Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - PL 2009/2010, 1. forduló

2009.08.15. 09:00 donnelly

Az ánglius primadonnák is csatasorba állnak, illetve inkább lábujjhegyen felsorakoznak a korlátnál, hogy megkezdjék a 20. szezont azóta, hogy... Bohém PL-orientált szerzőink inkább fürdőznek még egyet az alkoholban, mielőtt megruháznák az előző szezonban elegánsan nyerni hagyott kommentelőket, úgyhogy nézzük először tét nélkül mit is mutat meggenerálozott, feltunningolt üveggömbünk a hétvégére. Egyelőre még nem merjük túlhajtani, mert annyi az új kütyü, hogy nem ismerjük ki magunkat egykönnyen a műszerfalon. Igazi erődemonstrációt a jövő héttől tervezünk, de fordulás után ízelítésként jöjjön egy kis lángcsóva a kipufogókból!

Metallica: Fuel

Chelsea-Hull 3-0
Ez rímel is, a Hull pedig folytatja azt a mélyrepülést, amit tavasszal kezdett. Halmosi Peti jövőre kezdő lehet a Championshipben.

Aston Villa-Wigan 1-1
Martin Laursen sajnos visszavonult, Gareth Barryt a pénz boldogítja, a Wigan pedig egy sor meghatározó játékosát veszítette el, és Roberto Martinez személyében új edzőjük is van, viszont megszerezték a legnagyobb skót tehetségnek tartott James McCarthyt, és az NST szerkesztőségének legnagyobb örömére van egy McManaman nevű mörziszájdi csatáruk is, tehát a papírforma ellenére egy döntetlenre jók lesznek.

Blackburn-Man City 2-1
David Dunn azzal fenyegeti Barryéket, hogy meg lesznek csinálva rendesen sőt, még seggbe is lesznek rúgva. Mi hiszünk neki.

Bolton-Sunderland 1-0
Ez lesz a forduló legunalmasabb meccse.

Everton-Arsenal 7-1
Wenger gyermekei ismét egy nyolcdugós horrort fognak átélni Liverpoolban, csak most máshogy lesznek elosztva a gólok.

Portsmouth-Fulham 0-3
A Pompey háza táján masszív szarszag terjeng, a végén ki fognak zuhanni. A Fulham adja neki az első sallert, aztán a többit lassan megszokják.

Stoke-Burnley 1-2
Egy Championship-mérkőzés is bekerült tipposzlopunkba, ahol a 33 év után feljutott Burnley skót csatársorral fogja büntetni a még annál is rosszabb sorsra érdemes fazekasokat.

Wolverhampton-West Ham 1-2
Januárban a Wolves lesz a legrosszabb pozícióban lévő feljutó, de végül ők fognak bennmaradni a legsimábban, köszönhetően Mick McCarthy tapasztalatának. A West Ham egy győzelemmel indítja meg a hadjáratot, melynek célja nem is lehet más, mint a gyönyörű nyolcadik pozíció.

Man Utd-Birmingham 1-1
SAFnak idén már két Benítez-szel kell megküzdenie, a Birmingham Mejicóból igazolt mélynövésű ekvádori csatára ugyanis már az Old Traffordon be fog köszönni (és Lee Bowyer sem véletlenül van a képen). Ha McFadden cselei is bejönnének, akár nagy meglepetés is lehetne a dologból, de véleményünk szerint Berbatov sem marad néma. Csak azt nem tudjuk, hogy az első utáni, vagy az utolsó előtti percben szerzi-e gólját. Esetleg az utolsó utániban.

Tottenham-Liverpool 2-3
Mindkét csapat védelme lyukas, a hazaiaké egy ideje eredendően, a Poolé pedig sérülésekből fakadóan (Carragher, Agger és Skrtel, vagyis az összes belső védő sérüléssel bajlódik). Gerrard kamusérülése nyilván nem fog problémát okozni, és ez lesz a döntő.

 


 

"A nagy sikerre való tekintettel az új szezonban is tippversenyre hívjuk kedves olvasóinkat, azaz voltaképpen Titeket, bár azt nem ígérhetjük, hogy ezúttal is a műfajt egy előgerinchúros lény magabiztosságával űző pote kollégával kell, muhhahha, megküzdenetek hétről hétre. Nagy megtiszteltetés, hogy első tippelőnk nem csak a kommentgyártás terén jeleskedik, de mellékállásban a Borsodi Liga góllövőlistáját is vezeti. Következzenek tehát Lencse tippjei, aki - állítása szerint - a holtidényben érdemelte ki ezt a jogot, bár konkrétumokat talán akkor sem tudnék felidézni, ha nem hajnali 6 volna egy meglehetősen jól sikerült szigetnap után:"*

Chelsea - Hull 4:0 (Carlo belekezd)
Villa - Wigan 1:1 (a Villa nem tud nyerni)
Blackbun - ManCity 1:3 (de nem örülök)
Bolton - Sunderland 0:0 (Csöncsön meccse)
Portsmouth - Fulham 2:1 (jóslat: lesz kamutizenegyes)
Stoke - Burnley 1:0 (gigászok csatája)
Wolves - West Ham 1:0 (itt focizott Robert Plant)
Everton - Arsenal 1:3 (Arséne-ben hiszünk)
MU - Birmingham 2:0 (Cé dupla)
Spurs - Pool 1:1 (az Antikrisztus újra úton)

*Ugye, a bohém PL-felelős kollégák... (a szerk.)

201 komment

Címkék: d videó beharangozó üveggömb premier league pl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr821309680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SamS 2009.08.15. 09:13:29

Yeah, szezon első kommentje!!

Mourinho már nem a király 2009.08.15. 09:31:36

"MU - Birmingham 2:0 (Cé dupla)"
Kijaza Cé? :D

sh4d0w 2009.08.15. 10:05:26

@donnelly: Man Utd-Birmingham 1-1

Ezt nem lehet a szigetre fogni, ehhez valami sokkal komolyabb cuccot kellett szívnod... :)

Ferguson 2009.08.15. 10:10:15

Man Utd-Birmingham 1-1 - haha :) Úgy látom már megint vicces kedvetekben vagytok. Megütjük ezeket a bohócokat :P

Amúgy meg óriásit csalódtam az NST-ben, h két hónap sem volt elég arra, h írjatk egy PL idényértékelést, legjobb csapatot és köcsögválogatottat, elmaradt az idénybeharangozó is, vmint - ami nekem legjobban fáj - a MU dicsőítése. Remélem hamarosan pótlásra kerülnek még akkor is, ha úgy már nem lesz igazi.

Igazán nem lenne nagy munka szerintem, lehet a kommentelők segítségét kérni vmint az angol újságokét is...

England win The Ashes! 2009.08.15. 10:45:30

Azért az Everton 7-1-e is erős, de Wenger e nyári ámokfutását elnézve sajnos nem kizárt.

Leon Osman 2009.08.15. 10:52:05

Szerintem Chelsea, MU, Pool, City, Arsenal, Everton az első hat sorrendje idén. Ennek érdekében kell is az a szép 7-1. Jómagam hármat vállalok majd Vermaelen kolléga szorításából. :D

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.08.15. 11:02:00

Alert, alert! Az a tippversenyes link (ami a bundesliga poszt végén is be van másolva), pontosan miként is érhető el? Megfogadtam, hogy a szezon elején beregisztrálok...

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.08.15. 11:06:36

(javítás) nyilván nem bemásolva van, mert akkor csak rákattintanék, a probléma az, hogy az egy screenshot :D

papercut 2009.08.15. 11:43:48

Alávaló, hitetlen kutyák! De sebaj Arshavin és Fabregas bácsik megtatítják nektek, hogy higgyetek az Egy Wenger erejében!
Everton - Arsenal 1:3

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.08.15. 11:47:25

@JClayton: egyszerű, fellépsz a footbo.com-ra, regisztrálsz (1perc) és már használhatod is a predictions.

Sir Alex F. 2009.08.15. 12:01:58

Egyetértek Ferguson kollégával:D

England win The Ashes! 2009.08.15. 12:35:40

@papercut: Az Egy Wengert már rég a Végzet Hegyének forró katlanjába kellett volna vetni, Arnorban (akarom mondani: Észak-Londonban (N5)) pedig új királyt választani.
De bízzunk, hátha idén később ábrándulok ki a meséiből, mint tavaly.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.15. 12:39:11

(És hol maradt a tavalyi tippverseny győzteseinek fényezése és ünnepélyes megjutalmazása, ahogy Pöte megígérte?)

