Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 23. giornata

2010.02.06. 10:37 _benito

Tovább nő a különbség az Inter és a Milan között, és az élmezőny is tömörebb lesz a hétvégi olasz forduló után. A nagyok fél szeme már a nemzetközi kupameccseken csüng, senki nem fogja megszórni ellenfelét, sőt az élmezőnyben alig lesz, aki nyerni tud. Az Inter és a Cagliari eldönti, kié igazából a Panchina d’Oro, a Milan az egyre markánsabban feltámadó Bologna otthonában hagy egy pontot, a Roma kikap Firenzében, és a Napoli sem nyer Udinében. A Juventus vért izzad, de elhozza az összes pontot Livornóból, a Laziónak pedig hasonló küzdelemre lesz szüksége, hogy ne kerüljön még nagyobb bajba a Catania ellen. Röviden, velősen a hajtás után.

Fiorentina-Roma 1-0
A Roma a születésnapomon kapott ki utoljára, én meg skorpió vagyok, úgyhogy látható, elég jó formába lendült Ranieri keze alatt a csapat. Az, hogy most mégis megveretjük őket Firenzében, a Vargas-Cassetti párharcnak köszönhető, ott ugyanis a hazaiak legjobbja csap össze a vendégek leggyengébb pontjával. A 11. Fiorentina három meccse képtelen nyerni, a lendületből érkező Farkasok elkapására óriási szükségük lenne.

Bologna-Milan 2-2
A legutóbbi négy meccsén 8 pontot összeszorgoskodó Bologna egy komoly skalp begyűjtésére készül, és ha egy hónapja azt is mondtuk volna, hogy fix 2-es a meccs, a derbi óta kicsit megtört Milanban nem látjuk a hazai feltámadás kioltóját. Mancinit egyszerűen nem értjük, komolyan. De majd talán most kiderül.

Inter-Cagliari 2-1
Az Év Edzője-díjat sokan előre odaadták Mourinhónak, mégis Allegri kapta, aki egyből be is bizonyíthatja, hogy nem volt véletlen a választás. Az Inter a szokásos magabiztossággal gázol át az ellenfeleken, de a Cagliari is elég régen kapott már ki, ráadásul ők az a fajta olasz kiscsapat, amelyik nem fossa tele a gatyáját, ha nagyok jönnek szembe.

Livorno-Juventus 1-2

3-4-3, meg a tököm, az! De mindegy is, igazából bárhogy nevezhetjük a Juventus formációját, amíg a játékosok olyan formában vannak, amilyenben, lényegtelen, hogy nevezzük a forró végbéllehelet ventilálását. Azt láttuk, hogy erő sincs a harchoz, de talán lassan valami megmozdul, Diego már például teljes félidőket hajlandó egészen elfogadható szinten játszani. Ez Sztálinvárosban talán már elég is lesz.

Genoa-Chievo 3-3

A legkevésbé olasz, és a legolaszabb csapat meccsét nagyon várjuk. Mindketten három meccses veretlenségi sorozatból jönnek, ami inkább az angoloktól szép eredmény, mert a szezon első fele nem úgy sikerült, ahogy kellett volna. A Chievo szívósabb, mint egy orosz sífutó, tavaly a sokkal jobb Genoa otthonából is elcsempészett egy pontot.

Palermo-Parma 2-1

Bovo és Liverani nélkül, de a Bariban elszenvedett gyalázat emlékétől feltüzelve fogadja az új csapata élén visszatérő Guidolint a Palermo. A pármaiak egyébként jelentősen belassultak a csodás rajt után, legutóbbi öt meccsükből négyet elbuktak, miközben a Palermo hosszú veretlenségének vetett véget múlt héten a Bari. Ez, ha a Toto istenei is úgy akarják, sima 1-es.

Udinese-Napoli 1-1
Első pillantásra egy csupa izom, tajtéktól csillogó telivér, és egy koszlott, kehes gebe áll a két rajtállásban, most mégis úgy érezzük, a már csak kolbásznak jó szódáshátas meglepi ellenfelét, és legalább egy pontot otthon tart. Egyik csapat sem az, aminek látszik, ugyanis.

Lazio-Catania 1-0
Négy meccse nem nyertek a rómaiak, és már valóban a kiesés elkerülése a legnagyobb gondjuk, ami felé igen nagy lépést tehetnek, ha legyőzik a Cataniát. Ugyanakkor a vendégeknek még náluk is jobban kellene a pont, ezért nem adják majd könnyen magukat, de a keretek közti különbség nem utal Elefánt-pontszerzésre.

Atalanta-Bari 2-2

Szokatlan, hogy a bergamóiak ilyen sok gólt lőjenek, de a Serie A-ban ilyen messzire nem sokszor kell utaznia a Kakasoknak, akiknél ráadásul Koman sem fog kezdeni. Barreto mégis tőle kapja majd a passzt, amivel a 93. percben kiegyenlít.

