Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 23. giornata

2010.02.06. 10:37 _benito

Tovább nő a különbség az Inter és a Milan között, és az élmezőny is tömörebb lesz a hétvégi olasz forduló után. A nagyok fél szeme már a nemzetközi kupameccseken csüng, senki nem fogja megszórni ellenfelét, sőt az élmezőnyben alig lesz, aki nyerni tud. Az Inter és a Cagliari eldönti, kié igazából a Panchina d’Oro, a Milan az egyre markánsabban feltámadó Bologna otthonában hagy egy pontot, a Roma kikap Firenzében, és a Napoli sem nyer Udinében. A Juventus vért izzad, de elhozza az összes pontot Livornóból, a Laziónak pedig hasonló küzdelemre lesz szüksége, hogy ne kerüljön még nagyobb bajba a Catania ellen. Röviden, velősen a hajtás után.

Fiorentina-Roma 1-0
A Roma a születésnapomon kapott ki utoljára, én meg skorpió vagyok, úgyhogy látható, elég jó formába lendült Ranieri keze alatt a csapat. Az, hogy most mégis megveretjük őket Firenzében, a Vargas-Cassetti párharcnak köszönhető, ott ugyanis a hazaiak legjobbja csap össze a vendégek leggyengébb pontjával. A 11. Fiorentina három meccse képtelen nyerni, a lendületből érkező Farkasok elkapására óriási szükségük lenne.

Bologna-Milan 2-2
A legutóbbi négy meccsén 8 pontot összeszorgoskodó Bologna egy komoly skalp begyűjtésére készül, és ha egy hónapja azt is mondtuk volna, hogy fix 2-es a meccs, a derbi óta kicsit megtört Milanban nem látjuk a hazai feltámadás kioltóját. Mancinit egyszerűen nem értjük, komolyan. De majd talán most kiderül.

Inter-Cagliari 2-1
Az Év Edzője-díjat sokan előre odaadták Mourinhónak, mégis Allegri kapta, aki egyből be is bizonyíthatja, hogy nem volt véletlen a választás. Az Inter a szokásos magabiztossággal gázol át az ellenfeleken, de a Cagliari is elég régen kapott már ki, ráadásul ők az a fajta olasz kiscsapat, amelyik nem fossa tele a gatyáját, ha nagyok jönnek szembe.

Livorno-Juventus 1-2

3-4-3, meg a tököm, az! De mindegy is, igazából bárhogy nevezhetjük a Juventus formációját, amíg a játékosok olyan formában vannak, amilyenben, lényegtelen, hogy nevezzük a forró végbéllehelet ventilálását. Azt láttuk, hogy erő sincs a harchoz, de talán lassan valami megmozdul, Diego már például teljes félidőket hajlandó egészen elfogadható szinten játszani. Ez Sztálinvárosban talán már elég is lesz.

Genoa-Chievo 3-3

A legkevésbé olasz, és a legolaszabb csapat meccsét nagyon várjuk. Mindketten három meccses veretlenségi sorozatból jönnek, ami inkább az angoloktól szép eredmény, mert a szezon első fele nem úgy sikerült, ahogy kellett volna. A Chievo szívósabb, mint egy orosz sífutó, tavaly a sokkal jobb Genoa otthonából is elcsempészett egy pontot.

Palermo-Parma 2-1

Bovo és Liverani nélkül, de a Bariban elszenvedett gyalázat emlékétől feltüzelve fogadja az új csapata élén visszatérő Guidolint a Palermo. A pármaiak egyébként jelentősen belassultak a csodás rajt után, legutóbbi öt meccsükből négyet elbuktak, miközben a Palermo hosszú veretlenségének vetett véget múlt héten a Bari. Ez, ha a Toto istenei is úgy akarják, sima 1-es.

Udinese-Napoli 1-1
Első pillantásra egy csupa izom, tajtéktól csillogó telivér, és egy koszlott, kehes gebe áll a két rajtállásban, most mégis úgy érezzük, a már csak kolbásznak jó szódáshátas meglepi ellenfelét, és legalább egy pontot otthon tart. Egyik csapat sem az, aminek látszik, ugyanis.

Lazio-Catania 1-0
Négy meccse nem nyertek a rómaiak, és már valóban a kiesés elkerülése a legnagyobb gondjuk, ami felé igen nagy lépést tehetnek, ha legyőzik a Cataniát. Ugyanakkor a vendégeknek még náluk is jobban kellene a pont, ezért nem adják majd könnyen magukat, de a keretek közti különbség nem utal Elefánt-pontszerzésre.

Atalanta-Bari 2-2

Szokatlan, hogy a bergamóiak ilyen sok gólt lőjenek, de a Serie A-ban ilyen messzire nem sokszor kell utaznia a Kakasoknak, akiknél ráadásul Koman sem fog kezdeni. Barreto mégis tőle kapja majd a passzt, amivel a 93. percben kiegyenlít.

Siena-Sampdoria 1-2

Jövöget fel a Samp, bár Cassano továbbra sincs a keretben sem, a legutóbbi két meccsüket megnyerték, és az igen szoros középmezőnyben ott vannak újra a legjobbak között. A Siena viszont lassan kitűzi a fehér zászlót omladozó stadionjára, és alászáll: már most nyolc pontra vannak a legrosszabb bennmaradást jelentő helytől.

255 komment

Címkék: olasz serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr921733556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.06. 10:50:27

Nos lehet hogy a vargas-cas parositas eleg egyertelmu de azt ne felejtsetek hogy a masik oldalon riise fog felfutni a tamadasokkal.

Hispan07 2010.02.06. 11:05:16

Én sem értem Mancinit.

Leon Osman 2010.02.06. 11:07:16

Mit megadnék, ha Mihajlovic inkább a védelmünkben játszana ahelyett, hogy az Elefanti padját koptatja

bocino 2010.02.06. 11:18:25

Sztálinváros :D:D ez nagyon jó volt!!!!!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.06. 11:45:16

Hát a Genoa inkább spanyol, mint angol, legalábbis ami az ötletes, háromszögezős (halkabban hozzátéve: védelem nélküli) játékát illeti.

Az év edzője meg Mourinho: három különböző országban bajnokedző, UEFA-kupa és BL-győztes, de a legnagyobb bravúrja: nézhető csapatot csinált az Interből. Már most várom az Ancelotti elleni játszmájukat.

LevyASR 2010.02.06. 11:52:24

Az év edzője László Csaba :D
A Roma nem fog kikapni a Fiotól:)
S szerintem a Juve sem fog nyerni...

Romanes eunt domus 2010.02.06. 11:54:18

Hm, két nappal a szerző után születtem (meg pár évvel is, de az most nem lényeges :)) )

Romanes eunt domus 2010.02.06. 11:55:44

2-2 meg biztos nem lesz a Bologna-Milan, idegenben általában megszenvedünk az első gól begyötrésével, hogy aztán egy hülye hibából 5 percen belül kiegyenlítsen az ellen. 0-0, 0-1, vagy 1-1 lesz

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.06. 11:56:46

@LevyASR:

Akkor már miért nem Mezey Gyuri bácsi?

mantegna 2010.02.06. 12:07:59

@Hispan07:
Mit lehet ezen nem érteni?
Gallinari 2002-03-ban kitalálta nagy üzlet olyan játékost igazolni, aki máshol bizonyított és nem kerül a fizetésén kívül semmibe. Lehetőleg nagy névvel.
Eredmény
2/3:Rivaldo
3/4: Cafu
4/5: Vikah Dhorasoo (emlékszik rá valaki?) és Crespo kölcsönbe
5/6: Amoroso, Vieri
6/7: Favalli, Ronaldo (Ő 7.5 millióba került, de ua a vonulat)
7/8: Ibrahim Ba (!!!) Öt oldalas elemzést kérek a Milan vezetőségétől, hogy a 34 éves Ba-t milyne oknál fogva szerződtették le. Kinek a rémálma miatt történt?
8/9:Sheva, Beckham
9/10: Backham, Mancini.

mantegna 2010.02.06. 12:10:32

Galliani, Nba-t néztem...

Forza Milan! 2010.02.06. 12:37:53

mantegna: azért nem olyan rossz ez a lista. Engem személy szerint boldoggá tesz, hogy a saját csapatomban láthattam (nem a TV-ben!!!) Ronaldót, Cafút, vagy Rivaldót. Crespo pedig 2 gólt lőtt egy BL-döntőn a Milan szineiben. Ba azért jött vissza, mert a fia az egik utánpótlás csapatunk legértékesebb játékosa, kb. a gyereket vették meg az apja révén. Favalli a 2006/07-es szezonban jótt a csapathoz ingyen. Ebben az évben a Milan BL-t nyert, Favalli 15 meccsen jutott szóhoz és remek kiegészítőember volt.

_benito: nem kötözködésképpen, de az olasz bajnoki rendszerben egyszerűen nem áll meg ez a mondat: " a Milan az egyre markánsabban feltámadó Bologna otthonában hagy egy pontot". Vagy kettőt lehet otthagyni, vagy hármat. Egy pontot nem lehet veszíteni.

mantegna 2010.02.06. 12:48:06

Massimo Oddo életútját követve rá lehet érezni miért kellene becsuknia a Milannak a Primaverat. Így csak pénzt visz.
1993-ban 17 évesen kikapták a Milan scoutok a Città Sant'Angelo városában játszó Renato Curi Angolana csapatából. 2 év primavera majd,
kölcsön itt, kölcsön ott, végigjátsza- lakja a csizmát. Serie CBA.
24 éves végre kész és fiatal játékos. Sold 1 millió euró
31 éves világbajnok bought 8 plusz P Foggia.
akit a Milan primavera 16 évesen szedett össze padovában, majd két év után kölcsönadott Serie C-s klubboknak.
Aki további keringőzés után tavaly lett a kupagyőztes Lazioban ráadásként a válogatottban is játszott már.
Piaci érték. 6.5 m e
Oddo piaci értéke: 1 m e
(transvermarkt)
Remélem a P Foggia domborít egy ütős szezont és 30 évesen 8 gurigát érte is adnak, na meg egy 23 éves játékost, aki addig Milantulajdonként csapatról csapatra, ligáról ligára vándorolt.

Romanes eunt domus 2010.02.06. 12:49:53

@mantegna: és ezek közül Cafú, Crespo, Beckham és Ronaldo egész szépen bejöttek, meg emlékeim szerint Dhorasoo se volt olyan rossz. Ba-t már megmagyarázták. A többiekkel meg úgy voltunk, hogy akár még be is válhat, bár a Vieri-Amoroso kettőst akkor sem értettem, hogy minek két kiöregedőfélben lévő 33 éves tag a Gilardino-Sevcsenko-Inzaghi trió mellé, Amorosonak asszem egy 11es gólja volt a szezon során, a Roma elleni utolsó bajnokin.

Ipa 2010.02.06. 13:18:21

@balinhosa: interesként meg hálás voltam Vierinek, hogy róla fejelte Adriano a győztes gólt egy szöglet után az első Derbyn, ahol Vieri milanosként nyomta :)

TheSt!g 2010.02.06. 13:19:21

@Forza Milan!: Én annál a mondatnál arra gondoltam, hogy a Milan max egy döntetlenre jó Bolognában, de azt is el fogja cseszni. Így már ott tudják hagyni az egy pontot. :)

Leon Osman 2010.02.06. 13:29:15

@mantegna: igen, ezen én is szoktam röhögni, h miért jó ez a Milannak, de sajna nálunk sem sokkal okosabbak, amikor az Interrel üzletelünk.

horas 2010.02.06. 14:32:53

@Forza Milan!: Egy pontot a Bologna-nak hagynak ebbe majdnem belesétáltam én is...

vargamma 2010.02.06. 14:39:23

@Csöncsön: "nézhető csapatot csinált az Interből."

hát, izlés dolga, h mi nézhető...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.06. 14:42:03

,,szívósabb, mint egy orosz sífutó" :))

Udine-Nápoly
,,Egyik csapat sem az, aminek látszik"
Fogadni mernék, hogy a Nápoly sok évig ott lesz a 4-6 helyek valamelyikén vagy még elébb. Aztán lehet, hogy veszítenék!:)

horas 2010.02.06. 14:42:07

Sok tipp sántít nálam.Fio-Roma inkább X.
AZ Inter-Cagliari nagy adok kapok inkább X 2-2;3-3
Kicsit lojális a Juve 2-es,de motmár győzni is kell valamikor...ezt adom.
Udinese-vel én meg addig megyek,hogy megverik a Napoli-t.Mert nagyon jól,mondod,más mind aminek látszanak,egyforma erős csapatuk van nagyjából.

