Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - La Liga 38. forduló

2010.05.15. 15:32 pancho_sanza

Az utolsó fordulónál nincsen szebb. Az olyan utolsó fordulónál, amelyben egy-két kivételtől eltekintve, mindenhol tét van, aztán tényleg nem lehet jobbat kívánni. Nincs még bajnokunk, nincs még kiesőnk, hiányzik egy BL induló, nem tiszta, hogy ki indulhat az Atlético Madrid frissen szerzett trófeájáért. Egyetlen negatívumként azt lehet említeni, hogy sok az olyan párharc, amelyben egy érdektelen csapat kerül szembe egy nagyon is érdekelttel. Azt, hogy ebből mi következik nem nehéz megmondani, de azért vannak a csapatok, hogy ránk cáfoljanak. Szurkolni azért lehet és nem is nehéz kiválasztani, hogy kinek érdemes. Hihetetlen nagy egyetértést tapasztaltunk, hogy mindkét csapat megérdemli a bajnoki címet, azonban ezt cáfolnánk, mert ha valakit oda vissza levernek, az talán nem érdemli meg annyira. Lehet persze szimpatikus, mint a Mallorca, de itt érdemekről beszélünk. Esni fog 38 gól és három csapat, de most nem számoljuk ki, mi lenne a jóslatunk eredménye. Tovább után részletek:

Atlético – Getafe 0-3
A madridi rangadó egyértelműen Európáról szól. Na nem azért, mert a spanyol bajnokság nem lenne elég színvonalas, de a Getafe valamiért mégis oda vágyik. Az utolsó nemzetközi kalandra gondolva, nem igazán lehet találni olyan szurkolót, aki sajnálná tőlük a hatodik helyet. Az Atlético Madrid helyzete annyiban könnyebb, hogy nekik már nem kell rátermettségüket bizonyítaniuk. Szinte biztos, hogy több címet nyernek idén, mint a városi riválisuk és a slusszpoén az lenne, ha idén még legalább háromszor összerándulhatna pár tízezer "nemkirályi" szurkoló a fővárosban. Egyértelmű, hogy erre készülnek, mert a hétvégi csapatuk képességeiről nehezebb bármit is mondani, mint akármelyik bakui amatőrgárdáról. Ez most még rosszabb is, mintha az átható piaszaggal lézengő Agüeroék ellen kellene valami focifélét produkálni.

Zaragoza – Villarreal 3-2
Két dolog szól a Villarreal ellen. Egyrészt az ő utolsó európai kalandjuk inkább sikerült viccesre, mint reményt keltőre. Másrészt a Zaragoza nem a serdülő kettőt szeretné szerepeltetni. Sokkal inkább a jól megérdemelt és legalább ennyire megfizetett bennmaradást ünnepelni. A mérkőzéstől hatalmas küzdelmet, kiélezett szituációkat és kimagasló iramot várhat mindenki, aztán az ötödik percben érkezik a hír, hogy Soldado elkezdte Madridban és onnantól maradéktalanul csak a hazai szimpatizánsok szórakozhatnak.

Málaga- Real Madrid 1-5
Csal azért, mert az ilyen reménytelen helyzetben, mint éhezőnek a falat kenyér úgy kell a vendégeknek a bizonyosság, hogy azért mégsem olyan elbaszott csapat ők, mint azt az újabb címnélküli szezonból gondolhatná a felületes szemlélő. Egyedül remény van és 100 rúgott gól, aztán mögötte egy csomó nyitott kérdés. Elsősorban az, hogy mit játszik a Barcelona? Vajon Ronaldo nemcsak sima király lesz, hanem a "házi gól" jelzőt is joggal használhatja? Aztán azt sem tudni, hogy mi lesz klub kapitányaival és edzőjével, mi történik a csalódást okozó játékosokkal. Mindeközben az Atlético Madrid még három kupát nyerhet az idén. Ennél talán még kiesni is jobb lehet, bár pont Málagában nem szabadna ilyennel még viccelni sem, de azért a hasonlóság egyértelmű jövőre mindkét csapat a bajnoki címért küzdhet.

Barcelona – Valladolid 4-0
A Valladolid helyzete egyszerű. Egy pontnak elég kellene lennie, de szinte az is elérhetetlennek tűnik, ha a mérkőzés helyszínére, az ellenfélre vagy a Ronaldo gólcsúcsára törő Messire gondolunk. Kemény rugdosódás, fogcsikorgató bekkelés, aztán ahogy jönnek az eredmények egymás kezét fogja majd hazai és vendég, szurkoló és játékos. Vagy szomorúak lesznek

Osasuna – Xerez 1-2
A pénz nagy úr és bár Spanyolországban általában csak azt vallják be, hogy mennyit fizetne a konkurencia a hazai csapatnak egy győzelemért, tuti, hogy van másmilyen jellegű prémiumkitűzés is. Meglátjuk mennyire kifinomultak a pamplonai sportemberek. Nem tudjuk, hogy akarnak és képesek is egy valakinek kedvező eredményt elérni, de kizárt dolog, hogy ezt észrevétlenül tudják megoldani.

Valencia – Tenerife 1-2
Nem azért, mintha bundáznak, de ha van csapat amelyik néha képes látványosan beleszarni egy mérkőzésbe az a Valencia és bár a gusztustalan bekkelésre láttunk már példát Villáéktól (akik most nem is játszanak), azért most mégis azt gondoljuk, hogy ezúttal az első verzió következik. Amikor mindjárt itt a vb, a két prímást már megint meg akarják venni, akkor ki a fenét érdekel egy köcsög csapat, amelyik amúgy is rohadt messziről jön. Hogy a vulkánfüst szálljon rájuk.

Athletic – Deportivo 2-2
Az a különbség a két csapat közül, hogy a Deportivo még akar valamit csinálni, míg az Athletic már nem nagyon. Illetve el akarja búcsúztatni az öreg Josebát, ki akarja szurkolni, hogy Torres és Fabregas mégse épüljön fel nagyon gyorsan, hátha a fiatal helyi talentumok vb-re mehessenek és ezért már akkor is képesek szorítani, ha nem baszk válogatottról van szó.

Racing – Sporting 3-0
A Racing megváltása a Sporting 40 pontja és az ezzel járó érdektelenség. Az elmúlt hét a piros–fehér csíkos mezekről szól, a fővárosiakról már szóltunk, a gijonak meg egyszerűen bennmaradtak. Ez a Racing szerencséje, mert Munitis gyorsaságával párhuzamosan simán kikophattak volna az élvonalból. Majd jövőre.

Almería – Sevilla 1-2
Nagyon érdekes a helyzet, mert az Almeríán kívül nincs olyan csapat, amelyik komolyan venné ezt a mérkőzést hasonéó helyzetben. Azonban a sors ezt dobta a Sevillának és majdnem biztos, hogy egy győzelem és a biztos BL hely nagyban növelné egy minőségi edző kinevezését. Összeszorított foggal, de ezt a meccset hozni kell, mert egy kis felfrissülés nem ártana szakmai téren, mert már majdnem „Real Madrid-i szinten tobzódnak a megválaszolatlan kérdések Sevillában.

