Pontot vesztett az Inter hazai pályán, az üldözők pedig nyertek, valahogy mégsem lett izgalmasabb az olasz bajnokság. Mourinho bazári majomként előadott performansza annak is kinyitotta a bicskát a zsebében, aki rajong a portugál stílusáért – állítólag sokan vannak. A Juventus javulgat, de tekintetbe véve az összehasonlítási alapot, még nagyon messze van az út vége, a Roma hozta a kötelezőt, és észrevétlenül rálopózott az Interre, a Milan pedig lebírta az érthetetlenül Komantalanított Barit. Mivel minden a nemzetközi szereplés körül forog mostanában, nem is szaporítjuk feleslegesen a szót.
Jose Mourinho, aki szellemi prostitúcióval vádolta meg az olasz médiát en bloc, a hétvégén maga vállalkozott a Madame szerepére, és olyan szintű kurválkodást mutatott be, ami bármely olasz szakembertől szép teljesítménynek számított volna. A calcióhoz ez hozzátartozik, nincs is ezzel semmi gond, csak akkor ne rinyáljunk már, amikor más csinálja. A hétvégi Mourinho-show értékelése helyett szögezzük le, a játékvezető mindegyik ítélete helyes volt, a két kiállítás tankönyvi eset, Eto’o sárgája szintén, a hisztit viszont így is mindenki látta, akinek látnia kellett, és a portugálnak ennyi volt a célja, semmi más. (Őszintén szólva nem értem, miért van szüksége akár az Internak, akár Mourinhónak ilyesmire, a bírók eddig sem voltak ellenük, és ezután sem lesznek.)
Benne volt, hogy a Beira Mar után a Sampdoria lesz a következő csapat, amely hazai pályán legyőzi Mourinho csapatát, de az igazság az, hogy ez a Doria egy rohadt nagy taslin kívül semmit nem érdemelt a Meazzában. A portugál - nagyon helyesen - fent hagyta mindkét csatárát a kiállítás után, ez pedig már elég volt ahhoz, hogy a puhapöcsű genovaiak semmit ne tudjanak kezdeni sem a sima, sem a kettős emberelőnnyel. Az Inter komoly gond nélkül torpedózta meg a Samp támadásait, és egy idő után azon kaptam magam, hogy drukkolok nekik. Vagyis inkább a Samp ellen, mert az olasz futballnak pont azon a stíluson kellene túllépnie, amit a Meazzában a vendégek mutattak. (Inter-Sampdoria 0-0)
Újra itt van a Milan, és mivel a Bari nem a Manchester United, így a keddi teljesítmény fele is bőven elég volt a Kakaskák legyőzéséhez. Ehhez nem is kellett más, mint néhány csodás Ronaldinho-passz, egy újabb szép Borriello-löket, és Alessandro Nesta, aki úgy leradírozta a pályáról Barretót, ahogy illik. A Barinál viszont baj van, és nem is értjük a dolgot. A Koman helyén játszó Rivas nullásra teljesített, mégsem Volit hozta be a helyére, és a 33. percben megsérült – második csatárt játszó – Meggiorinit sem ő váltotta, pedig a mezőnyben egyenrangú Barit csak annyi választotta el a Milantól, hogy az utolsó passzaik pontatlanok voltak. Nem értjük Koman jegelését ezen a meccsen, hiszen pont rá lett volna szüksége a csapatának. (Bari-Milan 0-2)
Nem lehet nem észrevenni, hogy javul a Juventus. Ugyanakkor az is látszik, hogy még mindig szar. Fenntartjuk, ez a háromvédős rendszer a legnagyobb baromság a télifagyi, a tejpor és a banános csoki feltalálása óta. Egyszerűen elvárhatatlan, hogy meccset hozzanak le kapott gól nélkül, nem is teszik. Zaccheroni nagy mázlija, hogy Del Piero és Diego elkezdtek futballozni, Alex például Amszterdam után Bolognában is nagyot játszott. Felfele jön a Juventus, a már teljesen menthetetlen szezonból fogcsikorgatva próbál minél többet kihozni, de tartunk tőle, hogy amíg a De Ceglie-félék állandó kezdők, minden álom marad. Ja, és Del Piero kézzel vette le a labdát, mielőtt elképesztően nagy zsugát tett Candreva (heinrich szerint: Candrade) elé. (Bologna-Juventus 1-2)
Vucsinics is formában van, az EL után bajnokin is jópofa gólt szerzett, a Roma pedig – kapaszkodj – öt pontra van az Intertől, és csak reménykedni tudunk benne, hogy a felcsillanó remény nem a serdülő B-t küldi ki az EL-visszavágóra. Már magunkban el-eljátszunk a gondolattal, hogy mi lenne, ha… de aztán mindig észbe kapunk, és elhessegetjük: ez a Roma – kivált Ranierivel – nem lesz bajnok. Kár. (Roma-Catania 1-0) Az Udinesét hiába szopkodták körül a szakértők, három gombóccal a torkukon jöttek el a Marassiból. A Genoa nem tűnik már olyan jó csapatnak, mint tavaly, elveszítették a színüket, de az olyan meccseket megnyerik, mint amilyen a szombati volt. Értük is kár. (Genoa-Udinese 3-0) A Fiorentina a vártnál eggyel nehezebben, de legyűrte a Livornót a toszkán derbin, amire a komcsik elnöke közölte, hogy ha még egyszer így vezetnek ellenük meccset, visszalépteti a csapatát a bajnokságtól. (Fiorentina-Livorno 2-1)
Eddig tartott Edy Reja dicsőséges visszatérése Olaszországba, a Palermo a mester második meccsén úgy elrakta a Laziót, mint a huzat (3-1). A Siena valóban megfogta a Napolit, amelyről hamarosan hivatalosan is kijelenthetjük, hogy kipurcant, és becélozza a 6-9. helyek egyikét. (0-0) A Cagliari nem nagy meglepetésre leverte a botladozó Parmát (2-0), a Chievo pedig idegenben győzte le az Atalantát (0-1), de megszokhattuk, hogy ezekre a meccsekre lehetetlen fogadni.
Jose, a bazári majom - Serie A, #25
2010.02.23. 15:28 _benito
140 komment
Címkék: olasz összefoglaló serie a
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr811783994
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
calciomax 2010.02.23. 19:19:09
@Althedokan: Igen ők is kontroállják magukat. Snejder legyintett a biróra én lehet lefejelem. Jose is csak dühöngött magába- a maga módján. Tavaly Drogba is kontrolálta magát mert ha nem egy ütéssel kettéhasitja a norvég biró fejét. A vivás úri sport a foci meg nem...ennyi nem lehet összehasonlitani. McEnroe is lökött már fe birót Schumacher is átment lecsavari Coulthardot, Gretzky is összevert pár hokist. Ettól szines az egész.
calciomax 2010.02.23. 19:21:03
@gasbert: nem egyszerüen ilyen a vérmérsékletük, ilyenek ennyi. Zanetti nem ilyen Snejder meg igen. Ennyi.
drani 2010.02.23. 19:25:05
télifagyi rulez
gasbert 2010.02.23. 19:29:54
@calciomax: Tökéletesen kiemelted nekünk egy pár sportág barmát , de ez még mindig nem támasztja alá mondanivalód hogy igenis minden élsportoló nyomás alatt van és nem szabad bünteti ezt .
