Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Egy kieső- és egy BL-hely maradt a kérdés

2009.04.12. 12:32 _benito

A Juventus múlt heti bénázása után óvatosan fogalmaztunk a Serie A eldőlését illetően, érdemes is volt megvárni a 31. fordulót, amikor a 4. helyezett Genoa ellen kellett volna életben tartani a meglehetősen halovány torinói reményeket. Nem sikerült, és bár az Inter is elnagyképűsködte saját meccsét a Palermo ellen, a Juventus még ennél is mélyebbre tudott süllyedni. Ranieri csapata (a mesterrel az élen) ugyanis már Pellissier 93. percben esett egyenlítő góljánál úgy látta, a bajnokság eldőlt. Most már jó lesz akkor hátrafelé pillogatni, mert összegabalyodott cipőfűzővel is közelít a Milan. És volt persze egy egészen lenyűgözően fasza Derby della Capitale is.

A Juventus pechjére a Genoa 4. helye még közel sem olyan biztos, mint az Inter győzelme, úgyhogy a genovaiak – keretükben számos a Juventustól kirakott játékossal – nekiugrottak a tompa, nemtörődöm a vendégeknek, és igazából sokkal simábban verték őket, mint a 3-2-es eredmény mutatja. Pedig Rocchi sporttárs mindent megtett, hogy versenyben tartsa a Juventust: előbb megítélt egy röhejes büntetőt, majd kiállította ugyan Camoranesit, de két további torinói játékos megúszta a pirosat. Legalábbis egyelőre, mert Grygera még a videó alapján megkaphatja a magáét alattomos utánrúgásáért. Mindezek ellenére a Juventus a 86. percben kiegyenlített, de Ranierit még annyira sem érdekelte az egy pont, hogy a hátralevő 4 percben úgy csináljon, mintha még lenne esélye csapatának a bajnoki címre.  A 10 mezőnyjátékossal kiharcolt egyenlítés után sikerült úgy gól kapniuk, hogy két genovai 40 métert vezette Buffon kapujára a labdát. Ha ezt valami bohóc spanyol csapattól látjuk, megvonjuk a vállunkat, ha egy némettől, ki is röhögjük. De ezt a gólt a bajnoki címre és BL-győzelemre törő (nem mi mondtuk) Juventus kapta.

Genova, Luigi Ferraris, 86. perc,
Ranieri: Te, Chris, nincs még abból a krémből, amit a múltkor adtál. Rohadtul viszket megint.
Damiano: Claudio, egyenlítettünk.
R: Kicsoda, bazmeg? Ugye nem az a köcsög francia buzeráns?
D: Nem, Clau, ő ott ül mögötted. Vinco volt.
R: Akkor jó. Az fasza gyerek. Most mi legyen? Cseréljünk, nem? Mauro, mi a tökömet keresel itt? Mennyé melegíteni, beállsz.
D: Őt kiállították, mester. Hozzunk be egy védőt, nincs már sok hátra.
R: Kurvaélet. Akkor… szedjük le valahogy mégis Buffont. Az a kis suttyó, tudtad, hogy Genoa-szurkoló? (tényleg az – a szerk.)
D: Az előbb a szezon védését produkálta, szerintem inkább rendeljük hátrébb kicsit a fiúkat. Poulsen lépjen vissza Legro helyére?
R: Haha, tényleg, lecseréltem Legrót! Állat vagyok, mi? Hát akkor mindegy, menjen mondjuk az a furcsa szemű gyerek.
D: Machisio lesz a középhátvéd? De Poulsen játszott már ott, nem lenne jobb mégis…?
R: Leszarom konkrétan. Passzold a krémet, jövök mindjárt.

A Roma és az Inter tavalyi versenyfutása végül ugyan csak a legutolsó fordulóban dőlt el (köszönhetően a milánóiak gyanús botladozásának), de már a két csapat a szezon hasonló időpontjában lejátszott meccse után látszott, hogy ezt nem fogja elbukni az Inter. Most az a helyzet, hogy a Juventus teljesen hiába fogja megverni jövő héten Mourinhóékat, ez már annyit sem fog érni, mint egy tegnapi újságba csomagolt lyukas koton. Az esélyt egyedül az kínálja, hogy az Inter ugyanúgy elhiszi, ahogy elhitte a Palermo ellen 2-0-nál, hogy ez már megvan. A szicíliaiak meg három perc alatt bemutatták, hogy ez mekkora hiba (Julio Cesar egyiket sem nyalta volna be), a figyelmeztetés pedig még biztosan jókor jött, Mourinho nem fogja hagyni, hogy beleszarjanak a fiai. Visszakanyarodva az előbbi gondolathoz, az Inter nem azért bajnok, mert puha meccsei lennének hátra, hanem azért, mert a bukás azt feltételezi, hogy a Juventus innentől tarolni fog. (Inter-Palermo 2-2)

Óriási meccs volt a római derbi. Mindenestül. A 9. percben már 2-1 állt a táblán, Pandev kapásból irgalmatlanul kilőtte a hosszút, Zarete még annál is irgalmatlanabbul somta be (közbevetés: azért, mert nem jogos a szöglet, még érvényes a belőle szerzett gól), majd Mexés egy szöglet után visszahozta a meccsbe a Romát, miközben mi még a helyes seggtartást kerestük a kanapén. És csak a gólok számát tekintve ült le a meccs, a Roma ment előre, mint a veszedelem, a korrekt félidei eredmény valahol 2-3 és 2-4 között lett volna, de a másfélgólos előny helyett maradt a szűk hazai. Ebben komoly szerepe van Muslerának, aki két nagyon komolyat is fogott, Panucci fejesét a mai napig nem értjük, hogy kaparta ki. A mezőny leggyengébb tagja Morganti volt, össze-vissza fújdogált, talán szerencsésebb lett volna egy olyan játékvezetőt kijelölni, akit nem ragad magával a hangulat, így az emberelőnybe kerülő Lazio legyűrte az óriásit harcoló Romát. Igaz, hogy a lefújáskor már egyetlen római (roma-i) középhátvéd sem volt a pályán, de meg kell jegyeznünk, hogy a farkasok védekezésén már korábban sem mindig látszott, hogy ott vannak. Különösen a harmadik Lazio-gól volt röhejes, a svájci Lichtsteiner három Roma-védő között fejelhetett gólt, és bár innen még De Rossi fejesével visszajöttek a vendégek, a Lazio sikere tulajdonképpen nem forgott veszélyben. Aztán a végén még Kolarov végigkocogott a jobbszélen, két óvoda-csel után jobbal is elvállalta, és kilőtte a rövid alsót. Szeretjük a római rangadókat, na. (Lazio-Roma 4-2)

