Háromból három! Vágtunk ötöt - Sándor egymaga hármat - egyet sem kaptunk – ebből kétszer idegenben játszva. Aki ki meri nyitni a száját, arra rajzolunk egy magyar címert és odavetjük Lafferty elé, akkor majd megtanulja a cudar! Nekünk szabad, ha már egyszer az internet névtelenségébe burkolózó köcsög megmondóember szerepét osztotta ránk a sors, de ezúttal mi sem fogjuk tudni nagyon bántani a mieinket – merthogy egyszerűen nincs miért. Aki ugyanis fanyalog, az téved. Annak van igaza, aki örül. Örüljetek velünk.
A magyar válogatott ellenfelének esélyt sem hagyva szétkente Észak-Írországot a Windsor Park hókásás gyepén. Nem játszottunk lehengerlően, nem kell ezt valamiféle parádézásnak elképzelni, de győztünk, mert jobbak voltunk. Ezt pedig, ahogy telt múlt az idő, és érkeztek Bozsikok, Matthaeusok és Gelleik, egyre kevesebb csapat ellen tudtuk megtenni, míg végül elértük az abszolút nullát, ahonnan már fizikailag sem vezet út lefelé, mert tőlünk balra a Kurszk roncsai, jobbra pedig egy halom bálnafos hevert.
Ez az alapállás. Innen kell mindent értékelni, nem onnan, hogy Puskás visszahúzza, Császár csípőre tett kézzel is bevágja, Bólintstibi pedig bebólintja. Ha ugyanis onnan nézzük, akkor már vehetjük is elő az emésztőgödör-ásó exkavátort, mert tényleg még lejjebb vagyunk, mint azt a mellettünk heverő dolgok mutatják. De ugye örülni mindig sokkal jobb, mint ősszittya világfájdalommal egymás vállára borulni, és az egykor volt hősök nevét rebegve vesén döfni magunkat egy életlen stoplival. Most meg aztán különösen nincs rá semmi okunk, hiszen győztünk, ráadásul idegenben, ez pedig még a közepes játékot is feljebb emeli egy szinttel (a következő szint: jó), emlékezzünk csak vissza, milyen fényesre nyalta az olasz sajtó a Juventus ülepét a Real legyőzése után, pedig se jól nem játszottak, se az ellenfél nem volt erős.
A miénk sem volt az, ezt nem tagadhatjuk. A mérkőzés elején az északírek elé biggyesztett lelkes iparos szerkezetet egy idő után azonban le kellett cserélnünk, méghozzá rohadék favágókra. Egyáltalán nem lehetett kellemes játszani ellenük. Az a fajta csapat, aki ha vezet, lelkesedésből rúg agyon, ha hátrányban van, frusztráltságból táplálkozó egyszerűségből talpalja fecnikre a sípcsontodat. Tegye fel a kezét, aki nem szisszent fel az ismétlésnél, amikor jól látszott, hogy Lafferty széttapossa Vadócz bokáját (maga ott hátul, Muntari mezben, tegye le a kezét!), de Healy is sokkal nagyobb paraszt, mint amekkora játékos. Vegyük hozzá ezt is, amikor a magyar válogatottat értékeljük, hiszen aki focizott, az tudja, hogy mikor csinálhat meg egy cselt anélkül, hogy megkapja utána a büntetését, és mikor van tisztában azzal, hogy ha el is tolja, jön a gyorsvonat.
Huszti, aki már sokadszor volt a csapat legjobbja, most sem törődött azzal, hogy felrúgják, futott, szaladt, rohant, mint egy bekávézott springer spániel, és igaz, hogy megint kihagyta az ordító ziccerét (ezzel azért valamit kezdeni kellene, Szabi), de akkor voltunk a legnyugodtabbak, ha nála volt a labda. Rudolf – bevalljuk, kicsit meglepően – jól játszott, harcos volt, és az összjátékban is részt vett, nem lehetett panaszunkra rá, ahogy Sanyira sem, ez viszont a legkevésbé sem meglepő. Sándor 10 brit csapatokkal lejátszott meccsén 15 gól alatt nem állna meg, és egy sárga nem sok, annyit sem kapna, nem csoda, hogy az elsőszámú gólvágónk most játszott a legjobban. Gera ugyanakkor, ezt most már kijelenthetjük, nincs formában. A gólja nagyon szép volt, de ezen kívül még egy megindulásra futotta tőle, a többi néma csönd. A Fulhamben az utóbbi időben ugyanezt csinálja, igaz, ott legtöbbször a balszélen dobják harcba, ez azonban egy ilyen képességű játékostól nagyon kevés, főleg úgy, hogy jelenleg nemhogy kielégítő, de semmiféle helyettese nincs a válogatottban. Buzsáky szegény nyáron lát labdát legközelebb, Filkor szegény meg nyáron látott utoljára, a Mracskó visszatéréséről szóló hírek pedig pletykának bizonyultak.
Most jön kicsit a fanyalgás, mely kizárólag jobbító szándékú, jövőbe mutató meglátásokból fog állni. Nincs védekező középpályásunk. Tóth Balázs egy spitnaz-kommandós lelkesedésével jár el, előbb lő, aztán kérdez, Vadócz pedig valamiért annyira bátortalan, hogy nem is értjük pamplónai szerepvállalását. Az északírek ellen ez hibátlan, pont elég is, de egy jobb csapattal szemben még egy Dárdaival megerősítve is nagyon kevés. Beszólunk Koemannak is, aki egyébként megint kifejezetten jó döntéseket hozott a taktikát illetően: nem értjük, miért kellett Juhászt játszatni. Neki már nincs mit bizonyítania, tudjuk róla, hogy mit tud, viszont azt is tudjuk, hogy Albánia ellen nem játszhat, így talán jobb lett volna egy potenciális helyettest megnézni éles bevetésen. Kicsit tartunk a Vanczák-Akárki összeállítású középső védelemtől, talán nem alaptalanul, viszont készen állunk kellemesen meglepődni Vaskó habtiszta söprögető-játékától, avagy Tímár sallangmentes, elegáns bekkelésétől. Valami azt súgja, Koeman vezércsellel készül az albánok ellen egyébként (3-4-2-1, oder etwas).
Nem a bizonyítványt magyarázzuk, csak úgy idebökjük, hogy a 2008-as Eb selejtezőiben ez az északír csapat harmadik lett Svédország és Spanyolország mögött, ráadásul abban a stadionban, amelyikben a magyarok végig fölényben játszottak, a későbbi Eb-győztes spanyolok 3-2-re kikaptak. Nem, változatlanul nem azt mondjuk, hogy most aztán ide nekünk a spanyolokat, és azt sem állítjuk, hogy az északír csapat jó lett volna, azt viszont határozottan állítjuk, hogy nagyjából azonos játékerőt képvisel a magyarral, valamiért mégis mi nyertünk. A valaminek kell most örülnünk. Háromra. Három.
Nem rezeltünk be a favágóktól
2008.11.20. 11:22 _benito
112 komment
Címkék: beszámoló összefoglaló magyar válogatott szakértelem válogatott
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr95779195
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
poolfanati 2008.11.20. 11:39:52
husztinak mostmár nagyon el kéne húzni egy erősebb csapatba!! dzsudzsáknak pedig sokkal jobban állna a bundesliga.
drdugo 2008.11.20. 11:51:16
"nem értjük, miért kellett Juhászt játszatni. Neki már nincs mit bizonyítania"
pedig elég világos, most nem tudott volna senki mást betenni helyette, és így Juhász is jól járt, mert megint játszott egy jó meccset, és ez fontos lehet neki, ha nyáron feljebb akar lépni....
Vaskó épp most lett kezdő az Avellinóban, gondolom nem akarta most Koeman elráncigálni. ilyenkor jobb, ha a csapatánál marad.
Tímár? ugyan már... ha egészséges lenne, akkor sem kerülne már be a plymouthba... rajtuk kívül meg nem tudom ki jöhetne még szóba.
az nb1-ből rakott volna be akkor valakit? : D
bízzunk abban, hogy Vaskó tavaszra jó lesz, az izrael elleni meccsen valószínű, hogy őt láthatjuk majd Vili mellett.
bár akár egy védekező kp-t is hátra lehetne tenni, mostnaában úgyis az a trendi.
szóval sztem ez most így jó volt, hogy Juhász kezdett. azért az eredmény is fontos volt, év végi meccsen győzni mindig kellemes dolog.
pedig elég világos, most nem tudott volna senki mást betenni helyette, és így Juhász is jól járt, mert megint játszott egy jó meccset, és ez fontos lehet neki, ha nyáron feljebb akar lépni....
Vaskó épp most lett kezdő az Avellinóban, gondolom nem akarta most Koeman elráncigálni. ilyenkor jobb, ha a csapatánál marad.
Tímár? ugyan már... ha egészséges lenne, akkor sem kerülne már be a plymouthba... rajtuk kívül meg nem tudom ki jöhetne még szóba.
az nb1-ből rakott volna be akkor valakit? : D
bízzunk abban, hogy Vaskó tavaszra jó lesz, az izrael elleni meccsen valószínű, hogy őt láthatjuk majd Vili mellett.
bár akár egy védekező kp-t is hátra lehetne tenni, mostnaában úgyis az a trendi.
szóval sztem ez most így jó volt, hogy Juhász kezdett. azért az eredmény is fontos volt, év végi meccsen győzni mindig kellemes dolog.
pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.20. 12:05:45
Healy bekaphatja!
bosszúnkat már a hétvégi tippekbe be is építettem...
bosszúnkat már a hétvégi tippekbe be is építettem...
rizla 2008.11.20. 12:08:51
"Most jön kicsit a fanyalgás, mely kizárólag jobbító szándékú, jövőbe mutató meglátásokból fog állni. Nincs védekező középpályásunk."
ebben egyszerűen nincs igazad benito. tóth alibi volt, de vadócz-cal nem volt semmi baj. bátortalan? mondjuk ha így széttapossák a bokád egy barátságos meccsen, és a tettes megússza egy ejnyebejnyével, akkor lehet te sem ugrálnál annyit. sok labdát szerez, és jól játsza meg őket előrefele. egy teljesen korrekt romboló, tökéletes testfelépítéssel.
dárdai meg dárdai, ha ő játszik, még simább. 10 éve a bundesligában, no comment.
szerintem rendben vagyunk ezen a poszton, bár jó lenne, ha az ilyen tóthok is javulnának, mondjuk vassból lehetne az a játékos, aminek 1 éve tűnt.
