Nerazzurri:
Gera régóta alulteljesít, de immáron évek óta nem a posztján játszik, legyen szó Birminghamről, Londonról vagy a magyar válogatottról.

Ezt elég sokan látják így, de - számomra érthetetlen okokból - jópáran nem, köztük Hodgson és Koeman is.

Szóval az elsőszámú célpont ne ő legyen már, hanem sokkal inkább a posztján szerepeltett Hajnal, akihez képest Gera maga volt a császár még ma is, és aki csak a helyet foglalja és veszi el Buzsákytól, és aki miatt össze - vissza, posztidegen helyekre pakolgatni kell Husztit és Gerát is.

numerakirály 2009.09.05. 22:38:13

@ForzaBianconero:

Bocs én nem szidtam Babost, csak kérdezni akartam, azoktól akik nálam jobban értenek a kapus feladatához egy ilyen szituban, hogy lábbal kell-e ilyenkor kijönni, vagy kézzel

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:39:12

Nincs valami statisztika, hogy ki hány % passzolt jól? Kíváncsi lennék Hajnalra.

ForzaBianconero 2009.09.05. 22:39:16

@Titi120: Lehet én tudom rosszul de Gera nem jobb szélső? Akkor meg a helyén játszott nem?

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:40:22

@nekedX: liedson. most lett állampolgár, szerintem ez volt az első portugál válogatott meccse
én nem ítélem el, ne érts félre (lásd még eklemovics nikola és egyéb kézilabdások) csak megjegyeztem

TRS 2009.09.05. 22:40:32

Jaja, amikor közel amatőrök (külföldi bajnokságok cserepadosai, másodosztályok félidősei) nekilendülnek a nagybetűs focinak...
Nem tudni, mire számítottak?!
Látványos volt, ahogy GeraZ-t 3 méterről bármikor, bármelyik svéd legyorsulta a második félidőben!

Titi120 2009.09.05. 22:41:03

@ForzaBianconero:
Hát ezaz, hogy ő, amikor "a Gera" lett még a jobbszél közelébe se került, középcsatár volt, vagy amolyan árnyék.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.05. 22:41:12

@nekedX: illetve arra, hogy egyáltalán hányszor passzolt

Lojzi_ 2009.09.05. 22:42:27

Múltkor volt itt egy hatalmas vitám több emberrel, mikor azt találtam mondani, hogy olyan embereknek nem érdemes szurkolni, akik félválról, ímmel-ámmal, alibizve játszanak a címeres mezben.

Nos akkor kb. 17-en győzködtek, hogy érdemes esélyt adni nekik, hogy ez a csapat már rég nem az; itt már csak mindenre elszánt, harapós, harcoló gigászok vannak, akik az ellenfél minden pályán töltött percét szenvedéssé teszik, és 90 percig felszántják a pályát.

A valóság ezzel szemben az, hogy továbbra is az én TV előtt töltött perceimet teszik szenvedéssé, miközben az ellenfél röhögve félgőzzel hozza az eredményt ellenük egy bántóan alacsony színvonalú és gyenge iramú találkozón (talán 10 perc volt a második félidőben, ami futball meccsre emlékeztetett).

Kik nem alibiznek gyerekek? Hajnal? Gera? Huszti? Dárdai?
Ne akasszatok már hasba.
Láttam én már jópárszor játszani őket klubcsapatukban. Ezzel a teljesítménnyel ott 1-szer lennének kezdők, de a 20. percben jönnének is le.
Jó: Juhász küzdött, meg Dzsudzsák és az egyébként erre a játékra alkalmatlan T. Sanyi is, de ez így semmi!

Amíg nincs 11+3 olyan magyar felmenőkkel rendelkező játékos, aki az elejétől a végéig hajt és _valóban_ mindent megtesz a sikerért, addig nincs miről beszélni.

Itt nem a technikai különbség miatt kapott ki a válogatott. Talán több itt a technikás játékos, mint a svédeknél.
Velük volt a bíró is (szerintem igencsak jóindulatú 11-est kaptak).
Csak a svédeknél nem volt két-három kerékkötő, akik a kutya tudja, hogy mit keresnek itt.

Döbbenetes volt nézni, hogy kényszeresen alibi ívelget két-három lelketlen középpályás abba a svéd védőerdőbe, ahol (ahogy a pálya többi részén sem 45 percig) nincs magyar csatár. Normális?!
Ezen a világ összes Dzsudzsákja sem segít.

Komolyan mondom, hogy aki nem akar játszani, azt nem kell hazahívni. Ezért felesleges.

Dr Zoidberg 2009.09.05. 22:42:49

Ha nem aludt volna a pici fiam a szomszéd szobában, akkor legszívesebben akkorát ordítottam volna, hogy a a bolygó összes svédje szörnyethal.
Elképesztő, hogy így lett vége, akurvaéletbe. Olyan jó lett volna egy kicsit örülni.
Klasszik balszerencse és búsmagyarsors, és klasszik megrészegült magyarfocista-bénázás...bár az is igaz, hogy azért eléggé teccett, hogy vérszemet kapva nyerni akartak a fiúk a végén, csakhát lehetett volna egy peppet józanabbul fejjel a falnak
Mindenesetre szerintem Babos teljesen jól tette, amit tett, asszem nagyobb sansza volt arra, hogy az üresbe rúgja a labdát, minthogy a zemberbe. Kár, hogy épp egy kurvamagas, kurvaszéles Zlatan-test vágodott az orra elébe.

vatvat 2009.09.05. 22:43:21

"Az elmúlt tíz év egyik legfontosabb mérkőzése következik a magyar válogatott számára."
Ezt mindenki tudta - de Koemann vajon azt gondolta, hogy a középpályásaink majd kicicázzák a svédeket, mint a Barcelona, 70%-os labdatartással? De bakker, a fasza kpályások előtt ott van/volt egy Eto/Ibra. Nem akarom a nyakába varrni, mert eddig nem nagyon lehetett belekötni, de ezt a meccset rossz taktikai felfogásban nyomtuk egészen Torghelle beállításáig.

ForzaBianconero 2009.09.05. 22:44:37

@Titi120: Na ezt se tudtam. Persze ebben a Fradi iránti "szeretetem is közrejátszik. De emlékeim szerint amikor volt egy jó éve az első WBA-s évében már jobbszélső volt.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:46:22

Kicsit szégyellem magam amúgy. Már most olyanokat írok, hogy esély se lesz szerdán, meg ennyit tud a csapat. Ma le kéne tudni ezt ország szinten, holnaptól meg úgy felkelni, hogy igenis meg lehet csinálni. Talán egy döntetlen, talán több, de már előbbi is nagy szó lenne.

Titi120 2009.09.05. 22:46:36

@Lojzi_:
Szarok voltunk, de ez nem az akarásról (vagy a nemakarásról) szólt. Ez óriási tévedés.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.05. 22:47:07

nem tudom, aki jáccik a klubcsapatában rendszeresen, és látom is, bajnokikon, az többet csinál. dzsudi is élénkebben sprintel a holland bajnokikon, mint ezen a mecccsen. és ő még fölfele lógott ki. az első félidőt val le akartuk alibizni, csak becsúszott egy gól.

mennyémá 2009.09.05. 22:47:19

Ad1: gerát kellett volna 1 perc után lehozni a francba, az egész meccset végig alibizte.
Ad2: hanjnal is hozta a szokásos válogatott formáját
Ad3: magyar támadásoknál meg kicsit majdnem felborult balra a pálya, merthogy jobbra még véletlenül sem ment a labda, mondjuk minek is ott csak a gera lézengett (szerencsére nem játszhat a luzitánok ellen)
Ad4: a svéd felívelés is olyan volt, hogy azt úgyis lefújja a talján, ami ugyebár bevett szokás, mostanában sehol sem láttam, hogy csak még ezt a támadást megvárjuk aztán még ezt, meg ezt... Tétebb meccseket szoktak lefújni, amikor levegőben van a labda.
Szal gera takarodjon vissza a ködös albionba és sose többet rajta címeres mez. hajnal dettó csak ő némethonba húzzon.
Koeman meg tanulja meg, hogy gólra játszák ezt a játékot, még hazai pályán is és egy bármilyen svéd csapat ellen sem lehet kibekkelni 90 percet. Vagyis mint többen is írták tessék beküldeni 1 csatárt aztán az is találhat bárhol egy gólt mint ez a született svéd
Amúgymeg hajrá magyarok, azért is végig tombolom majd a portugál meccset mégha jelentősége sajnos már nincs sok :(

té-boy 2009.09.05. 22:47:19

Turáni átok.