A Milan egy érdekes kísérletet tett, és egy 4-2-3-1-el lepte meg a Chievót, és a húzás – ha nem is könnyen – de bejött, Ancelottiék behúzták a megtáltosodott veronaiak elleni meccset, és ráközelítettek a Juventusra. Nem ment könnyen, Ancelottit ki is szórták dumálásért, döngtek a kapufák, volt meg nem adott gól is, úgyhogy élvezetes kis meccs alakult ki, és bár a játék képének valóban jobban megfelelt volna a döntetlen, a Milan elhozta mindhárom pontot. (Chievo-Milan 0-1)
Vargas első gólja a Fiorentinában mindjárt győztes gól is lett, és a Roma vereségével lassan kétszemélyessé válik a 4. helyért folyó harc a firenzeiek és a Genoa között. A Fiorentina két ponttal van lemaradva a Juventus legyűrő genovaiaktól, a Roma viszont már nyolcra, az már nagyon soknak tűnik, a lilák viszont még befoghatják őket. Őszinték leszünk, sokkal szívesebben néznénk a BL-ben a Genoát, mint a már 10 vereséggel küszködő Fiorentinát, akik még a kilenc emberrel záró Cagliari ellen is megszenvednek. (Fiorentina-Cagliari 2-1)
A Siena kőkemény üzenetet küldött azoknak a magyar csapatoknak, ahol a játékosok azzal védekeznek egy-egy vereség után, hogy hónapok óta nem kaptak fizetést, és a bizonytalanság ilyen hatással van a teljesítményükre. Sienában nincs pénz, a csapatot szponzoráló bank megrogyott, a Robur pedig a kialakult helyzetre az egyetlen lehetséges választ adta. (Bologna-Siena 1-4) És most képzeljük el, ahogy Mihajlovics elbeszélget a védőivel ez után.

A Samp óriásit fogott Pazzinivel, az Őrült megint vágott egyet, a másik őrült meg mindjárt kettőt, de a Doria már így sem tud beleszólni semmibe. Illetve dehogynem tud, az Inter elleni kupaelődöntőt 3-0-ról nem szabad elbuknia, és már ott is van Európában. Ha nyáron sikerülne megerősíteni a csapatot, akár lehetnének ők a soros genovai meglepetéscsapat, de erősebb a valószínűsége, hogy inkább megint szétszedik őket. És megint: pápá, Lecce. (Lecce-Sampdoria 1-3)
A Torino hozta szokásos semmit, aztán három perc alatt csak megnyerték a Catania elleni meccset, és így tovább él a remény. A Bologna vereségével a Toro előzött, és pillanatnyilag nem áll kiesőhelyen, de nagyon szoros befutó várható az alsó régióban is. Számításaink szerint 35 ponttal már bent lehet maradni idén, de lehet, hogy még annyi sem kell hozzá. (Torino-Catania 2-1)
A Napoli-Atalanta 0-0-ja az egyik oldalról azt jelenti, hogy már nincs miért harcolni idén, lehet a saját vállat veregetni, a hazaiak részéről pedig a beletörődés ölég ocsmány manifesztálódása volt. Este még lesz egy futballmámort ígérő Reggina-Udinese is.

146 komment

Címkék: olasz összefoglaló serie a derbi

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr261060811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_alerob 2009.04.13. 14:21:06

Nem ad meg egy szabályos gólt, belefúj a sípba majd mikor berúgja a Genoa mégis engedi, kiállítja Camoranesit jogtalanul és még nem nyúlt bele a meccsbe? Del Piero meg jogos tizenegyest rúghatott, mivel ő ért utoljára a labdához.
Habár ezek tények, még ha ezt egyesek nem tudják elfogadni se, be kell vallani nem ezen ment el a meccs.
--->
-Az öregek nem mutatnak semmit: Del Piero alibizik és hisztizik, Buffon a kapuban kiszámíthatatlanul rossz, Nedved katasztrófa már év eleje óta, Camoranesi meg nagyon jó, de elveszti hamar a fejét. Kijárna egytől egyik mindnek a padozás.
-A többiek egyszer jók, egyszer rosszak: Poulsen egyszer győztes gólt lő, egyszer egy labdát nem tud átvenni. Grygera ótvarszar mostanság, pedig régebben még egész tűrhető volt. De igaz ez Tiagora, Legrora, Mellbergre, Marchionnira....
- Ranieri nem Juve szintű edző. Óriási hiba volt elküldeni DD-t. Vele még most is akár a BLben is harcban lennénk. De egy jó edző elengedhetetlen. (Talán ha DD lenne az edző Bojinov sem ment volna el.)


Nyáron el kell adni a középszerű, léhűtő játékosokat. A 4 csatár úgysem marad egyben szerintem, és jobb is ez így. Kell egy csatár (akár Cassano, Lavezzi, Quagriella), középpályás is (valószínüleg Diego érkezik, de Ribery is jó lenne de egy klasszis kell!), és a védelem megerősítése a legfontosabb. Chiellini mellé is egy klasszis kell. Továbbá Lanzafamet, Criscitot és még Palladinot is vissza kell hozni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 14:29:57

@calcio_di_rigore: öhöhö, hát nyilván teoretikus az egész, de ha gondolod, még felsorolok 50 játékost, akire zokszó nélkül elcserélném buffont, meg mondok 15öt, akiért még pénzt is adnék mellé, meg a mostani kezdő felét, ha nem az egészet.

a jelenlegi juventusnak van összesen 4 juve-szintű játékosa.

nagyon szeretem gigit, persze hogy a kedvenc kapusom, de ennek a csapatnak százszor nagyobb szüksége lenne mezőnyjátékosokra, mint egy (egykori) klasszis kapusra.

ha rajtad múlna, gondolom visszahoznád birindellit és torrichellit, mert nekik volt juve-szívük. rendben, csak akkor ne halljak durrogást, hogy bronzok, meg 4. helyek vannak.

calcio_di_rigore 2009.04.13. 18:07:31

@_benito: Egy csapattól el lehet venni sok mindent, a karakterét nem. Te ezt szeretnéd? Jöttment zsoldosokat?
A világ legjobb kapusát én nem cserélném el senkire. És maradjunk csak a futballszakmai tényeknél: amikor rövidesen majd a legnagyobb célokért harcolunk, akkor nem lesz elég Manninger, aki nem mer kijönni a beadásokra. Akkor Buffon kell, akire ránézel, és dupla erővel hajtasz tovább, aki majd amikor kell, kiszedi azt ami mindenki másnál gól, mint a vb-elődöntőn (Podolski?) vagy a döntőn (Zidane).