Siena-Sampdoria 1-2

Jövöget fel a Samp, bár Cassano továbbra sincs a keretben sem, a legutóbbi két meccsüket megnyerték, és az igen szoros középmezőnyben ott vannak újra a legjobbak között. A Siena viszont lassan kitűzi a fehér zászlót omladozó stadionjára, és alászáll: már most nyolc pontra vannak a legrosszabb bennmaradást jelentő helytől.

255 komment

Címkék: olasz serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr841733556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 13:29:46

@_benito: Jó volt a Fio, csak szerintem kicsit elvitte őket a szívük. A nagy helyzeteiket szinte mind a földön dolgozták ki (azért szerencsére ott volt Sergio). Ehhez képest gyömöszölték befele a labdákat, mint egy angol csapat. Mexes, Juan, De Rossi, Motta vagy ha kellett Vucsinics mindent kifejelt.

Viszont ahogy kiszedték Pizarrot a játékból a lilák, az nem volt semmi.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 13:40:52

Amúgy néztem a statokat a Fio-Romáról és nem hittem a szememnek. Nálunk volt többet a zsuga 52-48 százalékos arányban.

Mr.AT 2010.02.08. 14:51:47

@_alerob: Ha csak az egyik szélen lenne egy értelmes, jól beadni képes hátvédünk, nagyságrendeket javulna a játék. Odáig elég gyakran eljutunk, hogy kipasszoljuk szélre, de a beíveléseink katasztrofálisak, megkockáztatom, talán a leggyengébbek az egész ligában.

Az összes poszt közül messze ez a leggyengébb és egyben a játékrendszereink miatt legégetőbb posztunk, Kolarov, vagy bárki más úgy kellene, mint egy falat kenyér.

giacinto 2010.02.08. 14:57:40

@Mr.AT: jaaa, hátha ilyen balfazsok a szélsőhátvédek, talán nem kellett volna átállni 4312-re meg 343-ra meg mittomén mire, ami gyakorlatilag ezekre épül.

Mr.AT 2010.02.08. 15:07:51

@giacinto: Ez a lényeg. Ferrara is az ő játékoskorából származó 4-3-3at meg 4-3-1-2őt akarta nyomatni, csak arról feledkezett meg, hogy Grygera nem egy Pessotto.

A szélsőhátvédeken qrva nagy hangsúly van minden esetben, általában rájuk játsszák ki a kényszerítőt, s ők adják be a labdát (a kreatív játékosnak elől rendszerint van dedikált őrzője), így a csatárjáték 80%a rajtuk áll vagy bukik.

Itt is mki ekézi Amaurit, meg a többi csatárt, miközben az egész szezonban annyi jó beadásunk volt, mint egy meccsen kellene.

Iustizmord 2010.02.08. 15:11:46

@Hispan07: egész jól foglalod össze és még pol.correct is vagy, meg udvarias, :o)))))

de abban nem értek egyet h Ronnie meg Seedof ballaszt lenne, meg Flaminiben sem.

jnkulovski, kaladze, favalli, ilyesmik valóban lapát, de abate meg antonini vonatkozásában tán még korai levonni hogy nemzetközileg nem lesznek arcok. mint ahogy santont is hol istenítik hol leírják, huszonegykét évesen.

Hispan07 2010.02.08. 17:04:27

@Iustizmord: Santonról huszonegykét évesen még vitatkoznak, de Antonini már 27... Abate meg egyáltalán nem tud védekezni - lévén nem védő.

Flamini 2. éve nem tud kezdővé válni. Seedorf és Dinnye pedig csak fel-alá grasszál, nem fut - így ha nincs mellettük 9 kigyúrt futógép gladiátor (nincs), hátráltatják a csapatot. Pláne, ha egyszerre vannak fent a pályán. Méginkább, ha Pirlo is arra sétálgat.

giacinto 2010.02.08. 17:07:47

@Iustizmord: pláne hogy Santon 19. és nincs is róla vita. klasszis játékos már most is. olyan szélsőhátvéd, amilyen nem sok szaladgál olasz pályákon, olyan aki mind2 oldalon megállja a helyét

Mr.AT 2010.02.08. 17:09:02

@giacinto: Eddig hány asszisztja is van Santonnak, mint klasszis szélsőhátvédnek?

giacinto 2010.02.08. 17:20:33

@Mr.AT: egyelőre nem dolga a túl sok felfutás (másik oldalon van vmi brazil) és a támadássegítés. Mou megmondta neki, hogy jelenleg a védekezést oldja meg hiba nélkül, szerezzen önbizalmat, aztán utána kalandozhat előre. (egyébként Chivu sem jár fel bal oldalról, ez valszeg taktikai utasítás is)

nem tudom te hogy vagy vele, de én egy védőnél többre értékelem ha hátul stabil és csak azon felül kóborol előre, mint pl. a Grosso-féléket akik támadgatnak de hátul sokkal inkább balfaszok is.

giacinto 2010.02.08. 17:21:21

@giacinto: szóval lényeg a lényeg, nálam nem attól klasszis egy szélsőhátvéd hogy jó sok assziszstja van. Grossonak mennyi van? és kapott gól róla?

giacinto 2010.02.08. 17:22:27

Közben a Lazio ugy tűnik megtalálja a legjobb megoldást , Edy Reját. túl sok választási lehetőségük nincs. ráadásul kedveli a 3 védős rendszert amit mostanában a Lazio is nyomatott.

ericcartmen 2010.02.08. 17:26:44

@Mr.AT: Hány gólt lőtt az elmúlt egy évben Amauri, a 10/10es csodacsatár?

