Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Már sebezhető, de elpusztíthatatlan az Inter

2009.03.02. 19:40 _benito

Már az Inter nyakán volt a böllérkés, de a silány minőségű olasz penge most is kicsorbult a monumentális ádámcsutkán, miután a szezon legjobb meccsén a milánóiak óriásit küzdve visszahozták a kutya szájából a Roma elleni rangadót. A Juventus most nemcsak nem lőtte tökön saját magát a Napoli ellen, de szokásokkal ellentétben a bírók is megkegyelmeztek a déliek elleni meccsen, így a torinóiak újra látótávolságon belül vannak, nem úgy, mint a Milan. Milánó boldogtalanabb felében az a röhejes helyzet állt elő, hogy ha a 19 éves brazil zsenipalántának elsül a lába, akkor van keresnivalójuk, egyébként még egy pusztán felvillanásokból élő Sampdoria is úgy megrakja őket, hogy gyakorlatilag esélyük sincs. Sem a Genoa, sem a Fiorentina nem tudta kihasználni az újabb Milan-blamázst, így időlegesen befagyott a tabella eleje, ami nem csoda, mert az első 10 helyezettből csak ketten tudtak győzni. Figyelem, poroszkálásból ügetésbe váltott a veronai ménes!

Az azért beszédes, hogy Maicon, Cordoba, Burdisso, Zanetti és Cambiasso az első félidőben mindent megtettek, hogy véget érjen Mourinho 111 meccse tartó hazai veretlenségi sorozata, mégsem ért véget. Már tavaly is leírtuk: ezt az Inter valami elképesztően nehéz megverni, az embernek olyan érzése van, hogy egy perccel a vége előtt kétgólos hátrányban is történik valami, amivel megússzák a taslit. Nem szokásunk (nem is lesz az) védeni az Intert, de azt a büntetőt azért nehéz csalásnak minősíteni, a szimpatikus fiatalember nagyon ügyesen csinálta, elsőre még a tévé előtt heverészve is benéztük - ahogy a játékvezető is. Viszont nem volt ez érdemtelen pontszerzés az Inter részéről, ne vitassuk, hogy a második félidőben pont úgy benne volt az egyenlítés, mint a 0-5. Semleges nézőként (már ha lehet ilyenről beszélni) is mindkét csapatnak jár a barack a buksáijára, mert a szezon meccsét kerekítették abból, amiről előtte azt hittük, az egyik nem tud, a másik nem akar majd játszani. Ezzel el is árultuk, hogy igazából a Roma miatt élvezkedhettünk 90 percen keresztül, de néhány hónap múlva már úgyis csak arra fogunk emlékezni az egészből, hogy kamutizenegyes, meg hogy egy 19 éves gyerek is tud olyan undorítóan viselkedni, mint egy Serie A-veterán. Csak reménykedni tudunk benne, hogy az edzéseken is ilyen pondró Balotelli, mert akkor esélyes, hogy a dél-amerikai védőkülönítmény egyik tagja fegyelmező jelleggel megreccsenti néhány csontját, és akkor a lábadozás fél éve alatt átértékelhet sok mindent a vitathatatlanul ügyes játékos. Ide kívánkozik az a meglátásunk, hogy ha életünk első Serie A-meccsét látjuk vasárnap este, egy életre Roma-szurkolók leszünk, és legalább olyan mélységű szerelemmel csüngünk a következő 10 évben De Rossin, mint popp. Ezt a Romát egyszerűen nem lehet nem szeretni. (Inter-Roma 3-3)

Bocsánat, és előre is ég a pofánk, hogy ilyesmit leírunk, de most már csak Marchionnit kellene valakinek elgázolnia a jövő heti derbin, és egészen jó kis csapat állhatna ki a Chelsea ellen. A Juventus egy félidőn át az elmúlt hetekben látott masszív, és már előre is értékelhető játékát nyújtotta, és ha Trezeguet nem a formáját keresgélné még, valószínűleg sokkal simábban alakul a meccs. A középpálya közepe már simán elbírja Sissoko hiányát is (Poulsen a mezőny legjobbja volt), de a két szél sajnos hasznavehetetlen, ami elsősorban Giovinco miatt fájdalmas. A kisfiúnak lehet, hogy csak meccshiánya van, de valahogy nem látszik rajta, hogy nyers marhamájat zabálna a meccsek előtt, és sötét isteneknek ajánlaná az elpusztítandó ellenfelek lelkét. Más szóval csalódás, Marchionni a másik oldalon csak azért nem az, mert már élő ember nincs, aki várna tőle bármi hasznosat is. A Juve szurkolói egyébként kifütyülték Ranierit, amikor behozta Giovinco helyére Szalihamidzsicset, de talán ez nem a kisfiúnak szólt, hanem annak, hogy ha a bociszemű képtelen elszakadni attól a sztereotípiától, hogy amint 1-0 áll az eredményjelzőn, már keveri is a cementet a vonal mentén. A Napoli kvázi egyenlítése fölötti csámcsogás egyébként teljesen felesleges, a nápolyiak az utóbbi években már bőven kimerítették a Juventus elleni szabálytan gólokból, és röhejes büntetőkből álló keretüket. Viszont van egy olyan meglátásunk, hogy ebből a két csapatból lehetne összegyúrni a Serie A következő 5 évének verhetetlen bajnokcsapatát: Buffon - Chiellini, Mellberg, Cannavaro – Sissoko, Poulsen – Hamsik, Marchisio, Lavezzi – Del Piero, Amauri. (Juventus-Napoli 1-0)

A Milan most pont annyira kilátástalan, mint a Juventus volt októberben, vagy a Roma a szezon elején, csak annyival még nehezebb dolga van a kapaszkodót kereső szurkolóinak, hogy Seedorf és Pirlo összesen nem játszott még idén egy félidőnyit jól, innentől meg játszhatna elöl a Messi-Ibrahimovic-Ronaldo trojka, ha egyszer ők sem kapnának használható passzokat. Pedig ha csak azt nézi az ember, hogy egy Seedorf-Ambrosini-Flamini-Pirlo-Beckham fedezetsor rohangál Csepel-mezben, akkor egyből azt kell gondolnia, hogy innen aztán csak úgy záporoznak a csatárok felé a passzok, az ellenfél meg csak nyomozza a labdát. Ehelyett az a sebesség, amivel a Milan védekezésből (pff…) támadásra szívja magát, leginkább egy olajszállító tankhajó irányváltására emlékeztet, így a csapat eredményessége kizárólag attól függ, hogy a vadlábú brazil talál-e egy rést, ahol lőtávig vágtathat. A Sampdoria ellen mindez arcpirító vereséggel kamatozott, az egyetlen örömteli esemény – ja, mert a Milannak drukkoltunk – Pazzini gólja előtti Puskás-csele és lövése volt. Ha tavaly nem rúgták ki Ancelottit, most már legyen annyi Fester Adamsben, hogy hagyja végigküszködni ezt az évet (ezt tavaly betűről betűre leírtuk ilyentájt), mert tett annyit a csapatért, hogy ne kelljen a hátsó ajtón távoznia. Pedig nyakig benne van, ne tagadjuk. (Sampdoria-Milan 2-1)

A Palermo-Catania meccsel fognak oltani a szerzőtársak cirka egy évig. Ketten is megkérdezték, mi várható, mindkettőjüket biztosítottam, hogy itt bizony patakokban folyik majd az elefántvér, rózsaszínbe burkolózik a sziget, a Catania játékosai nyilvános megszégyenülés elé néznek. Úgy is kezdődött, ahogy az várható volt, fél perc után sárga, aztán negyedóra után piros (ha én vezetem a meccset, le is köpöm Brescianót, mielőtt az öltözőig rugdosom), majd az Elefántok úgy eltakarították az útból a Palermót, ahogy történetük során még soha. A klub 400 meccse tehát parádésra sikeredett, de meg kell jegyeznünk, hogy Bizzari óriási védéseket mutatott be, ezzel tovább demoralizálva a bánatos hazaiakat. Mascara gólja parádés volt, de mi többre becsüljük a szép támadások utáni nagy gólokat, mint amikor valaki seggberúgja a labdát a felezővonalnál. Na, hát így tessék hinni nekünk, amikor megtippeljük, mit várunk a hétvégi fordulótól: Palermo-Catania 0-4

A Fiorentina kiesett az UEFA-kupából, és Prandelli is meglobogtatta a távozás lehetőségét, nem csoda, hogy a Reggina is meggyötörte őket, és simán benne volt, hogy egy másik méretes pofonba is belenéznek a lilák a héten. Ez végül elmaradt, de erre a meccsre senki nem lesz büszke Firenzében, és a calabriaiak is kitörölhetik ezekkel az egy pontokkal. (Reggina-Fiorentina 1-1)
A Cagliari nem tudta megverni a Torinót, ami csak azért érdekes, mert az utóbbi időben a reménytelen Torónál sokkal jobb csapatokat is kifektetett az Isolani. Talán arról lehetett szó, hogy ők sem vették komolyan a valóban elég komolytalan vendéget, amely így kiváló eredménnyel hangolt a szezon meccsére, amit jövő hétvégén abszolvál majd. (Cagliari-Torino 0-0)
Hasonlóan furcsa a Genoa gólnélküli döntetlenje Sienában. Nem is a döntetlen, inkább az, hogy nem esett egy árva gól sem, illetve Milito menetrendszerűje les miatt volt érvénytelen, a végén pedig hiába szorították be a hazaiakat, két pontot Toszkánában hagytak, pedig feljöhettek volna a Milanra. (Siena-Genoa 0-0)

Két hónap után ki más, mint Zarate törte volna meg a Lazio iszonyatos szériáját? A Bologna elleni győzelem nem született meg könnyen, a vendégek is hozzátették a magukét a remek szombat délutáni szórakozáshoz. A Lazio meccseit egyébként azért érdemes nézni, mert Kolarov bármelyik pillanatban bezúzhatja a szezon gólját egy kirúgásból. (Lazio-Bologna 2-0)
Az olasz futball európai zászlóshajója leginkább egy szakadt lélekvesztőre emlékeztet, amit a Rába szokottnál erősebb fodrozódása is hullámsírba küld, az Udinese időtlen idők óta nem tudhatott ilyen hetet maga mögött, mint a mostani: UEFA-kupás továbbjutás, aztán bajnoki győzelem, még ha az a kiesőhelyre csúszó Lecce ellen is került a zsákba. (Udinese-Lecce 2-0)
Nem Langella volt az egyetlen a fordulóban, aki gólt vágott egykori csapata ellen, de hogy a Chievo bergamói győzelme volt a legnagyobb meglepetés, azt mi sem mutatja jobban, mint az, hogy máris megindultak az olasz futball velejárójának számító találgatások a meccs tisztaságát illetően. Magunk nem gondoljuk, hogy lekváros buktákból és töpörtyűs pogácsákból kifér egy Serie A-meccs megvétele, inkább örvendezünk, hogy a veronaiak egyre markánsabban közelítenek a bennmaradást jelentő helyek felé, az Atalanta imidzsébe pedig simán belefér, hogy a nagyokat lebombázzák, aztán a kicsiktől akár otthon is kikapnak – kivált Doni nélkül. (Atalanta-Chievo 0-2)

344 komment

Címkék: olasz összefoglaló serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr26976048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itáliainagysándor 2009.03.02. 20:03:27

_benito: Azért szerintem egy ízig vérig Lazioszurker nem tudja nem utálni a Rómát, sőt, náluk ez becsületbeli ügy. :)

calciomax 2009.03.02. 20:04:01

9 pontnal sem gondoltam hogy lefutott lenne most megugy sem.

ericcartmen 2009.03.02. 20:11:27

Hehe, benito, ezt az álomcsapatot azért simán bucira lehetne verni.
Amúgy mit keres az ezeréves Del Piero a következő 5 év álomcsapatában?

Itáliainagysándor 2009.03.02. 20:15:57

@ericcartmen: 5-év múlva sem lesz Del Piero annyi idős mint most Maldini...

ericcartmen 2009.03.02. 20:19:58

@Itáliainagysándor: Álomcsapatba nem is férne be Maldini, és ha Milan nem ilyen balfaszul igazol, már szerintem vissza is vonult volna

Itáliainagysándor 2009.03.02. 20:22:50

@ericcartmen: Kinek mi... És szerintem Maldini a Milan védelméből nagyon nem lóg ki sőt. Talán az egyetlen stabil pontja.
Ez az álomcsapat nekem egyfajta víziónak jött le, nem is értem egyesek, hogy tudják komolyan venni...

ericcartmen 2009.03.02. 20:25:50

Ja, és szerintem két dolog miatt volt ilyen nagy felháborodás az Inter tizije miatt:
- az elmúlt három meccsen tévedett a biró a javukra
- a két csapat utolsó 6 összecsapásából 3x szintén volt meccset befolyásoló birói hiba
Persze amúgy kétes birói itélet után, ami az intert segiti +200 komment garantált, de ez szerintem rátett

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.02. 20:27:52

"Romát egyszerűen nem lehet nem szeretni."

ezt aláírom.

ericcartmen 2009.03.02. 20:28:26

@Itáliainagysándor: Azért a Favalli/Kaladze/Senderos triónál jobbank lenni nem nagy kunszt. A seria mezőnyét tekintve Maldini még mindig a legjobbak között van, de már nincs benne a topban. Szerintem.
Ez az álomcapat meg nem vizió, hanem vicc

horas 2009.03.02. 20:32:33

Csatlakozom a Roma-val szimpatizálok hoz.

Azazello007 2009.03.02. 20:33:57

A bírók az Internek okozzák a legnagyobb kárt azzal, hogy sokszor döntenek tévesen a javukra, mert most már MINDEN Inter-győzelem (vagy keservesen behúzott iksz) után megindul a gyanúsítgatás.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 20:40:13

"Romát egyszerűen nem lehet nem szeretni." - ez lehetett volna a poszt címe is!

_romanista 2009.03.02. 20:56:27

Benito, nagyon jókat irsz, de most óriási hülyeséget: óriási kamu tizenegyes volt, hatalmas, óriási, azonnal lehetett látni

Strigo 2009.03.02. 21:03:42

A Milan-Samp ugye nem 2-1 lett, csak mert a posztban az szerepel.

*Fata* 2009.03.02. 21:11:41

így van, bánatomban Romat nézek amíg lesz újra csapatom...

