Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hajrá, Barcelona!

2009.05.27. 11:50 nou san trafford

Ma este nem csak az eszement rágózás miatt fog motollaként járni a borvirágos orrú skót szája, hiszen történelmi égés előtt áll az edzőként és emberként egyaránt túlértékelt Sir Hubba Bubba. A döntőbe jutásért vívott harcban alaposan megtizedelt Barcelona ellen az ő hülyeségére már csak a megalázó különbségű vereség miatt lesz szükség, a 2-0 alapértelmezett végeredmény. Mi, Blaugrana-szurkolók, pontosan tudjuk, hogy a napfény cserzette katalán dombok között felcseperedő gyermekek az anyatejjel szívják magukba a bamba, nyaktalan angolok szopatásához szükséges életigenlő mentalitást. Aki egy ocsmány iparvárosban nő fel, és évente csak kétszer fél órára látja a napot, fel sem tudja fogni, micsoda érzés egy gyönyörű város varázslatos utcáin ünnepelni a BL-győzelmet, így arra biztatunk minden manchesterit, hogy Rómából ne hazafelé vegye az irányt, hanem Barcelonába.

Persze, tudjuk mi is, hogy a hátsó alakzat olyan felforgatott összeállításban lép pályára, ahogy még soha, de súlyosan téved, aki azt gondolja, hogy ez bármiféle esélyt adna az angoloknak. Illetve mégis, hiszen óriásit sebez, hogy Dani Alves nem fog vonaltól vonalig rohangálni, és nem lehet ott, hogy pontos beadásokkal találja meg Eto’o-t, de ez minden. A védelem foghíjasságától azért nem tartunk, mert ahhoz, hogy ezt kihasználja az ellenfél, birtokolnia kellene a labdát, az pedig nem fog menni. A megrogyott Barca-védelem vs. Manchester United tökéletes hasonlóságot mutat az eunuch és a szultán legnagyobb csöcsű ágyasának relációjával: ott van, de még sincs ott.

A sima barcelonai győzelemre lakást, kocsit, nyaralót tettünk, és erős volt a kísértés, hogy a lépünket pénzzé téve megtegyük a szünetben_sírni_fog_ronaldo (1,05), a ronney_fejét_lerúgja fergie_az_öltözőben (1,07) és a vidics_összeverekszik_ferdinanddal (1,10) tételeket kötésben. A PL idei legjobb játékosával érkező United (szegénységi bizonyítvány, maximum a Legagresszívebben Előre Meredő Ádámcsutka díját éreznénk jogosnak) számára további rossz hír, hogy Iniesta és Henry 60 százalékos állapotban vannak, ami pont kétszer annyi, amennyire szüksége lenne a döntőben a Barcelonának.



A finálé nagy kérdése, hogy Evrának sikerül-e rommá bombáznia Messit az első negyedórában kiosztásra kerülő, fegyelmező jellegű rácsúszások során. Az biztos, hogy őt kiállítják, ha viszont a vadlábú argentin megússza súlyos sérülés nélkül, akkor reszeltek is a Manchesternek. Igen csalódottak leszünk, ha nem hoz legalább három pontot a kanadai táblázaton (tetszőleges elosztásban), és ha ehhez hozzávesszük, hogy Henry pályafutása során többször csinált hülyét a MU védelméből, mint ahány fröccs legurult Fergie torkán, már meg is van a végeredmény: laza 4-0. Abba már bele sem megyünk, hogy most egyértelműen kiderül, hogy a) a világ legjobb játékosa Messi, b) tényleg csak egy Ronaldo van, a Corinthians csatára.

A válogatottak alapembereit felvonultató csapatok összehasonlításához bőven elég felidéznünk, hogy egyikük megnyerte azt az Eb-t, amelyikre a másik ki sem jutott, aki meg a csapatukból ott volt, az dicstelenül, bukott játékosként nézhette tévén, ahogy Xavi átveszi az Eb legjobbjának járó díjat. Ha Iniesta játszhat, a tipikus cseberből-vederbe helyzet áll elő manchesteri szempontból, hiszen így megússzák, hogy a szép hagyományoknak megfelelően Hleb tízméterenként fúrasson egy kutat az elé kerülő favágóval. További pech, hogy Eto’o valószínűleg újra elbukja a gólkirályi címet és az aranycipőt Forlánnal szemben – igen, azzal a Forlánnal szemben, aki már másodszor nyerhet, mióta megszabadult Manchesterből – a kameruni hedonista életszemléletével pedig összeegyeztethetetlen, hogy ne nyerjen valamit góljaival, ehhez pedig most hatot kellene lőnie. Meg fogja próbálni, ne legyen kétségünk.



Az előrehozott döntőben a vártnál ugyan kicsit jobban megszenvedett a Lyon ellen a Barca, de az idegenben megszerzett döntetlen után hazai pályán már nem volt gond, így simán belefért, hogy a Chelsea ellen Iniesta nyerjen egy rekesz sört Guardiolától, akivel abban fogadtak, hogy egy kapura lövés is elég lesz az erősebbik angol csapat ellen. Ha információink helyesek, most is fut majd egy hasonló fogadás: a BL-ben eddig C. Ronaldo találta el a legtöbbször a kaput (mellé is ő lőtt a legtöbbször), Henry pedig azt vállalta, hogy 17 lövéses hátrányát a döntő végére eltünteti, de csak hosszas keresgélés után talált valakit, aki egy pohár frissen facsart narancslét fel mert tenni ellene.

