Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Premier League, 28. forduló

2010.02.27. 12:00 pote

A Carling Cup döntője miatt csak nyolc mérkőzést rendeznek a PL-ben a hétvégén. Miután a MU már kedden letudta az erre a körre kiírt feladatát, így egyértelműen győzelmi kényszerrel lép pályára a Chelsea és az Arsenal is. Valami azt súgja, hogy az Ágyúsok jobban megizzadnak a Stoke otthonában, mint a Kékek a City ellen.
A forduló meccsének a Tottenham-Everton ígérkezik, de biztosan lesznek izgalmak a Bolton-Wolverhampton kiesési ütközeten is.
Dióhéjban mindezekről a lapozás után.

Chelsea - Man City 3-1
Nincs ész érv, ami hazai pontvesztést jelezne. Igaz, hogy a Chelsea is kupavereséggel hangolt a hétvégi rangadóra, de azért ne hozzuk már egy szintre a Stoke-ot az Interrel.
Akár posztonként, akár a mostani forma alapján, akár a hiányzók oldaláról nézzük, mind-mind sima hazai győzelmet sugall. Az egyetlen szalmaszál talán csak Cech sérülése lehet.
A Bridge-Terry afférral semmilyen szinten nem vagyunk hajlandóak foglalkozni. Igen, ez ígéret volt.

Birmingham - Wigan 1-1
McFaddenéknál alábbhagyott a lendület. A Wigannek meg kell a pont. Legyen iksz.

Bolton - Wolverhampton 2-0
A szakzsargon ezt hatpontos meccsnek hívja. Hol vagyunk mi attól, hogy ezt megkérdőjelezzük. A hazaiak nem lőttek még bajnoki gólt februárban. Ez így nem mehet tovább.

Burnley - Portsmouth 1-1
Ezt is hatpontos meccsnek hívná a szakzsargon, ha nem vontak volna le a Pompey-tól kilenc pontot.

Stoke - Arsenal 0-1
Az Ágyúsok a Chelsea-City meccs eredményének tudatában lépnek pályára. Akármi történik ott, nekik nyerni kell, ha meccsben akarnak maradni. Ez azonban nem lesz könnyű, mert a Stoke bivalyerős, és az ellenfelek máig nem találták meg Delap bedobásainak ellenszerét.

Liverpool - Blackburn 3-1
A Roversnek nem itt kell nagyot alkotnia, meg különben is elég védett helyen vannak a tabellán. A Poolnak meg minden meccset meg kell nyerni innentől, máskülönben könnyen hozzászoknak az EL légköréhez.

Sunderland - Fulham 1-0
Akinek a Fulhamről a vendéggyőzelem jut eszébe, az más gazságokra is képes.

Tottenham - Everton 2-2
Mivel a Spurs nem nagy csapat, így van esélye három pontot szerezni az Everton ellen. Azonban a Spurs ritkán nyer, ha esélyes. Ugye, hogy iksz.

Nyolc tippet várunk egy kedves kommentelőnktől is. _Mavrick lett az

Birmingham - Wigan 2-1
Bolton - Wolverhampton 1-1
Burnley - Portsmouth 0-2 (mert már csak azért is:) )
Chelsea - Man City 3-1
Stoke - Arsenal 0-3 (most éppen fent lesz a hullám)
Liverpool - Blackburn 0-0
Sunderland - Fulham 2-1
Tottenham - Everton 4-2

 

276 komment

Címkék: angol üveggömb premier league pl beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr281793721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.02.27. 12:03:41

Birmingham - Wigan 2-1
Bolton - Wolverhampton 1-1
Burnley - Portsmouth 0-2 (mert már csak azért is:) )
Chelsea - Man City 3-1
Stoke - Arsenal 0-3 (most éppen fent lesz a hullám)
Liverpool - Blackburn 0-0
Sunderland - Fulham 2-1
Tottenham - Everton 4-2

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.02.27. 12:04:24

@_Maverick: És hozzátenném, hogy nem követem alaposan a ligát, csak az NST-n át:) De ki kellett használni, hogy jókor kapcsoltam be a gépet:)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 12:22:24

Nem fogunk nyerni a Stoke ellen. 1-1 lesz és csak az utolsó 10 percben fogunk kiegyenlíteni egy Vermaelen góllal.
Remélem hogy Ramsey ismét kezd Denilson helyett, de nem látok rá sok esélyt. Wenger majd úgy dönt, hogy egy ilyen kemény meccsre a tapasztaltabb Denit teszi be aki persze semmivel sem jobb mint Ramsey, még a fizikuma is egy 8 éves gyerek szintjén van, de több mint 100 meccses tapasztalatát hasznosíthatja fetrengésben és kocogásban a támadók után. Gallas és Arshavin még mindig nincs. Utóbbit még simán helyettesítheti a Nasri-Rosicky duó, de utóbbi helyén Campbell szerintem még most sem életbiztosítás a bíztató meccsei ellenére sem.
Nagyon szar meccs lesz, ami után azt fogja érezni az ember, hogy kár volt megnézni. Itt megy majd el végleg a bajnokság.

Nekem meg remélem nem lesz igazam.

Go Gunners!

váév építők (törölt) 2010.02.27. 12:23:37

"de azért ne hozzuk már egy szintre a Stoke-ot az Interrel."...hát ne is - a Stoke City sokkal komolyabb csapat bármelyik fetrengős-szinészkedős olasznál..;)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 12:24:34

csomó hiányzó lesz mind2 oldalon, City-nél:
Ade,Vieira (eltiltás)
Touré, Kompany, RSC játéka kérdéses
Petrov és M. Johnson sérültek
(Ireland meg egy nagy kérdőjel önmagában)

Chelsea-nél:
Cech, Essien, Bosingwa, A. Cole, Zhirkov, Deco mind sérültek

Tevez legalább visszatért

inkább egy unalmas X, mint egy izgalmas Chelsea győzelem:)

váév építők (törölt) 2010.02.27. 12:26:22

a pompey-től levont 9 pontot megkaphatná a pool alamizsnaként...lennének olyan büszkék, hogy elfogadnák..

Slice 2010.02.27. 12:28:22

@peter135: Én mindenképp győzelmet várok ma, sőt szerintem simán benne lesz egy 2 gólos győzelem is pl. egy 3-1 ide. Gólt kapni fogunk abban egészen biztos vagyok.A Stoke már kezdi elhinni magáról, hogy tényleg tudnak valamit, úgyhogy épp ideje lesz egy szép pofonnak. Nem hiszem, hogy most botlanánk meg.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.27. 12:52:17

@peter135: Neked jót tenne egy ebéd előtti deci feles :)

kell a 3 pont, a többi csak másodlagos.

amúgy ha nem nyerünk, akkor kiderül h stokelandben a bab is hús :)

ps: mi lett a múlt heti tippelés végeredménye?

ZenZo 2010.02.27. 13:05:23

Birmingham - Wigan 1-0
Bolton - Wolverhampton 1-2
Burnley - Portsmouth 0-0
Chelsea - Man City 2-0
Stoke - Arsenal 1-2
Liverpool - Blackburn 2-0
Sunderland - Fulham 1-1
Tottenham - Everton 1-2

ZenZo 2010.02.27. 13:08:06

mellesleg a Pompey már megkapta a 9 pontos levonást? Én még csak annyit olvastam, hogy levonásnak néz elébe, bár dolgozom (megint), szóval csak felugrottam ide.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 13:10:17

Chelsea:
Hilario, Ivanovic, Carvalho, Terry, Malouda, Ballack, Mikel, Lampard, Anelka, Drogba, Joe Cole.

Subs: Turnbull, Paulo Ferreira, Kalou, Sturridge, Matic, Alex, Belletti.

Man City:
Given, Richards, Kompany, Lescott, Bridge, Zabaleta, De Jong, Barry, Bellamy, Tevez, Adam Johnson.

Subs: Taylor, Onuoha, Wright-Phillips, Santa Cruz, Sylvinho, Toure, Ibrahim.

kotkodák 2010.02.27. 13:40:50

@peter135: Egyszerűen nem értelek. Miért kell saját csapatod játékosával feltörölni a padlót?

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 13:49:42

@kotkodák:

Denilson egy kolonc. Nem tudom a csapat teljes értékű játékosának tekinteni.

WallyB 2010.02.27. 14:17:14

Lemaradtam az elejéről. Volt Terry-Bridge kézfogás?

badblood 2010.02.27. 14:21:23

@WallyB:

Bridge nem fogott kezet Terryvel

WallyB 2010.02.27. 14:22:44

@badblood: Thx. Bocs, az offért...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 14:31:49

talán így majd megpróbálunk gólt szerezni, bár ilyen 4-5-1-ben nehezen fogunk, hát még Chelsea ellen

d3vnull 2010.02.27. 14:33:15

Na végre, szép megmozdulás Joe Cole-tól, kezdtem azt hinni, hogy a szezonban már nem lesz. Nagyon rossz formában tért vissza, pedig szívünk csücske a Bridge-n.

d3vnull 2010.02.27. 14:33:45

Hilario, jézusom, az ét potyája, úristen... Petr Cechnek mikor ment volna be ez...

WallyB 2010.02.27. 14:34:07

Ez milyen gól volt már... alig ment el a kapuig a labda.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 14:34:42

hát ez vicces gól volt, épphogy bevánszorgott

Asidotus 2010.02.27. 14:35:11

Na, Hilariot látva Militoék szélesen mosolyognak, miközben szorgalmasan bökdösik a kötőtűt egy fekete, essien-formájú viaszbábúba...

badblood 2010.02.27. 14:35:14

Tevez b+ :(( Nincs jobb egy rossz lövésnél... :((

Asidotus 2010.02.27. 14:36:37

Ha az Everton pontot szerezne a Spurs ellen, akkor a Tottenham nagycsapat?

d3vnull 2010.02.27. 14:40:55

@Nűnű: Be is vagyok szarva de rendesen emiatt.
Valószínű itt fog elmenni nekünk minden a szezonban : Ashley Cole, Zhirkov és Cech.

halihalo 2010.02.27. 14:42:12

Hát, az első 47 percben a City semmit nem csinált...
És pont ilyenkor nincs Cech...
A labdabirtoklás mellett az a pozitívum, hogy Lamps végre gólt lőtt, J. Cole is igyekszik, és Anelka sem csak alibizik. Viszont Mikel mi a francért fejelte hátra a labdát a gól előtt???