Na nem baj, majd oda-vissza verjük a portugálokat.

drani 2009.09.05. 22:47:46

Gera és Hajnal is fos volt, Buzsákyt hamarabb kellett volna becserélni. Babos nagyon szarul csinálta a kifutásokat az egész meccsen, de a 2. gólnál jól jött ki. Tímár nagyon nagyot hibázott, Gyepes az 1. félidőben borzalmas volt. Viszont KÜZDÖTTEK, és ez jó. Ja, és rossz volt a taktika is, ez hamar kiderült.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.05. 22:49:40

@Lojzi_: ugyanezt láttam,a saját két szememmel, a képernyőn, élőbe... nem hiszem el. 26x már, ezekkel a fickókkal: tisztelet a kivételnek.

SamS 2009.09.05. 22:50:50

@vatvat: "Nem akarom a nyakába varrni, mert eddig nem nagyon lehetett belekötni, de ezt a meccset rossz taktikai felfogásban nyomtuk egészen Torghelle beállításáig."

Szerintem utána is. Lehoztuk az egyik labdaszerzőnket, így nem totál átjáróház volt az egész középpályánk. Miután Juhász is megsérült, abszolút egyértelmű lépés lett volna behozni egy ütköző, védekező szellemű középpályást. Az egyenlítés után pedig végképp meg kellett volna erősíteni magunkat középen, mert a liliputi Hajnal, a szar formában lévő Huszti, a harmatgyenge Gera nagyon kevés oda.

BruceWayne 2009.09.05. 22:50:55

@calcio_di_rigore: már nem azért, szerintem vissza fele léptünk, szar felállás, nulla taktika, se egy jó kényszerítő/indítás/beadás/jó passz, még helyzetbe se tudtunk kerülni a kaputól 30 méterre, elemi dolgokat nem tudtunk megvalósítani, a labdarúgás kb minden elemében megbuktunk ma... szóval amit eddig sikerült felépíteni 1-2 év alatt az most kb ugyanúgy dőlt is össze

Lojzi_ 2009.09.05. 22:51:12

@vatvat: Sanyi beállításánál is rossz volt a csere. Túl azon, hogy meg sem kéne hívni, nem egy vkp-t kell ilyenkor lehozni, hanem az alibiző támadó kp-k közül egyet.
Vkp nélkül nincs labda, anélkül meg nem lehet támadni. Ilyen egyszerű játék a foci.

Lojzi_ 2009.09.05. 22:53:20

@Titi120: Most nem b@szol át. Láttam ugyanis a meccset (például neked is köszönhetően). Alibifoci volt a javából.
Nem mindenkinél, de 3-4-5 játékosnál tutter.
A többiek meg annyira nem jók, hogy 90 percig lefutballozzák a svédeket ekkora emberhátrányban.

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 22:53:27

Szerintem azért Dárdai jött le, mert már volt sárgája, és utána is figyelmeztette egyszer a bíró. Normális cseréje meg nincs.

Titi120 2009.09.05. 22:53:51

Kaladze meg duplázott az olaszok ellen. Kár, hogy mindkettő öngól volt.

értelmetlen_nevű 2009.09.05. 22:54:00

@Lojzi_: kár hogy nem te vagy a szövetségi kapitány, jól elpicsáznánk a világot.

rowi 2009.09.05. 22:54:22

ez mennyire végtelenül szánalmas már...

a sorsdöntő otthoni meccsen fölállunk 4-6-0ban, az egy csatár a keretben Sanyi, de ő is padon. fasza. 20 perc után látszik, hogy fejelni elől az 1.90es svédek közt mi enm fogunk, Dzsudzsi meg qrva jó, csak mire megcsinálja a magáét nincs kienk beadni középen...de semmi gond 0-1, hajtunk küzdünk Babos véd, Gyepes ios eltalálja, hogy melyik a mi kapunk. majd ,megakpajuk az év második számú Oscar díjas alakításáért (első Eduardo) a tizit, és hirtelen van negyed óránk győzni és jé lövünk is kapura. majd jön ez a nem lövi ki a stadionból-alászald-pont jól tolja meg hosszan-pont lábbal jön ki az addig jól védő kapus-pont a páncélmellényre pattan-és pont kapuba jelenetsor....wáááááááá

Titi120 2009.09.05. 22:54:43

@Lojzi_:
Akkor nem ugyanazt a meccset láttuk.

értelmetlen_nevű 2009.09.05. 22:54:54

@Titi120: 10 percen belül két öngól, azért az sem semmi.

poolfanati 2009.09.05. 22:55:09

@té-boy: na ez a beszéd! és az oda az sikerülhet is.
a vissza az már problémás.

BruceWayne 2009.09.05. 22:55:13

egyébként ezt az eredményt Varga Józsival meg Kabát Péterrel a kezdőben is hoztuk volna

mándy 2009.09.05. 22:55:14

@té-boy:
igen, már látom, ahogy a Gyepes-Tímár tengely megakasztja a portugál támadásokat és CR az istennek sem tudja majd a szélen elvinni.

poolfanati 2009.09.05. 22:57:46

@Nerazzurri: és vargát nem is futották volna le és jobban is küzdött volna...

SamS 2009.09.05. 22:58:05

@Lojzi_: Jah hogy a házi gólkirályt most már meg sem kéne hívni? Egyre jobb.

Az meg baromság, hogy nem küzdöttünk. Ha nem hibázunk ekkorát a végén, mindenki arról beszél, hogy milyen fantasztikus lelki ereje, harcos jelleme van ennek a csapatnak.

Titi120 2009.09.05. 22:58:07

@Nerazzurri:
... meg Nerazzurival a kispadon is ...

TRS 2009.09.05. 22:58:52

@rowi: De mit vártatok a Sanyitól? Ki ő, hogy olyannyira fájt a padossága? A pályán sem sokat tett. Ha elvették tőle, fájdalmasan nézegette a lábát. Naja, azzal kellene játszani ezt a játékot ;-) Már persze, ha tényleg értene hozzá...

Lojzi_ 2009.09.05. 22:59:14

@értelmetlen_nevű: Biztosan nem.
Viszont Gera, Hajnal, Huszti, Dárdai és a nem akaró haverjaik számára értékes hazautakat spórolnék meg.

Nem igaz, hogy nincs valaki az MTK-ban, vagy a Vasasban, esetleg Békéscsabán, aki akar futballozni....
VB-hez az is kevés lenne, meg nincs is ott a helyünk, de legalább lehetne valami olyan érzés, hogy vazze, ezek a srácok akarnak.

Titi120 2009.09.05. 22:59:46

Az nso-n már most 700 fölött tartanak kommentben, le vagyunk maradva.

vatvat 2009.09.05. 23:00:30

A portugál meccsre kéretik komolyabb felajánlásokat tenni - ott fenn úgy látszik, még nem elég a hitelünk...

rowi 2009.09.05. 23:00:43

@TRS:

én a magam részéről semmi mást, csak teret Dzsudzsinak és Husztinak...

Ronal-d'oh! 2009.09.05. 23:01:12

@Lojzi_: Huszti végig futott, Dárdai Gera helyett is próbált támadni, ne legyél már ennyire negatív. Zoli meg Tomi, na ők fosok voltak, de náluk se a kedv volt a probléma szerintem. Aki egy ilyen meccsre nem tud felpörögni, az minimum nem ember.

mennyémá 2009.09.05. 23:03:08

Újranéztem az ibra gólt. hát amit a timár művelt fejeléshez felugrás gyanánt az általános iskola 2. osztályban igen harmatos kettes lett volna. vagy esetleg fel volt mentve tornából?