A rajzfilmválogatott (Shrek, Jar-Jar, Pumukli, komolyan, mintha direkt csinálnák) végleges megsemmisítéséhez ValdeZ azzal járul majd hozzá, hogy a 93. percben kivédi az egyetlen kapura tartó manchesteri lövést, majd tovább folytatja az amőbázást a kapu mögötti fotósokkal. A mérkőzésen egyetlen izgalom várható csak: vajon meglátjuk-e végre, hogy néz ki Puyol arca, ha lelapul a pezsgőtől ragacsossá vált bobtail a feje tetején.

113 komment

Címkék: bajnokok ligája beharangozó bl több mint foci hajrá beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr831146551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dontotti 2009.05.27. 13:34:40

Jó lett. A rajzfilmválogatott résznél hangosan felröhögtem. Persze legyen sok gól, de hajrá Barca!

Mondom ezt, mint Liverpool szurker. :)

Kövi 2009.05.27. 13:37:45

@raoul_duke:
1. Veszel egy korsó sört.
2. Leülsz a haverokkal.
3. Hangosan káromkodsz, ha kihagyott helyzet van.
4. Ha gólt lő a csapatod, üvöltsd artikulátlanul, hogy GÓL!

A meccs végén örülj hangosan, ha a Unitednak szurkolsz, és szomorkodj, ha a Barcának.

Gn · http://www.google.co.hu 2009.05.27. 13:38:51

nekem is ez a kérdésem:
ez most hajrá barca, mocskos, MU, vagy csak egy szimpla rakás fos?

Kövi 2009.05.27. 13:39:22

@raoul_duke: Amúgy ugyanúgy, mint a Győrnek szurkoltál legutóbb, csak a Hajrá magyarok!-ból hagyd ki a magyarok-at, a Hajrá Csajok!-ból meg a Csajok-at. :)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.05.27. 13:41:52

Kulturáltan is lehet véleményt nyilvánítani, vagy legalábbis itt úgy kellene, de hogy ők is értsék: minden kedves szarozó kolléga elmehet a bús pi*ába! Az egy dolog, hogy most éppen nem a te csapatodat szopkodja a szerzőgárda, de hidd el, lesz olyan is. Innen már csak egy lépés a szerzők kurvaanyázása, mert nem úgy viszonyul a dolgokhoz, ahogyan azt te elvárnád. Ide azért jönnek az emberek, hogy humoros megmondást és olykor megdöbbentő baromságokat olvasson, amin jót lehet nevetni. Aki nem vevő erre, az más, politikailag korrekt oldalakon elégítse ki az igényeit!

Ez nekem a véleményem erről a második napba nyúló szarozásról.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.27. 13:45:31

Nos valóban United cinkelősre sikeredett inkább, mint Barca magasztalósra, de a három cikk közül ezen röhögtem a legtöbbet. "Sir Hubba Bubba" :-D!

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.05.27. 13:54:31

szerintem jó lett, nekem is eszembe jutott, hogy mocskos MU-nak is elmehetne, de azért volt itt elég fényezés is. a hlebes résznél azért felszisszentem :)

BK 2009.05.27. 14:02:41

"Az előrehozott döntőben a vártnál ugyan kicsit jobban megszenvedett" (apró ki mosoly, mindjárt rátérünk a Chelsea-re, gondolom én) "a Lyon ellen a Barca" (nagy-nagy röhögés :-D)

amúgy érdeme nézni Bede tumblr-jét, ráélt a döntőre már a srác. :) http://bedemarton.tumblr.com/

és hajrá Barca!

raoul_duke 2009.05.27. 14:02:51

@Kövi: kösz, a technológia megvan. Nekem inkább az a kérdésem, hogy hogy kell úgy szurkolni egy angol csapatnak, hogy közben nem fordul ki az ember gyomra. Úgy, hogy "inkább ők, mint a Barca"?

Asszem nem lesz ebből meccsnézés :).

balu11 2009.05.27. 14:03:25

@mexicola: ámen! csak egyetérteni tudok.

de még mindig nem segített senki, hogy kinek szurkojak este, ha alapvetően egyik csapattal sincs bajom, elimerem az erényeiket, stb.

Everred 2009.05.27. 14:05:24

"aki egy ocsmány iparvárosban nő fel, és évente csak kétszer fél órára látja a napot, fel sem tudja fogni, micsoda érzés egy gyönyörű város varázslatos utcáin ünnepelni a BL-győzelmet,"

Házi feladat: hol is rendezték az 1999-es Bajnokok Ligája-döntőt? :-)

Titi120 2009.05.27. 14:05:53

Sir Hubba Bubba. :D - ez jó, ezt lenyúlom. :)

A Manu - szurkesz haverom csesztetéséhez úgy érzem hónapokra elegendő mennyiségű muníciót szereztem a tegnapi és mai posztokból. :)

i.g. 2009.05.27. 14:09:18

Szívemből szól ez az írás, bár én tartok attól, hogy a MU begyötör egyet, szöglet után a 17. percben és után ismétlődik a Chelsea-meccs bár a 87. és a 93. perc között Messi hozná a hosszabbítást.

