Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Olaszország - Paraguay, 20.30

2010.06.14. 19:00 nou san trafford

A tészta, vagy a guarani óriásszték?

490 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr672080625

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az olaszokkal szoros lesz 2010.06.14. 19:43:44

Nagyon szoros meccsre számíthatunk este Olaszország-Paraguay összecsapásában, ami azért hangozhat elsőre furán mert a vb címvédője, a négyszeres aranyérmes fog összecsapni egy eddig szinte semmilyen eredményt elért csapattal.Mégis a selejtezők és felké...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iustizmord 2010.06.14. 22:41:13

@vuvukutya: a földön egy csapat van és aztat ac milannak félik a többiek

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 22:44:13

@sporttárs: A nyitómeccs is egyértelműen a jó meccsek egyike, de ez sem volt rossz, vagy legalábbis voltak élvezhető részei. Az már sokat dob egy meccsen, ha érződik az egyértelmű nyerési szándék, sajnos ezen a VB-n ez nem természetes.

sporttárs 2010.06.14. 22:44:24

@Irapuatótól Szuezig: Bocsánat, de van egy része, amit ugyan gondolhatsz így nyugodtan, de hatalmas hülyeség, csak szólok. :)

vadkutya 2010.06.14. 22:45:54

@Iustizmord: Ezért nem tudsz Te semmit az űrfociról, mert a Földön élsz... :D

Dr. Remus Moody 2010.06.14. 22:46:07

Ettől az ''olasz'' focitól hányok. Teknikátlan idióták lökdösődése meg durvulása a pályán. Camoranesi egy szar. Olyan, mint Materazzi. Di Natale dettó. Az a továbbteszem könyökkel a labdát dolog olyan ''olaszos'' volt.

Remélem valaki szarrá veri őket és sírva takarodnak haza az első egyenes kieséses kör után..

sporttárs 2010.06.14. 22:46:27

@értelmetlen_nevű: Így van, ez a jobbak közül volt, de nem emelkedett ki szerintem. Ami egy első csoportmeccsen elvárható két csapattól, azt végül is elővezették.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:47:47

Montoliov: "Örülök a bemutatkozásomnak, de többet érdemeltünk volna."

Iustizmord 2010.06.14. 22:49:05

@vuvukutya: űrfoci... próbáljo ott egyet ívelni v csavarni-- űrfoci a faszom :o)

calcio_di_rigore 2010.06.14. 22:49:33

@Hispan07: Chiellinit aztán érdemes megtalálnod, tényleg. Cannavaro nem Juve-játékos. Zambrottát én csak saját magához hasonlítom, amikor még focista volt a Juvéban.

Jobb volt ez a mai teljesítmény mint vártam.

Iustizmord 2010.06.14. 22:49:49

@Dr. Remus Moody: te most melyik meccset nézted???

Matteo_B 2010.06.14. 22:50:28

A kezdő csapat átlagéletkora 27,18év a cserék után 28,09 év volt számításaim szerint.ez azért nem olyan öreg mint ahogy egyesek beállítják.persze jó lenne ha kevesebbet játszana Cannavaro,Zambrotta vagy camoranesi,de azért az átlagéletkor nem olyan szörnyű,pont középkor.

calcio_di_rigore 2010.06.14. 22:50:52

@_benito: jó lett volna az alibikirály Montolivo helyén.

Iustizmord 2010.06.14. 22:51:51

@calcio_di_rigore: Chiellinit aztán érdemes megtalálnod, tényleg. Cannavaro nem Juve-játékos. Zambrottát én csak saját magához hasonlítom, amikor még focista volt a Juvéban.

eztet magyarázd mög.

canna nem juvés? zambro krikettezik amióta nem juvés? vagy zebrában jobban dobta a 3 pontost? was?

sporttárs 2010.06.14. 22:52:20

Az persze változatlanul áll, hogy nehéz legyőzni az olasz válogatottat.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:52:29

Lippi most tartja a sajtótájékoztatót. Ódákat zeng Montolivóról.