"nem értjük, miért kellett Juhászt játszatni."
ez viszont igaz. albánia ellen sajnos nem lesz sanszunk juhász nélkül, de úgy, hogy a helyettese nem is játszhat együtt vilivel, akire mostanában nem lehet panasz, de azért nem egy maldini, az úgy eléggé mission impossible.
más kérdés, hogy juhász nélkül ma sem nyerünk, és akkor szegényebbek vagyunk egy kellemes futballélménnyel.
költői kérdések: roli bazmeg, miért kellett besárgulni málta ellen? és miért csak EGY darab védőnk van széles e hazában?
ebben egyszerűen nincs igazad benito. tóth alibi volt, de vadócz-cal nem volt semmi baj. bátortalan? mondjuk ha így széttapossák a bokád egy barátságos meccsen, és a tettes megússza egy ejnyebejnyével, akkor lehet te sem ugrálnál annyit. sok labdát szerez, és jól játsza meg őket előrefele. egy teljesen korrekt romboló, tökéletes testfelépítéssel.
dárdai meg dárdai, ha ő játszik, még simább. 10 éve a bundesligában, no comment.
szerintem rendben vagyunk ezen a poszton, bár jó lenne, ha az ilyen tóthok is javulnának, mondjuk vassból lehetne az a játékos, aminek 1 éve tűnt.
"nem értjük, miért kellett Juhászt játszatni."
ez viszont igaz. albánia ellen sajnos nem lesz sanszunk juhász nélkül, de úgy, hogy a helyettese nem is játszhat együtt vilivel, akire mostanában nem lehet panasz, de azért nem egy maldini, az úgy eléggé mission impossible.
más kérdés, hogy juhász nélkül ma sem nyerünk, és akkor szegényebbek vagyunk egy kellemes futballélménnyel.
költői kérdések: roli bazmeg, miért kellett besárgulni málta ellen? és miért csak EGY darab védőnk van széles e hazában?
rizla 2008.11.20. 12:11:43
"pedig elég világos, most nem tudott volna senki mást betenni helyette, és így Juhász is jól járt, mert megint játszott egy jó meccset, és ez fontos lehet neki, ha nyáron feljebb akar lépni...."
nem ezen a meccsen múlt, hogy akkor most kell-e a fiorentinának, vagy sem. aki érdekli a klubokat, azt megnézik 20 meccsen, és úgy döntenek. ez nem oszt, nem szoroz, akármennyire is feltalálta faragó a spanyolviaszt, amikor a metrón felfedezte, hogy létezik olyan, hogy játékosmegfigyelő (és ez még csak nem is jelenti azt, hogy le akarják igazolni husztit, egyszerűen csak rengeteg játékost tartannak szemmel a klubok).
vaskó-vanczák védőpáros? ANYÁM BOROGASS
nem ezen a meccsen múlt, hogy akkor most kell-e a fiorentinának, vagy sem. aki érdekli a klubokat, azt megnézik 20 meccsen, és úgy döntenek. ez nem oszt, nem szoroz, akármennyire is feltalálta faragó a spanyolviaszt, amikor a metrón felfedezte, hogy létezik olyan, hogy játékosmegfigyelő (és ez még csak nem is jelenti azt, hogy le akarják igazolni husztit, egyszerűen csak rengeteg játékost tartannak szemmel a klubok).
vaskó-vanczák védőpáros? ANYÁM BOROGASS
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.20. 12:32:37
"akármennyire is feltalálta faragó a spanyolviaszt, amikor a metrón felfedezte, hogy létezik olyan, hogy játékosmegfigyelő"
:-DDDD
Egyébként a posztban én is ezen a mondaton akadtam ki: "Nincs védekező középpályásunk."
Vadócz szerintem a csapat egyik legjobbja, már meccsek óta.
:-DDDD
Egyébként a posztban én is ezen a mondaton akadtam ki: "Nincs védekező középpályásunk."
Vadócz szerintem a csapat egyik legjobbja, már meccsek óta.
balu11 2008.11.20. 12:37:29
védekző kp-témában jómagam is rizla véleményét osztom:
-Dárdai talán élete 2. legjobb formájában van, pályája csúcsán túl tudta magát visszaverekedni a Budesliga 4-5. helyén tanyázó Hertha-ba - pedig arrafelé nem adnak lehetőséget csak azért, mert a "klub emlematikus figurája"...
- Vadócz jó, és megvan benne a potenciál, h igazán jó legyen. Valóban van benne egy kis félsz (ez látszik rajta az Osasunában is), de nem hiszem, h minden véd.-kp.nak vérbenforgó szemű halálosztónak kellene lennie. Az meg el fog dőlni hamarosan, hogy a félsz, ami benne van, az igazi beszariság, vagy egyszerűen csak megilletődöttség (reméljük, az utóbbi - azzal egyrészt lehet mit kezdeni, másrészt magától is elmúlik)
- az hogy nincs megfelelő helyettesük, baj. De még a Tóth Balázzsal sincs komoly gond - alibizik, az igaz, nem is olyan nagyon okos a játékhoz, de nem csinál kirívó hibákat (tudom, h ez kevés, de talán a válogatott 22-23. számú tagjának talán elég...) - persze jöhetnének már a fiatalok, de egyelőre nem látszik, h pl. Vass mikor és hol fog rendszeres játéklehetőséget kapni.
Vanczák: tényleg meglepően stabil. A baj csak az, h ezt a mondatot úgy kell folytatni, hogy "önmagához képest, és a Roli mellett". Ha ő lesz a főnök (márpedig Albániában ez erősen valószínű - esetleg egy Dárdai-féle meglepetés...), na attól a szitutól tartok.
Ja, és szerintem a Halmosi jó megoldás a balbekk posztra. Tudom, erről sokaknak más a véleménye, de: erőszakos, rengeteget fut, küzd, jól ad be, és a PL-ben játszik (áll be) hetente. Ennyi nálam elég a válogatott balbekkjétől. Nem mondom, h nem tudnék elképzelni jobbat (pl. akit egy-egyben nehezebben hoznak zavarba), de a jelenlegi magyar játékosok közül nálam ő az 1. számú balbekk. Csak neki is meg kellene békélnie a szerepével...
Rudolf - kellemes meglepetés, reméljük, továbbra is ilyen tökös játékot fog mutatni
És még a védőkről: Tímárt láttam 1-2szer játszani a Plymouthban, az alapján nálam ő lenne a Roli párja - hangsúlyozom: 1-2 meccs alapján, nem tegnap. Kiváncsi lennék most (v. a sérülése után) hol tart...
Végül pedig: Kutyát a válogatottba!!!
-Dárdai talán élete 2. legjobb formájában van, pályája csúcsán túl tudta magát visszaverekedni a Budesliga 4-5. helyén tanyázó Hertha-ba - pedig arrafelé nem adnak lehetőséget csak azért, mert a "klub emlematikus figurája"...
- Vadócz jó, és megvan benne a potenciál, h igazán jó legyen. Valóban van benne egy kis félsz (ez látszik rajta az Osasunában is), de nem hiszem, h minden véd.-kp.nak vérbenforgó szemű halálosztónak kellene lennie. Az meg el fog dőlni hamarosan, hogy a félsz, ami benne van, az igazi beszariság, vagy egyszerűen csak megilletődöttség (reméljük, az utóbbi - azzal egyrészt lehet mit kezdeni, másrészt magától is elmúlik)
- az hogy nincs megfelelő helyettesük, baj. De még a Tóth Balázzsal sincs komoly gond - alibizik, az igaz, nem is olyan nagyon okos a játékhoz, de nem csinál kirívó hibákat (tudom, h ez kevés, de talán a válogatott 22-23. számú tagjának talán elég...) - persze jöhetnének már a fiatalok, de egyelőre nem látszik, h pl. Vass mikor és hol fog rendszeres játéklehetőséget kapni.
Vanczák: tényleg meglepően stabil. A baj csak az, h ezt a mondatot úgy kell folytatni, hogy "önmagához képest, és a Roli mellett". Ha ő lesz a főnök (márpedig Albániában ez erősen valószínű - esetleg egy Dárdai-féle meglepetés...), na attól a szitutól tartok.
Ja, és szerintem a Halmosi jó megoldás a balbekk posztra. Tudom, erről sokaknak más a véleménye, de: erőszakos, rengeteget fut, küzd, jól ad be, és a PL-ben játszik (áll be) hetente. Ennyi nálam elég a válogatott balbekkjétől. Nem mondom, h nem tudnék elképzelni jobbat (pl. akit egy-egyben nehezebben hoznak zavarba), de a jelenlegi magyar játékosok közül nálam ő az 1. számú balbekk. Csak neki is meg kellene békélnie a szerepével...
Rudolf - kellemes meglepetés, reméljük, továbbra is ilyen tökös játékot fog mutatni
És még a védőkről: Tímárt láttam 1-2szer játszani a Plymouthban, az alapján nálam ő lenne a Roli párja - hangsúlyozom: 1-2 meccs alapján, nem tegnap. Kiváncsi lennék most (v. a sérülése után) hol tart...
Végül pedig: Kutyát a válogatottba!!!
szbszig 2008.11.20. 12:38:56
Milyen kár, hogy a svédek elleni selejtezőn elvesztettük az UFWC címet! Most már még háromszor megvédtük volna azóta. Meg úgy hozzászoktam az elmúlt években, hogy nálunk a barátságos meccseknek is van mindig tétje. :D
heinrich · http://nst.blog.hu 2008.11.20. 12:43:31
Nem akarom feleslegesen szapulni Rudolfot, de nem tudom mi volt a játékában kellemes meglepetés. Nem emlékszem, hogy akár 1 labdát kapura küldött volna.
Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.11.20. 13:04:45
"Ezt pedig, ahogy telt múlt az idő, és érkeztek Bozsikok, Matthaeusok és Gelleik, egyre kevesebb csapat ellen tudtuk megtenni, míg végül elértük az abszolút nullát, ahonnan már fizikailag sem vezet út lefelé, mert tőlünk balra a Kurszk roncsai, jobbra pedig egy halom bálnafos hevert."
mikor kaptok már pulitzer-díjjat????
mikor kaptok már pulitzer-díjjat????
Gabez 2008.11.20. 13:06:06
Úgy értetted, Nedved vagy Camo mezben...;)
Elég jól nyomják a sárcok, meglátjuk, mire lesz ez elég. Azért még nem gyújtanék örömtüzeket.
Gera gólja szép volt, de mi a fenét cisnált a védő??
Elég jól nyomják a sárcok, meglátjuk, mire lesz ez elég. Azért még nem gyújtanék örömtüzeket.