flimo13 2009.05.27. 14:11:20

Oké, értem én hogy most a blog barcás hülyegyere csinált egy vigyori postot, amit nem kell komolyan venni, de ha mégis az se baj mert lesz egy jó kis flame ami generálja a reklámletöltéseket, de az érdekelne, hogy hány született katalán is van a Barcában, csak mert "Mi, Blaugrana-szurkolók, pontosan tudjuk, hogy a napfény cserzette katalán dombok között felcseperedő gyermekek az anyatejjel szívják magukba a bamba, nyaktalan angolok szopatásához szükséges életigenlő mentalitást."

kroos 2009.05.27. 14:12:47

Jól emlékszem hogy tavaly se volt Hajrá Mu-post?

Everred 2009.05.27. 14:14:11

@kroos: van még hat és fél óra, szóval idén még lehet.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.05.27. 14:14:15

Szerintem nem lesz ennyire sima. Az angolok biztosan megpróbálnak fojtós focit játszani, és hajlandó vagyok épeszű összegben lefogadni, hogy a világ legtetűbb játékosa itt is rúg gólt. Persze jó volna sírni látni, az mindig feldobja a napomat.

szferi 2009.05.27. 14:14:49

@mexicola: szerintem a kommentem mind szellemiségében, mind nyelvezetében passzolt az íráshoz. nálad lesz a hiba.

Flankerr 2009.05.27. 14:19:11

Sir Hubba-Bubba és az utolsó bekezdés mindent vitt..:)
Még azt is enyhíti h. munka miatt nem tudom élőben nézni.. hogyazak.büd.roh.an.........:(((((((((((

lonicera 2009.05.27. 14:19:49

boldog ember, akinek örömöt okoz, ha sírni lát egy másikat. igen, minden MU meccs előtt elsüti valaki ezt, de aztán valahogy csak nem jön össze soha...

viszont a poszt vicces volt:)

Mufasa 2009.05.27. 14:21:14

MU poszt meg a holdon? Sírni fogtok, gecó :)

szétbaszta a izét az óriásrobot 2009.05.27. 14:21:17

Eddig oké, de mi van a Hajrá, Manchester! poszttal? Tavaly sem volt, ha jól emlékszem.

@szferi: Abból a szempontból feltétlenül, hogy megmutattad, milyen egy rakás szar.

tvonline - ma este BL döntő - nézd online! · http://tvonline.blogter.hu/340886/mtv1_m1 2009.05.27. 14:21:23

Ha esetleg valaki nem lesz ma este tévéközelben, de nézné a meccset:

http://tvonline.blogter.hu/340886/mtv1_m1


amúgy a poszt nem tetszik nekem sem
(pedig hajrá barca)

Mufasa 2009.05.27. 14:21:48

Mu poszt meg a holdon? Sírni fogtok, gecó :)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.05.27. 14:23:00

@Stoney Hill Billy: "Henry lesz a nyerőember "?
Majd ha Pl-t nyer a Wenger!
:-)

Amúgy a UTD sima 3-1-el megy ma este....

szferi 2009.05.27. 14:26:08

@szétbaszta a izét az óriásrobot: te is sokat tettél hozzá az eddigi kommentekhez...

Francescoli · http://smints.blog.hu/ 2009.05.27. 14:29:15

OFF:
@flimo13:
összeállítástól függően 1-3-mal több, mint ahány angol (nem manchesteri!) a MU-ban... :-)))
És a 9 éves korában odakerülő Messi-gyereket (vagy gyerek-Messi-t) nem is számoljuk...

ON
amúgy meg lelke rajta, ha valaki ilyen dolgokon képes felhúzni magát. Én speciel magamban ugyanolyan jókat röhögtem a Barca-fika íráson is. Igazából egy dolog a fontos az esti meccsen: a névbitorló hülyegyerekről derüljön ki végre, hogy a tavalyi Golden Ball-t kizárólag a marketinges- és a divat-lobbi támogatásával kapta meg... :-)))

Tika_ 2009.05.27. 14:30:19

@balu11: én is (csak egyetérteni tudok)
@raoul_duke: "Asszem nem lesz ebből meccsnézés :)." ámen!
@flimo13: wikipédia a te barátod. csak annyi a csavar, hogy nem a Barcelona lapot kell lesegetni, hanem az FC Barcelona 2008-2009-es kerete oldalt

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.05.27. 14:30:32

@szferi: Szerintem a rakás szar az, ami belőled jön ki a retyón. Ez egy iromány, ami neked nem tetszik, de attól még nem egy rakás szar. Ki vagy te, Havas Henrik?

Bocs, hogy téged találtalak meg, csak nekem nagyon nem tetszik ez a hozzáállás, ami már egy ideje jelen van itt, ha éppen fikázzák egyes komentelők csapatait. Én komolyan csak Matula BA-oklevéllel engednék be ide embereket...

Ronal-d'oh! 2009.05.27. 14:32:23

Hol a Hajrá, MU? Kétszer egymás után már elég komoly szánalom lenne nem megírni. Egyszerűen már az se volt egy szimpatikus lépés, hogy tavaly nem volt, mert azért az egyszeri MU-s olvasó, de szerintem minden klubszimpatizáns örül annak, amikor egy BL döntője előtt jönnek a Mocskos, ill a Hajrá! posztok.

JMC 2009.05.27. 14:33:03

Azért az agyonistenített Henry-ról érdemes tudni, hogy francia, és pályafutása elég jelentős részét töltötte a ködös Albionban. Iniesta se igazán spanyol, ahogyan Eto'o vagy Messi vagy épp Piquet vagy a többi, nomeg az angol csapatban is vannak szép számmal nem teljesen angol játékosok, szóval egész pontosan mi köze a két csapatnak az angol illetve a spanyol nemzeti 11-hez?

Az meg való igaz, hogy Valde[b]z[/b] nagymester a kapuratartó lövéseket elég szép számmal fogja, de a kapu mellé tartókat közel hasonló számossággal engedi a kapuba jutni...

szferi 2009.05.27. 14:36:38

@mexicola: semmi gond! :)

Az angoloknak szurkolok nyilván, de a MU nem a csapatom. az emberként túlértékelt, mocskos iparváros, angolok szopatása stb. szófordulatok után nem tudom, mi a bajod a rakás szarral. A cikk meg azért nem tetszik - többek között - mert nem arról szól, ami a címben van. szánalmas, hogy a hajrá barca posztnál is csak a mut fikázza a szerző, az idevágó poénokat tegnap kellett volna ellőni.

Üzenem a reklamálóknak, hogy MU dícsérete valószínűleg - érthető okok miatt - holnapra halasztódik :)

szferi 2009.05.27. 14:39:34

@pote: elnézést! (remélem nem bántottalak meg:))

tvonline - ma este BL döntő - nézd online! · http://tvonline.blogter.hu/340886/mtv1_m1 2009.05.27. 14:44:17

Hajrá jó foci!

(mert sajnos simán benne van, hogy szar lesz a meccs)

SamS 2009.05.27. 14:51:53

"Üzenem a reklamálóknak, hogy MU dícsérete valószínűleg - érthető okok miatt - holnapra halasztódik :) "
Valami ilyesmire számítok én is :)

Fejlődő Szervezet 2009.05.27. 14:53:19

"...b) tényleg csak egy Ronaldo van, a Corinthians csatára."
Há' mióta mondom!
Valdez ma vállal egy lepkét, úgy érzem.

Boodler 2009.05.27. 14:55:56

@nekedX:

"Hol a Hajrá, MU? Kétszer egymás után már elég komoly szánalom lenne nem megírni."

Ha nem lesz, akkor nagyjából addig lehetett komolyan venni a blogot. Szvsz.

(Remélhetőleg) addig is egy érdekes olvasmány:
uk.eurosport.yahoo.com/football/jim-white/article/8695/

Sorry, ha dupláztam, beadott valami hibaüzenetet.

RealMathius 2009.05.27. 15:03:16

Ez vicces volt, legalább annyi valóságtartalommal, mint a Mocskos posztok! :)
Sajnos dögunalmas meccset és sima 2-0-ás MU győzelmet prgnosztizálok.

Specled 2009.05.27. 15:17:15

Kedves NST!
Bátor, optimista cikk, well done...Jól vagy ez így, semmi baj. Az egészséges önbizalomban mi MU szurkolók sem vagyunk híján..Amúgy a két rúgott gól a Barcának abszolút reális, most aláírnám..Tudniillik mi hármat rúgunk egy óriási meccsen ami valóban történelmi lesz, minden szempontból, nagyon reméljük szerintem mindannyian.Tőlem távol áll,hogy viccelődjek e nagyszerű csapaton mint ami nektek van. Tisztelem, becsülöm őket meghajlok tudásuk előtt..De ma este nem lesz ellenszerük a True Red Devils ellen.Ma sem..Lehet, hogy ipari gyerekek vagyunk, a napos se sokat láttuk de egy valamiben hibázik amúgy remekül megfogalmazott cikked.."fel sem tudja fogni, micsoda érzés egy gyönyörű város varázslatos utcáin ünnepelni a BL-győzelmet" De bizony tudjuk..nagyon is tudjuk..Az érzés itt lüktet bennünk lassan 10 éve amikor 99' ben volt szerencsénk BL t nyerni drága hazátokban..A napfényes Barcelonában..Mi már nyertünk Bl-t itt...TI -még nem, és ma sem fogtok..
További szép estét:)
Specled

balu11 2009.05.27. 15:28:22

túl sok negatív (és nem feltétlenül úriember módban megfogalmazott) kritikára adna alapot a hajráMU-poszt elmaradása... remélem a kedves NST nem adja meg ezt a lehetőséget...

szóval akkor: Hajrá MU?

pelydzs 2009.05.27. 15:29:06

Hát srácok én Barca fan vagyok, de szerintem ma elkenik a szájukat az MU-sok... :-(

BEAC1898 · http://beac.blog.hu/ 2009.05.27. 15:29:44

nyerjen az MU 4-3-ra és azt a hármat rúgja az Iniesta - ezt szeretném.

Sath 2009.05.27. 15:38:05

csak egy dolog számít nekem ma este. Barca rúgja az első gólt.
Egyrészt sztem ez garantálná az "álomdöntő", "történelmi párharc" és stb kifejezések beteljesülését.
Másrészt akkora man u-nak ki kell támadnia, és amelyik csapat kinyílik, legyen angol vagy teheráni, az elég könnyen bajba kerülhet ez ellen a Barca ellen. Másrészt egyszer végre kiderülne, hogy a "Barcának nem megy angolok ellen" dolog hogy néz ki más felállásban, mint ahogy eddig kellett végignéznünk(szenvednünk).

Sath 2009.05.27. 15:40:05

@Sath: a 2dik "másrészt"-et értsd "harmadrészt"-nek

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.05.27. 15:44:21

mé van ez a sünözés NST lap helyett, pont ilyenkor kell blog.hu karbantartani, és ha karbantart, mitől jön be a cikk, nemvágni...

várni viszont a hajrá mu cikket :-D Amellett, hogy ez király lett!

Parser 2009.05.27. 15:58:51

Szuper foleg az eleje

Hidalgo 2009.05.27. 16:03:43

annyira nem szeretem az MU-t, hogy csak '99-ben tudtam örülni, mert a fritzeket még náluk is jobban utálom. és bár spanyol fanatik vagyok, az ilyen értékelhetetlen hozzáállás miatt nem tudok a Barcának szurkolni. most hogy belegondolok, ha van der Saar 91. perces fejesével nyernek a pudingok, jól fogok aludni. ülj le egyes!!

BK 2009.05.27. 16:08:42

@Hidalgo: at értékelhetetlen hozáállás mit jelent? :-)

killerbee 2009.05.27. 16:19:02

@kroos: ha mar quasimodo szobakerult:

http://www.suedkurier.de/storage/pic/dpa/sportsline/bilderdestages/3521947_1_jpeg-2kbx3913-20090526-img_21359112.original.large-4-3-800-370-0-2582-1656.jpg

amugy meg sima cimvedes lesz, nem is kerdeses.

Hidalgo 2009.05.27. 16:20:24

@BK: hát nem is tudom. rendben, hogy a posztíró inkább a Barca győzelmének örülne, de esetleg sportszerűbben is kifejezhette volna magát. nem mintha védeni akarnám azt a kis takony Cét, de ha csak a puszta tényeket nézzük, és eltekintünk az Ő hozzáállásától a pályán (kivéve a mozgását, cseleit és góljait), tehát az esés-kelést, hisztit, stb, akkor mégiscsak a világ (egyik) legjobbja jelenleg. lehet, hogy Francescoli csak viccölt, de a marketing és divat lobbi mellett, talán az a durván 50 rúgott gól is szerepet jáccott a Zaranylabdába'. és nem értem ezt az istentelen Messi imádatot, jó jó, meg ügyes, meg minden. de ettől eltekintve, olyan rohadt unszimpatikus, mint mondjuk az effemberg volt. na jó, talán ez kicsit durva, nem akarom sértegetni szegény argentint... :)

org 2009.05.27. 16:24:48

Sírni fogtok, de szép az írás. :)

BK 2009.05.27. 16:42:22

@Hidalgo: szerintem csak azt gondold át újra, hogy született egy Mocskos Barca!, egy Mocskos MU!, egy Hajrá Barca! é egy Hajrá MU! poszt is gyors egymáutánban. és akkor fuss neki újra azzal a komolysággal. :)

EMU 2009.05.27. 16:56:22

Végülis az emberek a gyengébbekért szorítanak többnyire, és ebben az esetben nincs min csodálkozni, hogy a posztoló a Barcának. Nem elfogultság ez, hanem a puszta tény: a Chelsea lefutballozta a Barcát mindkét meccsen, a Barcelonának momentuma nem volt. Lehet ezt szépíteni, de tény, a Barcelona vitorlájából a Chelsea simán kifogta a szelet. Az más kérdés, hogy egy nyilvánvaló csalással megfosztották őket a továbbjutástól. De a MU jelenleg jobb, mint a Chelsea. Tippem 3:0, vagy 4:0 a MU-nak, ezeket a játszótéri 40 kilós mikiegereket ezzel a labdasimogatással meg kötögetéssel könnyedén megeszik, át fognak rohanni rajtuk, ahogy egy férficsapattól az elvárható a tilitolis pepecselők ellen. A Barca még a félpályánál fogja keresgélni a puha törlőrongyot, amivel a labdát szokták fényezni oly sok hozzánemértő futball rajongó nagy örömére, még ott fognak csicsázni a 40 kilós középpályásaik, amikor már kettőt betol nekik a MU lendületből. Ez nem foci, amit a Barca játszik, ez kiscsoportos foglalkozás, semmi férfias nincs benne, ebben az évben egyetlen komoly csapattal találkoztak, azok ellen egyből csak bírói csalással mentek tovább. Nem szurkolok a MU-nak, de ha ennek az operett brigádnak nem rúgnak hármat legalább izomból, ahogy kell, akkor vége a futballnak. A Puyol meg inkább kabalaállat, mint komolyan vehető hátvéd, kedves figura, de hagyjuk már, hogy mit tud, meg micsoda védő, már 5 éve is komoly labdarúgó hülyét csinált a seggdugaszból.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.27. 16:58:43

@buntus: nálam mindenképp te vagy A meccs embere :)

EMU 2009.05.27. 17:02:52

Ja, és az egész írás totál olyan, mintha az illető nem is látta volna a Chelsea elleni meccset. Lehet szidni a Chelsea-t, utálni is, meg oligarcházni, de hogy a Barcelona azt sem tudta Messistől, mindenestől, hogy milyen sportágban vannak, az biztos. Néhány tökös, jó fizikumú futballista ezt a Barcelonát a lepkesúlyú középpályájával eltünteti, a MU-ban a visszalépő csatár is úgy fogja elvenni a labdát bármelyik csenevész Barcástól, mintha az oda lett volna neki ígérve. Nem lesz itt tilitoli meg kicsiben okosan, illetve lesz, mint a Chelsea ellen, a félpályánál, de ott meg kit zavar, ha a Barca végigjáratja negyvenszer oda-vissza a labdát, hogy minden játékosa kicsit dédelgethesse a labdát?

Hetvenkedőkatona 2009.05.27. 17:03:26

Nehogy aztán sírás legyen a vége, mint a Milán ellen volt egy visszavágón, amikor a félpályán sem tudtak átjönni ezek a MU-s csodagyerekek... Sok múlik azon is, hogy a bíró mit és mennyire enged, a cicázós spanyolok megehetik a angolokat, viszont a keménykedés is bejöhet... Erre jó válasz lesz terianri, akinek van némi angolos tapasztalata...márha játszik.
Ja és a jó és szép foci miatt: hajrá Barca!!!!!
Olléééé-olllááá!!!!!!

EMU 2009.05.27. 17:09:17

Jó és szép foci... Te szent ég! Szurkoljatok a Barcának, senkinek nem fáj, de találjatok már valami más mesét, mert ez nem igaz. A Barca focija kiderült a Chelsea ellen, mennyit ér. Férfiatlan, gyáva focijuk van, ügyes kis pöcsökkel, de ésszel felálló védelem ellen ez a labdasimogatás semmit nem ér, láttuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.27. 17:09:22

@Hetvenkedőkatona: Na ezzel a kommenttel teljesen egyetértek. Sok múlik a bíró fölfogásán, ha hagyja az ízlés szerint angolos kemény játéknak vagy sunyi durváskodásnak nevezhető brit védekezést, akkor szar lesz a Barcának, de ha az elején kioszt néhány sárgát a technikás barcelonai legényekt fegyelmezni kívánó gránitkemény MU védőszekció tagjainak, akkor a vörösök tocsoghatnak a fosban.

Lencse. 2009.05.27. 17:09:34

@Hetvenkedőkatona: Na igen ha van valaki, aki tudja, hogyan kell makkra buktatni a vörös ördögöt, az Titi barátunk. Egye fene, legyen 7:1, ő megérdemel egy BL-döntős gólt.

EMU 2009.05.27. 17:12:01

@Hetvenkedőkatona: "Nehogy aztán sírás legyen a vége, mint a Milán ellen volt" - ugyanezt mondanám én is, 4:0.

_KingJack_ 2009.05.27. 17:15:27

Barcelona - MU 1-2 (Gólszerzők: Eto'o ill. Ronaldo, Tevez)

Majd holnap vegyük elő ezt a tippet, sztem akkor is megállja a helyét! Ha meg nem akkor jót röhögünk rajta:D

Lencse. 2009.05.27. 17:16:56

@EMU: Bele a közepibe. :))

EMU 2009.05.27. 17:27:00

@Lencse.: a 4:0-t a MU-nak gondolom, Gardiolának volt már ilyesmiben szerencséje a Milan ellen, most is hasonló zakót fog próbálni sztem. Akkor is az ment, hogy a Cruyff féle Barcában folyik a labda, mint a takony, csak éppen nem tudták elvinni a Milan tizenhatosáig. A Chelsea ellen sem ment, sztem most sem fog. A MU 10 emberrel labdaszerzésre játszik, nem fog itt tologatni a Barca, ráadásul fizikailag az MU messze felülmúlja a Barcát.

Lencse. 2009.05.27. 17:28:08

@EMU: Elsőre is értettem, azért gratuláltam a pengés válaszhoz. :)

_KingJack_ 2009.05.27. 17:31:43

@EMU: van erre esély szerintem is, amit mondasz. A Chelsea védekezésénél a MU-é fényévekkel jobb, márpedig a katalánok azzal se sokat tudtak kezdeni. Amiben Guardioláék esélye van, az az hogy ez egy döntő, ami azért mindig teljesen más műfaj, és könnyen elviheti a hév a MU-t is....
Ha ez egy elődöntő lenne, akkor sima angol továbbjutást várnék.

Dani Kalifornia 2009.05.27. 17:37:50

@EMU: Te mért nem a Mocskos Barcába ontod ezeket a kommenteket?:)

EMU 2009.05.27. 17:41:57

Nem szurkolok senkinek, remélem jó meccs lesz, az MU-t abszolút komolyabb tudású csapatnak gondolom. Én szeretem azt a futballt, ahol a védekezés magas szintű, nem bírom az ilyen középiskolai 3:2 meg 4:3 körüli eredményeket, mert ott komoly gondok vannak a játékkal, hiszen a védelmek ennyi gólt csak igen alacsony minőséget hozva kaphatnak. A Barca komoly védelemmel nem képes mit kezdeni, nincs alternatívája a futballjuknak, nincsenek variációs lehetőségeik, gurigázni tudnak, de ez komoly, fizikailag is felkészült csapat ellen ma már nem elég. A MU szíjat fog hasítani a hátukból, de ezt nem a durvaságra értem, mert a MU messze nem az angol csontzene csapata, a labdaszerzésben zseniálisak, ehhez közel kell állni az ellenfélhez, ez meg a Barca típusú játékot keresztbe is vágja egyből, tehát a Barca sztem csak a szerencséjében bízhat és hogy elkerülnek egy kiadós zakót. Na megyek a Hajrá MU-ra, ott is le van írva, mi a gond ezzel Barcával.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.27. 17:47:58

@EMU:

Sok véresszájú MU-szurker (és Barca-gyűlölő) megfordult már ezen a blogon (űztem is szócsatákat néhányukkal), de te vagy eddig a legvéresszájúbb.

Mindezt egy "Nem szurkolok senkinek" kommentkezdéssel.
:-DD

EMU 2009.05.27. 17:48:50

@Lt. George: Mert nem utálom a Barcát, sőt szeretem, van is egy Barcás Laudrup mezem, de éppen ezt fejtegetem, hogy tévút ez a fajta játék és nem tetszik ez a fityfaszkodás ezekkel az apró emberekkel, sztem ha elhiszik, hogy nagyon jó a csapatuk, akkor évekre vissza fognak esni hosszú távon, mert becsapják önmagukat, most kijött a lépés ebben az évben, de ezt a játékot nem nehéz hatástalanítani. Mondok egy banális dolgot, de sztem ebben megvan a lényeg, elég ha egy játékos megdugja a másik feleségét és ezek után nem szívesen passzolnak már egymásnak, és meghalt a csapat. A Barca játéka egy olyan háló, ami ha kiszakad, ki lehet dobni, semmire nem jó. Márpedig ha nem hagyják őket labdát dédelgetni, vége a tudásuknak. És ezt tényleg látni lehetett mindkét Chelsea meccsen. És az MU jobb most!

Dani Kalifornia 2009.05.27. 17:52:52

@EMU: Szerintem ezeket a három dolgos posztba kéne nyomnod, ezek a posztok pont a már vicces szintű elfogultságról szólnak:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.27. 17:58:03

@EMU:

Ez hülyeség, ez a "ha nem hagyják őket labdát dédelgetni". A labdabirtoklás a Chelsea ellen is megvolt, sőt még inkább, mint a spanyol kiscsapatok ellen.

Egyszerűen mindenki kifújt addigra a kulcsjátékosok közül egy brutális bajnoki sorozat végére. Hogy mást ne mondjak: ha Dani Alvés csak felét hozza a Stamford Bridge-en annak, amit tud, sima három a vége a Barcának... Ne gondold, hogy ő tényleg nem képes tízből legalább kétszer jól beadni középre a lasztit...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.27. 18:01:54

@_benito: nézz a szemembe és úgy mondd, h nem a te alternatív nicked buntus! de ne pislogj!

EMU 2009.05.27. 18:05:15

@Csöncsön: A labdadédelgetés önmagában kevés, a Chelsea ellen mire volt jó? Semmire. Ha nincs egy csaló bíró, most nincs ez a poszt. Ettől függetlenül látható volt, hogy ha idejében odalépnek nekik, akkor a tizenhatosig nem jutnak el. Az meg kit érdekel, hogy a 150 centis középpályásaik a felezővonalon hússzor körbejáratják a labdát? Azzal mire is lehet jutni a mai futballban? Brutális bajnoki sorozatra pedig pont a Chelsea-vel szemben ne hivatkozzunk már, mert megmosolyogtató... Dani Alves meg a többiek éppen annyit játszottak, amennyit engedtek nekik...

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.27. 18:08:08

Hajrá Barca! Egy skót menyecske angolnak nem szurkolhat:-)

értelmetlen_nevű 2009.05.27. 18:08:15

@Csöncsön: "ha Dani Alvés csak felét hozza a Stamford Bridge-en annak, amit tud, sima három a vége a Barcának" :DDD

Most erre azt kellen válaszolnom, hogy a Bayernt is csak óriási mákkal sikerült megvernetek. Ha Lell formában van, simán lő egy mesterhármast, nem beszélve Ottl-ról, akit végig pihentettünk, mert nem gondoltuk, hogy szükség lesz rá. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.27. 18:12:15

@EMU:

A Chelsea számára már nem volt tétje a bajnokságnak, a Barca viszont sorra játszotta a rangadókat, végig az alapcsapattal, szerda-szombat ritmusban. Bőven lett volna lehetőség, ha élesek a játékosok. Dani Alvés kb. hússzor kapta töktisztán a labdát a Cselszkij 16-osánál. Friss állapotban ezekből legalább tíz-tizenöt gólhelyzetet teremt.

Különben is: a Chelsea-meccs kapcsán ne feledjük a Camp Nouban rendezett találkozót, amely elképesztő katalán fölényben telt, a kékek a félpályán alig mentek át, és hát ugye ott is volt egy tiszta 11-es, amit a játékvezető nem adott meg. Ráadásul ugye 0-0-nál, az első meccsen. Ha abból gól van, az egész visszavágó máshogy alakul...