Oarbeaskoa 2010.02.27. 14:44:01

Birmingham - Wigan 0-0
Bolton - Wolverhampton 0-1
Burnley - Portsmouth 0-2
Chelsea - Man City már megy
Stoke - Arsenal 0-0
Liverpool - Blackburn 1-1
Sunderland - Fulham 1-0
Tottenham - Everton 2-0

lószerafin 2010.02.27. 14:44:58

@d3vnull: Azét Malouda jól hozza a balhátvédet. Szerintem jobb mint Zsirkov, de Hilario katasztrófa.

halihalo 2010.02.27. 14:45:19

Aki ért hozzá: Biztos, hogy Hilario jobb, mint Turnbull?

halihalo 2010.02.27. 14:45:56

@badblood: Kezet foghat Scholes-szal... :(

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 14:46:31

sajnos szélen nem tudunk mihez kezdeni, Bellamy és Johnson egyszer sem tudott elmenni, bár hiába is adnák be, egyedül Tevez helyezkedik benn

a gólunk szerencsés volt, ha már ennyi hangsúlyt fektetünk védekezésre, akkor illene jobban védekezni, Lampard tök üresen bújt át a 2 védő között, Drogba-nak is volt 1 lehetősége, mondjuk legalább a beíveléseket eddig ki tudtuk fejelni meg 1-2 távoli lövés

talán egy X-et megcsípünk, azért megnézném mi lenne, ha most változtatnánk és ritmust váltva nem ülnénk rá az 1-1-re

d3vnull 2010.02.27. 14:47:45

@lószerafin: Jól, de Malouda-ra elöl lenne szükség, mert az a pozició most betöltetlen. És ott sok mehet el.

Halihalo : Nem jobb, viszont Hilario sokkal rutinosabb a csapattársakkal való játékban mint Turnbull, ezért a dolog. Ez egy nagyon fontos dolog, ezért tudom megérteni, hogy Hilario véd. Amúgy ha a mostani ordenáré potyát nem vesszük egyáltalán nem rossz kapus ő.

WallyB 2010.02.27. 14:48:44

@Nűnű: Neee... épp valami hasonlót akartam írni... Josét, mintha varjúhájjal kenegetnék látva ezt a védekezést a City gólja előtt.

d3vnull 2010.02.27. 14:51:16

Mourinho már 2006ban tudta, hogy el fog jönni ez a február-március úgyhogy idehozta Hilario-t a beépített embert :)

Csak viccelek, én amúgy nagyon szeretem Hilario-t mert nem egyszer kihúzta a csapatot a szarból és lojális.

halihalo 2010.02.27. 14:53:34

@crazy_horse: Egyébként amellett, hogy ez szerintem magánügy és ehhez két ember kell, mert nem megerőszakolás volt (mint már írtam), vajon mit gondolt Bridge, amikor egy olyan nővel állt össze, aki előtte már a fél csapattal és másokkal is lefeküdt? Hogy az ő szép tetovált kezéért megváltozik?

lószerafin 2010.02.27. 14:54:02

@d3vnull: :D az. José tudta előre...

Turnbullt én kedveltem amíg a 'Boroban védett, remélem az Inter ellen ő lesz a kapuban.

halihalo 2010.02.27. 14:54:25

@d3vnull: Oké, elfogadom... De sajnos sokszor nagyon bizonytalannak tűnik.

lószerafin 2010.02.27. 14:59:08

Cech sérülésére rámegy a PL és a BL? :S

WallyB 2010.02.27. 14:59:32

Hmm... nemcsak az Essien-es viaszbábot bökdösik Milánóban. Szerintem Hilárió gatyáját elásták éjfélkor az udvar közepén...

halihalo 2010.02.27. 15:00:17

Erről beszéltem.. Innen gólt kapni....

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 15:01:00

Bellers szép gól, ez már kevésbé mákos, kontra volt...

ejj ha így maradna

de bennünk lehet a 3. is, ha nem ülünk vissza teljesen

lószerafin 2010.02.27. 15:02:12

Talán túl nagylelkű volt Cudicinit elengedni...

d3vnull 2010.02.27. 15:17:15

Ancellotti totál meghülyült, úgy fest.

d3vnull 2010.02.27. 15:20:57

Sturridge katasztrófa basszus

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 15:22:56

omg penalty...

+ piros...

what a chance

dzolutan 2010.02.27. 15:24:29

Szebb lett volna, ha akcióból akarja megoldani Barry, de inkább a 3-1 tipp elérését célozta meg. :D

lószerafin 2010.02.27. 15:24:52

Reméltem hogy felhozzuk döntletlenre. De így esélytelen.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 15:25:08

Tevez 2 gól

tegnap meg még utazott kb. 15 órát összesen...

csak el ne kúrjuk

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2010.02.27. 15:25:12

büntető jah, de piros? szvsz túlzás

badblood 2010.02.27. 15:25:17

Ez valami ótvar szar meccs

halihalo 2010.02.27. 15:25:30

Ez a helyzet pontos mása volt az Inter elleni Kalou buktatásnak.

Mourinho már nem a király 2010.02.27. 15:26:24

Kezd elszállni a Chelsea szezonja?

badblood 2010.02.27. 15:26:59

@lószerafin: inkább kurva nagy hiba volt elengedni...

Parraghramma. · http://torrance.freeblog.hu/ 2010.02.27. 15:27:07

A Livesport1-en most kapcsoltak át reklámra.

Ennek a meccsnek ennyire vége?

halihalo 2010.02.27. 15:27:18

@Anthony (kick-ass): Ja, félő, hogy a védelem fele és Cech plusz Essien hiánya együtt már sok a jóból...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 15:27:38

nem álltunk vissza hátul gyömöszölni, csak ezért mehetünk 3-1-re

Barry előrejön 16-oson belülre, ilyen nem sokszor volt még idén, és lám gólt ér...

csak az a bő 10 perc ne lenne még

halihalo 2010.02.27. 15:28:32

Egyébként érdemes figyelni a 3 bíró és a két csapat játékosai közötti metakommunikációt... A különbség azért sokat elmond.

Mr. Acid 2010.02.27. 15:28:35

Na, innentől nyitott a bajnoki címért folytatott verseny.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 15:28:59

geci Ballack ilyen belépőért is jár remélem a 3 meccs

vagy több...

halihalo 2010.02.27. 15:29:17

No, épp most írtam... Igaz, ez nem annyira meta...

Mourinho már nem a király 2010.02.27. 15:30:27

@Mr. Acid: eddig is az volt :)
Nyitott a terep a sötét ló Arsenal számára.

Mr. Acid 2010.02.27. 15:31:07

Ballack mi a fészkes fenét csinált? Kikkel játszik legközelebb a PL-ben a Chelsea?

halihalo 2010.02.27. 15:34:43

@Mr. Acid: Stoke, West Ham, Blackburn

Slice 2010.02.27. 15:36:07

Hát erre az eredményre sem tettem volna sok pénzt. Ha ma nyernénk talán újra háromesélyes lenne a bajnokság 10 fordulóval a vége előtt.

lószerafin 2010.02.27. 15:36:10

Azt kell mondjam hogy megérdemelt vereség. :S Ritka szar a Chelsea ma... Joe Cole gólpasszát leszámítva 0 a mai játék.

Kövi 2010.02.27. 15:37:35

Csak most csatlakoztam, de miről maradtam le???
A kékek mikor kaptak négyet utoljára? Nem otthon, hanem úgy általában?

halihalo 2010.02.27. 15:37:44

@Mr. Acid: Amúgy, praktikusan mindegy,mert velük fognak játszani, ha így folytatják...

Asidotus 2010.02.27. 15:37:48

Ha a City hozza a elmaradt meccsét, akkor lassan 4 esélyes lesz a PL. Akkor csak 9 pont hátránya lesz a Chelsea-vel és csak 8 pont lesz a MU-dal szemben, és azok ketten még játszanak egymás ellen.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 15:39:18

még 5 perc és 2-4

ugye ezt nem kúrjuk el innen? kettős emberelőnyben?

GO GO!!!!

Slice 2010.02.27. 15:40:24

10 forduló alatt megyünk egyszer a Tham-hez és fogadjuk a Man cityt. Ezek a nehezebb meccsek, ahogy néztem, de ahhoz, hogy esélyünk legyen a bajnoki címre ma feltétlenül nyerni kell. Érdekes ez a bajnokság.

Mr. Acid 2010.02.27. 15:41:58

@Slice: Én félek a Stoke-tól. Remélem, hogy elég sokat kivett belőlük a hétközi meccs.

Slice 2010.02.27. 15:43:10

@Mr. Acid: Hát ha van nehéz meccsünk azokon kívül amit írtam, akkor ez a mai lesz az szerintem is. Paraszt egy csapat, de nagyon szívósak. Viszont valamiért úgy gondolom, hogy eltiporjuk ma őket így vagy úgy.

d3vnull 2010.02.27. 15:44:00

Ok, hogy ez most pont nekünk jó, de az milyen dolog már 5 perc hosszabbításnál pont 5 percnél lefújni mikor abból az 5 percből legalább másfelet állt a játék...

Mr. Acid 2010.02.27. 15:48:49

Chelsea szurkerektől kérdem, hogy milyen esélyt látnak az Inter elleni visszavágón? Felépül addig Cech?