Mallorca - Espanyol 3-1
Majdnem biztos voltam benne, hogy a Mallorca mindent kibír. Nincs az a mozgás a csapatnál, amely útjába állhatna a stabil szereplésnek. Aztán van ez a pletyka, ami Manzanoról és West Ham Unitedről szól és majdnem biztos vagyok benne, hogy a Mallorca ezt nem élné túl. Márpedig, ha ez a pszichológus utolsó meccse, akkor annak szépre kell sikerülnie. Hibáztatni érte nem szabad, hiszen az elmúlt évei arról szóltak, hogy azt nézték aktuálisan melyik játékost akarja kitenni a keretből a csapata és majdnem válogatás nélkül lecsaptak minden ilyen lehetőségre. Ha menni kell, akkor kell, de a búcsú legyen szép.
 

172 komment

Címkék: spanyol la liga beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr332005324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.16. 21:23:32

@krysal: Mi azzal már most a baj hogy igazolni is fogunk a köv. szezonra? (Cesc hazahurcolását abszolút támogatom, van helye és lássuk be van pár ember akik helyett jöhet más)

Lucilius 2010.05.16. 21:23:58

@Mérgező Hulladék:

Jogos, Tenerife ikszel is bennmaradt volna. Csak akkora fiesta kezdődött a La Rosaledában mikor a Valencia vezetést szerzett h hirtelen azt hittem az döntötte a kiesésről.

Lucilius 2010.05.16. 21:25:56

döntötte = döntött

krysal 2010.05.16. 21:27:07

@csizsikpizsik: ugyan, kell a kettős mércét magyarázni?

De hagyjuk, nekem nincs bajom vele, de akkor azzal se legyen, ha mi is:)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.16. 21:30:41

@krysal: Mi is? Hát sajnos itt nincsen óvónéni, de TI kezdtétek, nem mi :)

rizla 2010.05.16. 21:33:21

@krysal: ugyan, ez nem neked vagy endoscope-nak szólt, ne szívd mellre, ti már szinte idegesítően korrektek vagytok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.16. 21:34:43

Most már tény: úgy játszotta le a Barcelona 2009/2010-es szezont, hogy összesen 4, azaz négy tétmeccset bukott el. Nem tudom, mikor volt ilyen egyáltalán a futballtörténelemben. (Volt-e már, akármelyik bajnokságot figyelembe véve?)

A négy vereség:

Barca-Rubin Kazany 1-2 (BL-csoportkör)
Barca-Sevilla 1-2 (Copa del Rey)
Atlético Madrid-Barca 2-1 (La Liga)
Inter-Barca 3-1 (BL-elődöntő)

Egyik vereség sem volt megsemmisítő, és akkor finoman fogalmaztam. A mérce iszonyatosan magasra került, de ez most kit érdekel. Fantasztikus ez a csapat. És Messi beérte Ronaldot (az igazit).

rizla 2010.05.16. 21:35:41

@Neil Blender: "A mai meccs megint megmutatta hogy a Realnak a legnagyobb baj a fejekben van,"

nem értek egyet, végig 1 ponttal tapadni a barcára nem arról árulkodik, hogy mentálisan gondok lennének. a BL-ben talán, a bajnokságban soha.

kupaátadást miért nem mutatják?:((

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.16. 21:41:54

Miért csak konfettit kapunk? Hol a retekben a kupa?

Valetudox 2010.05.16. 21:42:38

Valaki bekapcsolhatna a locsolokat...

krysal 2010.05.16. 21:50:44

@csizsikpizsik: olvasd vissza az egészet:)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.16. 21:52:44

@krysal: Eszembe sincs, iszunk barcamackóban a barcatv-t bámulva :))))
Majd holnap szövegértelmezek öltönyben, másnaposan :)))))))))))

Mourinho már nem a király 2010.05.16. 22:00:16

@Csöncsön: nemtom, az Arsenal veretlen PL szezonja?

krysal 2010.05.16. 22:01:04

@csizsikpizsik: :)) Jó mulatást! És ez szól minden Barcásnak. Igen, tikának is, bár úgysem olvassa:DDD

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.16. 22:01:44

@Anthony (kick-ass):

A múltkor megnéztem: az az Arsenal háromszor kapott ki a BL-ben, egyszer az FA-kupában, és egyszer a Ligakupában. Szóval nem nyert. :-)

vadkutya 2010.05.16. 22:03:13

@Csöncsön: Így-így, most a Katalánok ránk vertek 1 meccset. :) Grat a Barcának!

Mourinho már nem a király 2010.05.16. 22:04:15

@Anthony (kick-ass): najó, kikaptak 3x a BL-ben és 1x a FA kupában :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.16. 22:06:38

@vadkutya:

Szóval korszakos csapat? Űrfoci? :-))

vadkutya 2010.05.16. 22:10:30

@Csöncsön: Korszakos mindenképp (sosem tagadtam), de az űrt hagyjuk meg nekik: images.buddytv.com/articles/Image/star-trek/star-trek-tng1.jpg

:))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.16. 22:13:00

@krysal: Köszi, meglesz/megvan :)
(Párom 3 megjegyzése kimenekülve, szőnyeg máris foltos, Messinek jól áll a borosta, Xavinak meg a farmer. Mivel nem foglalkoznak egyesek :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.16. 22:17:20

@vadkutya:

OK, köszi a képet. :-) Egyébként inkább két bajnokság, mint egy űrfoci, szóval nem is baj. :-)

@csizsikpizsik:

Tényleg jól áll. Olyan, mint egy kis oroszlán a nagy Leo.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2010.05.16. 22:24:48

@Csöncsön: "Nem tudom, mikor volt ilyen egyáltalán a futballtörténelemben. (Volt-e már, akármelyik bajnokságot figyelembe véve?)"

ha a BL-korszakot nézzük, akkor pl. a Man United '98-'99-ben

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.16. 22:33:07

@csizsikpizsik:

Én azért a közeljövőben sorsdöntő meccseken nem szeretném Xavit farmernadrágban látni. :-)

@Alapvonalszippantó Hapci Benő:

Köszi, le is csekkoltam, valóban, 3 ligavereség, veretlen BL, FA-kupa győzelem. Mondjuk sok hasonló példát nemigen találni, az elég valószínű...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.16. 22:44:03

@Csöncsön: Semmilyen meccsen ne legyen farmerben. 4-5 évig még kisgatyában, aztán öltönyben, hátha nem csak a pályán Pep örököse...

Piiii 2010.05.16. 22:44:30

az Inter is lehúzott 3 éve egy bajnokságot egy vereséggel, azt a Romától szenvedte el.. a többit nem tudom

Vul-Kahn 2010.05.16. 22:59:09

@Csöncsön: 2007/2008as Bayern:

Stuttgart-Bayern 3-1
Cottbus-Bayern 2-0
Bayern-Anderlecht 1-2
Zenit-Bayern 4-0

Kemény, mi? :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.16. 23:10:55

@Vul-Kahn:

Az tényleg. :-DD

És tényleg! :-))

A Zenit abban a szezonban elég rendesen beárazta a Bundesligát. Kellett Abbondanzierinek kiejtenie azt a labdát a 117. percben a Coliseum Alfonso Perezben...

