Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétközi jóslatok torzó - Premier league, 33. forduló

2009.04.21. 19:47 pote

Hét meccs lement már a krisztusi korú fordulóból és a két elődöntőt is lejátszottak a Wembley-ben. Ma és holnap a kupacsapatok próbálják meg pótolni bajnoki hiányosságaikat, de nem lehet azt mondani, hogy tingli-tangli meccseket kapunk az unalmas hétköznapokra. Rögtön kedd este két topnégyes csapat feszül egymásnak, majd szerdán megrendezik - kicsivel kisebb téttel - az FA kupa idei döntőjét és még egy régesrégről elmaradt meccset is pótolnak. Tovább után a tippjeink, amit ha okosan használtok (értsd: ellene fogadtok), akkor akár meg is gazdagodhattok belőle.
 
Liverpool - Arsenal 1-0
A vasárnap egyik győztese - a biciklistákon kívül - a Pool volt. Azon kívül, hogy pihenhettek (bár, biztosan ők is szívesen kipróbálták volna, hogy tényleg olyan-e a Wembley gyepszőnyege, mint amilyet a Margitszigeten a Palatinus és a Sportuszi között találunk), nekik semmi másért nem kellett szorítaniuk, mint a két ősi rivális lehető leghosszabb csatájának, ami be is következett. Most meg újra adva van a feladat, hogy legalább huszonnégy órára pascalokat tegyenek a MU játékosainak vállára. Az Arsenal legyőzése nem ígérkezik megoldhatatlan feladatnak, hiszen Van Persie és Adebayor sérült, és az Ágyúsok szombati teljesítményétől sem hinnénk, hogy Torresék összecsinálták magukat.
Ölig nagy csalódás volt Wengerék produkciója, különösen a vezető góljuk megszerzése után. Semmi átütő erő, mint az elmúlt hetekben,  a védelmük meg extra ciki volt. Már az is jelzésértékű lehetett sokunknak, hogy Malouda saját kútfőből gólt szerez valaki ellen, de az igazi bizonyítékot nem az Old Spice, hanem a második Chelsea-gól jelentette nekünk. Nincs mese, vissza kell sírni Gallast, mert Silvestre a szombati produkciójával már csak a Csúcsfejek következő részébe férne be, focipályára ez nem való. Fabianski meg olyan fogalmatlan, hogy helyette még Robinson is előrelépés lenne kapusposzton. Most sem változott az egyenlet, Arsenal = kapusprobléma.
A Poolnál Gerrard most sem játszhat, mi mégis hazai sikert várunk, mert
1) szeretnénk nagyon szoros befutót a PL-ben
2) a Chelsea ellen sem volt a pályán, mégis ment nekik a játék.
Harmadiknak írhattuk volna, hogy mert a rangadókat idén zömében megnyerik, de ez igaz az ellenre is. Vagyis faintos meccset várunk, jobbat, mint amilyet az Emiratesben produkáltak.
 
Man Utd - Portsmouth 3-1
Hogy ez is pikáns csata legyen, ahhoz nem kell más, mint sok keleti fűszer, meg egy tökös Pompey.
A meglepetés sem lenne meglepetés, mert a MU lassan két hónapja nem játszott jól egyfolytában fél órát, a vendégek meg javuló formát mutatnak. Van der Sar és Ronaldo visszatérése, Rooney esetleges játéka azért garancia lehet a sima MU sikernek. Most mi is ezt várjuk, mert tavaly is tükörsimára sikerült ez a bajnoki, amit volt szerencsénk személyesen is megtekinteni, és volt akkora mákunk is, hogy jókor nyomtuk meg a record gombot:
 
A bajnoki címvédő botlását a következő hétre vizionáljuk.
 
Chelsea - Everton 1-1
Ők azok, akik sikerrel vették a Wembley kertésze által állított akadályokat, és május 30-án kékbe öltöztetik a stadiont. Mindkét csapat fáradt lesz, de a hazaiak azt fogják gondolni, hogy a liverpooliak jobban, és erre rá is fognak faragni. Hiddink tanítványai ezzel a pontvesztéssel fognak kiszállni a bajnoki címért folyó csatározásokból, aminek - a szurkolóikon kívül - Barcelonánban sem örülnek. 
 
Tovább nem is szaporítjuk a szót, mert lassan útjára indul az Anfielden a labda, és addig még nekünk is haza kell érni.

333 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr811078415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

undertow 2009.04.21. 20:22:55

lassan visszakeresek mikor tippeltetek utoljára chelsea győzelmet. mostanában nem gyakran, az tuti. gyanítom máskép festene ez, ha pénz is lenne a tippek mögött :)

Ferguson 2009.04.21. 20:50:03

És pool botlást mikorra vizionáltok, kedves pote? :) ManUtd 4ever

fromdtod 2009.04.21. 21:03:27

hihetetlen ez a stadion...

mujure 2009.04.21. 21:04:32

mi volt ez az ötös meg a tizes? mert lemaradtam a riporterről és nem értettem

nils_h 2009.04.21. 21:24:25

nem tud valaki adni egy jó streamet? nekem egyik se működik, pedig ha jól érzem igen nyom a pool...

tamass 2009.04.21. 21:29:54

Eh, egy mar beakadhatott volna :-(

nils_h 2009.04.21. 21:39:59

nahát... első kapuralövés?

tamass 2009.04.21. 21:40:05

Nabazz, csak osszeugyeskedett a vedelem egy golt

capor_ 2009.04.21. 21:41:00

mascherano nagyon bealudt....

Viszlat 2009.04.21. 21:41:40

Nem tudom mit adtak Fabianskinak, de én is kérek belőle... már megint mit védett reflexből, hihetetlen.

tamass 2009.04.21. 21:51:00

Ez tipikusan az a meccs, amikor semmi sem sikerul, az Arsenal egyetlen tamadasa meg persze a folso kapufarol rogton beakad...

sepsta75 2009.04.21. 21:51:23

mekkora meccs ez a pool-arsenal,anyááááááááám!

mujure 2009.04.21. 21:52:59

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: köszi szépen. amúgy jó kis meccs, és ahogy a setanta-s riporter mondta volt: nemcsak az arsenal drukkerei örültek a gólnak...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.04.21. 21:53:05

Érdemtelenül vezetünk, a Pool sokkal jobban pörög. Legalább Fabi jó napot fogott ki, egyenlőre.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 21:54:29

Gerrard hiányában mintha hajlamosak lennének egymás posztjára csúszni a játékosok, gyakran egymást zavarják, már a Chelsea-meccsen is feltűnt. Persze lehet, hogy túldimenzionálom és csak a nagy akarás miatt van.

Nekünk kéne vezetnünk, ez egyértelmű. Benayoun nagyot játszik. Nehéz lesz, remélem ha arra kerül a sor, Rafa N'Gogot és nem Babelt hozza be; ez a meccs neki lenne kitalálva.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 21:56:05

1. Arsa :-D
2. Fabianskit nem bántani, a Rreal ellen is jó volt, én a hétvégén nem láttam, szóval nekem nem meglepi, hogy most miket fog :-D
3. GOOOONEEERS!!!!

+1. Könyörgöm, valaki vegye meg Bendtnert a nyáron, sírok minden labdaérintésénél, annyira fogalmatlan.
+2. Nasri viszont :-DDD

Lencse. 2009.04.21. 21:56:30

@Ferguson: Szia Fergie, figyeled, Benitez a bajnokságot is feladta?

VVega · https://debugme.eu/ 2009.04.21. 21:56:40

@peter135: kit érdekel, amíg vezetünk? :D
C'mon You Gunners!!! A második Bendtner bal térdéről pattan majd be, a kegyelemdöfést pedig Dudu adja a végén :D

poolfanati 2009.04.21. 21:58:15

a sky sportnál gerrard ott szakértőként öltönyben:D
vártam hogy azt mondja, hogy hiányzok a csapatból de nem mondta:D

poolfanati 2009.04.21. 22:00:33

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: torres és kuyt is jó! visszagondolva mascha védelmi hibája volt az egyetlen hiba eddig, erre rögtön kihasználják.:(

poolfanati 2009.04.21. 22:01:47

@poolfanati: "a sky sportnál gerrard ott szakértőként öltönyben:D"
oké, rájöttem hogy ennek a mondatnak nincs értelme:D a sky sportnál gerrard a szakértő.

Lencse. 2009.04.21. 22:02:24

@poolfanati: Elég jó anyagból gyárthatták az idegeit, ha ilyenkor mikrofon mögé mer ülni. Én igencsak 18+ műsort produkálnék, azt hiszem. :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.04.21. 22:03:44

@VVega: lehet is ilyen játékkal vezetni, de meccset nyerni az Anfielden nem nagyon. Azért remélem összejön, de ahoz fel kéne ébrednie a középpályánknak (Denilson takarodj!).

Lencse. 2009.04.21. 22:04:18

Nem nagyon tudok belekötni a Liverpoolba most. Nekiestek az Arsenalnak, mint hülyegyerek a nutellásüvegnek, elvileg kétszer egymás után nem szívhatják meg így. Elvileg.

Masch - nahát.

poolfanati 2009.04.21. 22:09:45

na ezt szedd ki a sarokból te buzi lengyel:D

tamass 2009.04.21. 22:10:00

Feeeeeeeeernandoooooooooo

capor_ 2009.04.21. 22:10:27

na visszakaptuk a védelmi hibát :)

Viszlat 2009.04.21. 22:13:29

@Lencse.: kint ez nem szokatlan, mostanában, hogy Joe Cole sérült, rendszeresen ott szagért a Chelsea meccseken pl.

capor_ 2009.04.21. 22:16:41

góóóóóóóóóóóól

tamass 2009.04.21. 22:18:46

De megerdemelte a golt a Yossi gyerek...

capor_ 2009.04.21. 22:18:46

remélem meg lesz ma is a négy. :D:D
Főleg hogy az arsenal nagyon bizonytalannak tűnik.

faragatlan · http://www.faragatlan.hu 2009.04.21. 22:18:49

Hihetetlen, hogy Benayoun milyen értékes csapattag lett.

poolfanati 2009.04.21. 22:19:42

lemaradtam a második gólunkról.
valaki elmesélné milyen volt?

tamass 2009.04.21. 22:21:18

De megerdemelte a golt a Yossi gyerek...

tamass 2009.04.21. 22:28:28

En megmondom mi a baj... az hogy Skrtel a kispadon uldogel

capor_ 2009.04.21. 22:28:56

na ez igazi ágyús gyerek...

Viszlat 2009.04.21. 22:29:00

Hűű. Ez se volt kis gól... brutálisan eltalálta.

tamass 2009.04.21. 22:30:44

Ezt nem hiszem el...

faragatlan · http://www.faragatlan.hu 2009.04.21. 22:32:37

Basszus.
Tényleg ez lenne az antifoci? ;)

Viszlat 2009.04.21. 22:32:49

Nagyon csodálkoznék ha ez maradna a végeredmény.

nils_h 2009.04.21. 22:33:06

ez jobb, mint a Take That :)

Viszlat 2009.04.21. 22:33:31

@Viszlat: Na mire leírtam, 3-3. :))

TaDaM87 2009.04.21. 22:34:38

egyezzünk meg döntetlenben.

tamass 2009.04.21. 22:35:09

Uristen, mi van ma itt megint

Tika_ 2009.04.21. 22:35:31

Csöncsön, ezt még neked is nézned kéne... ;)

poolfanati 2009.04.21. 22:35:31

kapus kell a nyáron:D

rowi 2009.04.21. 22:37:16

a 3ik biztos enm reina sara volt, konkrétan gólpasszt kapott az orosz a védőktől, de mire ezzel végzek már 3-3...muhaha

nils_h 2009.04.21. 22:39:14

@poolfanati: Az Arsenalnak meg kell vagy 5 védő a nyáron...

United82 2009.04.21. 22:39:25

mekkora meccs:)
Azt azért MU szurkerként meg kell jegyeznem hogyha a United így menne előre mint a Pool mostanság akkor tök nyugodt lennék..elképesztő ahogy mennek szinte leszegett fejjel egy perc kihagyás nélkül...idén nálunk ez hiányzik...

és a sok angol focit utáló meg...azért mostanában az angol rangadókon elképesztő játék és színvonal van

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.21. 22:42:54

A futball ünnepe ez kérem tisztelettel.

Gibbsnek kellett volna védenie végig...

tamass 2009.04.21. 22:43:25

Vazze, nem kifejeltek a golvonalrol

fromdtod 2009.04.21. 22:44:57

de ennyi futball ünnep??? és a vérnyomásom?

ChapMan (törölt) 2009.04.21. 22:45:11

remélem az Arsenal talál még egy gólt, hogy kicsit kaparja a gesztenyét a MU-nek:D

nils_h 2009.04.21. 22:45:21

@saiid: háát, amit az Arsenal védelme művel, azt nem éppen az. Egymást rugdossák labdával :)
De Arshavin gólja pl. parádés volt!

fromdtod 2009.04.21. 22:50:23

többet nem nézek focit

United82 2009.04.21. 22:50:34

ARHSAVIIIIIIIIIN:):)

rowi 2009.04.21. 22:51:31

itt egy 4-4 ott egy 3-3...unalmas rangadók mi?