Most az lenne érdekes ha belefognél felsorolni csak kizárólag azokat a focistákat akiknek semmi ilyen balhéjuk nem volt és nem véve ide edzőt és már sportág képviselőjét , hosszú lista lenne .
Most az lenne érdekes ha belefognél felsorolni csak kizárólag azokat a focistákat akiknek semmi ilyen balhéjuk nem volt és nem véve ide edzőt és már sportág képviselőjét , hosszú lista lenne .
Althedokan 2010.02.23. 19:34:34
@calciomax: már megbocsáss, de ez nem így működik! Sneijder egyébként nem legyintett, hanem gúnyosan tapsolt... Az hogy az Interben tahó állatok vannak, arról nem tehetek. Az a baj, hogy nem tudnak viselkedni. Én eddig egy olyan megtorlást sem láttam, aminek nem éreztem jogosságát...
a vívás meg ugyanannyira úri sport, mint a foci. Ha követed az NST-t, márpedig követed, akkor olvashattad a kialakulását. Minden sportban vannak kőbunkók, ezeket meg kell jutalmazni a bunkóságukért. Az hogy az Inter tele van velük arról nem tehetünk, de azt te is beláthatod, hogy nem nagyon fújnak az Inter ellen...
a vívás meg ugyanannyira úri sport, mint a foci. Ha követed az NST-t, márpedig követed, akkor olvashattad a kialakulását. Minden sportban vannak kőbunkók, ezeket meg kell jutalmazni a bunkóságukért. Az hogy az Inter tele van velük arról nem tehetünk, de azt te is beláthatod, hogy nem nagyon fújnak az Inter ellen...
numerakirály 2010.02.23. 19:46:08
Mourinhot nem eltiltani kellett volna, hanem arra kötelezni, hogy egy hétig banános csokin, téli fagyin meg tejporon éljen.
Iustizmord 2010.02.23. 19:58:56
@calciomax: érdekes, a kézisek még a vb döntőn sem baszogatják a bírót, mert az tuti 2 perc. a kosárban sem divat a bírót basztatni, a vízilabdában sem, és végül a rugbíben és az amcsi fociban sem.
faxom tudja miért lett divat a fociban a bírót lökdösni, kiabálva reklamálni, stb.
ha bevezetnék azt a szigort ami a kéziseknél vagy a rugbíben van, jobb lenne a játék.
a rugbíben konkrétan csak a csapatkapitánnyal beszél a bíró, és a csk is inkább csak hallgat. viszaadumálás az NEM VAN.
ennyi.
faxom tudja miért lett divat a fociban a bírót lökdösni, kiabálva reklamálni, stb.
ha bevezetnék azt a szigort ami a kéziseknél vagy a rugbíben van, jobb lenne a játék.
a rugbíben konkrétan csak a csapatkapitánnyal beszél a bíró, és a csk is inkább csak hallgat. viszaadumálás az NEM VAN.
ennyi.
andree 2010.02.23. 19:59:34
A világ legviccesebb jelensége, hogy az Inter drukkerei 2-3(amúgy többségében jogos) ítélet miatt már itt sírnak 500 hsz óta+máris úgy érzik üldözik szegény csapatuk. Tavaly valahogy nem ez volt, hanem méteres leseket meg kézzel szerzett gólokat magyaráztak meg, hogy az Internek azt meg lehet adni. Az most külön jó, hogy mivel 2 védő nobrainer ámokfutásért ki lett szórva a hétvégén, ezért Alex nem kezezését valószínűleg be kellett volna fújni. Ti komolyan azt hiszitek, hogy örökre ekkora hátszelet kaptok, mint az utóbbi pár évben? Akkor megírtam, hogy hatalmas szívás, hogy most jön össze minden, jön minden kedvező ítélet, mikor az Inter alapból röhögve nyerne.
Asidotus 2010.02.23. 20:00:53
Bejövök ide, erre mit látok? Banános csokin vitatkoznak meg téli fagyin, két olyan dolgon, ami csak akkor, abban az időben, ezen a helyen volt jó, de igazából akkor sem, mert akkor is volt jobb. Pont úgy, mint mostanában a Juve, hozogatja a meccseit, de ez még nem az igazi.
Iustizmord 2010.02.23. 20:03:13
@gasbert: Szóval akkor ha jól értem az egész világ sportolói közül csakis az Inter játékosai élsportolók és játszanak nyomás alatt .
rosszul érted, azok a juveszurkerek akik nyomás alatt játszanak.
amúgy megnéztem amit calcio_dr_rigore belinkelt, nekem sem tűnik kéznek. ugyan a kameraállás nem 100% perdöntő, de (tőlem kivételesen) szvsz nem volt kéz.
rosszul érted, azok a juveszurkerek akik nyomás alatt játszanak.
amúgy megnéztem amit calcio_dr_rigore belinkelt, nekem sem tűnik kéznek. ugyan a kameraállás nem 100% perdöntő, de (tőlem kivételesen) szvsz nem volt kéz.
zsakfos 2010.02.23. 20:06:08
@Althedokan:
Az elmúlt évekhez képest azért javult a kép sztem, mármint, hogy az Inter teli van kőbunkó játékosokkal.
Materazzi,, Muntari, Balotelli hármas mondjuk örökös tag a köcsögválogatottban, de bőven van szerethető, szimpatikus arc is az Interben ( pl. Zanetti, Maicon, Pandev, Milito stb.).
Az elmúlt évekhez képest azért javult a kép sztem, mármint, hogy az Inter teli van kőbunkó játékosokkal.
Materazzi,, Muntari, Balotelli hármas mondjuk örökös tag a köcsögválogatottban, de bőven van szerethető, szimpatikus arc is az Interben ( pl. Zanetti, Maicon, Pandev, Milito stb.).
andree 2010.02.23. 20:06:09
@Iustizmord: Teljesen egyetértek. A saját csapatom játékosaitól is utálom ha reklamálnak. Kéne valahogy szabályozni ezt. Sokat csökkenne a tahóság faktor a fociban.
calciomax 2010.02.23. 20:07:26
@gasbert: "Tökéletesen kiemelted nekünk egy pár sportág barmát" -igen Schumaher,McEnroe, Gretzky: csupa barom.
il Magnifico 2010.02.23. 20:09:50
Vállalható volt mindkettő interes piroslap (bár Cordoba második sárgája nem lett volna annyira egyértelmű, ha Pozzi nem vetődik egy tízmétereset utána). Eto'o sárgája is stimmelt, meg az is igaz, hogy José viselkedése bicskanyitogató volt.
Viszont az első félidőben Pozzi és Pazzini viselkedett csak igazán féreg módjára, egy-egy sárgával zsebükben, amit mindketten szabálytalanságért kaptak. Magyarul a folyamatos vetődésekért, és vaffankúlózásért egyikük sem kapott még egy dorgálást sem (vö. taps + bravó). Szerintem azért nyugodtan seggbe lehet rúgni Tagliaventót, hogy ők ketten végigjátszották az 1. félidőt. Mondjuk ez a végeredményt nem befolyásolta volna.