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2010.05.16. 23:57:21

@gotanfun: 10k-t :S
De a nagyobb baj az, hogy volt egy Inter, Barca, Real 3as kötésem 30k-val, és az is elment :S Pedig éreztem, hogy a real összeszarja magát.

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2010.05.17. 00:02:10

@gotanfun: 10k-t :S
De a nagyobb baj, hogy volt egy Inter, Barca, Real 3-as kötésem, ott is elment 30k :S Pedig éreztem, hogy a real összeszarja magát.

mickeyknox 2010.05.17. 09:09:28

na, örülök, hogy a fiúk nem cseszték el, hanem stílusosan egy messi duplával (is) megvan a bajnokság!
csak a bl elődöntőt sajnálom kicsit...

Endoscope 2010.05.17. 09:11:25

@rizla: Azé' a kis Silvát örömmel látnám Real mezben. :)

De amit a leginkább szívesen látnék jövő ilyenkor, az a számtalan elképedt focidrukker arc, akik egymástól kérdezgetik hitetlenkedve: "Bazzeg ez ilyet is tud?" Értsd: valaki (tehát José) előhozza a megalkuvást nem tűrő, jó értelemben vett vadállatot a megfelelő emberekből. Valami olyasmire gondolok, mint Yaya megmozdulása a 3. gól előtt. Oké, azzal tisztában voltam, hogy a "szakmában" mocskosul alulértékelt és igenis nagyon fontos láncszem, de hogy ilyen sebességgel, könnyedséggel és eleganciával bőröz és szökdécsel át lábakat azzal azért nem. :)

Nem azt mondom, hogy jövőre Gagotól várok hasonlókat (lévén Gagót a csapatban sem nagyon szeretném látni), de hogy jópár játékosunk jóval többet tud, arra a nyakam teszem.

Endoscope 2010.05.17. 09:13:31

Jut eszembe a Real idénybeli utolsó gólja azért remélem megvolt mindenkinek. Szerintem tökéletes példája volt az idei játékunknak. Ide-oda pattogó labda, töketlenkedő védők (és támadók) és egy nem várt ember egy nem várt helyen estében kotorja lesz-ami-lesz jelleggel kapura... és gól. :)

Endoscope 2010.05.17. 09:16:14

És még valami: meg tudná nekem mondani valaki, hogy anno Ronaldot egy, a mostani Messihez hasonló teljesítményt nyújtó idény után miért adták el? Ez a mai napig k.rvára érdekel, de nincs róla pontos, elsőkezes információm.

Iustizmord 2010.05.17. 09:59:55

kaka tényleg megy a cselszibe?

horas 2010.05.17. 10:10:19

@Iustizmord: Nagyon írják.
Szerintem kell is ő a Chelsea-be,hogy Ancelotti végre tudja játszatni a saját stílusát a Chelsea-vel.
Idén is megprobálta,csak nem ment és visszaváltott arra ami müködik,hasonló mint Mou az Inter-rel első évben.
Ibrahimovic-nak is hogyan tovább,kiváncsi vagyok.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.17. 10:10:35

@nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m: Miért, nem mennyiért :)

@Iustizmord: Voltak ilyen hírek, igen, de konkrétum még nincs.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.17. 10:19:17

Na, újra ha már az előbb kivágott...
@Endoscope: Rekordcsillióért adták el és volt valami trénergond a halvány emlékeim szerint...de ez lehet nettó baromság is, rég volt 97 nyara...

Endoscope 2010.05.17. 10:44:31

@Iustizmord: Én kizártnak tartom. Nem olyan játékosnak "ismerem" Kakát, aki váltogatja a csapatokat. Különösen egy (ilyen) év után. Arról nem is beszélve, hogy szerintem szíve szerint még mindig a Milanban játszana.

Neil Blender 2010.05.17. 10:58:52

@Endoscope: Ancelotti alatt.

Amugy en csak az osszeg miatt is kizartnak tartom, egy ilyen szezon utan realisan kb 30-40 millaert lehetne eladni amit Perez sztem nem vallal be. Remeljuk. Mert egy jo Kaka kell minden csapatba, en mindenkepp marasztalnam meg egy evig legalabb. Es ha az is olyan lesz mint az idei akkor mindket felnek elonyos lehet a valtas.

@rizla: De, a baj a fejekben van. Ugyanazt a gorcsot lattam (amikor odakapcsolt a redvas Sport TV) az arcokon, mint a Lyon ellen. "most akkor hogy". "jajj gyerunk mar"... Nem ugyanaz a teher szerintem mikor van meg hatra X meccs amit meg lehet nyerni, meg amit az ellen elbukhat, meg az is mas mikor 1 meccsen mulik "minden". Lsd BL egyenes kieseses rendszer. Szeritnem mikor a Barca atlepett a Sevillan akkor mar elegge "hitetlen" lett a csapat, senki nem varta hogy a Valladolid csodat tesz egy akaro Barca ellen...

szerintem edzotol fuggetlenul EZ lesz a legfontosabb feladat, es a BL legjobb 16 kozotti visszavago lesz a Madridnak a szezon meccse.

horas 2010.05.17. 11:15:52

@Neil Blender:
Igen,ez egy létező dolog a Real-nál.Viszont azt nem értem,hogy ez mitől lehet.Itt nem beszélhetünk olyanról,hogy a csapat ngyrésze ugyanaz akikkel rendre megbukik a Real a 16 között.Teljesen új csapat,mindenki szinte BL-győztes és volt csapatának kulcsfigurája volt,dagadó önbizalommal.Nekik nincsnenek ilyen nyomasztó elmékeik a BL-16 közöttről.Ahogy az Inter-nél is a vérfrissités át vitte őket ezen a phobia-n mert az új játékosoknak zömének nem volt meg ez a beidegződése...
A tavalyi kezdőből hány ember maradt 2-3?
Ramos,Guti és Higuain azok a meghatározó jtáékosok közül,akik 1 vagy 2 szezonnál régebb óta vannak...

Neil Blender 2010.05.17. 11:21:55

@horas: itt felmerul Pellegrini felelossege, bar a velemenyem az hogy a Lyon ellen balszerencses elso felido utan nem tudtak a sajat arnyekukon atlepni a jatekosok ez pedig a tegnapi meccsre is teljesen rahuzhato.

A BL-ben megremeg a laba a legjobbaknak is nalunk ez teny, velemenyem szerint ha a csapat tullepett volna a Lyonon akkor egy elodonto realis lehetett volna. De ezt persze mar sosem tudjuk meg.

horas 2010.05.17. 11:25:10

Amúgy nem akarom újra elővenni a Higuain témát,de...
De a drága ember rúgott 7 BL-meccsen idén 2 gólt,addig Ronaldo 6-on 7-et.
Úgy,hogy Higuain a csatár Ronaldo emg szélső szerűséget játszik.
(Gondoljunk bele mi lenne,ha az lenne amit én pofázok,hogy Ronaldo lenne a csatár.)