(Annak azért örültem, hogy a nevem ebből a PL-posztból sem maradt ki.)

(Hajrá, Wigan!)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.15. 12:40:32

@sh4d0w: Én idén nem szigetelek, a sok PL-es bohóc iszik itt orrba-szájba, én meg helyettük melózom ;)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.08.15. 12:44:35

Szegény Everton sírva kullog majd le a pályáról, mikor az 1-7-es eredmény után nyilvánvalóvá válik, hogy hol a helyük :D

crouchy 2009.08.15. 13:07:26

most nézem hogy egész hétvégén összesen három meccset közvetit az eurosport2? mi a fasz van? Rohadt Digi Tv itt is megvette a másik felét??

Lencse. 2009.08.15. 13:29:52

Vakondtúrásos jónapot kívánok!

A tippelést Benő ígérte oda nekem, őt vegyétek elő. :) Hogy miért, azt már tényleg az archívum fátyla borítja. Magam is megrémültem, mikor hallottam valahol, hogy indul a PL, és valahonnan felderengett a dolog. Picit elvesztettem tavaly óta a fonalat, többszöri átolvasás után még mindig aggódtam, hogy elfelejtettem tippelni a Newcastle meccsére.

crouchy 2009.08.15. 13:30:03

@SamS: azt ígérték h 3 évig kizárólkag az Eurosport2 műsorán lesz pl. Nyehetnék ellenük pert?:)
Amúgy megnéztem a műsort, na melyik az egyetlen emit élőben ad a Digi? A Tottenham-pool. Köszönöm. Annyira szánalmas h 2009ben, amikor van vagy 150 tv-csatornám, még midnig egy szar minőségű kínai kommentátoros streamen kell majd néznem a világ egyik legnagyobb csapatának bajnokiait. Vásárlók igényeinek kiszolgálása.lófaszt.

sh4d0w 2009.08.15. 13:39:54

@donnelly: hű, akkor inkább igyál Te is, mert nagyon szarul nézel ki... :)))

Woland 2009.08.15. 13:47:09

a Villa, Citeh, Stoke, Wolves, ManU-otos szerintem siman behuzza az elso fordulot.

a Blackburn-i David Dunn volt olyan marha hogy telekurtolje az ujsagokat azzal a strategiai tervvel hogy szet tervezik rugdosni a Citeh uj igazolasait. szerintem boritekolhato a szezon elso piroslapja es ugy mar nem lesz nehez behuzni a harom pontot meg ezzel falabu Adebayorral sem (istenem milyen szar vetel volt...)

a Villa-ban meg ott van Ashley Young es John Carew - ok ketten elegek is lesznek a foghuzas utan meg mindig nyaladzo Wigan ellen.

a Stoke pedig elgyepalja a Burnley-t mint ket evvel ezelottig rendesen. a Burnley majd a kozepcsapatokat szopatja iden - szerintem benn is maradnak.

a Wolves Ebanks-Blake duplajaval nyer, de lehet hogy egy gol is eleg lesz. a WHU-nak meg mindig Carlton Cole a legveszelyesebb csatara ami valoszinusit egy golnelkuli nyitast.

a ManU meg lenyeli a kekorruakat keresztbe.

a tobbi meccs az huzos (a Chelsea - Hull kivetelevel, szerintem ott az otos is meglesz).

az Arse kihozhat egy ikszet az Everton ellen - Arteta es Jagielka is serult, Lescott szerintem sztrajkkal felero dolgokat fog muvelni, ugyhogy szokas szerint megintcsak szerencsejuk van Wengereknek a sorsolassal. Arshavinon mulik majd a szezonjuk, igazi egyszemelyes csapatta valtak.

a Fulham es a Sunderland is esellyel utazik harom pontert. Fulham az ellenfel miatt, a Sunderland meg sajat jogon - Bent es Jones jol meglesznek elol, Richardson is marad, Malbranque is jol erzi magat, mas nem is kell, top10 a fekete macsekoknak.

na es a fordulo meccsen vajon mi lesz...? : )

izgalmak tuti hogy lesznek, mert ez trukkos meccs mindket csapatnak - a Tottenham egy gyozelemmel palyara allithatja magat egy nagyszeru szezon iranyaba, a Liverpoolnak meg nyernie kell a kozepcsapatok ellen is ha komolyan gondoljak hogy megint kozel akarnak kerulni a ManU-hoz (vagy eppen a Chelsea-hez, akik nalam talan az igazi favoritok iden).

mindenesetre Donelly ez hibas megallapitas:

"Mindkét csapat védelme lyukas, a hazaiaké egy ideje eredendően, a Poolé pedig sérülésekből fakadóan"

a Tottenham tavaly a legkevesebb golt kapta otthon az egesz mezonyben (tortenelmi rekord is volt a 10 kapott gol). a Liverpoolnal pedig Skrtel es Carragher is tobb mint valoszinu hogy kezdhet, Gerrard is persze. nalunk viszont valoban van egy rahedli serules: Woodgate (groin operation), Dawson (Achilles) - szoval King es Bassong kezd majd. akik ugye meg sosem jatszottak egyutt.

mindazonaltal bizom benne hogy Defoe es Crouch betalalnak, ket gol meg szerintem eleg lesz legalabb az ikszre. : )

GYIA!!!!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.15. 13:59:59

@crouchy:

(A rossz hír hozóját nem szeretik, de tudomásom szerint a Pool és a Chelsea összes meccsét ez a digi-akármi adja idén. A Big4 közül még mindig ez a két szimpatikusabbik csapat nekem, így azonban idén valószínűleg egyetlen meccsüket sem fogom látni majd, hacsak nem a BL-ben...)

habitang · www.nst.blog.hu 2009.08.15. 14:08:05

@Csöncsön:
Ez a hír tévesen jelent meg, és lehet, hogy az igazság sokkal rosszabb, mert minden jel arra mutat, hogy kevesebb PL-meccset fogunk látni idén

A Digi-izén most éppen a Holland - Angol ismétlése megy.

Leon Osman 2009.08.15. 14:36:33

@VVega:
Valahol a tábla elejében a besült ágyúsok előtt...
@papercut:
ez még lehet is, amilyen jól szoktuk kezdeni a szezonokat mostanában. De azért remélem nyerünk. Ha valakit meg lehet fogni a top4-ből az mostanában az Arsenal... ha többet költhetne Wenger nem lenne ilyen fostalicska a csapata.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.15. 14:52:32

@Woland: Kijavítottam, így már helytálló ;)

papercut 2009.08.15. 15:20:37

@Leon Osman: Lehet, hogy naív vagyok, de őszintén hiszem, hog yamit az egész footballtársadalom lát azt Wenger is, miszerint legalább 2 ember (egy védő és egy Vkp) kell ebe a csapatbe, és a maradék 2 hét alatt ezeket be is szerezzük. Eze kívül, bár minden tiszteletem az ellenfeleinké, de a Big 4 leggyengébbje a 'Pool és nem mi.

Woland 2009.08.15. 15:39:53

6 perces hosszabbitas a Chelsea - Hull City-n! : ) (1-1 eppen)

Woland 2009.08.15. 15:40:44

2-1, eleg volt masfel perc is.

England win The Ashes! 2009.08.15. 15:51:58

@Woland: Ideges lettem volna, ha mindjárt a legtutibb meccsem ugrik...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.15. 15:52:01

@Woland: Mindenesetre vért hugyozós volt Carlettonak a bemutatkozás. Nehzen mondom ki, de PL-szinten egy ici-picit drukkolok a Chelseanak Ancelotti miatt és a 'Poolnak Aquilani miatt.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.08.15. 15:59:07

@Lencse.: én írtam a vonal alatti részt, és bár dereng valami, tényleg nem emlékszem a konkrétumokra. most viszont indulok Editorsra, illetve elsősorban Woven Handre.

rizla 2009.08.15. 15:59:29

@papercut: "Eze kívül, bár minden tiszteletem az ellenfeleinké, de a Big 4 leggyengébbje a 'Pool és nem mi."

tavalyi idény rémlik? nem szeretem a liverpoolt, de az arsenal súlytalan, és ha nem pukkad ki a villa, sosem érik el a 4. helyet tavaly. ezzel szemben a poolt idén a legesélyesebbnek tartottam volna a bajnokságra, ha nem lép le xabi. de talán még így is.

sepsta75 2009.08.15. 16:01:24

köcsög Drogba szépen megoldotta a 2.gólt,wow

papercut 2009.08.15. 16:17:05

@rizla: Ezzel csak 1 baj van: tavaly a Pool erején felül teljesített, at Arsenal meg mélyen a valós tudása alatt(nem kis részben a brutális sérüléshullámnak) idén ez pont fordítva lesz. Ha gondolod, van rá egy fogadásom, hogy nemcsak hogy nem esünk ki a Top 4 ből, de a Pool előtt végzünk.

shinigami 2009.08.15. 16:22:02

@papercut:
a keretet nezve tavaly a pool nemhiszem h messze a tudasa felett teljesitett volna
persze volt az arzenalnal seruleshullam de ha nem lett volna sem hiszem h sokkal tobb pontjuk lett volna... ja es ade tavaly hany golt lott? na iden az nem lesz, es a hatso sor sem lett erosebb

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.08.15. 16:26:02

Különben meg nem hinném hogy Dudu nem hozna egy Ade szintet, sőt.