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.03.02. 21:13:17

Ha a Romát nem lehet nem szeretni (osztom), akkor Mourinhót nem lehet tiszta szívből utálni (állítom), akárhogy is, a tag egy kibaszott zseni. 111 meccs az pont annyira felfoghatatlan, mint mondjuk 1200milliárd dollár. Van ilyen, de akkor is hülyeség.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 21:14:51

"Mourinhót nem lehet tiszta szívből utálni (állítom), akárhogy is, a tag egy kibaszott zseni." - ez is igaz.

BruceWayne 2009.03.02. 21:21:32

Balotellitől mondjuk egy ilyen szintű arcozást azért sokan el tudnának viselni jövő héten az Old Traffordon :-)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.02. 21:22:15

egyébként ti nem úgy látjátok, hogy Mourinho másképp viselkedik az Inter kispadján? nem mintha a flegmaság távol állt volna tőle korábban, de nekem úgy tűnik, nem nagyon hozza lázba ez az olasz idétlenkedés. mintha nem is igazán érdekelné az egész hacacáré.

vargamma 2009.03.02. 21:23:19

én azér utálom :-D
meg az intert is. pont oda való ez tény. jobban mint mancio.

giacinto 2009.03.02. 21:26:41

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

valóban, mintha lehiggadt volna, vagy a te verziód.

nem csinálja meccsek közben a cirkuszt.

BruceWayne 2009.03.02. 22:01:59

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: ezt a meccs folyamán látványosan elfogyasztott Hubba-Bubba mennyiségéből vontad le? :-D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 22:05:55

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Jézusom, ne már! Sőt, alá is írta már a a szerződését a Unitedhez két év múlvára ;-).

Piiii 2009.03.02. 22:35:05

@*Fata*: óriási!!!!:D:D:D:D:D

Piiii 2009.03.02. 22:37:49

amúgy a keddi Bl meccs után, (sokan nem látták, én igen) akkor azt lehetett volna írni hogy ezt a Romát nem lehet szeretni, és ezt úgy írom mint egy Romafan, ugyanúgy ahogy most lehet mondani hogy ezt a Romát nem lehet nem szeretni.hihetetlen milyen változás következett be 5 nap alatt.felfoghatatlan..

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.02. 22:40:08

@*Fata*: Régi de jó. :) Az olasz, meg a német mindent ver. :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 22:47:00

@Piiii: Ott nagyon sok labdát adtunk el ezért értünk kevésszer a kapu elé, de valami hasonló lehetett a terv, mint az Inter ellen. Én azután meccs után is szerettem a csapatot ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 22:50:00

Az angol tervből meg szemléltető előadást tartott a 'Pool szerdán - spanyol edzővel és spanyol játékosokkal.

Ferguson 2009.03.02. 23:13:37

@Nerazzurri: "Balotellitől mondjuk egy ilyen szintű arcozást azért sokan el tudnának viselni jövő héten az Old Traffordon :-)" - nem hiszem, h 70 ezer manchesteri és környékbeli nagyon díjazná, ha arcozna. Remélem nem is lesz rá lehetősége. Go MU!

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.03.02. 23:20:05

hát, azért én kíváncsi lennék hogy ha a 89.-ik percben be...szexuál egy szabadrúgást a bal felsőbe 0-0-nál, akkor vajon elkezd-e magyarázni croninak, hogy "látod öreg, így kell ezt!" vagy csak simán ünnepelteti magát ... úgy 15 évig zsinórban... ezt a jelenetet LÁTNOM KELL!

Azazello007 2009.03.02. 23:37:51

@vargamma: furcsa, én egyedül Mourinho-t imádom az Interből:-)

Lencse. 2009.03.02. 23:46:31

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Én is. A múltkor ki is bukott belőlem egy csöpögősebb hozzászólás a Romáról, aki ismer az olaszok iránti elkötelezett rajongásomat, az tudja, hogy milyen nagy szó ez.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 23:52:15

@Lencse.: Persze ha most kétszeres Bl címvédők lennénk nem nagyon valószínű, hogy ilyen kedvezően nyilatkoznátok a Romáról ;-).

Lencse. 2009.03.02. 23:52:45

@*Fata*: A németről eszembe jutott Elber 2001-es gólja a Bernabeuban. :D

Lencse. 2009.03.02. 23:58:23

@popp: Szép tőled, hogy elismered:a Romát leginkább szimpatikus lúzerként lehet szeretni. :) Annyiban cáfolnám is, hogy az olasz válogatott (és így a Roma) játékosainak egy részét 2006-ban kedveltem meg, az a csapat nagyon össze volt rakva. A Romát pedig relatív sokat láttam mostanában, és tényleg egy szerethető csapat, van arcuk, még ha nem is egy világverő alakulat.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 00:01:20

@Lencse.: Annyira azért nem lúzer csapat, hogy ne tünjön föl azoknak is, akik a csatornán túlra fókuszálnak ;-).

Lencse. 2009.03.03. 00:16:38

@popp: Na, abba most ne menjünk bele, hogy a csatorna túlpartjára fókuszálók milyen meccseken láthatták a Romát mostanában. :) Mindenesetre Vucinic egy baromi pengés játékos, De Rossi afféle Moldova hősként rohanja vezényli a csapatot, Mancininek egész jó cselei vannak a balszélen, és Panucci vagy Juan is képes emlékezetes megoldásokra, Doni pedig a legimádnivalóbban tudja belepkézni Michael Carrick bombáit. :))

Ezzel szemben pl. az Internek mindig nehezemre esik felidézni, hogy egyáltalán kik is alkotják a keretét, csak addig jutok el, hogy "Ibrahimovic, meg vagy 10 tahó", ami akkor sem hangzana éppen jól, ha nem ismernénk Zlatant, dehát ismerjük. :)

bög 2009.03.03. 00:24:05

"mourinho egy zseni"

ehhez +1

tegnap igencsak úgy nézett ki, hogy elúszik a csilliárd meccses veretlensége. A félidőben 100 edzőből vajon hány hozta volna be Ibrát? 101? Ez az állat meg még véletlenül sem, inkább átszervezte kicsit a csapatot, behozta a vén figót, aki adott egy gólpasszt, meg crespót, aki lőtt egy gólt. no comment....

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 00:30:30

@Lencse.: 1. Azért Javier Zanetti és Esteban Cambiasso kiváló és szimpatikus játékosok.

2. Azért a MU elleni negyeddöntő párharcokig el is kellett jutni, erre mondtam, hogy annyira azért nem lúzer a csapat.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2009.03.03. 05:47:43

Emlékszem, mikor még a 2000-es évek elején azzal cikiztek a srácok, hogy ez az Inter (a kedvenc csapatom) milyen egy hulladék klubb, csak játékos temető. Milyet fordult a világ...

Egyébként meg teljesen nem érdekel, hogy kamu tizi volt-e Balotelli esete vagy sem (mert a Roma harmadik góljánál meg Cambiasso-t tették arrébb és nem fújt semmit).

Azt hiszem újra bajnokok leszünk :))

FORZA INTER!

kroos 2009.03.03. 07:03:56

@ferenckovacs: Mint most a reál..elkezdödött egy folyamat emersonnal,cassanoval gravesen reyes stb....és kiváncsi leszek hol lesz 5 év mülva drenthe,faubert,huntelar,marcelo...

kroos 2009.03.03. 07:09:16

Benito
aPalermo-Catania-hoz anniyt hogy a catania helyzet nélkül rugot 4 gólt,mig a palermo 10 emberrel is jobban játszott,több helyzete volt.
Az Atalantához meg anniyt nem játszott Doni és Floccari sem.
5ször kérdem idén Kerlonnal mi van?

montipájton 2009.03.03. 07:50:03

Benito,
én tudom, hogy ez olyan darvasis-magyarnarancsos felvett stílus, meg poén, meg minden, de egy 19 éves gyereknek azt kívánni, hogy fél évre rúgják le, még viccesen eladva is irtó nagy bunkóság. Tőletek vártam volna legkevésbé.

Haha.

montipájton 2009.03.03. 07:52:18

@popp: Valahogy az az érzésem, hogy pont azért lehet akár jóindulatúan is hozzáállni az AS Romához bármilyen periódusában, mert ez az a csapat, amelyik egyszerűen soha nem fog BL-t nyerni.

Aztán, ha már idén rámcáfolnak, meaculpa. )))

sporttárs 2009.03.03. 09:09:24

Benitónak az fáj Balotelliben, hogy kinyújtotta a nyelvét a gól után, pedig ezt a bunkóságot Sanyi levédette régen.
:))

Nincs semmi baj a sráccal, ügyes, veszélyes csatár, ennyi idősen a SerieA-ban akár a bajnokságról is döntő meccsen duplázni - akkor most lehet sorolni a hasonló példákat ugye. Ja, hogy nem szimpi, hát igen, bezzeg Molinari bácsi Torinóból, ugye, Benito? Bruhaha.
Őt utoljára akkor bírtam, amikor Vitéz János a bábszínházban mindig pofánverte palacsintasütővel.
Ja, és még focizni se tud. :))

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.03. 09:09:25

@kroos: én láttam a meccset, le is írtam, hogy a mezőny legjobbja a catania kapusa volt, az meg már a beharangban is benne volt, hogy doni nem játszik (1-1-et tippeltem).

kerlon szerintem egyszerűen kevés, összesen három meccset játszott, de szerencsére van egy chievo-szurkolónk, aki többet tud mondani a dologról.

mbemba?

@montipájton: vállalom, engem iszonyúan irritál.

giacinto 2009.03.03. 09:17:23

@Ferguson: szted érdekli hogy 70 ezer mancseszteri mit gondol majd róla amikor egy gól után arcoskodik meg mutogat?

és mégis mit tesz majd vele az a fanatikus szurkolótábor ? :)) elforditjáka fejüket?

zalamatyi 2009.03.03. 09:17:49

Mit mondhat most egy egyszeri Rosso-Neri szurker? Semmit, lehajtja fejét!
Még hogy Ancelottinak is benne van a keze? Kopperrel kezet fogva tehetnek az egészről, hogy nyáron nem igazoltak védőt és középpályást! (rossz Csernobili vicc) ..és lehajtja másik fejét is!
Nem mondom, hogy nem igazoltak jót a nyáron. Flamini bár csalódás (most sem bírt élni a felkínált lehetőséggel), fiatalabb generáció, és akad benne potenciál. Zambrotta még így nyugdíj előtt is képes jó lenni hátul. Abbiati pedig ha nem is világklasszis, és kap vitatható gólokat, emlékszem még olyan meccsére idén a Milánnak, mely éppen miatta nem ment el….
A felsoroltakon kívül maradhat Bexxi, Kaka, Pato, Rino, Ambrosini és Jankulovski padra, a többi helyre meg új embereket kérek. Na jó Antoninit és Boriellot még kedvelem.
Ha már Boriello, nem értem miért szidják. A szezon elején kapott egy pár meccset, jól mozgott (komoly ember nem várhatja, hogy majd a Milánban is úgy ontja a gólokat mint tavaly tette, mikor nem kap labdát), azóta meg tudtommal sérült.
Ancelotti meg nyugodtan felvállalhatna valami nem decemberi ünnepekre emlékeztető alakzatot, mondjuk úgy, hogy Pippo és Sheva is pályán legyen, két csatár, Sheva esetleg Gudjonssen katalán énjét idézve kreatív/támogató középpályásként, aki szükség esetén felléphet csatárnak. Kis bizalommal belőle is kijöhet több. Látom, hogy ott bujkál benne, régen mutatta is. Talán nem kell mondanom, hogy minden tiszteletem Seedorfé, de formán kívül lévő középpályással nem kellene csatárszerűséget játszatni.
Égjen a zsír, vesszen a csapat, Kopper hozd Rajkardot a következő szezonra, mert ebbe Don Carlo már belefásult. Amúgy is a Chealse és a ManCity edzőt keres. Több pénz, és lehet próbálkozni megint Kakaval. Be mennyi jó játékost lehetne venni az árából.
Utolsó utáni gondolat: mikor már meghallottam, hogy jön Piros-Feketébe a fogtündér, húztam a számat. Véletlenül?
Maradok Vörös és Fekete…

giacinto 2009.03.03. 09:18:58

@kroos: 3-szor cserélték eddig be, összvissz 32 percet kapott. Rengeteget volt sérült, lehet hogy éppen most is az.

Ő az új Recoba valószínűleg.

kroos 2009.03.03. 09:26:38

Recoba világklasszis játékos volt csak rosszkor volt rossz helyen.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.03.03. 09:38:13

Balotelli egy patkány, remélem tényleg villámgyorsan rendreutasítja valaki. Panuccié minden tiszteletem, hogy a tizi után nem ütötte ki a holdra azt a kis szarevő majmot, amikor a nyelvét öltögette rá.

giacinto 2009.03.03. 09:41:47

persze, máshol soha, semilyen sérülése nem lett volna.

tehát az hogy egy játékos sérülékeny-e, nem a biológiája dönti el, hanem a környezete.

Salvatore Bonanno 2009.03.03. 09:42:37

@giacinto: 3-1-nél arcoskodhat és mutogathat is...

Ipa 2009.03.03. 09:48:15

1; "A Romát nem lehet nem szeretni" - azért ebben az is benne van, hogy az Inter, Milan, Juve trió szurkolóinak vagy a Fio vagy a Roma a második kedvence (ha ven neki ilyen), mert a trió másik két tagja szóba se jöhet.

2; Balotelli IQ-ja biztosan kisebb, mint a focitudása. Ráadásul fiatal és ügyes bunkóból még lehet szimpatikus öregúr (lásd, ADP vagy Totti)

sh4d0w 2009.03.03. 09:53:30

@zalamatyi: ne jöjjön Rijkaard, utsó Barcás évében, amikor már nem állt mögött Ten Cate, semmire nem ment a gránátveres-kékekkel - el is happolta előlük a Real a címet.

Tapasztalt, keménykezű edző kell, aki ugyanakkor képes motiválni a csapatot; kell egy új orvosi stáb, akik nem kezelik félre a kulcsjátékosokat; kell egy olyan erőnléti edző, aki olyan állóképességet fejleszt a csapatnak, hogy elfussanak a Plútóig, meg vissza, mindenféle megerőltetés nélkül. Ezenkívül meg kellene oda egy Schwarzenegger méretű szikla, akivel megtanulják, hogyan kell ütközni, mert a mostani Milanban nincs olyan ember, aki erre vállalkozna (Rino sérült).

kroos 2009.03.03. 10:01:53

ha ma nem élne Bosman-szabály akkor Mascara az interben Floccari meg a Milanban játszana.
Ha 20 éve lett volna Bosman szabály Massaro max az empoliban játszhatott volna.

Gabez 2009.03.03. 10:04:40

"ezt az Inter" + t

"már keveri is a cementet a vonal mentén" - ez jó volt, de a cementet hiába keveri, kell még víz és sóder is, hogy vmi érdemleges legyen belőle...;)

"Ezt a Romát egyszerűen nem lehet nem szeretni." - Dehogynem, teljesen közömbösek. Bár De Rossi és Mexes agresszív, nagyképű stílusa nem biztos, hogy mindenkinek bejön, de ezt ellensúlyozza Spalletti, Juan, Doni és Brighi becsületes, alázatos munkája.
Összességében néha jól nyomják, néha sokat nyafiznak, sokat kihagynak, hullámzóak...nem lesznek bajnokok így, ez tény.

Mellberg és Poulsen a verhetetlen csapatban? Háthát...végül is, ha nem állnának ki, sosem kapnának ki. ;)

de niro 2009.03.03. 10:08:53

khm..

"Minden évfordulóról illik megemlékezni. 2008. március 2-a óta nem fújtak
be tizenegyest az Inter ellen. Akkor a San Paolóban, Nápolyban Rizzoli ítélt
meg egy büntetőt a hazaiak javára, bár Zalayeta elhibázta a lövést. Az
azóta eltelt egy teljes év során egyetlenegy büntetőt sem fújtak be az
olasz bajnokságban az Inter ellen. Természetesen rengeteg esetben járt volna
a tizenegyes az ellenfélnek, (pl. Fiorentina-Inter, Reggina-Inter,
Inter-Juventus, Inter-Sampdoria, sorolja fel a calciomercato.com oldal) de a
játékvezetők sípja máshogy szól, ha a kék-feketékről van szó."

Piiii 2009.03.03. 10:29:25

@popp: nyilván...én is:)

füligjimmy77 2009.03.03. 10:37:48

Az Inter-Roma meccshez annyit, hogy ezen a meccsen Pizarro rúgatott volna bárkivel 4 gólt, de Julio Baptista megint akkorát alibizett, hogy az valami egész félelmetes. A második félidőben annyi támadás akadt el rajta, mert nem tudott egy 3 méterest ütempasszt adni, amivel simán be lehetett volna pofozni a negyediket. Az Interhez annyit, hogy Cambiasso, Zanetti, és még néhányan szimpatikusak, Cordoba egy tapló, Ibrának még időnként előjönnek a baromságai, de Materazzi, Balotelli simán patkányok, csak gerinc gerinc nélkül. És mikor két ilyet látsz egy csapat háza táján, az egyszeri szurker köp egyet, aztán átkapcsol a sífutásra.

Piiii 2009.03.03. 10:39:39

@giacinto: hát ott még a környezet is annyira velejéig romlott, azért nem jött ki a világklasszis ember belőle:D

neeskens 2009.03.03. 11:00:25

Általában nem szoktam ilyet írni, de kurvára rühellem az Intert.
Objektívan azért:
- mert unalmas, ha mindig ugyanaz nyer
- mert kétszer olyan erős keretük van, mint a Romának
- mert 1 éve nem fújtak ellenük tizenegyest

Szubjektívan:
- mert az egész csapatról - 1-2 kivétellel - Murinnyóstul, Balottelistül, Materazzistul süt a pökhendi kivagyiság

Lencse. 2009.03.03. 11:06:43

@füligjimmy77, @popp: Jó, Zanettit elismerem, de ha az ember minden rosszindulató, előítéletes megjegyzésről lecsiszolná a sorjákat, megszűnne a blog. :)

giacinto 2009.03.03. 11:13:44

@kroos: ezt nem a 6+5 topikba akartad írni?

egyébként kiváncsi lennék ennek kapcsán egy Inter-Olasz válogatott meccsre, hogy tényleg annyira jók-e a hazai játékosok, hogy ezért szabályokat kelljen módosítani?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 11:17:03

@sh4d0w: "kell egy új orvosi stáb, akik nem kezelik félre a kulcsjátékosokat;" - Roma szurkoló feleimtől is hallom, hogy az orvosistáb így elcseszi ezt vagy úgy elkúrja azt. Fel kéne fogni, hogy nem az orvosok hibáiból adódnak leginkább a majd' minden szezonban előforduló és majd' minden csapatot érintő időközi sérüléshullámok. Az van, hogy túl sok a meccs és túlterheltek a fiúggg.

kroos 2009.03.03. 11:19:28

@giacinto: jogos.
De csak azt akartam mondani hogy egy-két játékos nagyon alá van becsülve.És nem csak azért mondom mert Mascara most meglötte az év gólját.
Akikre itt gondolok még az,Italiano,Rosina,d'agostino,és a Siena vergassola galoppa codrea-sora.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 11:23:04

@giacinto: Vannak nagyon jó tehetségek Itáliában, és nem csak papíron szimpatikusabbak az olaszokkal teletűzdelt csapatok...
Nem baj ennek max 3-év múlva lesz eredménye, Moratti fonhatja a haját ezerrel!!!! :)

giacinto 2009.03.03. 11:25:52

Ez a 70 éves vénember nem tanul a hibáiból. Megint beszólt Josénak.

Már várom a replikát :)

Itáliainagysándor 2009.03.03. 11:30:48

@giacinto:
Most teljes mértékben igaza van Ranierinek, jó kommunikátor, tudtommal tolmács a szakmája szóval nagyon közel járt az igazsághoz.
Meg amúgy is 51-ben született, szóval nem csak Zsozé nem tud számolni ezek szerint :)

giacinto 2009.03.03. 11:32:27

@Itáliainagysándor: Ez egyértelmű hog yvannak tehetségek és jó játékosok, de azonnal nehéz lenne bepakolni a csapatba őket (eredménykényszer) vagy lehet hogy ők nem biznak magukban annyira hogy elmenjenek egy interbe, mert félnek hogy padozni kell néha.

Szted tényleg gondba kerül az Inter ha megszavazzák ezt a szabályt? egyrészt nem egyik pillanatról a másikra lesz bevezetve hanem fokozatosan, másrészt lesz rá idő és leköszönő 30+ játékosok akiket lehet majd váltani.

Meg a Primaveránk is javul az utóbbi időben, tavaly egy Balotellit, idén egy Santont sikerült előrántani.

giacinto 2009.03.03. 11:34:35

@Itáliainagysándor: szted miért irtam 70 évet? ez már a második felvonás ha nem emlékeznél.

hogy kinek mi a szakmája teljesen mindegy. de ezek szerint José más szakmából érkezve is eredményesebb mint egy "született edző"

Itáliainagysándor 2009.03.03. 11:36:16

@giacinto: Azért írtam a 3-évet, köszi, hogy figyelsz...
A Primaverátok is tele van légióssal tudtommal, ezen a szabályon nem fog segíteni a "honosítás" ezt a kibúvót el lehet ásni, ha már Balotelliről van szó.

Ekte olasz, még kinézetre is :D:D:D:D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 11:38:18

@kroos: A legtöbb csapatban játszik egy pengés kis olasz, akik olyan megoldásokkal rukkolnak elő időnként, hogy az ember lélegzete elakad. Ott van még Miccoli a Palermoból, Doni az Atlantából, Tiribocchi a Leccéből vagy Maccarone a Sienából. Ezeknek a játékosoknak a pechje, hogy Totti és Del Piero kortársai. De például Di Natale szerintem akár egy nagycsapatban is megállta volna a helyét, csak már ő is jóval harminc fölött van. Az igaz, hogy közülük épp Di Natale, Doni és Miccoli volt válogatott is és utóbbi megfordult a Juvéban is, de Del Piero posztján nem ehetett meg túl sok sót.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 11:38:26

@giacinto: De emlékszem, pont azért írtam a korosztályát, h nem csak Zsozé nem tud számolni, köszi, hogy figyelsz.
Több szó felesleges az interre, már ez is kimerítette az interisták tárgyilagosságát, na mindegy, nem vitázok veled.

giacinto 2009.03.03. 11:44:07

@Itáliainagysándor: Mit számít hogy hogy néz ki Balotelli? Olaszo-ban született, egész életében ott élt, olasz vál-ban játszik ===> Olasz. Pont.

Direkt irtam 70 évet, köszi hogy figyelsz.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 11:50:35

Én például nem szeretem a Rómát. Nem tudom szeretni.
Nem mindenkinek szelektív a memóriája.

Ez a cím meg...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 11:58:59

@calcio_di_rigore: Na és ezt épp egy Juventino mondja ;-). Na ki vele, mire emlékszel!

Itáliainagysándor 2009.03.03. 12:00:22

@giacinto:

Persze nem számít a kinézet, beleillik a közegbe, a jellemével meg főleg... :)

Nyugi az Intert megint átrugdalják a célegyenesen...
Persze csak "szabályos" kereteken belül.:)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.03. 12:02:07

Na, egyeseknek már megint savanyú a szőlő.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 12:06:37

Egyébként erről a szeretem-utálom témáról Monterónak volt nemrégiben egy tökéletes nyilatkozata. Kb. így szólt:

"A Juve-szurkolóknak csak egy dolgot üzenek: egy vagyok közületek. Juventino lettem az első nap amikor megérkeztem Torinóba, amikor felfogtam, hogy a Juventust utálja Olaszország minden más drukkere. Az ő utálatuk miatt én a Juve szerelmese lettem. Minden és mindenki ellen.
Tudják mit mondok? Nem tudom, hogy a Juve ilyen erős lenne-e, ha nem gyűlölnék ennyire."

Ott a pont.
Tényleg az aranyos lúzer csapatokat szokta majdnem mindenki szeretni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 12:11:21

@calcio_di_rigore: Na én nem építettem akkor Montero Juve imádatát, mert én sohasem utáltam a zebrákat, sem a Milant, sem az Intert.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 12:11:21

@Great Cornholio: Nem, mert szerintem már befoghatatlanok, meg ha megadják a Napoli, szerintem szabályos gólját, akkor stagnál a különbség ;). De ez a rangadó tényén sem változtat, ha már savanyú a szőlő. ;)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.03. 12:21:38

@Itáliainagysándor: Szerintem meg rohadtul nem vagyunk befoghatatlanok, sőt. Mivel a Juve szokása a kiscsapatok megverése, addig én nem vagyok ennyire optimista a sajátjaimmal. Bár kíváncsi vagyok milyen lenne a srácok teljesítménya ha, nyomás alatt kellene játszaniuk.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.03. 12:32:45

@Great Cornholio: "Mivel a Juve szokása a kiscsapatok megverése"

ezt kifejtenéd, vagy maradjunk annyiban, hogy pfff...?

Itáliainagysándor 2009.03.03. 12:34:38

@Great Cornholio: Pont a kis csapatok ellen szoktunk szenvedni, de ha számokkal is alátámasztod akkor adom a véleményed. (előre teudom, hogy nem tudod, szóval ne is firtasd sztem)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 12:40:16

@Itáliainagysándor: Az egyetlen olasz csapat, amelyiknek nem tudok szurkolni nemzetközi szinten, de a Bayern ellen nagy duzzogva mégis nekik szurkolnék, de leginkább kikapcsolnám tévét.
Vagy a nagy Bill Shankley Evertonra alkalmazott mondását aktualizálva: ha ez a két csapat játszana a kertünkben, én lehúznám a redőnyt.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 12:40:47

@popp: 3-4 évvel ezelőtt Ti voltatok a Serie A legcigányabb csapata. Legalábbis ellenünk. Hátulról érkező vesénrúgás, sípcsonttörési kísérlet, pofozkodás (emlékszel még a nagyon okos Cufréra? hetekig azon a kijelentésén röhögtünk, hogy ő soha nem lenne hajlandó a Juvéban játszani. jah, meg Mátyus Jani sem:))

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.03. 12:48:32

@calcio_di_rigore: érdekes, hogy monterót meg közben az egekbe emeled. a szelektív memória...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 12:50:14

@calcio_di_rigore: Rendben Cufre, de azért fejedhez is kaphatnál, mert előbb a sajátjaid közül a nem kevésbé undorító Monteroval példálóztál. És ez akkoris durva, ha minden szurkolónál működik a kettős mérce.

És azért egy játékostól nem lesz egy csapat a legundorítóbb. Tudom én, Totti négy ujja fájt neked annyira ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 12:51:16

Látod calcio, a Monterozás még egy juventinonak is szemet szúrt.

montipájton 2009.03.03. 12:56:42

Én egyiket se szeretem jobban a másiknál, Juve, Roma egyre megy. Színészkedő bagázsok egy-két primadonnával, ennyi.
Béküljetek ki.
)))

(Csak a Sambenedettese!)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.03. 12:59:55

@_benito: @Itáliainagysándor: Hát nem tudom, reggina lecce Chieco, Torino, bologna ellen hány pontot vesztettetek?

Az Inter meg horgászos módszerrel játszik türelemmel és fárasztással, ha nem jön be könnyen szívhat, Genoa Cagliasri stb. Mellesleg, most jön a durva sorozatunk.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.03. 13:04:18

Roma Milan Genoa, idegenben meg az Inter otthon ami rizikós még nektek, esetleg, egy jobb napot kifogott Siena.
Nekünk meg az összes, elég ha Budrisso és/vagy Rivas játszik. :))

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.03.03. 13:07:03

@montipájton:
nagyonnagyon megsértődtem, végtelenül szomorú vagyok

calcio_di_rigore 2009.03.03. 13:19:34

@_benito: Montero amikor odab@szni akart, akkor odab@szott. Nem sunnyogva. Emlékszem egyszer Tottit úgy felrúgta mint a szart (talán pont a 0-4-nél). Leküldték, ennyi.
Azt írtam "legcigányabb", nem azt hogy "legdurvább".
Nem ugyanaz.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 13:22:16

@popp: Totti négy ujjáról jut eszembe: nem sokkal később visszament a Juve, és Rómában vert egy négyest. Volt olyan Juve játékos aki "visszamutogatott"? Nem.
Ott vége is volt ennek a négyujjas sztorinak.

neeskens 2009.03.03. 13:22:57

@kroos: a sérüléshullám szerintem is elkerülhetetlen egy bizonyos szinten.

Csakhogy, ha megnézem a Roma és az Inter keretét, akkor a Románál van 16-17 ténylegesen bármikor bevethető játékos, az Internél meg 22-23.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 13:28:40

@calcio_di_rigore: Leírtad, hogy legcigányabb, meg hoztál egy darab nevet.

Mondjuk legcigányabb nálam Szakcsi-Lakatos Béla, ő meg zseniális a maga területén.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 13:41:46

@popp: Ha jól emlékszem Dacourt volt aki Blasi sípcsontjára telitalppal érkezett. Arra már nem emlékszem például, hogy ki rúgta hátba Zebinát, amikor ellenfélként visszatért. A lényeg nem is ez, hanem az összbenyomás, és azt pontosan tudom, hogy mi volt a véleményem ezen meccsek után a Rómáról.
A Milanról pl. nincsenek ilyen emlékeim, pedig velük általában a bajnokságért ment a csata.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 13:56:03

@calcio_di_rigore: Hát azokban az években, melyekről beszélsz, mi is bajnokságért mentünk. Aztán Montero persze egyenes gyerek volt, mikor kíméletlenül, nyilvánvalóan gyilkolási szándékkal felkúrta Tottit, Dacourt ( ő tényleg jeles görénye a nemzetközi focinak) meg utolsó cigány, mikor beleszállt Blasiba. Persze-Persze! Úristen, szegény Zebinát meg hátba rúgták, őt aki sohasem szabálytalankodott életében.

kroos 2009.03.03. 13:59:05

,,Zebinát meg hátba rúgták"..DDDD
TÉNYLEG....

Ipa 2009.03.03. 14:01:23

@popp: Dacourt az Interben lehiggadt, szépen játszott, sokkal jobban szerettem, mint Vieirat.
@calcio_di_rigore: egy Gattuso nevű játékost figyelj a Milanban.

*Fata* 2009.03.03. 14:02:12

jó akkor le lehetne zárni már a szavazást...

calcio_di_rigore 2009.03.03. 14:04:45

@popp: nézd vissza, mást nem tudok mondani. Nyilván a közönségetek hergelte őket, de az már egy másik történet.
@Ipa: mit figyeljek rajta?

*Fata* 2009.03.03. 14:06:07

@Ipa: vicces, hogy mindenki vele jön. Pályán kívül Gattuso mindenki országos cimbije.
Persze amelyik csapatban nem ez a jellemző, onnan kitűnik, ahol meg igen, ott ugye épp fordítva...

calcio_di_rigore 2009.03.03. 14:09:51

www.youtube.com/watch?v=UP3_BN8KyBs

Ez mindent elmond szerintem. Cirkuszt a népnek.:))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 14:16:28

Persze, mert Torinóban sohasem fütyülték ki az ellenfeleket, sajnos ez mindenhol szokás. Kár, hogy belementem ebbe veled, ha szerinted undorító, "cigány" csapat a Roma, akkor egészségedre. Én nem mondanék ilyet a Juvéra, pedig egy-két Nedved és Camo belépőt is lehetne citálni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.03. 14:19:02

@calcio_di_rigore: b+, milyen kurva jó kis csapat volt.

*Fata* 2009.03.03. 14:20:54

tényleg jó kiscsapat volt :D

giacinto 2009.03.03. 14:21:49

@calcio_di_rigore: tehát ha vki szándékosan rúg szét valakit, akkor az becsülendő istencsászár.

Éljen Montero, Cantona és RoyKeane.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 14:23:20

@popp: Torinoban az áruló kutyákat szokás kifütyülni.

sh4d0w 2009.03.03. 14:23:47

@Ipa: nézd meg jobban azt a Gattuso nevű játékost a Milanban. Távol áll tőle az alattomosság, viszont konstansan tudhatod, hogy ő az, aki akkor sem húzza vissza a lábát, ha egy elefántot készül szerelni. Kemény a csávó, mint a gyémánt, de sosem sunyi. Messze nem lehet egy lapon említeni a korábban itt emlegetett favágókkal...

calcio_di_rigore 2009.03.03. 14:24:04

@popp: A fütyülés teljesen rendben van, mondhatni alap. Csak mintha némely embernél hosszabb lenne a várakozási idő.:) Mondom: cirkusz, aztán a meccs jellegén már nem is kellett csodálkozni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.03. 14:29:02

@calcio_di_rigore: Aquilani akkor már élt? Nem volt sérült, le tudott ülni a padra. :)))

giacinto 2009.03.03. 14:45:20

@sh4d0w: Az A-ligás bírók rendszeresen vezetnek meccseket a B-ligában is... (büntetés nélkül )

Itáliainagysándor 2009.03.03. 14:48:08

@giacinto: Hagyjuk már ezt a kéz-kezet mos dumát, kicsit unalmas már, hogy a tény is hazugság mi?

Itt van inkább a szeretett elnököd mellébeszélése a történtekről:

www.corrieredellosport.it/video/calcio/inter/2009/03/02-10277/Un+tifoso+urla+a+Moratti%3A+%C2%ABForza+Roma!%C2%BB

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 14:51:11

@Itáliainagysándor: Az Inter meg Roma játékosait viszont szívélyes tapssal fogadják. Egyébként Zebina, Emerson és Capello épp akkor hagyott el minket, a te szavaiddal tehát áruló kutyák. Vagy épp arra céloztál, hogy szerinted is jogos volt a fütty?

Na de ezt a magam részéről le is zártam.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 14:54:29

@popp: A 3-áruló esetében jogos és szokás is nem csak olaszban, de a többiek elleni fütty kicsit szánalmas, de mind1, nem érdekel. Nyílván a többi játékost csak véletlenül fütyülték ki, meg makogtak...

kroos 2009.03.03. 15:44:43

na ugy látom benito feldobta a labdát ezzel a ,,aki nem szereti a roma-t az buzi" szöveggel...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 16:13:29

@Itáliainagysándor: Figyelj már, én nem ültem ott Curva Sudban. És ráadásul tizenegyes kolléga onnan indult, hogy az akkori Roma volt a "legcigányabb" csapat, ennek alátámasztsául hozott két kiegészítő játékost, meghogy szegény Juvét kifütyülte a Sud. Éppen akkor mikor Capello és többiek elég gusztustalan körülmények között távoztak. Megnézném, hogy ha Sissoko, Chiellini és mondjuk Iaquinta egyszerre jönne Romába mi fogadna minket a téli olimpicoban.

@kroos: Te pedig jó szokásod szerint megint csúsztatsz és szavakat forgatsz ki.

"Ezt a Romát egyszerűen nem lehet nem szeretni." -vaszottul nem azt jelenti ám amit te kihozol belőle. Ez ugye mostani csapatra vonatkozik gondolom és nem a pár évvel ezelőtti "legcigányabb csapatra", amelyik miatt háborgott a jó memóriával rendelkező skac. Mellesleg az valószínűleg a tisztességes csapat, amelyik csomagban nyúlja le az egyik legnagyobb vetélytárs értékeit.

Na túl is pörgettem magam, bocsesz.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.03.03. 16:43:32

NEM VOLT TIZENEGYES!!!! ÁRULÁS!!!!

amúgy pedig szerintem is elképesztően jó meccs volt!!!

*Fata* 2009.03.03. 16:58:42

És a legnagyobb vicc a végére:
Spellettit eltiltották egy fordulóra amiért szóban inzultálta az Inter elleni meccs után a bírót.

*Fata* 2009.03.03. 17:02:22

ja és a Romat 8 millára büntették a Balotellit ért rasszista megnyilvánulások miatt......

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 17:06:40

@*Fata*: Nem szép dolog huhogni, de ilyenerővel Ballotellit is eltilthatnák a közönség hergeléséért.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.03.03. 17:11:30

@calcio_di_rigore linkjéhez: azért amikor 50 ezer római Totti nevét ordítja egyszerre, az nekem felállítja a szőrt a hátamon. jó kis link!!

nalazo 2009.03.03. 17:22:50

Inter szurkolóként:
Balotelli szerintem is csak feldobta magát, de ezt olyan ügyesen, hogy csak azok nem hitték el, akik eleve nem akarnak egy ilyen szituációban hinni. Rizzoli bíróként nem állhat hozzá így, ezért megette. Tévedett. Nme csodálkoznék, ha Balotelli kapna valami büntetést a mutogatásért.
A Romát valóban lehet szeretni. Bírnak valamivel, ami szimpátiát kelt.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 17:53:26

@popp: "Megnézném, hogy ha Sissoko, Chiellini és mondjuk Iaquinta egyszerre jönne Romába mi fogadna minket a téli olimpicoban."

Nyilván ugyanezt kapnák. Nézd meg mit kapott Cannavaro, Ibra, vagy Zambrotta. Csak a klub nem játszott rá ilyen dolgokkal, hogy jó sokáig mutogatták a képüket a bemutatásnál, hogy sokáig lehessen hörögni.:)
Ezért linkeltem be a videót, nem azért mert fütyülik a Juvét. A Romát is fütyülik Torinóban.

touristique 2009.03.03. 18:21:03

Még jó, hogy hörögnek rájuk, de az tényleg nem szép, hogy ilyen sokáig mutatják őket. Aki ennyire tud üvölteni, az kiáltsa, hogy "Forza xyz" ne merdát. Tottit sem mutatták olyan sokáig mint mondjuk a szerintem Juventus és Roma drukkereknek is közömbös Zebinát.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 19:14:47

@calcio_di_rigore: Oké szimpátiákon és érzelmeken fölösleges vitatkozni, megértem , hogy szarul esett fogadtatás a juventinoknak. A romanistáknak köztük az eredményjelző kezelő srácnak meg az esett mocskos szarul, ahogy Moggiék elvitték sztáredzőnket és egyik legfontosabb játékosunkat, miután másodikak lettünk mögöttük a bajnokságban, ezt viszont ti érthetnétek meg. Ja és ezután megrázkódtatás után három edzőt kellett elfogyasztanunk és két évet várnunk míg ismét a Bl-ben indulhattunk.

Egyébként szerintem az akció mögött nem klubvezetés állt, hanem az eredményjelző-kezelő gyerek. Szóval ez azért elég sovány érv a nyilvánvalóan dehonesztálónak szánt "legcigányabb csapat" megjegyzésedre.

Egyébként éppen Emerson kifütyülése miatt háborogtok, mikor az első adandó alkalommal otthagyott titeket is. Majd csak hamar a Milanban tűnt föl.

giacinto 2009.03.03. 20:56:28

"Moggiék elvitték sztáredzőnket és egyik legfontosabb játékosunkat, miután másodikak lettünk mögöttük a bajnokságban"

Nem a Milan mögött lettetek másodikak?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 20:58:44

@giacinto: Valóban 2004-ben a Milan vitte a Scudettot. Akkor még érthetőbb a romanisták reakciója.

Mr.AT 2009.03.03. 21:13:27

Akkor bekapcsolódva kicsit a jó hangulatú bírózásba megjegyezném, hogy az imént Iaquinta teljesen szabályos gólját nem adta meg a bíró a Lazio elleni kupameccsen.

Nemhogy "épphogy" nem volt les, hanem egyáltalán nem.

Count Adyn 2009.03.03. 21:19:14

Bazmeg és Grygera kap sárgát azaz:DDD

Gabez 2009.03.03. 21:20:51

popp, egész jól állod a sarat ezekkel az aggresszív, agyament beszólásokkal szemben - csak így tovább :)

márc 21, roma vs. nemrégbéligások, kíváncsi vagyok...

micsoda mákos gólt rúgtak a zebrák megint...

gyap! 2009.03.03. 21:24:16

ez komoly, hogy Marchionni gólt lőtt??? :-)

Count Adyn 2009.03.03. 21:25:54

Fasza pont beszart a streamem mikor gólt lő ez a nyomi Márkó

giacinto 2009.03.03. 21:26:52

José válaszolt Ranierinek és mindenkinek aki szereti! :)

Teljes mértékben igaza van.

calciomax 2009.03.03. 21:31:31

11-es volt! Nem szerintem nem volt az! Csalnak a birok! Nem is volt les, de les volt. Ez megy minden heten.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.03. 21:40:17

a wba-t minősíti, h bendtner 2t vágott :)

calcio_di_rigore 2009.03.03. 21:40:23

@giacinto: A Juve pedig kiadott egy hivatalos közleményt Josénak, hogy ne égesd má' az olasz focit, kösz.

Igazuk van, ez nem Anglia, meg José azt hiszi, hogy csak ő nézi a meccseket, aztán mindenki megkajálja amit mond.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 21:44:54

@popp: Látom még mindig nem érted. Felőlem aztán fütyülhetik Emersont fél órán keresztül, nem erről van szó. Ez csak jól példa arra, hogy az eredményjelző-kezelőtől a szurkolókon át a játékosokig hogyan kezelték ezt a meccset.

Emerson egy zsoldos, mi már akkor tudtuk amikor hozzánk jött, annyira nem haragszik rá senki.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 21:45:34

@calciomax: Csodálkozom, hogy Zsozé barátodat nem akarták még kinyírni olaszban, pedig lassan lesz rá sansz.

@calcio_di_rigore: Dehogy, senki nem kajálja, csak a Giacinto féle naiv emberkék...
Aki szerint a hivatalos tiltás ellenére sem csalta el a bíró a meccset, hanem csak szokott a B-ben is vezetni meccseket. Vicc ez a csóka.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 21:46:27

Bocsi calciomax helyett Giacintonak ment...

giacinto 2009.03.03. 21:54:14

@calcio_di_rigore: Végülis nem a sajtó állandó baromsága égeti az olasz focit ugye? mindenhéten: az Inter így, meg úgy. a Fiorentina meccsetekből mi volt? semmi. meg a többibből.

@Itáliainagysándor: elcsalta? :) te beteg vagy.

giacinto 2009.03.03. 21:55:59

meg a juve Ranieri felé is kiadhatna egy közleményt hogy ne kössön bele állandóan egy sikeresebb és okosabb kollégába. köszi.

abból indult minden.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 21:59:22

@giacinto: Vezesd már le nekem, hogy a kommunikátor jelző az milyen fajta kötekedés.
Szerintem már megint gerjesztesz valamit amit nem kéne...

Sikeresebb meg okosabb... :) Te beteg vagy:D

Még a végén azzal jössz, hogy a Zsozés falinaptáradra megy nálad minden este a recskamaraton.

giacinto 2009.03.03. 22:01:22

Nem sikeresebb? ténykérdésekről nem vitatkozom.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.03. 22:06:47

én elvagyok a laZióval, meg a marchióónival, de markiózó már odabasz.

Mr.AT 2009.03.03. 22:17:47

Marchionni konkrétan ebben a sorozatban a házi gólkirályunk, hehe... :-)

Mr.AT 2009.03.03. 22:20:02

@_benito: "Markízió", nem "Markiózó", btw. :-) Nem ismered az utóbbi időben leggólerősebb játékosunk? :-)

Mr.AT 2009.03.03. 22:39:16

2:1, FT.

Három rövid komment:
1. Qrvára meg vagyok elégedve, hogy minden oda-visszavágós páros meccsnek úgy megyünk neki, hogy "majd otthon a másodikon megoldjuk". F*sznak kell ráülni a 0:1re, mikor szemmel láthatólag menne a csapatnak. Magunkra húzzuk őket, és törvényszerűen sz*punk.

2. Iaquinta gólja (ami les címén nem adtak meg)teljesen egyértelműen szabályos volt. Ennyit üzennék a Mourinho-párti társaságnak, amelynek van pofája a hétvége után azzal jönni, hogy "de a Juvét nyomják a bírók".

3. Ez a kis gnóm f*sz, aki megpróbálta ma (is) eladni, hogy ő "szakkommentátor", már pusztán a hangjával is 5 perc után gyilkolásra késztet. Ennél dilettánsabb, alkalmatlanabb, szerencsétlenebb balf*szt keresve sem találhatott volna a SportKlub. Ha tényleg az lesz jövőre, amit _benito jósol, kb. kénytelen leszek átszokni a golfra.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 22:40:49

@giacinto: Pont ez az, hogy én beszélgetni próbálok te meg szítod a tüzet és vitatkozni akarsz...

Itáliainagysándor 2009.03.03. 22:43:54

2:2 volt ez, nem 2:1, a Lazio szurkolók nagyon okosak, mint egy Albán csürhe :D

A szakkommentátor, ha már olyan hülye mint az állat legalább a neveket megtanulhatná helyesen kiejteni, ha úgy sem megy legalább fonetikusan.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 22:44:07

@Itáliainagysándor: tudom, benne van a fejük a seggében, nyakig.
Ez is megérne egy szociológiai tanulmányt, miért van ez így, mikor semmivel sem jobbak mint Mancinivel (ugyanez a Grant-Mourinho összehasonlításban is).
Na mindegy, a Joséjuk kajáltatja őket rendesen, bár nyilvánvalóan ő sem gondolja komolyan amit mond, nem buta gyerek.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 22:53:55

@imici77: remélem, hogy egy hónapra kilőtte magából a gólokat.

@calcio_di_rigore: Te nem érted vagy csak értetlenkedsz, a fütty nemcsak a a hármasnak szólt, hanem a Juvénak és Mogginak is, miután elég csúnyán csábították el az embereinket. Csodálkozol, hogy ilyen fölhevült hangulat fogadta őket?

Ha kiváncsi vagy rá, én egyébként csak hálás vagyok Capellonak és Emersonnak is a Romának tett szolgálataiért (Zebinán viszont elment egy-két meccs, kis túlzással egy Scudetto), de megértem azokat is akik fütyülnek és túl is ragozod ezt a dolgot (bár talán én is).

Az érzékenységed, meg csak akkor mocorog, mikor kedvenc csapatodat fütyülik?

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:02:35

@popp: Figyelj má'! Hányszor írjam még le, hogy nem a fütty zavar, sőt, természetesnek tartom?
Elég a copypaste, vagy fogalmazzam meg mindig kicsit máshogy?

Ez csak egy adalék. Ha már az eredményjelző kezelő cirkuszt szervez, akkor mit várjunk a csapattól? Csak erről szól a történet.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:07:26

@Mr.AT: Az első pontban leírtak tényleg idegesítőek, de ez már évek óta így megy, jó lenne leszokni róla. Lehet hogy jobban járnánk, ha otthon kezdenénk ezeket a párharcokat.
Persze ha ma nyerünk 3-0-ra, akkor 5 ezer ember lett volna az Olimpicóban, így meg azért tele lesz, meg azért ezt így illik behúzni (magabiztos 1-0:))
Persze ettől függetlenül előbbi eredmény jobb lett volna.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 23:10:59

Na az Inter is tett egy hivatalos közleményt.

Na jó elegem van most lekapcsolták nálam a villanyt, ilyen egy undorító csapattal és edzővel még nem találkoztam mint az INTERNACIONALE.

Morattival az élen, egyszerűen minősíthetetlen ahogy ez az ember lejáratja az olasz labdarúgást.

Angliában sem volt egyszerű, de most már végképp betette nálam a kaput...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 23:12:13

@calcio_di_rigore: Hagyjuk ezt, elbeszélünk egymás feje mellett.

giacinto 2009.03.03. 23:17:53

Igaz is, Grant is és Ranieri is annyi kupát, sorozatot nyert meg mint Mourinho. Vagy a focit nem eredényekre játsszák?

megint idegnben kell lejátszanunk az egymeccses kupadöntőt? :(

Itáliainagysándor 2009.03.03. 23:20:55

@giacinto: Ajánlom figyelmedbe Marcello Lippi pályafutását, és nem csak mint edző, hanem mint EMBER!!!

És, ha csak az eredményei miatt kedvelsz valakit az téged minősít, és nem fel, hanem nagyon le!!!!

Azazello007 2009.03.03. 23:21:52

@calcio_di_rigore: "ugyanez a Grant-Mourinho összehasonlításban is." Ezt te komolyan gondoltad?

Hispan07 2009.03.03. 23:22:37

@Itáliainagysándor: mármint az InternaZionale-ra gondolsz? vagy a komcsikat nem szereted? both? ;)

értelmetlen_nevű 2009.03.03. 23:22:54

@Itáliainagysándor: figyelj, ez nem az a hely. Ha ragaszkodsz ehhez a színvonalhoz, akkor javaslom nézz szét a csetponthun. Kurva nagy ívben szarom le az Intert, de amit itt csináltok az felfoghatatlanul primitív.

Azazello007 2009.03.03. 23:23:43

@Itáliainagysándor: igazad van, de akkor értsd meg te is, hogy vannak olyanok -- például én -- akiknek Mourinho a kedvenc edzőjük -- nem csak az eredményei miatt. Mindezt úgy, hogy kifejezetten rühellem az Intert. Ez annyira elképzelhetelen?

giacinto 2009.03.03. 23:23:44

most hogy jön ide Lippi? én a Ranieri-Mourinho összevetésről beszéltem, de szted ez sem ténykérdés, mert vitázni akarsz róla.

Tudom hogy nagyon nehéz megemészteni hogy van aki nem hunyja le a szemét és kimondja az igazságot. Már épp itt volt az ideje neki.

Eredményei miatt kedvelem az Intert, valóban. Félelemetesen jó eredményei voltak az utóbbi tizenévben.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:25:08

@Itáliainagysándor: Szerintem ezen ne idegeskedj.:)
Ranierit megkérdezték erről a meccs után: "Rappresenta lo stile Inter"
:)

Azazello007 2009.03.03. 23:27:51

Egyébként is, ez a Mourinho-sajtótájékoztató zseniális:-)

giacinto 2009.03.03. 23:27:52

az ellopott címek miatt. :(

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:28:21

@Azazello007: Mit? Hogy Granttal semmivel sem volt gyengébb a Chelsea, mégis Mourinho a király, aki ráadásul még el is b@szta nekik a szezon elejét?
Jah, komolyan.

Azazello007 2009.03.03. 23:35:25

@calcio_di_rigore: nyugi. Bár ha már így belelendültél, sorolhatnád a sztereotípiákat: hogy Mourinho bajnoki címei, kupagyőzelmei és BL-elődöntői sz*rt sem érnek, hogy azzal a csapattal bárki elérte volna ugyanezt, hogy a Porto BL-győzelme csak a szerencsés sorsolásnak és a máknak volt köszönhető...

Aztán mégis ott tartunk, hogy Londonban a mai napig mindent megadnának, hogy visszamenjen, de persze ezt is biztos csak azért, mert "megetette" őket.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 23:35:40

@calcio_di_rigore: Grant nem nyert Bl-t és UEFA-t a PÉortoval és egy bajnokságot sem a Chelseavel. Piszkos nagy elfogultság ám a tag kvalitásait kétségbe vonni csak a stílusa miatt, meg azért, mert a legnagyobb riválishoz szerződött. Ha a ti edzőtök lenne, ti fényeznétek most.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 23:36:26

@Hispan07: Eltaláltad! :)

@értelmetlen_nevű: Giacinto, provokálása, ha visszaolvasol egyértelmű... Ameddig ő nem hozta fel 4x-re nem is idegesített:)

@Azazello007: Nemnem, lehet szeretni ez nem vitás, csak 1-2 Interszurkolonak mind1 ki az edző. És attól, hogy ő az edző még nem szereted, ez így helyes.

@calcio_di_rigore: Már megnyugodtam, csak érthetetlen, hogy maga a csapat is képes kiállni egy ilyen téveszme mellett, amikor egyértelműen kreált vádak voltak.
@giacinto: Az edző eredményeiről volt szó. de ha már itt tartunk ehhez kellett egy botrány.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 23:37:27

@calcio_di_rigore: Ja és Grant Chelseaje is Mourinho csapata volt.

Hispan07 2009.03.03. 23:37:37

Speciel kurvára örülnék, ha Mórinnyó a Milan edzője lenne.

Itáliainagysándor 2009.03.03. 23:40:48

@popp: Tévedésben vagy aranyapám, Capellot is úgy utáltam mint a sz@rt és nem azért mert szar edző volt.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:41:25

@Azazello007: Miért soroljam? Mourinhót egy jó edzőnek tartom, aki 2 éve egy kicsit frusztrált lehet Grant és Mancini miatt, ez látszik is. Ettől még amit a Portóval és a Chelseavel elért az szép.

Igen, azért is. Személyi kultusz.

Azazello007 2009.03.03. 23:45:16

@calcio_di_rigore: továbbra sem értem, hogy Grant miatt miért lenne frusztrált, de mindegy (Mancinit pedig sztem le se sz*rja...).

Mourinho taktikája mindig is az volt, hogy a média figyelmét elsősorban a provokatív és sokszor nagyon hülye beszólásaival magára irányítja, így a játékosokat nem cseszegetik annyit.

Személyi kultusz? Igen, Mourinho az elmúlt tíz-tizenöt év egyik legkarizmatikusabb edzője, ebben egyetértünk.

Az Intert viszont tényleg utálom.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:46:09

@popp: ne legyél már olyan, mint az egyszeri Roma-szurkolók, akik megdobálták a saját csapatuk buszát, mert azt hitték hogy jön az ellenfél... megint olyat adsz a számba amit nem is mondtam.

A Mancini-Mourinho meg a Grant-Mourinho összehasonlításban meg kezdjetek el a statisztikákkal vitatkozni, ne velem.

halareaal 2009.03.03. 23:47:08

hát ha vkiről el tom képzelni, hogy nem frusztrálják Grant eredményei (ami amúgyis még az ő munkájának a gyümölcse), az pont Mourinho. össze se lehet hasonlítani Granttel v Mancinivel.

Azazello007 2009.03.03. 23:48:33

Irtózatos demagógia megy itt folyton...:-)

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:48:48

@Azazello007: "Mourinho taktikája mindig is az volt, hogy a média figyelmét elsősorban a provokatív és sokszor nagyon hülye beszólásaival magára irányítja, így a játékosokat nem cseszegetik annyit."


Igaza van, jól teszi. Ettől még elég sokszor orbitális hülyeségeket beszél.

halareaal 2009.03.03. 23:49:20

"A Mancini-Mourinho meg a Grant-Mourinho összehasonlításban meg kezdjetek el a statisztikákkal vitatkozni, ne velem. "

jó. Mourinho több bajnokságot és BLt nyert, mint a másik 2 együttvéve. persze Grant esetleges izraeli címeit (ha vanak) nem beleértve.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 23:50:58

@calcio_di_rigore: De eddig nem az volt, hogy Mancini nem is igazi bajnokságokat nyert az Interrel?

Itáliainagysándor 2009.03.03. 23:54:38

@popp: Azok egycsapatos bajnokságok voltak, ellenfelek nélkül.

És most is a lefegyverzett csapat lehetne az ellenfél egyedül, de a vasárnapi rangadó után marad a lehetne, de nem lesz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 23:55:06

@calcio_di_rigore: Akkor Alexnek is személyi kultusza van a juventinok körében és Tottinak is Rómában. És? Megérdemlik az elismerést.

calcio_di_rigore 2009.03.03. 23:56:04

@halareaal: Ez most kit érdekel? Grant és Mancini is gyengébb edző mint Mou, ezért lehet szar neki, hogy az egyik egy bohócligából érkezve simán hozta azt amit ő, a másikat meg egyelőre nem tudja megverni.
De tudjuk, Mourinhót semmi sem zavarja, főleg ilyen apróságok nem. Csak tudnám akkor miért panaszkodik ennyit.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 23:56:46

@Itáliainagysándor: Persze, azért szorongattuk az Inter tökét az utolsó fordulóig. És el is jutottunk odáig, hogy az egész világ összeesküdött a Juve ellen. Na itt kiszállok!

Itáliainagysándor 2009.03.03. 23:58:35

@popp: Pont a Romára gondoltam, látom jól értelmezed a dolgokat még mindig. Jobb is :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 00:00:45

@Itáliainagysándor: Még szerencse, hogy kitérdeled a rövidgatyát is :).

calcio_di_rigore 2009.03.04. 00:01:08

@popp: Olyanok voltak azok mint Mourinho BL-győzelme, ahol egy Monacót kellett megverni a döntőben.:)))
Attól még megnyerték.

calcio_di_rigore 2009.03.04. 00:02:36

@popp: Ha Alex gyengén játszik, vagy ha Mourinho hülyeséget beszél- én egyiket sem tagadom le, hidd el.:)

lezsolt 2009.03.04. 00:20:56

@Itáliainagysándor: Lippi, A Szent, ugye? Hadd emlékeztesselek arra a bizonyos calciopolis hangfelvételre, ahol Lippi és Moggi azt beszélik meg, hogy Mancinit "meg kell leckéztetni"...

calcio_di_rigore 2009.03.04. 00:39:38

@imici77:

1,Spalletti panaszkodik, hogy az Inter ellen ellenük fújt a bíró.
2,Ranieri együttérez Spallettivel.
3,Mourinho nekimegy mindkettőnek meg az újságíróknak is, hogy manipulálnak, és miért nem a semmit nem nyerő Romával és Milannal, és a sok bírói segítséget kapó Juvéval foglalkoznak. Meg amúgy is, ha Ranieri Spallettivel van, akkor ő meg a többiekkel, akiktől a Juve ellen elvettek 3 pontot. Szerinte az Intert csak a Siena ellen segítették győzelemhez. Kiderül az is, hogy Ranieri rácsörgött telefonon, de nem beszéltek.
4,A Juve kiad egy hivatalos közleményt, hogy nem csak a Juvét és szurkolóit, de az egész olasz focit veszi semmibe ez a nyilatkozat, határolódjon el az Inter.
5,Az Inter kiad egy hivatalos közleményt, amiben megvédi Mourinhót.
6,Ranieri a Lazio elleni kupameccs után beszél, elmondja hogy már meg sem lepődik a meg nem adott Juve-gólon. Mourinhónak majd elmondja hogy mit akart ha legközelebb találkoznak. Szerinte ez az ügy és a válaszközlemény bemutatja az Inter stílusát.

Vannak persze mellékzöngék is, majd holnap biztos jön a folytatás.

rizla 2009.03.04. 06:59:52

@calcio_di_rigore: "zért lehet szar neki, hogy az egyik egy bohócligából érkezve simán hozta azt amit ő"

szerintem murinho többet tudott felmutatni, mint nulla trófea egy év alatt (főleg 4 megszerezhetőből)

Itáliainagysándor 2009.03.04. 08:40:11

@popp: Látod? De te sem tudsz kölcsön adni nadrágot mert mindegyiknek lyukas a segge. :)

Itáliainagysándor 2009.03.04. 08:45:44

@lezsolt: És ennek mi köze van a sikereihez.

@halareaal: Akkor, ha ilyen dolgokat veszünk alapul a mostani Inter vezetés még a Mancini éra eredménye.
Nekem legalábbis ez következik ebből.

giacinto 2009.03.04. 08:55:27

"az egyik egy bohócligából érkezve simán hozta azt amit ő"

simán hozza :)))))))))

Elbukta a Tottenham elleni ligakupadöntőt, elbukta a bajnokságot, elbukta a BL-döntőt, mindent.

simán hozza...

"a másikat meg egyelőre nem tudja megverni"

hogy verné meg Mancini csapatát? attól rettegtél nyár óta hogy márciusra már eldől a bajnokság? akkor valóban örülhetsz. még nem dőlt el.

BL-ben ugyanott állunk, de lehet még jobb, egy erősebb csapat ellen.
Szuperkupát megnyerte, Mancini nem utolsó évben.
Bajnokságban ugyanannyi pontunk van, mint tavaly, pedig jóval erősebb a bajnokság.

akkor meg miről beszélünk?

giacinto 2009.03.04. 09:00:34

"Tudom hogy nem szeretnek annyira az angolok, bár szerintem az ő bajnokságukban is megállnám a helyemet. Arra viszont kíváncsi lennék hogy az ő sztárjaik mire mennének a Serie-A-ban…"

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.04. 09:25:44

ovizsúr van megint.

nem lenne ez baj, mert látom, hogy ti nagyon élvezitek, de aki esetleg lényegesebb kérdésekhez szólna hozzá, az meggondolja magát, amint látja, hogy matchboxokat cserélgettek.

nalazo 2009.03.04. 09:35:29

Este mindenki vesse vigyázó szemét a Samp-Interre és tegyen maga mellé papírt, ceruzát.

calciomax 2009.03.04. 09:38:55

Ranieri olyan szanalmas ezzel a mar megint elcsalta a biro szoveggel. A szegeny Juve ellen fujnak a birok es Mourinho is ugyanolyan szanalmas amikor felveszi a kesztyut. Persze van hogy dontoen befolyasol a biro de nem hinnem hogy akarattal tenne azt. Egyszeruen amit dont az van es kesz. Miertnem arrol beszelt Spalletti is hogy milyen egy okor volt DeRossi mert ziccert hibazot ? Miert kell hergelni?

giacinto 2009.03.04. 09:43:21

külföldi bírók kellenek, nincs mese.

a jelenlegi helyzet senkinek nem jó, ezt most már be kellene látni a szövetségnek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 10:36:58

@giacinto: Nem a bírókkal van a baj, hanem hogy az Inter a bajnokság esélyese. Ha itt ilyen vihart kavar a legkisebb marhaság is, képzeld el kint mi lehet, ahol ugyanilyen érzelmű pro-kontra újságírók vannak akik szítják a legjobban az egészet, mert fáj nekik, hogy az Inter jól áll.

Az meg a legszánalmasabb az egészba, (ha tényleg igaz), hogy Collina száműzni akarja Rizzolit, mert az inter javára ( egy kétes ) szitut fújt? Ez tényleg közröhej tárgya. Bár lehet, hogy finoman így jelzi, hogy a többség nem szeretné, a nerazzuri sikerét látni.

Akkor meg mi a facér Collina küldi a bírókat, miért nem sorsolnak, mint a lottóban, és az újságírók húznák a neveket, max saját magukat csalózhatnák. :)

Azazello007 2009.03.04. 10:59:05

Eltekintve Interől, Juventustól, Milántól, Rómától: semmilyen más bajnokságban nem hallani ennyit a bírókról, a csalásról, a téves ítéletekről.

Ez általános olasz probléma, nem egy-két bűnbak magánügye. A Calciopoli után is ugyanúgy megy tovább minden, csak a súlypontok változtak. Tisztelettel kérdezem az olasz foci rajongóit: nem érzik ők is így?

füligjimmy77 2009.03.04. 11:07:13

Taljánok és a drukkereik. Fújnak edzők, vezetők egymásra, mint a pityókás vénasszonyok, de csak a sajtón keresztül, mert szemtől-szemben nem dívik tésztaföldén. Ti pedig erre gerjedtek. Na, ez rólatok is sokat elárul.

giacinto 2009.03.04. 11:08:29

a calciopoli utáni év egész békésre sikeredett úgy emlékszem, aztán újra visszatért a békétlen hangulat.

giacinto 2009.03.04. 11:13:13

OFF:

van még vki akinél elszállt a SPORT 1 TV?

vmi ostoba közlemyént irnak, hogy bizonyos szolgáltatóknál nem lesz elérjető egy jó ideig (hónapokig is akár)

Tud vki vmit erről?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.04. 11:15:45

@Azazello007: még a súlypontok sem változtak igazán, csak ugye a calciopoliról nagyon kevés jelent meg angolul, még kevesebb magyarul, ezért a legtöbb ember leragadt ott, hogy mocskoscsalójuventus.

az olasz foci mocskos, bár szerintem a többi sem jobb nála, csak ők sokkal jobban titkolják.

@giacinto: jóhogy békés volt, b+, az egyébként is atomerős inter kapott 100 pont fórt, nem nagyon volt miről vitatkozni. :)

giacinto 2009.03.04. 11:22:28

"szerintem a többi sem jobb nála, csak ők sokkal jobban titkolják"

egyetértek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 11:41:57

@_benito: Azt a 100-t meg sikerült megduplázni. :)
@giacinto: remélem a diginél marad.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 11:54:49

"az olasz foci mocskos, bár szerintem a többi sem jobb nála, csak ők sokkal jobban titkolják." - ezt én is így gondolom. Jelzem mostani kisded óvó fílingben, benne van Spal, de főleg Ranieri és Mourinho, meg az olasz szövetség, amaelyik nem Balotellit bünteti, hanem Spallettit meg a Romát. Az hogy nem lehet normálisan megbeszélni a dolgokat, nyilván múlik a cigányozó, zsidózó ifjú zebrákon is (tisztelet a kivételnek), meg rajtam is aki ugrom a hülyeségeikre.

@Itáliainagysándor: A demagógiád határtalan. Szóval Grant a bajnokság közben váltotta Mourinhot a Chelseanél, míg a portugál a fölkészülési időszak kezdetétől vitte az Intert. Úgyhogy nem lehet összevetni a két szitut, ez elég könnyen belátható.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 12:14:41

Ja, itt a heves csörték közben elkerülte egy apró hír az úri közönség figyelmét. A Lazio elnökét két év börtönre ítélték, a Lazio 2005-ös megvételénél fölmerülő szabálytalanságok miatt. Majd Moggival elsakkozgatnak a srácok.

Erről a hírről eszembe jut még Jesus Gil y Gil az Atletico Madrid legendás elnöke, aki bebörtönzése utáni egyik első nyilatkozatában elmondta, hogy nem is gondolta volna, hogy ennyi Atleti drukker van a hűvösön ;-).

Azazello007 2009.03.04. 12:35:46

Egyébként meg valaki TÉNYLEG elolvashatná a Mourinho-féle sajtótájékoztatót, mert érdemes.

giacinto 2009.03.04. 13:03:04

@popp: "nyilván múlik a cigányozó, zsidózó ifjú zebrákon is (tisztelet a kivételnek)"


ha már az edzőjük kínaiz :)

Titi120 2009.03.04. 13:08:33

"A közvélemény manipulálása az Inter ellen szellemi prostitúció, amiben én nem kívánok részt venni. Én a szakmával foglalkozom, és az őszinteségben hiszek – mondta Mourinho szokásos sajtótájékoztatóján. – Idén eddig egyetlen olyan eset volt, amikor egy bírói tévedés minket segített, az pedig a Siena ellen megadott lesgólunk volt [2]."

"Beszéljünk inkább a Romáról, mely idén is üres kézzel végez, vagy a Milanról, ami 11 ponttal van lemaradva mögöttünk, és nem nyer semmit. Vagy ott van a Juventus, ők aztán nem panaszkodhatnak a bírókra, mert jó sok pontot szereztek a játékvezetői hibáknak köszönhetően"

by Mourinho

sportgeza.hu/futball/2009/03/04/intellektualis_kurvalkodassal_vadol_mourinho_/

rexford 2009.03.04. 13:27:31

@giacinto: Hát igen, nem mindegy, hogy valaki kínaiz vagy kínaizik, cigányoz vagy cigányozik.

calcio_di_rigore 2009.03.04. 13:30:48

@giacinto: jaja. kérd tőle számon, hogy 3/4 év alatt miért nem ért el annyit mint a bálványod 3 év alatt.:)
Ja mert elcsúszott Terry? Vagy mert Mourinho besegített neki a szezon elején?:)
Lippinek is esett már össze csapat a szezon közepére, mivel egyik sem Isten, és egyik sem "Special One". Még ha el akarja hitetni magáról, akkor sem.

Azazello007 2009.03.04. 13:34:15

@Titi120: mondjuk azt a kedves SportGézások nem tették hozzá, hogy a Roma középpályáját a "bajnokság legjobbjának" nevezte. Kis csúsztatás.

vargamma 2009.03.04. 13:53:52

aki ennyire sokat enged meg magának, az tényleg "Special One."

mickeyknox 2009.03.04. 14:48:51

eléggé utálom murinnyót, de ebben a beszédben nem volt semmi rá nézve terhelő.
a média manipuláló hatalmára pedig jó bizonyíték a sportgézás cikk; a teljes angol nyelvű interjú, meg az indexét elolvasva teljesen más jön le az embernek. dehát, ilyen köcsög ez a médija, ezért (is) utlájuk.

mickeyknox 2009.03.04. 14:49:41

interjút, utáljuk, természetesen

WallyB 2009.03.04. 15:05:09

Kedvenc Csozénkat még az olasz szövetség fegyelmi bizottsága is beidézheti szavai miatt...
www.goal.com/en/news/10/italy/2009/03/04/1137758/italian-fa-to-investigate-inter-boss-jose-mourinhos-comments-repo

Írtam a goal-dot-com-on is, meg itt is megkérdem, többek között Kroos kollégát, meg egyáltalán bárkit, hogy a médiában közölt - és nyilván vitathatatlan - statisztika szerint az Inter ellen nem fújtak 11-est egy éve, de jó lenne tudni, és most a fikázás legkisebb szándéka nélkül írom, hogy a négy nagy ellen/javára hány 11-est fújtak be vagy éppen nem fújtak be. Egész egyszerűen érdekelne, mert akkor lehetne igazából képet kapni arról, hogy tényleg jogos-e ez a támadássorozat, vagy csak a média fújta fel.

nalazo 2009.03.04. 15:07:52

Mindannyian részei vagynk a Mourinho-mátrixnak. Az is aki utálja, és az is, aki szereti. A sajtó, meg egyes rivális edzőkcsak egyre gerjesztik

Mr.AT 2009.03.04. 15:27:18

@nalazo: Materazzinak mióta Mourinho a vezetékneve? :-)

halareaal 2009.03.04. 16:57:48

@calcio_di_rigore:

igen, csak épp ezaz, hogy Grant nem hozta azt, amit ő. nem ő építette fel a csapatot, és nem dominálta az angol ligát. Mourinho teljesítette a célt, amiért hozták (európai élcsapatot csinált a Chelseaből), Grant nem, ő nem nyert semmit, csak ezüstöket.
Mancini esete más, az, h az Inter most vezet, nem Mourinho zsenialitásának köszönhető, ilyen kerettel ebben a ligában ez alap elvárás velük szemben. mindenesetre meglátjuk, ő visz-e véghez nagy dolgokat az Interrel, vagy kirúgják kevesebb mint 1 év után, mint Grantet.

calcio_di_rigore 2009.03.04. 17:14:34

@halareaal: Európai élcsapatot? Egy a bajnokságban második, és a BL-ben elődöntős csapatot vett át, miközben hozzávágtak eurómilliókat, nem keveset, sokat. Mit ért el? Javított egy helyet a bajnokságban, ennyi. A harmadik évben már ennyit sem.
Ha Grant 3,5 évet kapott volna, akkor össze lehetne hasonlítani, hogy ki mit nyert. A BL-ben pl. negyed annyi idő alatt elérte, amit JM nem tudott.
A győzelmi mutatójuk meg ugyanolyan.
Mondjuk nekem aztán mindegy, leszarom Grantot. Jobban jártak Scolarival.:)))

Titi120 2009.03.04. 17:47:25

FT megmondja a tutit:

Totti: Kick Mario Balotelli Up The Backside!

“If I had behaved like Balotelli when I was 19, my then team-mates [Giovanni] Cervone and [Giuseppe] Giannini would have kicked me. [Coach Carlo] Mazzone would have slapped me around and my parents would have finished the job. There are other ways to bring up youngsters.”

bővebben: goal.com

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 18:09:02

@Titi120: Igaza van, ő később kezdte el, de azóta sem tudja abbahagyni. :)

Piiii 2009.03.04. 18:56:46

itt a bírókat ellerőrző független testület legújabb tabellája, megtisztítva a bírói hibálktól.
1, csak egy csapat van, amely valóban sokat vesztene..... meg se lepődök...


1a: Milan 53 +5
2a: Fiorentina 51 +5
3a: Juventus 50 -3
4a: Inter 49 -11
5a: Genoa 46 +1
6a: Roma 45 +1
7a: Cagliari 40 +2
8a: Udinese 40 +6
9a: Palermo 39 +3
10a: Napoli 39 +4
11a: Lazio 39 +1
12a: Sampdoria 36 +4
13a: Atalanta 35 -1
14a: Catania 33 =
15a: Siena 31 +3
16a: Torino 24 =
17a: Bologna 23 =
18a: Reggina 23 +5
19a: Lecce 18 -4
20a: Chievo 17 -6

_alerob 2009.03.04. 19:01:33

Szerintem ez a tabella baromság.

Gabez 2009.03.04. 19:43:36

@_alerob: nyilván az, hiszen ha minden ítélet igazságos, akkor nagyon nagy eséllyel nem úgy alakulnak a meccsekből a hátralévő időben az eredmények, ahogy alakultak, szóval ez egyszerű vakítás, a médiának jó, hogy a nép olvasson is, ne csak a tévét bámulja, aztán lehet reklámozni dögivel. Minden a pénzre megy ki...ez a ribillió, amit A Nyilatkozat kapcsán csinálnak, ez is csak arra jó, hogy legyen egy forró téma, amiről beszélni lehet. Ha csak egyszerűen mindeki legyintene Mourinhora, akkor mi a francról beszélnénk?? Inkább hű meg hú meg, tejóég, mit mondott, hogy a Roma meg a többiek nem nyernek semmit...atyavilág!

Ma estére 1-1et tippelek, bunkó részeges adriano gólpasszt és bunkó kis surmó köcsög balotelli gólt, aki feltétlenül nagyon tehetséges, de mivel káromkodni merészelt az ebadta, meg illetlenül a nyelvét is képes volt kinyújtani, meg ilyenekt csinál, fenékbe kellene rúgni...vagy esetleg eltörni a lábát?

Forza Inter!

Piiii 2009.03.04. 19:51:41

@_alerob: @Gabez: jellemző interista nyilatkozatok(alerob ha nem vagy az, nem szóltam)....még véletlenül se ismernél be annyit se hogy hát igen, ebben LEHET valami, persze hogy nem 100%ig igaz, de elgondolkodtató.de hát ilyet minek várni egy kék-feketétől.

Gabez 2009.03.04. 19:56:55

@Piiii: mármint miben lehet vmi? hogy nem nyernek semmit a többiek? vagy hogy tévedtek a bírók az Inter javára? persze, hogy tévedtek...és, mit csináljanak? mondjanak le a pontokról?

meg aztán, kinek a javára nem tévedtek eddig? és kárára?

ettől eltekintve, te is elismerheted, hogy nem a milan és nem a juve a legjobb csapat idén, már ami a konzisztens játékot illeti...

vagy mit is várjak egy piros-feketétől? hogy egyből leszólja a másikat egy vélemény alapján? ejejj...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 19:59:48

@Piiii: LOL, a Milan 8 kamutizije, az Inter elleni lesgólja, meg a barátai, ők pl 100%- hogy kieső helyen állnának. Még +5 pont jön ki, a hét vicce. :DDDD

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 20:00:43

@Gabez: Azért Balotelli görénymódon viselkedik, Tottinak teljesen igaza van vele kapcsolatban, egy seggbe rúgás nem ártana meg neki. Még akkor is ha azzal nem számol Capitano, hogy ez egy feka gyerek, akinek rasszista beszólásokat is el kell viselnie, az viszont nem lehet olyan könnyű egy forróvérű tinédzser kölyöknek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 20:02:01

@Piiii: Áruld már, ha valaki javára tévednek = más kárára is. Hogy lehet -25 mellett +40??

Gabez 2009.03.04. 20:19:22

@popp: hát igen, nem szép, amit csinál, de nincs egyedül...Totti pl. leköpött egy másik embert, pedig neki nem huhogtak- akkor ő milyen ember? Szóval...nem lehet olyan csapatot találni, ahol mindenki úriember, meg aztán nem mindegy a közeg sem, amiben nevelkednek.

nalazo 2009.03.04. 20:20:30

Na az a bajnoság aztán tényleg a realitás talaján áll, ahol ez a Milan vezet. Ami ezt készítette az egy értelemtől független testület.

calciomax 2009.03.04. 20:23:49

Az ilyen tabellákat csak abberált emberek elemezgetnek. Meg olyan cikkeket, hogy az Inter ellen mikor fújtak 11-est. Nyilván a Milánnak kellene vezetnie és a Fióé az ezüst a köcsög biróbérenc Inter meg örüljön a 4. helynek is! ezt szeretnék egyesek ebben biztos vagyok! Ez a mi lett volna ha......sztorik SZÁNALMASAK! Én Interesként soha egy percig nem foglalkoztam az őszi Milan meccsel befejelte Dinho és kész nem tudtunk rá válaszolni és ennyi kikaptunk. Amikor 2003-ban a Milannal játszottuk a BL elődöntőt és kiestünk 2db x-el mert az elsőt hivták Milan -Inter-nek elfogadtam vagy amikor 2005-ben a Juvénak adtak meg lesnek "tűnő" gólokat leszartam mert megvertek minket a SanSiroban és megérdemelték a bajnokságot(bár később ugye elvették tőlük). Ezzel a hétvégi 11-essel is 3-2 volt a Romának és volt még vissza bőven, tetszettek volna rúgni még 2-t(mert lehetőségük megvolt) és nyerni 5-2 -re. Ranierinek meg elment a maradék esze minek beszél ki. Miért foglalkozik olyan meccsekkel -és a fasz Mourinho is- ahol nem is játszanak. Közben évek óta leszerepelnek az olaszok a BL-ben(a Milan 2007 es győzelme ellenére) ezzel foglalkozzanak. Mi meg vitázzunk-ne veszekedjünk- előre ne visszafelé! Ennyi.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 20:33:50

@Gabez: Oké Totti sem szent, de az előtt köpés előtt, Poulsen módszeresen gyilkolta, amint a közelébe került nem is nézte labdát már rúgta is Francescot. Ezzel együtt álszent kicsit ez a nyilatkozat, de azt is eltudom képzelni, hogy Mazzone a sárga földig lebaszta volna hasonló viselkedés után.

Na de Totti mondja azt is, hogy ő is elkövetett sok hibát és meg is bűnhődött értük (azon az EB-n már nem is játszhatott a köpés után, a padról kellett végignéznie ahogy kiesik a csapata), majd tanult belőlük. Meg azt is, hogy egymással szemben elkövethetnek ezt-azt játékosok a küzdelem hevében, de aszurkolókat nem szabad provokálniuk.

giacinto 2009.03.04. 20:36:23

a milant kihozni első helyre egészen szánalmas dolog. magasan a legtöbb 11-est kapták, amiben voltak egészen mulatságosak is, aztán a derby lesgól, aztán a Cagliari meccs 2 döntően téves ítélete.

hát hiába, nehéz dolog ez a matek.

halareaal 2009.03.04. 20:36:50

@calcio_di_rigore:

igen, európai élcsapatot.2004ben hiába voltak másodikak, az Arsenal ellen esélyük sem volt a bajnokságban. a BL elődöntőig is csak egy komoly feladatot teljesítettek, pont az Arsenalt verték ki. ehhez képest jött Mourinho, és a Chelsea onnantól kezdve jobban uralta a PLt, mint most a MU. olyan erős csapatot épített, ami még azt is elbírta, h Grant az edzője. egyébként tavaly a Chelseanek szinte semmit sem kellett tenni a BL döntőért, csak Riise fejére ívelni a labdát.

*Fata* 2009.03.04. 20:42:01

Nyilván a véletlen műve, hogy tavaly a Gazzetta, idén pedig a Tuttosport után ez a forrás is egyértelműen megemlíti, hogy az Inter rengeteg ajándékpontot tudhat magáénak.
Az Inter nagyon jó abban, amit csinál, de ezt be kéne látni...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 20:46:10

@*Fata*: Mindkettő hiteles forrásnak számít, mint a nemzeti sport. :PPP

BruceWayne 2009.03.04. 20:46:23

hehe, ez nagyon off de csak most láttam, gondolom az eredetijét mindenki ismeri :DDDDD


"Nincs bordó mezem, nem vagyok Interes és nem hordok Milan-mezt. A világ egyik leggusztustalanabb és legundorítóbb csapatának szurkolok, és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, mikor azt mondom: Luciano Moggi. A hírnevünk megelőz bennünket és nem örülök, mikor összekeverik az EPO-t a vitaminokkal. Büszkén gondolok Esnaiderre, a gólvágóra, Zebinára és Monterora. Szeretem a kongó stadionunkat, a tippmixet, a bundát és a játékosügynököket. Itt élek egy büdös város szívében, csalásban mi vagyunk a császárok és igenis nálunk vannak a játékvezetők. Juventus, én így szeretlek."

*Fata* 2009.03.04. 20:51:49

@Great Cornholio: nem éppen. de hagyjuk, falra hányt borsó.

Gabez 2009.03.04. 20:52:26

@popp: még várunk 10 évet és balotelli is gyónni fog, 30 évesen - végül is most egy tinédzser, abban a korban nem sokan vannak eszüknél.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 21:01:51

@Gabez: Úgy legyen, mert kétségtelenül tehetséges a srác, nagy értéke lehet az olasz focinak, főleg ha lehiggad.

BruceWayne 2009.03.04. 21:04:43

remélem Dél-Afrikában már ő fogja rohamozni az ellenfelek kapuját és az egész ország csak benne bízhat majd (mármint az olaszok :-)

közbe Rivas jól összehozta ezt a gólt...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 21:07:08

@Nerazzurri: Örülnek, ha benne is lehetne bízni, de azért más is legyen, aki rászolgál bizalomra. Egy Aquafresca, Balotelli kettős elé ütős lehet egyszer.

BruceWayne 2009.03.04. 21:10:34

Rossi se Rossz, az öregeket meg addigra már el lehet felejteni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 21:13:08

@Nerazzurri: jó. :P
@popp: Itner játékosok az OLASZ válogatottban? Na neee. :DD

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 21:17:49

Pazzo is betalált! Fossa a gólokat a srác mióta eljött Firenzéből!

argentin#21 2009.03.04. 21:18:06

ez a Rivas hihetetlen :-| ha haverom lenne se hivnam a grundra focizni. mi a joisten falloszat keres egy ilyen favago - nem hogy az Internel ,de- a profi fociban? Ha valaki latott tole egy szep megmozdulast (edzesek nem szamitanak) az legyenszives linkelje be!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.04. 21:19:19

@argentin21: Nem tudok róla, hogy lerúgott volna valakit. :))

*Fata* 2009.03.04. 21:20:47

Ilyet se írtam még: öröm nézni ezt az Inter meccset :DD
Kráterarc gólja se volt semmi...

calciomax 2009.03.04. 21:25:38

Adriantól miért pattan el MINDEN labda 3 méterre?-5hónapja??

BruceWayne 2009.03.04. 21:38:05

na most mindenki kiélheti magát mint az Atalanta ellen

nalazo 2009.03.04. 21:38:28

Mi a franc van már? Saccani nem kapta meg a pénzét?

BruceWayne 2009.03.04. 21:39:12

@giacinto: nekem Roma ellen 0-2nél beugrott a Chelsea-Tottenham ami félidőbe asszem 1-3 volt, de most nem ugrott be :-) sok már ez a 3, főleg tartalékos csapattal, már egy 3-1 is nagy eredménynek számítana....

WallyB 2009.03.04. 21:40:46

@calciomax: talán mert azóta nem ihat...
Úgy látom kis közösségünk több tagja éli most át, hogy milyen lehet, ha az embert varjúhájjal kenegetik... :)
Nagyon gáz a mai Inter, mint ahogy az utóbbi két hétben, most is sikerült átaludni az első félidőt, a Samp szép gólokkal büntetett...
Nem vágom ellenben, hogy Fekete Pákó testvéröccse mit keres még mindig kék-feketében a MU elleni betli után is, ahol már (és korábban többször is) bizonyította, hogy ez a szint meghaladja képességeit. Sajnos ezt kell mondani Cordobáról is, a harmadik gólnál mit akart vajon? Talán, ha nincs tavaly a súlyos sérülése... de így már soha nem lesz olyan megbízható és brutális, mint volt... marad csak brutális...

WallyB 2009.03.04. 21:41:18

@nalazo: De... csak lehet, hogy forintban...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 21:41:19

@Nerazzurri: Csak nehogy azzal gyertek, hogy nem is akartok továbbjutni ;-).

WallyB 2009.03.04. 21:43:36

@popp: Áááá, nem is akarunk továbbjutni... :) A Róma már megvolt, igaz most nem a döntőben, a kupában mostanában úgysincs más ellenfél... :)
Atyaúristen, hihetetlen milyen rosszak vagyunk ma...

BruceWayne 2009.03.04. 21:50:06

@popp: más dolog hogy mit akarunk és mit tud a csapat ma :-/

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.04. 21:52:47

@giacinto: volt itt valaki, aki tavaly utolsó töltényig védte rivast, nem emlékszel, ki volt? ;)

*Fata* 2009.03.04. 21:58:49

"elpusztíthatatlan"... lol

WallyB 2009.03.04. 22:00:28

@_benito: Csak nem TE? :)
Én tudom, hogy már akkor is "feketepákóztam", már megbocsássanak a művész(?) úr(?) rajongói... :)
@*Fata*: még nem estek ki... még nem...

argentin#21 2009.03.04. 22:04:54

azert meg Balotelliben megvannak a majomosztonok... amint az elobb a kapufara szokott... [elnezest nem vagyok rasszista, ha Crespo lett volna is leirom :)) ]

Piiii 2009.03.04. 22:07:11

kiállítás....:S meg se lepődöm..
a meccset nem látom,szval kérdezem hogy jogos-e?:)

WallyB 2009.03.04. 22:08:29

@Piiii: annak tűnt, ha nem is egyből piros, de akkor meg második sárga (igaz az nem villant), viszont Balotelli nem néz ki valami fittül... csórikám annyira gyagyás, hogy meg sem várta, hogy valamelyik besértett védő rúgja ketté, megoldotta saját maga...

WallyB 2009.03.04. 22:12:33

Castellazzi eddig csillagos ötös... csakúgy, mint a Samp. Inter, egyes alá...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 22:28:52

@WallyB: Szerintem Balotelli hasonlít Fekete Pákóhoz.

WallyB 2009.03.04. 22:30:24

Benito, most tényleg komolyra fordítva a szót, szeptembertől ezeket a gyökereket kell hallgatnunk a sportklubon olasz bajnokikon? Tragikusabb, mint az Inter ma...

WallyB 2009.03.04. 22:32:34

@popp: Szerintem Rivas... egy kicsit, ráadásul egy "hulyekocsog". Balotelli nekem egy kicsit inkább Dikembe Mutombora, bár ő két fejjel magasabb...

WallyB 2009.03.04. 22:39:21

No, nyugodalmas jóccakát mindenkinek, asszem sok mindenkinek nem kell "szép álmokat" kívánnom... ebből hogy jön ki Csozé?

calcio_di_rigore 2009.03.04. 22:43:04

@WallyB: 2010-ig a Sport Tv-nél van a jog, én úgy tudom.

Piiii 2009.03.04. 22:47:12

nah alakul az a sampdoria-lazio döntő:)

WallyB 2009.03.04. 22:53:18

@calcio_di_rigore: Aha, köszi az infot... akkor az még egy szezon.
Sampdoria-Juve lesz az, 1-2-ről a zebráknak még van sanszuk, az Internek 0-3-ról szinte semmi. Siralmas volt, hogy 10 ember ellen sem tudott a csapat futószalagon helyzeteket kidolgozni, arról meg már ne is beszéljünk, hogy a Sampnak összesen hány helyzete volt, és abból hány gól lőtt... Bár, ha belegondolok az első gólnál Rivas, a harmadiknál Cordoba csak azt nem kérdezte meg Cassanótól illetve Pazzinitől, hogy "nem erős-e a passz..."
Olasz kupa elment, bajnokság még meglehet, de most akkor az Inter ennyit tud, amit a Roma ellen, meg ma mutatott, vagy Csozé "beetet" a MU elleni BL-visszavágóra?

Martin Astin 2009.03.04. 22:55:38

@WallyB: Elvileg nem, még futni fog a Sport Tv szerződése + ha jól tudom, visszakerül hozzájuk kizárólagosan a spanyol bajnokság is.

nalazo 2009.03.04. 23:01:17

Hagyjuk a kupát, meg a BL-t is. A bajnokság legyen meg. Pocsék népség.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.04. 23:05:44

nah, az indexen megnéztem a Murinnyós nyilatkozatot. Olaszul, így egy kukkot sem értettem belőle. De a végén szakadtam a röhögéstől.

Gyere haza Angliába, hiányzol! :)

kib?szott nagy arc ezaz ember!!! :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 23:26:48

Hát arRoganciában lekőrözi még az ottani nagyarcokat Wengert és SAF-ot is, az egyszer tuti ;-)!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.04. 23:29:58

@popp: popp, most megint kezdődik a szokásos olaszos tottisnemjátszikavisszavágón mendemonda? Sokat jelent a Rómának, ha a pályán van? Nem nagyon követtem az olasz bajnokságot, de mintha idén keveset játszott volna az öreg, nem? mégis volt egy nagy sorozatotok, amit a BL előtt ért véget, jól emlékszem?
7végén van olasz forduló? ha van, kivel játszotok? Otthon milyen a mérlegetek? Hány meccsen nem kaptatok gólt?

Üdv, ymy - csupa kérdés az olaszokhoz :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.04. 23:32:47

@popp: ez, ahogy előadta, akkora gyökérség volt, hogy szinte zseniális :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 23:36:59

@imici77: Ősszel nagyon kellett, hogy kimásszunk a szarból, de az újabb sérülés óta nem találja magát. Az Inter elleni második féliidőben nagyon hiányzott, ha jó formában van öt ember sem tudja elvenni lasztit és szorongatott helyzetből is jól játsza meg.

De mivel Vucsinics sincs rossz formában, Juan most jobban hiányzik.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.04. 23:38:43

@popp: ok, kösz. mennyit adsz magatoknak? én magunknak 51%-ot most.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 23:39:51

Ja és annak sem örülök, hogy De Rossi balfasz módjára kisárgázta magát az Emiratesban, bár középpályán most van alternatíva bőven, főleg ha Aquilani is fölépül végre.

Nálatok mi újság Fabregas-szal és Adebayorral? Szegény Rosickyt már, nem is kérdezem.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.04. 23:42:38

@imici77: Szerintem is ti vagytok az esélyesebbek, az 1-0 nagyobb előny, mint amekkorának látszik, de ha egy juannyival stabilabb védekezéssel előadjuk azt amit az Inter ellen, akkor van félnivalótok nektek is.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.04. 23:46:43

@popp: nincs lefutva az összecsapás.

Fabre még 4 hét kb, Rosicky dettó (1 éve nem játszott, idén ne számoljunk vele)

Akivel lehet már Rómában: Walcott és Ade - de Ők sem mostanában láttak lasztit, de hátha (Walcottnak örülnék)... Vszínű Eduardo nem fog játszani, Wenger nem meri kivinni, pedig...

Most Gallas sérült le, holnap lesz infó róla.

Ha találunk egy gólt, azzal sokra mehetünk.

Mr.AT 2009.03.05. 02:14:01

Na, ennek a 3:0nak a fényében sajnálom csak igazán, hogy ellazáztuk a tegnapi meccs második félidejét...

Persze 2:1ről még jók lehetünk, a Samp-nak meg csak annyi a dolga, hogy saját megnyugtatása végett lőjön egy gólt Milánóban - erre válaszul 5öt aligha kap majd...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.05. 07:49:48

@Mr.AT: Ugyan már ez a lazio 4:1-ről is esélytelen maradt volna. Sőt, ha Manningeren kívül mindenki lement volna 1:0 után, még akkor se lett volna nagyobb különbség mint így. Viszont megnézhetjük, ki tud-e csozé küldeni támadószellemű csapatot. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.05. 08:48:05

@imici77: iszonyú sokat jelent, és nem is feltétlenül a játéka miatt.

giacinto 2009.03.05. 10:12:10

@_benito: Mea culpa. viszont amikor védtem nem voltak hibái. akkor még nem. szóval nem voltak negatív előítéleteim a megjelenésével kapcsolatban :)

@WallyB: hát azért a második félidő sok mindenről szólt, csak nem éppen a Samp-ról. ha kiegyenlítünk egy szót sem szólhattak volna, Castellazzi magasan a mezőny legjobbja volt, a Samp nem is nagyon jött át félpályán. a kiállítás teljesen jogos volt. viszont Zanetti is pirosat kaphatott volna a 90. perc környékén.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.05. 10:27:00

@giacinto: csak oltalak, én is benéztem idén pl. di vaiót, meg felipe melót. :)

*Fata* 2009.03.05. 11:25:20

"Ha 18 évesen Balotellihez hasonló viselkedésem lett volna , az akkori csapattársaim Cervone és Giannini szétrúgták volna a seggem.
A többi meg jött volna a szüleimtől ...."

Totti

Titi120 2009.03.05. 12:56:53

Rivas értékelés a goal.com -on:

The Colombian defender was nothing more than ridiculous. His defending for Cassano's goal proves just why Mourinho doesn't play him on a regular basis. At times he was so bad that even his boss laughed when other coaches would have cried. Calcio's Titus Bramble.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.05. 14:52:35

Hát ha a MU ellen nem lesz ép a Maicon Santon Chivu Samuel védelem, akkorát fogunk szopni, mint egy ház. Sőt még a Genoa ellen is. De ha már nincs védelmünk legalább több támadó kéne a csapatba.

giacinto 2009.03.05. 16:50:54

a 3 is sok, egyszerűen nem működik. Mancini egy atomhulladék lett. Középpályán meg jó lenne ha Vieira most már átvenné Muntari helyét.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.05. 18:54:30

@giacinto: "Mancini egy atomhulladék lett." - azért nem tagadom , hogy ezt kaján kárörömmel tapasztalom. De még mindig azt mondom, ha folyamatosan kapná a lehetőséget, mint mostanában Adriano, akkor előbb-utóbb elkapná fonalat. Azt viszont belátom, hogy Josenak erre nincs ideje.

touristique 2009.03.05. 19:08:29

Mourinho is egyre huncutabb. Egyik pillanatban még számít neki a kupa, következőben meg képes egy sosem gyakorolt felállásban kiküldeni a csapatot, a védelemben Rivassal, bűnrossz formában lévő Cordóbával, és még a 3. védő sem Samu, vagy Chivu, hanem Materazzi. De még ez sem lenne végzetes, ha nem Cassano és Pazzini lenne az ellenfél. Ibra, Cambiasso sehol, sőt a kezdőben Maicon sem volt, de ő most rossz formában van ( a beadásai mostanában nem sokkal effektívebbek mint mondjuk Molinaronál vagy Favallinál).

Ennek ellenére még 0-0 is lehetett volna, ha nem adjuk ajándékba a gólokat, sőt, nyerhettünk volna ha Castellazzi kicsit rosszabbul véd.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.05. 20:08:35

@Titi120: egy évet vertem a goal.com-ra, ráadásul az nst.-n kép is volt hozzá kettőjükről :)

érdemes figyelni, buffon mit mondott, amikor mourinhóról kérdezték:

"azzal, hogy most azt kérdezik, mit gondolok róla, mourinho elérte a célját, mert nem azzal foglalkoznak, ami a pályán történt. félrevezetett mindenkit"

_alerob 2009.03.05. 20:12:34

@Piiii: Nagyon gyorsan vond vissza azt, hogy interes, Bizony, én Juventino vagyok, mióta az eszemet tudom:)

@_benito: Buffonnak van igaza :) Nagyon korrekt ez az ember

WallyB 2009.03.05. 20:16:30

@giacinto: Értem én az optimizmusodat, de mostanában túl sok a "volna" a csapattal kapcsolatban, vagy csak én érzem így?

@touristique: ezt ugye te sem gondoltad komolyan? Két meccsen 6 gólt kapott a csapat gyakorlatilag mindegyiket kapitális védelmi hiba után, amitől a meccseink nézhetőbbek lettek a semleges szurkolók számára, de egy Internek nem így kellene csalogatnia a közönséget, hanem támadófutballal, gólokkal. Majdnem nyertünk... Castellazzit meg azért fizetik, hogy jól védjen... tanulhatna tőle Fekete "Rivas" Pákó is, meg Cordoba is. Ez a meccs egy dologra jó volt: megmutatta, hogy kikre NEM kell számítani a jövőben.

Off! közben ismétlik a Leverkusen-Münchent és már megint :) 3-0 a Bayer-nek. :)

touristique 2009.03.05. 20:53:01

WallyB: Ha egy normális 4-4-2-vel állunk fel, rendes védelemmel, nem kapjuk a potyákat, és valahogy bevesszük Castellazzi kapuját, akkor meglett volna. Nagyon sok a HA, de egyszerűen annyi kell hozzá, hogy ez ne ismétlődjön meg, hogy Mourinho tényleg belássa, hogy aki menthetetlenül szar, az menthetetlenül szar. Kész. Szerintem valamit félreértettél, mert semmi olyat nem írsz, amiben nem értünk egyet.

Mr.AT 2009.03.05. 22:24:20

@giacinto: Ebben aztán nem lesz vita köztünk, de szvsz Vieira a ti Emerson-otok. Látni kell már, hogy nem mai csirke.
A jövő Muntari-é, és őt is kellene játszatni. Csinál még hülyeségeket, és nem egy labdabűvész, de szvsz már most hasznosabb, mint Sr.Vieira.

calciomax 2009.03.05. 22:59:37

Mr.AT: Nem Muntariból nem lesz Vieira ez nem kor kérdése. Vieirában benne van egy jó teljesitmény akár Manchesterben is. Muntari az idővel csak öreg Muntari lesz. Nem Inter szint ahogy sokan a keretben....

Mr.AT 2009.03.05. 23:32:57

@calciomax: Tudod, mi a lényeges különbség: Muntari fut. :-) Milánó másik felében konkrétan aranyat adnának egy ilyen srácért. :-)

giacinto 2009.03.05. 23:50:46

Muntari igaz hogy fut de az utóbbi időben látványosan nem tud mit kezdeni a labdákkal, tehát sokra nem megyünk vele hogy fut, megkapja, eladja.

Vieira lassabb és valszeg kevesebbet fut, de a alabdákat elég jól elosztogatja.

na majd jövőre Hamsik.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.06. 08:16:55

@Mr.AT: na, ezzel teljesen egyetértek.

nem mintha egy csapásra megoldaná a milan összes gondját, de sokkal eredményesebb (nem jobb) lenne tőle a csapat.

még egyszer muszáj lesz kiállíttatnia magát, különben nem lesz söröm.

Ipa 2009.03.06. 08:51:31

Érdekes itt az NST-n a légkör. Szerda után nem is mertem elolvasni, miket irtok, mert a 3:0 és sajnos a játékunk is tragédia volt. De sokkal elnézőbbek vagytok, mint gondoltam. A sebzett ellenfelet jobban szeretjük, mint az elpusztíthatatlant? Három meccs az Internél és 3 három bamba első félidő. Csak egyre nagyobb árat fizettünk érte.
Más. Néztem a Lazio - Juve meccset, és újra kiderült, hogy nem lehet egy-egy történés alapján egy egész meccset megítélni. Az eredmény korrekt a 90 perc alapján, de a meg nem adott gól nem volt les. A csatárnak csak a keze volt előrébb. Az ilyen ellentmondások a foci részei, amíg nem lesz olyan szintű játékvezetés és technológia, mint a jégkorongban.

Hriszto 2009.03.06. 13:05:22

Muntarit ha jól emléxem azért vettük meg, mert Lampardot nem. Igaz, hogy sokat fut, de azok is sokat szoktak futni, akik meztelenül szaladgálnak a biztonságiak elől a meccsek elején. Muntari, Rivas, Burdisso, Ó-binnya is mehetne javítani a város másik felébe a futóátlagot, nem bánnám!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.06. 14:40:24

kicsit OFF

a napokban régi BEK-kiírásokat böngészve kiszúrtam a '90-'91-est szezont, amikor Maradona Újpesten játszott a Napolival. van valakinek erről valami emlékképe, személyes élménye? nekem valamiért teljesen kiesett ez, nem is emlékeztem rá.

Zici 2009.03.06. 14:48:57

@_benito: Nyugodt lehetsz meg lesz az...

WallyB 2009.03.06. 16:02:38

@touristique: Persze, hogy nem sok olyan van, amiben nem értünk egyet. Én egyedül, a "majdnem nyertünk" vagy "nyerhettünk volna" kifejezéssel nem tudtam azonosulni a meccs képe alapján. Félidőnyi előnyöket és könnyű gólokat adunk az ellenfeleknek, akik egyre brutálisabban büntetnek... Atalanta, Roma, Samp, speciel a Manchester ellen egyszer megúszta a csapat, másodjára lehet, hogy nekünk is elsütik a poént, mint anno a jugó-magyar után? ... Mennyi időre is megy a csapat? Egy hétre? (1-7)... bár nem hiszem, hogy ez a támadóalakzat gólt tudna lőni Van der Saarnak.
(Zárójelben jegyzem meg, én lennék a legboldogabb egy 1-1-es döntetlen után szerdán)
süti beállítások módosítása