Mint ahogyan vszínűleg abból a támadásból sem lett volna gól, aminek, az 1. félidő végét jelentő sípszó akadályozott meg, miközben Eto'o-nál volt a labda a Samp 16-osának a vonalán.
De valahogy mégis úgy érzi az ember, hogy ugyanezek az esetek máshogy lettek volna megítélve, ha nem az interről lenne szó.
Ezért egyrészt Mourinho vessen magára, másrészt viszont a qrva anyját az ilyen bírónak, mert az nem az ő dolga, hogy ítélkezzen az edző viselkedése felett. Arra ott vannak a bírságok, meg az eltiltások, amiket szállít is a szövetség menetrendszerűen. Egy bíró döntse el, hogy szigorú akar lenni vagy nem, de azt ne csinálja, hogy egyik irányba kemény mint chuck norris, a másikba meg engedékeny óvónéni.
Viszont az első félidőben Pozzi és Pazzini viselkedett csak igazán féreg módjára, egy-egy sárgával zsebükben, amit mindketten szabálytalanságért kaptak. Magyarul a folyamatos vetődésekért, és vaffankúlózásért egyikük sem kapott még egy dorgálást sem (vö. taps + bravó). Szerintem azért nyugodtan seggbe lehet rúgni Tagliaventót, hogy ők ketten végigjátszották az 1. félidőt. Mondjuk ez a végeredményt nem befolyásolta volna.
Mint ahogyan vszínűleg abból a támadásból sem lett volna gól, aminek, az 1. félidő végét jelentő sípszó akadályozott meg, miközben Eto'o-nál volt a labda a Samp 16-osának a vonalán.
De valahogy mégis úgy érzi az ember, hogy ugyanezek az esetek máshogy lettek volna megítélve, ha nem az interről lenne szó.
Ezért egyrészt Mourinho vessen magára, másrészt viszont a qrva anyját az ilyen bírónak, mert az nem az ő dolga, hogy ítélkezzen az edző viselkedése felett. Arra ott vannak a bírságok, meg az eltiltások, amiket szállít is a szövetség menetrendszerűen. Egy bíró döntse el, hogy szigorú akar lenni vagy nem, de azt ne csinálja, hogy egyik irányba kemény mint chuck norris, a másikba meg engedékeny óvónéni.
andree 2010.02.23. 20:10:13
Amúgy nem lehet, hogy Josetól ez egy összetett Ozzy---> Black Sabbath utalás. Mintha az öreg állt volna ilyen mozdulattal, miután elvisította a Paranoidot.
Sött rósen tesztben ezt írnám: Paranoid
Sött rósen tesztben ezt írnám: Paranoid
calciomax 2010.02.23. 20:17:58
@Althedokan: Nem gondolom hogy az Interben több kőbunkó lenne mint máshol.(JC,Maicon, Lucio,Santon,Zanetti, Cambiasso,Stankovic,Pandev, Milito) ez 9 a kezdőből mind "kőbunkó"....A hétvégi két kiálitás jogos volt, sztem egy Interista sem mondta, hogy nem. Snejderét erősnek gondoltam pláne, hogy nem volt lapja. Jose-ra meg utazik a FIGC ezt ő maga is észrevehetné. Cordob sem kőbunkó csak ostoba szegény....
Althedokan 2010.02.23. 20:18:57
@zsakfos : szerintem amúgy Sneijder is egy nagyon szimpatikus és jó játékos. De hát attól még nem kell a bírónak bepofázni. De igaz, hogy javult a felhozatal, de hát amint a mellékelt ábra még mindig akad bőven a Frédi és Béni korszakból... Bár nem tudom miért csodálkozunk, ha az edzőjük a főhülye...
Althedokan 2010.02.23. 20:24:05
@calciomax: hát szerintem azért az Inter elég magasan van a kőbunkók terén. Bár lehet hogy egyesek inkább kőbuták, ebben egyetértek. Egy intelligens focista tudja hol a határ. De egyébként azt is megértem, hogy Murinhora utaznak... Sneijder kiállítása nem volt egészen jogos, sárgát ért, nem helyből pirosat, ebben is egyetértek....
gabyjuve 2010.02.23. 21:58:43
Szerintem ez egy komoly probléma a fociban.Mármint az ,hogy a játékosok két centiről üvöltenek a bíró arcába ha nem teszik valamelyik döntése.Ezt nagyon keményen büntetni kéne.
Láttam már juve játékostól és más csapatok játékosaitól is.Egyet meg kell értenie minden játékosnak a pályán a bíró az isten.Ha ez nem tetszik lehet ballagni az öltözőbe és vinnyogni.A harmadik eltiltás és pénzbírság után csak elgondolkodik a spiler hogy hogy is van ez.Ha meg nem akkor HÜLYE!
Még mielőtt az a vád érne hogy nem tudom miről beszélek túl sokáig fociztam én is.Kaptam pirosat én is pofázásért .Jó lecke volt.Megérdemli mindenki aki Úgy viselkedik.
Láttam már juve játékostól és más csapatok játékosaitól is.Egyet meg kell értenie minden játékosnak a pályán a bíró az isten.Ha ez nem tetszik lehet ballagni az öltözőbe és vinnyogni.A harmadik eltiltás és pénzbírság után csak elgondolkodik a spiler hogy hogy is van ez.Ha meg nem akkor HÜLYE!
Még mielőtt az a vád érne hogy nem tudom miről beszélek túl sokáig fociztam én is.Kaptam pirosat én is pofázásért .Jó lecke volt.Megérdemli mindenki aki Úgy viselkedik.
spangol 2010.02.23. 22:16:27
@calcio_di_rigore: aki szerint Mourinho egy lucky amateur, annak nem sok bizonyítani valóm van. csoda, hogy nem omlott össze végleg a blogmotor a kommentedtől.
@Mr.AT: lol :DD
@Mr.AT: lol :DD
giacinto 2010.02.23. 22:47:21
@gabyjuve: "Láttam már juve játékostól és más csapatok játékosaitól is."
hány kapott piroslapot és eltiltásokat érte? erről beszéltem. gyakorlatilag minden meccsen látni ilyet, de ritkán villan a piros.
hány kapott piroslapot és eltiltásokat érte? erről beszéltem. gyakorlatilag minden meccsen látni ilyet, de ritkán villan a piros.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.23. 22:55:22
@giacinto: melo kiállítása jó nagy kamu volt három hete, de nem vitatkozni akarok. látom, hogy te sem vitatod igazán a játékvezetői ítéleteket, nincs is nagyon rajtuk mit.
calcio_di_rigore 2010.02.23. 23:26:57
@spangol: Házi feladat: kitől idéztem(!) a "lucky amateur" jelzőt? Ha ez megvan, tudni fogod miért is írtam.:)
daneeka 2010.02.23. 23:32:29
@calciomax: A vívás úri sport de az F1 nem az? Vicc. Ki a f@szom az a McEnroe?
