Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétközi jóslatok torzó - Premier league, 33. forduló

2009.04.21. 19:47 pote

Hét meccs lement már a krisztusi korú fordulóból és a két elődöntőt is lejátszottak a Wembley-ben. Ma és holnap a kupacsapatok próbálják meg pótolni bajnoki hiányosságaikat, de nem lehet azt mondani, hogy tingli-tangli meccseket kapunk az unalmas hétköznapokra. Rögtön kedd este két topnégyes csapat feszül egymásnak, majd szerdán megrendezik - kicsivel kisebb téttel - az FA kupa idei döntőjét és még egy régesrégről elmaradt meccset is pótolnak. Tovább után a tippjeink, amit ha okosan használtok (értsd: ellene fogadtok), akkor akár meg is gazdagodhattok belőle.
 
Liverpool - Arsenal 1-0
A vasárnap egyik győztese - a biciklistákon kívül - a Pool volt. Azon kívül, hogy pihenhettek (bár, biztosan ők is szívesen kipróbálták volna, hogy tényleg olyan-e a Wembley gyepszőnyege, mint amilyet a Margitszigeten a Palatinus és a Sportuszi között találunk), nekik semmi másért nem kellett szorítaniuk, mint a két ősi rivális lehető leghosszabb csatájának, ami be is következett. Most meg újra adva van a feladat, hogy legalább huszonnégy órára pascalokat tegyenek a MU játékosainak vállára. Az Arsenal legyőzése nem ígérkezik megoldhatatlan feladatnak, hiszen Van Persie és Adebayor sérült, és az Ágyúsok szombati teljesítményétől sem hinnénk, hogy Torresék összecsinálták magukat.
Ölig nagy csalódás volt Wengerék produkciója, különösen a vezető góljuk megszerzése után. Semmi átütő erő, mint az elmúlt hetekben,  a védelmük meg extra ciki volt. Már az is jelzésértékű lehetett sokunknak, hogy Malouda saját kútfőből gólt szerez valaki ellen, de az igazi bizonyítékot nem az Old Spice, hanem a második Chelsea-gól jelentette nekünk. Nincs mese, vissza kell sírni Gallast, mert Silvestre a szombati produkciójával már csak a Csúcsfejek következő részébe férne be, focipályára ez nem való. Fabianski meg olyan fogalmatlan, hogy helyette még Robinson is előrelépés lenne kapusposzton. Most sem változott az egyenlet, Arsenal = kapusprobléma.
A Poolnál Gerrard most sem játszhat, mi mégis hazai sikert várunk, mert
1) szeretnénk nagyon szoros befutót a PL-ben
2) a Chelsea ellen sem volt a pályán, mégis ment nekik a játék.
Harmadiknak írhattuk volna, hogy mert a rangadókat idén zömében megnyerik, de ez igaz az ellenre is. Vagyis faintos meccset várunk, jobbat, mint amilyet az Emiratesben produkáltak.
 
Man Utd - Portsmouth 3-1
Hogy ez is pikáns csata legyen, ahhoz nem kell más, mint sok keleti fűszer, meg egy tökös Pompey.
A meglepetés sem lenne meglepetés, mert a MU lassan két hónapja nem játszott jól egyfolytában fél órát, a vendégek meg javuló formát mutatnak. Van der Sar és Ronaldo visszatérése, Rooney esetleges játéka azért garancia lehet a sima MU sikernek. Most mi is ezt várjuk, mert tavaly is tükörsimára sikerült ez a bajnoki, amit volt szerencsénk személyesen is megtekinteni, és volt akkora mákunk is, hogy jókor nyomtuk meg a record gombot:
 
A bajnoki címvédő botlását a következő hétre vizionáljuk.
 
Chelsea - Everton 1-1
Ők azok, akik sikerrel vették a Wembley kertésze által állított akadályokat, és május 30-án kékbe öltöztetik a stadiont. Mindkét csapat fáradt lesz, de a hazaiak azt fogják gondolni, hogy a liverpooliak jobban, és erre rá is fognak faragni. Hiddink tanítványai ezzel a pontvesztéssel fognak kiszállni a bajnoki címért folyó csatározásokból, aminek - a szurkolóikon kívül - Barcelonánban sem örülnek. 
 
Tovább nem is szaporítjuk a szót, mert lassan útjára indul az Anfielden a labda, és addig még nekünk is haza kell érni.

333 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr111078415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kroos 2009.04.22. 16:56:24

@pote: bár csak látnám már végre..@Tika_: a Pl nem a top 4-töl a legjobb hanem pl a Borotol meg az ilyenektöl.
@nils_h: ha kirugják southgatet és olyan szériába kezdtek volna mint a sunderlad,schelsea,tottenham dtb..akkor biztos nem,de teszem hozzá én se rugtam volna ki.
@morphine: azért ha jol emlékszem(lehet nem) akkor már a 2. vonalban is Juninhok meg ravanellik játszottak ott.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 17:03:28

@kroos:

(Hát ebben nagyot tévedsz. A Top4-től lefelé a PL egyáltalán nem jobb, mint akármelyik topliga az első négytől lefelé. Lásd az UEFA-kupát.)

kroos 2009.04.22. 17:05:01

@Csöncsön: az uefa kupára mindenki szart a villa a Bl-re gyurt a tottenham meg nem akar kiesni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 17:06:48

@kroos: "a villa a Bl-re gyurt"

(Ezt ugye valami viccnek szántad?) :-DD

Ronal-d'oh! 2009.04.22. 17:11:48

@Csöncsön: Nem tudom, mennyire követed a PL-t, de amikor kiestek, akkor még talán az Arsenal előtt voltak. Csak azóta volt egy igen komoly formahanyatlás (az állandóan játszó 15-18 emberből kifogyott a nafta...), és azóta gyakorlatilag szabadon esnek visszafelé.