Leito 2009.08.15. 16:41:31

@Woland:

a 75.-ik percben beszart a streamem:(
a forduló gólját hála az égnek láttam, de azt nem vágom, hogy miért volt szükség 6 perces injury time-ra. ha láttad a meccset, segíts ki kérlek!
köszke

shinigami 2009.08.15. 17:30:01

@Leito:
azert a fordulo goljara rodallega is palyazik szvsz..

@peter135:
aha es hany meccsen? meghat azert valljuk be h nem ua. a szint a 2 csatar
(btw ade 3 perc alatt rugott golt a cityben)

SamS 2009.08.15. 17:42:24

@shinigami: Azóta momentuma nem volt.

crouchy 2009.08.15. 18:05:50

@papercut: ez az egyik legszarabb duma a világon. ha az ellenfél jó akkor erőn felül teljesít, ha mi vagyunk jókj akkor azért mert királyok vagyunk. jézusom.

bag 2009.08.15. 18:21:17

sziaszok,

végre, újra itt is elkezdődött.

Előzetes esélylatolgatásom:
1-2 hely MU-Chelsea
3-4 hely Pool-MC
Kiesik a Birmingham...
A MU-nál nem okoz majd válságot CR7 és Tevez hiánya, olyan hosszú a pad és a taktikai variációk, hogy még így is ők tűnnek a legerősebbnek.
Persze a kékek stabil, összeszoktt profi csapata megerősödve Ancelottival végig ott lesz az 1-2 helyen.
A meggyengült (eposzi jelző is lehetne idén) Pool -elvakult szurkolójukként írom...-csak nagy szerencsével lehet a 3-ban.
a rendkívül sérülékeny Torresre alapozott támadójáték kiismerhető, nembeszélve az Alonso hiányából adódó óriási űrre a középpályán.

a helyette igazolt olasz hulladék az év melléfogása szerintem -tavaly 7 azaz 7 meccset játszott a nem túl megerőltető olasz bajnkságban.
Nem örülök a rengeteg kidobott pénznek Johnsonért, ebből több védőt is hozhattunk volna.

kapusunk vonalkapus-bravúrok néha a vonalon, beadásoknál rendszeresen lemarad.
lyukas védelemsérültekkel -Arbeola hiány!!!-
megroggyant középpálya
Torres nélkül impotens támadószekció

Pozitívum a csapategység és a fanatizmus, de ez most kevés lesz sajnos

Hajrás POOL

Woland 2009.08.15. 18:23:38

@Leito:

en lattam a masodik felido egeszet - serulesek (pontosabban: palyan apolasok : ) voltak de hat percet mar reg lattam hogy rahuztak. kicsit tulzasnak tartottam, mert golbol is csak egy volt addig a felidoben, mondjuk azt hiszem csereltek dogivel. gondolom meg lehet magyarazni.

fordulo golja nalam is Rodallegae, de Drogba masodikja is gyonyoru volt, csak a tudatossag felol vannak ketelyeim.

Woland 2009.08.15. 18:25:15

@Woland:

en SEM lattam a masodik felido egeszet, bocs.

Woland 2009.08.15. 18:29:45

a Wigan azert nagyon meglepett... jol is jatszottak. tudhat valamit a Hattyuktol elcsaklizott edzo!

ket ilyen szelsovel mint A. Young es Milner hihetetlen hogy nem rugott golt a Villa (mondjuk aztan eszreveszi az ember Heskey-t es mindjart vilagos...) John Carew barmikor jobb valasztas lenne. ej-ej, O'Neil, de csokonyos vagy!

orulok Darren Bent goljanak is, jo srac, kar hogy el kellett adnunk.

BruceWayne 2009.08.15. 18:29:59

bag szerinted Németh Krisztiánból lesz idén valami?(mármint a poolban)

bag 2009.08.15. 18:36:27

@Nerazzurri: szerintem jól mozog a srác, de még mindig erősödnie kell. Ha Torres neadj isten megsérül-most is az- remélem beküldi őt Rafa, de csak akkor ha harcosabb, erőszakosabb lesz. szerintem az adottságai-helyzetfelismerés, robbanékonyság- jobbak mint a vetélytársaké, de erővel még nem bír egy teljes meccset.
Remélem idén már látunk tőle gólt a PL-ben a Pool színeiben.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.15. 18:50:20

@bag: A hulladék szó, azért erős túlzás, nagyon ügyes gyerek az Aquilani. Lehetne benne legalább annyi, mint X. Alonsoban. A baj az, hogy a öt-hat római szezonja alatt egyszer sem tudott lejátszani tíz meccset egyhuzamban. Jelzem sohasem az erőnlétével volt gond, hanem a lábai vannak porcelánból szegénykémnek. Az ilyen PL-fan arcoskodásokat meg hagyjuk már, hogy a "nem túl megerőltető olasz bajnokságban", megnézném az fejedet negyvenöt lejátszott perc után.

bag 2009.08.15. 18:57:02

@popp: nem is értem adtak 20m fontot-sajnos-

épp most olvastam, hogy további két hónapig nem lehet rá számítani... -£20m signing Alberto Aquilani is out for at least two more months after an ankle op-tehát szerintem kidobott pénz,inkább Barry kellett volna, ő legalább bevethető

papercut 2009.08.15. 19:02:25

@shinigami: @crouchy: No disrespect, de tavaly kábé minden bejött, ami csak bejöhetett, iszonyúan nyomott a Pool és meg is lett az eredménye, de ennyi. Idén nem hiszem, hogy tudják hozni mégegyszer ugyanezt, amíg a játék abból áll hogy Gerrard vagy Torres megoldja. De hé, nem kell már most összeveszni, itt erre az egész szezon, cáfoljatok meg!

shinigami 2009.08.15. 19:15:46

@papercut:
nalatok is kb abbol all h fabregas es arshavin megoldja :)
btw ha a tavalyi szezont nezzuk es az angol szakirok cikkeit akkor iden nektek kell cafolni sokakat az idei helyezest iletoen
meghat remelem h iden a Spurs lesz a 4. es nem ti :)

England win The Ashes! 2009.08.15. 19:23:34

0-3??? Eddig nem kicsit vagyok meglepve, ráadásul kellemesen! De azért nem lenne baj, ha most már egy támadó szellemű játékos is betalálna.

Woland 2009.08.15. 19:26:08

Denilson golja alomszep volt.

a masik ketto kamu-szabadrugas+orbitalis vedelmi hiba kombo eredmenye.

Arteta, Jagielka es Yakubu nelkul nem csapat az Everton sajnos.

értelmetlen_nevű 2009.08.15. 19:26:32

azért az Arsenalnak nagyon jót tesz, hogy mindenki öregedett 1 évet.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.15. 19:27:34

A helyzet az, hogy az üveggömbünk izraeli gyártmány, és fordítva olvastam le az 1-7-et...;)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.15. 19:29:17

7-1 mi...? Hát, kedves donelly (és pöte, tudom te is ilyesmit tippeltél volna), 1-7 még lehet, ha ügyes a skót mester - akit egyébként minden más meccsen tisztelek, de most: még még még :-))))

go gooooners!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.15. 19:31:35

@bag: Én nagyon sajnáltam, hogy elmegy, mert nagyon tehetséges és ráadásul római születésű sajátnevelésű gyerek. De az biztos, hogy elég jó pénzt kaptunk egy szinte az egész múltszezonban sérült és még két hónapig harcképtelen játékosért. Ráadásul a tavalyihoz képest nem is gyengültünk ugye, mert Alberto nem játszott. Zsákbamacskát vetettek elég drágán, de ha tehetségét nézzük, akkor még be is jöhet.

