Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 22. giornata

2010.01.30. 11:57 _benito

Akár laposnak is nevezehetnénk a Serie A hétvégi fordulóját, ha nem lenne két fontos személyi változásunk, amelyek miatt muszáj kiemelt jelentőséget tulajdonítanunk a Genoa nápolyi vendégszereplésének, és a Juventus-Lazio kiesési rangadónak. Természetesen Zaccheronira és Rudolf Gergelyre gondolunk, be kell vallanunk, nehéz szívvel. Hozzá sem kell tennünk, mindkettőjüknek sok sikert kívánunk, de egyikükkel kapcsolatban sem vagyunk meggyőződve, hogy jó helyre került. A nagyok közül a Milanra (Livorno) és a Romára (Siena) könnyű feladat vár, a Roburban idén nincs benne, hogy sokadszor is megfingassa a rómaiakat. Az Inter már nehezebb 90 percre gyúr Parmában, ahol a bosszúszomjas Crespo is csatasorba áll, de ha olyan játékot nyújt egykori csapata ellen, mint a Genoában, akkor nincs mitől tartania Mourinhóéknak. Vesszen a totonero!

Juventus-Lazio 1-0
Ferrara kirúgása már nagyon érett, de ha van a Serie A-ban edző, akinek még nála is kijjebb áll a rúdja, az Ballardini, aki igen erős keretével pont úgy zuhan a kiesés felé, mint tavaly előtt a Parma. Ezen a meccsen igazából az a kérdés, melyik a kevésbé rossz csapat, és bár nem gondoljuk, hogy a Juventus története legmélyebb posványából egy meccs alatt kászálódik ki, az utóbbi meccseken látott erős közepes első félidő már elég lehet a fogalmatlan mászóka-kékek ellen.

Parma-Inter 1-1
Valahol óhatatlan, hogy a derbin bemutatott erődemonstráció után kicsit leül az Inter, ami már a Juventus elleni kupameccsen is látszott, a milánóiak egyáltalán nem gyenge kezdője ellen egy félidőn át vezetni tudott a Juventus. A Parma kicsit lépést tévesztett, és egyébként sem nagyon megy nekik az Inter ellen, de érzésünk szerint jó meccsen otthon tartanak egy pontot.

Milan-Livorno 1-0
Valahol mélyen úgy érezzük, a Livorno meglepetést okozhat, mert valószínűleg nem lobog most túl erősen a harci tűz Milánóban. A komcsik 70 éve nem nyertek a San Siróban, legutóbbi vendégszereplésük viszont pontot ért, sőt, Pirlónak kellett szabadrúgásból egyenlítenie. Valami ilyesmire számítunk, csak Borriello köszön be. És csak ő.

Napoli-Genoa 2-1
A szezon előtt úgy gondoltuk, ezek a csapatok ott lehetnek a legjobbak között, ez végül csak a Napolira lett igaz (bár a Genoát többre tartottuk). A vendégek hiába játszanak szép futballt, az eredmények nem jönnek, a Napoli meg birkózik, verekszik, és hiába pont annyira szép, mint Hamsik, egy ideig még BL-helyen marad. Az viszont ki van zárva, hogy az utolsó forduló után is ott lesz.

Roma-Siena 3-0
Toni megsérült, pont a legrosszabbkor, mert már kezdett hozzászokni a hazai levegőhöz, de ennek ellenére a Sienában egy huszáros helytállást sem látunk most. Ha kikapnak, Malesaninak reszeltek, a bánatos arcú tréner lesz idén a 16 (!) olasz edző, akit kirúgnak, ami tekintve, hogy 20 csapat van a bajnokságban, minimum rekordgyanús.

Bari-Palermo 1-1
A Kakaskák kicsit megtorpantak, négy meccse nem nyertek, de eddig csak egy csapat (Cagliari) tudott nyerni a San Nicolában, és hiába hasít jól a hét veretlen meccsből érkező Palermo, nem valószínű, hogy győznek Bariban. A Gazzetta szerint Allegri visszatér, így Koman nem kezd, de nagyon jó lenne, ha gyorsan állandó, sőt, meghatározó helyet követelne magának, mert megy az idő, és még mindig nem tart ott, ahol szeretnénk.

Chievo-Bologna 2-1
Néhány hete fix 1-es lett volna, hiszen a Bologna seggét pillanatnyi szünet nélkül pörkölte a kiesőzóna emésztő tüze, a veronaiak ellenben stabil középcsapatnak számítottak. Néhány gyengébb eredmény a Chievónál, és a Bologna három meccse tartó feltámadása bizonyítja, milyen gyorsan fordulnak a dolgok a szoros középmezőnyben: győzelmükkel a hazaiak két pontra feljöhetnek a csacsik mögé.

Cagliari-Fiorentina 2-1
Megmondtuk, hogy a Bayern elleni meccsig mindenkivel hülyére veretjük a Fiorentinát, bár arra azért mi sem számítottunk a németektől, hogy tiltott szert kevernek a román csatár csorba de burtájába a karácsonyi szünet alatt. Egyébként eddig jó munkát végzünk, mert a firenzeiek két buktából támadják a Sant’Eliát, amelynek lakói hat meccse veretlenek.

Sampdoria-Atalanta 3-0
Nem volt nagy oddsa, hogy a Samp pont idegenben állítja meg igencsak komoly zuhanását, de az udinei győzelem egyrészt elterelheti a figyelmet a Del Neri-Cassano harcról, másrészt elég önbizalmat adhat ahhoz, hogy a vezére nélkül érkező Atalantát lebombázzák. Ebből kiesés lesz Bergamóban, van egy olyan érzésünk.

Catania-Udinese 1-1

Mihajlovics gatyába rázta a szicíliaiakat, de az Udinese is életjeleket mutatott a héten, amikor egyetlen megmaradt lehetőségeként kiverte a Milant a kupából – a San Siróban. Ez még nem jelent automatikus győzelmet a Massimino ódon falai között, de egy pontra jó lesz. Főleg, ha a Repülőcske is újra megtalálja az utat a kapu felé.

223 komment

Címkék: olasz serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr391714433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slice 2010.01.30. 12:05:29

A Samp-Atalanta szándékosan maradt ki a szórásból?

horas 2010.01.30. 12:14:31

Rudolf a Genoa-ban?Azért ez erősnek tűnik nekem,az Ajax jó lett volna inkább.ZAccheroni-val nem hiszem,hogy sokkal beljebb lesz a Juve azért itt már vissza is kéne kapaszkodni,nem csak nem zuhanni...
Hát az Inter sztem behúzza a Parma meccset,a sonkások nem többek egy motivált Bologna Catania szinttől...Ja Fernandes-el a kezdőben!
Fiorentina okosan építkezik,Cassano Mutu helyére több mint éleslátás.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.30. 12:19:00

@Slice: elkezdtem fejtegetni, hogy miért kellene visszatérnie genovába komannak, de aztán jobban megnézve rájöttem, hogy nem is kéne annyira, úgyhogy kitöröltem - a meccsel együtt. :)

köszi, pótolva.

Slice 2010.01.30. 12:22:51

@_benito: Nincsmit.
Kíváncsian várom mire jut Rudolf Genovában.

Calogero 2010.01.30. 12:25:28

Valaki tud biztos infót Rudolfról? NSO szerint nyártól megy ingyen, az Index szerint megvette a Genoa már ebben az átigazolási szezonban, az olasz netes újságok pedig egyetlen szót sem írnak Rudolfról, csak Crespóval és Acquafrescával kapcsolatban foglalkoznak a Genoával

szeme közé, laposan! 2010.01.30. 13:03:48

@Calogero: ők is tudják, mi számít hírnek...:)

christvhu 2010.01.30. 13:08:06

Azért ez a Rudolf saga nem semmi....
Szerintem még akár jól is lejöhet egy genoai szezonról, bár én azon sem lepődnék meg, ha hétfőn kiderülne, hogy végül a Botafogo szerződtette)))

mantegna 2010.01.30. 13:17:39

Zaccheroni.
Lazio a 2000-01-es 69 pontból csinált 53-at 2002-re.
Mendietaból és Fioreból aztán mindent kihozott ami bennük volt.
Inter: 2002-03 65, vele 2003-04 59 pont.
Kíváncsi vagyok bevállalja e saját játékát a 3-4-3-at.
Ha igen mi lesz az összeállítás?
Buffon
Grygera-Cannavaro-Chiellini
Salih-Sisso-Melo-Diego
Paoloci-Amauri-Del Piero
?

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.30. 13:27:08

@mantegna: hát ha valamire nem alkalmas ez a keret, az a 3-4-3. azon kívül lippi letépi a tökét, ha kihagyja grossót, giorgióból meg balhátvédet csinál, és nem játszatja marchisiót.

muhahaha, paolucci és del piero mint szélső. megvan, hogy néznének rá az öltözőben, amikor közölné velük a hírt?

mantegna 2010.01.30. 13:30:08

Röhögnék a következő sémán:
következő két -három meccs győzelmek, az utolsó nagyarányú. Aztán egy döntetlen. Aztán megint nagyarányú győzelem, játszik a csapat...
És utána 10 meccs szerencsétlenkedés. Nem akarok rosszat a juvénak, de vonzodóm a fekete komédiához.

mantegna 2010.01.30. 13:32:52

@_benito: The formation
Systems of play can always be applied. They are like an outfit with which to dress the players available. The perfect one does not exist. They all have pros and cons, depending on the characteristics of the players. I would like my team to be able to change skin one week after another. Even if there will be a dominating system, there will also be a couple of alternatives. Which? I ALREADY HAVE AN IDEA, I know the players from a technical and tactical aspect but not from a character point of view and that has quite some weight and therefore I will evaluate this.
juventus.com
Persze nem azt jelenti, hogy az idea a 3-4-3.
De, hogy egyszerű legyek, mint a faszög: mindenki magából indul ki.

Mr.AT 2010.01.30. 13:53:21

@mantegna: Szerző úrnak igaza van, 3-4-3at a büdös életben nem játszottunk. Ehhez a 2 legfontosabb dolog: borzasztó stabil, egy az egyben védekezni tudó és sokat futó hátvédek, és gyors, dinamikus, összjátékban erős támadó szélsők.

