Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Szép véget ért a zaklatott utazás

2009.10.15. 16:04 _benito

Az a legnagyobb baj, hogy ez a meccs már ilyen senkit nem érdeklő szakaszában volt a selejtezőknek, mert egyébként engedelmeskedve a magyar szurkolói néplélek követelményeinek, azonnal végletes, „Mától minden másképp lesz” – címkéjű szózatokkal készülnénk. Sajnos így már lehet, hogy csak annyit jelent Dánia legyőzése, hogy egy nagyon gyengén játszó, rosszul cserélő, felpörögni képtelen ellenfelet lemákoltunk az első épkézláb támadásból. Az igazság persze a kettő között van valahol, talán közelebb a másodikhoz, de ettől még a (tegnap is megfogalmazott) legfontosabb feladatát teljesítette a válogatott: pozitív élménnyel zárta a vb-selejtezőket.

20 perc alatt kaphattunk volna legalább három gólt, Babos kivételével egyetlen játékos sem volt, aki ne hibázott volna egy-egy durvábbat a meccs elején. Nem is érdemes senkit kiemelni a kapuson kívül, aki viszont a meccs másnapján fogta magát, és visszavonult. Így elegánsan tehette meg, ez Babos meccse volt, a mezőny legjobbjaként hozta a pontot, az utóbbi időben viszont többször is voltak bizonytalanságai.

A legfontosabbnak talán egyelőre a győzelem tűnik (nyerni mindig jó, még tét nélküli tétmeccset is), de az optimista szurkolókban már ott bujkál az is, hogy a hosszú évek óta hiányposztnak számító belső középpályás helyén feltűnt valaki, aki tudja, amit ott tudni kell. Dárdai rendben van, de iszonyú lassú. Tóth Balázs hátul elterminátorkodik, de szédül, ha átlépi a felezővonalat. Vadócz középszerű, azt viszont mindig hozza, Halmosinak pedig egyszerűen nem ez a posztja. Varga Józsefnek viszont ez. Kemény, ha ütközni kell, simán végigfut egy meccset, teszi ezt úgy, hogy felér a támadásokkal is. Nem egy labdazsonglőr, de bocsássa meg az Úr, hogy ezt elnézzük neki a szűrő fedezet posztján.

A debreceni a BL-ben sem tűnt el még egyszer sem a mezőnyben, első válogatott kezdését bátor, határozott játékkal ünnepelte. És nem ő az egyetlen fiatal, akit mindenképpen be kell építeni a válogatottba, de ez majd egy másik bejegyzés témája lesz, ugyanis a magunk szerény eszközeivel mindent megteszünk majd, hogy ne tömjük tele U20-asokkal a felnőtt keretet.

Nehéz értékelni ezt az egész sorozatot, mert nagyon sok minden történt. Az biztos, hogy alapvetően pozitív a végkicsengése, hiszen régen nem végeztünk ilyen sok ponttal (igen, tessék megbecsülni, hogy Albániában és Máltán nyerni tudunk), régen volt – pláne kétszer egymás után – telt ház a Puskásban, számszerűleg is volt miben reménykedni egy darabig, és a magyar válogatott két legjobb meccse két idegenbeli összecsapás volt, komoly ellenfelekkel szemben.

Nem győzzük hajtogatni, a közvélemény fanyalgó része még mindig el van tévedve a magyar válogatott megítélésével kapcsolatban. Miért kellett volna nekünk megverni a svédeket, vagy a portugálokat? És mindjárt megelőznünk őket? A mi helyünk ott van, ahol most állunk, és egyelőre annak is örülnünk kell, hogy innen inkább felfele lógtunk, mint lefelé. Ez már talán lehet olyan válogatott, amelyet szeret annyira a közönség, hogy nem pártol el mellőle a sikertelen meccsek után sem, és ha okosan építjük be a tehetségeket, akkor a következő csapat már elérheti azt, ami ennek csak álom volt: a csoport első két helyét.

A Gera-sztorival nem kívánunk foglalkozni, ennek megítélését a háttér ismerete nélkül nem vállalnánk fel. Kicsit mindenkinek igaza van, bármit kommentelt is a témában, ahogy valószínűleg kicsit mindkét fél hibás magában a vitában is.

125 komment

Címkék: magyar összefoglaló magyar válogatott szakértelem válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr461452135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t.o.d. 2009.10.15. 17:23:40

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: nem mindig vertük ám meg a Vallettai Sasokat idegenben... Meg lássuk be, a svédek és a portugálok lényegesen jobbak, mint mi, de tény: a svájci, vagy a szlovák csoportból ez a teljesítmény könnyen pótselejtezőt érthetett volna...

Titi120 2009.10.15. 17:31:58

Kapuskérdésben annyit megjegyeznék, hogy van még egy bizonyos Megyeri Balázs nevezetű fickó is, aki bizony kemény rivalizálásra fogja majd késztetni Gulácsit a válogatott 1-es számú mezéért, ebben egészen biztos vagyok.

A középhátvédkérdésben (nevezetesen ki legyen Juhász párja), pedig rövidtávon nekem Mészáros Norbert, közép - és hosszútávon pedig Debreceni tűnik a legideálisabb megoldásnak.
Utóbbi már folyamatosan játszik a Honvédban (sőt, ha jól tudom cséká is 20 évesen), szóval őt már tényleg el lehet lassan kezdeni beépíteni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.15. 17:36:51

@Titi120: ha a finn és az arab válogatott első számú kapusa mögött porosodó Bogdán Ádámot hajlandó lenne kölcsönadni ez a tökkelütött Bolton, jó esélyei lennének neki is. megfeledkezni így sem kéne róla, többször láttam védeni és nagyon ígéretesnek tűnt. egyébként emberileg is csak jót mondhatok róla.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.15. 17:36:56

@t.o.d.: Tény, nem mindig vertük meg, ennek ellenére azt mondom, annyira mélyen még nincs a magyar labdarúgás, hogy ez örömhír lenne.

t.o.d. 2009.10.15. 17:44:50

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Érdekes, nem is tudom, hogy ez egy pozitív, vagy egy negatív komment... :-)

t.o.d. 2009.10.15. 17:47:24

@Titi120: Igen, a középhátvéd posztján ez így okénak tűnik. Megyeri Balázs nincs meg, lehet, hogy országos focianalfabéta vagyok... Sőt, Bogdánról is akkor hallottam utoljára, mikor a Wanderersbe ment csere-cserének.

zsakfos 2009.10.15. 17:47:47

@balu11:
Abszolút egyetértek. A rendszeres felnőtt játéklehetőség főleg Kádárnak, Komannak, Némethnek, Szalainak lenne fontos.
Viszont akiket kipróbálnék az Debreczeni és Stieber.

montipájton 2009.10.15. 17:51:12

Nagyon igaz a poszt azon két kitétele, hogy el van tévedve, aki még mindig ott tart, hogy miért nem tudjuk megverni a portugálokat, ill. hogy egyáltalán nem lebecsülendő a Málta, Albánia elleni oda-vissza siker. (Ha nem is adnak érte továbbjutást.)
A hazai szakma "ennyit mi is elértünk volna" érvére épp elég visszapörgetni a naptárt az eggyel ezelőtti sorozat máltai-magyarjára, és fejcsóválva rámutatni az eredményre. )))

KeRTi · http://blog.gardenee.net 2009.10.15. 17:52:39

Jó cikk. Én teljesen elégedett voltam AirSándor játékával is, magához képest a maximumot hozta ő is. Büszke voltam, mert játszott a csapat, és igenis imádkoztam, hogy legalább Svédország bukjon - akkor még befértünk volna egy 3. helyre - sajnos ez nem jött be.
Az U20as fiúkból előbb épülne be a Vidiben játszó Présinger, mint a Bariban padra sem férő Koman... Remélhetőleg azonban az olaszok elismerik (és felismerik) majd a kapitányunk teljesítményét, és hamarosan beillesztik a csapatukba.
Vígasztal, hogy mocskosul közel voltunk, de bánt, hogy a negyedik helyen nehéz EB-sorsolást várhatunk februárban...
Fejlődött a csapat, de nem tudom mire fogjam ezt, arra, hogy egyre többen játszanak külföldi élbajnokságokban jól, vagy Koeman hatása lenne ez. Én dühömben elzavarnám, lehet, hogy rosszul döntenék...

Árpádka 2009.10.15. 18:02:29

A meccset nem láttam a cikkel egyet értek off koman azt nyilatkozta ha behivják játszana a cimeres mezzben

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.15. 18:03:34

@montipájton: Az a máltai-magyar meccs aztán igazán nem írható szegény Bozsik kárára, ugyanúgy bekövetkezhetett volna bárkivel, nem elegáns ezt csak az ő nyakába varni, ha jól tudom, jópár olyan játékos is a pályán volt akkor, aki tegnap is.

@t.o.d.: Fogjuk fel pozitívnak, igy az utazás végén. :)

Mourinho már nem a király 2009.10.15. 18:10:18

"Miért kellett volna nekünk megverni a svédeket, vagy a portugálokat?"
Erre csak azt tudom mondani, hogy miért ne? Főleg úgy, hogy mind2 válogatott ritka szarul teljesített a selejtezők alatt.

A többivel egyetértek, és ahogy leírtam 1 poszttal lennebb is kevesebb balszerencsével az 1-2 hely valamelyike is meglehetett volna.

The Last Punk In Town · http://bringingupbaby.blog.hu 2009.10.15. 18:11:36

Pozitív mérleggel zártuk a sorozatot (5 győzelem, 1 döntetlen, 4 vereség). Nem is tudom hirtelen, mikor volt ilyenre utoljára példa. Ez mindenképp értékelendő.
Az U20-asokat meg mindenképp együtt kéne tartani az olimpiáig. Szerintem egy olimpiai részvétel is ér annyit, mint egy EB.

Bumpi 2009.10.15. 18:27:21

Szerintem is megérdemlik a dícséretet. 16 pont, szorossá tettük a csoportot. Speciális esetben, gondolok itt a holland csoportra, másodikok lehettünk volna ugyanennyi ponttal, akarom mondani gyengébb csoportba is kerülhettünk volna. Vagy ha arra gondolok, hogy Stockholmban győzelmet érdemeltünk volna és nem vereséget... Gratulálni szeretnék a nagyválogatottnak, az U20 meg kritikán felüli :D

1116001 2009.10.15. 18:31:43

@The Last Punk In Town:
"Az U20-asokat meg mindenképp együtt kéne tartani az olimpiáig. Szerintem egy olimpiai részvétel is ér annyit, mint egy EB."

És lehetne egy angol-magyar döntő a wembleyben:P mondjuk 3:6-os végeredménnyel:D

Titi120 2009.10.15. 18:48:54

OFF (?):
"A hotelben még rendezhették volna, ez azonban már nem csak ő ügyük, túlmutat a kettőjük közötti nézeteltérésen. Rendet kell tartani, csak ez hozhat előrelépést a magyar futballban" - tért vissza régi szlogenjéhez az MLSZ elnöke.

Rendet kell tartani, muhaha.
Mondja azokután, hogy szerdán bejelenti az MLSZ, hogy a Fradi - Győr meccs helyett inkább a ZTE - Pápát rendezik meg pénteken.
www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/csank-kiakadt-a-fradit-egy-nap-utan-sem-ertesitettek-2003286/

Undorító ez a pali !

bög 2009.10.15. 18:59:06

1. köszönjük babos az eddigieket, szép karrier.
2. úgy hallom koman jönne a válogatottba, ez azért elég jó hír.
3. ? - huszti, juhász, mészáros, bodnár - dzsudzsák, varga, koman, ? (gera?) - rudolf, németh. Én a közeljövőben nagyjából ezt a csapatot játszatnám (4-4-2).

hüjeliba 2009.10.15. 19:01:44

@1116001: ez így van rendjén, U20 még nem a felnőtt szint.
Nekik U16 óta van egy jó sorozatuk, korosztályukban olyan válogatottakkal (spanyol, olasz, cseh, portugál stb stb ) vannak pariban, amiről a felnőttek csak álmodhatnak.
Ha ők végigviszik a maguk tornáit , és csak az marad ki aki sérült illetve kiöregszik, akkor lehet egy olyan gerinc 3-4 év múlva aki felnőtt szinten is kellően magabiztos tud lenni.Kondija egy tehénnek is lehet, de egészséges önbizalma csak annak aki megért már pár csatát és többségéből győztesen került ki.
Persze óriási a csábítás, de nem kéne minden selejtezős ciklust elölről kezdeni, akkor úgy járunk mint a szocializmus,folyamatos építkezés volt az egész, majd érdeklődés hiányában ki is múlt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.15. 19:10:53

Na a fél nyolckor kezdődő Zuhanyhíradóban nyilván véleményt nyilvánít az igen tisztelt "szakma" is.