Neil Blender 2010.05.17. 11:28:28

@horas: ezt mar rengetegszer kiveseztuk, nem akarom ujra elkezdeni.

Az elozo spanyol poszt kommentjei kozott ott a valaszom.

horas 2010.05.17. 11:29:52

@Neil Blender: Lehet Pellgerni,de szerintem az a nyomás teszi ilyenné a Real-t ami a vezetőség részéről nehezedik a csapatra és azon belül szinte mindenkire.Az,hogy nincs esély hibalehetőségre,hogy a Real Madrid csak a legnagyobb siker ér valamit mindenmás óriási bukás,így szerintem nem lehet dolgozni,sem a vezetőedző sem a játékosok em tudnak a feladatukra figyelni,ha gondolom aze gséz klubban sugárzik ez a légkör,hogy mindenkinek megvan számolva első perctől a napjai,hanem úgy tejesítenek...
Badstuber nek meg a hozzá hasonló arcoknak miért nem remeg meg a lába?

Neil Blender 2010.05.17. 11:33:56

@horas: Persze, ezt adom. De az a baj hogy Perez alatt ha ez van meg tudom erteni, o direkt gerjeszti is a mediat a Realra. De mondjuk Calderon alatti Capello fele csapat? Bar teny hogy fele ilyen jo jatekosokbol allt az a keret de a legjobb 8 azert ott is realis elvaras volt.

Osszetett dolog ez nagyon. Mourinho kurvara kene Madridba o lehetne a legnagyobb nyari igazolas... Ha o nem viszi be a csapatot a 8ba (nem BL gyozelem, csak a legjobb 8) akkor erre senki nem kepes.

Sath 2010.05.17. 11:36:01

@papercut: nem volt ám mindig ilyen jó ebben a szezonban...nagyon sok gyenge meccse volt. Sajnos nem hozta a tavalyi formáját, illetve azt, amit tegnap is mutatott, akkor nem maradt volna ki...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.17. 11:37:30

Csak úgy nagyon halkan: ismeritek a mondást, vigyázz mit kívánsz?

horas 2010.05.17. 12:23:11

Nézd meg Pellegrini-ben bíztak a Villarreal-nál a saját kis elképzeléseivel,játékosaival,az innen-onnan kikukázott játékosokkal és a kis személyes igazolásaival egy hajszállal maradt el a BL-döntőtől.
Pellegrini szerintem jó edző,ettől függetlenül,lehet,hogy ő nem a legaklamasabb a feladatra,de egy kis állandósággal és nyugalommal tudná kamatoztatni a tudásást én ebben biztos vagyok.

Most nézzük Pellegrini-t.A Kupa és a BL elég nagy kudarc,azt adom viszont a bajnokságban ezzel az eredménnyel 10-ből 9-szer bajnokok lettek volna.

Mourinho sem feltétlen megoldás,ahogy már sokszor írtam az első szezonban befürdött ő is.Azért mert Pellegrini nem igazi sztár edző attól még nem biztos,hogy egy igazi sztár edző megtudná oldani a feladatot.Ahogy Capello-zás is megy aztán a pali egy bivaly Juventus-al kétszer is 8 között kapitulált a BL-ben és ő is 16 között búcsúzott az aktuális Real-al.Ez az utolsó 3 BL-szezonja...

Lehet,hogy hagyni kéne Pellegrini-t és kicsit adni a szavára,nem bábként használni.

Neil Blender 2010.05.17. 13:12:11

@horas: Ha nem jon Mourinho, Pelle maradjon de ezt is kifejtettem mar. Es mas egy sikerre ehes, eletuk legnagyobb dobasara keszulo csapatot felkesziteni egy-egy meccsre, es mas mikor egy sajat arnyekaval szembenezni felo csapatot kell vhogy atvernie egy palankon.

Mérgező Hulladék 2010.05.17. 13:27:19

@Csöncsön: a Milan 1991-92-ben egy meccset bukott el, a kupaelődöntő visszavágóját a Juventus ellen. Igaz, ők abban az évben nem szerepelhettek az UEFA-kupában a marseille-i levonulásuk miatt.

Az Ajax viszont veretlenül nyerte három év múlva a holland bajnokságot és a BL-t (jó, igen, holland bajnokság, és a BL is a bajnokoké volt kizárólag), na meg a holland Szuperkupát. A holland kupa negyeddöntőjét veszítették el hosszabbításban.

Mérgező Hulladék 2010.05.17. 13:53:10

@Piiii: igen, plusz a kupadöntőben volt még egy alázás :) És a BL-t két zakóval kezdték, így jött össze nekik is egy szezon négy vereséggel.

horas 2010.05.17. 13:58:47

@Neil Blender:
Ezt utóbbit nem tudom.Mármint a motvációs oldalról beszélek.
Alonso-Kaká-Ronaldo tengely több mint igéretes,nem hiszem el,hogy rájuk egy Európa szinten domináló csapatot nem leheten felhúzni.

(Fogad valaki,hogy ha jön Mourinho,Higuain elsők között repül a csapatból?)

Mérgező Hulladék 2010.05.17. 14:06:55

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: a három bajnoki vereség mellett elment a Charity Shield és a Ligakupa is (Arsenal, Spurs), mindkettő meglehetősen simán. Az már öt.
De mostmár lekattanok a témáról.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 14:53:33

"A Real Madrid nélkül nem értünk volna el ennyi pontot, gratulálok nekik, jó edzőjük van és lenyűgöző játékosaik" -- nyilatkozta Guardiola.

Van ebben igazság. A két csapat egymást hergelte bele a győzelmekbe, a győzelmi kényszerbe. Egyszerűen egy pillanatra sem volt szabad kiengedni. Más szezonokban és bajnokságokban (országokban) belefért volna egy-egy sétálósabb meccs, de itt muszáj volt mindig maximumot adni, mert egy pitbull lihegett az ember nyakában.

Nyilvánvalóan túlzott a 25 pont különbség a második és harmadik helyezett között. Ha két nagy helyett csak egy van, sokkal, de sokkal kisebb lett volna a különbség, ebben biztos vagyok.

@Mérgező Hulladék:

Köszi a gyűjtést.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.05.17. 15:36:45

@horas: Véleményem az, hogy Pellegrini nem volt képes pofánrúgni magát. Pont a Lyon meccs előtt nem sokkal verték a Villarrealt 6-2-re és hát az simán látszott, hogy a teljesítmény semmit nem ér. A saját (elmúlt 5 éves) csapatát nem szólhatta le semmiképpen, ugyanis az idei csak egy kicsivel volt talán rosszabb, mint azN övé és talán ez sem a szakmai munkán múlt. Szóval nem igazán várható el, hogy lenyilatkozza, hogy a Villarrealt levertük 6-2-re, de alapvetően olyan szar ellenfél voltak, hogy ehhez még egyeneset se kellett rúgni a labdába.
Nyílván nagy szerénység lett volna elvonatkoztatni ettől, de hatalmas hiba volt helytte olyanokat nyilatkozgatni, hogy ez az elmúlt 15 év legjobb Madridja, mert a Lyon vereség előtt is látta már a madridi közönség, hogy ez nem így van és hát a szurkolói szavazások eredményén ez nagyon látszott. A probléma ragadósnak bizonyult, mert a játékosok is elég nagy arccal futnak ki a pályára rendszeresen és mindezt csupán azért, mert leverték a Villarrealt (meg mindne szar spanyol csapatot) 6-2-re.

Szerintem mindegy ki jön, csak külföldről (akár a franciáktól is) érkezzen. Látom magam előtt, amint az első edzéseken kéri a játékosokat, hogy mutassanak egy támadásvezetést, amiben a legjobbak. Aztán mikor a játékosok büszkén és buksira várva visszaamennek elismerésért, a fejét csóválva, könnyes szemmel röhög. hogy ez meg mi a büdös fasz volt.

Itt most Pellegrini egy olyan játékrendszert épített, amelyben mindegy, hogy Kaká vagy van der Vaart vagy Guti, vagy Granero játszik. Nem számít,hogy Lassana Diarra, a másik Diarra, Alonso, vagy Gago szerepel, mindegy hogy Ronaldo szélen vagy elől tolja. Ilyen játékrendszereket nem igazán találtak még ki, mert olyan madridi edzőt én még nem láttam, akinek ennyire mindegy lett volna a kezdőtizenegye. Ez kérem a zsenialitás jele vagy nagyobb a szar,mint az látszik.

Az azért érdekes, hogy itt a támadóharmadban senki nem kap futva (ne adj Isten sprintelve) labdát, kényszerítő nincsen, cselezés csak Ronaldo sajátja, az egyetlen támadóformáció az, hogy mindeki beszalad a védősorba a 16-osra aztán várja, hogy majd jön a mélységi labda, de abba a tömegbe lófasz nem tudja pontosan ívelni (mélységi passzok, a tököm) , így marad a szélsőjáték, amiben az a legkirályabb, hogy végül valamelyik játékos szélen megáll a labdával, hátraint, mire jön a szélsővédő elszalad mellette és megkapja a labdát, majd egy szar beadással megkoronázza az akciót.

Ezek után minek csodálkozni, hogy Gago, Guti, Marcelo és Granero a legjobbak, mert ennek a focinak ők a legjobbjai. A játékosok, akik koncepcióban még soha nem tolták sehol.

Az egész csúcspontja Pellegrini nagy nyilatkozatta, hogy milyen fasza dolgot vittek ők véghez és az utódjának majd ezzel jól szembe kell néznie. Két év sem telt el azóta, mióta Schuster majdnem ugyanezt mondta. Meglátjuk megéri a jövő májust a rekord.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 15:41:03

@pancho_sanza:

Ezzel egyáltalán nem értek egyet. A Lyon ellen félóra alatt simán (de simán) lőhetett volna négyet a Real, és akkor abból a meccsből is egy 6-2 lett volna, mint a Villarreal ellen. Kábé tíz centiméteren múlt.

avenger13 2010.05.17. 15:44:40

@pancho_sanza: valahol panchonak igazat kell adnom. a legtöbb madrid meccs, kísértetiesen emlékeztetett a tavalyi bayernre. jó játékosok erőlködnek, nincs koncepció, aztán csak lenyomjuk az ellent mert találunk gólt. aztán a bajnoki rivális meg elver. leginkább a mentális felkészültséget, koncepciót és a szervezettséget nélkülözte idén a madrid.ha jön josé, akkor ebben nem lesz hiány, és jövőre egy sokkal erősebb csapatot láthatunk majd, a keretet nem nagyon kell változtatni hozzá.

avenger13 2010.05.17. 15:47:15

@Csöncsön: igen, csak azok a tíz centik a mentális felkészültségen múlnak. egyszer lehet nem, de 4szer már igen. visszatérve a hasonlatomhoz, toni 39 gólt rúgott az első szezonjában münchenben, minden "bepattant" róla. a másodikban sehol nem volt ehhez képest, a kaputól egy méterre is mellé fejelte. az egyetlen változás az edző a két idény között az edző személye volt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 15:47:32

@avenger13:

Szerintem sokkal jobb volt idén a Real Madrid, mint tavaly. Mondom ezt úgy, hogy meccseik 90%-át láttam.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.05.17. 15:49:01

@Csöncsön: Ezt is többször elmondtam,hogy nekem nem pusztán a Lyon elleni kieséssel van bajom, hanem hogy a Lyon bántóan csúnyán passzolt el 3-3 vagy 3-2 elleni kontrákat már az első mérkőzésen. Sima passzokat rontottak el nagyon csúnyán, ha egy kicsit jobban figyelenk eldöntik az első meccsen. A Madrid kikapott négy félidőből háromszor nagyon csúnyán. Ezen 10 centi nem segít, meg egy fajta prófécia, hogy ha nincsa az a 10 centi,akkor lőnek hatot. Ki lőtte volna másik négyet?

horas 2010.05.17. 15:50:39

@pancho_sanza: Az az igazság,a Real Madrid játékát nem ismerem igazán,ezekbe taktikai dogokba nem nagyon tudok belemenni.

Nálam mindképp két oldala van a dolognak.

Az egyik Pellegrini balfasz volt,ezzel a kerettel koncepciózus játék vagy sem,nyerni kellett volna valamit.A Bayern példájából kiindúlva lehetet volna BL-döntőt játszani,máris Pellegrini lenne a király.
A spanyol-kupa bár nem nagy jegy mégis csak egy cím és igazából a Barca-t nem érdekelte,ez sem sikerült.Ezzel már benn is vagyunk a vízben.

A másik fele,azért akárhogy is ez a bajnoki szezon kiugró volt,lehet,hogy nem nyertek vele semmit 10ból 9 bajnokságot ezzel a produktummal megnyertek volna,és megvagyok győzödve róla,hogy Pellegrini nem tudott úgy dolgozni ahogy szeretett volna.Jön a duma,hogy ilyen kerettel nem tudott semmit kedeni menjen a francba.
De nehogy azt higgye bárki is,hogy Mourinho jön és varázsütésre elfog kezdeni futballozni a csapat.Ahogy már sokszor leírtam,a Real és Mou románcához nagyon tisztában kell lenniük a vezetőknek Mourinho Inter-es útjával.

A Real-nál is valószinüleg jön egy új elképzeléssel és játékosokkal.Az első év az Inter-nél is és szerintem a Madrid-nál is abból fog állni,hogy helyzet felmérés,megprobálja majd ő is Marcelo-val Higuain-nal és ha ugyan ez lesz,szépen ellesz takarítva a keret nagy része és az alapra felhúzza majd a házat.De ez is idő lesz.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 15:55:04

@pancho_sanza:

A lyoni meccsről csak összefoglalót láttam. Ott az tűnt föl, hogy az első 70 percből szinte csak lyoni helyzeteket (inkább lehetőségeket) mutattak, az utolsó húsz percben viszont 3-4 tiszta helyzetet is kihagyott a Madrid. A visszavágón az első félórában pokoli iramot diktáltak, csak Higany két olyan helyzetet elrontott, amit bajnokin 10-ből 9-szer bever [nem azért, mert több ideje van], de volt helyzete Cének is több, szóval, ha 4-0 félóra után, a Lyon egy szót sem szólhatott volna; de mivel maradt az 1-0, jött a görcsölés, a Real elfáradt a maga diktálta tempóban, és szép fokozatosan megfordult a játék képe. Ott hibázta el Pellegrini, hogy biztosra vette: félóra alatt eldönthető a meccs. Ebben egyébként igaza is volt. Csak nem számolt a pszichés tényezőkkel.

horas 2010.05.17. 16:02:31

@Csöncsön: Nagy gondok nincsenek a Real Madrid játékerejét illetően.
A Nou Camp-os bajnoki nagoyn meggyöző volt egy akkor 3 hónapja együtt játszó szinte vadidegen csapattól.
És a Lyon elleni visszavágó is szakmailag megvolt,és szerintem itt jönnek be a Real-t megmérgező szellemiség,mi lesz ha nem sikerül? mindenki világrekordot jelentő pénzért került ide,az egész világ rajtuk fog röhögni ha nem sikerül...
Nem bíznak a csapatban a vezetők,nem bíznak senkiben,az első hír amit a Real felől hallasz,ha valami nem úgy alakúl,hogy kimegy vagy kijön,semmi mást.
És ez a bizalmatlanság ez ráragad a csapatra szerintem ez nyílvánvaló.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 16:06:54

@horas:

Egyetértek. Mekockáztatom: ha ugyanez a csapat Villarreal néven futott volna, simán verték volna a Lyont. De ez már csak találgatás. Abban is egyetértek, hogy Pelle "balfasz" volt: már ha egy CdR.-t nyernek, van mire hivatkoznia a semmit nem érő rekordokon kívül is.

Picit OFF

Láttátok, hogy milyen kép van az angol nyelvű Wikin Mourinhoról betéve? :-)

ON

Endoscope 2010.05.17. 16:11:14

@horas: Én fogadok (bár a tétet nem ismerve ez bátor dolog tőlem). :)

@pancho_sanza: Alapvetően én is ezeket mondom/mondtam, különösen mióta személyesen is láttam a 2 szép szememmel. Nem tudok elképzelni még egy olyan európai topcsapatot (vegyük most annak a Realt), ahol pl. CR 72 percet sétálgathat a leshatáron egy Valencia (vagy a bajnoki tabella 3. helyezettje) ellen. Már többször feltettem a kér(d)ést, de sosem kaptam rá választ: mutasson nekem valaki az idei 102 (+BL) gólunk közül 3 olyat, amelyet felépített, tudatos támadás előzött meg. A góljaink (és a támadásaink) 97%-a vagy teljesen ad hoc módon alakult ki (lsd. idénybeli legutolsó gól) vagy CR hozta össze közvetett vagy közvetlen módon. Ez lóf.sz. A Lyon elleni Higuain kapufát vagy az 1 félidőn át tartó ziccereket emlegetni meg olyan szempontból teljesen felesleges, hogy HA(!) tovább is mentünk VOLNA, akkor a következő még erősebb ellenféltől kaptuk VOLNA a maflást. Könyörgöm egy bivalyerős Barca nem tudott mit kezdeni egy területvédekezős Interrel, akkor a támadásban (is) fogalmatlan Real mire jutott volna? És hiába mondja Neil Blender (vagy más), hogy HA továbbmentünk VOLNA, akkor ott lekerült VOLNA a lélektani teher a vállunkról. Ez szintén lóf.sz (mán' bocs). :)

Ha jön José az több dolog miatt is reménykeltő. Egyrészt, mert ahogy NB is mondta nekünk ő lesz a nyár legnagyobb igazolása. Másrészt, ha van ember aki elérheti a teljes szakmai szemléletváltást, az szintén csak ő lehet. Harmadrészt én (és remélem senki más sem) nem várok tőle 1. éves csodát, mert nagyjából tisztában vagyok azzal mi az ő feladata és az mennyi időt igényel (mint ahogyan tisztában vagyok a képességeivel is, ezért feltétlen iránta a bizalmam). Negyedrészt José elérheti végre azt, hogy egy (vagy kettő) váratlan zakó után ne dőljön mindenki a kardjába és ne kezdjen el azonnal a madridi sportsajtó az utódok után keresgélni (Mourinho helyére amúgy is nehezen tudnék bárki mást elképzelni). Mourinhonak idén (is) voltak látványos zakói pl. a Barca elleni csoportkörben (ahonnan amúgy is elég döcögősen jutott tovább) illetve a bajnokságban (ha jól tudom pl. a Catania ellen).

A Pellegrini maradása mellett kardoskodók pedig sosem a chilei mester munkájával érvelnek (nehéz is lenne), hanem azzal, hogy sosem lesz így eredmény, ha évente váltunk. Ami igaz is, de bízom benne, hogy egy igen hosszú időre idén váltunk utoljára.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 16:19:50

@Endoscope:

A legtöbb Real-gól tudatos akció után született. Én pont ezt láttam tavalyhoz képest óriási változásnak. Tavaly volt az, hogy beállt a Madrid a saját térfelére, aztán elszaladt Higuaín meg Robben, és ebből esett a góljaik 95%-a. Most azért vannak támadásvezetések, kijátszott helyzetek.

Azt meg nem tudom mire vélni, hogy a Barca nem tudott mit kezdeni az Interrel: négy meccsből kétszer legyőzték, egyszer nagyon simán. Mourinho és az Inter élete meccsét játszotta a San Siroban egy 0-1 után kissé elkényelmesedett Barca ellen; de ott is kinézett simán egy 3-2 vagy 3-3 a végén.

Azt nem szeretem a Realban, hogy ha nem nyernek, akkor mindenki bűnbak lesz az edzőtől kezdve a befejező csatáron át a szertárosig. Egészségtelen közeg.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.17. 16:23:12

@Csöncsön: Én is azom filóztam, hogy azért ez a 96 kurva sok... Komolyan Pellegrinitől mit lehet várni? 100pontot? Nem reális elvárás szvsz.

avenger13 2010.05.17. 16:28:04

@Csöncsön: nem ez akart lenni a példa lényege. a csapatra vonatkozó hasonlat a bayern tavalyi teljesítményére vonatkozott. a 10 centikre meg külön írtam, hogy mentális dolog, és az edző felelőssége. csak az alátámasztás kedvéért hoztam fel toni két szezonját.

@horas: lehet kell idő, de nézd meg van gaal, mit művelt a bayern keretével. nem volt az rossz, csak játékfelfogás, ötlet kellett hozzá. ez így van madridban is. nem igazán hiányzik játékos onnan, ha kell megveszik mourinho mellé kb. akit akar, vagy legalábbis megpróbálják. onnan is a rendszer hiányzik. kakának ezt nem kell majd évekig tanulnia. ha meg van a jó rendszer kis összeszokás és elkezd működni. ha josé a világ egyik legjobb edzője (márpedig az) akkor ezt tudja, motiválni baromira tud. nem azt mondom, hogy szarrá nyerik magukat az első évben. de azt igen, hogy már szeptemberben látszani fog a keze a csapaton, amennyiben persze megy.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.05.17. 16:29:05

@Csöncsön: @Zsoca87: fogadunk, hogy jövőre több pontja lesz a Realnak, mint idén?

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.17. 16:36:18

@pancho_sanza: :) Nekem nincs kifogásom a több pont ellen, de nem tartom valószínűnek... :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.17. 16:37:09

Gratulálok a Barcelona szurkolóinak, egy őszinte kérdés: visszaesésnek tartjátok azt, hogy a tavalyi minden várakozást felülmúló 6 trófea után idén maximum 2 lehet?
Illetve a meccset nem láttam, de a Real azért is játszott döntetlent, mert tudták hogy biztosan vezet a Barca és ez amúgy látszott a játékukon?

Endoscope 2010.05.17. 16:39:59

@Csöncsön: Ez a szép ebben a sportban, hogy 10 ember 20-féle módon látja a dolgokat. :) Tavaly szerintem pl. Juande Ramos meglépte azokat a dolgokat/lehetőségeket, amikre a keret hivatva/adva volt és még az alatt a félév alatt is meglátszott a keze munkája és az elképzelései a csapaton. Robbennel a keretben (aki ugyanúgy, mint előtte egy ideig Robinho és most idén CR, egymaga tolta a támadásban a szekeret) nem is lehetett volna Barca stílusban focizni (az pedig mindent elmond a tavalyi csapatról, hogy Lass volt benne a legjobb, még a madridi szurkolók szerint is). Az idei csapat - olyan fürgelábú játékosokkal, mint CR, Kaká, Higuain, Benzema, Marcelo - (szerintem!) egyszerűen sikít a villámgyors támadásépítésekért (ne adj isten kontrákért). Ehhez képest azt kell látnom, hogy ha CR megindul akkor a többiek (talán Higuaint kivéve) 20-30 méter távolságból csodálkozó szemmel követik. Ez lenne a tudatos támadás? Xabi Alonso idei kapuralövéseit szerintem egy kezemen meg tudom számolni, miközben még a FIFA játékban is arról pofázik a Hajdú B., hogy azért szeretik a sokat dolgozó, nagy munkabírású (és szigorútekintetű!) Xabi Alonsot mert távolról is képes gólt szerezni. :)

Az én esetemben szó nincs itt most bűnbak keresésről. Ez a keret 1-2 posztot leszámítva erős. Tavaly nyáron nagyon jól igazoltunk. Az egyetlen "problémám", hogy Pellegrini munkájából semmi nem látszik. Ahogy pancho is mondta: "Pellegrini egy olyan játékrendszert épített, amelyben mindegy, hogy Kaká vagy van der Vaart vagy Guti, vagy Granero játszik". Ez is egy működő lehetőség lenne (elvégre a RENDSZER a lényege a dolgoknak), de mégsem működik. Az a tény pedig, hogy bucira verünk mindenkit a bajnokságban csak épp az ÖSSZES fontos mérkőzést kivétel nélkül elbuktuk szerintem önmagáért beszél.

Persze értem és elfogadom én, hogy embertelen ellenszélben kellett dolgoznia Pellegrininek, de ha már nem tudta megváltoztatni a szélirányt, akkor legalább terelte volna bele a vitorlát. Azt pedig külön kérném, hogy ne a tavalyi Realhoz méregessük az idei teljesítményt. :)

Neil Blender 2010.05.17. 17:20:22

@Endoscope: No offence de RvN Madridban, Machesterben 90 percig vakarta a faszat es vert 2 golt, Raul a fenykoraban detto ilyen volt. Ergo az nem jelent semmit hogy CR ezt csinalja. O aztan csinalja ra azt hiszem egy rossz szavunk nem lehet.

Amugy te elmeleted is egy nagy budos HA, szerintem ha megvertuk volna a Lyont az akkora szeteso Bordeauxval is elbant volna a csapat es egy BL elodontot mar lehet "vedeni". Nincs azzal gond hogy maskent latjuk, csak ne allitsuk be egyiket sem nagy igazsagkent mert mind2ben ott a HA es never know.. :)

Neil Blender 2010.05.17. 17:21:26

@Endoscope: Amugy ha nem jon Mourinho te mit valasztanal: jojjon megint egy uj edzo vagy maradjon Pellegrini?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 17:54:53

@avenger13:

Oké, hogy az edző felelőssége (is), de Capellonál, aki a csúcsedző non plus ultrája, ugyanez volt.

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Én ellenkezőleg: kifejezett bravúrnak tartom, hogy egy mindent nyerő év után nem ült le a csapat, hanem hajszál híján ugyanarra a teljesítményre képes volt, mint tavaly.

@Endoscope:

Szerintem a Real a meccsei 90%-át pont a gyorsaságával nyerte, szóval nem igazán tudom mire vélni ezt a kritikát. Most a Málaga ellen hiányzott a gyorsaság (egyébként, amennyire láttam, remekül szűkített területet a Málaga), nem is nyertek.

"ne a tavalyi Realhoz méregessük az idei teljesítményt."

Miért? Szerintem pont, hogy abból kell kiindulni minden csapatépítésnél, ami eleve adva van.

@pancho_sanza:

Ilyenre nem fogadok. Mindenesetre nagyon reménykedem abban, hogy viszonylag látványos pontszámvisszaesés következik be, aztán majd visszanézek ide röhögni néhány kommenten. :-)

horas 2010.05.17. 18:04:33

@avenger13: Van Gaal-ba annyira ne menjünk bele szerintem,mert csak fele annyi mákja van a Real-nak mint nekik most ők döntőznek.
És a Bayern magasan legjobb háttérrel kerettel pénzzel dolgozik németországban már évek óta.
Ezt a Barcelona-t szerintem senki nem előzte volna meg ki-ki meccsen lelehet győzni őket,de hosszú távon nem igazán és a Real-nak majdnem sikerült.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.17. 18:18:05

@horas:

Pontosan.

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Most megint egy picit éhesebb lesz a csapat, szóval a határ a csillagos ég, de igazán csalódott csak akkor lennék, ha a csapat az elronaldínyósodás jeleit mutatná: nagyon nehezen tudom elképzelni egy Messiről, Bojanról, Pedroról, Xaviról, Iniestáról...

Endoscope 2010.05.17. 20:04:35

@Neil Blender: A mondanivalómban mindig megpróbálom kihangsúlyozni a SZERINTEM szót, szóval még véletlenül sem szeretném egyetemes igazságként előadni a gondolataim. Különösen úgy, hogy mindketten egy hajóban evezünk. :)

Amúgy annyira nem vallok radikális nézeteket mint pancho és ha Mourinho nem jön, akkor én hosszabb távon maradnék Pellegrini mellett. Még úgy is, hogy idén nem győzött meg igazán. A klubnál lévő hierarchia miatt nem hiszem, hogy bármely más edző komoly változásokat tudna elérni. Viszont amikor egy olyan edző szerződtetésére van lehetőség, mint José, akkor szerintem két kézzel kell megragadni a lehetőséget és egy biankó csekk kíséretében kell a kezébe adni a marsallbotot.

Tika_ 2010.05.17. 20:08:34

@rizla: @papercut: +1
(azzal a kitétellel, hogy rizla seggéről semmiféle információm nincs, de látatlanban kizártnak tartom, hogy feelingesnek találnám)
@csizsikpizsik: Fabregas, Suarez, ha már kívánságműsor van. Ha 3-at lehet, akkor kövessük el még egyszer azt a hibát, hogy megvesszük a világ egyik legdrágább 81-es születésű csatárát...

Endoscope tényleg korrekt, de még így is felszisszentem az egyik hsz-én :)

@Csöncsön: úgy, hogy
- a Kazanynak 1 helyzete volt, azt belőtték, és egy még mákosabb gólt, mint Essien
- a Sevilla ellen A-B-C keverék csapat játszott
- az Internek megadtak 2 szabálytalan gólt
FIGYELEM! A trollok öriharijára nem vagyok kíváncsi! Ha te troll vagy, ne reagálj!

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nagyon köszönöm, a magam részéről udvariasan, de határozottan visszautasítom :). Ne már, srácok. Láttam, hogy az olasz posztban, hogy ott ez a divat, de már ott is ki akartam röhögni. Igazán sajnálom, de semmi közöm nincs a Barca eredményéhez, így a gratulációt sem fogadhatom el. Gratulálj inkább a csapatnak :).
Egyébként meg rossz kérdés.. :) Nyilván, hogy az 1, esetleg 2 trófea kevesebb, mint a 6. Ezt még egy jogásznak vagy egy bölcsésznek is visszaesésnek kell látnia.
Ugyanakkor én egyáltalán nem érzem visszaesésnek az évet. Sőt; hogy valami gondolatot is bedobjak a kialakuló nyálverésbe: tavaly a Barcelona még csak egy csapat volt, amelyik szépen játszik, de szarra se megy vele. Idén néhány fájdalmasan idióta kivételével senki nem huhogott a stílusukra, a többség a legjobbként, a legnagyobb esélyesként tekintett rájuk.
Visszakanyarodva az előbbiekhez: nem tudok haragudni a fiúkra. Guardiolára kicsit igen, de ő még fiatal, ezek jó tapasztalatok voltak neki. Kiestek a kupából, úgy, hogy első meccsen kiállt egy tök gyenge csapattal, aztán a Sevilla nyert 2:1-re. Kiestek a BL-ből, hogy megadtak az Internek 2 szabálytalan gólt, így nyertek 3:1-re. Aztán a visszavágókon már teljes harci díszben is csak 1:0-ás győzelemre futotta.
Van ilyen. Asszem Alves mondta, hogy tavaly a Chelsea ellen szerencse volt - most meg nem volt :vállatvon:. Ini góljánál perceken át mondogattam, hogy "EZT A KIBASZOTT MÁKOT". Idén, ahogy Puyol mondta, mindenki ellenük volt, mégis majdnem sikerült. A bajnokság sikerült is.
Űrfoci az Arsenal ellen :)))), mekkora nagy volt már!
Miért lennék elégedetlen? :)
4 vereség, ezekből 3 csak egy góllal. Nagyon jó volt ez a csapat - csak most nem jött össze.
Messire elfogytak a jelzők, nagyon kész a faszi, és még csak 23 éves.
Nagyjából Xavira is, aki sérülten lőtt gólt, meg adott 2,5 gólpasszt.
valaki írta, hogy Jeffren az új Pedro. Szerintem Pedro az új Guily ("Zsüli") (írja bárhogy is a nevét). A feje, a mozgása, a képességei. De a kis francia lőtte a döntőbe a Barcát a Milan ellen, most meg Pedro a 6 sorozatban gólt szerző.
Iniesta, akinek nem véletlenül kántálják még többet a nevét, mint Messinek.
bocs, mennem kell

Tika_ 2010.05.17. 20:11:50

még annyi:
- gratulálok a Real Madridnak, nagyon brutálak voltak a bajnokságban! kívánni inkább nem kívánok, mert legyen béke :))
- ha már vége és béke: boázz, hozzunk már össze egy csapatot az nst-kupára! Nemár a spanyol szekció ne induljon! Elvégre nekünk úgyis tétnélküli, mert a spanyolok úgyis megnyerik az igazit :). Legalább álljunk ki 25 fős kerettel, aztán majd edzőbá, izé, Senor edző :) (rizla) 10 perc után 20-at leordít, és 5 játssza végig, mi meg sörözünk :)))
- a spanyol kupa döntőjét érdemes megnézni?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.18. 12:32:18

@Tika_: "- a spanyol kupa döntőjét érdemes megnézni?"

Hát láttál te már rossz meccset a Camp Nouból? :-)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.18. 12:39:12

@Csöncsön: Bizti túl fiatal vagy, azért nem tudod elképzelni hogy lehet ott/onnan sz...rt is látni :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.18. 12:42:30

@csizsikpizsik:

Nekem még a Rijkaard-éra utolsó meccsei is tetszettek, amelyeken pedig egyértelmű volt már a 2. percben is, hogy 93 után sem esik Barcelona-gól, de azért végigizgultam, hogy hátha mégis... :-)

Hanem az NST tornában benne lennék, ha nem 12 éve érintett volna utoljára focilabdát a lábam...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.18. 12:47:36

@Csöncsön: Ifjú padavan, pl. 2002 van gaal csapata? Azokra a borzalmakra néha még mindig sírva riadok fel...:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.18. 12:56:21

@csizsikpizsik:

Arra nem emlékszem (szerencsére?). Csak az utóbbi években lettem ilyen kitartó követője az eseményeknek. Nem véletlenül fedett meg Pancho, hogy még Mosztovojra sem emlékszem.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.18. 13:11:24

@Csöncsön: Mázlista. Hidd el, abból jobb volt kimaradni (amikor összeéheztem az ösztöndíjból+közértes éjszakai melóból a Barca utolsó meccsét és aztán látni hogy a 6. helyért kaparnak a szezon 3. trénerével hogy legalább az meglegyen és a szálloda felé még az ott nyaraló Real rajongók petárdázását meg mutotgatását élvezni....brrrr)

krysal 2010.05.18. 14:50:15

@csizsikpizsik: azokat az éveket én sem szerettem. Az megvan, mikor két pontra voltatok a legjobb kiesőtől (vagy háromra?)? Na, akkor szurkoltam a Barcának, mert csak ha jók, úgy élvezet felettük a diadal. Most meg... ehh:)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.05.18. 15:16:15

@krysal: És szurkoltál a Barcának? Nem tudom lenne-e pillanat amikor tudnék a Realnak szurkolni...

krysal 2010.05.19. 14:01:43

@csizsikpizsik: persze, mondjuk nem bajnoki címért szorítottam, csak hogy annyira szedjék össze magukat, hogy élvezet legyen a legyőzésük (mondjuk a 2. hely szememben örökké ideális a Barcának ott, ahol a Real elindul:)
süti beállítások módosítása