Illetve amit kérdezni akarok van egy karikatúra szerűség az Inter.com-on mindenki egyértelmű,zebra a Juve,Kaks a Bari,Sas a Lazio,Ördög a Milan akik menekülnek a kék-fekete kígyó elől de van három vak ember akit nem tudok hova tenni ők melyik klubcsapatot szimbólizálhatják?
Itt a kép:inter.theoffside.com/files/2009/08/interovertheothers1.jpg

horas 2010.02.06. 14:49:21

@horas: Illetve 4 vak ember,vagy mik azok és persze ott a farkason a kétgyerek=Roma,illetve a bika a Torino,nehogy kihaggyak valakit.

horas 2010.02.06. 15:18:13

@mantegna: transfermarkt-nál vannak érdekességek,pl Muntari-Cassano múltkor 17-17 .Illetve Andeson és Ballack 21-20.ÉS a többi...

giacinto 2010.02.06. 15:33:46

@Csöncsön:"Hát a Genoa inkább spanyol, mint angol"

már megint a spanyolok? Messit is igazán becsempészhetted volna ide is.

Genoát angolok alapították, de köszönjük.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.06. 15:46:49

@giacinto:

A Barcelonát meg svájciak. És? :-)

@vargamma:

Olasz viszonylatban értettem.

horas 2010.02.06. 15:51:36

@Csöncsön: @vargamma: Ez az Inter a tavalyihoz képest már sokkal inkább játsza a focit,az,hogy mit csinált a múltban attól függetlenül,ezzel az Inter-rel nem bravúr bajnoki címet nyerni a Cagliari viszont szürke kis csapatból,egy jófocit játszó stabil középcsapat lett,sőt.

horas 2010.02.06. 15:54:53

@Csöncsön: Ja és az Ancelotti elleni párharc eldől a középpályán,sokkel erősebb ott a Chelsea,illetve Drogba röhögve veri át/meg Lúcio-t.A tippem 1-0 a San Siro-ban,sima rövidre zárás Londonban 2-0.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.06. 16:04:35

@horas:

Nem értem, miért ne lenne bravúr bajnoki címet nyerni. Jó, akkor nem volt az, amikor a fél élmezőny el volt tiltva, ki volt zárva; de most? Miért lenne kisebb bravúr bajnoki címet nyerni az Interrel, mint mondjuk a Juvéval? Annyival jobb a keretük?

Én nem érzem olyan simának az Inter-Chelsea-t, mint te, bár szerintem is a londoniak esélyesebbek, mondjuk, 40-60% arányban.

slyagency 2010.02.06. 16:10:00

@horas: a 4 vak ember a spori a 2 asszisztens meg a 4. számú spori :)

vargamma 2010.02.06. 16:12:04

@horas: na, az egy igazi "csemege-meccs" lesz a nézhetetlen kategóriából. Gigászok gyűrik majd egymást a középpályán, Godzilla Megagodzilla ellen...

horas 2010.02.06. 16:18:37

@Csöncsön: Sajnos ismerem ennyire,az Inter játékát,középpályán az Inter nem tud labdát tartani,Zanetti odaadja Cambiasso-nak,Cambiasso-Stankovic-nak vagy aki éppen játszani fog Motta vagy Muntari ő vagy kirúgja vagy elvesztí vagy taccs vagy jöhet a Chelsea ez lesz...Lehet,hogy gyors mozgékony csatárok vannak az Inter-ben ha mindenki egészséges,Eto'o játszik Milito-val ők vannak annyira statikusok,illetve nem is erősek,hogy símán leveszik őket,Pandev-Milito-ban több fantáziát látok,Maicon-nak lesz baja-dolga Cole-lal,ő sem fog annyira domínálni,egy-egy széptámadás,kontra szerűség lesz,de szabadrúgásból egyforma veszélyes talán egy kicsit veszélyesebb az Inter,de rögzített szitunál nagy fölényben a Chelsea.Szerencse is kéne a Chelsea ellen,a Chelsea perpillanat erősebb csapat mint az Inter,és Ancelotti nagyobb BL-mágus sztem Mourinho-nál ez így már bőven elég lesz.

horas 2010.02.06. 16:21:46

@horas: Milito és Eto'o gyors mozgékony,de azért a játékuk alapvetően statikus úgy értem.

giacinto 2010.02.06. 16:23:11

@horas: "Zanetti odaadja Cambiasso-nak,Cambiasso-Stankovic-nak vagy aki éppen játszani fog Motta vagy Muntari ő vagy kirúgja vagy elvesztí vagy taccs vagy jöhet a Chelsea ez lesz..."

Sneijder meg addig malmozik, ugye?

horas 2010.02.06. 16:26:54

@giacinto: Sneijder vlaszeg malmozik Essien-nel igen.Sztem ez a realítás,de titokban bízok egyfajta kisebb csodában,azért ez egy új Inter,nagyon nagy tét alatt még nem láttuk,lehetséges,hogy nem lesz ilyen sima,de sztem a realítás az a Chelsea viszonylagos sima továbbjutása,de én magamban úgy megyek neki,hogy MAJD MOST!De a realítás nem ez.

horas 2010.02.06. 16:41:19

Sajnos megint belenyúltunk,valszeg búcsúzunk most is egyből,de mondjuk most ez egy nyerhető csoport lett volna,a Barca botladozásaival,és akkor valószínüleg,gyengébb csapatot kaptunk volna a tavalyi csoportot meg szószerint elbaszta Mourinho szal,annyira ne istenítsük Inter-es produkciója alapján semmikép.

horas 2010.02.06. 16:43:28

@horas: Mondjuk ez a csoport nehezen lett volna nyerhető ha belegondolok,mert ha meg is van a Kijev és Rubin elleni X akkor is pont azonosággal,egymás elleni eredmény miatt másodikok lettek volna.Pardon.

giacinto 2010.02.06. 17:05:51

@horas: Essien valszeg a kórházi ággyal fog malmozni.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.02.06. 17:06:20

en nem nagyon rajongok mourihnoert, de gyakorlatilag folyamatosan panaszkodik a jatekosok mentalitasara.

rengeteg meccsre nem porgunk fel, szerintem ebben zanetti inkabb ludas csapatkapitanykent, mint az (egyebkent eleg maximalista) edzo

azert iden jobb a helyzet, mint korabban, az igazolasaink jatekban es mentalitasban is erosebbek, mint a korabbiak. a milito-pandev-sneijder harmas ez elmult honapban azert esetenkent olyan gyors es szep jatekot produkalt, amit keves tamadoalakzat tud.

giacinto 2010.02.06. 17:26:44

@Pályaelhagyó autóversenyző: igen vmi ilyesmi karácsonyfa kéne mögéjük Zanetti-Cambiasso meg egy 3. kp, akár Mariga IS LEHETNE.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.02.06. 17:40:25

@giacinto: hat, szerintem santon annyira semmilyen teljesitmenyt nyujt, hogy lassan visszakuzdi zanettit balhatvednek... es szivas eseten egy gyengebb csapat ellen johet a 70-ik perctol a cuchu-sneijder-pandev-eto'o-milito-balotelli elso ket sor, azert nem irigyelnem az ellen vedoit :)

nyaron remelem rarepulunk fabregasra (akar a barcaval kozosen), 2 evet nyugodtan lehuzhat nalunk, mielott visszater spanyolba. (most ugy se nagyon lenne kezdo ott)

horas 2010.02.06. 18:01:03

@giacinto: Visszavágóra várhatóan,felépül én úgy tudom.De legyen igazad és játszanak jól...

horas 2010.02.06. 18:05:10

@Pályaelhagyó autóversenyző: Zanetti-t én jövőre nem szeretném a kezdőben már megmondom öszintén,Fabregas nem lenne hülyeség,de nem látok rá sok esélyt aztán a franc tudja.Nem is tudom,most hirtelen kit kéne a középpályára,Lampard Fabregas szintű és stílusu uninverzális játékos kéne.

giacinto 2010.02.06. 20:13:37

Válogatott csoport sorsolásáról lesz post?

daneeka 2010.02.06. 20:23:03

A Palermo-Parma tipp időközben bejött...

madbalee 2010.02.06. 21:19:06

@Ipa: Sajna azt élőben láttam.2005.12.11. volt a pontos dátum.

Rino 2010.02.06. 22:31:22

Ez a Melo de jó hogy nem nálunk van.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.02.06. 22:31:24

Melo kiállítása elég komikus, nem mintha lenne jelentősége.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.06. 22:47:19

egy jó benitó ebből a juvéból hiányzik... :)

vagy egy rvn :)

_alerob 2010.02.06. 22:59:30

A Juventus olyan mint a magyar válogatott. Az ificsapat király, a felnőttcsapat csapnivalóan ... :)

Melot a köcsögválogatottba!

giacinto 2010.02.07. 09:07:54

ha jól látom további 4 csapat előzheti meg/érheti be a juvét.

tjunior 2010.02.07. 09:30:24

Zacceroni hosszas agyalás után megtalálta a lehető legrosszabb felállást, 3-4-1-2 ez egy vicc, Caceres és Grosso a középpályán ez meg a másik, nevetni még sincs kedvem. Akik Melot fikázzák, látták a meccset? Csak kérdem, mert szerintem ha összefut két játékos azért még nem szokás második sárgával kiállítani azt amelyik állva maradt, Melo nem szent, de ezt nem érdemelte meg. Az olasz-brazilt meg le rúghatná már valaki 2-3 hónapra, különben sosem kerül ki a csapatból.

Klárensz 2010.02.07. 10:03:56

@giacinto: A Cagliari csak akkor, ha megveri az Intert Milánóban, nem túl valószínű, de vicces lenne, ha megtörténne. A másik 3-nak viszont reális esélye van beérni a Juvét.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.07. 10:06:21

@tjunior: ez egy ilyen év, ha megfeszülnek, akkor sem jön össze semmi. az a gond, hogy az ilyen helyzetek feloldásához clutch player kell, olyan meg nem szaladgál szabadon.

nem örülök, hogy a legjobb olasz középhátvédből balhátvéd lesz megint, mert ezekből van az, hogy a 165 centis csatár úgy fejel gólt az ötösről, hogy fel sem ugrik vele senki.

tjunior 2010.02.07. 11:14:29

@_benito: Teljesen egyetértünk, ez egy ilyen év, jó lenne már túl lenni rajta, lesz 1-2 felvillanás, amikor elkezd reménykedni az ember, de ennyi.
Chiellinit is így lehet elcseszni, egy klasszis középhátvédből, kis jóindulattal közepes balhátvédet csinálni. Tegnap felálltunk 5 védővel, 2 védekező középpályással, egy teljesen fogalmatlan amőbával, egy 35 éves Del Pieroval és Diegoval, hátha ő majd csinál valamit, mondjuk csinált is az tény. Gio különben sem lehet játszatni. Ha Zac a következő meccsen is 3 védős rendszert játszat akkor azt fogom mondani, hogy ennek teljesen felesleges volt edzőt váltani.
A hülye is látja hogy, legalábbis szerintem hogy 4-2-3-1 kellene ennek a csapatnak.

horas 2010.02.07. 11:31:25

@tjunior: Volt itt már mindenféle felállás,nem az itt a gond,fejben is ugynéz ki szétesett a csapat,illetve nekem ez a vesszőparípán,nincs olyan nagyon jó kerete a Juventus-nak szerintem,mint sokan mondják ez is benne van.Most már Zaccheroni-val fogják lenyomni a szezont ez egy BL-helyezés nélkül nem kis cink lenne.

horas 2010.02.07. 11:33:16

Valaki meg tudná mondani milyen felállásban játszott az római olimpico-ban a Juve?