Lojzi_ 2009.09.05. 23:04:47

@SamS: Ha feltűnt, egyik fent nevezett játékosnak sem a netto futballtudását szidtam. Csak megállapítottam, hogy Magyarország nem ér annyit számukra, mint a BvB, vagy a Zenit.
Deal.
Maradjanak ottand.
Jobb így mindenkinek.

TRS 2009.09.05. 23:06:58

@rowi: Persze, de ahhoz oda kellett volna tennie magát.Ócska már az a komment, hogy nem hajtanak a magyar focisták, de sajnos igaz. Ez leginkább a hozzáállásból jön és abból, hogy majd a "magyar virtus" pótolja a szakmai felkészülést.

Farida öccse 2009.09.05. 23:08:20

Nem hiszem el, még most sem, ez nem lehet igaz. Bassza meg, inkább kaptunk volna ki 0-1-re, vagy bárhogy máshogy, de így!! Kurva sokszor mázlink is volt, a végén pedig sikerült belecsücsüli a harci faszba!!!
Újra megnéztem az eredményt tényleg 1-2, nem hiszem el.....ÁÁÁÁÁ

Titi120 2009.09.05. 23:10:40

1. Dánia 17 pont
2. MAGYARORSZÁG 13 pont
3. Svédország 12 pont
4. Portugália 10 pont

Ez még mindig nem lehetetlen küldetés.

Lojzi_ 2009.09.05. 23:10:55

@nekedX: Akkor mivel magyarázod azt, hogy valaki rendre gyűjti a kickertől a jobbnál jobb osztályzatokat, aztán a válogatottban meg láthatatlan embert alakít.
Valaki ármánykodik a háttérben esetleg?
Ikertestvér?
Wodoo?
UFO?
Szélsőjobb?
Jockey?
Hókuszpók?

A probléma szerintem nem ilyen összetett.
Egyszerű jómagyar nem akarásnak nyögés a vége jellegű jelenség ez.
Két szép szememmel láttam.
Nem ütközött, nem futott, nem passzolt, nem lőtt, nem fejelt, nem játszott, nem cselezett.

Kicsit sok a véletlenből, hogy minden képességét mára felejtette volna el egyszerre.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.05. 23:11:04

most már meg se lepődök azon, hogy a berni döntő után zavargások törtek ki budapesten

ha engem is így leszólnának minden vereség után, nekem se lenne kedvem megszakadni egy ilyen közönségért

Árpádka 2009.09.05. 23:12:56

No, most én is irok volt szerncsém svédül végig halgatni a meccset, de ez lényegtelen. De itt mindenki kibaszotul ért a focihoz és mindenki mindent jobban tud de egy kérdés ha nincs Hajnal Gera Huszti ako ki játszik az nb1 nincs azzon a szinten max 5 játékos oszt jó napot vagy játszon Filkor Ő hol van a serie c ben? A fiúk halytottak csak nem volt be tervezve a korai gól. Gyepes meglepöen jó volt és Juhászt a 10 perctől csak a szive tartotta a pályán.

mándy 2009.09.05. 23:12:57

@Lojzi_:
most komolyan, szerinted nem küzdött senki?
jobbak a svédek, oda-vissza megvertek minket, nem vagyunk vb szint, kész (sőt még az is lehet, hogy ők sem lesznek ott). Van, hogy az akarat legyőzi a nagyobb tudást, de ez nem az a meccs volt.
ja, ez a "nem akaró haverjaik" nem túl szép és nem is igaz

értelmetlen_nevű 2009.09.05. 23:13:52

@Artsuhtaraz: egyetértek.
@TRS: Örülök, hogy direkt azért regisztráltál, hogy megoszthasd velünk ezeket az épületes megjegyzéseket. Kicsit kárörvendés szaga van a dolognak.

vatvat 2009.09.05. 23:13:59

@Lojzi_: Ne általánosíts. Gera magához képest baromira nem volt jó, de legalább futott, (próbált) ütközni, kérte a labdákat, visszalépett védekezni is. Hajnal viszont kurvára nem vett részt a játékban, nála valóban komoly motivációhiány lehet.

TRS 2009.09.05. 23:14:25

@Artsuhtaraz: Bocsika, ne hozzuk össze a VB döntőt egy selejtező meccsel, és főleg ne az akkori csapat sikerszériájátnak (egyik) végét jelentő, máig sírnivaló meccset, a Torghelle, Gera, Huszi, Dzsudzsi és stb. alibiválogatot borítékolható vereségével!!!

Titi120 2009.09.05. 23:14:49

@Lojzi_:
Viszont ha láttál a közelmúltban Fulham - meccseket, akkor azt is láthattad, hogy Gera egy szemmel se játszik jobban ott, mint nálunk.

Ami persze nem örvendetes, csak egy ellenpélda arra a megállapításodra, hogy az akarati tényező miatt buktunk.

Farida öccse 2009.09.05. 23:15:38

@Titi120: C.Ronaldónak lesz remélem olyan biggyedt a szája, jövő hét szerdán, mint nekem volt a 90+3+1 percben!!!
Ez egy kibaszott kellemetlen vereség volt, de van még esély!!!
Még mindig nem hiszem el....ÁÁÁÁ

Lojzi_ 2009.09.05. 23:16:23

@Árpádka: Ez a legszarabb duma a világon, hogy "nem volt tervezve a korai gól", és évtizedek óta hallgatom....

Romanes eunt domus 2009.09.05. 23:16:28

A mai nap legszebb Milanos góljai


első: www.d1g.com/video/show/?id=3102000

második: www.d1g.com/video/show/?id=3102044


Egy kis vidámság így estére

Árpádka 2009.09.05. 23:16:33

A válogatotatt lehet birálni de most az akarással nem volt gond. És a közönség is kitartott de jelenleg nincs jobb csatár vagy középpályás sorlehet hogy Varga még jobban görcsölt volna.

medco 2009.09.05. 23:17:49

Akkor kezdtünk csak jól játszani, amikor beállt a Sanyi. Mindegy, hogy nem nagy zsugás, de legalább elöl tartott két védőt. Ez Koemann hibája volt, de legalább korrigált a második félidőre. A végén óriási pechünk volt. Tímár alászaladt. Gera halványabb volt, de mentségére szolgál, hogy keveset játszott a csapatánál. Ő legalább igyekezett, nem úgy mint Hajnal. Ezzel együtt ez az utóbbi 10 év legjobb csapata. Szerintem 11-es volt, mert a Halmosit lendületben akasztották.

BruceWayne 2009.09.05. 23:18:11

@SamS: "Ha nem hibázunk ekkorát a végén, mindenki arról beszél, hogy milyen fantasztikus lelki ereje, harcos jelleme van ennek a csapatnak."

hát nem hinném, az én véleményem már az Ibra gól előtt is megvolt erről az egészről, a mutatott játékunkon az az semmiből jött 11-es már semmit nem változtatott. és ha marad is az az 1-1 ahhoz 1-2 játékos utolsó pillanatbeli mentését leszámítva semennyi köze se lett voln a lelki erőhöz meg a harcosságghoz... az egy kibaszott nagy mázlival kigyötört X lett volna, szar járékkal egy félgőzzel is jóval többet nyújtó, amúgy semmi extrával nem rendelkező svéd csapat ellen.

Lojzi_ 2009.09.05. 23:18:34

@Hontalan Ivan: Nem állítottam.
Dzsudzsi jó volt és Juhász előtt is le a kalappal. Mellőlük kellene kisöpörni a szemetet, hogy esetleg olyanok számára is "szerethető" legyen ez a csapat, aki annál árnyalatnyival többet vár el, hogy meggypiros felső legyen rajtuk.

TRS 2009.09.05. 23:18:49

@Árpádka: Igen, az akarással nem volt baj, csak az akarás nem a játékra irányult, hanem a már jól megszokott alibi hozására.
A közönség előtt lefelé a kalappal!

Árpádka 2009.09.05. 23:18:52

@Lojzi_: Ha fociztál valaha akor tudod, hogy milyen 8 perc után golt kapni. Lehet hogy közhely de igaz.

