Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Olaszország - Paraguay, 20.30

2010.06.14. 19:00 nou san trafford

A tészta, vagy a guarani óriásszték?

490 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr482080625

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az olaszokkal szoros lesz 2010.06.14. 19:43:44

Nagyon szoros meccsre számíthatunk este Olaszország-Paraguay összecsapásában, ami azért hangozhat elsőre furán mert a vb címvédője, a négyszeres aranyérmes fog összecsapni egy eddig szinte semmilyen eredményt elért csapattal.Mégis a selejtezők és felké...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gezabá (törölt) 2010.06.14. 19:05:32

hát, ha koszt alapra helyezzük, feltétlenül a sztékért rajongok, de állandóan tésztára szorulok... :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 19:07:33

Szerintem gyenge meccs lesz, 0 vagy 1 góllal, annyira tévedni akarok!

vadkutya 2010.06.14. 19:09:57

Rendkívül kíváncsi vagyok erre az olasz válogatottra, sok jót nem remélek...

gezabá (törölt) 2010.06.14. 19:10:18

az a baj, hogy egy válogatott aktuális állapotát nagyjából a csoportmeccsek végére lehet megsejteni. az első meccsek nem sokat érnek idén... kivéve a sok első tizperces gól.

gezabá (törölt) 2010.06.14. 19:11:24

a csajkommentelőkkel mi lesz a szavazáson?

horas 2010.06.14. 19:13:05

A kezdőről annyit az eddigiekből kiindúlva,sóhajtozunk eleget majd ezen a meccsen is,mert kifog ebben az olasz válogatottban váratlant húzni,azt szerintem még Lippi sem tudja...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.14. 19:14:00

Nyögvenyelős olasz győzelem! Nem most kell nagyot játszani.

Iustizmord 2010.06.14. 19:14:27

természetesen kajában steak, fociban meg olasz.

nagyon várom már az olaszokat, remélem nem ríkatnak meg mert a faszbéna játéék ugyan úgy bennük van mint az.... hát azt egy ideje nem láttuk.

vadkutya 2010.06.14. 19:16:03

@Iustizmord: Buffon - Criscito, Cannavaro, Chiellini, Zambrotta - De Rossi, Montolivo - Pepe, Marchisio, Iaquinta - Gilardino

Csörszike 2010.06.14. 19:16:15

Daniele De Rossi 35 méteres bombájával behúzzák a digók, meg persze óriási mákkal, 6 paraguayi kapufával...esetleg még egy jó 1-1et vagy 0-0át tudok elképzelni.bár pont ezekből a mindenki által leírt, szarnak igérkező meccsekből lesznek az alaves-liverpoolok:)

seamus gonzalez 2010.06.14. 19:17:18

Toni bá meg Totti apó csikorgatják majd a fogukat odahaza.

horas 2010.06.14. 19:17:58

@Iustizmord: Hú még az elöző posztban dobta popp és kornél két féle is volt...

Maggio-Canna-Chiell-Zambrotta
DDR-Montolivo-Marchisio
Camo-Iaquinta-Gilardino
illetve azt hiszem Criscito játszik a másik verzióban Maggio helyett de a baloldalon zambrotta emg a jobbon...de majd popp és kornél kijavít

gezabá (törölt) 2010.06.14. 19:19:39

@Csörszike: a lényeg, hogy ilyenkor még a sör is jobban fogy/esik.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 19:20:56

Az a jó amit vadkutya, akarom mondani vuvukutya és popp mondott, az eggyel jobban is néz ki.

horas 2010.06.14. 19:21:12

Amúgy totál nem tudom,hogy Iaquinta és Gilardino mit keres egyszerre a pályán.
Egyszerűen nemtudom felfogni Miccoli-t miért nem lehjetet kihozni.
Szal Pepe-től az még hagyján,hogy nehezen tudom elképzelni a fürtökben felfűzött embereket,de még azt is,hogy egyáltalán lesz megnyert párharca...
Iaqunita mit keres a szélen vagy arrafele...

rowi 2010.06.14. 19:23:29

erre a meccsre én 3-4 pókerasztallal és egy porter sörrel készülök

Iustizmord 2010.06.14. 19:24:03

@horas: iaqui egyáltalán mit keres a környéken...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.14. 19:24:34

Gyerünk, Paraguay, életre halálra!

Sajnos az a baj ezzel a meccsel, hogy ha sokgólos lenne, az meg a stílustalanság miatt lenne idegesítő. Egy Olaszország-Paraguay annyira null-nullnak (esetleg egynullnak) _hangzik_, hogy egy másmilyen eredmény egyszerűen zavarná az ember fülét, mint a vuvuzela.

Iustizmord 2010.06.14. 19:25:05

@rowi: a porter szar. próbáld a waggle dance vagy honey dew cuccokat, de a Badger összes söre jó

rizla 2010.06.14. 19:25:14

barrios büntet majd.

Iustizmord 2010.06.14. 19:26:00

@Csöncsön: inkább halálra, ők se fogják a szín vonalát növelni, asszem. csak santa cruzt ne lássam...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.14. 19:26:41

@horas: A hivatalos az én verzióm volt. A De Rossi-Marchisio-Montolivo belső középpályás háromszög azért nem olyan rossz ám játékban és védelezésben sem. A két szélére Iaquinta és Pepe, azaz két futógép került, akik lendületesek, de védekezni is vissza zárnak zokszó nélkül. Elől Gilardino meg igen rutinos befejező csatár, aki elég jó százalékban használja ki a ziccereket

rowi 2010.06.14. 19:26:53

@Iustizmord:

nem nem...jóféle cseh porter...bár van egy inia pale ale is a hütőben...még gondolkozom

a mecs meg mehet háttérben

horas 2010.06.14. 19:27:32

@Iustizmord: Igen.De hát Lippi-t nem érheti szó...

nadivereb 2010.06.14. 19:28:08

Paraguay 1-0-ra nyer, a gólpasszt Cannavaro reumája adja.

rowi 2010.06.14. 19:28:29

@Iustizmord:

de egyébként amiket említettél azok itthon beszerezhetők?

r_magpie 2010.06.14. 19:28:37

ettől a meccstől annyira nem várok semmit, hogy bármi is lesz, csak kellemesen csalódhatok

calcio_di_rigore 2010.06.14. 19:31:27

@horas: "Egyszerűen nemtudom felfogni Miccoli-t miért nem lehjetet kihozni."

Vajon mit csinált volna Lippi egy sérült játékossal, azt azért kifejthetnéd.

Orvenyhivo 2010.06.14. 19:33:52

Két lehetséges eredményt látok, 0:0 és 1:0. Utóbbi a valószínűbb, de hogy az olaszok vagy a Paraguay hős fiai (remélem!) gyötrik be azt az egyet...

daneeka 2010.06.14. 19:34:53

@popp: Szívemből szóltál, én is a DDR-Montolivo-Marchisio hármastól várom a játékot.

Iaquinta meg 2006-ban is szélen játszott a vb-n. Engem Zambrotta sokkal jobban zavar...

Iustizmord 2010.06.14. 19:36:28

@rowi: nemtom, én londonban próbáltam ki ezeket (is)

biztos neten rendelhetőek, de igaziból terepen jó felderíteni. pl a londoni belvárosi waitrose-ok is (=kb itthoni cora) szenzációs ale-felhozatallal rendelkeznek, kb 2-3 hét amíg végigiszod (5 sör/nap fogyasztással számolva, és a 4től egészen a 7%-ios -ig minden vagyon ám)

raoul_duke 2010.06.14. 19:38:29

Esetleg Di Natale Iaquinta helyett?

Iustizmord 2010.06.14. 19:38:41

@horas: szó nem csak faszkorbács

@calcio_di_rigore: felnyom neki egy marék pepperonit és a vuvuzelát a seggébe állítja. és szarrá lövi a paragvájt

horas 2010.06.14. 19:38:49

@calcio_di_rigore: Nekem úgy rémlik,hogy ennek köze nincs ahhoz,hgy nincs afrikában.Lippi egyszerűen nem akarta kivinni nekem ez rémlik.
De lehet,rosszul.

rowi 2010.06.14. 19:40:35

@Iustizmord:

jah vmi dereng...egyszer voltam eddig londonban és benéztem egy sainsburybe...hát elácsorogtam egy darabig a sörsor előtt, hogy mi legyen...aztán elrángattak, hogy a vacsora fontosabb így felmarkoltam náhány vörös sört meg alet, de már nem emléxem miket

itthon egyébként vannak ilyen sörboltok csakajosor.hu, sorspecialista.hu, meg a különleges sörök boltja zuglóban

Iustizmord 2010.06.14. 19:40:51

@calcio_di_rigore: lippi sérült hogy ambrosinit nem vitte ki

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 19:41:04

@rizla: Csak az a kérdés, hogy az olaszokat, vagy minket.

horas 2010.06.14. 19:42:49

@popp: Nemtudom nálam ez a 3 statikus középpályásos dolog teljesen halott már csak az Inter-en keresztül is...
Az rendben,hogy jók,de kinek fognak labdát adni?
Iaquinta egy tipikus torony center nem tudom mit akr vele Lippi,Pepe még hagyján,mert ő elgalább szélsőt de őt sem látom,fekvő emberek között állva...
Meglátjuk.
Én valami baromi angy szenvedsre számítok az olaszoktól,megmondom öszintén...

Asidotus 2010.06.14. 19:44:16

Laza 4:0 -ás olasz győzelem lesz.
Annyira semmi sem szól emellett, hogy egyszerűen ennek muszáj lesz így történnie. Legfeljebb 1 paraguayi gól lesz. Nehogy már a Sunderlandben meg Wiganben meg Paraguayban játszó védők fogják meg Gilardinoékat!

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 19:47:44

Paraguay útja széttépett pizzákon át vezet, megmondtam. 0:1

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 19:47:57

Miccolival semmiképp sem számolt Lippi. A jelenlegi mezőnyből nehéz lehetett volna jobb keretet összehozni.

horas 2010.06.14. 19:52:11

@dino vercotti: Hát szerinem Cassano és Camoranesi között egy klasszis különbség van csak zárójelben jegyezném meg...

Cassano ugye kizárt mert közösség romboló jellege,van de szerintem egy fos Camoranesi-vel nemtudom mennyivel jobb ez az egységes de jellegtelen olasz válogatott...

horas 2010.06.14. 19:54:11

@horas: Arról ne beszélve,hogy Ambrosni és gattuso práharcát,hogy nerte meg a vb keretbe kerülésért Rino,azt szerintem még ő sem tudja...

horas 2010.06.14. 19:56:17

amúgy 1-1 et tippeltem...

Glory 2010.06.14. 19:56:38

a bemelegites elott egy fasza kis jegeso volt. de jo lenne a meccsen is lenne es jol elverne oket :)

nikodémus 2010.06.14. 19:58:53

Hajrá, Paraguay, hadd lássam égni ezt az önmagát túlélt olasz bandát! A szenvedést pedig jégkrémmel fogom enyhíteni.

Iustizmord 2010.06.14. 19:59:29

@rowi: hidd el a waitrose veri (illetve very) a sainsburyt felhozatalban (egyedi észlelés a holéborn 1000 m-es körzetén belül található közepes méretű szupermarketek (sainsbury, tesco, waitrose, marks&spencer ilyesmi) felhozuatalát ismervén)

England win The Ashes! 2010.06.14. 19:59:39

Egy olyan eredmény kellene, ami a szlovák továbbjutást segítené elő.

Iustizmord 2010.06.14. 20:01:03

@nikodémus: így van, jegeld el az ánuszod :o)))

Iustizmord 2010.06.14. 20:02:52

@horas: nem rino nyerte ambro előtt, mert nem volt ilyen contest. szvsz ha ambro gólkirályi cím mellé a legjobb kapus és aranykispad díjat is behúzza , se viszi ki lippi

dzzzzz 2010.06.14. 20:02:54

most ez a színházigazgató akar lenni a celeb?

horas 2010.06.14. 20:03:26

Bognár:"Gyors technikás"
Az igen...