Gera gólja szép volt, de mi a fenét cisnált a védő??
Vincent71 2008.11.20. 13:10:33
Tényleg, mi van a Vass Ádámmal? Én nem értek a focihoz, csak szeretem, egy éve, vagy régebben nagyon szimpatikusan nyomta amolyan védekező középpályásként. Rengeteg labdát szerzett, satöbbi.
Már ezer éve nem hallottam róla, lehet csak én, mer' ugye nem követem annyira figyelemmel a focit.
Már ezer éve nem hallottam róla, lehet csak én, mer' ugye nem követem annyira figyelemmel a focit.
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.11.20. 13:12:58
Gabez, a védő megette a testcselkezdeményt - arrafelé nem szokás cselezni;)
_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 13:26:09
távolodik is a jövő manchesteri ferdinandja, a szélen ment sanyi, gondolom, a passzsávot akart a lezárni, ha meg zoli rágyorsít, akkor becsúszik. csak azt felejtette el, hogy húszról már szoktak lőni is néha :)
vass ádám játszogat a bresciában, nem stabilan, de majdnem minden meccsen pályára lép. sajnos nem látjuk játszani, így véleményünk sincs róla, de mi is nagyon sajnálnánk, ha elkallódna.
vass ádám játszogat a bresciában, nem stabilan, de majdnem minden meccsen pályára lép. sajnos nem látjuk játszani, így véleményünk sincs róla, de mi is nagyon sajnálnánk, ha elkallódna.
rizla 2008.11.20. 13:28:28
"Nem emlékszem, hogy akár 1 labdát kapura küldött volna."
na és? agilis volt, pontos, megvolt a haszna. labdát nem nagyon vesztett. egy szituban valóban inkább el kellett volna vállalnia, ahelyett, hogy továbbteszi, de az sem volt rossz megoldás.
nb1eshez képest ez több, mint korrekt volt.
na és? agilis volt, pontos, megvolt a haszna. labdát nem nagyon vesztett. egy szituban valóban inkább el kellett volna vállalnia, ahelyett, hogy továbbteszi, de az sem volt rossz megoldás.
nb1eshez képest ez több, mint korrekt volt.
DelPipa 2008.11.20. 13:29:38
Vass Ádám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rizla 2008.11.20. 13:31:38
"A mértani pontosságú, megbízható passzok tekintetében az egész meccsen magabiztosan teljesítő Vanczák Vilmos bizonyult a legjobbnak, a svájci (hát hol lehetne leginkább elsajátítani a pontosságot, ha nem itt?) Sion bekkje 90 százalékkal passzolt"
mondjuk hátra a kapusnak 10szer? : DDDD
zoli statjára kíváncsi lennék, olyan 20%osra saccolom a passzpontosságát
mondjuk hátra a kapusnak 10szer? : DDDD
zoli statjára kíváncsi lennék, olyan 20%osra saccolom a passzpontosságát
heinrich · http://nst.blog.hu 2008.11.20. 13:36:54
Az NB1 mihez mérce? Ha az a csatár agilis, aki egy cselt nem csinál, nincs beadása és kapura sem lő, akkor tényleg ok.
rizla 2008.11.20. 13:42:53
az nb1 miatt volt meglepő a korrekt teljesítmény.
"Ha az a csatár agilis, aki egy cselt nem csinál"
neked ez a mániád. a bicikliket hiányoltad, vagy mi? többször megkerülte a védőket.
nem volt egy fantasztikus teljesítmény, de megdolgozott a pénzéért (?).
ha egyedüli csatár lett volna, meg lehetne ítélni az alapján, hogy nem lőtt kapura, de ez kétcsatáros rendszer volt. ha képes területet csinálni a másiknak, meg kiszolgálni, az is jelenthet jó teljesítményt.
"Ha az a csatár agilis, aki egy cselt nem csinál"
neked ez a mániád. a bicikliket hiányoltad, vagy mi? többször megkerülte a védőket.
nem volt egy fantasztikus teljesítmény, de megdolgozott a pénzéért (?).
ha egyedüli csatár lett volna, meg lehetne ítélni az alapján, hogy nem lőtt kapura, de ez kétcsatáros rendszer volt. ha képes területet csinálni a másiknak, meg kiszolgálni, az is jelenthet jó teljesítményt.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 13:48:09
Vass Á. hosszútávon tényleg megoldás lehet vkp. poszton. Várhidi Bobinál ugye, volt egy-két kiváló meccse. Remélem mielőbb stabilizálja a helyét a Bresciában. Azt sajnálom , hogy Szalai Ádámot nem láttuk játszani, talán Izrael ellen. Szerintem nem volt egyébként rossz húzás Juhit játszatni. Koeman nagyon jól vágja, hogy a csapat önbizalma szempontjából minden győzelem számít. Juhásszal meg kábé húsz százalékkal jobb az esélyünk. Az albán meccs különben is messze van még, a Juhász nélküli védelmet meg majd Izrael ellen lehet tesztelni.
heinrich · http://nst.blog.hu 2008.11.20. 13:50:29
Jelenthet, csak ő egyiket sem csinálta, legtöbbször a középpályára rohangált vissza labdákért, és még ott is háttal volt a kapunak.
Nem élet-halál kérdés, minden kapitányunknak megvan a maga hülyesége.
Nem élet-halál kérdés, minden kapitányunknak megvan a maga hülyesége.
Walmer 2008.11.20. 13:53:31
Hát benito, ha ezt a Hegyi Iván olvasná:-)
eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.20. 13:57:47
Semmi gond nincs ezzel a gárdával. Kurva nagy boldogsággal tölt el, hogy gyógyulnak be a fájó sebek és végre nem gyomorideggel kell leülni meccset nézni. Eljutottunk oda, hogy a saját játékunkat játszva a nálunknál szarabb elenfelet, gyors, agresszív helyenként igen pontos rövidpasszos játékkal meg tudjuk baszni. És ami még boldogító: Összeállt a régebben lesajnált játékosokból egy megbízható , összeszokott kis védelem.
Az én kezdőm ez lenne ha mindenki egészséges és nincs eltiltott:
Babos
Bodnár, Juhász, Vanczák, Halmosi
Buzsáky, Dárdai, Huszti
Gera, Hajnal
Németh/Torghelle/Priskin (ez a poszt igazából tökmind1 lenne ha mögötte ez az 5ös játszik)
Az én kezdőm ez lenne ha mindenki egészséges és nincs eltiltott:
Babos
Bodnár, Juhász, Vanczák, Halmosi
Buzsáky, Dárdai, Huszti
Gera, Hajnal
Németh/Torghelle/Priskin (ez a poszt igazából tökmind1 lenne ha mögötte ez az 5ös játszik)
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.20. 14:26:51
rizlával értek egyet, kábé mindenben.
Vadócz szerintem kifejezetten jól játszott (ahogy a válogatottban eddig mindig!), egyszerűen nem emlékszem rossz passzára.
Mellette jelenleg egyértelműen Dárdai a megoldás, Tóth B.-t én elfelejteném, Vass Ádám meg önbizalom terén nincs a topon mostanság:
www.youtube.com/watch?v=g6qGDjgTDQk
Juhász helyettesítését nem tudom, hogy lehetne megoldani; Vaskót nem láttam mostanában, Tímár pedig, aki tavasszal ún. _ihletett_ formában játszott, nem tért még magához a sérülése óta.
Balhátvédként a bennem élő gyermek, aki még a kapusposztra is támadó szellemű játékost tenne, ugyan szívesen játszatná Halmosit, de nem lehet nem észrevenni, hogy nagyon benne van a végzetes hiba lehetősége a védőjátékában.
Esetleg ki lehetne végre próbálni a Gaál Miklóst, persze ő most térhetne csak vissza a térdműtétje után, amikor vége az orosz bajnokságnak... De tavasszal, ha játékban lesz, szívesen megnézném egyszer a válogatottban.
Vadócz szerintem kifejezetten jól játszott (ahogy a válogatottban eddig mindig!), egyszerűen nem emlékszem rossz passzára.
Mellette jelenleg egyértelműen Dárdai a megoldás, Tóth B.-t én elfelejteném, Vass Ádám meg önbizalom terén nincs a topon mostanság:
www.youtube.com/watch?v=g6qGDjgTDQk
Juhász helyettesítését nem tudom, hogy lehetne megoldani; Vaskót nem láttam mostanában, Tímár pedig, aki tavasszal ún. _ihletett_ formában játszott, nem tért még magához a sérülése óta.
Balhátvédként a bennem élő gyermek, aki még a kapusposztra is támadó szellemű játékost tenne, ugyan szívesen játszatná Halmosit, de nem lehet nem észrevenni, hogy nagyon benne van a végzetes hiba lehetősége a védőjátékában.
Esetleg ki lehetne végre próbálni a Gaál Miklóst, persze ő most térhetne csak vissza a térdműtétje után, amikor vége az orosz bajnokságnak... De tavasszal, ha játékban lesz, szívesen megnézném egyszer a válogatottban.
rizla 2008.11.20. 14:27:00
"ő egyiket sem csinálta, legtöbbször a középpályára rohangált vissza labdákért, és még ott is háttal volt a kapunak. "
de ez mi? CSAPATKÉNT jól működött a válogatott, és a csapat részeként jól működött rudolf. az, hogy a te korlátolt elképzeléseidbe nem fért bele ez a játék csatárként, az nem az ő hibája. és ha nem is csatárt kellett igazából játszania, akkor mivan?
de ez mi? CSAPATKÉNT jól működött a válogatott, és a csapat részeként jól működött rudolf. az, hogy a te korlátolt elképzeléseidbe nem fért bele ez a játék csatárként, az nem az ő hibája. és ha nem is csatárt kellett igazából játszania, akkor mivan?
rizla 2008.11.20. 14:29:11
"Vadócz szerintem kifejezetten jól játszott (ahogy a válogatottban eddig mindig!)"
nem mindig, sajnos. moldávok elleni 0-3as zakó megvan? vadócz labdába sem ért, várhidi már a félidőben lehozta. akkoriban kb legyinteni lehetett a gyerekre. aztán jött az emlékezetes menetelés a nijmegennel, megtalálták a posztját, most meg osasuna. elég látványos fejlődés.
nem mindig, sajnos. moldávok elleni 0-3as zakó megvan? vadócz labdába sem ért, várhidi már a félidőben lehozta. akkoriban kb legyinteni lehetett a gyerekre. aztán jött az emlékezetes menetelés a nijmegennel, megtalálták a posztját, most meg osasuna. elég látványos fejlődés.
Neil Blender 2008.11.20. 14:31:24
en is meg tudtam nezni a meccset ugyhogy a magyar valogatott nem jatszott olyan rosszul. Juhasz tanari volt ismet, Huszti detto. Viszont csatarkerdesben tovabbra sem ertem hogy egy Feczesin mit keres itt. akkor mar fiatalitsunk kicsit tovabb (pl. Szalai). Na mind1 ez csak szubjektiv.
A poszttal kapcsolatban kulon orom, hogy bar teljesen irrelevans de itt is rugunk egyet a Realba =))
ja es Specnaz nem spitnaz...
A poszttal kapcsolatban kulon orom, hogy bar teljesen irrelevans de itt is rugunk egyet a Realba =))
ja es Specnaz nem spitnaz...
heinrich · http://nst.blog.hu 2008.11.20. 14:36:02
Semmi. Több esze nem lesz a játékhoz. Gondolom az is tiltva volt, hogy minimális veszélyt jelentsen, vagy legalább megtalálja a kaput. Fejjátéka nincs. Lassú. Nem lő. Nem cselez. Helyzetbe egyszer sem kerül, összjátékban használhatatlan. De tényleg jó, hogy van.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.20. 14:36:36
rizla
Igaz, de igazából a Koeman-érára gondoltam. És tényleg nagyot fejlődött Vadócz, amennyit az Osasunában láttam belőle, az is nagyon meggyőző volt. Még pár kiló önbizalmat felszedhetne, és volna még egy stabil pont a válogatottban.
Igaz, de igazából a Koeman-érára gondoltam. És tényleg nagyot fejlődött Vadócz, amennyit az Osasunában láttam belőle, az is nagyon meggyőző volt. Még pár kiló önbizalmat felszedhetne, és volna még egy stabil pont a válogatottban.
sundin 2008.11.20. 14:39:32
rizla, Várhidinél csak az nem játszott szarul, aki nem szégyellte.Azt a moldáv estét meg inkább felejtsük el... Juhász is seggre csücsült Ta Qualiban, most meg ő a király (jogosan). Visszatérve a bábura (bár még ennyit sem érdemel), már várom mikor nyilatkozza le, hogy "Én megmondtam, nincs ebben semmi megleptés". Már mint az eddigi szereplésben. A meszes váz még nem alakult ki benne, úgyhogy csak idő kérdése...
rizla 2008.11.20. 14:43:05
"rizla, Várhidinél csak az nem játszott szarul, aki nem szégyellte."
demagóg hülyeség ez.
"Juhász is seggre csücsült Ta Qualiban, most meg ő a király (jogosan)"
ja, volt egy meccs, ahol hibázott egyet. akkor ez most a bizonyítékod a szar játékára a komplett várhidi-éra alatt? tanár volt már akkor is, moldova de vagy oda.
(egyébként nem nagyon értem, hogyan lett elsőszámú közellenség egy olyan edzőből, aki semmivel sem volt rosszabb, mint az elődei. de ezt a vitát elkezdeni sem érdemes)
demagóg hülyeség ez.
"Juhász is seggre csücsült Ta Qualiban, most meg ő a király (jogosan)"
ja, volt egy meccs, ahol hibázott egyet. akkor ez most a bizonyítékod a szar játékára a komplett várhidi-éra alatt? tanár volt már akkor is, moldova de vagy oda.
(egyébként nem nagyon értem, hogyan lett elsőszámú közellenség egy olyan edzőből, aki semmivel sem volt rosszabb, mint az elődei. de ezt a vitát elkezdeni sem érdemes)
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 14:49:19
rizla, Várhidit lehet szidni az oppurtinzmusa és az ehhez társuló, Sport tévén tanúsított iszonyat nagy pofája miatt, de leginkább a szerbiai 0-8-as U20-as vereség miatt, amikor bíróra és a melegre fogta és a játékosaira lőcsölte a súlyos vereséget.
rizla 2008.11.20. 14:49:59
és az U20as válogatottal mutatott teljesítménye hogy jön a nagycsapattal mutatotthoz, mégis?
horas 2008.11.20. 14:56:58
Nagyon pipa voltam mikor a Várhidit leváltották,mert úgy gondoltam,hogy ő jó írányba indult el és ez kifuthat valahova.De azt elkell ismerni,hogy Erwin Koeman egész egyszerűen képzettebb,és talán lehet hogy tehetségesebb szakember.Én úgy érzem a maximumot hozzaki ebből a csapatból:Nem várom,hogy kijussunk a VB-re és sziporkázó játékot stb. mert ez a válogatott nincs azon a szinten..De legalább azt elértük,hogy a velünk egyszinten lévő csapatokat meg tudjuk verni,és partiban vagyunk(sőt!) a nagyobbakkal,és ennek már kurvára tudok örülni.
mocsing · http://nst.blog.hu 2008.11.20. 14:57:24
donnelly 2008.11.20. 14:31:17
www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/international/article5194030.ece?Submitted=true
:)))
www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/international/article5194030.ece?Submitted=true
:)))
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 15:04:20
Horas nem egyedül voltál pipa. Az öreg Várhidi sok embert megvezetett a fiatalítós szövegével.
poolfanati 2008.11.20. 15:04:36
" Gera gólja nagyon szép volt, de ezen kívül még egy megindulásra futotta tőle, a többi néma csönd."(benito)
Fernando Torres az EB döntőjén egy gólt lőtt csak, az egész EB-n alig csinált valamit, de az a gól mégis egy EB győzelmet ért a spanyoloknak! szóval aki egy villanással gólt szerez/meccset dönt el azokat a játékosokat klasszisoknak hívjuk!
szóval gera tőlem maradhat formán kívül hogyha rúg gólokat...
Fernando Torres az EB döntőjén egy gólt lőtt csak, az egész EB-n alig csinált valamit, de az a gól mégis egy EB győzelmet ért a spanyoloknak! szóval aki egy villanással gólt szerez/meccset dönt el azokat a játékosokat klasszisoknak hívjuk!
szóval gera tőlem maradhat formán kívül hogyha rúg gólokat...
rizla 2008.11.20. 15:11:14
"Az öreg Várhidi sok embert megvezetett a fiatalítós szövegével."
ja, és azért játszott a keze alatt több jó meccset is a csapat, hogy tovább hülyítsék az embereket. értem már
ja, és azért játszott a keze alatt több jó meccset is a csapat, hogy tovább hülyítsék az embereket. értem már
rizla 2008.11.20. 15:12:10
"Fernando Torres az EB döntőjén egy gólt lőtt csak, az egész EB-n alig csinált valamit,"
off, de két gólt lőtt, és remekül játszott végig. csak a rend kedvéért.
off, de két gólt lőtt, és remekül játszott végig. csak a rend kedvéért.
Lencse. 2008.11.20. 15:12:47
poolfanati, Gerának van még más feladata is, mint hogy a szétfutó védők között bepancsoljon egy kapuskirúgást (amúgy végtelenül pengés mozdulat volt, imádtam), szóval van miért elmarasztalni.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 15:18:37
Persze. A csoportban kiharcolt utolsó előtti hely is a megtévesztés eszköze volt. Minél jobban építkezett Várhidi, annál jobb lett a csapata. Tőzsér, Priskin, Vass Ádám. Már hiányoznak is a meleg percek, amikor a szlovének alá fűtöttünk.
Látszólag egy B vagy inkább C kategóriás külföldi edző is jobban ért a focihoz, mint a bajszos.
Látszólag egy B vagy inkább C kategóriás külföldi edző is jobban ért a focihoz, mint a bajszos.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.20. 15:19:40
Várhidi kapcsán popp véleményét osztom. Azaz Peti bácsi nem szakmailag, hanem morálisan szerepelt le. Szakmailag például Bozsikot messze fölülmúlta.
touristique 2008.11.20. 15:26:20
Azon gondolkodom, hogy Erwintől eddig valami olyasmit kaptunk amit anno Matthäustól vártam. Mikor jött a holland, úgy álltam hozzá, hogy újabb nagy múltú gyenge átlagedzőnk lesz, aki átlagon felüli fizut szív be 2 évig. Hogy milyen edző Koeman, azt ennyiből nem lehet megítélni, de eddig csendben és jól végzi dolgát. Ez tetszik! :)
P.S. szegény Muntari mindig kap tőled a fejére Benito!
P.S. szegény Muntari mindig kap tőled a fejére Benito!
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.20. 15:26:50
még talán Kádárt lehetett volna kipróbálni, pár hete már megint játékban van.
rizla 2008.11.20. 15:30:05
pancho "A csoportban kiharcolt utolsó előtti hely"
úgy emlékszem ehhez bozsik is hozzátette a magáét, a máltai vereséggel.
"Tőzsér, Priskin, Vass Ádám. Már hiányoznak is a meleg percek, amikor a szlovének alá fűtöttünk. "
pancho, nálad hiteltelenebb "szakértőt" én még nem láttam, de komolyan. egyszerűen vicc, hogy ilyen nyilvánosság előtt akarsz okos lenni a sok esetben teljesen torz, elfogult véleményeddel.
melyik vak ember veszi egy kalap alá priskint és vasst tőzsérrel? de most komolyan. ha valakikre nem lehetett panasz, az a két srác. priskinnek pl volt egy olyan sorozata, amit bene óta nem produkált senki. ilyen játékosba minek belerúgni?
szlovénia ellen égés volt persze, sok fos meccs volt várhidivel, de nem több, mint akárki mással.
úgy emlékszem ehhez bozsik is hozzátette a magáét, a máltai vereséggel.
"Tőzsér, Priskin, Vass Ádám. Már hiányoznak is a meleg percek, amikor a szlovének alá fűtöttünk. "
pancho, nálad hiteltelenebb "szakértőt" én még nem láttam, de komolyan. egyszerűen vicc, hogy ilyen nyilvánosság előtt akarsz okos lenni a sok esetben teljesen torz, elfogult véleményeddel.
melyik vak ember veszi egy kalap alá priskint és vasst tőzsérrel? de most komolyan. ha valakikre nem lehetett panasz, az a két srác. priskinnek pl volt egy olyan sorozata, amit bene óta nem produkált senki. ilyen játékosba minek belerúgni?
szlovénia ellen égés volt persze, sok fos meccs volt várhidivel, de nem több, mint akárki mással.
Boxi_911 2008.11.20. 15:32:51
Sziasztok!
Ki mit szólna egy Máté-hoz a védelem tengelyében?
Egyébként Priskin nekem személy szerint hiányzik a vállogatottból, de amíg Sanyi ontja a gólokat, addig csak a bajszom alatt mormogom Priskin hiányát...
Ki mit szólna egy Máté-hoz a védelem tengelyében?
Egyébként Priskin nekem személy szerint hiányzik a vállogatottból, de amíg Sanyi ontja a gólokat, addig csak a bajszom alatt mormogom Priskin hiányát...
szferi 2008.11.20. 15:38:03
Bozsik és Várhidi tevékenysége a magyar válogatott történetének leggyengébb, szégyenteljes időszakát eredményezete, ezen nincs mit szépíteni. Koemannak a cipőfűzőjét sem köthetik meg. Mind emberileg, mind szakmailag leszerepeltek, úgy, mint előttük még senki.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 15:45:11
Amikor idén januárban kiálltam egy külföldi kapitány szerződtetéséért Várhidivel szemben, nem emlékszem, hogy olyan sokan mellettem álltak volna.
Még várok egy-két hónapot és megvizsgálom, hogy én tévedtem vagy azok, akik ragaszkodtak hozzá, hogy a fiatalítás és Várhidi a lehetséges legjobb választás. Én nem mondtam soha, hogy jobban értek a focihoz, mint akárki. A magyar focihoz ráadásul még annyira sem, de azért néha mosolyoghatok rajta, hogy a hozzáértők véleménye miként változik. Bocsi! Formálódik, a helyes kifejezés.
Még várok egy-két hónapot és megvizsgálom, hogy én tévedtem vagy azok, akik ragaszkodtak hozzá, hogy a fiatalítás és Várhidi a lehetséges legjobb választás. Én nem mondtam soha, hogy jobban értek a focihoz, mint akárki. A magyar focihoz ráadásul még annyira sem, de azért néha mosolyoghatok rajta, hogy a hozzáértők véleménye miként változik. Bocsi! Formálódik, a helyes kifejezés.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.20. 15:46:30
a labdabiztos blogon nagyon megcsípték VVili értékelését:
"Vanczák Vili 6
Hűséges Csavardi Samuként próbálja utánozni Juhászt. Már több mint harmincszoros válogatott."
:D
"Vanczák Vili 6
Hűséges Csavardi Samuként próbálja utánozni Juhászt. Már több mint harmincszoros válogatott."
:D
rizla 2008.11.20. 15:47:10
pancho te még mindig nem fogod a lényeget. védi a franc várhidit, nem ez a lényeg.
de szerinted priskin és vass válogatottbeli teljesítménye tőzésrrel egyenrangú.
erre mit lehet mondani? hülye vagy, bocs.
de szerinted priskin és vass válogatottbeli teljesítménye tőzésrrel egyenrangú.
erre mit lehet mondani? hülye vagy, bocs.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 15:49:06
Ezek szerint Te hiányolod Priskint vagy Vass Ádámot a válogatottból?
rizla 2008.11.20. 15:49:19
"Amikor idén januárban kiálltam egy külföldi kapitány szerződtetéséért Várhidivel szemben, nem emlékszem, hogy olyan sokan mellettem álltak volna."
igen, annál meglepőbb, hogy most hirtelen várhidi a SÁTÁN
ha rámcélzol "hozzáértő" alatt, én sem voltam valami noname külföldi kapitány mellett (matthaus jobb volt pl, mint várhidi? na ugye), és most sem átkozom várhidit. szóval ez mellé.
igen, annál meglepőbb, hogy most hirtelen várhidi a SÁTÁN
ha rámcélzol "hozzáértő" alatt, én sem voltam valami noname külföldi kapitány mellett (matthaus jobb volt pl, mint várhidi? na ugye), és most sem átkozom várhidit. szóval ez mellé.
rizla 2008.11.20. 15:52:04
"Ezek szerint Te hiányolod Priskint vagy Vass Ádámot a válogatottból?"
mind a kettő elférne, ha nem is a kezdőben. vass jobb, mint tóth balázs. priskin pedig semmiképpen sem rosszabb, mint rudolf.
de ez pillanatnyi forma kérdése. akkoriban ment priskinnek a watfordban is, rendszeresen játszott, ezért került be (jogosan). mióta nem játszik, kikerült (jogosan).
vadócz poedig akkor a közelében nem volt ennek a teljesítménynek, így vass szerepeltetésével sem volt semmi baj.
mind a kettő teljesen korrekt teljesítményt nyújtott (priskin lőtt gólokat, vass meg rengeteg labdát szerzett), míg tőzsér nem csinált semmit. lőtt egy szabadrúgásgólt, egyébként labdába sem ért a meccseken.
mind a kettő elférne, ha nem is a kezdőben. vass jobb, mint tóth balázs. priskin pedig semmiképpen sem rosszabb, mint rudolf.
de ez pillanatnyi forma kérdése. akkoriban ment priskinnek a watfordban is, rendszeresen játszott, ezért került be (jogosan). mióta nem játszik, kikerült (jogosan).
vadócz poedig akkor a közelében nem volt ennek a teljesítménynek, így vass szerepeltetésével sem volt semmi baj.
mind a kettő teljesen korrekt teljesítményt nyújtott (priskin lőtt gólokat, vass meg rengeteg labdát szerzett), míg tőzsér nem csinált semmit. lőtt egy szabadrúgásgólt, egyébként labdába sem ért a meccseken.
rizla 2008.11.20. 15:54:55
egyébként a te vitatechnikád a terelés, a mellébeszélés, és a felesleges részletek felnagyításának kombinációja. ez sem megy jobban, mint a posztírás, sajnos:(
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 15:56:00
"Tőzsér, Priskin, Vass Ádám"-ennyit írtam.
én azt gondolom, egyikük sem hiányzik, ilyen szempontból nem is szeretnék közöttük különbséget tenni.
Olyan szempontól sem, hogy talán mindhárman többet játszottak, mint például Huszti.
én azt gondolom, egyikük sem hiányzik, ilyen szempontból nem is szeretnék közöttük különbséget tenni.
Olyan szempontól sem, hogy talán mindhárman többet játszottak, mint például Huszti.
rizla 2008.11.20. 16:04:24
negatív példaként hoztad fel őket, gúnyos hangnemben. valóban nem írtad le, hogy "mindhárom ugyanolyan rossz", de most komolyan ennyire hülyének akarsz nézni?
"Én nem mondtam soha, hogy jobban értek a focihoz, mint akárki."
ez megint ugyanaz a hülyének nézés. mondani valóban nem mondtad..
"Én nem mondtam soha, hogy jobban értek a focihoz, mint akárki."
ez megint ugyanaz a hülyének nézés. mondani valóban nem mondtad..
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 16:06:55
én csak ennyit írtam rizla:
"Horas nem egyedül voltál pipa. Az öreg Várhidi sok embert megvezetett a fiatalítós szövegével."
Te válaszoltál, hogy milyen sok remek meccset játszott a csapat.
Én mondtam, hogy utolsó előttiek lettünk a csoportban, meg minél többet dolgozott Várhidi, annál szarabb lett a csapat, felhoztam a szlovén meccset.
Erre Te elkezdtél személyeskedni, hogy én hiteltelenül azt mondom, hogy Tőzsér ugyanolyan játékos, mint Vass Ádám. MEg nem is értek hozzá.
Erre leírtam, hogy a sok szakértő között én, a kókler vitáztam egyedül Várhidi -->Külföldi Kapitány cseréért.
Erre Te elkezded mondani, hogy igazából nem is Várhidi a lényeg, hanem az, hogy én Priskint, Tőzsért és Vass Ádámot egy kalap alá veszem.
Belátom az érvelési technikám közelében sincs a Tiédnek.
"Horas nem egyedül voltál pipa. Az öreg Várhidi sok embert megvezetett a fiatalítós szövegével."
Te válaszoltál, hogy milyen sok remek meccset játszott a csapat.
Én mondtam, hogy utolsó előttiek lettünk a csoportban, meg minél többet dolgozott Várhidi, annál szarabb lett a csapat, felhoztam a szlovén meccset.
Erre Te elkezdtél személyeskedni, hogy én hiteltelenül azt mondom, hogy Tőzsér ugyanolyan játékos, mint Vass Ádám. MEg nem is értek hozzá.
Erre leírtam, hogy a sok szakértő között én, a kókler vitáztam egyedül Várhidi -->Külföldi Kapitány cseréért.
Erre Te elkezded mondani, hogy igazából nem is Várhidi a lényeg, hanem az, hogy én Priskint, Tőzsért és Vass Ádámot egy kalap alá veszem.
Belátom az érvelési technikám közelében sincs a Tiédnek.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 16:09:06
Egyébként ez a három név + Huszti jelzi szerintem legjobban, hogy Koeman csapatának nem sok köze nincs Várhidiéhoz.
Neil Blender 2008.11.20. 16:09:07
még még még
ne hagyjátok abba. Szarok Varhidire meg Koemanra... Ezt jo olvasni :D
ne hagyjátok abba. Szarok Varhidire meg Koemanra... Ezt jo olvasni :D
Titi120 2008.11.20. 16:09:49
Azért annak a pozitív folyamatnak a beindulását, ami most Koemannál halad tovább egyértelműen Várhidihez kell kötni.
A tegnap látott csapat gerincét ő rakta le, ő volt az, aki elsőként végre hajlandó volt megszabadulni a Sowunmi, Király, Molnár Balázs, Sebők, Éger féle "magyar sztároktól", ráadásul kitalált egy olyan játékrendszert, amit Koeman is a csapat első számú felállásának tekint a mai napig.Nem mellesleg az ő idejében nem kicsit növekedett meg a nézőszám a válogatott hazai meccsein (nem csak Olaszország ellen), és kialakított egy igenis szerethető társoságot végre.
Persze voltak fsságai neki is, kritizálható nyilatkozatai, a "kisteleki csicskája" című vádakban is voltak igazságok, de nem szabad elvitatni tőle bizonyos dolgokat szerintem.
Sőt, azt kell, hogy mondjam nálam az elmúlt bő évtized egyik, ha nem a legjobb magyar szöv.kap-ja (ami persze nyilván óriási kritika a többire nézve is) ...
A tegnap látott csapat gerincét ő rakta le, ő volt az, aki elsőként végre hajlandó volt megszabadulni a Sowunmi, Király, Molnár Balázs, Sebők, Éger féle "magyar sztároktól", ráadásul kitalált egy olyan játékrendszert, amit Koeman is a csapat első számú felállásának tekint a mai napig.Nem mellesleg az ő idejében nem kicsit növekedett meg a nézőszám a válogatott hazai meccsein (nem csak Olaszország ellen), és kialakított egy igenis szerethető társoságot végre.
Persze voltak fsságai neki is, kritizálható nyilatkozatai, a "kisteleki csicskája" című vádakban is voltak igazságok, de nem szabad elvitatni tőle bizonyos dolgokat szerintem.
Sőt, azt kell, hogy mondjam nálam az elmúlt bő évtized egyik, ha nem a legjobb magyar szöv.kap-ja (ami persze nyilván óriási kritika a többire nézve is) ...
rizla 2008.11.20. 17:09:38
pancho: konkrétan a vassos, priskines mondatodra írtam, amit írtam, be is idéztem előtte, arra reagáltam. ezt tényleg nehéz átlátni gondolom.
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.11.20. 17:10:08
Várhidi a nyilvánosság nyomására lecserélte a régi csapatot. Más esetben nem is nevezték volna ki kapitánynak, hisz Bozsiknak (és a régi játékosgárdának) mindenki a fejét akarta. Ennyi az összes érdeme.
ASRM 2008.11.20. 17:10:37
Csank mit mondott a szünetben, amikor a jugók ellen nagyon szívtunk az első meccsen? Kb. ezt: nem gondoltam volna, hogy midenki ennyire béna lesz. Azt ő se nagyon vette magára, ennyit az ilyen helyzetekről.
Várhidi fel tud mutatni olyan statisztikákat, mint bármelyik elődje az elmúlt 15 évben , ha lehet hinni ennek a nyomorult wikinek (hu.wikipedia.org/wiki/A_magyar_labdar%C3%BAg%C3%B3-v%C3%A1logatott_sz%C3%B6vets%C3%A9gi_kapit%C3%A1nyainak_list%C3%A1ja) és visszább csak azért nem megyek, mert Öcsi bácsit nem keverném bele ebbe az egészbe, semmilyen kontextusban.
Ezeken kívül ott van az olaszok elleni meccs Várhidi alatt. Lehet, hogy bárki lett volna a kispadon, nyerünk, de ő volt ott. És leszarom, hogy az olaszok futball naptárjában az augusztus mínusz mármas betűmérettel szerepel. Aki ott volt, az olyan élményt kapott a válogatttól, amit nagyon rég nem és ez biztos, hogy tíz év múlva is a 3 legemlékezetesebb meccsünk közt lesz (bár lehet, hogy akkor már nem számít majd kiugró eredménynek, akkor visszamenőleg is korrigálok).
Nekem a fentiek bőven kompenzálják Várhidi egyéb hülyeségeit.
Várhidi fel tud mutatni olyan statisztikákat, mint bármelyik elődje az elmúlt 15 évben , ha lehet hinni ennek a nyomorult wikinek (hu.wikipedia.org/wiki/A_magyar_labdar%C3%BAg%C3%B3-v%C3%A1logatott_sz%C3%B6vets%C3%A9gi_kapit%C3%A1nyainak_list%C3%A1ja) és visszább csak azért nem megyek, mert Öcsi bácsit nem keverném bele ebbe az egészbe, semmilyen kontextusban.
Ezeken kívül ott van az olaszok elleni meccs Várhidi alatt. Lehet, hogy bárki lett volna a kispadon, nyerünk, de ő volt ott. És leszarom, hogy az olaszok futball naptárjában az augusztus mínusz mármas betűmérettel szerepel. Aki ott volt, az olyan élményt kapott a válogatttól, amit nagyon rég nem és ez biztos, hogy tíz év múlva is a 3 legemlékezetesebb meccsünk közt lesz (bár lehet, hogy akkor már nem számít majd kiugró eredménynek, akkor visszamenőleg is korrigálok).
Nekem a fentiek bőven kompenzálják Várhidi egyéb hülyeségeit.
takibacsi 2008.11.20. 17:11:22
jézusom mi van itt
várhidi eladta ezt a fiatalító dumát, és a fél ország bedőlt neki... igazából még csak fiatalítás sem volt, játszatott pár gyereket (főleg véletlenül újpestről), aki után megkapta az eladási jutalékot, amíg meg ezzel szedte magát, addig verte a mellét a barátságos meccsekre, amikből pl a kanadai SZENZÁCIÓS 1-0 simán le volt beszélve (nemtom mindenkinek megvan-e az üreskapu fölé lőtt 2 kanadai ziccer)
egy magyar szinten sem semmit el nem érő, tehetségtelen "edzőről" beszélünk, aki a haveri körből kapta a tisztséget, és a lehető legkésőbb, amikor már az utolsó behülyített szurkolónak is kinyílt a szeme, kirúgták nagy látványosan, hogy mártírként térjen vissza a szakkommentátori valóságba
várhidi eladta ezt a fiatalító dumát, és a fél ország bedőlt neki... igazából még csak fiatalítás sem volt, játszatott pár gyereket (főleg véletlenül újpestről), aki után megkapta az eladási jutalékot, amíg meg ezzel szedte magát, addig verte a mellét a barátságos meccsekre, amikből pl a kanadai SZENZÁCIÓS 1-0 simán le volt beszélve (nemtom mindenkinek megvan-e az üreskapu fölé lőtt 2 kanadai ziccer)
egy magyar szinten sem semmit el nem érő, tehetségtelen "edzőről" beszélünk, aki a haveri körből kapta a tisztséget, és a lehető legkésőbb, amikor már az utolsó behülyített szurkolónak is kinyílt a szeme, kirúgták nagy látványosan, hogy mártírként térjen vissza a szakkommentátori valóságba
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.11.20. 17:12:20
várhidi lerakta az alapokat (mint Titi írta játékrendszer, új emberek), de az eredményekből és egyes meccseken a játékból azért látszott, hogy nem tudott továbblépni. ami nekem legjobban tetszik, hogy nem csak egy váz van, hanem tartalommal megtöltött taktika, valamint nem kell eleve barna gatyával leülnöm a TV elé azt a percet várva, amikor valamelyik védő a 11-es pontnál gólpasszt ad az ellenfél csatárának, mert Koeman alatt nem nagyon voltak ilyen elemi hibák. szóval kellett anno várhidi, de jó, hogy lecserélték és egyelőre úgy néz ki, hogy jó emberre cserélték le. az emberi oldalra most ne is térjünk ki, ez is különbség lehet, el tudom képzelni milyen lehetett egy lelkesítő várhidi-szózat a szünetben...
rizla 2008.11.20. 17:15:55
titi120: én nem gondolom, hogy a legjobb szövkap lenne, nem volt jobb, mint mások. de az tény, hogy voltak lépései a helyes irányba, ezt elvitatni szimpla szűklátókörűség. hogy ezek aztán milyen arányban sikerültek, vagy nem, az annyira nem is lényeges, ahogy az sem, hogy akkor most 5. vagy 4. hely (ami egyébként inkább bozsik reszortja. ha hozzuk a kötelezőt máltán, akkor ez az 5. hely nem lenne érv várhidi végtelen gonoszsága és totális alkalmatlansága mellett). a kistelekis balhék után komolyanvehetetlen volt az egész.
amit az u21gyel művelt, az persze ciki volt, de a nagyválogatottnál mutatott teljesítményt utólag nem torzíthatja.
amit az u21gyel művelt, az persze ciki volt, de a nagyválogatottnál mutatott teljesítményt utólag nem torzíthatja.
takibacsi 2008.11.20. 17:21:52
@ASRM
a csank duma igazából így volt:
- Mester, mit fog mondani most a szünetben a fiúknak, így 0-5-nél?
- Hát, azt biztos nem, hogy csak így tovább!
:)))))))))
azért legalább humora volt az öregnek :)
a csank duma igazából így volt:
- Mester, mit fog mondani most a szünetben a fiúknak, így 0-5-nél?
- Hát, azt biztos nem, hogy csak így tovább!
:)))))))))
azért legalább humora volt az öregnek :)
rizla 2008.11.20. 17:24:37
"addig verte a mellét a barátságos meccsekre, amikből pl a kanadai SZENZÁCIÓS 1-0 simán le volt beszélve"
összeesküvéselméleteket máshova kéne szerintem.
amúgy a végeredmény szempontjából nem mindegy, hogy miért próbálta ki a fiatalokat?
összeesküvéselméleteket máshova kéne szerintem.
amúgy a végeredmény szempontjából nem mindegy, hogy miért próbálta ki a fiatalokat?
ASRM 2008.11.20. 17:28:34
takibacsi, lehet, hogy ilyet is mondott és amit én idéztem tartalmilag, azt a meccs végén mondta
Amúgy ebből az elmúlt 15 év bagázsból nekem még mindig ő volt a legmeggyőzőbb (meg Gelei), de ezzel együtt nem gondolom azt, hogy Várhidi hozzájuk, meg a többihez képest egy fostalicska. Legyen már reális értékítéletünk.
Amúgy ebből az elmúlt 15 év bagázsból nekem még mindig ő volt a legmeggyőzőbb (meg Gelei), de ezzel együtt nem gondolom azt, hogy Várhidi hozzájuk, meg a többihez képest egy fostalicska. Legyen már reális értékítéletünk.
Titi120 2008.11.20. 17:30:36
"szóval kellett anno várhidi, de jó, hogy lecserélték és egyelőre úgy néz ki, hogy jó emberre cserélték le."
Ezzel nagyon egyet tudok érteni.
VP rakta le az alapokat (összességében jól), de egyelőre jó döntésnek tűnik, hogy a további építkezést már Koemanra bízták.
Nekem nagyon pozitív meglepetés eddig a holland, pedig finoman szólva nem voltam elragadtatva a kinevezésekor ...
Ezzel nagyon egyet tudok érteni.
VP rakta le az alapokat (összességében jól), de egyelőre jó döntésnek tűnik, hogy a további építkezést már Koemanra bízták.
Nekem nagyon pozitív meglepetés eddig a holland, pedig finoman szólva nem voltam elragadtatva a kinevezésekor ...
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.11.20. 17:36:33
Mítoszrombolás, avagy a szépülő múlt ellen:
Kvalifikáció, Bozsikkal:
Magyarország – Norvégia 1–4 (huhh)
Bosznia és Hercegovina – Magyarország 1–3 (jeee)
Magyarország – Törökország 0–1 (szolid)
Málta – Magyarország 2–1 (huhh)
3/12 pont
kvalifikáció, Várhidivel:
Magyarország - Moldova 2-0 (szolid)
Görögország - Magyarország 2-0 (szolid)
Norvégia - Magyarország 4-0 (huhh)
Magyarország - Bosznia 1-0 (szolid)
Törökország - Magyarország 3-0 ("véletlenül")
Magyarország - Málta 2-0 (szolid)
Moldávia - Magyarország 3-0 (huhh)
Magyarország - Görögország 1-2 (szolid)
9/24 pont
Kvalifikáció, Bozsikkal:
Magyarország – Norvégia 1–4 (huhh)
Bosznia és Hercegovina – Magyarország 1–3 (jeee)
Magyarország – Törökország 0–1 (szolid)
Málta – Magyarország 2–1 (huhh)
3/12 pont
kvalifikáció, Várhidivel:
Magyarország - Moldova 2-0 (szolid)
Görögország - Magyarország 2-0 (szolid)
Norvégia - Magyarország 4-0 (huhh)
Magyarország - Bosznia 1-0 (szolid)
Törökország - Magyarország 3-0 ("véletlenül")
Magyarország - Málta 2-0 (szolid)
Moldávia - Magyarország 3-0 (huhh)
Magyarország - Görögország 1-2 (szolid)
9/24 pont
takibacsi 2008.11.20. 17:40:34
"amúgy a végeredmény szempontjából nem mindegy, hogy miért próbálta ki a fiatalokat?"
ha emlékeztek (?), ez úgy volt tálalva h ő csak beugró és behív néhány fiatalt "csak úgy", de HA NYERÜNK és BEVÁLIK A FIATALÍTÁS (...), akkor TALÁN/ESETLEG még akár maradhat is a kispadon ha nincs más....... hahahaha
és így kezdődött egy karrier, merthogy ugye várhidi komolyabb edzői karrierje itt kezdődött, mert előtte semmit sem ért el, amivel megérdemelte volna h egyáltalán szóba jöjjön a neve...na ebben viszont várhidi tényleg unikum, tesco mágnestáblától elrángatott kommentátor szövkapja azért nem sok országnak volt
ha emlékeztek (?), ez úgy volt tálalva h ő csak beugró és behív néhány fiatalt "csak úgy", de HA NYERÜNK és BEVÁLIK A FIATALÍTÁS (...), akkor TALÁN/ESETLEG még akár maradhat is a kispadon ha nincs más....... hahahaha
és így kezdődött egy karrier, merthogy ugye várhidi komolyabb edzői karrierje itt kezdődött, mert előtte semmit sem ért el, amivel megérdemelte volna h egyáltalán szóba jöjjön a neve...na ebben viszont várhidi tényleg unikum, tesco mágnestáblától elrángatott kommentátor szövkapja azért nem sok országnak volt
rizla 2008.11.20. 17:55:04
jclayton: most kinek a mítoszát rombolod? mert bozsiknak nincs, a pontarányok alapján meg jobb várhidi.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 18:05:23
Én annak idején nagyon nem örültem Várhidi kinevezésének, aztán az olasz meccs kicsit elvakított, de a moldáv találkozó után megint elgondolkoztam és tavaszi balfaszkodás és sértett megyarázkodás után kifejezetten örültem, hogy leváltották.
Azt is nevetségesnek tartottam, mikor Várhidi fanjai azzal jöttek, hogy dehát Koeman csak hetedik lett a Feyenoorddal, mert valamiért azért odakerült. Ráadásul játékosként dolgozott a generális Rinus Michels keze alatt, sőt a PSV utánpótlás edzőjeként Guus Hiddink volt a főnöke - tőlük azért elleshetett ezt-azt - és nem mellesleg abból az országból jött amelyik a legtöbb edzőt exportálja.
Azt meg senki sem gondolhatja komolyan, hogy Koeman Várhidi miatt játszatja 4-2-3-1-es játékrendszert - amelyet mellesleg Holandiában találtak ki. Hanem részint azért mert manapság ez az egyik legnépszerűbb játékrendszer, részint meg azért, mert a játékos állományból is ez következik.
Hiszen nincs vagy alig van nemzetközi szintet megütő csatárunk, kreatív támadó fölfogású szélsőink és támadóközéppályásaink viszont akadnak, ahogy védekező középpályásaink is.
Koeman csak a saját feje után megy nem igazán akart Várhidi munkájára építeni - akármit is mond Boborján - ez abból is látszik, hogy egyből visszahívta Babost és Dárdait, később Torghellét.
takibácsi, azért egy bajnokságot nyert Várhidi '98-ban az Újpesttel, igaz az még Nagy Laci csapata volt, aki azért ment, mert összebalhézott a vezetéssel.
Azt is nevetségesnek tartottam, mikor Várhidi fanjai azzal jöttek, hogy dehát Koeman csak hetedik lett a Feyenoorddal, mert valamiért azért odakerült. Ráadásul játékosként dolgozott a generális Rinus Michels keze alatt, sőt a PSV utánpótlás edzőjeként Guus Hiddink volt a főnöke - tőlük azért elleshetett ezt-azt - és nem mellesleg abból az országból jött amelyik a legtöbb edzőt exportálja.
Azt meg senki sem gondolhatja komolyan, hogy Koeman Várhidi miatt játszatja 4-2-3-1-es játékrendszert - amelyet mellesleg Holandiában találtak ki. Hanem részint azért mert manapság ez az egyik legnépszerűbb játékrendszer, részint meg azért, mert a játékos állományból is ez következik.
Hiszen nincs vagy alig van nemzetközi szintet megütő csatárunk, kreatív támadó fölfogású szélsőink és támadóközéppályásaink viszont akadnak, ahogy védekező középpályásaink is.
Koeman csak a saját feje után megy nem igazán akart Várhidi munkájára építeni - akármit is mond Boborján - ez abból is látszik, hogy egyből visszahívta Babost és Dárdait, később Torghellét.
takibácsi, azért egy bajnokságot nyert Várhidi '98-ban az Újpesttel, igaz az még Nagy Laci csapata volt, aki azért ment, mert összebalhézott a vezetéssel.
BruceWayne 2008.11.20. 18:09:13
már csak egy stadion kéne ennek a csapatnak (meg a szurkolóknak)
sportgeza.hu/futball/2008/11/20/stadion_lesz_de_meg_nem_tudni_mikor_mibol_es_hol/
sportgeza.hu/futball/2008/11/20/stadion_lesz_de_meg_nem_tudni_mikor_mibol_es_hol/
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.20. 18:22:24
"Apád"
Vass csak ritkán játszott Bresciában míg Cosmi volt az edző, azonban mióta Sonetti, azóta többet. Utolsó két meccsen kezdő volt. Sonetti alatt Feczesin is rendszeresebben játszik.
Az első öt forduló volt a Cosmié.
Vass csak ritkán játszott Bresciában míg Cosmi volt az edző, azonban mióta Sonetti, azóta többet. Utolsó két meccsen kezdő volt. Sonetti alatt Feczesin is rendszeresebben játszik.
Az első öt forduló volt a Cosmié.
takibacsi 2008.11.20. 18:28:04
popp
"igaz az még Nagy Laci csapata volt"
ennyi... azzal az átvett brigáddal még 2 másik ember is bajnok lett volna: Boldog és Boldogtalan :)
de érted, tegyük fel h najó, nem félidőben átvett csapattal nyert, hanem ő rakta össze és 100 ponttal.... akkor mi van? egy bajnoki cím, és 10 év múlva szövkap? nem semmi ugrás a szamárlétrán!
"igaz az még Nagy Laci csapata volt"
ennyi... azzal az átvett brigáddal még 2 másik ember is bajnok lett volna: Boldog és Boldogtalan :)
de érted, tegyük fel h najó, nem félidőben átvett csapattal nyert, hanem ő rakta össze és 100 ponttal.... akkor mi van? egy bajnoki cím, és 10 év múlva szövkap? nem semmi ugrás a szamárlétrán!
Dandeer 2008.11.20. 19:21:27
"Én annak idején nagyon nem örültem Várhidi kinevezésének, aztán az olasz meccs kicsit elvakított..."
Mi az, hogy elvakított? Az talán nem valóság volt? xD
Mi az, hogy elvakított? Az talán nem valóság volt? xD
Azazello007 2008.11.20. 19:39:32
Emlékszem, annak idején Várhidi edzősködésének közepe táján majd' mindenki megváltóként kezelte a kis bajszost; persze ezt jó magyar módjára elfelejtettük, most mehet az elvtelen fikázás, megrugdosni még utoljára a döglött ebet.
Egyébként is: most Koeman van és kész.
Egyébként is: most Koeman van és kész.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 19:58:17
Dandeer, kint voltam és óriási élmény volt, de annyira volt valóságos, mint egy szirénhang. Az egy kicsúszott eredmény volt Az már akkor is nyilvánvaló volt, hogy egy tétmeccsen fordított eredmény született volna és ugyanúgy valóság volt a moldáviai 0-3 is.
takibacsi, mint föntebbi hsz-emből kiderült nem vagyok Várhidi híve én sem, de az nem igaz, hogy nem nyert semmit.
takibacsi, mint föntebbi hsz-emből kiderült nem vagyok Várhidi híve én sem, de az nem igaz, hogy nem nyert semmit.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 20:00:34
Azazello, az olasz meccs után tört kia Várhidi-mánia, a nyár eleji görög és norvég selejtezők után még a fejét követelték.