Na nekünk pont ez a kettő nincs.
Az előbbi egyedül Chiellini, Canna az 1az1hez már lassú, az utóbbi meg egyedül Camo.

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.01.30. 14:23:46

Rudi nagyon átvágott mindenkit. Debrecenben beteget jelentett, Filipovic időközben próbálta nyélbeütni az Ajaxhoz szerződést, eközben ő "betegen" leutazott olaszba, és előszerződést kötött a Genoával.. De szép kis történet.. :)
(Valahogy én nem tudom őt elképzelni Genoa mezben, s főleg nem az olasz bajnokságban.)

calcio_di_rigore 2010.01.30. 15:02:36

@mantegna: A Laziot és az Intert is idény közben vette át, úgyhogy talán ezt nem kéne számon kérni rajta.

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2010.01.30. 15:07:54

az Inter megint vitt egy nem szar játékost,az amúgy sem vékony keretbe....hogy akarnak itt a többiek valamikor is bajnokságot nyerni?
Juve,Milán?

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.30. 15:15:58

@Mr.AT: azon kívül emlékszünk, milyen szar volt giorgio balhátvédnek.

@calcio_di_rigore: gondolom, azért te sem tapsikolsz örömödben, calcio.

calcio_di_rigore 2010.01.30. 15:24:38

@_benito: nem tapsikolok, de Zoff és Cuper hibáit talán nem rajta kell számonkérni. Legalább van egy edzőnk 4 hónapra, aztán nyáron majd meglátjuk, csak ne Lippi jöjjön. Túl sok alternatíva most nem volt.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.30. 15:28:56

@calcio_di_rigore: szerintem lippi tény, csak ködösítettek benitezzel - aki a realhoz megy, sztem.

krysal 2010.01.30. 17:28:28

@_benito: hozzánk? Erről egyetlen egyszer hallottam pletykát, de az sem tartotta magát sokáig...

touristique 2010.01.30. 17:30:53

@mantegna: Nos a széleken ő általában szélsőhátvédeket alkalmazott az Interben (Zanetti, Helveg, Pasquale, kivétel Kily), a korábban középpályást is játszó Grosso elvileg pont megfelel a szerepkörre, más kérdés, hogy nála a VB óta valami kisiklott. Az első hármas pedig legtöbbször úgy állt össze, hogy egy irányító, és két csatár, ez az Interben: Stankovic-Adriano-Crúz (Vieri). A Juventusban majd gondolom a Diego-Amauri-Del Piero tengely felel a támadásokért. Már ha ez lesz a taktika. Igazából a vége felé játszottunk mi már vele 4-2-3-1-et is, de nem volt sokkal jobb.

Abból az időszakból mindenképpen szép emlék marad a Juventus megverése oda-vissza, vagy a Reggina elleni 6-0. De igazából az Uefa-kupa kiesés, a vereség a Milantól 2-0-ás előnyről, az állandó gyerekes viták Vierivel, és a vége felé már félelmetesen gyenge meccsek jutnak eszembe Zaccheroniról... Igazából a fénykorában lévő (2002-2005) Adriano zsenialitása miatt értük el a BL-t érő negyedik helyet.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.30. 17:35:02

@krysal: majd felerősödik, amikor nagy harcban meglesz az ezüst, a liverpool meg 5. lesz :)

krysal 2010.01.30. 17:38:40

@_benito: azért ne légy ennyire negatív, még sok van hátra:) a te esetedben még úgy-ahogy bocsánatos bűn a Barca-szimpatizálás, de ENNYIRE ne akarj rosszat nekünk.

(Bár Benitez igazi kupaspecialista, úgyis rég nyertünk BL-t és Spanyol kupát, hahaha)

daneeka 2010.01.30. 17:44:31

@_benito: Szerintem meg Capello tér majd vissza.

váév építők (törölt) 2010.01.30. 17:44:39

@krysal: pedig hidd el, rafa madridba vágyik!!
ps: csak torrest ne vigye..

krysal 2010.01.30. 17:49:43

@váév építők: Hidd el (szerintem nem csak a saját nevemben beszélek), a madridiak általában meg a pokolba kívánják, nem a kispadra (látva a szerencsétlenkedését...). Mondjuk Torrest pont magával hozhatná, csak annyi esély nincs rá, mint hogy egyszer meggyőzzem rizlát bármiben.

váév építők (törölt) 2010.01.30. 18:10:53

@krysal: ja torres sosem menne a realhoz, inkább visszavonul..

Rino 2010.01.30. 19:17:59

igen jó a bari-palermo.

Árpádka 2010.01.30. 19:42:16

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOLI XD

Árpádka 2010.01.30. 19:44:20

Következő meccsen kezdőbe, nyáron meg irány egy nagy csapat.
Mikor sorsolják a EB selejtező csoportokat?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.30. 19:46:08

@nakamura: Akkorát üvöltöttem, mint egy Roma gólnál szoktam!

Lacóka 2010.01.30. 20:17:09

"Utoljára próbáljuk meg, ha most sem, babonából soha többet: Voli megszerzi első Serie A-gólját."

akkor ez bejött :)

numerakirály 2010.01.30. 20:29:43

aki látta, mesélje el, hogy született a koman gól!!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.30. 20:48:00

na ez a Nápoly-Genoa is fincsinek ígérkezik!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.30. 22:00:58

A Romának az utóbbi években sokkal jobban megy a középcsapatok ellen, mint a kieső jelöltekkel szemben. Lásd az őszi Livorno elleni hazait. Ezzel együtt nyerni kell!

numerakirály 2010.01.30. 22:01:12

@bög: Kösz! Remélem, nem kell megint 16 évet várnunk a következő magyar serie a gólra

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 09:38:37

háhá, reszkess, bayern. jön a bolond!

dzolutan 2010.01.31. 10:38:46

Kifejezetten örülök, hogy a Bayern nem jobb csapattal mérkőzik. Az utóbbi két hónap teljesítménye, a kevés sérült, a mutatott játék és az edző személye miatt én már BL-elődöntőt(igazából döntőt, de az nagyképűen hangzana) vizionálok. És Robberynek van ~2hónapja összeszokni a pályán. Már csak Klosénak kellene belendülni, hogy Gomez átvehesse a helyét a kispadon.

horas 2010.01.31. 13:16:56

@vargacsabi: Ha Fernandes-re gondolsz úgynéz ki nem jön...valami gebsz van az orvosijával vagy mi...ismét terítéken Ledesma...

horas 2010.01.31. 13:41:26

Maicon-Sagna csere nagyon nagy baromságnak tűnik,ha csak önmagában nézzük,ha előkészületben van egy 40 m körüli üzlet valakivel akkor ok...de talán még úgy is hülyeség elengedni.ezt a csapatot ebyben kellene tartani,a fejlődés egyértelmű...

vadkutya 2010.01.31. 13:51:25

@horas: Pedig Sagna-nak remek beadásai vannak... ;)

horas 2010.01.31. 13:58:35

@vadkutya: Nincs gond Sagna-val,de Maicon egyérelműen jobb,nem értem miért kellne őt leigazolni,ha vmi monumentálisabb biznisz van kibantakozóban és Maicon helyére Sagna akarják az megint más,de még úgy sem...lásd Eto'o Ibra csere itt azért nem igazán vált be,mármint Inter szempontból,ha Eto'o múlna itt minden valószínüleg bajban lenne az Inter,bár túlzás lenne mondani,hogy nem jó,de azért Ibrahimovic maga volt a támadószekció,Eto'o meg egy nem annyira alapvető kisebb része csak...

Slice 2010.01.31. 14:01:30

@horas: Én úgy hallottam, hogy Sagna neve azért került terítékre az Internél, mert lehet, hogy Maicon a Barcába megy. Ha nem igazol el Maicon akkor valószínűleg ez a Sagna téma ejtve. Bár azt megmagyarázhatná nekem valaki hogy Maicon minek az Interbe ha ott van Dani Alves..

Slice 2010.01.31. 14:02:06

@Slice: Nem Interbe, ha nem Barcába.

horas 2010.01.31. 14:26:17

@Slice: Ezt én sem értem,valószínüleg hülyeség is.
Barcelona-ba nem kell senki már,ők perpillanat külön kategória ezt elkell ismerni.

horas 2010.01.31. 14:34:26

@Slice: Arról nem beszélve,hogy sztem Sagna nem jönne le az Inter-be.Sagna-ért inkább Milan-nak kéne kaparni...

Slice 2010.01.31. 14:38:07

@horas: Szerintem arra sincs sok esély, hogy a Milanba végezze Sagna. Bár azt sem nagyon hiszem, hogy egyáltalán eligazolna.

horas 2010.01.31. 14:41:42

@Slice: Hátha a Milan féléledne a tetszhalott állapotából,főleg ami az átigazolásokat illeti,sztem nagyon sok mindenkit megszerezhetnének,azért a Milan még így a futball egyik fellegvára....

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.31. 14:47:48

Múlthéten még azu volt a gond a Románál, hogy Vucsi, Totti és Toni közül kithagy kiRani, most viszotn egyik se játszik. Mondjuk a Bestiának eljöhetne ma a szezon meccse.

Slice 2010.01.31. 14:48:05

@horas: Hát az tény, hogy sok mindenkit meg tudnak szerezni, bár ezt sem teljesen értem, hogy hogyan, mert nem tudom felfogni mi lehet abban a vonzó, hogy odamenjél focizni egy raktárnyi kiégett sztárral,és néhány fiatalabbal. A Milan ha valamit, akar ki kéne szépen selejtezni a sok öreget, ami azt jelentené, hogy egy teljesen úgy csapatot kell építeni, ami nem 1-2 év. Sagna eligazolását azért is tartom elég elképzelhetetlennek, mert ő nem az a rinyálós fajta, aztán ki tudja.

horas 2010.01.31. 14:53:30

@Slice: Egyértelmű.Ez elkerülhetetlen.A Mostani csapatból kb 3 állják meg a helyüket Milan viszonylatban és lehet rájuk építeni a jövőben.Silva,Pato,Borriello.
(Azt sem értem Abbiati miért nem véd)
Az,hogy a Milannak nincsen pénze nonszensz először,kettő nem tudnak igazolni vagy nem akarnak.Ott példának a Sevilla,okosan igazolnak lófasz pénzért.

horas 2010.01.31. 14:54:36

@horas: Nem tudás alatt képességekre gondolok.

Slice 2010.01.31. 14:55:17

@horas: Hát remélem nem Sagnaval fogják elkezdeni a csapat újjáépítését. A többi meg az ő gondjuk.

horas 2010.01.31. 15:04:07

@Slice: Én Milan helyében Bosingwa-t probálnám megszerezni arra a posztra de ez több mint necces így elméletben.És a Milan-nál sztem most jelen esetben sokat vesz el az is,hogy nincs név az edzőposzton,lásd Inter több mindenkit megtudnak szerezni Mourinho-t miatt még az adott játékos karrierje szempontjából visszalépés ellenére is...

Slice 2010.01.31. 15:06:03

@horas: Mondjuk szerintem a Milannak nem feltétlen a jobb-bekk posztján kéne elkezdeni a vérfrissítést. Bosingwa talán szóba is került nem olyan rég a Milannal ha jól tudom.

sepsta75 2010.01.31. 15:08:19

miért nem az inter meccset adja a sport2?

horas 2010.01.31. 15:08:47

@Slice: A Milan-nak akiket írtam,rajtuk kívül mindenki leves.A feltámadó Ronaldinho láttuk mennyit ér,és az Inter nem Chelsea meg MU...,hogy a Barca-t már meg se említsem...

horas 2010.01.31. 15:10:44

@sepsta75: Nagy volt a hó meg ilyenek szerdán potólják azt hiszem...

Slice 2010.01.31. 15:12:00

@horas: Azért mondtam ezt, hogy nem feltétlen hátul kéne kezdeni az építkezést, hanem pl. a középpályán, mert ha jön egy klasszis kp. akkor ő játszhat úgy, hogy jó kiugratásaival, vagy góljaival eldöntsön egy meccset, viszont ha egy védő jön, a góllövés nem lesz megoldva, és a másik 3 védő ugyanúgy balfaszkodhat, hogy kikapjanak. Persze ez csak magánvélemény.

horas 2010.01.31. 15:16:30

@Slice: Egyértelmű vágom.Az egyik lényegi kérdés ott Pirlo őt kikellet volna már rakni rég.D'agostino,Ledesma,Hernanes helyére.És Leonardo kevés ide akárhogy csűrjük csavarjuk.

Mancini-Jankulowski csere?Vicc.Azt mondom Seedorf-ért mehet,és sztem nem vagyok méltánytalan.

csirko pasek 2010.01.31. 15:17:16

@Slice: sztem meg a Milannak pont h védelemben kellene masszívan erősítenie, pláne szélsővédőben. Pirlo, Seedorf, Ronaldinho mind kreatív, jól passzoló játékosok. A szélsővédőknél Zambronak ezen kívül még 1 jó szezonja, ha van, Abate és Antonini pedig nem rosszak, de sajnos olyan jók sem. Az ideális az lenne ha ők lennének a csere full back-ek.

csirko pasek 2010.01.31. 15:20:26

@horas: Mancini Jankulovski csere sztem csak médiahack, addig is beszélnek a 2 csapatról vmennyit (mint ahogy azt mi is tesszük ;)
Pirlo nagyon necces kérdés, nekem az egyik legnagyobb kedvencem, és végtelenül elfogult vagyok vele kapcsolatban, de én rühellném, ha eladnánk, sztem most is jó (közel sem annyira, mint 3-5 éve). Vele kapcsolatban az ideális az lenne, ha elhoznánk Hernanest, akit 1-2 év alatt beépítenénk a kezdőbe, de Pirlotól lenne mit tanulnia.

Slice 2010.01.31. 15:20:27

@csirko pasek: Nem követem a Milan meccseit 100%-ig amit írtam inkább általánosságban írtam. A 3 spíler akit említettél valóban kreatívak, viszont igencsak öregek már, és nem képesek azt hozni stabilan ami elvárható lenne egy Milan játékostól. Még így is hatalmas passzokat tudnak adni 1-1 alkalommal, de ez bőven kevés szerintem. Legalábbis a bajnoki címhez mindenképpen, gondolom a Scudetto lenne a Milan célja, nem pedig a stabil 2. hely. Jövőre pedig nem lesznek fiatalabbak az említett játékosok, úgyhogy még inkább lépni kéne, akkor már lehet ezt a teljesítményt sem fogják tudni hozni.

horas 2010.01.31. 15:23:38

@csirko pasek: Mindegy végülis hol kezdenék mert rohad az egész keret,ha az elmúlt 5-6 évet vesszük figyelembe.Szal a Zero Tituli érik idénre is...

ÉS tényleg bután csinálják picsa pénzekből lehet nagyon jó játékosokat szerezni,szakmailag itt is úszik a Milan sztem.

horas 2010.01.31. 15:26:59

@csirko pasek: Pirlo nekem is kedvencem,de nem vagyok vele elfogult egyszerűen gyenge ő cserének tökéletes lenne.
Mancini illene a mostani Milan-ba sztem,nem feltétlen hülyeség,hogy ők érdeklődnek íránta,de az is hülyeség,hogy a Milan nem akar vagy tud áldozatot hozni érte.

csirko pasek 2010.01.31. 15:32:15

@Slice: A Milan idén merőben új játékot játszik a korábbi évekhez képest. Nagyon sok támadást vezetünk, de az ellenfélnek is nagyon sokat engedünk. Ebben benne van az, h a kreatív játékosok sokszor próbálkozhatnak, és így egy-egy jobb negyedóra alatt többször is villanhatnak. Ettől függetlenül igaz, hogy ez sok szempontból kevés, mert jöhetnek olyan meccsek, ahol éppen egyik sem kapja el a fonalat, ami súlyos pontvesztésekhez vezet. Ugyanakkor az a borzasztó igazság, h bármennyire is szeretnénk a Scudetto-t, azt csak úgy tudnánk megnyerni, ha az Inter kiengedné a kezéből (nem csak a 9 pont különbség miatt, hanem azért is, mert a Nazionale második XI-e annyival erősebb a Milanénál, hogy az csak na :(.
Szóval jogos, jól jönne egy penge irányító, de sztem előbb kellene igazolni egy nagydarab belső védőt (Kjaer/Alex), min 1 klasszis full back-et (Kolarov), nagydarab védekező középpályást (Yaya Touré), egy klasszis nagydarab centert (Dzeko), valamint egy olyan szélsőt, aki elfogadja, h Pato és Dinho a kezdők, viszont nagyon keni a játékot. Zárójelben természetesen az ideális és nem a reális célpontok vannak.

csirko pasek 2010.01.31. 15:37:23

@horas: A transfer policy-nk tényleg rettenetes.
Pirlo helyére sztem idő amíg beépítünk vkit, addig az 1-2 évig sztem simán kezdhet, utána meg már 32, és csereként is lejátszhat 20-30 meccset egy szezonban, de nagyon nem egyszerű olyan kaliberű játkost hozni, aki egyértelműen jobb szintet hozna Pirlo-nál (vagyis megérne érte pénzt kiadni).
Mancini sztem is jól jönne, pont egy ilyen csere szélső kellene, de azt tegyük hozzá, hogy ebből a transfer window-ból 8 és fél óra van hátra, sztem nem lesz az üzletből semmi, nyáron pedig már merőben más helyzetből indulnak neki a csapatok az erősítésnek.

Slice 2010.01.31. 15:42:13

@csirko pasek: Szerintem ahhoz, hogy a Milan fel tudjon nőni az Interhez először a kezdő 11-et kéne rendbeszedni és utána jöhet a pad. Valahol mindenképpen el kell kezdeni a vérfrissítést, és a Milan érdekében minnél hamarabb, annál jobb. Talán pont edzőt kéne először cserélni egy nevesebb, tapasztaltabb edzőre és az ő személye még jobban vonzaná a játékosokat, ahogy Horas is mondta.

horas 2010.01.31. 15:47:08

@csirko pasek: Annyiban vitatkoznék,Borriello nálam komoly centernek számít az helye sztem betonbiztos.Amúgy az ideális igazolások messze nem irreálisak,legalább is akiket írtál,azért lehet egyedül az,mert komoly pénzek lennének.Kolarov- stipi-stopi...:)Szal ők mind cserék.Alex is Touré is,Dzeko-ra nincs szükség perpillanat.Sztem Pirlo helyét pikkpakk átlehetne venni,nem kerülne semmi időbe.

csirko pasek 2010.01.31. 15:50:51

@Slice: Az Abbiati-Zambro-Nesta-Thiago Silva-Abate-Rino-Ambro-Pirlo-Dinih-Pato-Borriello annyira nem gyenge. Sztem pont az a lényeg, h ha a fent említett 4 posztra hoznánk klasszis kezdőt, majdnem komplett lenne a csapat. A probléma, h erre nincsen pénz, továbbá, sztem egy szezonban ennyi kezdőt beépíteni zökkenőmentesen szinte lehetetlen
Leoval nagyon kritikus voltam a szezon elején, de sztem abszolút jól küldi, és ne felejtsük el, h most kezdte az edzősködést, vagyis a fejlődés bőven benne van. Ráadásul nekem az a fejlövésem, h Tassottinak hatalmas szerepe van a Milan edzői stábjában (még Carlo előtt lett assistant manager és azóta is ott van). Úgy látom, h a taktikáért alapvetően ő felel (érdekes látni, h a cserékkel többet beszél Mauro, mint Leo), Leo pedig egy jóvágású, kultúrált értelmes ember, aki kiválóan kezeli a sajtót.
Ambro, hell yeah!

Slice 2010.01.31. 15:54:32

@csirko pasek: Egy átig. szezonban leigazolni is elég nehéz 4 olyan játékost akire kezdőként fognak számítani, beépíteni meg szinte lehetetlen, ez így van. Viszont a közeljövőben el kell kezdeni igazolgatni, mert ezzel a csapattal Scudettot nem fognak nyerni, az Inter miatt, a BL-ben meg nagyon össze kell jönnie a dolgoknak, hogy legyen valami, erre sincs szerintem olyan nagy sansz.

horas 2010.01.31. 15:57:02

@csirko pasek: Jó hát sztem edzőposztra nem diplomata kell,láttuk a Milan-Inter meccseket idén egy páran...

Abbiati-Zambro-Nesta-Thiago Silva-Abate-Rino-Ambro-Pirlo-Dinih-Pato-Borriello

Zambrotta már kevés és nem lesz jobb,Nesta bármelyik pillanatban kidőlhet örökre.Abate ismét kevés,már Gattuso is,Pirlo-ról volt szó,kiscsapat ölő Ronaldinho is,ez konkrétan egy fél csapat...most ha címekre fókúszálunk,mert a Genoa kerete sem annyira gyenge az igaz...

csirko pasek 2010.01.31. 15:57:42

@horas: Elméletben reális, de látva az igazolásainkat se a pénzünk se az elképzeléseint nem elegendők.
Borriello nagyon sokat nőtt a szememben, de Dzeko-t jobb játékosnak tartom, ráadásul 10 centivel és 10 kilóval több, mint Boris. Ennek azért van nagy jelentősége, mert ha nem egyesével nézzük a játékosokat az látszik, h fizikailag borzasztó gyengék vagyunk. Pláne az Interrel szemben szembetűnő a különbség.
Pirlo: D'Agostino, Ledesma és Hernanes is jók, de szvsz egyik sem világklasszis, márpedig Pirlo örökösének csak azt tudnék elképzelni.
Kolarovot meg én is úgy látom, h az Inter fogja elvinni, nem mi. Ezért is gondolom a fent említettekre, h elvben benne lenne, de gyakorlatilag vhogy egyik sem, v max 1 fog összejönni.

horas 2010.01.31. 15:58:51

@csirko pasek: @Slice: Vitatkoznék ezzel a beépítéssel.Milito,Eto'o,Sneijder,Lucio pikkpakk beilleszkedtek és mind-mind kulcsposzt...

horas 2010.01.31. 16:01:51

@csirko pasek: Meglehetne őket szerezni,de pénz lenne és ők nem akkora nevek a Milan sajnos ezzel is kalkúlál sokszor,sokkal többet mint kéne.Majdnem 20 m Ronaldinho-ért is nagyrészben marketing...Beckham-es bohóckodást meg ne is említsük...

Slice 2010.01.31. 16:04:28

@horas: Mourinho szépen megoldotta ezt, az tény, de azért nem mindennapi, hogy így beilleszkedjenek kulcsjátékosok. Sneijder szerintem nem tudott volna szarul beilleszkedni, itt arra gondolok, hogy ha rosszul is játszik előrelépés kis túlzással, mert az Internek nem igazán volt irányítója. Játékban jól beilleszkedett a holland, viszont nekem kissé furcsa, hogy ekkora arca van. Itt elsősorban arra gondolok, hogy be nem áll a pofája, és a 20kgval nehezebb embereknek is odaszólogat stb, amire lehet rá fog fázni.

horas 2010.01.31. 16:05:40

Tényleg,Cassano játszik a Fiorentinában?

Titi120 2010.01.31. 16:07:11

@horas:
Cassano végül maradt a Samp-nál.

horas 2010.01.31. 16:09:45

@Slice: Én szeretem a hasonló vagányságot,de őt én nem ilyennek ismertem meg a Real-ban,lehet,hogy egy kicsit frisztrálja őt ez a szitu,elég nagy húza vona volt az ideszerződése elött is.Nincs bajom azzal ha valakinek van vér a puccájában,de ez már sok lesz,a Milan elleni meccsen erre nagyon rábaszhatott volna a csapat,akármennyire túlzás is volt az a piros,és ő volt már kiállítva egyszer hasonló körülmények és reklamálások végett.

horas 2010.01.31. 16:10:19

@Titi120: Igen?Kár..amúgy thx

horas 2010.01.31. 16:11:45

@Slice: Ahogy a Barca BL-győztes szupercsapatában is min.4új kezdő volt.

csirko pasek 2010.01.31. 16:12:21

@Slice: Egyetértünk, már most is késő elkezdeni a generációváltást, de egyre nyomasztóbb lesz a helyzet.
@horas: Sajnos olyanok a szélsővédőink, h Zambro még így is a legjobb Nestaval kapcsolatban teljesen egyetértek.Dinhoval kapcsolatban a '"kiscsapat ölő" jelzőt adom, de ha jól értem ezt pejoratív megjegyzésnek szántad, szvsz hatalmas szükség van arra, h legyen vki akivel le tudjuk verni rendszeresen a kicsiket, mert ez nem csak, h nem egyszerű, de az utóbbi években nem is ment könnyen. Szóval ha Dinho arra jó, h a kiscsapatokat leverje, már nagyon elégedett lennék vele (ezzel kapcsolatban már értekeztünk egy korábbi posztban és továbbra is tartom, h azt nem lehet elvárni tőle, h olyan legyen, mint a Barcaban fénykorában, de ha a kicsik ellen folyton villog, akkor sztem a max-ot kihoztuk belőle).
Leo és az edzőposzt: sztem Tassottinak hatalmas szerepe van a takitkában, én úgy látom, h jóm párost alkotnak.
Milan-Inter meccsek a borzasztó-rettenet kategóriában van, de itt nem csak taktikai problémák vannak. Úgy látom, h a Milan támadó taktikáját a teljes szezonra találták ki, ezért vagyunk 2., ezért tudjuk leverni a kicsiket. Ugyanakkor ez a taktika a lehető legrosszabb az Inter ellen, akik a betömörülő védelmek ellen szenvednek, ha egy csapat kinyílik, azt kegyetlenül büntetik. Ráadásul a védelmük is hihetelen masszív, ami miatt helyzetet is nehéz kidolgozni. És a legkomolyabb probléma: h fizikálisan akkora a különbség a 2 csapat között, h azzal szinte lehetetlen mit kezdeni. Amíg nem igazolunk nagydarabokat, addig ezt sztem nem lehet áthidalni, és a max amit kihozhatunk egy-egy derbiből, h hatalmas mákkal szar Inter játékkal, parádézó Milannal egy szoros meccset játszunk.

Slice 2010.01.31. 16:12:23

@horas: Igen, nekem is épp a Realos múltja miatt ennyire feltűnő a mostani viselkedése. A bírónak is magyaráz állandóan, ez is simán vonhat maga után lapot, mint azt már láthattuk is. Kicsit túlzásba viszi ilyen téren, de ha valaki akkor Mourinho meg tudja oldani ezt is. Viszont erre a beépítéses dologra azért rengeteg ellenpélda van akár házon belül is. Elég ha a Mancini-Quaresma-Muntari triót vesszük. Muntari ragadt meg a csapatban, bár őt sem értem milyen megfontolásból..

csirko pasek 2010.01.31. 16:15:22

@horas: Őket egy jól működő rendszerbe, egy sikeres csapatba kellett betenni, ez hatalmas különbség.
Az igazolásokkal kapcsolatban egyetértünk, elvileg megszerezhető játékosokról van szó, de anyyira elbszott a transfer policy-nk, h nem fogjuk őket elhozni.

csirko pasek 2010.01.31. 16:25:13

@Slice: @horas: Sneijder a tűzzel játszik, ha elkönyvelik nagyképű pofázógépnek, az ellenfelek védői rendszeresen fogják aprítani, ami a 60 kilójával nem életbiztosítás.

horas 2010.01.31. 16:30:04

@csirko pasek: Itt nem termeti problémák vannak hanem korbeli amiből jön a sebesség és az erőnlét is.Borriello nem erőcsatár ellenebn rendre metgverte Samuel-t és Lucio-t is,akik azért nem kis nevek.ÉS az Inter játékosai sem nagyok Sneijder Milito Pandev Cambiasso Zanetti sem mondható sem erősnek sem nagynak.
@Slice: Az ő bukásuk személyes jellegű,nem rendszer központú,ott egy új szisztémát akart kidolgozni Mourinho,megint más,hogy egy müködö gépezetben egy hiányzó daraba pattintotta be Sneijder pl.
Szal azért nem hiszem,hogy Pirlo pótlása évekbe tartana...

Slice 2010.01.31. 16:33:48

@csirko pasek: Hát a holland maga alatt vágja a fát egyelőre a viselkedésével, aztán majd elválik, hogy fogják őt kezelni az ellenfelek.
@horas: Jogos, viszont Muntari akkor is rejtély nekem, a mostani csapatba illik elvileg, és játszik is, de valami elképesztő az az ember..semmi tudása nincs. Szabálytalankodni is csak úgy tud, hogy minimum sárga jár érte.

csirko pasek 2010.01.31. 16:40:34

@horas: Ezzel viszont nem értek egyet. A Milanban a védők közül Nesta a legnagyobb, aki soha nem a fizikumáról, hanem a tanári játékáról volt ismert. Thiago Silva 180 cm, a szélsővédők sincsenek 180 centisek. Ezzel szemben az Internél Maicon, Lucio, Samuel, Santon mind 185+
Középpályán Ambro a 177 centijével a fejelőgép, ami a no comment kategória. Rajta kívül Pirlo, Gattuso és Flamini is 70 kiló. Ehhez képest Stankovic a félirányító is 180 felett, Muntari pedig egy gyilkológép (még a középpályán van a legkisebb külöonbség, de ott aztán tényleg borzasztóan állunk).
Csatárposzton Milito, Eto'o, Balotelli 180+, nálunk pedig, nálunk pedig Borriello mellett Dinho és Pato sem a testi erejéről ismerszik meg.
Szóval sztem a Milan egy nagyon technikás, ugyanakkor alacsony és fizikálisan gyege csapat, amivel nem lehet hosszútávon kiegyensúlyozottnak maradni.

csirko pasek 2010.01.31. 16:42:23

@Slice: Adom, és nem csípem az Intert, de azt nem szeretném, h szó szerint törjék derékba Sneijdert és a karrierjét :)

horas 2010.01.31. 16:42:59

@Slice: Muntari én sem szeretem ez a Manuel Fernandes akit akartak 5ször jobb nála,de úgy néz ki mégsem jön vmi gond volt az orvosin,nehezn tudom elképzelni de hát ez van...

Slice 2010.01.31. 16:45:45

@horas: Fernandes szerintem igen jó kis játékos, hasznára lehetne az Internek. Én is úgy hallottam, hogy valami gubanc volt az orvosin, viszont ezután a hír után kapásból jött egy másik, hogy Ledesma aláírhat még a téli átig. szezonban.

csirko pasek 2010.01.31. 16:46:11

@horas: A termeti kérdést meg nem akarom túlspilázni, de elsőre jutottak eszembe a fentiek, viszont még annyi, hogy Pandev 183 cm (vagyis kb egymagas a mi "nagydarab" Borriellonkkal), Motta pedig 187, szóval egy 10-sel nagyobb, mint a "fejeskirályunk", Ambro

horas 2010.01.31. 16:49:15

@csirko pasek: Sztem rossz helyen tapogatozol,miért a BL-győztes és döntőzős Milan mivel volt erősebb fizkailag Kaká-val?Shevchenko-val?Öreg a csapat ennyi a gond sztem,nem párharci kérdések vannak a Milan-ban hanem tempó sokkal inkább.

csirko pasek 2010.01.31. 16:57:16

@horas: Azt gondolom, h az angol erőteljes bl-szereplés megmutatta, h a fizikumnak mennyi jelentősége van, az Inter alkalmazkodik ehhez. És Kakanak valóban nem a fizikalitás volt az erőssége, de az biztos, h a 186 centijével nehéz volt elnyomni. Sheva a 183 centijével inkább support striker volt, amihez ez a méret nem kicsi. Gilardino és Crespo is 184 centi, ennek most a közelében sem vagyunk.
Vagyis egyrészt az egyébként sem a fizikalitást előtérbe helyező csapathoz képest még gyengébbek vagyunk, másrészt a játék fejlődése is egyre központibbá teszi a jó fizikumot.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.31. 16:57:39

Istenem de jó, hogy Okakát még visszatartottuk Okakát óriási megváltó gólt sarkazott a srác! Az lett amire számítottam szenvedés és győzelem, Riise is szép gólt lőtt és utána meg duplázhattuk volna az előnyt, akkor nyugis meccsünk lett volna. A lényeg, hogy Totti, Toni, Vucsi és Menez nélkül is nyertünk. Van három pontunk a negyedikkel szemben a nagy menet előtt.

horas 2010.01.31. 17:07:03

@csirko pasek: Motta hiába magas gyengén futballozik,inkább Iniesta helyére vagy Silva...Ha Ambrosini 10-es alacsonyabb és mégis fejeskirály mi a vita a termetről?

nalazo 2010.01.31. 17:10:10

Sok volt a Milannak 11 livornói ellen focizni.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 17:12:12

@Titi120: ámde mégsem ült a padon sem az atalanta ellen.

csirko pasek 2010.01.31. 17:16:34

@horas: asszem ez leginkább a vakok (kicsik) között félszemű a király esete. Silva meg Iniesta tényleg nagyon nagy mesterek, de ilyen termetű játékosból szvsz nem sok fér el egy csapatban.
Nyilván nem a fizikalitás az egyetlen probléma, de hihetlen szembetűnő.
A legnagyobb bajok: öreg a csapat, nem elég nagy és erős a keret, és fizikálisan le vagyunk maradva a többi topklubtól. Vagyis fiatal, nagydarab játékosokat kellene igazolni a hiányposztokra, és a "rutinosokat" megtartani cserének.

horas 2010.01.31. 17:21:40

@csirko pasek: Nem akarok csüngeni a témán,de a Barcaban Xavi,Iniesta,Messi mind madárcsontú törpe...Ha kell is a Milan nagy darab ember,de nem is ez a alapvetkritérium hanem hogy erős legyen,akkor a középpályára középre mondjuk Touré.De ehhoz a poszthoz amihez tényleges kell az erő,ott is az egyik legnagyobb király a porfingó Makelele volt...

horas 2010.01.31. 17:28:01

@csirko pasek: Az a baj,hogy radikális dolgonak kellene következnie,nem foltozgatni kéne a csapatot,hanem direktbe kimondani és egy-két szezont bevállani feláldozni az újcsapat építésének érdekében.

csirko pasek 2010.01.31. 17:50:07

@horas: ők kicsik, de ilyenből "nem sok fér el egy csapatban". Mellettük viszont védelemben: Pique, Csigrinszkij, Abidal, Puyol, kp: Keita, Busquets, Toure; elöl: Ibra, Henry (mind2 csatár penge, de Ibra: 195, Titi 188). Szóval a 3 kicsi penge mellett nagydarabok küldik. Szvsz ezért is tudják jól küldeni a látványos támadójátékot, mert fizikálisan sem tudják lenyomni őket.
Igen, drasztikus változtatásra lenne szükség, de a topklubok egyike sem vállal(hat)ja ezt be. Kompromisszumos/arany középutas megoldásnak jó lenne, ha egyszerre hoznánk el azt a 4-5 meghatároző kezdőt, akikkel megint a világ legjobb csapata lehetne a Milan. Ezzel a szezon első fele nagyon döcögős lenne, és vélhetően a serie a elúszna, de a dobogó meglenne, a bl-ben pedig úgyis a tavasz számít, amikorra összeállhatna a csapat játéka (bár ez megint csak vágyálom, nem fogunk ennyi pénzt költeni, és sajnos a koncepció is hiányzik).

Hispan07 2010.01.31. 18:09:46

A Milan nem tökéletes csapat, sőt. Erőn felül teljesítve sikerült így is feljönni az Inter nyakára - aztán a bebukott derbit követően elszállt az a lelki plusz, ami eddig megvolt. Ez van, lesz még jobb is, rosszabb is.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 18:12:12

@Hispan07: tökéletesen egyetértek minden szavaddal

csirko pasek 2010.01.31. 18:58:50

@Hispan07: Az első fele abszolút igaz, eddig erőn felül teljesített a csapat. Abban meg csak bízni tudok, h a derby nem okozott akkora törést, h a szezon hátralévő részében ne tudjunk újra felpörögni.

horas 2010.01.31. 19:01:49

@csirko pasek: Most ezt nem lehet kispekúlálni,sztem semmivel nem lenne rosszabb mint ami most megy,ennek így értelme sincs...

horas 2010.01.31. 19:05:01

@csirko pasek: Egyértelmű,hogy elgladiátorosodott a foci kellenek az erős játékosok,de a Milan-nal nem ilyen gondok vannak,ahol ilyen gondok vannak az inkább az Arsenal,a Milan kerete öreg és minimális a klasszis játékosok száma...ez a gond...

Gabez 2010.01.31. 19:23:10

@Hispan07: erőn felül? melyik csapat jobb a Milannál, az Intert kivéve?

horas 2010.01.31. 19:27:52

Az tény,hogy az Inter meccs nagyon megfogta a Milan,itt az volt a gond,hogy tulajdonképpen ők sem tudták magukról milyen erősek is valójában és azért volt ez ilyen nagy hatású óriási pofon...

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 19:44:18

@Gabez: szerintem a kolléga arra gondol, hogy huntelaar, ronaldinho és nesta is a 90. perc után nyert meg sima ikszes meccset, ami nem nekik állt. de megvolt a mentalitás, amivel megcsinálták mégis, ami most megtört.

én legalábbis erre gondolok :)

Hispan07 2010.01.31. 19:51:15

@_benito: pontosan.

@Gabez: a 2. hely reális, az Inter megelőzése nem, egy hete mégis úgy tűnt, utóbbi is összejöhet - ami a keret erejét objektíven tekintve erőn felüli volt.

horas 2010.01.31. 20:02:59

Na most mi a f'''om van,jön Ledesma vagy Veloso vagy vki?Nagy a csend gyanús...illetve nemtudok semmit erről és kicsit zavar ha valaki segítene megköszönném.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 20:04:41

@Gabez: Valoszinuleg a Roma lagalabbis most a seria a-ban az inter utan a legstabilabb csapat mint azt mar parszor (mint ma) bizonyitatta is.

horas 2010.01.31. 20:06:53

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): Jó csapt most a roma,ha nem Ranieiri lenne az edző még tartanák is tőlük...

Miért nem rémlik nekem idén Inter-Roma meccs?

Gabez 2010.01.31. 20:07:18

@_benito: @Hispan07: az Inter is nyert így meccseket, ha azokat levonjuk innen és onnan is, akkor is ez a sorrend - vagy akkor az Inter is erőn felül teljesít? ;)
Sztem mindkét csapat pont a helyén van, egyik sem erőlködik túlságosan. A többiek viszont - hát, sokat bénáznak.

Gabez 2010.01.31. 20:08:37

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): hát én nem láttam Roma meccseket, de ma is épphogy nyertek, mint a Juve ellen. De ettől függetlenül lehet, h igazad van...

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 20:12:38

@horas: Fingom sincs de annyira tisztan en sem emlekszem ra
@Gabez: En sem lattam milan meccseket sem de ha megfigyeled az inter eppen ezekkel az epphogy meccsekkel zuz le titeket a bajnoki orokranglista masodik helyerol.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 20:17:52

@horas: 1-1 Vucinic es valaki mas (talan lucio?) goljaval

horas 2010.01.31. 20:22:45

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): Ja tényleg,potyás Vucinic gól elég távolról hullófalevél szerű fejes,benne volt mindenki aki ott volt,illetve egy nagyon szép klasszis Eto'o gól a második félidőben,nem nagyon bírt egymással a két csapat...
Ja megvan,azért jobb volt mikor a bajnoki címért küzdödttek a felek,nagyon jó meccseket játszottak...

horas 2010.01.31. 20:25:11

De Spalletti egész korán lemondott Ranieri-vel botladozott a csapat ennyit?

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 20:26:09

@horas: Vagy tavaly tavasszal. Bar nyilvan bizonyos szempontbol az oszi is nagyon jo volt de en valamiert nem tudtam neki orulni:)

Gabez 2010.01.31. 20:33:50

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): titeket? ;) mármint a milant...és még pár év és elsők leszünk...vagy nem :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 20:35:03

na, elég a picsogásból, hagyjuk, hogy magával ragadjon minket a következő szűk két óra futballmámora :)

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2010.01.31. 20:43:41

jaja,adjuk át magunkat a kiesésirangadó mámorának!

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 20:45:37

@horas: NA kerem szepen utana neztem elso ket meccs Spallal ugye ket bukta ezutan jott a "dicsoseges" (legalabb meg ekkor az volt) Ranieris korszak ami a kovetkezo keppen alakult
Siena-ASR 1-2
ASR-Fio 3-1
Palermo-ASR 3-3
Catania-ASR 1-1
ASR-Napoli 2-1
Milan-ASR 2-1 (akkor indultak el felfele)
ASR-Livorno 0-1
Udinese-ASR 2-1
Inenntol jott egy tizenket meccses varetlansegi sorozat amibe volt harom dontetlen az Inter (1-1), a Samp (0-0) es a Cagliari (2-2) (Nekem ez utobbi a legfajobb meccs a szezonban)
Nos osszvoglalva: igen tenyleg botladozott Ranieri az elejen de mentsegere legyen mondva hogy:
1 Egy olyan edzo utan jott aki kis tulzassal szemelyi kultuszt epitett ki maganak tehat a szurkolokat nem volt egyszeru meggyozni (meg akkor sem ha az osszes csapat osszes szurkoloja birka)
2Nem volt penz
3Egy olyan csapathoz jott aki hirbol sem ismerte a vedekezest es a kuzdest (ez meg is latszott peldaul abban hogy a tizenharmadik bajnokijat (ASR-Lazio 1-0) hozta le vegre kapott gol nekul)

horas 2010.01.31. 20:47:07

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): Mondjuk a kedvenc a tavalyi 0-4 az Olipico-ban.Quaresma-val Muntari-val Obinna-val a kezdőben!!!

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 20:48:53

@Gabez: Hat nagyon valoszinu hogy nehany even belul bajnokok lesztek (vagy ha nem vagy milan szurkolo akkor bocs a T/1ert) Cssak megfeleloen kell kell definialni a nehanyat (pl ugy mint ahogy egy beszelo kavics tenne:)

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2010.01.31. 20:51:17

1 kapuralövés a Juvénak máris!
néha ehhez egy félidő is kevés volt mostanában.

Törteli Tivadar 2010.01.31. 20:52:24

jóiramú mérkőzés:D:D:D

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.31. 21:35:11

@Gabez: Héhéj, héj! Ti sem voltatok éppen magabiztosak a Siena ellen, még nehetebben jött össze a győzelmetek, mint a mienk. Ma például Totti, Toni, Vucsinics és Menez, azaz a négy legjobb támadónk egyidejű távollétében nyertünk..

Mr.AT 2010.01.31. 21:35:24

@_benito: @Hispan07: Milyen szép coming-out-szerű egymásratalálás is ez... :-) Mondjuk ez nem fog tetszeni Josénak... :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.31. 21:41:02

@horas: Ó de vágod te a frankót, istenem.

Rino 2010.01.31. 22:10:28

ezmiafasz????? vicctizi

psychocska 2010.01.31. 22:11:54

na ilyen szinten ekkora hibát még nemigen láttam

blasco 2010.01.31. 22:12:24

kibaszott szánalmas.

gasbert 2010.01.31. 22:12:56

Moggi adott egy telefont h mentse Zaccheroni első meccsét .

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2010.01.31. 22:14:57

remélem rúg még gólt a Juve,ne ezzel a tévedéssel nyerjen! :(

pacino 2010.01.31. 22:17:17

finoman szólva hányingerkeltő.

Rino 2010.01.31. 22:20:17

ezaz. van igazság

gasbert 2010.01.31. 22:23:24

Na mégegyet Lazio ! Zarate ha többet passzolna és nem probálna megfűzni mindenkit nem itt tartanának.

dzolutan 2010.01.31. 22:25:11

De a f*szért a pálya közepén kell ápolgatni percekig, mikor a barom csapatársa szétcsapja a fejét.
Gomez pedig annyival jobb Amaurinál, hogy előbbit el lehet néha találni úgy labdával, hogy bepattanjon róla.

nalazo 2010.01.31. 22:26:09

Mennyi fejfájós Juve-játékos!

dzolutan 2010.01.31. 22:38:01

@dzolutan: És nem hal el az összes támadás mert lever valakit a védők közül.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 22:43:20

jó kis nb1-es meccs volt, bár a színvonal egy hajszállal elmaradt. ez két milyen rossz csapat, te atyavilág, az embernek kisül a szeme.

hát, mindegy, ez van. majd lesz máshogy.

(hirtelen hogy előmásztak a milan-szurkeszek, délután eccsevót. remélem, mindenkinek megfelelő sebtapasz, hogy beletörölheti a testnedveit a juventusba)

gasbert 2010.01.31. 22:47:09

@_benito: Gondolom ha nyert volna a Juve akkor semmi gondod nem lenne a hirtelen előkerülő rossonerikkel.
Felteheted a kérdéseidet ha már nem volt akinek a délután.

calcio_di_rigore 2010.01.31. 22:48:45

A legnagyobb meglepetés a meccsben, hogy javunkra tévedett a bíró. Az elmúlt 2-3 év után már ennek is örülni kell.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 22:52:00

@calcio_di_rigore: én diego határozottan javuló formájának jobban örülök. és candreva is jobb, mint vártam, de hozzáteszem, a viszonyítási alap a béka segge.

mondjuk ez a tizi, pff... még ha befújta volna alex pofátlan műesését, de hát ezt fingom nincs, hogy lehetett elnézni.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 22:53:06

@gasbert: ha nyert volna a juve, nem került volna elő egy sem, max annyi időre, hogy beböffentse a szokásos "moggi telefonált" kezdetű szellemességeket.

ja, az így is megvolt.

calcio_di_rigore 2010.01.31. 22:58:00

@_benito: egyszerűen nem értem hogy lehetett ennyire lezülleszteni a csapatot. Sissoko Terminator volt amikor idejött, most már ő is kész van a végére. Valami nagyon szar cuccot tolhattak idén, gondolom ezen is spórolt a vezetőség. De majd Benitez hozza az orvosi stábot is remélem.

Mr.AT 2010.01.31. 23:04:00

@gasbert: "Hányinger" meg "kib*szott szánalmas" és társaik. Ezek nem kellenének, különösen figyelembe véve
1. a Milannak idén megítélt tizik számát (>egész liga összes többi csapatának megítélt összes többi tizi együtt)
2. a Juventusnak idén megítélt tizik számát (=2)

Kamu volt, ajándékba kaptuk, senki nem vitatja, ennyi. De hogy pont ti jártassatok a pofátokat, na az a "kibaszott szánalmas".

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.31. 23:05:00

@calcio_di_rigore: ne idegesíts már benitezzel, könyörgöm.

Mr.AT 2010.01.31. 23:06:04

@calcio_di_rigore: Benítez egy rakás spanyol ifit hozna, az a baj, nem orvosi stábot. Jó lesz neki Madridban.

calcio_di_rigore 2010.01.31. 23:08:00

@_benito: Most mér'? Nem neki kell majd igazolnia, azt majd csinálja Secco.:)))

Vul-Kahn 2010.01.31. 23:14:46

A Juvénak nem csak a kamutizivel volt mákja, hanem azzal is, hogy Hitzlsperger még nem játszhatott a Lazioban... :) Hiába na, szépen lassan visszatér majd a Dusel-Juve, meglássátok.
Ráadásul itt egy hír, ami bizakodásra adhat okot:

www.4-4-2.com/displaynews/date/2010/01/25/juventus-denkt-wieder-an-gomez.html

:DDDDD

gasbert 2010.01.31. 23:18:29

@Mr.AT: Bocs de én nem használtam ilyen szavakat .
És igen nem voltam itt miután a Milan égett a Livornoval . Amúgy meg hogy jönnek ide a Milan tizenegyesei , azért fújta be ezt nektek mert a Milannak már sokat adott , mi ? Kompenzált . Szánalmas amilyen módon támadtok és ezzel egyszerre probáljátok védeni a még a Milannál is jobban szétesett csapatotokat.

slyagency 2010.01.31. 23:26:27

@Mr.AT: Azért a 11-est ki is kell harcolni (megadni is meg kell elismerem), de a légyszíves frissítsd már fel az emlékezetemet, hogy hány volt - nem ehhez hasonló, mert ez no comment - de akárcsak egy kicsit is kamu 11-es, meg azt a valótlanságot is felejtsük már el, hogy a Milan többet kapott mint az egész liga együttvéve... Elhiszem, hogy keserű a szájízed, de idiótaságokat ne állítsunk már... Meg hány és hány esetnél (pl. Pato-ról) nem kaptuk meg a teljesen jogosakat... Ha gólhelyzetben felrúgnak valakit, az 11-es... Ja, hogy ehhez gólhelyzetet kell teremteni?

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.01.31. 23:54:47

@slyagency: most lehet hogy en neztem be valamit vagy nem tudom a szabalyokat de lehet ismetlem lehet hogy te neztel be valamit. mert ha golhelyzetben felrugnak valakit az nem tizenegyes ha a tizenhatoson belul felrugnak valakit na az a tizenegyes (elismerem a ketto sokszor egybe esik)

horas 2010.02.01. 00:32:20

@popp: Az igazság fáj a legjobban mi,semmi pejoratív nem volt ebben.Azért az nagyon komoly fegyvertény volt,az Inter rendre nem bírt a Roma-val,hiába végeztek elöttük mindig megszenvedtek velük,pl a győzelmi rekordos szezonban csak a Roma-tól kapott ki a csapat.Abban a meccsben lett,teljesen egyértelmű,hogy a két csapat már nem tartozik egy kategóriában.

horas 2010.02.01. 00:33:24

@popp: Gondolom te szomorú voltál a 6-2 es szuperkupa meccs után...

horas 2010.02.01. 00:43:43

Annyiban egyetértek a Juve-sokkal,Milan-osok Sneijder pirosánál nem voltak ekkora ekölcscsőszök...
Benítez sztem jó edző,nem szabad engedni igazolni,ennyi...én nem örülnék ha a Juve-nál kötne ki megmondom öszintén.
De viszont én azzal sem értek,egyet,hogy a Juventusnak nagyon jó kerete lenne...
Sissoko miatt nem lennék nyugodt ha az én csapatomban játszana,képességei nagyok jók,tényleg játszni könnyedséggel szerel,de rengeteg hibával játszik...

gasbert 2010.02.01. 00:45:35

Azért durva h nem lehet megemliteni h a Juve kapott egy kamutizit .

horas 2010.02.01. 00:50:02

Most akkor nem igazolt senkit az Inter a középpályára?Ma járt le az átigazolási szezon nem?

Juan de Keserű, a keselyű 2010.02.01. 01:10:28

@horas: Én úgy tudom, hogy holnap este hétkor zár a piac.

slyagency 2010.02.01. 01:11:25

@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): ez teljesen értelemszerű...
@horas: az olasz bírói kart minősítik... Egyébként pedig Rocchi azt a meccset csúnyán benézte, én akkor is mondtam, hogy videobírót kellene bevezetni, mint amilyen a teniszben van. Valami olyasmit, amit 3-szor lehetne kikérni vagy valami, hogy ne tördelje szét a játékot, de meccset eldöntő mozzanatoknál jól jönne... Én mindig kiégek, akkor is ha a mi kárunkra tévednek, mert igaztalan módon nyerni, nem jobb a vereségnél...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.01. 02:29:48

@horas: Ez csak a vége volt amiért kibukott belőlem. Leginkább azt tette be a kaput amikor a Milannal kapcsolatban szakértettél. Ilyeneket például, hogy neked ne mondja senki, hogy nincs ott pénz. Pedig ha volna nem adták volna el Kakát. Szerintem túl sokat játszol menedzser játékokkal.

Ranierinek kétségtelenül vannak edzői gyengéi, de egy 12 meccse veretlen sorozat közben a kezdeti botladozásokat hánytorgatni finoman is méltánytalan. A csapat mostani sorozatában vastagon benne van a mester.

Az tény, hogy nincs esélyünk az Interrel szemben a bajnokságban, nem fájdalom ez nekem. De azért egy-egy meccsre igenis méltó ellenfeleitek tudunk lenni.

Arra hentelésre meg amit Milánóban műveltetek ellenünk, nem csodálom, hogy nem emlékszel. Viszont azért vicces azt a meccset annyival elintézni, hogy Vucsinics fejelt egy potyagólt (gyönyörű és okos gól volt), Eto meg rúgott egy szépet. főleg azért, mert azon a meccsen mi álltunk közelebb a győzelemhez.

sporttárs 2010.02.01. 07:30:02

@_benito: Így van ez, elviseled, nem? :)) Szánalom Juve. A Vidi bezzeg listavezető.

Iustizmord 2010.02.01. 08:53:16

@csirko pasek: ambrosini nem 177, hanem kb 184 magas. gattuso is közelebb az 180-hoz mint az 170-hez. flamini dettó. szal nem értek egyet hogy a milan játékosok átlagosan kicsik/gyengék.

Iustizmord 2010.02.01. 09:05:31

"Gomez in Turin wieder ein Thema"

"In Verbindung stehende News:"

istenem, micsoda gyönyőrű nyelv. különösen amikor belekevernek angol szavakat. :o)))

Hispan07 2010.02.01. 09:32:39

@_benito: én itt voltam tegnap délután, úgyhogy helyreigazítást és jóvátételt követelek

Gabez 2010.02.01. 09:33:31

Na végignéztem egy Juve meccset (na jó, közben néha olvastam kicsit, meg be is aludtam ;))! Szóval Diego-t lehet dícsérni, látszik, hogy ő akar és tud is, csak a többiek bénák (pl Sissoko irtózatosan túl van értékelve, sztem - csupa izom, de hát ugye labda is van a viláogn...), ADP pedig nagyon csúnyán viselkedett, egyrészt "diver" (2x is feldobta magát), másrészt nem kellenne így örülnie egy ilyen 11-esnek, ha már pontosan tudja, hogy fake volt...na mindegy. Ő tudja.
Manninger és Chiellini még jók, de a többiek...

Hispan07 2010.02.01. 09:35:15

@Mr.AT: szerintem ideje neked is előjönnöd a szekrényből, uncsi lehet már odabent Tom Cruise és John Travolta. R Kellyről már nem is beszélve ;)

blasco 2010.02.01. 09:41:39

Jaj cegény juvét mindenki csak báncsa. bánt is a lakiismeret, úgyhogy máskor nem is megyek társasággal Milan meccset nézni, hanem okvetlenül az nstn fogok kommentelni.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.01. 09:45:03

@Vul-Kahn: aaaa, a szemem!!! A SZEMEM!!! megvakultamm!!

@sporttárs: mit lehet tenni. egyébként nem mernék fogadni egy juve-vidi meccsre holnap reggel.

mantegna 2010.02.01. 10:05:59

@Gabez: Aha én is megnéztem.
Mintha nem is Serie A-s meccset láttam volna. Hol volt itt a középpályás védekezés?
Lazio három támadóval is átment a középpályán, hogy a kaputól 30-40 méterre veszítsék el a labdát. A juvenél5-6 ember támadott és 10-20 méterrel később baszták el a támadást. Hol van a rombolás, a taktika, a fegyelem.Ez Serie A, nem francia bajnokság, habár tőlük (french) meg néhány kombinatív megoldásra számítottam volna.

calcio_di_rigore 2010.02.01. 12:44:30

Momo egyébként elég sokszor belépett a támadásokba, gondolom ez Zac kérése volt, és nem is hülyeség, mert a lendületével nehéz megállítani, mint anno a Palermo elleni góljánál. Persze most ő sincs formában, ezért csak az első félidőben bírta. Candreva is ügyes gyerek, lesz ő még bátrabb is, Amauri meccsek óta most nyújtott először értékelhetőt. Grygera ügyetlensége viszont elviselhetetlen, remélem Caceres és Zebina mögött nem jut többet szóhoz. DeCe is gyenge, de így is veri Grossót.

horas 2010.02.01. 13:03:16

@popp: Nem hánytorgatni akartam,csak most esett le,hogy Spalletti már a második fordulóban elköszönt,és azért a Roma botladozott,mert nem véletelen,hogy a bajnokság felére értek oda ahol lenni szeretnének.

Milan-nal való szakértősködés,és az említett mondat elég rég volt,és akkor azt úgy is gondoltam.De a Milan-nal kapcsolatban szakmailag óriási zuhanórepülést érzek és ezt több íz kibeszéltem itt az aktuális reagálokkal,sztem olyan nagyon nem áll messze a valóságtól.Sztem a manager-es játékokat nagyon,jól érzed bár mostanában nem játszok velük,de nem élek álomvilágban tudom,hogy ezek a dolgok nem úgy müködnek.

Én a Roma-t mai napig szeretem mind csapatot,csak a Juve meccs nálam lerántotta Ranieri-ről a leplet,remek szakember,de hiányzik belőle a győztes típusokban meglévő kurázsi.Gondoltam,hogy Eto'o vs Vucinic gól szemet fúg szúrni valakinek,az olvastatomban,de hát én így látom amíg Vucinic góljában benne volt,Julio Cesar és Lucio is addig sztem Eto'o gólja remek egyéni megmozdulás volt.Nem emlékeztem a meccsre mert egy gyenge mecs volt arra emlékszem,hogy nem bírt az Inter a Roma-val,az tény,hogy az Inter durvábban játszott mint szokott ,de én nem éreztem annyira meredeknek nyílván annyira túlzó ez mint a te hentelős meglátásod valahol a kettő között lesz az igazság valószínüleg.
Azt hiszem más nem volt...

horas 2010.02.01. 13:11:41

@popp: Mit tudsz Simplicio-s ügyről inkább azt tárgyaljuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.01. 13:42:03

Amennyit olvasni. Látod mondod, hogy igazoljon ez, meg az, de a kedvenc csapatod inkább vásárol a játékosokat a padra, hogy az ellenfelek ne erősödjenek. Amúgy szertintem Simplicio ügynöke machinál itten nagyba.

horas 2010.02.01. 13:49:29

@popp: Nincs baj Simplicio-val,nyárig ideiglenes megoldás okés,de remélem nem terveznek hosszab távra vele,Motta-nál Muntari-nál egyértelmű,hogy kiegyensúlyozottabb teljesítméyt képes bár más stílus is.De én úgy érzem,hogy a nyártól úgy lenne a legjobb,ha Roma-ba kerülne.

Amúgy,hihetelen,hogy egy hónap alatt,nem sikerült leszerződtetni senkit,jó Fernandes megbukik az orvosin ara minimális esély volt,az ilyet nem lehet belekalkúlálni,Lotito-Ledesma szitutról meg lekellett volna vágni,hogy veszett fejsze nyele,nyáron visszatérni rá és másra koncentrálni.

Tényleg amúgy valaki nem tudja,Fernandes-sel konkrétan mi volt a kehe az orvosin?

horas 2010.02.01. 14:14:15

@horas: Na Mancini a Milan-ban,sztem ő illene abba a játék rendszerbe,ha ezt is elcseszi akkor viszont tényleg nem fog más maradni neki csak a francia,meg a török bajnokság....

Fernandes állítólag azért bukott meg,mert gyúllatnak találták a térdínszalagjait.A Valencia kluborvosa ezt tagadja,szerinte Fernandes teljesen egészséges,remek pszichikai és fizikális állapotban van,képes arra,hogy legmagasabb szinten futballozon.Állítólag nem egészségügyi dolog áll a háttérben,konkrét ok nincs a szerződés meghiúsulására,a részletek homály fedi.

goal.com

horas 2010.02.01. 14:22:01

@Hispan07: Annyira nem vészes,a Milan-ba jobban illik mint az Inter-be,én örülök,hogy megszabadúltunk,tőle nem hiszem,hogy a Milan-nál megtáltosodna,bár sosem lehet tudni.

csirko pasek 2010.02.01. 14:29:03

@Hispan07: @horas: sztem Mancini frank lehet, tényleg ez lehet az utolsó esélye, h megmutassa, hogy inkább profi focista (mint amilyen a Romaban volt), mint Denilson öccse. És csere szélsőre nagy szükség van, mert Dinho kb végigjátszotta a szezont, és nagyon meglepne, ha nem lenne kisebb-nagyobb sérülése, Pato sérült, Becks pedig olyan lassú, h...
Szóval a bizalom csodákra képes, nekem meg nem maradt más, mint h reménykedjek abban, h kihozza magából amit tud.

Hispan07 2010.02.01. 14:38:08

@csirko pasek: @horas: hát, enkem ez még mindig PFFF...

viszont kiváncsi leszek, Adiyiah játszik-e majd

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.02.01. 15:03:08

most jovok milanobol, a ...... .... .... ... miatt nem engedtek be az inter-juvera, pedig megerdemeltem volna, mert elviseltem az egesz napos shoppingolast meg dzsorzdsklunit comoban kergetest a hugommal.

ef-el kezdodik es uck a vege...

minden mas meccsre nyugodtan beengednek, csak erre az egy ...ra kellett szurkoloi kartya....gratulalok az otletgazdanak meg az egeszet kiprovokalo idiotaknak

horas 2010.02.01. 15:16:56

@Hispan07: Azért az Inter-ből szerződtetett játékosokkal nem jártatok rosszul,eddig,csak az a cink,úgy így is úgy is jönn vissza nyáron,ha jól lesz ott akkor nem tudják majd kfizetni,és az Inter inkább visszatartja,Mancini meg egyértelmű,hogy nem akar kisebb bajnokságba kisebb pénzért menni ez vezetett a Roma-s karrierje végéhez,a nagyra vágyás.

Iustizmord 2010.02.01. 17:00:59

baszki most olvasom hogy Mancini --> Milan.

kurvára nem értem. minek ide még1 támadó? kevés gólt lőtt a csapat? hátul minden rendben? középpálya stabil? meg jankulovski az interbe? minek? inkább kellene még 2-3 védekezni tudó hátvéd meg kp-jás, ehhez képest ez..... vazzeeeeee.....

horas 2010.02.01. 17:02:18

Mariga nem kapott munkavállalóit,angliában pedig már levolt zsírozva minden a City-vel,most az Inter fűzi,állítolag jól állnak a dolgok,Biabiany belelesz vonva úgy néz ki.Nem nagyon tudok róla semmit,tudom,hogy jó játékosnak van számon tartva illetve,hogy fiatal,hát de nem is vagyok elájúlva,aztán még jól is elsülhet.

horas 2010.02.01. 17:04:50

@Iustizmord: Most hoztak volna egy hasznos kisiparost azt kit érdekelne,Mancini akármennyire mélyponton van még is csak egy jó nevű brazil szélső...Galliani-nak az ilyesmit is szem elött kell tartania...ne viccelj...

Iustizmord 2010.02.01. 17:08:26

@horas: nézd, volt 1-2 játékos akit az internéál nem értettek meg, pirlo, franco baresi (amikor juniorként jelentkezett oda, elküldték), aztán a milannal befutott, de szvsz jól jellemzi a milan igazolási politikájának fogalmatlanságát hogy sokszor olyan embereket vesz, akiknek máshol már lejárt a szavatossága. másokat meg a zeniten elenged: seva, kaka, gilardinot is inkább csak kölcsön kellett volna adni hátha feltámad, maldinit is megtarthatták volna még 4-5 évig ( :o))) ) stb. mondhatni, a milan nevetséges játékospolitikát folytat.

Iustizmord 2010.02.01. 17:13:46

@horas: mancini jó nevű? hát nem hinném hpgy sok mezt fognak eladni mancini felirattal... amúgy igen, én 3 igazolási lehetőséget látok (tudom, nagyon bölcs vagyok):

1. szétnézni az olasz kisközép cspatoknál s onnan igazolni 24-26 éves, sokat játszó ígéretes fiatalokat
2. megvenni kisebb ligák húzócsapatainak húzóembereit: ajax, marseille, bayern münchen, vagy ott az argentin és brazil bajnokság
3. néha be kell ruházni 1-2 befutott nagy sztárba is.

+1 milanello méltán híres, hol van leírva hogy a milan-neveléseknek máshol kell befutni.

ebbőé csak a 3. képezi sok pénz tárgyát, a többi rentábilisan megoldható. szvsz.

horas 2010.02.01. 17:15:11

@Iustizmord: Hát persze.Ez egyértelmű.Ott van példának a Sevilla a Porto vagy a Lyon egy kategória van köztük és a Milan között anyagilag,de kiváloan jól müködő játékosmegfigyelő aparátusuk van,és a Milan-nál se fogalmatlanok mert nagyon belenyúltak annak idején Kaká-ba,Pato-ba,most Thiago Silva-ba, a baj az,hogy nem abban gondolkodnak,hogy nincs középhátvéd cseréjük illetve klasszis szélső védőjük hanem címlapokban.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.01. 17:15:18

Amiért lehet bízni Mancini föltámadásában, az Leonardo. Rutintalan edző is, de ért az elkényeztetett honfitársai nyelvén. Egyébként pato sérülése idejére vitték oda, mert mindkét szélen képes klasszis teljesítményre, ezt Romában többször is bizonyította. Az meg röpke pár hét alatt kiderült, hogy mára Bekám már nem tudja megfelelően bejátszani a jobbszélső posztot.

horas 2010.02.01. 17:20:14

@Iustizmord: Mancini egy közismert minőségi szélső aki perpillanat mélypontotn van,lehet,hogy van kiút ebből lehet,hogy nem.
Igen szinte,hihetetlen,hgy a Milan mennyire nem épít az utánpotlásra,pedig lenne benne potenciál,pl.Borriello.

Iustizmord 2010.02.01. 17:21:09

@horas: nem 1 dél-amerikai játékosmegyfigyelőt tart a milan ( leonardo is dolgozott nekik pl) de az hogy 6 év alatt 3-szor "belenyúlnak" az kicsit kevés. mert oléyat meg nem láttam sokat h nagyon mellényúlnának , pedig az is benne van a pakliban.

tehát azt is levonhatjuk h egyszerűen kevés embernek adják meg a sanszot.

az se helyes amit az inter csinélt, 1x majd utánanézek hány játékosnak lett a (ha ideiglenesen is) temetője / parkolópályája az inter (most recoba, crespo, ronaldo, ugrik be, de nem követtem szorosan) , de vmi oka azért van hogy az inter most előrébb tart. az inter most sokkal bölcsebben igazol mint..
1. a milan vagy a juve
2. mint az inter 10-12 éve

Iustizmord 2010.02.01. 17:22:31

@horas: vagy hogy hívják a srácot aki tavaly 1. felnőtt meccsén győztes gólt tőtt majd kérte h adják kölcsön mert felmérte hogy ő lenne az5-6. csatár? látod már a nevére se emlékszem... :o(

gasbert 2010.02.01. 17:23:51

Lehet ha rosszul emlékszem de Mancini volt védő is a Romában , nem ?

Iustizmord 2010.02.01. 17:30:54

@gasbert: önmaga pénztárcáját védő, igen.

Paloschi. ő volt az.

ha jól emlékszem már az u21-ben is tolta rendesen.

horas 2010.02.01. 17:32:55

@Iustizmord: Igen,most sokkal okosabban igazolnak,de még messze nem a szakma a csúcsa,azért idén közrejátszott a szerencse is egy kicsit.Szal Milito ugyanazt hozza amit a középélcsapataiban azért erre em volt nagy sansz,főleg úgy,hogy már nem is fiatal.
Sneijder is sokkal jobban muzsikál mint amire előzetesen lehetett számítani,plus Pandev szárnyalása is inkább meglepetés mint garantálható volt.Lucio nem grandiózus erősítés,Motta meg egyáltalán nem vagy minimálisan.

Szal papíron a Juve igazolásai is voltak ennyire kecsegtetőek és indokoltak más kérdés,hogy az edző és a csapat instabilitása megnehezítette ezeknek a játékosok beilleszkedését.És én úgy érzem,hogy mondjuk Amauri sokkal pengébb játékosnak tünt mielött a Juve-ba került mint mondjuk Milito.

Iustizmord 2010.02.01. 17:35:21

@horas: amúgy az is címlap lett volna hogy :

Maicon, -->Milan.

mondjuk nem volna hülyeség flaminit kipróbálni jobbhátvédben (ha az arsenalban balbunkóban jó volt, itt miért ne lenne jó(bb)bunkó), balban antonini nem tűnik elveszettnek, csak akkor megint a kp-ra kell 2-3 értelmes lény.

@popp: hát, ha így tolja Hátsósonka, nem biztos h Capello kapva kapja Cape Town-ba kapacitálni.

hú bazze ez nekem is fájt.

Iustizmord 2010.02.01. 17:37:34

@horas: nem az a furcsa h minden igazolás jól sült el, bár ritka, hanem az az érdekes, hogy ezek stabil emberek. nem olyan ma megy, holnap nem megy játékosok. és mindegyik pályája zenitje körül van. mondjuk lucio sem sokkal utóbb, hátvédeknél ugye nem 30-nál ér véget a játék.

horas 2010.02.01. 17:48:57

@Iustizmord: Persze,értem,de ehhez kellett a szerencse is,mert arra sem volt sansz,hogy Quaresma ekkora szerencsétlen lesz,pedig ő azért nagyon komoly meccseken komoly csapatok ellen nagyon élt a Porto-ban...

A Juve-nál meg sztem nagyban közre játszik,hogy a csapatjátéktól olyan messze áll a szervezettség az elképzelés és a stabilitás,hogy még.Sztem Diego és Melo az Inter-ben klasszisokkal jobban játszanának mert szinte kézzelfoghatóan körül lenne határolva a feldata,plus sokkal nagyobb segítsége lenne mind a csapatársaktól,mert egy flottúl müködö gépezetben lennének,nem beszélve a vezetőedzőtől kapott utasításokról.

Míg az Inter többnyire elviseli Muntari,Motta alibizést vagy pocsék játékát,addog a Juve-ban ordít ez.

horas 2010.02.01. 17:52:18

Szal mielött valaki félreértene,nem azt mondom,hogy Mancini címlap,de mondjuk a Deportivo balszélső véőjéhez,Filipe-hez képest mindenképp.(Aki kidőlt egész szezonra.)

horas 2010.02.01. 17:52:52

@horas: Az Inter-ben is ordít,csak nem kulcstényező na úgy értem.
süti beállítások módosítása