Lojzi_ 2009.09.05. 23:21:14

@Titi120: Ha ez úgy lenne, ahogy állítod, akkor nem játszana ott, hanem minimum padozna....

Azon a tempón vannak rossz meccsei azt vágom, de hogy ezen a tempón lefelé lógjon ki a mezőnyből az kicsit erős.

Farida öccse 2009.09.05. 23:21:32

Ennyit tudunk, egyébiránt a 3. hely is már erőn felüli teljesítés, ennek ellenére eddig még ment, szerencsével is, de ment. Az a baj, hogy azt is bele kell kalkilálni, hogy a pótselejtezőn svéd, portugál szerű, szintű csapatok jöhetenek, szóval ha nem megy ne is erőltessük..., nem, mert akkor is HAJRÁ MAGYAROK!

Árpádka 2009.09.05. 23:21:34

Ja és ha nincs az a szerncsétlen gól akkor mindannyian arról áradoznánk hogy milyen jók vagyunk

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.05. 23:21:54

@TRS: csak arra akartam rávilágítani, hogy történt egy vereség és most mindenki temet, gyászol, tragédia van, világvége
de abban igazad van, hogy utólag mindenki azt állítja hogy már előre láthatóan borítékolható volt ez a vereség, de akkor mért éljük meg ekkora tragédiának?

BruceWayne 2009.09.05. 23:22:07

@Titi120:
de azért egy HUN 14 SVE 10 POR 9 "lazán" kijuthattunk volna

mennyémá 2009.09.05. 23:23:45

mondjuk az tény, hogy boldogult Hofi-t kell idézni: amikor a bíró a szájába veszi a sípot az nem azért van mert az jó....a sípnak, hanem az onnantól a meccs és ez sajnos a végére is igaz, mégha patkány is volt a macskazabáló talján

Farida öccse 2009.09.05. 23:24:23

@Artsuhtaraz: Azért mert meseországban élünk, de a legnagyobb baj, hogy mindenki mást mesél...

Titi120 2009.09.05. 23:25:20

@Lojzi_:
Padozik is.
Év elején párszor kezdett, de a múltkor ismét a kispadon ücsörgött, hiába volt sérült a fél középpálya, és hiába lett előre nyomva, ékbe eddigi legfőbb vetélytársa Clint Dempsey.

TRS 2009.09.05. 23:25:57

@Artsuhtaraz: Nem élem meg tragédiának és szerintem azok keltik körülötte a hisztit, akik a magyar fociból élnek.
Nagyon örülnék, ha ismét lehetne olyan élményem, ami (koromból adódóan) 78-ban és 86-ban volt a VB selejtezőkön a magyar csapattal.
De ne tegyünk már úgy, mintha valóban gondolnánk, hogy a Torghelle, Huszti, GeraZ stb. fémjelezte válogatott valóban képes lenne felvenni a versenyt egy focicsapattal!

BruceWayne 2009.09.05. 23:27:58

ez alibi foci volt? szerintem rosszabb, az alibi passzok legalább jó helyre mennek....

Lojzi_ 2009.09.05. 23:28:35

@Árpádka: Viszont azt is mondják, hogy utána jön még 82 perc.
Van még egy csapat a világon, akinek (hosszabbítással együtt) 86 percre visszaveti a játékát egy bekapott gól?

Egyébként meg ennek a csapatnak a legkevésbé a 8. perc, meg a bekapott gól volt a problémája.

Talán pont azért utálom ennyire ezt a mondatot, mert mindig ez szolgál alibinek az olyan mondatok helyett, hogy:
- Súlyos szakmai hibákat követtem el, mind a keret, mind a kezdő összeállításakor, de talán egyikkel sem ártottam annyit, mint a cseréimmel
- A tegnapi hatalmas buli miatt 20 percig kérleltem a srácokat, hogy annak ellenére, hogy mindenki hulla másnapos, azért ki kellene mégis állni
- Igazából nem hiszünk a győzelemben, meg a jövő nyárra több srácnak be van már fizetve a horvát tengerpart, ezért gyakorlatilag egyetlen célunk volt, hogy minél kisebb különbséggel kapjunk ki, mert az nem jó, ha sokan szidnak.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.05. 23:28:37

@Farida öccse: de azért nem a focisták a hibásak, mert mi azt hisszük róluk, hogy többek annál, amik valójában

mándy 2009.09.05. 23:28:37

@Lojzi_:
de mégis ki játsszon?
az elmúlt években többször "kisöpörték a szemetet" a válogatottban (bozsik, mattheus, várhidi), volt olyan, hogy azért hívtak be valakit, mert ő olyan "küzdős" volt (ezt főleg a germán pr manager csinálta), csakhát nem lettek az eredmények jobbak.

Árpádka 2009.09.05. 23:30:34

@Farida öccse: Ako ne szurkoljunk senkinek mert ugy is kikap na ezt nem értetem soha mért van az, hogy a románok 7 pontal mentek Franciországba a hazai bajnokságra épúlő keretel és még se féltek a szurkolok hogy kapnak nem értem mért kell más örömét elcseszni.Vagy ellendrukkernek lenni megy kommentelni a svéd oldalakra ha meeországba érzed magad

Farida öccse 2009.09.05. 23:32:27

@Artsuhtaraz: Nem bizony, erre mondom, hogy ez - bár elég szörnyű vereség volt - sajnos a realitás, a papírforma, de az ugye nem mindig jön be, most bejött, de kibaszott csúnyán. Ez a csapat ennyit tud, s írom újra a 3. hely már egyébként jobb eredmény mint ahol vagyunk.

TRS 2009.09.05. 23:33:58

@Hontalan Ivan: Persze, az játsszon a válogatottban, aki éppen "érdemes" arra, és egyben nézzük meg reálisan mit várjunk tőlük.
Istenítünk, pontosabban: a média közepesen hozzáértői és a PR managerek istenítenek olyanokat, akiket Európában nem jegyeznek az első 100-ban...

Titi120 2009.09.05. 23:34:05

Koeman: „Torghelle nem bírt volna két félidőt, ezért nem raktam a kezdőcsapatba, Rudolf kezdett volna, de megsérült, Priskin mentális és fizikai állapotát pedig nem tartottam megfelelőnek, ezért nem ültettem még a kispadra sem.”

Lojzi_ 2009.09.05. 23:34:59

@Titi120:
:o))))
Látom nem adod fel.

Annyiban maradjunk, hogy a múltkor Kroos-szal, meg Csöncsönnel eget-földet összehordtatok nekem, hogy ez mekkora ultimate küzdő, közönséget kiszolgáló válogatott ehhez képest semmi olyat nem láttam bennük, ami ne lett volna meg 3 éve, 5 éve, 10 éve, 20 éve, vagy azóta mióta halott a magyar futball.

Sebaj néhány év múlva ismét mintát veszek.

Jó éjszakát.

Farida öccse 2009.09.05. 23:35:36

@Árpádka: Baszod alássan a meseországot nem erre értettem, nézd meg írtam az is, hogy akkor is HAJRÁ MAGYAROK! mert, bár már én olvasok mesét a gyerkőcöknek mesekönyvből, de remélem fogok mesét olvasni majd sportlexikonból is.

Árpádka 2009.09.05. 23:35:57

@Lojzi_: Ha Koeman ezt nyilatkozza le akkor az összes kommentelő én is a menesztését követelném Az a gond az alibivel hogy nincs egy sztár lásd ibra vagy cé aki felébrsztené a csapatot. Dzsudzsák talán valamikor vagy aki a lelket tartaná tul nagy a forma ingadozás

Titi120 2009.09.05. 23:37:59

@Lojzi_:
Az a baj, hogy emlékeim szerint én ebben a vitában részt sem vettem. De egyáltalán nem.

Egyébként meg nem túlzottan érdekel, hogy szurkolsz -e a magyar válogatottnak, vagy sem.