Althedokan 2010.02.23. 23:45:37
@daneeka: és különben is mi az hogy úri sport? A foci ezek szerint dühös idióták rohangálása, miközben egy golyóbis össze-vissza gurul? Nem, nem... A sport mindig úri kellene, hogy legyen. Javaslom, hívjuk fel az FIFA-t és mondjuk meg nekik, hogy ez így nem jó, és lenne pár ötletünk a helyzetet orvosolandó...:P
Pályaelhagyó autóversenyző 2010.02.24. 01:37:30
@daneeka: ez ugye nem komoly kerdes? az a fazon, aki nekiallt reklamalni a bironal, hogy az ellenfele egesz meccsen kurvapecernek nevezi, es o koveteli, hogy mr. kurvapecernek nevezzek :) uri sport a tenisz, vagy mi ...
a jelenlegi jatekvezetesben (es a fegyelmi bozottsagosdiban) a koncepciotlansag a legrosszabb, fel nem tudom fogni, hogy eto'o-t miert nem zavarta le a francba a jv, amikor ott lokdosi meg uvolt a pofajaba egy centirol - es je, utolag sem tiltottak el. (es ugyanigy pozzinak sem kellett volna mar kijonnie a masodik felidore)
vagy miert van az, hogy felevente kineznek egy konyokost utolag, es valaki kap 3 meccs eltiltast video alapjan, de a tobbiek nem. es foleg azokat tiltanam egy legalabb 10 meccsre, akik eljatszottak egy konyokost ugy, hogy hozzajuk sem ertek. ez nagyobb szemetseg, mint a kamu 11-es, mert azonalli piros(+eltiltas) jar erte. vagy a magukat feldobalo gyokereket miert nem kezdik el legalabb 1-1 ajandek sargaval honoralni utolag (bezzeg luciot kiszurta maganak a gyoker a terfel kozepen - amibol jott sneijder kiallitasa)
nyugodtan kijelentheti a szovetseg, hogy innentol nincs szimulacio meg biro arcaba ordibalas, es fel ev mulva rend is lesz. persze az olaszoknak a verukben van ez a szemet, szimulans magatartas (en kedvelem oket, de ez az elet tobbi teruleten is igaz rajuk), semmi kesztetest nem ereznek a helyzet tisztazasara.
a jelenlegi jatekvezetesben (es a fegyelmi bozottsagosdiban) a koncepciotlansag a legrosszabb, fel nem tudom fogni, hogy eto'o-t miert nem zavarta le a francba a jv, amikor ott lokdosi meg uvolt a pofajaba egy centirol - es je, utolag sem tiltottak el. (es ugyanigy pozzinak sem kellett volna mar kijonnie a masodik felidore)
vagy miert van az, hogy felevente kineznek egy konyokost utolag, es valaki kap 3 meccs eltiltast video alapjan, de a tobbiek nem. es foleg azokat tiltanam egy legalabb 10 meccsre, akik eljatszottak egy konyokost ugy, hogy hozzajuk sem ertek. ez nagyobb szemetseg, mint a kamu 11-es, mert azonalli piros(+eltiltas) jar erte. vagy a magukat feldobalo gyokereket miert nem kezdik el legalabb 1-1 ajandek sargaval honoralni utolag (bezzeg luciot kiszurta maganak a gyoker a terfel kozepen - amibol jott sneijder kiallitasa)
nyugodtan kijelentheti a szovetseg, hogy innentol nincs szimulacio meg biro arcaba ordibalas, es fel ev mulva rend is lesz. persze az olaszoknak a verukben van ez a szemet, szimulans magatartas (en kedvelem oket, de ez az elet tobbi teruleten is igaz rajuk), semmi kesztetest nem ereznek a helyzet tisztazasara.
Mourinho már nem a király 2010.02.24. 07:43:57
Valami lehetett a levegőben Európa szerte a hétvégén. Vagy telihold volt. Nem tudom.
Mindenesetre mindegyik bajnokságban olyan piros-sárgalapos fordulókat rendeztek, hogy öröm volt nézni.
Ha jól számolom:
Anglia: 40 sárga, 2 piros.
Olaszo: 50 sárga, 7 piros
Spanyolo: 54 sárga, 7 piros
Németo: 33 sárga (ezek pudingok)
Nem tudom mennyi az átlag, de azért ez elég szép termés nem? :D
Mindenesetre mindegyik bajnokságban olyan piros-sárgalapos fordulókat rendeztek, hogy öröm volt nézni.
Ha jól számolom:
Anglia: 40 sárga, 2 piros.
Olaszo: 50 sárga, 7 piros
Spanyolo: 54 sárga, 7 piros
Németo: 33 sárga (ezek pudingok)
Nem tudom mennyi az átlag, de azért ez elég szép termés nem? :D
divatdrukker 2010.02.24. 09:24:01
Nekem úgy tűnik, hogy Sneijder Milan elleni piros lapja lassan legendává nemesedik, mint az Inter elleni ítéletek tökéletes példája. Pedig szerintem teljesen jogos volt - bár általában nem értek egyet azzal, hogy a bírók jobban védik a saját tekintélyüket, mint a játékosok testi épségét. A jv igyekezett nem észrevenni a dolgot, de Sneijder elég hosszú ideig elhúzta a tapsikolást, és egyértelműen provokációnak tűnt, amit művelt. Azzal viszont egyetértek, hogy a reklamálást, anyázást száműzni kellene a pályáról, akár azon az áron is, hogy egy ideig minden meccsen 3-4 piros lap lenne.
A hétvégi Inter meccsről: amellett, hogy szerintem mindkét piros messzemenőkig jogos volt, Milito Palombo elleni szabálytalansága is megért volna egy kiállítást, és lehet, hogy szigorú vagyok, de amikor Eto'o a végén kibaszta a pályáról a védőt, az is megért volna egy második sárgát. És bizony Pozzi és Pazzini is kiérdemelte volna a második lapot. Azaz a jv kifejezetten rosszul vezette a meccset (és ide és oda is téverdett) - amiben nagy része van a tisztátalanul játszó, idegbeteg játékosoknak is.
Ja: és teljesen egyetértek Benitoval azzal kapcsolatban, amit a Samp hozzáállásáról írt, ideje lenne, hogy ez a beszari stílus örökre eltűnjön. Én is azt vettem észre, hogy a végén már azért szurkolok, hogy kapjanak egy gólt - annyira megérdemelték volna.
A hétvégi Inter meccsről: amellett, hogy szerintem mindkét piros messzemenőkig jogos volt, Milito Palombo elleni szabálytalansága is megért volna egy kiállítást, és lehet, hogy szigorú vagyok, de amikor Eto'o a végén kibaszta a pályáról a védőt, az is megért volna egy második sárgát. És bizony Pozzi és Pazzini is kiérdemelte volna a második lapot. Azaz a jv kifejezetten rosszul vezette a meccset (és ide és oda is téverdett) - amiben nagy része van a tisztátalanul játszó, idegbeteg játékosoknak is.