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.13. 18:24:46

'amikor rövidesen majd a legnagyobb célokért harcolunk' - ezt tudnád pontosítani?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 18:26:35

@calcio_di_rigore: a jelenlegi juve karaktere nekem nem tetszik, csak örülni tudnék, ha elveszítenék.

ne érts félre, nagyra becsülöm buffont, de ha az árából (amíg még el lehet adni) lehet venni olyan játékosokat, akiktől igazi karaktere lesz a csapatnak, akkor én lemondanék róla.

nyilván nem patóra gondolok, mielőtt még gecimód lecsapnád :)

Mr.AT 2009.04.13. 18:36:50

@_benito: A négynél azért több. A négy csatárunk mindegyike Juve-szintű, Sissoko, Camoranesi, Chiellini és Buffon, ez így már rögtön 8, és a fiataloknak sem kell szégyenkezniük, Marchisio, Giovinco vagy De Ceglie Lippinél is kerettag lett volna.

Értem, hogy mire akarsz utalni, de azért ne essünk át a ló túloldalára.

Gigiért pedig a ManCity-t leszámítva már senki nem fizetne annyit, amennyiért érdemes lenne eladni. 20-30 Mio EUR az nem tárgyalási alap. Annyiért Quaresmát szokás igazolni. :-)

Mr.AT 2009.04.13. 18:44:14

@calcio_di_rigore: Ezzel meg teljesen egyetértek. Secconak nyilván magyarázni kell a szar bizonyítványt (2 kvázi kiscsapat elleni meccsen 6 kapott gól), de még ahhoz is gyenge, hogy valami elegáns nyilatkozattal rukkoljon elő.

Normális Juve-drukker nem fogja a bíróra a Genoa elleni meccset - a Genoa jól játszott, mi meg szarul. A bíró ettől még szintén szarul vezette a meccset, de tévedett mindkét oldalra eleget, nem rajta múlt a végeredmény.

Egy ilyen meccs után nem a bíróra kell mutogatni, hanem lehajtott fejjel mindenkinek magába kellene néznie. Ha az utóbbi 2 meccsen szerzett 1 pont helyett 6ot szerzett volna a csapat, akkor most 5 pontra lenne az Inter, így jönnének Torinóba.

Az pedig, hogy most megint látótávon kívül vannak, senki másnak nem hibája, csak saját magunknak. Ha mindenki (élen pl. Alex-szel) csak fele annyira fanatikusan hajtana, mint pl. Iaquinta, akkor most úgy jönne az Inter, hogy ha kikap, 2 pontra zsugorodik az előny, s foshatnának, hogy mi lesz. Most meg röhögnek rajtunk is, meg a nevetséges hozzáállásunkon is.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.13. 18:47:36

@Mr.AT: 4 csatár? Sanyi az utolsó piaci skilljéből él (szabadrúgás), az is inkább ősszel ment, tavasszal szinte semmi, csak a hiszti, meg a belharc. Treze már nem a jövő embere, de a jelené is csak halványan, Iaquinta csak csúcsformában, csúcsmotiváltan Juve szintű játékos.

Camoranesire sem építenék már semmit, de Ceglie balbunkóban katasztrófa eddig, középpályához meg nem elég jó.

Mr.AT 2009.04.13. 18:48:22

@_benito: "Torrichelli"? Az isteni Moreno neve kapcsán egy helyen merülhetett fel a H, a "hűbazmeg"-ben, mikor megnézted a futásteljesítményeit a meccsstatisztikákban. Egy igazi állat volt az az ember, csak és kizárólag Tüdő (mármint Di Livio) futott többet nála. Nem csoda, hogy mikor mindketten átloggoltak lilába, 2 szezon alatt visszajutottak a firenzeiek az élvonalba.

calcio_di_rigore 2009.04.13. 18:50:10

@_benito: nem a játékra gondolok karakter alatt. Nekem semmi bajom azzal ha kitakarítjuk a hulladékot, és hozunk helyettük használható játékosokat meg 1-2 klasszist, új edzőt, sőt... Ez a szakmai rész.
Buffon túlmutat ezen. Mondjuk elcseréljük Riberyre. A francia segít majd rendbe szedni a fejeket ha rosszul megy a csapatnak? Azon kívül, hogy elköti a csapatbuszt. Ha egy Buffon van a csapatodban, megnyugodhatsz.

Mr.AT 2009.04.13. 18:54:51

@heinrich: Hát nem tudom, itt azért egy kicsit el vagyunk szállva, szvsz.

"Iaquinta csak csúcsmotiváltan Juve-szintű játékos"? Te láttad már nálunk valaha is kedvetlenül, passzívan játszani? Én nem, pedig évek óta nem hagytam ki egy meccsünket sem. Küzd, harap, harcol, és sokminden, de nem ügyetlen, nem csoda, hogy Lippi is őt erőlteti ékben a válogatottnál.

A Juve-szint is azért kicsit magasan van ennél a megfogalmazásnál, ne is haragudj. Emlékezz csak vissza Fonseca-ra, vagy Salas-ra. :-)

Alexben pedig még mindig benne van a zsuga. Úgy fedezi a labdát, mint kevesek, s ha lendületbe jön, egy az egyben megver bárkit. Nyilván öregebb és lassabb, mint 10 éve, és én sem a 2017-es bajnokcsapatban számítanék rá, de azért ennyire durván ne írjuk le a regnáló gólkirályt.

Hogy Trez mire képes, azt meg most nehéz megítélni, tekintve, hogy 6 hónapig csak a játékoskeretben a sérüléslistán találkozott az ember a nevével.

calcio_di_rigore 2009.04.13. 18:55:59

@Mr.AT: Ok, de Seccónak meg az a dolga hogy ilyeneket mondjon, egy szurkolónak meg nem. Ezért nem hibáztatnám.
Ha csak a nyilatkozatokat nézed, az derül ki, hogy mind a 20 csapatot szívatják a bírók. Nyomásgyakorlás, aztán a következő kiélezett szituban neked ítélnek.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 19:01:29

@Mr.AT: torrichelli nálam nem hűbazmeg, hanem óóóbazmeg kategória volt. di liviót imádtam, mert őt nem lehetett nem imádni, de például a mostani vitához kiváló (calciónak szól)

ha van 11 di liviód, akkor juve-szív, óriáslelkesedés, a címerért életét áldozó csapatszellem van... meg hozzá egy 13. hely.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 19:07:22

@calcio_di_rigore: nem értünk egyet, pajtásom, de hát így szép az élet.

tjunior 2009.04.13. 19:07:39

Istenem egyesek el akarják adni Gigit...mert volt néhány gyengébb meccse, közben ugyi a Genoa ellen is bemutatott egy fordulo(vagy inkább hónap)védését, meg ő volt a csapat legjobbja.
Nem hiszem el hogy ennyire ne legyen pénz,hogy Gigit el kellene adni hogy igazoljunk tudjunk.
A kerékkötőket el kell adni(Zebina,Knezevic,Grygera,Tiago,Poulsen) meg hozzá kell csapni 30-40 milliót. Aláírom én könnyen szövegelek tízmilliókról, de máshogy nem megy. Nedved helyére meg ne keresünk már, megvan az utódja, ott ült a padon a Genova ellen, kicsi, kopasz és S.G. a monogrammja. Sissoko mellé kell egy Diego, egy jobbhátvéd meg Chiellininek egy spant szerezni, no meg 1-2 kiegészító embert. Trez jó kérdés, ismét.
Amúgy a meccsról annyit hogy játékvezető ide játékvezető oda, eltünt a csapatból a "Spirito Juve" ez az egy amit sosem lehet elfogadni, a hétvégén remélem újraéled, másban nem nagyon lehet bízni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 19:14:55

@tjunior: "S.G. a monogrammja."

sajnos nem engedné el soha a liverpool.
tudom, bocs, de olyan magas volt...

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.13. 19:18:19

@Mr.AT: Iaquinta - Láttam, nem is egyszer. A Bate ellen pl. hiába rúgott kettőt, a 2. félidőben le kellett volna pofozni a pályáról (másik hat társával együtt). Az, hogy voltak akár nála rosszabb csatárai is a Juvénak, még nem mentség semmire.

Alex következő szezonjától már most fázom, Trezével kapcsolatban igazad van, de ha a Juve ki akar kászálódni ebből a szarból, ilyen nyitott kérdések nem nagyon férnek bele.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.04.13. 19:36:15

Iaquinta-ügyben azért hozzá lehet tenni, hogy március végén 2 gólt lőtt a Romának, a válogatottban az íreknek, a Chievónak bajnokin és most is gólt lőtt. Nem rossz ez a forma, szerintem!

Meg küzd mindig, mint állat!

Mr.AT 2009.04.13. 19:36:52

@_benito: Ja, vagy egy BL-cím, amit történetesen pont Torricelli-vel (nem Torrichelli, b*zmeg, mindent a szádba kell rágni?) a kezdőjében, és Di Livio-val csereként nyert meg a csapat. :-)

Mr.AT 2009.04.13. 19:41:45

@heinrich: Hát nem tudom - hogy őszinte legyek, a BATE elleni meccs mind a 90 perce most nem él elevenen itt az emlékeimben, de ha tavaly szeptemberig kell visszamenni, hogy egy kézzelfogható rossz példát hozz, az már nem rossz.

Pláne, ha a rossz példa azzal jár, hogy két gólt szerez a kritika tárgya. Tudod mit? Ha mostantól minden meccsen 2 gólt szerez, ha flegmázik, vagy nem hajt, akkor részemről azt kívánom, hogy legyen egy igazi öntelt köcsög. :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 19:44:45

@Mr.AT: igazi magyaros csúsztatás, gratu hozzá. a franciák is petit miatt lettek világbajnokok, még gólt is lőtt a döntőn.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.04.13. 19:53:06

@Mr.AT: Torrichelli (ebben a formában ejtsd: Torrikelli) és Di Livio pont akkor igazolt a Fióba, amikor a Batistuta-féle csapat a csúcson volt. Di Livio persze maradt a visszasorolás után is.

Tudnék hosszan értekezni arról, hogy ki volt Juve-szintű játékos a Juvéban, mondjuk pont Torricellit kipécézni, meg Di Liviót... Torricellik, Di Liviók, Porrinik nélkül nem lett volna az akkori Juve az, ami végül lett.

Mr.AT 2009.04.13. 19:53:08

@_benito: Torricelli-t még Trapattoni hozta a csapathoz, s 6 szezon alatt játszott 152 meccset a csapatban, akárcsak Di Livio, aki szintén 6 szezonon át 186 meccsen lépett pályára.

Klasszikus kiegészítő ember mindkettő, mint Petit, aki a VB-döntő 94. percében ünnepelte kb. második válogatottságát, ugye? Igazi magyaros csúsztatás, gratu hozzá.

Hogy egy kicsit barátkozz Moreno-val és a tényekkel: Torricelli a BL-győztes Juventus összes BL-meccsét végigjátszotta. Nyilván semmi köze nem volt a kupagyőzelemhez, árulhatott volna ennyi erővel pattogatott kukoricát is.

Mr.AT 2009.04.13. 19:55:51

@dino vercotti: Erről beszélek. (Nem Torrichelli, hanem TORRICELLI, ohne H, pls. Mivel nincs H, ejtve Torricselli, de nyilván ezt nem neked kell magyarázni.)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.04.13. 19:57:45

Én ilyenkor azért feltennék egy óvatos kérdést, hogy mennyire is figyelte valaki az akkori csapatot, mennyire ismeri most az akkoriakat, mennyire van tisztában a csapaton belüli akkori hangsúlyokkal...

Én sem írok új-zélandi rögbiválogatottról.

tjunior 2009.04.13. 19:59:47

@_benito:
hát ja, magas labda, kicsi helyet azt kellett volna írnom hogy 160 centi és 50 kiló, akkor nem lehet összetéveszteni zserárddal. :D

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.04.13. 20:05:22

Ha már Porrini: végre róla is van wikipédiás magyar szócikk, a készítője közeli ismerősöm. Még az olasznál is bővebb.

Mr.AT 2009.04.13. 20:08:42

@dino vercotti: Jól van, ne gyalázzuk a porba, kölyök még, nem ismerhette az akkori csapatot, úgy, mint mi. Torricelli-t nekem még személyesen is volt alkalmam látni, a feleségének, a lányának és neki pont ugyanolyan fekete hosszú haja volt, hátulról úgy néztek ki, mint egy indián kolónia. :-)

A végülis középpályáról hátrakerült Zambrottát nem számítva az utolsó igazán g*cijó szélsőhátvédünk volt az az ember.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 20:33:23

@Mr.AT: most, hogy ilyen szépen letérdeltetek egymás elé, én nem is zavarnék tovább, csak még annyit, hogy aki torricHellivel azonosítja azt a juventust, az kényszeresen ellentmond, nem a saját véleményét védi.