_alerob 2010.02.07. 11:49:06

A Bl azért meglesz, azt, hogy hogy, még nem tudom. Melonak megérte szidnia Ferrarát, szerintem a tegnapival csak magát égette, még ha volt is jó megmozdulása.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2010.02.07. 11:51:25

@horas: most augusztusban? 4-3-1-2:

Buffon; De Ceglie, Chiellini, Cannavaro, Grygera; Marchisio, Melo, Tiago; Diego; Iaquinta, Amauri

horas 2010.02.07. 11:55:23

@Alapvonalszippantó Hapci Benő:
Na ezzel csak annyit akaram,mondani,hogy tökmindegy mit játszik a Juve mert valószínüleg,ezzel a felállással kezdődött el a lejtő,és akkor kezdett Ferrara össze-vissza variálni,mint én a manager-módban egy kis csapat élén...

Hispan07 2010.02.07. 11:59:46

Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy ez a Candreva miért került az olasz válogatottba és a Juvébe?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.07. 12:14:25

Üdvözletem újra mindenkinek! Több mint 20 órás buszozás, és heveny gyomorbántalmak után és közben, jó újra itt lenni. Az ilyen viszonylag egyértelmű győzelmek jönnek mindig a legnehezebben. Ez a Catania nagyon nehéz ellenfél, a múlt heti 1 pont, - ami 3 pont lehetett volna... - meg szépen mutat, de semmit sem ér, ha ma nem győznek. Én személy szerint örülök az utolsó pillanatokban végrehajtott igazolásnak, főleg a német tanknak. Szóval, ma 3 pontot, és lassú, de biztató távolodást várok a kiesőzóna közeléből.

keshudioo 2010.02.07. 12:43:47

@horas: "nincs olyan nagyon jó kerete a Juventus-nak szerintem,mint sokan mondják"

papíron jobb van, mint a tavalyi. mindenki örült, hogy megszabadultunk Marchionnitól például (miközben jött Diego és Melo), most meg ő az, aki röhöghet a markában.

@Hispan07: Lippi eltitkolt zabigyereke

horas 2010.02.07. 12:48:01

Na Sneijder ellátogat hozzánk...

horas 2010.02.07. 12:51:44

@keshudioo: Ú gyértem,sokan bajnokesélyesnek mondták a Juve-t már símán a kerete alapján,én úgy érzem,hogy kátyúban is van a Juve,de nem is olyan erős a kerete mint sokan mondják ez is benne van a gyengébb szereplésben,szal minimális az igazi klasszisok száma,aki egy pár meccs erejéig vinné a csapatot...

keshudioo 2010.02.07. 13:02:46

@horas: ja igen, értem. hát igen, lassan már senki nem olyan.
szerintem Nedved hiánya a legérezhetőbb, ő akkor is végig robotolta a meccset, mikor kevésbé játszott jól, de így is, úgy is hasznos tagja volt a csapatnak. most meg többen, mint a csapat fele, csak alibiznek.

daneeka 2010.02.07. 13:04:32

@horas: Erős a keret, a jelenlegi 7. helynél mindenképp erősebb.
A helyzet viszont kilátástalan, és ez nem a keret hibája. Eddig még legalább lehetett várni az edzőváltást...
Én nem vagyok róla meggyőződve, hogy meglesz a BL-hely.

horas 2010.02.07. 13:08:03

@daneeka: Egyértelmű.
Zaccheroni nálam alapvetően,nem tűnt jó választásnak,írtam is,hogy most már visza is kéne kapaszkodni nem csak nem zuhanni.Azért pillanatok alatt nem lehet csodát tenni,adjunk neki időt,de gondolom a Juve-soknak mindenük van ehhez csak türelmük nem...

daneeka 2010.02.07. 13:09:20

@keshudioo: Pavelnek igen megkopott a gyorsasága, de védekezésben rengeteget adott a csapatnak. Gyakorlatilag őt Diegóval nem lehet pótolni. Egyelőre az látszik, hogy Zaccheroni sem képes megszervezni a csapat védekezését.
Felipe Melotól pedig nem lehet csodákat várni. Azt hozza, amit tavaly is hozott a Fiorentinával, ezért 25 millió eurót kár volt kiadni.

daneeka 2010.02.07. 13:20:12

@horas: A bajom ezzel az, hogy 4 hónapig él a szerződése, tehát a vezetők nyíltan elismerték, hogy nem hosszú távra terveznek. Így egyrészt elég nehéz lehet dolgozni, másrészt a hajtósabb játékosok is elvesztik a kedvüket látván, hogy a többiek mennyire beleszarnak.
Kicsit olyan a helyzet, mint tavaly Ranieri elküldése előtt, de súlyosabb, mert itt szerintem hatalmi harcok is vannak a háttérben.

_alerob 2010.02.07. 13:34:27

@Hispan07: mert jobb mint Pirlo vagy Gattuso :)
Ahhoz képest kellemes csalódás, amire számítottam.

horas 2010.02.07. 13:42:08

@daneeka: NEmtudom mi zajlik a háttérben,de a vezetőség nem Juve szintű ez egyértelművé kezd válni...

_alerob 2010.02.07. 13:47:24

@horas: másfél év után neked is fogyna a türelem. A vezetőség meg nem Juve szintű, ez eddig is világos volt. De most már csak két ember hiányzik, az egyik úgy néz ki vissza is tér, a másikra várni kell.

horas 2010.02.07. 13:49:38

Így,hogy sem Stankovic sem Sneijder,elkerülhetetlen Motta vagy Muntari játéka egyiknek sem örülök,bár egy jó Motta sokat dob a csapaton,csak kb erre kétszer volt példa...Muntari-ról emg én már lemondtam,amúgy védekező poszton megvannak már,szal ő nálam a totális felesleg kategória a rosszabbik fajtából..

daneeka 2010.02.07. 14:16:50

@_alerob: Nem tudom, kire gondolsz a két ember alatt, de ha egyik Moggi, akkor ne várj tőle sok jót. Az, hogy most itt áll a csapat, az vastagon az ő sara is.

daneeka 2010.02.07. 14:23:44

@horas: Hát igen. Érdekes egyébként, hogy 2006 nyarán, amikor megalakult az új menedzsment, akkor egy bizonyos Marco Tardelli is a tagok között volt, majd hirtelen lemondott, és tett egy érdekes nyilatkozatot a mostani vezetőségről. Így hirtelen nem találom szó szerint, de emlékeim szerint olyasmit mondott, hogy nem hajlandó részt venni abban, amit Cobolliék csinálnak.

giacinto 2010.02.07. 14:41:23

@Klárensz: A Cagliarinak egy másik elmaradt meccse is van. ha azt hozzák, pont elég.

giacinto 2010.02.07. 14:45:48

433, meglátjuk, Mottával én nem vagyok kibékülve, lassú körülményes. a többi jó

Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 2 Cordoba, 25 Samuel, 39 Santon; 4 Zanetti, 19 Cambiasso, 8 Thiago Motta; 27 Pandev, 22 Milito, 9 Eto'o.

Subs: 1 Toldo, 7 Quaresma, 11 Muntari, 15 Krhin, 17 Mariga, 23 Materazzi, 45 Balotelli.

_alerob 2010.02.07. 15:41:42

@daneeka: hagyjuk ezt, mert ebből lesz 500 komment h így moggi, úgy juve, így ez, így az. Én várom kész. Mindenki más undorodhat

Iustizmord 2010.02.07. 15:55:35

most jöttem haza, valakinek infoja milyen volt a milan-bologna 1st half?

Iustizmord 2010.02.07. 15:57:39

@horas mire az avatarváltás? esti kornélnál érthető volt, de te... :o)

_alerob 2010.02.07. 16:15:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: rég elfelejtettem, most idézek:
"Ha mi kaptunk volna egy ilyen tizenegyesből gót, nagyon dühös lettem volna"

Iustizmord 2010.02.07. 16:58:27

baszki, túl azon h volt két kapufa meg egy meg nem adott tizi (remélem most a hörgők lenyuxanak) sajna a a mai milan nem volt meggyőző..... se huntelaar, se a kis pöcs mancini.

azt azért szögezzük le h a két szélsőhtvéddel nem nagyon van gond, és ambrosinit a válogatott kezdőjébe nem betenni botorság, pirlo nagyon nagy paszokat ad és seedorf még mindig isten. kár hogy ma kevés volt.

Iustizmord 2010.02.07. 16:59:53

@Iustizmord: és hogyha beck így tolja nem viszik ki a vb-re. joggal. egyedül a mentaltása dícsérendő, de az kevés. olyan 100 másik is van.

Ipa 2010.02.07. 17:11:15

még egy egál a roma meccsen és egész szépen alakul a forduló. Forza Inter, esélye nem volt a szardiniáknak, bár a góljuk érvényes volt, de nem osztott-szorzott volna semmit.

Gabez 2010.02.07. 17:11:27

@Iustizmord: "azt azért szögezzük le h a két szélsőhtvéddel nem nagyon van gond, és ambrosinit a válogatott kezdőjébe nem betenni botorság, pirlo nagyon nagy paszokat ad és seedorf még mindig isten. "

Nem is értem, ha mindenki ennyire jó, csak Becks nem, akkor miért nem a Milan az első? ;)

Romanes eunt domus 2010.02.07. 17:20:40

@balinhosa: de okos vagyok :DD

amúgy elmehet az egész támadósor a picsába, a hisztizős Seedorf, a haszontalan Beckham, az alibiző, másnapos Ronaldinho meg a szívem csücske, a góltemető Borriello. Nem is tudom, minek tartjuk ezt a 4 embert, egyedül a fogtündért tartanám meg fenntartásokkal, többieknek viszontlátásra. Mancini annyira nem volt rossz, de jó se

dzolutan 2010.02.07. 17:34:57

Volt itt szó a keretek erősségéről. Véleményem szerint a juve középpályája a 2.-3. legerősebb a Serie A-ban, de b*szhatjuk, ha:
-egy fél év alatt senki nem tudott csapatot csinálni
-folyton tele vagyunk sérülttel
-a védelemben és a csatársorban van összesen 3 darab játékos, akik európai szinten tudnak focizni.

giacinto 2010.02.07. 18:03:42

@horas: Zanetti egy kvázi gólpasszal üdvözölt. ha ezen múlik, minden héten ird le hogy nem akarod a kezdőben látni.

giacinto 2010.02.07. 18:24:17

Ballardinit még nem vágták ki?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.07. 18:44:49

@giacinto: Ballardini örök, Örök Városhoz örök edző dukál.
Lehet ennél szánalmasabb, alávalóbb teljesítményt nyújtani? Létezhet pocsékabb játék? Mikor jön el az a nap, amikor azt mondhatjuk, elértük a mélypontot, innen már nincsen lejjebb? Félek, ez a mai meccs sem a gödör legalja. Kieső helyen áll a csapat, és ez bizony a megérdemelt helye. A futball nevű játék komoly elcsalása lenne, ha ilyen teljesítménnyel végül a Serie A tagja maradhatna. Semmit sem ér az egy héttel ezelőtti eredmény, felejtsük el. Ez nem a Lazio.

giacinto 2010.02.07. 19:34:23

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

hát sztem ez a legmélyebb pont, itt kell edzőt váltani (persze ddig is kellett volna) otthon, kikapni eg yközvetlen riválistól és kieső helyre zuhanni. no comment.

mondjuk elég szűkös a lista, legalább 35 edzőt kapásból ki lehet húzni, akik idén már ültek Serie A kispadon.