20LEGEND 2010.02.27. 15:51:19

Pár emberetek kidől, és máris sírtok. Mi majdnem így játszunk az egész szezonban. :)

Slice 2010.02.27. 15:53:03

@20LEGEND: Mi pedig nem csak majdnem:D

badblood 2010.02.27. 15:53:34

@Mr. Acid: Elvileg nem épül fel addig(ra) Cech, de rajta kívül még tíz másik ember lesz a pályán a csapatból :)) Szerintem bármi lehetséges, lehet ez a pofon most pont jókor jött

20LEGEND 2010.02.27. 15:54:45

@Slice: Hát, idén szerintem még rajtatok is túlteszünk. Bár tényleg nem vagytok túl szerencsések ti sem a sérülésekkel. :D

Slice 2010.02.27. 15:56:24

@20LEGEND: Hát amit a védelmetek produkál sérülések szintjén, az mondjuk elég profi dolog:D Nálunk meg hasonló a helyzet a csatároknál. Idén legalább nem csak mi állunk piszkosul sérültek szempontjából:P

Kövi 2010.02.27. 15:57:53

Szép meglepetés a városi riválistól, köszönjük! Azért remélem, április 17-ig nem tart ki az ihletett forma :)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.27. 16:10:02

zseniális meccs volt, forduló meccse magasan:)

mindkét oldalon sok hiányzó volt, Chelsea-nél talán fajsúlyosabbak, de hát így is messze nekik állt a zászló(pl. 9-es odds a City győzelemre, stb.)
1. félidő unalmasan telt, defenzív City, + támadgató Chelsea, 1 City helyzet, több Chelsea helyzet, Lampard szépen ment be üresbe, védőink nagyon lemaradtak
majd Tevez nagy mákkal, de okosan oldotta meg az ajándék labdát, ezzel lett 1-1
majd itt nem ültünk rá az eredményre, hanem akcióztunk, mentünk előre, nem voltunk se beszarva, se görcsösek, mint az elmúlt meccseken, egy kontrából Bellamy befejezte nagyon szépen
Chelsea nem talált magára, jól is védekeztünk, ez is hozzátartozik, újra támadtunk, jött egy 11-es+piros kombó, 3-1(Tevez már 15 gólos PL-ben, szezonbeli 21. gólja)
Chelsea már szinte minden támadót behozott, minden mind1 alapon, le is lettek kontrázva, ahogy kell, Tevez remekül rakta SWP-nek, aki önzetlenül betette még Bellamy-nak, 1-4
+ volt még 1 piros + 1 Chelsea 11-es, bevágta Lampard 2-4

2. félidőben már nem volt kérdéses kié a meccs, ritkán tud ennyi miden összejönni a City-nek azért, most jókor történt minden

Chelsea hazai pályán veretlen volt eddig a PL-ben, most már csak 1 veretlen csapat van hazai pályán(City:D)
állítólag 36 vagy 37 meccse voltak veretlenek

oda-vissza 6 pont a Chelsea ellen, ha a 10-ed ilyen erős csapatok ellen is sikerült volna ez, most simán mehetnénk az aranyért, így viszont lépéselőnyben vagyunk legalább a top4-ért, bár piszok nehéz meccseink vannak vissza

Bellamy, Tevez, Given nagyon jók voltak, végre Mancini sem fogja az ívet kapni a hétvégén:)
ja és minden jót a Chelsea-nek a Spurs/Villa/Pool elleni meccseken, verni kéne mindegyiket:)

Come on City!

Slice 2010.02.27. 16:25:57

Csak én vagyok ennyire elvetemült, hogy kerestem egy streamet a Bham-Wigan meccshez, vagy más is élvezi velem ezt a magasröptű párharcot?

Mourinho már nem a király 2010.02.27. 16:50:50

Kisteleki: „Azonnali hatállyal bejelentem a lemondásomat"
-na ez máris egy jó nap!!!

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 16:52:24

Egész jó ez a Bolton-Wolves. Knight góljával vezetnek a hazaiak megérdemelten.
Wilshere elég közepesen játszik, de mióta helyet cseréltek Leevel már helyzetbe is került.

Slice 2010.02.27. 16:58:45

A Birmingham City-Wigan pedig szar. Wigan a pályán sincs. 2 pontrúgás utáni hazai helyzettel kezdett a meccs, 1 kapufa másik épphogy mellé. A félidő vége fele pedig a Bham-nek volt néhány nagy helyzete akcióból, de Kirkland elég jól véd. Aztán egy 11essel vezetést szereztek a hazaiak.

man city 2010.02.27. 17:23:45

@crazy_horse: a forduló meccse a Rottenham-Everton lesz (0-1:D), fent írták, nem olvastad...

Bellers pedig elintézte Terry-t 2 mondattal:

"I know what JT is like and nothing surprises me about it, so I'm not going to comment on that. I think everybody in football knows what the guy is like, but that's off the field."

a mai napot pedig már csak egy szemét Stoke győzelem teheti még szebbé

a Chelsea meg ne aggódjon, ha saját maguk nem kúrják el, mi besegítünk majd az MU ellenivel:D

man city 2010.02.27. 18:41:36

és Delap lecsapott...

nem is lenne annyira ellenszenves az egész, ha nem készülne be külön rongyokkal a labdatörölgetésre

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 18:47:50

az a csapat amelyik sorozatban nem bírja levédekezni ezeket a bedobásokat az lófaszt érdemel. Nem bajnokságot.

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 19:03:37

na a dínó-dánom végre.. :D

papercut 2010.02.27. 19:04:06

@toerix_: banyek ezt én akartam...

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 19:08:02

@papercut: akkor még ezt is: OFF meg minden, szakállas, lehet az előző bejegyzésnél is írta már valaki: Egyik este eljött hozzám egy Tyrannosaurus Rex és Hamlet. Volt nagy dínom-dánom. :|

ON: most kéne még egy gól, bár ahogy érzem ez nem lesz meg félidőig.

Slice 2010.02.27. 19:09:00

Azért ilyenkor sajnálom, hogy nincs egy Vieiránk vagy hasonló idegrendszerrel megáldott játékosunk, mert biztos, hogy már feldugta volna Delap kezét a seggébe.

horas 2010.02.27. 19:09:08

JA hát amíg Terry és a középpálya így játszik,plusban van egy Hilario a kapuban...
Azért,ez a vereség elgondolkodtató,nagyon rég kaptak ki,Scolari-val is kaptak ki nagyon,de ennyire vele sem,és ő azért nem ér mert szakmailag egy nagy tévedés volt,Ancelotti azért nem az a kategória,de perpillanat padlón a Chelsea...

Slice 2010.02.27. 19:18:54

Semmi elképzelés nincs a támadásainkban...Kurva jó lenne ha végre összekapnák magukat, mert ez eddig lófasz.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 19:19:49

Hát valami bitang pusztulatosan fostosan játszunk. Még jó, hogy itt van nekünk Nicky. Szerintem még kapunk gólt.

gasbert 2010.02.27. 19:20:06

Ez a Terry mizzéria sokkal érzékenyebben érintette a csapatot mint az bárki gondolta volna . Elsősorban Terryn látszik h nem a régi , feldúltan és sok hibával játszik azóta .
Ancelotti helyre kell tegye a rendet a fejekben , különben pár héten belül minden elúszhat .

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 19:28:00

Nem értem, miért nem lehetett úgy kimenni a pályára, ahogy az utolsó tíz percben álltunk hozzá a dolgokhoz.

Az meg már nevetséges, hogy a bírónak van képe visszaparancsolni Sagnát, miután egy méterrel előrébb végzi el a bedobást...

És miért nem lehet a harmadik labdatörlésnél sárga lapot adni Delapnek?

Ja, és valami boltonos favágó miért nem rúgja végre le? Nekik is jobb lenne! Vagy ők csak a nagycsapatok játékosaira szakosodtak?

Slice 2010.02.27. 19:55:29

Bazdmeg. Ramsey...Eduardo lába nézett így ki...

badblood 2010.02.27. 19:56:38

Aztakurvaéletbe... :((

Lezuzius 2010.02.27. 19:58:19

ezt nem hiszem el...
:(

badblood 2010.02.27. 19:58:31

@badblood: pont nem láttam a belépőt, de asszem jobb is így...

progvog 2010.02.27. 19:58:46

@Slice: csak livescore-on látom, hogy shawcrosse-t ki is állították, mi történt?

közben a b'ham-wigan ismétlését nézem, valamelyik mészáros úgy csúszott oda a szögletzászlónál, hogy a partjelzőt hordágyon kellett levinni :D

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 19:58:52

mi a franc történt pont nem láttam

Mourinho már nem a király 2010.02.27. 19:58:52

baszki, vissza se mutatják
mindenki sokkba van
az Arsenal megint, hihetetlen
:/

Slice 2010.02.27. 19:59:38

@progvog: De kiküldték. kb sírva ment le.

Kövi 2010.02.27. 20:00:23

Mi történt? Csak azt látom, hogy Fabregas szomorú, meg áll a játék...

Slice 2010.02.27. 20:01:22

Shawcross rácsúszott Ramseyre akinek kettétört a lába, kb ahogy Eduardonak...Shawcrosson legalább kapásból látszott a megbánás, nem úgy mint anno a Bhames paraszton. Vermaelen és Fabregast sem láttam még így nézni..

capor_ 2010.02.27. 20:02:06

nagyon durván nézett ki szegény Ramsey lába :( Pedig nekem elsőre nem tűnt annyira csúnyának a belépő és főleg nem szándékosnak. Inkább csak kemény volt. De hát látjuk mi lett belőle :(

badblood 2010.02.27. 20:02:22

@toerix_: én sem láttam, de nem is bánom :((

Kövi 2010.02.27. 20:02:44

@Slice: B+. Szerencsétlen srác... Akkor nemhiába mutatják Eduardót...

Slice 2010.02.27. 20:04:28

@Kövi: Innentől kezdve nem lesz nagy jövőre valószínűleg. Élje túl, és maradjon meg a lába, kb ez a fontos.

Kövi 2010.02.27. 20:08:36

Együttérzésem, srácok!

Slice 2010.02.27. 20:12:02

Eduardo olyan arccal lép pályára, mintha a saját temetésére menne...

Slice 2010.02.27. 20:20:09

Fabregas..legalább ez

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 20:20:18

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 20:21:16

ha már nem is játszunk jól, egy ilyen meccsen csak kijárna a 3 pont... :(

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 20:23:38

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL (#3) :)

Lezuzius 2010.02.27. 20:24:16

igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

badblood 2010.02.27. 20:27:25

Ezt a győzelmet mindenképpen megérdemlik a gúnárok

Slice 2010.02.27. 20:27:41

Teljesen megérdemeltem nyertük ezt a meccset, ezt azt eredményt vártam, nem pont ilyen meccsen..Bendtner nagyon jó volt végre, és most sikerült erőt gyűjtenünk egy ilyen eset után is ami szerencsétlen Ramseyval történt..Úgy néz ki újra bejelentkeztünk a bajnokságért. Ramsey sérülése vagy végleg megtöri a csapatot, vagy még nagyobb lökést ad, egyelőre úgy néz ki az utóbbi.
Shawcross-ról annyit mondanék, hogy azért sajnálom őt is látszott rajta, hogy nem így akarta, nagyon megviselte a dolog, de ettől függetlenül jó pár meccsre el kell tiltani..
Ramseynak pedig jobbulást!

papercut 2010.02.27. 20:32:13

Nem láttam a szerelést, így csak remélni tudom, hogy mégsem olyan súlyos mint Eduardoé volt. nagyon szeretme Ramseyt, térjen vissza minél hamarabb!!

toerix_ (törölt) 2010.02.27. 20:32:16

@Slice: nem láttam az esetet, de szerintem azért hogyha Ramseynak ezzel most derékba tört a karrierje (ne így legyen), akkor az okozóját is igen komolyan meg kéne büntentni. Azon gondolkoztam például, hogy ugyanannyi időre eltilta, mint ameddig a játékos fel nem épül. Persze ez igazából akkor lenne "igazságos", ha szándékosan okozott ilyen durva sérülést. Bár Shawcross tényleg elég bűnbánó arccal ment le a pályáról, valószínűleg tényleg nem így akarta, de azért remélem jól megbüntetik. Valahol én szintén sajnálom őt. Is.

Juan de Keserű, a keselyű 2010.02.27. 20:34:23

@Slice: Csak ezt ne...már így is előre látom, hogy a sajtó vállára veszi ezt a kis köcsögöt, amiért azonnal megbánta tettét, pityergett, stb...Stoke innentől fekete listás.

Slice 2010.02.27. 20:34:34

@toerix_: Amit mondasz Eduardo eseténél is felmerült, ha ott nem tiltották el a vétkest huzamosabb időre(aki ráadásul vigyorgó pofával konstatálta a dolgot) akkor itt sem fogják.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 20:34:49

Van isten és isteni igazságszolgáltatás. Ezt a napot amíg élek nem felejtem el.

Slice 2010.02.27. 20:36:28

@Juan de Keserű, a keselyű: Nekem eddig is fekete listás volt ez a csapat. Undorító volt a szabálytalanság főleg, hogy ez lett a következménye, de 1 fokkal így is "jobb" volt, mint az a bizonyos Eduardos eset. Szerintem

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 20:37:58

Érzelemből csak megnyertük a végén. Fabregas, de főleg Vermaelen arca a szabálytalanság után...hihetetlen.

A bírónak két helyes döntése volt a meccsen: a piros lap és a tizenegyes. Megjegyzem, hogy két további egyértelmű büntetőt nem adott meg, Song pedig a semmiért kapott sárgát.

Remélem, Ramsey minél hamarabb felgyógyul. De azt is, hogy ha már be kellett következnie, akkor ne állítson meg minket, mint azt Dudu sérülése tette, hanem hajtson előre. Mint ma az utolsó percekben.

duran6 2010.02.27. 20:42:09

Uram atyám! Csak most olvasom a híreket. Mi a rákot csinált a Chelsea, hogy kikapott a sz*rabbik manchesteri csapattól? Érthetetlen...

gasbert 2010.02.27. 20:51:20

@balinhosa: Sajnos ez a következménye a durva játéknak amiről közismert az angol liga , amit persze engednek a birók .
Én értem h folyamatos játék meg minden , de az ilyen képek után borzong el az ember hogy a srác mit is érezhetett abban a percben és még sokan mások akik igy jártak.

kotkodák 2010.02.27. 20:51:53

A szakadozó streamből nem ítélnék a brutális sérülés szándékosságáról. Elismerés a Stoke jó érzésű szurkolóinak, hogy tapssal kísérték le a fiút. Remélem, hogy az ilyen értelemben vett hagyományos angol football-nak vége!

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 20:53:29

@kotkodák: Nem mondom én sem, hogy szándékos lett volna. Ezzel együtt jár az eltiltás.

A Stoke szurkolói meg a lefújás után is megmutatták, hogy csak a fütyülésre képesek, miután az Ágyúsok összeálltak egy körbe.

Juan de Keserű, a keselyű 2010.02.27. 20:54:33

@Slice: Én csak arra reflektáltam, hogy noha nyilvánvalóan látszott a srácon, hogy megbánta, ez- legalábbis számomra, s függetlenül attól, hogy kiért szorítok- abszolút irreleváns. Nem érdekel a szándék, mert a gondatlanság is hasonló következményeket szülhet, miképp az életben, úgy a pályán is. Ha valaki nem képes koordinálni a mozgását ezen a szinten, ám ennek ellenére ott lehet a gyepen, akkor neki, vagy a csapatának, a mindenkori felelősnek viselnie kéne a következményeket. De igazából teljesen mindegy, max. pár meccs eltiltás, ha esetleg, az meg továbbra sem jelent visszatartó erőt.
A megjegyzéseddel meg egyetértek, bár nyilvánvalóan értelmezhetetlen az "egy fokkal jobb" mint megjelölés, mert ez a fok jelen esetben hamvába holt semmiség- mindannak ellenére, hogy értem, mire kívántál utalni.

Azért örömteli, hogy behúztuk, ebből lehet profitálni. Almunia viszont ma is kegyetlen szar volt, minden nap imádkozom egy minőségi portásért.

Fab és Verminator arckifejezése pedig jóideg bennem marad...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.27. 20:55:08

@dickinson:

A legbeszédesebb az volt, hogy a végén Fabregas szabálytalansága után kifütyülték és Cesc mutatta, hogy ők csak kussoljanak.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 20:56:39

@peter135: Még a végén eltiltják ezért...a következetesség szobrai.

Slice 2010.02.27. 20:59:27

@Juan de Keserű, a keselyű: Nem hinném, hogy a Stoke bármit is változni fog ezután a történés után és 3-5 meccses eltiltás kétlem, hogy visszariasztana bármilyen parasztot is attól, hogy később ne lépjen oda keményen. Nem elsősorban Shawcrossra gondolok, de például a Birmingham Citysek azóta is ugyanúgy odaugranak páros lábbal, ha úgy tartja kedvük.
Nekem az a véleményem, hogy azokat akik ekkora sérülést okoznak, akár szándákosan akár "véletlenül" el kell tiltani egy egész életre. Ez pedig szinte 100%, hogy nem fog megtörténni.

Árpádka 2010.02.27. 21:03:38

Lehet hogy most megköveztek de egy két láb vagy kéz vagy esetleg arc csonttörés is benne van a játékban anélkül hogy szándékosan csinálnál valamit csak össze csúszol valakivel és kész a baj.
Lehet anyázni de tegye fel a kezét aki focizott akár 1,2 meccsen is és nem okozott vagy szenvedett sérülést.
A Stoke játékos nem hiszem hogy úgy kelt fel hogy eltöri valakinek a lábát. Ha csinálsz valamit akkor meg kapod a büntetésed és utána játszol tovább.
Aki szerint meg a durva játék a felelős az nézze az olasz vagy spanyol fetrengést persze ott is becsúszik egy két durva falt.
Ja és jobbulást Ramseynek:)

kotkodák 2010.02.27. 21:05:15

@Slice: Ugye ez nem csak az egyszeri játékosokon múlik? Jóval nagyobb a szerepe a "men's game" - azaz mindent bele felfogású játékvezetésnek és a sporikat instruáló szövetségnek.

Slice 2010.02.27. 21:08:37

@kotkodák: Nem hinném, hogy túl sok köze van az ilyen sérüléseknek ahhoz, hogy melyik bajnokságban történnek. Egyrészt parasztok mindenhol vannak, másrészt pedig az angol foci oké h engedi a kemény játékot, de ettől függetlenül minden játékosnak következetesnek kell/kéne lennie, és ez a kemény játék senkit nem hatalmaz fel arra, hogy darabokra törje a másikat. A sporik ilyen szempontból nem hiszem, hogy tehetnek róla, a szövetség viszont annál inkább. Ha egy ilyen utána egy életre eltiltanák a vétkest, nem hinném, hogy előfordulna hasonló.

Juan de Keserű, a keselyű 2010.02.27. 21:10:42

@Slice: Egyetértek. Bár én Pullis felelősségét is felvetném mindenképpen.

Azóta végképp nincsenek illúzióim, mióta Taylor megúszta, majd Dudura rászálltak a Celtic ellen történtek miatt.

wan2bee 2010.02.27. 21:13:26

Haverommal neztuk a meccset, aki vermes Chelsea drukkolo, az en Arsenal iranti fanatikussagom mellett. O is oszinte reszvetet fejezte ki a serules folott. Azon gondolkodtunk, hogy hogyan lehet ilyen idegallapotban tovabb folytatni a meccset. Cesc es Vermaelen arckifejezese es viselkedese valami iszonyatosan komoly volt. Mindkettonek kellettek ezek a golok. Talan igy konyebben sikerul feldolgozniuk. Eduardo beallasa szamomra azt bizonyitja, hogy mentalisan mennyire eros, es meg ilyen helyzetben is kepes palyara lepni. Remelem ott lesz Ramsey mellett es segit neki a felepulesben. Ennek a fiatal sracnak nagy szuksege lesz most elso sorban a mentalis segitsegre.

Ami viszont teljesen egyertelmu volt mar az oszi meccsen is, hogy a Stokenak feltett szandeka a technikasabb csapatokat rugdalasa. Ket kezzel lokes levegoben, kemeny belepok, stb. es ez szerintem egyertelmuen az edzo felelossege. Azutan, hogy harom kemenyebb csatan tul van a vedo, negyedszer is oda fog lepni. Amikor mar nem friss, elkesik, es kesz a baj.

Ramsey! epuljon fel lelkileg es testileg minel hamarabb! A csapat meg, ahogy ebbol a meccsbol is kiderult, a javara fordithatja azt a duhot es frusztraltsagot, ami benne van!

Juan de Keserű, a keselyű 2010.02.27. 21:25:19

"Arsene got it 100% right in his press conference. People believe that Arsenal are soft and then go into tackles like that with intent to hurt and leave a mark."

rizla 2010.02.27. 21:25:39

hihetetlen, hogy mennyire peches az arsenal. mintha az ilyenek nélkül nem lennének elég lúzerek amúgy is.

Slice 2010.02.27. 21:27:53

@rizla: Ez a "lúzerek" megjegyzés nagyon kellett oda.

rizla 2010.02.27. 21:31:27

@Slice: így érzem. én abszolút az arsenal bajnoki címének örülnék a legjobban, de egyszerűen nem elég erős a keretük, aztán még a sérülések is szétbasszák őket.

de vigasztaljon a tudat, hogy a liverpool a legnagyobb lúzer csapat.

Slice 2010.02.27. 21:34:29

@rizla: Az én szótáramban a lúzerség a szerencsétlenséget jelenti, tehát legfeljebb a sérülésekkel köthető össze nem pedig azzal, hogy a keret nem elég erős. A keret erőssége nem lúzerség kérdése, hanem az edzőé. Legalábbis én így látom.

Árpádka 2010.02.27. 21:36:55

@Mansi: Ja a Stoke meg a Birmingham játékosát lefizette a Mu, Chelsea , meg a Liverpool :) magyarán Wenger szerint szándékosan meccsenként rúgják le a játékosait most ere mit mondjak.
Ha ilyen lenne akkor az már régen kiszivárgott volna.
Az persze eszébe se jut Wengernek hogy egy 19 éves játékos aki folyamatosan terhelve van könnyeben sérül mint egy 28 as favágó.
Az persze senkinek eszébe nem jut hogy más csapatokat is pont igy faragnak a kiscsapatok Pl: Blacburn, Stoke, B.city Bolton ecceterra. Szerintem ez a nyilatkozat kurva felesleges volt.
Tom megint az életkorral jövök de ez van. :)

rizla 2010.02.27. 21:36:59

@Slice: jó, oké, zavarosan fogalmaztam. szerencsétlen az arsenal, kész. kár.

értelmetlen_nevű 2010.02.27. 21:37:50

@rizla: azért a Chelsea is versenyben van a címért. Klasszikus értelemben szerintem ők mostanában a legnagyobb lúzerek, szerintem idén sem nyernek semmit, pedig a PL-t elvileg simán hozniuk kellene.

Árpádka 2010.02.27. 21:38:12

@Árpádka: Pontosabban ezek a csapatok faragnak másokat:)

Juan de Keserű, a keselyű 2010.02.27. 21:40:53

@Árpádka: Szerintem meg a hozzászólásod volt felesleges. Van ez így...

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:41:40

@Árpádka: nem mai az interjú, remélem látod, ergo nem a mai belépő szándékosságára utal.

Slice 2010.02.27. 21:41:55

@Árpádka: Amit mondasz, hogy a kortól és stb. is függ a sérülés, legfeljebb kisebb sérüléseknél fordul elő. Ha kap egy kisebb rúgást Wilshere pl. lehet hogy lesérül pár hétre, ugyanattól a rúgástól pedig Drogba nem.
Viszont ha lendületből talppal rácsúsznak a sípcsontodra, akkor aztán kurva mindegy mekkora állat vagy kettétörsz.

Árpádka 2010.02.27. 21:43:34

@Juan de Keserű, a keselyű: Ne már az legyen hogy szegény Arsenált hangsúlyozom csak az Arsenalt hátráltatják a birók, csak az Ő játékosait rúgják fel Kb ennyi Wenger mostani nyilatkozatta :)

Szamárka 2010.02.27. 21:43:44

Bármennyire utáljátok itt a blogon Smitht, ő sem semmi sérülésből jött vissza. Lehet, hogy nem egy CR, de így is az angol másodosztály egyik legstabilabb védekező középpályása.

Ramsey pedig reméljük elég erős lelkileg, mert szvsz azon múlik leginkább, meddig tart a felépülése.

rizla 2010.02.27. 21:43:59

@értelmetlen_nevű: én ezért nem akarom, hogy a chelsea nyerjen. a rangadókon rendszeresen csalódást okoznak, totál semmilyen játékkal, és még csak nem is kiemelkedően eredményesek. a PL-t azért csak behúzzák.
nem gondoltam volna, hogy az MU ennyire közel lehet a zsinórban 4. bajnoki címéhez.

értelmetlen_nevű 2010.02.27. 21:44:32

@Árpádka: Wengert ugyanúgy nem lehet már komolyan venni, mint a skót alkoholistát. Sajnos a mai fociban benne vannak ezek a sérülések, Song-nak is vannak kegyetlen becsúszásai. Nagyon sajnálom Ramsey-t, remélem visszatérhet egyszer.

Árpádka 2010.02.27. 21:44:55

@dickinson: Megtudom különbösztetni Walcottot meg Ramseyt még:) De Wenger A meccs után mit is nyilatkozott?

Árpádka 2010.02.27. 21:47:07

@értelmetlen_nevű: A skót alkoholista annyit nyert mint Benitez Wenger meg Van Gaal együtvéve kb

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:47:30

@Árpádka: még nem olvastam, kérlek adj linket!

értelmetlen_nevű 2010.02.27. 21:48:31

@Árpádka: ok, és ez most hogy jön ide? Lemaradtam valamiről?

Árpádka 2010.02.27. 21:50:11

@értelmetlen_nevű: Nem csak MU szurkoló vagyok és nem szeretem ha Fergusont alkoholistázák Peace

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:50:39

@Árpádka: Te mit mondtál volna a helyében? Szerintem ezzel a nyilatkozattal semmi gond nincsen.

wan2bee 2010.02.27. 21:52:30

a szereles ugyanugy egy tanulhato es kepzendo dolog mint a kapura loves. az, hogy egy Diaby meg egy Song hogyan szerel, nem egyenlo azzal, hogy egy Delap meg egy Taylor hogy megy bele egy szerelesbe.. szvsz

Mansi 2010.02.27. 21:52:36

@Árpádka: Nem mai a cikk, gondoltam megnézed.
Ezért mondtam, hogy nem a mai Stoke elleni szitu volt az első és Shawcrossnak sem.

Persze lehet mondani, h nem volt szándékos (még akár el is lehet képzelni, hogy nem volt az), de ezzel nem csak Ramsey karrierjét törheti ketté, hanem akár a sajátját is. Pedig jó játékos, a Stoke egyik legjobbja.

Az akkori Delap eset Walcottat 2 hónapra, a Shawcross szitu Adebayort 3 hétre tette taccsra.

Árpádka 2010.02.27. 21:55:30

Egyébként egy lábtörés után is fellehet állni lásd Rooney persze neki nem ilyen durván tört el.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 21:57:38

@Árpádka: igen, Rooney egy héttel lábtörése után már játszott. Orvosi "csoda", vagy nem is volt törés?

értelmetlen_nevű 2010.02.27. 21:59:31

@dickinson: f@szt nincsenek. Sőt Nasrinak is elgurul néha a gyógyszer. Vieria sem a túlzott finomkodásáról volt híres. A félreértések elkerülése végett, engem is borzasztóan felkavar egy-egy ilyen sérülés, de ez sajnos benne a modern fociban, pláne a PL esetében. Rengeteg olyan eset van, amikor egy borzasztóan kemény szerelést le sem fúj a bíró, csak mert nem lett életveszélyes sérülés a vége.
Ezen a jelenségen nem Shawcross eltiltásával lehet segíteni, hanem a szabályok újraértelmezésével.

Mansi 2010.02.27. 22:03:09

@Árpádka: Rooneyval kapcsolatban két komolyabb sérülésre emlékszem. Az egyik a vb előtt, a másik meg egy nyitófordulóbeli meccs volt.
Ha jól tudom azok az esetek azért ennyire nem voltak komolyak, persze nyilvánvaló, h mindenki az szeretné, hogy teljesen felépüljön, de az ennyire brutális sérülések akkor is elkeserítőek.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.27. 22:03:20

@értelmetlen_nevű: Mutassál már egyet, szépen megkérlek. Vieirának meg mi köze van a témához?

Árpádka 2010.02.27. 22:06:04

@dickinson: @Mansi: Asszem akkor " csak" hajszálcsonttörése volt vagy mi a csuda, de egy két hetet biztos kimaradt. És nem hiszem hogy felfújták a dolgot mert 2006-os VB nem nagyon játszott vagy ha igen szar volt.

Senderos 2010.02.27. 22:06:36

"Ezen a jelenségen nem Shawcross eltiltásával lehet segíteni, hanem a szabályok újraértelmezésével. "

az a szabályok újraértelmezése lenne, ha Shawcross nem 3 meccset kapna, mint a hentes Taylor, hanem mondjuk 10-et legalább, és ezenkívül mindenki más is, aki így csúszik be.
És ez még segíteni is a jelenségen.
Vagy te milyen szabálymódosításra gondoltál?
Tiltsák meg a másik lábának az eltörését? Az már megvan. A szabályok nem érnek lófaszt, mert megszegik. Szabálytalankodnak, kezeznek, löknek hiába tilos. A büntetés az, amivel irányt lehet mutatni.

Hartog 2010.02.27. 22:08:51

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8541108.stm

Ryan Shawcross named in England squad for Egypt match - ez most valami hülye vicc???

Goyo 2010.02.27. 22:10:16

Senki sem szereti, ha ilyesmi előfordul a csapata játékosaival, de akkor sem lehet 'no contact' sportot faragni a fociból. Ilyen belépőből meccsenként több is előfordul. Elkésett Shawcross, Ramsey meg borzasztó szerencsétlen.

Árpádka 2010.02.27. 22:12:26

@Árpádka: Izé szárkapocs csontja repedt meg asszem.
@Hartog: Most hogy nincs Ferdinand, Bridge, A.Cole,
újra kell épitenie Capellónak a védelmet mert Terry sincs nagy formában, szerintem az eset után egyhamar nem kerül a válogatott közelébe Shawcross.

Szamárka 2010.02.27. 22:18:12

Attól még lehet valaki jó védő, hogy egyszer brutálisan rosszul sikerül egy becsúszása, vagy nem? Írta már itt valaki az előbb is, hogy a Stoke egyik legjobbja. A reakciója alapján ő nem pont egy ilyen mészárlós állat játékos. Neki sem lehet könnyű, nem gondolom, hogy úgy lépett pályára, hogy na most akkorkettétöröm a Ramsey gyerek lábát...

értelmetlen_nevű 2010.02.27. 22:24:39

@Senderos: Szabályok újraértelmezése alatt azt értem, hogy nem csak azokat a durva becsúszásokat büntetnék, aminek lábtörés a vége, hanem minden mozdulatot, ami potenciálisan magában hordozza az ellenfél sérülésének veszélyét.
Ilyen mozdulatokból minden meccsen van egy jó pár, és gyakran le sem fújja a bíró. Hiába tiltják el most Shawcross-t, annyi tanulsága lesz csak, hogy nem illik az ellenfél lábát kettétörni. Csak ezzel az a baj, hogy senkinek sem ez a célja, hanem csak egy a bírók által tolerált, nagyon kemény - ugyanakkor sokszor labdára irányuló - belépőt akar megereszteni.

@Goyo: könnyen beszélsz, majd ha Gerrard vagy Torres pályafutását töri ketté egy elkésett becsúszás, akkor talán jobban megérted, hogy ezt nem feltétlen lehet ennyivel elintézni.

Árpádka 2010.02.27. 22:25:42

Egyébként Showcross United nevelés és két Liga-Kupa meccsen játszott és csak 22 éves. 3 éve a Stoke keretének a tagja és végig stabil kezdő volt a csapatában.

Senderos 2010.02.27. 22:26:46

@Szamárka: persze, hogy nem akarta eltörni.
csak oda akart pörkölni egy kicsit, hogy kicsit erőt demonstráljon, befélemlítse az ellent. túl durvára sikerült, a gyerek is megbánta egyből, rájött, hogy faszság volt. ha újrajátszhatná akkor nem csúszna rá megint nyújtott lábbal.

most a stoke jövőhéten kicsit visszavesz majd, mert hát a cselzit is leaprítani annyira nem adná, megkímélik majd őket. eltelik pár forduló és megint visszatér majd a régi stoke. megfélemlítő becsúszásokkal.

értelmetlen_nevű 2010.02.27. 22:28:36

@Árpádka:
Ezt a MU nevelés témát jó hogy megemlítetted, szerintem így rögtön megbocsát neki Gunner tábor :)

Egyébként nincs valami hír a sérülésről? Már biztos a műtőasztalon van szegény.

Árpádka 2010.02.27. 22:32:51

@értelmetlen_nevű: Ha Evans nem lenne vlsz maradt volna amikor feljutott a Stoke benne volt 19évesen az év Championship csapatában. 2szeres U21.es válogatott.
Ha nincs nyilttörése akkor most legalább 1-2 hónap gipsz amig összefor, azután meg 4 hónap regenerálodás.

Árpádka 2010.02.27. 22:35:02

@értelmetlen_nevű: A Gunnár ultrák még megse érkeztek ;)

Goyo 2010.02.27. 22:39:23

@értelmetlen_nevű: Egy nagytotálból felvett lassítás nélküli nézet alapján akartok itt lincselni, ami nevetséges.

Árpádka 2010.02.27. 22:41:55

@Goyo:www.youtube.com/watch?v=TFE5VVq9a7w Itt elég jól látszik Mind2 en a labdára mentek

Adamfark 2010.02.27. 22:51:01

Nekem is úgy tűnik - bár messziről mutatják csak -, hogy szerencsétlen baleset volt a sérülés.
sportgeza.hu/futball/2010/02/27/ujabb_horrorserules_az_arsenalnal/
Ramseynak gyors felépülést!

Mr. Acid 2010.02.27. 22:52:45

@Árpádka: Mit lehetne mondani? Reménykedni kell, hogy a srác karrierjét nem törte derékba az eset. Remélem Shawcrossét sem. Kibaszott nagy kár lenne.

Szamárka 2010.02.27. 23:00:47

Amúgy a páros évek februárjában Angliában nem szabadba meccset játszani

2006. február 18. Alan Smith - több, mint 1 év
2008. február 23. Eduardo Da Silva - 1 év
2010. február 27. Aaron Ramsey - ?

Mansi 2010.02.27. 23:16:21

@Szamárka: Páratlan évek se sokkal jobbak, gondoljunk Witsel ámokfutására.
Először szegény lengyel srác, aztán majdnem Juhász Roli.

Szamárka 2010.02.27. 23:20:14

Sajnos mindig benne van. De amíg Witsel ámokfutó, addig ez a srác csak a labdára ment. Majdnem annyira sajnálom őt, mint Ramseyt.

Mansi 2010.02.27. 23:32:44

@Szamárka: Ez így van. A kettő ég és föld, nem vitás.

halihalo 2010.02.27. 23:34:18

@Árpádka: Milyen szurkoló vagy még a MU mellett??

balu11 2010.02.28. 06:33:04

Nem akarok foglalkozni azzal, hogy nyertünk, meg hogy ehhez mekkora lelkierő kellett (pedig nyilván nem kicsi kellett hozzá!!!), mert nem szerencsés ilyen komoly témáknál keverni a dolgokat. Szóval csak a Ramsey-esetről beszélnék.

1 - nem úgy ment oda Shawcross, hogy "megölöm", és utána is látszott, hogy nem azért van elkeseredve, mert kiállították, hanem azért, amit okozott (sztem). Ebből is következően a 2, 3. pont nem Shawcrossról szól, személy szerint.

2 - egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy jó ötlet volt-e behívni a válogatottba, de inkább azt gondolom, h nem. Képzeljétek a helyetekbe magatokat! Behívtak az angol nemzeti 11be (nyilván erről álmodtál, mióta kb. 6 évesen elkezdtél focizni), mégis az elkövetkező fél-1(-x) évben tehetsz BÁRMIT, minden cikkben, újságírói kérdésben, összefoglalóban, ... benne lesz, h "aki brutálisan eltörte Ramsey lábát", akármennyire is próbál ettől óvni a család, a klub, Capello, akárki.

3 - azt gondolom, hogy nem mehet ez így tovább. Akár az igazságosság, méltányosság terhére is szigorítani kell a szabályokon (nem csak Angliában, gondoljunk csak a gyakorlatilag bevált szokássá vált felugrás közbeni könyöklésre). Igenis kellene vmi objektív (szándéktól, vétkesség kérdésétől független) büntetési tétel, filozófia a súlyos sérüléseknél. Pl. 1-2(-x) hónapon túl gyógyuló sérülés esetén, az az utáni fordulóban léphet csak pályára az okozó, amikor az áldozat. Tisztában vagyok vele, hogy ez nagyon durva lenne (és magam sem vagyok benne biztos, h jó ötlet), de nem tudok mást, ami megakadályozná azt a felfogást, h "lassabbak, ügyetlenebbek vagyunk, szóval faragjunk". Ez a "taktika" persze nem egyenlő (tervezetten és általánosságban) a lábtöréssel, de (amint látjuk is, sajnos), bizony gyakorlatilag 30-40(-x) esetenként mégis. Valami kell, ami ezt megakadályozza, és nem tudok jelenleg jobbat, mint azzal fenyegetni, hogy ha valakinek eltöröd a lábát, akkor te sem focizol, amíg ő nem. (Még egyszer mondom, tudom, hogy ez messzemenőleg aránytalan, és nem vagyok benne biztos, h üdvözítő, de valamit kell lépni.)

A lényeg pedig, hogy elsősorban teljes (testi, lelki), másodsorban mihamarabbi felépülést Aaron Ramsey-nek!

chrisred 2010.02.28. 07:20:20

@Árpádka: Mitől volt ez piros lap?

Árpádka 2010.02.28. 09:13:26

@halihalo: Bayern meg amolyan harmadik utasként néha NU meccseket is nézek:)
@chrisred: Nem tom szerinted? Biztos dobta magát a srác

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.28. 09:33:46

egy 9 perces összefoglaló a Chelsea-Man City meccsről, kb. minden benne van, nem csak a gólok:

www.dailymotion.com/video/xce7kf_chelsea-v-manchester-city_sport

Vieira eltiltása ezzel lejárt, legközelebb már játszhat, ami a Spurs meccs lenne, csak az elmarad az ő FA-meccsük miatt, így 2 hét múlva lesz csak a következő City meccs, Sunderland-City
Adebayor egész márciusban nem játszhat,
ha Bellamy vagy Tevez lesérülnek, akkor nagyon nagy bajban leszünk

mára csak Blackburn, Everton, Aston Villa győzelem kellene:)

Ramsey-nak meg jobbulást, brutális sérülés, ez a kép is 18-as karika:
www.nemzetisport.hu/data/files/egyeb/540serules.jpg

Tika_ 2010.02.28. 10:07:27

@crazy_horse: köszi! tegnap kerestem összefoglalót, de első blikkre nem találtam :(
Ballack miért kapta az első sárgáját, beszót?
Mourinho helyében megtiltanám a támadóinak, hogy megnézzék, mert elbízzák magukat... ;)

Ramsey-nek jobbulást, a csapatnak és a szurkolóinak meg lelkierőt
horror képeket és videókat nem bírok megnézni, de ha valaki azokat a bizonyos Cesc, Eduardo arcokat linkelné, köszi

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.02.28. 10:41:13

Biztos az én szemem romlik, de akárhányszor néztem meg ezt a lábtöréssel végződő faultot, mindig ugyanazt látom, az Arsenalos gyerek előbb éri el a labdát, viszont egyszerűen összerúgnak, amiből meccsenként azért egy-kettő, de néha több is előfordul.
Szerencsétlen ez a Ramsey gyerek, valószínűleg egyszerűen gyengébb a csontja, mint egy átlag futballistának. Shawcrossnak meg erősebb.

Viszont ilyenkor nem nagyon értem, minek hordanak lábszárvédőt, pont az ilyen sérüléseket kellene megakadályoznia.

rizla 2010.02.28. 10:59:36

@balu11: kissé a sport szellemiségével lenne ellentétes, ha a játékosoknak minden ütközésnél rettegniük kéne, hogy sérülést okozhatnak a másiknak. ha valaki nem akar sérülést okozni, DE keményen játszik, akkor is előfordulhat, hogy sérülést okoz. nem hiszem, hogy ezt ugyanúgy kellene büntetni, mint amikor valaki szándékosan száll bele valakibe. egyszerűen azért nem, mert ilyen a foci, ilyen a sport. ugrik a csatár, hogy fejeljen, jön a kapus, hogy elüsse. ebből kibaszott könnyen történhet valami tragikus, de mindkettő vállalja a kockázatot. ettől nyernek értelmet olyan fogalmak, mint az önfeláldozás, amitől a sport, és főleg a csapatsport olyan heroikus lehet.
azért lássuk be, ritkán történnek ilyen ramsey-s esetek. persze olyankor tele van velük az újság, szóval úgy tűnhet, hogy mindennapos, hogy kettétörik valaki lába, dehát kurvára nem.

azzal amúgy egyetértek, hogy a szabálytalanságokat kicsit komolyabban is lehetne szankcionálni némely esetben, de más okból: a mindenféle kisebb-nagyobb, meg taktikai faultok már teljesen mindennaposak, és darabokra tördelik a játékot.

Strigo 2010.02.28. 11:45:52

Szegény srác, jobbulást neki!
Nem volt ez durva szabálytalanság, inkább szerencsétlen összecsúszás, ahol Ramsey lába leragadt. Mindketten a labdára mentek, Shawcross nem páros lábbal ment, még csak nem is csúszott.

Ferguson 2010.02.28. 12:24:17

Utálom ezt kimondani, de az arsenal-nak komoly esélye lesz a bajnoki címre akkor, ha a rangadókon elkezdi körbeverni egymást meg ikszelni a Mu, pool, chelsea és a city... Ha az arsenal bajnok lenne, elmondható lenne az, h nem azért nyertek, mert jobbak a riválisoknál (ez a rangadókon be is bizonyosodott), hanem azért, mert szerencsés volt a sorsolásuk és a MU-chelsea elkomolytalankodtak pár meccset. Nagyon kíváncsi leszek a végkimenetelre, az arsenal-nak jó sansza van.

mbm 2010.02.28. 12:35:39

@Ferguson: Ugyanez elmondható a tavalyi Manchesterről is, ha a big4 meccseket nézzük, a United csak 3. a Liverpool és az Arsenal után. Tehát nem kell kritizálni az Arsenal fiktív bajnoki címét máris:) Amúgy a sansszal egyetértek, én úgy voltam vele, hogy ha a Liverpool meccs után 3 pont a lemaradás, már igen jó esélye lesz az Arsenalnak. Egy kissé megkésve bár, de most éppen ez a helyzet.

@Rexfelugyelo: Ez hülyeség, ha valaki kétszázzal nekimegy egy betonfalnak, nem mondjuk azt, hogy minek is kötötte be magát, attól még hasznos az kevésbé súlyos eseteknél.

Ferguson 2010.02.28. 12:37:42

@mbm: azért a tavalyi manchester az eredményektől függetlenül, pusztán önmagában véve sokkal erősebb csapat volt, mint a mostani arsenal - ezt szerintem a legvérmesebb arsenal szurkerek is elismerik...

r_magpie 2010.02.28. 12:47:39

Nagyon durva volt ez a sérülés, sajnálom szegény gyereket, az Arsenalnak meg hihetetlen pechje van az ilyenekkel.

De. Aki focizott valaha, tudja, hogy még az egyszerű ütközésekben, beszúszásokban is mindig benne van, hogy balul sülnek el. Amikor 70-80-90 kilós emberek ütköznek, csúsznak izomból, irányváltásoknál, vagy amikor egy cselnél teljes testsúllyal támaszkodsz az egyik lábadon, végtelenül kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek az ízületeid. A legtöbbször egy ütem késésen, egy centi tévesztésen, egy kicsivel kevesebb nehézségi erőn múlik minden. Akár a megfélemlítés a cél, akár a labda. Én majdnem minden foci után hálát adok az égnek, hogy épen jöttem le a pályáról. És nem azért, mert az ellenfél brutális, hanem, mert ebben a játékban ez benne van. Éppen ezért rohadt nehéz lenne ilyen eltiltásos szabályt hozni. Mi az, hogy a vétleneket is tiltsák el? Ezzel nem a durva, tuskó csapatokat reguláznák meg, hanem a focit. Egyszer egy kapus úgy jött ki a labdáért, hogy vitte a fejemet is, a bal szememre alig láttam utána, mert takarta a kilátást a kitört orrom. Mégsem gondolom, hogy azt a kapust el kellett volna meszelni egy évre, vagy a kapuskijöveteleket kellett volna megtiltani. Sz*r volt kimondani, de benne van.

r_magpie 2010.02.28. 12:49:56

és még mielőtt bárki félreértene, nem a stoke-os gyereket akartam elsősorban védeni, csak elég erős túlzásnak érzem ezeket az örökéleteltiltásos kirohanásokat

Ronal-d'oh! 2010.02.28. 13:00:43

@Ferguson: jó, de kit érdekel, hogy a tavalyi MU milyen erős volt, ha idén ők nyernek? :) Erre én nem látok nagy esélyt, szerintem gyengék ehhez, csak az a kérdés, hogy a Chelsea és/vagy az MU bénázik-e eleget.

Ferguson 2010.02.28. 13:03:31

@nekedX: "csak az a kérdés, hogy a Chelsea és/vagy az MU bénázik-e eleget." - valóban, de úgy tűnik erre a kérdésre lassan "igen" lesz a válasz...

mbm 2010.02.28. 13:26:44

@Ferguson: Ezt még akár el is ismerhetném, de azért mégsem teszem:) Egyébként még ráérünk a bajnoki cím értékén vitázni, aminek akkor sem lesz túl sok értelme. Amúgy is minden győzelmet lehet a másik oldalról is nézni, egyrészt nyert az egyik csapat, másrészt a másik elbalfaszkodta (és pont a legnagyobb bravúroknál jön ez elő).

OFF
Hét perc múlva kezdődik a Rangers-Celtic a sport1-en, azt pedig mindenkinek néznie kell, színvonaltól függetlenül.
ON

Ferguson 2010.02.28. 13:29:21

@mbm: nekem eszem ágában sem lesz a bajnoki cím értékéről vitázni, ha az arsenal nyeri. Az mindig értékes... :)

papercut 2010.02.28. 13:44:20

@Ferguson: Hol volt az Arsenalnak szerencsés sorsolása? Vagy 2 hét alatt 4 ponttal letudni az Aston Villat, Chelseat, Mu-tés a Poolt szerencse? Nekem elég nagy szerencsétlenségnek tűnt, mert így a sérültek 4x-esen estek latba.

balu11 2010.02.28. 13:45:13

@rizla: OK, nem is az a lényeg, hogy milyen módszerrel keményítsenek be, ez az "annyi időre, amíg sérült a másik" talán tényleg nem megfelelő.

A probléma az, hogy igenis egyre több az ilyen durva lábtörés, és ez sztem (nálam legalábbis biztosan) elérte az ingerküszöböt.

Hogy ez miért van? Szerintem az is közre játszik a dologban, hogy a fault, a szándékos szabálytalanság, a sárga lap (néha még a piros is!) úgy tűnik, hogy egyre inkább előre kalkulált részei a focinak. Legalábbis egyes csapatoknál, edzőknél. Ez a kosárlabdában, vagy kézilabdában benne van, a futballban igazában nincs helye. Most persze nem a keménységről beszélek.

És amíg szinte bármilyen pirosat meg lehet úszni 2-3 meccses eltiltással, úgy, hogy egy szezonban a topcsapatok játszanak 50-60 meccset, mellette a keretekben kb. 30an vannak, addig nem igazán hiszem, hogy ez bármilyen szinten is visszatartó erő lenne. Ennél jobban kellene védeni a játékosokat, azt gondolom.

Ferguson 2010.02.28. 15:15:09

@papercut: "Hol volt az Arsenalnak szerencsés sorsolása? Vagy 2 hét alatt 4 ponttal letudni az Aston Villat, Chelseat, Mu-tés a Poolt szerencse?" - ez majd a végén kiderül :) Szerintem amúgy igen, mert így hamar megkapták a pofonokat a náluk jobb csapatoktól és van idejük visszanyerni a formájukat. Sokkal rosszabb lenne számukra, ha ezeket a pontvesztős rangadókat "szétszórva, közte két-három könnyebb meccsel" dózisban kapták volna, ráadásul még ott van a BL. Az arsenal-nak már csak a BL-ben lesznek szinte igazi rangadói. Nagyon is kellemes az arsenal sorsolása minden szempontból, persze erre csak ilyenkor döbben rá az ember. A united-nek is jó a sorsolása, mert a city kivételével minden rangadóját otthon játsza...

Adamfark 2010.02.28. 15:15:34

@balu11:
Szerintem tényleg nem kellene túldramatizálni a dolgokat.
Ramseynek nem volt szerencséje. A felvételeken látszik, hogy olyan pillanatban ütköztek össze sípcsonttal, amikor Ramseynek már lent volt a lába a talajon, és egyszerűen ez lett a vége. Nem tudott hova elmozdulni, hát eltört.
Ezzel az erővel Sawcross is járhatott volna így.
Egyikük sem fékezett...
Sajnos az ilyenek benne vannak a fociban.
Kérdés, hogy milyen szinten hibás a szakmai stáb. Talán egy keményebb/kiegyensúlyozott felkészítéssel meg lehetne akadályozni az ilyen sérüléseket.
Van itt némi párhuzam az angol válogatott vergődésével a lábközépcsont törésekkel:
David Beckham, Steven Gerrard, Ledley King, Ashley Cole, Gary Neville, Michael Owen és Wayne Rooney 2x
Azóta szerencsére megszüntek az ilyen sérülések, de szerintem nem voltak ezek véletlenek...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 15:34:11

@Ferguson: "Ha az arsenal bajnok lenne, elmondható lenne az, h nem azért nyertek, mert jobbak a riválisoknál (ez a rangadókon be is bizonyosodott), hanem azért, mert szerencsés volt a sorsolásuk"

a vasárnapi sörhöz toltál egy sört aztán bebasztál? tavaly a legnagyobb rivális oda-vissza elkent Benneteket, aztán bajnokok lettetek... megérdemelten... nehogy idén meg a szerencse döntsön, ha nem a tehenes brigád a bajnok... ébresztő...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 15:49:50

akkor ezzel az eredménnyel eldőlt, h liverpool városa jövőre nem indul a nemzetközi kupákban :)

bag 2010.02.28. 15:50:00

sziasztok,
adják valahol a Pool-BR meccset?
stream is jó...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 16:01:34

Aaron Ramseyről
A klub az alábbi közleményt adta ki a 19 éves középpályás sérülésével kapcsolatban:

"A tegnapi Stoke City elleni mérkőzésen Aaron Ramsey jobb lábában eltört a sípcsont és a szárkapocscsont. Tegnap este megműtötték."

"A műtét sikeres volt, és bár még túl korai pontosan kijelenteni, mennyi időt vesz igénybe a felépülése, Aaron egészen biztosan kihagyja a szezon hátralévő részét. Gondolataink Aaronnal vannak, és a klubnál mindenki a legjobbakat kívánja neki, hogy a lehető leggyorsabban visszatérjen."

Forrás: Arsenal.com

Leon Osman 2010.02.28. 16:14:18

@imici77: London városa vajon mikor mondhatja majd el, hogy ők nyerték a legtöbb bajnokságot? soha? ja hát ez van... Aaron bátyánk büntit kapott amiért nem favágólandre igazolt, hozzánk. Jobbulást neki, de azért a káröröm meg van. S egyébként van még vagy 10 forduló, legalább a pool oda fog érni. S mondanom sem kell, nekünk sem vészes már a sorsolásunk. Persze a kátyúsok megszerzik majd a bronzot, nem nagy meglepetés, 1 pillanatig sem volt esélyük a bajnokságra.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 16:14:59

@Rexfelugyelo: szemromlás ellen:

arsenahungary.hu -n találsz egy cikket a meccsről videóval.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 16:16:56

@Leon Osman: "Aaron bátyánk büntit kapott amiért nem favágólandre igazolt, hozzánk. Jobbulást neki, de azért a káröröm meg van. "

jó kárörömködést... asszem, nincs lejjebb.

Slice 2010.02.28. 16:17:37

@Leon Osman: Látom nagyon megérintett téged ez a vereség amit ma kaptatok. A káröröm megvan? Ehhez csak gratulálni tudok.

bag 2010.02.28. 17:29:12

elóször a kép ment el aztán a hang is...eredmény?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.28. 17:38:22

Nem lehet ezt az esetet hasonlítani Eduardo lábtöréséhez. Semmi szándékosság nem volt benne, és elég csak megnézni az elkövetőjét, hogy miként jött le a pályáról. Kemény sport a foci, és nagyon sajnálatos, de benne van az ilyen. Ezért életre szóló eltiltást? Ezt senki sem gondolhatja komolyan, kapjunk már észbe. Borzasztóan sajnálom, de semmi szándékosság nem volt benne, és maga az elkövető volt a legjobban megviselve.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.02.28. 17:43:49

nyert a Spurs, nyerésre áll a Pool is, de még a MU is

kár ezért a napért:)

horas 2010.02.28. 17:46:44

IStenem,Faragó mindig is zsibbasztó volt számomra,kit érdekel,hogy az ecet Park mennyit fut..azért van mert másra nem is jó...

Ferguson 2010.02.28. 18:40:39

@imici77: erre mondtam, h a tavalyi mu jobb volt, mint a mostani arsenal :) Így a szerencsés sorsolás még inkább döntő tényező lehet. Megjegyzem a mu-nak sem rossz az idei sorsolása, csak nem tudta kellőképpen kihasználni. Ha az arsenal elszáll a bl-ben a porto ellen - amire azért van némi esély - akkor meglehet nekik a bajnokság...

Ferguson 2010.02.28. 18:54:11

@imici77: "a vasárnapi sörhöz toltál egy sört aztán bebasztál?" - sörre nem szoktam sört inni, az már sok lenne :P

Woland 2010.02.28. 20:10:11

szep gyozelem volt - az elso felidoben gyonyoru dolgokat csinalt a csapat. a masodikban megizzadtunk rendesen, de megerdemelt volt boven a harom pont.

Bale, Modric, Hudd, Pavlyu - mind nagyot jatszottak ma. (bonusznak meg Corluka is megeresztett egy emberes lovest 30-rol amit Howard uggyel-bajjal tolt fole szogire.:)

sokat tett a szunet utani visszaesesunkert, hogy Heitinga levette Huddlestone-t a palyarol (szo szerint, serules + csere), a helyere bejovo Kaboul meg kozel sem tudta ugyanazt hozni mint Melak. az a 60 meteres passz amit Defoe-nak adott az elso gol elott valodi inyencfalat.

Persze az igazi muveszet a masodik gol volt, a harom horvat kabe egy percig cicazott az Everton vedoivel aztan az a gyonyoru nyeses Moddle-tol... isteni volt.

Gomes ma nagyon ideges volt valami miatt, nem is emlekszem mikor lattam ennyire bizonytalannak a szogleteknel. az egyikbol gol is lett. ha Donovan nem benazza el az ev helyzetet akkor az Everton ket olyan gollal egyenlithetett volna amik osszesen 1 meterrol estek.

(meccs utan neten megtalaltam a golokat Hajdu Be kommentalasaval, inkabb ne tettem volna. ennyire bekepzelt hangot meg ekkora flegmazast Knezy-tol is ritkan lehetett hallani.)

ja, es gratula a ManU-nak.

es persze jobbulast a kisagyusnak, nagyon szerencsetlen dolog volt. orommel latom hogy Shawcross-t nem nagyon hibaztatja senki.

avenger13 2010.02.28. 21:05:01

nagyon sajnálom szegény srácot. brutális ami vele törént. ugyanakkor a vétkest eltiltani sokáig ezért? nézzetek meg egy pl meccset, 10 van ilyen belépőből (általában adnak érte egy sárgát), tiltsák el azokat is egy életre? ez az eset nagyon szerencsétlen volt.

nem azt kéne módosítani a szabályokon, hogy bünteted azt aki sérülést okoz. inkább megelőzni kéne azzal, hogy nem engeded a brutális játékot, és így egy csapat sem mehet arra, hogy szabálytalanságokkal próbál 1 pontot tartani.

minden bajnokságban vannak tulkok, de nem véletlen, hogy angliában történt. az angol fanok büszkék arra, hogy kemény játék, nem fújnak le mindent, de ez ide vezetett. el kéne gondolkodni. délen és még a bundásban sem történnek ilyenek nemhogy két évente. soha.

remélem nem is fog.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.28. 21:07:57

@Ferguson: igyál a korong előtt még egy sört, komolyan... van "némi esély", h reggel elalszol alkoholmámor miatt :)

Goyo 2010.02.28. 23:25:00

Szívesen venném, ha valaki elmagyarázná, hogyan hozta le 11 emberrel a meccset a B'burn.
Fat Samet el kellene tiltani a sporttól, és persze Wiley-t is a vezetésétől.

Lezuzius 2010.03.01. 00:46:28

@Woland: ezt a baromsagot, meg a vegen kihozzatok, hogy Ramsey a hibas meg az Arsenal, "mert nem raktak ra izmot", szarul edzenek meg stb.
A kis ma szuletett baranynak nem az elso esete:
i48.tinypic.com/2hno10x.jpg
azon kivul megint megfigyelheto az angol media kepmutatasa, ha mondjuk egy angolnak tortek volna el a labat nem ezt nyomatnak (foleg ha egy kulfoldi teszi ezt).
Igy meg: benne van a jatekban, balszerencse, stb. De hogy minden Arsenal meccs elott mindeki lenyilatkozza, hogy ezek a nyapic kulfodiek nem birjak a kemeny ferfias jatekot, oda kell lepni nekik az teljesen ok. Persze, hogy nem akarta eltorni a labat a belepovel, de attol még megtette, nehogy mar ot kene sajnalni. Eduardo esetebol kiindulva ez kb 2 eves kieses Ramsey karriejeben, ha egyaltalan meg a regi lesz valamikor.
Az elmult 4evben o a 3. jatekos akinek eltorik a labat.

Ferguson 2010.03.01. 00:54:47

@Lezuzius: "..."mert nem raktak ra izmot", szarul edzenek meg stb." - ettől az esettől függetlenül ebben lehet vmi igazság (lásd arsenal-t sújtó állandó sérüléshullámok)... :)

Leon Osman 2010.03.01. 08:59:14

@imici77: én mondtam hogy fejezd be... ez csakis neked szólt.

Hajdú meg utána nézhetne pár dolognak, ha már közvetít egy meccset, a többi ES2-es kommentátor vmiért jobban tisztában van az angol csapatokkal...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.01. 09:46:08

@Leon Osman: mit fejezzek be? nekem szólt, h örülsz egy ilyen sérülésnek? bravó...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.01. 10:11:14

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: egyetértek. csak annyit, hogy "vagy a labda, vagy a baba" mozdulat volt.

Woland 2010.03.01. 11:02:39

@Lezuzius:

magaddal beszelgetsz. semmit sem irtam/sugallmaztam abbol amit mondasz.

kellemes tavaszt.

Lezuzius 2010.03.01. 11:34:01

@Woland: erre reagaltam: "orommel latom hogy Shawcross-t nem nagyon hibaztatja senki."
miutan vegigolvastam kb minden kommentet a temaban.
Nem csak neked irtam, csak te hoztad ki belolem.
A tavasznak ne orulj nagyon, mert eljo meg a heten a tel.

chrisred 2010.03.01. 12:03:33

@Lezuzius: A brit média ennyire diszkriminálná a walesi játékosokat?

Attól, hogy ez az eset balszerencsés véletlennek tűnt, még jogos, hogy meg kellene fékezni a Stoke-okat, meg a hasonló stílusban játszó csapatokat. Ez elsősorban a bírók dolga lenne, de a PL játékvezetői képtelenek megfékezni az agresszivitást. A Blackburn tegnap Wiley hallgatólagos támogatásával produkálta a fizikai megfélemlítésen alapuló játékát. Egy normális bírónál Nzonzi, Diouf, Chimbonda és Kalinic repült volna a pályáról, utólag megspékelve egy-egy 4-5 meccses eltiltással.

Leon Osman 2010.03.01. 14:20:48

a liverpooliak bacogatását...

na igen, ha a ti játékosotok akkor mindig 1 állat volt az elkövető ellenetek, de ha tőletek rúg le vki 1 másikat az babapuszi volt...egyébként nem a sérülésnek örülök, hanem hogy 1 arsenalossal történt...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.01. 14:35:05

@Leon Osman: rem, olvastad peter135 válaszát mielőtt kiszedték :)

balu11 2010.03.01. 14:43:15

@Leon Osman: most őszintén, szted ezzel sikerült kapufára tolni az előző rendkívül színvonalas kommentedet, amiben egy 19 éves játékos kettős lábszártörése kapcsán érzett kárörömödről írsz?

(értem én, hogy provokáltak azzal, hogy gyengék idén a liverpooliak, de szerencsésebb lett volna tán annyit írni, hogy pl. "Arsenal=tinilányok", 'oszt haladjunk...)

bag 2010.03.01. 18:02:15

Sajnos nem láttam a meccset mert -már sokadszor-összeomlott a digisport...:(
viszont tudom h megoszlanak a vélemények a Roversnek megítélt büntetőről.
mi a véleményetek?

Lezuzius 2010.03.01. 18:05:55

@Adamfark: koszi a linket, olvastam mar, kb annyi a lenyege, hogy az Arsenal a fair play tablan a Fulham utan a masodik, nem kaptak piros lapot kb 60 meccse, es hogy kell nekik par "nasty" jatekos. Mert hogy PLben a bajnokira eselyes csapatoknak kellenek ilyen jatekosok, mert ilyen bajnoksag.
Aztan a cikkiro hozzateszi, hogy mivel jelenleg 3 ponttal vagyunk csak lemaradva az elso helyezettol meg az is lehet, hogy ilyen "vekony" csapattal is lehet PL-t nyerni.

Woland 2010.03.01. 20:14:42

@Lezuzius:

eleg meresz logikai tornagyakorlatokra vagy kepes. meg mindig nem ertem hogy a mondatom pontosan melyik reszerol kovetkeztettel arra, hogy szerintem Ramsey hibaja volt a kettos labtores. ha meg nem nekem szantad akkor miert nekem lett cimezve.

papercut 2010.03.01. 23:38:01

@Lezuzius: Igazság szerint legalább a negyedik, mert ugye Gibbsnek is eltört, bár ő "csak" fél évet hagy ki...
süti beállítások módosítása