Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 32. giornata

2010.04.03. 13:36 _benito

Már minden fordulónak komoly tétje van, nem kivétel a mostani sem, amikor ráadásul a táblázat minden fertályában komoly mozgolódás várható. Az Inter lesimázza a Bolognát, de a Roma megszenved Bariban, és a Milan is Szardínián. A Napoli a Lazio, a Samp a Chievo otthonában megy tovább a 4. helyért, a Juventus pedig Udinében próbálja megmutatni, hogy a két zebra közül nem ő az, amelyik már csak hiénaeledelnek jó. A forduló rangadója természetesen a hagyományosan vérgőzös szicíliai derbi lesz: a Catania pályaválasztása mellett igen nehéz feladat vár a Palermóra. A Szomorú Szakasz tovább szakad, kivételt képez az Atalanta, amely a Siena leverésével életben tartja esélyét a bennmaradásra. Hajtás után gyöngybetűkkel…

…de szűkszavúan. Vagyis jobbára szavak nélkül.

Inter-Bologna 3-0
Cagliari-Milan 2-1
Bari-Roma 1-2
Catania-Palermo 1-1
Udinese-Juventus 0-0
Lazio-Napoli 2-2
Parma-Fiorentina 1-3
Chievo-Sampdoria 1-1
Genoa-Livorno 2-0
Atalanta-Siena 3-2

Bocs.

177 komment

Címkék: olasz serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr691891822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.AT 2010.04.03. 23:14:45

@_benito: Megvagyunk, köszi, hó eleje van, épp most jött a segély, apád sem tűnik olyan gondterheltnek. :-)

lezsolt 2010.04.03. 23:16:05

És Amauri milyen válogatott lesz? Magyar esetleg? :)

Mr.AT 2010.04.03. 23:19:05

@rexford: Amaurit most nyáron megvenni az egyik legnagyobb fogás lesz a játékpiacon. Kb. aprópénzt fognak kérni érte, figyelembe véve az idei szezont. Ha játékosügynök lennék, már tuti környékezném (mást ne mondjak, pl. az Arsenal rövid passzos, gyors játékába tökéletes lenne).

calcio_di_rigore 2010.04.03. 23:19:41

Gyorsan sportbíróság elé kell vinni Moratti, Meani és Galliani előkerült csevejeit, és akkor még teljesen reális az EL.:)

Olmen 2010.04.03. 23:23:33

@_benito: "És lehet, hogy napjaim máshol kell éljem, de veszprémi leszek, míg folyik a vérem" :)

daneeka 2010.04.03. 23:34:06

@calcio_di_rigore: Erre nincs esély. Moggi a saját pecsenyéjét sütögeti, és nem a Juventusét.

daneeka 2010.04.03. 23:51:46

@Mr.AT: De csak a Bundásból választhatsz ám csapatot! Lásd milyen nagylelkű vagyok: ha Melo eligazol, akkor az ő új csapatát is választhatod...

Mr.AT 2010.04.03. 23:55:21

@daneeka: Egyelőre még a sportág sincs meg, nemhogy a csapat. :-)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.03. 23:55:53

@rexford: Hogy neked most mi bajod van, épp értetlenkedésem fejeztem ki, hogy még csak ellenállásra sem készteti az Udinesét a Juventus. Ja, ha neked az érv, hogy az Udinese ezen Juventus ellen elért győzelmével előzte meg a Laziót... Ez az érv csapatod gyengeségét bizonyítja, de te tudod, a pocsék formában lévő Lazio is 1-1-et játszott Udinében. Mindegy, én aztán átérzem milyen szar érzés egy rossz formában lévő csapatnak szurkolni, sok sikert nektek!

_alerob 2010.04.04. 02:54:33

na, majd most megmutatjuk! ..
.."A csapat motivált" "tudjuk a siker titkát" "van fény az alagút végén"
..kikap a Juve...
"Ilyet még nem láttam sose" & "Kevés kellett a sikerhez" Zac
"Újra Motiváltnak érzem magam" Diego
"Ki lesz a Juve új edzője?"
........
"Meg dobálták a csapat buszát"
"A Juvéban már a 60 sérülés történt a szezonban"
.......

és ez hétről hétre

.. pontosítok, a Juve nem középcsapat, hanem egy kiesőjelölt szintű csapat benyomását kelti.

_alerob 2010.04.04. 02:57:32

terveznék ilyen akciókat, hogy aki ad egy brazilért 10 misit, vihet egy Grygerát. Tiagot meg ingyen odaadnám az Atleticonak.

sh4d0w 2010.04.04. 07:30:43

Azért annak is megvan a maga varázsa, hogy most végre nem a Milanon röhög fél Európa...

Némileg meg tudom érteni a Juve-drukkerek elkeseredését, tavaly, vagy tavalyelőtt, amikor nagyon sokszor nem jött ki a lépés a Milannak, hasonlóképp éreztem én is - bár a csapatváltás meg sem fordult a fejemben.

bobix 2010.04.04. 08:05:18

@sh4d0w: "...hasonlóképp éreztem én is - bár a csapatváltás meg sem fordult a fejemben."

Szerintem ez egy Juventinot sem fenyeget, de ami az utóbbi időkben történik a csapattal az valami borzasztó. Ha jól emléxem utoljára az első Lippi-éra végén, a 98/99-es szezonban végeztünk 5. helyen, de akkor legalább BL elődöntőt játszottunk. Tizenpár éves fejjel akkor még annyira át sem tudtam érezni a helyzetet, főleg, mert a BL meccseket leszámítva a bajnoki eredményekről csak a Focivilág lapból tájékozódtam. Na ahhoz képest a mostani helyzet... áááh, hagyjuk!

tjunior 2010.04.04. 09:29:04

nem szabad meglenni a 4.helynek, mert akkor el lehetne kenni ezt a förtelmet, a szőnyeg alá lehetne söpörni ezt az egészet amit a vezetőség művelt, ha nincs BL akkor talán nem, bár félek ha 8.helyen végzünk akkor se lesz semmi, a tisztelt vezetőség akkor is ül majd a babérjaikon.
De én csak azt tudom mondanám a kedves vezetőségnek amit Les Grossman mondott a Trópusi Viharban
"Figyelj, lépj egyet hátra, és szó szerint, baszd arcon magad!"
hallod Blanc?

tjunior 2010.04.04. 09:31:23

nem szabad meglenni a 4.helynek, mert akkor el lehetne kenni ezt a förtelmet, a szőnyeg alá lehetne söpörni ezt az egészet amit a vezetőség művelt, ha nincs BL akkor talán nem, bár félek ha 8.helyen végzünk akkor se lesz semmi, a tisztelt vezetőség akkor is ül majd a babérjaikon.
De én csak azt tudom mondanám a kedves vezetőségnek amit Les Grossman mondott a Trópusi Viharban
"Figyelj, lépj egyet hátra, és szó szerint, baszd arcon magad!"
hallod Blanc?

tjunior 2010.04.04. 09:32:01

boccs 2szer küldte el, valaki töröljön :)

ForzaBianconero 2010.04.04. 10:03:39

@sh4d0w: Csak hogy ez nálunk nem egy szar év mikor nem jönnek az eredmények mint 2 éve a Milannal. Ez sokkal rosszabb annál, mert úgy el lett baltázva a felkészülés hogy március óta gyakorlatilag nincs olyan csapat amelyik ellen esélyesek lennénk.

Hiába erős a keret,( mert az, szerintem simán bajnokesélyes) a Seria A komplett mezőnye lefocizza a csapatot.
A 03/04-es szezon na akkor volt hogy semmi nem jött össze. Az idei teljesen más.

ForzaBianconero 2010.04.04. 10:05:56

Ja és nem a Bl-t de az EL-t is el lehet jövőre felejteni. Az se biztos hogy a 10-ben benne leszünk.(talán a hazai meccseket hozzuk)

daneeka 2010.04.04. 10:45:19

@sh4d0w: Szerintem nyilván poén volt.
@bobix: Tévedsz! 98/99-ben 7. lett a csapat, és azt követően az Intertotó-kupában játszottak, és meg is nyerték azt.

Phuturo 2010.04.04. 12:21:07

hát sztem a vb után a második helyen lesz a csapat a nyári sajtókínálatban. újra föl kell építeni mindent mintha most jutottak volna föl a b-ből. no bl no el lesz idő csapatot építgetni amiben persze ennyi sztár se lesz. ha szerencsénk lesz jönnek helyettük igéretes fiatalok (persze ha lesz egy új vezetőség is).

szeme közé, laposan! 2010.04.04. 12:39:18

A hiénák, márpedig úgy tűnik, Torinó felé indultak enni...

Törteli Tivadar 2010.04.04. 12:44:54

Juvénál hírzárlat, Zac mester nem kívánja kommentálni a tegnapi győzelmet. Ennyit az optimista nyilatkozatokról...

Phuturo 2010.04.04. 12:46:37

@golazzo: mindenki jobban járt volna ha már fél évvel ezelőtt bevezetik

horas 2010.04.04. 13:11:53

@calciomax: A leszopás és az között amit én írtam,csak egy univerzum volt.Egyszerűen megdicsértem,hogy mostanában elfogadhatóan és helyenként jól játszik,ahhoz képest ami eddig volt,ez előrelépés ennyi történt.

andree 2010.04.04. 13:12:09

Haverom írta msn-en, hogy vezet a Catania. Válaszom: "Ilyenkor szoktunk egy sima 3-ast kapni"
Teljesen várható volt. Gio nem játszott ami érthető, hiszen nélküle is remekül megy. 3 Védekező KP játszotta a 442-t és az első gólnál Legro KP-ről jött vissza védekezni. Szóval minden a jól megszokott mederben folyt. Mindent nem lehet a felkészítésre fogni. Megbomlott valami a csapatnál. Soha nem lesz semmi amíg nem cserélődik minden. És itt nem elsősorban a játékosokra gondolok. Onnan csak a 10-12 fost kéne kirakni, akiket javarészt a mostani barmok hoztak ide.

horas 2010.04.04. 13:28:39

@_benito: Fény?
Pannónia feszten sikerült annyit inni belőle,hogy Jabba nyelven társalogtunk onnantól kezdve...

horas 2010.04.04. 13:39:01

Annyit az Inter-Bologna-hoz,hogy továbbra is pontatlan a csapat a kapu elött,sok a rontott ziccer,remélem ez elmúlik,mert ebből még sok baj lehet,lásd Roma meccs és azért Moszkvában is pofára lehet még esni...

Ha lemegy a BL-meccs,örülnék ha a bajnokságra koncentrálna a csapat, a Barca ellen,úgysem az Inter fog múlni,hogy mi történik...

giacinto 2010.04.04. 14:18:21

@rexford: közelebb vagytok a kiesőzónához, mint a scudettohoz :) 66-48-31

Iustizmord 2010.04.04. 14:19:10

milyen szép lenne ha ezután az intert megcsapná a juve... a játékosállománya megvan hozzá :o)))

giacinto 2010.04.04. 14:19:46

Egyébként hihetetlen ez aMilito. egyáltalán nem nézné ki belőle azember és akkor előránt egy iylen Trivela-gólpasszt.

Quaresma gyakorlatilag erről a mozdulatról hires, de egy ilyet még nem láttunk tőle, legalábbis aminek haszna is lett volna.

horas 2010.04.04. 14:29:25

@giacinto: Régebben,lehet,hogy itt lehet,hogy nem itt de megszlőztettem,hogy Milito talán jöobb lenne ebben a visszavontabb szerepben mint Eto'o,mert ő jobb az előkészítésben,és Eto'o-t többnyire szenvedni látjuk ott.Mivel Milito ellenállhatatlan centerben ezért rizikós lenne kivenni őt onnan,de ebből a passzból is látszik,hogy mindenképp jobb ő ebben mint Eto'o és,a kameruni lehet,lenne ilyen eredményes mint Milito,befejező emberként.

Mr.AT 2010.04.04. 14:45:34

@golazzo: Tök érthető. Mit tudott volna mondani, hogy sajnálja? Ebben a helyzetben bárki bármit mond, csak inkompetensnek vagy hiteltelennek tűnik.

A leghasznosabb, ha a sajtótájékoztató bruttó 40-50 percét is végigimádkozzák, ki-ki a saját istenéhez, mert ezen a csapaton már csak legfeljebb az segíthet.

horas 2010.04.04. 15:03:54

@giacinto: Amúgy kiváncsi vagyok Quaresma pályafutás,hogy és hol folytatódik.Óriási hype volt körülötte,de az áttörés sokadszorra sem sikerült,szerintem nagy csapatnak biztos nem fog kelleni,de nagyon büdös neki a nem nagy csapat meze.A helyében beprobálkoznék gyengébb bajnoksággal ott nagy sztár lehet,szerintem felesleges elit csapattal probálkoznia a jövőben.
(Bebaszna,ha az Inter nem adna túl rajta idén nyáron.)

rexford 2010.04.04. 15:48:48

@giacinto: Ennél valami sokkolóbbra, bevallom.

sh4d0w 2010.04.04. 17:00:47

@ForzaBianconero: szerintem a Juve kerete nem alkalmas a scudettóra. Fájdalom számomra, hogy kiderült: a Milané sem, sőt, még a Romáé sem, de ők valahogy nagyon összeértek idénre.

Az Inter keretével jelenleg semelyik olasz csapat nem veheti fel a versenyt, mint már korábban is írtam: példát kell venni róluk igazolások terén. Persze, ők sem az utánpótlásukra támaszkodnak, hanem Dél-Amerikára, mindez azonban most mellékes, zsinórban a 3. bajnoki címük felé utaznak és szerintem nincs, aki ebben meggátolhatná őket (nem, az első kettő nem ér, mindkettő vicckategória) - hacsak nem egy BL-döntő, amire viszont (még) kevesek.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.04. 17:12:19

A lényeg , hogy tartjuk a lépést,.Bariból nem sok csapat hozta el a három pontot idén. Forza Roma!

horas 2010.04.04. 17:14:15

@sh4d0w: A Milan kerete már régóta elég lyukas,most az a gáz,hogy már kezdő 11-se olyan erős mint...
Az Inter kb annyira építenek az utánpótlásra mint bármelyik európai élcsapat,ott van Balotelli és Santon és a kezdő körül legyeskedik Krhin,jövőre valószinű még közelebb kerül,ha kellően jó lesz.

A Juventus-nál nem elég,hogy a nagy nevek jövőre öregek lesznek,rajtuk kívül nem nagyon van klasszis és a szakmai stáb konkrétan rohad...

Roma keretét én sem érzem,nagyon erősnek,egyszerűen Ranieri nagyon masszív csapatot csinált belőlük és azért tehermentesebb is ez az év,az EL nem lehet összehasonlítani a BL-lel,ráadásul már kizúgtak onnan.

giacinto 2010.04.04. 20:49:35

@ForzaBianconero: "Csak hogy ez nálunk nem egy szar év mikor nem jönnek az eredmények mint 2 éve a Milannal. Ez sokkal rosszabb annál, mert úgy el lett baltázva a felkészülés hogy március óta gyakorlatilag nincs olyan csapat amelyik ellen esélyesek lennénk. "

pont ezért jobb a juve helyzete. nálatok CSAK a felkészülés lett elbaszva állítólag (mondjuk birnám ha nem csakez) azt simán lehet orvosolni nyáron, de a milan keret átalakítását nem lehet egy nyár alatt meglépni.

ForzaBianconero 2010.04.04. 21:33:35

@giacinto: hosszútávon igaz amit mondasz, de én csak az idei szezonról beszéltem(és az nem tud vigasztalni hogy majd milyen rossz lesz a Milannak 2-3 év múlva)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.04. 21:36:00

@horas: azért elég erős keret az - mégha egy csöppet szűk is -, amelyik hónapokig elbírja egy Totti hiányát.

De nézzük végig, kapus poszton szerintem simán versenyképesek vagyunk az aprópénzért beszerzett braziljainkkal a Julio Sergio, Doni kettőssel és Lobont sem rossz harmadik számúnak. Az Internek és a Juvének még jobb kapusaik vannak, de Milannak nem.

A szélsőbekkeknél jobbról az egyenletesen teljesítő Cassetti azt a Mottát szorítja ki, aki szerintem több tízszeres olasz válogatott lesz a jövőben. A baloldalon Riise egészen pazarul, hogy ne mondjam klasszist idézően tolja az idén, igaz cseréje Tonetto már csak kényszer megoldás volna. Nemzetközi szinten nem ez a legversenyképesebb csapatrészünk, de a Juvét és a Milant verjük ezeken a posztokon, az Inter viszont sokkal jobb.

Középhátvédekből sem állunk rosszul, a Juan ,Burdisso, Mexes, Andreolli négyes nemzetközileg is oké, mégha eggyel kevesebben is vannak a srácok, mint az egy-egy nagycsapatnál játszó kollégáik. Belsővédőink odaverik Juvésokat, nem rosszabbak a Milanosoknál, de gyengébbek és kevesebben is vannak az Intereseknél

A középpályán a De Rossi, Perotta, Brighi, Taddei ötös faszán forgatható, bár az idén az egész liga egyik legjobbjaként tündöklő Pizarronak nincs is igazi alternatívája. Ráadásul Faty és Cerci is fejlődő képes, persze ha nekik kéne folyamatosan játszani, akkor bajban lennénk. Mindezzel együtt nem ezen a poszton dől el a Milan, az Inter és Roma közötti harc és a Juve sem lógna ki annyira sorból, ha nem sérülnének folyamatosan az embereik, vagy ha csak közelítenék korábbi legjobb formájukat. Az Inter tán annyival erősebb a többieknél, hogy itt is több opciója van.

Elöl a Totti, Toni, Vucsinics, Menez, Julio Baptista kvintett kifejezetten jónak mondható, ráadásul Okaka, akiben szintén látok fantáziát kölcsönbe is szorult. A Milan és az Inter támadósora így is erősebb, de azért itt is megvagyunk elég jól. A Juve lóg ki talán a sorból, nem is az életművek, hanem az idei formák alapján.

A keret szerkezete nem rosszabb a három északi nagyénál, sőt bár Juve és Milan bizonyos posztokon talán erősebb, de nagyobb lyukaik is vannak mint nekünk, persze az Inter ebből a szempontból is más tészta. A csapat flexibilitását, tehát a játszhatható taktikai repertoárt tekintve odaverjük a Juvét és a Milant, de az Inter lehetőségei ebből a szempontból is jobbak.

A sorozatos sérüléseket a Juve és a Milan is nehezen viseli, az előbbiek egész szezonban bizonyítják ezt, az utóbbiak meg az elmúlt párhétben. Mi pedig a tavalyi szezon hatodik helyét köszönhetjük annak, hogy öt-hat kulcsemberünk hiányzott folyamatosan.

Összeségébe, bár papíron talán a játékosok értékét tekintve erősebb a Milan és a Juve, a pályán egyátalán nem.

Ami bajnokságot nem irnám le a Milant sem, bár tényleg nehezebb meccseik vannak. Minket még akár előzhetnek, de az Intert a két szépen lenyelt neraazzuri parasztlengő miatt nemigen.

Ahogy én látom nekünk minden hátralévő meccsünket be kell húznunk a Scudettoért, amelyik még úgy sem volna biztos. Papíron nyerhető is az összes meccsünk, de például egy derby azért mindig necces. És a kiesés ellen egyre jobb formában zúzó Atalanta és a negyedik helyért szaladó Samp sem egyszerű eset. Szerencsére ezeket a meccseket mind az Olimpicoban játszuk.

Az sem volna egetverő meglepetlés ha az Inter hat győzelembe menekül előlünk, mert nincs olyan olasz bajnoki, ahol ne ők lennének az esélyesek.

A Fio és a Juve ellen bukhat a milánói merda. Nem túl szerencsés viszont, hogy a két csapat Fio szempontjából talán fontosabb kupameccse csak három nappal később lesz. (Na nem akarok összeesküvés-elméleteket gyartani). A Juve viszont nagyon összekapja magát a derby di Italiára maradék renoméját mentendő. Abban a meccsben érzek egy döntetlent.

A Moszkvában mindenképpen Inter továbbjutást remélek, azért is, mert egy Barca elleni csata (ahol szerintem igenis volna eséylük) sokat kivehet belőlük.

Izgalom lesz bőven az tuti.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.04.04. 21:48:53

@popp: Korrekt elemzes de annyit hozzatennek hogy a milan KH talan nem rosszabak sot a TS-vedelmi miniszter paros jobb is de mivel ebbol az egyik minimum serult es nem igazan van alternativajuk igy osszesegeben szerintem gyengebbek mint a Jan Burdi mexes andreolli negyes (akirol taln sok golt kaptunk de peldaul neki koszonhetjuk a fulham ellen egyenllito golt amiert en kulon halas vagyok)

giacinto 2010.04.04. 22:02:20

@ForzaBianconero: éppen ezaz. nektek csak ez a szezon rossz, nyártól megszűnhet a probléma, a milannal nem, ők már régóta rosszak, ezért is necces, hogy ott állnak, ahol.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.04. 22:20:48

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): A Milan legjobb belső kettőse egy árnylattal jobb, de ha mindenki ép lenne, összeségében sem volnának rosszabbak, Sanderos és Onyewu talán vállaható megoldás lenne a padon, ha nem lennének ők is sérültek.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2010.04.04. 22:21:37

ennek a juvénak már tényleg csak a purgatórium maradt. nagyon gyors és nagyon határozott változások sorát kell végigvinni, különben a legjobb úton halad afelé h szürke kis középcsapattá váljon. márpedig akármennyire is rühellem őket, az olasz focinak értéke szempontjából életbevágóan fontos h ez ne történhessen meg.

Iustizmord 2010.04.04. 22:23:32

@popp: micsoda nemzetisport vezércikk :o))) de sok igaz van benne. a mikánói merda kivételével, márha az nem a zintert takarja :o)))) mert egy kalap alá venni a két milánói csapatot per "merda" azért már nagy gazság :o)))

Iustizmord 2010.04.04. 22:28:56

@giacinto: na, kíváncsi vagyok mit kezdene murinyó egy ilyen szar milan- kerettel. ő már hozzászokott a gondtalan igazolásokhoz ( szakmaiság az van, de della is kell az meg akad). mert az a kérdés a milannál, hogy szarból fonsz-e ostort, és akkor biza leonardo jobban ott van a szeren, ha annyival szarabb kerettel (mert az) csak 3 pontra van az intertől. szvsz akor lehetne nagy az inter mellénye ha utcahosszal nyernék (ahogy keretek és edzők alapján kellene), ehhez képest eddig éles a vége.

off:örüljünk, hogy eddig az olasz, német, francia, angol, spanyol bajnokság vége mind éles. most tiltom ki a családot a tv elől 7végékre :o)))))

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.04. 22:32:26

@Iustizmord: Kicsit száraz lett tényleg, de nem volt kedvem cizellálni, mivel Dr. Gonzo lelépett bulizni. Kétlem, hogy lenne az ns-nél olyan újságíró, amelyik annyira ismeri a Romát, mint én.

Az meg elég egyértelműen kijön a szövegből, hogy melyik csapatot neveztem milánói merdának.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.04. 22:34:35

Most számoltam ki, hogy a Roma góljait tizenöten hozták össze. Vajon hogy néz ki ez másutt?

giacinto 2010.04.04. 22:53:34

@popp: az Interben 14 játékos szerzett idén gólt.

@Iustizmord: a 3 pontot, majd a szezon végén számolgassuk. meg vegyük figyelembe a 3 frontot, meccsek számát. mást nem mondok.

giacinto 2010.04.04. 23:40:26

@popp: Van még bőven játékosunk,aki oda-férhetne a score-cards-ra: Chivu, Zanetti, Santon, Matrix, Mariga, Quaresma, Arnautovic

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.04.04. 23:48:11

@giacinto: De nem fer es ez az ami szamit. Peldaul hogy mas peldaval ne jojjek a kapufak sem szamitanak golnak az Olimpicoban:)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.04. 23:48:56

@giacinto: Jó, hogy Julio Cesart nem jelölted ;-).

Matteo_B 2010.04.04. 23:53:55

@giacinto: Rómánál ha jól nézem:Andreolli,Juan,Motta,Tonetto,Faty,Cerci

Mindkét csapatnál 21 játékost számoltam így de azért reálisabbnak látom hogy a maradék fordulókban Zanetti ,Chivu,Quaresma betaláljon,míg a fentiek közül valószínüleg csak Juan fog játszani,talán Motta.

Végülis lényegtelen lesz hogy a második helyezettnél több játékos lőtte a gólokat.:D

daneeka 2010.04.05. 00:29:02

@popp: "A Juve viszont nagyon összekapja magát a derby di Italiára maradék renoméját mentendő. Abban a meccsben érzek egy döntetlent."

Jó neked! :) Én inkább 6-1-es Inter-sikert érzek benne.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.05. 00:47:36

@daneeka: Van egy ordas közhely a derbykről és abban némi valami.

Iustizmord 2010.04.05. 01:25:45

nst.blog.hu/2009/08/22/serie_a_szezon_es_hetvegi_joslatok#more1330670

most találtam, érdemes visszaolvasni mi jött be eddig s mi nem. tanulságos...

Iustizmord 2010.04.05. 01:27:14

@popp: a zintert? másra gondolni se merek:o)

Iustizmord 2010.04.05. 01:30:55

@giacinto: a milannak már szezon vége van, 2-3 foruló óta. sőt szezonkezdet óta. ami innen jön az szimpla élvezés utáni faszvisszatevés a punciba.

szal szerényebben, olyan kerettel mint az interé, hasítani kellene nem boladozni olyanok ellen mint holmi roma, milan, sőt juve... az edzőről nem is beszélve, hiszen ő 110/100-as, the special one, ugyi :o)

Mr.AT 2010.04.05. 02:28:15

A "melyik csapatból hányan szereztek gólt" versenyben ezek szerint akkor holtversenyben vagyunk a Romával az élen, 15 delikvenssel. (Legalább valamiben vezetünk, bár a hajunkra kenhetjük ezt is.)

1. Trezeguet 7
2. Del Piero 7
3. Amauri 5
4. Diego 5
5. Camoranesi 3
6. Chiellini 3
7. Felipe Melo 3
8. Iaquinta 3
9. Candreva 2
10. Grosso 2
11. Marchisio 2
12. Salihamidzic 2
13. Caceres 1
14. Giovinco 1
15. Legrottaglie 1

Érdekes, hogy Canna idén még nem szerzett gólt, pedig az összes rögzített helyzetnél elöl van. Grygerán, Poulsenen és a többi szerencsétlenen már nem csodálkozom.

calciomax 2010.04.05. 11:35:08

@Mr.AT: @popp: az hogy hány játékos szerzett idén gólt ekkora flash??? Ki nem szarja mááá le?

Aki meg azzal jön hogy az Inter és a Milan közt csak három pont a különbség és ez számára megnyugtató azokat külön üdvözlöm nyugodtan hátra dőlhetnek.)az elmúlt években 20-22 pont volt de azóta a Milan ezek szerint felerősödött wooowww)

Iustizmord 2010.04.05. 16:05:13

@calciomax: pedig a tények makacs dolgok, a különbség (most, még) 3 pont, pedig ha tényleg annyira ász módon tolná az inter ahoghy a kerete lehetővé teszi, lehetne az 7-10 is. de nem is a milan erősödött be (nagyon) csak az inter nem lett jobb. :o)

daneeka 2010.04.05. 17:26:52

@popp: Persze, általában. De a Juve a Milan ellen sokkal kisebb válságban volt januárban és sima 0:3 lett a vége az Olimpicóban. A Milan és az Inter közt meg ugye van (3 pontnyi) különbség. :)

horas 2010.04.05. 18:40:53

@popp: Annyival egyetértek,hogy a Roma kerete kiegyensúlyozottabb mint a Milan és Juve.
@Iustizmord: Azért azt elkell ismerni az Inter egy-két meccset elarcozott,illetve a BL- a vártnál jobban betett.Idén volt már két Chelsea és két Barca meccs is...ebben sem mérhető a többi olasz csapat idei szezonjához.Illetve volt már Juve és Fio kupameccse is idén az Inter-nek.
Az Inter-Juve mindig rangadó valamilyen szinten én is érzek körülötte valamit,de nagy tétje lesz a meccsnek az Inter biztos 100%-kal megy majd ki a Juve meg nagyon képes komoly ellenállásra mostanság ennél kisebb horderejű ellenfél és téttel szemben.Télleg valaki tudja,hány meccset nyertek Zaccheroni-val?

horas 2010.04.05. 18:53:15

Annak azért örülök,hogy mindenkit betudott nevezni Mou,a legerősebb kezdő állhat ki és a legerősebb csere lehetőségekkel.Pl Stankovic lehet nem fér majd be,mert Chivu visszatért a balszélre tud kezdeni Zanetti a középpályán,Motta pedig akármyilyen furcsa is leírni,de jelenleg kiszorítja Stankovic-ot.Ott lehet Balotelli is a padon.Minden adott a továbbjutáshoz,egyszerűen nem lehet kiesni ebből a párosításból,nagyon nagy blama lenne,szerintem ez nem szerénytelenség,főleg úgy lenne túlzóan fájó,hogy elötte a Chelsea lett kiejtve ami szinte jelentőségét vesztené egy szerdai búcsúval.

Althedokan 2010.04.05. 19:37:54

@Iustizmord: annyi mindenesetre kiderült, hogy Leonardo többszörösen megéri a pénzét és nem szabad hagyni elmenni, hanem játékosokat kell neki adni az adott játékhoz, és nem akárkiket, hanem akiket ő szeretne...

daneeka 2010.04.05. 19:38:27

@horas: Zaccheroni 10 bajnokin ült a Juve kispadján, 4 győzelem, 3 döntetlen, 4 vereség a mérlege. Emellett 4 EL-meccsen 2 győzelem, 1 döntetlen, 1 vereség.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.05. 20:23:35

@calciomax: Nem akkora flash, de a keret értékeléséhez ez is egy adalék.

horas 2010.04.05. 20:49:35

@popp: Összeségében a Roma és az Inter kerete közt nincs márkáns különbség.Az Inter kerete jobb nevekből áll,de ennek nincs jelentősége.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.05. 21:38:06

@horas: Minden tisztelettel, de ezzel nem értek egyet, az Inter kerete messze a legjobb Itáliában, versenytárs nélkül, nevekre, teljesítményekre.

horas 2010.04.05. 21:40:24

Na nemzeti sport Veloso-t emlegti,illetve,hogy Burdisso visszatérhet nyáron.
Veloso-ról sokat nem tudok,annyit amennyit mindenki,hogy védekező középpályás és,hogy tehetséges.Szerintem Touré-ra kéne izomból helyezkedni...Burdisso-t ha a Roma nemtud esetleg annyit adni amennyit az Inter akor bevonni valami üzlet kis ráfizetés Brighi-re ilyesmi...vagy eladni valaki másnak,hiába jó a Roma-ban,ide ne jöjjön vissza...

horas 2010.04.05. 21:49:35

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hát nemtom,azért a védelemben remek teljesítmények vannak idén,Juan,Riise,Mexes...Pizarro angyon feljavult Vucninc,Toni is nagyon jó formában van,ott van De Rossi,Brighi akik megint remekül játszanak.Ezzel szemben Motta hónapokig nagyon fos volt,Muntari katasztrófa idén,Quaresma,Mancini nullák idén is,Eto'o nagyon szenvedett január és március között...
Tény,hogy erősebb,több a variáció.Viszont olyan egységes a Roma,hogy a képességbeli hiányosságokat pótolja.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.05. 23:03:56

@horas: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Sajnos Estinek van igaza. Mi jelentene markáns különbséget, ha nem a nagyobb nevek ;-)?

Na jó nem játszom a süketet értem mit mondasz. Nem jobbak annyival, amennyivel ismertebbek. Szerintem sem ez a markáns különbség a két keret közöt, sokkal inkább azok hossza. Ez az Inter olasz öt-hat kulcsjátékosa egyidejű sérüésát elbírja.

Kicsit korrigálnálak Roma ügyben. Brighi helyén idén Perrotta az első opció, aki elég jól is teljesít, Matteot használja ugyan Ranieri, de sokat ül a padon. Mexes meg egyértelműen harmadik számú opció a szezonban a középhátvéd poszton Juan és Burdisso mögött.Persze lenyűgöző, hogy nemcsak, hogy leül zokszó nélkül leül a padra francia, de még minden egyes gólunkat úgy ünnepli a padról, mintha ő szerezte volna. Ez egyébként jól mutatja az egységet, amitől beszélsz. A többi megállapítás patent.

Iustizmord 2010.04.05. 23:11:35

@horas: keményebb az inter szezonja a bl tavasz okán, nem vitás, de messze jobb (főleg hosszabb) a kerete mint bárkié. a juve kerete ugye jó a scudettóra (vö. juventinok 2009 őszén, vicc lezárva), de a milan és a roma nem bír ki sok sérülést mert nincs sok minőségi csere. az inter azér gecijó 3-4 éve mert MINDEN posztra minsőségi csere / opció van. ez nem.közi viszonylatban is még max 3-4 csapatra áll: manu, real, barca, cselszi. a milanra per pill MOST nem. és ez a döntő, mert 38 meccs az nem 37.

Iustizmord 2010.04.05. 23:12:44

@horas: roma kezdje vs inter kezdője között van 10-15% minőségi különbség. a padok között meg 100%

Mr.AT 2010.04.06. 12:34:40

Mártha kollégával alighanem tényleg alaposan "eljátszadoztak" ;-) legutóbb a veszprémi "pajtások" ;-), mert alaposan késik a forduló beszámolója... :-)

Mr.AT 2010.04.06. 12:36:22

@Interista: "ennek a juvénak már tényleg csak a purgatórium maradt. nagyon gyors és nagyon határozott változások sorát kell végigvinni"

Így van. Fontos kritérium, hogy a változásokról szóló prezentáció gyakran tartalmazza a következő szavakat: eke, só, karó, benzineskanna. :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.06. 12:50:25

@Mr.AT: alibi lesz csak, nem kell annyira várni

Mr.AT 2010.04.06. 13:22:51

@_benito: Három fordulónyi alibi után még Grygera is kikerült a kezdőből, ázze... :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.06. 13:26:21

@_benito: szerintem hagyd a meccseket és elemezd kicsit a befutó esélyeit, érdekelne a véleményed.

Mr.AT 2010.04.06. 13:29:47

@mocsing: Rövidítsünk.

Nyi -> Q

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.06. 13:34:18

@Mr.AT: aszittem, benito a második kommentedre, azaz a nagytakarításra küldte, h alibi lesz - így nem is olyan vicces :(

Mr.AT 2010.04.06. 14:01:42

@popp: Ez még rövidebb cikk lenne.

Inter 100%. Pont.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.04.06. 14:15:28

@Mr.AT: Valószínű, de egyáltalán nem biztos! Mindenesetre az első tízbe már biztosan ott leszünk és ti?

Mr.AT 2010.04.06. 14:28:36

@popp: Mi nem vagyunk ilyen ambíciózusak, nálunk az első 20 a cél, az meg úgy tűnik, simán meglesz. Idén.

horas 2010.04.06. 15:23:17

Ha abba gondolok,hogy a Roma szériája már így is brutális és egy angyon kiélezett,hajrá jön elöbb-utóbb idén még botlaniuk kellene,ha nem az már szinte hihetetlen sorozatot jelentene,részükről.

Mr.AT 2010.04.06. 15:32:54

Egyébként komolyan mondom, ha nem pont mi lennénk a legnagyobb lúzerek, akiken a fél világ röhög teli szájjal, azt mondanám, hosszú éve az egyik legjobb bajnokság a mostani. Qrva yo kis csapatok vannak, még a kicsik is nagyon ütőképesek, egy (mondjuk angol- vagy spanyol drukkernek semmit nem mondó) Catania-Palermo is qrva izgalmas meccs.

@horas: Pont a fentiek miatt is respect amúgy a Romának. Csak megint nem mennek vele semmire, szegények - ez valahogy kódolva van Ranieri génjeibe. Akkor se lenne bajnok a Roma, ha Moszkvából hazafelé lezuhanna az Inter gépe, s a hátralévő szezonban az ificsapat játszana. Nem azért mert gyengék, hanem mert ez Ranieri karmája. Az örök második. Nem is értem, miért nem a Leverkusen edzője. :-)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.06. 15:34:39

@horas: Én nem tudom miért lenne a Románál botlás, ha eddig nem volt, a derbit nem nézve két necces meccsük van, az Atalanta ellen, akik nyilván kettőzött erővel fognak küzdeni a kiesés ellen és nem mellékesen a Roma a Laziónak tesz jót, ha megveri a bergamói vörösöket, illetve a Sampdoria elleni, de mindkettő hazai pályán. A derbi pedig biztos hogy komoly lesz, komolyabb mint télen.

horas 2010.04.06. 15:50:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: MEglátjuk...nemtudom kikkel játszanak még,de elcsúszhatnak bárki ellen,hiába a papír formák.
Az eddigi eredményeik előre vetítik a győzelmeket,de az ember emlékezet óta tartó siker szériájuk pedig a közelgő botlást.Részemről.

horas 2010.04.06. 16:04:32

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ahogy végig néztem a Roma meccseit,mindegyik magában hordozza a veszély lehetőségeit.A Parma és Chievo otthona sem könnyű terület,hiába igazából a tétnélküliség számukra.És a Cagliari-t sem irnám le...tény az Inter-nek is vannak nehéz meccsei...

calcio_di_rigore 2010.04.06. 16:45:35

@mocsing: A remélhetőleg távozó Amauri és Trezeguet mellett semmi baj nem lenne egy ingyen Kurányival. Meglőne 10-15 gólt csereként aztán kész.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.06. 17:24:55

@calcio_di_rigore: kb szóról-szóra ugyanezt mondtam anno, mikor felröppent a hír, de Mr. AT helyrerakott, hogy a Juvénak négy első számú csatára volt mindig is és Kurányi mindenképp felesleges és rossz vétel

Iustizmord 2010.04.06. 22:14:03

@calcio_di_rigore: ha kuranyi csereként lőne 10-15-öt akkor a fé serie a ott térdelne a slicce előtt, 15-20m eur-t lobogtatva. de nincs így. balotelli most hánynál tart? lőtt már (arányosítva) 12-t, mondjuk? tényleg nem tudom, csak kérdem. mert hype-olva van ám... pl ha megkérdeznétek 100 szurkert hogy balo vs kurányi, 99 a fekete fiúra voksolna....

@mocsing: én juve-outsider vagyok, de fenntartom h kurányi nem dobna a juvén. pl egy középcsapatban elkaristolna, de annyi. szubjektív vélemény volt.

Iustizmord 2010.04.06. 22:14:38

@mocsing: de megerősítem, úgy volt a story ahogy írod.
süti beállítások módosítása