Hispan07 2010.02.07. 19:35:16

@balinhosa: Borrielloval semmi gond nem volt, normális passz nélkül mi az istent csináljon? Oldalra kihúzódva kellett labdát tartania, amíg Dinnye volt olya kedves felsétálni. Pirlotól kapott egyetlen értelmes, de technikailag nagyon nehéz labdát, védővel a nyakán kapásból nem tudta ellőni ballal - nem ezen múlt.

Dinnye, a rohadt elcseszett műmájer Dinnye. Na ő a gond. Hogy Mancini jobb volt nála. Hogy Beckhamet kell hozni a helyére. Hogy a hisztis Seedorf lejátszotta - és pont ezért volt hisztis.

Meg az a gond hogy baromira hiányzik Pato, Pirlo mellett nem lehetne pályán See, Antonini és Abate max jó közepes játékos, Beckham felett meg eljártak az évek, annyira, hogy érthetővé válik, miért jött Mancini. De ez még mind akár bele is férhetne, mert pl ma a védelemmel nem volt semmi gond, szépen lescsapdáztak.

De az a qrva bulimeleg Rinyáldinnye, na ő meg a "játéka" okozta hátrány... na az nem fér bele, annyira messze nem elég erős ez a Milan.

Uh dögölj meg Dinnye.

Ezek után pedig egyértelmű, idén nekünk két dolog maradt: 1) örülni hogy a Juve még szarabb, és így a BL hely remélhetőleg meg lesz 2) hinni benne, hogy hátha nyáron az emír pénzén végre veszünk valaki értelmeset.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.07. 19:52:17

Na félre az Interrel, Juvéval, Milannal, egy órán belül megkezdődik a forduló lényegi része is. Forza Lupi, bennetek bízom!

numerakirály 2010.02.07. 19:53:36

Mancini dinnye cseréje lesz az ilyen napokon, amikor nincs kedve játszani, de lehet hogy egy kis verseny a csapatba kerülésért jót fog tenni neki. Az a szomorú, hogy egymás után megnézve a milant és a chelseat, azt kell mondani, hogy egyetlen mai milanos se férne be a chelseabe. Ez azért elég kemény. Igazából az internek se lesz sok esélye

slyagency 2010.02.07. 20:05:14

@giacinto: vagy egy meglepetés Viola siker (tudom, dögöljön meg a szomszéd tehene is effektus :))

Ipa 2010.02.07. 20:06:25

@Hispan07: Elismerésem, hogy azért kommnetelsz a mai műsorotok után. Néha átkapcsoltam és rémesek voltatok. Mintha más játékot játszana a város két fele. Zanetti szerintem kétszer annyit futott délután, mint Dinnye, pedig van kb. 10 év köztük. A juve keménymag pedig tegnap este óta csendben van :) Ez is beszédes.

Rino 2010.02.07. 20:16:37

olasz foci. BRRRRRRRR
'szom kivan már a sok bolognától meg livornótól.
hajrá Fio..

giacinto 2010.02.07. 20:56:31

@slyagency: meglepetés Fio-győzelem? remélem ők nyernek, hazai pályán az a papírforma.

dzolutan 2010.02.07. 21:21:40

@Ipa: Juve keménymag tisztában van a helyzet komolyságával, mélyen vagyunk, nincs miről beszélni.
Viszont a fio is gyenge, nem hiszem, hogy 5 alatt megússzák a bl-ben. Igyekszem nem elkiabálni, és reménykedem, hogy a "legendás" bajor-mázli most be is jön a negyeddöntő sorsolásánál. :D

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.07. 22:24:43

rohadt jó meccs a fio-roma.

ha ez a juan gyerek nem lenne pudingból, megnézném rabruhában.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.07. 22:26:03

@_benito: bocsánatot kell kérnem ranieritől is?? nemáá. mert ezt nemtom, mivel nyerte meg a roma.

Leon Osman 2010.02.07. 22:34:45

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Én nem hittem volna, hogy ezzel a kerettel alanyi jogon is szerezhetünk Serie B-s tagságot. Azért ez nem egy Hellas Verona, amivel ezt meg lehet csinálni, hogy odáig jussanak, h a C-ben tolják a mai napig... visszasírom Rossit...

BruceWayne 2010.02.07. 22:50:46

Grat a Romának!

a végén még ők teszik izgalmassá a bajnokságot

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.07. 22:51:49

Fú ez izgalmas volt, nem érdemeltünk győzelmet, a Fio viszont annál inkább. Ettől függetlenül bromira örülök a fontos három pontnak. Már második helyen vagyunk hét pontra az ötödiktől.

Ezt a mai sikert leginkább a világklsszis formában védő Julio Sergionak köszönhetjük. Persze azért Vucsinicsnak is be kellett vágnia azt a dugót. Mirko talán elkezdi a gólokat termelni a csütörtöki kupmeccsen is betalált meg ma is.

Mondjuk azt nem értettem, hogy Fio mit akar ezekkel az ívelésekkel, mert szinte mindet kifejeltük.

toerix_ (törölt) 2010.02.07. 22:51:55

@Nerazzurri: hmmm hát 8 pont így is a differencia sajnos +1 meccsel. de szép volt! FORZA ROMA

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.07. 22:54:18

@_benito: Nekünk állnak a csillagok is mostanság! Aztán még egyszer mondom: Julio Sergio! Már kapusgond sincs a brazil válogatottnál.

toerix_ (törölt) 2010.02.07. 22:55:12

@popp: hát igen, inkább ő, mint a jelenlegi Dida.
A kupameccs visszavágója nem tudjátok mikor lesZ?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.07. 22:59:43

@Leon Osman: Nem tudom, mi lehet még ennél lejjebb. Egy dolog vigasztal: ilyenkor érzem, hogy kevesek kiváltsága egy ilyen csapatnak drukkolni. Forza Lazio!

LevyASR 2010.02.07. 23:05:49

április 14!
A másik megérzésem is bejött, de nagyon komoly meccs volt!
Iszonyat nagy lelki erő kell ezt a nyomást 95 percig kibírni...
Grat Roma, Grat Ranieri!
részvétem, _benito ;)

ericcartmen 2010.02.07. 23:35:30

@Great Cornholio: Most már szerintem nem ennyire egyértelmű Cesar fölénye. Csak az szól mellette, hogy Sergio csak idén robbant be.

Leon Osman 2010.02.08. 08:23:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Szerencsére azért nem ketten vagyunk az országban sem. A 24 kapott gól önmagában elég jó lenne, simán az elejében lehetnénk, ha nem 17-et rúgtunk volna. 4 győzelem 23 meccsen, ez tesz minket oda, ahol most vagyunk. Volt augusztusban 2 győzelem, decemberben meg januárban 1-1 amúgy meg döntetlenek és szoros vereségek, ha lehoznánk még 15 döntetlent talán bent maradnánk.

giacinto 2010.02.08. 09:27:44

@Leon Osman: Floccari mikor térhet vissza?

Leon Osman 2010.02.08. 10:06:40

@giacinto: Azt mondták, hogy kb 1 hónapot kell kihagynia, úgyhogy lassan visszatér.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.02.08. 10:15:34

@popp: Nem érted a szúrka-piszkát. :)
@ericcartmen: Tipikus Roma-s hozzáállás, ha a csapatból valaki hajlandó átlag feletti teljesítméynt nyújtani = a világelit tagja :DD Mondd azt a Juve drukkereknek, hogy JSergio jobb, mint Buffon. :DD

Mr.AT 2010.02.08. 10:15:44

Valaki itt írta, hogy már csak a tavaszt kell kibírni, a BL-hely biztosan meglesz.
Szerintem meg korántsem biztos az a BL-hely. Jelenleg 7. (hetedik!) a csapat, nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára, s még a Napoli-Palermo-Sampdoria hármas is előttünk van, mind pontelőnnyel.
Nem beszélve az első háromról, ami ugye a fix BL-helyeket jelentené, ahol mostani forma alapján a Milant befogni is kb. lottónégyes szintű dolog lenne. (Már ők is 7 pontnyira vannak.)

Qrva gyorsan el kell kezdeni nyerni a meccseket, mindegy hogy, de 3 pontokat kell gyűjteni, mert lóf*sz lesz itt, nem BL, s igazi baj csak akkor lesz.

A játék amúgy szemre már biztató volt Zacc két meccsén, végre vannak kitalált formai elemeink, kényszerítőink és háromszögeink, de az új taktikai formációhoz megint hozzá kell szokni, s szerintem nem is feltétlen szerencsés a jelenlegi kerethez.

(Mást ne mondjak: a vonalban játszó 3 hátvédünk közül ha valaki megsérül, ki jön a helyére? A keretben összvissz 3 középhátvéd van, luxus amit most csinálunk. Másrészt meg nem is érzik egymást, Filippini konkrétan a 3 középső védő közül fejelte a gólt, szemmel láthatóan nem volt meg, hogy most akkor kinek is kellene fognia őt.)

Felipe Melot meg akik ekézik, talán szíveskedjenek végignézni egy meccset, ne a kis perverz maszturbációjukat idenyomni. Teljesen rendben volt a srác, a kiállítása konkrétan nevetséges volt, amíg pedig pályán volt, rendre jól játszotta meg a labdákat.
Candreva is rendben lesz, összehasonlíthatatlan Poulsennel, simán nyom 20-30 méteres passzokat is, s nem csak szabadulni akar a labdától.
Diego meg hajt, küzd, végigjátszotta a 90 percet, megint ő adta a gólpasszt, s jól mozgatta a csapatot.

Szemmel látható a javulás a Ferrara alatt látottakhoz képest, már csak az a kérdés, mikor fog ez pontokban is megmutatkozni.

Mr.AT 2010.02.08. 10:18:25

@horas: "nekem ez a vesszőparípán,nincs olyan nagyon jó kerete a Juventus-nak szerintem,mint sokan mondják"

Ez meg megint egy akkora ordas baromság, hogy inkább nem is reagálnék rá.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.02.08. 10:22:24

@Mr.AT: Hát arra gondolt, hogy ADP pl world class, a neve alapján de a teljesítménye miatt inkább visszatartóerő szvsz, de ekézz meg. A játékosok többsége inkább ilyen, aki a nevéből él.
Kivétel Chiellini Buffon,Sissoko.

ericcartmen 2010.02.08. 10:27:31

@Great Cornholio: Szerintem jobb :)

Amúgy meg JS formáját nem elismerni szintén hülyeség, minimum második számú kapus a válogatottnál jelenleg.

Mr.AT 2010.02.08. 10:38:49

@Great Cornholio: Nem ekézlek meg, ADP sztem már nevében sem húzónév így 35 évesen. Nyilván legenda, meg ikon a csapatnál, de a csillogást már nem tőle várják.

Ugyanakkor pedig ami a dolga, azt ennyi idősen is tisztességgel végigviszi, a rá felpasszolt labdákat rendre megtartja, a Livorno ellen is (különösen a második félidőben) rendre lefordult a védőjéről, s mozgatta a csapatot, stb. Amióta visszajött sérülésből, játszott 6 meccset, ezeken rúgott 3 gólt - ez sem rossz mutató.

_alerob 2010.02.08. 10:45:40

"@Mr.AT: "Felipe Melot meg akik ekézik, talán szíveskedjenek végignézni egy meccset, ne a kis perverz maszturbációjukat idenyomni." Én szíveskedtem végignézni minden egyes meccset az idényben, és habár most a Livorno ellen nem volt rossz, olyan különösen jó sem. Annyi maradt meg, hogy végig paraszt volt. Jogosan küldték ki, pedig amiért kiállították, talán sárgát ért. Annak, hogy néha végigbírja vinni pár emberen a lasztit meg jó helyre passzol ne essek hátra a fotellal együtt. Egyébként igazad van, a csapat javul, Candreva is elég biztató, de a támadójáték az első félidőben például szinte nulla volt.

