Ha tudom előre, hogy fogunk játszani Albániában, lobogó gyeplővel vágtázok a legközelebbi fogadóirodába, és házat, kocsit teszek fel a négygólos albán győzelemre. Élénken élt bennem a budapesti meccs emléke, amikor teljesen egyenrangú felek küzdöttek, a második félidőben jobban játszva bedaráltuk őket, de igazából nem voltunk meggyőzőek, csak nyertünk. Tiranában Koeman megtette, amit megtehetett, és ettől a magyar csapattól sem várhattunk sokkal többet, mint amit mutatott, de tegnap leginkább azért tudtunk nyerni, mert volt egy védelem a pályán, amely még a magyarnál is rosszabb volt. Kicsit bővebben hajtás után.
Korábban is mondtuk, Koemannak a helyén vannak a tökei. Szemrebbenés nélkül kihagyta a Premier League-ben a hét gólját vágó Gerát, és a Championshipben parádézó Priskint, és abból sem csinált problémát, hogy középpályást játszasson az egyetlen itthon játszó csapattaggal, Rudolffal. A bátraké a szerencse panel pedig ezúttal is ült, a húzásai bejöttek, arról viszont sajnos nem tehetett, hogy Szélesinél és Bodornál nem tudott jobb szélsőhátvédeket kitermelni a magyar anyaföld, és Vaskó labdarúgást illető előnyei is megállnak ott, hogy kilátót lehet telepíteni az ember tetejére.
A holland 4-5-1-es felállása a lehető legjobb választás volt, a középpályások mozgása ahhoz hasonlított, mint a svédek elleni meccsen, csak akkor Huszti volt az árnyékék, most pedig a balszélsőt (!) játszó Rudolfnak és a jobbszélről induló Husztinak kellett felérnie Sányi támogatására. És fel is értek amellett, hogy mindketten bemutattak fontos labdaszerzéseket is, ebben a csapatrészben egyedül Hajnal nyújtott nagy semmit (a megyeri úti edzésen félpályás labdatartást gyakorolt a csapat, akkor jegyeztem meg, hogy Hajnal még egy ilyen kis pályán is képes eltűnni), volt ugyan egy jó lövése, és csinált egyszer két szép cselt egymás után, de egy irányító középpályás ne tűnjön már el 20 percekre egy ilyen ellenféllel szemben.
A két védekező középpályás közül Dárdai király volt a középpályán, sokszor szerelt jó ütemben, és a védekezésnél visszahúzódó 5 középpályás miatt nem is kellett hosszúakat passzolnia, ez pedig pontosan az, amit Paja nagyon tud. Mellette Halmosi talán Koeman egyetlen tévedése volt, ő már a hazai meccsen is bebizonyította, hogy ez a belső középpályás poszt nem megy neki, szerencsére az albánok annyira tragikusak voltak, hogy simán belefért.
És belefért ez a védelem is, ami már közel csoda-kategória. Szélesi minden egyes felszabadítása után felsikolt a labda, mielőtt a lelátóra vágódott volna, Vanczák és Vaskó pedig hozta azt a 3-4 hibát (per koponya), ami a magyar védő sajátja évtizedek óta, csak a rosszul passzoló, egy fokkal rosszabbul lövő, és egyébként is igen halvány albán támadóknak köszönhettük, hogy nem tömtek ki minket. Bodor csak egyszer hibázott nagyot, ezzel ő lett a legjobb védőnk, bár Vanczáknak is volt egy óriási mentése. Szerencsére Babos nagyon magabiztos volt, csak áldhatjuk az eget, hogy ő játszott, mert Fülöp hajlamos nyomás alatt bakizni, nyomás pedig – összesen kétszer 10 percig – volt. Babostól nem kellett bravúr, de mindig ott volt, ahol kellett, leért, kiért, odaért mindenhova, mindezt magabiztosan tette, szavunk nem lehet rá.
És akkor ott van Sányi, aki ugye megint győztes gólt lőtt – zsinórban harmadszor (az megvan, hogy zsinórban hármat nyertünk?), de a szerencse komoly szerepét itt sem vitathatjuk el. Először is Sándornak három ziccere volt, ebből lett egy gól, orbitális mázli, hogy pont az első volt elhibázhatatlan, és ezzel megnyugtatta a csapatot. Azt már ne is mondjuk, hogy megye II.-nél magasabb szinten ekkora védőhibát ritkán lát az ember, Sanyi még dekázhatott volna kettőt-hármat, mielőtt bebelsőzte. Aztán ott volt a második, amivel eldönthette volna a meccset, de ballal már nagy feladat volt megbikkantani a hosszút, a harmadiknál pedig csak azt nézte, melyik testrészét tudja beleakasztani az eléfekvő kapusba. Ettől még persze be lehetett volna fújni, de tény: belőni még ennél is sokkal egyszerűbb lett volna. Sányit mindezek ellenére nem vehetjük elő, megtette, amire képes, végigbunyózta a meccset, lőtt egy gólt, és a tizenhatos környékén bemutatott járőrözése több helyzetet is eredményezett.
A taktikát, néhány játékos elszántságát, és egyes periódusban a teljesítményét is tudjuk dicsérni, de összességében a pályára tett magyar játékkal nem lehetünk elégedettek, a kőgyenge albánok legyőzése tehát ebből a szempontból nehezen értékelhető, keressünk is gyorsan más örömforrást: féltávnál a csoport második helyén állunk, és ha szerdán leverjük Máltát, akár a vezetést is átvehetjük (Dánia Albániát fogadja, úgyhogy nem esélyes). Szerencsére a csoport nagyágyúi vidáman botladoznak tovább, így mi is tovább reménykedhetünk, de azért azt tudnunk kell, hogy a könnyebb felén vagyunk túl.
Egy dologra viszont ez mindenképpen jó lesz: ha verjük Máltát, szeptember 5-én 45,000 néző lesz a Puskásban a svédek elleni meccsen, akik egy jó eredmény után kint is maradnak szerdáig, hogy Portugália ellen már valóban a továbbjutási esélyekért szurkoljanak. Ennek kell most örülnünk, ha már a játéknak nem tudunk, és reménykednünk, hogy lesz olyan is, amikor nem vagy ennek, vagy annak kell örülni, hanem a kettőnek együtt.
Előre a szeptemberi 45 ezerért!
2009.03.29. 09:54 _benito
291 komment
Címkék: magyar magyar válogatott válogatott
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr971032453
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 11:18:18
@montipájton: Az igaz, hogy A válogatott szinten nem nyertek semmit az argentinok 1993 óta, de azért '86 sem volt olyan régen az emberiség szempontjából. Az utóbbi években nyertek egy valag U20/17-es vébét meg a legutóbbi két Olimpiát. Ne gyere azzal, hogy az olimpia nem releváns fociban, előtte kérdezd meg a brazilokat, mi a véleményük erről.
Eleve is szeretem az ilyen sommás, megállapításokat, minthogy nem nyertek semmit, meg hogy a legnagyobb lúzer. Szerintem már az is óriási dolog, ha egy csapattal minden világverseny előtt esélyesként számolnak (nekünk legyen mondva). Ez egy olyan sportág, ahol egy-egy meccs kimenetele apró nüanszokon múlik, például az sem a lúzerség ne továbbja, ha egy csapat tizenegyesekkel kap ki egy büntető párharcokra tudatosan készülő házigazdától. Fogjátok már föl, hogy, nemcsak a vébé-győzelem az eredmény ám (tudom a magyar csak aranyban számol). De adott esetben egy kijutás, vagy egy csoportköri továbbjutás is.
De a legteteje megint kroostól érkezett: "Ha ugy tisztelnék a válogatott mezt mint a németek akkor világbajnokok lennének." - toni, van valami műszered mely méri, ki mennyire alázatos a válogatott mez iránt, vagy abból következtetsz talán, hogy a latinok könnyedebbek és nem vicsorognak úgy, mint a friccek?
A portugáloknak meg vannak ugyan klasszisaik, de nincsen klasszis csatáruk és kapusuk (Eb kiesésük is a balfasz Ricardo lelkén szárad). Ahogy azt is elfelejti mindenki, hogy Ballack negyeddöntőbeli gólja előtt akkorát faultolt, mint egy katedrális! Azt meg egyszerűen nem gondolhatod komolyan, hogy az EB-t a nemzeti színekért félsérülten vállaló Cé (aki nekem sem a szívem csücske) örült volna a kiesésnek.
Eleve is szeretem az ilyen sommás, megállapításokat, minthogy nem nyertek semmit, meg hogy a legnagyobb lúzer. Szerintem már az is óriási dolog, ha egy csapattal minden világverseny előtt esélyesként számolnak (nekünk legyen mondva). Ez egy olyan sportág, ahol egy-egy meccs kimenetele apró nüanszokon múlik, például az sem a lúzerség ne továbbja, ha egy csapat tizenegyesekkel kap ki egy büntető párharcokra tudatosan készülő házigazdától. Fogjátok már föl, hogy, nemcsak a vébé-győzelem az eredmény ám (tudom a magyar csak aranyban számol). De adott esetben egy kijutás, vagy egy csoportköri továbbjutás is.
De a legteteje megint kroostól érkezett: "Ha ugy tisztelnék a válogatott mezt mint a németek akkor világbajnokok lennének." - toni, van valami műszered mely méri, ki mennyire alázatos a válogatott mez iránt, vagy abból következtetsz talán, hogy a latinok könnyedebbek és nem vicsorognak úgy, mint a friccek?