England win The Ashes! 2009.08.15. 19:33:43

@morphine: Azt a skót mestert nagyon el tudnám képzelni a Gunners kispadján, de csak halkan mondom, hátha az Everton-fan öcsém is olvassa a posztot...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.15. 19:40:32

@értelmetlen_nevű: tökéletesen egyetértek - és egész nyáron éppen ez a gondolat volt az egyetlen, ami a reményt tartotta bennem, látva h megint az aktívumra hajtunk a játékospiacon.

calciomax 2009.08.15. 19:53:07

Drogba megint varázsolt, hihetetlen ilyen megoldást választani a 90.-en túl....

Ferguson 2009.08.15. 19:53:46

Hehh :) Jól tolja az arsenal, de ez az everton semmit nem ér ilyen formában. Nem baj, az ágyúsok elbízzák magukat és két hét múlva az OT-n szépen beleszaladnak majd a késbe muhahah :P

VVega · https://debugme.eu/ 2009.08.15. 19:58:23

Hát ezt még én sem gondoltam volna. Azt hiszem elég világos üzenet megy minden top4-be jutásról álmodozó középcsapatnak. Go Gunners!!! :D

England win The Ashes! 2009.08.15. 20:07:00

@Ferguson: Ezeket a frázisokat már jópár hete ellőtted az NSO-n, inkább készülj lassan itt az NFL a Wembley-ben!
Közben 5!

bög 2009.08.15. 20:08:11

jó tipp volt a 7-1, gratulálok hozzá

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.15. 20:09:32

Ez az Everton sem jobb, mint a Hali.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.15. 20:12:14

@bög: "A helyzet az, hogy az üveggömbünk izraeli gyártmány, és fordítva olvastam le az 1-7-et...;)"

Dani Kalifornia 2009.08.15. 20:13:33

@popp: Ez a Paks meg a Dunaferr jogutódja, vayg mi? :D Ugyanolyan mez, ugyanazok a játékosok...

England win The Ashes! 2009.08.15. 20:28:36

Ez azért már sok. Szívből sajnálom szegény Evertont.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.15. 20:32:22

hát, ha még 5 percig megy a meccs, megvan az 1-7, de azért az 1-6 sem szégyen.

Kedves nézőink, a tavalyi negyediket látták a tavalyi ötödikek ellen. Köszönjük figyelmüket!

Gooooonnneeersss!!!

papercut 2009.08.15. 20:42:40

www.youtube.com/watch?v=G1A_uSEjTIQ Mindenkinek aki kételkedett! Így lesz RIOT!!!

BruceWayne 2009.08.15. 20:47:47

@calciomax: főleg hogy az erősen beadás akart lenni szerintem :-)

Woland 2009.08.15. 20:50:35

@VVega:

ezzel inkabb az Everton uzent hogy ok iden inkabb nem jatszanak. : )
persze hat gol idegenben mindig elismeresre melto, elegge el is rontotta a hangulatom igy estere...

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.08.15. 20:53:34

@Woland: És holnap milyen lesz, amikor Torresék rámolnak be ugyanennyit?:)

Woland 2009.08.15. 20:57:12

@mexicola: hat ha ugyanennyit beramolnak Torresek akkor rossz lesz nagyon nekem. de gondolom ez koltoi kerdes volt. : )

bag 2009.08.15. 21:00:39

@Woland: jut eszembe mi van R Kínnel?

ugyanis a tavalyi szlogen még aktuális-értsd miatta buktuk el bajnoki címet-

R Kín egy katasztrófa
R Kín egy f@sz

Ayreon 2009.08.15. 21:06:25

Borultak a papírformák rendesen, és a tippjeitek is. A Wigan az Arsenal, a Stoke rendesen átírta a dolgokat. Jah, és a Man City is. Sajnos a Pompey a várakozásoknak megfelelően egy vitzes góllal kikapot...

de azért PLAY UP!

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.15. 21:07:46

@Woland: tegnap ugyanezt mondta volna bármelyik toffee.... sosem tudod, melyik sarkon vár a kés.

Az mindenesetre látszik, hogy ha véletlenül sérülés nélkül hoznánk le a szezont, simán lehet bajnok az Arsenal. Csak persze egy 38 meccses szezont nem lehet sérülés nélkül lehozni :-) szóval ez a meccs semmi mást nem bizonyított, mint azt, hogy az "A" sor tényleg rendben van - és hogy Moyes dolga legalább olyan nehéz lesz idén, mint volt tavaly, meg azelőtt, meg azelőtt, meg.... nem tudom, mikor fárad bele az ember.

SamS 2009.08.15. 21:14:19

@morphine: "Az mindenesetre látszik, hogy ha véletlenül sérülés nélkül hoznánk le a szezont, simán lehet bajnok az Arsenal."

Édes Istenem.... :)

Ha véletlenül 38 helyett 1 fordulós lenne a szezon, akár a Pool is bajnok lehetne.

crouchy 2009.08.15. 21:14:46

@papercut: nem állt szándékomban összeveszni, de szerintem egy egész szezonon át nem lehet erőn felül teljesíteni. Az meg azért nagy túlzás hogy minden bejött, mondjuk az igaz hogy szezon első felében sok meccset nyertünk az uccsó percekben, ha erre gondolsz, arról nekem meg az a véleményem, amit már többször is elmondtam itt, semmivel nem nagyobb mázli a 90.percben gólt lőni mint a 17.ben. bosszantó az ellenfélnek, de nem mázli. És nem tudom hogy akkor hogyan tudhatom meg egy csapat valódi erejét, ha nem onnan hogy hol végez a bajnokságban? Ha most az Arsenal neadjisten bajnok lesz, akkor én nem fogom azt mondani h erőn felül teljesítenek, se azt hogy tavaly erőn alul teljesítettek, mer az hogy hogy teljesítenek határozza meg az erejüket.szerintem.

Woland 2009.08.15. 21:27:45

@bag:

Robbie Keane el es virul. Volt rola szo hogy eladjuk a nyaron mert Harry nem volt elajulva az edzesen mutatott erofesziteseitol - de ez mind ITK info volt, szoval lehet hogy csak alaptalan pletyka.

Lenyeg az hogy most van negy csatarunk akik egyforma elbiralas ala esnek - annak ellenere hogy Keano meg mindig csk nincs berelt helye a csapatban. Defoe talan - formaja alapjan - tuti kezdo, de hogy mellette ki lesz meg holnap a palyan nem lehet tudni.

amugy nem ertem hogy lehet Robbie Keane-re kenni a Pool ujabb bajnoki kudarcat. csapatmunka volt az.

Ferguson 2009.08.15. 21:28:24

@Dr Jozef Vengloš: tudom, h ellőttem az NSO-n, attól még igazság (lesz) és nem frázis :) Nyugi, készülök már a wembley-be, éppen lefoglaltam a helyem a meccs előtti tailgate partira :P Üdv

calciomax 2009.08.15. 21:32:32

@Nerazzuri: Beadni kinek? Nem hiszem nézd az arcát az emelés előtt.....

England win The Ashes! 2009.08.15. 21:32:51

@Ferguson: nem akarom elemi részecskékre offolni a posztot, de halkan megjegyzem: nem bánnám, ha a Bucks nyerne.
Az OT-n meg elégedett lennék egy olyan eredménnyel, mint a tavalyi szezonban (a PL-féle meccsre gondolok, mielőtt kárörvendve replikáznál). ;-)

Woland 2009.08.15. 21:34:08

@crouchy:

veled vagyok colos! szerintem is a legidegesitobb ez az eron feluli/eron aluli duma! az erot le lehet szurni az eredmenyekbol - a tobbi csak teoria.

sporttárs 2009.08.15. 22:05:34

@morphine: Akkor donelly és pote rögtön az elején letudta az év égését, ráadásul igen méreteset. Ez sajna a nagyon bruhaha kategória. Igaz, a tipp már eleve magában hordta a lehetőséget, de hogy ennyire visszanyaljon a fagyi... :)))

(Drogba második gólja rendben volt kicsit.)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.15. 22:08:49

@sporttárs: Szerintem Wenger megmutatta játékosainak a meccs előtt a tippet, úgyhogy a továbbiakban apró, gusztustalan Arsenal-győzelmeket fogunk jósolni..:)

Ferguson 2009.08.15. 22:16:09

@Dr Jozef Vengloš: én sem bánnám, ha a bucks nyerne, bár szerintem gyengültek tavaly óta. Derrick brooks nélkül, új edzővel, egy remek pats ellen - nem tudom, szerintem kevesek lesznek :S Viszont ha a védelmük olyan jó lesz, mint mindig, ráadásul xar idő lesz, akkor lehet szét tudják tördelni brady-ék játékát. Meglássuk, a colts a kedvencem, így elsősorban a jó hangulatért és a pontgazdag meccsért, látványos megoldásokért megyek ki :)