El kell fogadni a tényt, miszerint a Juve támadószekció hatástalan. Amauri egy vicc, Del Piero nincs formában, Trezeguet sérült, Iaquinta is sérült, és sajnos egyedül ő az, aki szinten van. Giovinco nem játszik, Camoranesi sérült. A középpálya se erőlteti magát, hogy segítsen (például De Caglie, vagy a 3védős rendszerben Grosso????? te jó ég.)
Egyedül Diego, aki úgy ahogy jó is. Végre magára talált.

Azt kéne elfogadni, hogy ez egy Juventus, nem Bologna, hogy egy két jó passztól sikongatni meg tapsolgatni kelljen.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.08. 10:49:36

@Mr.AT: csak Melo-ra reagálva, kiállítása előtt vagy 20 perccel kellett volna lezavarni, amikor megtaposott valakit, aki becsúszva elrúgta előle a labdát. amúgy játszott, meg akart is, de agresszív módon. amiért leküldték, az konkrétan röhejes volt.
amúgy látszik, hogy akar mostmár a Juve, de konkrétan a középcsapatokkal se bírják felvenni a tempót, vagy végigfutni ellenük egy meccset. sokáig vártak az edzőcserével, teljesen leeresztett a gárda, tisztelet a kivételnek...

horas 2010.02.08. 11:00:01

@Iustizmord: Nemtom kicsit untam már Fernandes-t,de megérte Samuel be is köszönt! :)
@giacinto: Zanetti-vel kapcsolatban félreértenek sokan,én nem azt mondom,hogy kilóg a csapatból,engem az zavar vele kapcsoltaban,hogy ha esik ha szakad ő kezd,és ilyen szinte sehol nincs,és megmondom öszintén az ő helyére már lehetne sokoldalúbb jobb játékost találni...
@Mr.AT: Ha nem reagálsz,akkor ne is reagálj...

Hát ennél sokkal nehezebbre számítottam.Meglepetés volt, a Cagliari gólja szabályos volt,de nem éreztem veszélyben a győzelmet egy másodpercig sem.Pandev-nek leborúlok,iszonyat belenyúlt az Inter vele.Motta-val megvoltam elégedve,voltak jó megoldásai,bár kellett sztem ehhez,hogy ennyire lötyögős legyen a meccs.Muntari-tól meg rosszúl vagyok,az amit vele akar játszani Mourinho arra szásszor jobb lenne Fernandes,M.Sissoko vagy esetleg Diaby,ez a védekező feladatok mellett kisérni a támadást érkezni második hullámban...volt egy ilyen akció mikor tök szépen haladt a labda lábról lábra érkezett Muntari a 16-os ra és abban a pillanatban el is vesztette....Mariga-ról egyenlőre sokat nem tudtam levenni,hát eddig úgy tünik,hogy kiegészítő embernek vettük,meglátjuk eddig annyi lejött,hogy előrefele vele sem tudunk mit kezdeni,ennek nem örülök,majd meglátjuk.

A Chelsea meccshez annyit,hogy én is esélyesebbnek érzem őket,de azért zavarba lehetett hozni a védelmüket nem egyszer,azért esélytelennek nem nevezném a dolgot,aztán majd meglátjuk.

_alerob 2010.02.08. 11:09:07

Az inter simán felveszi a versenyt a Chelsea-vel.

Mr.AT 2010.02.08. 11:10:04

@_alerob: Vkp, nyilván nem azért tartják, hogy lágyan megsimogassa minden arra járó fejét, miközben Csokonai idézeteket olvas fel nekik. Az, hogy vannak kemény belépői, néha durvaságai, ezen a poszton teljesen rendben van. Davids, Keane vagy épp Vieira sem volt egy hamvas bárány fénykorában.

Ezenfelül pedig világosan elmondta, hogy ő közvetlenül a védelem előtt, hátravontan szeret és tud jól játszani, ehhez képest a szezon 3/4ében majdnem irányítóként játszatják elől. Ez megint nem az ő hibája.

Nem az én tisztem megvédeni, és azt sem mondom, hogy 100%osan teljesít a szezonban, de kicsit méltatlanul sok támadás éri, szvsz, ami a huszonmilliós átigazolási díja miatt van, amúgy a kutyának nem tűnne fel.

Hosszú távon nem lesz vele gond, ha összeáll a csapat.

Mr.AT 2010.02.08. 11:14:14

@_alerob: Amúgy pedig egy csapat morális felépítése pont innen kezdődik, igenis sikongatni kell egy-egy jó passztól, sikerült cseltől.

Nyilván én is örülnék, ha csettintésre visszajönne a régi Juve-tartás és játék, de most annyira mélyen vagyunk, hogy lépésről lépésre kell építkezni, önbizalmat szerezni és előrelépni.

Nem lehet azt várni, hogy egyik hétről a másikra 4 góllal küldünk haza mkit.

Mourinho már nem a király 2010.02.08. 11:14:37

Megérkezett a Róma baszki :)
Ez a Fiorentina amit leművel a bajnokságban az valami szánalmas, 11-ik hely? pff!

Mr.AT 2010.02.08. 11:17:36

@anonim222 [semleges néző]: Kondicionálisan én most nem láttam problémát, kicsit összekapták magukat az elmúlt két hétben. Még Alex is szemmel láthatóan boldogtalan volt, mikor Zacc lehozta a meccs végén, pedig ő már nem mai csirke, és rendesen végig is futotta a meccset.

Diego meg a 93. percben is a saját 16osán szerzett labdát és sprintelt végig a Livorno 16osáig.

Volt egy szemmel látható törés fizikálisan a csapatban bő egy hónapja, de ez szép lassan kezd eltünedezni, szvsz. Ha nem kapunk be pár újabb sérülést, elindulhatunk felfelé.

ericcartmen 2010.02.08. 11:34:28

@Mr.AT: Azért vkp-ként sem kell feltétlenül köcsögválogatottba bekerülni, lásd Toure, Essien vagy Cambiasso.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.08. 11:35:44

@popp: nagyon jó meccs volt, minden percét élveztem.

erre mondtam annak idején egy arcnak, hogy amikor egy olasz meccs jó, az nagyon jó. :)

grat a romának, óriási, amit csinálnak, ez a firenzei például kifejezetten nagycsapatos győzelem volt, ilyet nem tud mindenki. merthogy közben a fio is jó volt ám, nagyon szép dolgokat csináltak.

nálam eddig a szezon meccse.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.08. 11:37:27

@Mr.AT: egyszerűen imádom a szurkolókat, komolyan mondom. nincs az a reménytelen helyzet, amiben ne tudnák meglátni a pozitív jelet :)

erre mondta habi egy éve: a liverpool bármilyen helyzetből képes megjátszani a jobbhátvédjét.

Hispan07 2010.02.08. 11:38:36

A Milannak és a Juvénak pontosan ugyanaz a baja - egy-két világ színvonalon is jó játékos mellett nevükből és múltjukból élő, már max középszerű arcok, oda nem való ballasztok, reménytelen reménységek.

Del Pierokra, Camoranesikre, Grossokra és Grygerákra ugyanúgy nem lehet alapozni, mint Dinnyékre, Seedorfokra, Favallikra és Kaladzékre. - Papíron Gattuso és Melo is remek szűrő - idén mégsem ér szart se egyik sem.
- Dinnye annyit iszik mint amennyit Camo sérült, Delpi és Seedorf meg együtt mehetnek az Arany Alkonyba - őket illető vastaps mellett.
-Thiago és Pato itt, Chiellini és Sissoko ott. Ezek azok a játékosok, akik valóban értékesek.
- És akkor lehet még lamentálni, hogy Nesta és Canna meddig tudja még megoldani (hétről-hétre imádkozunk, hogy csak még a következő meccsen), Pirlo ad-e még valaha jó passzokat (5 hetente egyet talán), Buffon tényleg a világ legjobbjai között van-e még (nincsen), egyedül van-e elől Diego és Borriello (igen és igen) - de ezek a játékosok (ma már) jobb napjaikon is csak az elvárható szintet hozzák, nem jelentenek igazi erősítést egy top csapatnak.
- Aztán van pár "sokra hivatott fiatal", akiből hasznos játékos talán, nemzetközi színvonalú arc soha nem lesz (Antonini, Marchisio, Abate, De Ceglie, stb)
- És akkor lehet sorolni az olyan ballasztokat a teljesség igénye nélkül, mint Flamini és Amauri, Poulsen és Jankulovski, akik esetében egyértelmű tévedés, hogy ezekben a klubokban vannak.
- Végül ne feledkezzünk meg az olyan invalidusokról, mint pl. Trezeguet és Bonera, akik idén (is) kb. csak a fizetési lista alapján tagjai a csapatoknak.

Összegezve: kevés húzó ember, rövid cserepad, sérülések esetén vagy ha az alapcsapat befürdik, kb. nulla variációs lehetőség. Ezek alapján senki ne várjon többet, mint ami most van.

Az pedig, hogy jelenleg a Milan áll jobban, tisztán a Leonardo és Ferrara közti pedagógiai különbségből és abból adódik, hogy egy szar Pirlo még mindig jobb egy szar Diegonál, de egyébként lehet látni, hogy a derbin elszenvedett törés óta megint ugyanazt produkálja a két csapat, a nagy büdös semmit.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.08. 11:40:58

@Hispan07: nem, a nyári alapozás volt a legnagyobb különbség (ezt nevezhetjük pedagógiai különbségnek, ha sarkítjuk).

a juve szeptemberben volt csúcsformában, a milan meg csak novemberben ért el odáig. a két csapat között sok a hasonlóság, az tény, de a juve kerete szerintem erősebb.

Hispan07 2010.02.08. 11:47:46

@_benito: valóban lehet az alapozás is gond, bár egy Juve szintű klubbnál nem tudom elhinni, hogy ekkorát hibáztak. én maradnék annál a magyarázatnál, hogy amikor süllyedni kezdett a hajó (nálunk rögtön az elején), Leonardo valahogy gatyába tudta rázni a csapatot, Ferrara pedig nem. Két totál kezdő edző esetében ez nyilvánvalóan hozzáállásbeli különbség, főleg, hogy nyáron én is valamivel erősebbnek tartottam a Juve keretét.

Mr.AT 2010.02.08. 11:56:39

@ericcartmen: Nem kell köcsögválogatottba kerülni, ez tény, de mondjuk az is tény, hogy nehéz béke Nobel-díjat kapni egy olyan posztról, ahol az a dolgod, hogy minden, lendületben melletted elrohanóba rúgj bele egy qrva nagyot, lehetőleg úgy, hogy elsőre azért a labdát találd el.

Én rivális csapatok vkp-jait sem szoktam azért ekézni, ha durvák vagy szabálytalankodnak - Muntarival is azért szoktunk szórakozni, mert falábú, nem azért, mert hentes.

Melo meg felvág valakit a félpályán, és máris jön a huhogás, hogy így köcsög meg úgy köcsög. Ez a dolga, bazz, és erős 80%ban amúgy teszi is a dolgát.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.08. 11:58:58

Hat szerintem Riise ugy gondolja ha nincs levego akkor nem kell levegot venni. vagy nem tudom mit szed. de mindenesetre megneznek rola egy futoatlag/mecs adatot.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.08. 12:03:12

@_benito:

Tanúsítom. (Talán az én tollamból ez hiteles is.) :-)

Miután a Racing-Atlético elképesztően pocsék volt, a második félidőt inkább Firenzéből néztem. Rájöttem, hogy a Fiorentina az egyik legszimpatikusabb olasz csapat, érthetetlen, hogyan tudtak tegnap kikapni. Sajnáltam őket, na.

_alerob 2010.02.08. 12:07:01

Camoranesire mit alapozzon az ember, ha végig sérült. Mikor játszott, hozta magát, ennyi. másfél éve sérül le mindenki, ami óriási érvágás. HA a teljes keret egészséges lenne egész szezonban, lehet nem Melo játszik, vagy De caglie, vagy Grosso vagy Grygera.