Strigo 2010.06.14. 20:04:14

olaszok = gyors, technikás foci :)
bognár gyuri jó lesz ma is

calcio_di_rigore 2010.06.14. 20:04:50

@horas: nem teljesen mindegy? ha akarta sem vihette volna, úgyhogy nem kell azon pörögni h miért nincs ott.

Jakintáról korábban megírtam, hogy a szélen is lehet vele számolni, Lippi ezért (is) viszi, akkor az okosok megmondták hogy nem is, meg Gilardino és Pazzini stb. Nem is egy poszt.

horas 2010.06.14. 20:05:08

@Iustizmord: Erről beszélek...pedig év közben nem egyszer beszéltük mi is,hogy Ambrosini az egyetlen az öregek közül aki még mindig megüti színvonalat,sőt volt olyan időszaka idén,hogy megmerem kockáztatni,nem volt csapat ahova ne fért volna be...

dzzzzz 2010.06.14. 20:06:28

"meg kell ismerniük a füvet" érdekes, azt várná az ember hogy a hollandoknak nagyon menjen akkor...

gezabá (törölt) 2010.06.14. 20:07:27

sima olasz győzelem. most tettem meg. legfeljebb nem nyerek.

horas 2010.06.14. 20:08:07

@calcio_di_rigore: Erre mondtam,hogy nemtudom felfogni miért nem viszi ki őket...
Hát majd kiderül,hogy mindegy vagy sem...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:10:15

Bognár valami katasztrófa, katasztrófa... Miért erőltetik?

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:10:22

@Iustizmord: megteszi 8 piros és mellé 6-7 sárga. Te a te verziód is megfontolandó. :D

rexford 2010.06.14. 20:10:58

A kommentátorok vajon úgy vannak beosztva, hogy Somosék és Egri a csoportmeccseken, utána meg jönnek az öregek?

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 20:12:06

Bazzeg, Grosso gólja, mindjárt sírok...

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:12:07

@horas: egy-két helyen valóban lehet vitatni a válogatást, de alapjában szerintem nem.

Kíváncsi voltam, hogy ki süti el először az "az olaszok rosszul kezdik a tornát, de aztán belejönnek" c. közhelyet. Természetesen Bognár sütötte el.

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 20:14:42

Cannavarro még mindig cipeli a Gera Zoli által feltett bohócsipkát! Király a műsor.

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:15:22

@Csöncsön: de gondolom, csak azért, mert virtuálisan levuvuzelázta Maradonát.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:15:43

Jordán Tamás - nem bántani akarom, de - mit keres a stúdióban?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.14. 20:17:23

@Dr Jozef Vengloš:

Nem, azóta kedvelem, hogy antréként kijelentette a SportTV-ben, hogy a spanyol focit szereti a legjobban. :-)

De egyébként is általában mond elgondolkodtató dolgokat.

calcio_di_rigore 2010.06.14. 20:17:52

@calcio_di_rigore: mondjuk ez már most hibás, ahogy látom.:)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:18:18

@Csöncsön: igen, néha én is elgondolkodom Bognáron: hogy hogyan lehetett 50-szeres válogatott.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.06.14. 20:18:50

No, végignéztem a La Liga 09-10 órácskás összefoglalóját, focival elteltem, jöhet az olasz meccs...Szép védekezést, ügyes lesreállítást, 3 kapu felé tartó lövést, 1258965 reklamálást várok a 95 perc alatt...

nikodémus 2010.06.14. 20:18:52

@Csöncsön:

"Sallóinál klasszisokkal értelmesebb."

Napersze... ha Sallóipityu a Mariana-árok, akkor Bognárgyuri mondjuk a 4-es metró gödre. Hatalmas különbség, de egyik se üti meg a színvonalat. Tudod, ha 1-est kapsz egy ZH-ra, nem érdekes, hogy 1 vagy 49 százalékkal...

horas 2010.06.14. 20:19:32

Ezt így bajusz alatt,írom,nehezen hiszem,hogy mondjuk Badstuber és Müller jobb mint Santon és Balotelli...
Az olaszoknál jobban belekell menni a fiatalokba nincs más választás...

Lippi-nél azért eléggé utolérhető a Juve-lojalítás.
Iaquinta-Grosso-Camoranesi trió elég védhetetlen,ahogy Marchisio is erős nekem a kezdőben...

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:19:43

@Csöncsön: "De egyébként is általában mond elgondolkodtató dolgokat."

Na ezt nem vitatom. Gyakran fel sem bírom dolgozni. :)

Iustizmord 2010.06.14. 20:20:39

@calcio_di_rigore: miért nem vihette ambrot? l3sérült volna?

@horas: ambro bárhová befért volna MÉG az interbe is. pl. motta helyett

@dino vercotti: heinrich és benito beégtek, kell egy friss játékos :o)

@értelmetlen_nevű: bognár a Hülye Közhelyek , Járások és Más Marhaságok Összevont Nemzeti Fejlesztási Minisztériumának címres minisztere

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.14. 20:20:59

@nikodémus:

Sallói akkor írta le magát végleg, amikor büszkén kijelentette, hogy ő bizony csalásra neveli a gyerekét. Tényleg Mariana-árok.

@csizsikpizsik:

Ilyen műsorokról maradok én le... :-(

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:22:06

@Iustizmord: remek, akkor benito és heinrich rendezze a következő idény legfontosabb előadásait a Madáchban.

Iustizmord 2010.06.14. 20:22:24

@horas: állítólag lippi kérte hogy mindenki vegyen fel egy zebracsíkos atlátát a mez alá, HA MÁR nem lehet azúrkékről pizsamacsíkosra váltani a maglia nazionale-t

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.06.14. 20:22:36

@Csöncsön: És hogy fájjon a szíved, a műsor 75%-ában "tudodki" volt a középpontban a gólocskáival :)))))

bög 2010.06.14. 20:23:56

a szokásos olasz focivarázsra számítok. tippem 0-0

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.14. 20:24:31

@mocsing: Majd csak figyeld ki rengeteget fog melózni, az persze kérdés mennyire lesz hatékony.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.06.14. 20:24:49

@Csöncsön:

Én azon gondolkodtam el, hogy hozzá vágok valamit a tv-hez. :)

Ha egy nst törzsszurkoló elhallgattatná bognárt három hétre, a felét leülöm.

horas 2010.06.14. 20:25:20

De Rossi-nak mi ez a foglyul esett hegymázó fizimiska?

Iustizmord 2010.06.14. 20:26:05

látszik h camoranesi nem kezd, MINDENKI zengi a dalt :o)))

horas 2010.06.14. 20:26:37

1-1 re tippeltem,de így,hogy lassan kezdődik a meccs átírnám 0-1 re Paraguay-nak.

IronRock 2010.06.14. 20:26:58

"Legjobban futballozó énekegyüttest Olaszországban."
LOL! Bazmeg Egri, megint kezdesz hülyülni???

Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.14. 20:27:53

éneklő játékosok - végre valami hangulat :)

Iustizmord 2010.06.14. 20:28:03

@bazalttufa: én szívesen vállallak védeni a bíróságon , jogos védelmi helyzet lessz a justa causa :o)))

@dino vercotti: warum dann nicht? art nuvó

horas 2010.06.14. 20:28:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
De Rossi önmagában karakter,csak nem értem mikor valaki így elhagyja mgát...
Casillas még borostás se volt soha,most már egy éve ilyen melós pofaszakállal nyomúl...

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:28:35

@IronRock: már most ontja a hülyébbnél hülyébb favicceit?

Iustizmord 2010.06.14. 20:28:37

@Kaputykin: jobb mint az éneklő kutya.

lószerafin 2010.06.14. 20:29:00

For CABANAS!
El kell, kenni a tésztazabálók pofáját!

Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.14. 20:29:23

én fociztam a Milanoi Scala ellen a Budapesti Operával színházak EB.jén : 11kel nyetünk az elődöntőben, de ez már Moldova-történet :)

dzzzzz 2010.06.14. 20:30:32

azt hiszem ez a meccs akkor lesz a legszórakoztatóbb ha a kommentátor minden olasz hisztis reklamáláskor megiszik egy felest :(

lószerafin 2010.06.14. 20:31:54

@originalBalintos: Játtszhatnának kiegyenlítős focit is mondjuk. Csak nem góloknál isznak hanem mondjuk az iszik akit faltolnak.

PaliDrobo 2010.06.14. 20:32:25

remélem Paraguay beárazza ma azt a 06-os vb aranyat, de nagyon:D

Lippi pedig megtanulja, hogy a csúcson kellett volna abbahagyni

nadivereb 2010.06.14. 20:32:51

Basszus, nektek is visszaugrik az indexes közvetítés az olasz himnuszra?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.14. 20:33:05

@csizsikpizsik: kapnál egy olyat sípcsontra holnapig nem állnál föl.

Roeder 2010.06.14. 20:33:20

jajj egri már kezdi... meccs végére legalább 5 paraguay-i kiállítást fog majd reklamálni,meg 3 tizenegyest

ricard1886 2010.06.14. 20:35:00

@Roeder: Mondjuk ezért én is előhúztam volna a pirosat...

horas 2010.06.14. 20:35:12

Ronda volt,de pont sípcsont védőre ment...

ddrum77 2010.06.14. 20:35:38

Cannaban még van 3-4 jó év a válogatottban

horas 2010.06.14. 20:38:45

Kezdeményezők az Olaszok,erre mondjuk nem számítottam...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:40:07

@horas: Elhagyja? Miért, aki szakállat növeszt az csak hanyagságból vagy igénytelenségből teheti? Hidd el, nem.

@csizsikpizsik: Ezt nem mondhatod komolyan, láttad te mit kapott?

Harald hardrode 2010.06.14. 20:40:21

@Iustizmord: pedig vannak remek Porterek.@rowi: csak nem a csaka....-ból vannak a sörök?

nikodémus 2010.06.14. 20:41:33

@horas:

"Ezt így bajusz alatt,írom,nehezen hiszem,hogy mondjuk Badstuber és Müller jobb mint Santon és Balotelli...
Az olaszoknál jobban belekell menni a fiatalokba nincs más választás..."

Santont nem tudom, de Balotelli gyk. kezelhetetlen. Hiába vannak felvillanásai, ha egy Mourinho sem tudta megnevelni, akkor le kell mondani róla.

Hogy bele kell menni a fiatalokba, az nem vitás. Kíváncsi leszek, mit fog csinálni Prandelli.

vadkutya 2010.06.14. 20:41:37

Épp most beszélgettem az egyik fájlmegosztón egy olasz sráccal, aki kőkemény Inter fanatikus, írta,h igen sokan csak nagy duzzogva nézik ezt az olasz válogatottat a hazájukban, rohadtul ki vannak Lippi miatt...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.06.14. 20:42:57

De Rossi igazán megborotválkozhatott volna.

Lencse. 2010.06.14. 20:43:04

De Rossit égeti a szakáll.

horas 2010.06.14. 20:43:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Nem gondolom,hogy De Rossi nem fürdik emg ilyenek,de az ilyesmihez kelle gy fajta elme állapot is...
:)
Nem ám...mittomén csak nem természtesen az tuti.

-Hiányzik Pirlo?
-Nem.

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:43:56

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: perszehogy nem, de ami neki van, az amolyan homeless-szakáll.

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:44:57

Eddig jó lenne a meccs, nagy a küzdelem, de a labdát feleslegesnek tartom.

horas 2010.06.14. 20:45:08

Amúgy teljesen jók az olaszok,más,kérdés,hogy müködőnek tűnő játékjoz nem a emgfeleő emberek vannak most a pályán...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:46:16

@horas: @Dr Jozef Vengloš: Urak, lehet hogy nektek van igazatok, szerintem kimondottan karakteres De Rossi szakálla.

Viszont a meccs nem rossz.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 20:47:19

ISTENEM, azért biztos ami biztos mekkorát homorított Jaki. :D

Iustizmord 2010.06.14. 20:49:52

elvtársak, az olaszok FOCIZNAK, ők kbaa 3. csapat ezen a vb- akik így tesznek... nocsak.

Harald hardrode 2010.06.14. 20:50:16

Egri, nem drukkolok az olaszoknak, Viktor nagyon kemény.

Iustizmord 2010.06.14. 20:51:52

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: az de rossi? azt hittem Rumcájsz maga...

@ddrum77: bezony úgy tűnik kannavarró még bírja cérnával

@Harald hardrode: nemek Badger rulez, meg úgy általában a kis sorfőzdék

horas 2010.06.14. 20:52:17

Milito belőtte volna..miért nem hívta be Lippi...

ZenZo 2010.06.14. 20:53:02

A meccs nem mondom, hogy jó, de hogy a várakozásaimat meghaladta eddig az olaszok aktivitása, az tény. Más kérdés, hogy a dél amerikaiak eddig az ég világon semmit nem csináltak. Mi van, náluk nem esik az eső, azt megijedtek, hogy ejjj, ez meg mán mi a sz*r?!

Eltelt 20 perc, a labdával meg még csak nem is találkoztak. Nemhogy az ellenfél térfelén, a sajátjukon sem nagyon. De Rossi meg eddig a legjobb. A védelmek meg mindkét oldalon mutattak egy csúnyát :) na meg mostmár volt egy-egy nagyon szar kapura lövés is.

lószerafin 2010.06.14. 20:53:13

@Iustizmord: Ráadásul Paraguay a negyedik. Jóez. :D

gezabá (törölt) 2010.06.14. 20:54:52

közbe az indexes közvetités egy röhej, nézhetetlen. ott is hagytam.

England win The Ashes! 2010.06.14. 20:55:14

Tényleg egész jó a meccs, lehet az eső teszi, de tényleg nézhető .

horas 2010.06.14. 20:56:16

Meglepetések garmadája az Olasz válogatott!
Előrefele jobbak mint hátúl,és Chiellini bénázásai megdöbbentőek...

ddrum77 2010.06.14. 20:58:04

@Iustizmord: csak vicceltem, ősztől megy ázsiába, ha akarna, se lenne onnan válogatott

danesdzsu2 2010.06.14. 20:58:38

@Iustizmord: Ne Arsenalozz, ne Arsenalozz....

;)

horas 2010.06.14. 21:02:06

De Rossi minden megmozdulása aranyat ér eddig.
Pirlo legjobb lesz ha haza is megy.

Harald hardrode 2010.06.14. 21:03:24

@Iustizmord: nah az igaz, most is van egy házi sörfözdés 11,5% imperial stout-om Hollandiából, viasszal lezárva, hűl a német döntőre :-D

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:05:03

@Harald hardrode: mire német döntő lesz, akkorra megbuggyan.

Matteo_B 2010.06.14. 21:05:54

De idegesítő ez a kommentátor.

danesdzsu2 2010.06.14. 21:06:09

@Dr Jozef Vengloš: így van, és a sör se lesz már az igazi.

Iustizmord 2010.06.14. 21:06:10

bazze pepe egész ügyes. miért megy ez a juvéba?

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 21:06:15

ez eddig korrekt meccs. az olaszok imádkozhatnak, hogy Pirlo ne gyógyuljon meg három hét alatt. még kéne két-három gól, és boldog vagyok.

Harald hardrode 2010.06.14. 21:06:40

Még mindig játszanak az olaszok? A mai meccsek tükrében még inkább érdekes a kérdés, hogy akkor most az ausszik voltak tényleg ennyire szarok?

Harald hardrode 2010.06.14. 21:07:37

@Dr Jozef Vengloš: előbb mint angol ;-D csak statisztikailag nézve is :-D

horas 2010.06.14. 21:07:42

na most lennék kiváncsi heinrich vagy benito észrevételeire,mert a studióban minden lesz csak értelmes észrevétel nem...

dzolutan 2010.06.14. 21:07:52

@Iustizmord: Del Nerihez csapatot építeni, én is meglepődtem a játékán. Ahogy Chiellinién is, ellenkező előjellel.

Iustizmord 2010.06.14. 21:08:03

@danesdzsu2: ??????????????

@Harald hardrode: azanyád.... :o))) apropos, ha német döntő akkor 4 évet késtél, 2006-ban volt made in germany.

Glory 2010.06.14. 21:08:26

derossi pedig nhl-es szakallat noveszt. addig nem vagja le amig versenyben vannak

danesdzsu2 2010.06.14. 21:08:46

@Harald hardrode: Nem, jók voltak. Mint Szaúd-Arábia.:)

dzzzzz 2010.06.14. 21:09:16

mindig a védekező csapatnak van szerencséje

Iustizmord 2010.06.14. 21:09:21

bazz 1szerűen éreztem hogy ez gól lesz... :o(

ZenZo 2010.06.14. 21:09:22

Aaaaaazzzzigen.... azmeggól. Sjuhh

Lacóka 2010.06.14. 21:09:24

jupí, egri megint sírni fog

nikodémus 2010.06.14. 21:09:25

Vezet Paraguay. Innentől olasz szenvedés.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.06.14. 21:09:26

"hát nem igaz, vezet Paraguay......"

Viktoooor :DDDDDDDDDDDDDDDD

bög 2010.06.14. 21:09:29

lol egri
"hát nem igaz vezet paraguay"

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:09:36

Úgy tudtam, hogy gól lesz, bár a lottót találnám el ilyen simán...

horas 2010.06.14. 21:09:49

Köszönjük Cannavaro.

Iustizmord 2010.06.14. 21:09:56

@dzolutan: chiellini juve játékos, min lepődsz meg?

bög 2010.06.14. 21:10:52

@peter135: nyertél 3 mp-el

vittoriónál meg kibújt a szög a zsákból

danesdzsu2 2010.06.14. 21:11:09

Ha ez így marad, megbocsátom a vuvuzelákat is:)

vadkutya 2010.06.14. 21:11:12

Erre mondják azt,h mi van Buffon, kell egy pofon? Pedig, ő nem tehet erről. Parádé. :)

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:11:20

@Harald hardrode: :)

(februárban League Cup-döntő, az angol, nem?)

horas 2010.06.14. 21:12:03

Lesz olasz gól,figyeljétek meg.

ddrum77 2010.06.14. 21:12:07

@horas: ráállok a tippmixre, akit én egyszer dícsérek, az elkúr vmit

Iustizmord 2010.06.14. 21:12:13

hátbazz canna és ddr között gólt fejelni... látszik h ambro nem van ott

dzolutan 2010.06.14. 21:13:12

@Iustizmord: Azon, hogy a szar juvéban nyújtott olyan kiemelkedőt, ammilyet védő nemnagyon a szérieában.

horas 2010.06.14. 21:13:24

Milyen középhávédeket vitt még ki Lippi?

Iustizmord 2010.06.14. 21:13:35

elvtársak, akik nem olasz drukkerek, ismerjétek már el hogy azért a taljánok egész pofásan jáccottak a gólig... olyan nemolaszosan.

tuono 2010.06.14. 21:14:22

jó lesz ez így... 16 között egy holland-olasz :)

Iustizmord 2010.06.14. 21:14:47

@horas: baresi, vierchowod, cesare maldini, ilyeneket

Malachi 2010.06.14. 21:14:48

itt valaki akkorát bazmegolt a szomszédban, hogy Lippi egyből előrezavarta a bandát gólt vágni.

szép fejes volt na.

horas 2010.06.14. 21:15:11

@Iustizmord: Igen,pont írni akartam,kn ilyen érzés lehet mikor a saját kutyád harap meg.
Ők játszottak,ők akartak,mégis ők kapták a gólt...
mint amit ők szoktak csinálni...

Harald hardrode 2010.06.14. 21:15:17

@Iustizmord: ne aggódj, akkor is ittam, de csak tömeg német termékeket :-D
@Dr Jozef Vengloš: :-D
ki mondta, hogy Cannavaronak van még 3-4 jó éve? biztos, de szerintem nem a válogatottban.

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:15:25

Ráadásul ez a Paraguay "B". Mi lenne, ha az "A" játszana?
;-)

calciomax 2010.06.14. 21:15:45

@nikodémus: nem innetől Paraguay-i szenvedés, minden nagyon fog nekik fájni fetrengések srb..

sporttárs 2010.06.14. 21:15:46

Világbajnok védelem, volt valamikor. Most viszont gólt kéne lőniük a digóknak, azért nem tűnik reménytelennek.

horas 2010.06.14. 21:15:50

@Iustizmord: Lehet Canna-nál valamelyik jobb lenne....

Amúgy valai tudja?

Hispan07 2010.06.14. 21:16:04

nem volt rossz az elején az olasz csapat, csak nem bírja el a juve tengelyt

Orvenyhivo 2010.06.14. 21:16:11

@Iustizmord: Ez így van, de azért ebben jelentős szerepe volt Dél-Amerika olaszainak, Paraguaynak is (vagyis két "védekezésre nagy hagsúlyt fektető" csapat, nyilván közülük a jobb fog inkább támadni.)

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.06.14. 21:16:30

Egrinek most valami szelvénye megy el a zolaszokon? vagy akkora tájparaszt, hogy nem tudja leplezni a digófanságát?

Dani Kalifornia 2010.06.14. 21:16:33

Mintha Csöncsön közvetítene Barca meccset, kb. annyira tárgyilagos a kommentár.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.14. 21:16:53

10 percet bírt futballozni olaszország. ez már kicsit több, mint várni lehetett.

Iustizmord 2010.06.14. 21:17:24

MÉG szopnak a taljánok TEHÁT messzire jutnak majd :o)))

Everred 2010.06.14. 21:17:36

hihetetlen, hogy azok után, amit az olasz-hollandon művelt két éve, Egri még közvetíthet olasz meccset. megint szégyentelenül szurkol, azt sugallja, hogy a bíró a paraguayiaknak vezeti a meccset, kibaszott idegesítő.

Lacóka 2010.06.14. 21:17:47

@Iustizmord: "megint lent marad egy olasz, arcsundía továbbengedi, így kénytelen felállni" - ez speciel határozottan olaszos :D

egyébként hiába toltam a digókat iwiwen, így, h egri a kommenter, nem tudok nem ellenük szurkolni

dzolutan 2010.06.14. 21:17:56

Akkor gila mehet a ge...ahonnan jött, Candreva meg be a pályára, hátha el tudja juttatni a labdát a 16osra, esetleg lőni is tud.

gezabá (törölt) 2010.06.14. 21:18:04

nicsak, úszik a fogadásom? hát, nincs már semmi biztos (aka tuti) manapság... mondjuk, a para győzelem többet fizetett volna, még a meccs előtt. vagy 6x pénz volt. mostmár bakhatom :).

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.14. 21:18:05

@_benito: Igy megkésve, de grat a szerepléshez jól nyomtad, csak kicsit túl sok Zidane volt :)

Harald hardrode 2010.06.14. 21:18:17

@Iustizmord: hát igen, mint tegnap a németek, furcsa egy VB ez.

Iustizmord 2010.06.14. 21:18:22

@horas: hát nem örülnék ha a saját blökim harapna meg, kuvasszal nem baszunk, ez régi szabály :o)))

micz 2010.06.14. 21:19:05

Mintha monták volna vmelyik nap hogy Mexikó adott csak két bírót a tornára. Hát egyik jobb mint a másik...

danesdzsu2 2010.06.14. 21:19:08

@ddrum77: Új nicknévnek Cargill ezredes?;)

Mourinho már nem a király 2010.06.14. 21:19:36

eddig ennek a gólnak örültem a legjobban a vb-n!

Iustizmord 2010.06.14. 21:20:03

@Hispan07: juve-tengely, akkor féltengelyes a csapat, megalol

amúgy viccnek jó, de nem szar a csapat játéka. pepe pl nem rossz, de senkire nem tudok mondanion rosszat. ill csatárok nem vannak, csak a mezük a pályán

horas 2010.06.14. 21:20:26

@_benito: Na mit mondanál,ha ott lennél?
Illetve grat,fasza voltál,"büszke voltam rád.",csak kicsit kiszúrtak veled ezzel algír-szlovén meccsel...
@Great Cornholio: ja valami hasonló...kritizálom is őket meg valamennyire szurkolok is...
a másik avatarod jobb volt "Massimo és a Scudetto"-s

IronRock 2010.06.14. 21:20:48

Erre a Marchisio-ra írta _benito hogy Pirlo 2.0...hát ha a mostani formájú Pirlo-t értette alatta, igaza van. Elképesztő mennyire nem ért semmit a játéka...A középpályán egyedül De Rossi nyújtott elfogadhatót, a többiek nullák. A védelemben Canna hozza a "szokásos" formáját, a gólt is róla kapták, Chiellini is bizonytalan és csomó labdát eladott amikor indítani akart. Ha Lippi nem talál ki valamit sürgősen, ezt Paraguay behúzza. Védekezni nagyon tudnak meg szeretnek is, és gyors embereik vannak a kontrára. Olasz buktát vízionálok.

Harald hardrode 2010.06.14. 21:20:56

@Dr Jozef Vengloš: igen tudom, ütöttem is egy entert, de ezek szerint nem látszott, hogy ez már aláment, majd máskor írom, hogy más. Remélem azért nem sértődtél meg nagyon, hogy ilyennel vádoltatlak :-D

Iustizmord 2010.06.14. 21:21:10

@Dr Jozef Vengloš: én mondtam h kannavarró bírja cérnával.

namost 1 hibájáról ne alkossunk már képet in tuto

ddrum77 2010.06.14. 21:21:21

@Harald hardrode: csak vicceltem Cannával, igazából úgy értettem, hogy letagadhat pár évet arc/meg kondi alapján, viszont a rutin tagadhatatlan - "nehogy má' az öreg ugráljon a beadásoknál, oldjda meg más" =)

ddrum77 2010.06.14. 21:22:06

Dobjuk össze a repjegyet Cassanonak

nadivereb 2010.06.14. 21:22:16

Egri Vittorio leplezetlen bánata legalább akkora örömmel töltött el, mint a paraguayi vezetés.

2010.06.14. 21:22:53

@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:
csak szimplán szarul vezeti, biztos szemébe folyt a brillantin,
jól fizet a fordítás, LOL, gyanítom lesz még jobb :)

lószerafin 2010.06.14. 21:24:42

Végre egyszer szimpatikus az olasz válogatott, de azért nem mondom, hogy nem örültem a Paraguayi gólnak. Remélem Lippi azért nem szedi szét a középpályát mert béna a védelem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 21:24:44

Bognár, komolyan, tökön szúrom magam...

Nem volt rossz az a félidő, ezek alapján a második pedig jobb lesz!

balu11 2010.06.14. 21:24:52

általában nem szeretem Paraguayt, de ez a mostani hozzáállásuk azt hiszem, hogy az olasz-fanokon kívül mindenkinek szimpatikus lehet (aki szerint a futball nem feltétlenül egyenlő a "szép passzokkal és szép gólokkal")

sztem a VB-n eddig nem láttunk még ekkora akarást, mint amit most bemutatnak a dél-amerikaiak - kb. mindenkinek volt már becsúszása egy félidő alatt...

és nem értek egyet (az egyébként bántóan elfogult) kommentátorral, sztem nem durvák, persze olykor beesik egy-egy keményebb fault, de egyrészt esik, másik ez nem sakk, harmadrészt az olaszokat sem kell félteni

nekem tetszik ez a férfias küzdelem, csak azt nem értem, miért nem folytatta ott a világbajnok, ahol az első 5-10 percben kezdte (mint ahogy az angolok és a hollandok is ezt csinálták kb... nem értem ezt az új módit...)

((na, a bognárgyuri kreatívabb focit várt a paraguayiaktól - te, heinrich, verd már pofon legközelebb ezt az önelégült ...-t!))

Iustizmord 2010.06.14. 21:24:53

szvsz maldini beférne még ide... bármelyik maldini. a christian is :o)

ddrum77 2010.06.14. 21:25:03

Azért ez kiábrándító, hogy 5 meccsből négyen kárörvendünk vmi "esélyes" csapat bénázása miatt, a maradék egy meccs meg a németeké, akiket senki se tart nagy joga bonitosnak, de gyalultak... =) Most komolyan, ez lesz a döntőig?

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 21:25:06

@Iustizmord: elismerem. élvezhetően játszanak az olaszok. mintha akarással akarnák pótolni a minden más hiányosságukat. szimpatikus.

paraguay-tól is rosszabbra számítottam. német meccs után a legélvezetesebb eddig.

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:25:25

@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: Mi ebben a meglepetés? Egri ha kézimeccset vezet, akkor is azt sugalmazza, hogy a bíró a magyar csapat ellen fúj. Bár ebben hű fegyverhordozója Gulyásnak. Másik meg a balfék poénjai, ami szerintem az anyjának sem jön be, de csak szórja szakadatlanul.

ddrum77 2010.06.14. 21:25:53

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: na és a "Camoranesi jó megoldás lenne"??? bazz... Cassano meg otthon kurvázik...

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:26:10

BREAKING NEWS: most mondja a BBC, hogy King sérülése úgy néz ki, hogy 3 hét pihi, Rooney bokájával valami kisebb, de nem vészes probléma van, viszont Barry rendbejött.

Iustizmord 2010.06.14. 21:26:15

@balu11: szerintem meg a digók akarnak jobban mint az elmúlt kb 10 mccs 20 csapatából 18

Iustizmord 2010.06.14. 21:27:05

@ddrum77: istenem ha én OTTHON tudnék kurvázni... de az asszony gyesen van, így kénytelen vagyok szobára menni...

Iustizmord 2010.06.14. 21:28:00

@Irapuatótól Szuezig: korrekt. de azon túl hogy 20 méterig jók oszt ott elfogy a tudomány, nincs is most hiányoságuk. máskor 40 méternéál fogy el...

Harald hardrode 2010.06.14. 21:28:16

@ddrum77: ok értettem a viccet, csak elsőre nem mertem "felfogni" mert nem volt smile

horas 2010.06.14. 21:28:20

horas 2010.06.14 20:26:37
" 1-1 re tippeltem,de így,hogy lassan kezdődik a meccs átírnám 0-1 re Paraguay-nak. "

calcio_di_rigore 2010.06.14. 21:28:20

Tegye már fel a kezét aki szerint Montolivo jó játékos, köszi.
Marchisio nincs a helyén, Criscito kell vissza nyáron a Juvéba, Giorgio hibázgat, Zambrotta egy vicc, látszik h már a Milánban játszik. Pepe jó lesz cserének.

ddrum77 2010.06.14. 21:29:01

@Harald hardrode: én még komolyan ide nem írtam, arra ott vannak a stúdióban =)

danesdzsu2 2010.06.14. 21:29:21

@Dr Jozef Vengloš: Hát, akkor ennek a védelemnek annyi. Dawson-t kivitték végül egyáltalán?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 21:29:25

@ddrum77: A Sport Tv-n is kiderült, hogy Bognár tökéletesen tájékozatlan az olasz fociban. Szántó rendben van, Jordán meg hát csak van.

snmarton (törölt) 2010.06.14. 21:29:31

az olaszok megint nem fogják sokunknak meghozni azt az örömet, hogy elhúznak oda, ahová valók.

fordításszagot érzek, a vébén először.

Messi88 2010.06.14. 21:30:35

@ddrum77: még nem játszottak a spanyolok... :)
elégedettséggel látom, hogy vki az olaszokat nulla játékkal veri egyelőre, ez csak a sors keze lehet :)

Lacóka 2010.06.14. 21:31:24

buffon le. ez aztán az érdekes.

PaliDrobo 2010.06.14. 21:31:41

eddig minden úgy alakult, ahogy annak kellett...
most az új kapus kezdhetne egy potyával és akkor szépeket fogok álmodni:D

ricard1886 2010.06.14. 21:31:47

focivb.blog.hu/2010/06/14/breaking_news_2048
Remélem működik és átveszik a franciák is...

Stiel 2010.06.14. 21:31:56

Lehet tudni, mi van Buffonnal?

IronRock 2010.06.14. 21:31:57

Nabazmeg, olaszokat az ág is húzza...nincs Buffon a második félidőre, ilyen védelemmel lehet többet is kapnak?

Beyonder 2010.06.14. 21:32:14

@BASTi: VITTORIO EGRI

Nem véletlenül ragadt rá ez a becenév egy pár éve. :D

balu11 2010.06.14. 21:32:31

@Iustizmord: egyetértek nagyjából, pechjükre a 20-ból max 19-nél akarnak jobban, és pont az ellenfelüknél nem

de pont ezért mondom én is, hogy jó kis meccs ez, komoly küzdelem

(persze, lehetne szebb játék, de nagyon az elején vagyunk még a VB-nek)

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.06.14. 21:32:45

@Dr Jozef Vengloš: Összeállhat az "álompáros": Carragher-Terry... Gondokodás nélkül beraknám Dawsont egyébként.

lószerafin 2010.06.14. 21:33:22

@calcio_di_rigore: kéz föltéve. Montolivo fasza gyerek, szerintem ma se tolja rosszul.

Malachi 2010.06.14. 21:34:16

ne röhögjetek, de úgy érzem az olaszok a végén egy potya tizivel egyenlítenek. Egri természetesen jogosnak látja majd.

ddrum77 2010.06.14. 21:34:29

@Stiel: tippmixelni ment, most jó az odds

lószerafin 2010.06.14. 21:34:54

@Zsoca87: Hát ha Carragher kezd akkor sajnos nem tizikkel esik ki Anglia idén, el se jutnak odáig.

2010.06.14. 21:35:41

@snmarton:
hát nem tudom, most tegyem meg :), én a középpályát se látom olyan jónak, De Rossi-t kivéve, nem tudom, lesz e egyáltalán két helyzetük, hmmhmm

ddrum77 2010.06.14. 21:35:52

@IronRock: eddig nem Buffon tartotta a lelket a csapatban... olyan ajtóablak ziccer meg nem lesz, ahol ő nagyot tudna alakítani

ddrum77 2010.06.14. 21:36:53

Bognár nem mondott olyat, hogy "be kellene hozni Pirlot a rögzített helyzetekhez?"

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:39:23

@Zsoca87: mivel elméletileg és papíron Algéria és Szlovénia gyengébb, mint az USA, én is Dawsont favorizálnám (hallod, danesdzsu2, csirkést méltatok). Carra tartaléknak Johnson helyén vagy sehol.

rowi 2010.06.14. 21:39:34

@Zsoca87:
Dawson Barry Cole be...meg Hart...

horas 2010.06.14. 21:39:53

@calcio_di_rigore: Ezt mondtam a 3 középső középpályás egymát akadályozza,még úgy is,hogy mindegyik máshol más szerepkörrel játszik.
3 szinte ugyanolyan stílusú és tipusú játékossal mit akar Lippi,ahogy Iaquinta és Gilardino is ugynaz a tipusú játékos csak az egyik szélsőt játszik.

Ez kb olyan mintha az angoloknál Heskey lenne az egyik szélső Crouch a csatár a középpályán meg 3 szürke eminenciás Carrick,Barry,mondjuk Huddlestone egyikük a kétcsatár mögé rakva,úgyhogy semmi érzéke ahhoz a poszthoz és ebbe a káoszba belerakni SWP egy szélsőnek...

Ehhez tudom hasonlítani a mai olasz felállást.Eleinte müködött...

lószerafin 2010.06.14. 21:41:25

Itt kivel játsszik a csoportmásodik? Spanyolo? Csak gondolkodom gyengék e oda a digók.

ddrum77 2010.06.14. 21:41:54

Lassan mondom hogy értsd: L-Ö-V-Ő-CS-E-L!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.14. 21:42:16

@calcio_di_rigore: én szívesen meghallgatnám, hol van marchisio helye

Lojzi_ 2010.06.14. 21:42:40

Sziasztok! Nem olvastam a kommenteket csak a posztot, összefoglalná valaki a lényeget?
Mik a fő témák?
Olaszfanok önkritikusak, vagy bíróznak?

ZenZo 2010.06.14. 21:43:03

Hm, hm. Buffon le, feltámadó párágváj, és 10 perc után jön Camo... mi lesz még itt.

rowi 2010.06.14. 21:44:01

@Lojzi_:
a digók épp szívnak, de enke ellenére nem rosszak. a meccs se. buffont lecserélték

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.14. 21:44:47

@calcio_di_rigore: én szívesen meghallgatnám, hol van marchisio helye

Iustizmord 2010.06.14. 21:44:55

kéne egy igazi trequartista. szóljatok ancelottinak

lószerafin 2010.06.14. 21:45:10

Ha ezt direkt csinálta a Paraguayi akkor jó trükk volt.

England win The Ashes! 2010.06.14. 21:46:11

Egyébként, tekintve hogy Afrikában vagyunk, még nem írnám le Kinget. Keresnek valami sámánt vagy vudupapot, aki guano, őrölt antilopszarv, leopárdkönny és hiénaszőr keverékéből valami csodakenőcsöt kotyvaszt, némi kántálás kíséretében.

Lojzi_ 2010.06.14. 21:46:14

@rowi: A meccset nagyjából láttam eddig (minusz gyermekaltatás), a gól, meg Buffon csere már megvolt.

ddrum77 2010.06.14. 21:46:33

@Iustizmord: jönne Ambrosini vagy Gatta =)

lószerafin 2010.06.14. 21:46:56

@Dr Jozef Vengloš: Persze az, mint Bart Simpson, aztán meg lerepül a lába...

tuono 2010.06.14. 21:47:04

Ez Iaquinta annyira szánalmas, egyszer ottmaradt fűnyírás után és azt hitték rá, hogy labdarúgó? nem értem...

rowi 2010.06.14. 21:47:13

@Lojzi_:
az kóser,de ezekről van/volt szó itt is eddig

ddrum77 2010.06.14. 21:48:52

Azért a dél-amerikai haramaivér bennük van

Iustizmord 2010.06.14. 21:48:52

@ddrum77: a trequartistát komolyan mondtam. a támadások kb a térfél közepén halnak meg, onnan nincs fiesz.

Lojzi_ 2010.06.14. 21:49:12

Ezeket a paraguayi gyerekeket a becsúszások tekintetében szégyellősnek semmiképp nem nevezném.

Hispan07 2010.06.14. 21:49:17

@calcio_di_rigore: nehogy már Zambrotta legyen a vicc a fantasztikus Canna-Chiellini páros mellett... mesélj már, rajtuk mi látszik? vagy Iaquintán?

Sztem az a legfőbb vicc, hogy Lippi úgylátszik nem tud másban gondolkodni, csak az idén szénné égő Juventus játékosaiban. Camoranesi jön be, anyám borogass..

ddrum77 2010.06.14. 21:49:32

@Iustizmord: értem én, de Carlo kit küldhetne be aki olasz? Na jó még Pirlót talán...

ZenZo 2010.06.14. 21:49:43

@tuono: hát nem vagyok egy nagy olaszfan, de jakinta szerintem - ha nem is ultrasztár, azért a középszernél jobb. Más kérdés, hogy ma középen kevés, szélen meg még inkább (egy beadása nem jött be, bár nem csak neki)

Közben 1-1, DDR

ddrum77 2010.06.14. 21:50:43

Mindennapi kapusbakinkat add meg nekünk ma... De miért pont most???

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 21:51:02

Csak most nehogy azt kelljen hallgatni, hogy lám, még csak a beizzítást végzik az olasz játékosok.

lószerafin 2010.06.14. 21:51:03

Nemár. Most ezt mér kellett?

Hispan07 2010.06.14. 21:51:34

ősi római mondás: jó a rumcájsz a háznál

Lacóka 2010.06.14. 21:51:40

nemtom tényleg a labda-e, de az egy meccsre jutó hülyekapusok száma szokatlanul magas...

egri: "millió csók jár érte" - enyhe coming out feelingem van

dzzzzz 2010.06.14. 21:51:40

azért az olaszok olaszok

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 21:51:40

Ne fogjátok a labdára, előre is köszi.

Iustizmord 2010.06.14. 21:51:55

@ddrum77: pippo se tuid laszti nélkül és az nem van odatéve a csataroknak

carlitot a poályára i mean

ZenZo 2010.06.14. 21:52:08

Hát nem ettől a meccstől vártam a bombagólokat, de ez a két találat azért durva. Ismétlés nélkül jó oddsokkal lehet fogandi a gólt szerző testrészre. A jobb-bal boka/hát/farcsont kombó nyerhet.

tuono 2010.06.14. 21:52:11

tizivóóóóóóót... :D

bög 2010.06.14. 21:52:23

irgalmatlan potya volt ez megint

Iustizmord 2010.06.14. 21:52:47

@Hispan07: ddr = dRR danielle rumcájsz rossi

lószerafin 2010.06.14. 21:54:08

Nem rosz ez a Paraguay, de bassza meg, rohadtul hiányzik Cabanas, kicsit kreativabb elöl mint Barriosék. Jó mondjuk örülök hogy túlélte azt a támadást, de jó mókárol marad le. Sajnálom.

Lojzi_ 2010.06.14. 21:55:33

A megváltó személyesen.
_Mindenki álljon vigyázba.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.14. 21:56:23

sánta bejött, emberhátrányban paraguay

Lojzi_ 2010.06.14. 21:56:47

Mondtam már, hogy utálom Camoranesit?

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 21:57:17

Camoranesi bemutatkozott dél-afrikai cimboráinak.

bög 2010.06.14. 21:57:27

camoranesitől egy signature taposás, hogy én mennyire rühellem ezt az embert

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.06.14. 21:57:31

Itt van Rocky, makd ő megoldja a paraguay-iak csatárgondjait.
Ahhoz képest egyébként, milyen kemények a srácok, eddig egész kevés a lap. Montolivo lába meg szerintem valami egészen durva anyagból lehet, hogy még mindig bírja.

dzolutan 2010.06.14. 21:57:36

Camo 10 perc alatt összehozza azt, amiben paragvájnak egy óra kemény munkája van.

ddrum77 2010.06.14. 21:57:41

@mocsing: ugyan már, hiszen KITŰNŐ szezonja volt a ManCity 4. vagy 5. számú csatárjaként =)

lószerafin 2010.06.14. 21:59:29

Gilát hozza le, Torghelle meg a pályán marad, ki érti ezt?

nsz! 2010.06.14. 22:00:15

Pepe nagyon hajt, egész ügyes...

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.06.14. 22:02:37

Na, akkor jöhet a Cardoso-DiNatale párbaj. Került két csatár is így végére.

nsz! 2010.06.14. 22:04:14

kellett volna Miccoli :/

Hispan07 2010.06.14. 22:05:07

Camoranesi egy féreg mint mindig, Cannavaro szánalmas, a a fekete-fehér fetisiszta Lippi pedig udinei csatársorra vált... hajrá olaszok!

Stiel 2010.06.14. 22:05:14

Az a benyomásom, hogy az olaszok nyerni akarnak...

rexford 2010.06.14. 22:05:30

@lószerafin: Én értem. Gila tompa és béna volt.

ddrum77 2010.06.14. 22:07:14

Nem lehetne összedobni 4 vegyes csapatot a 32-es mezőnyből, akik aztán 8-6-os jogabonítós meccseket nyomnak, és még Zizou is beszáll a lelátóról?

ZenZo 2010.06.14. 22:07:24

Bármennyire is jól csavarodnak az olasz szögletek befelé, Villar kétszer ugyanazt nem fogja elnézni :)

egyébként amennyire jók voltak az olaszok az első félidőben, annyira gyengék itt a másodikban. Igazából nem is látom a logikát a játékukban, azaz inkábbhogy nem látom, mit is akarnak játszani. Középen semmi elképzelés sincs, dobjuk ki szélre, jó lesz az, úgysem fogják a széleket a piros-fehérek.

Matteo_B 2010.06.14. 22:10:54

de rossz ez a camoranesi

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.06.14. 22:10:56

Camoranesi piroslapjára lehet még fogadni?

lószerafin 2010.06.14. 22:11:09

Ezeknek mindent lehet? Ez elég csúnya volt...

Egri szerint meg az a lényeg hogy hozzá ért a labdához is, gratulálok.

Malachi 2010.06.14. 22:12:24

@Rexfelugyelo: én az előbbi ámokfutása után biztosra vettem.

ZenZo 2010.06.14. 22:14:09

Iaquinta első jó beadása :) ha Di Natale magasabb 20 centivel, már vezetnek az olaszok

micz 2010.06.14. 22:15:09

Santananal elpattant egy húr! ÉÉÉÉRTEEED!

ddrum77 2010.06.14. 22:16:03

na jó, ennyi elég volt, komolyan, mintha az idei Milan rosszabb pillanatait nézném...

tuono 2010.06.14. 22:16:45

@ZenZo: Így a 87. percben ideje lett volna, de sajnos dino nem magasabb 20 centivel így ez is rossz beadás volt :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:18:07

@ddrum77: Pedig egyáltalán nem rossz a meccs, sőt. A mai nap legjobb és az eddigi második legjobb. Mozgalmas mérkőzés, nyerni akaró csapatok.

ZenZo 2010.06.14. 22:18:42

Mindjárt vége a meccsnek, az ember várná, hogy az olaszok meginduljanak előre, mégha huszáros hajrát nem is várok tőlük, erre azt látni, mintha Paraguay két emberrel többen játszana. Mindenhol ott vannak, minden passzba, labdába, beadásba beleérnek...

toerix_ (törölt) 2010.06.14. 22:19:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: lehet, hogy ez a második legjobb, de az nagyon szomorú.

Iustizmord 2010.06.14. 22:20:48

nem volt ez rossz meccs, soha rosszabbat, forz italia

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:20:59

@toerix_: Objektíven nézve sem volt rossz szerintem, vagy itt jön ki, hogy a Serie A az én bajnokságom? :)

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.06.14. 22:21:29

Rohadt frusztráló nézni ezt a VB-t... Végre lenne egy helyzet és hosszan tolják meg, vagy nagyot pattan vagy pontatlan... Faszom.

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 22:22:00

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Az első félidő nem volt rossz, de így a végére azért nagyon leromlott a színvonal. A nyitómeccs pl. simán jobb volt.

bög 2010.06.14. 22:22:04

hangulatos, tűrhető meccs volt, szerintem igazságosnak mondható eredménnyel.

Orvenyhivo 2010.06.14. 22:22:33

Végül is, elégedett vagyok az 1 ponttal. Szép volt, fiúk!

Hispan07 2010.06.14. 22:23:01

A meccs jó volt, Olaszország helyenként elfogadható, egyes játékosok tragikusak. Lesz ez jobb is. Vagy így se, avagy: esküvő vagy temetés, lényeg hogy buli legyen :)

@ddrum77: a Milan idei legrosszabb pillanatainál nem asszisztált ennyi juve játékos ;)

toerix_ (törölt) 2010.06.14. 22:23:16

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: pedig azt én is bírom! :)
igazából nagy küzdés volt, ebben igazad volt, és tényleg jó volt, hogy mindkettő nyerni akart, de sztem elég lagymatag volt ettől függetlenül. ha 5 gólhelyzet volt, akkor is túlzok.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:23:25

@értelmetlen_nevű: Utolsó 10 perc kicsit leült, de akkor sem akart tökölni egyik fél sem. Az eddigiek fényében ne legyen rosszabb meccsünk. Holnap este pedig VÉGRE jön A MECCS!

micz 2010.06.14. 22:23:52

Nekem, aki az olaszoknak szurkol, nem volt szar érzés az olaszokat nézni, sőt.. ahhoz képest ahogy a tornákat szokták kezdeni egész jó! Egyedül a gyomrom mindig összeugrott mikor Zambrottanal volt a labda hátul, annyira úgy éreztem hogy benne van a hibázás lehetősége. A másik hogy Camo-t gyorsan el kéne felejteni..

Glory 2010.06.14. 22:24:01

melyik volt az eddigi legjobb??

sh4d0w 2010.06.14. 22:24:20

Bebizonyosodott, hogy Gila egyedül elöl képtelen bármihez is kezdeni, kell mellé még valaki. Nem értem, Lippi ezt miért erőlteti, a Milanban is látszott, hogy ez neki nem megy. Akkor már inkább Di Natale, ha mindenáron ragaszkodik az egy csatárhoz.

Iustizmord 2010.06.14. 22:24:30

@ddrum77: ancelotti. carlo "carlito" ancelotti. de buta.a milant illetően lüke vagy, ott ronnie néha varázsolt.

@Hispan07: lippi vére feketefehér

toerix_ (törölt) 2010.06.14. 22:24:31

@toerix_: és sajnos, nemigen látthattunk jobb meccset eddig. a gólátlag is sztem 2 alatt

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 22:24:40

hm, a vb legjobb meccse volt eddig. lehet, hogy nem a két legjobb csapatot láttuk, de legalább kihozták magukból a maximumot úgy, hogy közben győzelemre törtek. az egyenlítés után a legtipikusabb az lett volna, ha a csoport két legerősebb csapata végigalibizi a hátralévő időt. helyette csatárokat hoztak be, és gólt akartak lőni. és, könyörgök, az olaszokról és a paraguayiakról beszélünk. masszív respekt.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.06.14. 22:25:01

Így elnézve ezt a meccset, nekem több mint meglepő, hogy összesen két sárgát osztott ki a spori. Látatlanban is megtettem volna erre a két csapatra a legalább öt lap, közte piros kombót, a meccset látva meg végképp.

HosCincer 2010.06.14. 22:25:32

Ez nagyon kevés volt a regnáló világbajnoktól, pláne úgy, hogy egy lepke góllal egyenlítettek, de legalább hajtottak becsülettel (főleg a második félidőben).

ecky 2010.06.14. 22:25:33

nem gondoltam volna h az olaszoktól látom az eddigi legjobb mérkőzést... mondjuk kellett paraguay is. kár h csak 2 helyzet ment be... majd a spanyolok megmutatják h kell 3-at rúgni mindenkinek!!! remélem...

ZenZo 2010.06.14. 22:25:44

Há' ez ennyi volt. 1-1, kb ennyit érdemelt a két csapat. Az olaszok meglepően sokat kezdeményeztek, de nem ment, Montolivo édeskevés, Gilanak momentumára sem emlékszem. A Iaquinta-Di Natale kettős sokkal ütősebb volt, hátul furcsa hibák, elképzeléstelen játék, de összességében inkább őket éreztem esélyesnek.

A Paraguayi csapat támadni nem akart, inkább rámentek az 1 pontra, főleg, mikor megvolt a vezetés. Rúgtak, csíptek, haraptak, rengeteget futottak, ott voltak mindenhol, mondjuk ki: jól semlegesítették az olaszokat. Ha nincs Villar mellényúlása, jó eséllyel meglett volna a 3 pont. Más kérdés, hogy inkább az 1 pont jogos nekik is.

Strigo 2010.06.14. 22:27:30

Fasza kis nap volt ez, volt 5 gól is :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:27:40

Szegény Jordán szerintem még a nálunk szerzett fáradtsága miatt ilyen hallgatag.

danesdzsu2 2010.06.14. 22:28:34

Azt szeretném, hogy a közvetítés alatt a kezemben legyen egy kalapács, előttem Egri kifeszített ujjai, és amikor Vittorio marhaságot mond, akkor üthessek....

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:30:46

Lippi: "Nem érdemeltük volna meg, ha kikapunk, gyakorlatilag először jutottak el a kapunkig és gólt is szereztek. Nem győztünk, de kontroll alatt tartottuk a meccset."

Instant reakció fél perccel a meccs után.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.06.14. 22:30:52

rai-on a szünetben habzó szájjal elemezték ki, hogy iaquinta nem volt lesen, mert gilardino rárugta a védőre így nem saját játékosától kapta a labdát, és ezért 11es volt mert ezután felrúgták
aszittem legurulok a kanapéról a röhögéstől :D

Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.14. 22:31:28

hülye NS: Unalmas döntetlenezi ezt a meccset, hát ez nem volt unalmas, nem is értem... győzelemre mentek a 93. percig

vadkutya 2010.06.14. 22:32:00

Kezdjük ott,h mindent értek, világos van, mint Nagasakiban.

Az elmúlt min. 5 évben jómagam egyetlen olyan mérkőzést (futball) sem láttam, ami alatt magyar kommentátorok tevékenykedtek. Ma megtettem. Fogalmam sincs arról,h ki volt ez a fácán, s túllépve az éktelen nagy faszságokon, melyekkel teleköpködte a mikrofont, egyvalamit kérnék a számára: zsebkendőt. A következő olasz meccsekre, kézközelbe, ha netán vmi baj történne.

A meccs pedig SZTEM kurva jó volt, tetszett az olaszok játéka, annak ellenére,h a gól nem feltétlen az ő érdemük, de volt sebesség, dinamika és ötlet a pályán.

Mindezek mellett Pippo (bárcsak minden gól után ő örülhetne, essen az bármelyik meccsen) és Maldini nélkül ez a válogatott NEKEM olyan, mint a boci-boci-tarka, se füle, se farka...

Iustizmord 2010.06.14. 22:32:45

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @Iustizmord:

jajj tudom a lazio jáccik. a lazio. egy vb-n? dehát ez nem a serie b, akkor MI az A meccs? :o)))

sporttárs 2010.06.14. 22:34:46

Jó ez így, érik a szlovák továbbjutás! :)))

Iustizmord 2010.06.14. 22:35:09

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: csollima, az a csomolungma kistesója, a k2 helyi neve?

BruceWayne 2010.06.14. 22:35:18

hát ez a mai olasz csapat lippistől mehetne a napiszar.comra.
bunkonesi-ben bíztam még hogy legalább a lapokra vonatkozó fogadásomat hozza, majdnem elég is volt neki vagy 20 perc hozzá de sajna nem jött össze....

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 22:36:06

és egri viktor pedig sokat hozzátett a meccshez azzal, hogy végig együtt élt vele, és minden eseményre nagy érzelmi átéléssel reagált (engem spec nem zavart, hogy néha részrehajló volt).

sokkal inkább, mint somos, akinek a monoton, kimért és modoros közvetítése az élettől is elveszi a kedvem. nem érzem rajta, hogy szeretné ezt a sportot. ez egy munka neki, amiért pénzt kap, de kb. annyira hozza lázba, mint engem az, hogy vuvuzela minőségellenőr legyek.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:36:26

@Iustizmord: Dehogy. Nem ismered a régi népdalt? "Csollima, Csollima, csókolj meg népi Korea!"

bz249 2010.06.14. 22:36:50

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: a németeké nem volt jó meccs. Az egy kivégzés volt. Abból mondjuk szépen megkoreografált, de a kivégzés=/=meccs.

Egy német kollégium alagsorában amúgy tökéletes szórakozást nyújtott. De ettől még nem meccs.

ih bín ájn bájener 2010.06.14. 22:37:05

Bírom a sztéket és az X-el meg elégedett vagyok, mert végre pozitív mérleggel zártam a napot. :D
Az olaszok erőn felül teljesítettek, szerintem. Szép volt taták! :D

Iustizmord 2010.06.14. 22:37:50

@vuvukutya: igaz, a milan és a válogatott maldini nélkül olyan mint a bajai hallé tészta és hal nélkül

vadkutya 2010.06.14. 22:39:52

@Iustizmord: Ezen a meccsen még bőven elfért volna az "öreg" Paolo, ő egy igazi ikon a szememben, függetlenül attól,h sosem szurkoltam a Milan-nak, max a Pool ellen.

Iustizmord 2010.06.14. 22:39:57

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ollá, én nem vagyok mazo. vagy jáccik egy kndk-s a lazioban? v maga az elnök?

sporttárs 2010.06.14. 22:40:15

Azért kezd beigazolódni a gyanúm, hogy bizonyos válogatottaknál a rossz meccset is hajlamosak jobbnak látni azok, akik, mondjuk úgy, kisebb csapatoknál azonnal szaroznak mindent. :)

Én nem láttam a maiban sem sokkal többet, mint mondjuk a nyitómeccsben. Hogy nagyobb nevű játékosok (is) voltak a pályán, az éppenséggel inkább kritika innen nézve. Jó iram volt, sok pontatlansággal. (A délutániaknál persze jobb volt, a hollandok sem hozták a legjobbjukat, de legalább nyertek.)

Iustizmord 2010.06.14. 22:41:13

@vuvukutya: a földön egy csapat van és aztat ac milannak félik a többiek

értelmetlen_nevű 2010.06.14. 22:44:13

@sporttárs: A nyitómeccs is egyértelműen a jó meccsek egyike, de ez sem volt rossz, vagy legalábbis voltak élvezhető részei. Az már sokat dob egy meccsen, ha érződik az egyértelmű nyerési szándék, sajnos ezen a VB-n ez nem természetes.

sporttárs 2010.06.14. 22:44:24

@Irapuatótól Szuezig: Bocsánat, de van egy része, amit ugyan gondolhatsz így nyugodtan, de hatalmas hülyeség, csak szólok. :)

vadkutya 2010.06.14. 22:45:54

@Iustizmord: Ezért nem tudsz Te semmit az űrfociról, mert a Földön élsz... :D

Dr. Remus Moody 2010.06.14. 22:46:07

Ettől az ''olasz'' focitól hányok. Teknikátlan idióták lökdösődése meg durvulása a pályán. Camoranesi egy szar. Olyan, mint Materazzi. Di Natale dettó. Az a továbbteszem könyökkel a labdát dolog olyan ''olaszos'' volt.

Remélem valaki szarrá veri őket és sírva takarodnak haza az első egyenes kieséses kör után..

sporttárs 2010.06.14. 22:46:27

@értelmetlen_nevű: Így van, ez a jobbak közül volt, de nem emelkedett ki szerintem. Ami egy első csoportmeccsen elvárható két csapattól, azt végül is elővezették.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:47:47

Montoliov: "Örülök a bemutatkozásomnak, de többet érdemeltünk volna."

Iustizmord 2010.06.14. 22:49:05

@vuvukutya: űrfoci... próbáljo ott egyet ívelni v csavarni-- űrfoci a faszom :o)

calcio_di_rigore 2010.06.14. 22:49:33

@Hispan07: Chiellinit aztán érdemes megtalálnod, tényleg. Cannavaro nem Juve-játékos. Zambrottát én csak saját magához hasonlítom, amikor még focista volt a Juvéban.

Jobb volt ez a mai teljesítmény mint vártam.

Iustizmord 2010.06.14. 22:49:49

@Dr. Remus Moody: te most melyik meccset nézted???

Matteo_B 2010.06.14. 22:50:28

A kezdő csapat átlagéletkora 27,18év a cserék után 28,09 év volt számításaim szerint.ez azért nem olyan öreg mint ahogy egyesek beállítják.persze jó lenne ha kevesebbet játszana Cannavaro,Zambrotta vagy camoranesi,de azért az átlagéletkor nem olyan szörnyű,pont középkor.

calcio_di_rigore 2010.06.14. 22:50:52

@_benito: jó lett volna az alibikirály Montolivo helyén.

Iustizmord 2010.06.14. 22:51:51

@calcio_di_rigore: Chiellinit aztán érdemes megtalálnod, tényleg. Cannavaro nem Juve-játékos. Zambrottát én csak saját magához hasonlítom, amikor még focista volt a Juvéban.

eztet magyarázd mög.

canna nem juvés? zambro krikettezik amióta nem juvés? vagy zebrában jobban dobta a 3 pontost? was?

sporttárs 2010.06.14. 22:52:20

Az persze változatlanul áll, hogy nehéz legyőzni az olasz válogatottat.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.14. 22:52:29

Lippi most tartja a sajtótájékoztatót. Ódákat zeng Montolivóról.

calcio_di_rigore 2010.06.14. 22:56:33

@Iustizmord: Cannavaro tudtommal nem a Juventus játékosa. És kár, h nem láttad Zambrottát futballistaként, de erről nem én tehetek.:)

Matteo_B 2010.06.14. 22:57:27

Montolivo szerintem is elég jól nyomta,De rossi sem okozott többnyire csalódást.Chiellinivel nem tudom mi volt,nem emlékeztetett önmagára.Criscito ésZambrotta elmentek.Pepe nagyot hajtott,szerintem nem rosszul,Marchisio nem tetszett.Iaquinta szélen kevés,középen belefér,de akkor már inkább Di Natale.Ő felpörgette a játékot kicsit.Gilardino értékelhetetlen.

vadkutya 2010.06.14. 22:59:13

@Matteo_B: "Gilardino értékelhetetlen" - Évek óta.

Iustizmord 2010.06.14. 22:59:56

@calcio_di_rigore: lehet h eltévedtem, canna nem a juvéban tolta 09/10-ben? nem kérdés h zambro 5 éve jobb volt, dse ez most mi? a mi kommenistánk jobb a te kommenistádnál c marhaság?

btw, van most focista a juvéban vagy csak rahjongók emlékeznek a halott ősöreg csajra?

Iustizmord 2010.06.14. 23:01:01

@Matteo_B: nagyjából így volt, de senki sem fogta ösze a csapatot. és ez lippi hibája

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.14. 23:01:11

messze szarabbat vartam, kezdetnek jo ez vegnek
majd meglatjuk... ami jo, az Pepe nyer a juve vele ez tuti

lószerafin 2010.06.14. 23:04:29

@vuvukutya: Ez mondjuk nem igaz, Mutuval jó páros voltak a fioban, csak egyedül nem ér szart se. Kell mellé valaki kreatív.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.06.14. 23:04:38

amúgy santa cruz ért labdába?
ha nem látom beállni nem tudom meg sose hogy játszott, pedig elsőre meglepőnek tűnt, hogy nem kezdő

vadkutya 2010.06.14. 23:08:54

@lószerafin: Geszti Pétert tudom ajánlani. :)

@Iustizmord: ->@Artsuhtaraz:

Ez pedig nem tudom,h volt-e már, most lesz:
anyulontul.blog.hu/2010/06/11/taktika_11

vadkutya 2010.06.14. 23:11:36

@lószerafin: Geszti Pétert tudom ajánlani. :)

@Iustizmord: -> @Artsuhtaraz:

Ez pedig nem tudom,h vol-e már, most lesz:
anyulontul.blog.hu/2010/06/11/taktika_11

Asidotus 2010.06.14. 23:15:51

Bennem egy világ dőlt ma össze, elvesztettem a hitem :(
Eddig úgy voltam Lippivel, mint Imiciék Wengerrel, de ma nagyot csalódtam.
1. Ha van a csapatnak egy Iaquintája, akkor a beívelős játékot miért nem úgy játsszák, hogy ő van középen? Ehelyett ő volt kint szélen. Én simán azt csináltam volna, hogy Gilardinot kiviszem, hagy ívelgessen, meg cselezze be magát, Iaquinta meg majd csak fejel egy gólt, vagy leteszi valakinek gólpassz gyanánt.
2. Camoranesi mit keres itt? Egyáltalán nem tud szabályosan védekezni, egy időzített emberhátrány, ha kezdett volna, akkor legalább 35-40 percet emberhátrányban játszott volna az olasz csapat.
Hát, nekem ez a meccs azt jelentette, hogy Marcello Lippi megbukott. Számomra ő volt az EDZŐ. :(

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.14. 23:19:08

montolivo nem volt rossz, de nagyon hosszúak voltak azok a 10 percek, amikre eltűnt.

Iustizmord 2010.06.14. 23:19:21

@Nűnű: még jó hogy nem a csajod volt :o)

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 23:24:41

@sporttárs: mivel ízlésekről van szó, nem kérdezem meg, hogy mire gondolsz. ha fontosnak gondoltad volna, elmondtad volna első szándékból. a minősítésed viszont téged minősít. :)

Asidotus 2010.06.14. 23:25:06

@Iustizmord:
azt könnyebb pótolni, mint egy hozzá hasonló kaliberű edzőt

Irapuatótól Szuezig 2010.06.14. 23:32:17

a focivb blogról:
"Hangmérnökeink megvizsgálták, hogy mit tehetünk a Magyar Televízió rendszerein belül annak érdekében, hogy a sokakat zavaró vuvuzela-zümmögést kicsit tompítsuk. Az új rendszert kedden teszteljük, bízunk abban, hogy eredményes lesz."

2010.06.14. 23:37:48

@_benito:

pláne, hogy azért rontott is nem egyet, a lövése tényleg ott volt, de én azt láttam, hogy De Rossi mindenhol ott van(csatár is ugyebár), összeszedi mások potyadékát, beleértve Chiellinit is, talán még Pepe volt jó

Hispan07 2010.06.14. 23:47:31

@calcio_di_rigore: zambrotta öregedő magához képest ma nem volt rossz, chiellini pedig párban volt szar cannavaroval - aki persze nem a juve játékosa, rotfl

gilardino ebben a pozícióban reménytelen, pazzini vagy akár a kirakott boris sokkal többet ért volna

halihalo 2010.06.14. 23:48:18

Így most 4 nap után csak nekem van olyan érzésem, mintha valami gundfoci bajnokságot néznék? Sok a 32 csapat, fáradtak a "sztárok" a bajnokságok után, zavarja őket a vuvu, vagy szar a labda? Mi a baj? Egy jó meccs nem volt még. Egy átlagos PL félfordulóban több a jó meccs, mint itt eddig.

Iustizmord 2010.06.14. 23:57:17

@Nűnű: nabazz látom nem vagy nős, különben már a kutyaházban aludnál ma éjjel :o)

@Hispan07: JÓL ÉRTE, CALCIO_DI_RIGORE SZERINT AZÉRT NEM JUVÉS AZ ARC MERT ALÁÍRT VALAMI OLAJSEJKNEK???? BAZZE EZT NEM HISZEM EL, EZ TÚLMEGY MINDENEN. GILÁT MOST IS PICIT MILANISTÁNAK ÉRZEM, CAFÚT IS, ANCELOTTIT IS, USW, DE EZ NEKEM MEREDEK, HA JÓL ÉRTEM. SZAR, DE NEM JUVÉS MERT MÁR ALÁÍRT DUBÁJBA. BAZZE.

Nyico 2010.06.14. 23:58:42

@Irapuatótól Szuezig:

egyébként két megoldás van erre a problémára:
1) fogsz egy vuvuzela-t megfújod, a hang ugyebár rezgés és egy ilyen hang több felharmonikusból(több különböző frekvenciájú rezgésből) áll össze, ezek különböző amplitudójúval (erősségű) rezgések. megnézed, hogy melyik frekvenciának a legnagyobb az erőssége és azt kiszűröd. That's All! Ezt még elvileg otthon is meglehet tenni.

2) lenyomod annak torkán aki fújja

BruceWayne 2010.06.15. 00:04:49

@Iustizmord: lippi is biztos ezért játszatja, mert már nem a juve van a neve mögött, hanem egy dobogós arab csapat, nem pedig az olasz 7. :)

gondolom taplonesi se juvés már, azért állt be ő is.

BruceWayne 2010.06.15. 00:06:11

amúgy aki aszongya hogy ettől az olasz válogatottól ma rosszabbra számított, annak igen alacsonyan van az igényszintje

ecky 2010.06.15. 00:34:54

@Nyico: 2. megoldás tetszik!!! :D

snmarton (törölt) 2010.06.15. 01:03:24

jól érzem, hogy a tisztelt nagyérdemű szerint az a jó meccs, ahol a két csapatnak nem megy a védekezés?

rexford 2010.06.15. 01:04:58

Na jól van, belefáradtak a fiúk a Juve-játékosok és Lippi gyalázásába.
Nem voltak rosszak az olaszok, ennél jobbak ne is legyenek soha.
Nyugodalmas jó éjszakát.

vadkutya 2010.06.15. 01:19:18

@snmarton: Simán, máskülönben hogyan születnének gólok? :)

rizla 2010.06.15. 03:01:50

bánom, hogy kivetítőn, barátokkal néztem ezt a meccset, mert itthon legalább bűntudat nélkül elaludhattam volna rajta.

ddrum77 2010.06.15. 07:09:36

@Iustizmord: a legrosszabb pillanatokról beszéltem... tudom h Ronnie varázsló, és "bajnok", de többször nem csinál semmit, mint igen, képes beleszürkülni a mezőnybe simán.

mickeyknox 2010.06.15. 07:45:21

ha nem is volt valami iszonyú jó meccs, legalább itt hajtott mind a két csapat (az olaszok a gólért, paraguay meg az olaszok véréért). azt hiszem ennek a vb-nek az első körében már ennek is örülni kell.

paraguayi csapatban volt egy-két tehetséges mészáros, eléggé unszimpatikus egy bagázs volt, egészen addig, amíg camoranesi meg nem érkezett... ez a dél-amerikai virtus benne maradt még a szentemben. kijárt volna egy piros neki, simán.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.15. 07:46:45

@Nerazzurri: mi lenne az ok h jót várjak?
per pill ebben a csapatban, már kifutott és még nem igazán befutott faszik tolják (talán DDR az egyetlen kivétel) Gigi meg más tészta idén nem villogott két sérülés között se
az első negyed óra teljesen váratlan volt számonmra,... én bizony egy bekkelgetünk oszt csak találunk egy gólt játékot vártam... ehez képest ez bizony több volt.. és hát igen, reálisan ennek a csapatnak nem a címvédés a szintje.. sajnos

Irapuatótól Szuezig 2010.06.15. 08:38:53

@Nyico: 1. igen ezt már én is olvastam több helyen.
2. ezt pedig már én is többször elképzeltem. :)

daneeka 2010.06.15. 09:35:14

@Iustizmord: Ne hülyíts már! Akkor Zidane is Juvés volt 2006-ban v mi a faszom? JA ÉS ÉN IS tudnék nagybetűvel írni...

Szent.J. 2010.06.15. 09:35:25

Látva a Squadra első meccsét, már-már mondhatnám elégedett is vagyok. Engem meglepett ez a hozzáállás. Ahogy Gilardino hajtotta a kapust, nem egyszer, ahogy DDR, Marchisio, Cannavaro, Pepe, Iaquinta, Di Natale üzte-hajtotta a dolgot. Paraguay egy k..vajó csapat, elfogadható ez az eredmény.

Ahogy szokták a digók a tornákat kezdeni, ahhoz képest kiváló.

Tény, hogy Lippinek van pár "érdekesebb" ötlete, amit erőltet, de ezt már a válogatásnál is megmutatta.

Lehet ebből még egy jól megérdemelt nyolc közé jutás, csak okosan kell sáfárkodni, továbbra is tartom, hogy max ennyi van ebben a csapatban. A rajt előtt féltem hogy túlzó, mostmár szinte kötelező.

(Hollandia mögött a Dánia/Japán jutnak tovább, mondjuk, és akkor illik még egy kört menni.)

FORZA ITALIA!

utr 2010.06.15. 09:54:55

Nem gondoltam hogy ilyet fogok mondani, de eddig az egyik legszimpatikusabb csapat az olasz a vbn. Most akkor perverz vagyok?

Szent.J. 2010.06.15. 10:04:54

Buffonról mit tudni?

Everred 2010.06.15. 10:05:16

annyira tipikus egy világbajnokság ez eddig.

Az angoloknak nincs kapusuk, az olaszok lófaszt nem csinálnak, de azért továbbjutnak valahogy úgyis, Paraguay és Uruguay aprít, Beckenbauer nagyképűen beszólogat másoknak (na jó, ez nem csak vébén tipikus), a stúdiókban sok ember hülyeségeket beszél, szöllősi olyan blogokat ír, hogy az ember legszívesebben ámokfutásban vezetné le a dühét... az egyetlen atipikus elem eddig a német parádé volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.15. 10:05:59

@Szent.J.: Marchisionak azért sok volt aposzt, amit Lippi kitalált neki, Di Natale sokkal fantáziadúsabban játszott neki kéne kezdeni vagy Quagliarellának. A Montolivo, De Rossi kettős viszont nagyon jól nyomta. Az is jó hír, hogy megszületett a vébé első római gólja :-).

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.15. 10:16:29

@popp: piszkosul figyeltem, de továbbra sem szélsőnek látom, futógépnek meg mégannyira se

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.06.15. 10:28:02

mindkét csapat kihozta a meccsből azt, amire képes,
ez pozitívum volt

horas 2010.06.15. 10:35:36

Megvan az első telitalálatom a vb-n.
Ahhoz képest,hogy azzal magyarázták sokan a szar meccseket eddig,hogy nem akarnak kockáztatni az első kör az ilyen.Ebből a megfontolásból történő visszafogott játékot pont az Olaszoktól kellett volna várni,a csoport legnehezebb ellenfele ellen nekik tökéletes lett volna az X,mégis egyértelműen kezdeményezők voltak.

Paraguay jól védekezett és szarul támadott,az Olaszok jól támadtak,szarul védekeztek.
Pirlo nélkül a csapat sokkal mozgékonyabbnak,aktívabbnak,hajtósabbnak,tűnt.

Pirlo nagyon lehúzza,középen,lelassítja az egész játékot,kurvára nem hiányzik ő már ide.

Montolivo a nem rossz kategória volt tegnap,ahogy Pepe is,De Rossi volt jó,a többiek semmilyenek.
Montolivo ez a meccs alapján nem tünik egy üstökösnek,berugdossa az üres területekre a labdát,(már amikor),de egyetelen egy az átlagosnál jobb képességekről árulkodó megmozdulása nem volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.15. 10:36:37

@mocsing: Pedig rengeteget melózott, hatékony viszont nem volt. Sajnos centerként sem tudott sokkal többet hozzáteni. Egyébként középcsatárként sem az a statikus fajta, mint amire méretéből következtetnénk. Rengeteg futás és brusztolás jellemzi a játékát.

daneeka 2010.06.15. 10:37:47

@popp: Canna helyett Bocchetti/Bonucci, Iaquinta helyet Quagliarella játszhat, viszont Marchisio és Camoranesi egyaránt szarok voltak tegnap, és nem tudom ki lehetne még ott. Palombo?
4 éve Perrotta nagyon jól bejátszotta azt a posztot, amit Marchisio tegnap nem tudott. Esetleg még helyet cserélhetnének Montolivóval, bár nem vagyok benne biztos, h jó ötlet...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.15. 10:49:35

@daneeka: Ezért hiányzik nekem jobban a rómaiak közül Perrotta, mint Totti. Simán elférne a keretben, ráadásul jó szezonja is volt, sok kerettaggal ellentétben Esetleg Pirlot még eltudnám képzelni azon a poszton, de ahhoz meg kéne mutatnia korábbi önmagát.

Szent.J. 2010.06.15. 10:50:10

Vasárnap le kell győzni Új-Zélandot, és akkor a tiniállam elleni meccs már tényleg csak a csoport elsőségről fog szólni!

@daneeka: Én Cannavaro-t nem bántanám, rutin, és tegnap nem volt rossz, bárcsak a Juve meccsein tolta volna így!

fransancisco 2010.06.15. 10:52:39

nem rossz, nem rossz!!
az olaszoktól (az elözmények alapján) sokkal gyengébb játékot vártam, pláne úgy hogy nem a csoportkör (és az elsö meccs) az ö igazi "felségvizük"
a szlovákoktól félek, weiss kurvajó edzö, képes kitalálni valami faszipántos taktikát, azon a meccsen sok minden kiderül

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.15. 10:57:08

Az volt a jó ebben a meccsben, hogy az olaszok "emberükre akadtak": Paraguay a tipikus olasz focit játszotta, és hozta is volna 1-0-lal a győzelmet, ha nincs az a teljesen váratlan kapusbaki.

Szerintem is legalábbis top3-as meccs eddig a vébén: végre mindkét csapat akart is nyerni, nem csak "szeretett volna".

horas 2010.06.15. 10:57:30

@popp: Perrotta sincs kinnt?
beszarok....

Lippi-nek lehet,hogy maradni kellett volna vitorlázni...

Iustizmord 2010.06.15. 11:00:55

@daneeka: az nem teccett h amíg juvés, addig a nagy juve-fanoknak érinthetetlen meg kritizálhatatlan, de amint szar, gyorsan felteszi calcio_d_r a kezét: hohó, hát már nem is juvés, ERGO ha szar is, nem a juvéhoz tartozik. ez 1 db szánaélmas önigazolási kísérlet.

de örülök ha neked is van beragadó capslockod a gépeden

Iustizmord 2010.06.15. 11:01:39

@daneeka: egyszer juventino, mindig juventino, van ilyen mondás, nem? hanát akkor.

HosCincer 2010.06.15. 11:08:41

@Csöncsön: nem érzed/érzitek úgy, hogy erre a meccsre aggatott "top3-as/második legjobb meccs" cetliket csak az elkeseredettség mondatja az emberekkel? Mert igazából a meccs mellett - a győzni akaráson kívül - sok pozitívat nem tudok felhozni.
Személy szerint nekem ez a vb a "csak ki ne kapjunk" mentalitásával iszonyatosan nagy csalódás.

davidmoyes 2010.06.15. 11:09:05

@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:
"szöllősi olyan blogokat ír" Hol? Mazochista vagyok.. :)

horas 2010.06.15. 11:13:35

@Iustizmord: Ez nekem is feltünt,de hát CDR legalább annyira hajlamos túlkapásokra mint én,ugyhogy azért is nem reagáltam viszont emg van a véleményem Lippi és a Juve idei közös nyaralásáról.

Camoranesi,Iaquinta,Grosso,Cannavaro védhetetlen
Ambrosini,Perrotta,de Totti is sokkal többet tett le az asztalra mint bármelyik felsorolt fasz idén,és perpillanat a felételezhetően különbséget jelentő balhésnak tartott elemekről nem is beszéltem tegyük fel.(Cassano,Miccoli),de ott vannnak még azok az arcok akik nem nevek,de remek szezont futottak és egyszerűen felfoghatatlan,hogy Grosso,hogy előzi meg Antonini-t példáúl...

Mindenestre a játék nem volt rossz,de igaza van Csöncsön-nek,ez inkább volt egy olaszos Parag-győzelem...ha abbúl indulunk ki,hogy első meccs és fejlődhetnek és egy kis mákkal kaphatnak egy gyengébb ellenfelet a csoport után talán a 8 kinéz.

horas 2010.06.15. 11:17:47

@HosCincer: Adom.
Igen,én is írtam egy pár meccsel ezelött.
Semmi rizikó.ez a VB jelszava eddig.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.15. 11:18:19

grosso nincs kint, de tény, h nagyon hiányzik cannavaro mellől, néha oda is képzeltem

Mourinho már nem a király 2010.06.15. 11:18:26

@horas: ha nyerik a csoportot, akkor Japán befigyelhet. Az is mekkora meccs lesz :D
Utána megint a spanyolok.

horas 2010.06.15. 11:20:51

@mocsing: Na,igen.végre egyszer pozitíve tévedek....
@Anthony (kick-ass):
A második kör,nagy vízválasztó lesz,ha ott is marad ez akkor az egyenes kieséshez érve ne is számítsunk jobb meccsekre.

England win The Ashes! 2010.06.15. 11:20:58

@imici77: Helyes! Az utóbbi öt bajnoki cím idején (azt hiszem) mindig sárga volt az "AK".

horas 2010.06.15. 11:22:54

@Artsuhtaraz:
Az igen!
Ráadásul egy orbitális kapusbaki kellett hozzá...:)
Az olaszok jól elületették a magvakat...

England win The Ashes! 2010.06.15. 11:23:00

@davidmoyes: Európa egyik legtekintélyesebb szakfolyóiratának gyépés magyar kistestvérét mételyezi.

www.fourfourtwo.hu

r_magpie 2010.06.15. 11:23:16

tegnap este rájöttem, hogyan lehet a vébé ezen szakaszát élvezni: nem szabad semmit, de semmit elvárni a következő meccstől, jól eltalálni a bor-szóda arányát és hőfokát, majd hosszú kortyokkal örülni neki. ha ráadásként esik 1-2 gól is, garantált a szórakozás.

fransancisco 2010.06.15. 11:23:25

@Artsuhtaraz: ha vietnamról az "ütközetben eltünt" az alapmü, akkor ez már nem is akkora túlzás

Vaader 2010.06.15. 11:26:16

@Artsuhtaraz: Greatest tie since Bunker Hill :D:D:D

HosCincer 2010.06.15. 11:28:29

@Artsuhtaraz: nálunk kb a "szerencsés döntetlen" meg hasonló főcímek lettek volna

sporttárs 2010.06.15. 11:29:24

@Irapuatótól Szuezig: Ugye először te minősítettél valakit, ráadásul nem ízlésként, hanem kijelentő módban. Én viszont nyugodt szívvel kijelentem, hogy nincs igazad. De odaírtam: ettől még nyugodtan gondolhatod így, ez természetes.

sporttárs 2010.06.15. 11:32:47

@rizla: :)
Ezzel most egyetértek, én bele is szundítottam, igaz, fárasztó napokkal a hátam mögött. :))

Nagyon kiváncsi leszek ma a brazilokra, nem mintha nem tudhatná náluk aztán tényleg az ember, hogy kb. mire számíthat. Az más kérdés, hogy majd mindenki másképp értelmezi. :) De tényleg úgy vagyok vele, ők meg a spanyolok nem fognak első meccs szindrómában szenvedni.

Remélem, igazam lesz.

sporttárs 2010.06.15. 11:50:09

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Persze. Legfeljebb ha a koreaiak atommal jönnek. :))

Igazából az lesz érdekes, hogy szerintem hoznak a brazilok egy szokásos alapjátékot, ami bőven felette lesz a vb-n eddig látot szintnek (persze nem iramban és nyilván az ellenfél sem erős, de amúgy is hoznának), de ez kevéssé fog elégedettséget okozni, mert a brazilokat hájpolni nem menő. :) Inkább dicsérjük az olaszokat, mert "nyerni akartak"... (Jó, igaz, tényleg legalább hajtás volt tegnap.)
Mindegy, legyen egy élvezhető meccs, mondjuk ami figyelemre méltó, hogy kurva hideg van ma Johannesburgban, ez azért nem kedvez Kakáéknak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.15. 11:52:01

@sporttárs: Kurva hideg, betonfal és nem brillírozó brazil válogatott, ez annyi mint 1-1.

daneeka 2010.06.15. 11:55:39

@Iustizmord: Just like Bobo Vieri... :D

Értem, amit mondasz, de Cannavaróra nagyon sok Juvés a 2006-os eligazolása miatt fúj még mindig, simán kinézem c_d_r-ből, hogy emiatt írta, amit írt. Fabio a dolog előtt 2-3 héttel nyilatkozta le, hogy a harmadosztályba is követi a csapatot. Ő azóta nem a Juve játékosa...

rexford 2010.06.15. 12:01:55

@Iustizmord: "egyszer juventino, mindig juventino, van ilyen mondás, nem?"

A tegnapi 14 játékosból 9. Azért ez szép, nem? :)

daneeka 2010.06.15. 12:08:17

@rexford: Csak a 3adik számú kapus, De Sanctis nem lépett pályára a 10 "juventino" közül. Lippiben dobog a spirito... :D

daneeka 2010.06.15. 12:11:12

@Szent.J.: Ő a cséká, ezért helye van a csapatban, de Lippi felelőssége, hogy 2 éve, mikor visszajött, még mindig úgy gondolta, h 2010-ben egy 36 éves védőre lehet építeni az Olasz válogatottat. Vissza fog ez ütni, meglásd!
süti beállítások módosítása