Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga, 16. forduló - A tabella nem hazudik

2008.12.09. 14:35 heinrich

Hát igen, a türannosz zabált. Nem mondom, hogy eközben kétoldalon folyt a zsír a pofáján, nagyon is sovány vacsora volt ez, megkockáztatom a kegyelemkenyér kifejezést. Átütő erőnek, mélyről jövő dacnak, pusztításnak nyomát sem láttuk. Tovább ég, csendesen füstölög a Bréma, Babbelnak minden jót kívánunk a fruskákkal (tényleg), megtapadni látszik a Leverkusen és berzerker fokozatban az Eintracht.

Bayern München – Hoffenheim 2-1

Összességében dühös vagyok és csalódott. Tudom, még mohó is vagyok, telhetetlen. Mohó, mert nem fogom fel, mekkora dolog, hogy egy Hoffenheim idegenben játszott tök egál meccset a Bayern Münchennel. Egyébként irigy is vagyok. Irigy vagyok egy csapat sikerére, mert öntudatlanul is arra az ostoba herdálásra, bicskanyitogató hazugságáradatra emlékeztet, ami nálunk huszoniksz éve megy. Lásd még: a jóra való restség. Világos, csorbul az igazság, ha véleményünkre legalább három főbűn nyomasztó árnyéka vetül, de a drukkerlét már csak ilyen.

A Bayernnek van egy fajta varázsa/hatása az emberre. Még 650km-ről is. Feltételezem, ez testközelből, hatvanezer ellendrukker kényelmetlen társaságában még inkább így van. Néhány nap távlatából belátom, naivitás volt elvárni ezektől a fiatal srácoktól (hiszen azok), hogy legjobb formájukat fussák a világ egyik legnagyobb csapata ellen. Mégis, jár az elismerés, hiszen ez a meccs nem elsősorban az eredményről szólt (legalábbis nekem), hanem arról, hogy a Hoff játéka megüti-e a Bundesliga egyeduralkodójának szintjét. Megüti. Ettől függetlenül, a Hoff – bár nem játszott rosszul – sajnos egyáltalán nem játszott jól. Leginkább azért, mert gyakran rájuk egyáltalán nem jellemző cselekedetek szemtanúi lehettünk.

A rugdoskodás. Weis felőrlődött a Lahm-Ribéry páros fizikai és lélektani súlya alatt, széthajtotta magát, gondolom az ennek következtében fellépő kóros oxigénhiány hátráltatta a különböző tárgyak felismerésében. Értem én, meg kell mutatni, hogy velünk nem lehet szórakozni, nem vagyunk beszarva. Nagyon helyes. De ez a pökhendi kardcsörtetés egyáltalán nem tetszett, Jeremies szebb napjain a szünetre lerendezte volna, még azt sem mondom, hogy nem jogosan. Van Bommel meg puhul, most is épphogynem szimpatikusan játszott.

Hiányoztak a letámadást követő szabályos labdaszerzések, főleg az azokból vezetett kontrák.Ebben persze annak is nagy szerepe van, hogy a Bundesligában a Bayern nyeri legnagyobb százalékban a párharcait.

Passzok. Carlos Eduardo bátortalan volt, rengeteg labdát veszített és alig-alig volt használható átadása. Salihovic abban a fél órában is veszélyesebb volt, kár, hogy a meccslabdánál nem tudta eldönteni mit csináljon és végül a jól záró Rensingbe lőtt.

Ba és Obasi az afrikai játékosokra jellemző önzőséggel játszott, ami eddig szintén nem volt feltűnő. Persze ahol több százezer hasonforma kissrác társaságából kell kitörnöd egy személyi kultuszok megteremtésében igen jártas kontinensről, ott ez némiképp érthető és megbocsátható. Ettől függetlenül, ha Obasi a hatodik percben gyatra lövés helyett középre teszi a labdát, valószínűleg kétszer ilyen jó meccset látunk. Az önzőség mellett gyakran rossz döntéseket hoztak mindketten.

Amatőr hibák. Mindkét Bayern gólt elképesztő védelmi hiba előzte meg. Nem is hiba, ez annál több. Lahm 20-25 métert vezette a labdát, egy-két tűnődő pillanatra maga sem hitte, hogy ezt szabadon teheti, mire Jaissle elszánta magát az indulásra, vége is volt, lövés, megpattan, mázli, gól.

Azt, hogy a végig jól játszó Ibertsberger óvodás módon a saját kapuja felé, középre szervírozzon egy lecsorgó labdát, megint csak dekoncentráltsággal, végletes fáradsággal lehet magyarázni, mikor az ember térlátása már csőlátássá szűkül. Ez persze a Bayern érdeme, a képességeik határain túlmutató küzdelemre kényszerítették a Hoffot.

Viszont ez minden, amit mutattak péntek este. Schweinsteiger (karvalytekintetünktől övezve) lealibizte a meccset, momentuma nem volt és Ribéry mozgástere is az első félidőre korlátozódott. Ez a középpályás játék kevés, ez a középpályás játék nulla. A Bundesligához még épp elég, a BL-ben egyedül a Fiorentina hazai legyőzését lehet kiemelni. A Lyon elleni meccs újabb, még fontosabb fokmérő lehet, a bajoroknak mindent meg kell tenni a csoportelsőségért, hiszen ezzel a teljesítménnyel a München nem lesz tényező az egyenes kieséses szakaszban.

Ha én biza Bayern drukker lennék, a pokolba kívánnám a keret felét, Klinsivel, Buddhával együtt. Ribéry majdcsak megoldja egyedül, Toni úgy is befejel valamit. Ennyi a játék, nem több. Eme kirohanás egyébként bátran vonatkozik minden, a 4-4-2-őt két szűrűvel játszó csapatra. Kivételes képességű játékosokkal működhet, de én akkor is csak a beszariság egyetemes szimbólumát, az ötlettelenség mentsvárát látom benne. Átengedni a középpálya közepét két darálónak, az nem hiba, az vétek, szentségtörés, terrorista merénylet a futball ellen. Ez vezet oda, hogy kétségbeesetten kell kapaszkodni a meg nem adott tizenegyesbe (vs. Toni, amúgy vicc kategória), meg Oddo kislányos ájulásába, még jó, hogy repülősót nem hozatott a társalkodó asszonyával.

A pokolba kívánás egyébként könnyen összejöhet, Lucio menne, Kroost az apja vinné, Zé Roberto az MLS-ben vezetne le, van Bommel hazavágyik, van Buytent az Arsenal figyeli (be kell tölteni Senderos helyét, muhaha), Podolski szűköl, hogy mehessen.  

Volt asszongya még egy Schalke – Hertha 1-0, jó szándékunk jeléül erről most mit sem írunk.

E. Frankfurt – Bochum 4-0

Gömbvillámmal találkozott a Frankfurt, és lőn, megvilágosodtak. Fokhagymaszagú, vérverejtékes döntetlenjeiket alázásokra cserélték, és mind a dominátor, mind a rosszkutya szerepben jól elvannak, most például az idén szánalmasan vergődő Bochumot csapták agyon a Hannover után, közben viszont derűsen lakomáznak négyet-ötöt idegenben (BVB, Werder).

Wolfsburg - Hannover 2-1 

Három dologra szorítkoznánk:

•    Huszti nem csinált semmi különöset, az, hogy ebből a Hannoverből felfelé lóg ki, neki nem mérce. 

•    A Wolfsburg első gólja ritka Bundesliga csemege volt. 

•    Dzeko esik, esik és esik, miközben Rosenthal, az instant kapus kiszedi a büntetőjét, ilyen is csak nálunk van, jesszasz. 

+1 – Fromlowitz nem Enke, Balitschot meg kirakta Felix a keretből, egyelőre egy meccsre.

Arminia - Dormund 0-0

Hajnalék nem bírták bemákolni a szokásos idegenbeli gólucskájukat, átlagos, utolsó pillanatokig izgalmas, de csapnivaló színvonalú meccsen leraboltak egy pontot és még mindig csak két vereséggel állnak, 417 perce kapott gól nélkül. Tavaly ezt feltétlenül elbukták volna, lehetőség szerint már szünetre, most meg Klopp behozza Klimowiczot a végén egy vkp. helyett. Jár a pont. 

Cottbus – Stuttgart 0-3 

Szerettük volna Veh kirúgását körüljárni, de ezt már elmulasztottuk, így csak egy megjegyzésre szorítkozunk. Annál a csapatnál, ahol nem heteken, de éveken keresztül ilyen szintű formaingadozás figyelhető meg, a játékosok pedig büntetlenül lődöröghetnek a pályán, ha épp úri kedvük/kedvetlenségük úgy tartja, igen komoly problémák vannak játékos, edző és vezetőségi szinten egyaránt. Mercedesstraße, pffff, röhögnöm kell, Gomeztől meg Isten óvja a Bayernt, mellékállásban a kieséstől a Cottbust. 

KSC – Werder 1-0 

A Bréma minden alkalmat megragad, hogy égesse magát. Védelmet hagyjuk, Baumann megbotlik a szakállában, Frings teljes alibi, csak akkor aktivizálja magát, ha a csapattársakkal lehet ugatni, Diego végleg belátta, hogy itt ő féllábon is Isten, Sanogo-Hunt-Almeida öt gólnál szárnyal, ha nem lenne Pizarro, hogy alkalmasint betuszkoljon valami kipattanót, itt bizony hátrafelé kéne tekingetni. A nyakkörzéseket el is lehet kezdeni, a hisztis perui három meccs eltiltást harcolt ki magának. 

1. FC Köln – Hamburger SV 1-2 

A Köln még akár a szimpatikusan küzdő kiscsapat is lehetne, ám távolról sem az, mi több, a Bundesliga legalattomosabb, legpatkányabb megmozdulásait tőlük lehet látni (ezúttal Antar villongott), nem kevésbé zavaró, hogy gólt egyedül az a Novakovic képes szerezni, aki mozgáskoordinációban leginkább Spongya Bobra hajaz. 

M'gladbach - Bayer Leverkusen 1-3 

Az őszi szezon megítélésénél kulcsfontosságú volt, hogy az utolsó két fordulóban kötelező hat ponttal javítsák a botlogást (KSC, Bayern, Bielefeld), Kiessling apród megint kitett magáért, 8+6-al a csapat legjobbja az idén.

 

144 komment

Címkék: német beszámoló bundesliga h bayern münchen hoffenheim

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr53813085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kroos 2008.12.09. 14:53:03

Azért a wolsburg elsö golja odabaszott...

Roeder 2008.12.09. 14:55:02

én pl a keret felét valóban a pokolba kívánom.rensing,oddo,lucio,van bommel,sosa,lell és podolski távzona legkésőbb szezon végén,ha rajtam múlna.
borowski meg több lehetőséget kapna.ha jön tyimoscsuk akkor ő szűrne,előtte játszhatna boro.két szél ribéry,schweini.
mondjuk utóbbit is jól seggberúgnám,mert nem csinál mostanában semmit...

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 15:04:31

schweinsteiger addig nem lesz igazi klasszisként kiegyesúlyozott teljesítmény nyújtani képes futballista, amíg állandóan szélsőként kell játszania. sajnos, ez eldőlt az utóbbi 2 év során. lesznek nagy meccsei, de lassú oda. vagy felismerjük ezt és veszünk egy jobbszélsőt, ő meg menjen középre, vagy majd a juve-ban felismerik.

(ugyanez vár Kroos-ra is szerintem. vergődik a szélen pár évet, aztán majd nem értjük, h a német futball legnagyobb ígérete, akinek tartogatjuk azt a kurva 10es mezt 1491 óta, miért fuccsol be és akar majd elmenni)

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 15:07:38

Schweinit már tavaly is középre forszíroztam, de leoltott mindenki, hogy mekkora troll vagyok. Ott ezerszer jobb helyen lenne, kell egy klasszikus jobbszélső, onnantól lehetne játékról beszélni.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 15:07:56

Én bizony rácsúsznék erre a Dzekóra úgy nyakmagasságban...

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 15:09:02

heinrich, troll vagy, de ebben egyetértünk :)

Mr.AT 2008.12.09. 15:10:36

Magam részéről szívből sajnáltam a Hoffenheimet, pláne, hogy ilyen egyik oldalról szerencsétlen, másik oldalról szerencsés gólokkal kaptak ki. (Ibertsberger gólpasszát szerintem még Toni sem hitte el...) Nem érdemeltek vereséget, s azt gondolom, ezek után pláne minden jóérzésű szurkoló nekik szurkol majd a bajnoki cím kapcsán.

Jó kis csapat ez, remélem nem szedik darabokra őket, mint minden kiugró kiscsapatot az első jó éve után.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 15:12:59

[mármint a schweinis középretolásban]

- egyébként Luciot nem adnám el, amíg Brenot nem lehet bevetni nyugalommal. ez pedig minimum másfél év még.
- Zét muszáj itt tartani még egy szezont. a futball nagy tanárai közé tartozik.
- Bommel mehet isten hírével

kroos 2008.12.09. 15:13:18

Amugy én nekik fogol szurkolni a schalek ellen pedig az öszi elsöségünk mulik a dolgon.

avenger13 2008.12.09. 15:21:40

schweini tényleg mehetne középre, és egyszer ha nem is a stuttgart ellen, szívesen látnám a ribery-zé-schweini-kroos középpályát. A baj az, hogy klinsmann nem egy igazán bátor ember. Mindig borowski jön, mert ő a nagyobb név, és kroos tényleg addig ül a padon, amíg nem megy el valahova, pedig hatalmas tehetség. Jó lenne ha végre játszana. Nem kell teljes meccseket, de legalább félidőket kapjon. ugyanez vonatkozik brenora. nem a lyon ellen kell játszania bár azt is elég jól megoldotta, de tehetséges, ne ültessük már egy teljes szezonon keresztül.

kroos 2008.12.09. 15:26:31

,,Pizarro, hogy alkalmasint betuszkoljon valami kipattanót, "
azért pizza kurva nagy golokat is lött ám....

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 15:28:57

egyébként most elég komplex szöveges feladat jöhet Ulinak.

valszeg úgy számította egyszer régen, h 1. rensing beválik, 2. sagnol felépül és újra a régi, 3. bommel cskként újjászületik, 4. zé marasztalható, 5. poldi magára talál. együtt a csapat.

ezek közül elképzelhető, h egyik sem valósul meg, néhány biztosan nem, márpedig így egyszerre kellene 1. kapust venni nemsoká, 2. szélsővédőt venni és tekintve, hogy Oddo nem férne be a Madách Gimnázium csapatába (én befértem), nem ártana egy jobb- és egy ballábas is, 3. középső kpályást venni, 4. cskt találni (ez inkább klinsié), 5. csatárt venni, donovan hadd fifázzon otthon oddóval.

van baj bőven.

avenger13 2008.12.09. 15:32:55

uli és rumenigge megtalálta a választ mocsing 5. pontjára

szeretnék Ivica Olic-ot.

Minek? tudom hogy nagyon jó játékos, de nekünk már van sok nagyon jó játékosunk. Most egy Ribery szintű klasszis csatár kéne, nem Olic!

zsakfos 2008.12.09. 16:02:15

Heinrich! a hollandok két-egyébként jó, de a Bundásban sem extraklasszis -szűrővel ( de Jong, Engelaar) szopatták szét az EB-n az olaszokat és a franciákat..., -és de Zeuuw-vel, aki szintén nem egy világklasszis a románokat- mondjuk hozzájuk képest a 4 első pozíciós játékos tényleg klasszis ( Sneijder, Robben, v.d.Vaart, v.Persie, v.Nistelrooy, Kuyt, Huntelaar).
Én valahogy nem láttam a beszariságot, az ötlettelenséget:))
Az a 4-4-2, meg inkább 4-2-3-1, vagy lehet akár 4-2-4i is.
Summa summárum: lehet 2szürővel is lehet szép (és eredményes) focit játszani.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.09. 16:03:10

Na de off, lassan kiszaladnak Görbiczék az ukránok ellen szóval: "a sör, a bor, a PÁLINGER! Hajrá lányok, hajrá, hajrá!

Mérgező Hulladék 2008.12.09. 16:34:49

zsakfos 2008.12.09. 16:02:15

A veretlen Arsenal is 4-4-2-t játszott, két szűrővel.
És biztos lehet még hasonló példákat találni - persze a szép meg eredményes focihoz azért kellett az is, hogy nem akármilyen játékosok voltak azok a szűrők, jók voltak a szélső középpályások, és volt egy Henry is elöl.

seahawks 2008.12.09. 16:37:47

"a világ egyik legnagyobb csapata"?....remélem nem a bayernre gondoltál..!! :DDDD

Titi120 2008.12.09. 16:52:57

Megvan a rendszer átka az tény.
Két klasszikus befejező csatárral játszunk, ehhez hozzájön még Ribery és Schweini a két szélén, akik dettó nem azok az emberkék, akik szívesen visszajönnek védekezni, így valahol kell az a két védekező középpályás tetszik, nem tetszik (utóbbi).

Ha BS bemenne középre, és jobb oldalra igazolnánk egy Ribery II-t, akkor annak az egy darab védekező középpályásnak kell minimum 8 tüdőt meg 12 végtagot növesztenie pluszban, ha nem akarunk még Kölnben is hármat kapni ...

Szóval röviden a probléma forrása a két klasszikus befejező csatár, akiknek ki kell nyalni a seggét, ahhoz viszont támadóbb szellemű középpálya kéne, akkor viszont védekezésben leszünk kevesek.

Az egyébként valóban félelmetes Toni - Klose páros legalább akkora fegyvert jelent, mint amekkora gyengességet is egyben.
Klosenak mennie kell, ha változást akarunk.Legalább a padra.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.09. 17:40:09

Off, huh ez nagyon meleg volt, de szarul játszva is megverték a csajok 26-24-re az ukránokat. Ez a játék persze kevés volna norvégok ellen, de ha kifognánk egy olyan napot, mint az Olimpián a románok ellen... On!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.09. 17:46:12

"Ha BS bemenne középre, és jobb oldalra igazolnánk egy Ribery II-t, akkor annak az egy darab védekező középpályásnak kell minimum 8 tüdőt meg 12 végtagot..." - Tyimoscsuk nem áll olyan messze az elvársaidtól!

Roeder 2008.12.09. 18:58:49

jó tegyük fel,hogy klose megy a padra.de ha meg egycsatáros játékot akarunk játszani akkor kell igazolnunk még egy klasszis szélsőt (vegyük úgy,hogy schweinit betoljuk középre),vagy egy totti/kaka féle visszavont csatárt.mert ilyenünk sincs.vagyis van,podolski tud ilyet játszani,de tőle éppen készülünk megválni

Titi120 2008.12.09. 19:00:24

popp, valóban, benne én is nagyon bízok, de Zé Robi is elképesztő mennyiséget dolgozik, kiváló a szerelőkészsége is, de egyedül sok lenne még neki is az a meló.
Mint ahogy sok Gattusonak is a Milanban (Pirlo, Flamini, Ambrosini hármasból minimum egy, de inkább kettő mindig kezd mellette), de például a Romaban se nagyon fordul elő, hogy egyedül De Rossi védekezne csak a középpályán, ugyebár.

Titi120 2008.12.09. 19:04:14

Roeder !
Így van, igazolás nélkül nincs semmi értelme szerkezetet váltani.
Klinsi is megpróbált ezzel a kerettel az év elején egy teljesen más felállást játszatni, láttuk mi lett belőle ...

kroos 2008.12.09. 19:16:50

Popp azt tudod hogy van valaki aki Bayernel és a Romaval is bajnok tudott lenni?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.09. 19:18:11

Valóban De Rossi se egyedül védekezik, de mi tavaly, tavalyelőtt a 4-2-3-1-et játszottuk, most meg vagy a 4-3-1-2-őt vagy a 4-3-2-1-et. Szóval nálunk nincs két tipikus befejező csatár (leginkább egy sincs).

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 19:30:35

@ zsakfos
a hollandok meg az Arsenal is inkább 4-2-4 volt, tele klasszissal. A Bayernre féle 4-4-2re meg azt mondanám, 'inkább védekezzünk, mert támadni nem tudunk' mentalitást takar. Egy ilyen szerkezetű kerettel nem is nagyon lehet

Titi120 - Schweini lehet, hogy nem szeret, de tud védekezni, becsúszni pl egész kiválóan, szóval nem kell mellé polip, szerintem működne.

mocsing - troll, aki mondja :)

Olic-ra ugyanaz vonatkozik, mint Gomezre. Elméletileg jó megoldás a problémára, gyakorlatilag viszont szar.

Titi120 2008.12.09. 20:03:48

Nem tudom, bennem Schweinsteiger védekező játéka nem hagyott mély nyomokat eddig, majd a következő meccseken kiemelt figyelemmel követem. :)

Mindazonáltal nekem egy Ribery, Van Bommel / Zé Roberto, Schweini, Kroos középpálya például elég meredek lenne.
Elképzelhetetlen.
És nem azért, mert Klinsi nyúl hozzá, hanem mert szerintem is működésképtelen, és még Brémában is a térdüket csapkodnák a srácok, amikor a Bayern védekezését elemznék majd Schaafék a videószobában.
Pedig annál aztán tényleg nincs lejebb. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.09. 20:05:23

Mert azt vágom, hogy Berthold volt a Romába is meg a Bayernban is, de nálunk nem volt bajnok.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.09. 20:10:33

Kroost nem szabad kitenni a szélre, mert pont annyira szélső, int Schweini (kicsit). kétszer nem eshetünk hanyatt ugyanabban a kutyaszarban.

egyébként Gomezzel nekem is bajom van, de nem önmagában vele. nem az a baj, hogy nem lenne jó háromésfeledik csatár, hanem hogy nem szeretne az lenni. hisztizni meg ne hozzunk senkit. kezdőnek meg ne hozzunk Gomezt.

egyébként ha már választani kell, h inkább Olic, vagy Gomez, akkor én nem tudok választani.

inkább olicot kérném, de már megint egy 29 éves játékos előre, hihetetlen. ezért inkább Gomez, csak ne stabil kezdőként számoljunk vele.

de leginkább Saviola :)

fingfelelős 2008.12.09. 20:45:11

A 4-4-2-vel kapcsolatos vélemény telitalálat volt, ebben a felállásban utoljára az Arsena villogott (Ljungberg-Gilberto-Vieira-Pires). Ebből Pires és Vieira szvsz világklasszis szinten nyomta, de a többiek (pl. Wiltord) is kegyetlen jók voltak, ehhez képest hol van a Bayern...

Titi120 2008.12.09. 20:50:11

"A 4-4-2-vel kapcsolatos vélemény telitalálat volt, ebben a felállásban utoljára az Arsena villogott "

Szerintem pillanatnyilag a PL - ből a top 4 kivétel nélkül ezt nyomja, kisebb módosulásokkal (rombusz vagy nem romnusz középpálya stb).

Roeder 2008.12.09. 21:41:41

ha már fel akarjuk forgatni a csapatot akkor forgassuk fel nagyon.
szóval tyimoscsuk szűr (én már rá bayern játékosként tekintek,remélem nem kiabálom el)
előtte schweini és borowski/kroos (kettő közül az egyik mindig visszajön védekezni ha szükséges), két szélen ribéry és a jövendőbeli sztárszélsőnk akit még le kell igazolni, mondjuk buonanotte a riverből (csak álmodozok :D) és egy szem csatár pedig luca barátunk.
persze asszem ebből nem lesz semmi,de nekem tetszene.

kroos 2008.12.10. 08:09:39

ma legalább komoly meccset ad a Tv:)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 08:34:05

Ugye a Roma háromszor lett bajnok, úgyhogy három lehetőség marad: Schaffer Alfréd, Nils Liedholm és Fabio Capello. Bár az igaz, hogy vezetőedzőn kívül is vannak trénerek.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 08:38:56

Il Baronét és a Dont ki is zárnám, így marad az MTK legendája, Schaffer Spéci. Egy gyors google!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 08:45:41

És tényleg: egy olasz bajnoki cím 1942 és egy bajor birodalmi bajnoki cím 1934-ben. No de ott volt Dietz Károly stábjában is az 1938-as vébén, az ezüstérmes magyar válogatottnál. Játékosként is volt magyar, osztrák, dél-német és cseh bajnok, úgyhogy elég sikeres és kalandos pályafutás az övé!

kroos 2008.12.10. 08:51:41

A roma csak 3szor lett bajnok?Igy könnyü:)A roma beolvasztotta az összes környezö romai csapatot megalapitásakor,a Lazio kivételével.(az elözményeket most haggyuk).De nem nagyon akart összejönni nekik a bajnoki cim.Majd jött Spéci,idöt kért és olyan fizetést mint ami az akkori polgármesternek volt.Elsö évben valami 10.lett,majd bajnok.
Spéci volt az egyetlen aki meg tudta zabolázni Cseh Matyit.
Mikor az edzöje volt,felrakta a sétapálcáját a kapufára,és versenyre hivta Matyit.
Spéci 10-böl 9 szer eltalálta , Matyi 5ször.Innentöl kezdve max. riszpekt volt.

kroos 2008.12.10. 08:57:24

38-ban azt mondják ha Spéci rakja össze a csapatot akkor világbajnokok vagyunk.
Turay a császár kihagyása vagy a korányi-biro cserére gondolok itt.+Kohut Vili...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 11:15:55

"A roma beolvasztotta az összes környezö romai csapatot megalapitásakor,a Lazio kivételével.(az elözményeket most haggyuk)." - hagyjuk is, mert a Roma nem létezett a fúzió előtt, csak az Alba, Fortitudo és a Roman.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 11:20:00

"38-ban azt mondják ha Spéci rakja össze a csapatot akkor világbajnokok vagyunk." - mondanak ilyeneket, meg olyanokat is, hogy ha a Sebes Guszti berakja a Csikart, meg ha a Szapolyai nem kési le a mohácsi csatát... Ellenpróbára viszont sajnos már nincs lehetőség.

kroos 2008.12.10. 11:20:07

Legalább 5 romai csapatott olvasztottak egybe ekkor....Az ok pedig az volt hogy létrehozzák a fasizmus kirakatcsapatát,és minden jó roma környéki játékost beszippantottak.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.10. 11:28:44

ha Hitz '99 májusában nem cseréli le Lothart a nyomorultak ellen :(((

kroos 2008.12.10. 11:39:25

ha megadják puskás szabályos egyenlitö golját...

Roeder 2008.12.10. 11:46:56

hildebrand a hoffeinheimbe.talán magára talál timo.drukkolok neki,mert jó kapus.

Dr Zoidberg 2008.12.10. 11:50:26

Bezony, én is így ismerem a sztorit. 5 csapatból lett 3, oszt abból az AS, Mussolini "javaslatára." A Lazio állt ellen egyedül.
Már csak ezért is viccesnek (meg persze kicsit felháborítónak) tartom, amikor egy romanista "lenácizza" a Lazio-t... Namegpersze azért is, mert a mai helyzetet tekintve (értsd 20. század végétől napjainkig) ugyanakkora arányban rendelkezik mindkét csapat szélsőjobbos szurkolókkal. Mert sajnos rendelkeznek... :(

kroos 2008.12.10. 11:50:59

A hoffra ráféer egy nrmális kapus.Én már rég Özcan-t védetném ott.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 11:51:12

kroos, én viszont azt olvastam, hogy különböző korábbi fúziók miatt 1927-re már csak négy csapat maradt Romában, három egyesüléséből lett az AS Roma. A Lazio viszont kimaradt a buliból a nekik szurkoló fasiszta főmuftik miatt.

Egyébként a tied is egy olvasat az egyesülés körülményeivel kapcsolatban. Lehet is benne valami, mert a kor politikai konstellációját ismerve, nehezen történt meg bármi is a fasiszták akarata, de legalábbis beleegyezése nélkül. Azt viszont, hogy a fasiszta rendszer kirakat csapata lett volna az AS Roma rosszindulatú túlzásnak tartom. Akkor nemcsak a Roma környéki legjobbakat vitték volna a klubba! Ráadásul a 30-as évekbeli világ és olimpia bajnokságokat nyerő olasz válogatottban sem tolongtak az AS Roma játékosai, még ha akadt is ott romanista.

A fúzió oka sokkal inkább az lehetett, hogy az olasz fővárosnak nem volt olyan csapata, amelyik esélyes lenne a bajnoki címre, így deklaráltan az északi csapatok hegemóniájának megtörésére hozták létre a fúziót. Akkoriban a Milan, az Inter és a Juve mellett ezek közé tartozott a Torino és a Genoa is.

Egyébként az ASR mögött álló társadalmi rétegek háttere miatt hagyományosan inkább balos csapat, mint szésőjobbos!

Örülök, hogy végre releváns dolgokról értekezünk a bundás posztban ;-).

BASTi. · http://basti.blog.hu 2008.12.10. 11:58:22

heinrich!
Te ha Bayern-drukker lennél - még belegondolnod is mételyező számodra, gondolom :D - akkor én lennél. :)) Nem is tudok semmit sem hozzáfűzni a kritikához - bár néhol indulatból jön, és túlzó - de jogos, maximálisan jogos...így nem is részletezném. legyen annyi a részemről - bár olvasva a hsz-kat, nem spanyolviasz kategória - hogy egy Kross-szal és egy Bastival bíró csapatnak ilyen középpályás kamujátéka legyen, az röhej.

Valamelyik nap néztem meg az Olimpiaia stadion zárómeccsét (FCB -Nürnberg 6:3)...láttam egy Deisler, egy Scholl egy Pizarro és egy Ballack nevezetűt, akik olyan kombijátékot mutattak be KÖZÉPEN ohne beívelsések azon a meccsen, hogy majdnem megnyaltam mind a 20 ujjam. A jelenlegi csapatban 20-ad annyi kreativitás sincs, mint ezek lábában volt. Bár az igaz, hogy a jelenlegi keret egy az egy ellen sokkal jobb...de istenem, miért ne lehetne a kettőt kombinálni??????? ..áhhhh

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 12:07:30

Oyle, azt se felejtsd el háborgásod közben, hogy a Lazio azért állhatott ellen, mert a fasisszta vezetés egy másik csoportja meg őket támogatta!

Egyébként a névváltoztatás után az Ambrosiana-Inter is a fasiszta hatalom kedvencei közé tartozott, sőt a Juventus is a Mussolini érában nyert zsinórban öt bajnokságot. Az olasz foci aranykora volt az és a fasiszta hatalom, ahogy Rákosiék is, a saját céljaikra használták a foci népszerűségét, Romástul, Laziostul, Ambrosianastul és Juventusostul.

Persze hetven-nyolcvan év távlatából lehet ezen moralizálni, de talán nem érdemes. Ráadásul a csapatok mai megítéléshez vajmi kevés köze az akkor történteknek. Nyilván nem azért lettem Roma drukker, mert a fasiszta nagytanács jóváhagyta a csapat megszületését.

"és minden jó roma környéki játékost beszippantottak." - kroos ezt a magaslabdádat muszáj lecsapnom: de jó lenne ha Bayern csak a bajorországi legjobbakat szippantaná be ;-).

Dr Zoidberg 2008.12.10. 12:19:04

Nos, Poppom, te most írtad le éppen, hogy miért is nem illenék venned a bátorságot ahhoz, hogy folyton nácizd nekem a Laziot.
Remélem a jövőben tartod magad magadhoz. ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 12:26:35

Oyle , azért nanana. A Lazio ultrák drappériái között a hetvenes évektől láthatunk Mussolini ripacs pofájával dízsítetteket. Sajnos mostanában a Roma egyes ultracsoportjainál is előkerülnek ilyenek, de az ultra mozgalmak születésekor ez még nagyon nem volt jellemző a Giallorossi táborban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 12:29:09

Ja és nem Roma játékos üdvözölte az ismert karlendítéssel ultráit egy derbyn szerzett gólja után, hanem az a pöcsköszörű Di Canio! Ettől függetlenül nem fogok fasisztázni, nácinak sohasem neveztem a Laziót!

kroos 2008.12.10. 12:39:25

,,a nekik szurkoló fasiszta főmuftik "-hozták létre a roma-t.Ez tény.
Ezzel hiába vitatkozol popp.

kroos 2008.12.10. 12:45:40

És nem azért irtam hogy maralizáljak,mert ennek már semmi jelentösége sincs.De a tények makacs dolgok.

Dr Zoidberg 2008.12.10. 13:03:08

Popp:

Nem volt jellemző, egészen a nyolcvanas évek végéig, valóban. :) Azóta a Roma ultrái közt határozottan a szélsőjobb dirigál. Romanistaként láthattál bőven elég ezt alátámasztó drapériát tőletek is. (Szőrmentén megemlítem azt is, hogy eredetileg az Irriducibili csak a derbin drapériázgat, ellentétben másokkal.)
Di Canio-val meg haggyámá. Az a fasz egy személy. És nem egy klub, nem egy szellemiség, satöbbi. Nehogymá' egy darab szopadék Di Canio alapján ítéld meg azt a csapatot, amelyikben játszott, héjj.
A Roma mint hejjdemunkásosztálybeli csapat elméletedet pedig egyes-egyedül a hagyományosan munkásosztályhoz fűződő kerület támasztja alá, valóban onnan származik sok szurkolótok. (De ugye azt is tudjuk a szociológusoknak köszönhetően, hogy a szélsőjobbos nézeteket valló emberek legnagyobb gyakorisággal a munkásosztályból kerülnek ki, hagyományosan mindenhol.)
A csapatotok fő színe, a bíbor (ökörvérnek, vagy mi a tosznak nevezitek) meg eleve egyből romba dönti ezt az elméletedet, hisz az konkrétan hagyományosan a nemesség színe, és pont ezért is a klubotok egyik színe.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 13:23:44

",,a nekik szurkoló fasiszta főmuftik "-hozták létre a roma-t.Ez tény.
Ezzel hiába vitatkozol popp." - ezt nem vitattam, csak a kirakat csapatságot, azért olyan mértékben sohasem tolták a Romát, mint a Honvédot vagy a Real Madridot, különben ők nyertek volna zsinórban öt bajnokságot a harmincasok elején és nem a Juventus.

Dr Zoidberg 2008.12.10. 13:27:36

Jáájj, nekem csak most esik le, hogy a bundás posztban nyomatjuk ezt az eszmecserét. :)

Öhm...beszélgessünk inkább Markus Babbelről. Höhö.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 13:29:10

Ja és Oyle az ultramozgalmak születésekor azért a Lazio és a Roma ultrák között még létezett a jobbos-balos ellentét, ez is tény. Innen a Lazio fasisztázása és nem a harmincasokból.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 13:37:38

Igen mert, a Románál és a Bayernnál is sikereket arató Schaffer Spéci kapcsán indult a diskurzus.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 13:38:41

Markus Babbel, na őt is utáltam játékosként!

Dr Zoidberg 2008.12.10. 13:39:29

Ez stimmt. De akkorsem helytálló ez a fasisztázás egy olyan csapattól, amelyik:

1. A fasiszták akaratának köszönheti a létét

2. A 80-as évek vége óta határozottan szélsőjobbos ultrákkal rendelkezik

3. Bőrfejű az edzője (Muhahhaa, devicces fasz vagyok :)))

BASTi. · http://basti.blog.hu 2008.12.10. 13:41:34

basszus, az hogy lehet, hogy a bundás posztot össze lehet hányni ilyen marhaságokkal?
Mert engem ku*ára nem érdekel a digó fasizta korszak pl, de lehet, bennem van a hiba....:/

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.10. 13:47:16

azt elhiszem, a báránylelkű Markusban rengeteg gyűlöletre méltó dolog volt. az az igazi mészáros-típus

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 13:50:29

De elkövette az eredendő bűnt ;-)!

Dr Zoidberg 2008.12.10. 13:52:21

Nekem Babbel semleges volt valahogy mindig. Egyedül azzal hívta fel magára a figyelmemet, hogy elég gyakran vol szerencsétlen. De nagyon kíváncsi vagyok, hogy a szeretett, több sebből vérző VfB-mmel micsinál majd... Eddig nincs panasz, dehát még három hete sincs, hogy megszokta, melyik parkolóba álljon ezentúl.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.10. 13:57:05

Egyébként bocs az offokért, de ezt meg kellett tárgyalni, ha már szóba került!

kroos 2008.12.10. 14:20:13

Ezek szerintem értelmes offok voltak.De szintén bocs érte.

kroos 2008.12.10. 14:48:27

amugy a video mellé csak annyit hogy focizni is tudnak ök:) Nem csak esni.

avenger13 2008.12.10. 15:52:09

játszhatna szebben is a bayern, csak mint már mondtam, klinsman nem elég bátor hozzá, hogy betegye kroost, brenot és a többieket ültesse le.
ez van pedig szép lenne.

avenger13 2008.12.10. 15:54:15

egyébként ha zé-t csakis védekező középpályási feladatokra kárhoztatnánk, nagyon hiányozna a támadásoknál. egyébként amennyiben okosan játszanánk 5 középpályással, akkor a szélső védőknek nem kell mindig felrohangálniuk, és máris biztosabb a védekezés

kroos 2008.12.10. 15:57:49

És ha zé kimenne balra(játszott ott nem is kevesett),jobbon ribery,középen meg van bommel +valaki?(basti,timo,kroos)

BASTi. · http://basti.blog.hu 2008.12.10. 16:20:49

amiben van Bommel benne van, abból "valóban játszó" középpályás sor nem fog kisülni..szerintem

Roeder 2008.12.10. 17:41:33

na kalle azt nyilatkozta,hogy schweini mindenképpen maradni fog,és még a karácsonyi szünetben alá akarják iratni 2012-ig.

BASTi. · http://basti.blog.hu 2008.12.10. 19:03:10

háhá :))....végül csak maradok. tudtam, hogy jó döntést fogok hozni.
és ezt ma ollózós góllal ünneplem! :o)

Lojzi_ 2008.12.10. 23:04:43

A fák nem nőnek az égig.
Kroos-szal kellene egy nyolc éves szerződést sok zsetonért aláíratni, majd az első két évben legyen a Bochum, vagy a Hannover legjobb játékosa kölcsiben.
Ha ott megszerzi a rutint, akkor jöhet vissza két szinttel magasabbra.

Babbel valamelyik szezonját 30 körüli meccsszámmal lehozta 2 sárgával. Nekem mindig ez marad meg belőle.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.12. 19:45:00

mondom mi van.
Ribéry nem játszik a vfb ellen, a kicker szerint Boro kezd helyette. nem az a tipikus villámléptű középpálya lesz, ha így lesz. gondolom, Altintop nem tud még végignyomni egy meccset, de ha nem lesz sérülés, a következő cserék lesznek:
62.perc - Boro-Sosa
81.perc - Schweini-Kroos, Zé-Ottl

csak meg akarom mutatni, mennyire kiszámítható jelenleg a edzőnk. és gondolatban ki is fogja pipálni, h megadta a lehetőséget a fiataloknak.

azt viszont nem tudom, Michot miért nem írják kezdőnek.

Lojzi_ 2008.12.13. 17:23:53

Oddo eltiltása nem lehetne 17 meccs?
Elég durva szabálytalanság volt, kedves felügyelőbizottság.

És akkor Altintop mondjuk tavasszal lehetne a jobbhátvédünk.

kroos 2008.12.13. 17:26:15

a barcának az internek meg a milannak kinyalják a seggét..mi meg szabálytalan golok tönkelegét kapjuk:::::::::::::??????????????????
léman elöször ellöki vanbuytent-aztán meg rensinget....és lérderer önfeletten ordit..ne csak a bayernek legyen mindig szerencséj...mennyen az annyába az a taho....oddo é meg nem volt piros,mert a labdát nézte veszélyes játékért amugy is max sárga jár....

Roeder 2008.12.13. 17:26:47

óóó hogy menne el léderer,a bíró,meg lehmann is a jó kurva anyjába...
borowski gólja előtt klose tényleg lesen volt,na de ez a kiállítás+hogy megadta ezt a gólt...kicsit sok ez kompenzációnak

kroos 2008.12.13. 17:27:10

inkábba játékosok nevét tanuld meg ákos hogy ne eklljen statisztikákkal bombázni az egész meccsen.

kroos 2008.12.13. 17:28:34

és rensing is mennyen a faszba állitsák be but-ot mert ez nem fog meg egy labdát se---....takarodj rens...kahn állt még tavaly abban a kapuban..nem szégyelled magad-.

Lojzi_ 2008.12.13. 17:31:56

Mondjuk Oddo kiállítása önmagában még nem baj, ha sok meccsre elmeszelnék az nekem simán megérne két pontot.
Holnap amúgy is nyer a Schalke a Hoffenheim ellen. A Hoffenheim a Bayern, Leverkusen, Werder elleni meccseit sorra elbukta, holnap sem fog nekik sikerülni. Egy pont előny pedig több, mint elegendő télire.

Amúgy a káromkodást nem kéne kimoderálni? :o))

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.13. 17:32:41

a faszszopó kurva anyját a léderernek. botrány.

mindenesetre remélem, hogy csöncsön elmés meglátásait most is olvashatjuk, h ki az aki nem utálja a Bayernt egy ilyen meccs után, Rekordvize is remélejük, megjelenik, h a Bayernnek mindig mázlija van. popp-ot csak azért szeretném, h elmondja, megérdemeltük, mert Uli biztos pedofil. a meccset úgyse látta.

a német játékvezetés körülbelül a jamaicai bobcsapat szintjén van.

hánynom kell tőle.

(Oddo egy fasz, takarodjon el haza)

ma is van egy üveg whiskeynk, mondjátok, h egészségemre.

kroos 2008.12.13. 17:34:48

lojzi te láttad a meccset?
lehmna fél percen belül kétszer lök amivel bukunk 2 pontot.erre léderernek lesz egy nagyobb megfolyása...és te azzal jössz hogy hány meccsre tiltják el oddo-t akit ki se kellett volna állitani????????
lehman amikor paskolta bommelt---ezért kapott pizza 3 meccset.és az még a gol elött volt.

kroos 2008.12.13. 17:35:56

ez tényleg botrány.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.13. 17:37:22

nem ez a lényeg, de Oddot ki kellett állítani.

Lehmannt agyon kellett volna lőni, ami továbbrai aktuális, az idő múlásával exponenciálisan növekszik az aktualitás. köcsög.

kroos 2008.12.13. 17:39:39

és but-ot a kapuba.

Lojzi_ 2008.12.13. 17:43:20

Nekem például tetszett a meccs.
Fordulatos kis Bundesliga derbi volt. Győzelmet nem érdemeltünk, és a kellenek az ilyen pontvesztések, mert ebből látják csak a vezetők, hogy itt azért nincs minden rendben, még akkor sem, ha tényleg listavezetőként telelünk át.
Toni, Zé, Lahm, Altintop és Borowski jók voltak, Rensing, Demichelis és Lucio középszerűek (utóbbi kettő szándékos kezezéseit a mai napig nem értem), Klose és Schweini haloványak voltak, Van Bommel, Oddo és Ottl pedig nem azok a játékosok, akiket a Bayernben erőltetni kellene. Részemről Altintop és Kroos (Schweini meg menjen be középre a gyémánt csúcsának) jelentené a megoldást, hogy ne csak a bal oldal legyen átütő erejű.
Rensing ma nem volt rossz. A gólokról nem igazán tehetett és volt néhány jó védése.

Lojzi_ 2008.12.13. 17:52:59

Lehmann nekem sem a szívm csücske, de a paskolás miatt nem adnék lapot. Szerintem Pizarro eltiltása sem volt jogos.

2008.12.13. 17:56:42

léderer.. hát ez így fúj. Az a baj hogy amikor így ordít kapásból bevillan elém hogy közben milyen arcot vághat, amitől rendszerint összeomlok pszichésen.

Titi120 2008.12.13. 18:13:18

Rensinget nem tudom miért kell megint betalálni, legalább 2 bravúrt bemutatott, beadásokat megoldotta, kivéve a 2. gólnál, de ha Lehmannt nem hagyjuk (illetve a bíró sem) partizánkodni, akkor azt is jobban elütötte volna valószínűleg.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.13. 18:16:27

"remélem, hogy csöncsön elmés meglátásait most is olvashatjuk, h ki az aki nem utálja a Bayernt egy ilyen meccs után"

Igazán megtisztelő, mocsing, hogy én vagyok az aktuális popp.
:-)

Amúgy kapcsolgattam a Stuttgart-Bayern, a Pool-Hull, a Celtic-Hearts és a kézilabdameccs (norvég-orosz) között. Nem tudtam eldönteni, melyik a szórakoztatóbb. De a lényeget szerencsére mindenütt láttam.

Ami a Bayern-meccset illeti: természetesen ilyenkor nem utálom a Bayernt, igazságot szolgáltatott a sors a 92. percben elért Khedira-bombagóllal.

Lehmann kockáztatott: benne volt a játékban, hogy nem 2-2 lesz, hanem 1-3. Ő ezt bevállalta. Arról nem ő tehet, hogy a játékvezető ezúttal többet megengedett neki, mint amennyi tökéletesen szabályos.

Ja, és Léderert egyre jobban bírom. :-)

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.13. 18:30:00

persze, csöncsön, lehmann kockáztatott, ő nem tehet róla. ha Oli csinált volna ilyet, őt majmozod. innen vagy komolytalan.

"többet, mint ami tökéletesen szabályos"
én PRos-marketinges vagyok, ez az árnyalt megfogalmazás nekem is becsületemre vált volna.

az, h szerinted ez az igazságos kimenetele a meccsnek, jelzi, hogy valóban kapcsolgattál és nem ezen a meccsen töltötted el időd nagy részét.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.13. 18:39:42

Nekem az is tetszett, amikor Oli jött előre valami európai szuperkupa-döntőn. Vicces volt. (Az ilyesmiket amúgy is mindig szeretem.) A Getafe-Bayernen pedig nem Oli volt felháborító, hanem az, hogy nem győzött az igazság. Mert ott a 115 percen át emberhátrányban játszó Laudrup-gárda egyszerűen rászolgált a továbbjutásra.

Egyúttal szeretnélek megkérni, jelöld meg azt a hozzászólásomat, melyben Oli Kahnt majmoztam.

Lojzi_ 2008.12.13. 19:02:36

Az azért meglehetősen furcsa, hogy 95 perc bekkelés és kontrajáték azonos létszámmal, majd 115 perc bekkelés és kontrajáték emberhátrányban az szerinted egy megérdemelt továbbjutás.
Nem először figyelem meg azt sem, hogy az emberhátrányt úgy értelmezed, mint a szerencsétlen kiscsapat eposzi küzdelmében a jogtalan nehezítő tényezőt. A valóság ezzel szemben az, hogy a kiállított játékos gólt akadályozott meg szabálytalan eszközzel, amiért jogos pirosat kapott, de csapatának így is lehetővé tette, hogy továbbra is játszhasson nagy területen kontrajátékot, ami nem az egyik eleme a játéknak, amit a Getafe tud játszani, hanem A Getafe játéka. Ha ott nincs fault és piros, akkor nincs tovább miről beszélni, mert egy felállt Bayern védelem ellen nem sok keresnivalójuk akadt volna, és arra is kiváncsi lennék, hogy Toni 2 helyett hány gólt akasztott volna, ha nincs folyamatosan három védő a nyakán, ami hátrányban minden bizonnyal így lett volna.

BASTi. · http://basti.blog.hu 2008.12.13. 19:27:59

Oddo --> itália vagy a fene
Bommel--> Hollandia
Klinsmann--> Florida
Schweini--> közép

én--> borospince

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.13. 19:29:14

Srácok úgy látom elgurult a gyógyszer. Látjátok ezt bírom bennetek, hogy ilyen szenvedéllyel szurkoltok.

"popp-ot csak azért szeretném, h elmondja, megérdemeltük, mert Uli biztos pedofil. a meccset úgyse látta." (mocsing)
tehát nem én gyalázom mindennap a Bayernt csak ti idéztek meg ilyen kedvesen, úgy látom hiányzom nektek. Egyébként tényleg nem láttam meccset, a heveny másnaposság okozta elálmosodás miatt. De nem bánom, legyen igazad: Uli valószínűleg pedofil, hogy ne mondjam pederaszta ;-).

"Igazán megtisztelő, mocsing, hogy én vagyok az aktuális popp.
:-)" - én vagyok megtisztelve :-).

halareaal 2008.12.13. 19:45:47

hm azért vicces, hogy amikor elő mert vki jönni a sors igazságtalanságával a Hoffenheim meccs után, leugatták a Bayern drukkerek, most meg megy itt a hisztérika, hogy mekkora áldozat a Bayern.

Titi120 2008.12.13. 20:30:57

Nem mindegy, hogy valaki a sors vagy a spori áldozata -e ...
Ismételten egy khm minimum véleményes gólt adtak meg ellenünk (megspékelve egy jogtalan kiállítással).
Kezd már sok lenni a "jóból" ...

drosiii 2008.12.13. 21:18:19

beszéltek faszságokat, megadtak nektek egy lesgólt és itt sírok hogy ti is kaptatok egy hasonlót. asszem ennyit a siránkozó fajtátokról. ezért nem szimpatikus a bayern és az ilyen szurkolói.


(Értelmesebbje meg elismerte, hogy mindkét oldalon volt hasonló, és jó volt a meccs)

Titi120 2008.12.13. 21:40:10

Lesgól ?! Mégis ki volt lesen ?

Heinrich · www.nst.blog.hu 2008.12.13. 21:47:46

Les: ha jól emlékszem, Klose :)

Nem volt itt extra vérontás, 1-1 necces gól, Oddo kiállításán meg lehet vitatkozni, csak nem érdemes, fejbe talpalt egy embert, még ha nem is volt szándékos.

BASTi. · http://basti.blog.hu 2008.12.13. 21:53:02

"asszem ennyit a siránkozó fajtátokról. ezért nem szimpatikus a bayern és az ilyen szurkolói."

hát inkább egy ilyenfajata vagyok, mint egy senkiházi antibayernes-fajta ;)

oszt jóéccakát!

sporttárs 2008.12.13. 21:54:02

Oddo kiállításán lehet vitatkozni (de minek, utólag?), ellenben egy szót sem szólhatott volna senki, ha a begőzölt Luciót zavarják le már az első félidőben, aki konkrétan agyonrúgta Maricát és ne mesélje senki, hogy nem direkt.

Igazságos az eredmény, a meccs jó volt, Toni nagy klasszis: amikor tökön szúrja magát a labdával, abból lesz a gól. :)) Lehmann lökött az utolsó gólnál, de biztos az ösztöneire hallgatott: a kapus az ötösön védve van. :))

Titi120 2008.12.13. 21:59:17

Ó, persze Klose ... Lehmann elöl nemigen takarta a kilátást, nem kell beszopni mindent, amit az az idióta Léderer beleordít a mikrofonba ! :P

Roeder 2008.12.13. 22:04:34

jajj elnézést.csak mi a bayern szurkolók háborodunk fel,ha szabálytalan gólt kap a csapatunk.igazad van...
egyébként meg pont akik most okoskodnak,azok voltak egy hete a legjobban felháborodva,hogy a szemét bayern mennyire jogtalanul nyert,meg uli az antikrisztus és hasonlók.

Heinrich · www.nst.blog.hu 2008.12.13. 22:06:10

Lederer pont azt ecsetelte, hogy szabályos a gól, mert a) Klose nem volt lesen, b) nem zavarta a kapust.
Hát, ez mindkettő marhaság.

Klose bazira lesen volt, a támadás vonalában, ezt nem érdemes vitatni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.13. 22:28:00

popp, ha most regelek Uli néven és beírom egy éven át minden nap, h popp arrogáns és szemét, pont x

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.13. 22:29:27

Léderert alkotmányban kéne betiltani. tahóparaszt.

Klose esete a tétlen le ordító iskolapéldája. semmi köze nem volt semmihez. faszúrt nem zavarta, labdához nem ért.

(viszki félig vége.)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.13. 22:32:06

mocsing túlzol! mindennap, hogyne! Arról nem is beszélve, hogy én nem személyeskedem, csak ti veszitek személyes sértésnek. De regeljél csak, mit bánom én ;-),

kroos 2008.12.14. 08:54:30

ne hülyéskedjetek már...nem is az x-el van nekünk bajunk mert a stuttgart ellen belefér idegenben.
Jött be a laszti léman elöször a felugró van buytent lökte el,majd rensinget.
a biráskodás kezd lesüllyedni a spanyol-szintre.talán tényleg jobb lenne visszahozni Merket.az elmult 2 hétben,kaptunk 2 szabálytalan gólt és nem kaptunk meg egy 11-est,+jogtalan kiállitás.
Tényleg kezd sok lenni a jó-bol.
Heinrich..veszélyes játékért nem lehet piroslapot adni.
pl. amikor diaby fejberugta terry-t aki majdnem ottmaradt ö se kapott lapot se.

avenger13 2008.12.14. 10:31:23

halareal

azért, ahogy arra már felhívták a figyelmed, teljesen más, ha valaki rúg két gólt, és azok megpattannak egy védőn, és az is, ha a bíró elintézi valakinek a meccsét. Erről biztos te is tudnál beszélni, mivel az utóbbi pár real meccsen is születtek érdekes ítéletek.

más:

Nem siránkozunk, csak bosszant minket az, hogy emiatt lett döntetlen a meccs. Ahogy ez mindenki mást bosszantana. De hát a bayernt divat utálni, így a efféle megjegyzéseken teljesen felesleges meglepődni.

kroos:

igen ez van, de nem tudsz ellene mit csinálni. Én örülök, hogy a szar kezdés után így összeszedte magát a bayern, és azért a schalke leverkusen hoff sorozatban történő megverése szép teljesítmény volt, emellett hoztuk a bl csoportot is, hogy a reallal játszhassunk. nem gondoltuk sokan, csak remélni mertük, hogy így lesz vége az őszi szezonnak. Kell egy jobb szélső, és megpróbálnék Klinsi helyében, egy erősebb csapatot szerezni karácsonyra Uli bácsitól. Mert még sok helyen megerősítésre szorul a keret.

avenger13 2008.12.14. 10:45:50

visszanézve a meccs lényegesebb pillanatait:

oddo kiállítása egy röhej, ezen nincs mit vitatkozni.

borowski góljánál klose nem ért a labdához, és lehmant sem zavarta, így az szerintem sem volt les.

lehmann amit az utolsó gólnál művelt, az megint röhej. kapus támadás meg, Toni a múltkor csak felugrott egy helyben és már azt is annak minősítették, ezt a végig gázolok mindenkin aki előttem van stílus meg nem kapustámadás.

ennyit erről.

kroos 2008.12.14. 12:12:39

,,Kell egy jobb szélső"...
kár hogy Klinsman nem nézte az Eb-t mert akkor láthatta volna a törökök meccsein hogy altintop hogy játsza be az egész pályát jobbbekk-ként.
Én komolyan kételkedem benne...rosszul meccsel,rosszul cserél,....fog még ö fejlödni de jobb lett volna ha nem nálunk kezdi el hanem a dortmundnál vagy a hertha-nál.
Miközbe pl Rangnic,klopp,labbadia,de a maga modján még Prasnikar is tud ujjat huzni ...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.14. 12:13:36

@Lojzi_

"ami nem az egyik eleme a játéknak, amit a Getafe tud játszani, hanem A Getafe játéka."

Ez a kijelentésed nem jelent többet annál, mint hogy a Bayern elleni meccseken kívül (ahol teljesen logikus módon volt gólelőnyben és emberhátrányban a Getafe játéka a kontrajáték) még egyetlen Getafe-mérkőzést sem láttál életedben.

Nem szemrehányás, inkább sajnálat. Hiszen így nem tudod, milyen az, amikor a megalkuvás nélküli küzdőszellem, taktikai érettség és fegyelem brilliáns technikai tudással is párosul.

@mocsing

Még mindig várom, hogy rámutass, melyik kommentemben majmoztam le Oli Kahnt.

kroos 2008.12.14. 12:30:47

Novakovic nem lött golt mégis nyert a köln....a brema csak 1 golt kapott,, a cottbus idegenben szerzett pontot...és ujra az élne állunk ahogy kell.

kroos 2008.12.14. 13:00:45

Visszatérve egy mondat erejéig lédererre.irhatnánk közösen egy levelet az rtl-nek hogy csináljanak vele valamit.nem lenne sok foganatja de legalább probálunk tenni valamit...mert ez igy nem mehet tovább...nyiltan deklarálja hogy a bayern ellen szurkol.ehhez nincs joga egy kommentátornak.
Latek jut eszembe amugy erröl a kialakult helyzetröl
,,„Könnyebb volt dolgozni a Borussiánál, mert népszerűbbek voltak. A Bayern sikeresebb lehetett, de népszerűbb nem.”

_benito · www.nst.blog.hu 2008.12.14. 13:01:07

kiváló meccs volt a stuttgart-bayern, ha kontárkodhatok. van bommel kellemes meglepetés volt, de nagyon sajnálom, hogy nem verekedett meg lehmannal életre-halálra.

oddo a reklamáló mozdulatsort parádésan applikálja a német viszonyokra. a kiállítás jogosságáról nem formálnék véleményt, de kicsit szigorúnak érzem. döntő volt, az biztos.

kroos 2008.12.14. 13:06:37

Mark sokat melózott megint az biztos.

kroos 2008.12.14. 19:14:03

a schalke egyen szart.egyszer lenne rájuk szüksége az embernek akkor is elszurják.
És örüljenek hogy meguszték 2 pirossal.Ha gagelman nem fosik be lett volna az több is.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.14. 19:47:31

"Heinrich..veszélyes játékért nem lehet piroslapot adni." - kroos és mikor Keller lerúgta romanek
fejét?

Lojzi_ 2008.12.14. 21:55:21

@Csöncsön:
Szerintem ugyanezt a játékot hozták abban a szezonban akkor is, amikor a Barcát, vagy a Realt verték meg, azt meg hadd ne kelljen már megnéznem, hogy milyen bámulatosan a kapu elé szögelik a Recreativo-t... Erről a témáról mindenesetre nem kívánok több szót vesztegetni.

Lojzi_ 2008.12.14. 22:21:08

Ez a Schalke ez nagyon gáz.
Van vagy öt Van Bommeljük.
Akik ráadásul ma mind az egzisztenciájukat féltik, teszem hozzá jogosan.
A Bayern az egyik BL helyet elviszi, a másikat meg valszeg a Hoffenheim a semmiből.
A harmadik hely nem egyértelműen BL főtábla, erről pont a Schalke tudna beszélni, de az is fényévekre van.
Ha a Leverkusen, Hamburg, Hertha, Dortmund négyesből kettő kipurcanna, akkor is csak úgy van esély jövőre nemzetközi szereplésre, ha a Bremen, a Wolfsburg és a Stuttgart biztosan mögöttük marad.

Szép lesz látni, ahogy tavasszal a Bremen és a Schalke élethalálharcot folytat az UEFA indulást érő egyetlen helyért.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.15. 00:47:14

csöncsön, különösebben nem érint meg, h majmoztad-e kahnt - ez egy szimbólum volt. azt szimbolizálta, h amikor a Bayern a végén szerzi meg a szablyos győztes gólt, akkor jössz, h ki nem utálja a bayernt egy ilyen után stb., amikor a vfb egyenlít egy botrányos góllal, amiért úri körökben helyben főbe lövik a bírót, akkor meg a sors szolgáltatott igazságot. meg ugye "többet, mint ami tökéltesen szabályos". ezen okulva az ominózus mondat teljesen logikus következtetés volt.

tehát pont leszarom, h majmoztad-e kahnt, mert a mondandóm másik fele volt a lényeg, miszerint ezek a megnyilvánulások komlytlanok.

kroos 2008.12.15. 11:48:36

,,Lehmann borította fel egy szöglet után Van Buytent és Rensinget (gól). Lehmann egyébként korábban Mark van Bommellel is összeakaszkodott, arcon legyintve a hollandot.
"
,,Franz Beckenbauer azonban sportszerűen hozzátette, hogy a döntetlent a Stuttgart megérdemelte"
www.focitipp.hu/?content=cikkek&id=3110

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.15. 17:43:14

Schweini hosszabbított a Bayernnel 2012-ig, és van Bommelnek is kínáltak új szerződést.

Lojzi_ 2008.12.15. 20:27:56

Szóval most már a stadionunkat szeretnéd eltűntetni a föld színéről?!?!?

:o)))

avenger13 2008.12.15. 20:52:24

na ennek örülök. basti igazi bayern játékos, nem kellett benne csalódnunk.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.15. 21:18:44

_lojzi, nem én, hanem a szellemes német reklám kreatív csávó.

kroos 2008.12.16. 08:42:45

www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=213091
érdekes hogy Höwdes csak Bordon sérülése miatt játszott....
+Antart és Katongot kikérem magamnak..

kroos 2008.12.16. 08:43:40

nekünk amugy van saját stadionunk.

kroos 2008.12.17. 07:50:24

a Rumenigge interju nagy király a sportban

,,Mi mindent magunktól építettünk fel, függetlenek vagyunk, és erre nagyon büszkék is vagyunk."

,,–Van ugye az öt nagy európai bajnokság, és mi jelenleg a franciákkal versengünk a negyedik helyért. És ez pontosan megfelel az erőviszonyoknak."

kroos 2008.12.17. 09:16:04

Oddo kapott 3 meccset magaslábért...ez vicc...

Roeder 2008.12.17. 09:33:40

tényleg nevetséges,hogy ezért kapott három meccset.
de nézzük a jó oldalát:nem fog játszani:D
altintop remélem formába lendül,és akkor oddo vissza se kerül a csapatba.

avenger13 2008.12.17. 16:15:13

ez abszolút röhejes. megint csak azért van, hogy a játékvezetők tévedhetetlenségét erősítsék. Már az is nevetséges volt, hogy kiállította. Klinsman megmondta, hogy nem kellett volna kiállítani, erre eltiltották oddo-t 3 meccsre. Ez egy vicc. Persze a játékvezetők a bayernt nyomják. Kezd elegem lenni.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.17. 17:38:15

"nekünk amugy van saját stadionunk." - úgy tudom az 1860 Münchennel felesben ;-)!

"ez abszolút röhejes. megint csak azért van, hogy a játékvezetők tévedhetetlenségét erősítsék." - no, ebben egyetértünk!

kroos 2008.12.17. 18:40:20

rosszul tudod.mi épitettük csak megengedjük hogy ök is játszanak ott.

avenger13 2008.12.17. 20:47:49

na poppal megtaláltuk a közös hangot. fújj játékvezetők :)

Basti · http://borgatya.hu/ 2008.12.18. 11:56:42

Az amúgy már régen nem titok, hogy a DFL ott kaszálja a bajorokat, ahol csak tudja. Ez történt megint. Ennyi.

kroos 2008.12.18. 12:16:46

a mi meccseinket miért nem vezeti sosem fandel?
süti beállítások módosítása