Ez legyen a te problémád, nálam ez nem kérdés, és nem is lesz sose.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.05. 23:39:55

@TRS: sajnos én egyik vb selejtezőnek sem voltam szemtanúja, azt hiszem arra próbáltam rávilágítani, hogy nem tudjuk helyén kezelni a dolgokat, aztán amikor koppanunk és látjuk hogy ez a csapat vszínűleg 12 éven belül nem fog kijutni vb-re, akkor a köcsög focista a hibás, amiért mi azt vártuk tőle, hogy teljesítse már a lehetetlent

én azt se értettem soha, hogy adott egy csapat, aminek a legjobb vb szereplése egy ezüst érem (írd és mondd második hely), de mi mégis arany csapatnak hívjuk őket, hogy is van ez? de ez lehet hogy végülis rohadt nagy off

BruceWayne 2009.09.05. 23:40:20

visszasírjuk mi még Kovács Pétert :-)

Szalaival egyébként mi van?

Amúgy Koeman nyílván okosabb nálunk és többet ért a focihoz, de én akkor se bírom felfogni és elfogadni hogy egy ennyire túlbiztosított csatárnélküli felállást favorizál, ilyen a világon nem létezik, a labdarúgásban legalapabb hogy van elől egy olyan ember aki:
-képes védőket lekötni
-teret csinálni a többieknek
-labdát megtartani
-beadást rá/ vagy lefejelni, megtartani
-és nem utolsó sorban kapura lőni és helyzetbe kerülni..
na most ezek közül bármelyiket is komolyan gondolta hogy majd Huszti megoldja? még ha Gera van ott, talán, na de így.....

ennél az is 100szor jobb lett volna ha akár egy Priskin, Waltner vagy Bajzát áll ott elől egy szál faszba 90 percig, mert legalább meglett volna az esély hogy egy kóbor beadás fejentalálja....

TRS 2009.09.05. 23:41:22

@értelmetlen_nevű: Nem ezért regisztráltam, annyit ez a nyomor nem ér meg ;-) máshol és ritkán írogatok. A kárör helyett inkább a 78 óta sokadik csalódás és a sok hülye mellébeszélés a tésztáról, a gyorsan kapott gólról, a mindent megtevő fiúkról, meg a saját VB övét csúfosan elvesztő öklöző focihoz nem értő röhejes kommentjei, az Európa középmezőnyének aljához tartozó magyar focisták felpumpálása az, ami elszomorít, elkeserít.
Amikor amatőrök tetszelegnek a hozzáértők szerepében...

TRS 2009.09.05. 23:45:59

@Artsuhtaraz: Ez bizony, nagyon fontos!!! Nem csak az ilyen-olyan hozzáállású és tudású focisták az érintettek itt.
Ebben teljesen benne van a magyar "szakembergárda", akik szintén Európa után kullognak messze lemaradva. Akik közül manapság szinte senki sem dolgozik külföldön, mert nem hívják őket, mert eddig nem tettek le a foci asztalára semmit sem.

mándy 2009.09.05. 23:46:46

@TRS:
hát igen a realitás...
lehet álmodozni, de el kell fogadni, hogy sajnos kevesek vagyunk tudásban.
Ilyeneket olvastam/hallottam: a svédek ellen 3 pont, portugálok ellen iksz - ja és most szemét magyar focisták?
persze ha 0 pontot terveztünk volna, akkor meg nem lenne értelme az egésznek, de el kell fogadni, hogy nem vagyunk az a szint (abban viszont biztos vagyok, hogy jobb ez a válogatott, mint a 3-5 évvel korábbiak)

értelmetlen_nevű 2009.09.05. 23:49:27

@TRS:
a nevedre kattintva:

TRS 0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2009.09.05. óta tag

Lehet hogy írogatsz, de nem ezen a néven. Amúgy semmi baj.

BruceWayne 2009.09.05. 23:53:23

azért svédországba lefociztuk őket 60 percig, szóval megvan a potenciál, csak nem akar kijönni

értelmetlen_nevű 2009.09.05. 23:56:45

Csak minden ilyen kudarc után, előkerül pár új felhasználó _na én megmondtam_ jellegű szöveggel. Engem csak az zavar, hogy egy esetleges győzelem estén valószínűleg nem regisztráltál volna, és nem jöttél volna örülni.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.05. 23:59:23

annak kéne örülni, hogy a 86 óta tartó lejtmenetből az elmúlt 2-3 évben elindult felfelé a magyar foci, végre vannak játékosaink nívós bajnokságokban, ezek után, majd ha gólkirály vagy bl negyeddöntős csapatban lesz kezdő magyar játékos akkor álmodjunk olyat, hogy vb-re kijutunk
mert addig álom, ami ha be is teljesülne akkor is borzasztó leégés és kudarc lenne maga a vb

BruceWayne 2009.09.06. 00:06:12

amúgy azt vágjátok hogy kiestünk.....

BruceWayne 2009.09.06. 00:16:39

.... már ha valaki még reménykedett volna ezek után

BK 2009.09.06. 00:30:56

csak annyit akartam mondani, hogy _f*szom_...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 00:43:05

Olyannyira fölbosszantott a meccs, hogy megnéztem még egyszer, ezúttal Faragó közvetítésében.

Az volt különösen bosszantó, hogy, noha minden összejött (kulcsjátékosok borzalmas formája, sérülések, pech, korai gól, pocsék játék, idegesség stb.), MÉGIS meglehetett volna a pontszerzés. Éppen azon gondolkoztam, hogy eddig ebben a selejtező sorozatban a nagyok ellen pechünk volt, most ez megfordult. (Lojzi_-nak üzenem, Stockholmban ugyanezek a játékosok lefocizták a svédeket!)

Erre jött ez az utolsó hülyeség.

Sajnos a Championship továbbra sem komolyan vehető bajnokság, még ha Gyepes aránylag jól helytállt is.

BruceWayne 2009.09.06. 00:44:59

@Csöncsön: miiiiiii??? de hát a világ legkeményebb ligája :)

amúgy Faragó is egy idióta, nagy teljesítmény lehetett egyáltalán már újranézni is, na de főleg vele....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 00:55:59

@Nerazzurri:

Ha már a ligáknál tartunk, Vadócz viszont az egyik legjobb volt. :-)

Egyébként miért estünk volna ki? Cé sírni fog szerdán!

BruceWayne 2009.09.06. 01:03:29

@Csöncsön: ja bocs, 7 v. 9 ponttal még odaérhetünk (3meccsünk van rá), hajrá

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 01:03:58

@Lojzi_:

Van egy olyan mondás, amelyik szerintem tökéletesen igaz minden helyzetre, eddig még legalábbis sohasem hagyott cserben, éppen ezért a kedvenc mondásom:

"Mindenki magából indul ki."

Ez erről a fejtegetésről a véleményem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 01:06:33

@Nerazzurri:

Ezek szerint a portugálok már kiestek. Ismerve őket, ilyen esetekben teljesen szétesnek (vö. Bayern-Sporting 12-1), nem fognak hajtani, szóval ellenük simán meglehet a két győzelem. A dánok meg már továbbjutnak, mire Koppenhágában pályára lépünk ellenük.

Pont most kell és lehet megmutatni, mi az az igazi magyar virtus. Hajrá, hajrá! :-)

BruceWayne 2009.09.06. 01:12:00

@Csöncsön: ezt gyönyörűen felvázoltad :-)

egyébként nem estek ki ciguék csak valszeg 3 győzelemmel juthatnak csak tovább

el sastre 2009.09.06. 01:13:36

most értem haza.....
még mindig nem hiszem el ..........

rizla 2009.09.06. 01:38:08

szarok voltunk, de ez akkor is fáj, fáj, fáj

MAti 2009.09.06. 02:24:06

Nehéz ezt kimondani, de amit láttunk, az pont az a nüansznyi különbség, ami a világklasszis meg az ügyes focista között van.

A világklasszis az, akinek egy komolyabb téttel bíró meccsen a 91. percben a tökéről pattan a labda a kapuba...