A portugáloknak meg vannak ugyan klasszisaik, de nincsen klasszis csatáruk és kapusuk (Eb kiesésük is a balfasz Ricardo lelkén szárad). Ahogy azt is elfelejti mindenki, hogy Ballack negyeddöntőbeli gólja előtt akkorát faultolt, mint egy katedrális! Azt meg egyszerűen nem gondolhatod komolyan, hogy az EB-t a nemzeti színekért félsérülten vállaló Cé (aki nekem sem a szívem csücske) örült volna a kiesésnek.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 12:26:44
@kroos: Ja a válogatott mez tiszteletéről mutatott óriási példát Effenberg, aki saját szurkolóinak mutogatott vagy az a Bernd Schuster, aki pályafutása zenitjén már le is mondta a válogatottságot.
Vul-Kahn 2009.03.31. 12:55:27
Nagyon kevés meccsen szurkoltam úgy egy csapatnak, mint ahogy azon a portugál-németen a németeknek. Aztán a lefújás után vhogy mégsem éreztem olyan hűdenagy örömöt, pedig a németek fantasztikusan játszottak. Akkor miért nem? Azért, mert azt szerettem volna látni, ahogy a portugálok, Cé-vel az élen még fél órával a meccs után is zokognak a pályán, ahogy az egy 2-3as meccset követően természetes is lenne. Ehhez képest úgy sétáltak be az öltözőbe, mint egy átlag bajnoki után, 0 érzelem volt az arcukon.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 13:59:58
@Strigo a divatdrukker:
Nem "unalmas, színtelen" csapatnak neveztem őket, és nem az ukránokat állítottam szembe velük. Ha képes volnál az olvasás nevű tevékenység alkalmazására, mint ahogy nem vagy az, akkor ez lejöhetett volna.
@kroos:
Igen, "csak erre a generációra igaz". Ezt taglaltam én is.
@sporttárs:
Az a 2000-es portugál csapat minden idők legjobb francia válogatottjától kapott ki az elődöntőben, mindnyájan tudjuk, milyen körülmények között. Ne lettek volna egyéni sikereik? Ezt nem is értem. Azt várod el, hogy a fél csapat aranylabdás legyen?... Az egy kifejezetten szimpatikus és látványosan játszó csapat volt, a németeket például 3-0-ra verték, miután az angolokat 3-2-re...
@montipájton: @Lencse.:
Argentínokat nem bántani! Ha van csapat, amelyet mindig élmény nézni, akkor azok ők. Éppen ideje lesz jövőre, hogy a játékuk egy szépen csillogó trófeával is párosuljon...
:-)
Nem "unalmas, színtelen" csapatnak neveztem őket, és nem az ukránokat állítottam szembe velük. Ha képes volnál az olvasás nevű tevékenység alkalmazására, mint ahogy nem vagy az, akkor ez lejöhetett volna.
@kroos:
Igen, "csak erre a generációra igaz". Ezt taglaltam én is.
@sporttárs:
Az a 2000-es portugál csapat minden idők legjobb francia válogatottjától kapott ki az elődöntőben, mindnyájan tudjuk, milyen körülmények között. Ne lettek volna egyéni sikereik? Ezt nem is értem. Azt várod el, hogy a fél csapat aranylabdás legyen?... Az egy kifejezetten szimpatikus és látványosan játszó csapat volt, a németeket például 3-0-ra verték, miután az angolokat 3-2-re...
@montipájton: @Lencse.:
Argentínokat nem bántani! Ha van csapat, amelyet mindig élmény nézni, akkor azok ők. Éppen ideje lesz jövőre, hogy a játékuk egy szépen csillogó trófeával is párosuljon...
:-)
kroos 2009.03.31. 14:01:47
@Csöncsön: ,,minden idők legjobb francia válogatottjától"
ez szerintem nagyon nem igaz.
ez szerintem nagyon nem igaz.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 14:07:28
@kroos:
Miért, szerinted melyik volt az? A '84-es? Az '58-as?
Én azokat nem láttam, ezért pusztán objektív szempontból, az eredményesség alapján írtam.
Miért, szerinted melyik volt az? A '84-es? Az '58-as?
Én azokat nem láttam, ezért pusztán objektív szempontból, az eredményesség alapján írtam.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 14:11:56
@Csöncsön: Már idén behúzhatják a Copát, remélem meg is teszik.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 14:14:10
@popp:
Én is nagyon! Már az előző Copán is messze ők játszottak a legjobban, aztán elgörcsölték a döntőt. :-(
Remélem, Maradona pont azt a lelki pluszt tudja adni nekik, mellyel elérik, hogy hasonló többé ne történhessen.
Én is nagyon! Már az előző Copán is messze ők játszottak a legjobban, aztán elgörcsölték a döntőt. :-(
Remélem, Maradona pont azt a lelki pluszt tudja adni nekik, mellyel elérik, hogy hasonló többé ne történhessen.
füredi (törölt) 2009.03.31. 14:55:15
Vajon hány gólt kell még rúgnia Torghellének, hogy ne rühelljem ennyire? Ez az ember egy külön poszt lehetne. Minden benne van, ami miatt a magyar focistát utálni szoktuk, aztán tessék.
idiotapocs 2009.03.31. 15:33:28
Bírom ezt a blogot, szökőévente van egy magyar válogatottról szóló poszt és erre kommentekben a portugál, ukrán, német akármilyen válogatottról vitáznak...
Dandeer 2009.03.31. 16:21:51
"bár tényleg kinőtte magát."
És akkor most vedleni fog? :P
"csak két név 2 óra guglizás után? Többet vártam töled."
Bunkó. Bocs, tudom, nem gyakran írok, de azért nem semmi, hogy ilyenekkel jössz egy vita közepén (végén? Tényleg, miért nem a magyar válogatottról folyik a szó? Az talán nem annyira érdekes?).
És akkor most vedleni fog? :P
"csak két név 2 óra guglizás után? Többet vártam töled."
Bunkó. Bocs, tudom, nem gyakran írok, de azért nem semmi, hogy ilyenekkel jössz egy vita közepén (végén? Tényleg, miért nem a magyar válogatottról folyik a szó? Az talán nem annyira érdekes?).
kavics30 2009.03.31. 17:02:49
nekem ugyan van jegyem a holnapi meccsre, de egy kedves ismerősöm lekésett róla.
ha lenne vkinek egy darab felesleges jegye, vagy van ötlete, hogy honnan lehetne szerválni egyet nagyon hálás lennék érte!
ha lenne vkinek egy darab felesleges jegye, vagy van ötlete, hogy honnan lehetne szerválni egyet nagyon hálás lennék érte!
Dandeer 2009.03.31. 17:26:25
Itt lehet érdeklődnil: 0620 8861941 vagy -42.
rizla 2009.03.31. 17:29:24
@Lencse.: najó, de én nem is arról győzködöm itt az embereket, hogy portugália lúzer (az csöncsön), hanem arról, hogy milyen irritáló, túlértékelt, hisztis picsák : DDDDDD
rizla 2009.03.31. 17:30:30
@montipájton: van benne valami, de ebben az esetben szerintem nem volt törvényszerű elszúrni a németek elleni meccset. riquelme lecserélve? messi a padon? gáz volt.
rizla 2009.03.31. 17:33:17
@kroos: láttad a 86os csapatot játszani, vagy apád ezt mondta?
szerintem zidane nagyobb, mint platini.
szerintem zidane nagyobb, mint platini.
Badbitie 2009.03.31. 17:58:35
A szeptemberi 45 még odébb van, de az áprilisi 35 már megvan. :)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 17:59:04
@rizla: és Tevez is a padon, majdnem hülyét kaptam mikor azt láttam , hogy percnyi játék nélkül ül a padon a két srác.
kroos 2009.03.31. 18:54:48
Nem hiszem hogy Platini meg Zidane összehasonlitásán mulna a dolog.De ha igen Platini sokkal gólerösebb volt(3xgólkirály is volt a 3 aranylabda mellett Italyában). 84-ben oylan magabiztossággal nyertek Eb-t mint most a spanyolok.Volt egy klasszis kapusuk Bats.A védelemben 3 világklasszis,Bossis,amoros,és Battiston.a 4. rotálando helyen tusseau vagy Ajache játszott.A középpályájuk nagyon emlékeztettett a 82-es brazil(zico,socrates,falcao,cerezo) sorra,mind univerzális tökéletes játékosok,Platinivel a sorban.tigana giresse,és a pengés Fernandez.Elöl meg olyan agressziv ékekkel mint stopyra,rochteau,vagy papin aki akkor még be se nagyon fért.Estleg még Bellon.
A lényeg ami miatt nagyon sokan szeretik öket hogy fantasztikus meccset játszottak szinte mindig.
82-ben a németek elleni elödöntö,elötte az é-irek elleni 4-es.86-ban az cimvédö olaszok elleni derbymajd a negyeddöntöben a brazilok amely eddigi életem legjobb meccse.Képességekben lehet jobb volt a 98/2000-es, de játékban biztosan nem.És nem csak a kiszenvedett( paraguay,olasz stb gyözelmek miattt),.
A lényeg ami miatt nagyon sokan szeretik öket hogy fantasztikus meccset játszottak szinte mindig.