Senderos 2009.08.16. 00:33:03

majdnem 7-1 lett tényleg, grat a tipphez:D lol

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.16. 00:41:10

@SamS: Ha tovább olvastad a kommentet, éppen erre célzok én is, azazhogy olyat tudtunk meg ma az arsenalról, amit eddig is tudtunk.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.16. 00:41:53

@donnelly: csak nyugodtan, az a bajnok útja :-D

Senderos 2009.08.16. 00:44:59

@donnelly: álmodik a nyomor, mi?:)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.16. 00:51:49

Amúgy jobban jártatok volna, ha bejön a 7-1, írunk egy "Ágyús gödör" című posztot, és májusban mindent visztek;)

sh4d0w 2009.08.16. 06:27:37

@calciomax: az indexhu már az év góljának titulálja Drogba lecsúszott beadását... Ne ájuljunk már el egy ilyen máktól. Amikor Lampard szinte hasonló helyzetből a Barcának rúgott egy ilyet a BL-ben, az sem volt más, mint egy túlcsavart beadási kísérlet.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.08.16. 07:05:45

teljesen idétlen ez a bajnokság eddig, jó lesz, ha gyorsan összeszedik magukat a csapatok

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.08.16. 07:08:01

egyébként be kell vallanom, hogy a birminghamnek szurkolok egy kicsit, persze csak a birmingham booty call miatt

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.16. 09:30:29

Hogy rontsam az ágyús örömünnepet: lehet, hogy Fabregas megáll két PL-gólnál az idei szezonban és egy erősebb bajnokságba távozik ;-). Azaz a Milannál nagy nehezen megtalálták a Kakáért kapott pénz helyét. www.nemzetisport.hu/olasz_labdarugas/fabregast-bejelentik-a-milannal-aguero-a-chelsea-ben-271960/

Mr. Acid 2009.08.16. 09:47:41

@popp: Á, ez kacsa! Wenger ezt mondta 14-én: "Semmi esély. Valóban úgy gondolják, hogy elfogjuk adni a játékosainkat egy nappal a bajnokság kezdete előtt? Játékosokat, akik alapjátékosok a csapatban? Semmi esély erre."

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.16. 11:15:52

@Alapvonalszippantó Hapci Benő:

(Nagyjából egyetértek, de azért a Wigan odatette magát. Spanyol edző, latinos játék. Szeretjük az ilyet.) :-)

undertow 2009.08.16. 12:00:23

@sh4d0w: drogba beadásnak szánta, ezt el is mondta a meccs utáni interjúban. ellenben lampardé tudatos volt, még ha szerencsés is, hogy ott és akkor el tudta így találni.

davidmoyes 2009.08.16. 13:26:22

Háát, nem ez volt életem szezonkezdete....
Mindenesetre gratulálok az ágyúsoknak.
Ha minden meccsen ilyen lesz a helyzetkihasználásuk, a szertárossal a csatársorban is bajnokok lesznek. :) vagy inkább :(

_KingJack_ 2009.08.16. 14:08:29

Az Evertont nem kell leírni sztem, roszuz kezdték a szezont, de végülis nagyon szerencsétlen körülmények között lett 0-3 a félidő végén. Egy jól eltalált bomba+két rosszul levédekezett szabadrúgás és kész volt a K.O. Ha Moyes rendet tud tenni a fejekben (pl. Lescott), akkor még rendben lehet az idei szezonjuk, ha viszont túlmisztifkálják ezt a vereséget, akkor könnyen lehetnek az idei év Tottenhamje.
A Spurstől meg győzelmet várok a Pool ellen, méghozzá Keane és Crouch góljaival:)

Woland 2009.08.16. 14:27:36

@_KingJack_:

mi minden meccsunket egy gollal vesztettuk el tavaly, szerintem hosszutazon jobb egy oriasi pofon mint nyolc kicsi. kenyelmesen top10 finis lesz szerintem az Evertonnak, de a Citeh es remelhetoleg a Spurs is elottuk fog vegezni.

Lencse. 2009.08.16. 14:56:19

Owen a Unitedben? Durva. :D

Nem úgy volt, hogy a MU idén valami retro mezben nyomja?

dillinger 2009.08.16. 14:58:42

hello, a manchester meccshez tud valaki működő streamet? király lenne

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.16. 15:08:38

@donnelly: Arra komolyan kiváncsi lennék, hogy ki tudná ezt a posztot megírni közületek. Úgy tudom senki sem kedveli túlzottan az NST szerzőgárdában a "wenger ifjusági tornaegyletet", márpedig, ahogy pancho azóta is bizonygatja, a valódi dorgáláshoz szerető szív kell. Lásd még a különbséget a mocskos barca - mocskos mu cikkek közt.

Mindenesetre velem azóta is madarat lehet fogatni, és bár persze egy jó meccstől nem lesz bajnok senki, ennél jobb rajtról nehéz lenne álmodni is. :-)

Lencse. 2009.08.16. 16:11:54

Foster baromi jól véd, nélküle elég meleg lenne azért az a bizonyos pite.

Lencse. 2009.08.16. 16:24:18

Köcsög pudli elkúrta a telitalálatomat. :)

papercut 2009.08.16. 16:30:33

Háát ez elég harmatos volt...

Henke 2009.08.16. 16:41:02

@Lencse.: a nyár egyik nagy mweglepetése volt. ingyen a szarkáktól! :)

Már majdnem előjöttem ezzel az akadozik a gépezet dumával, de megnézve a MU kezdőjét.... hát elég harmatos volt. Vidic, Rio, Carrick... tudja valaki Obertain mikor lesz megint használható?

faragatlan · http://www.faragatlan.hu 2009.08.16. 17:41:30

Kösz! Ez végre mobilon is bejön, úgyhogy király.

bag 2009.08.16. 17:49:07

"...TO KEANE WHO IS IN BUT HE PANICS AND HAMMERS IT MILES OVER! Oh dear. Another poor miss by Keane." :)

crouchy 2009.08.16. 17:56:24

nagy gólt lőtt assou-ettoko de szerintem les volt. Az a nigger, aki ott téblábolt reina előtt szerintem elég zavaró volt, a fejét is le kelletr húznia hogy ne őt találja el. na mind1, ilyen játékkal nem lehet nyerni, úgyhogy várom a remélhetőleg jobb folytatást.

nordsee 2009.08.16. 18:00:58

Hát nem. Egyetlen helyzete volt csak a Poolnak. Az első félidő közepén kezdett valami játékra emlékeztetőt próbálni a csapat. Teljes tanácstalanság, zéró ötlet...

papercut 2009.08.16. 18:07:18

@crouchy: Úgy érted az a helyes fekete gyerek aki Reina előtt téblábolt?

Woland 2009.08.16. 18:09:02

@crouchy: remelem megkoveted magad bunkosag okan.

amugy most Keane raszolgal a basztatasra, mesterharmast szerezhetett volna 45 perc alatt.

Woland 2009.08.16. 18:20:53

alamizsna kurvaelet

Woland 2009.08.16. 18:21:30

helyzet nelkul, kurvaelet, ilyen nincs

Woland 2009.08.16. 18:24:10

BASSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

bag 2009.08.16. 18:24:22

@Woland: légyszi tudósitsd azon szerencsétleneket akik nem tudják Tv-n követni, ne csak káromkodj:)

papercut 2009.08.16. 18:27:19

Come on you REDS! nem ám elfeküdni Észak-London csürhéjének!

Mr. Acid 2009.08.16. 18:27:32

Gerrard berúgott egy 11-est, amire 3 perccel később Bassong válaszolt. :-)

Woland 2009.08.16. 18:33:50

jogos tizi (Gomes hulye volt)

Utana Carragher lemaradt Bassongrol aki elso Tottenham meccsen befejelte a felso sarokba, Reina eselytelen volt.

psychocska 2009.08.16. 18:34:45

ez a klausman-féle "műsorvezetés" valami egészen új újraértelmezése a SZARNAK

crouchy 2009.08.16. 19:06:20

@Woland: azt látom hogy te bunkó vagy, nincs mondatotd káromkodás nélkül de én miért is vagyok bunkó? A nigger miatt? mert okos emberek kitaláútlák hogy nem lehet aztmondani h zsidóm er az zsidózás, azt kell mon dani helyette hogy izraelita,ugyanez cigányokkal meg négerekkel. ne gyerekeskedjünk. Ha utálom akkor tökmind1 hogy mit mondok, hameg nem, ahogy ez van, akkor is.