Eastbay1 2009.09.06. 02:40:36

Na, kellett ennyire hypolni ezt a szinténb@lfasz társaságot?:)
Egyébként komolyan nem értem meg azt az embertípust, aki kimegy egy válogatott meccsre. Nincs egy klubcsapata az ilyennek, amelyik elég szenvedést okozhat neki? (a la Hornby:)

Lacóka 2009.09.06. 03:16:55

dánok 17
Mi 13
svédek 12
portugálok 10

Mindenkinek 3 meccse van hátra.

dánok: albánia(i), svéd(o), mi(o)
mi: portugálok(o,i), dánok(i)
svédek: málta(i), dánok(i), albánia(o)
portugálok: mi(i,o), málta(o)

Mivel a svédek simán kipipálják a "két kicsit", a dánok pedig egymás ellen jobbak, így a portugálok csak 3 meccs/3 győzelemmel juthatnak tovább.

Feladat szerdára: ejtsük ki a portugálokat!!! (vö szépen meghalni)

értelmetlen_nevű 2009.09.06. 03:19:14

@Eastbay1: Ez most irónia, vagy tényleg ekkora balfasz vagy? A sok :) miatt nem tudom eldönteni.

Eastbay1 2009.09.06. 04:39:04

Aludj, úgy látszik kimerített ez a sok izgalom...
:) nélkül

Henke 2009.09.06. 04:49:55

@rowi: :( ez pont így volt :(

montipájton 2009.09.06. 06:58:05

1. Koemannak igaza van, amikor azt nyilatkozza, hogy csapatát a saját képességeihez méri, ezért dícséri őket. Ritka normális, reális szemlélet.

2. Torghelle nekem egy percig se hiányzott, amíg nem volt benn, amikor benn volt, láthattuk, miért. Nincs csatárunk, erről nem Koeman tehet.

3. Gera rengeteget futott, nem igaz, hogy alibizett. De nem ment neki.

4. Csak Babos és Dzsudzsák.

5. Sajnos Ibrahimovic a magyar-portugált is eldöntötte. Ez csak megérzés, de elég stabil.

montipájton 2009.09.06. 06:59:57

@Csöncsön: Viszont leírhatod Messi nevét.
Ha már az argentin-brazil livescore-jában nem találom. )))))

A brazilok kicsit megvigasztaltak, Maradona meg mehet a levesbe.

montipájton 2009.09.06. 07:03:36

@Nerazzurri: Koeman túlbiztosított? Aha, meg a Huszti, Dzsudzsák, Gera hármasból bármelyiket kihagyta volna, azért lenne hülye. Láthattad te is, mire megy Torghelle ilyen szintű védők ellen. Becsomagolják és feltálalják tízóraira. Ez van.

Talán Németh Krisztiánból lesz egy jó kis nemzetközi szintű csatár, most ebben bízhatunk.

montipájton 2009.09.06. 07:31:27

OFF
Vaze, a brazilok harmadik gólja alapján állítsa valaki Fabianóról, hogy nem világklasszis csatár. Persze Kaká is hozta a szokásosat a gólpasszal.

sporttárs 2009.09.06. 08:04:56

@Lacóka: Nem tudom, mit jelent az, hog a dánok egymás ellen jobbak, de a továbbjutásnál a gólkülönbség számít, nm?

Ettől függetlenül sajnos reálisan nézve csak egy portugálok elleni hazai győzelemmel maradhatunk versenyben, de azzal meg pont nem reálisan nézem...
A dánok és a svédek nem tudom, milyen helyzetben találkoznak majd, de ezek együtt bármire képesek. :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.06. 08:54:36

Zlatanék a meccs előtti este meg a Romkert-ben készültek... :) (a zindex szerint). :))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.06. 09:25:18

a korong vb-n 13 mp kellett volna a szlovákok ellen... most meg ez... (egy mu elleni meccs után)... kezd kicsit sok lenni, nem gondolod, Isten bácsi?

találkoztunk svédekkel, akik:
-eljöttek egy olcsó országba
-eljöttek egy olyan helyre, ahol a lányok szebbek, mint otthon
-eljöttek egy hétre
-eljöttek és nyertek
-eljöttek és éjszaka közepén ittak és jól érezték magukat...

ha már a meccs...
-miért ívelgettünk?
-miért nem fújta le hamarabb?
-azt kell mondjam, nem készültünk fel a svédekből taktikailag
-ennyire elképzelés nélküli támadójátékot... kapura lövések???
-s még így is lehetett volna 1-1...

rexford 2009.09.06. 09:45:21

Nem vagyunk már amatőrök, mert ilyen szar játékkal is a 93. perc végén 1-1-re állunk és megpróbálunk nyerni a 2 kategóriával jobb svédek ellen.
Még mindig amatőrök vagyunk, mert a 93. perc végén futunk előre, mint a mérgezett egér ahelyett, hogy megpróbálnánk megtartani az eredményt.

A fizikum, az hiányzik nekünk, a fizikum. (Gera Zoli az utóbbi évek magyar válogatottjának szimbóluma.)

poolfanati 2009.09.06. 10:00:07

@montipájton: vagy abban hogy rudolf felépül...
németh azért meg messze van a válogatottól.

kpityu2 2009.09.06. 10:07:00

A magyar edzők tanulhatnának nyilatkozni Koeman-tól. Nem áll le hablatyolni a balszerencséről, meg hogy akár ez is lehetett vona meg az is ...
Amúgy én nem sajnálom azt az egy gólt. A svédek jobbak voltak akár mit is mond Szujó Zoli.Ha nem tudunk kijutni azért mert nem vagyunk elég jók, akkor akár be is szavazhatnának minket. Csak pofozózsáknak lennénk ott. A fiúk hajtottak de ez a meccs is megmutatta, hogy a mai focihoz már nem elég a magyaros vircsaft meg a finesz. Két méteres gyors és erős fickók kellenek, akik ha megtanulják amit kell, fel tudják venni a harcot egy az egyben is.

poolfanati 2009.09.06. 10:10:05

@kpityu2: igen, tényleg nagyon szimpatikusan nyilatkozott koeman.

BruceWayne 2009.09.06. 10:18:48

@montipájton: nem nagyon tudok veled egyet érteni, eleve a nyilatkozat egy faszság, mi az hogy "csapatát a saját képességeihez méri, ezért dícséri őket."??????
ez a csapat és ezek a játékosok nem ennyit tudnak és ennél sokkal többre képesek, és sokkal többet vár el a tegnapinál gyakorlatilag mindenki, ha ezt nem így gondolja akkor már csütörtökön le is mondhat.....

a másik a túlbiztosítottság: ezt úgy értem hogy a kezdőben 0 db olyan játékos volt akinek elsődleges és nagyjából egyetlen feladata a támadás és a gólszerzés lenne. Dzsudzsák Gera és Huszti is olyan típusú játékos aki alapjában véve a támadásépítésben vesznek részt, de van olya kondíciójuk és gyorsaságuk hogy szükség esetén vissza is zárnak a saját térfelükre, besegíteni a védekezésbe, labdát szerezni, stb, nem ez az elsődleges feladatuk nagyobb csapatok ellen szükség is van rá és képesek is megoldani. De gyakorlatilag a velünk egy szinten lévő sőt a nálunk gyengébb kisebb csapatok is még a legerősebb válogatottak ellen is ki tudnak állítani egy vérbeli csatárt, egy centert, gólvágót stb. akinek nincs más dolga a támadásépítésen és a gólszerzésen kívül... amíg mi erre nem vagyunk képesek addig nincs miről beszélni, és arra se hivatkozunk már hogy nekünk csak egy Torghellénk van, mert azt amit ő tud hozni (ami eleve nem sok) arra még minimum 4-5 csatár képes lenne, center pozícióban igazából teljesen mindegy a mi szintünkön hogy ő örlődik ott vagy Priskin vagy Fókavadász Péter, vagy tököm tudja ki.....

BruceWayne 2009.09.06. 10:23:33

mondjuk az szívás hogy középpályán papíron elvileg tök jók vagyunk, és még se bírunk egy ideális csapatot kiállítani, eleve Huszti és Dzsudzsák nagyjából egy poszton játszik, ennek ellenére együtt kezdenek, úgy hogy ott van még Hajnal és Gera is, ez így sok, teljesen logikus lenne egyiküket kihagyni, szerintem az érintetten kívül ezt senki nem venné zokon, mert egyszerűen mind nem férnek be

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.06. 10:24:45

@Nerazzurri: így van! én a szöv kapitány szerződésébe bevetetném a kötelező 4-4-2 felállást. a f@sz ki van az ilyen játékkal, ezt már láttam 15 éve is (oldal, meg visszapasz, 10-15 méteres, jaj, el ne rontsam típusú hozzáállás). a védők vagdalják előre a labdát, addig sincs gond alapon.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 10:49:47

@montipájton:

1. Stockholmban ugyanezek a játékosok lefocizták a svédeket.

2. Torghelle jelenléte sokat jelentett. Nem véletlen, hogy az összes helyzetünk a második félidőben alakult ki.

3. Gera valószínűleg nem megfelelő poszton játszott. Szerintem se alibizett, tényleg egyszerűen nem ment neki, mint ahogy Husztinak sem. Hajnal volt érthetetlen...

4. Szerintem Vadócz volt a legjobb. Babos, Gyepes, Dárdai, Dzsudzsák valamivel átlag felett nyújtottak, illetve a szemlátomást haláltusáját vívó Juhász hősiességét lehet még kiemelni.

5. Ilyen lelkiállapotban a világ legjobb válogatottjainak is hatalmas erőpróba lenne fölállni.

+1. Az argentinok és magyarok sorsa (a történelemben is) sok hasonlóságot mutat föl. Törvényszerű volt, hogy náluk is beüt a tragédia. A spanyol-belga 5-0-nak viszont örülök. Ha Fabiano világklasszis, akkor David Villa micsoda?!

Strigo 2009.09.06. 10:53:00

Azt azért elfelejti mindenki, hogy ezek a svédek tegnap este qrvajól játszottak, ilyen játékkal ott is a helyük a vébén.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 11:04:39

@Strigo a divatdrukker:

Így van. És ha már nem mi, ezerszer inkább ők, mint a portugálok.

Ferguson 2009.09.06. 11:13:59

@Strigo a divatdrukker: igaz, h a svédek jobbak voltak nálunk, de szerintem nem játszottak jól. Ha jól játszottak volna, akkor már a 60. percben 3-0-ra mentek volna és nincs miről beszélni. Alapjában véve legnagyobbrészt ívelgették előre a labdákat, ők is keveset operáltak földön, a középpályájuk nem volt domináns. Ibra és elmander viszont veszélyesek voltak elöl, ez tény, a védelmük pedig beton. Mellberg klasszisát asszem nem kell ecsetelni, erről a majstorovic-ról nem hallottam a portugál - svéd 0-0-ás meccsig, de azon a meccsen extraklasszis teljesítményt nyújtott a srác, szal remek védő.

@Csöncsön: Stockholmban ugyanezek a játékosok lefocizták a svédeket. - Istenem, hagyjuk már abba ennek a hülyeségnek a szajkózását. Ahhoz képest elég simán nyertek a svédek...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 11:19:45

@Ferguson: "Alapjában véve legnagyobbrészt ívelgették előre a labdákat, ők is keveset operáltak földön"

Ilyen mércével mérve nem is kérdés, hogy a Primera División legalább ötször olyan jó bajnokság, mint a PL...

"Istenem, hagyjuk már abba ennek a hülyeségnek a szajkózását."

Láttad a stockholmi meccset?

Ferguson 2009.09.06. 11:22:27

@Csöncsön: az ívelgetést is lehet jó csinálni :) Én csak arra próbáltam rávilágítani, a svédek csapatjátéka nem volt kiemelkedő tegnap, még egy atomgyenge magyar csapat ellen sem...

Nem láttam a meccset, csak az összefoglalót.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 11:26:43

@Ferguson: "Nem láttam a meccset, csak az összefoglalót."

Ez mindent megmagyaráz. Stockholmban azt se tudták a svédek, hogy hol a labda, földön játszva kipasszoltuk őket, több helyzetünk is volt, aztán a semmiből kaptunk egy gólt, majd a sokkból még föl sem ocsúdva még egyet. De az utolsó negyedóra megint a mienk volt, Rudolf szépítése egyáltalán nem a semmiből jött.

Mindezt csak montipájton azon megjegyzésére, hogy képességbeli hiányok lennének. Ha lennének, Stockholmban is kijöttek volna.

Ronal-d'oh! 2009.09.06. 11:35:15

" TRS 2009.09.05. 23:14:25
@Artsuhtaraz: Bocsika, ne hozzuk össze a VB döntőt egy selejtező meccsel, és főleg ne az akkori csapat sikerszériájátnak (egyik) végét jelentő, máig sírnivaló meccset, a Torghelle, Gera, Huszi, Dzsudzsi és stb. alibiválogatot borítékolható vereségével!!! "

Most alibiválogatott? Vegyétek már észre magatokat, 10 másodpercen múlt, hogy nem egy hatalmas erőfeszítéssel kiharcolt döntetlenről beszélünk most. Ez már szánalmas, amit itt egyesek leművelnek.

Fel kell állni a padlóról, mert van még 3 menet.

nasteey 2009.09.06. 11:46:50

Én csak azt nem értem, hogy ha egy hétig gyakorolják az edzőtáborban a rövidpasszos játékot, akkor mi a 'szér ívelgetnek? Annyira idegesítő kikapni egy ilyen gyenge svéd válogatottól egy ilyen szánalmas góllal.

16 bal szektorban nem ült valaki?

csak a tények kedvéért 2009.09.06. 11:55:24

@nasteey:

Csak a tények kedvéért: azért, mert ha a távol álló társaknak rövid passzt adtak volna, a labda megállt volna közöttük.

Futni kellett volna, de ilyet ritkán láttam a 16 balból.

el sastre 2009.09.06. 11:58:04

@nasteey:
én az A jobb szektorban ültem

Titi120 2009.09.06. 12:01:02

@Csöncsön:
Én azért úgy érzem, hogy ez a csapat egyszerűen még nem érett meg egy vébé - szereplésre.

Ennek a legfőbb oka, hogy van jópár poszt ahol ordítóan lukasak vagyunk, nincs nemeztközi szintű játékosunk.

Ilyen a középhátvéd poszt, ahol az egyszem Juhászon kívül nincs senkink (akkor is ha Gyepes tegnap elfogadható volt, és akkor is ha Mészáros a Lokiban kiegyensúlyozott), ilyen a szélsőhátvéd pozició, ahol se Bodor, se Szélesi nem elfogadható megoldás, de a hátravont Halmosi sem, maximum Bodnár volna, de ő is ugye csak egy, akkor is ha majd bevethető állapotban lesz.

Csatárposzton szintén nincs klasszisunk, Torghelle nem az, Németh és Szalai még nem, Priskin és Rudolf ... Őket nem tudom biztosan, de valahogy nem érzem egyikben sem, hogy ők majd hosszú távon fosni fogják a gólokat a címeres mezben.

Szóval hiába van sok kiváló támadó középpályásunk, jó kapusaink, és védekező középpályásunk is, jópár helyen nincs meg a minőség, nagyon remélem, hogy ezekre a posztokra a következő sorozatra be fog érni pár fiatal.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 12:06:19

@Titi120:

Persze, vannak problémák, lyukas posztok, és igazából én sem marasztalom el a csapatot: bravúr lett volna a pontszerzés. Inkább csak azt mondom: ebben a csapatban benne van a bravúr lehetősége.

Ha Gera 93:00-nál kirúgja a labdát a stadionból, senki sem tudja meg, mennyire nincs Juhásznak megfelelő pótlása.

Titi120 2009.09.06. 12:08:33

@Csöncsön:
Azt, hogy Juhásznak nincs megfeleő pótlása szerintem már elég sokan, elég régóta tudjuk, nem most derült ez ki Tímár alászaladása után.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.06. 12:09:24

@Titi120:

Úgy értem: senki sem tudja meg - rajtunk kívül. :-)

neeskens 2009.09.06. 12:10:11

Szerintem Koeman alapvetően jól okoskodott, csak sok kényszerű döntéssel kellett szembenéznie.