@dino vercotti: 32 éves vagyok, elég fiatalon kezdtem el élni-halni a fociért, illetve mindenért, amit labdával játszanak. a véleményemet saját magam alakítom ki, és nem mások okosságait okádom bele az éterbe a kbszt magas lóról.

más szóval azért, mert köpöd fejből a 69-es juve kezdőjét, még semmivel nem ér többet a véleményed azénál, aki az élete első juve-meccse megnézése után meglát valamit, amivel te nem értesz egyet.

calcio_di_rigore 2009.04.13. 20:51:29

@_benito: Torricelli vagy Dani Alves?:)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.13. 21:01:50

@calcio_di_rigore: hát, most, hogy olvasom, torricelli az utolsó gecijó szélsőhátvédünk volt, meginogtam.

WallyB 2009.04.13. 21:13:31

www.goal.com/en/news/12/spain/2009/04/13/1206370/franck-ribery-wants-to-join-barcelona-bayern-munichs-mark-van-bom

ezek szerint nem úgy néz ki a helyzet, hogy Ribery a Juvéba vágyna...

Benito, bocsesz, hogy beleszólok, Interesként semmi közöm, de Torricelli-t tényleg h-nélkül kell írni. Knézy Jenő még sztorizott is, hogy anno asztalosként kezdte... Attól még nagyon nagy ütő volt, emlékszem rá, meg az akkori Juvéra. Szerethető csapat volt.
Én meg akkor (1997. május 28-án) fújtam rá először az orromat a tévére, meg Lars Rickenre...

giacinto 2009.04.13. 21:33:29

de unalmas :))

Elfelejtkeztün kegy fontos tényt megjegyezni, az Inter 3 olasszal kezdett. Volt olyan csapat, aki kevesebbel...

giacinto 2009.04.13. 21:36:00

ja, és miért nem látom itt kroost, hogy egy meg nem adott Inter-büntető után reklamáljon??? pedig már kívülről tudjuk hogy minden kétes szituban az Inter javára döntenek...

Mr.AT 2009.04.13. 21:43:37

@_benito: Igazán nagyszerű, hogy ilyen magasröptű stílusban sikerült reagálnod. /Kérjünk rád valamelyik moderátortól egy napos bant? :)/ Egyetértettünk abban, hogy hülyeséget beszélsz - még akkor is, ha ez a kis galamb lelkednek nem esik jól.

Továbbá: idézd már pls azt a hozzászólásomat, amiben "azonosítom" Moreno Torricelli-t a Juventus-szal. Már megint ködösítesz, mint mindig, ha konkrétumok terén kiviláglik, hogy hülyeséget beszélsz?

Te lefikáztad őt, én megjegyeztem, hogy klasszis játékosról volt szó - te erre leperememberezted, mire én jeleztem, hogy nemhogy peremember, de kifejezetten alapembere volt azokban az években a csapatnak, méghozzá kiváló alapembere.

Erre meg most eljátszod a látványosan megsértődött kisfiút, akinek elvették a homokozólapátját. Bár még mindig csak 32 vagy, mostanra erről a szintről már léphettél volna egyet felfelé.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.04.13. 21:46:33

@_benito: sajnos a vélemények nem egyenlőek. Mindenkinek van, de elég nagy baj, ha ugyanolyan mércével mérjük. Sajnos én ilyen antidemokratikus vagyok.

giacinto 2009.04.13. 21:51:43

Iaquinta játékstílusa engem egy az egyben Dirk Kuyt-re emlékeztet. minden tekintetben.

Mr.AT 2009.04.13. 22:02:22

@giacinto: Kuyt szélső, Iaquinta meg középcsatár, van is köztük vagy 10 centi magasságkülönbség. Én pl. Kuyt-től még nem láttam egy normális cselt, tipikusan az a told meg és rohanj stílusú holland szélső.

A véleményed persze a tiéd, de én pl. 3 Kuyt-ért nem adnám Iaquintát.

BruceWayne 2009.04.13. 22:12:01

Kuyt csak egy olyan kreatív csapatban használható ki maximálisan mint a holland válogatott, amúgy olyan mint a hogy AT is írta.

Hispan07 2009.04.13. 22:14:04

mindig izgisek az ilyen juvés belvillongások :) mi lesz itt, ha minden korábbi tervünkkel ellentétben véletlenül mégis beelőzünk? :P

Il Capitano 2009.04.13. 22:33:58

Kicsit parázs itt a hangulat, de legalább senkit sem hagy hidegen a Juve! :D

Olvastam itt egy ilyet, hogy "ha Buffon áll a kapuban, megnyugodhatsz" - namost ez azért ebben a szezonban nem igaz. Félre ne értsetek, én kedvelem Gigit, és való igaz, szép tőle, hogy maradt (bár azért volt ott némi terelés meg huzavona némi "majd meglátjuk"-kal színesítve), de a 2006-os sérülése óta elég sokat van partvonalon kívül, és idén nem hoz pontokat. Vagyis volt egy meccs, amikor baromi jól védett, de sok olyan gólt kap, ami nem védhetetlen. Volt egy "év védése" szintű fogása a Genoa ellen? Ha kapunk mellé hármat a zsákba, az ilyen nem vigasztal... Ettől függetlenül nem akarok én mindenáron megszabadulni tőle, lehet, hogy jövőre megint SuperGigi lesz, és én is úgy gondolom, hogy 50 milla alatt szóba se álljunk senkivel, de jelenlegi formájában Buffon nem indispensable, ráadásul azt sem érzem, hogy nagyon motiválná és űzné-hajtaná az előtte szerencsétlenkedő hátvédeket. Tavaly voltak olyanok, hogy tombolva rohant ki a kapujából vagy kettéharapta a kapufát dühében, most meg inkább beletörődik. Akárcsak Alexnél, nem tetszik ez nekem...

Torricelli pedig nekem is kedvencem volt, sosem felejtem el a '98 tavaszán lejátszott Dinamo Kijev elleni BL-meccsünket: Torinóban (1-1) balhátvédet játszott Moreno, a frissen hozzánk került Davids mögött. Szegény Knézy az első félidőben a madártávlati kameraképeken végig összekeverte kettőjüket, ott röhögtünk rajta, hogy színtévesztő, vagy mi van? Bár a loboncuk tényleg hasonlított így a távolból, de azért akkor is! :D

*Fata* 2009.04.13. 22:37:57

@Il Capitano: engem spec tökéletesen hidegen hagy...

@Hispan07: én éreztem előre, nemhiába fogadtam:)))

giacinto 2009.04.13. 22:45:29

@Nerazzurri: A párhuzam: mind2 inkább a mentaltitásával tűnik ki... mind2 felszántja a pályát támadójátékos létére (mind2 játszott már jobbszélsőt és csatárt is); néha fontos gólokat szereznek, és kb a játéktudásuk is egyforma, technikailag nem az a csillogó egyik sem.

_alerob 2009.04.13. 23:04:41

Azért szerintem azért abban mindenki egyet ért, hogy a Juvéban semmi keresnivalója mostanra már Tiagonak, Grygeranak vagy akár Poulsennek. Feljutás utáni lábadozásba még ez belefért, ma MÁR NEM. Del Piero tudását nem szabad megkérdőjelezni, minthogy azt sem, hogy most a padon a helye. Trezeguet meg szerintem utolsó meccseit játssza a Juvéban. Buffon meg ne menjen sehova, csak kapja össze magát.

MAti 2009.04.13. 23:31:37

A Bologna tényleg akármi, amit védekezésben itt bemutatott... :))

idiotapocs 2009.04.14. 00:32:01

"Óriási meccs volt a római derbi."
Hát még élőben, ááá

kroos 2009.04.14. 07:09:50

benito az egyetlen postiró aki elismeri esetleg ha nincs igaza teljes mértékben.
Ezt én nagyon tudom tisztelni.
(néha átesik ugyan a ló tulsó oldalára,és akkor is mentegetözik mikor igaza van)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.14. 09:49:06

kis adalék mindannyiunk kedvencéhez, a galamblelkű felipe melohoz
www.pepsifoci.hu/node/30309

zyndar 2009.04.14. 10:10:39

NagyGrat NST, ez az oldal hibátlan. Munka közben nem szabad olvasnom, mert hangosan felröhögök időnként...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.14. 11:36:14

@kroos: "benito az egyetlen postiró aki elismeri esetleg ha nincs igaza teljes mértékben."

a Világon? :)))

giacinto 2009.04.14. 11:42:45

Nem hivatalos információk szerint kibaszták Sinisát Bolognából...

Mr.AT 2009.04.14. 12:40:56

@_alerob: Nem fogunk egyszerre 10 focistától megválni, mert azokat pótolni is kell, és ennyi új játékosban egyszerre rengeteg a kockázat.

Az alapcsapat megvan, s most már csak posztonként fogunk cserélni - és Nedved visszavonulása, valamint Trezeguet valószínűsíthető távozása így is épp elég melót ad a csapatnak az átigazolási piacon, tekintve, hogy két nagyágyút, de legalábbis klasszis focistát kell a helyükre hozni.

Rajtuk túl Tiago-nak valóban kifelé áll, Jorge Andrade-val szerződést bontunk, Knezevic mehet vissza kölcsönből - ez rögtön további három poszt, amit pótolni kell, s szerintem itt meg is állunk majd.

Félre ne érts, Zebinát pl én is ostorral verném, ameddig látom, de ő szerintem szépen kussolva marad a csapatnál, s ugyanez lesz Grygera-val, vagy az öregekkel, Salihamidzic-csel vagy C.Zanetti-vel.

Poulsen-nel nekem amúgy semmi bajom, amikor játszott, megbízható volt, a magáét hozzátette a csapathoz - még ha ez en bloc nem is túl sok. Nem egy cselgép, s nem is fogja soha hátán vinni a csapatot, de nem is ő a leggyengébb láncszem, szvsz.

Mr.AT 2009.04.14. 13:36:33

"Olasz sztárcsapathoz kerülhet Juhász Roland. A firenzeviola.it szerint a magyar védőt nemcsak a Fiorentina, hanem az Inter is figyeli." (t-zones)

Ez a kemény, nem a medve. :-)

Törteli Tivadar 2009.04.14. 13:39:50

@csubika666: az ilyen szaroknál már csak a maffiás linkek húztak föl jobban. muszáj ezt? küldözgesd inkább a haverjaidnak

Törteli Tivadar 2009.04.14. 13:42:29

@Mr.AT: Burdisso helyett tökéletes lesz:)

WallyB 2009.04.14. 13:46:18

@Mr.AT: A medve az inkább nagy vagy ööö... barna... keménynek mondjuk a Judas Priest-et mondanám. Vagy Materazzi mellkasát... :)

Itt a link.
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/04/14/1208358/report-inter-challenge-fiorentina-for-anderlecht-defender-roland-

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.14. 13:53:05

@Mr.AT: Az Inter nem volna jó választás Rolitól, ott aztán padozhatna hevesen. A liláknál jóval több esélye volna csapatba kerülni. Tudom, hogy nem kell vér komolyan venni ezeket a híreket, de azért kommentálni lehet.

drani 2009.04.14. 14:00:11

@Mr.AT:
Andradeval miért bontotok szerződést? Véget ért a karrierje, vagy csak túl sok a fizuja?

lazlo85 2009.04.14. 14:11:41

a szalma hajú nedved igazán viszavonulhatna tavaly figo lábát törte most meg könyökölt egy jót....

kroos 2009.04.14. 14:18:30

@popp: te popp szerinted is benne volt Doni Zarate góljában?

töröltprofil (törölt) 2009.04.14. 14:28:50

@lazlo85:
Nyugi idén visszavonul. Az ő pótlására akarja a Juve Diego-t a Werder-ből.

idiotapocs 2009.04.14. 14:30:40

@kroos: úgy ültem hogy hátulról láttam a kiflit, kibaszott nagy gól volt, szerintem esélye nem volt Doninak :D

Romanista 2009.04.14. 14:42:45

@idiotapocs: kolarovéban viszon makacsul belebrazilkapuskodott Donieber. Lichsteinert meg három Roma védő emelte mint a rögbiben bedobáskor. megszakad a szív.

remélem azért neked volt egy szép napod Rómában. akarom mondani Lazio megyében.

lazlo85 2009.04.14. 14:50:30

@Szuperpocok: nem ribery? én ugy hallottam diego interbe megy
bár majd nyáron kiderul alig várom a nyári átigazolási szezont!

idiotapocs 2009.04.14. 14:50:53

@Romanista: azért potyának egyiket sem nevezném, de tény, hogy nem volt a helyzet magaslatán egyik hátvédsor sem. Akik sztem kifejezetten jók voltak az Foggia, Pandev, Zárate, illetve Baptista

Igen, szép nap volt, megért minden fillért. :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.14. 15:10:24

@idiotapocs:
Baptistanak nem most kellett volna jól játszania, hanem az Arsenal ellen,
aztán akkor ma este is játszhatna.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.14. 15:14:14

@pote:
sorry, holnap
de akkoris, nem emlékszem olyanra, h valaki ilyen béna lett volna

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.14. 16:15:17

@idiotapocs: Kolarové erősen potyaszagú volt.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.14. 16:21:31

@pote: Azért tedd hozzá, h mindez csak úgy jöhetett (volna) létre, h az Emiratesben nem kaptatok 4et, és a visszavágón piros szőnyeg volt lefektetve a gólnál. A szerencsefaktor ide is oda is egyformán volt elosztva. Nem csak baptistán múlott. (a jobbik csapat jutott tovább)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.14. 16:21:40

@popp:
ha nem lett volna a zöld fű,meg a labda,
akkor akár curlingre is gondolhatott volna a véletlenül odakapcsoló

Mr.AT 2009.04.14. 16:31:03

@idiotapocs: Foggia továbbra is g*cijó játékos, mondom már egy ideje.

Nem is értem, mit keres még mindig a Lazio-ban. Full névtelen és alulértékelt játékos, nagycsapati értelmezésben kb. fillérekért el lehetne hozni. Imádnám, ha hozzánk jönne, odaadnám Marchionni-t, Zebinát és Tiago-t package-ben, cseresznyének a tetejére meg Secco-t. :-)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.14. 16:35:19

@imici77:
igazából a római meccs alapján egyik csapat sem érdemelt továbbjutást
60. perc után nem volt sprint a pályán, ilyet utoljára Haladás-Kecskeméten láttam.

Mr.AT 2009.04.14. 16:37:44

@drani: Mert utoljára nagyapám keresztelőjén, 1929. novemberében lépett pályára hivatalos meccsen, ez pedig akkor is kevés, ha egy zacskó popcorn-ért játszik csak hetente.

Teljesen reménytelen szegény. Sajnálom, mert igen jó játékos (a portugál válogatott csapatkapitánya!) volt, aki előtt szép jövő állt volna még a csapatnál is - most meg kripliként marad meg mki emlékezetében, önhibáján kívül.

Mr.AT 2009.04.14. 16:40:04

@popp: Kolarov kényelmesen előreballagott, a szélen meggondolta magát, és befelé indult, majd nagy unalmában úgy gondolta, hazagurítja Doninak, aki viszont eddigre már elálmosodott annyira, hogy lefeküdt aludni, így gól lett. :-)

Valamire való csapatnál a lefújás után 10 perccel az öltözőben már legalább egy WC-pumpa lett volna Doni seggében azért a gólért. :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.14. 16:49:18

@pote: más meccset láttunk. sztem mi erővel jobban bírtuk, én ezt láttam. győzelemre játszottunk. nah, mindegy, ezen nem fogunk vitatkozni :) ezen sem:)

giacinto 2009.04.14. 17:44:00

Felipe Melo munkásságát a Fegyelmi Bizottság is értékelte egy 5 meccses ban-nal :) mivel összeverekedett a amecss után a cagliaris lopezzel (szintén 5 meccs)

Mexes 3 fordulón át próbál majd lehiggadni :)) akkor jöhet Loria :) és a 6. hely.

giacinto 2009.04.14. 17:48:44

Felipe Melo munkásságát a Fegyelmi Bizottság is értékelte egy 5 meccses ban-nal :) mivel összeverekedett a amecss után a cagliaris lopezzel (szintén 5 meccs)

Mexes 3 fordulón át próbál majd lehiggadni :)) akkor jöhet Loria :) és a 6. hely.

giacinto 2009.04.14. 22:11:52

Mit szóltok ahhot hogy Ranieri kihagyná a derbyről DP-t? :))

Középpálya hogy áll fel? Neved-Tiago-Poulsen-Marchionni?

giacinto 2009.04.14. 23:05:19

egyébként miért nem adták meg a Chievo gólját? simán bevágták a szabadot, a lesen állóknak köze nem volt senkihez... megint az intert tolják a bírók.

a játék képének a döntetlen felelt volna meg? a helyzetek alapján a Chievo nyerhetett volna kb 5-2-re is...

Romanista 2009.04.15. 03:01:59

@giacinto: huh az aztán milyen jó lesz neked. de nem baj mert morinhoval nagyot léptetek elöre.

giacinto 2009.04.15. 09:45:57

valszeg többet mint a baptista, menez, loria vonulattal a roma. utóbbi számszerűsíthető is.

Gabez 2009.04.16. 09:27:57

A Juve flame-ről, Interesként: Buffon túl jó, őt eladni a legnagyobb orbitális hiba lenne, amit el lehet követni, évekre visszavetheti a csapatot - Chiellini is egyre jobb, lehiggadt, már a feje belsejét is használja, nem csak a külsejét (lehet, h ez Ranieri egyetlen eredménye?). Camoranesi-t már rég eladtam volna, igaz, meccseket nyer(hetne), de miatta bukik is a csapat rendesen, ugyanis komplett idióta, mint pl. Materazzi. Nedved meg...kb 10 meccset kaphatna most az újabb brutál testi sértésért, aztán vonuljon vissza, ő is csak visszafogja a tímet. Ranieri-ről minden Interes már szeptemberben megmondta, hogy nem nyer(het) semmit, még Mourinho is (emlékeztek, volt róla anyázó poszt is), most meg a sajátjai szidják legjobban...hát így múlik el a világ dicsósége. ;)

Úgy érzem, Secco és a többi vak tényleg elintézték a csapatot, évekre(!), ennyi embert nem lehet egyszerre, egy nyáron pótolni. Hogy ez kinek jó, azt mindenki tudja...;)
Lesznek persze fellángolások majd a köv évben is, amikor 5-8 meccsen jól megy a csapatnak (aztán jöhetnek a szuperjelzők rájuk), de itt 30-32 meccsen kell nyerni, ami valszeg nem fog menni ADP-vel, Molinaroval, Trezzel és Poulsennel.
Egyébként én még emlékszem rá, amikor ADP ugyanezt a sértődős ki_ha_én_nem-et játszotta a szerződése lejárta előtt, aztán amikor meglett a mani, hirtelen gólkirály lett...ki gondolta volna. Ő elsősorban pénzt és elismerést keres, aztán másodsorban Juve-s. Kb olyan, mint Ibra.

JZanetti és Buffon mikor sértődött meg? Soha és nem is fognak.

No ennyi. Szombaton kíváncsi vagyok, Mourinho hogyan motiválja övéit, mert már elég nehéz dolga van...ha nyer az Inter, a Milan sztem hálából megveszi Adriano-t és Rivas-t :)

calcio_di_rigore 2009.04.16. 13:53:05

Azért annak van egy kellemes bája, amikor egy interista "aggódik" a csapatért.:)))
Hosszú lenne, ha egyenként reagálnék a blődségeire.

Gabez 2009.04.16. 22:06:05

@calcio_di_rigore: gondold el, hol tart a juve, ha már olyan szar, hogy az ellenfelek "aggódnak"...;)

Egyébként kívülről jobban látni mindent. Blődségek, mi...wehehhe.

calcio_di_rigore 2009.04.16. 23:16:01

@Gabez: Kívülről jobban látni mindent? Jobban a f@szt. Nem értesz semmit, nem látsz semmit, de nem baj... viszont én pl. nem okoskodom az Interről. Ez sem baj.

És hogy hogy állunk? Sokkal jobban, mint ahogy gondoltuk volna mondjuk 2 éve. Ahhoz képest, hogy mekkora előnyben voltatok, tudod mennyi maradt? Szinte semmi. Zárul az olló srácok, zárul az olló... Na ezért aggódhatsz a Juve miatt.:)

rexford 2009.04.17. 00:19:53

@calcio_di_rigore: Pedig épp azt akartam írni, hogy interes létére imitt-amott egész jók a meglátásai.:)

@giacinto: "Iaquinta játékstílusa engem egy az egyben Dirk Kuyt-re emlékeztet. minden tekintetben."
Zseniálisan sürített egy mondatba a Juve és a Pool iránti averziódat. Az előbbi ok, de az utóbbi, az tavaly óta van vagy már régebbi?

Mr.AT 2009.04.17. 00:33:24

@Gabez: Az ellenfelek közül egyedül Inter szurkesz aggódhat értünk, tekintve, hogy mindenki más már a hátunkat nézi. Aggódnia pedig neki sem kell, tekintve, hogy egyelőre még ott az a 10 pont.

Sokkal inkább javaslom, élvezzétek ki a jelenlegi helyzetet. Élvezzétek ki a hétvégi meccset, ami várhatóan fosgyenge lesz, tekintve, hogy ti várhatóan nem akartok, mi meg kulcsembereink nélkül nem fogunk tudni támadni - tippem a 0:0, vagy egy szoros Inter győzelem egy 96. percben lőtt kontragóllal, ami Zebina bal lapockájáról pattan Marchionni tarkójára, onnan meg a hálónkba.

Jövőre viszont már más szelek fújnak majd. Két egymást követő szezonban nem lesz akkora mákotok, hogy egyrészt a csapatunk fele egész éven át sérült, másrészt hogy az új emberek közül egyetlen egy lesz használható bármire is.

Most még fölényeskedhettek, hát hajrá. Jövőre mi jövünk.

giacinto 2009.04.17. 16:20:55

Örüljetek hogy el lett kúrva a teljes nyári mercatonk. Talán az idei nem lesz. MEg különben is, ez az év csak tanulóév Josénak, a következő szezon szerintem jobb lesz. Már látja hogy ki idevaló és ki nem. Első nyáron nem akart radikális változásokat, pár emberen megkönyörült.

giacinto 2009.04.17. 16:39:18

@Mr.AT: Szóval ti azt látjátok előre, hogy az Inter szezonról szezonra gyengül, a Juve pedig egyre erősebb lesz, töretlenül fejlődtök majd egy 90 pontos szezonig. Nálatok soha nem lesz visszesés, elrontott igazolások, miközben arról sírtok itt állandóan, hogy a fél csapatot cserélni kéne vagy azért mert kiöregedtek vagy azért mert gyengék.

Na ezért nem aggódok én.

Mr.AT 2009.04.17. 17:15:29

@giacinto: Egy szóval sem írtam, hogy az Inter szezonról szezonra gyengülne. Az Inter viszonylag stabilan ugyanazon a szinten mozog - a riválisok gyengélkednek, vagy teljesítenek jól, ez okoz némi ingadozást pl. pontszámban, de ennyi.

Mi erősödünk, ráadásul gyorsuló ütemben. Mind helyezésben, mind pontszámban, mint mutatott játékban jól látszik mindez. Jövőre már akár be is érhet - ezért írtam, amit írtam.

Önkritikusan szemlélve pedig nyilván, még a világ legerősebb csapatán is találni fogást, hát még a mi mostani keretünkön - de ez nem jelenti azt, hogy ez a'la objektíve olyan csapnivaló csapat lenne.
Ha nálunk sok az öreg, nálatok is fel lehet sorolni Figo-t, Vieirát, J.Zanettit, stb., s ahogy nálunk vannak elhibázott igazolások, nálatok is rengetegen nyújtanak gyenge, vagy nem Inter-szintű teljesítményt.

BruceWayne 2009.04.17. 17:46:38

Diego azér tegnap dobott még egy kicsit az árán :-)

horas 2009.04.17. 19:56:39

Hát jó lenne ha a Juve meg a Milan visszaerősődne,mert az jót tenne az Inter-nek is akkor talán nem lenne lefutott márciusban a bajnokság meg lehet,hogy lenne olasz a legjobb 8 között a BL-ben.

giacinto 2009.04.20. 11:59:14

@Mr.AT: Erősödtetek, gyorsuló ütemben?

Tavalyi eredménysorotok

3 Juventus 38 20 12 6 72-37 72 pont

Pontszámotok lehet hogy több lesz, és lehet hogy másodikak lesztek, de az még nem biztos. Ráadásul a Roma töketlenkedése miatt kiesett előletek egy csapat, az Interhez képest kb ugyanott vagytok mint tavaly (ha az eredményeket nézzük, még ott sem), 13 pont volt a hátrányotok leintéskor, ami szinte most is megvan. Sőt, a tavalyi 5. ,idén állandóan lesajnált Milan is beelőzhet még.

Nálunk is vannak öregek, Figora és Vieirára például semmi szükség, de ők távozni is fognak valószínűleg, Zanetti pedig 36 évesen is kiváló játékos, megmutatta ezt Torinóban is.

giacinto 2009.04.20. 12:05:01

Annyi az előrelépés, hogy kupában jobban álltok, meg volt idén BL. A bajnokságban kb ugyanazt nyújtjátok, 6 vereség már most is megvan.
süti beállítások módosítása