Eastbay1 2009.08.16. 19:06:43

Tényleg megérné már Benitezt kirúgni a csába. Csak a második félidőt láttam, támadásban semmi ötlet, két támadó ácsorog a tizenhatoson egymástól 3 méterre, a harmadik meg küzd a labdával négy védő gyűrűjében. Ja és Torres megint vagy negyedóráig nem ért labdába.

bag 2009.08.16. 19:07:18

wolandnak grat.

a meggyengült/megroggyant Pool idén nem lesz dobogón.

bag 2009.08.16. 19:07:18

wolandnak grat.

a meggyengült/megroggyant Pool idén nem lesz dobogón.

Eastbay1 2009.08.16. 19:08:11

Egyébként meg: Ref r u fckin blind?
Again:)

crouchy 2009.08.16. 19:11:28

@Eastbay1: @bag: ezt hagyjátok már abba mer iszonyatosan szánalmas. igen, pool kikapott egyzser akkro nyilván enm lesz dobogós, tavaly nem volt több ilyen szar mecccsünk is? dehogynem, és mégis másodikak lettünk. De nyilván olyan okosak vagytok, egy meccsből látjátok a szezon végetedményét. Tuti az Arsenal nyer 228-38as gólkülnönbséggel.

Woland 2009.08.16. 19:13:26

nagyon kellemesen csalodtam a csapatban, viszonylag siman nyertunk. : )

a hatvanadik percig a vedekezes is nagyon rendben volt (utana voltak fejetlen momentumok azert).

Carragher-nek is volt megint resze abban hogy ez lett a vege. a 15. percben lefejelte Skrtelt (ugy, hogy a kornyeken sem volt hazai jatekos) es ezutan mindketten eleg szedultek voltak egesz meccsen. meg batortalanabbul mentek fel fejelni (a masodik gol is Carra mellol esett).

az meg mar csak hab a tortan hogy mindket golszerzonk az elso talalatat szerezte : ) es mindketten kameruniak! fel, fel, ti szelidithetetlen oroszlanok!

Eastbay1 2009.08.16. 19:16:10

@crouchy: Pihenj már le:) Lehet, hogy nem tűnt fel, de inkább az a szánalmas, hogy a LIVERPOOL MÉG NEM NYERT PL-T!

bag 2009.08.16. 19:24:00

@crouchy: igen, olvasni kell a csapatról, már a felkészülés is sz@r volt, megspékelve az Atletico elleni hazai vereséggel.
Sérült a fél csapat, nincs védelem, lyukas középpálya-a méregdrága olasz hulladék soha nem fogja pótolni Alonsót.
kiismerhető támadójáték.
de te biztos láttál pozitívumot...

Woland 2009.08.16. 19:34:30

@crouchy:

szerintem igyal meg egy sort, higgadj le es csak azutan irj, megertem hogy ideges vagy, de ha mindig ennyire elborul az agyad ha nem ugy megy a csapatnak mint szeretned akkor kurva hosszu szezonod lesz.

egyebirant a 'nigger' az nem ugyanaz mint a 'zsido' vagy a 'cigany' - (ezek magukban nem serto kifejezesek, hacsak a szokasos 'budos', esetleg 'mocskos' jelzo nem tarsul hozzajuk), ha ezt te nem latod be akkor az sajat magad kritikaja.

shinigami 2009.08.16. 19:40:43

na legalabb ezt az idenyt nem ugy kezdjuk mint a tavalyit :)
mondjuk a legjobb azlenne ha odaernenk a negyedik helyre a wengerjugend elott :)

nagyon halott 2009.08.16. 20:08:21

@crouchy: nehogy már ilyen sok gólt kapjunk! :-)

Woland 2009.08.16. 20:54:37

amugy szerintem Benayoun a Pool egyik legkreativabb jatekosa, nagy hiba hogy csak akkor kezd ha serultek vannak. vele sokkal veszelyesebb lett a Pool tamadojateka.

_alerob 2009.08.16. 22:24:16

Azért erről az "olasz hulladék"-ozásról álljunk már le, mert Aquilani a világbajnok olasz csapat tagja, és hiába nehéz sok embernek felfogni mennyit is ér valójában, akkor is nagyon jó játékos. X. Alonso is nagyon jó és elhiszem, hogy hiányozni fog, de szerintem a Pool drukkerek barátkozzanak meg Aquillanival és ne szidják. Egyébként ha a Pool kiadott érte ennyi pénzt, csak nem hülyék. Szerintem simán helye van a csapatban. Én Juve szurkolóként imádkoztam, hogy igazoljuk le, de a Roma nem engedte nekünk sajnos. És ez szánalmas, hogy Aquilanira kell kenni mindent.. Még nem is játszott ha jól tudom :D:D (Y)

Ez a Nani elég jól tolta ma, szerintem Ronaldo nélkül is a MU a két legnagyobb favoritban benne van. Első fordulóból még tanulságot nem szabad levonni. Ez a Pool vereség ugyanolyan megtévesztő szerintem, mint ahogy az Arsenal ennyire nyert.

Lencse. 2009.08.16. 22:24:24

Úgy látom, alábecsültem az Antikrisztus mágiáját. :) Mindenesetre az egész fordulóból a MU meccsét láttam (parádés volt, kérem, ppharádés), meg az Arsenal első gólját, az szép volt.

_alerob 2009.08.16. 22:25:59

@Lencse.: Ez a fekete csík vagy V alak (már nem emlékszek mi :D) tavaly is a mezen volt?? Jól néz ki

Lencse. 2009.08.16. 22:37:16

Nem volt rajta. (Szerintem kibaszott ocsmány :D) Esetleg az utolsó fordulóban. De nekem rémlik, hogy valami régisulis fűzős megoldást ígérték.

(Amúgy a Manchesternek szerintem hagyományosan ronda meze van, hogy még jobban lehessen őket gyűlölni.)

corporal clegg 2009.08.16. 22:42:14

@Lencse.: Pontosan, mint a Bájernnek :DDD

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.16. 22:45:13

(A Tottenhamtől emlékeim szerint tavaly is kikapott a Pool. Ettől még simán lehet bajnok.)

@Lencse.: "Amúgy a Manchesternek szerintem hagyományosan ronda meze van"

(Látod, ezzel teljesen egyetértek.) :-)

(Remélem, megy a háttérben a Sport2.) ;-)

Lencse. 2009.08.16. 23:03:47

@Csöncsön: (Kösz a tippet, eddig egész tetszetős, amit látok. :p)

Lencse. 2009.08.16. 23:10:40

(Az off offjának az offja, de a lelátón ülő baszk kislány nálam máris bekerült a szezonválogatottba)

Ferguson 2009.08.16. 23:30:28

@Lencse.: "Amúgy a Manchesternek szerintem hagyományosan ronda meze van"

@Csöncsön: (Látod, ezzel teljesen egyetértek.) :-)

Ti miről beszéltek???!!! Szerintem semmivel sincs rondább meze, mint akármelyik másik csapatnak...

corporal clegg 2009.08.16. 23:45:37

@Ferguson: De sokkal rondább. És Szkólsz is ronda.

Lencse. 2009.08.16. 23:47:30

@corporal clegg: Az a kulaszürke rettenet, amit a 98-99-es "menetelés" közben viseltek, azóta is gyakran eszembe jut. :)

Ferguson 2009.08.17. 00:02:42

@Lencse.: a menetelést nem kell idézőjelbe tenni :)

mann 2009.08.17. 00:07:10

@corporal clegg: @Lencse.: @Csöncsön: És ha ebben a mezben születik meg az újabb PL győzelem, májusra ez lesz a világ legszebb meze :p

_alerob 2009.08.17. 01:28:14

@Lencse.: Sajnos az irónia nem volt elég átütő :D

undertow 2009.08.17. 11:04:56

ugyan nem PL, hanem championship, de a palacet kegyetlenül szopatták a bírók a hétvégén:
www.youtube.com/watch?v=ThAqOrYDtkI
hogy ezt hogy lehet benézni? :s

crouchy 2009.08.17. 12:43:05

@Woland:nam azért vagyok ideges mert kikaptunk, hanem azért hogy rögtön utána jön a szokásos undorító magyar világvégehangulat.
amúgy valóban nemugyanaz a nigger, mint a másik kettő, mert a cigók meg a zsidók egym ást nem úgy szólitják, hogy hé cigány/hé zsidó.
@bag: képzeld, néztem én is a felkészülést, láttam hogy ált milyen szarul játszottunk. Alonso elment, helyére jött egy sérülékeny ember, aki majd kiderül hogy boldogul a pl-ben. De hogy nem az a megoldás hogy egy meccs utn kijelentjük, kész vége esélyünk sincs, adjuk fel az biztos. Ráadásul nem az volt hogy villámgyorsan lekontrázak, vagy szépen kijátszották a védelmet, hanem két rögzített szituból gólt lőttek. az első védhetetlen volt(bár mint mondtam az a "helyes fekete srác" szerintem léesen volt, a másodiknál meg a végig koválygó Skrtel meg Carragher eltolta a védekezést. Két hülye, szerintem tipikusan szezon eleji hibából katunk gólt.Mondjuk szerintem meg lehetne próbálni más felállásban, és nem Lucasra kéne rábízni azt amit előtte Alonso csinált. pl egy 4-1-3-2. sztem beleférne.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 13:25:54

@crouchy: Van aki kedvesen kiskurvának/ribinek hívja a barátnőjét, de ha más így szólítja, akkor azt megüti. Erről a niggerezésről valóban le kéne szokni, egyrészt gusztustalan, másrészt dedó.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.08.17. 13:29:37

@crouchy: a szó, amit keresel, a néget. köszi, köszi

ON: A ManU reménytelenül rosszul játszott, de a szezon elején ezeket a meccseket tipikusan elvesztik

A Liverpool reménytelenül rosszul játszott, de a szezonban ezeket a meccseket tipikusan megnyerik

crouchy 2009.08.17. 13:58:23

@donnelly: én ismerek egypár afromagyart, de még semelyik nem ütött le ha leniggereztem. Sőt. Na mind1. Kicsit furcsállom ugyan hogy pont ezen a blogon ez az ami már nem fr bele, de akkor majd mellőzöm.

crouchy 2009.08.17. 14:02:17

am javaslat a tippverseny komolyabbá tételéhez: ha vki 3, vagy annál több gólos győzelmet jósol az egyik csapatnak, ennek ellenére a másik csapt győzedelmeskedik,akkor az illetőt a több száz kommennyi lúzerezés mellet, sújtsuk -2 ponttal.

Woland 2009.08.17. 14:18:12

@crouchy:

szerintem megerne megkerdezned ezen ismeroseidet, hogy megis mit ereznek akkor amikor te 'leniggerezed oket.' azt elhiszem hogy nem utnek le, mert van jolneveltseg is a vilagon, meg egyszem feherkent te sem pattognal egy harlemi zsakutcaban ha egy fekete tarsasag egyik tagja le-crackerezne, de attol meg nem biztos hogy jofejsegnek venned. (vagy helyezd at az egeszet Harlembol Putnokra ha abba konnyebben beleled magad.)

nem ertem hogy miert kotod az ebet ennyire a karohoz. meg azt sem hogy miert lep meg hogy 'pont ezen a blogon' nem fer ez el. azert mert olvashatsz egy par bazmeget meg kurvaeletet? ehhez nagyon alszentnek kell lenni. nagyanyamek ezeknel szazszor cifrabbakat mondanak.

mindegy nem fogom megvaltoztatni a vilaglatasodat, ugyhogy nekem annyi eleg ha itt mellozod.

meg par hete ugyis hivatalbol kedvelnem kell teged 3-meter-peter erkezese miatt. : )

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 14:30:19

@crouchy: Egy afrikai máshogy reagál, mint egy afrikai amerikai. De egyébként sem zsidózunk, se pedig nem cigányozunk, és én még a skótozásért is ütök!;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.17. 14:35:38

@crouchy:

(Én addig egyetértek veled, hogy valóban: a "politikai korrektségnél" nincs undorítóbb dolog a világon. Jellemző, hogy maga a kifejezés is Mao Ce Tung találmánya... Viszont ha _szándékosan_ egy nem korrekt szót használunk, ráadásul olyat, amelyiknek nincs "eredeti" semleges jelentése (a fekete az "néger", nem "nigger") azzal eleve függővé tesszük magunkat a PC-től, és közvetve hódolunk neki. Kicsit olyan, mint azok a modoros írók, akik azzal próbálnak eredetinek látszani, hogy öncélúan csúnya szavakat tesznek az írásaikba.)

crouchy 2009.08.17. 21:01:46

@Woland: nem sértődik meg egyik se nem is esik rosszul neki, és ezt a kifejezést én még soha nem hallottam negatívumként, illetve ha igen, azért tűnt fel negatív színben mert előtte ott volt hogy, büdös/rohadt stb. De akkor ezekszerint van akit sért, ha azt mondom neki nigger, köszönöm, ezt az ér hasznos tudni:)
@donnelly: jó akkor, semmilyen náció és semmilyen vallás nevét nem szeretném látni többet a posztjaitokban.
@Csöncsön: poltikai korrektségtől valóban hányok, viszont eszembe se jutott azért írni niggert, hogy eredetinek tűnjek. Az efféle dolgokat általánosságban leszarom (mmint az eredetinek tűnés- féléket).

am Woland, te elvből kedvelsz minden Spurs-játékost.?

crouchy 2009.08.17. 21:05:06

@donnelly: am az elég vicces lenne ha csinálnátok egyszer, egy teljes mértékben politikailag-korrekt postot. Semmi jobb meg balszélszélső, csupa középső középpályás:)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 22:23:40

@crouchy: Nem beszéltem se nációkról, se pedig vallásokról, én etnikai csoportokról beszéltem;)

A PC poszt amúgy tényleg jó ötlet.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.17. 22:32:10

@crouchy:

(Úgy értettem, hogy csak azért ne légy nem-PC, hogy ne légy PC. Ha elegánsabb azt mondani, hogy "fekete srác", akkor miért mondanád rá, hogy "nigger"? Pont az a visszataszító a PC-ben, hogy meg akarja határozni, be akarja határolni a szóhasználatunkat. Ha valakit sért a "nigger", ne használd. Itt most néhányakat sértette, EZÉRT ne használd itt. Nem azért, mert nem-PC.)

Woland 2009.08.17. 23:19:51

@crouchy:

"te elvből kedvelsz minden Spurs-játékost.?"

egy bizonyos szintig igen, viszont vannak kivetelek, Andy Reid-et peldaul mar akkor is legszivesebben adamcsutkan konyokoltem volna mikor meg a Spurs-ben jatszott (nojo, leirom az okot: az volt az elso dolog amikor megtudta hogy leigazolta a Tottenham hogy elment berugni es belepisalt egy pint sorbe es megitatta egy pincernovel - most a Sunderlandben jatszik, es o az egyetlen dolog ami nem tetszik abban a csapatban).

ja, es mivel meg sohasem hallottad a 'nigger' szot negativumkent, itt a Miriam&Webster szotar velemenye errol: "it now ranks as perhaps the most offensive and inflammatory racial slur in English" es, hacsak nem feketek kozott kerul hasznalatra akkor "a word expressive of racial hatred and bigotry."

nem tudom hogy magyarul ez hogy valtozik at kedvessegge. az hogy viccelodunk egy par nemzeti sztereotipiaval semmi esetre sem ugyanaz mint leniggerezni Jermaine Defoe-t - mi ebben a vicces? ha mar annyira benne vagy a PC-ostorozasban (ami egyebkent szerintem a kilencvenes evek vegen volt utoljara nem-PC : ) akkor javaslom a SouthPark idekapcsolodo reszet, talan te is tanulsz valamit a vegen mint Stan. : )

semmi koze a PC-hez annak hogy arra kertelek moderald magad (hogy masnak ne kelljen, mer hogynezmaki, nem? : ).

crouchy 2009.08.18. 14:46:53

@donnelly: nekünk egyszer tartott vmi zsidó főmuki előadást, ő váltig bizonygatta hogy nincs ilyen etnikum és vallásnak mondta.
@Woland: Te elvből utálsz minden idiótát?:)
Amúgy szótárból inkább ne idézgessünk, mert azokban van jónagy adag baromság. nem gondoltam hogy vicces leniggerezni Defoet, mert mintmár elmondtam, nekem eszembe se jutott h nem mindegy h azt írom h fekete vagy nigger. Lehet h generációs különbség van köztünk, v nem tom mi, majd csinálok egy közvéleménykutastást a az ismerőseim között h ki milyen véleménnyel van erről a szóórol:)
@Csöncsön: persze, ezentúl itt nem használom.
(teszem hozzá, ha nem köttök belém, nem írtam volna le még 10szer:))

crouchy 2009.08.18. 14:47:53

Ja és feka-szó használatát engedélyeziteki? mégiscsak rövidebb:)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.18. 15:05:05

@crouchy: A zsidó az egy olyan vallás, amit etnikailag zsidó emberek vallanak, nagyon nehéz külsősként bekerülni közéjük. Az asszimiláció és az elfogadhatóság miatt mindig erőltetik magukról, hogy nem képeznek különálló etnikumot, de hát kérem szépen, egy sémi nyelvet beszélő, antropológiai jellegzetességekkel bíró sémi népről van szó. De ez a Bibliából is kiderül...

shinigami 2009.08.18. 15:10:24

@crouchy:
hivatalosan vallasi kissebbseg....
mondjuk azt nemtom miert tartjak sertonek ha vki zsido es leirod h zsido (barmifele jelzo nelkul)

crouchy 2009.08.18. 15:11:02

@donnelly: jó én ezzel úgy vagyok, hogy ha egy ember magát málnabokornak tartja, akkor én is málnabokornak fogom.

crouchy 2009.08.18. 15:12:39

@donnelly: nem akarok megint tömegeket megsérteni, de azért a bibliában vannak érdekes dolgok:)

crouchy 2009.08.18. 15:14:38

@crouchy: ja és már jóideje hatalmas OFF természetesen. csinálnám az e-heti off-posztba de ugye..

Pig_Bodine 2009.08.18. 15:16:52

És azt szabad mondani, hogy "Scouse"?
Mert én nehezen tudom sértő mellékzöngék nélkül használni...
Komolyra fordítva (legalább félig): olvastam egyszer egy szociológiai írást a brit futballkultúra és a rasszizmus kapcsolatáról, ahol - ha jól emlékszem - az "I'd rather be a Paki than a Scouse" rigmust elemezték hosszasan.
Amúgy az is érdekes kérdés, hogy egy idegen szó vajon a jelentésével együtt jön-e át a magyarba. Én sem támogatom az "n-szó" használatát, de nem biztos, hogy a Webster definíciójából (amely tapasztalatom szerint valóban pontosan írja le az angol használatot) bármi is következik a szó magyar konnotációira nézve. Alighanem tényleg a magyar anyanyelvű feketéket kellene erről megkérdezni.
Egyébként jól kezdődött a szezon, de még ebből semmilyen következtetést nem vonnék le.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.18. 15:20:02

@crouchy: "a bibliában vannak érdekes dolgok" - első blikkre természetesen, de amúgy kiváló és egyedülálló történeti forrás, ha tudod hogyan használd, miből milyen valós történeti információt lehet kinyerni, amit meg lehet támogatni régészeti adatokkal, más forrásokkal stb.:)
(Sokszor a tartalmi szempontból jelentéktelen információ, a kor embere számára banális dolog sokkal többet árul el nekünk a korról, mintha feltúrunk egy tellt...:))

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.08.18. 15:21:32

@donnelly:
a Biblia egy fasza könyv,
ritka az olyan könyv, amit kétszer is átolvastam.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.18. 15:24:04

@pote: Valóban kurva jó. Akkor is ha forrásként használod, akkor is, ha üdvtörténeti szempontból érdekel, de akkor is, ha csak úgy olvasod.

crouchy 2009.08.18. 15:26:48

@donnelly: ja igen, ez egészen biztos. mondjuk engem ilyen régi korok történelme sosem érdekelt.

crouchy 2009.08.18. 15:28:06

@donnelly: de beszívva a legjobb:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.18. 16:29:36

@donnelly: @pote: @crouchy:

(A Biblia irodalmi szempontból is fantasztikusan izgalmas könyv. Gabriel García Márquez mondta róla, hogy kegyetlenül jó történetek vannak benne, és ezzel én tökéletesen egyet is értek.)

(Vagy Nietzsche: az Ószövetségben olyan méltóságos fénytörésben jelennek meg emberek, amilyet ma már szinte elképzelni sem tudunk. Pedig Nietzsche azért nem pont a zsidó-keresztény kultúra és vallás legelvtelenebb talpnyalója volt...)

Woland 2009.08.18. 17:20:02

@donnelly: @pote:

a Biblia a vilagtortenelem talan legagresszivebben marketingelt konyve. meg ma is talalsz minden amerikai hotelszobaban egy peldanyt : )
vetelytars nelkul lett a vilag legolvasottabb konyve (bar ma mar ez talan nem is igaz). ugye Luther Marton mondta magarol annak idejen buszken hogy 'egykonyves ember' es o tizmilliok peldakepe volt evszazadokig.

donnelly-vel egyetertek hogy a korabeli vallasos szokasok leirasa ertekes tortenelmi forras lehet, de kabe itt meg is allhatunk. inkabb szerintem az erdekes hogy megtudhatjuk mit gondoltak az irok meg megengedhetonek a kamuzas teren (nem a csodakrol beszelek hanem a tortenelemhamisitasrol) mert hihetetlen mekkora kamukat be mertek vallalni akik osszeallitottak. (pl. a nepszamlalas - ami azert mar akkor is sejtheto volt hogy leellenorizheto.)

irodalmi erteke megintcsak kerdeses a szememben, mivel hatalmas szazalekban plagium. a nekem legszebb konyvek mind-mind az Oszovetsegbol valok - amit ugye jobb ha nem nevezunk Biblianak, mert az olyan lenne mintha mondjuk a Backstreet Boys annak idejen feldolgozta volna a Beatles szamainak nagy reszet es most az amcsi tinedzserek nevevel osszefuggesben emlegetnenk a dalokat. a lopast ne legitimaljuk azzal hogy a Biblia iroit dicserjuk az Oszovetsegert : )

amugy pedig logikailag es erkolcsileg (ez utobbi csak azert fontos mert a Bibliarol beszelunk) erosen problemas a munka - ez gondolom nem vita targya. a logikanal sem a fantasy elemekre gondolok, hanem a tortenetszovesre, a hatalmas hezagokra, a karakterfejlodes problemaira.

szerintem is el kellene olvasnia mindenkinek, de nem elsosorban az irodalmi-tortenelmi ertekei miatt. hanem a tortenelem-formalo szerepe okan.

értelmetlen_nevű 2009.08.18. 17:22:09

@Woland: szerintem ez a téma nem ide való. kösz.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.18. 17:26:18

@Woland:

(Abszolút nem értek egyet veled. Egy modern és nagyrészt szerintem elavult esztétika alapján ítélsz el egy olyan könyvet, amely magasan fölötte áll annak az esztétikának, melynek talajáról ítélkezel. De azt hiszem, már megint offolunk...)

Woland 2009.08.18. 17:45:20

@értelmetlen_nevű:

ez nem kerdes : ) de mar itt van es nem en hoztam.

Woland 2009.08.18. 17:49:03

@Csöncsön: tenyleg ne menjunk bele, majd ha egyszer talalkozunk szemelyesen esetleg. ugysem lehet nuanszokra lebontani a velemenyunket. valszeg akkor sem fogunk egyeterteni : ) de az sose baj!

értelmetlen_nevű 2009.08.18. 17:54:11

@Woland: persze, csak azért mondtam, mert a jobbos-balos illetve vallásos-ateista vitákhoz képest az inter vs. juve, vagy a Csöncsön vs. mindenki :) viták barátságos beszélgetéseknek tűnnek. tipikusan az a téma, ahol mindkét fél abszolút elfogult.

Woland 2009.08.18. 18:09:09

@értelmetlen_nevű: jaja, verstanden. be is rekesztem a reszemrol : )

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.18. 19:50:32

@Woland: Még annyit, hogy aki az ókori Kelettel foglalkozik, annak számára ez páratlan, kimeríthetetlen forrás. Aki felszínesen viszonyul hozzá, az csak a kamut látja benne, DE voltak az ókorban is bizonyos esztétikai, stilisztikai szabályok, ami alapján következtetni lehet a túlzásokra, csúsztatásokra. (Pl. ha közölnek egy csatát, amiben 300 ezer emberről beszélnek, akkor egy-két nullát minimum lehúzunk, és közelítünk egy maximális számhoz.)

Nem az a lényeg, amit közölni, sugallni akar a szerző, hanem az, amit önkéntelenül ad tudtunkra. Nem csak vallástörténeti, etnográfiai, hanem társadalom- és jogtörténeti szempontból is nagyon fontos.

Nem a történet a lényeg, hanem az, ahogyan elmondják. Persze lehet, hogy ehhez sokat kell hallgatni klasszikafilológusokat...:)
süti beállítások módosítása