Ja: és teljesen egyetértek Benitoval azzal kapcsolatban, amit a Samp hozzáállásáról írt, ideje lenne, hogy ez a beszari stílus örökre eltűnjön. Én is azt vettem észre, hogy a végén már azért szurkolok, hogy kapjanak egy gólt - annyira megérdemelték volna.
giacinto 2010.02.24. 09:33:07
@divatdrukker: az teljesen rendben lenne, ha végre kimondanák, hogy igen ezek a szabályok, ezért piros jár, MINDIG, MINDEN PÁLYÁN! de amig ez nincs igy, addig ne nyilvánitsuk jogosnak Sneijder pirosát tapsikolásért. (még ha provokáció is volt, de ilyen szempontból, amikor vki kiröhögi a bírót és rálegyint, esetleg oda is bök vmi finomat, az is ugyanolyan provokáció és az az üzenete hogy: mit nekem ez a kis pöcs, nekem sárgát? mit képzelsz te magadról.)
szóval egyforma ítéleteket minden pályán.
szóval egyforma ítéleteket minden pályán.
giacinto 2010.02.24. 10:47:45
tarthatok egy rövid közvéleménykutatást a ma esti Inter-Chelsea eredményére? tényleg kiváncsi vagyok hogy mások hogy látják.
kezdem: 2-1
kezdem: 2-1
horas 2010.02.24. 11:37:42
@giacinto: 0-0
De 1-0-ban bízom,az álomszerű lenne viszont akkor biztos kikapna a csapat London-ban.
Muntari valószínüleg kezd,ez sokat elárúl...
De 1-0-ban bízom,az álomszerű lenne viszont akkor biztos kikapna a csapat London-ban.
Muntari valószínüleg kezd,ez sokat elárúl...
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.24. 11:48:38
országos 0:0. ezt jósoltam a MU-Milánra is, oszt mi lett igazából. de most be fog jönni. meg is játszom, ha eleget fizet :)). (múltkor amúgy is bebuktam, bár x-re a 3:3 is tökéletes lett volna).
horas 2010.02.24. 11:52:32
Támadni kéne,ezeket a tötymörgéseket elkéne felejteni..meglátjuk...
Azért bízom Mourinho-ban,hogy mutat valamit abból amiért az perpillanat aki...
Azért bízom Mourinho-ban,hogy mutat valamit abból amiért az perpillanat aki...
giacinto 2010.02.24. 11:57:35
én is Mou-ban bízom, meg Sneijder pontrúgásaiban, meg a Chelsea balbekk gondjaiban.
4231-et akarok. Muntarit a lelátóra.
4231-et akarok. Muntarit a lelátóra.
Phuturo 2010.02.24. 12:49:15
@giacinto: a két meccs után megint arról fog szólni minden h az angol foci mennyivel erősebb, de az internek se kellett sok. én már a múltheti megmenésekben is azt láttam h fejben már görcsölnek a (szokásos) kieséses szakasz miatt
giacinto 2010.02.24. 13:17:51
@Phuturo: a papírforma persze ez. hogy az angol foci jelenleg erősebb. de 1-1 meccsen bármi lehet. a stuttgartnak sincs semmi köze a Barcához, mégis.
végre ki jöhetne a lépés már. én bízok abban hogy Mou tökéletesen ismeri az összes Chelsea-játékos gyengéit és erényeit és aszerint küldi ki a csapatot a megfelelő taktikával, a mentalitással talán nem lesz baj. a fél kezdőt kicseréltük nyáron és tapasztalt, bizonyítani akaró emberek kerültek be.
végre ki jöhetne a lépés már. én bízok abban hogy Mou tökéletesen ismeri az összes Chelsea-játékos gyengéit és erényeit és aszerint küldi ki a csapatot a megfelelő taktikával, a mentalitással talán nem lesz baj. a fél kezdőt kicseréltük nyáron és tapasztalt, bizonyítani akaró emberek kerültek be.
jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.24. 13:39:48
@giacinto: A csapatok tudasat mentalitasat es az altaluk altalaban jatszott taktikakat figyelembe veve 5-4et 6-5ot es inter tovabbjutast tartok a legvaloszinubbnek.
Pályaelhagyó autóversenyző 2010.02.24. 14:12:31
@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): figyu, nem a kiallitasok aranyat kellett megtippelni... :)
amugy 3:1
amugy 3:1
Phuturo 2010.02.24. 14:27:44
@giacinto: hát ha 0-0 lesz nou camp-ban már akkor is a barca a továbbjutó azért mert egy félidőn át partiban volt a stuttgart sztem semmi nem változott az esélyeket illetően.
azért azt se feletsd el h a másik oldalon meg egy carlo ancelotti az edző aki szintén ismeri az ellenfelet!
de persze ja, egy-egy meccsen bármi lehet azt aláírom de akkor nem lenne értelme tippelgetni:)
azért azt se feletsd el h a másik oldalon meg egy carlo ancelotti az edző aki szintén ismeri az ellenfelet!
de persze ja, egy-egy meccsen bármi lehet azt aláírom de akkor nem lenne értelme tippelgetni:)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.24. 16:23:19
Radut meg akarja venni a Milan, de Lotito azt mondja, ne is álmodjanak róla.
Minden azt súgja nekem, hogy ma döntetlen lesz, és Londonban dől el minden, remélem tévedek, és Inter előnnyel fordulnak. Lehet már sejteni egy lehetséges kezdőt?
Minden azt súgja nekem, hogy ma döntetlen lesz, és Londonban dől el minden, remélem tévedek, és Inter előnnyel fordulnak. Lehet már sejteni egy lehetséges kezdőt?
daneeka 2010.02.24. 17:28:26
@divatdrukker: Ha már ezt így megemlítetted (Sneijder piroslapja a Milan ellen), ne menjünk el amellett, hogy néhány héttel az eset előtt Mourinho kapott pirosat a bíró megtapsolásáért a Juventus ellen. Vagy egy hasonló példa, az Inter tavaly egy utolsó percben lőtt góllal nyert meg egy meccset (nem emlékszem ki ellen) és Mourinho csendre intette a saját szurkolótáborát (hazai meccs volt). Nem telt el 2 hónap, és Ibra ugyanezt megcsinálta egy gólja után. Egyszerűen a játékosai szándékosan majmolják murinnyót, ami teljes egészében érthető. Neki kellene fegyelmeznie a csapatát...
balu11 2010.02.24. 18:53:32
ilyen gólt dzsilardinon kívül csak az isteni pippo tud (szokott) szerezni - Fio-Milan 1:0
zsakfos 2010.02.24. 19:23:09
Kíváncsi vagyok Pirlónak mennyivel kell még ennél is szarabbul játszania, hogy páros lábbal basszák ki a Milan kezdőből.
jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.24. 20:01:09
@Pályaelhagyó autóversenyző: Ja hogy ugy! Akkor quatro nulla es tizenegyesek...
balu11 2010.02.24. 20:16:52
ennek a gólnak nagyon örülök (pedig senkinek nek drukkolok az olaszoknál)
1 - öreg, bulizik, kiégett, hangulatember, ... de azért csak megint oda tette a lasztit, idén immár sokadszor Dinho
2 - még a végén kiderül, hogy focista lesz Huntiból... mindenesetre annak nagyon örülök, hogy ennyire belejött a csereként való gólszerzésbe, jó lesz ez a tudománya Afrikában
1 - öreg, bulizik, kiégett, hangulatember, ... de azért csak megint oda tette a lasztit, idén immár sokadszor Dinho
2 - még a végén kiderül, hogy focista lesz Huntiból... mindenesetre annak nagyon örülök, hogy ennyire belejött a csereként való gólszerzésbe, jó lesz ez a tudománya Afrikában
Piiii 2010.02.24. 20:20:02
@balu11: pedig a Fio behúzhatná,(behúzhatta volna a meccset). 5 perccel előtte mondta fülöp, h nem is volt védenivalója freynek. és így odaajándékozni a labdát, mint ahogy történt...eléggé ajándék. az h ez meg tizenegyes. pfffffffffff
szánalom...
szánalom...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.24. 20:23:48
Arra sem sok pénzt tettem volna, hogy az Udinese megveri a Cagliarit, de hogy a firenzeieknek semmi sem jön össze, az tuti. Remélem, hogy jó szokásuk megtartják szombatig.