Mr.AT 2010.02.08. 17:29:29

@ericcartmen: Az elmúlt egy évben? Nos, tavaly január óta 11et, 4et ebben a szezonban, 7et az előzőben. De hogy is jön ez a Santon-kérdéskörhöz?

Mr.AT 2010.02.08. 17:33:55

@giacinto: Senki nem mondta, hogy Grosso jó szélsőhátvéd, sőt, jellemzően én vagyok az elsők közt, aki fogom a fejem a megoldásai láttán.

De ettől még ilyet leírni, hogy "Santon 19. és nincs is róla vita. klasszis játékos már most is. olyan szélsőhátvéd, amilyen nem sok szaladgál olasz pályákon", az azért kicsit erős.

Ügyes gyerek, meg tehetséges is, ez eddig rendben van. Csak épp idén nem nagyon játszik felnőtt meccseket.

És a jó szélsőhátvéd az pont ott kezdődik, hogy hozzátesz valami pluszt a csapathoz támadásban is. Grygera és Molinaro is qrva yol lezárta mindig is a széleket, egy légy nem jött át rajtuk, mégsem hinném, hogy "klasszis szélsőhátvédnek" hívnád őket, akikből "nem sok szaladgál olasz pályákon".

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.08. 17:39:17

@Mr.AT: kb ősszel abban sem voltál biztos, hogy lahm jobb, mint grosso. pedig abban rendszerint egyet szokott érteni a futballtársadalom, hogy lahm jó szélsőhátvéd. ok, ha ő sem jó, csak akkor keressünk valakit, aki jó.

dzolutan 2010.02.08. 17:39:18

Úgy, hogy Amaurinak 2x évesen fosnia kéne a gólokat, nem 23 forduló alatt 4et, míg Santon 19 évesen már cigányokat stoppolt a bl-ben, egész ügyesen. Csak míg Santon kegyvesztett lett vmiért, addig nálunk ennek a hontalan balféknek végig kell nyomni a szezont. Már Ferrara is rég kirakta volna a csapatból, ha nem primaverás alternatívák lennének csak. Szánalom, hogy 10ből 5 akciónk azon hal el, hogy ez a zseni felrúg valakit, csak mert nem mozog olyan ügyesen, hogy lenne esélye labdához jutni.

ericcartmen 2010.02.08. 17:40:58

@Mr.AT: Analógiát próbáltam húzni.
Santont kevés asszitja miatt kritizáltad, erre vetettem fel, hogy a szerinted 10/10-es Amauri szerintem elég kevést gólt lő, pedig ez fontosabb statisztika egy centernél, mint az assziszt egy szélsőhátvédnél.

daneeka 2010.02.08. 17:41:50

@Mr.AT: Na de azt egy 20milliós játékostól el lehetne várni, hogy a saját 16osánál ne álljon neki sarkazgatni. Pláne ne ellenfélnek. Tudom én, Roby Carlos is ollózott luftot, de ő azért le is tett valamit az asztalra, ellentétben Melóval. Nem hittem volna, hogy ezt egyszer komolyan gondolom, de jobban örültem volna D'Agostinonak...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 17:43:20

@giacinto: Floccari tegnap is játszott, de jobb lett volna ha még nem nevezik, tragikus volt.

giacinto 2010.02.08. 17:44:29

@Mr.AT: "Csak épp idén nem nagyon játszik felnőtt meccseket."

az elmúlt 5-6 meccset végigjátszotta. Lippi tavaly is egy fél szezon után hivta be a válogatottba ahol nagyon jó volt, elég sokat hozzátett a válogatott játékához.

"Grygera és Molinaro is qrva yol lezárta mindig is a széleket, egy légy nem jött át rajtuk"

naná, még a végén titokban kiderül hogy a világ legjobb védőpárosát rejtegetitek Torinóban. maradjunk annyiban követnek le bőven hibákat.

Santon pedig az előző fél évben rengeteget segítette a támadásokat, de ezt nyilván te is tudod.
szóval ha ő nem klasszi, akkor ki az a Serie A-ban?

giacinto 2010.02.08. 17:46:11

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: remélem Reját tényleg megszerzitek és megindultok végre felfelé.

Mr.AT 2010.02.08. 17:51:01

@dzolutan: Nagyon ritkán rúg fel bárkit is Amauri, ha már itt tartunk. Nyilván a világ legkönnyebb dolga őt fikázni, merthogy kevés gólt lő, bla-bla. Igen, kevés gólt lő, és valóban nincs formában már jó ideje - ezt sztem maga sem vitatja.
Ugyanakkor az nem a csatár hibája, ha nem kap használható labdát a társaktól - márpedig a 16oson belülre rendelve általában csak az ívelgetés megy a feje fölött, ami nem az ő hibája.

Felrúgásról meg általában nincs szó, jellemzően az van, hogy felugrik elfejelni a labdát, amit x méterről ráívelnek, ütközik a védővel, és jellemzően támadófaultot fújnak, mint Olaszországban ilyenkor oly gyakran (ami sztem f*szság, ha már itt tartunk). Aki focizott már nagypályán, s aki vett át labdát két védővel a hátán, az tudja, hogy ez messze nem annyira fekete-fehér, mint az látszik.

Qrvára nem kap használható zsugákat, amivel meg nagyritkán (ismétlem: kb. kétmeccsenként egyszer!) lehetne kezdeni valamit, az meg nem jön neki össze. Ez utóbbi kb. 20%, ez az ő sara, a 80% a csapaté és az elcseszett taktikáé.

Mr.AT 2010.02.08. 17:54:05

@giacinto: Maicon klasszis szélsőhátvéd, ő a tipikus példa. Majd ha Santon is dönt el meccseket a passzaival, akkor beszélhetünk róla.
Jelenleg mindösszesen arról van szó, hogy egész Olaszország felkapta a fejét arra, hogy egy 19 éves olasz kölyök meccseket játszott végig tavaly az Interben. Ez szép és jó, semmi gond vele, és állhat előtte szép jövő is, gazdag pályafutással, csak jelenleg ez még semmi, nemhogy egy "igazi klasszis".

Mr.AT 2010.02.08. 17:57:05

@daneeka: Engem sokkal kevésbé zavar az, hogy egyszer az idei szezonban eladta azt a nyamvadt labdát, mint az, hogy nem uralkodik az idegein.

Látszik, hogy brazil, néha színezi a játékot, és ez kell is, elbizonytalanítja az ellenfelet. Nyilván idén qrvára nem megy a csapatnak, s ez rá is árnyékot vet, de kéretik emlékezni pl., hogy milyen gólt rúgott a Roma elleni meccsünkön. Emellett pedig meg tud indulni labdával az ellenfél játékosai közt is két csellel, ami Poulsen és Tiago emléke után egy kb. megfizethetetlen skill.

Mr.AT 2010.02.08. 17:59:12

@mocsing: Nem keresném ki a válaszomat, if you don't mind, de ha jól emlékszem az ominózus összehasonlító pontozásban bizony Lahmnak adtam a pontot Grossoval szemben.

Lahm kapcsán pedig meg is írtam, hogy Ribery és Robben mellett én őt ismerem el a Bayernből, még azzal együtt is, hogy német, ami pedig ugye elég torz születési rendellenesség.

dzolutan 2010.02.08. 18:01:31

@Mr.AT: Erre mondtam múltkor, hogy Gomez legalább ennyire haszontalan, viszont nem akad meg támadás rajta.
Akkor nézzük máshogy: mikor láttad, hogy Amauri jól átvesz egy labdát/lefordul egy védőről/kapura lő pontosan/nem reklamál/nem borít fel senkit szabálytalanul/helyzetbe hoz egy társat? Merthogy hónapok óta egyik sem sikerül neki, az nem a többiek hibája, annak sem róható fel, hogy "álló" center.

ericcartmen 2010.02.08. 18:01:55

@Mr.AT: Azért egy 10/10es csatárnak (bocs, hogy mindig ezzel jövök, de mély nyomot hagyott) kevés az az érv, hogy nem kap használható labdákat. Mozogjon többet, forduljon le a védőről, lépjen vissza labdáért, vagy valami pluszt tegyen hozzá. Az oké, hogy most nem megy neki, de legalább helyzeteket alakitson ki.
Ibra se kapott több, jobb labdát, mégse 4 gólt hozott össze 23 forduló alatt, ő ezért 10/10 (vagy inkább közeli), Amauri pedig ezért nem.

giacinto 2010.02.08. 18:02:49

@Mr.AT: ja hát végülis tele van az olasz futball ilyen szép reményű tizenévesekkel, szóval ez semmi.

azért tart ott a válogatott ahol (kiöregedett lassú alibiembereket kell beválogatni akik a nevükből élnek)

nem azért kapta fel rá a fejét Olaszo mert játszott pár meccset, hanem mert JÓL játszott egy fél évet egy topcdapatban, támadó felfogásban, miközben Ronaldokat és Beckhameket vett le a pályáról 18 évesen, kiszorította a jóval nagyobb nevű vetélytársait és a világ legjobb csapata éppen tőlünk vett balhátvédet, akit éppen ez a 19 éves senki szorított ki.

Hajrá Grosso, éljenek a 30-on felüli klasszisok!

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.08. 18:02:56

@Mr.AT: azt írtad, h "lahm>grosso, de ebben sem vagyok biztos", ezért írtam azt, amit, azaz hogy nem voltál biztos benne. ezek után vagy a bizonyosságod erőssége változott és már biztos vagy benne, h lahm jobb nála, vagy Lahmot sem tartod jó szélsőhátvédnek. esetleg grosso-t ítéled meg azóta legalább egy nagyságrenddel rosszabbnak. csak ennyi érdekelt volna, hogy a három közül melyik.

Mr.AT 2010.02.08. 18:05:15

@ericcartmen: A Livorno ellen nem számoltam pontosan, de a kb. 15 rá ívelt labdából olyan erős 10et pontosan tett vissza mellel és fejjel az érkezőknek. Azt ne mondjam, qrva yol nyomta, ami akár viccesen is hangozhat egy 1:1es meccs után, ahol nem lőtt gólt, de tényleg jól játszott.

Neki Alex és Diego a párja, mióta mind2 a pályán van, szemmel láthatóan szabadabban és jobban játszik. Én sem követelek Aranylabdát neki, de az ő nyakába varrni a Juve sz*r idei formáját botorság.

Nálunk a legfőbb három kerékkötő a kórház a 43 sérüléssel, az elcseszett szélsőhátvédeink, meg a Poulsen-Tiago zsugakirály kettős, a meccsenkénti 1 assziszttal az ellenfélnek.

giacinto 2010.02.08. 18:07:45

Hol tudnám megtalálni a Fiorentina összes Serie A-s eredményét az elmúlt 3-4 évből?
köszi

Mr.AT 2010.02.08. 18:09:20

@mocsing: Grosso menthetetlenül gyenge lett, és ez nálunk csúcsosodott ki idén. Egy dolgot tud, állított labdát rúgni, ezt viszonylag pontosan, de ez meg kb. a 23. skill fontossági sorrendben egy hátvédnél. Emellett qrva gyakran hibázik, gyakran marad le a párjáról, a fejjátéka pedig mintha nem is lenne.
Ahhoz képest, amilyen régen volt, csak hátrányára változott, mit sem látszik az azóta eltelt évekkel elvileg összeszedett rutin.

Tehát igen, Lahmot továbbra is jónak tartom, Grossot pedig kifejezetten gyengének, így kérdésedre válaszolva Grosso megítélésében lettem pesszimistább.

dzolutan 2010.02.08. 18:09:33

@Mr.AT: Az a csatár, aki nem rúg gólt, nem ad gólpasszt, az nem kerékkötő? Ezt te sem gondolhatod komolyan.

ericcartmen 2010.02.08. 18:10:23

@Mr.AT: Csak fél szemmel néztem a Livorno elleni meccset, de inkább az rémlik, hogy sok támadás akadt el rajta. Legközelebb nagyon fogom figyelni, igérem.

Egyébként nem mondtam, hogy miatta szar most a juve, de erősen részese a szereplésnek ő is.

daneeka 2010.02.08. 18:10:36

@Mr.AT: "Engem sokkal kevésbé zavar az, hogy egyszer az idei szezonban eladta azt a nyamvadt labdát, mint az, hogy nem uralkodik az idegein."
Egyszer? Egy konkrét esetet említettem, ami igen kiélezett helyzetben történt meg. Lő néha egy gólt, megcsinál egy cselt. Na és? Ezt C.Zanetti is megcsinálta, csak ő épp 10edennyi pénzért váltott klubot a nyáron. Nem uralkodik az idegein? Na de ez meg eddig is nyilvánvaló volt. Előző szezonban sem uralkodott az idegein, pedig akkor egy klasszissal jobb edzője volt.

daneeka 2010.02.08. 18:12:41

@giacinto: Jogos, Molinaro és Grygera egy-egy megoldásán már Tímár Krisztián is csak kacagott volna. :)

Mr.AT 2010.02.08. 18:17:21

@dzolutan: Nem mindegy, hogy miért nem teszi, de hadd ne írjam már le századszor is.
Ő sincs formában, és a csapat taktikája sem kedvez neki, pláne azzal a tartalommal megtöltve, amit látunk hétről hétre. De őt hibáztatni mindenért önmagában is vicc.

Vul-Kahn 2010.02.08. 18:32:51

@giacinto: nézd csak, a jó Oli még a magadfajta antigermán-véresszájúolasz szurkereknek is segít, ha tud :)

parancsolj:
www.weltfussball.de/teams/acf-fiorentina/21/

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 18:41:08

Mellesleg Reya nem csak pletyka, Tare Splitben tárgyal jelenleg is a kivásárlásáról.

nalazo 2010.02.08. 18:44:57

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Az nem lehet, hogy annyi szív hiába onta vért.
Nem lehet, hogy a Lazio megjárja a serie B-t!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.08. 19:07:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: reját bírtam én is, hiába óriási gengszter. ha van csapat, ahol a lehető legtovább húzták az edzőkérdést, az a lazio

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:12:38

@nalazo: Én is bízom a legjobbakban, ha objektíven nézem, nem tudom elképzelni hogy kiessen a Lazio, de azért ha egy közvetlen riválistól otthon kikapnak, úgy nagyon nehéz lesz.
Moggi: "Lotito nehéz helyzetben van, ideje volt Ballardini menesztésének. A Lazio problémái is hasonlóak a Juventuséhoz, mindkettő okozója a Calciopoli.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:14:56

@_benito: Ez így van, Ballardini menesztése legkésőbb novemberben lett volna esedékes, én nem tudom elképzelni mi tarthatta eddig a padon.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 19:19:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: szépen szerepelt Pandev tárgyalásán, azt még mindenképpen meg kellett várni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:25:35

@popp: Pandev tárgyalásán bizonyosodott be, hogy Ballardini nem férfi, össze-vissza hazudozott. Más kérdés, hogy becstelen emberekből is sok van, ez csak nem lehetett volna akadály.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 19:30:59

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: De Lotitonak jó szolgálatott tett, erre utaltam, kissé pikirten.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:34:12

@popp: Ez is meglehet. Rossz ez mindenhogyan. Eddig ez a szezon mélypontja.

dzolutan 2010.02.08. 19:35:54

@Mr.AT: Dehogy hibáztatom mindenért, csak azért, hogy az elkövetett szabálytalanságokon kívül sehol nem tud hozzátenni a csapat statisztikájához ~1 éve.

rexford 2010.02.08. 20:35:04

Manninger, Grygera, Szalihamidzsics, Almiron, Nocerino, Molinaro, Tiago, Iaquinta, Sissoko, Andrade, Mellberg, Poulsen, Manninger, Amauri, Cannavaro, Melo, Diego, Grosso, Candreva, Caceres - ezeket a játékosokat vette a Juve, amióta diadalittasan visszatért a B-ből.
Úgy-ahogy elégedettek lehetünk Manningerrel (aki a karrierje felét kölcsönben, a másikat a padon töltötte), Iaquintával (akit szerintem az udinesés idejében mélységesen lesajnáltunk), Sissokóval (aki legalább annyi bosszúságot okozott, mint amennyi örömet), Mellberggel (akit bagóért el is adtunk) és Brazzóval (:DDD). A reményteljes fiatal trió sérült/szar/kicsi, a többiek szót sem érdemelnek, mert vagy egyáltalán nem játszottak, vagy játszottak, de inkább ne tették volna (viszont legalább a többségük egy valag pénzbe került).

Nem tudom, mi a konklúzió, csak úgy eszembe jutott ez az egész.

rexford 2010.02.08. 20:39:40

@rexford: Ja és Cannavaróval, a júdással is elégedettek lehetünk. Ez is jellemzi a rothadást, ami most folyik.

ericcartmen 2010.02.08. 20:46:19

@rexford: Ezt már szerintem kérdeztem régebben, de nem kaptam választ: Canna miért akkora áruló a juvésok szemében? Ha jól emlékszem összesen 2 évet játszott csak a juvéban

Gabez 2010.02.08. 21:01:07

Santon sztem se kihagyhatatlan klasszis, de tudtommal a gyenge formája, majd a sérülése miatt nem játszott az idény első felében, nem azért, mert kegyvesztett lett. Viszont most játszik folyamatosan, reméljük, egyre jobban. És hát 19 éves, mondjuk 4 év múlva beérik, vagy 5. Hol van az még...Maicon se volt olyan jó ennyi idősen, mint most...meg senki.
Megnézve a Roma meccset, egyrészt sztem mákföldet vettek már pár fordulóval ezelőtt, másrészt jó ez a kapus (Sergio), de hát majdnem mindet belelőtték...szegény elugrani se tudott volna. Védett pár szépet, igaz, de hát ezek hol vannak ahhoz, amit mondjuk JC művelt Nene lövésénél...3:26-nál. ;)
www.youtube.com/watch?v=Au1JxRZ7S0E

Avagy hát túl elfogult lennék? :P

rexford 2010.02.08. 21:01:43

@ericcartmen: Mert júdás, azért. Kielégítő a válasz? :)

ericcartmen 2010.02.08. 21:29:09

@rexford: Nem egészen :)
De mindegy

ericcartmen 2010.02.08. 21:30:52

@Gabez: Szép, de egy hasonló védése volt JS-nak is tegnap.
Ezt viszont popp linkelte még korábban, valószinűleg elsiklottál fölötte:
www.youtube.com/watch?v=niu567dBrAs

horas 2010.02.08. 21:51:57

Santon témához,annyit,hogy ha klasszisnak nem is nevezném kiugró tehetség a korosztályán belül és a posztján olaszországban ott van a legjobbak között,Grygera Molinaro nincs,de most már Grosso sem.

Amauri?Mi vita téma van azon a játékoson?

Vul-Kahn 2010.02.08. 22:18:18

@horas: "Amauri?Mi vita téma van azon a játékoson?"

Például hogy egy Kevin Kurányi-hasonmásversenyen meg tudná-e előzni a titokban szintén elinduló Kevint (szerintem simán :))))))))

rexford 2010.02.08. 22:18:40

@daneeka: Bumszi korábban jött, a Crotonénak gólt is rúgott. :)

Mr.AT 2010.02.08. 22:34:52

@rexford: Jaja, Boumsong közvetlenül azután jött, miután Thuram aláírt a Barcához, ki is kiáltották az új Thuramnak (francia is, fekete is, középhátvéd is, nagydarab is, válogatott is), csak aztán sajnos fel kellett menni a pályára is az elméleten túl.

daneeka 2010.02.08. 22:54:41

@rexford: 2006-ban érkezett. Ahogy Bojinov is, őt is kihagytad a listáról.

Mr.AT 2010.02.08. 22:55:53

@daneeka: Azt írta, "amióta diadalittasan visszatért a B-ből". Onnan 2007ben jöttünk vissza.

rexford 2010.02.08. 23:26:17

@daneeka: Azt írtam, hogy amióta visszatértünk a B-ből.
Nem tudsz megfogni. :)

Lassan viszont örülhetünk, ha Amauriból sikerül kihozni egy Zalayeta kaliberű játékost.

calcio_di_rigore 2010.02.08. 23:32:59

@ericcartmen: "Akár a Serie C-ben is maradok a Juventusban".
Talán ezért.

calcio_di_rigore 2010.02.08. 23:36:33

Molinaro egyébként egy klasszissal jobb játékos, mint Grosso. Ha a három védős rendszernek annyi hozadéka lesz, hogy nem kell elviselni Grossót a pályán, már megérte.

horas 2010.02.09. 00:11:28

@Vul-Kahn: Hát én Kurányi-t se tartom sokra,de legalább rúg gólt.

Vul-Kahn 2010.02.09. 00:35:59

@horas: természetesen csak a kinézetüket hasonlítottam össze, a játéktudást nem akartam idekeverni :)

horas 2010.02.09. 00:56:19

@Vul-Kahn: jaja vágom,de sokat nem tudok hozzászólni a srácokhoz,Amauri-hoz nincs nagyon mit,Kurányi pályára lépéseinek legalább vmi értelme van...

horas 2010.02.09. 01:03:29

Közben kiselődaást kell tartanom Maicon-ról az Inter.hu-n, az idei szezonjával kapcsolatban,mert egyesek már elakarják adni... :)

giacinto 2010.02.09. 09:04:03

@horas: nem kell eladni, (illetve lenne az a pénz, nyilván) de el kell ismerni hogy ez a szezonja gyengébb mint az összes eddigi.

giacinto 2010.02.09. 09:04:45

@Vul-Kahn: köszi szépen, most titokban Kahn-fan lettem.

giacinto 2010.02.09. 09:11:00

Hétvégén szemet szúrt, hogy vhogy nem rémlik, hogy a Fio olyan nagyon nyeregetné a rangadókat (nemcsak idén)

egészen elképesztően gyenge Prandelli eredménysora az úgynevezettt nagycsapatok ellen (Inter, Milan, Juve, Roma)

Gabez 2010.02.09. 09:37:41

@ericcartmen: Igaz, az legalább olyan szép volt. Akkor Brazíliának van végre két jó kapusa. Mikor volt ilyen utoljára?

horas 2010.02.09. 10:38:05

@giacinto: Szét van hajtva,ennyi.Ha nem sérült vagy eltiltott minden meccsett végig játsza,plus a brazil válogatottban is évek óta alap ember,fáradt,de min.4 győztes meccs van amiben oroszlánrészt vállalt idén,és nem egy szenzációs megmozdulása volt,én sokkal gyengébbnek nem érzem,több a szürke meccse amikor nem brillírozoik,de akkor is szinte hiba nélkül játszik...

Julio Sergio tényleg nagyon magabiztos teljesítmény nyújt és szimpatikus is,de várjunk még sztem az ő behatárolásával.Hát ő 'vénségére' lett jó kapus,és az ő teljesítményét látva még fájobb lehet,az a rengeteg potya és hiba amin meccsek mentek el Doni miatt...

horas 2010.02.09. 10:44:36

Amúgy én azon agyalok,ha mindenki egészséges lesz a támadó szekcióban,akkor valószínüleg Eto'o fog kezdeni Pandev helyén a Chelsea ellen ami jelen állásban sztem messze nem a legjobb megoldás,a macedón sokkal jobban megérti magát Milito-val (egyértelmű végülis mert Eto'o posztja inkább Milito-é),és sokkal mozgékonyabb veszélyesebb mint a kameruni,csak a hierarchiai létrán Pandev lejebb áll és ha így lesz nem feltétleünl fogok ennek örülni...

ASRM 2010.02.09. 11:00:44

@Gabez: A mákföld vásárlással egyet kell értenem sajnos, a Fio ellen mindenképp, szerintem rossz duma ez a nagycsapat mentalitás. Mint ahogy rossz duma pl. az Inter esetében is, amikor mákkal nyernek egy meccset.
Ranieri engem továbbra sem győzött meg, illetve védekezni nagyon megtanultunk, de úgy tűnik, hogy a támadójáték kárára. Bár az jó benne, hogy akár Tottit is le meri cserélni, ha arra van szükség, ez hiányzott a kopaszból.

zsakfos 2010.02.09. 16:43:16

Ha már itt Sergio-ról beszélgettetek...
Az írek elleni brazil keret:
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/brazilia-ronaldinho-kimaradt-a-selecao-irek-elleni-keretebol-2016973

Doni a 2. számú kapus, Sergio nincs a keretben. Nincs Ronaldinho,de van Baptista. Gilberto Silva is még befér.
Fura ezt kimondani,de talán a védelem a legjobb ebben a brazil csapatban.

giacinto 2010.02.09. 17:05:23

igen, a védelem elég jónak tűnik, kár hogy nincs bent egy balhátvéd sem :) nagyobb hiányposzt ez náluk mint a magyar válogatottban ugy tűnik.

Baptista? úristen...

zsakfos 2010.02.09. 17:21:02

@giacinto:
Játszottak már úgy,hogy Maicon és D.Alves a két szélsőhátvéd, hiába jobblábas mindkettő, ilyen szinten azért megoldják. Bár mindketten szeretnek előremenni úgyhogy van kockázat benne, ha egyszerre játszanak.
Bastos ( Lyon) ballábas és szokott védőt játszani.
+ A.Santos ( Fenerbahce) F.Aurelio ( Liverpool) Marcelo ( Real Madrid) Maxvell ( Barcelona) Kléber ( Internacional) aki még szóba jöhet. Örülnék, ha a magyar válogatottnál is ilyen problémánk lenne...

zsakfos 2010.02.09. 17:25:04

@zsakfos :
Ja Gilbertót ( Cruzeiro) kihagytam ő is bal oldali futó, amúgy most kerettag.

giacinto 2010.02.09. 17:30:08

persze ismerek én is brazil balbekkeket, csak fura hogy mennyire nem találják meg a megfelelő embert.

giacinto 2010.02.09. 17:30:43

Reja távozott Splitből, szinte biztosan ő lesz a Lazio edzője.

dzolutan 2010.02.09. 17:48:40

Tiago meg lenyilatkozta, hogy jól érzi magát Madridban, maradna. Tudom, álomvilágban élek,de még adnám mellé Trezt és Amaurit, és némi kápét Agüeroért.

horas 2010.02.09. 21:20:40

@zsakfos : plus Filipe a Depor-ból perpillanat talán a legjobb brazil balhátvéd,mondjuk szépséghiba,hogy sérült...

horas 2010.02.09. 21:22:06

NA mivan az összefoglalóüval Ben-Húr?

giacinto 2010.02.09. 22:47:59

@horas: ha ilyen szépen kéred, biztos azonnnal nekiesik és még éjfél előtt kidobja.

horas 2010.02.09. 22:52:25

@giacinto: Csak kérdem,semmi pejoratív nem volt benne,abból igazad lehet,hogy egy smájlit dobhattam volna...:)

horas 2010.02.09. 23:16:37

A Roma-nak visszadta a gép a Cagliari elleni két pontot.A Milan-nak idén minden szempontból az Inter a nemezise,mind a két derbi után látványosan összeomlottak.Mourinho elég egyértelművé tette az aranypad kérdést.
Zaccheroni egyenlőre csak lassítja a zuhanást,sokkal többet sztem nem is fog.Genoa tartja a remek hazai statisztikát,és egy kicsit kozmetikázta magát...
Atalanta-Bari:vak tyúk...
Lazio-Catania:Darth Vader szerepében Claudio Lotito.
A Napoli és az Udinese egyforma játékerőt lépvisel.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.10. 00:22:49

@horas: Nemcsak a gép adta vissza, de Julio Sergio, Juan, Mexes és De Rossi meg a többiek áldozatos gürije egy extrán motivált Fio ellen. Tökéletes volt a légelhárításunk. Kivédekeztünk egy tucat szögletet meg vagy félszáz beadást, aztán végül Vucsinics is megérkezett.

giacinto 2010.02.10. 09:50:23

@horas: "A Napoli és az Udinese egyforma játékerőt lépvisel."

ha elcsalják a meccset, akkor igen.

giacinto 2010.02.10. 09:51:18

@popp: visszanézve az összefoglalót Sergionak 1 nagyon komoly védése volt, a többit mind a Fio baszta el.

Mr.AT 2010.02.10. 11:37:34

Lassan jöhetne az új poszt, nyakunkon az új forduló és még összefoglaló sem volt.

giacinto 2010.02.10. 11:45:14

@Mr.AT: és még meccs is lesz ma.

Mourinho már nem a király 2010.02.10. 11:49:06

Serie A strugglers Lazio sacked coach Davide Ballardini and appointed former Napoli boss Edy Reja
- hoppácska

horas 2010.02.10. 12:20:53

@giacinto: Jó talán túlzás,de nem jobb annyival a Napoli mint ahány helyezés van köztük...így korrigálok...
süti beállítások módosítása