82-ben a németek elleni elödöntö,elötte az é-irek elleni 4-es.86-ban az cimvédö olaszok elleni derbymajd a negyeddöntöben a brazilok amely eddigi életem legjobb meccse.Képességekben lehet jobb volt a 98/2000-es, de játékban biztosan nem.És nem csak a kiszenvedett( paraguay,olasz stb gyözelmek miattt),.
halareaal 2009.03.31. 19:09:31
hamár itt tartunk, a legtúlértékeltebb válogatott az angol, igaz már csak Angliában tartják őket esélyesnek nagy világverseny előtt.
sztem a legutóbbi Copán megérdemelt volt a brazilok sikere, az a torna egyébként jól jelképezte szegény argentinok hatékonyságát. mindenesetre a köv vb előtt nagyon nehéz esélyt latolgatni már csak a körülmények miatt is, könnyen lehet h több afrikai válogatott is ott lesz a kieséses szakaszban. pl egy legutóbbi afrika-kupán látott Egyiptom titkos esélyes is lehetne.
sztem a legutóbbi Copán megérdemelt volt a brazilok sikere, az a torna egyébként jól jelképezte szegény argentinok hatékonyságát. mindenesetre a köv vb előtt nagyon nehéz esélyt latolgatni már csak a körülmények miatt is, könnyen lehet h több afrikai válogatott is ott lesz a kieséses szakaszban. pl egy legutóbbi afrika-kupán látott Egyiptom titkos esélyes is lehetne.
Glory 2009.03.31. 19:32:49
@halareaal: en szerintem meg nem tulertekelt az angol csapat. realisan nezve szinte minden angol jatekos a vilag egyik legjobbja. SZINTE!!
kapus (james, foster)-talan csak casillas es buffon jobb naluk a tobbiek veluk egy szinten-hatalmas bravurok viszont hajmereszto hibak is (ahogy a fentebb soroltakon kivul mindenkinel elofordul).
vedok: a. cole(a bl dontos csapatbol kihagyhatatlan), terry (ha nem csuszott volna el-legnagyobb oromomre-akkor bl gyoztes egyik legfontosabb alapembere), rio (a bl gyoztes kozepso vedo alapember aki ritkan hibazik)
kozeppalya: becks, gerrard, lampard, j. cole, barry, owen h., carrick (mind vilagsztarok csapataik a vilag legjobbjai-bary talan kivetel- csapataik egyik legfontosabb lancszemei: becks-hat mar nem mai gyerek de azok a beadasok meg mindig jonnek tole, gerrard: iden ove az aranylabda ha igy folytatjak, lampard: a bl dontos vezere, owen h.: a tavalyi mu meneteles egyik legfontosabb lancszeme, j. cole: a vilag legjobbja lehetett volna ha nem angliaban szuletik, carrick: bl gyoztes a labdainak szemei vannak)
csatar(ok): rooney (egyedul eleg is-fut annyit mint masik ketto, szerel annyit mint masik ketto, ugat a biroval mint masik ketto, annyit rugaz ellenbe mint masik ketto-az isteni capello mondta hogy vilagsztar).
nah hat szerintem ezert nem tulertekelt csapat. ugy erzem teljesen jogos elvaras hogy vegre mutassanak vmit. a megfelelo edzo vegre megvan, mostmar barmi lehet.
kapus (james, foster)-talan csak casillas es buffon jobb naluk a tobbiek veluk egy szinten-hatalmas bravurok viszont hajmereszto hibak is (ahogy a fentebb soroltakon kivul mindenkinel elofordul).
vedok: a. cole(a bl dontos csapatbol kihagyhatatlan), terry (ha nem csuszott volna el-legnagyobb oromomre-akkor bl gyoztes egyik legfontosabb alapembere), rio (a bl gyoztes kozepso vedo alapember aki ritkan hibazik)
kozeppalya: becks, gerrard, lampard, j. cole, barry, owen h., carrick (mind vilagsztarok csapataik a vilag legjobbjai-bary talan kivetel- csapataik egyik legfontosabb lancszemei: becks-hat mar nem mai gyerek de azok a beadasok meg mindig jonnek tole, gerrard: iden ove az aranylabda ha igy folytatjak, lampard: a bl dontos vezere, owen h.: a tavalyi mu meneteles egyik legfontosabb lancszeme, j. cole: a vilag legjobbja lehetett volna ha nem angliaban szuletik, carrick: bl gyoztes a labdainak szemei vannak)
csatar(ok): rooney (egyedul eleg is-fut annyit mint masik ketto, szerel annyit mint masik ketto, ugat a biroval mint masik ketto, annyit rugaz ellenbe mint masik ketto-az isteni capello mondta hogy vilagsztar).
nah hat szerintem ezert nem tulertekelt csapat. ugy erzem teljesen jogos elvaras hogy vegre mutassanak vmit. a megfelelo edzo vegre megvan, mostmar barmi lehet.
SamS 2009.03.31. 19:36:17
Zidane egy korszakos zseni. Puskással, Pelével, Maradonával, Ronaldoval sorolható egy kategóriába, gyakorlatilag 4-5 éven keresztül lehetett volna övé az aranylabda, ha játéktudás alapján választanak.
kroos 2009.03.31. 19:45:37
Mondjuk szerintem minden 20 évvel ezelötti csapat jobb volt a mainál mert a foci is sokkal jobb volt...
zoky 2009.03.31. 19:58:13
véletlenül a málta elleni meccsre van valakinek kimaradó jegye (hasmenés meg hasonlók miatt), amit el szeretne nekem adni?
sporttárs 2009.03.31. 19:58:25
@kroos: Neked ha nincsenek érveid (vagy másnak vannak), mindig ezt a taktikát követed? Ellenérv semmi, csak laza fröcsi?
Nyugi, senki nem a Bayern disznó szerencséjéről értekezett. :)))
Igen nehezen látom be, a német válogatott mitől lenne szerethetőbb a portugálnál, az egyikben nyilván "nincs alázat" (muhahah tényleg, ezt egy kroosméter méri nyilván), a másikban meg "nincs futballista", melyik rosszabb?
Ja, de, vannak remek német futballisták,mint ahogy alázatos protugál labdarúgók is, kábé annyi értelme van egyik tételt komoly arccal komolyan venni, mint a másikat. Milyen meglepő.
Nyugi, senki nem a Bayern disznó szerencséjéről értekezett. :)))
Igen nehezen látom be, a német válogatott mitől lenne szerethetőbb a portugálnál, az egyikben nyilván "nincs alázat" (muhahah tényleg, ezt egy kroosméter méri nyilván), a másikban meg "nincs futballista", melyik rosszabb?
Ja, de, vannak remek német futballisták,mint ahogy alázatos protugál labdarúgók is, kábé annyi értelme van egyik tételt komoly arccal komolyan venni, mint a másikat. Milyen meglepő.
SamS 2009.03.31. 20:06:08
@kroos: Hihetetlen sokat fejlődött azóta a foci, főleg fizikális és taktikai téren. A mostani válogatott szerintem rúgna egy tízest Puskáséknak.
sporttárs 2009.03.31. 20:06:13
@Csöncsön: Nem várom, hogy mindenki aranylabdás legyen, de mégis mitől aranygeneráció az, amelyik nem nyert aranyat? Jó, tudom, a juniorvébék miatt, csak hát mindenki várta, hogy akkor majd a felnőtteknél is, ehhez képest érem se nagyon csurrant.
2000-ben jogos 11-essel estek ki a franciák ellen, bár én nagyon ideges voltam miatta akkor. Bizonyára szépen játszottak. Nem kell velem szemben védeni őket, ebbena vitában én voltam az, aki nem értette, kinek mi baja a portugálokkal. Jönnek az ilyen hülyeségek, hogy "nem küzdenek", meg "fetrengenek" - ja, és ezeket az utóbbi négy évben tanulták? Lol.
2000-ben jogos 11-essel estek ki a franciák ellen, bár én nagyon ideges voltam miatta akkor. Bizonyára szépen játszottak. Nem kell velem szemben védeni őket, ebbena vitában én voltam az, aki nem értette, kinek mi baja a portugálokkal. Jönnek az ilyen hülyeségek, hogy "nem küzdenek", meg "fetrengenek" - ja, és ezeket az utóbbi négy évben tanulták? Lol.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 20:19:42
@glorymanunited: "kapus (james, foster)-talan csak casillas es buffon jobb naluk a tobbiek veluk egy szinten-hatalmas bravurok viszont hajmereszto hibak is (ahogy a fentebb soroltakon kivul mindenkinel elofordul)." - viccelődsz ugye, kapásból tíz kapust tudnék fölsorolni náluk, ha utána néznék több tízet. Buffon, Casillas, Frey, Cesar, Van der Saar, Cech, Handanovics, Amelia, Pepe Reina, Boruc, Babos, Fülöp.
Lencse. 2009.03.31. 20:20:55
@halareaal: Nem értem, miért lenne túlértékelt egy olyan válogatott, amelynek neve hallatán mostanában a világ focikedvelői röhögőgörcsben törnek ki. :) Ez a legkevésbé jó szó rá.
Amúgy egyetértek gloryval: ennek a csapatnak nem szabadna ilyen szarnak lennie. Cole, Cole, Gerrard, Rooney, Terry, Ferdinand stb.: ezek bizony kulcsjátékosok azokban a csapatokban, akik olyan nyomasztóan uralják* mostanában Európát. Valami nagyon el van ott baszva.
*aki szerint nem, azt kérem, most tartsa titokban ezt a véleményét. Kár lenne új szálat indítani. :)
Amúgy egyetértek gloryval: ennek a csapatnak nem szabadna ilyen szarnak lennie. Cole, Cole, Gerrard, Rooney, Terry, Ferdinand stb.: ezek bizony kulcsjátékosok azokban a csapatokban, akik olyan nyomasztóan uralják* mostanában Európát. Valami nagyon el van ott baszva.