Piiii 2010.02.24. 20:25:49
@Piiii: mármint h ezt nem befújni....
szánalom... mit érdemelt a milan:egy nagy 0 pontot. szegény Fio..
szánalom... mit érdemelt a milan:egy nagy 0 pontot. szegény Fio..
balu11 2010.02.24. 20:30:59
@Piiii: na igen, tényleg elég gyanús eset volt, mondjuk utána meg egyből ziccer, azt senki nem tiltotta meg a Fionak, h bevarrja...
nem a megérdemelt a jó szó erre a győzelemre, de az tuti, hogy az igazán erős csapatok tulajdonsága, hogy 40-50%os teljesítménnyel és 2 villanással megnyernek egy derbit (ld. Milan-MU nemolyrég)
ja, és Dinhot a válogatottba (cserepadra jollynak)
nem a megérdemelt a jó szó erre a győzelemre, de az tuti, hogy az igazán erős csapatok tulajdonsága, hogy 40-50%os teljesítménnyel és 2 villanással megnyernek egy derbit (ld. Milan-MU nemolyrég)
ja, és Dinhot a válogatottba (cserepadra jollynak)
drdugo 2010.02.24. 20:34:35
x-es meccs volt, de ebben a szezonban (és már évek óta) nem sok ilyen meccset tudtunk megnyerni, épp ideje volt, hogy egyszer nekünk is kedvezzen a szerencse.
huntelaar ismét bizonyított.
az operettfutballista boriello szintén - csak ő már sokadjára azt, hogy kicsit erősebb csapatok ellen tökéletesen haszontalan. majd hétvégén az atalanta ellen talán jó lesz valamire.
huntelaar ismét bizonyított.
az operettfutballista boriello szintén - csak ő már sokadjára azt, hogy kicsit erősebb csapatok ellen tökéletesen haszontalan. majd hétvégén az atalanta ellen talán jó lesz valamire.
Rino 2010.02.24. 20:40:58
na, elég izgi a bajnokság?
Hispan07 2010.02.24. 20:55:30
@drdugo: kérlek mondj egy erősebb csapat elleni meccset, ami konkrétan Borriellon ment el, nem pedig maga a csapat volt gyenge. Huntelaar ma lőtt egyet, de a MU ellen semmit nem ért, sőt. Boris idén hasznosan és jól játszik. Dinnye meg... hát már megint tolt másfél gólpasszt, most még én se tudok belekötni.
Mindenesetre örömmel látom, hogy a csapat túl van az Inter okozta lelki krízisen, és a végén még tényleg nyílt lesz a bajnokság.
Mindenesetre örömmel látom, hogy a csapat túl van az Inter okozta lelki krízisen, és a végén még tényleg nyílt lesz a bajnokság.
Klárensz 2010.02.24. 21:03:12
Hát ez igazán vicces, a 80. percnél elmentem vacsorázni, abban a reményben, hogy mire visszajövök Nesta két góljával fordít a Milan, mert ez a 3 pont kurvafontos. Teljesen nem jött be, amit szerettem volna, de a végeredménynek nagyon örülök.
drdugo 2010.02.24. 21:05:52
nem ment el egy meccs se miatta, de nézd már vissza, hogy komolyabb meccseken hány golt lott, vagy mikor játszott hasznosan. alsoházi csapatok ellen lodozgeti csak a golokat, parma, siena, bari, stb ellen. de azokon a mérkozéseken, amikor igazán kellene, hogy hozza magát, rendre csak vergődik. nem milan-kezdő szintü játékos.
huntelaar ha több bizalmat kapott volna már kb 15 gólnál járna.
a mu ellen pedig azért volt szar, mert az első félidőben dinho mindent maga akart megoldani, pato meg mintha a pályán se lett volna, ergo egy darab használhato labdát nem kapott a holland sehonnan.
huntelaar ha több bizalmat kapott volna már kb 15 gólnál járna.
a mu ellen pedig azért volt szar, mert az első félidőben dinho mindent maga akart megoldani, pato meg mintha a pályán se lett volna, ergo egy darab használhato labdát nem kapott a holland sehonnan.
freiwald 2010.02.24. 21:06:04
A csapatnak ma volt szíve, Leo pedig hajtotta őket előre, ami szimpatikus, hiszen csak így lehet meccset nyerni. Lehet sajnálni a Fiot, de valahol megérdemelt a győzelem. A 11 szitu, nálam azért nem tizi, mert Montolivo későn eszmélt. Silva fogta őt, de ő nem esett el, hanem a legrosszabb pillanatban eldobta magát. Nem jött be. Volt a Fionak kimaradt helyzete, de volt a Milan oldalán is elég helyzet csak éppen eltotyogtuk őket, így gyakran nem lett lövés a vége. A vadász beállt és megváltozott a játék képe! GRAZIE DIO! Dinhonak respect, Patonak köszönet! Forza Milan! Az ilyen kínkeserves győzelmek adhatnak tartást egy csapatnak!
Piiii 2010.02.24. 21:26:44
@freiwald: de valahol megérdemelt a győzelem.
ma 0 pontot érdemelt volna a milan, akárcsak a Roma a múltkori meccsen. de ez már a fio szerencsétlensége. igaz akkor örültem, mos tnme igazán. de kezd tényleg egyre izgalmasabb lenni
ma 0 pontot érdemelt volna a milan, akárcsak a Roma a múltkori meccsen. de ez már a fio szerencsétlensége. igaz akkor örültem, mos tnme igazán. de kezd tényleg egyre izgalmasabb lenni
Iustizmord 2010.02.24. 21:51:35
@Althedokan: vmi olyan rémlik h a foci urak sportja amit a köozemberek játszanak, míg a rugby a mob sportja amit urak játszanak. régi angol mondás. éls igaz.
Iustizmord 2010.02.24. 21:55:35
@Pályaelhagyó autóversenyző: bezony, video alapján mindenkinek odabaszni, lehet hogy 5-6 forduló után egy primavera seria a lenne, de 1-2 év alatt a fejekben rend lenne.
bírót lökdösni? partjelző arcába üvülteni? szimulálni? megszűnne azonnal. kellene is. csak a figc , mlsz meg más hasonló lófaszjankók gyülekezete ehhez szarfaszú.
bezzeg ha pl a komáromi bíróság egykori elnöke vezetné a fegyelm tárgyalást, a megszületésükért is elnézést kérnének, murinyóval a zélen...
bírót lökdösni? partjelző arcába üvülteni? szimulálni? megszűnne azonnal. kellene is. csak a figc , mlsz meg más hasonló lófaszjankók gyülekezete ehhez szarfaszú.
bezzeg ha pl a komáromi bíróság egykori elnöke vezetné a fegyelm tárgyalást, a megszületésükért is elnézést kérnének, murinyóval a zélen...