Kezdődött azzal, hogy a védelmünk tartalékos volt már a meccs előtt.
Eredetileg Rudolf játszott volna előretolt ékként Huszti posztján, ami szerintem jó lett volna, mert alacsony gyors játékosként megzavarhatta volna a magas svéd bekkeket, ráadásul távolról is jól lő. Erre ő is megsérült.

Nyilván az lett volna a taktika, hogy a svédeknek támadni kell és jönni fognak. Nekünk a gyors embereink pedig mejd kontráznak. Ehhez nyilván nem nagyon passzol a Sanyi.
Csakhát korán jött a gól és borult az egész taktika. A svédek jól beálltak hátul, nehéz volt velük, mit kezdeni.

A második félidőben le kellett hozni Dárdait fáradtság, Juhászt a sérülés miatt. Innentől kezdve a védekezésünk totál tartalékos lett.

Rosszul játszottunk, meglett az egyenlítés.

Szerintem ott nagyon nagyot hibázott Koeman. a Sanyi nyilatkozta a meccs után, hogy csak bent az öltözőben tudta meg, hogy 1-1 a dán-portugál.

Erre ahelyett, hogy beszólt volna, hogy nyugi gyerekek, jó az iksz, nem tett semmit. Egy láthatóan jobb és jobban is játszó csapat ellen döntetlen állásnál nem szabad így kinyílni, ha nem muszáj győznünk.Egy Tímárt nem szabad otthagyni egy-az-egyben egy Ibrával. Itt óriási Koeman felelőssége, a játékosokat elkapta a hév, meg a szurkolás és elrontottuk.

Mindig ez a harcoljatok, meg menjünk nekik ez folyt a csapból is a meccs előtt. Ahelyett, hogy Puskás Öcsi bácsi edzői filozófiáját megidézve: "Játszunk nyugodtan"

Hispan07 2009.09.06. 12:28:46

Legelőször is: a tegnapi alap taktika szörnyű volt. A svéd favágók ellen egy liliputi válogatott próbált ívelgetni. És lehet mást akart a derék Erwin, de hazai pályán ne akarjunk már kontrázgatni, ha egyszer végre esélyünk lenne a csodára, az egy másik felvonulás, a mindenségit nekije, vazze.

Szerintem a tegnapi csapatból egyértelműen Gera volt a leggyengébb. Nem futott, nem küzdött, nem csinált semmit - csak a végén elkúrta azt a beadást, amikor a győzelemért kontráztunk egy utolsót az utolsó percben. tudjuk sajnos mi lett, Zlatan, azt a mázlista bosnyák anyukád. Mert persze Tímár egy utolsó nudli, amikor beállt, már mondtam, hogy baj lesz, mert ugye zseni vagyok, mint volt a stadionban másik 40.000 abban a pillanatban... csak hát a szipus Zoli többet tudna. Vagy inkább többet tudott valaha. Vagy legalább többet akarhatott volna. vagy valami ilyesmi.

Air Sándort pedig senki se szólja meg: hajtott, harcolt, több zavart okozott a svéd védelemben mint az agyonajnározott Dzsudzsika és Szabika együttvéve - eközben a saját tizenhatosunknál is ő szerzett labdát. Nem tudta megjátszani, tény - de senki nem is várhatja tőle.

Uff, Hispán szólott az N Bal-ból

Titi120 2009.09.06. 12:34:03

"Air Sándort pedig senki se szólja meg: hajtott, harcolt, több zavart okozott a svéd védelemben mint az agyonajnározott Dzsudzsika és Szabika együttvéve -"

Legközelebb ne háttal álljál a pályának ! ;)

drdugo 2009.09.06. 12:51:23

ez volt az a meccs, ami után most már el kellene talán gondolkodnia koemannak azon, hogy kipróbál egy más felállást. tökmindegy, hogy játszik-e sanyika, vagy nem, komolyabb csapatok ellen képtelen teljesíteni. albánia, meg málta ellen még megy neki, de komoly tétmeccsen mikor rúgott gólt? soha, hacsak az izland elleni hazai meccset annak nem vesszük... de még az agyonajnározott középpályánk sem működik rendesen, labdákat képtelenek megtartani, kombinatív játék nulla, erőnlét nulla, sorolhatnánk... hajnal és gera amit tegnap műveltek az botrányos volt. dzsudzsák meg semmit nem ér ilyen társakkal, alig kapott használható labdát a szélen. ha azt sikernek vesszük, hogy albánia és málta szintű csapatokat már újra meg tudunk verni rossz játékkal, de viszonylag magabiztosan, akkor már tényleg előreléptünk valamennyit. viszont komoly meccseken ugyanúgy lúzerkedünk, mint 10-15 éve mészöly meg csank alatt, és azóta mindig. tétmeccseken sehol nem vagyunk, de pl koemannal még a barátságosokat se nagyon nyertük eddig a görögöket leszámítva. egyáltalán nem látom tehát, hogy mitől kellene boldognak lennünk.

rexford 2009.09.06. 14:50:36

@drdugo: Legyen 23 az a 10-15 év. Egyszer vertük meg éppen a svédeket tét nélküli Eb-selejtezőn.

drdugo 2009.09.06. 15:44:18

akkor még volt tétje a svéd meccsnek, utána kellett volna verni idegenben izlandot, csak az már nem sikerült. mellesleg még a szőke sziklával sem kaptunk ki itthon a nagycsapatok ellen (svédek ellen 1-0, török 2-2, svájc 2-2). a 2000-es években már ott tartunk, hogy döntetlen sem igen megy tétmeccsen.

rexford 2009.09.06. 17:31:49

Tényleg volt tétje. Úgy emlékeztem, hogy valamikor ősszel volt a meccs, pedig kint is voltam.

sporttárs 2009.09.07. 06:59:18

@Csöncsön: De, az is képességbeli hiba, ha csak az esélyesség és a feladat terhe nélkül tudjuk kihozni magunkból, am bennünk van. Stockholmban nyugodtak voltunk, itthon elvárások és saját fogadkozásaink által agyonnyomva nemhogy jól nem játszottunk, de meg se próbáltuk azt tenni, amit igazán tudunk.
Bizony, ez is képesség, és pont ebben jobb képességűek a svédek: ők simán kijátszották, amit tudnak.

sporttárs 2009.09.07. 07:01:19

@Csöncsön: Vadócz, mint legjobb?
Ha nem tudnám, hogy kényszeresen kell még akár hatszoros áttétellel is felértékelned, ami a spanyol focihoz tartozik, ezt a véleményedet egyszerűen képtelenségnek érezném.
Így persze értem.
:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.07. 11:51:41

@sporttárs:

Nem képességbeli hiány, hanem rutin, érettség kérdése inkább.

Mr.AT 2009.09.08. 10:51:43

@heinrich: Heinrichnek küldeném a déli kívánságműsorban a Groovehouse-tól az "Ártatlan szemmel néz most rám a Hajnal" c. számot. :-)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.08. 10:55:12

@Mr.AT: Én meg a portugáloknak küldeném a Halálos Hajnal c. eposzt az Aurórától :)

montipájton 2009.09.08. 11:19:50

@heinrich: Valamint Komár Lászlótól az Ó, csak a Hajnal jönne már című örökzöldet.

És minden magyar futballbarátnak a Magyarok című Fábry Zoltán-filmet, esetleg a Bakaruhában-t, netán a Micsoda éjszaka! című alkotásokat, ezekben ugyanis jól játszik Gera Zoltán.

Titi120 2009.09.08. 20:21:54

Én mostanában a válogatott meccsek előtt Ákostól a "Persze hajnal van megint" című számot szoktam dúdolgatni, csak, hogy én is lehúzzak egy bőrt a témáról.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.08. 20:33:59

@montipájton: Mi több Jock Ewing magyar hangja is Gera volt, sőt a Mami blueban ő játszotta az öreg Bucellát.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.08. 20:38:06

@heinrich: Én pedig a 'hajnal volt' című Anima Sound System számot Querios úrnak. www.youtube.com/watch?v=qI7KX27jVs0
süti beállítások módosítása