Azazello007 2008.11.20. 20:21:04
Én csak annyit mondok, hogy kíváncsi vagyok, egy esetleges Koeman-féle rossz sorozat után hányan követelik majd az ő fejét...mert biztos lesznek ilyenek.
rizla 2008.11.20. 20:29:14
popp:
"Azt meg senki sem gondolhatja komolyan, hogy Koeman Várhidi miatt játszatja 4-2-3-1-es játékrendszert - amelyet mellesleg Holandiában találtak ki. Hanem részint azért mert manapság ez az egyik legnépszerűbb játékrendszer, részint meg azért, mert a játékos állományból is ez következik."
te meg nem gondolhatod komolyan, hogy koeman 2 hét alatt (kb ennyi idő volt a kinevezése és a görögök elleni meccs között) rögtön megtalálta a játékrendszert, csak mert a játékosállományból ez következik... súgtak neki, nyilván várhidi alapján. ebben nincsen semmi gáz, sőt (szőlössi kivételesen jól fogalmazott "koemant nem érdekli a presztizs, hogy melyik kapitánytól mit vesz át").
egyébként mióta ez a legnépszerűbb játékrendszer? hollandiában pl a 4-3-3 a legnépszerűbb
"Azt meg senki sem gondolhatja komolyan, hogy Koeman Várhidi miatt játszatja 4-2-3-1-es játékrendszert - amelyet mellesleg Holandiában találtak ki. Hanem részint azért mert manapság ez az egyik legnépszerűbb játékrendszer, részint meg azért, mert a játékos állományból is ez következik."
te meg nem gondolhatod komolyan, hogy koeman 2 hét alatt (kb ennyi idő volt a kinevezése és a görögök elleni meccs között) rögtön megtalálta a játékrendszert, csak mert a játékosállományból ez következik... súgtak neki, nyilván várhidi alapján. ebben nincsen semmi gáz, sőt (szőlössi kivételesen jól fogalmazott "koemant nem érdekli a presztizs, hogy melyik kapitánytól mit vesz át").
egyébként mióta ez a legnépszerűbb játékrendszer? hollandiában pl a 4-3-3 a legnépszerűbb
rizla 2008.11.20. 20:31:13
"kint voltam és óriási élmény volt, de annyira volt valóságos, mint egy szirénhang. Az egy kicsúszott eredmény volt"
miért, te ott a helyszínen elhitted, hogy tényleg 2 góllal jobbak vagyunk az olasz válogatottnál? LOL
bírom az ilyeneket
miért, te ott a helyszínen elhitted, hogy tényleg 2 góllal jobbak vagyunk az olasz válogatottnál? LOL
bírom az ilyeneket
halareaal 2008.11.20. 20:41:08
miért ne lenne sanszunk Albánia ellen? sztem meg mi vagyunk az esélyesebbek.
crouchy 2008.11.20. 20:42:54
Ugye nem vagyok teljesene hülye, és tényleg el volt csúszva a kép meg a hang?:) Amúgy meg a Eurosport bekaphatja. szerintük 'Hustzi' volt az egyik középső védőnk. eurosport.yahoo.com/football/international-friendlies/2008-2009/northern-ireland-hungary-267197.html Az oké hogy nem bírják kiejteni de leírhatnák normálisan, meg megnézhetnék mit játszik...
crouchy 2008.11.20. 20:49:44
jah és hogy csak azért is mondjak egy kis kritikát (sokat nem lehet mert ilyen időben, őket ott megverni, le a kalappal) , szóval én leginkább egy nagy lövőt hiányoltam a csapatból. Az első félidőben, mikor széllel szemben játszottunk szerintem sokkal többet kellet volna lödőzni, szép jó erőseket, mer azok aztán úgy csapódtak volna lefelé hogy a kapus az életében ki nem védi őket ha kapura mennek. Meg azért amúgy sem árt ha valaki durrogtat néha.
rizla 2008.11.20. 20:49:55
crouchy, sanyi gólja sem egy gyors szöglet után született. szóval jó ez az eurosport live.
halareal: papíron mi vagyunk. de azért ne érjen majd kellemetlen meglepetésként, ha kikapunk. amúgy ha juhász játszhatna, talán én is inkább magunkra fogadnék (vagy az x-re), dehát nem játszhat
halareal: papíron mi vagyunk. de azért ne érjen majd kellemetlen meglepetésként, ha kikapunk. amúgy ha juhász játszhatna, talán én is inkább magunkra fogadnék (vagy az x-re), dehát nem játszhat
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 21:32:05
rizla, szerinted azt gondoltam ott, hogy reális a két gól ide?
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.20. 21:34:13
ja Rizla, vágod mi a különbség a legnépszerűbb és az egyik legnépszerűbb között?
rizla 2008.11.20. 21:39:08
nem hiszem, hogy ezt gondoltad, senki sem gondolta. aztán mégis mindenki leírja ezt, hogy "nem volt igazi eredmény", de miért?
kicsit mentegetőzésnek hat, mint pl "bocs, hogy várhidivel nem lettünk jobbak, mint az olaszok". nem igazán értem, hogy egy szép eredményt miért kell megmagyaráznia MÉG AZOKNAK IS, akik ott voltak, és élvezték.
kicsit mentegetőzésnek hat, mint pl "bocs, hogy várhidivel nem lettünk jobbak, mint az olaszok". nem igazán értem, hogy egy szép eredményt miért kell megmagyaráznia MÉG AZOKNAK IS, akik ott voltak, és élvezték.
Woland 2008.11.21. 03:26:49
az észak-ir szövetségi kapitány nem fukarkodik ha szidni kell a játékosait : )
news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/7737385.stm
a magyarokról nem beszél, ha arra lennétek kiváncsiak.
Torghelle amúgy milyen pimaszul rúgta már el a labdát a védő lábai között? : ))) először azt hittem hogy szimpla esetlen lövés volt, de a visszajátszásból látszik hogy volt ott skill! (ettől függetlenül Sanyát tartom minden idők egyik legesetlenebb játékosának, de amig lövöldözi a gólokat semmi baj nincs ezzel : )
Gera meg tényleg maga alatt van egy ideje, a Fulhamben is. A Hitgyülit hibáztatom, ha Zoli magára költené a pénzét ahelyett hogy őket tömi vele talán jobb hangulatban-formában lenne. De komolyan, Fulhamben Dempsey sokkal jobban játszik mint Zoli sajna, nehéz lesz visszakerülni. Pedig Zoli sokkal jobb játékos lenne a texasinál.
news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/7737385.stm
a magyarokról nem beszél, ha arra lennétek kiváncsiak.
Torghelle amúgy milyen pimaszul rúgta már el a labdát a védő lábai között? : ))) először azt hittem hogy szimpla esetlen lövés volt, de a visszajátszásból látszik hogy volt ott skill! (ettől függetlenül Sanyát tartom minden idők egyik legesetlenebb játékosának, de amig lövöldözi a gólokat semmi baj nincs ezzel : )
Gera meg tényleg maga alatt van egy ideje, a Fulhamben is. A Hitgyülit hibáztatom, ha Zoli magára költené a pénzét ahelyett hogy őket tömi vele talán jobb hangulatban-formában lenne. De komolyan, Fulhamben Dempsey sokkal jobban játszik mint Zoli sajna, nehéz lesz visszakerülni. Pedig Zoli sokkal jobb játékos lenne a texasinál.
Papp Sanyi 2008.11.21. 09:01:47
Valaki említette, hogy Várhidi jobb, mint Bozsik és emiatt is volt indokolt a váltás. (ez az mlsz hibája, hogy akkor elsőre miért nem a kócost nevezték ki, de ez mellékszál) Amit mondani akartam az az, hogy nem mindegy, hogy kinél jobb az illető. Ha vki szar, attól én nem leszek a legjobb.
Nem csak a válogatott élére kell külföldi edző, hanem a klubok élére is. Ezért is jó húzás az U válogatottak élére is a hollandus, igaz kicsit pénzspórolásnak érzem az összevonást. De vmiből Kistelekinek is meg kell élnie :D
Nem csak a válogatott élére kell külföldi edző, hanem a klubok élére is. Ezért is jó húzás az U válogatottak élére is a hollandus, igaz kicsit pénzspórolásnak érzem az összevonást. De vmiből Kistelekinek is meg kell élnie :D
pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.21. 10:20:55
Husztit kinézte magának a Bolton.
Szabi! El ne fogadd, inkább maradjon a Hannover...
Szabi! El ne fogadd, inkább maradjon a Hannover...
kroos 2008.11.21. 12:34:11
.ugy jár majd mint gerzson.a bolton ki fog esni aztán lehjobb éveit az angol 2-ben tölti majd.
1116001 2008.11.21. 14:08:59
Védelemben esetleg Kádár?:)
Most hívták be a Chelsea elleni 18as keretbe.
www.pepsifoci.hu/node/21215
Ha valami isteni csoda folytán sikerülne bejátszania magát a Newcastlebe?:)
Most hívták be a Chelsea elleni 18as keretbe.
www.pepsifoci.hu/node/21215
Ha valami isteni csoda folytán sikerülne bejátszania magát a Newcastlebe?:)
Woland 2008.11.21. 14:44:13
én speciel nem bánnám ha Szabi a Boltonba igazolna. Legalább lenne egy okunk szeretni a Vándorokat - mert abba bele lehet nyugodni hogy kiesni úgysem fognak : )
ha pedig jól sikerül Szabi első pár hónapja akkor úgyis megveszi egy felső-közép kategóriás csapat.
come on, son!
ha pedig jól sikerül Szabi első pár hónapja akkor úgyis megveszi egy felső-közép kategóriás csapat.
come on, son!
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.21. 15:25:16
nem nagyon kell okokat keresni, hogy miért szeressük egy kicsit a Boltont; nézzük csak meg, hogy ki viseli az 1-es mezt.
Woland 2008.11.21. 18:56:15
harmadik vagy negyedik számú kapus Bogdán? : )
Huszti jó eséllyel azonnal kezdő lenne és általában nagyon jó hatással lenne a Bolton támadójátékára is szerintem - igy nem-magyar szemszögből, objektiven is pozitiv dolog lenne.
én azt mondom jöjjön csak a srác! : )
Huszti jó eséllyel azonnal kezdő lenne és általában nagyon jó hatással lenne a Bolton támadójátékára is szerintem - igy nem-magyar szemszögből, objektiven is pozitiv dolog lenne.
én azt mondom jöjjön csak a srác! : )
Papp Sanyi 2008.11.22. 08:52:25
Szerintem meg ne menjen Angliába, elnyomnák. Volt egy jelenet az észak-írek ellen is, ahol ketten startoltak a labdára és a védő simán eltaszította. Inkább egy déli bajnokság.
balu11 2008.11.24. 15:04:54
OFF
[hogyan lehetnek Mo. talán legnagyobb internetes lapja sportrovatának (Géza) magyar bajnoki szezonzáró írásában olyan bakik, minthogy a Debrecen kapta a legkevesebb gólt (cikk tartalmazza a tabellát is, amiből mondjuk ki lehetett volna nézni), vagy a Haladás még áll a Kupában??? - és akkor tartalmi, stílusbeli kérdéseket nem is fejtegettem...]
sportgeza.hu/futball/2008/11/24/evertekeles/
[hogyan lehetnek Mo. talán legnagyobb internetes lapja sportrovatának (Géza) magyar bajnoki szezonzáró írásában olyan bakik, minthogy a Debrecen kapta a legkevesebb gólt (cikk tartalmazza a tabellát is, amiből mondjuk ki lehetett volna nézni), vagy a Haladás még áll a Kupában??? - és akkor tartalmi, stílusbeli kérdéseket nem is fejtegettem...]
sportgeza.hu/futball/2008/11/24/evertekeles/
Utolsó kommentek