A Juve mélypontja szinte teljesen a vezetőség hibájából alakult ki. Jött egy mélypont, mint minden csapatnál szokott, és ők csak hitegettek mindenkit, hogy nincs baj, nem tudják mi a baj, keményen edzenek stb.. A csapat erőnlétileg nulla, most kezd lenni motiváció, sok sérülés, kevés minőségi igazolás. Nekem ne mondja senki, annyira megerőltető lett volna idehozni mondjuk Kolarovot, Nistelroyt, Pazzinit vagy Rossit, hogy most ne De Cagliet nézzük rohangáni, vagy Amaurit nézni ahogy ráívelik és elfejeli valahova.

ericcartmen 2010.02.08. 12:19:21

@Mr.AT: "minden, lendületben melletted elrohanóba rúgj bele egy qrva nagyot, lehetőleg úgy, hogy elsőre azért a labdát találd el."
Ez nagyon le van egyszerűsitve, és nem is igaz.
Ne mentsünk fel senkit csak a posztja miatt, ezért is irtam a példákat, meg lehet ezt oldani tisztábban is.
De nem kéne ebbe mélyebben belemenni, nem kéne egy újabb felesleges thread

giacinto 2010.02.08. 12:20:14

@_alerob: "HA a teljes keret egészséges lenne egész szezonban, lehet nem Melo játszik, vagy De caglie, vagy Grosso vagy Grygera."

A 25 milliós Melo padozna? esetleg a kiskedvenc Grosso? ki lenne a balbekk vagy a jobb?

Iustizmord 2010.02.08. 13:08:11

@Mr.AT: de, de, reagálj csak, attól h "ordas baromság" még lehet vele vitázni :o)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 13:29:46

@_benito: Jó volt a Fio, csak szerintem kicsit elvitte őket a szívük. A nagy helyzeteiket szinte mind a földön dolgozták ki (azért szerencsére ott volt Sergio). Ehhez képest gyömöszölték befele a labdákat, mint egy angol csapat. Mexes, Juan, De Rossi, Motta vagy ha kellett Vucsinics mindent kifejelt.

Viszont ahogy kiszedték Pizarrot a játékból a lilák, az nem volt semmi.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 13:40:52

Amúgy néztem a statokat a Fio-Romáról és nem hittem a szememnek. Nálunk volt többet a zsuga 52-48 százalékos arányban.

Mr.AT 2010.02.08. 14:51:47

@_alerob: Ha csak az egyik szélen lenne egy értelmes, jól beadni képes hátvédünk, nagyságrendeket javulna a játék. Odáig elég gyakran eljutunk, hogy kipasszoljuk szélre, de a beíveléseink katasztrofálisak, megkockáztatom, talán a leggyengébbek az egész ligában.

Az összes poszt közül messze ez a leggyengébb és egyben a játékrendszereink miatt legégetőbb posztunk, Kolarov, vagy bárki más úgy kellene, mint egy falat kenyér.

giacinto 2010.02.08. 14:57:40

@Mr.AT: jaaa, hátha ilyen balfazsok a szélsőhátvédek, talán nem kellett volna átállni 4312-re meg 343-ra meg mittomén mire, ami gyakorlatilag ezekre épül.

Mr.AT 2010.02.08. 15:07:51

@giacinto: Ez a lényeg. Ferrara is az ő játékoskorából származó 4-3-3at meg 4-3-1-2őt akarta nyomatni, csak arról feledkezett meg, hogy Grygera nem egy Pessotto.

A szélsőhátvédeken qrva nagy hangsúly van minden esetben, általában rájuk játsszák ki a kényszerítőt, s ők adják be a labdát (a kreatív játékosnak elől rendszerint van dedikált őrzője), így a csatárjáték 80%a rajtuk áll vagy bukik.

Itt is mki ekézi Amaurit, meg a többi csatárt, miközben az egész szezonban annyi jó beadásunk volt, mint egy meccsen kellene.

Iustizmord 2010.02.08. 15:11:46

@Hispan07: egész jól foglalod össze és még pol.correct is vagy, meg udvarias, :o)))))

de abban nem értek egyet h Ronnie meg Seedof ballaszt lenne, meg Flaminiben sem.

jnkulovski, kaladze, favalli, ilyesmik valóban lapát, de abate meg antonini vonatkozásában tán még korai levonni hogy nemzetközileg nem lesznek arcok. mint ahogy santont is hol istenítik hol leírják, huszonegykét évesen.

Hispan07 2010.02.08. 17:04:27

@Iustizmord: Santonról huszonegykét évesen még vitatkoznak, de Antonini már 27... Abate meg egyáltalán nem tud védekezni - lévén nem védő.

Flamini 2. éve nem tud kezdővé válni. Seedorf és Dinnye pedig csak fel-alá grasszál, nem fut - így ha nincs mellettük 9 kigyúrt futógép gladiátor (nincs), hátráltatják a csapatot. Pláne, ha egyszerre vannak fent a pályán. Méginkább, ha Pirlo is arra sétálgat.

giacinto 2010.02.08. 17:07:47

@Iustizmord: pláne hogy Santon 19. és nincs is róla vita. klasszis játékos már most is. olyan szélsőhátvéd, amilyen nem sok szaladgál olasz pályákon, olyan aki mind2 oldalon megállja a helyét

Mr.AT 2010.02.08. 17:09:02

@giacinto: Eddig hány asszisztja is van Santonnak, mint klasszis szélsőhátvédnek?

giacinto 2010.02.08. 17:20:33

@Mr.AT: egyelőre nem dolga a túl sok felfutás (másik oldalon van vmi brazil) és a támadássegítés. Mou megmondta neki, hogy jelenleg a védekezést oldja meg hiba nélkül, szerezzen önbizalmat, aztán utána kalandozhat előre. (egyébként Chivu sem jár fel bal oldalról, ez valszeg taktikai utasítás is)

nem tudom te hogy vagy vele, de én egy védőnél többre értékelem ha hátul stabil és csak azon felül kóborol előre, mint pl. a Grosso-féléket akik támadgatnak de hátul sokkal inkább balfaszok is.

giacinto 2010.02.08. 17:21:21

@giacinto: szóval lényeg a lényeg, nálam nem attól klasszis egy szélsőhátvéd hogy jó sok assziszstja van. Grossonak mennyi van? és kapott gól róla?

giacinto 2010.02.08. 17:22:27

Közben a Lazio ugy tűnik megtalálja a legjobb megoldást , Edy Reját. túl sok választási lehetőségük nincs. ráadásul kedveli a 3 védős rendszert amit mostanában a Lazio is nyomatott.

ericcartmen 2010.02.08. 17:26:44

@Mr.AT: Hány gólt lőtt az elmúlt egy évben Amauri, a 10/10es csodacsatár?

Mr.AT 2010.02.08. 17:29:29

@ericcartmen: Az elmúlt egy évben? Nos, tavaly január óta 11et, 4et ebben a szezonban, 7et az előzőben. De hogy is jön ez a Santon-kérdéskörhöz?

Mr.AT 2010.02.08. 17:33:55

@giacinto: Senki nem mondta, hogy Grosso jó szélsőhátvéd, sőt, jellemzően én vagyok az elsők közt, aki fogom a fejem a megoldásai láttán.

De ettől még ilyet leírni, hogy "Santon 19. és nincs is róla vita. klasszis játékos már most is. olyan szélsőhátvéd, amilyen nem sok szaladgál olasz pályákon", az azért kicsit erős.

Ügyes gyerek, meg tehetséges is, ez eddig rendben van. Csak épp idén nem nagyon játszik felnőtt meccseket.

És a jó szélsőhátvéd az pont ott kezdődik, hogy hozzátesz valami pluszt a csapathoz támadásban is. Grygera és Molinaro is qrva yol lezárta mindig is a széleket, egy légy nem jött át rajtuk, mégsem hinném, hogy "klasszis szélsőhátvédnek" hívnád őket, akikből "nem sok szaladgál olasz pályákon".

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.08. 17:39:17

@Mr.AT: kb ősszel abban sem voltál biztos, hogy lahm jobb, mint grosso. pedig abban rendszerint egyet szokott érteni a futballtársadalom, hogy lahm jó szélsőhátvéd. ok, ha ő sem jó, csak akkor keressünk valakit, aki jó.

dzolutan 2010.02.08. 17:39:18

Úgy, hogy Amaurinak 2x évesen fosnia kéne a gólokat, nem 23 forduló alatt 4et, míg Santon 19 évesen már cigányokat stoppolt a bl-ben, egész ügyesen. Csak míg Santon kegyvesztett lett vmiért, addig nálunk ennek a hontalan balféknek végig kell nyomni a szezont. Már Ferrara is rég kirakta volna a csapatból, ha nem primaverás alternatívák lennének csak. Szánalom, hogy 10ből 5 akciónk azon hal el, hogy ez a zseni felrúg valakit, csak mert nem mozog olyan ügyesen, hogy lenne esélye labdához jutni.

ericcartmen 2010.02.08. 17:40:58

@Mr.AT: Analógiát próbáltam húzni.
Santont kevés asszitja miatt kritizáltad, erre vetettem fel, hogy a szerinted 10/10-es Amauri szerintem elég kevést gólt lő, pedig ez fontosabb statisztika egy centernél, mint az assziszt egy szélsőhátvédnél.

daneeka 2010.02.08. 17:41:50

@Mr.AT: Na de azt egy 20milliós játékostól el lehetne várni, hogy a saját 16osánál ne álljon neki sarkazgatni. Pláne ne ellenfélnek. Tudom én, Roby Carlos is ollózott luftot, de ő azért le is tett valamit az asztalra, ellentétben Melóval. Nem hittem volna, hogy ezt egyszer komolyan gondolom, de jobban örültem volna D'Agostinonak...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 17:43:20

@giacinto: Floccari tegnap is játszott, de jobb lett volna ha még nem nevezik, tragikus volt.

giacinto 2010.02.08. 17:44:29

@Mr.AT: "Csak épp idén nem nagyon játszik felnőtt meccseket."

az elmúlt 5-6 meccset végigjátszotta. Lippi tavaly is egy fél szezon után hivta be a válogatottba ahol nagyon jó volt, elég sokat hozzátett a válogatott játékához.

"Grygera és Molinaro is qrva yol lezárta mindig is a széleket, egy légy nem jött át rajtuk"

naná, még a végén titokban kiderül hogy a világ legjobb védőpárosát rejtegetitek Torinóban. maradjunk annyiban követnek le bőven hibákat.

Santon pedig az előző fél évben rengeteget segítette a támadásokat, de ezt nyilván te is tudod.
szóval ha ő nem klasszi, akkor ki az a Serie A-ban?

giacinto 2010.02.08. 17:46:11

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: remélem Reját tényleg megszerzitek és megindultok végre felfelé.

Mr.AT 2010.02.08. 17:51:01

@dzolutan: Nagyon ritkán rúg fel bárkit is Amauri, ha már itt tartunk. Nyilván a világ legkönnyebb dolga őt fikázni, merthogy kevés gólt lő, bla-bla. Igen, kevés gólt lő, és valóban nincs formában már jó ideje - ezt sztem maga sem vitatja.
Ugyanakkor az nem a csatár hibája, ha nem kap használható labdát a társaktól - márpedig a 16oson belülre rendelve általában csak az ívelgetés megy a feje fölött, ami nem az ő hibája.

Felrúgásról meg általában nincs szó, jellemzően az van, hogy felugrik elfejelni a labdát, amit x méterről ráívelnek, ütközik a védővel, és jellemzően támadófaultot fújnak, mint Olaszországban ilyenkor oly gyakran (ami sztem f*szság, ha már itt tartunk). Aki focizott már nagypályán, s aki vett át labdát két védővel a hátán, az tudja, hogy ez messze nem annyira fekete-fehér, mint az látszik.

Qrvára nem kap használható zsugákat, amivel meg nagyritkán (ismétlem: kb. kétmeccsenként egyszer!) lehetne kezdeni valamit, az meg nem jön neki össze. Ez utóbbi kb. 20%, ez az ő sara, a 80% a csapaté és az elcseszett taktikáé.

Mr.AT 2010.02.08. 17:54:05

@giacinto: Maicon klasszis szélsőhátvéd, ő a tipikus példa. Majd ha Santon is dönt el meccseket a passzaival, akkor beszélhetünk róla.
Jelenleg mindösszesen arról van szó, hogy egész Olaszország felkapta a fejét arra, hogy egy 19 éves olasz kölyök meccseket játszott végig tavaly az Interben. Ez szép és jó, semmi gond vele, és állhat előtte szép jövő is, gazdag pályafutással, csak jelenleg ez még semmi, nemhogy egy "igazi klasszis".

Mr.AT 2010.02.08. 17:57:05

@daneeka: Engem sokkal kevésbé zavar az, hogy egyszer az idei szezonban eladta azt a nyamvadt labdát, mint az, hogy nem uralkodik az idegein.

Látszik, hogy brazil, néha színezi a játékot, és ez kell is, elbizonytalanítja az ellenfelet. Nyilván idén qrvára nem megy a csapatnak, s ez rá is árnyékot vet, de kéretik emlékezni pl., hogy milyen gólt rúgott a Roma elleni meccsünkön. Emellett pedig meg tud indulni labdával az ellenfél játékosai közt is két csellel, ami Poulsen és Tiago emléke után egy kb. megfizethetetlen skill.

Mr.AT 2010.02.08. 17:59:12

@mocsing: Nem keresném ki a válaszomat, if you don't mind, de ha jól emlékszem az ominózus összehasonlító pontozásban bizony Lahmnak adtam a pontot Grossoval szemben.

Lahm kapcsán pedig meg is írtam, hogy Ribery és Robben mellett én őt ismerem el a Bayernből, még azzal együtt is, hogy német, ami pedig ugye elég torz születési rendellenesség.

dzolutan 2010.02.08. 18:01:31

@Mr.AT: Erre mondtam múltkor, hogy Gomez legalább ennyire haszontalan, viszont nem akad meg támadás rajta.
Akkor nézzük máshogy: mikor láttad, hogy Amauri jól átvesz egy labdát/lefordul egy védőről/kapura lő pontosan/nem reklamál/nem borít fel senkit szabálytalanul/helyzetbe hoz egy társat? Merthogy hónapok óta egyik sem sikerül neki, az nem a többiek hibája, annak sem róható fel, hogy "álló" center.

ericcartmen 2010.02.08. 18:01:55

@Mr.AT: Azért egy 10/10es csatárnak (bocs, hogy mindig ezzel jövök, de mély nyomot hagyott) kevés az az érv, hogy nem kap használható labdákat. Mozogjon többet, forduljon le a védőről, lépjen vissza labdáért, vagy valami pluszt tegyen hozzá. Az oké, hogy most nem megy neki, de legalább helyzeteket alakitson ki.
Ibra se kapott több, jobb labdát, mégse 4 gólt hozott össze 23 forduló alatt, ő ezért 10/10 (vagy inkább közeli), Amauri pedig ezért nem.

giacinto 2010.02.08. 18:02:49

@Mr.AT: ja hát végülis tele van az olasz futball ilyen szép reményű tizenévesekkel, szóval ez semmi.

azért tart ott a válogatott ahol (kiöregedett lassú alibiembereket kell beválogatni akik a nevükből élnek)

nem azért kapta fel rá a fejét Olaszo mert játszott pár meccset, hanem mert JÓL játszott egy fél évet egy topcdapatban, támadó felfogásban, miközben Ronaldokat és Beckhameket vett le a pályáról 18 évesen, kiszorította a jóval nagyobb nevű vetélytársait és a világ legjobb csapata éppen tőlünk vett balhátvédet, akit éppen ez a 19 éves senki szorított ki.

Hajrá Grosso, éljenek a 30-on felüli klasszisok!

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.08. 18:02:56

@Mr.AT: azt írtad, h "lahm>grosso, de ebben sem vagyok biztos", ezért írtam azt, amit, azaz hogy nem voltál biztos benne. ezek után vagy a bizonyosságod erőssége változott és már biztos vagy benne, h lahm jobb nála, vagy Lahmot sem tartod jó szélsőhátvédnek. esetleg grosso-t ítéled meg azóta legalább egy nagyságrenddel rosszabbnak. csak ennyi érdekelt volna, hogy a három közül melyik.

Mr.AT 2010.02.08. 18:05:15

@ericcartmen: A Livorno ellen nem számoltam pontosan, de a kb. 15 rá ívelt labdából olyan erős 10et pontosan tett vissza mellel és fejjel az érkezőknek. Azt ne mondjam, qrva yol nyomta, ami akár viccesen is hangozhat egy 1:1es meccs után, ahol nem lőtt gólt, de tényleg jól játszott.

Neki Alex és Diego a párja, mióta mind2 a pályán van, szemmel láthatóan szabadabban és jobban játszik. Én sem követelek Aranylabdát neki, de az ő nyakába varrni a Juve sz*r idei formáját botorság.

Nálunk a legfőbb három kerékkötő a kórház a 43 sérüléssel, az elcseszett szélsőhátvédeink, meg a Poulsen-Tiago zsugakirály kettős, a meccsenkénti 1 assziszttal az ellenfélnek.

giacinto 2010.02.08. 18:07:45

Hol tudnám megtalálni a Fiorentina összes Serie A-s eredményét az elmúlt 3-4 évből?
köszi

Mr.AT 2010.02.08. 18:09:20

@mocsing: Grosso menthetetlenül gyenge lett, és ez nálunk csúcsosodott ki idén. Egy dolgot tud, állított labdát rúgni, ezt viszonylag pontosan, de ez meg kb. a 23. skill fontossági sorrendben egy hátvédnél. Emellett qrva gyakran hibázik, gyakran marad le a párjáról, a fejjátéka pedig mintha nem is lenne.
Ahhoz képest, amilyen régen volt, csak hátrányára változott, mit sem látszik az azóta eltelt évekkel elvileg összeszedett rutin.

Tehát igen, Lahmot továbbra is jónak tartom, Grossot pedig kifejezetten gyengének, így kérdésedre válaszolva Grosso megítélésében lettem pesszimistább.

dzolutan 2010.02.08. 18:09:33

@Mr.AT: Az a csatár, aki nem rúg gólt, nem ad gólpasszt, az nem kerékkötő? Ezt te sem gondolhatod komolyan.

ericcartmen 2010.02.08. 18:10:23

@Mr.AT: Csak fél szemmel néztem a Livorno elleni meccset, de inkább az rémlik, hogy sok támadás akadt el rajta. Legközelebb nagyon fogom figyelni, igérem.

Egyébként nem mondtam, hogy miatta szar most a juve, de erősen részese a szereplésnek ő is.

daneeka 2010.02.08. 18:10:36

@Mr.AT: "Engem sokkal kevésbé zavar az, hogy egyszer az idei szezonban eladta azt a nyamvadt labdát, mint az, hogy nem uralkodik az idegein."
Egyszer? Egy konkrét esetet említettem, ami igen kiélezett helyzetben történt meg. Lő néha egy gólt, megcsinál egy cselt. Na és? Ezt C.Zanetti is megcsinálta, csak ő épp 10edennyi pénzért váltott klubot a nyáron. Nem uralkodik az idegein? Na de ez meg eddig is nyilvánvaló volt. Előző szezonban sem uralkodott az idegein, pedig akkor egy klasszissal jobb edzője volt.

daneeka 2010.02.08. 18:12:41

@giacinto: Jogos, Molinaro és Grygera egy-egy megoldásán már Tímár Krisztián is csak kacagott volna. :)

Mr.AT 2010.02.08. 18:17:21

@dzolutan: Nem mindegy, hogy miért nem teszi, de hadd ne írjam már le századszor is.
Ő sincs formában, és a csapat taktikája sem kedvez neki, pláne azzal a tartalommal megtöltve, amit látunk hétről hétre. De őt hibáztatni mindenért önmagában is vicc.

Vul-Kahn 2010.02.08. 18:32:51

@giacinto: nézd csak, a jó Oli még a magadfajta antigermán-véresszájúolasz szurkereknek is segít, ha tud :)

parancsolj:
www.weltfussball.de/teams/acf-fiorentina/21/

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 18:41:08

Mellesleg Reya nem csak pletyka, Tare Splitben tárgyal jelenleg is a kivásárlásáról.

nalazo 2010.02.08. 18:44:57

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Az nem lehet, hogy annyi szív hiába onta vért.
Nem lehet, hogy a Lazio megjárja a serie B-t!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.08. 19:07:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: reját bírtam én is, hiába óriási gengszter. ha van csapat, ahol a lehető legtovább húzták az edzőkérdést, az a lazio

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:12:38

@nalazo: Én is bízom a legjobbakban, ha objektíven nézem, nem tudom elképzelni hogy kiessen a Lazio, de azért ha egy közvetlen riválistól otthon kikapnak, úgy nagyon nehéz lesz.
Moggi: "Lotito nehéz helyzetben van, ideje volt Ballardini menesztésének. A Lazio problémái is hasonlóak a Juventuséhoz, mindkettő okozója a Calciopoli.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:14:56

@_benito: Ez így van, Ballardini menesztése legkésőbb novemberben lett volna esedékes, én nem tudom elképzelni mi tarthatta eddig a padon.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 19:19:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: szépen szerepelt Pandev tárgyalásán, azt még mindenképpen meg kellett várni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:25:35

@popp: Pandev tárgyalásán bizonyosodott be, hogy Ballardini nem férfi, össze-vissza hazudozott. Más kérdés, hogy becstelen emberekből is sok van, ez csak nem lehetett volna akadály.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.08. 19:30:59

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: De Lotitonak jó szolgálatott tett, erre utaltam, kissé pikirten.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 19:34:12

@popp: Ez is meglehet. Rossz ez mindenhogyan. Eddig ez a szezon mélypontja.

dzolutan 2010.02.08. 19:35:54

@Mr.AT: Dehogy hibáztatom mindenért, csak azért, hogy az elkövetett szabálytalanságokon kívül sehol nem tud hozzátenni a csapat statisztikájához ~1 éve.

rexford 2010.02.08. 20:35:04

Manninger, Grygera, Szalihamidzsics, Almiron, Nocerino, Molinaro, Tiago, Iaquinta, Sissoko, Andrade, Mellberg, Poulsen, Manninger, Amauri, Cannavaro, Melo, Diego, Grosso, Candreva, Caceres - ezeket a játékosokat vette a Juve, amióta diadalittasan visszatért a B-ből.
Úgy-ahogy elégedettek lehetünk Manningerrel (aki a karrierje felét kölcsönben, a másikat a padon töltötte), Iaquintával (akit szerintem az udinesés idejében mélységesen lesajnáltunk), Sissokóval (aki legalább annyi bosszúságot okozott, mint amennyi örömet), Mellberggel (akit bagóért el is adtunk) és Brazzóval (:DDD). A reményteljes fiatal trió sérült/szar/kicsi, a többiek szót sem érdemelnek, mert vagy egyáltalán nem játszottak, vagy játszottak, de inkább ne tették volna (viszont legalább a többségük egy valag pénzbe került).