ChapMan (törölt) 2009.04.21. 22:51:50

erről van szó

Benítez előveheti a cetlijeit, és lenyelheti őket

TaDaM87 2009.04.21. 22:52:00

ARSHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

tamass 2009.04.21. 22:52:06

Ezt keremszepen beszoptuk es kezdhetunk gratulalni az MUnak a bajnoki cimhez

fromdtod 2009.04.21. 22:53:33

na jó egy kicsit még néztem 4-4!!!!!

poolfanati 2009.04.21. 22:53:58

arra jöttem rá, hogy nekem ez a szép támadó foci amit csinálunk nem tetszik!
játszuk újra azt a kurva célfocit és legyen meg a 3 pont!!!

poolfanati 2009.04.21. 22:54:54

most komoly hogy megint egyenlítettünk?:D

ChapMan (törölt) 2009.04.21. 22:55:17

4-4 ez is jó, mindkét oldalon amatőr védelmi hibák, ez kell a MU-nek

nils_h 2009.04.21. 22:56:03

sztem ilyen egyszerűen nincs is.

poolfanati 2009.04.21. 22:57:19

én tuti hogy megteszem a kövi pool rangadót 4-4-re:D
uccsó forduló, pool vs spurs 4-4:D

rowi 2009.04.21. 22:58:12

röviden összefoglalva: muhaha

Ferguson 2009.04.21. 22:58:21

LooooL :D Azért magunk között szólva ennek az arsenal-nak szégyen a védelme. Benayoun góljánál nem hiszem el, h nem tudtak takarítani. Remélem mi is megszórjuk őket a BL-ben, viszont a mi védelmünk talán jobb a pool-énál (pool védelem 4 meccs, 11 bekapott gól ez is vicc...). Holnap és hétvégén nyerni KELL! Hátha a pool idegenben is botlik...

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.21. 22:58:29

Továbbra is tartom magam ahhoz a kijelentésemhez, hogy ez maga volt a csoda. Uramatyám mekkora meccs.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 22:58:31

Azt a reszelős k***** k**** anyját mekkora meccs.


És vazz Arsa négy gólt rug az anfielden, és vazz nem nyerünk.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.04.21. 22:59:35

Mekkora meccs, te jó ég. És nyerhettünk volna, ha van Touré mellé még egy normális belső védőnk :((((

Viszlat 2009.04.21. 22:59:35

Mókás egy meccs volt, de a vége igazságos.

poolfanati 2009.04.21. 22:59:51

@Ferguson: mi legalább játszuk a focit!
igaz ez most kurvára nem vigasztal:D


grat a játékosainknak!
és grat az arsenalnak! igazából a nagy faszt grat:D grat arshavinnak!

TaDaM87 2009.04.21. 23:00:00

szórjon csak meg a mu is 2-3 góllal

aztán kaptok 4et ti is muhaha

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 23:00:42

az antifutball újabb diadala lett volna ha nyerünk, nem igaz, okostojások?

(látott valaki ismétlést itt a végén Diaby érintéséről?)

papercut 2009.04.21. 23:00:48

Azta!!! A védelmünk egy vicc volt, de Arshavin.... 4 gól az Anfielden, valami hihetetlen! Remélem a 'Pool lesz a bajnok, nálam kiérdemelték!

nils_h 2009.04.21. 23:01:08

@Ferguson: aláírom, ez az Arsenal védelem nevetséges volt, nem igaz, hogy amikor vezetnek a 9x-dik percben, akkor négyen álldogálnak a 16 vonalán, miközben 4 támadó van a tizenhatoson belül.
De azért az összehasonlításhoz érdemes hozzátenni, hogy a pool a MU-nak is berámolta a négyest, meg a Cselzinek is...

poolfanati 2009.04.21. 23:01:11

jaj de jó hogy benajun nem bankárnak ment:D
és jaj de kár hogy arshavin nem valami orosz gengszter lett:D

Woland 2009.04.21. 23:01:36

Arsavin az isten, Benayoun meg az egyszulott fia.

jo meccs volt meg kell hagyni ; ) az az edzo aki megfosztja Arsavintol a csapatat es a kozonseget kotelet erdemel! : )

Lencse. 2009.04.21. 23:01:54

1. Kimondom: a világ legjobb fociját jelenleg a Liverpool nyomja. Nincs ellenvetés.

2. www.youtube.com/watch?v=G1A_uSEjTIQ

3. Sok sört az angol foci barátainak. :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.04.21. 23:02:23

három-háromnál levánszorogtam a tévéhez, de nem számítottam rá, hogy látok még két gólt. bazz, sokat hagytam ki. gratula mindkét csapatnak!

rowi 2009.04.21. 23:02:24

ez vajh' mi a Poolnál? Hillsborough emlékhónap? csak azért is derogál feladniuk...respect

Glory 2009.04.21. 23:02:31

kemeny volt. bar igazan kihuzhatta volan mar az arsenal. nah mindegy. jobb hogy csak 1 pont a poolnak es nem 3, bar szerintem ez tul sokat nem szamit. a mu nem mehet pontegyenlosegre mert a golaranya kisse szarabb. remeljuk a pool meg dob el pontot, ahogy a chelsea is , mi pedig elkezdjuk hozni a meccseket mostmar. eleg volt 1 honap hullamvolgy.
grt mindket csapatnak hatalmasat jatszottak

20LEGEND 2009.04.21. 23:02:56

Na, ezután a Liverpoolosok nem szólhatnak, ha a United meccsen kicsit több a hosszabbítás. A második félidőben gyakorlatilag nem is állt meg a játék, ez a köcsög Webb meg 5 percet hosszabbít. Mindegy, jó ez így is, Arshavin fantasztikus.

Viszlat 2009.04.21. 23:03:24

@Lencse.: mínusz védelem, mert elég égő amit ma produkáltak. :)

Lencse. 2009.04.21. 23:03:34

Az év csapata pedig a Stoke City.

capor_ 2009.04.21. 23:04:07

Jó meccs volt, de most boldogabb lettem volna egy unalmas 1:0-val...

poolfanati 2009.04.21. 23:04:48

basszus képzeljétek már el ha játszik gerrard, van persie és adebayor!
8-8-ig meg se álltak volna a csapatok:D

poolfanati 2009.04.21. 23:06:32

@20LEGEND: szerintem ezt a meccset elnézte volna még mindenki egy óráig, szóval kár hogy egyáltalán lefújta a bíró a meccset.

nils_h 2009.04.21. 23:07:22

@poolfanati: vagy képzeljük el, ha Bendtner nem játszik. Ja, az pontosan ugyanilyen lett volna :)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.04.21. 23:07:59

@20LEGEND: Volt hatvan gól, azért hosszabbított ennyit. Amúgy az Arsenal a győzelmet nem érdemelte volna meg ezzel a fos játékkal, Arsavin nélkül sima vereség.

poolfanati 2009.04.21. 23:08:36

@nils_h: :D
vagy ha nincs fabianskinak jó napja...

Ferguson 2009.04.21. 23:09:17

Ezért szeretem én is az angol focit :), bár megjegyzem, h ez inkább eszetlen rohangálásra hasonlított, ahol 8-szor kaput találtak a felek, mint focira. Ha olyan erősen támadsz, mint a pool, akkor tuti lősz gólokat, főleg, h az ellenfélnek nincs normális védelme. Ugyanakkor védekezni is kell. A pool az utóbbi időben támadócsapattá vált, igencsak kétséges eredménnyel. 4 meccs a chelsea elleni meccs óta, 1 gy 2 d 1 v. Ha kiegyensúlyozott lenne a csapat, min. 1 győzelemmel több lenne nekik. Benitez szerintem qrvára nem örül ezeknek a gólfergetegeknek...

Lencse. 2009.04.21. 23:09:43

@nils_h: Szerintem egész jól szűrt a középpályán, Xabi Alonsoval együtt jól akasztotta meg a támadásokat.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 23:10:25

Nem tudom megfigyeltétek-e, de a big 4 védelmei közül mind kifulladt a szezon végére - a támadók meg szaladnak tovább, mintha szeptember lenne, és ontják a gólokat, kiahsználva a fáradt / tartalékos / lelkileg megtört védelmeket. Ez a meccs is, a 8 gólból legalább 6 egyértelmű védelmi hibából lett (és persze mint tudjuk a tökéletes védelem a maradék kettőt is hárította volna), mindkét edző folyamatosan a hátsó ötösöket osztotta, de cserélni azt nem tudtak, mert nem volt kit. Szóval ezekszerint a fociünnephez ez kell: harmadik védelmi sorok az első támadósorok ellen :-DDDD

És a vicc az, hogy amellett, hogy most felállva ugrálnék az ablakban, ha nyerünk (vezettünk 1-0ra, 3-2-re és 4-3ra is!!!), ez a döntetlen, ez a 4-4 nekünk rang, és a L'poolnak szívás - pont mint ősszel a T'ham meccs volt, fordított előjellel.

Hát innen csókoltatok mindenkit, hogy aszongya az arsenal nem tud küzdeni, meg nincs bennük szív. Arsa persze kiemelkedőt nyújtott, meg védelmi hibák, de Fabianszki nálam második legjobb a négy gól ellenére, és Nasri, Song, Cesc, folyamtosan nyomták a szépet és jót. Gibbs is okés srác (lesz két év múlva :-D), de Touré az egyetlen tényleg épkézláb véőnk, és mint tudjuk azért ő sem a világbajnok szint - így a Pool ellen azért nem volt reális győzelemben bízni. Nem is bíztam, 2-2 volt a mittomén melyik threadben jelzett tippem - sokkal közelebb, mint Pöte :-DDD

Na jó, próbálom abbahagyni a remegést.

Ekkora meccs vazz...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 23:10:53

igazából ha ebben a szellemben nyomjuk végig a hátralévő 5 meccset, akkor nálam a Liverpool lesz a bajnok, akármi is történik.

macca17 2009.04.21. 23:11:55

tíz évet öregedtem, megyek nyugdíjba...
ezért lehet nagyon szeretni ezt a csapatot. nálunk most a két szélső védó volt ergya, fabionak egy értelmes labdája nem volt (leszámítva a gólpasszt arshavinnak:), akinek kijött a lépés, ma egyszerűen mindent belőtt. grat neki.

Ferguson 2009.04.21. 23:11:56

@morphine: nana, ezzel vitatkoznék. A manu védelme megint összeállt végre...

VVega · https://debugme.eu/ 2009.04.21. 23:14:38

@mexicola: kerekem lenne gurulnék ;)

Védőt kell venni, Silvestre-t, Ebouét meg eladni a picsába.

rowi 2009.04.21. 23:15:11

@Ferguson: ezzel én megvárnám a jövő keddet (szerdát?)

sporttárs 2009.04.21. 23:15:14

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Jaj, ezt olyan szépen írtátok már a BL-es 4-4 után is, faszán megfeledkezve az ellenfelekről, akik semmivel sem küzdötek kisebbet. Sem a Chelsea, sem az Arsenal. Úgyhogy akkor ők is bajnokok, oké?
:)))

(Amúgy meg vigasznak kevés szerintem. Húsz év, és továbbra is semmi. Pedig idén tényleg úgy tűnt... Na, várjuk meg a Manchestert.)

Everred 2009.04.21. 23:15:23

Ha idén a United lesz a bajnok, azt annak köszönheti, hogy a védelme a nagyok közül a legritkábban produkál efféle meccseket...

De ez óriási volt, elképesztő, kábé 20 évvel lettem öregebb. Szegény Silvestre, lassan egy elefánt gyorsabban fordul, mint ő...

By the way, nagyon szívesen megnézném még egyszer Fabregas gólját, ami ugye az ötödik lett volna...

poolfanati 2009.04.21. 23:15:54

@Ferguson: a poolnak most kurvára kéne a mu védelme, a munak meg kurvára kéne a pool támadósora:D
nekünk kurvára kéne a rohadt 3 pont, nektek meg meg is lesz.:D

kdb0413 2009.04.21. 23:15:58

ez a mai hatalmas meccs volt, csak azt sajnálom hogy a kedvenc csapatom fosztotta meg a poolt a bajnoki címtől, legalábbis én nem látok már rá sok esélyt (pedig inkább látnám a poolt az élen mint akár a a Chelseat akár a MUt)

az Arsenalra ráférne néhány védő Touré mellé, igaz ezen a meccsen Gibbs nekem nagyon tetszett, de könyörgöm mi az istent akarunk egy Silvestrevel???

Arshavinra pedig nem lehet mit mondani, ezerszer inkább ő kell a csapatba, mint egy általam most megnevezni nem kívánt portugál nyálas kis ...

ja igen Diaby labdaérintése engem is érdekelne, bár akkor megkérdezném azt is hogy mi van Bendtner góljával (szerintem simán egyvonal volt) és érdekelne a végén Fabregas gólja is

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 23:16:25

@Ferguson: Egy meccsre ja. Mi sem kaptunk gólt a rrealtól ugyanezzel a hátsó alakzattal minus Sagna. Plusz volt honnan újra összeállnia a falatoknak, tehát rátok is igaz amit mondtam - legfeljebb hamrabb kezdődött, mint a többieknél.... mintha nektek is 4-et rugott volna a pool, nem... ?

crouchy 2009.04.21. 23:17:22

Most felvilágosítok mindenkit: megint Benítez a hülye. Azt mondta még a Dinamo meccs előtt hogy Istanbul emlékének felidézése segítheti a csapatot. DE AZ DÖNTETLEN LETT BAZMEG!

dust12 2009.04.21. 23:17:34

Ez mekkora meccs volt... Kár, hogy a védelmünk + Denílson egy szar volt. Arshavin nagyon nagy, Nasri, Fabregas, Song nagyot küzdött (azé' mellel esernyő...). De egyébként tényleg nem érdemeltünk volna győzelmet. Szerencsére a Pool védelem se volt a csúcson. Na, én is megpróbálom abbahagyni a remegést.
GO GUNNERS!!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.21. 23:17:48

aztabetyárját:)

-igazságos.
-megvertük magunkat.
-a pudli verte magát meg.
-mu a bajnok.
-wenger átigazolási politikája megdőlt.
mi a töknek veszünk 17éves ébenfekete játékost, -vagy majd 40éves tetű lassú idegenszívű védőket?
-angol foci mindörökre.
-arshanal:)
-2-3 évente van egy játékosunk, aki 4et vág a pudli otthonában
-mindenki készülhet a BL-re
-ez az 1 pont sokat érhet a végén
-jó angol szurkolónak lenni
-bontok egy sört, EGÉSZSÉGETEKRE!

Üdv, ymy - szomorúan boldog vagyok, de a foci ünnepel:)

macca17 2009.04.21. 23:18:54

kapuralövések: 26-8, ténylegesen: 14-4. vaz, ennyi helyzetből muszáj (lett volna) többet kihozni...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 23:19:11

@morphine:

én máshonnan közelíteném meg a védelmek kérdését: az ellenfelek esetében ilyen nyomás alatt, amit a Liverpool rájuk helyez, nagyon kevés védelem nem törne meg. a Liverpool védelmére meg rendszeresen átragad a támadóhevület: a két szélsőhátvéd esetében ez alap, Agger szintén sokat megy előre, de ma Carragher is a másik térfélen töltötte a meccs felét. szinte az érződik rajtuk, hogy ha még hátul is vannak, a védekezést kellemetlen és alapvetően nem helyénvaló állapotként élik meg.

Ferguson 2009.04.21. 23:20:04

@morphine: mikor volt az már, amikor a pool négyet rúgott nekünk...? Nagyon régen szerencsére. Utóbbi két meccsen megint red wall volt, remélem folytatódik.

@poolfanati: egyetértek :)

@rowi: szerdán lesz a bl meccs első felvonása

kdb0413 2009.04.21. 23:20:34

@mexicola:
ha már fos játékról beszélsz meséld már el hogy melyik meccset nézted, köszönöm

crouchy 2009.04.21. 23:20:47

és ténlyeg nagyon szép dolog az erkölcsi győzelem, meg a szezon-legjobb meccsei díj, de megint úgy tűnik sikerült eltöketlenkedni a bajnokságot.. Amúgy valaki kérdezze már meg Mascheranot, Arbeloát és Fabio Aureliot, hogy ugyan miért mindegyiknek ma jutott eszébe szerencsétlenkedni? Mert nagyon ügyes fiú ez az Arsavin, de 3 egyéni hiba volt 3 gólja - egy csapathiba a 4. Nálunk ez azt hiszem fordítva van.

poolfanati 2009.04.21. 23:20:47

ha arshavin rúg egy négyest a munak is uccsó előtti fordulóba, kizárt hogy a mu néggyel vagy többel válaszoljon.
és lehet hogy kurva kevés erre az esély de a 4-4 nem csak a pooltól függ, az arsenalnak se az első volt már idén.

macca17 2009.04.21. 23:22:29

@kdb0413: naja, de akkor érdekelne, h az első félidőben 0-0nál torres felrúgásáért hol a bünti, meg hol maradt silvestre két sárgája (3 arbeloáé). szal lehet ezeket sorolni, csak felesleges. a bíró a játék része :)

crouchy 2009.04.21. 23:22:43

amúgy mikor volt az uccsó meccsünk amin 4 gólnál kevesebb született?:)

crouchy 2009.04.21. 23:24:32

jah és még egy utolsó dolog: Ezen a meccsen jól megfigyelhető volt, hogy miért van sok olyan hülye bíró aki hátrébbrendeltet minden szabadrúgást (a még hülyébb előrébb) fél méterekkel. Mert ha nem csinálja, jön egy Fabregas szerű nyávogós fasz, és reklamál.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 23:24:47

@imici77: Azért azt ne vedd el a védelmünktől, hogy a győzhetetlen szezon óta a leghosszab veretlenségi szériában vagyunk és a szpíker olyat szólt a meccsen, hogy miénk a legkevesebb kapott gól a PL-ben - bár gondolom ez e meccs előtti stat. Touré és Gallas remekül megértették egymást tavaszra, és a szélek is jók voltak, csak mostanra kidőlt mindenki a francba, a második sor meg nem második az elsőhöz képest, hanem ötödik :-(((

Igen. Bendtner el, 25-27 éves, tapasztalt de hosszú távra megoldó védők (kettő is!) be, és meg is vagyunk. Jövőre dara, ez a középpálya beszarás, és annyi góllövőnk van, hogy mindenki talán még nálunk sem lehet sérült.... :-)

crouchy 2009.04.21. 23:25:26

@poolfanati: Fulham. Az 4 gólosnak számít:)

crouchy 2009.04.21. 23:27:16

Na egy legutolsó dolog: Kedves Arsenalosok. Mi a tökömért küzdöttetek? bajnokságra idáig is 0 esélyetek volt. Miért nem pihentetek bl-re? Menjetek a francba!:)

capor_ 2009.04.21. 23:27:19

Kiváncsi lennék, hogy közületek hányan hisznek abban, hogy a MU következő hét meccséből kettőt el fog veszíteni a liverpool pedig minden hátralévő meccsét megnyeri... Sajnos megint rá lehet kezdeni a már megunt lemezre, hogy "majd jövőre". De azért remélem nem így lesz...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 23:27:43

@sporttárs:

a Chelsea-meccs világos, ott arról volt szó, amit írsz.

de ma, bár nem akarom elvitatni az Arsenal érdemeit, nem éreztem rajtuk azt a hatalmas küzdeni akarást. egyszerűen nyugodtabbak voltak, és vannak olyan zseniális játékosaik, akik tudnak élni a lehetőséggel, amit az ellenféltől kapnak (mind a négy góljuk ilyen volt). igazából meccs közben volt egy olyan érzésem, hogy ha Arshavin kicsit jobban tud angolul, akkor simán nyerünk: mintha nem tudták volna megértetni vele, hogy számukra nem ez az év meccse.

poolfanati 2009.04.21. 23:27:49

azt hiszem most sajnálja mindenki hogy nem barca-pool BL elődöntő lesz...
a 4-4-re 1,25 lenne a szorzó:D

poolfanati 2009.04.21. 23:28:27

@crouchy: ez nem az arsenal volt hanem arshavin.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.21. 23:29:00

@morphine: van vmi abban, amit mondassz, de 2 kozepso vedovel nem lehet vegigjatszani egy szezont... denilson is el...

macca17 2009.04.21. 23:32:47

@sporttárs: felőlem legyenek :)
csak ne a mu :)
meg azért a pool mindkét meccsen ott volt

crouchy 2009.04.21. 23:33:12

@poolfanati: miért és ő nem az Arsenalban játszik? Amúgy ha jobban belegondolok, igazán nem is küzdöttek. csak előrejöttek, mi odaadtuk Arsanak az meg belőtte. Kezdem azt hinni, hogy ezeket a négynégyeket saját magunkkal játsszuk.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 23:34:00

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

ja, és mindennel együtt ezt a meccset, a helyzetek és a játék képe alapján bizony nyernünk kellett volna, ez gondolom mindenkinek világos. ha csak a két gólvonalról kiszedett labdára gondolok, de hát a statisztikák is magukért beszélnek.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 23:38:31

@imici77: világos, a két további védőt a jelenlegiek mellé értettem - Gallas és Touré nem rosszak, ha van verseny a posztért akár még jobbak lehetnek, Gibbs nekem ígéretesnek tűnik Clishy és Sanga is tudják hozni a szintet - szóval ők mind maradjanak, és melléjük kellenek még váltó emberek.

Denilson? Nem tudom, de tény, nem egy Vieira :-DDDDD

poolfanati 2009.04.21. 23:40:07

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: az első félidőben vezetni kellet volna mondjuk 3-1-re.
mert azért a 2. félidőre fabianski is megadta magát.
és szerintem a védőinknek meg reinának kurvára nincs önbizalma. tudom hogy rafa 8 gól után se cserélné le szegény reinát, de már nem az igazi.
(persze kurva sokat tett a klubért, szóval távol álljon tőlem hogy azonnal menjen.)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.21. 23:44:33

@morphine: egyetertek!!! :))) de amilyen makacs wenger, ugysem igazol... de most almodozzunk tovabb!!! :D

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.21. 23:44:58

@poolfanati:

szerintem tévedés tendenciát látni Reina teljesítménye mögé. legrosszabb esetben is szimpla formahanyatlás, de tartom, hogy a hátsó alakzatunknál ez pszichés: egyszerűen ők is abban vannak, hogy megyünk előre és gólokat rúgunk; ha jön az ellenfél, az csak egy furcsa átmeneti állapot, amin gyorsan túl kell esnünk - akár egy középkezdéssel. (túlzok persze)

macca17 2009.04.21. 23:48:04

egész szezonban látszott, h a védelmünk idén nincs egyben, agger alig játszott, az elején carra hibázott sokat. és reina sajna mindig is ilyen volt - a poolnak utoljára clemence volt igazán stabil kapusa. ettől függetlenül reina nagyon jó kapus, az utóbbi 10-15 évben nem volt nála jobb a csapatnál. de sajna vds és cech is jobb

poolfanati 2009.04.21. 23:48:06

de inkább most lett volna egy sovány 1-0 ide és a maradék meccseken mehetett volna előre a védelem. a gyengébb csapatoktól csak nem kapunk 4 gólt.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.21. 23:49:12

Egyébként lefújáskor két angol is volt az Arsenal csapatában. Csak úgy mondom, újabban már ez is hírértékű :-D

Titi120 2009.04.21. 23:53:24

Brutál meccs volt, nálam a Cselzi - Pool-t is veri, pedig arra azt mondtam múlt héten, hogy a top 5-ben van nálam.Elhamarkodott voltam. :)

Hogy lőtt ki az Arsenal 4-dik góljánál Walcott meg Arshavin ?!
Rendesen csíkot húztak maguk után a 89-dik percben ...
Ha nem ér véget a pálya olyan hamar, felszállnak, és meg se állnak az ionoszféráig ! :o)

Tika_ 2009.04.21. 23:54:47

boázz, most meg pont a Milant hívják Pestre, mikor a Liverpool mindenkivel 4-4-et játszik! :))). Pedig akkor a magyar ligaválogatott is rohadt büszke lehetne :)))

poolfanati 2009.04.21. 23:59:45

@Tika_: ha az is 4-4 lenne akkor az már nem igazságtalanság, hanem a vicc kategória.

wilco 2009.04.22. 00:03:26

nagyon win-win-win eredmény lett ez a mai... az arsenalnak nagy respekt hogy egy számukra tét nélküli meccsen ilyen játékot hoztak, a poolosok jogosan lehetnek büszkék magukra, mi unitedosok meg elégedetten dörzsölhetjük a tenyerünket és dicsérhetjük az ellenfeleket...:)

Ferguson 2009.04.22. 00:12:08

Mindenféle sértő szándék nélkül, carragher mai játékát elnézve (védekezésben-támadásban) kezdem megérteni, h mire találtátok ki páran az exkavátorfoci szót, aminek a jelentését igen nehezen értettem meg kezdetben... :)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.04.22. 00:13:26

@wilco: mi United-szurkolók akkor lennénk a legbutábbak, ha elhinnénk, hogy megvan a bajnokság... 16 pontra van a bajnokság ugyanis.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.22. 00:17:20

@Ferguson: Carragher egy hibától eltekintve remekül játszott, az első félidőben Benayoun után a legjobb játékosunk volt.

Goyo 2009.04.22. 00:17:44

@20LEGEND: nem a hosszabbítás 5. percében lőttük az egyenlítő gólt, úgyhogy nem értem a problémádat. Másrészt 6 gól született a rendes játékidőben, amivel elment egy kis idő mindig. Fabregas pedig pofátlanul húzta (húzhatta) az időt minden egyes szabadrúgásunknál. Az utolsó középkezdést pedig sikerült kábé 1 perc alatt elvégeznie. 0 sárga.
Arról meg végképp nem is szóltam még, hogy mennyire 0 védelmet kapott Webbtől Torres.
De a vak is látta, hogy a Pool szekerét tolta a spori.

wilco 2009.04.22. 00:47:26

@divi: nyilván nem hiszi még el senki, de ettől még örülhetünk a mai eredménynek... és remélem a holnapinak is fogunk.

butatót 2009.04.22. 00:49:00

@macca17:
Hát, ha VDS és Cech minőségű kapust nem könnyű összeszedni. Talán, ha Gerrard elmegy a Milanba (ahogy Kaka szeretné), akkor az érte kapott pénzből megvehetitek Casillast. Csak gyorsan intézzétek, mielőtt a Barca kapcsolna, mert pénzük nekik is van és nekik kapuson kívül más tényleg nem kell ;)

Martin Astin 2009.04.22. 01:01:11

Cech minőségű? Abból nem kérek, kösz...aláírom, volt 3 jó éve, de jóideje max. középszerű, nem több.

butatót 2009.04.22. 01:14:48

Az utóbbi időben bepotyázott nemegyszer, ez tény, de szerintem így is a második legjobb a PL-ben. És nem Reina az első...

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 01:25:06

ez nagyon fontos meccs volt ma a MU szemszögéből

ez a Pool maradék sorsolása :

Hull (A)
Newcastle (H)
West Ham (A)
WBA (A)
Tottenham (H)

sztem ez nem lesz 15 pont nekik, közép-kiscsapat mind, azok ellen nem szoktak hibátlanok lenni,persze ez kivételes szitu most,mert április végén meg nem szoktak esélyesek lenni a PL-re

Newcastle élet-halál meccs a szarkáknak, WBA sajna addigra már kieshet, ha nem ,akkor viszont az is kemény lesz
Phil Brown-ban bízom,hogy a Hull-al megpróbálnak játszani, kb.ahogy idegeneben tették ősszel,2-2 lett
West Ham meg Tottenham ellen nem lehet biztosra menni, szóval ez sem fix 6 pont

persze a MU-nek sincs már fix meccse,de így "elég" a maradék 7 meccsből 5-öt nyerni csak, és egy döntetlen a biztos győzelemhez,ez is csak akkor ha a Pool már nem hibázna többet(amit kétlek)

és azért papíron nem olyan rossz ,ha azt veszem,hogy elég megvernünk a Portsmouth,Tottenham,MBoro-t, Wigan-t meg a Hull-t, a Man. City ellen elég az X is otthon, majd az Arsenal ellen otthon ki is kaphatunk

Robot Robi 2009.04.22. 01:40:05

hogy lehet iet mondani, h celtalan rohangalas? b²szki! hat ez egy oan meccs volt, amit majd az unokaimnak meselni fogok. (föleg, h ma en is rugtam ket golt.) az igaz, h az arsenal eröst hianyolta a vedelmet, es silvestre nincs mit ott keressen, de hat nem szabad elfeledni, h a pool a bajnoksagert jatszott, otthon bazz, az arsenal meg csak a bl-ban bizhat mar. mekkora meccs volt! atyam! ket kedvenc csapatom csapott össze, verre! es bar a szivem az arsenale, az agyam a poolnak szurkolt kicsit, kar, h 4-4 lett. reg nem kiabaltam ennyit egy meccsen, asszem soha. mig jatszottam ma a palyan mindenkinek beszoltam, h ne feledni: pool-arsenal ma este :) ez törtenelem. megneztem volna szivesen nick hornby pofajat :)

montipájton 2009.04.22. 08:24:59

Megérdemelne egy címet a Liverpool az idén, tiszta sor. Mármint ha a közönségszórakoztató játék alapján osztjuk a címeket. (Ámde ne feledjük a korábban hülyén elszórt pontokat, azok nem mind 4-4-es meccseken lettek oda...) Ha nem nyernek semmit, ki tudja, talán jövőre jön egy szezon, amikor megint Benitez lesz az antikrisztus, és sok 1-0-lal meg 0-0-lal bajnokok lesznek.

Most aláírná valaki Pool-druker...? )))

nordsee 2009.04.22. 08:36:06

Nem lett volna nagy meccs, a Pool csinált belőle nagyot. Az Arsenal végig alárendelt szerepet játszott, mondjuk azt okosan. Ha nincs fönn a Pool középpálya folyamatosan a tizenhatosnál, akkor az ágyúsok még a térfélen sem jöttek volna át tegnap. Igaz akkor be kellett volna érnünk egy 3-1-gyel. Annyira szar volt az Gunárok védelme, hogy kár volt ekkora pressziót alkalmazni. Illetve nem kár csak fölösleges. Pláne ekkora hatékonysággal, de ehhez már a Craven Cottage hozzászokhattunk volna.
RIP Pool's trophy. :(
Bár szép temetés volt. :)

Sath 2009.04.22. 09:02:26

arsenal vehetne egy kapust....igaz, ez új probléma náluk, még nem tudják kezelni :D

Gyalázat volt amit művelt az ember a kapuban. Egyébként csak az összefoglaló alapján is óriási mecs lehetett, csak kár hogy gyermeteg hibából született vagy 2-3 gól.

Glory 2009.04.22. 09:10:43

en nem temetnem (sajnos) a pool bajnoki almait. ha a mu hozza az elmaradt meccset akkor 6 pont lesz a kulonbseg, ami nem jogositja fel a csapatot arra hogy 2-szer kikapjon ugyanis a golaranya sokkal rosszabb (plane akkor hogy ugye ugy szamolunk hogy a pool mindent nyer, mi meg bukunk 2-t). most meg az kene hogy a pool valahol hullajtson el pontokat. szerintem nem fog. ha a mu pedig elkezd vegre ugy jatszani ahogy elvileg tudnak, akkor ok kell hogy nyerjek a bajnoksagot. en meg mindig rettegek hogy elbukjak

Woland 2009.04.22. 09:14:36

Gulacsi nagyot jatszott ma (tegnap) a Hereford-ban. Ugye mar reg kiestek, de a Yeovil Town ellen felszivtak magukat es foleg Gulacsinak koszonhetoen az utolso negyedoraig 2-0-ra vezettek, tobb ziccert fogott. A hazaiak kapusa a hosszabbitasban egyenlitett egy vedhetetlen fejessel. (nem lehetett ez se semmi meccs! a Pool-Arse-szal egyidoben! : )

Amugy nem szoktam Hereford-meccseket kovetni, nem is tudtam hogy ott van eppen a magyar srac : ) de a Yeovil-nal van kolcsonben harom Tottenham-tini. Townsend folebaszott egy buntetot... es Obika sem jatszhatott nagyon jol mert lekaptak a hajrara - de eddig mindketten hatalmas szerepet jatszottak abban hogy a zoldek kimasztak a kiesozonabol.

Gulacsi nem lenne szazszor megfelelobb az Arse kapujaba a polaknal? : )

Tintás Barnes 2009.04.22. 09:36:24

Glory MU!
A(z esetleges) pontelőny nem megnyugtató a mutatott forma miatt. A Poolnak szinte már csak "könnyű" mecssei lesznek, szóval nagyon össze kell kapnia a brigádot Sir Alexnek. Ha valaki, akkor ő képes lehet erre!

nordsee 2009.04.22. 09:48:24

@barnes: A Pool, meg a könnyű meccsei...
A Stokes az könnyű ellenfél-e volt, például? De hiányzik az a hat pont...

Azazello007 2009.04.22. 09:48:37

Yamamoto Isoroku: persze, hogy nem Reina. A PL legjobb kapusa évek óta Shay Given.

Glory 2009.04.22. 10:30:34

@nordsee: onnet max 4 hianyozhat mert a tamadofoci diadalmenete elert 2 darab 0-0 a vilagvero stoke ellen ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 10:45:09

@crouchy:

(Ne gondold, hogy olyan keveset ér az "erkölcsi győzelem". Egy olyan magamfajta számára, aki amúgy epeömlést kap a "brit" és a "foci" szavak egy mondatban történő emlegetésétől, idén, természetesen a Barcán és a Realon túl, egy csapat van, amelynek meccsére minden további nélkül kíváncsi vagyok, és amikor lehet, megnézek. És ez a csapat a Liverpool.)

(A tegnapit csak töredékesen láttam, mert a Bernabéuban hasonlóan eszelős dolgok történtek.)

nordsee 2009.04.22. 10:46:58

@Glory: Na, a Zideg ráült a Zagyamra :)
Elbertné, bekaphattya...! :)
Valóban és kösz. :))
(De nekem akkor is jobban hiányzik hat, mint négy!)

Glory 2009.04.22. 10:51:09

@nordsee: nekem csak a pool elleni 3 hianyzik.
de az nagyon nagyon bruhaha :*(((

nordsee 2009.04.22. 10:56:05

@Glory: Remélem a végén is fog!
De én lefőni látom az elmenő hajót!

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.04.22. 11:25:01

@kdb0413: De most komolyan, az Arsenal nem játszott végig iszonyúan szarul? Alárendelt szerepet játszottak, alig volt náluk a labda, nem vezettek egy épkézláb támadást, 4 gólt rúgatott velük a Liverpool védelme (3 tizenhatoson belül/előtte eladott labda, az utolsónál iszonyú helyezkedési hiba).

A Pool ilyen védelemmel nem érdemelt győzelmet, de az Arsenal még döntetlenig se jutott volna, ha nincs betépve a hátsó alakzatunk:)

brabham · http://mogyorod.blog.hu 2009.04.22. 11:55:06

A Liverpoolnak ez a szezon alapozhatja meg a jövő év sikerét. Benítez most láthatja, hogy nyomás alatt kik használhatóak és kik nem (pl. Babel). Pár helyen kiegészíti a csapatot és indulhat a roham, ami rövidebb lesz, mint tavaly, ugyanis még akkor sem kell selejtezőt játszaniuk a BL-ben, ha csak harmadikok lesznek, így nyernek egy kis időt, ami szintén fontos lehet a végén.

rowi 2009.04.22. 12:16:19

@brabham: miért ne kéne? sőt jövőre a nagy bajnokságok 3ik 4ik helyezettjei egymással selejteznek kizárólag, nem a keleti bajnokokkal, szal még szívás is lehet egykét csapatnak

brabham · http://mogyorod.blog.hu 2009.04.22. 12:25:41

@rowi: Valamit félreértettél, így lesz:

"A change of the format will be carried out from session 2009-10 onwards. The main focus of the changes was to enable champions coming from associations ranked 13 to 53 access to the main tournament more easily through a separate qualifying route, rather than going head-to-head with non-champions from associations ranked 1 to 12. Five teams will enter into the group stage from each new route.
22 teams will then directly qualify for the group stage, compared to only 16 teams in the old system. The additional 6 directly qualified teams are the champions of associations ranked 10 to 12, and the 3rd placed teams in associations ranked 1 to 3."

Az új rendszerben többen kerülnek egyből a főtáblára, és a maradék tíz helyet osztják ki a gyengébb bajnokságok győztesei, illetve a TOP3 negyedikei, illetve a 4-12-ig rangsorolt bajnokságok helyezettjei között - ezek valóban külön ágra kerülnek.

Vagyis a PL első három helyezettje egyből főtáblás, míg a negyedik selejtezhet a többi negyedik(2-3. bajnokság)/harmadik(4-10.)/második (11-12.) ellen.

kdb0413 2009.04.22. 12:26:03

@mexicola:
Mint említettem volt lehet hogy én egy másik meccset néztem, de szerintem az Arsenal nem játszott rosszul, igaz nem is volt kiemelkedően jó. Én nem vártam el a csapattól hogy az Anfielden a kapujához szögezze a poolt és kb 75-80%ban birtokolja a labdát, tehát szerintem nem voltak rosszak a fiúk, kivéve pár embert: Silvestre, Denílson és én Sagnatól is többet vártam. Amúgy Denílson komolyan játszott??? mert nekem nem tünt fel hogy a pályán van.
Azzal kapcsolatban meg hogy a Liverpool rúgatott 4 gól Arshavinnal megjegyezném, hogy azokat a hibákat szerintem ki is kellett kényszeríteni.
ma pedig hajrá Everton, hajrá Pompey!!!

corporal clegg 2009.04.22. 12:34:11

@kdb0413: Denílsonon én is röhögtem amikor lecserélték...
Amúgy szerintem az első gól volt kikényszerített hiba, bár ha Masch seggberúgja a labdát, ahogy ott egy védőnek tennie kell, akkor az sincs, igaz ezt ellensúlyozza, hogy azt a helyzetet nagyon szépen kijátszotta az Arsenal.
A másik három gól sima védelmi faszság után született, igaz, azok sem voltak csúnyák.

Minden esetre elég gusztustalan volt Arsavintól minden gólja után kusst jelezni - ez véleményem szerint az egyik legnagyobb parasztság...

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.22. 12:39:00

@sludgestreet:
a harmadiknál meg a negyediknél már nem csinálta olyan meggyőzően :)

Glory 2009.04.22. 12:41:33

@mexicola: ha a mu ajandekozik 4 golt a poolnak hibara kenyszerites, ha a pool az arseanlnak az egyeni hiba. hmmmmm erdekes

kroos 2009.04.22. 12:45:36

Én a Borotol várnám ezt amikor egyszerre kezd Aliadiére, M. King, Tuncay Downing, Afonso Alves

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.04.22. 12:46:38

@Glory: Azon a meccsen a Pool jóval többet tett, mint az Arsenal most. Többet támadtak, többet volt náluk a labda, volt szögletük (!) stb...

Dani Kalifornia 2009.04.22. 12:47:29

@kroos: Te sportot űzöl a jelentéktelen csapatok és játékosok magasztalásából?:DDD

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.22. 12:48:42

@reggie_bush:
beszélhetünk a Villáról is ;)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.04.22. 12:49:26

@Glory: @mexicola: Ja, és ott volt 3 hiba, ami után gólhelyzetet lehetett teremteni, vagy gólt szerezni, de ezek bazzeg odapasszolták a labdát Arsavinnak...:)

kroos 2009.04.22. 12:50:53

@reggie_bush: Keret alapján nem azok,csakhát sikerült eladni minden védöt,meg schwarzer-t is.+a 3 szüró is elment boateng cattermole és rochembak szoval southgate-nek nem is igazán van más válsztása azt hiszem.

kdb0413 2009.04.22. 13:07:14

@sludgestreet:
Oké, szerintem sem a legszimpatikusabb megmozdulás volt, de azért ennél sokkal nagyobb parasztságokat is láttam már más játékosoktól.
Amúgy az én kedvenc gólörömöm a '98 VBről Brian Laudrupé brazilok ellen lőtt gólja után.
Ja igen és Arshavin második gólja valami csodás volt!!!

kdb0413 2009.04.22. 13:07:49

@sludgestreet:
Oké, szerintem sem a legszimpatikusabb megmozdulás volt, de azért ennél sokkal nagyobb parasztságokat is láttam már más játékosoktól.
Amúgy az én kedvenc gólörömöm a '98 VBről Brian Laudrupé brazilok ellen lőtt gólja után.
Ja igen és Arshavin második gólja valami csodás volt!!!

rowi 2009.04.22. 13:10:02

@brabham: jah...ez a plussz 6 hely kimaradt

Glory 2009.04.22. 13:16:48

@mexicola: vidics pedig epp piros szonyeget nem teritett torres ele. amugy tenyleg akkor jobbb volt a pool mint most az arsenal-egy picivel. ott a mu volt xar.
amugy ha az arsenal tegnap semmit nem csinal de belovik azt a golt amit belottek a 90. percben mar akkor megerte megnezni a meccset oriasi volt. nagyon emlekeztet erre:
www.youtube.com/watch?v=WywowkFwtSA

kdb0413 2009.04.22. 13:23:04

@mexicola:
Csak egy kérdés, ha az Arsenalnak lett volna 2-3 szöglete akkor jogos az X de így nem?

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.04.22. 13:25:48

@kdb0413: Az, hogy egy csapatnak nincs szöglete jelzésértékű, mutatja hogy kb. mennyit mentek az ellenfél kapuja felé. Ezzel a kérdéssel vagy tetteted a hülyét, vagy csak piszkálsz, vagy mindkettő:)

(Amúgy pl. egy 12-2-es szögletarány is jelzésértékű...)

Glory 2009.04.22. 13:35:42

@mexicola:
manu-liverpool
17 Shots 9
9 Shots On Target 7
14 Crosses 8
10 Corners 3
1 Counter Attacks 2
3 Offsides 2
12 Fouls (Committed) 16
24 Throws 19
61 Ball Possession 39
es megis ki nyert 4-1-re?????

kdb0413 2009.04.22. 13:49:45

@mexicola:
Rendben a kérdés elég provokatív volt, de továbbra is állítom hogy a szögletarány még önmagában nem jelent semmit.
Én elismerem hogy a Liverpool uralta a tegnapi meccs nagy részét, de azt továbbra is fenttartom hogy az Arsenal játéka nem volt (a te szóhasználatoddal élve) "fos". Ha csak azt nézzük hogy az ágyusok háromszor vezettek az Anfielden már ezt sem sokan mondhatják el magukról!
Belegondolva ha az Arse szerinted szar játékkal ért el 4-4et, akkor mi lett volna ha jól is játszanak? 8-4re verték volna idegenben a poolt?

kdb0413 2009.04.22. 13:50:20

@mexicola:
Rendben a kérdés elég provokatív volt, de továbbra is állítom hogy a szögletarány még önmagában nem jelent semmit.
Én elismerem hogy a Liverpool uralta a tegnapi meccs nagy részét, de azt továbbra is fenttartom hogy az Arsenal játéka nem volt (a te szóhasználatoddal élve) "fos". Ha csak azt nézzük hogy az ágyusok háromszor vezettek az Anfielden már ezt sem sokan mondhatják el magukról!
Belegondolva ha az Arse szerinted szar játékkal ért el 4-4et, akkor mi lett volna ha jól is játszanak? 8-4re verték volna idegenben a poolt?

Ronal-d'oh! 2009.04.22. 13:55:16

Ez a Liverpool mekkora szégyen. Eddig az volt a baj, hogy szarul játszottak elől, most meg hátul kapják a gólokat folyamat. Összességében le a kalappal előttük, nagyszerű csapat, nagyon durván formában vannak, de jelen állás szerint még az MU így is behúzza a bajnokságot.

Ronal-d'oh! 2009.04.22. 13:59:13

@nekedX: Eddig az az idei szezonig.

poolfanati 2009.04.22. 14:02:23

@kdb0413: úgy látom belassult a neted.:D
amúgy semmi értelme vitázni védelmi hibákról, jobb poolról. respect jár mindkét csapatnak és kaphatna mondjuk mindkét csapat 3 pontot.:D

kdb0413 2009.04.22. 14:12:32

@poolfanati:
igen eléggé lassú a net, majd panaszt teszek a főnökömnél, hogy meló helyett nem tudok normálisan netezni
és igazad van hálás is vagyok mindkét csapatnak ezért a meccsért, csak azt sajnálom hogy ezzel megint a MU került közelebb a bajnoki címhez, de azért még reménykedem titkon, hogy a pool megcsípi az első helyet

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.22. 14:24:37

@sludgestreet:

mondjuk Arsavinnak ez a gólöröm a védjegye, tény, hogy nem a legszerencsésebb, viszont legalább nem konkrét szurkolótáboroknak szól, hanem mindig mindenki megkapja tőle.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.04.22. 14:29:30

Denilson egy lúzer, egy szégyen. Gus Caesar óta a legpocsékabb Arsenal játékos. Silvestre sem sokkal marad le mögötte, csak annyivel hogy kevesebbet játszott.

Glory 2009.04.22. 14:35:58

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: ja pl tegnap konkretan a sajat szurkoloit intette kussra 3-szor

20LEGEND 2009.04.22. 14:57:38

@Goyo: Mi sem az Aston Villa ellen, mégis azt hallgattuk két hétig...

Tika_ 2009.04.22. 14:59:13

@sludgestreet: "Minden esetre elég gusztustalan volt Arsavintól minden gólja után kusst jelezni - ez véleményem szerint az egyik legnagyobb parasztság..."
Betűről betűre egyetértek!
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Értem. Tehát ő mindenkivel bunkó. Ez szerinted ellenérv sludgestreet állításával szemben, vagy megerősíti azt?... ;)

Valahogy az volt az érzésem (riktán nézek Arse vagy Pool meccseket), hogy a Pool Gerrard nélkül is ua., csak gyengébb, viszont az Arse egész más RvP és Adebayor nélkül. Mármint a játékuk más. (Mellesleg, mivel RvP számomra a legellenszevesebb futballista, ezért sokkal szimpatikusabb.) Vagyis ez tulképp mindkét csapatra nézve dícséret. A Poolnak van karaktere (számomra mondjuk exkavátorfoci, bocs :$, de legalább valamilyenek), az Arsenal meg túl tudna lépni az exkavátorfocin (bocs :$).

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.22. 15:04:34

@Tika_: nehéz emellett érvelni, mert értem a problémátokat, de szerintem Arsavin olyan típus, aki nem érzi/érti, hogy ez bunkóság lenne. egy lökött kölyök valahol, ez néha szimpi, néha meg nem.

kroos 2009.04.22. 15:10:29

Lassan off topicnak fog számitani ha valaki meg meri emliteni pl a Borot ugy látom...

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.22. 15:16:45

@kroos:
van egy üldözési mániád,
miszerint leszarjuk mi is, meg a kommentelők nagyrésze is a kiscsapatokat a PL-ben.

ez nem így van,
hidd el egy Citeh-drukkernek,
akinek (bárcsak a színösszeállítás miatt, de) van egy Blackburn meze is,
és előbb írt a kiséső csapatokról az nst-n, mint a top4-ről.

Tika_ 2009.04.22. 15:38:12

@kroos: felgördülsz az oldal legtetejére, tekinteted jobbra veted, és ott ezt találod:
"Az Index blogja a világ legjobb futballjáról."
ez talán sok mindent megmagyaráz ;)
:peace:

nils_h 2009.04.22. 15:40:45

@kroos: @pote: A 'Boro jövőre sztem tényleg offtopic lesz a PL posztokban...
Hozzáteszem: sajna.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.22. 15:41:28

@kroos: A boro játszott tegnap? És ma fog? Akkor meg mi hiányzik? Ahogy elnézem még az NST topicoktól is szokatlan, hogy mennyire off-mentes ez itt: eddig a hozzászólások szerintem bő 95% a tegnapi meccsről szólt, amit ugye ez a poszt harangozott be. Mi a bajod ezzel?

Természetesen amikor majd a 33. forduló összefoglalója készül, el fogom én is várni, hogy essék bőven szó az ő várható kiesésükről melyet a Fulham elleni 0:0 igencsak erősített - még annó 99-ben, amszterdamban ismerkedtem meg egy M'borogh-i sráccal, aki teljesen le volt nyűgözve attól, hogy az ő senkiházi fiai ilyen remek középcsapat lettek, de ez a sztori most úgy tűnik véget ér.... :-(


(Mert átveszi a helyiket a T'ham :-D)

poolfanati 2009.04.22. 15:49:57

@kdb0413: "igen eléggé lassú a net, majd panaszt teszek a főnökömnél, hogy meló helyett nem tudok normálisan netezni"
:D

kroos 2009.04.22. 16:56:24

@pote: bár csak látnám már végre..@Tika_: a Pl nem a top 4-töl a legjobb hanem pl a Borotol meg az ilyenektöl.
@nils_h: ha kirugják southgatet és olyan szériába kezdtek volna mint a sunderlad,schelsea,tottenham dtb..akkor biztos nem,de teszem hozzá én se rugtam volna ki.
@morphine: azért ha jol emlékszem(lehet nem) akkor már a 2. vonalban is Juninhok meg ravanellik játszottak ott.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 17:03:28

@kroos:

(Hát ebben nagyot tévedsz. A Top4-től lefelé a PL egyáltalán nem jobb, mint akármelyik topliga az első négytől lefelé. Lásd az UEFA-kupát.)

kroos 2009.04.22. 17:05:01

@Csöncsön: az uefa kupára mindenki szart a villa a Bl-re gyurt a tottenham meg nem akar kiesni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 17:06:48

@kroos: "a villa a Bl-re gyurt"

(Ezt ugye valami viccnek szántad?) :-DD

Ronal-d'oh! 2009.04.22. 17:11:48

@Csöncsön: Nem tudom, mennyire követed a PL-t, de amikor kiestek, akkor még talán az Arsenal előtt voltak. Csak azóta volt egy igen komoly formahanyatlás (az állandóan játszó 15-18 emberből kifogyott a nafta...), és azóta gyakorlatilag szabadon esnek visszafelé.

kroos 2009.04.22. 17:11:55

@Csöncsön: akkor szerintes Moszkvában miért zsé csapattal játszottak?

kroos 2009.04.22. 17:13:01

@nekedX: én tudom mennyire követi a Pl-t,
épp ezért nem értem miért égeti itt magát.

crouchy 2009.04.22. 17:30:40

@Csöncsön: (Most nem azért, de szerinted nekem ugyan annyit ér ha egy (jó, pár) Barca-szurker azt mondja a csapatomra hogy "ez igen" mint hogy nyerünk egy bajnokságot?:) Erkölcsi győzelem ez kétségtelenül van, és én ezt nagyon szép dolognak tartom. De nekem mostanában már sok ez az erkölcsi győzelem. (nem csak fociban van amúgy) És annyira még nem vagyok öreg, hogy ugyanannyira tudjak örülni neki. )

crouchy 2009.04.22. 17:31:44

amúgy arsenalos gyerektől hallottam ma a hét viccét: "Úristen, mekkora mákos ez a Pool"

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 18:44:48

@crouchy:

(Szerintem ez igenis fontos. Az erkölcsi győzelmek érnek össze valóságos győzelmekké. Persze ezt talán azért is mondom, mert alighanem én vagyok az öregebb, és láttam már 24 évig semmit sem nyerő brazil válogatottat, soha-BEK-et-nyerni-nem tudó Barcelonát és hasonlókat. Ha egy csapat látványosan játszik, akkor előbb-utóbb egyszerűen muszáj nyernie, kivéve, ha nem örök lúzerek. A Liverpool is fog. Talán már nem is olyan sokára.)

@kroos:

(Ha a tippversenyre gondolok, akkor volna egy-két ötletem, hogy ki égette itt meg magát. És nem Pöte az.) :-DDDD

kroos 2009.04.22. 18:53:01

@Csöncsön: ez érvnek akkor is gyenge.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 18:59:42

@kroos:

(Rendben, akkor komolyan. Azt mondod, leszarták az UEFA-kupát. De miért? Komolyan gondolták, hogy azzal tudnak odaérni a PL-ben a négybe, ha négy meccsel kevesebbet játszanak? Bejött? De vegyük a Cityt. Nekik igazán fontos lett volna az UEFA-kupa. Simán kiestek, mármint játékban simán. Egy olyan csapattal szemben, amely neccesen van ott a top4-ben a BuLiban, és lehet, hogy nem is lesz ott. Ebből nem az derül ki, hogy annyival jobb lenne egy PL-tizedik, mint mondjuk egy BuLi vagy PD-tizedik.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 19:07:39

(Ja, még annyit, hogy amikor a spanyol liga dominált Európában, akkor a spanyol kiscsapatok rendre ott voltak az UEFA-kupában is a tűz közelében. 2004-ben a Valencia, 2006-ban és 2007-ben a Sevilla pedig meg is nyerték. Ugyanígy az olasz dominancia idejében rendre olasz csapatok nyerték az UEFA-kupát. Nem tököltek azon, hogy most akkor mit adjanak föl miért.)

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 19:21:03

ES2 sajnos Chelsea-Everton meccset ad, Everton-ból kiindulva 1-0 a meccs kb.

bezzeg a legfőbb bajnokesélyes csapat meccsét nem adják, csak rövidítve a Chelsea meccs után, annál már a stream is jobb

Paul Scholes 600. meccsét játszhatja ma, vagy majd a Tottenham ellen

Tevez megpendítette a távozás lehetőségét újra

GO MU!!!

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 20:27:59

Van der Sar, Neville, Evra, Vidic, Evans, Anderson, Giggs, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Rooney.

így kezd a MU

Portsmouth meg majd így:

James, Johnson, Distin, Campbell, Hreidarsson, Davis, Mullins, Hughes, Belhadj, Nugent, Crouch

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 20:28:31

Van der Sar, Neville, Evra, Vidic, Evans, Anderson, Giggs, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Rooney.

így kezd a MU

Portsmouth meg majd így:

James, Johnson, Distin, Campbell, Hreidarsson, Davis, Mullins, Hughes, Belhadj, Nugent, Crouch

poolfanati 2009.04.22. 20:51:39

van egy olyan elméletem hogy arshavint igazából nem is wenger vette meg hanem ferguson vette meg az arsenalnak! csak azért hogy 4-et rúgjon nekünk, így a mu megkapja az esélyt hogy elhúzzon.
okos ez a ferguson.:-)
de mi meg direkt azért adtuk el crouchot hogy vágjon ő is egy négyest a munak.:)

gabenito 2009.04.22. 21:10:56

picit off:
van valakinek múködő Mu everton streamje, amihez elég firefox?

questra 2009.04.22. 21:16:18

Neville helyén O'Shea, csere sérülés miatt

dillinger 2009.04.22. 21:19:35

egy okos streamet a mu-portsmouthhoz valaki légyszi!!!

dillinger 2009.04.22. 21:32:32

és mi az acces code?

crouchy 2009.04.22. 21:32:46

@Csöncsön: szerintem is fontos. csak én még sosem láttam összeérni valós győzelemmé. ez igaz. Kivéve mondjuk a Spanyolok Eb-győzelmét, akik már qwára megérdemelték, de mondjuk ők mindig szerencsétlenkedtek a világversenyeken, nem hősiesen estek ki szal talán mégsem jó példa.

gabenito 2009.04.22. 21:41:49

nekem eddig nem kellett semmilyen kód. csak most megszünt menni...
szóval ha valaki tud mást...
köszi

Ferguson 2009.04.22. 21:42:17

Hihetetlen mennyire dominál a csapat és mennyire nem tud vele mit kezdeni. Giggs is miket hagy ki???!!! :O A 10 évvel ezelőtti, de még a tavalyi ManU is négyet vert volna már ezeknek 40 perc alatt... :@

Ferguson 2009.04.22. 21:48:04

Kaput képtelenek eltalálni...

Viszlat 2009.04.22. 22:02:42

MU - Porto: sop://broker.sopcast.com:3912/6816

neeson 2009.04.22. 22:03:28

@Csöncsön: Na figyelj! Top4től lefelé akkor egyenlő, ok. A top4 nem költ több pénzt, mint a Real, Barca, Inter, mégis 3 éve zsinórban 3 angol elődöntős van a BL-ben.
Tulajdonképpen ez, hogy ilyen sikeresek, szerinted egy véletlen? Vagy mivel magyarázod? Először az életben kíváncsivá tettél.

drosiii 2009.04.22. 22:05:10

@Ferguson: Valóban uralják az egész játékteret, látványosan és gyilkosan (ha belőnék a helyzeteket) játszanak. Ez már kicsit emlékeztet a tavalyi formára, ugyanakkor meg kell jegyezni azt, hogy amiért kérdőre vonjuk a Barcelona játékát az ellenfelei miatt az itt is megvan: Portsmouth szinte asszisztál mindenhez.

drosiii 2009.04.22. 22:12:55

@Viszlat: @gabenito: Ma a Manchester United a Portsmouth gárdájával csap össze!! (és nem Portoval vagy Evertonnal)

questra 2009.04.22. 22:15:23

O'Shea helyett Rafael da Silva, csere sérülés miatt

mann 2009.04.22. 22:16:14

Nekem Sopcaston ez jól megy: Channel - 74719

Csöncsön és a "spanyolok akkor is a legjobbak, de ha nem akkor is jobb a Primera mint a PL, de ha nem így van akkor is" újabb fejezete.:) Legyen igazad. A Getafe tuti ütné a Stoke-ot.... vagy nem.:)
Miért nem patakoztatsz inkább egy kis exkavátor focit? Kifejezetten SZÉP centerezéseket mutat be a MU ;)

Sheasy kényszerű csere bakker. Ismét Rafael jobbhátvédben. Még jó, hogy ennyi ember van arra a posztra.

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 22:16:15

2 jobbhátvédünk sérül le 50 perc alatt

nem lehet igaz, most az Arsenal ellen majd Rafael lesz az elsőszámú ?:(

Brown talán visszatér,de sok kihagyás után, ki tudja hogyan...

Ferguson 2009.04.22. 22:18:33

Tényleg az idegesít, h miért nem tudunk gólokat lőni... :@ A p'moth talál egy gólt majd, 1-1, aztán megint futhatunk a győzelemért ahelyett, h 4-0-ra vezetnénk és lehetne behozni a fiatalokat és akkor talán egy FA kupa elődöntőben is ki tudnánk normális csapattal állni...

mann 2009.04.22. 22:22:14

@Ferguson: "Tényleg az idegesít, h miért nem tudunk gólokat lőni."
Tavaly az ilyen meccseken jött C és biztosította be a győzelmet. Idén ezt nem hozza.
Giggs előtt egy rakat helyzet volt már, talán egy beakad....

Viszlat 2009.04.22. 22:22:19

@drosiii: áá, hulla vagyok már, csak becsületből nézem a meccset, elnézést. :/

mann 2009.04.22. 22:24:04

Jól láttam? Elmaradt egy Yobo piros?

crouchy 2009.04.22. 22:31:40

off: a "terhes vagyok. - hoppá." melyik telefoncég reklámja?

mann 2009.04.22. 22:34:33

@crouchy: vodkafon ugrik be elsőre

Ferguson 2009.04.22. 22:55:56

Szégyen ez a játék, amit a manchester produkált ma, lassú, körülményes, pontatlan, mindenki háttal ÁLL a kapunak, nulla mozgás, középpályán passzolgatás. A védelem viszont megint jónak tűnik, igaz, nem sok dolguk volt. Az eredmény az egyetlen pozitívum...

tamass 2009.04.22. 22:56:32

De legalabb a Chelsea se nyert... megdoglott a szomszed tehene is :-)

drosiii 2009.04.22. 22:58:12

@Ferguson: Nem tudom melyik meccset nézted, de a MU gyakorlatilag akkor alakított ki helyzetet amikor akart. Ha bármit is szóva lehet tenni, akkor az a befejezések...

Ferguson 2009.04.22. 22:59:45

@drosiii: hát azért nem mondanám, h akkor alakított ki helyzetet, amikor akart. Az első félidőben max. A második félidő egy nagy nulla volt...

Ferguson 2009.04.22. 23:00:43

Ronaldo szerintem többet sétált ma, mint futott, igaz, ez több emberről elmondható. Jellemző, h a csere carrick rúgott gólt, ha ő nem áll be, akkor érdektelenség híján megint egy büdös nagy 1-0 lett volna...

Ferguson 2009.04.22. 23:01:30

@Ferguson: büdös nagy 1-0 lett volna, ahelyett, h gólkülönbséget javítottunk volna...

drosiii 2009.04.22. 23:05:33

@Ferguson: sztem már túl késő van a gólkülönbség javítgatáshoz. Pontok fognak számítani. Inkább nézd azt, hogy megint milyen sűrűn kell tétmeccsen pályára lépniük és tartalékoltak gyakorlatilag az első gól után végig. Hétvégén T'ham aztán pedig az Arsenal.

United82 2009.04.22. 23:05:42

@Ferguson:
2-0ra nyertünk, 3 pontal és meccsel megyünk, Pool X-elt, Chelsea X-elt...mit akarsz még?:) Egy 4-4et?:)
2-0, ennyi a lényeg, a többi nem érdekes.

Lencse. 2009.04.22. 23:10:21

@Csöncsön: "Ne gondold, hogy olyan keveset ér az 'erkölcsi győzelem'."

Egyetértek. Akármi lesz a vége, én jórészt azért szerettem bele a labdarúgásba, amit az elmúlt két hónapban kaptam ettől a csapattól. És ezt nem felejtem el.

tamass 2009.04.22. 23:11:23

Pontosan, en mint Pool szurkolo mit adtam volna tegnap egy gagyi 2-0ert

Lencse. 2009.04.22. 23:13:53

Azoknak pedig, akik a "dehát milyen szar volt az Arsenal"-tételt mantrázzák:

1. A fél csapat le volt rokkanva már megint.
2. KI A HUZATOS LÓFASZT ÉRDEKEL A SZÖGLETARÁNY, AMIKOR AZ EGYIK JÁTÉKOS KONKRÉTAN CSODÁT CSINÁL?

Everred 2009.04.22. 23:18:26

Hát, sokáig én is úgy éreztem, mint Ferguson, de objektíven, az aggodalomtól megszabadulva azt kell mondanom, lefociztuk a pályáról a Portsmouth-t, azzal együtt, hogy a helyzetkihasználás valami rendkívül idegesítően gyengére sikerült. Mindazonáltal Anderson indításáért már megérte megnézni a meccset, és a Scholes-Carrick kombináció is tetszetősre sikeredett a végén.

A Chelsea-t most már tényleg ki lehet húzni.

Ferguson 2009.04.22. 23:26:45

Kíváncsi leszek az arsenal elleni bl meccsre. Van egy olyan sanda gyanúm, h hazai pályán is mi leszünk azok, akik "lassítani" fogják a játékot... Álmom egy 2-0-ás győzelem minimum :)

United82 2009.04.22. 23:37:22

@Ferguson:
én 3 döntetlennel maximálisan elégedett lennék:)
BL otthon 0-0, Idegenben 1-1 és tjutás:)
, PL 2-2 - simán aláírnám most:)

United82 2009.04.22. 23:43:08

Amúgy lehet pl nem értesz meg Ferguson, de hosszú-hosszú évekig kb 1996tól 2003ig mindig qva jók voltunk, igazi Unitedes focit nyomtuk, többet rúgjunk mint az ellen...de 99kivételével nemzetközileg semmire nem mentünk vele, Okés a bajnokságokat , kupákat hoztuk...
Aztán jött az a 2004-2006os időszak mikor Rooney és Ronaldo úgymond összértek, majd 2006/07ben szép régi "hagyományos" MU focival bajnokságot nyertünk , a BLben pedig volt 2 emlékezetes nagy meccsünk is (roma 7-1,milan 3-2) de "tehettük ki az ablakba" mert nem nyertünk vele..
Tavaly a nagy meccseken és a BL-ben felvettünk egy biztonsági játékot...nem szépen de NYERTÜNK, és idén talán túlzásba is visszük, de már nyertünk 3 kupát, a PL tripla most már csak rajtunk múlik és megint ott vagyunk a BL-ben az elődöntőben zsinórban harmadszor (előtte 15év alatt sikerült háromszor), ergo ezzel csak azt akarom mondani hogy egyáltalán nem érdekel hogyan nyerünk, csak nyerjünk, mert sok évig (és itt most a BL-re hegyezem ki főleg) mondhattuk h őszinte szép támadófoci, de semmire nem mentünk vele...szóval a lényeg 2-0, és 3pontal vezetünk 1 meccs hátrányban! ezek tények:) a többi nem érdekel:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.22. 23:44:27

kikapartuk a gesztenyét Nektek, tehenesek, legalább ne legyetek nagyképűek! :)

cserébe a bl-t leadhatnátok :)

mostantól a korong a főszerep az életemben, kedden jelentkezem, GO GUNNERS! :)

Üdv, ymy

drosiii 2009.04.22. 23:49:41

@imici77: köszi ymy!! (úgy volt hogy a FA kupa a tietek, a többi meg a mienk, nem?)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.22. 23:52:52

@drosiii: jaja, úgy volt, de Wenger másképp gondolta... Szóval, most ha mi játszanánk a döntőt a BL-ben, akkor lehetőségünk lenne visszavágni vmelyik csapatnak... PL a tiétek, mi meg kiscsapat vagyunk, még BL-t sem nyertünk, szóval...lécci:)

drosiii 2009.04.22. 23:54:39

@imici77: Hát abba inkább belemennénk, hogy mienk idén a PL-BL kombó, jövőre meg tietek a FA-BL kombó és nekünk 'csak' a PL lenne.

mann 2009.04.22. 23:55:43

@imici77: "kikapartuk a gesztenyét Nektek, tehenesek, legalább ne legyetek nagyképűek! :)"
Köszi kátyúsok :) A PL a United kezében van, hála nektek.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.22. 23:58:25

@drosiii: @mann: :))) kéne nyerni már egy nyomorult kupát, Nektek már annyi van, hogy nem fér a vitrinbe, baszki... :)

a közös öröm meg az, hogy a pudli sem nyer idén sem semmit :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:01:49

Hohóóóóóóó:

Nyolc év után ismét FA Kupa-döntős az ifjúsági csapat!
Percek alatt eldöntötte a továbbjutás kérdését Steve Bould csapata, fél óra alatt már 4-0-ás vezetésre tettek szert. A City még szépíteni tudott, de ez már semmit nem jelentett. 6-2-es összesítéssel jutott az Arsenal Ifjúsági FA Kupa döntőjébe, ahol a Birmingham City-t kiverő Liverpool lesz az ellenfele.


Szép volt, fiúk!!! csak szólok, mind a 4 gólunkat angol (3 fő) szerezte...

drosiii 2009.04.23. 00:02:28

@imici77: És remélhetőleg a Chelsea sem :) PL-t remélem behúzzuk, BL-ben meg az ANGOL ágnak szorítok.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:04:46

@drosiii: a csleszkij BL-t ne nyerjen, és ha kikapnak tőlünk, s még vkitől, s Ti még a végén beleszaladtok a késbe (ami már nem fog számítani:D), akkor harmadikok is lehetünk...:) alakul :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.23. 00:11:00

@imici77: A külföldi ifik már a fölnőtt keretben vannak ;-).

Lencse. 2009.04.23. 00:14:25

@Rooney82: "idén talán túlzásba is visszük" - igen, valahol ezek a szavak jelentik most a kulcsot a játékotokhoz. Ez így már picit sok, hogy a MU ezen a szinten tényleg semmi emlékezeteset nem tesz le idén játék terén az asztalra. Én nagyon szeretem VdS-t, Giggset, Scholest, Fergiet, és aláírnám, hogy oké, megérdemlik a bajnokságot, ha a Pool nem művelné azt idén, amit művel. De műveli, és egyszerűen nem tudok nem szurkolni, hogy mégis jöjjön össze nekik.

Érted, ha a Liverpool nyer, a szurkolóiknak azért bőven elsz mire visszaemlékezni, lesznek kulcsmomentumok, amikről be lehet azonosítani ezt a bajnokságot. (pl. a tegnapi) Ti mit mondtok majd egymásnak? "Emlékszel, ahogy Vidic mindent kifejelt a Blackburn ellen?" - "És az mekkora volt, amikor Ronaldo bevágta az 1:0-t jelentő tizit a Stokenak decemberben!"

Ebből a szezonból eddig összesen egy meccse volt a Unitednek, amire visszagondolva tényleg azt tudom mondani, hogy "Ez igen!", a Chelsea elleni 3:0. Oké, nagyvonalú leszek, ideveszem a milánói meccset is.

* Azt persze tudom, hogy ez téged, szurkolóként nem érdekel, te adott esetben jobban le vagy nyűgözve a téli rekordtól és az 1:1 sorozattól,,mint mondjuk Pool 4:4-eitől, és tiszteletben is tartom. Azt írtam le, hogy félsemlegesként (értsd: mindkét {mindhárom} csapatot nagyon szeretem) miért szurkolok egyre lelkesebben a Poolnak a bajnokságban.
A BL-ben viszont Giggsékért dobog a szívem. :) Viszont illenék játszani is.

mann 2009.04.23. 00:18:11

@popp: Inkább mint a Serie ZS-ben ;)

drosiii 2009.04.23. 00:20:22

@imici77: felőlem lehetnek negyedikek, de már nem sok esélyt látok rá, hogy visszábbcsússzanak: nem fognak 7 pontot veszteni ilyen sorsolással: west ham, fulham, arsenal, blackburn, sunderland. -> tfh tőletek kikapnak, akkor még pontot kell veszítsenek blackburn és a west ham ellen.
ellenben nektek sem lesz sétagalopp: Boro, Pompi, Chelsea, MU, Stoke. -> ha MU addigra megnyeri akkor összejöhet a max pont.
viszont most: jóéjt! (BL meccset meg valami pubban kéne megnézni.)

wilco 2009.04.23. 00:21:02

@Lencse.:
nagyon igaz amit írsz, ha nyerünk idén akkor az rutinból lesz. de hát nem véletlen hogy nagyon nem szokás zsinórban 3 évben bajnokságot nyerni...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:24:00

@popp: hogy álltok a bajnokságban, lesz 4. hely?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:28:12

@wilco: @Lencse.: én csak annyit tennék hozzá, hogy, ha idén nem nyeri meg a pudli a PL-t, sztem jövőre (sokkal) nehezebb dolga lesz, erősödik a bajnokság, s a nagy fordítások, utolsó utáni percben lőtt gólok sem mindig jönnek... de maradjunk az idei szezonnál... mindent bele, győzzön a jobbik!

Lencse. 2009.04.23. 00:32:01

@wilco: Ez természetes. Minden elismerésem különben.

"ha nyerünk idén akkor az rutinból lesz" Na ez az! A görögök Eb győzelmének pl. nagyon örültem, akármilyen idétlen játékkal is sikerült. Nekik az volt az első, az nem is jöhetett össze másképpen. De ha csak a PL-t nézzük: azt már megmutatták Rooneyék tavalyelőtt és azért tavaly is, hogy meg tudják nyerni szép játékkal. Idén igazából vviszalépés, amit csinálnak, még akkor is, ha megvan.

Ezt egyvalami tudja védeni: a trófeák. Világ- és Ligakupa szép, de azért olyan nagyon sokat nem számít, a PL, ha meglesz, rutinmunka, az FA most ment ment el. Szóval tömören: számomra a MU idei szezonja a BL-en áll, vagy bukik. Ha az meglesz, akkor respekt, akkor a bajnokságot el is lehet bukni, de ha nem, akkor 2008-09 számomra nem a Unitedről szólt.

Vegyünk pl. egy ilyen szcenáriót: VIlágkupa, Ligakupa, FA-elődöntő, BL-döntő, PL-győzelem. Ez iszonyatosan erős, imponáló, de nagyon szeretnék legalább pár nagy meccset is kötni hozzá.

Lencse. 2009.04.23. 00:36:45

@imici77: Egyelőre nem is nagyon gondolkoznék a következő szezonon. Ezt lenne jó megnyerni, hogy igazságot szolgáltassanak a nagy meccseknek. (a szezon előtt nem is nagyon számoltam a Poolal, szóval nem tervezek annyira előre)

Nektek pedig a tavalyi szezonotokat sajnálom nagyon. A végéről viszatekintve úgy tűnt, borzasztó kevesen múlott, hogy nem lett bajnok az Arsenal. (Birmingham)

wilco 2009.04.23. 00:44:19

@Lencse.: majd amikor a barca kikap 3-0ra a bl-döntőben ahhoz lehet majd kötni a szezont...:)
egyébként szerintem az egyik trófea, megvédésével már nagyon jónak lehetne nevezni az évet, még unitedes mércével is. a játékba pedig valóban bele lehet kötni, még akkor is így lenne ez ha minden kupát nyertünk volna. de én valahol ezt a visszaesést tényleg törvényszerűnek érzem.

Lencse. 2009.04.23. 00:48:36

@imici77: Arra a meccsre elég jól emlékszem. 2:2 lett a vége, a Birminghamnek konkrétan ez a két kapuralövése volt, ráadásul az egyik egy kamuszabadrúgás, a másik pedig egy kamutizenegyes volt. És ez után csúszott be zsinórban még 2 (3?) döntetlen. A végén gyakorlatilag csak ezek a pontok hiányoztak. Igazából le a kalappal, hogy az a meccs, és Eduardo sérülése csak ennyire vetette vissza őket.

Arshehoz különben mit szóltok? :)

A Unitedre visszatérve: Csöncsön most igazolva érezheti magát, hogy még egy MU-szimpatizáns is így kikelt ellenük. :) Abban nem értek vele egyet, hogy azért ettől még Giggs, Edwin, Fergie továbra is nagyon tiszteletre méltó sportemberek a szememben. És a "MU igazi arcáról" is kissé más a véleményünk. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.23. 01:01:43

@imici77: Szarul, de büszkén, Ha hétvégén nyerünk a Fiorentina ellen és a Genoa kipukkad, akkor összejöhet,. De a mienk a legnehezebb sorsolás, nehezebb mint a Fioé vagy a Genoáé. Az előbbit most behozhatjuk az egymás ellenin, az utóbbinak viszont van öt pötty előnye. Szóval egy csúcsformában lévő Roma kellene és szerencse. Az egyik is csak rövid időre talált meg minket az idén és az nem a szerencse volt (lásd tizenegyes párbaj az Olimpicoban).

ChapMan (törölt) 2009.04.23. 02:34:33

ha jól olvastam vissza akkor van ,aki a Pool-nak meg a MU-nak szurkol egyszerre ???

azt sem értem miért kéne minden évben fejlődni előrefelé, tehát tavalyelőtt meg tavaly szép játékkal nyert a MU összességében , idén nem olyan látványos a csapat( a rengeteg gondunk miatt),néha meg valóban idegőrlően gyengék,ötlettelenek voltunk
na de ha így is vezetjük a PL-t,akkor a többiek most jobbak vagy rosszabbak ?

különben sem létezik olyan csapat amely a nagy sikerei után évekig a csúcson van még

közelmúltból példa a Real , látjuk hová süllyedt, aztán a Milan, láttuk hová süllyedt, liga-válogatottakkal meg dubai edzőmeccsekkel próbál pénzt szerezni már,ha már az Uefa-kupa
nem hozott annyit,
láttuk a Barca-t is,hogy 2006 után milyen mélyrepülésbe kezdtek,aztán most újra csúcson vannak
le-föl,le-föl
aztán vannak ilyen keverékek,mint a Pool ,hogy csúcson is van,de hazai porondon évek óta most először mutatnak valamit,aztán semmi nem lesz belőle,meg az Inter ,aki otthon egy lesüllyedt Roma,Milan,Juve trió elől elorozza a bajnoki aranyakat(idén főleg látszik ez,nincs is olasz csapat a BL legjobb 4-ben,de a 8-ban sem volt),de a BL-ben már a csoportkörben megszenved,hát még utána

vannak jobb évek,vannak rosszabbak, itt írtátok,hogy 99 körül milyen jó volt a MU, aztán 2004-2006 között valóban,semmi nem jött össze, 3 szezon és egy FA-kupa jött össze asszem, BL-ben elődöntőig sem jutottunk, és tipikus szenvedős meccseink voltak(amikor Forlán-tól vártuk a gólokat,amiket csak spanyolban lőtt meg ütemkéséssel),rengeteg sérülttel stb

utóbbi 2 év frenetikus volt, 2 PL arany, 2 BL-elődöntő,1BL arany

persze mindenki azt várta,hogy hengerelni fogunk idén is, és látványosan játszani,gólparádékkal stb.
de 2003 után is voltak efféle álmok,aztán mit kaptunk cserébe ?