kroos 2009.04.22. 17:11:55

@Csöncsön: akkor szerintes Moszkvában miért zsé csapattal játszottak?

kroos 2009.04.22. 17:13:01

@nekedX: én tudom mennyire követi a Pl-t,
épp ezért nem értem miért égeti itt magát.

crouchy 2009.04.22. 17:30:40

@Csöncsön: (Most nem azért, de szerinted nekem ugyan annyit ér ha egy (jó, pár) Barca-szurker azt mondja a csapatomra hogy "ez igen" mint hogy nyerünk egy bajnokságot?:) Erkölcsi győzelem ez kétségtelenül van, és én ezt nagyon szép dolognak tartom. De nekem mostanában már sok ez az erkölcsi győzelem. (nem csak fociban van amúgy) És annyira még nem vagyok öreg, hogy ugyanannyira tudjak örülni neki. )

crouchy 2009.04.22. 17:31:44

amúgy arsenalos gyerektől hallottam ma a hét viccét: "Úristen, mekkora mákos ez a Pool"

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 18:44:48

@crouchy:

(Szerintem ez igenis fontos. Az erkölcsi győzelmek érnek össze valóságos győzelmekké. Persze ezt talán azért is mondom, mert alighanem én vagyok az öregebb, és láttam már 24 évig semmit sem nyerő brazil válogatottat, soha-BEK-et-nyerni-nem tudó Barcelonát és hasonlókat. Ha egy csapat látványosan játszik, akkor előbb-utóbb egyszerűen muszáj nyernie, kivéve, ha nem örök lúzerek. A Liverpool is fog. Talán már nem is olyan sokára.)

@kroos:

(Ha a tippversenyre gondolok, akkor volna egy-két ötletem, hogy ki égette itt meg magát. És nem Pöte az.) :-DDDD

kroos 2009.04.22. 18:53:01

@Csöncsön: ez érvnek akkor is gyenge.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 18:59:42

@kroos:

(Rendben, akkor komolyan. Azt mondod, leszarták az UEFA-kupát. De miért? Komolyan gondolták, hogy azzal tudnak odaérni a PL-ben a négybe, ha négy meccsel kevesebbet játszanak? Bejött? De vegyük a Cityt. Nekik igazán fontos lett volna az UEFA-kupa. Simán kiestek, mármint játékban simán. Egy olyan csapattal szemben, amely neccesen van ott a top4-ben a BuLiban, és lehet, hogy nem is lesz ott. Ebből nem az derül ki, hogy annyival jobb lenne egy PL-tizedik, mint mondjuk egy BuLi vagy PD-tizedik.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.22. 19:07:39

(Ja, még annyit, hogy amikor a spanyol liga dominált Európában, akkor a spanyol kiscsapatok rendre ott voltak az UEFA-kupában is a tűz közelében. 2004-ben a Valencia, 2006-ban és 2007-ben a Sevilla pedig meg is nyerték. Ugyanígy az olasz dominancia idejében rendre olasz csapatok nyerték az UEFA-kupát. Nem tököltek azon, hogy most akkor mit adjanak föl miért.)

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 19:21:03

ES2 sajnos Chelsea-Everton meccset ad, Everton-ból kiindulva 1-0 a meccs kb.

bezzeg a legfőbb bajnokesélyes csapat meccsét nem adják, csak rövidítve a Chelsea meccs után, annál már a stream is jobb

Paul Scholes 600. meccsét játszhatja ma, vagy majd a Tottenham ellen

Tevez megpendítette a távozás lehetőségét újra

GO MU!!!

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 20:27:59

Van der Sar, Neville, Evra, Vidic, Evans, Anderson, Giggs, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Rooney.

így kezd a MU

Portsmouth meg majd így:

James, Johnson, Distin, Campbell, Hreidarsson, Davis, Mullins, Hughes, Belhadj, Nugent, Crouch

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 20:28:31

Van der Sar, Neville, Evra, Vidic, Evans, Anderson, Giggs, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Rooney.

így kezd a MU

Portsmouth meg majd így:

James, Johnson, Distin, Campbell, Hreidarsson, Davis, Mullins, Hughes, Belhadj, Nugent, Crouch

poolfanati 2009.04.22. 20:51:39

van egy olyan elméletem hogy arshavint igazából nem is wenger vette meg hanem ferguson vette meg az arsenalnak! csak azért hogy 4-et rúgjon nekünk, így a mu megkapja az esélyt hogy elhúzzon.
okos ez a ferguson.:-)
de mi meg direkt azért adtuk el crouchot hogy vágjon ő is egy négyest a munak.:)

gabenito 2009.04.22. 21:10:56

picit off:
van valakinek múködő Mu everton streamje, amihez elég firefox?

questra 2009.04.22. 21:16:18

Neville helyén O'Shea, csere sérülés miatt

dillinger 2009.04.22. 21:19:35

egy okos streamet a mu-portsmouthhoz valaki légyszi!!!

dillinger 2009.04.22. 21:32:32

és mi az acces code?

crouchy 2009.04.22. 21:32:46

@Csöncsön: szerintem is fontos. csak én még sosem láttam összeérni valós győzelemmé. ez igaz. Kivéve mondjuk a Spanyolok Eb-győzelmét, akik már qwára megérdemelték, de mondjuk ők mindig szerencsétlenkedtek a világversenyeken, nem hősiesen estek ki szal talán mégsem jó példa.

gabenito 2009.04.22. 21:41:49

nekem eddig nem kellett semmilyen kód. csak most megszünt menni...
szóval ha valaki tud mást...
köszi

Ferguson 2009.04.22. 21:42:17

Hihetetlen mennyire dominál a csapat és mennyire nem tud vele mit kezdeni. Giggs is miket hagy ki???!!! :O A 10 évvel ezelőtti, de még a tavalyi ManU is négyet vert volna már ezeknek 40 perc alatt... :@

Ferguson 2009.04.22. 21:48:04

Kaput képtelenek eltalálni...

Viszlat 2009.04.22. 22:02:42

MU - Porto: sop://broker.sopcast.com:3912/6816

neeson 2009.04.22. 22:03:28

@Csöncsön: Na figyelj! Top4től lefelé akkor egyenlő, ok. A top4 nem költ több pénzt, mint a Real, Barca, Inter, mégis 3 éve zsinórban 3 angol elődöntős van a BL-ben.
Tulajdonképpen ez, hogy ilyen sikeresek, szerinted egy véletlen? Vagy mivel magyarázod? Először az életben kíváncsivá tettél.

drosiii 2009.04.22. 22:05:10

@Ferguson: Valóban uralják az egész játékteret, látványosan és gyilkosan (ha belőnék a helyzeteket) játszanak. Ez már kicsit emlékeztet a tavalyi formára, ugyanakkor meg kell jegyezni azt, hogy amiért kérdőre vonjuk a Barcelona játékát az ellenfelei miatt az itt is megvan: Portsmouth szinte asszisztál mindenhez.

drosiii 2009.04.22. 22:12:55

@Viszlat: @gabenito: Ma a Manchester United a Portsmouth gárdájával csap össze!! (és nem Portoval vagy Evertonnal)

questra 2009.04.22. 22:15:23

O'Shea helyett Rafael da Silva, csere sérülés miatt

mann 2009.04.22. 22:16:14

Nekem Sopcaston ez jól megy: Channel - 74719

Csöncsön és a "spanyolok akkor is a legjobbak, de ha nem akkor is jobb a Primera mint a PL, de ha nem így van akkor is" újabb fejezete.:) Legyen igazad. A Getafe tuti ütné a Stoke-ot.... vagy nem.:)
Miért nem patakoztatsz inkább egy kis exkavátor focit? Kifejezetten SZÉP centerezéseket mutat be a MU ;)

Sheasy kényszerű csere bakker. Ismét Rafael jobbhátvédben. Még jó, hogy ennyi ember van arra a posztra.

ChapMan (törölt) 2009.04.22. 22:16:15

2 jobbhátvédünk sérül le 50 perc alatt

nem lehet igaz, most az Arsenal ellen majd Rafael lesz az elsőszámú ?:(

Brown talán visszatér,de sok kihagyás után, ki tudja hogyan...

Ferguson 2009.04.22. 22:18:33

Tényleg az idegesít, h miért nem tudunk gólokat lőni... :@ A p'moth talál egy gólt majd, 1-1, aztán megint futhatunk a győzelemért ahelyett, h 4-0-ra vezetnénk és lehetne behozni a fiatalokat és akkor talán egy FA kupa elődöntőben is ki tudnánk normális csapattal állni...

mann 2009.04.22. 22:22:14

@Ferguson: "Tényleg az idegesít, h miért nem tudunk gólokat lőni."
Tavaly az ilyen meccseken jött C és biztosította be a győzelmet. Idén ezt nem hozza.
Giggs előtt egy rakat helyzet volt már, talán egy beakad....

Viszlat 2009.04.22. 22:22:19

@drosiii: áá, hulla vagyok már, csak becsületből nézem a meccset, elnézést. :/

mann 2009.04.22. 22:24:04

Jól láttam? Elmaradt egy Yobo piros?

crouchy 2009.04.22. 22:31:40

off: a "terhes vagyok. - hoppá." melyik telefoncég reklámja?

mann 2009.04.22. 22:34:33

@crouchy: vodkafon ugrik be elsőre

Ferguson 2009.04.22. 22:55:56

Szégyen ez a játék, amit a manchester produkált ma, lassú, körülményes, pontatlan, mindenki háttal ÁLL a kapunak, nulla mozgás, középpályán passzolgatás. A védelem viszont megint jónak tűnik, igaz, nem sok dolguk volt. Az eredmény az egyetlen pozitívum...

tamass 2009.04.22. 22:56:32

De legalabb a Chelsea se nyert... megdoglott a szomszed tehene is :-)

drosiii 2009.04.22. 22:58:12

@Ferguson: Nem tudom melyik meccset nézted, de a MU gyakorlatilag akkor alakított ki helyzetet amikor akart. Ha bármit is szóva lehet tenni, akkor az a befejezések...

Ferguson 2009.04.22. 22:59:45

@drosiii: hát azért nem mondanám, h akkor alakított ki helyzetet, amikor akart. Az első félidőben max. A második félidő egy nagy nulla volt...

Ferguson 2009.04.22. 23:00:43

Ronaldo szerintem többet sétált ma, mint futott, igaz, ez több emberről elmondható. Jellemző, h a csere carrick rúgott gólt, ha ő nem áll be, akkor érdektelenség híján megint egy büdös nagy 1-0 lett volna...

Ferguson 2009.04.22. 23:01:30

@Ferguson: büdös nagy 1-0 lett volna, ahelyett, h gólkülönbséget javítottunk volna...

drosiii 2009.04.22. 23:05:33

@Ferguson: sztem már túl késő van a gólkülönbség javítgatáshoz. Pontok fognak számítani. Inkább nézd azt, hogy megint milyen sűrűn kell tétmeccsen pályára lépniük és tartalékoltak gyakorlatilag az első gól után végig. Hétvégén T'ham aztán pedig az Arsenal.

United82 2009.04.22. 23:05:42

@Ferguson:
2-0ra nyertünk, 3 pontal és meccsel megyünk, Pool X-elt, Chelsea X-elt...mit akarsz még?:) Egy 4-4et?:)
2-0, ennyi a lényeg, a többi nem érdekes.

Lencse. 2009.04.22. 23:10:21

@Csöncsön: "Ne gondold, hogy olyan keveset ér az 'erkölcsi győzelem'."

Egyetértek. Akármi lesz a vége, én jórészt azért szerettem bele a labdarúgásba, amit az elmúlt két hónapban kaptam ettől a csapattól. És ezt nem felejtem el.

tamass 2009.04.22. 23:11:23

Pontosan, en mint Pool szurkolo mit adtam volna tegnap egy gagyi 2-0ert

Lencse. 2009.04.22. 23:13:53

Azoknak pedig, akik a "dehát milyen szar volt az Arsenal"-tételt mantrázzák:

1. A fél csapat le volt rokkanva már megint.
2. KI A HUZATOS LÓFASZT ÉRDEKEL A SZÖGLETARÁNY, AMIKOR AZ EGYIK JÁTÉKOS KONKRÉTAN CSODÁT CSINÁL?

Everred 2009.04.22. 23:18:26

Hát, sokáig én is úgy éreztem, mint Ferguson, de objektíven, az aggodalomtól megszabadulva azt kell mondanom, lefociztuk a pályáról a Portsmouth-t, azzal együtt, hogy a helyzetkihasználás valami rendkívül idegesítően gyengére sikerült. Mindazonáltal Anderson indításáért már megérte megnézni a meccset, és a Scholes-Carrick kombináció is tetszetősre sikeredett a végén.

A Chelsea-t most már tényleg ki lehet húzni.

Ferguson 2009.04.22. 23:26:45

Kíváncsi leszek az arsenal elleni bl meccsre. Van egy olyan sanda gyanúm, h hazai pályán is mi leszünk azok, akik "lassítani" fogják a játékot... Álmom egy 2-0-ás győzelem minimum :)

United82 2009.04.22. 23:37:22

@Ferguson:
én 3 döntetlennel maximálisan elégedett lennék:)
BL otthon 0-0, Idegenben 1-1 és tjutás:)
, PL 2-2 - simán aláírnám most:)

United82 2009.04.22. 23:43:08

Amúgy lehet pl nem értesz meg Ferguson, de hosszú-hosszú évekig kb 1996tól 2003ig mindig qva jók voltunk, igazi Unitedes focit nyomtuk, többet rúgjunk mint az ellen...de 99kivételével nemzetközileg semmire nem mentünk vele, Okés a bajnokságokat , kupákat hoztuk...
Aztán jött az a 2004-2006os időszak mikor Rooney és Ronaldo úgymond összértek, majd 2006/07ben szép régi "hagyományos" MU focival bajnokságot nyertünk , a BLben pedig volt 2 emlékezetes nagy meccsünk is (roma 7-1,milan 3-2) de "tehettük ki az ablakba" mert nem nyertünk vele..
Tavaly a nagy meccseken és a BL-ben felvettünk egy biztonsági játékot...nem szépen de NYERTÜNK, és idén talán túlzásba is visszük, de már nyertünk 3 kupát, a PL tripla most már csak rajtunk múlik és megint ott vagyunk a BL-ben az elődöntőben zsinórban harmadszor (előtte 15év alatt sikerült háromszor), ergo ezzel csak azt akarom mondani hogy egyáltalán nem érdekel hogyan nyerünk, csak nyerjünk, mert sok évig (és itt most a BL-re hegyezem ki főleg) mondhattuk h őszinte szép támadófoci, de semmire nem mentünk vele...szóval a lényeg 2-0, és 3pontal vezetünk 1 meccs hátrányban! ezek tények:) a többi nem érdekel:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.22. 23:44:27

kikapartuk a gesztenyét Nektek, tehenesek, legalább ne legyetek nagyképűek! :)

cserébe a bl-t leadhatnátok :)

mostantól a korong a főszerep az életemben, kedden jelentkezem, GO GUNNERS! :)

Üdv, ymy

drosiii 2009.04.22. 23:49:41

@imici77: köszi ymy!! (úgy volt hogy a FA kupa a tietek, a többi meg a mienk, nem?)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.22. 23:52:52

@drosiii: jaja, úgy volt, de Wenger másképp gondolta... Szóval, most ha mi játszanánk a döntőt a BL-ben, akkor lehetőségünk lenne visszavágni vmelyik csapatnak... PL a tiétek, mi meg kiscsapat vagyunk, még BL-t sem nyertünk, szóval...lécci:)

drosiii 2009.04.22. 23:54:39

@imici77: Hát abba inkább belemennénk, hogy mienk idén a PL-BL kombó, jövőre meg tietek a FA-BL kombó és nekünk 'csak' a PL lenne.

mann 2009.04.22. 23:55:43

@imici77: "kikapartuk a gesztenyét Nektek, tehenesek, legalább ne legyetek nagyképűek! :)"
Köszi kátyúsok :) A PL a United kezében van, hála nektek.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.22. 23:58:25

@drosiii: @mann: :))) kéne nyerni már egy nyomorult kupát, Nektek már annyi van, hogy nem fér a vitrinbe, baszki... :)

a közös öröm meg az, hogy a pudli sem nyer idén sem semmit :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:01:49

Hohóóóóóóó:

Nyolc év után ismét FA Kupa-döntős az ifjúsági csapat!
Percek alatt eldöntötte a továbbjutás kérdését Steve Bould csapata, fél óra alatt már 4-0-ás vezetésre tettek szert. A City még szépíteni tudott, de ez már semmit nem jelentett. 6-2-es összesítéssel jutott az Arsenal Ifjúsági FA Kupa döntőjébe, ahol a Birmingham City-t kiverő Liverpool lesz az ellenfele.


Szép volt, fiúk!!! csak szólok, mind a 4 gólunkat angol (3 fő) szerezte...

drosiii 2009.04.23. 00:02:28

@imici77: És remélhetőleg a Chelsea sem :) PL-t remélem behúzzuk, BL-ben meg az ANGOL ágnak szorítok.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:04:46

@drosiii: a csleszkij BL-t ne nyerjen, és ha kikapnak tőlünk, s még vkitől, s Ti még a végén beleszaladtok a késbe (ami már nem fog számítani:D), akkor harmadikok is lehetünk...:) alakul :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.23. 00:11:00

@imici77: A külföldi ifik már a fölnőtt keretben vannak ;-).

Lencse. 2009.04.23. 00:14:25

@Rooney82: "idén talán túlzásba is visszük" - igen, valahol ezek a szavak jelentik most a kulcsot a játékotokhoz. Ez így már picit sok, hogy a MU ezen a szinten tényleg semmi emlékezeteset nem tesz le idén játék terén az asztalra. Én nagyon szeretem VdS-t, Giggset, Scholest, Fergiet, és aláírnám, hogy oké, megérdemlik a bajnokságot, ha a Pool nem művelné azt idén, amit művel. De műveli, és egyszerűen nem tudok nem szurkolni, hogy mégis jöjjön össze nekik.

Érted, ha a Liverpool nyer, a szurkolóiknak azért bőven elsz mire visszaemlékezni, lesznek kulcsmomentumok, amikről be lehet azonosítani ezt a bajnokságot. (pl. a tegnapi) Ti mit mondtok majd egymásnak? "Emlékszel, ahogy Vidic mindent kifejelt a Blackburn ellen?" - "És az mekkora volt, amikor Ronaldo bevágta az 1:0-t jelentő tizit a Stokenak decemberben!"

Ebből a szezonból eddig összesen egy meccse volt a Unitednek, amire visszagondolva tényleg azt tudom mondani, hogy "Ez igen!", a Chelsea elleni 3:0. Oké, nagyvonalú leszek, ideveszem a milánói meccset is.

* Azt persze tudom, hogy ez téged, szurkolóként nem érdekel, te adott esetben jobban le vagy nyűgözve a téli rekordtól és az 1:1 sorozattól,,mint mondjuk Pool 4:4-eitől, és tiszteletben is tartom. Azt írtam le, hogy félsemlegesként (értsd: mindkét {mindhárom} csapatot nagyon szeretem) miért szurkolok egyre lelkesebben a Poolnak a bajnokságban.
A BL-ben viszont Giggsékért dobog a szívem. :) Viszont illenék játszani is.

mann 2009.04.23. 00:18:11

@popp: Inkább mint a Serie ZS-ben ;)

drosiii 2009.04.23. 00:20:22

@imici77: felőlem lehetnek negyedikek, de már nem sok esélyt látok rá, hogy visszábbcsússzanak: nem fognak 7 pontot veszteni ilyen sorsolással: west ham, fulham, arsenal, blackburn, sunderland. -> tfh tőletek kikapnak, akkor még pontot kell veszítsenek blackburn és a west ham ellen.
ellenben nektek sem lesz sétagalopp: Boro, Pompi, Chelsea, MU, Stoke. -> ha MU addigra megnyeri akkor összejöhet a max pont.
viszont most: jóéjt! (BL meccset meg valami pubban kéne megnézni.)

wilco 2009.04.23. 00:21:02

@Lencse.:
nagyon igaz amit írsz, ha nyerünk idén akkor az rutinból lesz. de hát nem véletlen hogy nagyon nem szokás zsinórban 3 évben bajnokságot nyerni...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:24:00

@popp: hogy álltok a bajnokságban, lesz 4. hely?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.23. 00:28:12

@wilco: @Lencse.: én csak annyit tennék hozzá, hogy, ha idén nem nyeri meg a pudli a PL-t, sztem jövőre (sokkal) nehezebb dolga lesz, erősödik a bajnokság, s a nagy fordítások, utolsó utáni percben lőtt gólok sem mindig jönnek... de maradjunk az idei szezonnál... mindent bele, győzzön a jobbik!

Lencse. 2009.04.23. 00:32:01

@wilco: Ez természetes. Minden elismerésem különben.

"ha nyerünk idén akkor az rutinból lesz" Na ez az! A görögök Eb győzelmének pl. nagyon örültem, akármilyen idétlen játékkal is sikerült. Nekik az volt az első, az nem is jöhetett össze másképpen. De ha csak a PL-t nézzük: azt már megmutatták Rooneyék tavalyelőtt és azért tavaly is, hogy meg tudják nyerni szép játékkal. Idén igazából vviszalépés, amit csinálnak, még akkor is, ha megvan.

Ezt egyvalami tudja védeni: a trófeák. Világ- és Ligakupa szép, de azért olyan nagyon sokat nem számít, a PL, ha meglesz, rutinmunka, az FA most ment ment el. Szóval tömören: számomra a MU idei szezonja a BL-en áll, vagy bukik. Ha az meglesz, akkor respekt, akkor a bajnokságot el is lehet bukni, de ha nem, akkor 2008-09 számomra nem a Unitedről szólt.

Vegyünk pl. egy ilyen szcenáriót: VIlágkupa, Ligakupa, FA-elődöntő, BL-döntő, PL-győzelem. Ez iszonyatosan erős, imponáló, de nagyon szeretnék legalább pár nagy meccset is kötni hozzá.

Lencse. 2009.04.23. 00:36:45

@imici77: Egyelőre nem is nagyon gondolkoznék a következő szezonon. Ezt lenne jó megnyerni, hogy igazságot szolgáltassanak a nagy meccseknek. (a szezon előtt nem is nagyon számoltam a Poolal, szóval nem tervezek annyira előre)

Nektek pedig a tavalyi szezonotokat sajnálom nagyon. A végéről viszatekintve úgy tűnt, borzasztó kevesen múlott, hogy nem lett bajnok az Arsenal. (Birmingham)

wilco 2009.04.23. 00:44:19

@Lencse.: majd amikor a barca kikap 3-0ra a bl-döntőben ahhoz lehet majd kötni a szezont...:)
egyébként szerintem az egyik trófea, megvédésével már nagyon jónak lehetne nevezni az évet, még unitedes mércével is. a játékba pedig valóban bele lehet kötni, még akkor is így lenne ez ha minden kupát nyertünk volna. de én valahol ezt a visszaesést tényleg törvényszerűnek érzem.

Lencse. 2009.04.23. 00:48:36

@imici77: Arra a meccsre elég jól emlékszem. 2:2 lett a vége, a Birminghamnek konkrétan ez a két kapuralövése volt, ráadásul az egyik egy kamuszabadrúgás, a másik pedig egy kamutizenegyes volt. És ez után csúszott be zsinórban még 2 (3?) döntetlen. A végén gyakorlatilag csak ezek a pontok hiányoztak. Igazából le a kalappal, hogy az a meccs, és Eduardo sérülése csak ennyire vetette vissza őket.

Arshehoz különben mit szóltok? :)

A Unitedre visszatérve: Csöncsön most igazolva érezheti magát, hogy még egy MU-szimpatizáns is így kikelt ellenük. :) Abban nem értek vele egyet, hogy azért ettől még Giggs, Edwin, Fergie továbra is nagyon tiszteletre méltó sportemberek a szememben. És a "MU igazi arcáról" is kissé más a véleményünk. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.23. 01:01:43

@imici77: Szarul, de büszkén, Ha hétvégén nyerünk a Fiorentina ellen és a Genoa kipukkad, akkor összejöhet,. De a mienk a legnehezebb sorsolás, nehezebb mint a Fioé vagy a Genoáé. Az előbbit most behozhatjuk az egymás ellenin, az utóbbinak viszont van öt pötty előnye. Szóval egy csúcsformában lévő Roma kellene és szerencse. Az egyik is csak rövid időre talált meg minket az idén és az nem a szerencse volt (lásd tizenegyes párbaj az Olimpicoban).

ChapMan (törölt) 2009.04.23. 02:34:33

ha jól olvastam vissza akkor van ,aki a Pool-nak meg a MU-nak szurkol egyszerre ???

azt sem értem miért kéne minden évben fejlődni előrefelé, tehát tavalyelőtt meg tavaly szép játékkal nyert a MU összességében , idén nem olyan látványos a csapat( a rengeteg gondunk miatt),néha meg valóban idegőrlően gyengék,ötlettelenek voltunk
na de ha így is vezetjük a PL-t,akkor a többiek most jobbak vagy rosszabbak ?

különben sem létezik olyan csapat amely a nagy sikerei után évekig a csúcson van még

közelmúltból példa a Real , látjuk hová süllyedt, aztán a Milan, láttuk hová süllyedt, liga-válogatottakkal meg dubai edzőmeccsekkel próbál pénzt szerezni már,ha már az Uefa-kupa
nem hozott annyit,
láttuk a Barca-t is,hogy 2006 után milyen mélyrepülésbe kezdtek,aztán most újra csúcson vannak
le-föl,le-föl
aztán vannak ilyen keverékek,mint a Pool ,hogy csúcson is van,de hazai porondon évek óta most először mutatnak valamit,aztán semmi nem lesz belőle,meg az Inter ,aki otthon egy lesüllyedt Roma,Milan,Juve trió elől elorozza a bajnoki aranyakat(idén főleg látszik ez,nincs is olasz csapat a BL legjobb 4-ben,de a 8-ban sem volt),de a BL-ben már a csoportkörben megszenved,hát még utána

vannak jobb évek,vannak rosszabbak, itt írtátok,hogy 99 körül milyen jó volt a MU, aztán 2004-2006 között valóban,semmi nem jött össze, 3 szezon és egy FA-kupa jött össze asszem, BL-ben elődöntőig sem jutottunk, és tipikus szenvedős meccseink voltak(amikor Forlán-tól vártuk a gólokat,amiket csak spanyolban lőtt meg ütemkéséssel),rengeteg sérülttel stb

utóbbi 2 év frenetikus volt, 2 PL arany, 2 BL-elődöntő,1BL arany

persze mindenki azt várta,hogy hengerelni fogunk idén is, és látványosan játszani,gólparádékkal stb.
de 2003 után is voltak efféle álmok,aztán mit kaptunk cserébe ?

a legjobb meg az tényleg, hogy szép játékkal, nagy meccsekkel trófeát nyer a csapat

de ha csak a trófea jön,közepes játékkal,ergo senki nem jobb nálunk, azért az jobb,mintha pár szenvedős 5 db. 1-0 helyett, játszunk 3 db. 3-3-at, meg kettő 4-0-át aztán a rivális meg trófeákat nyer, mi meg semmit

a Pool semmivel nem érdemli meg jobban a bajnokságot,mint a MU vagy a Chelsea

az érdemli meg egyedül,aki a legtöbb pontot összeszedi

kész csoda,hogy a MU 2 kupával a zsebben, ilyen és ekkora gondok mellett, még 3 fronton állt 1 hete

ma meg növelte azóta az előnyét a PL-ben, az FA meg már nem játszik, a 3-ból nagyjából a legkevésbé fontos

az,hogy a Pool elkapott egy szebb tavaszi formát, és játszik látványos meccseket, eleinte még sikerélménnyel, Real ellen, MU ellen,Aston Villa ellen, azóta meg csak szopnak, Chelsea ellen BL kiesés,Arsenal ellen nagyon fontos 2 pontot buktak (egy riherongy tartalékos Arsenal ellen), erre nem tudom mit érdemelnek meg

illetve de ,amit meg is kaptak, a +2 pontot a MU-tól, meg a BL -t a TV-n nézhetik mostantól

sztem Benítez simán cserélne pár látványos meccset, pár szenvedős 1-0-ért, a megfelelő ellenfelek ellen(Stoke)

nagyon jól összerakta a spanyol a Pool-t, ez tény, de minimális esélyük van bármilyen trófeára(PL), de ez nem is csoda, Stoke ellen 4 pontot vesztegettek el, otthon a Hull-t se verték meg, és ezt a tegnapi Arsenal-t se verték meg, pedig ne mostanában fog ilyen gyenge felállással játszani az Arsenal
pedig Torres minden támogatást megkapott a Toure-Silvestre párostól,hogy minimum 3-at rúgjon,vagy 4-et akár

és most jön 5 meccs nekik, de lehet,hogy már a Hull továbbrombolja az álmaikat

Benítez 5 éves terve pedig füstbe ment

(ennyit kért/ígért, mire PL-t nyer a Pool-al,elszámolta kicsit, de nembaj:)

szóval hogy nem megy úgy a csapatnak a játék, pl. 2005-2006 körül sem ment, és örülhettünk,hogy egy kupa befigyelt,
szóval annak ellenére elég jól állunk idén,de még nincs vége se a PL-nek,és a BL is csak most kezdődik:)

az hogy miért nem megy úgy a játék,az más kérdés,annak is meg vannak az okai ...

ChapMan (törölt) 2009.04.23. 02:45:08

a Portsmouth elleni meccsről annyit, hogy ahhoz képest most voltunk a legjobbak

bár a Fulham ellen nyomtuk volna így nemrégen

helyzetkihasználás volt a legnagyobb negatívum, Giggs nem csatár, bár lassan ott vesszük legnagyobb hasznát,kiváncsi vagyok,hogy a szombatot bírja-e vállalni kezdőként, 800. meccse lenne neki

Ronaldo nem volt az igazi,noha volt pár nagyon assist-ja,de nem lett belőle semmi, Fletcher is mellégurított,Giggs se tudta normálisan beemelni

Rooney remek volt, a védelem remek volt, Anderson szuper volt magához képest, Evra jó volt

55-70. perc között kicsit magunkra húztuk a kékeket, volt is 3 helyzetük, de uraltuk a meccset, kezdünk kijönni a rossz formából úgy tűnik

a két jobbhátvéd sérülése kínos

Tottenham ellen nem lesz ennyi helyzet mondjuk, viszont legalább ennyi gól kell, úgyhogy van mit javítani szombatig

óriási volt a tétje a 3 pontnak,ahhoz képest bőven jók voltunk

GO MU!!!

kutyacica 2009.04.23. 07:28:22

mi az hogy nincsenek iden emlekezetes meccsek/momentumok?!

Hull City 4-3
Stoke elleni otos - mekkora bomba Wellbecktol rogton elso meccsen, es Ronaldo mit lott
Liga Kupa vs Blackburn 5-3 Carlitos 4x :)
3-0 vs Dinamo London
MU - Villa 3-2, KIko golja :))
Rafael jateka
Ronaldo Portonak vagott golja

1ebkent pedig nincs mit szepiteni, azert nem sorjaznak az emlekek, mert a PL-ben be kell vallani h az osszes tobbi rangadot elbuktuk leszamitva a Citeh elvereset.

Ezert nem olyan emlekezetes a ket pool meg az egy Arsenal elleni meccs: mert jol beszoptuk oket, kulonosen a ket scouserek elleni meccset. na meg ezert van barhol is iden a pool, mert hoztak rajtunk 6 pontot ket olyan meccsen, amit vegig dominaltunk - kiveve azokat a reszeket amikor elpicsaztuk magunkat a vicc kategoria beszedett goloknak koszonhetoen. (Emlekszik meg valaki h milyen gollal egyenlitett a pool az elso meccsen? Na ugye.)

Szerencsere meg jatszunk 3-at az Arsenallal es egyet a Citeh ellen es leginkabb ezek dontik el a szezon sorsat ugy nez ki amugy is, szoval jo kis befuto lesz ez! :)

Glory M U

kroos 2009.04.23. 08:03:01

csöncsön, 1 kezdö sem játszott Moszkvában.
O'neail meg is mondta hogy nem érdekli öket az uefa kupa.Lehet ez nem helyes de ebböl hiba lenne következtetéseket levonni.A tottenhamnál ugyan ez volt.A city-t meg már korábban kitárgyaltuk itt.
És azok a sapnyol csapatok akit emlitettél (sevilla,valencia) helyezés szempontjából a 4-ben végeztek,szóval nem velük kell összevetni ezeket a csapatokat.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.23. 08:36:13

@kroos: a 2007-es Espanyol viszont tízbe sem volt!

kroos 2009.04.23. 08:45:38

mint ahogy Mclaren boroja sem.

Lencse. 2009.04.23. 10:03:35

@ChapMan: Rafa megnyugtatására közlöm, amit sokan elfelejtettek: hogy Schumacher is késett egy évet az első ferraris világbajnoki címével, ahhoz képest, amit megígért. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.23. 11:16:08

@neeson:

(A Top4 egyik topligában sem olyan erős, mint Angliában. Ezért, hogy a BL-ben évek óta hárman ott vannak a négy között. De maga a bajnokság egyáltalán nem dominál úgy, mint annak idején a német, majd az olasz, majd a spanyol bajnokság dominált. A spanyol bajnokságból volt, hogy másodosztályú csapat játszott 5-4-es UEFA-kupa döntőt a Liverpoollal, és nem azon morfondíroztak, hogy úristen, kiesünk a ligából, ha nemzetközi meccseket nyerünk.)

(Summa summarum: dominál a PL, ez most már kétségtelen, de messze nincs annyira előtte az európai focinak, mint annak idején a Bundesliga, a Serie A vagy a Primera División.)

wilco 2009.04.23. 12:33:47

@Csöncsön: szerintem a top4 nagyon durván európa előtt jár, és ami megdöbbentő hogy már évek óta folyamatosan, szinte visszaesések nélkül. a bajnokság már tényleg más kérdés, szerintem az hogy az UEFAban nem vitézkednek nem jelent sok mindent. annyi pénz van a bajnokságban hogy minden erőt oda koncentrálnak. konkrétan senkit nem érdekel ez a kupa (talán az idei City volt a kivétel), még ugye olyan nagyok mint a Milan vagy a Bayern is simán leadták pedig nekik nagy szükségük lett volna rá hogy megmentsék vele a szezonjukat.

váév építők (törölt) 2009.04.23. 13:05:13

@Csöncsön: A bundesliga mikor volt ilyen erős? megmondom: soha!
vagy aspanyol bajnokság? max a reaal-barca páros, de ők sem játszottak bl-döntőt egymással!

kroos 2009.04.23. 15:29:54

@váév építők: 70-es években ha tudni akarod.

kroos 2009.04.23. 15:31:05

@váév építők: +még annyi hogy real barca döntö azért nem volt mert elöbb találkoztak.
És volt korábban is,tudod amikor még egy bajnokságból nem indulhatott 14 csapat.

neeson 2009.04.23. 16:29:50

@Csöncsön: Simán csak monopolkapitalistább a PL szerkezete, mint a többi bajnokságé. De még mindig nem kaptam választ, hogy tulajdonképpen miért jobb a Big4 mint az európai nagyok...beszélhetsz össze-vissza, de spanyolok ezredfordulós dominanciája már eltörpül a mostani angolhoz képest, és nem úgy néz ki, hogy vége van. Az UEFA kupa súlya kb 1/5-e a BL-nek, nem kellenek a csúsztatások.

borgh 2009.04.23. 20:43:10

@Csöncsön: Értem én hogy csak a spanyol foci meg minden, de ha az Alaves másodosztályú csapat volt akkoriban, akkor bizony a Real, sőt a Barca is. :)

SamS 2009.04.23. 21:47:58

Leeds United meg BL elődöntőt játszott.

macca17 2009.04.23. 22:10:11

@kroos: hm, a 70es évek eleje a hollandoké volt, feyenoord és ajax 3, majd jött a bayern 3 címmel, majd az angolok: 2 pool, 2 forest + 2 uefa kupa a poolnak. nem látom azt a hatalmas dominanciát. a hollandok közben 2 vb döntőt játszottak, igaz, a németek egyet nyertek is.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.23. 23:09:13

@neeson:

(Pont azért jobb a PL első négye, mert a többi csapat gyenge. Így mindig ugyanaz a négy klub fölözi le a BL-lel járó hatalmas bevételeket, ezáltal még gazdagabbak lesznek, és még nagyobb lesz a fölényük. Hihetetlen, hogy most pl. az Arsenal és a MU gyakorlatilag egy egész őszi szezont végiglazsálhatott, mégis simán bejutnak a négybe. Más topligákban több jó csapat van, ezért nem tudják stabilizálni magukat a topklubok, kivéve egyet-kettőt. Azok nincsenek is lemaradva a big4-tól, ld. Milan, Barca BL-győzelmeit.)

Lencse. 2009.04.23. 23:46:20

@Csöncsön: "Azok nincsenek is lemaradva a big4-tól, ld. Milan, Barca BL-győzelmeit."

De. Le vannak maradva. Hangsúlyozom, a BL-ből utoljára a Milan és a PSV ejtett ki angol csapatot. Az nem most volt. Ezen a szinten igazából kibaszott régen.

A Barcának most esetleg sikerülhet. Nekik most egy tét van: igazolhatják, hogy a legszűkebb európai elit nem a négy angol csapatból áll, hanem valójában öttagú.

Sok sört az angol foci barátainak. :)

kroos 2009.04.24. 07:18:11

@macca17: ez nem a végsö gyöztesen mulik.arrol beszéltünk mikor melyk bajnokság volt a legerösebb.Volt akkor egy nagyon erös köln overathal,bonhoffal, egy gladbach netzerrel vogtsal az aranylabdás simonsennel, meg a kupadöntöket játsó hamburg.stb.....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.24. 14:56:47

@Lencse.:

(Ha az egymás elleni eredményeket nézzük Milan vs. big4, illetve Barca vs. big4 viszonylatban, akkor azok eléggé döntetlenre jönnek ki az utóbbi években. Hol az egyik nyer, hol a másik. Hogy most a legutóbbi meccsüket pont az Arsenal, illetve a MU nyerte, abban még nem okvetlenül kell tendenciát, pláne "soha nem látott fölényt" látni.)

(Összehasonlításképp: amikor a Real Madrid nagy volt, mindig kiejtette a MU-t a BL-ből. Az tényleg egyértelmű fölény volt.)

SamS 2009.04.24. 21:03:25

@Csöncsön: Pont fordítva látom. Azért jobb az angol Big4, mert folyamatosan fejlődik, erősödik a többi csapat, így a nagyok is mindig erősödésre kényszerülnek, míg egy Inter, Bayern vagy egy Real Madrid hiába nyeri évekig a hazai bajnokságot, a BL-ben abszolút sehol nincs.

Lencse. 2009.04.24. 22:59:36

@Csöncsön: Na, ez olyan igazi csöncsönös csúsztatás volt. :D A Milan mostanában a big4 tagjai helyett Kabáttal és Győzikével találkozik, mert már az uefából is kipicsázza őket a grúz kupadöntős, ez tényleg döntetlenkörüli. :D
süti beállítások módosítása