calcio_di_rigore 2010.06.14. 22:56:33

@Iustizmord: Cannavaro tudtommal nem a Juventus játékosa. És kár, h nem láttad Zambrottát futballistaként, de erről nem én tehetek.:)

Matteo_B 2010.06.14. 22:57:27

Montolivo szerintem is elég jól nyomta,De rossi sem okozott többnyire csalódást.Chiellinivel nem tudom mi volt,nem emlékeztetett önmagára.Criscito ésZambrotta elmentek.Pepe nagyot hajtott,szerintem nem rosszul,Marchisio nem tetszett.Iaquinta szélen kevés,középen belefér,de akkor már inkább Di Natale.Ő felpörgette a játékot kicsit.Gilardino értékelhetetlen.

vadkutya 2010.06.14. 22:59:13

@Matteo_B: "Gilardino értékelhetetlen" - Évek óta.

Iustizmord 2010.06.14. 22:59:56

@calcio_di_rigore: lehet h eltévedtem, canna nem a juvéban tolta 09/10-ben? nem kérdés h zambro 5 éve jobb volt, dse ez most mi? a mi kommenistánk jobb a te kommenistádnál c marhaság?

btw, van most focista a juvéban vagy csak rahjongók emlékeznek a halott ősöreg csajra?

Iustizmord 2010.06.14. 23:01:01

@Matteo_B: nagyjából így volt, de senki sem fogta ösze a csapatot. és ez lippi hibája

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.14. 23:01:11

messze szarabbat vartam, kezdetnek jo ez vegnek
majd meglatjuk... ami jo, az Pepe nyer a juve vele ez tuti

lószerafin 2010.06.14. 23:04:29

@vuvukutya: Ez mondjuk nem igaz, Mutuval jó páros voltak a fioban, csak egyedül nem ér szart se. Kell mellé valaki kreatív.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.06.14. 23:04:38

amúgy santa cruz ért labdába?
ha nem látom beállni nem tudom meg sose hogy játszott, pedig elsőre meglepőnek tűnt, hogy nem kezdő

vadkutya 2010.06.14. 23:08:54

@lószerafin: Geszti Pétert tudom ajánlani. :)

@Iustizmord: ->@Artsuhtaraz:

Ez pedig nem tudom,h volt-e már, most lesz:
anyulontul.blog.hu/2010/06/11/taktika_11

vadkutya 2010.06.14. 23:11:36

@lószerafin: Geszti Pétert tudom ajánlani. :)

@Iustizmord: -> @Artsuhtaraz:

Ez pedig nem tudom,h vol-e már, most lesz:
anyulontul.blog.hu/2010/06/11/taktika_11

Asidotus 2010.06.14. 23:15:51

Bennem egy világ dőlt ma össze, elvesztettem a hitem :(
Eddig úgy voltam Lippivel, mint Imiciék Wengerrel, de ma nagyot csalódtam.
1. Ha van a csapatnak egy Iaquintája, akkor a beívelős játékot miért nem úgy játsszák, hogy ő van középen? Ehelyett ő volt kint szélen. Én simán azt csináltam volna, hogy Gilardinot kiviszem, hagy ívelgessen, meg cselezze be magát, Iaquinta meg majd csak fejel egy gólt, vagy leteszi valakinek gólpassz gyanánt.
2. Camoranesi mit keres itt? Egyáltalán nem tud szabályosan védekezni, egy időzített emberhátrány, ha kezdett volna, akkor legalább 35-40 percet emberhátrányban játszott volna az olasz csapat.
Hát, nekem ez a meccs azt jelentette, hogy Marcello Lippi megbukott. Számomra ő volt az EDZŐ. :(

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.14. 23:19:08

montolivo nem volt rossz, de nagyon hosszúak voltak azok a 10 percek, amikre eltűnt.

Iustizmord 2010.06.14. 23:19:21

@Nűnű: még jó hogy nem a csajod volt :o)

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 23:24:41

@sporttárs: mivel ízlésekről van szó, nem kérdezem meg, hogy mire gondolsz. ha fontosnak gondoltad volna, elmondtad volna első szándékból. a minősítésed viszont téged minősít. :)

Asidotus 2010.06.14. 23:25:06

@Iustizmord:
azt könnyebb pótolni, mint egy hozzá hasonló kaliberű edzőt

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 23:32:17

a focivb blogról:
"Hangmérnökeink megvizsgálták, hogy mit tehetünk a Magyar Televízió rendszerein belül annak érdekében, hogy a sokakat zavaró vuvuzela-zümmögést kicsit tompítsuk. Az új rendszert kedden teszteljük, bízunk abban, hogy eredményes lesz."

2010.06.14. 23:37:48

@_benito:

pláne, hogy azért rontott is nem egyet, a lövése tényleg ott volt, de én azt láttam, hogy De Rossi mindenhol ott van(csatár is ugyebár), összeszedi mások potyadékát, beleértve Chiellinit is, talán még Pepe volt jó

Hispan07 2010.06.14. 23:47:31

@calcio_di_rigore: zambrotta öregedő magához képest ma nem volt rossz, chiellini pedig párban volt szar cannavaroval - aki persze nem a juve játékosa, rotfl

gilardino ebben a pozícióban reménytelen, pazzini vagy akár a kirakott boris sokkal többet ért volna

halihalo 2010.06.14. 23:48:18

Így most 4 nap után csak nekem van olyan érzésem, mintha valami gundfoci bajnokságot néznék? Sok a 32 csapat, fáradtak a "sztárok" a bajnokságok után, zavarja őket a vuvu, vagy szar a labda? Mi a baj? Egy jó meccs nem volt még. Egy átlagos PL félfordulóban több a jó meccs, mint itt eddig.

Iustizmord 2010.06.14. 23:57:17

@Nűnű: nabazz látom nem vagy nős, különben már a kutyaházban aludnál ma éjjel :o)

@Hispan07: JÓL ÉRTE, CALCIO_DI_RIGORE SZERINT AZÉRT NEM JUVÉS AZ ARC MERT ALÁÍRT VALAMI OLAJSEJKNEK???? BAZZE EZT NEM HISZEM EL, EZ TÚLMEGY MINDENEN. GILÁT MOST IS PICIT MILANISTÁNAK ÉRZEM, CAFÚT IS, ANCELOTTIT IS, USW, DE EZ NEKEM MEREDEK, HA JÓL ÉRTEM. SZAR, DE NEM JUVÉS MERT MÁR ALÁÍRT DUBÁJBA. BAZZE.

Nyico 2010.06.14. 23:58:42

@Irapuatótól Szuezig:

egyébként két megoldás van erre a problémára:
1) fogsz egy vuvuzela-t megfújod, a hang ugyebár rezgés és egy ilyen hang több felharmonikusból(több különböző frekvenciájú rezgésből) áll össze, ezek különböző amplitudójúval (erősségű) rezgések. megnézed, hogy melyik frekvenciának a legnagyobb az erőssége és azt kiszűröd. That's All! Ezt még elvileg otthon is meglehet tenni.

2) lenyomod annak torkán aki fújja

BruceWayne 2010.06.15. 00:04:49

@Iustizmord: lippi is biztos ezért játszatja, mert már nem a juve van a neve mögött, hanem egy dobogós arab csapat, nem pedig az olasz 7. :)

gondolom taplonesi se juvés már, azért állt be ő is.

BruceWayne 2010.06.15. 00:06:11

amúgy aki aszongya hogy ettől az olasz válogatottól ma rosszabbra számított, annak igen alacsonyan van az igényszintje

ecky 2010.06.15. 00:34:54

@Nyico: 2. megoldás tetszik!!! :D

snmarton (törölt) 2010.06.15. 01:03:24

jól érzem, hogy a tisztelt nagyérdemű szerint az a jó meccs, ahol a két csapatnak nem megy a védekezés?

rexford 2010.06.15. 01:04:58

Na jól van, belefáradtak a fiúk a Juve-játékosok és Lippi gyalázásába.
Nem voltak rosszak az olaszok, ennél jobbak ne is legyenek soha.
Nyugodalmas jó éjszakát.

vadkutya 2010.06.15. 01:19:18

@snmarton: Simán, máskülönben hogyan születnének gólok? :)

rizla 2010.06.15. 03:01:50

bánom, hogy kivetítőn, barátokkal néztem ezt a meccset, mert itthon legalább bűntudat nélkül elaludhattam volna rajta.

ddrum77 2010.06.15. 07:09:36

@Iustizmord: a legrosszabb pillanatokról beszéltem... tudom h Ronnie varázsló, és "bajnok", de többször nem csinál semmit, mint igen, képes beleszürkülni a mezőnybe simán.

mickeyknox 2010.06.15. 07:45:21

ha nem is volt valami iszonyú jó meccs, legalább itt hajtott mind a két csapat (az olaszok a gólért, paraguay meg az olaszok véréért). azt hiszem ennek a vb-nek az első körében már ennek is örülni kell.

paraguayi csapatban volt egy-két tehetséges mészáros, eléggé unszimpatikus egy bagázs volt, egészen addig, amíg camoranesi meg nem érkezett... ez a dél-amerikai virtus benne maradt még a szentemben. kijárt volna egy piros neki, simán.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.15. 07:46:45

@Nerazzurri: mi lenne az ok h jót várjak?
per pill ebben a csapatban, már kifutott és még nem igazán befutott faszik tolják (talán DDR az egyetlen kivétel) Gigi meg más tészta idén nem villogott két sérülés között se
az első negyed óra teljesen váratlan volt számonmra,... én bizony egy bekkelgetünk oszt csak találunk egy gólt játékot vártam... ehez képest ez bizony több volt.. és hát igen, reálisan ennek a csapatnak nem a címvédés a szintje.. sajnos

Irapuatótól Szuezig 2010.06.15. 08:38:53

@Nyico: 1. igen ezt már én is olvastam több helyen.
2. ezt pedig már én is többször elképzeltem. :)

daneeka 2010.06.15. 09:35:14

@Iustizmord: Ne hülyíts már! Akkor Zidane is Juvés volt 2006-ban v mi a faszom? JA ÉS ÉN IS tudnék nagybetűvel írni...

Szent.J. 2010.06.15. 09:35:25

Látva a Squadra első meccsét, már-már mondhatnám elégedett is vagyok. Engem meglepett ez a hozzáállás. Ahogy Gilardino hajtotta a kapust, nem egyszer, ahogy DDR, Marchisio, Cannavaro, Pepe, Iaquinta, Di Natale üzte-hajtotta a dolgot. Paraguay egy k..vajó csapat, elfogadható ez az eredmény.

Ahogy szokták a digók a tornákat kezdeni, ahhoz képest kiváló.

Tény, hogy Lippinek van pár "érdekesebb" ötlete, amit erőltet, de ezt már a válogatásnál is megmutatta.

Lehet ebből még egy jól megérdemelt nyolc közé jutás, csak okosan kell sáfárkodni, továbbra is tartom, hogy max ennyi van ebben a csapatban. A rajt előtt féltem hogy túlzó, mostmár szinte kötelező.

(Hollandia mögött a Dánia/Japán jutnak tovább, mondjuk, és akkor illik még egy kört menni.)

FORZA ITALIA!

utr 2010.06.15. 09:54:55

Nem gondoltam hogy ilyet fogok mondani, de eddig az egyik legszimpatikusabb csapat az olasz a vbn. Most akkor perverz vagyok?

Szent.J. 2010.06.15. 10:04:54

Buffonról mit tudni?

Everred 2010.06.15. 10:05:16

annyira tipikus egy világbajnokság ez eddig.

Az angoloknak nincs kapusuk, az olaszok lófaszt nem csinálnak, de azért továbbjutnak valahogy úgyis, Paraguay és Uruguay aprít, Beckenbauer nagyképűen beszólogat másoknak (na jó, ez nem csak vébén tipikus), a stúdiókban sok ember hülyeségeket beszél, szöllősi olyan blogokat ír, hogy az ember legszívesebben ámokfutásban vezetné le a dühét... az egyetlen atipikus elem eddig a német parádé volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.15. 10:05:59

@Szent.J.: Marchisionak azért sok volt aposzt, amit Lippi kitalált neki, Di Natale sokkal fantáziadúsabban játszott neki kéne kezdeni vagy Quagliarellának. A Montolivo, De Rossi kettős viszont nagyon jól nyomta. Az is jó hír, hogy megszületett a vébé első római gólja :-).

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.15. 10:16:29

@popp: piszkosul figyeltem, de továbbra sem szélsőnek látom, futógépnek meg mégannyira se

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.06.15. 10:28:02

mindkét csapat kihozta a meccsből azt, amire képes,
ez pozitívum volt

horas 2010.06.15. 10:35:36

Megvan az első telitalálatom a vb-n.
Ahhoz képest,hogy azzal magyarázták sokan a szar meccseket eddig,hogy nem akarnak kockáztatni az első kör az ilyen.Ebből a megfontolásból történő visszafogott játékot pont az Olaszoktól kellett volna várni,a csoport legnehezebb ellenfele ellen nekik tökéletes lett volna az X,mégis egyértelműen kezdeményezők voltak.

Paraguay jól védekezett és szarul támadott,az Olaszok jól támadtak,szarul védekeztek.
Pirlo nélkül a csapat sokkal mozgékonyabbnak,aktívabbnak,hajtósabbnak,tűnt.

Pirlo nagyon lehúzza,középen,lelassítja az egész játékot,kurvára nem hiányzik ő már ide.

Montolivo a nem rossz kategória volt tegnap,ahogy Pepe is,De Rossi volt jó,a többiek semmilyenek.
Montolivo ez a meccs alapján nem tünik egy üstökösnek,berugdossa az üres területekre a labdát,(már amikor),de egyetelen egy az átlagosnál jobb képességekről árulkodó megmozdulása nem volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.15. 10:36:37

@mocsing: Pedig rengeteget melózott, hatékony viszont nem volt. Sajnos centerként sem tudott sokkal többet hozzáteni. Egyébként középcsatárként sem az a statikus fajta, mint amire méretéből következtetnénk. Rengeteg futás és brusztolás jellemzi a játékát.

daneeka 2010.06.15. 10:37:47

@popp: Canna helyett Bocchetti/Bonucci, Iaquinta helyet Quagliarella játszhat, viszont Marchisio és Camoranesi egyaránt szarok voltak tegnap, és nem tudom ki lehetne még ott. Palombo?
4 éve Perrotta nagyon jól bejátszotta azt a posztot, amit Marchisio tegnap nem tudott. Esetleg még helyet cserélhetnének Montolivóval, bár nem vagyok benne biztos, h jó ötlet...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.15. 10:49:35

@daneeka: Ezért hiányzik nekem jobban a rómaiak közül Perrotta, mint Totti. Simán elférne a keretben, ráadásul jó szezonja is volt, sok kerettaggal ellentétben Esetleg Pirlot még eltudnám képzelni azon a poszton, de ahhoz meg kéne mutatnia korábbi önmagát.

Szent.J. 2010.06.15. 10:50:10

Vasárnap le kell győzni Új-Zélandot, és akkor a tiniállam elleni meccs már tényleg csak a csoport elsőségről fog szólni!

@daneeka: Én Cannavaro-t nem bántanám, rutin, és tegnap nem volt rossz, bárcsak a Juve meccsein tolta volna így!

fransancisco 2010.06.15. 10:52:39

nem rossz, nem rossz!!
az olaszoktól (az elözmények alapján) sokkal gyengébb játékot vártam, pláne úgy hogy nem a csoportkör (és az elsö meccs) az ö igazi "felségvizük"
a szlovákoktól félek, weiss kurvajó edzö, képes kitalálni valami faszipántos taktikát, azon a meccsen sok minden kiderül

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.15. 10:57:08

Az volt a jó ebben a meccsben, hogy az olaszok "emberükre akadtak": Paraguay a tipikus olasz focit játszotta, és hozta is volna 1-0-lal a győzelmet, ha nincs az a teljesen váratlan kapusbaki.

Szerintem is legalábbis top3-as meccs eddig a vébén: végre mindkét csapat akart is nyerni, nem csak "szeretett volna".

horas 2010.06.15. 10:57:30

@popp: Perrotta sincs kinnt?
beszarok....

Lippi-nek lehet,hogy maradni kellett volna vitorlázni...

Iustizmord 2010.06.15. 11:00:55

@daneeka: az nem teccett h amíg juvés, addig a nagy juve-fanoknak érinthetetlen meg kritizálhatatlan, de amint szar, gyorsan felteszi calcio_d_r a kezét: hohó, hát már nem is juvés, ERGO ha szar is, nem a juvéhoz tartozik. ez 1 db szánaélmas önigazolási kísérlet.

de örülök ha neked is van beragadó capslockod a gépeden

Iustizmord 2010.06.15. 11:01:39

@daneeka: egyszer juventino, mindig juventino, van ilyen mondás, nem? hanát akkor.

HosCincer 2010.06.15. 11:08:41

@Csöncsön: nem érzed/érzitek úgy, hogy erre a meccsre aggatott "top3-as/második legjobb meccs" cetliket csak az elkeseredettség mondatja az emberekkel? Mert igazából a meccs mellett - a győzni akaráson kívül - sok pozitívat nem tudok felhozni.
Személy szerint nekem ez a vb a "csak ki ne kapjunk" mentalitásával iszonyatosan nagy csalódás.

davidmoyes 2010.06.15. 11:09:05

@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:
"szöllősi olyan blogokat ír" Hol? Mazochista vagyok.. :)

horas 2010.06.15. 11:13:35

@Iustizmord: Ez nekem is feltünt,de hát CDR legalább annyira hajlamos túlkapásokra mint én,ugyhogy azért is nem reagáltam viszont emg van a véleményem Lippi és a Juve idei közös nyaralásáról.

Camoranesi,Iaquinta,Grosso,Cannavaro védhetetlen
Ambrosini,Perrotta,de Totti is sokkal többet tett le az asztalra mint bármelyik felsorolt fasz idén,és perpillanat a felételezhetően különbséget jelentő balhésnak tartott elemekről nem is beszéltem tegyük fel.(Cassano,Miccoli),de ott vannnak még azok az arcok akik nem nevek,de remek szezont futottak és egyszerűen felfoghatatlan,hogy Grosso,hogy előzi meg Antonini-t példáúl...

Mindenestre a játék nem volt rossz,de igaza van Csöncsön-nek,ez inkább volt egy olaszos Parag-győzelem...ha abbúl indulunk ki,hogy első meccs és fejlődhetnek és egy kis mákkal kaphatnak egy gyengébb ellenfelet a csoport után talán a 8 kinéz.

horas 2010.06.15. 11:17:47

@HosCincer: Adom.
Igen,én is írtam egy pár meccsel ezelött.
Semmi rizikó.ez a VB jelszava eddig.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.15. 11:18:19

grosso nincs kint, de tény, h nagyon hiányzik cannavaro mellől, néha oda is képzeltem

Mourinho már nem a király 2010.06.15. 11:18:26

@horas: ha nyerik a csoportot, akkor Japán befigyelhet. Az is mekkora meccs lesz :D
Utána megint a spanyolok.

horas 2010.06.15. 11:20:51

@mocsing: Na,igen.végre egyszer pozitíve tévedek....
@Anthony (kick-ass):
A második kör,nagy vízválasztó lesz,ha ott is marad ez akkor az egyenes kieséshez érve ne is számítsunk jobb meccsekre.

England win The Ashes! 2010.06.15. 11:20:58

@imici77: Helyes! Az utóbbi öt bajnoki cím idején (azt hiszem) mindig sárga volt az "AK".

horas 2010.06.15. 11:22:54

@Artsuhtaraz:
Az igen!
Ráadásul egy orbitális kapusbaki kellett hozzá...:)
Az olaszok jól elületették a magvakat...

England win The Ashes! 2010.06.15. 11:23:00

@davidmoyes: Európa egyik legtekintélyesebb szakfolyóiratának gyépés magyar kistestvérét mételyezi.

www.fourfourtwo.hu

r_magpie 2010.06.15. 11:23:16

tegnap este rájöttem, hogyan lehet a vébé ezen szakaszát élvezni: nem szabad semmit, de semmit elvárni a következő meccstől, jól eltalálni a bor-szóda arányát és hőfokát, majd hosszú kortyokkal örülni neki. ha ráadásként esik 1-2 gól is, garantált a szórakozás.

fransancisco 2010.06.15. 11:23:25

@Artsuhtaraz: ha vietnamról az "ütközetben eltünt" az alapmü, akkor ez már nem is akkora túlzás

Vaader 2010.06.15. 11:26:16

@Artsuhtaraz: Greatest tie since Bunker Hill :D:D:D

HosCincer 2010.06.15. 11:28:29

@Artsuhtaraz: nálunk kb a "szerencsés döntetlen" meg hasonló főcímek lettek volna

sporttárs 2010.06.15. 11:29:24

@Irapuatótól Szuezig: Ugye először te minősítettél valakit, ráadásul nem ízlésként, hanem kijelentő módban. Én viszont nyugodt szívvel kijelentem, hogy nincs igazad. De odaírtam: ettől még nyugodtan gondolhatod így, ez természetes.

sporttárs 2010.06.15. 11:32:47

@rizla: :)
Ezzel most egyetértek, én bele is szundítottam, igaz, fárasztó napokkal a hátam mögött. :))

Nagyon kiváncsi leszek ma a brazilokra, nem mintha nem tudhatná náluk aztán tényleg az ember, hogy kb. mire számíthat. Az más kérdés, hogy majd mindenki másképp értelmezi. :) De tényleg úgy vagyok vele, ők meg a spanyolok nem fognak első meccs szindrómában szenvedni.

Remélem, igazam lesz.

sporttárs 2010.06.15. 11:50:09

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Persze. Legfeljebb ha a koreaiak atommal jönnek. :))

Igazából az lesz érdekes, hogy szerintem hoznak a brazilok egy szokásos alapjátékot, ami bőven felette lesz a vb-n eddig látot szintnek (persze nem iramban és nyilván az ellenfél sem erős, de amúgy is hoznának), de ez kevéssé fog elégedettséget okozni, mert a brazilokat hájpolni nem menő. :) Inkább dicsérjük az olaszokat, mert "nyerni akartak"... (Jó, igaz, tényleg legalább hajtás volt tegnap.)
Mindegy, legyen egy élvezhető meccs, mondjuk ami figyelemre méltó, hogy kurva hideg van ma Johannesburgban, ez azért nem kedvez Kakáéknak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.15. 11:52:01

@sporttárs: Kurva hideg, betonfal és nem brillírozó brazil válogatott, ez annyi mint 1-1.

daneeka 2010.06.15. 11:55:39

@Iustizmord: Just like Bobo Vieri... :D

Értem, amit mondasz, de Cannavaróra nagyon sok Juvés a 2006-os eligazolása miatt fúj még mindig, simán kinézem c_d_r-ből, hogy emiatt írta, amit írt. Fabio a dolog előtt 2-3 héttel nyilatkozta le, hogy a harmadosztályba is követi a csapatot. Ő azóta nem a Juve játékosa...

rexford 2010.06.15. 12:01:55

@Iustizmord: "egyszer juventino, mindig juventino, van ilyen mondás, nem?"

A tegnapi 14 játékosból 9. Azért ez szép, nem? :)

daneeka 2010.06.15. 12:08:17

@rexford: Csak a 3adik számú kapus, De Sanctis nem lépett pályára a 10 "juventino" közül. Lippiben dobog a spirito... :D

daneeka 2010.06.15. 12:11:12

@Szent.J.: Ő a cséká, ezért helye van a csapatban, de Lippi felelőssége, hogy 2 éve, mikor visszajött, még mindig úgy gondolta, h 2010-ben egy 36 éves védőre lehet építeni az Olasz válogatottat. Vissza fog ez ütni, meglásd!
süti beállítások módosítása