a legjobb meg az tényleg, hogy szép játékkal, nagy meccsekkel trófeát nyer a csapat

de ha csak a trófea jön,közepes játékkal,ergo senki nem jobb nálunk, azért az jobb,mintha pár szenvedős 5 db. 1-0 helyett, játszunk 3 db. 3-3-at, meg kettő 4-0-át aztán a rivális meg trófeákat nyer, mi meg semmit

a Pool semmivel nem érdemli meg jobban a bajnokságot,mint a MU vagy a Chelsea

az érdemli meg egyedül,aki a legtöbb pontot összeszedi

kész csoda,hogy a MU 2 kupával a zsebben, ilyen és ekkora gondok mellett, még 3 fronton állt 1 hete

ma meg növelte azóta az előnyét a PL-ben, az FA meg már nem játszik, a 3-ból nagyjából a legkevésbé fontos

az,hogy a Pool elkapott egy szebb tavaszi formát, és játszik látványos meccseket, eleinte még sikerélménnyel, Real ellen, MU ellen,Aston Villa ellen, azóta meg csak szopnak, Chelsea ellen BL kiesés,Arsenal ellen nagyon fontos 2 pontot buktak (egy riherongy tartalékos Arsenal ellen), erre nem tudom mit érdemelnek meg

illetve de ,amit meg is kaptak, a +2 pontot a MU-tól, meg a BL -t a TV-n nézhetik mostantól

sztem Benítez simán cserélne pár látványos meccset, pár szenvedős 1-0-ért, a megfelelő ellenfelek ellen(Stoke)

nagyon jól összerakta a spanyol a Pool-t, ez tény, de minimális esélyük van bármilyen trófeára(PL), de ez nem is csoda, Stoke ellen 4 pontot vesztegettek el, otthon a Hull-t se verték meg, és ezt a tegnapi Arsenal-t se verték meg, pedig ne mostanában fog ilyen gyenge felállással játszani az Arsenal
pedig Torres minden támogatást megkapott a Toure-Silvestre párostól,hogy minimum 3-at rúgjon,vagy 4-et akár

és most jön 5 meccs nekik, de lehet,hogy már a Hull továbbrombolja az álmaikat

Benítez 5 éves terve pedig füstbe ment

(ennyit kért/ígért, mire PL-t nyer a Pool-al,elszámolta kicsit, de nembaj:)

szóval hogy nem megy úgy a csapatnak a játék, pl. 2005-2006 körül sem ment, és örülhettünk,hogy egy kupa befigyelt,
szóval annak ellenére elég jól állunk idén,de még nincs vége se a PL-nek,és a BL is csak most kezdődik:)

az hogy miért nem megy úgy a játék,az más kérdés,annak is meg vannak az okai ...

ChapMan (törölt) 2009.04.23. 02:45:08

a Portsmouth elleni meccsről annyit, hogy ahhoz képest most voltunk a legjobbak

bár a Fulham ellen nyomtuk volna így nemrégen

helyzetkihasználás volt a legnagyobb negatívum, Giggs nem csatár, bár lassan ott vesszük legnagyobb hasznát,kiváncsi vagyok,hogy a szombatot bírja-e vállalni kezdőként, 800. meccse lenne neki

Ronaldo nem volt az igazi,noha volt pár nagyon assist-ja,de nem lett belőle semmi, Fletcher is mellégurított,Giggs se tudta normálisan beemelni

Rooney remek volt, a védelem remek volt, Anderson szuper volt magához képest, Evra jó volt

55-70. perc között kicsit magunkra húztuk a kékeket, volt is 3 helyzetük, de uraltuk a meccset, kezdünk kijönni a rossz formából úgy tűnik

a két jobbhátvéd sérülése kínos

Tottenham ellen nem lesz ennyi helyzet mondjuk, viszont legalább ennyi gól kell, úgyhogy van mit javítani szombatig

óriási volt a tétje a 3 pontnak,ahhoz képest bőven jók voltunk

GO MU!!!

kutyacica 2009.04.23. 07:28:22

mi az hogy nincsenek iden emlekezetes meccsek/momentumok?!

Hull City 4-3
Stoke elleni otos - mekkora bomba Wellbecktol rogton elso meccsen, es Ronaldo mit lott
Liga Kupa vs Blackburn 5-3 Carlitos 4x :)
3-0 vs Dinamo London
MU - Villa 3-2, KIko golja :))
Rafael jateka
Ronaldo Portonak vagott golja

1ebkent pedig nincs mit szepiteni, azert nem sorjaznak az emlekek, mert a PL-ben be kell vallani h az osszes tobbi rangadot elbuktuk leszamitva a Citeh elvereset.

Ezert nem olyan emlekezetes a ket pool meg az egy Arsenal elleni meccs: mert jol beszoptuk oket, kulonosen a ket scouserek elleni meccset. na meg ezert van barhol is iden a pool, mert hoztak rajtunk 6 pontot ket olyan meccsen, amit vegig dominaltunk - kiveve azokat a reszeket amikor elpicsaztuk magunkat a vicc kategoria beszedett goloknak koszonhetoen. (Emlekszik meg valaki h milyen gollal egyenlitett a pool az elso meccsen? Na ugye.)

Szerencsere meg jatszunk 3-at az Arsenallal es egyet a Citeh ellen es leginkabb ezek dontik el a szezon sorsat ugy nez ki amugy is, szoval jo kis befuto lesz ez! :)

Glory M U

kroos 2009.04.23. 08:03:01

csöncsön, 1 kezdö sem játszott Moszkvában.
O'neail meg is mondta hogy nem érdekli öket az uefa kupa.Lehet ez nem helyes de ebböl hiba lenne következtetéseket levonni.A tottenhamnál ugyan ez volt.A city-t meg már korábban kitárgyaltuk itt.
És azok a sapnyol csapatok akit emlitettél (sevilla,valencia) helyezés szempontjából a 4-ben végeztek,szóval nem velük kell összevetni ezeket a csapatokat.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.23. 08:36:13

@kroos: a 2007-es Espanyol viszont tízbe sem volt!

kroos 2009.04.23. 08:45:38

mint ahogy Mclaren boroja sem.

Lencse. 2009.04.23. 10:03:35

@ChapMan: Rafa megnyugtatására közlöm, amit sokan elfelejtettek: hogy Schumacher is késett egy évet az első ferraris világbajnoki címével, ahhoz képest, amit megígért. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.23. 11:16:08

@neeson:

(A Top4 egyik topligában sem olyan erős, mint Angliában. Ezért, hogy a BL-ben évek óta hárman ott vannak a négy között. De maga a bajnokság egyáltalán nem dominál úgy, mint annak idején a német, majd az olasz, majd a spanyol bajnokság dominált. A spanyol bajnokságból volt, hogy másodosztályú csapat játszott 5-4-es UEFA-kupa döntőt a Liverpoollal, és nem azon morfondíroztak, hogy úristen, kiesünk a ligából, ha nemzetközi meccseket nyerünk.)

(Summa summarum: dominál a PL, ez most már kétségtelen, de messze nincs annyira előtte az európai focinak, mint annak idején a Bundesliga, a Serie A vagy a Primera División.)

wilco 2009.04.23. 12:33:47

@Csöncsön: szerintem a top4 nagyon durván európa előtt jár, és ami megdöbbentő hogy már évek óta folyamatosan, szinte visszaesések nélkül. a bajnokság már tényleg más kérdés, szerintem az hogy az UEFAban nem vitézkednek nem jelent sok mindent. annyi pénz van a bajnokságban hogy minden erőt oda koncentrálnak. konkrétan senkit nem érdekel ez a kupa (talán az idei City volt a kivétel), még ugye olyan nagyok mint a Milan vagy a Bayern is simán leadták pedig nekik nagy szükségük lett volna rá hogy megmentsék vele a szezonjukat.

váév építők (törölt) 2009.04.23. 13:05:13

@Csöncsön: A bundesliga mikor volt ilyen erős? megmondom: soha!
vagy aspanyol bajnokság? max a reaal-barca páros, de ők sem játszottak bl-döntőt egymással!

kroos 2009.04.23. 15:29:54

@váév építők: 70-es években ha tudni akarod.

kroos 2009.04.23. 15:31:05

@váév építők: +még annyi hogy real barca döntö azért nem volt mert elöbb találkoztak.
És volt korábban is,tudod amikor még egy bajnokságból nem indulhatott 14 csapat.

neeson 2009.04.23. 16:29:50

@Csöncsön: Simán csak monopolkapitalistább a PL szerkezete, mint a többi bajnokságé. De még mindig nem kaptam választ, hogy tulajdonképpen miért jobb a Big4 mint az európai nagyok...beszélhetsz össze-vissza, de spanyolok ezredfordulós dominanciája már eltörpül a mostani angolhoz képest, és nem úgy néz ki, hogy vége van. Az UEFA kupa súlya kb 1/5-e a BL-nek, nem kellenek a csúsztatások.

borgh 2009.04.23. 20:43:10

@Csöncsön: Értem én hogy csak a spanyol foci meg minden, de ha az Alaves másodosztályú csapat volt akkoriban, akkor bizony a Real, sőt a Barca is. :)

SamS 2009.04.23. 21:47:58

Leeds United meg BL elődöntőt játszott.

macca17 2009.04.23. 22:10:11

@kroos: hm, a 70es évek eleje a hollandoké volt, feyenoord és ajax 3, majd jött a bayern 3 címmel, majd az angolok: 2 pool, 2 forest + 2 uefa kupa a poolnak. nem látom azt a hatalmas dominanciát. a hollandok közben 2 vb döntőt játszottak, igaz, a németek egyet nyertek is.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.23. 23:09:13

@neeson:

(Pont azért jobb a PL első négye, mert a többi csapat gyenge. Így mindig ugyanaz a négy klub fölözi le a BL-lel járó hatalmas bevételeket, ezáltal még gazdagabbak lesznek, és még nagyobb lesz a fölényük. Hihetetlen, hogy most pl. az Arsenal és a MU gyakorlatilag egy egész őszi szezont végiglazsálhatott, mégis simán bejutnak a négybe. Más topligákban több jó csapat van, ezért nem tudják stabilizálni magukat a topklubok, kivéve egyet-kettőt. Azok nincsenek is lemaradva a big4-tól, ld. Milan, Barca BL-győzelmeit.)

Lencse. 2009.04.23. 23:46:20

@Csöncsön: "Azok nincsenek is lemaradva a big4-tól, ld. Milan, Barca BL-győzelmeit."

De. Le vannak maradva. Hangsúlyozom, a BL-ből utoljára a Milan és a PSV ejtett ki angol csapatot. Az nem most volt. Ezen a szinten igazából kibaszott régen.

A Barcának most esetleg sikerülhet. Nekik most egy tét van: igazolhatják, hogy a legszűkebb európai elit nem a négy angol csapatból áll, hanem valójában öttagú.

Sok sört az angol foci barátainak. :)

kroos 2009.04.24. 07:18:11

@macca17: ez nem a végsö gyöztesen mulik.arrol beszéltünk mikor melyk bajnokság volt a legerösebb.Volt akkor egy nagyon erös köln overathal,bonhoffal, egy gladbach netzerrel vogtsal az aranylabdás simonsennel, meg a kupadöntöket játsó hamburg.stb.....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.24. 14:56:47

@Lencse.:

(Ha az egymás elleni eredményeket nézzük Milan vs. big4, illetve Barca vs. big4 viszonylatban, akkor azok eléggé döntetlenre jönnek ki az utóbbi években. Hol az egyik nyer, hol a másik. Hogy most a legutóbbi meccsüket pont az Arsenal, illetve a MU nyerte, abban még nem okvetlenül kell tendenciát, pláne "soha nem látott fölényt" látni.)

(Összehasonlításképp: amikor a Real Madrid nagy volt, mindig kiejtette a MU-t a BL-ből. Az tényleg egyértelmű fölény volt.)

SamS 2009.04.24. 21:03:25

@Csöncsön: Pont fordítva látom. Azért jobb az angol Big4, mert folyamatosan fejlődik, erősödik a többi csapat, így a nagyok is mindig erősödésre kényszerülnek, míg egy Inter, Bayern vagy egy Real Madrid hiába nyeri évekig a hazai bajnokságot, a BL-ben abszolút sehol nincs.

Lencse. 2009.04.24. 22:59:36

@Csöncsön: Na, ez olyan igazi csöncsönös csúsztatás volt. :D A Milan mostanában a big4 tagjai helyett Kabáttal és Győzikével találkozik, mert már az uefából is kipicsázza őket a grúz kupadöntős, ez tényleg döntetlenkörüli. :D
süti beállítások módosítása