Badbitie 2009.10.15. 19:18:49

Egy apró észrevétel. Háromszor volt egymás után teltház a Népstadionban. Málta ellen is teltház volt, akkor még az a 34.000 volt a maximum, a felső részt csak azután székezték fel, és akkor több lett a teltház a másik két meccsre, de attól még a minden jegy elkelt az megvolt Málta ellen is. Tudom, ott "verekedtem" az utolsó párért. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.15. 19:29:48

@Badbitie: Igen, ez igaz, de miért? Mert attól a ténytől, hogy idegenben Albániát verte a csapat, mindenki lázba jött, majd a szenzációs Málta 3-0-ra történő "oktatása" után úrrá lett az embereken a hurrá hangulat. Természetes, hogy teltház volt mindezek után, én is voltam a svédek, portugálok ellen, de azt se felejtsd el, hogy milyen remekül tudta az MLSZ elintézni a mérkőzések sorrendjét, mi van, ha előbb találkozunk Portugáliával itthon meg idegenben? Nem lett volna akkor teltház az utolsó két meccsen.

neeskens 2009.10.15. 19:30:20

@Badbitie: Ez igaz és pozitív, viszont hozzátenném, hogy a fociőrületet a jól kilobbizott sorsolásnak is köszönhetjük.

A másik, hogy azért az tök jó, hogy vannak végre játékosaink, akikről lehet vitatkozni. A kapusposztról már beszéltünk (azért hozzátenném, hogy Gulácsival nem az a gondom, hogy kap fejesgólokat. Hanem, hogy a kijöveteleknél rengeteget kell fejlődnie, nem egyszer-egyszer marad bent, hanem szinte mindig. Nem baj sok ideje van még9
Egyetértek azzal is, hogy a védelemben ott lehet Mészáros, idővel Debreczeni, bár nem gondolom, hogy a következő selejtezőkörben már alapember lehet.
A középpályán valóban lehetőséget kaphat Koman, Korcsmár, Varga pedig alapember lehet.
Előre bekerülhet Németh, Szalai.

És nem mondanék le a Várhidi alatt már bemutatkozó fiatalokról sem: Vass Ádámra, Filkorra gondolok, akik tűz közelbe kerülhetnek azért a klubjukban.

1116001 2009.10.15. 19:41:04

@neeskens:
Vass végig játszotta a szezont. Jó, a másodosztályban de játszott a felnőttek között rendszeresen.

1116001 2009.10.15. 19:41:41

@1116001:
Ez lemaradt:
Így nem igazán értem miért nem kapott legalább egyszer behívót.

BruceWayne 2009.10.15. 19:52:42

de szar a kérdés a zuhanyhíradóban

Csörszike 2009.10.15. 19:56:26

a fiatalok beépítése nyilván fokozatosan szükséges, de elengedhetetlen. nagyon nagy szükségünk van egy jó csatárra, egy jó balbekkre. egy lézerpasszos irányítóra meg mindig, mindenkinek szüksége van...hajnalt meg télleg motiválhatná a versenyhelyzet, szerintem nemrossz focista a hajnal, de tény, h az utóbbi pár meccsen ő volt a csapat legrosszabb játékosa, sajnos. a vilit tessék elfelejteni, a gyepi is csak tartalék lehessen - és egyetértek az előttem szólókkal- elsősorban a mészáros, másodsorban a debreceni mögött! Leot én beraknám azért balbekknek, harcoljanak meg présingerrel. Cucu ugyanis az egyik leggyengébb volt nálunk. egyszerűen nem mert a jobb lába felé semmitse csinálni. a védekezése nagyjából ok volt, de iszonyatosan látszott rajta, h kb másfél éve nem jáccott tétmeccset. a vargajózsi kurvajól jccott, ő megolás a posztra hosszútávon is. főleg, h a debrecen BL szereplése után őt biztosan elviszi vmi jócsapat. mellette én még egy darabig el tudom képzelni a paját, utána pedig ne felejtkezzünk el a vass ádiról, aki az u20as generáció, és folyamatosan jáccik a bresciaban. tóthbazsi jól rombol,de télleg rosszul lesz a labdától, mint egyszeri maszopképviselő az előrehozottválasztásoktól. a szélsőinkkel nincs gond, de csereként a gosztonyi is elférne, tekintve, h a bllábas brigád túlsúlyban van. buzsáky, ha több percet(és bizalmat) kap, szerintem meg tudja hálálni. sanyi továbbra sem tud focizni, de nagyon szimpatikus, nem árt, ha a keretben van. tegnap annyira viccesen próbélkozott: nem hiszem, h a válogatott középcsatárától azt várnánk el, h mulatságosan bohóckodjon, de én nagyon élveztem. még a jó labdákat is úgy vette át, h csínt teremtett magának, h küzdhessen, lökdösődhessen, csúszhasson-mászhasson. ez a fiú ezt szereti: birkózni, könyökölni, vérezni, dulakodni. a labdát, na azt nem...:-))))) szalait ki kell próbálni, és találni neki valami épeszű menedszert, aki krántja a trágya harmadosztályból! futács pedig számomra az u20 egyik szeméyes kedvence, és a felfedezettje (komanról, némethről, stb tudtuk h kurvajók, futácsról annyit tudtam, h bremen tarcsi...)!
szóval én optimista vagyok, és már most várom a sorsolást, barátságos meccseket, nameg a következő győzelmet!!! ugyanis meccset nézni jó. válogatott meccset mégjobb.vál. tétmeccset pláne. deha ezen nyerünk, az aztán...
még valami: én maximálisan koeman mögött állok, ugyanakkor muszáj megjegyeznem: ezsecserééélidőőőben, baaaazm_g!!! ja: egyetértek balu11-gyel: csak olyan játékost a válogatottba, aki játszik a klubjában!

Hajrá Magyarország!

ps jobis h nem az aidses vuvuzelás gyilkolós négerországba kell utazzunk, hanem majd a tangás szambalányok hazájába, ahol köztudottan alacsonyabb (nanemsokkal...) a bűnözési ráta .

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.15. 20:05:02

amikor kitör a futballfelkelés magyarországon, mészölynek és zomborinak menekülnie kell majd.

MENEKÜLJETEK! MENEKÜLJETEK!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.15. 20:06:58

Basszus, és én nem láthatom a Zuhanyhíradót. :(
Legalább élvezetes nagyon?

freiwald 2009.10.15. 20:11:42

"Nem győzzük hajtogatni, a közvélemény fanyalgó része még mindig el van tévedve a magyar válogatott megítélésével kapcsolatban. Miért kellett volna nekünk megverni a svédeket, vagy a portugálokat?"

Nem kell, de a továbbjutás feltétele. ja, hogy nem kell továbbjutni? Rendben fanyalogva elfogadom. De azért ugye meg lehet próbálni? Mert nekem ilyen téren vannak hiányérzeteim. Tisztában vagyok az erőviszonyokkal, ám azzal is, hogy ha az ellen meginogott és mi megfoghattuk volna, idejekorán elővettük a barna gatyát és ez elsősorban edzői indítatásból következett. A sorozat előtt mindenki tudta, hogy a VB selejtezősorozat nem edzőmeccsek hada, hanem tétre megy. Természetesen higgadt fejjel mindenki erre a 4. helyre várta a csapatot (magam is), csak egyszerűen amellett, hogy örülök annak megvertük Máltát, Albániát és az uccsó bulimeccsen Dániát, nem bírtuk lelőni Budapesten a fogatlan oroszlánt vagy éppen úgy mentünk ki a pályára, hogy a mi éltető erőnk a kontra, hálehetőlegg ne támadjunk csak védekezzünk, aztán valaki fejbekólintja Sanyit és lesz valami. De kérem ki volt az a fickó, aki bemagyarázta ezeknek a srácoknak, hogy védekezésből van a gól, meg úgy egyáltalában, hogy mi jobban védekezünk mint támadunk? Ki mondta, hogy hagyni az ellenfelet a térfelülkön gurigázni és céltalanul kivagdosni az összes labdát 3 pontot ér? Miért nem lehet tisztességgel kikapni? Ugye az lejött, hogy Koeman is akkor váltott két csatárra egy nálunk nagyobb erőt képviselő csapat ellen, amikor már zsíroskenyérharc folyt? Ezt máskor miért nem lehet? Én nem állítom, hogy na akkor aztán reszkess világ, de hogy annak több köze van a focihoz, meg a győzelem kicsikarásához, annyi szent! Szóval ennyit a válogatottról meg az edzőről úgy globál és továbbra is töretlenül hajrá magyarok!

zsakfos 2009.10.15. 20:19:05

Mészöly első három mondatáig bírtam nézni a Zuhanyhíradót...
Aszongya: neki vót egy edzője aki az 50es években!!! Ghánában edző, úgyhogy tudja, mi ott a helyzet,a legjobbak már Európába vannak, akik meg nem azok ki akarnak tőrni.
:))
A sport tv alapvetően egy igényes csatorna, miért büntetnek bennünket ilyen "szakemberekkel" ?mondjuk ezt az összes nagyeszű focis szakkomentátorral elmondhatjuk.

freiwald 2009.10.15. 20:20:05

elnézést, edit: hálalehetőleg - hát lehetőleg
egyáltalában - úgy általában

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.15. 20:24:57

@zsakfos : ez a kérdés számtalanszor megfogalmazódott bennem is.

@freiwald: jogos, bár két különböző dologról beszélünk.

nordsee 2009.10.15. 20:39:52

Mondjuk Kálmánnak jutott eszébe először, hogy nem esetleg a játékosnak kellene előre passzolni, nem pedig az edzőbának-e.

nordsee 2009.10.15. 20:40:36

Mármint a pályán és a labdát.

BruceWayne 2009.10.15. 20:53:15

középső arc ki volt?
mikor Zombori azt mondta hogy Gera 30 éves, Koeman meg új csapatot fog építeni a 2012-es selejtezőkre, a csávó diszkréten elröhögte magát :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.15. 20:56:16

@Nerazzurri: nemtom, ki volt de nem nagyon hagyták szóhoz jutni, pedig az elején mondott jó dolgokat.

Strigo 2009.10.15. 21:08:44

Szerintem Vanczák jól tolta az utóbbi két meccsen, pedig én sokáig nem értettem, hogyan lehet ő válogatott játékos. Meg úgy általában a védelem is helytállt, 10 meccsen kaptunk 8 gólt (kevesebbet, mint a szlovákok, bosnyákok, vagy görögök), Mészárossal és Debrecenivel kiegészülve lehet erre építeni.

Titi120 2009.10.15. 21:10:29

@Nerazzurri: @_benito:
Azt hiszem Murányi András, újságíró.

zsakfos 2009.10.15. 21:13:29

@Titi120:
Hegyi Iván mellett a Népszabi másik "mindenkinél mindent jobbak tudok" sportújságírója.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.10.15. 21:18:40

@zsakfos :
A régi bútordarabok eltávolításán ők azt értették, hogy ki kell cserénlni a díszletet a stúdióban, pedig 10-ből 9 Kálmánékra gondolt. Murányi meg pár éve cikket írt abból, hogy a Vincze Ottó-féle ETO edzése egy kalap szar, amihez vígan asszisztálnak a résztvevők.

horas 2009.10.15. 22:02:24

Énmár írtam Koeman játékos rigolyáiról.Ez is oda tartozik.Nem értettem sose és nem értem most se az ilyesmit,de hát ez van.Úgy nézki még itt is belekeverik a szakmába a civil életet is.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.15. 22:02:33

@zsakfos : hát ez csak akkor rossz tulajdonság, ha nincs igaza, nem? amit hallottam, az rendben volt.

rexford 2009.10.15. 22:11:49

Murányinak vannak jó írásai, és nagyjából képben is van a dolgokkal. Az igaz, hogy nem szokta simogatni a fiúk buksiját.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.15. 22:37:34

@freiwald: Nem két csatárral játszottunk most sem. A felállás ugyancsak 4-2-3-1 volt tegnap is, Rudolf a baloldalon játszott és nem csatárt. Egyébként ez alapjában véve támadó fölállás egy csatárral és három támadószellemű középpályással. Nyilván ha az ötméteres passzokat elgórjuk, akkor nem működik a formáció.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.15. 22:43:02

@rexford: Nem rossz újságíró a Murányi, de Hegyihez hasonlóan ő is az ötvenes-hatvanas évekbeliekhez méri a maiakat.

fallen 2009.10.15. 23:13:15

Azt tudja valaki, lesz-e még idén válogatott meccs? Az MLSZ honlapján ezt találtam :
11.15-18. A-válogatott, vb-selejtező, play-off

Hát ugye, erre már nálunk nem nyitnak ki a jegypénztárak, de mivel úgyis felszabadult az időpont, kellene valami meccs, ahol jutalomképpen egy fél órára azért betehetnék Némethet, Komant, Gosztonyit.

krump_lee 2009.10.15. 23:39:49

@fallen: nov. 15.-én u21 magyar-olasz EB selejtező

inkább ott lenne rájuk szükség

meg egy jó kis teltházra :)

Dzsúd Horse 2009.10.15. 23:51:33

A Fifa10 szlogent simán lehetne alkalmazni a magyar focira. "10 millió Trapattoni, Lippi, Sebes...a magyar futballban nincs határ". SMSes szavazással kellene a kezdőt összeállítani.

fallen 2009.10.15. 23:51:35

Az Indexen azt írták, lesz barátságos meccs, csak még nem tudni kivel. Indítsunk petíciót, hogy pár srácot hívjanak be. Mivel barátságos, akár ötöt is lehet cserélni, lehetne köztük U20-as. Nem azért, hogy beépítsük a csapatba, csak elismerésképpen.

Dzsúd Horse 2009.10.15. 23:52:58

@popp: Ők ahhoz mérik a maiakat, de a szurkolók is.

fallen 2009.10.15. 23:53:37

@kancselszkisz: Na, akkor utána ne menjenek el a klubjukhoz, hanem kapjanak pár percet.

freiwald 2009.10.15. 23:57:01

@_benito: Meglehet :)

@popp: Való igaz, de én itt kissé átvitt értelemben gondoltam a két csatárt. Azaz, hogy Koeman tűzoltás gyanánt támadó szellemben küldte fel csapatát és azok igyekeztek is támadgatni. Magyarán Sanyi egyedül kullogot ott elöl, de mégsem.

Harald hardrode 2009.10.16. 00:05:20

Én az MLSZ-ben nem bíznék, most értem haza Koppenhágából, és este hatkor még nem volt jegyünk, még jó, hogy az IBUSZ azt, mondta, hogy ők már visszaküldték, majd kint vehetünk. A DBU és az MLSZ is elmehet a jó büdös p...a.
A hangulat óriási volt, főleg e gólnál.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.16. 00:17:13

@fallen:

Ez egy hülye ötlet. Kicsit olyan, mintha Cseh Lacit azzal akarnánk megjutalmazni, hogy fölléptetjük őt az Állami Operában.

fallen 2009.10.16. 00:34:10

@Csöncsön: mert az Operaházban úszni szoktak, ugye? Kurvára nem értem a hasonlatodat. Magam sem gondoltam komolyan a dolgot, de ha egy sportolónk kint sikert ér el, akkor itthon szoktak neki gálát rendezni, pl. Talmácsi. Az olimpikonoknak is tartanak gálát, ha már Cseh. De én nem mondtam ilyet, csak azt, ha már úgy is van egy barátságos meccs, akkor egy-két gyereket be lehetne cserélni a végére. Talán így világosabb: van meccs, van pálya, és vannak a játékosok, akiket meg akarnak ünnepelni itthon is, akár be is állhatnak. Nem mondtam, hogy szervezzenek nekik gálát, csak azt, ha már van paprika és van hagyma, meg paradicsom, dobjunk össze egy lecsót. Ebben szerinted mi a hülyeség? Vagy a többiek is hülyeségnek tartják?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.16. 00:42:42

@fallen:

Akkor rendezzenek egy külön ünnepséget. Felnőtt meccsen csak azért pályára léptetni valakit, mert egy ifi vébén jó volt, ez eleve komolytalanná tenné a meccset. Komolytalan meccsen meg nem jutalom pályára lépni, hanem bohóckodás.

fallen 2009.10.16. 01:00:13

Gondolom az MLSZ-nél lesz valami ünnepség, de oda szurkolók aligha jutnak be és nem is arra lennének kíváncsiak. Amúgy meg nem csak jutalom gyanánt, hanem elsősorban jelzésértéke lehetne, hogy tudjuk, hogy vagytok, terveink vannak veletek.
Amúgy amikor Puskás hazajött egy elég komolytalan meccsre telt meg a Népstadion az osztrákok ellen, mert hát valljuk be sportértéke nem volt. Igaz, az Puskás volt, akinek nem megelőlegezett volt a bizalom.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.16. 08:13:01

@Csöncsön: Komant mondjuk fel kéne léptetni minél előbb, hogy soha többé ne merüljön fel ez az ukrán-probléma, egyébként viszont egyetértek.

kroos 2009.10.16. 08:20:35

@JClayton: ,,Komant mondjuk fel kéne léptetni minél előbb, hogy soha többé ne merüljön fel ez az ukrán-probléma,"

nem tul etikus csak ezért behivni de egyetértek...a franciák csinálták/ják ezt föleg mig az U23-ig behivott játékosoknak nem volt visszaut,ott kellett játszaniuk felnöttként ahol ifikén játszottak...de a portugál/brazil vagy a portugál/angola kombó is hasonló.
Nagyon sok országban erre külön megfigyelöhálózatot épitettek ki, hogy a szóbajöhető játékosokat honositsák minél elöbb.
Nekünk is kell ilyen.

kroos 2009.10.16. 08:25:01

@fallen: angolok ellen játszottunk mikor Puskás hazajött, Brooking bazi nagygólokat lött bár az nekünk ha jól emlékszem valóban tét nélküli meccs volt.
Egyébként eredelileg a románok elleni meccsre akart hazajönni de azt valamiért (vajon?) nem engedte a sportvezetés.

Stoney Hill Billy 2009.10.16. 08:31:58

Azér két pont kellett volna a svédek meg a portugálok ellen a Puskásba...

bonaventura 2009.10.16. 09:01:21

@kroos: érdekes kérdés, mert egyrészt az ukrán válogatott jobb, mint a magyar
másrészt ők még kijuthatnak
viszont a magyarba könnyebb bekerülni

u20ról annyit, hogy azért voltak játékosok, akiket el se engedtek a vb-re (nyilván nem a szarokat)
de ha ma győznénk, akkor mindenki boldog lenne
hajrá fiúk!

a nagyválogatottról meg egy komolyabb ellenféllel szemben elég ritkán tudjuk lehozni a meccset kapott gól nélkül, viszont ha nem támadunk, gólt sem lövünk
milyen egyszerűnek hangzik

sporttárs 2009.10.16. 09:13:40

@bonaventura: Győzni fogunk ma, biztos vagyok benne.

A csapat szombaton 22 óra után érkezik haza, gondolom a rokonságon kívül azért lesz pár ünneplő a reptéren, mondjuk azt nem tudom, hányan jönnek Budapestre a külföldön játszók közül.

christvhu 2009.10.16. 09:28:23

@sporttárs: ünneplés szempontjából - de csak abból - mindegy, hogy nyernek-e ma!!!! Mindenképpen megérdemlik a szeretetnyilvánítást!!!

Papp Sanyi 2009.10.16. 09:41:44

Sajnos nem hiszem, hogy a következő barátságos meccseken nagyon kísérletezni fog Qman, eddig sem volt rá jellemző. Felmerül a kérdés, hogy akkor hogyan akarja kialakítani a jövő csapatát? Jó kérdés (válaszom: sehogy)!
Az említett csatár/balbekk/irányító mellé kell egy normális jobbszélső is! Mindenekelőtt! Teljesen súlytalan az az oldalunk, Gera sem volt megoldás, Buzsáky sem jobbszélső, Huszti is fos (nem is csoda, hisz nem a posztja). Túl nagy luxus feladni a jobb oldalt, még Albánia ellen elmegy, de egy svéd csapat ellen nem. Nem nagyon látok megfelelő jobbszélsőt, sem felnőtt sem U szinten. Más vélemény?

Dean 2009.10.16. 10:43:45

Van egy olyan érzésem, hogy ugyanennyit Várhidivel is elérhettünk volna, az ő csapatával. Csak akkor most a selejtezők tapasztalatait nem vinné magával "a sírba" Babos, Dárdai, Gera, stb., hanem ott lenne a fiatalokban akik legközelebb hasznosíthatnák.

Mérgező Hulladék 2009.10.16. 10:45:59

@JClayton: hát legkorábban is egy év múlva lehet, mert valószínűleg jövő ősszel játszunk legközelebb tétmeccset.

Papp Sanyi 2009.10.16. 10:47:37

@Dean: Ne felejtsük már el Várhidinél megemlíteni, hogy mit csinált kb ugyanezzel az U20as csapattal a szerbek ellen. Amire ő mindig azzal válaszol, hogy az nem az ő csapata volt stb.. DE amikor Qman bárkit is megvert a válogatottal, az már egyből az ő csapata volt. Egy gerinctelen embernek tartom, aki tökéletes helyen van a mágnestábla mellett, talán ott okozhatja a legkevesebb kárt. Érdekes adalék, hogy miközben a Nyíregyháza szakmai tanácsadója volt, a nyáron mégsem ő kapta a kispadot, hanem Szentes. Sokat elmond a megítéléséről.

tb 2009.10.16. 11:08:01

@Stoney Hill Billy: "Azér két pont kellett volna a svédek meg a portugálok ellen a Puskásba... "

a portugálok ellen nem volt benn a pont a meccsben, a svédek elleni 1 pont jogos lett volna, ahogy dánok elleni itthonin is a győzelem, lefociztuk akkor a dánokat, ez így 3 pont plusz, de még így is csak a 3. hely lett volna meg.
Ez a 3 pont benne volt a csapatban, de ennyi erővel akkor a portugáloknak is hozzáadhatunk legalább 2-t, de inkább négyet...

amúgy mikor lesz a pótselejtező sorsolása?

neeskens 2009.10.16. 11:10:40

@Papp Sanyi: Egyetértek, sajnos nincs Dzsudzsák jobboldali "ikre"

Ez van, ezzel kell főzni. Ott Bodnár erőteljesen tud támadni azért, de igaz jobbszélünk nincs.

Viszont nekem tetszett a Debrecen taktikája, szerintem az eredményes lehet a áélogatottnál is és az embereink is megvannak rá. (felfutó szélsővédők, két kemény belső kp, a szélen a középpályán spílerek, két csatár (egy erős meg egy mozgékony)

tb 2009.10.16. 11:14:14

@Dean: Nekem nincs bajom Várhidivel, de tapasztalatot nem a válogatottban kell szerezni, és a fiatalítás híve is vagyok, de annak nem, hogy 20 év alatti játékosokkal kell telepakolni a válogatottat, mert az csak kudarcélményeket hoz
Az U20-ból jelenleg csak Komant tudnám elképzelni a válogatottban, még Németh Krisztiánt sem (a mostani életkorukban persze, néhány év múlva alapember lehet sokukból), de Koman szerintem már érett a nagyválogatottságra, csak többet kéne játszania a klubjában, ami szerintem a VB után meg is lesz

tb 2009.10.16. 11:16:49

@tb: meg Varga, igaz ő már kinőtt ebből a korosztályból, de még elég fiatal, viszont 28-30 éves játékosok dörzsöltségével játszik, belőle nagy játékos lehet

Dean 2009.10.16. 11:23:42

Nincs értelme olyan csapatot építeni amitől nem várunk sikereket, és Koeman-éval most pontosan ezt csináltuk. Kár volt érte.

r_magpie 2009.10.16. 11:27:48

@Papp Sanyi: én sem bírom Várhidit, de ha a 0-8ra gondolsz, akkor a tényszerűség kedvéért, ott ez a csapat játszott:

Bogdán Ádám - Kiss Zoltán, Guzmics Richárd, Pintér Ádám, Völgyi Dániel - Vass Ádám - Demjén Gábor (Heffler Tibor, 60.), Filkor Attila (Merczel Zsolt, 75.), Zsidai László, Szakály Péter (Korcsmár Zsolt, 28.) - Feczesin Róbert

Papp Sanyi 2009.10.16. 11:33:52

@r_magpie: Akkor javítom magam. Ebből a csapatból 3 ember játszott a Várhidi felnőtt válogatottjában, Szakály manapság meghatározó a Lokiban, Korcsmár U20as, Pintér az Mtkban kezdő. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem megye 1es játékosokkal kapott ki nagyon. Szakmailag van jelzésértéke szerintem.

papika 2009.10.16. 11:35:52

@Dean:

Emlékeztető.

www.origo.hu/sport/magyarfoci/20071117-elo-tudositas-a-moldova-magyarorszag-ebselejtezorol.html

Moldáviában kaptak ki 3-0-ra, nem pedig Portgáliában, és ott az ellenfélnek tökmindegy volt már, míg a portugáloknak a biztos pótselejtező volt a tét.
De persze, hogy Várhidivel is ugyanezt elértük volna!

r_magpie 2009.10.16. 11:48:30

@Papp Sanyi: de hát az nem is az ő csapata volt, ráadásul nagy volt a meleg.

balu11 2009.10.16. 11:49:38

@Dean: kérdés, hogy mi az "ugyanez"

ha a nem-kijutás a VB-re - akkor tuti

ha két teltházas Népstadion-meccs, 16 pont, a csoportelső ellen 4 pont, 0 kapott gól, bátor, jó játék Svédországban, ... - akkor hajlok arra, hogy inkább nem. Sőt, határozottan nem.

montipájton 2009.10.16. 11:54:07

@Mérgező Hulladék: Én is úgy emékszem, higy nemrég bevezette a FIFA, hogy csak a tétmeccsek számítanak a honosítás előtt, úgyhogy Koman játszhat akárhány barátságos meccsen a nagyválogatottban, addig, amíg az Eb-selejtezőn nem lép, pályára, bármikor ukrán lehet.

t.o.d. 2009.10.16. 12:04:50

@balu11: így van, ezzel értek egyet. Kikapni, kiesni, elbukni sokféleképpen lehet. Ahogy Svédországban kikaptunk, az oké. Ahogy itthon a svédek ellen, az fatális, de nem megérdemelt. A portugálok elleni oda-vissza kiábrándító volt. De összességében ez a válogatott emelt fővel esett ki, ami végsősoron a pótselejtezős hellyel, meg az 1-7, 0-5 kombóval anno nem volt meg, szóval a '86-os vébé selejtezői óta szerintem most először a sorozat után nincs különösebb okunk a szégyenre.

A fejlődés pedig lehet bármekkora, még hosszú ideig (de valószínűleg soha többet) nem lesz természetes a magyar válogatott kijutása a VB-re, vagy az EB-re. De ha lassan nő ennek az esélye, netán felsőbb kalapba kerülünk, az fejlődés. Mikor volt utoljára matematikai esélyünk az utolsó forduló előtt? (tudom: az 1-12 előtt, azt hagyjuk) Márpedig ez nem sorsolásfüggő...

t.o.d. 2009.10.16. 12:07:58

@montipájton: ha Nagy Lacit elviszik (és elvihetik) a spanyolok, mi miért nem ölünk Komanba a Nagy Magyar Focikasszából??? Persze ez nem komoly, mielőtt valaki rámrepül... :-)

t.o.d. 2009.10.16. 12:10:57

@t.o.d.: apropó, NST, nem csináltok egy nagylacis OFF posztot??? :-D

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.16. 12:16:33

@t.o.d.: ha az ukránok elvitték az eb-t, akkor Komanra is ráígérnek ilyen alapon :)

Mazsa- 2009.10.16. 12:18:56

Koeman-nal nekem semmi bajom. Az eddigi szöv.kap.-októl azt láttam, hogy nyomják a 4-4-2 -t, ahogy azt a licensz tanfolyamon tanulták, aztán majd lesz valami. A holland viszont felmérte a csapat erősségeit, gyengéit, és ez alapján rendezte át a taktikát védekezésre alapozva. A "kötelezőket" hoztuk, a nagy csapatokat pedig itt-ott megszorongattuk. Kicsivel több szerencsével és egy gyengébb csoportban meglett volna a második hely. Én most nagyon optimista vagyok, szerintem az EB-n már ott leszünk.
Az U20-asokkal várjunk még pár évet. Hiába tehetségesek, még sokat hibáznak, éretlenek (még ha úgy is tűnik, hogy érettebbek a felnőtteknél). Először a klubcsapataikban kell helytállniuk, aztán jöhet a válogatott. De mint ahogy a világ összes ifi-válogatottjánál, itt is nagy lesz a lemorzsolódás, egy részük soha nem lesz felnőtt válogatott játékos (ne így legyen). Nem szabad azt hinni, hogy pár év múlva kottára ugyanez a csapat fog EB-VB selejtezni.

t.o.d. 2009.10.16. 12:32:15

@JClayton: még most nem foglalkoznak Komannal, még azelőtt kell tétmeccsen ráhúzni a mezt, hogy az ukik ráígérnének.... :-) Különben meg az EB-vel is csúnyán rábasznak, úgy tűnik. Meg az EB-szvazáson még a Calciopoli által sújtott olaszok is jobban szerepeltek nálunk...

giacinto 2009.10.16. 12:35:49

@kroos: "Nagyon sok országban erre külön megfigyelöhálózatot épitettek ki, hogy a szóbajöhető játékosokat honositsák minél elöbb.Nekünk is kell ilyen."

csakhát a merítési lehetőség egészen más. a portugáloknak ott vanank a "B-kategóriás" brazilok meg a legjobb angolaiak vagy a franciáknak fél-Afrika mint egykori gyarmat.

Nekünk kik jöhetnéenk szóba? környékbeli országokból nehéz lenne 10 magyart felsorolni akik igazán erősítések lehetnének.

Vagy akkor honosítsunk sztárokat, akik máshova nem férnek be. :)

Valdez, Maxwell, Motta, stb. :))

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.10.16. 12:44:43

oszinten nem ertem, ami itt folyik....

az u20-as csapattal kapcsolatban en osszesen 2 pozitivumot latok: koman jatekat es a csapat (a magyar "hagyomanyokat" megtoro) pozitiv szemleletet. amennyit en lattam a jatekukbol, az tele volt hibaval, ilyen szar passzjatekot oszinten szolva regen nem lattam. az, hogy egy adott korosztalyban eleg jonak szamitanak, az meg sajnos legtobbszor semmire sem eleg, a nagyvalogatottaknak kb 15 evbol van lehetoseguk meriteni. (oszinten szolva a legnagyobb tehetsegek nem is voltak ott az esemenyen, de egyaltalan nem akarom lebecsulni a csapatkent elert eredmenyuket)

adhat egy pozitiv lokest a magyar focinak ez a siker, de egyszer ki kellene mondani, hogy ahhoz, hogy kijussunk egy vilagesemenyre es ott ne az legyen a nagy szam, hogy lovunk-e golt vegre valakinek, az kell, hogy tudatosan epitjuk a jovo csapatat, es nem szovogetunk almokat mindenfele eppen elcsipett potselejtezos helyrol. ez az idoszak legalabb 4-5 ev, es az alapos munkan kivul kell hozza sok szerencse (nehany nemzetkozileg is jonak szamito jatekos felbukkanasa) es turelem.

a tudatos csapatepites nem azt jelenti, hogy akkor most kidobunk minden 30 ev felettit, akik ugysem szerepelhetnenek 5 ev mulva a megcelzott vilagesemenyen, es jatsszon a mostani u20, mert akkor tenyleg csak bucira vernek minket. kellenek ezek a jatekosok is, mert a fiatalabbak tanulhatnak toluk es tartast adnak az aktualis csapatnak.

a mindenkori legjobb csapat koncepciojat is el kellene felejteni vegre (valoszinuleg ebben kulonbozik legjobban a velemenyem a tobbiektol)
felesleges a mi sanyinkat jatszatni (megis mit tanulhatnak tole a fiatalok?), es felesleges az eppen elerheto garniturara szabni a taktikat.

szerintem ezt kellene csinalni. ehelyett en latok egy koncepcio nelkuli kapitanyt, aki se nem epiti a jovo csapatat, se nem az aktualis legjobbat zavarja ki a palyara (azert az mar edzoi hiba is kell hogy legyen, hogy a 3-4 legjobb jatekosunk latvanyosan szar minden meccsen)

t.o.d. 2009.10.16. 12:50:35

@giacinto: már honsítottunk sztárt, aki máshova nem fér be: Matthäus, E Koeman... :-)

t.o.d. 2009.10.16. 13:01:48

@Pályaelhagyó autóversenyző: "azert az mar edzoi hiba is kell hogy legyen, hogy a 3-4 legjobb jatekosunk latvanyosan szar minden meccsen" Valamiért sem Huszti, sem Hajnal, sem Gera nem tudta még eddig soha a válogatottban klubformáját hozni, Dzsudzsák is csak nyomokban emlékeztet PSV-beli önmagára, de: ne felejtsük, hogy a futball csapatjáték, és az aktuális csapattársak is elég markánsan hatnak egy játékos teljesítményére, márpedig a válogatottban pl Dzsudzsáknak nincs kinek óriási gólpasszokat adni, és az ellenfelek sem a Vitesse meg a Groningen. Másrészt ha pl Hajnalt nem motiválja az, hogy valaki ott liheg a nyakában, aki szívesen játszana a helyén, sosem fog úgy játszani, mint a Dortmundban. Ha pedig "csapatépítés" címén feláldozzuk az eredményességet teljesen, monnyuk a következő EB-selejtezőkön, akkor a közhangulat agyon goja nyomni a válogatottat, nem lesz néző a meccseken, ráadásul netán bukunk még egy kalapot, ami nem kéne.
Torghelle jó megoldás volt eddig, de el kell fogadni, hogy Rudolf és Priskin lehet a megoldás, meg persze előbb-utóbb Németh, mert azért Athénban már nem hülye taknyosok rúgnak gólokat. Ha meg Komant nem játszatja a Bari, akkor egyfelől hülye az edző, másfelől meg el kell igazolnia onnan.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.16. 13:05:21

@giacinto: a magyar válogatottnak egyébként bőven van lehetősége a honosításra:

1, határon túli magyarok (Priskin ugye elég kézenfekvő példa :))
2, Mo.-on játszó légiósok (Leandro...)
3, magyar származású játékosok (ez most enyhén komikus lesz, de ugye Tim Howard vagy Kevin Kuranyi kapcsán is felmerült)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.16. 13:21:12

@Pesszimista Pista: Én például szurkolónak tartom magam, de tisztában vagyok az erőviszonyokkal

@freiwald: Nem látom be, mennyivel volt támadóbb a taktika. Szerintem csak annyi volt a különbség, hogy a gól után ellaztultak a srácok, bejöttek az öt méteres passzok és rájöttünk, hogy értelmetlen Sanyira fölvagdalni a labdákat, ha rövid passzokkal szépen ki tudjuk hozni.

Iustizmord 2009.10.16. 13:23:58

@Titi120: tévedés, megyeri balázs jogerős letöltendő szabadságvesztését tölti. vagy az egy másik megyeri balázs?

f.fredericks 2009.10.16. 14:25:07

Így péntek délután van időm gondolkodni a melóban, és nézve a tabellát ha nem kapjuk azt a lúzer gólt a svédek ellen akkor most 3.-ok lennénk, és akkor szerintem senki se keseregne, bár kérdés, hogy megérdemelnénk-e.
Jah és ma hajrá U20!!!!!!!

And21 (törölt) 2009.10.16. 15:30:11

Nem kellene mindenkinek levagni a fejet csak mert nem jutottunk ki, a svedek sem pedig kicsit mas a megitelesuk szerte a vilagban.
Amugy csak,hogy tudjatok 2 gol es kint vagyunk, 1. a portugalok nem rudnak az utolso utana percben egy golt az albanoknak igy 1-1
Mi betuszkolunk egyet a danoknak 1-0

Magyaro. 19p
dania 18
sved 18
portugal 17

Keomannak aranyszobor es mindenki aradozik a jatekosainkrol, egy vb nyitanyos dontetlen utan meg szamolgatunk,hogy mikent nyerhetjuk meg az egeszet. Persze a vb-t nem nyerjuk meg , jon a bosz sereg es felkoncol mindenkit.

Nem kellene bohockodni gyerekek, az u20 megverte olaszorszagot de ez nem jelenti,hogy 5 ev mulva a felnott csapatban ugyanezek az emberek ismet gyoznek. A jatekosoknak ido kell,hogy elerjek eletuk csucsat, ezt mindenhol tudjak csak itthon nem.

freiwald 2009.10.16. 16:10:00

@popp: Ha a végén megállapítjuk, hogy még a dánok ellen sem volt támadó felfogású a taktika, akkor nyer csak igazi érvényt a sok Koemannal szemben megfogalmazódott kritika. Ami az ötméteres passzokat illeti: na látod... Részben ezt nevezik támadásnak. A Milanban van egy Pirlo és még neki sem megy az ívelgetés, pedig papírja van róla, hogy VB győztes. A magyar válogatottnak viszont nincs Pirloja. Hoppá, most hirtelen nem is tudom ez a felvetésem melyik oldalra nézve dehonesztáló("Jajj jön a Roma!"). :))) Szóval, aki 5 méteren nem találja el a társát, az miért várja, hogy 25 méteren a passza célt talál?:)

Papp Sanyi 2009.10.16. 17:47:38

@t.o.d.: Azért Dzsudzsák egy Ajax bucira verésében vállalt érdemeket! Nem csak a Vitesse ellen tud ő. Az tény, hogy a társak jobbak a PSVben, a csatárok mindenképp.
Arra kéne kiépíteni egy hálózatot, hogy a környékbeli országok juniorjait áthozni és berakni a szépszámú akadémia egyikébe, ha kell a családot is áthozni. Egy bizonyos Garics György esetét már meg sem említem, mert ez megint az MLSZ ellen hangolna csak mindenkit...

And21 (törölt) 2009.11.23. 17:21:16

Garics ki?
Oszinten hiszed,hogy o akkora veszteseg?
süti beállítások módosítása