Iustizmord 2010.02.24. 21:59:16
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Radu? mesélj, ki az? érdekel. márha a milan érdeklődik...
Iustizmord 2010.02.24. 22:07:04
@drdugo: sajna a borielloval kapcs hozzászólás bennem is felmerült... olyan 1szerjó máskorszar. ami nem topcsapat kategória.
de hajtani legalább hajt.
ronnie meg isteni, mégha a fogat mindég be is akarom baszni, annyira ideesítő. ha annyit keres faszér nem megy fogászhoz. on.
de hajtani legalább hajt.
ronnie meg isteni, mégha a fogat mindég be is akarom baszni, annyira ideesítő. ha annyit keres faszér nem megy fogászhoz. on.
numerakirály 2010.02.24. 22:16:47
@Iustizmord: Én is ismerek komáromban néhány embert, kire gondolsz??
Én aztán elfogult vagyok a milánnal, a gyerkőcök nem értették miért ugrál az apjuk a tévé előtt,de a legenyhébb, amit ma mondhatunk, hogy a döntetlen igazságosabb lett volna
Én aztán elfogult vagyok a milánnal, a gyerkőcök nem értették miért ugrál az apjuk a tévé előtt,de a legenyhébb, amit ma mondhatunk, hogy a döntetlen igazságosabb lett volna
giacinto 2010.02.24. 22:55:31
@giacinto: asszem telitaláltam. 2-1
:)) megmentettük az itáliai csapatok becsületét, már csak tovább kellene jutni.
:)) megmentettük az itáliai csapatok becsületét, már csak tovább kellene jutni.
Iustizmord 2010.02.24. 23:13:48
@numerakirály: hm pár éve volt , a névre nem emlékszem, a felesége a tatabányai bíróságon volt büntis bíró, de back, egy szakállas 60-as tagra gondolok. max respecttel. father figure. a bíróság elnöke volt, már nem az, de 2004-5 körül ő volt az. császár volt.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.25. 09:51:07
@Iustizmord: Fiatal, tehetséges román belső védő. Nincsenek feltűnően remek képességei, de ha van mellette egy vezér, akkor nagyon jó átlaggal, kevés hibával hozza le a meccseit. Tökéletes csere lenne a Nesta, Silva kettős mögött, de csak lenne, mert 2015-ig a Lazióval hosszabbít.
giacinto 2010.02.25. 09:55:43
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ahogy én láttam szoros emberfogásban egész jó.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.25. 10:56:39
@giacinto: Mindig egy jó átlagot hoz, a lehető legjobb középszer amit ő csinál, mindenből éppen annyira jó, hogy egy vezér mellett pontosan, ügyesen, és ritkán megemlítve tegye a dolgát.
freiwald 2010.02.25. 11:01:49
@Piiii: Elcsépelt, de igaz: a focit gólra játszák. Se több helyzete, sem több rúgott gólja nem volt a Fionak, azon kívül, hogy 90 percig egészpályás kézilabdás pressingre fektették a hangsúlyt. Nálunk jött a Vadász és megváltozott a játék képe. Montolivo esetén lehet vitázni, de a két rúgott gólt és a jó formában védő Abbiatit nem lehet elvitatni, mert a kapus is a futball része. Egyszerűen kiszenvedték és ezért megérdemelt a győzelem. Ha a Fio szenvedi ki, azt mondom ők érdemelték meg, mert a végén bármi lehetett volna és pontosan azt játszották, amit a Milan ellen lehet és kell, csak ugye elszámolták magukat, Fortuna a Milannal volt (sicc a sportban nincs szerencse, csak fizika), diszkókirály villantott, eldördült aa vadászpuska, meg egyebek... A bajnokság pedig, bár nem túl valószínű, hogy az Intert bárki is beéri, végre újra nyitottá vált ill. ennek reményében várhatjuk a következő fordulót. Jobb úgy a táblázatra tekinteni, hogy mind a Roma, mind a Milan ott liheg még az Inter nyakán, miközben meglehet, éppen a loholók fojtják majd egymásba a szusszt az Inter meg majd röhög a markában. Kiváncsian várom mennyi vér van Róma és Milánó szebbik felének pucájában.
Grazie Dio! Forza Grande Fotofinish!!!
Grazie Dio! Forza Grande Fotofinish!!!
horas 2010.02.25. 12:36:22
Most néztem a Milan meccset,Huntelaar játszott percek és gól aránya nagyon jó lehet...
Fiorentina két rangadót is elvesztett úgy,hogy igazából jobb volt...
Bocs,ha ettől a Milan-tól nem tartok...
Fiorentina két rangadót is elvesztett úgy,hogy igazából jobb volt...
Bocs,ha ettől a Milan-tól nem tartok...
horas 2010.02.25. 14:03:01
@gasbert: Ahogy már írtam,a Milan a jövőre nézve megtalálta a saját hangját,stílusát ez a játék ez eredményes lesz,de ehhez viszont érdemben felkell tölteni a keretet...
Piiii 2010.02.25. 16:27:48
ha a Roma 2 következő meccse után is (Napoli idegenbe, Milan otthon) látótávolságon belül marad, úgy értem a 2 meccsen 4pont minimum, akkor a sorsolás szempontjából a legkedvezőbb helyzetben várja az idény 3. harmadát. legnehezebb meccsek letudva az élbolyból (Genoa, Juve, Fio, Napoli, Milan,Palermo) és a maradék nehéz meccsek nagy része is otthon (Samp, Cagliari, Udinese,) akkor tényleg nagyot szakíthatnánk egy haza pályán elért Inter elleni győzelemmel. persze ez egyenlőre egy nagyon szép álom, sok realítása nincs, de a sorsolásunk egyértelműen sokkal jobb a többi csapathoz mérten, lejátszott meccsek tekintetében.
horas 2010.02.25. 17:34:31
@Piiii: Hát igen annak én sem látom sok esélyét,hogy a Roma csak nyerni fog a hátralévő 13 fordulóban...
horas 2010.02.25. 17:36:24
Szal azért néz így ki a tabella mert mostanában bukdácsolt az Inter,az ők botladózásai hellyel közzel letudva...A Roma-é viszont messze nem,és jönni fog...(valószínüleg)
gasbert 2010.02.25. 17:46:55
@horas: Ezzel természetesen egyetértek , én is igy látom , érdemi igazolás és eladások nélkül nem sok jót kecsegtet a jövő .
De jól esik hogy újra látótávolságban vagyunk és bizakodhatunk .
De jól esik hogy újra látótávolságban vagyunk és bizakodhatunk .
zsakfos 2010.02.25. 18:09:57
Ha már szó volt a Boriello-Huntelaar kettősről.
