Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Sárkányölés, Dobó István és kötőtű a homlokban

2008.02.20. 10:34 _benito

Nyolc csapatból csak egy szomorú – az viszont nagyon! Van itt ugyebár egy Roma, mely megfordított egy ikszes meccset és szűk előnnyel utazhat Madridba, ellenfele pedig (egyetlen vendégcsapatként) belőtte azt az idegenbeli gólt, amire építve tulajdonképpen a továbbjutás esélyese maradt. Aztán ott a Schalke, mely némileg megkeserítette a BL-címét pont a gelsenkircheni arénában begyűjtő Porto életét, hiszen a pornósztár-kinézetű Kurányi góljával szűk vereséggel küldte haza ellenfelét, de a nagy kérdések itt is a visszavágón dőlnek el. A Chelsea járt a legjobban a vendégek közül, mert bár gólt nekik sem sikerült szerezniük, legalább nem is kaptak, otthon pedig várhatóan durva elbánásban részesítik a görögöket. És akkor megérkeztünk a legszomorúbb (és értelemszerűen a legboldogabb) csapatot prezentáló párharchoz: a Liverpool megmutatta, hogy nem tud olyan fos lenni, hogy egy BL meccsen ne kelljen számolni vele, az Inter pedig azt, hogy nem tud olyan jó lenni, hogy ne lenne képes egyetlen meccsen lenullázni az egész szezonját.

Robben, aki egyébként úgy néz ki, mint akit utoljára választanak a grundon, úgy határozott, egy félidő alatt eldönti a meccset. Előbb gólpasszt adott Gutinak Raulnak (ami azért lehetett gólpassz, mert Panucci úgy beparázott az ötödik üvegen érkező hollandus láttán, hogy egyből be is ragadt), majd a másik oldalról újra a madridi őstojást szolgálta ki tökéletes passzal, ám ebből nem lett gól. Az addig sem veszélytelen Roma pedig pár perccel később egy szerencsésnek talán, de érdemtelennek semmiképpen nem mondható góllal ki is egyenlített, így a meccsnull okán megnyugodott csapatok is visszakapcsoltak kicsit. De Rossi olyan volt a római középpályán, mint egy Bornemissza Gergellyel súlyosbított Dobó István, mindig a legjobb helyen tűnt fel (ez általában a kétségbeesett Panucci oldala volt) és mutatott be csodálatos szereléseket. Elöl Tottinak ahhoz is Heinze engedélyét kellett kérnie, hogy megigazíthassa az öcsiket a tasiban, Giuly a bíztató kezdés ellenére gyorsan beleszürkült a mezőnybe, Mancini pedig így olyan egyedül maradt, hogy már nem is amiatt sajnáltuk, hogy a világ egyik legjobb védőjével kénytelen farkasszemet nézni (farkas-szem, érti?!). A Realt ellenben nem nagyon értettük…
Mert az világos volt, hogy Ramos nem rohangálhat agyatlanul előre a támadásokkal, amikor Mancini őrzése kulcsfontosságú feladat volt a madridi pontszerzést illetően, így viszont a talán kissé túlbiztosított középpálya miatt Cassettire szinte nem is jutott ember a blancók jobbszárnyán. Gago végigjátszotta úgy a meccset, hogy ez a tény nem szúrt neki szemet, két, egyenként 8 méterrel fölészálló lövésén kívül fogalmunk sincs, mit várt tőle Schuster, bár ugyanez elmondható a másik oldalon Perrottáról is. Van Nistelrooy közepesnél eggyel szarabb játékkal örvendeztette meg a kilátogató hetvenezer nézőt, Raulról pedig szintén csak annyi pozitívum emelhető ki, hogy egy egységgel közelebb került Pippo Mio csúcsához.
És akkor Heinze váratlanul rosszul számolt ki egy ívelést, Totti pedig átvette és férfiembertől látható legszebb mozdulattal úgy tette Mancini elé a labdát, ahogy rajta kívül nem sokan tudják. A Roma azonnal visszaállt, Spalletti gyorsan frissített egyet a középpályán, majd hátradőlt és végigizgulta, ahogy a Real az utolsó negyedórára a kapujához szegezi csapatát, de az eredmény már nem változott. Regisztráljuk, hogy a Real veresége ellenére továbbra is a továbbjutás esélyese, de ha mondjuk a visszavágón gyorsan betalálnak a farkasok, csúnya világ lesz! (Roma-Real Madrid 2-1)

Ha még Grant mester (nem tábornok) is azt mondja a meccs után, hogy kifejezetten gyengén játszottak, akkor ne legyenek kétségeink, igazából itt is két elégedett csapat dőlhetett hátra abban a tudatban, hogy semmi nem dőlt el. Az Olimpiakosz bátrabban és gólveszélyesebben játszott ugyan, de ziccert nekik sem sikerült kialakítaniuk, de valamiért ezen már meg sem vagyunk lepve. A Special One távozásával ugyanis, akárhogy is fáj bevallanunk, a szemünkben a Chelsea visszatért oda, ahova a kombájnnal borotválkozó portugál érkezése előtt tartozott. A játékosok hiába ugyanazok (a JCole, Malouda – Drogba trojka nem pitiáner), valahogy már nem várjuk tőlük azt, hogy minden meccset megnyernek valahogy. Most Malouda került kétszer lövőhelyzetbe, a másik oldalon pedig egy kapáslövés és egy fejes kerülte el kevéssel Cech kapuját, de ordító ziccert nem láthattunk egyik csapattól sem. Azért persze azt nem mondjuk, hogy a görögöket nem ejti ki a Chelsea, hiszen bármilyen különbségű győzelem elég nekik otthon, de nagyon kell vigyázniuk, mert egyszer már volt olyan, hogy mindenkinek elég lett volna bármilyen különbséggel megvernie a görögöket, aztán mi lett a vége. (Olimpiakosz-Chelsea 0-0)

A Porto lehet, hogy sokkal jobb csapat, mint amilyennek gondoljuk, csak nekik is az a bajuk, mint az Internek: nagyon nehézkesen pörögnek fel egy élet-halál derbire úgy, hogy közben szürke hétköznapjaikon hazájuk bajnokságának résztvevőit hülyére verik. Nem kérdés, a Schalke az összefoglaló alapján megérdemelten verte meg némileg esélyesebbnek vélt ellenfelét, ráadásul, ahogy Slomka fogalmazott, az 1-0 álom-eredmény számukra, hiszen nem kaptak gólt és ha betalálnak idegenben, azzal igencsak felforrósítják a gázlángot a sütőben, amiben a Porto pitéjének most kicsit így is szenesnek látjuk a szélét. A támadásai nagy részét a jobbszárnyon vezető hazaiak Rafinha és Rakitic lövéseivel folyamatosan tűz alatt tartották Helton kapuját (akit egyébként bátorkodunk tetemre hívni a Schalke góljában vállalt szerepe okán), a Porto pedig elsősorban gyors megindulások után alakított ki helyzetet, belőni azonban egyet sem sikerült nekik, még akkor sem, amikor a meccs egyetlen formásnak mondható Lucho-Quaresma kombinációja után utóbbi tökéletesen tette be a labdát Lisandrónak. Ez azonban nem az a meccs volt, amikor a Porto gólt szerezhetett, a Schalke teljesen megérdemelten győzött és várhatja reménykedve, hogy a Dragao vajon fel tudja-e fújni az arcát a visszavágóra. (Schalke–Porto 1-0)

Mit nyerhet idén a Liverpool? És mit veszíthet idén az Inter? Ugyanazt. A vörösök az elmúlt évek szokásainak megfelelően villámsebesen kiszálltak a hazai pontvadászatból, az Inter pedig ellenkező előjellel folytatta, amit az utóbbi időben láthattunk tőlük, így nem akadt szinte senki, aki a vörösök sikerét várta volna. Mancini sem. De hogy biztosra menjen, fogta magát és telerámolta védővel a középpályáját (hogy miért pont most cserélt helyet egymással Chivu és Maxwell…?!), ami viszont egyáltalán nem akadályozta meg a vörösöket abban, hogy előbb tökéletesen uralmuk alá hajtsák a meccset, majd az ellenfél elképesztő impotenciáját látva már önbizalomtól duzzadva egyszerűen felzabálják az Intert. Látták ezt a milánóiak is, így nem maradt más, mint megszokott fegyverükhöz nyúlva emberhátrányba vonultak, hiszen többször bebizonyosodott, hogy így még veszélyesebbek is tudnak lenni, mint teljes létszámban (Materazzi második sárgája a szabálykönyv szerint valóban jogos, de hogy pirosat nem ért, azt talán még a Kop sem vitatná - thx to mook!). De ez most nem az a nap volt, Masceranóból ugyanis például hirtelen három nőtt ki a pálya különböző részein, így az Inter nyikkanni sem tudott, bár egy Gerrard centerezést és egy Julio César védést kivéve a Pool sem volt különösebben hatékony a betömörülő olasz védelem ellen. A második félidő elején aztán Cruzt Vieira váltotta, mert az egyre bátrabban felcsattogó vörös-védők igen komoly zavart keltettek Cesar kapuja előtt, de mi még ekkor sem hittük, hogy az Inter képes lesz helyzet és játék nélkül letudni szezonjának eddigi legfontosabb meccsét. A csere után nem sokkal pont Hyppia dobta támadásba Torrest, a szélvészgyors spanyol lövésének hárításához pedig már bravúrra volt szüksége Cesarnak, majd Vieira teljesen egyértelmű kezezését nézték el a rigók. Elmaradt a büntető, Benitez pedig szokásától eltérően idejében észrevette, hogy hiába a mezőnyfölény és az Inter padlóba döngölése, még lesz egy visszavágó is, ahova illene legalább minimális előnnyel érkezni, és beküldte Tunyacsápot előre, Pennantet pedig középre. Utóbbi még tíz perce sem volt a pályán, amikor Kuyt az ő labdájából megszerezte a vezetést, majd négy perccel később ugyancsak Pennant gurított Gerrardhoz, aki amolyan minden mindegy alapon tolt egyet a labdán, majd a lábak és a vetődő Julio Cesar keze közötti labdányi részen hajszálpontosan kilőtte a hosszút, durván beleállítva a kötőtűt az Inter homlokába. (Liverpool-Inter 2-0)
Sokat fogunk még beszélni erről a meccsről, egyelőre annyit, hogy nagyon érdekelne minket nyájas olvasóink Mancini szerepéről alkotott véleménye, azon kívül mondják meg nekünk, vajon egyetértenek-e a focikocsma azon Inter-szurkolójával, aki Habitang kolléga arcába fröcsögte, hogy Ötöt kaptok kint, köcsögök!

141 komment

Címkék: videó összefoglaló bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr78346769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d3vnull 2008.02.20. 12:39:14

Az előző postomhoz fűzném hozzá, mielőtt az interesek nekem jönnek, hogy mátrix szerintem is jogtalanul lett lezavarva, de ha bármiért törleszteni akartak neki akkor simán meg tudom érteni.

nasteey 2008.02.20. 12:39:24

Azért aki sok pénzt akar tenni, hogy a Real otthon továbbmegy, az nézzen rá a bevethető védők listájára. Salgado biztos megtesz mindent, hogy őrízze Mancinit. Esélyes...:)) Magabiztos védekezéssel, gyors kontrákkal simán meglephetik a Realt. Főleg ha azok olyan impotensek lesznek, mint tegnap. Hiába lőnek 15x, ha abból 3 talál kaput (mellesleg a Ruud kapufán ott volt Doni is). Robinhoval meg az is megeshet, hogy nem lesz csúcsformában sérülés után.

szferi 2008.02.20. 12:41:10

"a szememben mindig is többet jelent egy bajnoki cím, mint egy BL siker"

Nézőpont kérdése. Angliában lehet hogy így van, de portugáliában vagy franciaországban nem. Nálunk meg végképp nem :)

rexford 2008.02.20. 12:41:55

Hát igen, Zidane így köcsög meg úgy köcsög, de Mátrixra is ráragadt a bélyeg, úgy tűnik.

díszbohóc 2008.02.20. 12:43:38

rooney82
Válaszom egyértelmü nem. Ès szferivel is egyetértek.
Leginkább egy magyar csapatnak örülnék, meg a magyar válogatott nemzetközi szereplésének, lehetöleg még halálom elött.
(mondjuk a nyugdíjaskoromban a soros vb döntön Magyarország berúgja az utolsó mindent eldöntö 11-est, amikor is én a szívemhez kapok a nézötéren, ahol is egy 20 éves forma lány térdel a lábamnál.... ès cseréli a vizeletesedényem... :)

krysal 2008.02.20. 12:43:55

barnetta, ne érts félre, én az Inter-t egész egyszerűen nem tartom olyan erősnek, hogy IGAZÁN versenyképes legyen EU szinten. Teljesen megérdemelten vezetik a Serie A-t, de ez is csak a bajnokságuk szintjét mutatja... (nem megbántásból: a Juve, ami a másodosztályból érkezett, és sok meghatározó játékosát elvesztette, simán a dobogón csücsül -aminek örülök-, és még a második hely is reális. Pedig abban egyetérthetünk, az "eleje és a vége" kivételével nagyon nincs rendben az a csapat...)

Másrészről én épp ezért szeretem a BL porondot. Minden nemzet (pláne az angol-olasz-spanyol triumvirátus) más futballkultúrát képvisel, és ezek mérik össze az erejüket - így jöhet ki az, hogy a tavalyi nagyon erős MU (akinek még szorítottam is a milan ellen) nagyon csúnyán kizúgott a nyögvenyelős Milan ellen. Megérdemelten! A más kultúrák csatája sokszor hoz furcsa eredményt (Pl. mikor angliában is nagyon ment az Arsenalnak, mégsem tudtak bejutni éveken keresztül a legjobb 8-ba), hisz nem a megszokott közegükkel veszik fel a harcot.

Így lehet lemérni az egymás elleni mérleget. És ettől olyan átkozottul izgalmas...

drdugo 2008.02.20. 12:52:08

A Roma is simán továbbjuthat, csak nem kéne megint összeszarniuk magukat. Ha jól emlékszem egyszer már tudtak BL meccsen döntetlent játszani a Bernabeuban.
Náluk az előny, ki kell védekezni és kész, és találni egy gólt. Egy olasz élcsapatnak meg kell tudni oldani ezt a feladatot.
A bajnokságban is kikapott már nem egyszer a real, a Bernabeuban is meg lehet szorongatni őket. Főleg ha nem fog nekik pofátlanul fújni a bíró, mint ahogy a Primerában oly sokszor hazai pályán.
Az Inter is kikapott tegnap, pedig a bajnokságban verhetetlen, hát ebből kell kiindulnia a Romának is.
Egyébként tegnap Doni megint nagyon bizonytalannak tünt, sokáig féltem, hogy elmegy rajta a meccs. Cassettinek se sok hasznos megmozdulása volt, sztem a visszavágón Panuccit át kéne tenni a baloldalra, ő ott is tud játszani, a jobboldalra meg Cicinhot.
Aquilanit meg alapból kezdetni. Pizzarro se sokat tett hozzá tegnap a gólon kívül, ami valljuk be nem is lett volna gól, ha nem érnek bele.

broáf 2008.02.20. 12:56:36

Ez az inter nem jobb, mint a tavalyi barca vagy cselszki, és akkor nekik is fejet kellett hajtaniuk a vörösök előtt. A visszavágón a Pool lő egy gólt és kész. Az inter soha nem rámol négyet nekünk.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.20. 12:57:08

A pool nem jöbb csapat az internél. De, Benitez rotálásának köszönhetően kiba pihent. Mit gondoltok mit keres minden évben a négy között? Frissebbek és gyorsabbak mint a többigárda.
Emellett tanuljuk meg: Manchini nem jó edző hanem SZAR!!! Évek óta képtelen bárminemű taktikát ráerőltetni a játékosaira. Akcióik esetlegesek és egyéni kezdeményezésekből fakadnak. A seria A szégyene, hogy így is ők vezethetik a bajnokságot. Az meg külön szálka a szememben, hogy hagyta Adrianot elkallódni. Úgyhogy nálam pedagógusként is leszerepelt.
Nyílt sisakos x lesz 2 hét múlva.

A chelse 2:0ra veri majd otthon a lelkesen küzdő görögöket.
Porto meg három kopaszra a Schalkét.

Nem tudom miért, de ebben a Romában most érzek kurázsit(nem azért mert előnyből várják a visszavágót). Totti továbbra is egy zseni és végre meg van támogatva rendesen mindkét szélről is.
Várom a meglepetést, a rendkívül taktikus focijukkal, talán kiverik a Madridot.

the real 2008.02.20. 12:58:10

v1ktor, sh4d0w, az idézettel kapcsolatban:
köszi, így már érthető!
Furcsa is lett volna, ha valaki komlyan úgy gondolja...

krysal 2008.02.20. 13:02:21

eric!

teljesen egyetértek, a Romának simán van esélye a továbbjutásra. Én pl. tavaly is éreztem bennük a kurázsit........

nalazo 2008.02.20. 13:03:46

Az Inter ennyi, egy felfújt lufi, abajnoki eredményei pedig az olasz mezőnyt minősítik"
Ezek szerint a Roma, a Juventus és a többi még trágyább?!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.20. 13:04:15

de tavaly szeretett Mu-m nagyon elkapta pont a fonalat.

krysal 2008.02.20. 13:05:44

Hja, csak lekapta a Milan a pályáról Mr. Hajzselét, és csak pislogtak az ördögök, és a pokolra jutottak...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.20. 13:11:53

Hagyjuk már ezt a Milánt! A múlt csapat kikushadt , kivénhett sztárokkal....

krysal 2008.02.20. 13:13:42

Tökéletesen egyetértünk, eric - ezért (többek közt) szorítok ma az Arsenalnak:) És tényleg ne érts félre, nem kötekedésből írtam le a tényt.

Titi120 2008.02.20. 13:14:01

1 biztos: nagy dilemma előtt állok, hogy 2 hét múlva Real - Roma vagy Inter - Liverpool meccset válasszam-e. :)

Az előbbiben tegnap se csalódtam, az utóbbin meg vér fog fojni abban biztos vagyok.

Az Inter tud 2 gólt rúgni a San Siroban, és fog is, a kérdés csak az, hogy a Pool tud-e legalább egyet ... Ha igen, akkor szerintem örülhetnek az angolok.
Aminek meg én nem örülnék, és nem azért, mert interes vagyok (pontosan, hogy nem), hanem azért, mert ez azt is jelentené, hogy Benítez marad (az már más kérdés, hogy meddig).

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.20. 13:16:25

krysalnál a pont, bizony, az még a tavalyi döntő előtt született négyes sorozat egyik posztjában hangzott el, de mi sem bizonyítja jobban, hogy vicceltünk, mint hogy jómagam milan, bede pedig liverpool szurkolóként jellemezte magát bennük. :)

és hopp, fatusi kommentje ugrott is...

kroos 2008.02.20. 13:26:08

benito,azért azt értékeled remélem hogy én egyedül találtam el a Pool-intert.

drogosmacska 2008.02.20. 13:26:56

Titi120: az Inter - Pool meccs egy héttel később lesz, úgyhogy semmi dilemma

neeskens 2008.02.20. 13:30:29

Szerintem a Milan, a Liverpool és a Roma olyan karakterű csapat - biztos ez függ maguktól a játékosoktól és az edzőtől is - hogy amikor nem tűnik olyan nagynak a tét, képtelenek magas színvonalon teljesíteni,nem tudják felpörgetni magukat.Azonban a fontos meccseken, vagy amikor az önbecsülésükről van szó meghalnak a pályán.
A másik típus a Chelsea,az Inter vagy egyre inkább a mostani Real,akik képesek szinte egész szezonban egyenletes magas szintű teljesítménnyel kirukkolni (persze botlásokkal együtt),de egy-egy ilyen meccsen,pláne idegenben nem tudják hozzáteni azt a pluszt,ami a sikerhez kell.

krysal 2008.02.20. 13:33:29

neeskens! Nekem tökéletesen elég, ha otthon egy 2-0-t összehozunk:)
Egyébként igazad lehet. De a kedvencem, a szerencse-faktor is befojásos tényező...

krysal 2008.02.20. 13:34:57

Hé, _benito, ezt a szöveget te a Hóbortos Hétvégéből loptad!!!

the real 2008.02.20. 13:42:55

Kb. 45-en tippeltünk a Három dolog... rovatban mind a 8 meccs konkrét eredményére, eddig lejátszottak ugye 4 meccset, az 180 tipp, és talán 12 helyes volt köztük. 6,67% ...
Ebből 5-en a Roma-Real, 4-en a Pool-Inter (szóval nem vagy egyedül, barnetta), 2-en a Schalke-Porto meccs eredményét lőtték telibe, és egyetlen ember tippelt helyesen az Olympiakosz-Chelsea-re.
Hevenyészett összegzésembe persze hibák is csúszhattak, de azért nagyrészt helytállóak a számok.

Titi120 2008.02.20. 13:43:47

Inter-Pool csak 3 hét múlva ? :-O
Nofene!

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.20. 13:45:46

szégyen, nem szégyen, én annak idején beszartam a röhögéstől, ahogy a felkötött kezű hullával integettek benne. :)

na, de vissza a focihoz...

cooper (törölt) 2008.02.20. 13:51:15

Ez a Benitez nagyon bántva van néha. Én magam inkább a latin fociért rajongok, úgyhogy örülnék, ha Benitez menne, mert rendesen megfricskázta a délieket néhányszor a vörösökkel. Namost, ha én lennék a tulaja a liverpoolnak, én bizony nem rúgnám ki, még ha ez a szezon el is szállt. Tetszik, nem tetszik, a Liverpoolt jobb elkerülni. Az a 3 évvel ezelőtti 3-3 még mindig hidegrázást okoz. Azt hittem, az Inter szétszedi őket, erre Macinál elgurult a gyógyszer, és be is húzta a Liverpool, ami ebből adódott.
MU, ide vagy oda, de a Pool nemzetközi szinten félelmetesebb. S a Pool most lett kőgazdag, addig csak úgy gazdag volt, de azért azt a Heysel-t rendesen megérezték 10-15 évre(a MU,Arsenal akkor erősödött meg rendesen), azért az ott volt mint visszahúzó erő. Lazán odaérnek a 4. helyre majd.
Úgyhogy, ez egy Benitez védőbeszéd volt! S elimerés a Liverpoolnak. Mert emlékszem, hogy örültem anno amikor a Juve őket kapta. Na, ki is pottyantak a Zebrák. Ibra akkor is játszott, nem jó jel :)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.02.20. 13:54:00

Már látom, ahogyan Benítez pakolja a középpályásokat jelölő pontokat a mágnestáblára: Gerrard, Mascherano, Xabi Alonso...vakarja egy kicsit a fejét, hogy Sissokót mi a fenének kellett elpasszolnia, majd odabiggyesszti még a 21-es és a 6-os számú pöttyöket...

Amúgy meg remélhetőleg kiesik az Inter, de hamar megnyeri a bajnokságot és Ibra jól kipihenten rúgja szét Európa seggét a nyáron.
CSAK A SVÉDEK!

BruceWayne 2008.02.20. 14:17:06

BL-hez: kedvenc csapat szintjén én egy bajnoksághoz jobban kötődök, minden héten meccs, és 38-szor kell bizonyítani hogy egy csapat megérdemli az eredményeit és a tiszteletet, mellesleg mindenkinek lehet szar napja így van lehetőség a javításra, plusz minden héten új ellenfél, új szituációk, lehet felszabadultan játszani, variálni stb.
A Bl egy nagy lutri, ez látszik abból hogy kiket sorsolnak össze ősszel és mi lesz az eredménye tavasszal, nagyrészt mindig borul a paírforma (barca-pool, arsenal-real, bayern real stb...)
a BL-t nézni jó, de egyrészt 8 csapat sorsa 2 hét alatt dől el (1/8-ad döntő), 4 csapaté meg 4-5 hét alatt (1/8-ad és 1/4-ed döntő), egy 8-10 hónapos kupában, ergo ha mindenkit halomra gyaláznak februárig és pont ebben a hónapban üt be a ménkű, akkor lőttek az egésznek... másrészt itt nagyon sok pénzről is szó van, kényszeredetten hajtogatja mindenki hogy tovább kell jutni így elég sokszor érezni görcsösséget a Bl-mecceken (ugye a pool-chelseak: csak ne kapjunk gólt, 6 meccsen össze is hoztak 3 gólt)....
engem különösebben nem zavarna az hogy az Inter megint nem nyer idén BL-t, csak hát az ellendrukkerek aztán mindig ezt hánytorgatjk fel a csapat ellen, elhomályosítva akár egy szép bajnoki menetelést is... igaz én itthon se olyan csapatnak a meccseire járok kéthetente most már lassan egy évtizede, amelyik mindent megnyert, sőt, egyszer sem volt még bajnok, az élmezőnytől is távol állunk, de ez van, ettől még nem kevésbé szerethető egy csapat.... a Chelsea se nyert 50 évig bajnokságot, na és?

BruceWayne 2008.02.20. 14:26:15

Mancini: alaptaktika szerintem elfogadható volt, tudni lehetett hogy a pool gyorsabb és jobban fog hajtani, szűkítik a területet, nehéz áttörni őket, ergo az első félórában kinyílni, kockáztatni nem is lett volna érdemes... viszont a piros után lehet jobb lett volna belenyúlni a meccsbe, hamár Suazo és Maniche nem kezdett, valamelyiket érdemes lett volna bedobni, egyrészt ez nem Cruz terepe volt, ez nagyon látszott, másrészt Stankovic is nagyon gyenge volt. Vieira behozatala nem volt rossz ötlet, jól hozta fel a labdákat (annál a kevés támadásunknál), ha jobban figyel gólpaszt adhatott volna, később aztán ő is sokat rontott...
Cordoba sérülése után (aki szerintem addig talán a legjobb volt a meccsen) pedig már nem sok változtatási lehetőség maradt...
szóval Mancini nem mutatott semmi extrát, bár valamennyi elvárható lett volna, még ha nem is volt túl sok lehetősége rá, de egy felkészültebb tapasztaltabb edző talán kitalált volna valamit...
ha Figo egészséges lett volna érdemes lett volna kipróbálni azt mint nyáron a MU ellen (asszem 4-3-3, elől Fgo-Ibrahimovic-Suazo, ott jól küldtük...

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.02.20. 14:27:07

barnetta,
bocsi de en is eltalaltam a Pool-Intert!
igaz, en nem kerem, h valaki is ertekelje
:)

rexford 2008.02.20. 14:29:11

Nem véletlen, hogy az Inter-fanok be akarták verni Mancini pofáját tegnap este (állítólag).

kroos 2008.02.20. 14:29:55

pote,elnézést nem láttam.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.02.20. 14:32:49

nem szoktam ide írni, de most megteszem...
és mindenki örömére, akkor egy újabb Interes csatlakozik ide a kommentekhez. hát sajnálattal hallom, hogy kikaptunk. Materazzi kiállításán lehet vitatkozni, de hát megtörtént és ez van, valamint ez vonatkozik a kezezéses esetre is.
Maga a játék képe elég gyatra volt. Miután emberhátrányba kerültünk, a púl próbált nyomni, és sikerült is neki, de csak a vége előtt tudtak betalálni. És így egyrészt jól teljesítettünk, de másrészről pedig hatalmas zűrzavar volt a védelemben. De talán a visszavágó. Reménykedem. Mert elvileg a remény hal meg utoljára.!!!! Forza Inter!!!!!

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.02.20. 14:36:55

csak vicceltem barnetta,
en is azt hittem, h csak en talaltam el,
de lusta voltam vegignezni a tippeket...

BruceWayne 2008.02.20. 14:38:19

rexford: erről bővebben valamit esetleg?

és Cordobáról mi hír van?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.20. 14:53:15

nos, a liverpooli reptéren a szurkolók összevesztek mancióval, volt kis kiabálás, de tettlegességre nem került sor. viszont ennél sokkal fontosabb, hogy a játékosok között is üvöltözés volt, a tuttosport tudósítója megkérdezte ibrahimovicsot, hogy mi történt, mire ő kiabálva csak annyit válaszolt: miért nem kérdezed inkább materazzit?

cordoba térde roppant még, egyelőre semmi hír, de mivel samuel sérült, materazzi eltiltott, nagyon kellene, hogy legalább ő legyen. mármint nektek. :)

bozz 2008.02.20. 15:10:55

Tegnap Julio Cesar , "Dida" magasságokba jutott.

Bravúr,bravúr majd két lepke gól.

BruceWayne 2008.02.20. 15:12:52

hát ha a 2. nem is de az első tényleg felpattant. nem voltak ezek azért lepkék

sporttárs 2008.02.20. 15:13:41

Manciniről az a véleményem, hogy a macsó megjelenés és a legutolsó divat szerinti nagykabát-sál-hajviselet kombináció fontosabb része a taktikájának, mint Ibrahimovics kimozgása szélre.Tény, hogy az olasz bajnokságot ezzel is meg lehet nyerni.

A Liverpool meg ebből az aspektusból nézve szalonképtelen társaság, Mascherano fésűt még csak képeslapon látott, Crouch pedig a jelenleg ismert anatómiai megahatározások alapján nem ember. Csak ezek a slampos prolik bedarálták a jólfésült Intert.

Amúgy meg mikor veszi már észre valaki, hogy argentinokkal nem lehet tornát nyerni?
:)

krysal 2008.02.20. 15:16:33

_benito (még egy dolog, és abbahagyom a témár:), ebben is egyetértünk, én mai napig előveszem hébe-hóba... Már csak a madridot kell megszeretned, és puszipajtások leszünk:)

Azért kár lenne, ha rányomná a bélyegét a csapategységre ez a tegnapi meccs (inter), mert amit fel tudok hozni mellettük, hogy nagyon együtt érzem a gárdát...

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.02.20. 15:21:49

egyetértek krysal.... hajtanak, együtt vannak, csak ez néha nem nyom semmit a latba...ezvan

BruceWayne 2008.02.20. 15:27:34

sporttárs: ezt az argentin témát kifejtenéd sportpszichológialiag és szociológiailag? :D

gabenito 2008.02.20. 15:33:00

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek volt-e nézhetőbb meccs a Real-Romanál. Nem hinném...
Örülök a pool sikerének, azon az alapon hogy 2002/2003as idényben megfogadtam, hogy olasz csapatnak BLben soha! Najó a lilákkal kivételt tennék.
Mindenesetre nagyon nagyon gyenge napnak érzem a tegnapit átlagszinvonalban, kreativitásban. talán majd ma!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.02.20. 15:33:30

nem tuntek valami felelmetesnek a farkasok
az internek ciki

BruceWayne 2008.02.20. 15:37:55

gaben: egy schalke-porto és egy olimpiakos-chelsea eleve nem hordozta magában a lehetőséget hogy 2012 karácsonyán ezek ismétlését fogjuk majd nézni az eurosporton "UCL classics" címszó alatt... amit a roma meccsből láttam az jó volt, a pool meccs meg inkább a nagy várakozás miatt volt érdekes meccs, maga a játék nem volt értékelhető... de ezen a szinten már sokszor nem i várható brillírozás egyik csapattól sem, talán a Barca-Chelseak, meg a tvalyi MU-Milan ami tényleg baromi jó meccsek voltak...

Rezgrof 2008.02.20. 15:41:57

sporttarsnal a pont!!!

Az argentinok 20 eve nem nyertek semmit, esetleg egy-két VK-t a River Plate, és az argentinokra épülő csapatok (valencia, inter stb) az alattomos játékuk mellett sosem nyernek semmit. Kódoltan.

Túl sok düh szorult a kis fejükbe, nem tudnak koncentrálni a játéékra

BruceWayne 2008.02.20. 15:52:33

Cambiasso, Cruz, Crespo, Messi, Milito, Tevez, Heinze, Sorin, Almeida, Saviola, Redondo? nincs több kérdésem

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.20. 15:53:05

pancho, szőlőt esetleg? :)

anniehall 2008.02.20. 15:56:32

Tegnap az Inter kezdőcsapatában 3 - azaz három - argentín játszott: Cruz, Cambiasso, és J. Zanetti, na ŐK pont nem az alattomos játékukról híresek, már ha a gyűlölködésen kívül a tények is érdekelnek.

Rezgrof 2008.02.20. 15:59:16

Az alapkérdés az, hogy nyernek vagy sem. A tény az, hogy nem. Kivéve Crespót, az egyetlen szerethető argentint Batigól óta. (persze ő sem nyert semmit)

BruceWayne 2008.02.20. 16:00:48

olasz bajnok angol bajnok bl döntős uefa kupa győztes olasz gólkirály

badblood 2008.02.20. 16:07:41

Érdekes, hogy külhonban megint nem terem babér az Internek. Csak úgy, mint tavaly ilyenkor...
Bár emlékeim szerint tavaly nem (egy "sántikáló")angol csapat tört borsot az Inter orra alá...

crouchy 2008.02.20. 16:12:22

rövid távon jó hogy nyertünk hosszú távon szar. most annak kéne az elsődleges célnak lenni hogy ez a retardált barom eltűnjön liverpool közeléből. vagy jöhetne egy másik edző is aki bajnokságnyerésre specializálódott:) jól ellennének együtt:)

Calogero 2008.02.20. 16:15:27

Az azert nagyon nonszensz,hogy az olasz bajnoksag attol lenne most hirtelen hu de szar,mert az Inter 10 emberrel kikapott Liverpoolban.. Ennyi erovel az angol egy szinten van a goroggel, a Serie A meg amellett,hogy hu de gyenge,meg igy is sokkal jobb a spanyolnal,mert hat a Real ugyanolyan toronymagasan vezet,megis kikapott a Romatol. Az Inter kieseseben egyebkent semmi meglepetes nem lesz, Mancini egy gyenge edzo es ezek a szokasos nemzetkozi Inter egesek engem arra a Juventusra emlekeztetnek,amelyik siman nyerte az olasz bajnoksagokat,a BL-ben meg sima bucsuk..emlekeztek meg melyik 2-3 evben tortent ez? Egyebkent gratula kedvenceimnek,bar szerintem a Real is kifejezetten jol jatszott tegnap,nagz meccs lesz a visszavago.. Dajeeeeeeee Roma!

Rezgrof 2008.02.20. 16:28:03

Batigólra vonatkozott a nem nyert semmit (ok, egyszeres bajnok és kupagyőztes...)

Lamond 2008.02.20. 16:30:00

_benito: ez a post ZSENIÁLIS. dióhéjban összefoglalta a játéknapot és mellette fetregenve röhögésre készteti az olvasót. szerintem.

Real feltámadást meccs előtt Robbentől vártam, hétvégén is lendületesen focizott.
Chelsea játékát azt hittem a visszatérő (és így kellően motivált) Lampard gatyába rázza.
Liverpoolt az Anfielden nem lehet leírni, szinte már hendikep, az Inter meg tényleg elszokott a komoly tétre menő focitól.
Schalke meg kimatekozta a győzelmet.

mikipeti 2008.02.20. 16:32:05

Kicsit OFF,bocs: Ez a Viasat 6 csak nálam nem jön? Agyamra megy ez a sok kavarás a csatornákkal.

kukonyalori 2008.02.20. 16:40:24

Na tegnap meglátszott mit ér az Inter a jól megszokott bírói nyomás nélkül. Materazzi és brahimovics összezördülését, azért szívesen megnéztem volna. Ez a két srác méltán van benne a világ 10 legsudribb játékosában. Biztos magas szinvonalú ész érvekre alapozó vita lehetett.
Az olasz csapatokat meg a bajnokságot nem kéne azért szidni. Roma meg a Milan, de szerintem az Inter is nagy nehezen tovább fog jutni.
Nagyon kiváncsi lennék én arra például, hogy mire mennének egymással az angol, az olasz és a spanyol bajnoki táblázat második részében szereplő csapatok. Szerintem az anglománok igen csak nagyot koppanánának.
A Roma hál' istennek nagy diadalt aratott. Ezzel maradt 50%-on a továbbjutási esély. Ha nem leszünk olyan hebehurgyák, mint tavaly az MU ellen. Fegyelmezett játékkal átlépjük a blancokat. Mindenképp kell a gól. Totti már bíztatóbban játszott. A Fio, az Inter, de legfőképp a bernabeuban már az igazi Capitanot látjuk.
Olvastam itt olyen véleményeket, hogy a Bl. micsoda irreáli meg igazságtalan sorozat. Erre csak azt a közhelyt tudom mondani, amit néhai "bődületes" Jenő...rip...mondott majdnem minden közvetítése alkalmával, hogy az igazán jó ló a derbi napján fut jól. Meg üzenem fóleg Inter és Mu. faneknek , általában ők fikázták a Bl.-t: találjanak ki jobbat. Ilyen alapon a vb-k is eb-k is igazságtalanok, mert ott is kieséses alapon dőlnek el a fontos dolgok. Csak csatlakozni tudok ahhoz a véleményhez, miszerint attól szép ez a sorozat, mert foci kultúrák csapnak össze. Még inkább igaz ez az eb-kre, vb-kre. Nekem a páratlan nyarak nem is érnek semmit.


Mégegyszer, bízom a Roma továbbjutásában.
Forza Roma, Forza Lupi!!!!!

Rezgrof 2008.02.20. 17:02:56

Hoppá, jó felvetés. Ki tud valamit mondani a Viasat6-ról? (egyébként TV6 néven is ismert)

Melyik szolgáltatónál érhető el?

kukonyalori 2008.02.20. 17:14:31

Az antenna digitalnál, biztos. Nálunk van. Ott nyomtáka a jó olimpiakos-chealsyt, utána meg a pool-intert a mai progam:Celtic-Barcelona 20:30.

kukonyalori 2008.02.20. 17:16:42

Ezzel is az van mint a eurosport 2-vel upc-n nem jön. Úgyhogy, most már, a premier league melett a bl-lele is szopkolódnak. Szerencse, hogy az eb az m1-en lesz, azt mindenki nézheti.

halareaal 2008.02.20. 17:19:02

A Realnak nagyon szedett vedett védelme lesz, sajna. mondjuk az erőviszonyokat és a tegnapi játékot elnézve, nem hiszem, hogy a Roma sokszor átlépi majd a felezővonalat, részint a (várható) taktikájuk, részint pedig amiatt, hogy a labda nem lesz náluk:) egyszóval védekezni nem sokat kell majd (remélem), amit mégis azt a Heinze-Cannavaro-Casillas trió csak megoldja. Heinze meglepően jó volt ugyanis az egész meccsen, még akkoris ha sajna a gólt a nyakába lehet varrni. egyébkénta Roma baja az lehet, hogy messze nem tudnak olyan jól védekezni (De Rossit kivéve, ofc), mint amennyire kéne, és még a kapusuk is szar. márpedig hiába gyors játékosok Mancini és Giuly, sztem nem ez a kontrázós stílus az ő igazi játékuk. Raul nagyot játszott, messze jobb volt, mint Totti. (ennyit arról, hogy a Realnak nincs Tottija)

Filkor 2008.02.20. 17:19:15

A Liverpool-Inter meccs egy ordas nagy csalás volt. Materazzi egyik sárgája sem volt jogos, a másodiknál (szabálykönyv.. khm) is megsimogatta Torres vállát. Ezzel eldőlt a meccs, hasonlóan erős csapatoknak (Barca, Capello féle Juve) 11 emberrel sem nagyon jutottak lehetőségeikg az Anfielden. Valljuk meg, ebbe csúnyán belenyúlt a bíró.

30 percig kiegyenlített volt a meccs, Pool mezőnyfölénnyel, ámde helyzet nélkül.

Az első ziccerre kb 70 percet kellet várni, az Inter amit védekezésben művelt az gyönnyörű volt, nem úgy tűntek, mintha nem lenne edzőjük.

Rafa Benítez ezzels zemben a legaljasabb, legszemtelenebb, legutolsó kis féreg, aki állása megtartása érdekében megvette a bírót majd volt képe tökéletes bíróskodásról beszélni.

halareaal 2008.02.20. 17:28:25

a Liverpoolt meg nem teljesen értem, mért azonosítják ennyire egybehangzóan a vérbeli kupacsapattal. 2005ben a védekezés és rombolás magasiskoláját mutatták be, ésprodukáltak 1 meccset, ami 50 évente ismétlődik csak meg. 2007ben szerencséjük volt, hogy egy nagyon gyenge Barcát fogtak ki, aztán PSV, majd Chelsea egy nézhetetlen párharcon, amire nem mondhatja senki, h a Pool felpörgött volna, nemis fociztak 1 percet sem. a 2 szezon között 2s vereség a Benficával szemben (!!), holott a bajnokságban ugyanúgy nem volt esélyük. előtte semmi, bár volt egy szezonuk, ahol 5 címet nyertek, de abban nem volt se bl, se bajnokság. egyszóval 2 jólsikerült idény és már rögtön ők a vérbeli bl csapat? az h most megverték az intert, dícséretes ugyan, de egy nagycsapattól elis várjuk, hogy semmilyen körülmények között se legyenek esélytelenek.

cooper (törölt) 2008.02.20. 17:46:32

Eh, nekem lövésem, hogy olasz játékos is kéne az Interbe. Egy olasz mag, mert így csak 20 valahány kurva jól kereső zsoldos van ott. Ha meggondolom, hogy kiket adtak el.(Pirlo,Grosso,Cannavaro,stb,Toldo meg a kispadon)

giacinto 2008.02.20. 18:04:20

liga rendszerben nem csapnának össze a foci kultúrák???? meggyőződésem h jobb focit látnánk hétről hétre, mert nem kellene állandóan a kieséstől rettegni, be lehetne vállalni a támadóbb focit. ha olyan jó ez a kieséses dolog miért választják meg minden ország legjobbját liga rendszerben. mellesleg az elnevezés is : Bajnokok LIGÁJA. nos ezek közül egyik sem teljesül manapság. aki bajnok az nem fog BL-t nyerni.

seahawks 2008.02.20. 18:24:45

az index cikke szerint a poolnak maradt még esélye a továbbbjutásra...
kérdem én mi az az inter?
már a meccs előtt sem volt esélyük..

seahawks 2008.02.20. 18:28:28

halareal: a pool ebben az évezredben annyi trófeát nyert,amennyit egy másik csapat sem európában,és szerinted bizonyára mindig formán kívűli ellenfelekkel szemben,unalmas nézhetetlen játékkal.
hát én inkább nézem az angol 1-2-3-4. osztályt,mint a spanyol vagy olasz focit.
a realnak még nem volt jó meccse idén,miről beszélünk

seahawks 2008.02.20. 18:31:42

v1ktor: nektek milánóban nápolyi kutyáitok vannak..

mook 2008.02.20. 18:35:44

seahawks, az a sok európai trófea a Pooltól az konkrétan kettő ebben az évezredben. A Milannak van három.

mook 2008.02.20. 18:37:09

Interesek, nektek meg némi gyógyír lesz a még fájó sebre, hogy a Milan még rosszabbul fog járni Londonban ma este.

mook 2008.02.20. 18:39:41

seahawks, javítok, mindkettőnek kettő, plusz egy-egy Szuper Kupa. A Milan annyival jobb, hogy a kettő mindkettő BL, a Poolnak meg az egyik UEFA.

halareaal 2008.02.20. 18:42:21

seahawks:ki beszél itt évezredes távlatokról? vagy szted ez a Pool ugyanaz, mint akár a 10 évvel ezelőtti? amúgysem ők a legeredméynesebb futball klub. hanem a Real Madrid.
"hát én inkább nézem az angol 1-2-3-4. osztályt,mint a spanyol vagy olasz focit.
a realnak még nem volt jó meccse idén,miről beszélünk"
a Realnak kb a legszarabb meccse is a Pool átlagát hozta... az meg h mit nézel, te dolgod, egészségedre. gondolom, nagy rögbi rajongó is vagy.

halareaal 2008.02.20. 18:44:37

najó, az évezredes távlat most valóban nem lenne túlzás ez most így eszembe is jutott...:P akkor viszont csak szimplán nem igaz, amit mondasz.

seahawks 2008.02.20. 18:50:35

azért jó érzés,hogy ennyi embernek fáj,hogy a pool megint továbbjutott.Vagy ez a sok real,milan,meg manch. drukker mind inter-fan is egyben?
ugye mind féltek az anfieldre jönni?

halareaal 2008.02.20. 18:54:49

hol írtam én, hogy fáj? csak azt írtam, nem értem mért ennyire bl csapat a Pool. volt 2 jó szezonjuk. ha pedig a Poolnál is így gondolkoznak, mint te, akkor a nagyobb játéktudás ezúttal meg is fog nyilvánulni, méghozzá sok gólokban az Inter részéről.

giacinto 2008.02.20. 19:14:25

megint továbbjutott a liverpool? vmiről lemaradtam ezek szerint. ma reggel lejátszották a visszavágót is? egyébként hatalmas tett volt a pooltól h egy 10 emberes agyonsérült csapatot legyőzött 2 potyaizűgóllal.

CS0ki 2008.02.20. 19:27:00

" Raul nagyot játszott, "

na, erről már megint lemaradtam, pedig néztem a meccset végig! :)

Egyébként én többet vártam a Romától, őket szeretem az olaszok közül a legjobban.Totti nagyon halvány volt, bár Heinze elég jól fogta.
De ha ugyanezt a játékot adják elő Madridban is, akkor szerintem a Madrid jut tovább. Persze ha megint egy olyan meccs jön, hogy képtelenek leszünk gólt lőni(mint a Mallorca elleni visszavágó ugyanilyen állással), akkor a fradit se tudnánk megverni... :)
Azért kiváncsi leszek a Manchini - Salgado/Torres csatára! :) Bár ha lesz Pepe, ő ki tud segíteni.

seahawks 2008.02.20. 19:27:16

nem volt hatalmas tett,sima továbbjutást vártam meccs előtt is

mook 2008.02.20. 19:27:27

giacinto, sajnos Kuyt lövése zseniális volt, a felugró védő ALATT, és a letérdelő kapus FÖLÖTT.
A lövése egyenesére két játékos volt illeszthető. Annyir rádőlt a labdára, hogy a végén még el is hiszem, hogy direkt csinálta. Nagyon remélem, mert pont pár hete szidtam ughyanitt.

Amúgy nagy szíve van a játékhoz, mindig fut egy kört a szurkereket üdvözlendő, de a gólokat nem szállítja és néha elég szarul helyezkedik.

Hogy Gerrard lövése potya lett volna? Ember!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.20. 20:17:01

Az argentín-dologhoz: nekem is föltűnt, hogy sose nyernek, mert mindig nekik szurkolok. :-)

Egyszerűen ők játsszák a legszebb focit. Számomra az egykori Valencia volt a foci csúcsa, az, amelyik 5-2-re verte a Laziót és 4-1-re a Barcelonát. De ők is kikaptak a döntőben. :-(

Az Inter is csak azért szimpatikus most, mert tele van argentínnal. És sajnálom őket, hogy beleszaladtak a Poolba. (Zsigerileg utálom az angol focit.)

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.02.20. 20:23:36

"egyetértenek-e a focikocsma azon Inter-szurkolójával, aki Habitang kolléga arcába fröcsögte, hogy Ötöt kaptok kint, köcsögök!"

Egyet :)

Hát sajnos a BL egy kupa én szivesebben néznék egy szuperligát ahol minden héten szuper meccsek lennének.

"Manciniről az a véleményem, hogy a macsó megjelenés és a legutolsó divat szerinti nagykabát-sál-hajviselet kombináció fontosabb része a taktikájának, mint Ibrahimovics kimozgása szélre.Tény, hogy az olasz bajnokságot ezzel is meg lehet nyerni."

LOL :) azért ennyire ne szálljunk el... volt az internél már sok edző (köztük Lippi is kemény három meccset) és nem mentek semmire.

"barnetta, ne érts félre, én az Inter-t egész egyszerűen nem tartom olyan erősnek, hogy IGAZÁN versenyképes legyen EU szinten."
Akkor a Milan jobb csapat az Internél EU szinten, mert a Milan jó a BL-ben de a bajnokságban meg sorra kapnak ki, köztük az Intertől is. Ez is mutatja, hogy nem lehet obijektíven leszűrni, hogy mi a frankó.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.02.20. 20:38:04

"Annyir rádőlt a labdára, hogy a végén még el is hiszem, hogy direkt csinálta."

Hát persze :) Tudod mi volt direkt? Zidane bomba gólja annó a BL döntőben :) ez egy óriási mák, hogy bepattant.

szétbaszta a izét az óriásrobot 2008.02.20. 21:23:01

Filkor, legalább tegyél ezek mögé smileykat, vagy valami...

crouchy 2008.02.20. 21:33:24

már nem azért de a Celtic meccs 1000szer jobb a nagy rangadónál. ..

szétbaszta a izét az óriásrobot 2008.02.20. 21:51:29

Cordobának a keresztszalagja sérült meg súlyosan, idén nem lép már pályára.
Bár mindig sajnálatos, ha valaki ilyen súlyos sérülést szenved, azért remélem, mostantól mindenki hülyére gyalázza az Intert.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.20. 22:00:21

crouchy: "már nem azért de a Celtic meccs 1000szer jobb a nagy rangadónál."

Ezt megmondtam volna neked előre is. :-)

crouchy 2008.02.20. 22:05:05

legközelebb mondjad;) úgy hitelesebb:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.20. 22:07:41

Mondtam én volna, ha kérdezed. ;-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.20. 23:24:04

Szegény tévék kényszerhelyzetben vannak, mindig a legrangosabb meccset kell adniuk, még akkor is, ha bejósolhatóan az lesz a legunalmasabb. Mert ha véletlenül mégis a Celtic-Barcát adják, és ott 0-0 lesz, ki bocsátja meg nekik, ha az Arsenal-Milan mondjuk 3-3, és nem látjuk?

Ha engem kérdeznek meg, két hét múlva biztosan a Sevilla meccsét nézném meg. Dehát én durva mód elfogult vagyok a spanyol csapatok felé. :-)

drdugo 2008.02.20. 23:41:08

Pont 0-0-át tippeltem az Arsenal - Milanra. Be is jött, ahogy kell.
Remélem Nesta és Pato sérülése nem komoly.
Én sem értem, hogy miért ezt közvetítették. Borítékolható volt, hogy nem lesz gólparádé.
Alapból a Lyon - MU-t, vagy a Celtic - Barcelonát kellet t volna adni.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 14:20:05

"ha a Everton a kertem végében játszana, elhúznánk a függönyt és kieresztenénk Lezúziuszt, a nápolyi masztiffot labdázni egy kicsit az evolúció fanyar tréfáival, akik a csapatodban játszanak." - Benito, ez nem így volt véletlenül? Ha a legendás és frappáns de kissé alpári kiszólásairól híres Liverpool mester, Bill Shankly följönne a sírjából egy fertályórára alatt olyan plágiumpert akasztana a nyakadba, hogy a gatyád ráfizetnéd :).

the real 2008.02.21. 14:32:16

Tényleg! Nekem nem ugrott be. "If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains" De a többi része a mondatnak szerintem _benito saját alkotása.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 14:47:52

Igazad van! De a plágium felcicomázva is plágium! :)

argentin#21 2008.02.22. 16:26:33

ami az argentinokat illeti: valoban nem nyertek az utobbi evekben semmi kulonlegeset, sem valogatott szinten ,sem argentin jatekosokra alapozott csapatok szintjen sem. De ez nemcsak veluk van igy, pld a spanyolok sem mutatnak valogatottszinten szinte semmit, akar az angolok.
De alaposabb megfigyeleskor eszre lehet venni ,h az U-20as csapata Argentinanak '95,`97, 2001, 2005 es 2007 vilagbajnok, 2004ben pedig olimpiabajnokok. Tehat termelik a jatekosokat es szamomra is szebb latvany oket latni ,mint pld a brazil valogatott,ahol inkabb arra megy naluk a jatek,h melyik sztar csinalja a legfaszabb trukkot egy ronaldinho, juninho,kaka,robinho kozeppalyan. Az utloso Vb-n asszem eleg tiszta,hogy ki is jatszotta a legszebb focit a ket emlitett kozul.
Na de olasz-szinten is osszejott mar ,h a Lazio es az Inter is tudjon rajuk alapozva valamicsket nyerni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.22. 16:41:57

Egyetértek! Imádom azokat a finom kis bokapasszokat, ahogy szétcincálják a védelmet, lassítják, majd begyorsítják a játékot. Hihetetlenül érzik a játék ütemét.
süti beállítások módosítása