Nem tudom, mi a konklúzió, csak úgy eszembe jutott ez az egész.

rexford 2010.02.08. 20:39:40

@rexford: Ja és Cannavaróval, a júdással is elégedettek lehetünk. Ez is jellemzi a rothadást, ami most folyik.

ericcartmen 2010.02.08. 20:46:19

@rexford: Ezt már szerintem kérdeztem régebben, de nem kaptam választ: Canna miért akkora áruló a juvésok szemében? Ha jól emlékszem összesen 2 évet játszott csak a juvéban

Gabez 2010.02.08. 21:01:07

Santon sztem se kihagyhatatlan klasszis, de tudtommal a gyenge formája, majd a sérülése miatt nem játszott az idény első felében, nem azért, mert kegyvesztett lett. Viszont most játszik folyamatosan, reméljük, egyre jobban. És hát 19 éves, mondjuk 4 év múlva beérik, vagy 5. Hol van az még...Maicon se volt olyan jó ennyi idősen, mint most...meg senki.
Megnézve a Roma meccset, egyrészt sztem mákföldet vettek már pár fordulóval ezelőtt, másrészt jó ez a kapus (Sergio), de hát majdnem mindet belelőtték...szegény elugrani se tudott volna. Védett pár szépet, igaz, de hát ezek hol vannak ahhoz, amit mondjuk JC művelt Nene lövésénél...3:26-nál. ;)
www.youtube.com/watch?v=Au1JxRZ7S0E

Avagy hát túl elfogult lennék? :P

rexford 2010.02.08. 21:01:43

@ericcartmen: Mert júdás, azért. Kielégítő a válasz? :)

ericcartmen 2010.02.08. 21:29:09

@rexford: Nem egészen :)
De mindegy

ericcartmen 2010.02.08. 21:30:52

@Gabez: Szép, de egy hasonló védése volt JS-nak is tegnap.
Ezt viszont popp linkelte még korábban, valószinűleg elsiklottál fölötte:
www.youtube.com/watch?v=niu567dBrAs

horas 2010.02.08. 21:51:57

Santon témához,annyit,hogy ha klasszisnak nem is nevezném kiugró tehetség a korosztályán belül és a posztján olaszországban ott van a legjobbak között,Grygera Molinaro nincs,de most már Grosso sem.

Amauri?Mi vita téma van azon a játékoson?

Vul-Kahn 2010.02.08. 22:18:18

@horas: "Amauri?Mi vita téma van azon a játékoson?"

Például hogy egy Kevin Kurányi-hasonmásversenyen meg tudná-e előzni a titokban szintén elinduló Kevint (szerintem simán :))))))))

rexford 2010.02.08. 22:18:40

@daneeka: Bumszi korábban jött, a Crotonénak gólt is rúgott. :)

Mr.AT 2010.02.08. 22:34:52

@rexford: Jaja, Boumsong közvetlenül azután jött, miután Thuram aláírt a Barcához, ki is kiáltották az új Thuramnak (francia is, fekete is, középhátvéd is, nagydarab is, válogatott is), csak aztán sajnos fel kellett menni a pályára is az elméleten túl.

daneeka 2010.02.08. 22:54:41

@rexford: 2006-ban érkezett. Ahogy Bojinov is, őt is kihagytad a listáról.

Mr.AT 2010.02.08. 22:55:53

@daneeka: Azt írta, "amióta diadalittasan visszatért a B-ből". Onnan 2007ben jöttünk vissza.

rexford 2010.02.08. 23:26:17

@daneeka: Azt írtam, hogy amióta visszatértünk a B-ből.
Nem tudsz megfogni. :)

Lassan viszont örülhetünk, ha Amauriból sikerül kihozni egy Zalayeta kaliberű játékost.

calcio_di_rigore 2010.02.08. 23:32:59

@ericcartmen: "Akár a Serie C-ben is maradok a Juventusban".
Talán ezért.

calcio_di_rigore 2010.02.08. 23:36:33

Molinaro egyébként egy klasszissal jobb játékos, mint Grosso. Ha a három védős rendszernek annyi hozadéka lesz, hogy nem kell elviselni Grossót a pályán, már megérte.

horas 2010.02.09. 00:11:28

@Vul-Kahn: Hát én Kurányi-t se tartom sokra,de legalább rúg gólt.

Vul-Kahn 2010.02.09. 00:35:59

@horas: természetesen csak a kinézetüket hasonlítottam össze, a játéktudást nem akartam idekeverni :)

horas 2010.02.09. 00:56:19

@Vul-Kahn: jaja vágom,de sokat nem tudok hozzászólni a srácokhoz,Amauri-hoz nincs nagyon mit,Kurányi pályára lépéseinek legalább vmi értelme van...

horas 2010.02.09. 01:03:29

Közben kiselődaást kell tartanom Maicon-ról az Inter.hu-n, az idei szezonjával kapcsolatban,mert egyesek már elakarják adni... :)

giacinto 2010.02.09. 09:04:03

@horas: nem kell eladni, (illetve lenne az a pénz, nyilván) de el kell ismerni hogy ez a szezonja gyengébb mint az összes eddigi.

giacinto 2010.02.09. 09:04:45

@Vul-Kahn: köszi szépen, most titokban Kahn-fan lettem.

giacinto 2010.02.09. 09:11:00

Hétvégén szemet szúrt, hogy vhogy nem rémlik, hogy a Fio olyan nagyon nyeregetné a rangadókat (nemcsak idén)

egészen elképesztően gyenge Prandelli eredménysora az úgynevezettt nagycsapatok ellen (Inter, Milan, Juve, Roma)

Gabez 2010.02.09. 09:37:41

@ericcartmen: Igaz, az legalább olyan szép volt. Akkor Brazíliának van végre két jó kapusa. Mikor volt ilyen utoljára?

horas 2010.02.09. 10:38:05

@giacinto: Szét van hajtva,ennyi.Ha nem sérült vagy eltiltott minden meccsett végig játsza,plus a brazil válogatottban is évek óta alap ember,fáradt,de min.4 győztes meccs van amiben oroszlánrészt vállalt idén,és nem egy szenzációs megmozdulása volt,én sokkal gyengébbnek nem érzem,több a szürke meccse amikor nem brillírozoik,de akkor is szinte hiba nélkül játszik...

Julio Sergio tényleg nagyon magabiztos teljesítmény nyújt és szimpatikus is,de várjunk még sztem az ő behatárolásával.Hát ő 'vénségére' lett jó kapus,és az ő teljesítményét látva még fájobb lehet,az a rengeteg potya és hiba amin meccsek mentek el Doni miatt...

horas 2010.02.09. 10:44:36

Amúgy én azon agyalok,ha mindenki egészséges lesz a támadó szekcióban,akkor valószínüleg Eto'o fog kezdeni Pandev helyén a Chelsea ellen ami jelen állásban sztem messze nem a legjobb megoldás,a macedón sokkal jobban megérti magát Milito-val (egyértelmű végülis mert Eto'o posztja inkább Milito-é),és sokkal mozgékonyabb veszélyesebb mint a kameruni,csak a hierarchiai létrán Pandev lejebb áll és ha így lesz nem feltétleünl fogok ennek örülni...

ASRM 2010.02.09. 11:00:44

@Gabez: A mákföld vásárlással egyet kell értenem sajnos, a Fio ellen mindenképp, szerintem rossz duma ez a nagycsapat mentalitás. Mint ahogy rossz duma pl. az Inter esetében is, amikor mákkal nyernek egy meccset.
Ranieri engem továbbra sem győzött meg, illetve védekezni nagyon megtanultunk, de úgy tűnik, hogy a támadójáték kárára. Bár az jó benne, hogy akár Tottit is le meri cserélni, ha arra van szükség, ez hiányzott a kopaszból.

zsakfos 2010.02.09. 16:43:16

Ha már itt Sergio-ról beszélgettetek...
Az írek elleni brazil keret:
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/brazilia-ronaldinho-kimaradt-a-selecao-irek-elleni-keretebol-2016973

Doni a 2. számú kapus, Sergio nincs a keretben. Nincs Ronaldinho,de van Baptista. Gilberto Silva is még befér.
Fura ezt kimondani,de talán a védelem a legjobb ebben a brazil csapatban.

giacinto 2010.02.09. 17:05:23

igen, a védelem elég jónak tűnik, kár hogy nincs bent egy balhátvéd sem :) nagyobb hiányposzt ez náluk mint a magyar válogatottban ugy tűnik.

Baptista? úristen...

zsakfos 2010.02.09. 17:21:02

@giacinto:
Játszottak már úgy,hogy Maicon és D.Alves a két szélsőhátvéd, hiába jobblábas mindkettő, ilyen szinten azért megoldják. Bár mindketten szeretnek előremenni úgyhogy van kockázat benne, ha egyszerre játszanak.
Bastos ( Lyon) ballábas és szokott védőt játszani.
+ A.Santos ( Fenerbahce) F.Aurelio ( Liverpool) Marcelo ( Real Madrid) Maxvell ( Barcelona) Kléber ( Internacional) aki még szóba jöhet. Örülnék, ha a magyar válogatottnál is ilyen problémánk lenne...

zsakfos 2010.02.09. 17:25:04

@zsakfos :
Ja Gilbertót ( Cruzeiro) kihagytam ő is bal oldali futó, amúgy most kerettag.

giacinto 2010.02.09. 17:30:08

persze ismerek én is brazil balbekkeket, csak fura hogy mennyire nem találják meg a megfelelő embert.

giacinto 2010.02.09. 17:30:43

Reja távozott Splitből, szinte biztosan ő lesz a Lazio edzője.

dzolutan 2010.02.09. 17:48:40

Tiago meg lenyilatkozta, hogy jól érzi magát Madridban, maradna. Tudom, álomvilágban élek,de még adnám mellé Trezt és Amaurit, és némi kápét Agüeroért.

horas 2010.02.09. 21:20:40

@zsakfos : plus Filipe a Depor-ból perpillanat talán a legjobb brazil balhátvéd,mondjuk szépséghiba,hogy sérült...

horas 2010.02.09. 21:22:06

NA mivan az összefoglalóüval Ben-Húr?

giacinto 2010.02.09. 22:47:59

@horas: ha ilyen szépen kéred, biztos azonnnal nekiesik és még éjfél előtt kidobja.

horas 2010.02.09. 22:52:25

@giacinto: Csak kérdem,semmi pejoratív nem volt benne,abból igazad lehet,hogy egy smájlit dobhattam volna...:)

horas 2010.02.09. 23:16:37

A Roma-nak visszadta a gép a Cagliari elleni két pontot.A Milan-nak idén minden szempontból az Inter a nemezise,mind a két derbi után látványosan összeomlottak.Mourinho elég egyértelművé tette az aranypad kérdést.
Zaccheroni egyenlőre csak lassítja a zuhanást,sokkal többet sztem nem is fog.Genoa tartja a remek hazai statisztikát,és egy kicsit kozmetikázta magát...
Atalanta-Bari:vak tyúk...
Lazio-Catania:Darth Vader szerepében Claudio Lotito.
A Napoli és az Udinese egyforma játékerőt lépvisel.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.10. 00:22:49

@horas: Nemcsak a gép adta vissza, de Julio Sergio, Juan, Mexes és De Rossi meg a többiek áldozatos gürije egy extrán motivált Fio ellen. Tökéletes volt a légelhárításunk. Kivédekeztünk egy tucat szögletet meg vagy félszáz beadást, aztán végül Vucsinics is megérkezett.

giacinto 2010.02.10. 09:50:23

@horas: "A Napoli és az Udinese egyforma játékerőt lépvisel."

ha elcsalják a meccset, akkor igen.

giacinto 2010.02.10. 09:51:18

@popp: visszanézve az összefoglalót Sergionak 1 nagyon komoly védése volt, a többit mind a Fio baszta el.

Mr.AT 2010.02.10. 11:37:34

Lassan jöhetne az új poszt, nyakunkon az új forduló és még összefoglaló sem volt.

giacinto 2010.02.10. 11:45:14

@Mr.AT: és még meccs is lesz ma.

Mourinho már nem a király 2010.02.10. 11:49:06

Serie A strugglers Lazio sacked coach Davide Ballardini and appointed former Napoli boss Edy Reja
- hoppácska

horas 2010.02.10. 12:20:53

@giacinto: Jó talán túlzás,de nem jobb annyival a Napoli mint ahány helyezés van köztük...így korrigálok...
süti beállítások módosítása