A Milan csatárok összehasonlítása gól/pályán töltött idő alapján.
www.vi.nl/Achtergronden/Vanaf-de-bank/176727/Leonardo-kan-cijfermatig-niet-om-Huntelaar-heen.htm
A Milan csatárok összehasonlítása gól/pályán töltött idő alapján.
www.vi.nl/Achtergronden/Vanaf-de-bank/176727/Leonardo-kan-cijfermatig-niet-om-Huntelaar-heen.htm
Piiii 2010.02.25. 18:21:15
@horas: senki nem írta azt. amúgy arra próbáltam célozni,hogy biztos lesz hullámvölgy, de kiscsapatok ellen kisebb az esélye. majd kiderül. nem hiszem, h az inter botladozásai is le lennének tudva. főleg h a fél csapat eltiltott, máris nehéz lesz Udineseben. és ha továbbjutnátok a bl-ben, akkor meg aztán főleg. bár mi se nyerni megyünk sztem Nopályba. egy x-be is kiegyeznék így előre
numerakirály 2010.02.25. 22:01:40
@Iustizmord: Tudom kiről beszélsz, neki aztán magyarázhatna Mourinho. A felesége sajnos 1-2 éve meghalt. Másfele is jársz a megyében?
numerakirály 2010.02.25. 22:03:28
@zsakfos : Vagyis Hunti messze a leghatékonyabb, ha a manchesternek is betalál, maradhatott volna a kezdőben
zsakfos 2010.02.25. 22:14:21
@numerakirály:
És mindezt úgy, hogy igazán nem tudják használni.
Nem túl gyors és nem annyira technikás,de a 16-oson belül elképesztően hatékony csak tömni kell labdával.
És mindezt úgy, hogy igazán nem tudják használni.
Nem túl gyors és nem annyira technikás,de a 16-oson belül elképesztően hatékony csak tömni kell labdával.
giacinto 2010.02.25. 23:01:06
@freiwald: te nagyon kész vagy :))
"Montolivo esetén lehet vitázni, de a két rúgott gólt és a jó formában védő Abbiatit nem lehet elvitatni, mert a kapus is a futball része. Egyszerűen kiszenvedték és ezért megérdemelt a győzelem."
tehát ha vkin rúg 2 gólt egy meccsen és van egy jól védő kapusa akkor nem is olyan nagy gond hogy az ellenfélnek nem fújnak be egy FULL KRISTÁLYTISZTA 11-est a 80. perc körül 1-0-s állásnál.
"Ha a Fio szenvedi ki, azt mondom ők érdemelték meg"
ők megszenvedtek érte, Rosetti nem volt hajlandó egy apró szenvedésre: belefújni a sípba.
@horas: "a Milan a jövőre nézve megtalálta a saját hangját,stílusát ez a játék ez eredményes lesz"
nem igazán vágom, hogy mi az amit ebben a milanban látsz. Dinho hoz a szezonban egy magához képest közepes formát, kioszt pár gólpasszt, azon kivül az egész csapat játéka egy nulla, ahogy tegnap is az volt. ha rossz lábbal kell fel, megszalad a kóla, esetleg az ellenfélnél vki védekezik rajta, a milan teljesen halott. 1emberes csapat lett, én ezt éppenséggel nem nevezném játék meg stílusmegtalálásnak.
"Montolivo esetén lehet vitázni, de a két rúgott gólt és a jó formában védő Abbiatit nem lehet elvitatni, mert a kapus is a futball része. Egyszerűen kiszenvedték és ezért megérdemelt a győzelem."
tehát ha vkin rúg 2 gólt egy meccsen és van egy jól védő kapusa akkor nem is olyan nagy gond hogy az ellenfélnek nem fújnak be egy FULL KRISTÁLYTISZTA 11-est a 80. perc körül 1-0-s állásnál.
"Ha a Fio szenvedi ki, azt mondom ők érdemelték meg"
ők megszenvedtek érte, Rosetti nem volt hajlandó egy apró szenvedésre: belefújni a sípba.
@horas: "a Milan a jövőre nézve megtalálta a saját hangját,stílusát ez a játék ez eredményes lesz"
nem igazán vágom, hogy mi az amit ebben a milanban látsz. Dinho hoz a szezonban egy magához képest közepes formát, kioszt pár gólpasszt, azon kivül az egész csapat játéka egy nulla, ahogy tegnap is az volt. ha rossz lábbal kell fel, megszalad a kóla, esetleg az ellenfélnél vki védekezik rajta, a milan teljesen halott. 1emberes csapat lett, én ezt éppenséggel nem nevezném játék meg stílusmegtalálásnak.
horas 2010.02.26. 14:39:54
@giacinto: Hát én ezt annyira nem adom.Az előrefele játék nagyban áll Ronaldo-n az biztos,de azért Pato nagyon nem talál még magára tedd hozzá azt is,és nem Ronaldo érdeme,hogy a Milan remekül szerez labdát,tartja,uralja a játékot és teljesen az történik a pályán amit a Milan akar,lásd MU meccs,van egy-egy hullamvölgy meccs amit én a keret és az átlagéletkor számlájára írok.
A keretbe mélyen belekéne nyúlni,de én úgy gondolom,hoigy a játék szisztéma megvan,tény,hogy nagyban áll Ronaldinho-n,de ha posztra minőségben tudnak igazolni(ez min.6 ember)akkor ezen is átfognak tudni siklani.
A keretbe mélyen belekéne nyúlni,de én úgy gondolom,hoigy a játék szisztéma megvan,tény,hogy nagyban áll Ronaldinho-n,de ha posztra minőségben tudnak igazolni(ez min.6 ember)akkor ezen is átfognak tudni siklani.
horas 2010.02.26. 14:43:39
Szal az MU elleni meccs arra döbbentet rá,hogy itt fizikális gondok vannak,ami az átlag életkorból és gyenge minőségű keretből jön.Szóval azt bekell látni,hogy nem a gépezet akadozik,hanem nincs anyag amiből élni tudna Milan,illetve él,csak nem eredményes.
gasbert 2010.02.26. 20:45:35
@giacinto: Ronaldinho "pár" gólpassza idén csupán 16 és ez csak a bajnokságban , szóval abszolut nem helytálló amit irsz . Az igaz hogy eléggé tőle függünk de ez igy jó mert csak igy teljesit .
Ja és általába minden meccsen fogja egy,két néha három ember és mégis ott van az a 16 assist .
A kristálytiszta 11es pedig tényleg az volt , de senki se tiltotta meg Keirrisonnak h 5!! méterről ne rúgja be a labdát , felénk ez előnyszabály , gondolom ha megteszi Montolivonak egy szava se lett volna .
Ja és általába minden meccsen fogja egy,két néha három ember és mégis ott van az a 16 assist .
A kristálytiszta 11es pedig tényleg az volt , de senki se tiltotta meg Keirrisonnak h 5!! méterről ne rúgja be a labdát , felénk ez előnyszabály , gondolom ha megteszi Montolivonak egy szava se lett volna .
giacinto 2010.02.26. 22:26:25
@gasbert: jah, háttal állva a kapunak, hátán egy védővel alapelvárás hogy azonnal lőjje be a "helyzetet" mikor azt látja hogy a társát tisztán rántják le.
giacinto 2010.02.26. 22:28:25
@gasbert: jah, a 16 pedig 12. ne túlozzunk :)
ami azt jelenti hogy átlagban minden második meccsen ad 1 gólpasszt, amikor alapvetően rá épül a csapat :))
ami azt jelenti hogy átlagban minden második meccsen ad 1 gólpasszt, amikor alapvetően rá épül a csapat :))
gasbert 2010.02.27. 13:31:44
@giacinto: Ismét valótlanságot irsz , nézd újra a szituációt és utána dörmögj ide valamit légyszives .
Az utolsó 100 komment: