A Carling Cup döntője miatt csak nyolc mérkőzést rendeznek a PL-ben a hétvégén. Miután a MU már kedden letudta az erre a körre kiírt feladatát, így egyértelműen győzelmi kényszerrel lép pályára a Chelsea és az Arsenal is. Valami azt súgja, hogy az Ágyúsok jobban megizzadnak a Stoke otthonában, mint a Kékek a City ellen.
A forduló meccsének a Tottenham-Everton ígérkezik, de biztosan lesznek izgalmak a Bolton-Wolverhampton kiesési ütközeten is.
Dióhéjban mindezekről a lapozás után.
Chelsea - Man City 3-1
Nincs ész érv, ami hazai pontvesztést jelezne. Igaz, hogy a Chelsea is kupavereséggel hangolt a hétvégi rangadóra, de azért ne hozzuk már egy szintre a Stoke-ot az Interrel.
Akár posztonként, akár a mostani forma alapján, akár a hiányzók oldaláról nézzük, mind-mind sima hazai győzelmet sugall. Az egyetlen szalmaszál talán csak Cech sérülése lehet.
A Bridge-Terry afférral semmilyen szinten nem vagyunk hajlandóak foglalkozni. Igen, ez ígéret volt.
Birmingham - Wigan 1-1
McFaddenéknál alábbhagyott a lendület. A Wigannek meg kell a pont. Legyen iksz.
Bolton - Wolverhampton 2-0
A szakzsargon ezt hatpontos meccsnek hívja. Hol vagyunk mi attól, hogy ezt megkérdőjelezzük. A hazaiak nem lőttek még bajnoki gólt februárban. Ez így nem mehet tovább.
Burnley - Portsmouth 1-1
Ezt is hatpontos meccsnek hívná a szakzsargon, ha nem vontak volna le a Pompey-tól kilenc pontot.
Stoke - Arsenal 0-1
Az Ágyúsok a Chelsea-City meccs eredményének tudatában lépnek pályára. Akármi történik ott, nekik nyerni kell, ha meccsben akarnak maradni. Ez azonban nem lesz könnyű, mert a Stoke bivalyerős, és az ellenfelek máig nem találták meg Delap bedobásainak ellenszerét.
Liverpool - Blackburn 3-1
A Roversnek nem itt kell nagyot alkotnia, meg különben is elég védett helyen vannak a tabellán. A Poolnak meg minden meccset meg kell nyerni innentől, máskülönben könnyen hozzászoknak az EL légköréhez.
Sunderland - Fulham 1-0
Akinek a Fulhamről a vendéggyőzelem jut eszébe, az más gazságokra is képes.
Tottenham - Everton 2-2
Mivel a Spurs nem nagy csapat, így van esélye három pontot szerezni az Everton ellen. Azonban a Spurs ritkán nyer, ha esélyes. Ugye, hogy iksz.
Nyolc tippet várunk egy kedves kommentelőnktől is. _Mavrick lett az
Birmingham - Wigan 2-1
Bolton - Wolverhampton 1-1
Burnley - Portsmouth 0-2 (mert már csak azért is:) )
Chelsea - Man City 3-1
Stoke - Arsenal 0-3 (most éppen fent lesz a hullám)
Liverpool - Blackburn 0-0
Sunderland - Fulham 2-1
Tottenham - Everton 4-2
Hétvégi jóslatok - Premier League, 28. forduló
2010.02.27. 12:00 pote
276 komment
Címkék: angol üveggömb premier league pl beharang
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr241793721
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:47:30
@Árpádka: még nem olvastam, kérlek adj linket!
Árpádka 2010.02.27. 21:50:11
@értelmetlen_nevű: Nem csak MU szurkoló vagyok és nem szeretem ha Fergusont alkoholistázák Peace
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:50:39
@Árpádka: Te mit mondtál volna a helyében? Szerintem ezzel a nyilatkozattal semmi gond nincsen.
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:51:49
@értelmetlen_nevű: Songnak nincsenek kegyetlen becsúszásai.
wan2bee 2010.02.27. 21:52:30
a szereles ugyanugy egy tanulhato es kepzendo dolog mint a kapura loves. az, hogy egy Diaby meg egy Song hogyan szerel, nem egyenlo azzal, hogy egy Delap meg egy Taylor hogy megy bele egy szerelesbe.. szvsz
Mansi 2010.02.27. 21:52:36
@Árpádka: Nem mai a cikk, gondoltam megnézed.
Ezért mondtam, hogy nem a mai Stoke elleni szitu volt az első és Shawcrossnak sem.
Persze lehet mondani, h nem volt szándékos (még akár el is lehet képzelni, hogy nem volt az), de ezzel nem csak Ramsey karrierjét törheti ketté, hanem akár a sajátját is. Pedig jó játékos, a Stoke egyik legjobbja.
Az akkori Delap eset Walcottat 2 hónapra, a Shawcross szitu Adebayort 3 hétre tette taccsra.
Ezért mondtam, hogy nem a mai Stoke elleni szitu volt az első és Shawcrossnak sem.
Persze lehet mondani, h nem volt szándékos (még akár el is lehet képzelni, hogy nem volt az), de ezzel nem csak Ramsey karrierjét törheti ketté, hanem akár a sajátját is. Pedig jó játékos, a Stoke egyik legjobbja.
Az akkori Delap eset Walcottat 2 hónapra, a Shawcross szitu Adebayort 3 hétre tette taccsra.
Árpádka 2010.02.27. 21:55:30
Egyébként egy lábtörés után is fellehet állni lásd Rooney persze neki nem ilyen durván tört el.
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:57:38
@Árpádka: igen, Rooney egy héttel lábtörése után már játszott. Orvosi "csoda", vagy nem is volt törés?
értelmetlen_nevű 2010.02.27. 21:59:31
@dickinson: f@szt nincsenek. Sőt Nasrinak is elgurul néha a gyógyszer. Vieria sem a túlzott finomkodásáról volt híres. A félreértések elkerülése végett, engem is borzasztóan felkavar egy-egy ilyen sérülés, de ez sajnos benne a modern fociban, pláne a PL esetében. Rengeteg olyan eset van, amikor egy borzasztóan kemény szerelést le sem fúj a bíró, csak mert nem lett életveszélyes sérülés a vége.
Ezen a jelenségen nem Shawcross eltiltásával lehet segíteni, hanem a szabályok újraértelmezésével.
Ezen a jelenségen nem Shawcross eltiltásával lehet segíteni, hanem a szabályok újraértelmezésével.
Mansi 2010.02.27. 22:03:09
@Árpádka: Rooneyval kapcsolatban két komolyabb sérülésre emlékszem. Az egyik a vb előtt, a másik meg egy nyitófordulóbeli meccs volt.
Ha jól tudom azok az esetek azért ennyire nem voltak komolyak, persze nyilvánvaló, h mindenki az szeretné, hogy teljesen felépüljön, de az ennyire brutális sérülések akkor is elkeserítőek.
Ha jól tudom azok az esetek azért ennyire nem voltak komolyak, persze nyilvánvaló, h mindenki az szeretné, hogy teljesen felépüljön, de az ennyire brutális sérülések akkor is elkeserítőek.
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 22:03:20
@értelmetlen_nevű: Mutassál már egyet, szépen megkérlek. Vieirának meg mi köze van a témához?
Árpádka 2010.02.27. 22:06:04
@dickinson: @Mansi: Asszem akkor " csak" hajszálcsonttörése volt vagy mi a csuda, de egy két hetet biztos kimaradt. És nem hiszem hogy felfújták a dolgot mert 2006-os VB nem nagyon játszott vagy ha igen szar volt.
Senderos 2010.02.27. 22:06:36
"Ezen a jelenségen nem Shawcross eltiltásával lehet segíteni, hanem a szabályok újraértelmezésével. "
az a szabályok újraértelmezése lenne, ha Shawcross nem 3 meccset kapna, mint a hentes Taylor, hanem mondjuk 10-et legalább, és ezenkívül mindenki más is, aki így csúszik be.
És ez még segíteni is a jelenségen.
Vagy te milyen szabálymódosításra gondoltál?
Tiltsák meg a másik lábának az eltörését? Az már megvan. A szabályok nem érnek lófaszt, mert megszegik. Szabálytalankodnak, kezeznek, löknek hiába tilos. A büntetés az, amivel irányt lehet mutatni.
az a szabályok újraértelmezése lenne, ha Shawcross nem 3 meccset kapna, mint a hentes Taylor, hanem mondjuk 10-et legalább, és ezenkívül mindenki más is, aki így csúszik be.
És ez még segíteni is a jelenségen.
Vagy te milyen szabálymódosításra gondoltál?
Tiltsák meg a másik lábának az eltörését? Az már megvan. A szabályok nem érnek lófaszt, mert megszegik. Szabálytalankodnak, kezeznek, löknek hiába tilos. A büntetés az, amivel irányt lehet mutatni.
Hartog 2010.02.27. 22:08:51
news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8541108.stm
Ryan Shawcross named in England squad for Egypt match - ez most valami hülye vicc???
Ryan Shawcross named in England squad for Egypt match - ez most valami hülye vicc???
Goyo 2010.02.27. 22:10:16
Senki sem szereti, ha ilyesmi előfordul a csapata játékosaival, de akkor sem lehet 'no contact' sportot faragni a fociból. Ilyen belépőből meccsenként több is előfordul. Elkésett Shawcross, Ramsey meg borzasztó szerencsétlen.
Szamárka 2010.02.27. 22:18:12
Attól még lehet valaki jó védő, hogy egyszer brutálisan rosszul sikerül egy becsúszása, vagy nem? Írta már itt valaki az előbb is, hogy a Stoke egyik legjobbja. A reakciója alapján ő nem pont egy ilyen mészárlós állat játékos. Neki sem lehet könnyű, nem gondolom, hogy úgy lépett pályára, hogy na most akkorkettétöröm a Ramsey gyerek lábát...
értelmetlen_nevű 2010.02.27. 22:24:39
@Senderos: Szabályok újraértelmezése alatt azt értem, hogy nem csak azokat a durva becsúszásokat büntetnék, aminek lábtörés a vége, hanem minden mozdulatot, ami potenciálisan magában hordozza az ellenfél sérülésének veszélyét.
Ilyen mozdulatokból minden meccsen van egy jó pár, és gyakran le sem fújja a bíró. Hiába tiltják el most Shawcross-t, annyi tanulsága lesz csak, hogy nem illik az ellenfél lábát kettétörni. Csak ezzel az a baj, hogy senkinek sem ez a célja, hanem csak egy a bírók által tolerált, nagyon kemény - ugyanakkor sokszor labdára irányuló - belépőt akar megereszteni.
@Goyo: könnyen beszélsz, majd ha Gerrard vagy Torres pályafutását töri ketté egy elkésett becsúszás, akkor talán jobban megérted, hogy ezt nem feltétlen lehet ennyivel elintézni.
Ilyen mozdulatokból minden meccsen van egy jó pár, és gyakran le sem fújja a bíró. Hiába tiltják el most Shawcross-t, annyi tanulsága lesz csak, hogy nem illik az ellenfél lábát kettétörni. Csak ezzel az a baj, hogy senkinek sem ez a célja, hanem csak egy a bírók által tolerált, nagyon kemény - ugyanakkor sokszor labdára irányuló - belépőt akar megereszteni.
@Goyo: könnyen beszélsz, majd ha Gerrard vagy Torres pályafutását töri ketté egy elkésett becsúszás, akkor talán jobban megérted, hogy ezt nem feltétlen lehet ennyivel elintézni.
Árpádka 2010.02.27. 22:25:42
Egyébként Showcross United nevelés és két Liga-Kupa meccsen játszott és csak 22 éves. 3 éve a Stoke keretének a tagja és végig stabil kezdő volt a csapatában.
Senderos 2010.02.27. 22:26:46
@Szamárka: persze, hogy nem akarta eltörni.
csak oda akart pörkölni egy kicsit, hogy kicsit erőt demonstráljon, befélemlítse az ellent. túl durvára sikerült, a gyerek is megbánta egyből, rájött, hogy faszság volt. ha újrajátszhatná akkor nem csúszna rá megint nyújtott lábbal.
most a stoke jövőhéten kicsit visszavesz majd, mert hát a cselzit is leaprítani annyira nem adná, megkímélik majd őket. eltelik pár forduló és megint visszatér majd a régi stoke. megfélemlítő becsúszásokkal.
csak oda akart pörkölni egy kicsit, hogy kicsit erőt demonstráljon, befélemlítse az ellent. túl durvára sikerült, a gyerek is megbánta egyből, rájött, hogy faszság volt. ha újrajátszhatná akkor nem csúszna rá megint nyújtott lábbal.
most a stoke jövőhéten kicsit visszavesz majd, mert hát a cselzit is leaprítani annyira nem adná, megkímélik majd őket. eltelik pár forduló és megint visszatér majd a régi stoke. megfélemlítő becsúszásokkal.
értelmetlen_nevű 2010.02.27. 22:28:36
@Árpádka:
Ezt a MU nevelés témát jó hogy megemlítetted, szerintem így rögtön megbocsát neki Gunner tábor :)
Egyébként nincs valami hír a sérülésről? Már biztos a műtőasztalon van szegény.
Ezt a MU nevelés témát jó hogy megemlítetted, szerintem így rögtön megbocsát neki Gunner tábor :)
Egyébként nincs valami hír a sérülésről? Már biztos a műtőasztalon van szegény.
Árpádka 2010.02.27. 22:32:51
@értelmetlen_nevű: Ha Evans nem lenne vlsz maradt volna amikor feljutott a Stoke benne volt 19évesen az év Championship csapatában. 2szeres U21.es válogatott.
Ha nincs nyilttörése akkor most legalább 1-2 hónap gipsz amig összefor, azután meg 4 hónap regenerálodás.
Ha nincs nyilttörése akkor most legalább 1-2 hónap gipsz amig összefor, azután meg 4 hónap regenerálodás.
Árpádka 2010.02.27. 22:35:02
@értelmetlen_nevű: A Gunnár ultrák még megse érkeztek ;)
Goyo 2010.02.27. 22:39:23
@értelmetlen_nevű: Egy nagytotálból felvett lassítás nélküli nézet alapján akartok itt lincselni, ami nevetséges.
Árpádka 2010.02.27. 22:41:55
@Goyo:www.youtube.com/watch?v=TFE5VVq9a7w Itt elég jól látszik Mind2 en a labdára mentek
Árpádka 2010.02.27. 22:44:43
@Árpádka: No fene le is tiltoták:( www.youtube.com/watch?v=FEXJCxA1Nxg ez talán jó
Adamfark 2010.02.27. 22:51:01
Nekem is úgy tűnik - bár messziről mutatják csak -, hogy szerencsétlen baleset volt a sérülés.
sportgeza.hu/futball/2010/02/27/ujabb_horrorserules_az_arsenalnal/
Ramseynak gyors felépülést!
sportgeza.hu/futball/2010/02/27/ujabb_horrorserules_az_arsenalnal/
Ramseynak gyors felépülést!
Mr. Acid 2010.02.27. 22:52:45
@Árpádka: Mit lehetne mondani? Reménykedni kell, hogy a srác karrierjét nem törte derékba az eset. Remélem Shawcrossét sem. Kibaszott nagy kár lenne.
Szamárka 2010.02.27. 23:00:47
Amúgy a páros évek februárjában Angliában nem szabadba meccset játszani
2006. február 18. Alan Smith - több, mint 1 év
2008. február 23. Eduardo Da Silva - 1 év
2010. február 27. Aaron Ramsey - ?
2006. február 18. Alan Smith - több, mint 1 év
2008. február 23. Eduardo Da Silva - 1 év
2010. február 27. Aaron Ramsey - ?
Mansi 2010.02.27. 23:16:21
@Szamárka: Páratlan évek se sokkal jobbak, gondoljunk Witsel ámokfutására.
Először szegény lengyel srác, aztán majdnem Juhász Roli.
Először szegény lengyel srác, aztán majdnem Juhász Roli.
Szamárka 2010.02.27. 23:20:14
Sajnos mindig benne van. De amíg Witsel ámokfutó, addig ez a srác csak a labdára ment. Majdnem annyira sajnálom őt, mint Ramseyt.
Mansi 2010.02.27. 23:32:44
@Szamárka: Ez így van. A kettő ég és föld, nem vitás.
balu11 2010.02.28. 06:33:04
Nem akarok foglalkozni azzal, hogy nyertünk, meg hogy ehhez mekkora lelkierő kellett (pedig nyilván nem kicsi kellett hozzá!!!), mert nem szerencsés ilyen komoly témáknál keverni a dolgokat. Szóval csak a Ramsey-esetről beszélnék.
1 - nem úgy ment oda Shawcross, hogy "megölöm", és utána is látszott, hogy nem azért van elkeseredve, mert kiállították, hanem azért, amit okozott (sztem). Ebből is következően a 2, 3. pont nem Shawcrossról szól, személy szerint.
2 - egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy jó ötlet volt-e behívni a válogatottba, de inkább azt gondolom, h nem. Képzeljétek a helyetekbe magatokat! Behívtak az angol nemzeti 11be (nyilván erről álmodtál, mióta kb. 6 évesen elkezdtél focizni), mégis az elkövetkező fél-1(-x) évben tehetsz BÁRMIT, minden cikkben, újságírói kérdésben, összefoglalóban, ... benne lesz, h "aki brutálisan eltörte Ramsey lábát", akármennyire is próbál ettől óvni a család, a klub, Capello, akárki.
3 - azt gondolom, hogy nem mehet ez így tovább. Akár az igazságosság, méltányosság terhére is szigorítani kell a szabályokon (nem csak Angliában, gondoljunk csak a gyakorlatilag bevált szokássá vált felugrás közbeni könyöklésre). Igenis kellene vmi objektív (szándéktól, vétkesség kérdésétől független) büntetési tétel, filozófia a súlyos sérüléseknél. Pl. 1-2(-x) hónapon túl gyógyuló sérülés esetén, az az utáni fordulóban léphet csak pályára az okozó, amikor az áldozat. Tisztában vagyok vele, hogy ez nagyon durva lenne (és magam sem vagyok benne biztos, h jó ötlet), de nem tudok mást, ami megakadályozná azt a felfogást, h "lassabbak, ügyetlenebbek vagyunk, szóval faragjunk". Ez a "taktika" persze nem egyenlő (tervezetten és általánosságban) a lábtöréssel, de (amint látjuk is, sajnos), bizony gyakorlatilag 30-40(-x) esetenként mégis. Valami kell, ami ezt megakadályozza, és nem tudok jelenleg jobbat, mint azzal fenyegetni, hogy ha valakinek eltöröd a lábát, akkor te sem focizol, amíg ő nem. (Még egyszer mondom, tudom, hogy ez messzemenőleg aránytalan, és nem vagyok benne biztos, h üdvözítő, de valamit kell lépni.)
A lényeg pedig, hogy elsősorban teljes (testi, lelki), másodsorban mihamarabbi felépülést Aaron Ramsey-nek!
1 - nem úgy ment oda Shawcross, hogy "megölöm", és utána is látszott, hogy nem azért van elkeseredve, mert kiállították, hanem azért, amit okozott (sztem). Ebből is következően a 2, 3. pont nem Shawcrossról szól, személy szerint.
2 - egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy jó ötlet volt-e behívni a válogatottba, de inkább azt gondolom, h nem. Képzeljétek a helyetekbe magatokat! Behívtak az angol nemzeti 11be (nyilván erről álmodtál, mióta kb. 6 évesen elkezdtél focizni), mégis az elkövetkező fél-1(-x) évben tehetsz BÁRMIT, minden cikkben, újságírói kérdésben, összefoglalóban, ... benne lesz, h "aki brutálisan eltörte Ramsey lábát", akármennyire is próbál ettől óvni a család, a klub, Capello, akárki.
3 - azt gondolom, hogy nem mehet ez így tovább. Akár az igazságosság, méltányosság terhére is szigorítani kell a szabályokon (nem csak Angliában, gondoljunk csak a gyakorlatilag bevált szokássá vált felugrás közbeni könyöklésre). Igenis kellene vmi objektív (szándéktól, vétkesség kérdésétől független) büntetési tétel, filozófia a súlyos sérüléseknél. Pl. 1-2(-x) hónapon túl gyógyuló sérülés esetén, az az utáni fordulóban léphet csak pályára az okozó, amikor az áldozat. Tisztában vagyok vele, hogy ez nagyon durva lenne (és magam sem vagyok benne biztos, h jó ötlet), de nem tudok mást, ami megakadályozná azt a felfogást, h "lassabbak, ügyetlenebbek vagyunk, szóval faragjunk". Ez a "taktika" persze nem egyenlő (tervezetten és általánosságban) a lábtöréssel, de (amint látjuk is, sajnos), bizony gyakorlatilag 30-40(-x) esetenként mégis. Valami kell, ami ezt megakadályozza, és nem tudok jelenleg jobbat, mint azzal fenyegetni, hogy ha valakinek eltöröd a lábát, akkor te sem focizol, amíg ő nem. (Még egyszer mondom, tudom, hogy ez messzemenőleg aránytalan, és nem vagyok benne biztos, h üdvözítő, de valamit kell lépni.)
A lényeg pedig, hogy elsősorban teljes (testi, lelki), másodsorban mihamarabbi felépülést Aaron Ramsey-nek!
chrisred 2010.02.28. 07:20:20
@Árpádka: Mitől volt ez piros lap?
crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.28. 09:33:46
egy 9 perces összefoglaló a Chelsea-Man City meccsről, kb. minden benne van, nem csak a gólok:
www.dailymotion.com/video/xce7kf_chelsea-v-manchester-city_sport
Vieira eltiltása ezzel lejárt, legközelebb már játszhat, ami a Spurs meccs lenne, csak az elmarad az ő FA-meccsük miatt, így 2 hét múlva lesz csak a következő City meccs, Sunderland-City
Adebayor egész márciusban nem játszhat,
ha Bellamy vagy Tevez lesérülnek, akkor nagyon nagy bajban leszünk
mára csak Blackburn, Everton, Aston Villa győzelem kellene:)
Ramsey-nak meg jobbulást, brutális sérülés, ez a kép is 18-as karika:
www.nemzetisport.hu/data/files/egyeb/540serules.jpg
www.dailymotion.com/video/xce7kf_chelsea-v-manchester-city_sport
Vieira eltiltása ezzel lejárt, legközelebb már játszhat, ami a Spurs meccs lenne, csak az elmarad az ő FA-meccsük miatt, így 2 hét múlva lesz csak a következő City meccs, Sunderland-City
Adebayor egész márciusban nem játszhat,
ha Bellamy vagy Tevez lesérülnek, akkor nagyon nagy bajban leszünk
mára csak Blackburn, Everton, Aston Villa győzelem kellene:)
Ramsey-nak meg jobbulást, brutális sérülés, ez a kép is 18-as karika:
www.nemzetisport.hu/data/files/egyeb/540serules.jpg
Tika_ 2010.02.28. 10:07:27
@crazy_horse: köszi! tegnap kerestem összefoglalót, de első blikkre nem találtam :(
Ballack miért kapta az első sárgáját, beszót?
Mourinho helyében megtiltanám a támadóinak, hogy megnézzék, mert elbízzák magukat... ;)
Ramsey-nek jobbulást, a csapatnak és a szurkolóinak meg lelkierőt
horror képeket és videókat nem bírok megnézni, de ha valaki azokat a bizonyos Cesc, Eduardo arcokat linkelné, köszi
Ballack miért kapta az első sárgáját, beszót?
Mourinho helyében megtiltanám a támadóinak, hogy megnézzék, mert elbízzák magukat... ;)
Ramsey-nek jobbulást, a csapatnak és a szurkolóinak meg lelkierőt
horror képeket és videókat nem bírok megnézni, de ha valaki azokat a bizonyos Cesc, Eduardo arcokat linkelné, köszi
Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.02.28. 10:41:13
Biztos az én szemem romlik, de akárhányszor néztem meg ezt a lábtöréssel végződő faultot, mindig ugyanazt látom, az Arsenalos gyerek előbb éri el a labdát, viszont egyszerűen összerúgnak, amiből meccsenként azért egy-kettő, de néha több is előfordul.
Szerencsétlen ez a Ramsey gyerek, valószínűleg egyszerűen gyengébb a csontja, mint egy átlag futballistának. Shawcrossnak meg erősebb.
Viszont ilyenkor nem nagyon értem, minek hordanak lábszárvédőt, pont az ilyen sérüléseket kellene megakadályoznia.
Szerencsétlen ez a Ramsey gyerek, valószínűleg egyszerűen gyengébb a csontja, mint egy átlag futballistának. Shawcrossnak meg erősebb.
Viszont ilyenkor nem nagyon értem, minek hordanak lábszárvédőt, pont az ilyen sérüléseket kellene megakadályoznia.
rizla 2010.02.28. 10:59:36
@balu11: kissé a sport szellemiségével lenne ellentétes, ha a játékosoknak minden ütközésnél rettegniük kéne, hogy sérülést okozhatnak a másiknak. ha valaki nem akar sérülést okozni, DE keményen játszik, akkor is előfordulhat, hogy sérülést okoz. nem hiszem, hogy ezt ugyanúgy kellene büntetni, mint amikor valaki szándékosan száll bele valakibe. egyszerűen azért nem, mert ilyen a foci, ilyen a sport. ugrik a csatár, hogy fejeljen, jön a kapus, hogy elüsse. ebből kibaszott könnyen történhet valami tragikus, de mindkettő vállalja a kockázatot. ettől nyernek értelmet olyan fogalmak, mint az önfeláldozás, amitől a sport, és főleg a csapatsport olyan heroikus lehet.
azért lássuk be, ritkán történnek ilyen ramsey-s esetek. persze olyankor tele van velük az újság, szóval úgy tűnhet, hogy mindennapos, hogy kettétörik valaki lába, dehát kurvára nem.
azzal amúgy egyetértek, hogy a szabálytalanságokat kicsit komolyabban is lehetne szankcionálni némely esetben, de más okból: a mindenféle kisebb-nagyobb, meg taktikai faultok már teljesen mindennaposak, és darabokra tördelik a játékot.
azért lássuk be, ritkán történnek ilyen ramsey-s esetek. persze olyankor tele van velük az újság, szóval úgy tűnhet, hogy mindennapos, hogy kettétörik valaki lába, dehát kurvára nem.
azzal amúgy egyetértek, hogy a szabálytalanságokat kicsit komolyabban is lehetne szankcionálni némely esetben, de más okból: a mindenféle kisebb-nagyobb, meg taktikai faultok már teljesen mindennaposak, és darabokra tördelik a játékot.
Strigo 2010.02.28. 11:45:52
Szegény srác, jobbulást neki!
Nem volt ez durva szabálytalanság, inkább szerencsétlen összecsúszás, ahol Ramsey lába leragadt. Mindketten a labdára mentek, Shawcross nem páros lábbal ment, még csak nem is csúszott.
Nem volt ez durva szabálytalanság, inkább szerencsétlen összecsúszás, ahol Ramsey lába leragadt. Mindketten a labdára mentek, Shawcross nem páros lábbal ment, még csak nem is csúszott.
Ferguson 2010.02.28. 12:24:17
Utálom ezt kimondani, de az arsenal-nak komoly esélye lesz a bajnoki címre akkor, ha a rangadókon elkezdi körbeverni egymást meg ikszelni a Mu, pool, chelsea és a city... Ha az arsenal bajnok lenne, elmondható lenne az, h nem azért nyertek, mert jobbak a riválisoknál (ez a rangadókon be is bizonyosodott), hanem azért, mert szerencsés volt a sorsolásuk és a MU-chelsea elkomolytalankodtak pár meccset. Nagyon kíváncsi leszek a végkimenetelre, az arsenal-nak jó sansza van.
mbm 2010.02.28. 12:35:39
@Ferguson: Ugyanez elmondható a tavalyi Manchesterről is, ha a big4 meccseket nézzük, a United csak 3. a Liverpool és az Arsenal után. Tehát nem kell kritizálni az Arsenal fiktív bajnoki címét máris:) Amúgy a sansszal egyetértek, én úgy voltam vele, hogy ha a Liverpool meccs után 3 pont a lemaradás, már igen jó esélye lesz az Arsenalnak. Egy kissé megkésve bár, de most éppen ez a helyzet.
@Rexfelugyelo: Ez hülyeség, ha valaki kétszázzal nekimegy egy betonfalnak, nem mondjuk azt, hogy minek is kötötte be magát, attól még hasznos az kevésbé súlyos eseteknél.
@Rexfelugyelo: Ez hülyeség, ha valaki kétszázzal nekimegy egy betonfalnak, nem mondjuk azt, hogy minek is kötötte be magát, attól még hasznos az kevésbé súlyos eseteknél.
Ferguson 2010.02.28. 12:37:42
@mbm: azért a tavalyi manchester az eredményektől függetlenül, pusztán önmagában véve sokkal erősebb csapat volt, mint a mostani arsenal - ezt szerintem a legvérmesebb arsenal szurkerek is elismerik...
r_magpie 2010.02.28. 12:47:39
Nagyon durva volt ez a sérülés, sajnálom szegény gyereket, az Arsenalnak meg hihetetlen pechje van az ilyenekkel.
De. Aki focizott valaha, tudja, hogy még az egyszerű ütközésekben, beszúszásokban is mindig benne van, hogy balul sülnek el. Amikor 70-80-90 kilós emberek ütköznek, csúsznak izomból, irányváltásoknál, vagy amikor egy cselnél teljes testsúllyal támaszkodsz az egyik lábadon, végtelenül kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek az ízületeid. A legtöbbször egy ütem késésen, egy centi tévesztésen, egy kicsivel kevesebb nehézségi erőn múlik minden. Akár a megfélemlítés a cél, akár a labda. Én majdnem minden foci után hálát adok az égnek, hogy épen jöttem le a pályáról. És nem azért, mert az ellenfél brutális, hanem, mert ebben a játékban ez benne van. Éppen ezért rohadt nehéz lenne ilyen eltiltásos szabályt hozni. Mi az, hogy a vétleneket is tiltsák el? Ezzel nem a durva, tuskó csapatokat reguláznák meg, hanem a focit. Egyszer egy kapus úgy jött ki a labdáért, hogy vitte a fejemet is, a bal szememre alig láttam utána, mert takarta a kilátást a kitört orrom. Mégsem gondolom, hogy azt a kapust el kellett volna meszelni egy évre, vagy a kapuskijöveteleket kellett volna megtiltani. Sz*r volt kimondani, de benne van.
De. Aki focizott valaha, tudja, hogy még az egyszerű ütközésekben, beszúszásokban is mindig benne van, hogy balul sülnek el. Amikor 70-80-90 kilós emberek ütköznek, csúsznak izomból, irányváltásoknál, vagy amikor egy cselnél teljes testsúllyal támaszkodsz az egyik lábadon, végtelenül kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek az ízületeid. A legtöbbször egy ütem késésen, egy centi tévesztésen, egy kicsivel kevesebb nehézségi erőn múlik minden. Akár a megfélemlítés a cél, akár a labda. Én majdnem minden foci után hálát adok az égnek, hogy épen jöttem le a pályáról. És nem azért, mert az ellenfél brutális, hanem, mert ebben a játékban ez benne van. Éppen ezért rohadt nehéz lenne ilyen eltiltásos szabályt hozni. Mi az, hogy a vétleneket is tiltsák el? Ezzel nem a durva, tuskó csapatokat reguláznák meg, hanem a focit. Egyszer egy kapus úgy jött ki a labdáért, hogy vitte a fejemet is, a bal szememre alig láttam utána, mert takarta a kilátást a kitört orrom. Mégsem gondolom, hogy azt a kapust el kellett volna meszelni egy évre, vagy a kapuskijöveteleket kellett volna megtiltani. Sz*r volt kimondani, de benne van.
r_magpie 2010.02.28. 12:49:56
és még mielőtt bárki félreértene, nem a stoke-os gyereket akartam elsősorban védeni, csak elég erős túlzásnak érzem ezeket az örökéleteltiltásos kirohanásokat
Ronal-d'oh! 2010.02.28. 13:00:43
@Ferguson: jó, de kit érdekel, hogy a tavalyi MU milyen erős volt, ha idén ők nyernek? :) Erre én nem látok nagy esélyt, szerintem gyengék ehhez, csak az a kérdés, hogy a Chelsea és/vagy az MU bénázik-e eleget.
Ferguson 2010.02.28. 13:03:31
@nekedX: "csak az a kérdés, hogy a Chelsea és/vagy az MU bénázik-e eleget." - valóban, de úgy tűnik erre a kérdésre lassan "igen" lesz a válasz...
mbm 2010.02.28. 13:26:44
@Ferguson: Ezt még akár el is ismerhetném, de azért mégsem teszem:) Egyébként még ráérünk a bajnoki cím értékén vitázni, aminek akkor sem lesz túl sok értelme. Amúgy is minden győzelmet lehet a másik oldalról is nézni, egyrészt nyert az egyik csapat, másrészt a másik elbalfaszkodta (és pont a legnagyobb bravúroknál jön ez elő).
OFF
Hét perc múlva kezdődik a Rangers-Celtic a sport1-en, azt pedig mindenkinek néznie kell, színvonaltól függetlenül.
ON
OFF
Hét perc múlva kezdődik a Rangers-Celtic a sport1-en, azt pedig mindenkinek néznie kell, színvonaltól függetlenül.
ON
Ferguson 2010.02.28. 13:29:21
@mbm: nekem eszem ágában sem lesz a bajnoki cím értékéről vitázni, ha az arsenal nyeri. Az mindig értékes... :)
papercut 2010.02.28. 13:44:20
@Ferguson: Hol volt az Arsenalnak szerencsés sorsolása? Vagy 2 hét alatt 4 ponttal letudni az Aston Villat, Chelseat, Mu-tés a Poolt szerencse? Nekem elég nagy szerencsétlenségnek tűnt, mert így a sérültek 4x-esen estek latba.
balu11 2010.02.28. 13:45:13
@rizla: OK, nem is az a lényeg, hogy milyen módszerrel keményítsenek be, ez az "annyi időre, amíg sérült a másik" talán tényleg nem megfelelő.
A probléma az, hogy igenis egyre több az ilyen durva lábtörés, és ez sztem (nálam legalábbis biztosan) elérte az ingerküszöböt.
Hogy ez miért van? Szerintem az is közre játszik a dologban, hogy a fault, a szándékos szabálytalanság, a sárga lap (néha még a piros is!) úgy tűnik, hogy egyre inkább előre kalkulált részei a focinak. Legalábbis egyes csapatoknál, edzőknél. Ez a kosárlabdában, vagy kézilabdában benne van, a futballban igazában nincs helye. Most persze nem a keménységről beszélek.
És amíg szinte bármilyen pirosat meg lehet úszni 2-3 meccses eltiltással, úgy, hogy egy szezonban a topcsapatok játszanak 50-60 meccset, mellette a keretekben kb. 30an vannak, addig nem igazán hiszem, hogy ez bármilyen szinten is visszatartó erő lenne. Ennél jobban kellene védeni a játékosokat, azt gondolom.
A probléma az, hogy igenis egyre több az ilyen durva lábtörés, és ez sztem (nálam legalábbis biztosan) elérte az ingerküszöböt.
Hogy ez miért van? Szerintem az is közre játszik a dologban, hogy a fault, a szándékos szabálytalanság, a sárga lap (néha még a piros is!) úgy tűnik, hogy egyre inkább előre kalkulált részei a focinak. Legalábbis egyes csapatoknál, edzőknél. Ez a kosárlabdában, vagy kézilabdában benne van, a futballban igazában nincs helye. Most persze nem a keménységről beszélek.
És amíg szinte bármilyen pirosat meg lehet úszni 2-3 meccses eltiltással, úgy, hogy egy szezonban a topcsapatok játszanak 50-60 meccset, mellette a keretekben kb. 30an vannak, addig nem igazán hiszem, hogy ez bármilyen szinten is visszatartó erő lenne. Ennél jobban kellene védeni a játékosokat, azt gondolom.
Ferguson 2010.02.28. 15:15:09
@papercut: "Hol volt az Arsenalnak szerencsés sorsolása? Vagy 2 hét alatt 4 ponttal letudni az Aston Villat, Chelseat, Mu-tés a Poolt szerencse?" - ez majd a végén kiderül :) Szerintem amúgy igen, mert így hamar megkapták a pofonokat a náluk jobb csapatoktól és van idejük visszanyerni a formájukat. Sokkal rosszabb lenne számukra, ha ezeket a pontvesztős rangadókat "szétszórva, közte két-három könnyebb meccsel" dózisban kapták volna, ráadásul még ott van a BL. Az arsenal-nak már csak a BL-ben lesznek szinte igazi rangadói. Nagyon is kellemes az arsenal sorsolása minden szempontból, persze erre csak ilyenkor döbben rá az ember. A united-nek is jó a sorsolása, mert a city kivételével minden rangadóját otthon játsza...
Adamfark 2010.02.28. 15:15:34
@balu11:
Szerintem tényleg nem kellene túldramatizálni a dolgokat.
Ramseynek nem volt szerencséje. A felvételeken látszik, hogy olyan pillanatban ütköztek össze sípcsonttal, amikor Ramseynek már lent volt a lába a talajon, és egyszerűen ez lett a vége. Nem tudott hova elmozdulni, hát eltört.
Ezzel az erővel Sawcross is járhatott volna így.
Egyikük sem fékezett...
Sajnos az ilyenek benne vannak a fociban.
Kérdés, hogy milyen szinten hibás a szakmai stáb. Talán egy keményebb/kiegyensúlyozott felkészítéssel meg lehetne akadályozni az ilyen sérüléseket.
Van itt némi párhuzam az angol válogatott vergődésével a lábközépcsont törésekkel:
David Beckham, Steven Gerrard, Ledley King, Ashley Cole, Gary Neville, Michael Owen és Wayne Rooney 2x
Azóta szerencsére megszüntek az ilyen sérülések, de szerintem nem voltak ezek véletlenek...
Szerintem tényleg nem kellene túldramatizálni a dolgokat.
Ramseynek nem volt szerencséje. A felvételeken látszik, hogy olyan pillanatban ütköztek össze sípcsonttal, amikor Ramseynek már lent volt a lába a talajon, és egyszerűen ez lett a vége. Nem tudott hova elmozdulni, hát eltört.
Ezzel az erővel Sawcross is járhatott volna így.
Egyikük sem fékezett...
Sajnos az ilyenek benne vannak a fociban.
Kérdés, hogy milyen szinten hibás a szakmai stáb. Talán egy keményebb/kiegyensúlyozott felkészítéssel meg lehetne akadályozni az ilyen sérüléseket.
Van itt némi párhuzam az angol válogatott vergődésével a lábközépcsont törésekkel:
David Beckham, Steven Gerrard, Ledley King, Ashley Cole, Gary Neville, Michael Owen és Wayne Rooney 2x
Azóta szerencsére megszüntek az ilyen sérülések, de szerintem nem voltak ezek véletlenek...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 15:34:11
@Ferguson: "Ha az arsenal bajnok lenne, elmondható lenne az, h nem azért nyertek, mert jobbak a riválisoknál (ez a rangadókon be is bizonyosodott), hanem azért, mert szerencsés volt a sorsolásuk"
a vasárnapi sörhöz toltál egy sört aztán bebasztál? tavaly a legnagyobb rivális oda-vissza elkent Benneteket, aztán bajnokok lettetek... megérdemelten... nehogy idén meg a szerencse döntsön, ha nem a tehenes brigád a bajnok... ébresztő...
a vasárnapi sörhöz toltál egy sört aztán bebasztál? tavaly a legnagyobb rivális oda-vissza elkent Benneteket, aztán bajnokok lettetek... megérdemelten... nehogy idén meg a szerencse döntsön, ha nem a tehenes brigád a bajnok... ébresztő...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 15:49:50
akkor ezzel az eredménnyel eldőlt, h liverpool városa jövőre nem indul a nemzetközi kupákban :)
bag 2010.02.28. 15:50:00
sziasztok,
adják valahol a Pool-BR meccset?
stream is jó...
adják valahol a Pool-BR meccset?
stream is jó...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 16:01:34
Aaron Ramseyről
A klub az alábbi közleményt adta ki a 19 éves középpályás sérülésével kapcsolatban:
"A tegnapi Stoke City elleni mérkőzésen Aaron Ramsey jobb lábában eltört a sípcsont és a szárkapocscsont. Tegnap este megműtötték."
"A műtét sikeres volt, és bár még túl korai pontosan kijelenteni, mennyi időt vesz igénybe a felépülése, Aaron egészen biztosan kihagyja a szezon hátralévő részét. Gondolataink Aaronnal vannak, és a klubnál mindenki a legjobbakat kívánja neki, hogy a lehető leggyorsabban visszatérjen."
Forrás: Arsenal.com
A klub az alábbi közleményt adta ki a 19 éves középpályás sérülésével kapcsolatban:
"A tegnapi Stoke City elleni mérkőzésen Aaron Ramsey jobb lábában eltört a sípcsont és a szárkapocscsont. Tegnap este megműtötték."
"A műtét sikeres volt, és bár még túl korai pontosan kijelenteni, mennyi időt vesz igénybe a felépülése, Aaron egészen biztosan kihagyja a szezon hátralévő részét. Gondolataink Aaronnal vannak, és a klubnál mindenki a legjobbakat kívánja neki, hogy a lehető leggyorsabban visszatérjen."
Forrás: Arsenal.com
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.02.28. 16:04:08
@bag: digisport online, gond nélkül jön
Leon Osman 2010.02.28. 16:14:18
@imici77: London városa vajon mikor mondhatja majd el, hogy ők nyerték a legtöbb bajnokságot? soha? ja hát ez van... Aaron bátyánk büntit kapott amiért nem favágólandre igazolt, hozzánk. Jobbulást neki, de azért a káröröm meg van. S egyébként van még vagy 10 forduló, legalább a pool oda fog érni. S mondanom sem kell, nekünk sem vészes már a sorsolásunk. Persze a kátyúsok megszerzik majd a bronzot, nem nagy meglepetés, 1 pillanatig sem volt esélyük a bajnokságra.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 16:16:56
@Leon Osman: "Aaron bátyánk büntit kapott amiért nem favágólandre igazolt, hozzánk. Jobbulást neki, de azért a káröröm meg van. "
jó kárörömködést... asszem, nincs lejjebb.
jó kárörömködést... asszem, nincs lejjebb.
Slice 2010.02.28. 16:17:37
@Leon Osman: Látom nagyon megérintett téged ez a vereség amit ma kaptatok. A káröröm megvan? Ehhez csak gratulálni tudok.
bag 2010.02.28. 17:29:12
elóször a kép ment el aztán a hang is...eredmény?
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.28. 17:38:22
Nem lehet ezt az esetet hasonlítani Eduardo lábtöréséhez. Semmi szándékosság nem volt benne, és elég csak megnézni az elkövetőjét, hogy miként jött le a pályáról. Kemény sport a foci, és nagyon sajnálatos, de benne van az ilyen. Ezért életre szóló eltiltást? Ezt senki sem gondolhatja komolyan, kapjunk már észbe. Borzasztóan sajnálom, de semmi szándékosság nem volt benne, és maga az elkövető volt a legjobban megviselve.
crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.28. 17:43:49
nyert a Spurs, nyerésre áll a Pool is, de még a MU is
kár ezért a napért:)
kár ezért a napért:)
horas 2010.02.28. 17:46:44
IStenem,Faragó mindig is zsibbasztó volt számomra,kit érdekel,hogy az ecet Park mennyit fut..azért van mert másra nem is jó...
Ferguson 2010.02.28. 18:40:39
@imici77: erre mondtam, h a tavalyi mu jobb volt, mint a mostani arsenal :) Így a szerencsés sorsolás még inkább döntő tényező lehet. Megjegyzem a mu-nak sem rossz az idei sorsolása, csak nem tudta kellőképpen kihasználni. Ha az arsenal elszáll a bl-ben a porto ellen - amire azért van némi esély - akkor meglehet nekik a bajnokság...
Ferguson 2010.02.28. 18:54:11
@imici77: "a vasárnapi sörhöz toltál egy sört aztán bebasztál?" - sörre nem szoktam sört inni, az már sok lenne :P
Woland 2010.02.28. 20:10:11
szep gyozelem volt - az elso felidoben gyonyoru dolgokat csinalt a csapat. a masodikban megizzadtunk rendesen, de megerdemelt volt boven a harom pont.
Bale, Modric, Hudd, Pavlyu - mind nagyot jatszottak ma. (bonusznak meg Corluka is megeresztett egy emberes lovest 30-rol amit Howard uggyel-bajjal tolt fole szogire.:)
sokat tett a szunet utani visszaesesunkert, hogy Heitinga levette Huddlestone-t a palyarol (szo szerint, serules + csere), a helyere bejovo Kaboul meg kozel sem tudta ugyanazt hozni mint Melak. az a 60 meteres passz amit Defoe-nak adott az elso gol elott valodi inyencfalat.
Persze az igazi muveszet a masodik gol volt, a harom horvat kabe egy percig cicazott az Everton vedoivel aztan az a gyonyoru nyeses Moddle-tol... isteni volt.
Gomes ma nagyon ideges volt valami miatt, nem is emlekszem mikor lattam ennyire bizonytalannak a szogleteknel. az egyikbol gol is lett. ha Donovan nem benazza el az ev helyzetet akkor az Everton ket olyan gollal egyenlithetett volna amik osszesen 1 meterrol estek.
(meccs utan neten megtalaltam a golokat Hajdu Be kommentalasaval, inkabb ne tettem volna. ennyire bekepzelt hangot meg ekkora flegmazast Knezy-tol is ritkan lehetett hallani.)
ja, es gratula a ManU-nak.
es persze jobbulast a kisagyusnak, nagyon szerencsetlen dolog volt. orommel latom hogy Shawcross-t nem nagyon hibaztatja senki.
Bale, Modric, Hudd, Pavlyu - mind nagyot jatszottak ma. (bonusznak meg Corluka is megeresztett egy emberes lovest 30-rol amit Howard uggyel-bajjal tolt fole szogire.:)
sokat tett a szunet utani visszaesesunkert, hogy Heitinga levette Huddlestone-t a palyarol (szo szerint, serules + csere), a helyere bejovo Kaboul meg kozel sem tudta ugyanazt hozni mint Melak. az a 60 meteres passz amit Defoe-nak adott az elso gol elott valodi inyencfalat.
Persze az igazi muveszet a masodik gol volt, a harom horvat kabe egy percig cicazott az Everton vedoivel aztan az a gyonyoru nyeses Moddle-tol... isteni volt.
Gomes ma nagyon ideges volt valami miatt, nem is emlekszem mikor lattam ennyire bizonytalannak a szogleteknel. az egyikbol gol is lett. ha Donovan nem benazza el az ev helyzetet akkor az Everton ket olyan gollal egyenlithetett volna amik osszesen 1 meterrol estek.
(meccs utan neten megtalaltam a golokat Hajdu Be kommentalasaval, inkabb ne tettem volna. ennyire bekepzelt hangot meg ekkora flegmazast Knezy-tol is ritkan lehetett hallani.)
ja, es gratula a ManU-nak.
es persze jobbulast a kisagyusnak, nagyon szerencsetlen dolog volt. orommel latom hogy Shawcross-t nem nagyon hibaztatja senki.
avenger13 2010.02.28. 21:05:01
nagyon sajnálom szegény srácot. brutális ami vele törént. ugyanakkor a vétkest eltiltani sokáig ezért? nézzetek meg egy pl meccset, 10 van ilyen belépőből (általában adnak érte egy sárgát), tiltsák el azokat is egy életre? ez az eset nagyon szerencsétlen volt.
nem azt kéne módosítani a szabályokon, hogy bünteted azt aki sérülést okoz. inkább megelőzni kéne azzal, hogy nem engeded a brutális játékot, és így egy csapat sem mehet arra, hogy szabálytalanságokkal próbál 1 pontot tartani.
minden bajnokságban vannak tulkok, de nem véletlen, hogy angliában történt. az angol fanok büszkék arra, hogy kemény játék, nem fújnak le mindent, de ez ide vezetett. el kéne gondolkodni. délen és még a bundásban sem történnek ilyenek nemhogy két évente. soha.
remélem nem is fog.
nem azt kéne módosítani a szabályokon, hogy bünteted azt aki sérülést okoz. inkább megelőzni kéne azzal, hogy nem engeded a brutális játékot, és így egy csapat sem mehet arra, hogy szabálytalanságokkal próbál 1 pontot tartani.
minden bajnokságban vannak tulkok, de nem véletlen, hogy angliában történt. az angol fanok büszkék arra, hogy kemény játék, nem fújnak le mindent, de ez ide vezetett. el kéne gondolkodni. délen és még a bundásban sem történnek ilyenek nemhogy két évente. soha.
remélem nem is fog.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 21:07:57
@Ferguson: igyál a korong előtt még egy sört, komolyan... van "némi esély", h reggel elalszol alkoholmámor miatt :)
Goyo 2010.02.28. 23:25:00
Szívesen venném, ha valaki elmagyarázná, hogyan hozta le 11 emberrel a meccset a B'burn.
Fat Samet el kellene tiltani a sporttól, és persze Wiley-t is a vezetésétől.
Fat Samet el kellene tiltani a sporttól, és persze Wiley-t is a vezetésétől.
Lezuzius 2010.03.01. 00:46:28
@Woland: ezt a baromsagot, meg a vegen kihozzatok, hogy Ramsey a hibas meg az Arsenal, "mert nem raktak ra izmot", szarul edzenek meg stb.
A kis ma szuletett baranynak nem az elso esete:
i48.tinypic.com/2hno10x.jpg
azon kivul megint megfigyelheto az angol media kepmutatasa, ha mondjuk egy angolnak tortek volna el a labat nem ezt nyomatnak (foleg ha egy kulfoldi teszi ezt).
Igy meg: benne van a jatekban, balszerencse, stb. De hogy minden Arsenal meccs elott mindeki lenyilatkozza, hogy ezek a nyapic kulfodiek nem birjak a kemeny ferfias jatekot, oda kell lepni nekik az teljesen ok. Persze, hogy nem akarta eltorni a labat a belepovel, de attol még megtette, nehogy mar ot kene sajnalni. Eduardo esetebol kiindulva ez kb 2 eves kieses Ramsey karriejeben, ha egyaltalan meg a regi lesz valamikor.
Az elmult 4evben o a 3. jatekos akinek eltorik a labat.
A kis ma szuletett baranynak nem az elso esete:
i48.tinypic.com/2hno10x.jpg
azon kivul megint megfigyelheto az angol media kepmutatasa, ha mondjuk egy angolnak tortek volna el a labat nem ezt nyomatnak (foleg ha egy kulfoldi teszi ezt).
Igy meg: benne van a jatekban, balszerencse, stb. De hogy minden Arsenal meccs elott mindeki lenyilatkozza, hogy ezek a nyapic kulfodiek nem birjak a kemeny ferfias jatekot, oda kell lepni nekik az teljesen ok. Persze, hogy nem akarta eltorni a labat a belepovel, de attol még megtette, nehogy mar ot kene sajnalni. Eduardo esetebol kiindulva ez kb 2 eves kieses Ramsey karriejeben, ha egyaltalan meg a regi lesz valamikor.
Az elmult 4evben o a 3. jatekos akinek eltorik a labat.
Ferguson 2010.03.01. 00:54:47
@Lezuzius: "..."mert nem raktak ra izmot", szarul edzenek meg stb." - ettől az esettől függetlenül ebben lehet vmi igazság (lásd arsenal-t sújtó állandó sérüléshullámok)... :)
Leon Osman 2010.03.01. 08:59:14
@imici77: én mondtam hogy fejezd be... ez csakis neked szólt.
Hajdú meg utána nézhetne pár dolognak, ha már közvetít egy meccset, a többi ES2-es kommentátor vmiért jobban tisztában van az angol csapatokkal...
Hajdú meg utána nézhetne pár dolognak, ha már közvetít egy meccset, a többi ES2-es kommentátor vmiért jobban tisztában van az angol csapatokkal...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.01. 09:46:08
@Leon Osman: mit fejezzek be? nekem szólt, h örülsz egy ilyen sérülésnek? bravó...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.01. 09:56:14
@Lezuzius: Senki nem hoz ki semmit. Vétlen volt az elkövető, ennyi.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.01. 10:11:14
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: egyetértek. csak annyit, hogy "vagy a labda, vagy a baba" mozdulat volt.
Woland 2010.03.01. 11:02:39
@Lezuzius:
magaddal beszelgetsz. semmit sem irtam/sugallmaztam abbol amit mondasz.
kellemes tavaszt.
magaddal beszelgetsz. semmit sem irtam/sugallmaztam abbol amit mondasz.
kellemes tavaszt.
Lezuzius 2010.03.01. 11:34:01
@Woland: erre reagaltam: "orommel latom hogy Shawcross-t nem nagyon hibaztatja senki."
miutan vegigolvastam kb minden kommentet a temaban.
Nem csak neked irtam, csak te hoztad ki belolem.
A tavasznak ne orulj nagyon, mert eljo meg a heten a tel.
miutan vegigolvastam kb minden kommentet a temaban.
Nem csak neked irtam, csak te hoztad ki belolem.
A tavasznak ne orulj nagyon, mert eljo meg a heten a tel.
chrisred 2010.03.01. 12:03:33
@Lezuzius: A brit média ennyire diszkriminálná a walesi játékosokat?
Attól, hogy ez az eset balszerencsés véletlennek tűnt, még jogos, hogy meg kellene fékezni a Stoke-okat, meg a hasonló stílusban játszó csapatokat. Ez elsősorban a bírók dolga lenne, de a PL játékvezetői képtelenek megfékezni az agresszivitást. A Blackburn tegnap Wiley hallgatólagos támogatásával produkálta a fizikai megfélemlítésen alapuló játékát. Egy normális bírónál Nzonzi, Diouf, Chimbonda és Kalinic repült volna a pályáról, utólag megspékelve egy-egy 4-5 meccses eltiltással.
Attól, hogy ez az eset balszerencsés véletlennek tűnt, még jogos, hogy meg kellene fékezni a Stoke-okat, meg a hasonló stílusban játszó csapatokat. Ez elsősorban a bírók dolga lenne, de a PL játékvezetői képtelenek megfékezni az agresszivitást. A Blackburn tegnap Wiley hallgatólagos támogatásával produkálta a fizikai megfélemlítésen alapuló játékát. Egy normális bírónál Nzonzi, Diouf, Chimbonda és Kalinic repült volna a pályáról, utólag megspékelve egy-egy 4-5 meccses eltiltással.
Leon Osman 2010.03.01. 14:20:48
a liverpooliak bacogatását...
na igen, ha a ti játékosotok akkor mindig 1 állat volt az elkövető ellenetek, de ha tőletek rúg le vki 1 másikat az babapuszi volt...egyébként nem a sérülésnek örülök, hanem hogy 1 arsenalossal történt...
na igen, ha a ti játékosotok akkor mindig 1 állat volt az elkövető ellenetek, de ha tőletek rúg le vki 1 másikat az babapuszi volt...egyébként nem a sérülésnek örülök, hanem hogy 1 arsenalossal történt...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.01. 14:35:05
@Leon Osman: rem, olvastad peter135 válaszát mielőtt kiszedték :)
balu11 2010.03.01. 14:43:15
@Leon Osman: most őszintén, szted ezzel sikerült kapufára tolni az előző rendkívül színvonalas kommentedet, amiben egy 19 éves játékos kettős lábszártörése kapcsán érzett kárörömödről írsz?
(értem én, hogy provokáltak azzal, hogy gyengék idén a liverpooliak, de szerencsésebb lett volna tán annyit írni, hogy pl. "Arsenal=tinilányok", 'oszt haladjunk...)
(értem én, hogy provokáltak azzal, hogy gyengék idén a liverpooliak, de szerencsésebb lett volna tán annyit írni, hogy pl. "Arsenal=tinilányok", 'oszt haladjunk...)
Adamfark 2010.03.01. 16:19:10
@Lezuzius:
Itt egy érdekes cikk a témában:
goal.com/en-gb/news/2865/comment/2010/03/01/1812503/arsenal-comment-how-many-more-injured-players-will-it-take
Van is benne elég sok igazság!
Itt egy érdekes cikk a témában:
goal.com/en-gb/news/2865/comment/2010/03/01/1812503/arsenal-comment-how-many-more-injured-players-will-it-take
Van is benne elég sok igazság!
bag 2010.03.01. 18:02:15
Sajnos nem láttam a meccset mert -már sokadszor-összeomlott a digisport...:(
viszont tudom h megoszlanak a vélemények a Roversnek megítélt büntetőről.
mi a véleményetek?
viszont tudom h megoszlanak a vélemények a Roversnek megítélt büntetőről.
mi a véleményetek?
Lezuzius 2010.03.01. 18:05:55
@Adamfark: koszi a linket, olvastam mar, kb annyi a lenyege, hogy az Arsenal a fair play tablan a Fulham utan a masodik, nem kaptak piros lapot kb 60 meccse, es hogy kell nekik par "nasty" jatekos. Mert hogy PLben a bajnokira eselyes csapatoknak kellenek ilyen jatekosok, mert ilyen bajnoksag.
Aztan a cikkiro hozzateszi, hogy mivel jelenleg 3 ponttal vagyunk csak lemaradva az elso helyezettol meg az is lehet, hogy ilyen "vekony" csapattal is lehet PL-t nyerni.
Aztan a cikkiro hozzateszi, hogy mivel jelenleg 3 ponttal vagyunk csak lemaradva az elso helyezettol meg az is lehet, hogy ilyen "vekony" csapattal is lehet PL-t nyerni.
Woland 2010.03.01. 20:14:42
@Lezuzius:
eleg meresz logikai tornagyakorlatokra vagy kepes. meg mindig nem ertem hogy a mondatom pontosan melyik reszerol kovetkeztettel arra, hogy szerintem Ramsey hibaja volt a kettos labtores. ha meg nem nekem szantad akkor miert nekem lett cimezve.
eleg meresz logikai tornagyakorlatokra vagy kepes. meg mindig nem ertem hogy a mondatom pontosan melyik reszerol kovetkeztettel arra, hogy szerintem Ramsey hibaja volt a kettos labtores. ha meg nem nekem szantad akkor miert nekem lett cimezve.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.01. 20:49:44
@imici77: Na, mi volt az a komment? Cenzúrázva persze, de érdekelne.
papercut 2010.03.01. 23:38:01
@Lezuzius: Igazság szerint legalább a negyedik, mert ugye Gibbsnek is eltört, bár ő "csak" fél évet hagy ki...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.02. 09:05:22
@imici77: Hoppá, komolyan? Nahát! :)
Az utolsó 100 komment: