Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Premier League, 3. forduló - Hibátlan csapat nélkül

2008.09.01. 13:00 pote

Péntek éjjel még nem sokan gondolták, hogy a hétvége egyik legnagyobb nyertese a ManUnited lesz. Pedig az Arsenal sima győzelme mellett, minden nekik kedvezett. A Pool hozta az eddig is mutatott játékát, de ezt már csak egy ponttal díjazták, a Chelsea meg elindította a Spurs idényét. Volt 24 gól, hárman a saját kapujukat is bevették, hárman meg büntetőből sem tudtak eredményesek lenni. Lapozás után mindezekről, egy tökéletes visszatérésről és a mi jó idénykezdésünkről is olvashattok.

Kezdjük a nagyokkal. Még szombat délután lépett pályára az Arsenal. Sokan féltették előzőleg az Ágyúsokat, mert a jól startoló - az Old Traffordon is döntetlent elérő - Newcastle érkezett az Emirates-be. A félelmek nem igazolódtak be, mert a United nem fektetett sok energiát a mérkőzésbe, és a már jólmegszokott 3-0-lal mehettek haza (a NU - Arsenalra már most 0-3-at tippelünk). Valamennyire a hazaiak jó játéka is várható volt, mert a visszatérő Fabregas-szal már a BL-selejtőzőn is meggyőzően muzsikáltak a Wenger-fiúk. Az első félidőben szinte minden eldölt. Van Persie értékesítette  büntetőjét (a fordulóban egyedüliként) és ziccerét is, míg a másik oldalon Owen - tőle szokatlanul - kihagyta az egyetlen lehetőséget. A második etap már csak formalitás volt, de a hazaiak láthatóan élvezték a játékot. Eboue, Denilson, Nasri és Vela jó játéka nagy valószínűséggel komoly nyugalmat hoz a londoniak híveinek. Keegan meg örülhet, hogy egy ponttal gazdagodtak a két idegenbeli meccsükön. Arsenal - Newcastle 3-0

Vasárnap a két százszázalékos nagyágyú következett. A Chelsea-t pont ellenkező előjelek miatt féltették, mint az Arsenalt, mert az a Tottenham érkezett hozzájuk, akik ugyanúgy pocsékul kezdték az idényt, mint egy éve. A vészharangot kongatóknak igazuk lett, mert kettő pontot elherdáltak a hazai kékek. Pedig jól indult számukra a meccs. Lampard gyönyörú emelését bravúrral hárította Gomes, majd Essien kapufája utáni szögletből Belletti talált be. Lelki szemeinkkel már láttuk a megszokott egynullás győzelmet, amikor a szünet előtt Lampardról - kissé szerencsétlenül - Bent elé pattant a labda, aki köszönte és belőtte az egyenlítő találatot. Mindenki óriási Chelsea rohamokat várt a második félidőben, de ehelyett egy dögunalmas 45 percet láthattunk. A Spurs okosan tartotta az eredményt, Lampardék meg csak szenvedtek. Ráadásul az utolsó negyedórára emberhátrányba is kerültek a hazaiak*, így maradt a békés döntetlen.

Mint ígértük, messzemenő következtetések nem nagyon akarunk levonni ennyire az elején, de azért a Chelsea-nél komoly gondok lehetnek a támadások befejezésénél. Drogba sokszor (most is) sérült, Anelka nagyobb hangulatember, mint Tököli Attila, a többiekről meg ne is beszéljünk. A középpályától meg senki sem várhatja, hogy 30-40 gólt termeljen egy idényben. A Spurs meg még mindig sötét paci. Az orosz center érkezése is lutri, az újoncok meg nem villognak annyira. Modric jó lesz azért, de Bentley-nél a meg vagyok elégedve mert ideigazoltam attitüdöt véljük felfedezni. Több a zselé, mint a teljesítmény. Chelsea - Tottenham 1-1

A Liverpool abban a tudatban futott ki a Villa Park gyepére, hogy győzelme esetén pontelőnnyel vezetheti a PL tabelláját. Ezzel a teherrel nem nagyon tudtak megbirkózni a fiúk. Az eddigi formájukat hozták, de most már malacuk sem volt. Sőt! Torres is megsérült. Maga a meccs nem sok mindenről lesz emlékezetes, annak ellenére sem, hogy Keane kihagyta első ziccerét, és az egyik oldalon bemutatkozott Milner, míg a másikon N'Gog (aki minden bizonnyal N'Gog és N'Magog fia), mert sok értékelhető nem történt. Annyira untuk, hogy néha-néha Dossena-ról Urbán Flóri jutott eszünkbe. Aston Villa - Liverpool 0-0

Nézzük, mi történt a nemnagyok meccsein. Négy egészen nagyarányú győzelem is született. Ebből kettő nagyon csalóka, mert a játék képe alapján, a különbség nem egészen igazságos. Az egyik a Rovers veresége Kelet-Londonban. A Blackburn a meccs hajrájában - egygólos hátrányban -  büntetőt kapott, amit Roberts kihagyott. Majd a hosszabbítás perceiben még kaptak kettőt, így döntetlen helyett méretes zakó állt az eredményjelzőn. Ince szerint, aznap minden ellenük dolgozott. WHU - Blackburn 4-1

A másik, a City győzelme a Fény Stadionjában. Az első félidőben a vendégek csak nyomozták a labdát, de szerencséjükre a hazaiak mindent kihagytak. Aztán a szünet előtt egy labda Ireland elé pattant a tizenhatos belül, amit a kopasz ír bepofozott a hazaiak kapujába. A második félidőben meg nyugodtan kontrázhattak a vendégek. Ezekből Shaun Wright-Phillips kettőt értékesített is. Tökéletes visszatérés, meglepő győzelem, ami tavalyi magasságokba emelte újra a City-t a tabellán. Igaz félő, hogy ez tiszavirág életű lesz. Sunderland - ManCity 0-3

Magyar szemmel a Hull - Wigan volt a legfontosabb találkozó. Hál'Isten, Halmosi nem lépett pályára, így csak a padról kellett néznie, ahogy Heskey-ék tönkreverik csapatát. Steve Bruce-ra lassan úgy tekintünk, mint Ferguson egyik legesélyesebb utódjára. Hull - Wigan 0-5

A Boro is folytatta jó szereplését, annak ellenére, hogy csak a hajrában gyűrte le az egy órát emberhátrányban játszó Stoke-ot. A gólokat azok szállították, akiktól várják: Tuncay, Alves, és az egyik friss igazolás is betalált. Igaz, a saját kapujába (Hoyte). Middlesbrough - Stoke 2-1

A Pompey-nál is betalált egy régi-új igazolás, de aztán kiderült, hogy az is Defoe-é lett. Kezdjük azt hinni, hogy Crouch a kikötővárosiakkal is el akarja játszani, hogy majd fogadni lehessen arra, hogy mikor szerzi az első gólját OKI-mezben. Tény, hogy nem nagyon találja a helyét a csapatban (vagy Redknapp nem?). Csakúgy, mint az egész Everton. Sok a sérült, kevés az új igazolás, és valami nem stimmel a csapategységgel sem. Sokkal jobb rajtot vártunk tőlük. A Portsmouth-tól nem, mert a Chelsea és a MU ellen kezdeni nem egy leányálom, de a szombati produkciójuk nagyon meggyőző volt. Nekünk a forduló meglepetése is. Everton - Portsmouth 0-3

A Bolton - WBA meccs pedig pont annyit hozott, amennyit vártunk. Semmit, még gólt sem. Bolton - WBA 0-0

A hét ...-ja rovatunkba többen is esélyesek voltak. Aktuális lett volna SWP-szel foglalkozni, hiszen brilliánsra sikerült a visszatérése. Lehetett volna Defoe-ról is ódákat írni, mert tökeletesen játszott az Everton ellen. Mi mégis másról emlékezünk meg.

A hét adok-kapokja: Nasri-Barton-Arsenal. Joey Barton ismét bizonyította, hogy miért is ő a legnagyobb köcsög a PL-ben. Szabadulása után Keegan esélyt adott neki az Emirates-ben is, egy abszolut lefutott meccsen. 3-0-nál, a 89. percben cserélték be. Egy perc múlva már produkált is egy szimpatikus becsúszást Nasrival szemben, majd még szimpatikusabban beleröhögött a francia képébe. A francia azonban nem felejtett, és a mezőnyben, a labdától távol, okosan összekoccantotta a kis Joey bokáját. A jogos piros lap helyett csak sárga lett, ami azért jelzésértékű is lehet. A játékvezető kompenzált, mert ő is tudja, hogy Barton egy pöcs egyike a legtaplóbb focistáknak, akit valaha is láthattunk. Ezzel azonban nem volt vége, az Arsenal megmutatta, hogy náluk is létezik csapategység. A következő minutumban Clichy gurított egy pompás kötényt az angolnak, porig alázva őt. Ez már a 94. percben volt, így a hazaiak megúsztak pár csonttörést, mert az kétségtelen, hogy Joey végigrugdosda volna az összes szembejövőt.

A tippverseny első fordulója izgalommentes volt, és papírforma eredményt hozott. Szombaton a boltoni szenvedést telibe találtuk, és az Arsenal meg a Boro győzelmét is megéreztük, míg Adamfark csak a Stoke vereségével szerzett egy pontot. Így vasárnapra sok izgalom nem maradt, és a Pool-meccsén már mi is a gólnélküli döntetlennek szurkoltunk, hogy ne legyen megalázó az első győzelmünk. Ezzel együtt szorosnak tűnő, de magabiztos győzelmet arattunk (5-4). Köszönjünk Adamfark részvételét, és egyben várjuk a következő jelentkezőt. NST - Kommentelők 1-0

Most sem kell mást tenni, mint harmadiknak beküldeni a helyes megfejtést az nst.pl@freemail.hu címre. A kérdéseknél mindig előnybe fogjuk részesíteni a nem google-konform rejtvényeket, így most is ezt tesszük. Íme:

Van der Sar utolsó tizenhatoson kívülről kapott PL-gólját egy olyan játékostól kapta, aki csapattársa egy honfitársunknak, akinek nevelőegyüttese többször volt kupadöntős, első kupadöntőjük évében a Kupagyőztesek Európa Kupájának döntőjében egy olyan játékos szerezte a harmadik gólt, aki később két VB-n is gólt szerzett. Utolsó gólját a nagy világversenyeken azellen a válogatott ellen szerezte, akinek nevét nektek is meg kell adnotok.

Szóval egy ország nevét kérjük, édesanyánk említése nélkül. (a posztot most délután lőttük ki, hogy a megkérdőjelezett esélyegyenlőséget mégis megteremtsük)

*Belletti helyett Kalou érkezett

 

316 komment

Címkék: összefoglaló premier league pl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr92642828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mann 2008.09.03. 07:00:20

És Woland, majd elfelejtettem. Attól, hogy következetesen ganézod a MU-t max a lelkednek lesz jobb. Vagy ez a cél? :)

kroos 2008.09.03. 08:00:21

halareal:,,Robinho volt a hülye"
Hát persze a real sose hibás.
De ha van önbecsülés a világon és megmondták neki hogy csak akkor kell ha nem jön C. akkor én a helyébe akár Kecskemétre is eligazoltam volna.Mert azért emberekröl beszélünk nem árucikkekröl...habár ez nálatok máshogy megy tudom.
Olvasd el mit irtam a német-posztba,Talán ugy megértessz.
Elbucsusztattuk a TITÁN. Ahogy pl schollt is,ahogy kell.
Ezt érdemelte volna Zizu is vagy Hierro stb.......De ez madridban sosem számitott,és most ezt nyelte be Robinho is.Most pedig ezért fog szopni a Cityben...mert az aztán tényleg nem neki való...

megmondó 2008.09.03. 08:15:42

te most komolyan arra vagy büszke hogy egy alacsony színvonalú gálameccsen kiállt majomkodni búcsúzásként a kani? ezeket a gálameccseket a legbénább dolgok egyikének tartottam mindig is, akkor már jobb a csendes visszavonulás (amúgy zizu elég menőn vonult vissza valljuk be, az legaláb stílusos.)

szferi 2008.09.03. 08:42:41

"van önbecsülés a világon és megmondták neki hogy csak akkor kell ha nem jön C. akkor én a helyébe akár Kecskemétre is eligazoltam volna"

talán több is, mint ami egészséges. különben a ManCity kurva jó hely lesz neki, vidáman szopogathatja a z ujjacskáját, ő lesz a sztár, a csapat üdvöskéje, a minden. Biztos jobb lesz mint egy olyan klubban, ahol nála nagyobb játékosok is pályára lépnek, sőt, meg kell küzdeni hogy alapember lehessen. Amúgy remélem meg sem fog tudni mozdulni az angol védők között, szezon felénél meg visszaküldik a picsába valami spanyol középcsapathoz vagy törökországba.

kroos 2008.09.03. 08:56:41

vagy a galaxiba...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.09.03. 09:06:33

Azért Robinho nem csak Schusternél, hanem Capellonál is cserepadra küzdötte magát a szezon végére. Ez meg talán nem véletlen.

wendriner úr 2008.09.03. 09:54:55

"Manchester City's new owners will follow up a £135m bid for Manchester United winger Cristiano Ronaldo with offers for Liverpool striker Fernando Torres and Arsenal midfield man Cesc Fabregas." Forras: Times, nem kifejezetten pletykalap. na most ebbol nyilvan egy resz csak beetetes, hogy mindenki megrettenjen, de ha csak a fele igaz, akkor Abrapapa akcioi par eve csak egy hobbigyujto kezdeti probalkozasainak tunnek majd. nem csodalnam, ha mr Kenyon egy fel even belul ujra Manchesterben nezne hazat maganak.

Walmer 2008.09.03. 09:55:12

Szferi, addig lesz sztár ameddig elnézik a vergődését.
manchester City nem a real, a pl meg nem a Liga.
Itt a 40 kilójával elgázolják. Kíváncsi vagyok a Copacabanához szokott segge, mikor fogja összefosni magát, mikor majd a 136. napja esik az eső, vagy mikor mondjuk rászáll majd a teljes sunderlandi középpálya.

Walmer 2008.09.03. 09:57:18

Ja és ki mondta hogy ez a Robinnyó gyerek akkora sztárfocista? Milyen emlékezetes momentumai voltak neki a realban?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.09.03. 10:30:57

Juninho Paulista utódja kerestetik. Szerintem David Silva lehetne az egyértelműen, de most megpróbálhatja Robinho is.

Titi120 2008.09.03. 10:48:51

kroos-al egyet kell, hogy értsek, példaértékű volt a tegnapi Kahn búcsúztató gálameccs, ebben az elkurvult futballvilágban igenis üditő jelenség ez szerintem.
Nem mindenhol minden arról szól, hogy kedden leigazolunk sok pénzért, csütörtökön eladunk sok pénzért, pénteken meg már megy az epehányás egymásra, s mindeközben a lényeg, hogy minél több pénz folyjon be a számlákra...

Ja, és mellesleg 69 000 ember volt kint tegnap este, ami jelzi, hogy nem csak a klub akciója volt ez, hanem a nézők is vevők az ilyenre, és ott nem csak a frissen igazolt sztárok kedvéért mennek ki, hanem az elköszönő csillagok miatt is.

Hiába no, egyszerű 21-dik századi szurkesz nem is tud ezzel mit kezdeni annyira idegen ...

wendriner úr 2008.09.03. 11:06:57

a Man Utd pl mindenkit elbucsuztat ugyanugy, ahogy a Bayern tette a teuton barbarral. Legutobb pl Ole.

Keelhaul 2008.09.03. 11:24:48

Igen de a MU a király!

Egyébként ki nem szarja le, hogy elbúcsúztatták Kahnt? Két éve folyamatosan búcsúztatják.

Akinek meg nem tetszik, hogy a játékosokat adják-veszik mint a lisztet, az tanuljon a Robinho-ügyből: a játékosok tesznek azért, hogy így kezeljék őket.

kroos 2008.09.03. 11:29:48

Rendkivül autentikus vélemény hisz ahogy ször alkesz kidobta York-t beckham-et nisterloot...stb..

szferi 2008.09.03. 11:41:47

szegény beckham és nistelrooy, sir alex kidobta őket, egyenesen a galaktikus realba. nahát, nahát.

kroos 2008.09.03. 11:42:38

szferi te csak kötekedni jársz ide vagy véleményed is van?

mann 2008.09.03. 11:47:08

Szerintem elbúcsúztatni egy kiöregedett/visszavonuló játékost (aki sokat tett a klubért hosszú évek alatt) nem ugyanaz mint eladni valakit egy másik csapathoz, ahol még évekig fog játszani.

Titi120 2008.09.03. 11:52:57

Azért más stoplissal a fejedben búcsúzni a klubtól melyet hosszú éveken keresztül szolgáltál, s megint más a "Time to say goodbye"-ra tiszteletkör keretében, 69 000 állva tapsoló ember előtt búcsúzni. :)

De én tényleg kívánom, hogy Scholes és Giggs is megkapja majd ezt, ha eljön az ideje, mert megérdemelnék, csak tartok tőle, hogy az aktuális, új Cé Roni bemutatásával lesznek majd inkább elfoglalva Fergusonék ...

szferi 2008.09.03. 11:53:01

van, ha érdemes, ki is fejtem, de a másokét is szívesen olvasom, főleg ha ilyen érdekesek :)

De most komolyan, mit ártott sir alex beckhamnak vagy nistelrooynak, fejtsd ki bővebben, kérlek! Különösen beckham esete érdekelne.

kroos 2008.09.03. 13:29:12

Scholes és Giggs is megédemelné de G.Nevil is.

szferi 2008.09.03. 13:36:18

meg is fogják kapni.

macca17 2008.09.03. 13:36:22

Egyetértek poolfanatival és baggel. Keane sztem se egy főnyeremény (bár ne lenne igazam), nincs egy szinten Torresszel, és rohadtul sajnálom én is Finnan távozását. Apró pontosítás: 5 évet húzott le nálunk, 216 meccs, egy gól (a WBA ellen). Távozás mögött sztem az van, hogy így olcsóbb megszerezni Rierát az espanyoltól. Riera is jó játékos, de ez a csere nem biztos, h megéri.

poolfanati 2008.09.03. 15:08:53

hah ez az új mancity tulaj síkhülye:D ha megtudja szerezni a cét a legnagyobb riválisuktól(nem a tabellán hanem mert egy város), hát akkor... nem is tudom mi lesz igazán...:D példa: gerrard nem menne az evertonhoz semmi pénzért. ellenpélda: cé nem gerrard és nem olyan emblamatikus figura.
wolan: gondolom most te azt érzed keanel kapcsolatban amit én érezhettem owen távozásánál...
abban az évben a pool BL-t nyert lehet ti idén meg uefát:D
macca17: igaz riise volt aki hét évet húzott le asszem. a közös bennük hogy houllier hozta őket a poolhoz.
clfo: a pool akadémiája tele van tehetségekkel csak benitez nem kezd velük semmit... amíg houllier volt nézd kik jöttek: owen, gerrard. világklasszisok.
a spearing gyerek lehetne az új gerrard de lehet hogy csak másodosztályba fog játszani. ráadásul olyan kopasz spearing mint gerrard régen:D

Woland 2008.09.03. 15:12:15

mann,

hehe, nyilván! : )

amúgy ez egy "term of endearment" a rivális szurkolók részéről - méghozzá tradicionális, úgyhogy tulajdonképpen hagyománytisztelet : )

eh, hosszú lesz ez a válogatott-szünet...

oh! azt tudja valaki hogy azok a játékosok akik UEFA-kupa-selejtezőn pályára léptek eddigi csapatukban de most egy másik UEFA-résztvevőhöz csatlakoztak játszhatnak-e január után az UEFA-ban? Azt biztosra tudom hogy addig nuku. Nálunk Pavljucsenkó és Corluka ilyen, az Evertonnál pedig Fellaiani.

Walmer 2008.09.03. 15:23:57

És az megvan, hogy Curbishley épp most mondott le?

shinigami 2008.09.03. 16:11:48

keane eleg jo csatar de ne hasonlitgassuk mar torreshez aki kulon klasszis
viszont keane az ev vegere rengeteg golpasszt fog kiosztani es rengeteg golban lessz benne ugy h pl elviszi a vedot vagy utolso elotti passzt adja stb
mondjuk sztem ezek is fontosak...

d3vnull 2008.09.03. 16:24:46

Curbishley akkor megint cseréljen helyet Alan Pardew-al :)

macca17 2008.09.03. 16:30:13

shinigami, persze, h fontosak, de én pont azt mondtam, h nincs egy szinten torresszel, márpedig ha megnézzzük a riválisok csatársorát, akkor a MU-nál: tevez, rooney, berbatov + c., az Arsenalnál adebayor, vP, silva. ők sokkal inkább egyszinten vannak. érdekes,, h a chelsea-nél érzem uezt: drogbán kívül nincs hozzá fogható csatáruk.
a variációs lehetőségeket szűkíti, h nincs még egy hasonló kaliberű csatár, nem beszélve a sérülésekről...

Janek 2008.09.03. 16:56:02

öröm látni, hogy ennyi a komment a pl-nél:D rég volt ilyen....
a témákról pedig: az kétségtelen, hogy Keane-nek köze nincs Torreshez eredményességet illetően, de szerintem nem is ezért vették. Ne is várja tőle senki, még csak a Spursben hozott tizenegynehány gólos szezonját sem. Kb.5-8 gólig fog jutni, viszont gólpasszok terén gerrard mellé nő majd, ráadásul sokkal többet is lép majd vissza labdáért mint Nino. Szvsz sztem helye lesz a csapatban. A Chelsea-nél már kézzelfoghatóbb a csatárgond, ez viszont a kisebb csapatok ellen azért nem gond, mert oda elég erős a középpályájuk (Ballack, Lampard Essien Cole, Deco, Kalou) a rangadókon pedig a védelmek fognak dominálni. Ami pedig náluk a legerősebb....
Szó mi szó, idén úgy látom a Pool képes lehet beleszólni a bajnokság végkifejletébe (megnyerni nem fogja) viszont ehhez az kell, hogy Gerrad és Torres mellett a Kuyt, Babel, Keane hármasból legalább egy huzamosabb ideig az átlag fölé tudjon nőni.

poolfanati 2008.09.03. 17:31:27

ha keane nem fog sok gólt lőni csak gólpasszokat adni az oké de felvet egy problémát: mért adtunk ki érte enyni pénzt? vehettünk volna egy kevésbé ismert vkit is aki ugyanúgy ki tudja szolgálni torrest(még nem tom mit tud ez a riera gyerek szóval róla nem nyilatkozom)... babelnek meg végre tényleg kéne hozni egy csomó gólt elvégre ő az új henry:D
ja és én se hittem volna hogy mascherano ennyire fontos a középpályán de az! most hogy visszajött az olimpiáról gerrardnak nem kell annyi védekeznie jön a sok gól és nem fog kroos meg stb fanyalogni...

halareaal 2008.09.03. 17:38:33

kroos: a gonosz Realról és az ártatlan Robinhoról írt hszed annyira megindító volt, hogy a végén már majdnem elbőgtem magam. egyébként elég csak megnézni, hogy a futballéletben aki csak nyilatkozik az ügyről, mindenki Robinhot szidja, legalábbis amennyit én olvastam eddig.
Zidane-al amúgy mellé lőttél, neki volt búcsúmeccse. igaz, az hivatalosan egy bajnoki volt, de az egész róla szólt. mindenki folyamatosan pacsizott vele, a Bernabeu tele volt Zidaneos transzparensekkel és a közönség ünnepelt minden labdaérintésénél. emellett maga a meccs látványos, izgalmas volt (Villarreallal egy 3-3), ennél fogva sokkal élvezetesebb és megindítóbb, mint ez a kis hobbi passzolgatás az Allianz arénában. és amúgy nem 69ezren voltak, hanem 85 ezren és mindenki Zidanet ünnepelte. ezt csak azért mondom, mert a Real vezetőséget (azt a pár embert) lehet szidni, de a klubot úgy egészében semmiképp.

macca17 2008.09.03. 17:47:22

nos, ha már kiszolgáló kellett volna, akkor inkább arsavin... ennyiért őt is megkaphattuk volna.
és a középpályán sztem nagyon hiányzik egy kreatív játékos stevie g mellé, mert sajna lucas nem sok mindent mutatott.
de legyen úgy, ahogy mondjátok. én örülnék a legjobban.
mindenestre rafa most nyilatkozott, h a 4-3-3-ról átálltunk a 4-2-3-1-re a villa elleni meccs közben. ez lehet a jövőben is. (sajnos)

Janek 2008.09.03. 20:54:55

te is tudod, hogy arsavin megvétele mekkora kockázatot jelentett volna... Keane-nekmár nem kell szoknia a PL-t, a nyelvet, ráadásul nemzetközi tapasztalata is van. Jó lesz, majd meglátod, de nem úgy ahogy a Spursben volt, hisz teljesen mást várnak tőle. Egyébként is csak az egészen naiv drukkerek hiszik azt, hogy a mai csatárt a góljai minősitik, ez már nem Puskásék ideje... Példaként elég ha felhozom Rooney-t vagy Tevezt:)

d3vnull 2008.09.03. 22:58:36

...Vagy Shevchenko-t, ehe-ehe :):)

kroos 2008.09.04. 08:03:26

,,a klubot úgy egészében semmiképp."
persze sose hobás a madrid sose...se robinho esetében(CSAK AKKOR KELLESZ HA NEM JÖ CÉ) se reyes esetében,se cassano esetébe sebaptista esetében..és sorolhatnám.
,,a klubot úgy egészében semmiképp."
VICC!!!
azt a klubbot ami marketingra épülö stratégiájának hála tönkretesz embereket,árucikkként kezeli öket?
Minden ember csak egy szám(mint a börtönben) hogy mennyit hoz.
Semmi másból nem éltek csak abbol hogy 50 ével ezelötti BL gyözelmekre utoltok vissza hogy nektek 9 van és ti vaygtok a legjobbak.Csak azt nemfogjátok fel hogy az egy mennyilvel emelkedettemlégkör volt.Bernabeu emberként söt barátként kezelte puskásékat.Ez már egy más klubb és erre a klubbra nem irhatod hogy nem lehet szidni!
és ha ne láttad Kahn bucsumeccsét akkor maradj csendben(mert biztosan nem láttad), ha láttad akkor meg irigykedtél hogy a ti ikonjaitok ezt nem kapta meg.(Zidane:amiröl te beszélsz az nem bucsumeccs volt hanem bajnoki mert arra is lustákvagytok hogy szervezzetek egyet külön!!!!
Szánalmas vagy hogy kétségbeesésedben ráfogod Zidane utolsó bajnokijára hogy ,,biz neki is volt bucsumeccse......

kroos 2008.09.04. 08:06:00

De ha már itt járunk...Kahn utolso bajnokiján(NEM BUCSUMECCSÉN) is elbucsusztattuk.Oriási show volt az is.Ottmár ,,tábornok" Hitzfeld is elbögte magát meg Merk is...

kroos 2008.09.04. 08:19:28

És ha ne tudod értékelni azt a pillanatot amikor a time to say good bye-ra körbefutott akkor nálad másmilyen gondok vannak.

szferi 2008.09.04. 08:51:13

nah, ez utóbbi viszont már tényleg csak giccs.

gibson 2008.09.04. 11:17:46

kroos:

Zidane búcsúmeccséről még mozifilm is készült, valami híres francia rendezőt kért fel a Real, több tucat kamerával csak őt vették 90 percen keresztül, bemutatták Cannes-ban is, ha jól emlékszem...

www.youtube.com/watch?v=e1UwddoQii0

d3vnull 2008.09.04. 11:22:22

Az gyönyörű lehetett. Ahogy széles kispatakként folyik róla a veríték...

Amúgy nem bírom elhinni, hogy erről vitatkoztok mikor itt a nagyon hálás Man City téma. Innentől szépen el lehet felejteni minket, Abramovics papa ehhez képest iszonyat kispályás :)

Szerintetek mikorra tehető az edzőváltás? Én pár hónapot jósolok és jön valami sztáredző. Benítez-t nekik, a rohadt anyjukat, Benítez-t :)

mickeyknox 2008.09.04. 11:26:40

vagy rijkaardot... bár azt olvastam valahol, hogy ő lesz a west ham új edzője.

kroos 2008.09.04. 11:57:50

Magyarázkodjatok csak..majd amikor Raul-t vágjátok ki mint a taknyot (mint hierro-t,morientest)
akkor is kitaláltok valamit.....
még kovács zolinak is szerveztek bucsumeccset...

shinigami 2008.09.04. 12:17:24

torres keane temahoz: olyan mintha mas poszton jaccanank szal nem sokertelme van oket osszehasonlitani

real zidane vs kahn bayern: zizu nem huzott le tizeniksz evet a realban. ettol fuggetlenul volt akkora klasszis h megerdemelte volna... na majd raulnal meglatjuk

city meg ehehh vicc

halareaal 2008.09.04. 14:48:59

kroos, neked kisebbségi komplexusod van? szóval a Real x millió szurkolója, alkalmazottja, pártolója stb stb hülye köcsög szted, mert nem úgy búcsúztatják a játékosaikat ahogy azt te szeretnéd?

"Szánalmas vagy hogy kétségbeesésedben ráfogod Zidane utolsó bajnokijára hogy ,,biz neki is volt bucsumeccse...... "
te hülye vagy? olvasd át még egyszer mit írtam.

egyébként hiába ömlengsz itt undorítóan álszent, nevetséges módon, hiteltelen minden amit mondasz. még el is hinném, ha mondjuk a Bilbaonak szurkolnál, de amióta kiderült h Bayern drukker vagy, nem tudom komolyan venni az ilyen jellegű hszeidet. szted a Bayernt mi emeli ki a német csapatok közül? csak nem az, hogy tavaly fölvásárolták fél Európát? vagy az, hogy az ööszes tehetséges játékost aki a Bundesligában játszik elhappolja a riválisok ellen, akkor is ha nemis kell nekik? pl Frings. ez engem persze egyáltalán nem zavar, ahogy gondolom téged sem. sztem úgy egészében véve tese hiszed amit mondasz, ha meg igen az elég szomorú.

kroos 2008.09.04. 14:57:53

Téma lezárva krysal-ra gyúrok.

gibson 2008.09.04. 16:52:20

akkor dv3null, kérésedre, a City témához kapcsolódva:
érdekes lesz, hogyha ezek az arabok tényleg komolyan gondolják, hogy ennyi pénzt beleölnek a klubba, és sikeresek lesznek, mi lesz a Premier League, meg úgy általában véve a klubfoci jövője. 100-200 millió eurókról beszélnek, játékosonként, annyiért C-t is meg Kakát is elengednék gondolkodás nélkül.

Persze, a rengeteg sztártól még nem lesz feltétlenül jó egy csapat, ezt tudjuk, ráadásul az emberek többségének már a Chelsea-től meg Abramovicstól is hányingere van, ezek meg százszor gazdagabbak, ráadásul arabok (állítólag a City-drukkerek arab fejkendőkbe öltözve rohamozták meg a stadiont amikor meghallották a hírt). A nyilatkozataik alapján egyértelműen cirkuszt akarnak csinálni, a legnagyobb, leghíresebb, leglátványosabb focit játszó klubot, a pénzük megvan hozzá, meg presztízskérdés is nyilván...

Ugyanakkor meg egyelőre nehéz elképzelni, hogy a City a közeljövőben megelőzze akár csak a városi rivális ManU-t, akár népszerűségben, akár sikerekben (a múltbéli sikereket is elnézve pedig valószínűleg soha nem fogja). Meg attól, hogy a pénzéhes (vagy befolyásolható/nagyképű, ahogy tetszik) Robinho odaigazolt, még nem biztos, hogy mondjuk Kaká otthagyná a San Sirót és Milánót egy angliai iparváros második számú csapatának kedvéért, fizetés ide vagy oda. Ráadásul az arabok gondolom passzióból fogják adni-venni a játékosokat, edzőket, olyan szinten, hogy ahhoz képest a perezi Real Madrid-éra átgondolt és jól megtervezett időszaknak fog tűnni...

kroos 2008.09.04. 16:52:46

# „C. Ronaldo azt mondta, a világ legnagyobb klubjában akar játszani, így majd januárban megnézzük, komolyan beszélt-e” – Dr. Szulejman al-Fahim, Manchester City:DDDDD

gibson 2008.09.04. 17:17:19

Mindenesetre, ha az UEFA nem szeretné, hogy az európai élvonalbei klubfutball mindenféle jöttment arab olajsejkek meg orosz oligarchák játszóterévé váljon, mihamarább be kéne vezetniük azt a bizonyos 6+5-ös szabályt.

Meg nem ártana valami limit az átigazolási összegekre, meg a fizetésekre. Robinho egy csapásra a világ legjobban fizetett futballistája lett, egy vicc.

poolfanati 2008.09.04. 17:17:26

szerintem 2 évig nem kell komolyan számolni a cityvel a top4ben... a chelseanél sem indult el vmi gyorsan ez a folyamat, náluk az elején "csak" ilyenek jöttek: geremi, veron, crespo ja és persze kenyon aki egy hét múlva költözik szerintem manchesterbe:D és ezek az arabok hülyék!!! egy játékos se ér meg 160 millát! ja és a mu elvileg 100ért már elengedi szóval nem kell menőzni:D ha ennyi pénzük van mért nem segítenek az árva afrikai gyerekeken, mert brangelináék nem tudják az összeset örökbe fogadni:D
na akkor ugye ezekért a játékosokért jelentkeztek be: c. ronaldo, torres, fabregas, villa és henry...
ha mindegyikükért a valós áruk sokszorosát adják akkor ez lesz olyan 400 milla... de még ha nem is akkor 200... ráadásul már az első évbe, szóval ez a büdös életbe nem fog megtérülni.

poolfanati 2008.09.04. 17:21:38

gibson: az EU-ban mindenki ott vállal munkát ahol akar ha a FIFA/UEFA bevezeti akkor törvénysértés!
dv3null: beniteznek tudtommal van állása... még:D
szerinem a murinnyó rögtön húz vissza angliába, a citybe, most ott van a legtöbb pénz és lehet új csapatot csinálni:D

poolfanati 2008.09.04. 17:41:21

jaj alig várom már torres nyilatkozatát amiben kiröhögi az arabokat és mondja hogy húzzanak a fenébe és hagyják békén:D

gibson 2008.09.04. 18:01:29

poolfanati, elvileg így van, de az UEFA ki tudja játszani valahogy a dolgot, ha nagyon akarja, elvileg 2011-re tervezik is bevezetni. Én csak azt mondom, nem ártana kicsit korábban, mondjuk már jövőre :)

halareaal 2008.09.04. 19:14:35

"chelseanél sem indult el vmi gyorsan ez a folyamat, náluk az elején "csak" ilyenek jöttek: geremi, veron, crespo"

lehet h én emlékszem rosszul, de ők az első Abramovicsos idényben 4ben voltak a BLben és 2.ak lettek a PLben (egy olyan Arsenal mögött, akiket most sem verne meg sem a MU sem ők). vagy az Abra 2. szezonja volt?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.04. 19:47:41

"szóval ez a büdös életbe nem fog megtérülni." - attól tartok ez presztízs beruházás, tehát Szulejman al-Fahim magasról tesz rá mikor fog ez megtérülni neki.

crouchy 2008.09.04. 20:25:05

nah mostmár nem hányok annyira, hogy le tudjam írni hogy mennyire hányok ettől az egésztől. Mi lesz a fociból? A Poolnál is nehezen tűrtem már, bár utólag kiderült hogy ezeknek a jenkiknek még pénzük sincs nagyon. és ha minket is eladnának az araboknak... Nembaj az nyugtasson mindenkit h kb 100 év múlva elfogy az olaj, és akkor ezek csorók lesznek és eladják a francba az összes klubbot (mert sztem majdnem mindet megveszik) Szóval kitartás, és részvétem a Man City drukkereknek. Kereshetnek egy új csapatot. (Mondjuk a Man.City-t).

macca17 2008.09.04. 22:36:06

sportgeza.hu/futball/2008/09/03/a_man._city_50-szer_gazdagabb_lett_a_chelsea-nel/
"A Pool-rajongók bizakodhatnak, az ADUG épp a DIC orra elől halászta el a Cityt, így most nekik kell egyenlíteniük."
írta joó gabi kolléga, de én nem lennék boldog. pudlinak lenni nem pusztán annyi, h címeket nyerünk - mindegy milyen áron.

halareaal 2008.09.04. 22:52:43

"pudlinak lenni nem pusztán annyi, h címeket nyerünk - mindegy milyen áron."

miért, te pl milyen árat fizetsz azért, hogy egy gazdag cég fellendíti a csapatodat és még nagyobb sikereket tesz elérhetővé? vagy nem örültél pl Torres érkezésének?

habitang · www.nst.blog.hu 2008.09.04. 23:20:25

macca,

úgy látom, mond valamit a Liverpool way ;) , de az az igazság, hogy a Liverpool szurklolóknak nem kis szerepe volt abban, hogy a megfelelő hátteret biztosítani már nem tudó Moores eladta a klubot. Akkor mindeki a befektetőre várt, mint a messiásra, jöttek az amcsik, most pedig azért imádkoznak, hogy a DIC vegye meg a klubot, az a DIC, amelyet Moores elutasított a jenkik kedvéért.

Tehát most az a fura helyzet állt elő, hogy a pudlik azért is iriménkodhatnak, hogy a klubért élő-haló és arra tengernyi lóvét áldozó Mooresnek még egy döntése hibásnak bizonyuljon. Szívás...

kroos 2008.09.05. 07:56:43

,,mihamarább be kéne vezetniük azt a bizonyos 6+5-ös szabályt. "
teljesen jogos.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.05. 09:30:12

kroos az jó lenne a Bayernek, melynek nem gond lerabolni a német válogatottat ;-).

megmondó 2008.09.05. 10:13:21

nem tudom mirefel megy ez a picsogás, most ez a trend. ezeknek az egyetlen ocsmány hozadéka, hogy tényleg csak azok a klubbok szopják meg, amiket nem vesz meg egy szőnyegárus sem. pedig lehet ezt ízlésesen csinálni, elég cska ránézni a zenit - gazprom bulira, ott még mindig építenek saját nevelésre, hazai játékosokra.

shinigami 2008.09.05. 11:01:08

azert most a zenit is igazol kulfoldi jatekosokat (igaz h fokent tehetseges fiatalokat) meg mondjuk azert oroszorszag finoman szolva is nem kicsi a nagy szamok torvenye alapjan sokkal tobb tehetseges jatekosnak kell ott lennie mint pl angliaban

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.05. 12:14:30

Arról már nem is beszélve , hogy kőgazdag tulaj is orosz, ahogy a klubcsapatok támogatása mellett, fut egy komolyan dotált program a válogatott előrelépéséért is, melynek eredményét már az EB-n is láthattuk. Tehát az ottani tulajoknak érdekük elő bányászni az orosz tehetségeket, míg Dr. Suleyman, Galzer és Abramovics baszik az angol utánpótlásra.

d3vnull 2008.09.05. 13:26:49

A 6+5-ös rendszerbe pedig a legjobb angol játékosokat vásárolják meg kinemszarjale mennyiért. Tehát szerintem sokat nem segítene ezen a dolgon.
Furcsa lehet, hogy Chelsea drukker létemre itt picsogok ezen a Man City dolgon, de azért azt mindenki érzi gondolom, hogy a kettő baromira nem ugyanaz a kategória.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.05. 13:36:04

d3vnull, de a tempó ugyanaz, csak még több lóvéval. Aztán az is lehet, hogy az Abu Dzabi tag is megtalálja a maga Mourinhoját, aki értelmesen költi el a tengernyi lóvét.

d3vnull 2008.09.05. 15:03:56

"a még több lóvé"-ra értettem, hogy nem egy kategória. De azért nagyon aranyos, hogy a szokásos heti "Chelsea make Kaká 100mEUR mega-bid" és hasonló cikkek (amikre jobbérzésű ember rá sem néz, annyira alaptalan bulvár) azonnal átváltottak Man.City-re :)

Mennyire utálom az újságokat baze, valaki bent kitalál valamit és hír van belőle. Noha semmi köze a valósághoz, teljesen légbőlkapott. Mint az olyanok, hogy céronáldó kisebbik testvérének barátjának nagymamájának lekvárja azt nyílatkozta, hogy céronáldó holnap biztosan a realba megy. Pfuj. cé is :)

macca17 2008.09.05. 15:33:16

a futball - nekem - még mindig nem arról szól, h ha pénzem van, akkor összevásárolom a legjobbakat (edzőstől meg játékosostól, incl. orvosok meg a többi), hanem az utánpótlásnevelésről, szurkolói azonosulásról, hagyományokról. arról, h jöhet egy kiscsapat (steaua mondjuk) és megnyerheti a beket. nagyságrendekkel kisebb pénzből, mint a sztárklubok.
nem nyavajogni akartam, és persze örültem torresnek. de azért más a helyzet, ha akárkire teszel ajánlatot, minegy mennyibe kerül, nem számít. és más, ha egy igazolás után már csak kisebb kaliberekre futja, el kell adnod jó játékosaidat, h ne boruljon a költségvetés, stb.
ha ez így folytatódik, sok értelme nem lesz a nemzeti bajnokságoknak: jöhet a már régóta pedzegetett nemzetközi szuperbajnokság, a gazdagok ligája. ami kereskedelmi okoból, a tv-k számára, a klubok számára biztos jó. és a szurkolók is biztosan szívesen nézik majd. hogy a futball mint sportág számára jó-e, azt kétlem. az, h a nemzeti bajnokságoknak, sőt a válogatottaknak nem jó, az biztos.
a futball valaha egy plebejus sport volt, most már egyre kevésbé az.
halareal, értem, a realnak tök mások a hagyományai. már az ötvenes években is mindenkit megvettek (nem rosszallásként mondom, csak tényként). a pool úgy ért el nagy sikereket, h max a Gbr-ből meg az északi országokból vett játékosokat. ez azért elég más tradíció.
habitang, igaz, szívtam a fogamat, amikor ez a két vevőjelölt versengett. melyik ujjamat harapjam?

andree 2008.09.05. 15:33:23

Szerintem attól, hogy vagonokban hordják a sztárokat egy csapathoz, attól az nem lesz sikeres egycsapásra. Az Interben is remek játékosok egész hadosztálya játszott sokáig minden eredmény nélkül. Akkor kezdtek sikeresek lenni, mikor valamiféle logikus csapatépítés kezdődött. A Chelesea akkor került kisebb gödörbe, mikor a tulajdonos kezdett el igazolgatni. Annyi pénzt meg jelenleg nem lehet kitermelni a fociból, amennyit ezek bele akarnak ölni a játékosokba. Csak annyiból veszélyesek, hogy olyan plusz pénzt visznek bele a rendszerbe, amely hátrányos helyzetbe hozza az (eltúlzott, idióta) üzletekből kimaradó csapatokat. Ha meg nem jönnek az eredmények, mert kiderül nem lehet 15 sztárt egyszere caspatként használni, kiszálnak a bizniszből, és egy patinás angol klub eltűnik.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.05. 15:45:22

"A 6+5-ös rendszerbe pedig a legjobb angol játékosokat vásárolják meg kinemszarjale mennyiért. Tehát szerintem sokat nem segítene ezen a dolgon." -ebben egyetértek. Ami segítene az az amerikai nagy profi bajnokságokból ismert fizetési sapka lenne, ebben egy bizonyos összegnél nem költhetnek többet a játékosok fizetésére. Csak az a baj, hogy az európai foci klubok fölött nincs olyan szervezet, mint például az NBA, amelyik ezt betudná tartatni. Egyes országok bevezethetnék, de akkor versenyhátrányba kerülnének, így ez a megoldás is csak egy nagy európai profi bajnokságban lenne elképzelhető.

poolfanati 2008.09.05. 15:55:01

ááá én nem akarom hogy a poolt megvegyék az arabok és chelsea legyünk. bocsánat mostmár elavult a kifejezés:D *mancity:D
habár nálunk szerintem máshogy menne a dolog, rafa nem hiszem hogy engedné a tulajt összevissza igazolgatni, ha meg ki akarnák rúgni akkor mi van?:D volt már ilyen vele. a KOP bevédi:D
kiváncsi vagyok mikor tűnnek fel a mancity drukkerek akik eddig nem léteztek magyarországon...
andree:"Annyi pénzt meg jelenleg nem lehet kitermelni a fociból, amennyit ezek bele akarnak ölni a játékosokba."
hogy ne lehetne már! a realnak évente 300 millió eurót hoz a szponzor, a mezeladás, és a tv-s közvetítésekért járó pénz! továbbá a mu és a juve is kizárólag a saját profitjukból igazol!
hogy így lesz ez a mancitynél? NEM. és más példát nem is tudok mondani akik 70 millát költenek egy játékosra és nem a tulaj vizeti hanem megdolgoztak érte.
halareal: én is örültem torres érkezésének, de ne említsük szerintem őt és robinnyót egy lapon:D torres kevesebbért jött és még a fizetéséből is áldozott. Ő NYERNI AKAR! és ő már vérbeli scouser!
www.youtube.com/watch?v=DUjRQfJ3f74

poolfanati 2008.09.05. 15:57:12

hogy mi mentheti meg akkor az angol tehetségeket? hogy angol topcsapatokba játszanak és ne az arabok meg ruszkik vásároljanak világsztárokat külföldről?
vannak gazdag angolok is! a királynő úgyis arsenal drukker akkor őket ő veszi meg:D a harry potter írónője meg a poolt:D

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.05. 16:19:08

Pedig az is előfordulhat, hogy Fernando a fejét fogja majd, mert otthagyta az Atletit, amelyik szerintem nem rosszabb csapat a mostani Poolnál.

poolfanati 2008.09.05. 16:31:15

a torresért kapott pénzből azért mennyi játékos vettek már!!! ha marad akkor nem kapják a pénzt erősítésre ergo nincsenek BL-be...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.05. 16:38:38

"az Atletit, amelyik szerintem nem rosszabb csapat a mostani Poolnál."

Óriási meccsek lesznek ezek a BL-csoportkörben!

Már most csorog a nyálam.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.05. 17:12:40

Tényleg, hiszen egy csoportban vannak, hamarabb kiderül, hogy El Nino mostani vagy volt csapata a jobb.

poolfanati 2008.09.05. 18:45:23

igaz-igaz erre találták ki a BL-t:) szerencsére az egyik pool-atletico meccs szerdán lesz, reménykedhetünk hogy azt adja majd az m1.

halareaal 2008.09.05. 20:35:32

macca17:

rendben van, értem mit akarsz mondani, sőt, lehet h alapvetően ez a szurkolói mentalitás a helyes, csak innen Magyarországról kicsit álszentnek tűnik nekem. egyébként csak azért nem értem, h milért lenne olyan rossz ez a Poolnak, mert saját nevelések most sem igen vannak a klubban, a nagyon tehetséges játékosoknak pedig ugyanúgy megmaradna az esélyük a csapatba kerülésre. az, h kevés angol van a csapatban, engem csak akkor zavarna a helyedben, ha angol lennék. (bár teszem hozzá a Poolban most is igen kevés az angol, ugyh nemtom h ez miért lehet érv az arab befektetők ellen).
egyébként megértem a mentalitásodat (énis messze Rault és Casillast szerettem/szeretem legjobban az utóbbi 10 év Realjából), csak én nem hiszem h a Liverpool attól kurvulna el, ha most gazdagabb tulajra vált. a különbség kb annyi lenne, h Dossenák helyett Zambrották, Vorninok helyett pedig Sevcsenkok jönnének. most őszintén, ezt te bánnád? a futball meg alapvetően a győzelemről szól, ezért tüntettek új tulajért még az ős-liverpoolosok is (ha jól értettem habitangot).

halareaal 2008.09.05. 20:39:00

"A 6+5-ös rendszerbe pedig a legjobb angol játékosokat vásárolják meg kinemszarjale mennyiért. Tehát szerintem sokat nem segítene ezen a dolgon."

ezzel énis egyetértek. ha meg bevezetnék a szabályt, méhga az Fulham, Everton meg a többi klub el is kerülné a City sorsát, az meg azt eredményezné, hogy a topcsapatok és a többi angol csapat közt a szakadék csak még tovább mélyülne.

macca17 2008.09.06. 10:18:33

halareaal,
nem akartam megmondani, h mi a helyes szurkolói hozzáállás. ahány szurkoló, annyiféle, nyilván. minden klubnak vannak hagyományai, amiktől az a klub, ami. ezeknek a megőrzése (folyamatosan megújulva persze:) jelenti a szurkolók számára is az azonosulást.
a pool esetén ezek között ott van a heysel dráma, hillsborough, shankley, paisley, a bek-győzelmek, a ynwa meg a többi. a szurkolók által teremtett hangulat - ami, ha mondjuk egyre pénzesebb a klub, akkor egyre pénzesebb közönséget vonz, ami nem annyira teremt hangulatot. van rá példa angliában is. (tavaly dortmundban voltam dortmund-schalke rangadó, itt vesztette el a bajnoki címet a schalke, 80 ezer ember, aminek a fele kispénzű szurker /nekik sokkal kevesebbe kerül a jegy/ - óriási hangulatot csináltak. szóval meg lehet találni a megfelelő arányokat. mellesleg a dortmundnak is indulója a ynwa:)
én pl. már nem tudok sehogy sem azonosulni a fradival: sem a szurkolóival, sem a vezetőivel, sem a játékosaival. nincs kihez, nihez kötődjek. pedig játszottam is ott, edzettem az üllői úton, gyerekkorom bálványa volt, nyilasistul, zsiborásostól. (túl azon persze, h magyar foci nincs már vagy egy évtizede biztosan).
gerrard és carragher saját nevelés, ahogy fowler, owen, vagy macca is az volt.
abban persze igazad van, h ha már külföldit hoznak, akkor legalább minőségi legyen.
értem persze, h ma nem lehet másként eredményeket elérni. és valameddig el is fogadom, de ottlikkal szólva "a vereség nem baj, fontos dolog. Ám győzni is kell néha." ő ezt az atlétikáról (az életről) írta, de a foci sem hiszem, h kivétel lenne. ezért írtam korábban: nem kell győzni mindenáron. ezért volt szép a 2005-ös bl-győzelem. az esélytelenek győzelme.

d3vnull 2008.09.06. 11:16:24

""az Atletit, amelyik szerintem nem rosszabb csapat a mostani Poolnál."Óriási meccsek lesznek ezek a BL-csoportkörben!
Már most csorog a nyálam. "
Nekem meg izzad a kezem, vajon a sopcast és TVU jól nyomja-e ugyanis természetesen ezt is átrakták egy nehezen fogható tv adóra...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.06. 19:48:34

A viasat elmegy az anyjába egyébként. Ez a Tv6-os közvetítés óriási kibaszás.

BruceWayne 2008.09.06. 20:45:19

az a kibaszás hogy nem teszik be az alapcsomagba a szolgáltatók, más sok szart meg igen

d3vnull 2008.09.06. 22:35:42

Kiváncsi vagyok mikor basszák el az EB-t és VB-t is. A PL-t és a BL-t már nem nézhetem tv-ben, ha a tökömre lámpást akasztok sem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.07. 12:49:23

@popp:

TV Espana van, de TV6 nincs? Nekem fordítva.

poolfanati 2008.09.07. 16:02:12

a city már gerrardot is akarja... vicces emberek vannak ott manchesterben:D

d3vnull 2008.09.07. 20:18:31

Csoda, hogy nem akarják mondjuk Scholes-t, Terry-t és hasonlókat még...

kroos 2008.09.08. 08:04:36

ki mondta hogy nem akarnak..?

poolfanati 2008.09.08. 16:00:17

hát akarni a wc-n kell:D de ha gerrardnál, scholesnál vagy terrynél próbálékoznak... csak viccnek lehet venni:D

poolfanati 2008.09.08. 16:09:18

na "kurva jó"... gerrard és torres se játszhat a mu ellen. a másik oldalon cé nem játszik...
debütálhat viszont riera és degen:D keanenek most kell elkezdenie a gólgyártást ez a legjobb alkalom. és a drukkerek rögtön a szívükbe zárnák ha pont a mu ellen rúgna első gólját. nagy játék kell xabitól és maschától mert kikapunk:(

macca17 2008.09.08. 18:26:28

bassza meg...
a mu ellen fénykorunkban sem ment igazán...

poolfanati 2008.09.08. 18:39:44

hát jah inkább egy hatos az arsenáltól csak ne nyerjen a mu:D

d3vnull 2008.09.08. 18:48:59

Egyetértünk. Én bárhogy is, de jól járok :) Viszont én is inkább azt szeretném, ha a mu kikapna.

drosiii 2008.09.08. 22:28:07

nem tudom mi a bajotok a MUval.. Legutóbb is milyen jó meccset játszottak ;>

poolfanati 2008.09.09. 11:56:03

hát ja hála a zenitnek:D

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.09. 13:02:20

Szerdán viszont horvát-angol, nem tudjátok, hol közvetítik? Mindenesetre a West Ham gyorsan ajánlatott tett Bilicsnek.

ZenZo 2008.09.09. 15:21:15

Azért elég durva sérüléshullám van a PL-ben a nagycsapatoknál: csak hogy a Chelsea is csatlakozzon az előzőekhez, a következők sérültek: Mikel, Ballack, Drogba; a múltkor már nagyon jegelték Joeyt is, és most pénteken Essien :( is kidőlt több hónapra.... b*sszameg

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.09.11. 14:49:18

a nyertes várják a ruhatárnál!!!!
vagyis, aki küldött helyes megfejtést az nézze meg a postafiókját,
különösen, ha a Pool csk-jának a becézését használja nick-ként :)
üdv
pöte

poolfanati 2008.09.11. 15:30:51

pote: haverom küldte a 3. helyes megfejtést és én mondtam neki a választ és hogy küldjön, mert akkor én leszek a 3. csak hamar küldtem:D majd szólok neki hogy küldje a mailt.

poolfanati 2008.09.11. 16:11:43

tippek elküldve csekkold a fiókod
süti beállítások módosítása