EMU 2009.05.27. 18:15:45

@értelmetlen_nevű: :) Ez kurva jó volt, nagyot röhögtem, és igen...

EMU 2009.05.27. 18:21:15

@Csöncsön: Igen, nagyanyámnak meg áramszedője volna, ő lenne a trolibusz. Azt meg nem mondhatod komolyan, hogy a Barca véres verejtékkel tartotta magát a bajnokságban, már februárban fizettek a fogadóirodák a bajnoki címükre. Ugyan már... Meg ezt a spanyol bajnoki idényt is hagyjuk, egy normális formában lévő csapat nem volt, nemzetközi kupákból hullottak ki, mint a vakolat, de mindegy is, Barca hozta, amit kell egy ilyen formátumú csapatnak kell ilyen helyzetben, de a BL-ben nem volt komoly meccsük, ami volt, azt elcsalták nekik, bajnokság meg totális nyugalomban telt számukra, nem volt épkézláb spanyol csapat ebben az idényben rajtuk kívül.

EMU 2009.05.27. 18:23:53

@értelmetlen_nevű: Sőt a Wolsburg jobb csapat, mint a Barca, mert ők ötöt rúgtak a Bayernnek egy héten belül.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.27. 18:30:47

@EMU:

Ez a legigaztalanabb közhely, amit a Barcának föl szoktak róni.

Jellemző ódon, aki így érvel, azt semmilyen tény nem tántorítja el igazától. Például a "leggyengébb csoport" mítosza. Hiába cáfolta meg az élet látványosan a Sahtar UEFA-kupa győzelmével, azért csak nyomjátok, nyomjátok...

CR7 2009.05.27. 18:42:36

@Csöncsön: Azt be kell látnod, hogy a Dinamo London ellen, már nem a ti kezetekben volt a döntés. Londonban tíz emberrel + egy norvéggal mag hat tonna mákkal jutottatok el Romába.
Én persze azon kevesek közé tartozom aki jobban örült a Barcanak, mint a Chelseanak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.27. 18:51:02

@CR7:

Persze, ordas nagy szerencse is kellett a Cselszkij ellen. De az nem igaz, hogy a két meccs alapján sokkal jobb lett volna a Chelsea.

CR7 2009.05.27. 18:51:52

Sziasztok jó szurkolást mindenkinek. Viszlát.

Hetvenkedőkatona 2009.05.27. 19:18:05

@EMU:
Kicsit félreértettél...én a két évvel ezelőtti milánói meccsre gondolok, amikor Kaka szerintem csúcsformában volt, akkor úgy emlékszem, egy esős estén eléggé gyengén játszott a mu...

Hetvenkedőkatona 2009.05.27. 19:28:10

Ja és még mielőtt valaki megint cselszinszkíííjjezni kezd:
A Barca - sajnos - kicsit leszálló ágban van, talán az ő általuk diktált tempótól, kicsit el vannak fáradva, a mu meg tán február óta felszálló ágban (bár a Livi azért megütötte őket), ennek ellenére én nem látom olyan verhetetlennek a mu-t (lásd portó elleni meccs), ahogy sajnos a Barca sem az. Nálunk sajna, ha nincs meg a kedv, akkor elmegy a meccs, namost a BL-döntőre azért remélem felszívják magukat.
Ja és a cselszkííjj: pont edzőváltás után, nagyon motivált szakaszban kapták be őket, a játékstílusuk meg marhára nem fekszik nekik, de eredményes volt, lássuk be. És akkor mi van? Mákkal nem lehet továbbjutni? Nem abból a két meccsből kell következtetést levonni, hanem a szezonból, a szedett-vedett csapatból egy - az utóbbi években egyedülálló - játékszisztémát és színvonalat hozott ki a Pepe gyerek. Engem az Ajax totális futballjára emlékeztet, egy világlegjobb Messiével, Iniestájával és Xavi-jával, a kiegészítő emberek meg: juhéééé! Micsoda foci...
Ettől persze simán nyerhet ma a mu, de a szép foci, amiért érdemes nézni, pl. nekünk magyaroknak, akiknek volt Puskásuk meg Kubalájuk, az már nyert. A mu megnyerheti, de a Barca már megnyerte. Ja és hiába a mu a leggazdagabb, asszem itt olvastam, hogy most a Barca a legnépszerűbb. Szerintem itthon is.
Olllléééééééé-olllááááááá!!!

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.05.27. 19:48:20

Naaagy Madrid szurkoló vagyok, de ez nem akadályoz meg abban, hogy ennek a varázslatos Barcelonának szorítsak ma este. Őszintén remélem, hogy nem torkollik a meccs állóháborúba...

hokuszpk 2009.05.27. 23:14:59

na vegre egy szakerto poszt :D)

Frigo 2009.05.28. 08:57:40

Prófécia lett a posztból...

Hidalgo 2009.05.28. 09:37:53

BK: a hajrá MU posztot még nem láttam. de a tegnap esti meccs fényében inkább el se olvasom. ilyen játékért már serülőben is 1000 fekvőt kell nyomni. teljesen megérdemelt volt a barca győzelme.
süti beállítások módosítása