*aki szerint nem, azt kérem, most tartsa titokban ezt a véleményét. Kár lenne új szálat indítani. :)
Lencse. 2009.03.31. 20:23:05
@popp: Ja, tényleg, glorynál a kapusposzt méltatása tényleg viccesre sikerült kicsit. :D Foster. :)
Glory 2009.03.31. 20:26:10
@popp: jo tudom hogy ott tuloztam de remelem ertetted. bar hozzatennem hogy a kivalo boruc-ot most annyira azert nem eroltetnem:
www.youtube.com/watch?v=gxvUg3lK6_M
ezen kivul is van meg 1-2 a felsorolasbol azert nem ertek egyet.
meg kulonben ilyen vedelem mellett minek kapus???
:D
www.youtube.com/watch?v=gxvUg3lK6_M
ezen kivul is van meg 1-2 a felsorolasbol azert nem ertek egyet.
meg kulonben ilyen vedelem mellett minek kapus???
:D
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 20:26:43
@kroos: Talán látványosabb, de nem jobb, ahogy a mérhető sportokban javulnak a világcsúcsok és az átlagszínvonal, úgy lesznek jobbak (atletikusabbak) a focisták is. Ezt persze nem vethetjük az előző generációk szemére, mert fejlődiknek az edzésmődszerek és az orvosi háttér. Például a régiek még grundokon játék közben tanulták meg focizni, ma meg már akadémiákon tudatos módszerekkel képzik az egész fiatal kölyköket is.
Lencse. 2009.03.31. 20:29:37
@glorymanunited: "ilyen vedelem mellett minek kapus???" Ezt az ANGOL VÁLOGATOTTRÓL mondtad? :DD
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 20:37:14
@sporttárs: A brunz is szépen csillog és a bronz is érem. Arról már nem is beszélve, hogy 2004-ben is jó páran ott voltak az ezüstérmes csapatban.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 20:43:07
@glorymanunited: Hát ezt szépen beszopta a lengyel barátunk. Csak nem Robinsontól tanul.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 20:46:21
Na viszont holnap újra tiszteletemet teszem az Öcsiben, kiváncsi vagyok, hogy a mi Koemanunk milyen összeállítással lep meg minket. Színházi gukkert be lehet vinni a stadionba?
montipájton 2009.03.31. 20:49:33
Pár reflexió az elhangzott országokhoz.))
Argentína - semmiképp sem szó szerint lúzerek, csupán a portugálokkal történt összevetésre írtam, hogy semmivel sem ynertek több tornát az utóbbi években náluk, konkrétan egyet sem. )) Amúgy meg az is a "lúzerség" fogalmához tartozik, ha valaki 11-esekkel kap ki egy agyonnyerhető meccs után, nem?
Franciaország - hát, nem tudom, Zidane lehet, hogy jobb volt, mint Platini, öregedésem csalhatatlan jelének tudom be, hogy én az utóbbival kapcsolatban több igazán nagy válogatott meccsre emlékszem, szerintem amit a 84-es fantasztikus Eb-n produkált (5 meccsen 9 gól, két mesterhármas...), ember nem fogja utána csinálni, és a Platini-Giresse-Tigana-Fernandez középpályássorhoz sem nagyon tudom hasonlítani a 98-as franciákat, akárhogy nyerték is meg a vb-t.
Németország - ha valaki be van oltva a német focival, mint Kroos, az nyilván képes elájulni attól, hogy ezek hajtanak a pályán, ha meg valaki nincs beoltva, eysetleg egy kis játékot is elvár tőlük.)) Amúgy persze, hogy nagy küzdők, bár a 2000-es és 2004-es Eb-ről speciel egyetlen küzdő germán se jut eszembe.)))
(Ettől még minden idők legnagyobb világbajnoki meccsének tartom a 82-es német-francia elődöntőt, ahol egyszerűen MINDEN volt, amiért a futballt kitalálták. Annál tökéletesebb drámát még nem játszottak a világ nagy stadionjaiban.)
Argentína - semmiképp sem szó szerint lúzerek, csupán a portugálokkal történt összevetésre írtam, hogy semmivel sem ynertek több tornát az utóbbi években náluk, konkrétan egyet sem. )) Amúgy meg az is a "lúzerség" fogalmához tartozik, ha valaki 11-esekkel kap ki egy agyonnyerhető meccs után, nem?
Franciaország - hát, nem tudom, Zidane lehet, hogy jobb volt, mint Platini, öregedésem csalhatatlan jelének tudom be, hogy én az utóbbival kapcsolatban több igazán nagy válogatott meccsre emlékszem, szerintem amit a 84-es fantasztikus Eb-n produkált (5 meccsen 9 gól, két mesterhármas...), ember nem fogja utána csinálni, és a Platini-Giresse-Tigana-Fernandez középpályássorhoz sem nagyon tudom hasonlítani a 98-as franciákat, akárhogy nyerték is meg a vb-t.
Németország - ha valaki be van oltva a német focival, mint Kroos, az nyilván képes elájulni attól, hogy ezek hajtanak a pályán, ha meg valaki nincs beoltva, eysetleg egy kis játékot is elvár tőlük.)) Amúgy persze, hogy nagy küzdők, bár a 2000-es és 2004-es Eb-ről speciel egyetlen küzdő germán se jut eszembe.)))
(Ettől még minden idők legnagyobb világbajnoki meccsének tartom a 82-es német-francia elődöntőt, ahol egyszerűen MINDEN volt, amiért a futballt kitalálták. Annál tökéletesebb drámát még nem játszottak a világ nagy stadionjaiban.)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 20:52:35
@sporttárs:
Szerintem ha kicsit érzékenyebben figyeljük a történéseket, akkor észrevesszük a két portugál generáció közti mentalitásbeli különbségeket.
Elég, ha csak a két emblematikus figurát emeljük ki, Figot és Cét. Láttad te Figot hisztizni? Láttál te Figotól olyat, hogy alázza a csapattársait? Ugye, hogy soha.
Ez csak egyetlen kiemelt példa, de szerintem érzékelteti, hogy mit akarok mondani.
Szerintem ha kicsit érzékenyebben figyeljük a történéseket, akkor észrevesszük a két portugál generáció közti mentalitásbeli különbségeket.
Elég, ha csak a két emblematikus figurát emeljük ki, Figot és Cét. Láttad te Figot hisztizni? Láttál te Figotól olyat, hogy alázza a csapattársait? Ugye, hogy soha.
Ez csak egyetlen kiemelt példa, de szerintem érzékelteti, hogy mit akarok mondani.
montipájton 2009.03.31. 20:53:38
@popp: Az olimpiai meg utánpótlás tornagyőzelmek egyelőre csak arra jók, hogy továbbra is minden vb előtt várjuk az argentinoktól a nagy dobást. Aztán...
(Lehet, hogy a brazilok nagyon gerjednének már egy olimpiai aranyra, de szerintem te meg az argentinokat kérdezd meg, mit gondolnak a elgutóbbi Copákról meg a 94-2002 közti világbajnokságokról.)) )
(Lehet, hogy a brazilok nagyon gerjednének már egy olimpiai aranyra, de szerintem te meg az argentinokat kérdezd meg, mit gondolnak a elgutóbbi Copákról meg a 94-2002 közti világbajnokságokról.)) )
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 20:57:07
@montipájton:
Fogalmazzunk úgy: Argentína az utóbbi tizenöt évben a lúzer korszakát éli. Éppen ideje tehát, hogy ennek vége szakadjon.
Fölhívnám azért a figyelmet arra, hogy Argentína sokkal több Copát nyert, mint Brazília (Dél-Amerikában ez van olyan fontos, mint itt az EB); és kétszeres világbajnok is, vagyis náluk többször csak a brazil, olasz, német trió nyert világbajnokságot.
Fogalmazzunk úgy: Argentína az utóbbi tizenöt évben a lúzer korszakát éli. Éppen ideje tehát, hogy ennek vége szakadjon.
Fölhívnám azért a figyelmet arra, hogy Argentína sokkal több Copát nyert, mint Brazília (Dél-Amerikában ez van olyan fontos, mint itt az EB); és kétszeres világbajnok is, vagyis náluk többször csak a brazil, olasz, német trió nyert világbajnokságot.
Lencse. 2009.03.31. 21:09:21
@Csöncsön: Hé, te láttál valami videót, amin Cé a zuhanyzóban gusztustalanságokra kényszeríti mondjuk Nevillet, vagy mire gondolsz megalázás alatt? :D
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 21:15:07
@montipájton: Azért az olimpiai focitorna nem annyira komolytalan, mint azt sokan gondolják (csak a tavalyi brazil és az argentin keretet kell megnézni), egyszerűen csak nem vetül rá annyi fény az egyéb események miatt. A magyar sportolókért szorítás közepette én is csak szőrmentén követtem az eseményeket.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 21:20:52
@Lencse.:
Ilyen videó nincs a birtokomban. :-)
Cé nem mindent a csapatért tesz; sokszor fölöslegesen egyénieskedik. Ezzel azt sugallja, hogy ő külön többet ér, mint a többiek. Közvetett módon ez alázás. (Példának okáért Messitől ilyet sohasem látni, minden csele a csapat érdekét szolgálja.)*
*Ezt a mondatot csak azért fűztem hozzá, hogy ismét megjelenjen valaki, aki szememre vetheti, hogy én mindig csak Messiről tudok beszélni.
Ilyen videó nincs a birtokomban. :-)
Cé nem mindent a csapatért tesz; sokszor fölöslegesen egyénieskedik. Ezzel azt sugallja, hogy ő külön többet ér, mint a többiek. Közvetett módon ez alázás. (Példának okáért Messitől ilyet sohasem látni, minden csele a csapat érdekét szolgálja.)*
*Ezt a mondatot csak azért fűztem hozzá, hogy ismét megjelenjen valaki, aki szememre vetheti, hogy én mindig csak Messiről tudok beszélni.
Lencse. 2009.03.31. 21:38:38
@Csöncsön: Ezt csak te látod bele Cébe, mert bele is akarod látni. Szerinted ha így lenne, mondjuk a lokális MU-fanok (vagy akár én) nem üvöltenék tele habzó szájjal a blogot, ha úgy látják, hogy az ő hozzáállásán megy el egy meccs?
(ok, pont a legutóbbi meccsen nagyon flegma volt, de ezt keményen szóvá is tettük itt, másrészt az egész csapattal nagy bajok voltak mentálisan)
(ok, pont a legutóbbi meccsen nagyon flegma volt, de ezt keményen szóvá is tettük itt, másrészt az egész csapattal nagy bajok voltak mentálisan)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 21:41:40
@Lencse.:
És szerinted miért akarom belelátni? Semmi okom nem volna rá; mint írtam, a portugálok tíz éve még szimpatikusak voltak.
Hogy a MU-ban játszik? Tevez-szel például semmi bajom nincs.
És szerinted miért akarom belelátni? Semmi okom nem volna rá; mint írtam, a portugálok tíz éve még szimpatikusak voltak.
Hogy a MU-ban játszik? Tevez-szel például semmi bajom nincs.
mann 2009.03.31. 21:48:58
Nemcsak róla, megy a spanyolokról is ;).
Egyébként bőven elég lett volna, ha a vita elején leírod Csöncsön tízszer, hogy "Utálom C-t" :)
Glory írása vicces volt. Persze volt benne igazság, de az angol kapusokat inkább hagyjuk. Az angoloknak nincs jö kapusuk, ezen nincs mit szépíteni és a közeli jövőben nem is nagyon lesz.
Egyébként bőven elég lett volna, ha a vita elején leírod Csöncsön tízszer, hogy "Utálom C-t" :)
Glory írása vicces volt. Persze volt benne igazság, de az angol kapusokat inkább hagyjuk. Az angoloknak nincs jö kapusuk, ezen nincs mit szépíteni és a közeli jövőben nem is nagyon lesz.
Lencse. 2009.03.31. 21:49:48
@Csöncsön: "És szerinted miért akarom belelátni?" - A tököm tudja, nehogy már ezt is nekem kelljen megfejteni. :D
Azt viszont tudom, hogy piszkosul ki tud nyílni a bicska a zsebemben, ha szimpatizálok egy csapattal, és úgy érzem, hogy valamelyik játékosa nem veszi elég komolyan a meccset. Ronaldon viszont nem sűrűn veszek észre ilyesmit. Én alapvetően Drogbát is bírom, de pl. amit ő művelt idén Hiddink érkezéséig, az szégyen volt.
Azt viszont tudom, hogy piszkosul ki tud nyílni a bicska a zsebemben, ha szimpatizálok egy csapattal, és úgy érzem, hogy valamelyik játékosa nem veszi elég komolyan a meccset. Ronaldon viszont nem sűrűn veszek észre ilyesmit. Én alapvetően Drogbát is bírom, de pl. amit ő művelt idén Hiddink érkezéséig, az szégyen volt.
rizla 2009.03.31. 21:54:55
"Elég, ha csak a két emblematikus figurát emeljük ki, Figot és Cét. Láttad te Figot hisztizni?"
LOL
hát igen, figo, mint jellemes játékos alfája és omegája.
ezt komolyan gondoltad?
LOL
hát igen, figo, mint jellemes játékos alfája és omegája.
ezt komolyan gondoltad?
Lencse. 2009.03.31. 21:55:41
*És hogy ki az, aki nem tesz meg mindent a csapatért, azt hiszem az a kérdés, aminek az eldöntését tényleg érdemes meghagyni az adott csapat szurkolóinak. Ezt ők érezhetik a legjobban. Én pl. a Real játékosain is láttam egy ilyen flegmaságot az Anfielden, de az ilyesmit tényleg határozottan kell látnom, hogy akár csak ide is leírjam. (Itt nyilván nem Casillasra gondolok, aki majdnem elsírta magát az ötvenedik bravúrja után)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 21:56:53
@Lencse.:
És gondolod, hogy nekem nem nyílik ki a bicska a zsebemben, amikor azt látom, hogy egy egykor még szimpatikus válogatottból pár "irritáló, gőgös, hisztis picsa" (by rizla) gerinc nélküli bagázsa lett?
Nyilván túlzok is. De nem véletlen a múltkori Fulham-meccs sem. Valahogy úgy éreztem, na, ez az IGAZi arca a MU-nak, melyet elég sikeresen burkol álarcba. Akkor kijött belőlük az IGAZI Scholes, az IGAZI Rooney, az IGAZI Cé...
De most hagyjuk abba, mert, azt hiszem, megint sikerült ezzel a bekezdésemmel újabb 300 kommentet generálnom. (De olyan jól hangzik, és annyira igaznak érzem szubjektíve, hogy nem törlöm ki.)
:-)
És gondolod, hogy nekem nem nyílik ki a bicska a zsebemben, amikor azt látom, hogy egy egykor még szimpatikus válogatottból pár "irritáló, gőgös, hisztis picsa" (by rizla) gerinc nélküli bagázsa lett?
Nyilván túlzok is. De nem véletlen a múltkori Fulham-meccs sem. Valahogy úgy éreztem, na, ez az IGAZi arca a MU-nak, melyet elég sikeresen burkol álarcba. Akkor kijött belőlük az IGAZI Scholes, az IGAZI Rooney, az IGAZI Cé...
De most hagyjuk abba, mert, azt hiszem, megint sikerült ezzel a bekezdésemmel újabb 300 kommentet generálnom. (De olyan jól hangzik, és annyira igaznak érzem szubjektíve, hogy nem törlöm ki.)
:-)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 21:59:04
@rizla: Az tény, hogy a Barcából a Realba menni a Barca szurkolók szemében undorítóbb dolog, mint hisztizni a pályán.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 21:59:26
@rizla:
Ha a Realba szerződésére gondolsz, akkor arra azt mondom: nem a pályán történt, nem tudhatjuk, mennyire a menedzsere művelte stb. A pályán Figo mindig is nagy küzdő, sportszerű játékos volt.
Ha a Realba szerződésére gondolsz, akkor arra azt mondom: nem a pályán történt, nem tudhatjuk, mennyire a menedzsere művelte stb. A pályán Figo mindig is nagy küzdő, sportszerű játékos volt.
Lencse. 2009.03.31. 22:04:23
Tényleg jól hangzik, jó hogy bennhagytad. :) Az igazi Etóékat is jó volt látni a tavalyi elődöntőben. :p
Amúgy:
- Az igazi Scholes: Igen, Paul flúgos picit, így szeretjük.
- Az igazi Rooney: Te figyelted Rooneyt ezen a meccsen? A beállása után, ahogy elkezdett mozogni, egyértelművé tette: ő itt pár végtagját is beáldozza, ha ezen múlik a fordítás. (És már a Liverpool ellen is az ő hozzáállásával voltam elégedett) Nem jött össze neki, de egyetértünk: itt bizony az igazi Rooneyt láttuk, csak nálam ez semmiképp sem pejoratív.
- Az igazi Cé: Jó, Cé tényleg oltári köcsög volt az első félidőben, ezt hagyjuk. :)
Amúgy:
- Az igazi Scholes: Igen, Paul flúgos picit, így szeretjük.
- Az igazi Rooney: Te figyelted Rooneyt ezen a meccsen? A beállása után, ahogy elkezdett mozogni, egyértelművé tette: ő itt pár végtagját is beáldozza, ha ezen múlik a fordítás. (És már a Liverpool ellen is az ő hozzáállásával voltam elégedett) Nem jött össze neki, de egyetértünk: itt bizony az igazi Rooneyt láttuk, csak nálam ez semmiképp sem pejoratív.
- Az igazi Cé: Jó, Cé tényleg oltári köcsög volt az első félidőben, ezt hagyjuk. :)
mann 2009.03.31. 22:11:59
"De nem véletlen a múltkori Fulham-meccs sem. Valahogy úgy éreztem, na, ez az IGAZi arca a MU-nak, melyet elég sikeresen burkol álarcba."
Ez kész :D
A MU két év alatt agyonnyeri magát, rekordokat döntöget, aztán bukik két meccset és az az igazi arca. Na ezért érdemes volt ide jöni :DDDDDDDDDDD
Kb mintha azt mondanám, hogy Messi egy könyöklős, köpködős, kezezős kis köcsög....(de nem mondom) LOL
Ez kész :D
A MU két év alatt agyonnyeri magát, rekordokat döntöget, aztán bukik két meccset és az az igazi arca. Na ezért érdemes volt ide jöni :DDDDDDDDDDD
Kb mintha azt mondanám, hogy Messi egy könyöklős, köpködős, kezezős kis köcsög....(de nem mondom) LOL
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 22:14:51
@Lencse.:
Szép eufémizmus a a "flúgos" arra, hogy izomagyú; valamint a "végtagját is beáldozza" arra, hogy egy korlátolt, agyatlan, idegbeteg bunkó.
:-)
De tényleg itt hagyjuk abba...
_ _ _ _ _
Beszéljünk inkább Torghelle Sanyiról.
Ő tipikusan az a játékos, akit cseppet se bírnék kedvelni, ha nem nálunk játszana. Így viszont tényleg ő az Isten! :-)
Az embernek nincsenek elvei, amikor szurkoló.
Szép eufémizmus a a "flúgos" arra, hogy izomagyú; valamint a "végtagját is beáldozza" arra, hogy egy korlátolt, agyatlan, idegbeteg bunkó.
:-)
De tényleg itt hagyjuk abba...
_ _ _ _ _
Beszéljünk inkább Torghelle Sanyiról.
Ő tipikusan az a játékos, akit cseppet se bírnék kedvelni, ha nem nálunk játszana. Így viszont tényleg ő az Isten! :-)
Az embernek nincsenek elvei, amikor szurkoló.
SamS 2009.03.31. 22:17:17
@Csöncsön: meglehet, h szerinted ez az IGAZI Manchester United, csak ez nagyon felületes kép. Minden egyes csapatról, játékosról, emberről lehetne olyan meccs/pillanat alapján általános véleményt formálni, hogy szörnyetegnek tűnnek. Nem mondom énsem azt, hogy Messi kezes gólja és köpése az igazi Messi. Nem az az igazi Kaká, aki Giggsnek úgy magyaráz, hogy közben a torkát fogja.
Sajnálatos, ha te olyasmi alapján ítélsz meg vkit, amit kétévente egyszer csinál. Rooney elég véleményes kiállítása kb annyira volt jogos, mint amikor Messit "könyöklésért" kiszórták Vanczák Viliről :D
Mégse mondom azt, h egy brutális állat.
Sajnálatos, ha te olyasmi alapján ítélsz meg vkit, amit kétévente egyszer csinál. Rooney elég véleményes kiállítása kb annyira volt jogos, mint amikor Messit "könyöklésért" kiszórták Vanczák Viliről :D
Mégse mondom azt, h egy brutális állat.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 22:19:08
Miért kell ez itt is? Majd pl posztban jól meg(le)hányjátok-vetitek ezt.
mann 2009.03.31. 22:19:51
@SamS: mert egy nagyarcú MU szurker vagy ;) :D
SamS 2009.03.31. 22:21:34
Scholes izomagyú: na ekkora baromságot régen hallottam. 170 centi és 70 kiló, asztmás, tényleg igazi erőfutballista lehet. Egész Anglia egyik legintelligensebb játékosa, ezt nem csak én mondom, hanem nálam sokkal többet tudó személyek (Errikson, Fabregas, Henry, Sir Alex, Zidane, Davids, Lippi...)
Rooney bunkó, mert oda mer lépni, mert küzd-hajt, nem áll meg emberhátrányban? Szerintem maximum azért tartod ekkora parasztnak, mert besegítve a védekezésbe, hozzájárult tavaly a Barca kieséséhez a BL-ben.
Rooney bunkó, mert oda mer lépni, mert küzd-hajt, nem áll meg emberhátrányban? Szerintem maximum azért tartod ekkora parasztnak, mert besegítve a védekezésbe, hozzájárult tavaly a Barca kieséséhez a BL-ben.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 22:22:43
@popp:
Elnézést, az én hibám volt. Mindig elborul az agyam, amikor Cére és társaira gondolok. De részemről lezárva.
Beszéljünk Sanyiról!
Elnézést, az én hibám volt. Mindig elborul az agyam, amikor Cére és társaira gondolok. De részemről lezárva.
Beszéljünk Sanyiról!
SamS 2009.03.31. 22:24:40
@Csöncsön: igen, ez rendkívül jellemző; amikor vki normális érveket hoz fel, akkor kell abba hagyni ;)
vargamma 2009.03.31. 22:50:18
csak hogy legyen újra magyar szál is a posztban:
szerintetek Kúman kit játszat a baloldalon?
a, Dzsudzák
b, Rudolf
c, Huszti
d, meglepetés
szerintetek Kúman kit játszat a baloldalon?
a, Dzsudzák
b, Rudolf
c, Huszti
d, meglepetés
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 23:02:02
@vargamma:
Üdv a magyar szálnak. :-)
Én úgy vettem ki a szavaiból, hogy Rudolfot az albánok elleni meglepetésnek szánta, vagyis valószínűleg Málta ellen ismét Dzsudzsák lesz a kezdő.
Üdv a magyar szálnak. :-)
Én úgy vettem ki a szavaiból, hogy Rudolfot az albánok elleni meglepetésnek szánta, vagyis valószínűleg Málta ellen ismét Dzsudzsák lesz a kezdő.
drosiii 2009.03.31. 23:09:56
@Csöncsön: Én továbbra is Rudolfot játszatnám, megérdemli. Dzsudzsák válogatott terén eléggé leírta magát számomra, csak remélni tudom, hogy megváltozik a hozzáállása.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 23:16:54
@vargamma: Na ez is jó Koemanban, a szurkolóknak is játék lehetőséget ad, lehet tippelni ki kerül a csapatba,
Lencse. 2009.03.31. 23:26:49
Először is bocsánat, ha valakit zavar az off. Jórészt ez is az lesz.
@Csöncsön: Rooneyra használhatjuk éppen az "idegbeteg" szót, de én nem a barátnője vagy testvére vagyok, hanem a szurkolója, és így egész más emberi kvalitásokat is várhatok el tőle.
És igen, én a fociban szeretem látni, ahogy a thermopülai vagy egri hősök szelleme megelevenedik, amikor valakin tényleg azt látom, hogy ha csak egy pillanatra is, de komolyan az életét adná a győzelemért. :) Terryt se véletlenül rúgják fejbe olyan sokszor: ő védekezésnél a "meghalni lehet, de feladni sosem" elvet követi.
Messi egy istenáldotta tehetség, egy zseniális focista, de én igazán a tavalyi elődöntő utolsó 20 percében szerettem meg. A tíz csapattársa már nagyjából egy helyben állta végig ezt az időszakot, de ő újra és újra nekiveselkedett a szélről, és nekifutott a manchesteri falnak a labdával. Minden próbálkozása törvényszerűen elhalt a tizenhatosvonal környékén, és sose felejtem el azt a tekintetet, ahogy a tizedik ilyen után szomorúan nézte a még mindig messze lévő kaput, aztán hátranézett a társakra. A "magányos harcos" lexikoni definíciója volt akkor, ráadásul ezt nem is ő választotta.
ON - Sanyi: Tök jó téma, benne is a Rooney-i erényeket lehet felfedezni, nagyon örülök, hogy folyamatos jó teljesítménnyel azt a látszatot kelti, hogy van a válogatottnak csatára.
@Csöncsön: Rooneyra használhatjuk éppen az "idegbeteg" szót, de én nem a barátnője vagy testvére vagyok, hanem a szurkolója, és így egész más emberi kvalitásokat is várhatok el tőle.
És igen, én a fociban szeretem látni, ahogy a thermopülai vagy egri hősök szelleme megelevenedik, amikor valakin tényleg azt látom, hogy ha csak egy pillanatra is, de komolyan az életét adná a győzelemért. :) Terryt se véletlenül rúgják fejbe olyan sokszor: ő védekezésnél a "meghalni lehet, de feladni sosem" elvet követi.
Messi egy istenáldotta tehetség, egy zseniális focista, de én igazán a tavalyi elődöntő utolsó 20 percében szerettem meg. A tíz csapattársa már nagyjából egy helyben állta végig ezt az időszakot, de ő újra és újra nekiveselkedett a szélről, és nekifutott a manchesteri falnak a labdával. Minden próbálkozása törvényszerűen elhalt a tizenhatosvonal környékén, és sose felejtem el azt a tekintetet, ahogy a tizedik ilyen után szomorúan nézte a még mindig messze lévő kaput, aztán hátranézett a társakra. A "magányos harcos" lexikoni definíciója volt akkor, ráadásul ezt nem is ő választotta.
ON - Sanyi: Tök jó téma, benne is a Rooney-i erényeket lehet felfedezni, nagyon örülök, hogy folyamatos jó teljesítménnyel azt a látszatot kelti, hogy van a válogatottnak csatára.
rizla 2009.04.01. 01:36:44
scholesra szerintem is a flúgos a megfelelő jelző, ezek az érthetetlen kezezései (nem ez volt az első, az elmúlt 2 évben csinált már hasonlót, csak akkor gólt próbált ütni, LOL), meg iszonyú balfasz szerelései megmagyarázhatatlanok.
rooney sem bunkó, viszont az tény, hogy az idegeivel nincs minden rendben.
rooney sem bunkó, viszont az tény, hogy az idegeivel nincs minden rendben.
rizla 2009.04.01. 01:38:48
@drosiii: leírta magát? és mivel? áruld már el. hajnal nem írta le magát?
dzsudzsák kölyök még, hangulatember. ha elkapja a fonalat, nagyszerű, ha nem, akkor csak lézeng. a PSV-ben is pont ugyanilyen, szóval nem értem miről hablatyolsz.
rudolf kihajtotta magát szombaton, és nem is balszélső, ráadásul itt most nem harcolni kell, hanem inkább játszani. minden dzsudzsák mellett szól.
dzsudzsák kölyök még, hangulatember. ha elkapja a fonalat, nagyszerű, ha nem, akkor csak lézeng. a PSV-ben is pont ugyanilyen, szóval nem értem miről hablatyolsz.
rudolf kihajtotta magát szombaton, és nem is balszélső, ráadásul itt most nem harcolni kell, hanem inkább játszani. minden dzsudzsák mellett szól.
mann 2009.04.01. 07:14:04
OFF, de nem tudtam kihagyni
Idézetek Csöncsöntől
"Cé nem mindent a csapatért tesz; sokszor fölöslegesen egyénieskedik. Ezzel azt sugallja, hogy ő külön többet ér, mint a többiek. Közvetett módon ez alázás.....
...Nyilván túlzok is. De nem véletlen a múltkori Fulham-meccs sem. Valahogy úgy éreztem, na, ez az IGAZi arca a MU-nak, melyet elég sikeresen burkol álarcba. Akkor kijött belőlük az IGAZI Scholes, az IGAZI Rooney, az IGAZI Cé...
És egy másik posztból:
(Hihetetlen, hogy mikre képes a zsenialitással szembeni gyűlölet...)"
:D
ON
Idézetek Csöncsöntől
"Cé nem mindent a csapatért tesz; sokszor fölöslegesen egyénieskedik. Ezzel azt sugallja, hogy ő külön többet ér, mint a többiek. Közvetett módon ez alázás.....
...Nyilván túlzok is. De nem véletlen a múltkori Fulham-meccs sem. Valahogy úgy éreztem, na, ez az IGAZi arca a MU-nak, melyet elég sikeresen burkol álarcba. Akkor kijött belőlük az IGAZI Scholes, az IGAZI Rooney, az IGAZI Cé...
És egy másik posztból:
(Hihetetlen, hogy mikre képes a zsenialitással szembeni gyűlölet...)"
:D
ON
kroos 2009.04.01. 08:20:38
@montipájton: olvasd el fentebb mit irtam a 86-os franci csapatról.Szerintem azon a Vb-n ök voltak a legjobbak.Csak ök nem játszotak hazai pályán.
A német.portugálról meg annyit..jobbak voltak a portugálok,játékban is,több helyzetük is volt.De a németek a sorsdöntö meccseik többségét igy nyerik meg hogy fociban gyengébbek(54,74,96-os eb..stb...),csak épp több gólt lönek vagy a jóöreg 11-esekkel.Viszont a mentalitásuk ami miatt számtalanszor álltak fel már hátrányból (54-et nem számolom ide mert az más volt.),az kétség kivül erény.
A német.portugálról meg annyit..jobbak voltak a portugálok,játékban is,több helyzetük is volt.De a németek a sorsdöntö meccseik többségét igy nyerik meg hogy fociban gyengébbek(54,74,96-os eb..stb...),csak épp több gólt lönek vagy a jóöreg 11-esekkel.Viszont a mentalitásuk ami miatt számtalanszor álltak fel már hátrányból (54-et nem számolom ide mert az más volt.),az kétség kivül erény.
montipájton 2009.04.01. 08:28:25
@rizla: Figo speciel nálam sem a makulátlan, sosem hisztiző sztár megtestesítője, de hogy még mindig "jellemtelennek" tartják a Barca-szurkolók, amiért képes volt a Real Madridba igazolni, az röhej. Pénzt adtak érte, pénzt adtak neki, BL-t nyerhetett (s nyert is), miért ne igazolhatott volna el? A Barca csinált belőle embert, vagy mi? Tartozott nekik? Vagy rablógyilkosság árárn szöktették meg búvárruhás békaemberek?
(Mindig émelyegtem az ilyen szurkolói öklendezésektől. Egy átigazolás elsősorban pénzügy, másodsorban szakmai transzfer, ne rakjunk már bele B-kategóriás pszichotrillerekben látható elmebajokat. Szegény Májer Lajos is eligazolt a Rába ETO-ba, a két Disztl meg a Honvédba, mégsem mentem levágott disznófejjel meccsre miattuk.)) )
(Mindig émelyegtem az ilyen szurkolói öklendezésektől. Egy átigazolás elsősorban pénzügy, másodsorban szakmai transzfer, ne rakjunk már bele B-kategóriás pszichotrillerekben látható elmebajokat. Szegény Májer Lajos is eligazolt a Rába ETO-ba, a két Disztl meg a Honvédba, mégsem mentem levágott disznófejjel meccsre miattuk.)) )
kroos 2009.04.01. 08:36:16
@rizla: A gond az ha kioszt egy kötényt az elsö 10 percben utána nem fog csinálni semmit,majd a meccs végi interjuban ,,jol ment a játék kiosztottam egy bört is"..erre már volt példa többször is....ö ilyen volt mindig,számtalanszor láttam élöben játszani.
Én nem kezdetném.Ám tény hogy a psv-ben meccsenként van kb 10 jó beadása,amiböl profitálhatnánk.De nálam huszti-hajnal-gera-sanyi játszana.
Én nem kezdetném.Ám tény hogy a psv-ben meccsenként van kb 10 jó beadása,amiböl profitálhatnánk.De nálam huszti-hajnal-gera-sanyi játszana.
montipájton 2009.04.01. 08:36:33
@kroos: A franciák sztárok tekintetében sokkal jobban álltak. Platini, Giresse, Tigana, Fernandez, Rochteau, a maga posztján akkor (világ)klasszisnak számított, míg az argentinoknál ugye Maradona + a maradék 10 volt a felállás (pedig Valdano még a kedvencem is volt...), de egyrészt csapatként fantasztikusan működtek azon a vb-n, másrészt az egy olyan kivételes pillanata volt a labdarúgás történetének, amikor egy extraklasszis többet ért minden más csapatnál. Nem hiszem, hogy lesz ilyen több.
Na persze, mondja erre egy angolbuzi, mit ért volna mindez, ha a negyeddöntőben van szeme a bírónak. ))) (Nem mintha az az angol válogatott sokkal többet ért volna bármelyik későbbinél.)
Na persze, mondja erre egy angolbuzi, mit ért volna mindez, ha a negyeddöntőben van szeme a bírónak. ))) (Nem mintha az az angol válogatott sokkal többet ért volna bármelyik későbbinél.)
kroos 2009.04.01. 08:37:57
@montipájton: én szerinted mit irtam?
,,Nem hiszem hogy Platini meg Zidane összehasonlitásán mulna a dolog.De ha igen Platini sokkal gólerösebb volt(3xgólkirály is volt a 3 aranylabda mellett Italyában). 84-ben oylan magabiztossággal nyertek Eb-t mint most a spanyolok.Volt egy klasszis kapusuk Bats.A védelemben 3 világklasszis,Bossis,amoros,és Battiston.a 4. rotálando helyen tusseau vagy Ajache játszott.A középpályájuk nagyon emlékeztettett a 82-es brazil(zico,socrates,falcao,cerezo) sorra,mind univerzális tökéletes játékosok,Platinivel a sorban.tigana giresse,és a pengés Fernandez.Elöl meg olyan agressziv ékekkel mint stopyra,rochteau,vagy papin aki akkor még be se nagyon fért.Estleg még Bellon.
A lényeg ami miatt nagyon sokan szeretik öket hogy fantasztikus meccset játszottak szinte mindig.
82-ben a németek elleni elödöntö,elötte az é-irek elleni 4-es.86-ban az cimvédö olaszok elleni derbymajd a negyeddöntöben a brazilok amely eddigi életem legjobb meccse.Képességekben lehet jobb volt a 98/2000-es, de játékban biztosan nem.És nem csak a kiszenvedett( paraguay,olasz stb gyözelmek miattt),."
,,Nem hiszem hogy Platini meg Zidane összehasonlitásán mulna a dolog.De ha igen Platini sokkal gólerösebb volt(3xgólkirály is volt a 3 aranylabda mellett Italyában). 84-ben oylan magabiztossággal nyertek Eb-t mint most a spanyolok.Volt egy klasszis kapusuk Bats.A védelemben 3 világklasszis,Bossis,amoros,és Battiston.a 4. rotálando helyen tusseau vagy Ajache játszott.A középpályájuk nagyon emlékeztettett a 82-es brazil(zico,socrates,falcao,cerezo) sorra,mind univerzális tökéletes játékosok,Platinivel a sorban.tigana giresse,és a pengés Fernandez.Elöl meg olyan agressziv ékekkel mint stopyra,rochteau,vagy papin aki akkor még be se nagyon fért.Estleg még Bellon.
A lényeg ami miatt nagyon sokan szeretik öket hogy fantasztikus meccset játszottak szinte mindig.
82-ben a németek elleni elödöntö,elötte az é-irek elleni 4-es.86-ban az cimvédö olaszok elleni derbymajd a negyeddöntöben a brazilok amely eddigi életem legjobb meccse.Képességekben lehet jobb volt a 98/2000-es, de játékban biztosan nem.És nem csak a kiszenvedett( paraguay,olasz stb gyözelmek miattt),."
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.01. 09:51:33
valakinek van felesleges jegye a mai meccsre? (nekem van, de egyik barátomnak most jutott eszébe...)
kösz, ymy
kösz, ymy
popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.01. 10:01:49
@montipájton: Az röhej, hogy te csak a hideg rációt veszed figyelembe (ami alapján igazad is van) és az emberi érzelmeket ignorálod, pedig az emberek nem csak a ráció alapján gondolkodnak, de ítéleteikben játszanak az érzelmek is. Amíg világ a világ a Barcából Realba igazoló játékost árulónak fogja tekinteni a blaugrana szurkolóinak jó része.
2000 nyarán (épp mikor Figo Madridba igazolt) együtt laktam Írországban egy katalán könyvelő sráccal. Egy értelmes gyerek volt, akinek nem takarta el gránátvörös és kék köd annyira, hogy ne lehessen a pofájába vágni a szempontjaidat. Erre ő azt mondta, hogy Raullal például semmi baja, becsületes madrista ő és kiváló ellen fél. De Figo Lajos nyilatkozott olyanokat, hogy második nemzetisége katalán, ő volt a csapatkapitány helyettes és jobban imádták, mint Rivaldot, ezaóért ő fog legjobban fütyülni, ha ez az imposztor bemeri tenni a lábát a Camp Nouba hófehérben.
Szóval igazad van, de akkor játékosok a racionalitás alapján ne nyilatkozzanak olyanokat olcsó népszerűség hajhászásából, hogy gyerekkorom óta ennek a klubnak drukkolok és mostantól ez a csapat a one and only meg sose hagylak el kedvesem.
2000 nyarán (épp mikor Figo Madridba igazolt) együtt laktam Írországban egy katalán könyvelő sráccal. Egy értelmes gyerek volt, akinek nem takarta el gránátvörös és kék köd annyira, hogy ne lehessen a pofájába vágni a szempontjaidat. Erre ő azt mondta, hogy Raullal például semmi baja, becsületes madrista ő és kiváló ellen fél. De Figo Lajos nyilatkozott olyanokat, hogy második nemzetisége katalán, ő volt a csapatkapitány helyettes és jobban imádták, mint Rivaldot, ezaóért ő fog legjobban fütyülni, ha ez az imposztor bemeri tenni a lábát a Camp Nouba hófehérben.
Szóval igazad van, de akkor játékosok a racionalitás alapján ne nyilatkozzanak olyanokat olcsó népszerűség hajhászásából, hogy gyerekkorom óta ennek a klubnak drukkolok és mostantól ez a csapat a one and only meg sose hagylak el kedvesem.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.01. 10:08:00
@imici77: mármint 2 kéne :) 2 jegy a mai mecssre:)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.01. 10:36:25
off sporttárs, vedd meg a Nemzeti Sport magazint, cikket olvashatsz benne a mindig hivatkozott Rostás Sanyiról. www.nemzetisport.hu/egyebegyeni/lipcsei-peter-rostas-sandor-es-talmacsi-gabor-a-nemzeti-sport-magazinban-228985.html on
montipájton 2009.04.01. 10:47:27
@popp: Az érzelmeket nem ignorálom a futball kapcsán, a szurkolói elkeseredést is megértem, ha valakinek a kedvenc játékosa más csapatot választ, pusztán azzal nem tudok azonosulni, ha valaki kivetkőzik magából, és az illető játékost nem mint focistát, hanem minr embert akarja lealázni, amiért már nem az ő csapatában játszik. Kicsit olyan ez nekem, mint amikor nem lehetett elválni törvényesen, mert Istenre hivatkozva bűnnek tekintették a házasság felbomlását. Ha valaki mélyen vallásos, joga van így hinni, de másra ne kényszerítse rá a szemléletét, ennyi.
Hornby a Focilázban milyen szépen ír pl. a szurkolói csalódásról Liam Brady eligazolása kapcsán, de ő sem sértegeti.))
(Jaj, hogy előtte mást nyilatkozik valaki, hát ez cúnya dolog, pont az a része a sztorinak, ami a sajtónak kell, annyira is szabad komolyan venni. Én az ilyen "gyerekkorom álma volt..." kezdetű dumákat úgy lapozom át, mint a horoszkóp-rovatot a napilapokban.)
Hornby a Focilázban milyen szépen ír pl. a szurkolói csalódásról Liam Brady eligazolása kapcsán, de ő sem sértegeti.))
(Jaj, hogy előtte mást nyilatkozik valaki, hát ez cúnya dolog, pont az a része a sztorinak, ami a sajtónak kell, annyira is szabad komolyan venni. Én az ilyen "gyerekkorom álma volt..." kezdetű dumákat úgy lapozom át, mint a horoszkóp-rovatot a napilapokban.)
montipájton 2009.04.01. 10:50:47
@popp: Gyúrok már nagyon Rostás Sanyira, annak idején merő poénból "csináltunk legendát" belőle az egyetemi haverokkal, alig várom, hogy ezt msot az NSM komoly arccal is megtegye.
(Felkészül: Ulveczki, Vókó, Palaczky és Tolocsko, a PMFC legendái.)
(Felkészül: Ulveczki, Vókó, Palaczky és Tolocsko, a PMFC legendái.)
kroos 2009.04.01. 11:58:45
@montipájton: A kesztyüje a mai napig megmaradt bennem..
ki volt az a rostás? jön a válasz tudod a kesztyüs....
monti..,,Liam Brady" pedig ö volt az egyetlen ember abban a csapatban aki tudott passzolni és legalább 4-5 dekázni.Annyira imádta Hornby hogy nem is tudott volna rá haragudni akár mit csinált.Söt mindig reménykedett hogy visszatér.Aztán ugy is lett Jennings bucsumeccsére,de az már nem ugyanaz volt.De amikro a Tottenhamban varázsolt ardiles,hoddle vagy woodle akkor kevésbé értékelte a szép játékot.De nem utálta ezeket a játékosokat.
Tisztelte öket.
ki volt az a rostás? jön a válasz tudod a kesztyüs....
monti..,,Liam Brady" pedig ö volt az egyetlen ember abban a csapatban aki tudott passzolni és legalább 4-5 dekázni.Annyira imádta Hornby hogy nem is tudott volna rá haragudni akár mit csinált.Söt mindig reménykedett hogy visszatér.Aztán ugy is lett Jennings bucsumeccsére,de az már nem ugyanaz volt.De amikro a Tottenhamban varázsolt ardiles,hoddle vagy woodle akkor kevésbé értékelte a szép játékot.De nem utálta ezeket a játékosokat.
Tisztelte öket.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.01. 12:19:53
@montipájton:
Én mondjuk nem vagyok katalán, se barcelonai, se fanatikus blaugrana-rajongó, így mondom: Figo elcsaklizása a Real Madrid részréről volt gerinctelenség. Nem hiszem, hogy ilyen esetben a játékosnak túl sok befolyása lenne a klub és a menedzser közti tárgyalásra.
Miért volt gerinctelenség? Mert az ősi riválistól nem vesszük el a legjobbját. Ezt minden hétköznapi morál és etika így diktálja. Remélem, te is érzed, miért más, ha a Real mondjuk a Juventustól vásárol meg valakit, mint ha a Barcelonától.
Én mondjuk nem vagyok katalán, se barcelonai, se fanatikus blaugrana-rajongó, így mondom: Figo elcsaklizása a Real Madrid részréről volt gerinctelenség. Nem hiszem, hogy ilyen esetben a játékosnak túl sok befolyása lenne a klub és a menedzser közti tárgyalásra.
Miért volt gerinctelenség? Mert az ősi riválistól nem vesszük el a legjobbját. Ezt minden hétköznapi morál és etika így diktálja. Remélem, te is érzed, miért más, ha a Real mondjuk a Juventustól vásárol meg valakit, mint ha a Barcelonától.
kroos 2009.04.01. 12:23:03
@Csöncsön: 60 milláért én bárkit eladok,nem történt itt gerinctelenség,mindenki jól járt.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.01. 12:24:20
@kroos:
Tudtommal aztán kötött egy szerződést a két klub, hogy egymástól soha többé senkit. Pont az ilyenek miatt.
Tudtommal aztán kötött egy szerződést a két klub, hogy egymástól soha többé senkit. Pont az ilyenek miatt.
szferi 2009.04.01. 12:46:23
@Csöncsön: a barca ugyanolyan köcsög volt, hogy eladta. szart a szurkolókra, csak a pénz volt fontos.
szferi 2009.04.01. 12:48:24
és most úgy tesztek, mintha ezért figo lenne a hibás, hát lófaszt. sokkal inkább a két klub, és kb. egyforma mértékben.
"Miért volt gerinctelenség? Mert az ősi riválistól nem vesszük el a legjobbját." lehet, de ugyanekkora gerinctelenség, a szurkolók szembeköpése az ősi riválisnak eladni a legjobb játékost.
"Miért volt gerinctelenség? Mert az ősi riválistól nem vesszük el a legjobbját." lehet, de ugyanekkora gerinctelenség, a szurkolók szembeköpése az ősi riválisnak eladni a legjobb játékost.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.01. 13:35:28
@kroos: Bayern szurkolóként nem is mondhatsz mást ;-)!
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.01. 15:48:27
Istenem, milyen jó kis vitáról maradtam le a hülye munka miatt, Figo cigány áruló-e vagy sem!
Megnyugtatok mindenkit, mint véresszájú Barca-hívő: rohadtul az.
Viszont egy jót tett mégis velem miután azt a gennyességet megcsinálta, hogy átszambázott a realba: leszoktatott a méregdrága Sz...királyi ásványvízől :DDDD
Megnyugtatok mindenkit, mint véresszájú Barca-hívő: rohadtul az.
Viszont egy jót tett mégis velem miután azt a gennyességet megcsinálta, hogy átszambázott a realba: leszoktatott a méregdrága Sz...királyi ásványvízől :DDDD
Az utolsó 100 komment: