A legutóbbi BL-fordulóhoz hasonlóan bolond játéknapot rendeztek a Serie A-ban, alig volt olyan meccs, ahol a papírforma érvényesült volna. Most nem számoltuk ki, mennyit lehetett volna kaszálni az eredmények eltalálásával, de a Livorno római győzelme mellett biztosan jól fizetett a Napoli firenzei sikere, vagy maga a tény, hogy az összes Európa Liga-csapat kikapott. Valami megmozdult Milánó szomorúbb felében is, néma csend és dögszag érződik Torinóból, és mivel hétközi fordulóra készülnek Olaszországban, gyorsan megtudjuk azt is, ezek mennyire maradandó érzések. Hajtás után megemlékezünk két hősről, és egy csomó gazfickóról, összefoglaljuk a 9. játéknapot, és beharangozzuk a 10.-et.
Most már ki kell mondanunk, valami mocorog a Milanban. Seedorf hosszú-hosszú tízpercek semmittevéseit néha egészen zseniális gólpasszokkal szakítja meg, Pirlo már megsüti 40-ről is, ha éppen olyanja van (kaput talál, ha a kapus hagyja, be is megy), Dida pedig olyan végletek között mozog, hogy az ember nem is tudja, teli szájjal kiröhögje, vagy leboruljon elé. Mivel azonban az eredmények jönnek, az ember inkább leborul elé, mert a hibái ellenére jönnek a pontok, és már nem is csak csöpörögnek. A Real Madrid legyalázása az elmúlt három év olasz hagyományainak valószínűtlen folytatása volt, de már Madridban is látszott, hogy ha éppen olyanjuk van, képesek igazán jó dolgokra is, most mégsem ezekről akarunk beszélni, hanem Alessandro Nestáról. A védelmi miniszter tavaly ilyenkor nem hitte volna, hogy még az életben sprintben megteszi a két kapu közötti távot, erre most megveszekedett őrültként rohangál a két tizenhatos között: harcolt már ki idén büntetőt (mondjuk úgy: befújták neki), adott csodálatos, és pontot érő gólpasszt, Veronában pedig a kimaradt szezon gólját is bepótolva mindjárt kettőt hintett. Emellett hátul is stabil, mint egy jegenyefa, és próbálja gatyába rázni a körülötte futkározó szerencsétlen hülyéket, ha így folytatja, Lippinek muszáj lesz elintéznie, hogy elvigye a Juventus, ahova a szivaros zseni nagy terve szerint összegyűjtik a viharvert olasz válogatott remittendából fennmaradt tagjait. Meg kell adnunk, a Milan már messze nem tűnik annyira gyengének, mint egy hónappal ezelőtt, és ezt elsősorban visszatért középhátvédjének köszönheti. (Chievo-Milan 1-2)
A Juventus már nem csak silány, kilátástalan takonycukrozásával idézi a tavalyi szezont, de a sors is hasonlóképpen bünteti Torinó kevésbé népszerű csapatát: sorra dőlnek ki az oszlopok, ráadásul hasonlóan fontosak, mint tavaly. Del Piero iszonyúan hiányzik (valahol óriási kritikája a csapatnak, hogy egy 35 éves szabadrúgáslövő visszatérésében bízik), most kidőlt Iaquinta is, ami azért baj, mert Trezeguet 2-3 méterről is képes elhibázni a kaput, annál messzebbről pedig csak arra képes. A legnagyobb baj mégis inkább az, hogy Ciro a klub honlapján azt nyilatkozta, javul a csapat játéka. Te jó ég, mint csinálhatnak edzésen? (Siena-Juventus 0-1) A Nazionale győzelménél sokkal fontosabb Zanetti rekordja, aki 139 meccsen állt zsinórban a milánóiak rendelkezésére, és a szereplési listán befogta a legendás Giacintót. A szezon egyik legröhejesebb gólját hozó meccs nem sok szót érdemel, inkább az a kérdés, hogy vajon kivágják-e Mourinhót, ha ki talál esni az Interrel a csoportkörből. Pénz van Milánóban fosásig, tehát itt nem az a kérdés, mint Liverpoolban. (Inter-Catania 2-1)
Cassano folytatja, Pazzini pedig törött orral is bármire képes, a Sampdoria gyönyörű gólokkal alázta bele a gyepbe a Bolognát. Egyre kíváncsibbak vagyunk, mint hoz ki magából a Doria, mert amit eddig csinálnak, az csodaszép, és sokkal tovább tart, mint arra számítottunk. (Sampdoria-Bologna 4-1) A Livorno nem először hozott magával közösségi tömlőt, amire aztán rácsatlakoztatta a rómaiakat, de győznie 62 év után sikerült. Minden Roma-szurkoló érezheti a juventinók tavalyi fájdalmát, amikor a 10 emberrel játszó Livornónak van ziccere a lefújás előtt nem sokkal. Ami Del Piero a Juvénak, az Totti a Romának, és ez nem dicséri a csapatokat. (Roma-Livorno 0-1) Nem a Roma az egyetlen európai kupacsapat, amelyik rászaladt a 9. fordulóban, sőt, a komplett Európa Liga-különítménnyel elbántak. A Lazio Bariban kapott ki (2-0), a meccs elsősorban Dabo igazi patkányokat idéző faultjáról marad emlékezetes, kivéve Magyarországot, ahol inkább az marad meg, hogy bemutatkozott Koman Vladimir, aki 12 perce alatt adott egy kvázi-gólpasszt. Sajnos nem ért hangszórót. A Cagliari-Genoa (3-2) jó meccs volt, alaposan kidühönghették magukat a vendégek, hiszen végig vezettek, de a hajrában a szárdok nagy finissel fordítottak.
És még nem volt vége a vesszőfutásnak: a Fiorentinát ugyan egy darabig meccsben tartotta a némileg elhízva is zseniális Frey, de a lefújás előtt érkezett Maggio, aki utál a 85. perc előtt gólt rúgni, és teljesen jogos győzelemhez juttatta a némileg erőre kapó Napolit. (Fiorentina-Napoli 0-1) A Palermo is a hajrában osztotta le az Udinesét, de itt történt még azért egy, s más, mire kialakult a végeredmény. Az ikszes meccsen De Marco játékvezetőről megtudtuk, hogy nem kifejezett Udinese-szurkoló, ennek segítségével már 4., azaz BL-t érő helyen feszít a mindig ide vágyó Palermo (Palermo-Udinese 1-0) Az Atalanta Conte keze alatt megszerezte zsinórban második győzelmét is, az áldozat a legjobb újonc posztját vereségével a Barinak átengedő Parma volt. (Atalanta-Parma 3-1)
Azt mondtuk a 9. játéknapról, hogy lazának tűnik, aztán mindenhol össze-vissza borult a papírforma, úgyhogy örömmel jelentjük, a 10. körben gyakorlatilag nem létezik papírforma, jó meccsek viszont lesznek dögivel. A Samp második komoly rangadójára készül (ha ez komoly rangadó), az Inter a megbokrosodott Palermóval meccsel, és a Genoa-Fiorentina is jó meccset ígér. Lesz újoncderbi, bennmaradási rangadó, és bundameccs is.
Juventus-Sampdoria 1-3
Az erőviszonyok alapján ez a legvalószínűbb eredmény, egészen elképesztő méretű hipertérugrásra lenne szüksége a Juventusnak ahhoz, hogy nyerjen, de Chewbacca nem boldogul a hiperhajtóművel.
Nazionale-Palermo 1-1
Ez csak azért, hogy legalább pontszámban beérje a Mourinhóékat valaki, azaz éljen a remény még egy darabig, hogy izgalmas lesz az olasz bajnokság befutója. Meg persze azért, mert Szicíliában is ad a gép mostanában.
Napoli-Milan 2-0
Ezzel lendületet vesznek a döcögős kezdés után a nápolyiak, a Milanról pedig újra kiderül, hogy még nem az, aminek az utóbbi héten már láttatta magát. Vagyis csak egy kicsit.
Genoa-Fiorentina 3-2
Idén inkább a genovaiak botladoznak, de a Fiorentinára is nehéz lenne a meggyőző jelzőt aggatni. Túl nagy Frey szerepe, ráadásul a Marassiban azért nem könnyű játszani, csak az Inter és a Juve tudott innen ponto(ka)t elvinni. Sorozatterhelés, oh!
Lazio-Cagliari 1-0
Nem mintha nem tartanánk képesnek a Laziót arra, hogy egy rossz sorozatot akármilyen hosszúra nyújtson, de időről-időre azért muszáj valamit domborítani, hogy legalább az illúzió meglegyen, hogy „majd most megindulunk”. Hasonló a helyzet a Cagliarinál, és a szezon végén valahol ugyanott fog állni a két csapat.
Udinese-Roma 2-1
Totti nélkül egyáltalán nem ígérkezik könnyűnek az udinei túra, sőt, vele sem lenne az. Az ilyen támadókkal felálló csapatok ellen Ranieri egy héttel a meccs előtt elkezdi keverni a maltert, úgyhogy jó meccsre csak akkor számítunk, ha megszórják a Farkasokat. Benne van erősen.
Parma-Bari 1-1
A két újonc a tabella első felén pulzál, azaz mindkettőjükről elmondható, hogy remekül állnak a szezon negyedénél. Különösön a kakaskák teljesítménye szép, mert nekik nincsenek sztárjaik sem, igaz, pont ezért lesz nehéz Komannak beverekednie magát a kezdőbe. Azért szurkolunk, persze.
Livorno-Atalanta 0-2
A két utolsóként nyerő csapat egymás ellen, de míg az Atalanta csak nagyon elszúrta a szezon elejét, addig a Livorno a valós erőviszonyoknak megfelelő helyen áll most is. A két hírhedten baloldali szurkolótábor baráti találkozója következik.
Bologna-Siena 1-0
Di Vaio nélkül ez a Bologna nem az a Bologna. És az a Bologna sem valami erős, idén is csak az lehet a céljuk, hogy megmeneküljenek, ehhez pedig illene lepofozni a Sienát. Ez szűken, egyáltalán nem látványosan, de talán azért menni fog.
Catania-Chievo 0-1
A veronaiak jogosan dühösek, egy kicsit jobban figyelve komoly skalpot gyűjthettek volna be, de rájuk jellemző, hogy nagyon jól reagálnak a kellemetlen eredményekre. A Cataniában idén valamiért nem érezzük biztosan első osztályú tagságának megőrzését.
Serie A - 9., 10. giornata összeharangozó
2009.10.28. 08:00 _benito
301 komment
Címkék: olasz beszámoló összefoglaló beharangozó üveggömb serie a beharang
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr571478715
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.29. 15:49:13
@mocsing:
Páros kapcsolatnak én azt nevezem, amikor két játékos tökéletesen "érzi egymást". Ilyen például a Barcában Alves és Messi, a Liverpoolban Gerrard és Torres. Iszonyú fontos, hogy legyenek ilyenek egy csapatban, mert magányosan a legjobb játékosok is megbénulnak.
@Mr.AT:
Hogy úgy mondjam: nem nézek annyi Juve-meccset, mint te :-), de elfogadom, hogy hasonló lehet a két szisztéma.
Páros kapcsolatnak én azt nevezem, amikor két játékos tökéletesen "érzi egymást". Ilyen például a Barcában Alves és Messi, a Liverpoolban Gerrard és Torres. Iszonyú fontos, hogy legyenek ilyenek egy csapatban, mert magányosan a legjobb játékosok is megbénulnak.
@Mr.AT:
Hogy úgy mondjam: nem nézek annyi Juve-meccset, mint te :-), de elfogadom, hogy hasonló lehet a két szisztéma.
czudarpesta 2009.10.29. 15:58:01
@Hispan07: köszi a tippet, télleg rohadt jó film a Moon, hamar lekaptam a netről, pedig még nem is hallottam róla eddig. Legalább a Milan mellet ebben is egyetértünk. A tegnapi hűen tükrözi az idei formánkat egyébként.. Sajnos a Juve meg rohadt jó volt.
neeskens 2009.10.29. 16:07:28
Tényleg jó volt a Juve tegnapi játéka, taktikája.Erről már szinte mindent leírtatok.
Bennem az motoszkál, hogy mi lesz a többi csatárral, ha ennyire bevált az egycsatáros taktika. Del Pieronak ebben a rendszrben nemigen van helye. Trezeguet, Iaquinta pedig majd ül a padon?
Bennem az motoszkál, hogy mi lesz a többi csatárral, ha ennyire bevált az egycsatáros taktika. Del Pieronak ebben a rendszrben nemigen van helye. Trezeguet, Iaquinta pedig majd ül a padon?
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.29. 16:27:55
@Mr.AT: hát, itt asszem elvitt egy kicsit a lelkesedés :)
Mr.AT 2009.10.29. 16:33:29
@neeskens: Alex Giovinco vagy akár Camo helyén is simán jó lehet, ha majd felgyógyul, ez a legkisebb gond, vele legalább szélesednének a rotációs lehetőségeink.
Trez és Iaqi pedig cserék, szükség esetén pedig helyettesítők, igen. Amilyen sérülékenyek, olyan úgysem nagyon lesz, hogy mindhárom középcsatárunk (ADP-t most nem számolom ide) egészséges, néha meg kellhet a pihenő.
Középen kell valaki, aki küzd és rombol, szükség esetén pedig érkezik, de az már sok meccsen bebizonyosodott, hogy az EGYVALAKI legyen, ha két ilyen van, akkor kvázi emberhátrányban játszunk - nettó értelmetlenség.
Az pedig, hogy hármójuk közül Amauri messze a leghasznosabb, legtechnikásabb, ebbe a sok és rövidpasszos játékrendbe leginkább beleillőbb, az szvsz nem kérdés.
Trez és Iaqi pedig cserék, szükség esetén pedig helyettesítők, igen. Amilyen sérülékenyek, olyan úgysem nagyon lesz, hogy mindhárom középcsatárunk (ADP-t most nem számolom ide) egészséges, néha meg kellhet a pihenő.
Középen kell valaki, aki küzd és rombol, szükség esetén pedig érkezik, de az már sok meccsen bebizonyosodott, hogy az EGYVALAKI legyen, ha két ilyen van, akkor kvázi emberhátrányban játszunk - nettó értelmetlenség.
Az pedig, hogy hármójuk közül Amauri messze a leghasznosabb, legtechnikásabb, ebbe a sok és rövidpasszos játékrendbe leginkább beleillőbb, az szvsz nem kérdés.
Mr.AT 2009.10.29. 16:34:31
@heinrich: Cáfolj rám, te tipikus román. ;-)
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.29. 16:59:31
@Mr.AT: te akartad :)
Marquez lehet, h öreg, de idén kétszer volt kezdő, a legerősebb felállásba már nem fér be.
Grosso tipikus wingback, Puyol meg egy kényszerből kikeveredő fullback, aki olykor előrecsörtet.
Keita és Touré emberemlékezet óta nem kezdett együtt.
Giovincót szintén nem nevezném állandó kezdőnek, de cselgépnek sem különösen, de azért értem.
Henry megintcsak nem fér már be a kezdőbe, amúgy sem középpályán játszik mint Camo.
Xavi a saját térfeléről irányít, Diego az ellenfélén van, Iniestáról meg nagyvonalóan megfelejtkeztél, meg persze arról is, hogy a Barca 4-3-3-at játszik, ami igen sokszor 4-2-4-re tolódik, a Juve meg ugye be van betonozva a 4-2-3-1 defenzívebb változatába.
A többi amúgy stimmel :))
(ja, az Ibra-Amauri dolog kipipálva, hogy ne legyek igazságtalan)
Marquez lehet, h öreg, de idén kétszer volt kezdő, a legerősebb felállásba már nem fér be.
Grosso tipikus wingback, Puyol meg egy kényszerből kikeveredő fullback, aki olykor előrecsörtet.
Keita és Touré emberemlékezet óta nem kezdett együtt.
Giovincót szintén nem nevezném állandó kezdőnek, de cselgépnek sem különösen, de azért értem.
Henry megintcsak nem fér már be a kezdőbe, amúgy sem középpályán játszik mint Camo.
Xavi a saját térfeléről irányít, Diego az ellenfélén van, Iniestáról meg nagyvonalóan megfelejtkeztél, meg persze arról is, hogy a Barca 4-3-3-at játszik, ami igen sokszor 4-2-4-re tolódik, a Juve meg ugye be van betonozva a 4-2-3-1 defenzívebb változatába.
A többi amúgy stimmel :))
(ja, az Ibra-Amauri dolog kipipálva, hogy ne legyek igazságtalan)
horas 2009.10.29. 17:22:00
@heinrich: Amúgy HEinrich-nek adok igazat,bár nekem is a Barcelona jutott eszembe,de inkább a rendkivűl eredményes letámadás és a gyors gördülékeny labdafelhozatalok,és a rengeteg mozgás miatt.Amíg a Juve-nal 5 gólból 3 beívelések után született,addig a Barca-nal ilyenről nem beszélhetünk,míg így,hogy Ibra megérkezett így sem mondanám jellemzőnek a labdák felrúgdosását,attól függetlenül,hogy a mostani fordulóban sok góljuk hasonló volt,meg azért szerintem ez a játékfelfogás a megleptés erejével is hatott a Samp-ra,szal én nem hinném,hogy a Juve 4-esével 5-ével kezdi rúgdosni a gólokat,bár sosem lehet tudni.Mindenestere az Inter-nek meg a Juve-nak is itt a lehetőség a jövő héten kéne egyet villantani,mert ha nem sikerül más lesz a csengése ennek a meccsnek is akárcsak a Genoa elleni 0-5 is teljesen átértékelödött egy Kijevi 2-2 után.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 17:27:01
Ledesma azt nyilatkozta, hogy nagyon szereti mindezek ellenére is a Laziot, mindent megtenne a csapatért, ahogy meg is tett mindent az elmúlt években. A leghőbb vágya, hogy újra a keretben lehessen. Nem is tudom mit kívánjak: kerüljön be most hétvégén a keretbe, és verjék meg a Sienát, hogy aztán mikor elmúlt a vész megint kirakhassa a vezetőség, vagy inkább azt, hogy kapjon ki az utolsótól is a csapat, sőt, kerüljön ennél is jóval rosszabb helyzetbe, és akkor talán van remény a megtisztulásra.
Ugyanez a véleményem egyébként a Milanról is, persze a szurkolók örülhetnek az utóbbi idők eredményeinek, de ezzel csak még mélyebbre ássa a sírját a Milan, mert a problémái ugyanazok, csak elfedi pár kifutott eredmény.
Ugyanez a véleményem egyébként a Milanról is, persze a szurkolók örülhetnek az utóbbi idők eredményeinek, de ezzel csak még mélyebbre ássa a sírját a Milan, mert a problémái ugyanazok, csak elfedi pár kifutott eredmény.
Mr.AT 2009.10.29. 17:28:21
@heinrich: Most arról vitatkozunk, hogy ki mikor hányszor kezdett, meg ilyenek? :-)
Sissoko pl az idei 12 tétmeccsből eddig 3x kezdett. És? Ettől nem egyértelmű, hogy fölényesen az egyik legjobb játékosunk?
Marquez helyett írhattam volna Militot vagy az oroszt is, lényegen nem oszt nem szoroz. Puyolt mostanában többször láttam a szélen játszani, cáfoljon rám vmelyik Barcás, ha nem így volt.
Keita-Touré-Iniesta hármas játszik középen (mármint közülük ált.2), valóban, Iniestáról elfeledkeztem, ez jogos. De Iniesta akkor meg Marchisio, b*zmeg. :-)
Giovinco nem kezdő, mert eddig nem játszatta Ferrara. Pont amellett kampányolnék ezerrel, hogy játszassa. Ez ellen viszonylag mosolyogtató ellenérv, hogy "de eddig nem kezdett". :-)
Hogy Henry hányszor kezdett a Barcelonában, azt nem tudnám megmondani, mert én meg Barcelona meccset nem nézek gyakran, de láttam már párszor a csapatban, s akkor kivétel nélkül mindig a félpálya és a tizenhatos közti szakaszon rohangászott, a szélen. Pont ugyanott és ugyanúgy, mint Camoranesi. Ez nekem a legszembetűnőbb hasonlóság, mégha valóban igaz, hogy Henry mindig is csatár volt, Camo meg KP - ennek ellenére a csapatukban jelenleg ugyanazt csinálják. Futnak, cseleznek, beadnak, s ha lehet, lőnek.
Xavi és Diego kapcsán megint nem értem mire célzol ("Xavi a saját térfeléről irányít, Diego az ellenfélén van") - Xavi is gyakran érkezik föl a kapu elé, és Diego is gyakran visszalép, tegnap konkrétan kifejezetten sok labdát szerzett a félpályán innen a kis brazil. Amit írtál róla, az a korábbi, 4-3-1-2es felállásunkra volt igaz, ott valóban feljebb játszott, tegnap viszont kifejezetten hátra is visszahúzódott rendszeresen - márpedig én most a friss játékrendszerünket magasztalnám épp.
Sissoko pl az idei 12 tétmeccsből eddig 3x kezdett. És? Ettől nem egyértelmű, hogy fölényesen az egyik legjobb játékosunk?
Marquez helyett írhattam volna Militot vagy az oroszt is, lényegen nem oszt nem szoroz. Puyolt mostanában többször láttam a szélen játszani, cáfoljon rám vmelyik Barcás, ha nem így volt.
Keita-Touré-Iniesta hármas játszik középen (mármint közülük ált.2), valóban, Iniestáról elfeledkeztem, ez jogos. De Iniesta akkor meg Marchisio, b*zmeg. :-)
Giovinco nem kezdő, mert eddig nem játszatta Ferrara. Pont amellett kampányolnék ezerrel, hogy játszassa. Ez ellen viszonylag mosolyogtató ellenérv, hogy "de eddig nem kezdett". :-)
Hogy Henry hányszor kezdett a Barcelonában, azt nem tudnám megmondani, mert én meg Barcelona meccset nem nézek gyakran, de láttam már párszor a csapatban, s akkor kivétel nélkül mindig a félpálya és a tizenhatos közti szakaszon rohangászott, a szélen. Pont ugyanott és ugyanúgy, mint Camoranesi. Ez nekem a legszembetűnőbb hasonlóság, mégha valóban igaz, hogy Henry mindig is csatár volt, Camo meg KP - ennek ellenére a csapatukban jelenleg ugyanazt csinálják. Futnak, cseleznek, beadnak, s ha lehet, lőnek.
Xavi és Diego kapcsán megint nem értem mire célzol ("Xavi a saját térfeléről irányít, Diego az ellenfélén van") - Xavi is gyakran érkezik föl a kapu elé, és Diego is gyakran visszalép, tegnap konkrétan kifejezetten sok labdát szerzett a félpályán innen a kis brazil. Amit írtál róla, az a korábbi, 4-3-1-2es felállásunkra volt igaz, ott valóban feljebb játszott, tegnap viszont kifejezetten hátra is visszahúzódott rendszeresen - márpedig én most a friss játékrendszerünket magasztalnám épp.
rexford 2009.10.29. 17:37:55
@Mr.AT: Inkább ne játsszunk ennyire jól, csak ne hasonlítsd a Juvét a Barcelonához, könyörgöm, még a gyöp zöld színét se.
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.29. 17:38:39
@Mr.AT: maradjunk abban, hogy magasztaljuk a tegnapi felállást :) (sajnos ehhez nincs meg az emberanyagunk egy teljes szezonra), én mindig is a kétcsatáros felállás ellen voltam (mármint idén, ezzel a kerettel).
Van hova fejlődni a csapatnak is, meg Ferraranak is, nem kellene nagyobb hátrányt összeszedni januárig, addigra meg össze tudunk állni rendesen.
Van hova fejlődni a csapatnak is, meg Ferraranak is, nem kellene nagyobb hátrányt összeszedni januárig, addigra meg össze tudunk állni rendesen.
calciomax 2009.10.29. 17:38:48
Igen most mar tuti meglesz a BL donto a Juvenak.... Mert ez az igazi JUVE! Kifogott egy szar napot a Sampdoria + elhitte hogy nyerhet es engedte jatszani az ellenfelet. Kb. ennyi tortent mint ahogy a milan-interen is.
calciomax 2009.10.29. 17:40:09
Ahogy a milannak is g**ci Nagy mazlija volt az utcso 3 meccsen most meg nem.
moltisanti 2009.10.29. 17:46:43
@heinrich: "Keita és Touré emberemlékezet óta nem kezdett együtt."
2009.10.28. Cultural Leonesa - FC Barcelona
2009.10.17. Valencia CF - FC Barcelona
2009.09.29. FC Barcelona - Dynamo Kiev
2009.09.26. Málaga CF - FC Barcelona
2009.09.16. Inter Milan - FC Barcelona
2009.09.12. Getafe CF- FC Barcelona
2009.08.28. FC Barcelona - Shakhtar D.
2009.08.23. FC Barcelona - Athletic Club
2009.08.16. Athletic Club - FC Barcelona
2009.10.28. Cultural Leonesa - FC Barcelona
2009.10.17. Valencia CF - FC Barcelona
2009.09.29. FC Barcelona - Dynamo Kiev
2009.09.26. Málaga CF - FC Barcelona
2009.09.16. Inter Milan - FC Barcelona
2009.09.12. Getafe CF- FC Barcelona
2009.08.28. FC Barcelona - Shakhtar D.
2009.08.23. FC Barcelona - Athletic Club
2009.08.16. Athletic Club - FC Barcelona
Azazello007 2009.10.29. 18:01:25
OFF: Henke Larsson pedig úgy tűnik, most végleg visszavonult:-(
horas 2009.10.29. 18:06:07
Barca ide Barca oda,ez a felállás tegnap nagyon bejött ez lehet a Juve jövője,ezt kéne erőltetni,és ha müködik szépen a hiányposztokat beigazolni.Ez pofázom mióta,az olasz nagy csapatoknak is felkellene vállania a támadófocit,3 vkp-ás rendszerrel nem juttotak eddig se semmire,meg nem véletlenül nem játszanak úgy sehol sem.
horas 2009.10.29. 18:21:31
@madbalee: Ha arra gondolsz,hogy Gattuso-t Leonardo hibájából állították akkor arra nem gondoltál,hogy Gattuso-t a tizenyegyesnél kikellett volna állítani,különben is még 11 emberrel volt a Milan mikor már 3-0 volt...vagy mi más történt?
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.29. 20:22:45
@moltisanti: csak a bajnokikra gondoltam, de ok, kicsit elnagyoltam a becslést :)
raoul_duke 2009.10.29. 20:26:26
@Mr.AT: értem én, sőt teljesen normális szurkolói magatartásnak tartom, hogy jobban tudjuk, mit kéne :)
IronRock 2009.10.29. 20:34:27
Höhö, ahogy olvasom, _benito is Skorpió :-) Alex Del Piero pedig napra pontosan 3 évvel idősebb nálam, bár ez nem sokat számít. :-) Mindenesetre a tegnapi Juve meccs után még mindig nem tudok mit mondani. Csak azt nem értem ha tudtunk ilyen gecijól játszani egy rakás sérült játékos nélkül (akik közül csak Alex és Iaquinta akik valóban hiányoznak), akkor miért is nem lehet ezt állandósítani?? Most már csak az kellene hogy az Inter ma kikapjon és tökéletes lenne eddig a hetem a rohadt influenza és betegállomány ellenére...de hiába tör a Palermo a bajnoki címre (MUHAHA, bocs, de én még ezt a poént nem sütöttem el), ez nem az a nap lesz ahol Mourinho-ék zakózni fognak, pláne nem otthon.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 20:54:29
Csak befújnak az Internek jogos tizenegyest is.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 20:55:53
Balotellinél pedig nem nagyon tudnék ellenszenvesebb, idegesítőbb focistát mondani.
nalazo 2009.10.29. 20:56:40
@_benito: Félreértés ne essék, nem a tagnapi meccs előtt pukkadt ki, hanem a veréstől.
Tika_ 2009.10.29. 21:03:21
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: számomra más kategória: ellenszenvesek van Persie és Ballack. Balotelli akkora köcsög, hogy az valami elképesztő; néhány év és megelőzi P Ronaldot.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:05:47
@Tika_: Jogos, igazad van. Ezek a műsorai, minden megmozdulásából süt az arrogancia, a kivagyiság, undorító.
BruceWayne 2009.10.29. 21:11:35
Ez a Balotelli többet van haragban a világgal mint James Dean :-)
vagy csak nem magyarázták el neki hogy a 11-est nem feltétlenül az lövi aki ki is harcolja
vagy csak nem magyarázták el neki hogy a 11-est nem feltétlenül az lövi aki ki is harcolja
Gabez 2009.10.29. 21:24:24
Zenga arckifejezése...isteni kép volt :)
Na de majd lesz ő is Inter edző.
Na de majd lesz ő is Inter edző.
Gabez 2009.10.29. 21:27:01
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: van Balotellinél idegesítőbb, de ő csak akkor az, ha nem a te csapatodban játszik. Amúgy megtűrnéd simán és nem értenéd, mire ez a cécó, azért, mert grimaszol néha? ;)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:31:04
@Gabez: Nem vitatom a kvalitásait, nyilván örülnék neki ha lenne egy ilyen képességű játékos a csapatomban, de ettől még ritka undorító a magatartása.
Közben oktat az Inter.
Közben oktat az Inter.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:33:55
Nem játszik rosszul a Palermo, de ez azért valamennyire a Seria A kritikája is, hogy a negyedik helyezettet az első ilyen könnyedén veri.
Viszont remélem Arnautovic végre pályára lép.
Viszont remélem Arnautovic végre pályára lép.
Gabez 2009.10.29. 21:37:32
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mert még fiatal buta suttyó, túl korán jutott túl magasra. Van, aki ezt nem bírja jól kezelni. Pl. Rooney is ilyen volt anno, de most már valamelyest beérett ő is. Vagy Cassano.
Nem csodálkoznék, ha pár éven belül (mondjuk 3-4) a legjobb 3 csatár közt lenne.
Nem csodálkoznék, ha pár éven belül (mondjuk 3-4) a legjobb 3 csatár közt lenne.
calcio_di_rigore 2009.10.29. 21:37:48
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem játszik rosszul jah... a Laziohoz képest?:))
giacinto 2009.10.29. 21:43:26
@Gabez: Prandelli és Gasperini után jöhet majd :)
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Arnautovic padon sincs most.
@calcio_di_rigore: a samphoz képest extra klasszisok. mármint a palermo....
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Arnautovic padon sincs most.
@calcio_di_rigore: a samphoz képest extra klasszisok. mármint a palermo....
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.29. 21:46:48
Milyen érdekes az élet, tegnap nem tűntek fel Inter szurkolók, ma meg nem tűnnek fel Juve szurkolók. Peace and harmony. :D
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.29. 21:47:37
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: vagy akár a 2. a 3.-at ha az eredményt is beleszámoljuk.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:47:48
@Gabez: Elképzelhető hogy változni fog, az ő érdeke is lenne, mert majd valamelyik jövőbeli ellenfél védője komoly kárt tehet benne. Rooney forrófejű és fegyelmezetlen volt, de ilyen húzásai azért nem voltak soha. De a kvalitásai megvannak ahhoz, amit te is mondtál.
@calcio_di_rigore: A Lazionak jelenleg olyan a formája, hogy szerintem 1-2 csapat lehet a Serie A-ban, amelyik azt negatív irányban überelni tudja. Őszintén abban bízom, hogy lesz egy összeomlás a csapat háza táján, és az a hányingerkeltő maffia, ami intézi a csapat ügyeit, ennek köszönhetően lelép. Ez persze úgysem fog bekövetkezni, de a Lazionak és egyébként a Milannak is erre lenne szüksége, csak ott az utóbbi 1-2 meccs kis földet dobott a pöcegödörre. Rómában még ennyi sincs. Siralmas.
@calcio_di_rigore: A Lazionak jelenleg olyan a formája, hogy szerintem 1-2 csapat lehet a Serie A-ban, amelyik azt negatív irányban überelni tudja. Őszintén abban bízom, hogy lesz egy összeomlás a csapat háza táján, és az a hányingerkeltő maffia, ami intézi a csapat ügyeit, ennek köszönhetően lelép. Ez persze úgysem fog bekövetkezni, de a Lazionak és egyébként a Milannak is erre lenne szüksége, csak ott az utóbbi 1-2 meccs kis földet dobott a pöcegödörre. Rómában még ennyi sincs. Siralmas.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:48:47
@Great Cornholio: Jogos, bár azért ritka szarul játszott a Sampdoria, a Palermo meg azért nem rossz annyira.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:49:28
@giacinto: Padon sincs? Hát Mourinho nem nagyon bízhat benne, csak akkor miért ragaszkodnak hozzá ennyire.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 21:51:35
Miccolinak milyen már a szemöldöke?
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.29. 21:56:20
Ballotelli vagy nagyon nagy ásznak hiszi/gondolja/építi magát, vagy klasszikus bipoláris depressziós (extrém viszonylatban: egy mecsen belül).
Tika_ 2009.10.29. 22:01:13
OFF
@Mr.AT: @heinrich: Lehet, hogy jönnek nálam sokkal hozzáértőbbek, addig amit én tudok cáfolni:
Puyol eredendően jobb bekk, de már évek óta középső védőt játszik. Jobboldalit csak kényszerből (de nem baloldalit). És bár max respect neki, a szélsőjátékát nyugodtan nevezhetjük előrecsörtetésnek :D.
Keita a Barcában alapvetően nem védekező középpályást játszik, erről írt Garcia a legutóbbi spanyol posztban, majd a kommentelőtársak kiegészítették.
A legfontosabb, hogy a Barca jellemzően nem 2 vkp-val nyomja (ha igen, akkor inkább Busquets a 2., Keita inkább támad), ugyanis Iniesta és Xavi egyaránt részt vesznek a labdaszerzésben.
(Marquez egyébként sérült volt, de valóban nem fér már a kezdőbe. Ellentétben Henryval, aki – sérüléséig legalábbis – igen.)
ON
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mai produkciója kísértetiesen emlékeztet CR7 görögök elleni EB nyitómeccsére: összehozott egy 11-est (mondjuk Ronaldo ellen fújtak :D), aztán fejelt egy gólt szögletből
@Mr.AT: @heinrich: Lehet, hogy jönnek nálam sokkal hozzáértőbbek, addig amit én tudok cáfolni:
Puyol eredendően jobb bekk, de már évek óta középső védőt játszik. Jobboldalit csak kényszerből (de nem baloldalit). És bár max respect neki, a szélsőjátékát nyugodtan nevezhetjük előrecsörtetésnek :D.
Keita a Barcában alapvetően nem védekező középpályást játszik, erről írt Garcia a legutóbbi spanyol posztban, majd a kommentelőtársak kiegészítették.
A legfontosabb, hogy a Barca jellemzően nem 2 vkp-val nyomja (ha igen, akkor inkább Busquets a 2., Keita inkább támad), ugyanis Iniesta és Xavi egyaránt részt vesznek a labdaszerzésben.
(Marquez egyébként sérült volt, de valóban nem fér már a kezdőbe. Ellentétben Henryval, aki – sérüléséig legalábbis – igen.)
ON
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mai produkciója kísértetiesen emlékeztet CR7 görögök elleni EB nyitómeccsére: összehozott egy 11-est (mondjuk Ronaldo ellen fújtak :D), aztán fejelt egy gólt szögletből
Tika_ 2009.10.29. 22:04:13
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: erre akkor most Csöncsönnel mondunk egy nagy köszönömöt :)).
Mert folyton megy a rinya, hogy fos a Liga, mert a Barca sokkal erősebb, mint a többi, és csak az a kérdés hány góllal győz. Nos, ahhoz képest itt az első félidőben 4:0, de nem is ez a lényeg: az Internek ez még edzőmeccs se volt az első félidőben, hihetetlen, hogy mennyire könnyedén sokkal jobbak.
peace
Mert folyton megy a rinya, hogy fos a Liga, mert a Barca sokkal erősebb, mint a többi, és csak az a kérdés hány góllal győz. Nos, ahhoz képest itt az első félidőben 4:0, de nem is ez a lényeg: az Internek ez még edzőmeccs se volt az első félidőben, hihetetlen, hogy mennyire könnyedén sokkal jobbak.
peace
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 22:07:32
@Tika_: Alapesetben tényleg az a kérdés, mennyivel nyer a Barca, de ez nem feltétlenül a bajnokság kritikája, az annál inkább, hogy mint feljebb is mondtam, az első helyezett ilyen könnyedén szerez 4 gólt a negyedik helyezett ellen. De ez a Palermo határozottan jobb most, mint volt az előző 45 percben, elég izgalmas lett ez a meccs, sok gól, nem is gondoltam volna.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 22:08:38
@sepsta75: Sérült ha jól tudom.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 22:22:59
Nagyon jó ez a meccs!
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.29. 22:24:30
@Tika_: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Tök függetlenül a játék képétől (hiszen nem nézem a meccset) szerintem önmagában nem (lehet) egy bajnokság kritikája, ha az első mondjuk 5-0-ra veri a negyediket. Sajnálom, hogy ez a szemlélet elterjedt itt ezen a blogon, és persze most már jogos a fricskázás az olaszfanok felé. Hiszen ilyen alapon minden idők legrosszabb BL-sorozata a '94-es volt, mert ott 4-0-ra verte a Milan a Barcát. A Barcelona minden győzelméért megszenved; egy 70%-os labdabirtoklás nem "csak úgy" jön, azért rengeteget kell dolgozni. Azért is, hogy a játékosok távol tartsák magukat a védőktől. (Csak a legsötétebbek gondolhatják, hogy a védők szándékosan állnak öt méterre Xaviéktól.) Szóval 4-5 gólt lőni egy topbajnokságban, legyen az spanyol vagy olasz vagy angol, nagy teljesítmény akármelyik csapattól.
Tök függetlenül a játék képétől (hiszen nem nézem a meccset) szerintem önmagában nem (lehet) egy bajnokság kritikája, ha az első mondjuk 5-0-ra veri a negyediket. Sajnálom, hogy ez a szemlélet elterjedt itt ezen a blogon, és persze most már jogos a fricskázás az olaszfanok felé. Hiszen ilyen alapon minden idők legrosszabb BL-sorozata a '94-es volt, mert ott 4-0-ra verte a Milan a Barcát. A Barcelona minden győzelméért megszenved; egy 70%-os labdabirtoklás nem "csak úgy" jön, azért rengeteget kell dolgozni. Azért is, hogy a játékosok távol tartsák magukat a védőktől. (Csak a legsötétebbek gondolhatják, hogy a védők szándékosan állnak öt méterre Xaviéktól.) Szóval 4-5 gólt lőni egy topbajnokságban, legyen az spanyol vagy olasz vagy angol, nagy teljesítmény akármelyik csapattól.
sepsta75 2009.10.29. 22:25:04
mi történt az olaszoknál,ilyen fasza Serie A -s meccseket idén még nem is láttam talán mint tegnap meg ma...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 22:33:01
@sepsta75: Pedig azért akad nem kevés jó meccs ebben az idényben.
@Csöncsön: Szerintem azért valamennyire mindenképpen kritikája lehet egy-egy sorozatnak, hogy a jó helyen álló együttesek mennyire képesek sok gólt kapni az előttük állóktól. Mikor a Genoa kap egy sima ötöst otthon, vagy most, mikor a Palermot úgy tűnt kivégzi az Inter az első félidőben. Persze mondhatjuk azt is, hogy nem rossz, hanem hektikus, meg hogy a Genoa akkor került leszállóágba, hogy a Palermo aztán könnyedén gurított hármat, stb. De ennek ellenére, nem ezek az évek a Serie A dicsőséges évei.
@Csöncsön: Szerintem azért valamennyire mindenképpen kritikája lehet egy-egy sorozatnak, hogy a jó helyen álló együttesek mennyire képesek sok gólt kapni az előttük állóktól. Mikor a Genoa kap egy sima ötöst otthon, vagy most, mikor a Palermot úgy tűnt kivégzi az Inter az első félidőben. Persze mondhatjuk azt is, hogy nem rossz, hanem hektikus, meg hogy a Genoa akkor került leszállóágba, hogy a Palermo aztán könnyedén gurított hármat, stb. De ennek ellenére, nem ezek az évek a Serie A dicsőséges évei.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 22:33:47
@Mass!mo: Nahát, milyen szemét, hogy merészeli 3 centire a kaputól beletenni a lábát a beadásba...:D
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.29. 22:39:43
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Nem dicsőséges évek, tény, de az, hogy az élcsapatok képesek támadójátékra, képesek gólokat lőni, legalább csillanó fényt jelent az alagút végén, melybe a Serie A a Calciopoli után belekerült. Most már legalább nem süti le mindenki a szemét, amikor arról van szó, hogy úristen EZ az Inter vezeti toronymagasan az olasz bajnokságot?! Persze te nyilván a saját csapatod szemszögéből nézed, és a Lazionak ez nem egy nagy év, megértem. De alapvetően érték, ha egy csapat tud gólt lőni. Márpedig ez az Inter most tud. (Az más kérdés, hogy a BL-ben kimagaslóan a legerősebb csoportba került, dehát ezt mindenki tudja.) :-)
Nem dicsőséges évek, tény, de az, hogy az élcsapatok képesek támadójátékra, képesek gólokat lőni, legalább csillanó fényt jelent az alagút végén, melybe a Serie A a Calciopoli után belekerült. Most már legalább nem süti le mindenki a szemét, amikor arról van szó, hogy úristen EZ az Inter vezeti toronymagasan az olasz bajnokságot?! Persze te nyilván a saját csapatod szemszögéből nézed, és a Lazionak ez nem egy nagy év, megértem. De alapvetően érték, ha egy csapat tud gólt lőni. Márpedig ez az Inter most tud. (Az más kérdés, hogy a BL-ben kimagaslóan a legerősebb csoportba került, dehát ezt mindenki tudja.) :-)
Mass!mo 2009.10.29. 22:41:03
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: komolyan mondom inzaghi 2
nagyon nem csipem a buráját ennek a militonak
meg Etoo... persze
Ugyanaz van az interrel az utóbbi 2-3évben mint velünk kapáló idején ,az ellenfelek nem mernek kijönni a pályára szinte .Kjaer gyerek is csak ellenünk brillirozik aztán ugy becsinál a meazzaban hogy nekifut a saját kapusának
áhhh....:D
nagyon nem csipem a buráját ennek a militonak
meg Etoo... persze
Ugyanaz van az interrel az utóbbi 2-3évben mint velünk kapáló idején ,az ellenfelek nem mernek kijönni a pályára szinte .Kjaer gyerek is csak ellenünk brillirozik aztán ugy becsinál a meazzaban hogy nekifut a saját kapusának
áhhh....:D
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.29. 22:44:13
Nem játszatja Santont meg is lett az eredménye, egy fost produkált ma, és a 2-3 gólt az ő nyakába varrnám, mindamellett semmit sem csinált támadásban.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.29. 22:46:16
@Csöncsön: Persze, jó az ha sok a gól, csak nem feltétlen azért születik számtalan, mert ellenállhatatlan a támadójáték, hanem mert az ellenfél mond csődöt, lásd Genoa-Inter. Megmondom őszintén, nem lepne meg ha az Internazionale nem jutna túl a BL nyolcaddöntőkön. A Lazionak különösen tragikus az éve, de sajnos elmondhatjuk, hogy lassan 10 éve nincsenek értékelhető megmozdulásai a bajnokságban, a legutóbbi is 3 éve volt, mikor sikerült a pontlevonások ellenére a harmadik helyen végezniük.
Hispan07 2009.10.29. 22:46:19
@czudarpesta: örülök, ha tetszett. nem semmi lehetett ezt összehozni Sam Rockwellnek.
a Milan meg... ehhh...
legalább megjött az FM10, jöhet a rendrakás ;)
a Milan meg... ehhh...
legalább megjött az FM10, jöhet a rendrakás ;)
BruceWayne 2009.10.29. 23:01:55
@Great Cornholio: az első 2 COrdobáé volt, a 3. meg Samuel J.Cesar, bár ott a szezon passzát Cavani
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.30. 00:05:36
@Nerazzurri: a 2. előtt őt emelték át lazán majd befutott a Palermoi csak be kellett adnia, ilyen gyermekded hibát. a 3. nál csak állt mint a fasz a lagziba mikor mellett elgurították a labdát, ha nincs embere akkor be kéne húzódni segíteni a belső védőnek azt sem tette. abba legalább félig hibás.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.30. 00:06:26
@Nerazzurri: hozzátenném, mikor támadáskor indították egyetlen lépést sem tett előre, hanem mindig visszacselezett majd visszapasszolt.
s4tch 2009.10.30. 07:53:13
@Csöncsön: "tűpontos mélységi bepasszok, kapuralövések, páros kapcsolatok, háromszögek"
...és te várhidizel, bravó.
...és te várhidizel, bravó.
giacinto 2009.10.30. 10:21:43
@Great Cornholio: az első gól Cordobáé volt, bár szerencsétlenül elcsúszott/elökte a kötözött sonka.
a másodikbanvolt némi szuerpe, de ott is Cordobát előzte meg a berobbanó ember,a 3. gólt valszeg a világ legjobb védelme sem védekezte volna ki. Cassani no-look-passza fenomenális volt. erre senki nem számíthatott.
egyébként tényleg igaz hogy nincs játékban + José azt is mondta hogy nehéz periódusban van, pályán is és azon kivül is. szóval vmi van a hátttérben. Vasárnap viszont játszhat, mert Chivu kisárgázódott.
a másodikbanvolt némi szuerpe, de ott is Cordobát előzte meg a berobbanó ember,a 3. gólt valszeg a világ legjobb védelme sem védekezte volna ki. Cassani no-look-passza fenomenális volt. erre senki nem számíthatott.
egyébként tényleg igaz hogy nincs játékban + José azt is mondta hogy nehéz periódusban van, pályán is és azon kivül is. szóval vmi van a hátttérben. Vasárnap viszont játszhat, mert Chivu kisárgázódott.
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.10.30. 10:51:00
@giacinto: azert a vasarnapot se vedd tutira, jose kepes zanettit berakni balbekknek. (aminek megvan az az elonye, hogy rajta kivul az osszes kozeppalyasunk eljut a kapuig, szoval javul a tamadojatek)
horas 2009.10.30. 12:17:15
@anonim222 [semleges néző]: Balotelli nemtudom minek hiszi,magát,de hogy nagy ász az kurva isten.A Tegnapi meccset őnyerte meg az inter-nek nem is akárhogy,nem is akármennyire.Tény,hogy nem normális de már most 20 évesen az Inter egyik meghatározó alakja.Lehet utálni,de,hogy óriási tehetség azt nem lehet elvitatni!Hát Santon-nak nem megy így neki kellenek a meccsek,hogy formába lendüljön tegnap nagyon gyenge volt.Azért hozzá tenném,hogy az Inter is röhögve rúgott 5 gólt,ha annyira leborultunk Juve-elött említsük meg ezt is...
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.30. 12:53:55
@horas: nincs vele semmi bajom, csak azok a világfájdalmas jelenetek, amikor kinéz, talán a kispad felé? nem tudom. tegnap csak pár percet kaptam el a meccsből, a legnagyobb (számomra) az volt, amikor vezette 3 ember között a labdát , már a 16-hoz ért, valahogy elpattant tőle, mert szerelni nem tudták. erre megállt, aztán megfordult, és elkezdett visszafele sétálni, mint aki fagyizni készül valamelyik palazzón. halálos az ürge... már 0:4 volt akkor. de az Eto-nak letett labda se volt kutya, meg az a faarc, amit utána vágott. (mondjuk, ugyanezt csinálja akkor is, amikor egy egyenes passz se jön össze egy egész meccsen :))
horas 2009.10.30. 13:07:23
@anonim222 [semleges néző]: Nem normális,de elöbb lesz világklasszis mint gondoltuk volna.Egy barom,ha vittem volna valamire én sem lennék példakép futball pályán.Ahogy Cassano és Riquelme is nagy kedvencem,ha már devianciáról beszélgetünk.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.30. 14:51:37
@horas: Balotellit hogy lehet bírni könyörgöm? :) Az ember örül neki ha a csapatában játszik, elfogadja, és legfeljebb magában szidja, de bírni szegényt hogy lehet... :)
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.10.30. 15:12:35
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Tök állat a csávó. :)
Mr.AT 2009.10.30. 15:56:30
Sissoko megint megsérült, újabb 1 hónapra kidőlt. Qrvára elegem van ebből. Ezért nem fogunk megint lóf*szt sem nyerni, mert rendszeresen kihullik a csapat fele.
rexford 2009.10.30. 17:07:53
@Mr.AT: Minden sorozat megszakad egyszer, ugyebár, reméljük, hogy tavaszra, és akkor a teljes kerettel behúzzuk a behúznivalót. :) Tiago és Sanyi felépült legalább, örüljünk ennek.
horas 2009.10.30. 17:30:43
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Miért? Vadállat a srác,a tizenegyest illetően teljesen igaza volt,az megint másik dolog,hogy Adriano-val tavaly az ilyeneket megtudták beszélni meg Eto'o és Milito is felválta rúgdossák a tiziket,amit Milito harcolt ki a Bari ellen Eto'o rúgta amit Eto'o a Milan ellen azt Milito.Más kérdés,hogy heves vérmérsékletű vannak féreg dolgai,de majd elnővi,emlékezz Ibrahimovic,Rooney,C.Ronaldo mekkora szarháziak voltak,most egyik se néz még csúnyán se senkire...Mindenesetre Balotelli nagy egyéniség mind futballista és mind személy egyaránt.
horas 2009.10.30. 17:40:55
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Azért azt nem sokan mernék megcsinálni,hogy a 2szeres BL-győztes a csapat első számú sztárjától 19 évesen elkérje a labdát,-adott szituációban teljesen jogosan- hogy hadd rúgjam én a tizenyegyest amit személy szerint én harcoltam ki.Akárhogy is nézem rátartiság kell ehhez az élethez,nem felmentve a múltban tett elég sportszerűtlen dolgai alól,de ebből a szempontból is lehet nézni az arcot,és ebből a szempontból nekem bejön a tag,hogy "mit neki" egy Samuel Eto'o és igaza van valahol...mert Eto'o is ilyen volt...és mindenki aki vitte valamire...és itt most nem a tiszteletlenségről beszélek...
calcio_di_rigore 2009.10.30. 21:40:41
@Mr.AT: Kurva életbe már. A Sissoko-Melo páros volt az alapja a szerdai jó teljesítménynek. Így majd megint jöhet a szenvedés.
Legalább megvárhatta volna amíg Marchisio felépül.
Legalább megvárhatta volna amíg Marchisio felépül.
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 21:44:59
@horas: a helyzet az, hogy a tizenegyest az lövi, akit az edző (még érthetőbben: a főnök) erre kijelöl. Nem aki előbb ér oda, meg aki kiharcolta, meg akinek a legnagyobb a pajesza, hanem akinek ez a feladata. Vicces lenne, ha minden játékos azt tehetne, amit akar.
Mr.AT 2009.10.30. 22:37:41
@calcio_di_rigore: Simán megraktuk volna a Bayernt, de most megint ilyen toldozott-foltozott csapatunk lesz, Poulsennel meg a többi fogalmatlannal, aztán megint jön egy évig, hogy így szar a Juve meg úgy szar a Juve.
Lassan most már nekiállok kigyűjteni, hogy mit jelent ez számszerűsítve, de abban már látatlanban biztos vagyok, hogy egész Európában példátlan az a sérüléshullám, ami minket sújt folyamatosan, több, mint két éve.
Lassan rá kell állni a 30-35 fős keretre, b*zmeg.
Lassan most már nekiállok kigyűjteni, hogy mit jelent ez számszerűsítve, de abban már látatlanban biztos vagyok, hogy egész Európában példátlan az a sérüléshullám, ami minket sújt folyamatosan, több, mint két éve.
Lassan rá kell állni a 30-35 fős keretre, b*zmeg.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:48:27
@Mr.AT: jaja, tükörsimán, hogyne :)
amúgy a juve-bayern december 8-án lesz, addig még felépülhet sok mindenki, az egy hónapra kidőlt sissoko pl egész nyugodtan, úgyhogy mehet a tükörsima megrakás.
amúgy a juve-bayern december 8-án lesz, addig még felépülhet sok mindenki, az egy hónapra kidőlt sissoko pl egész nyugodtan, úgyhogy mehet a tükörsima megrakás.
Mr.AT 2009.10.31. 00:16:35
@mocsing: Éjszakai műszak van a portásoknál, vagy miaf*sz? :-)
Amúgy ne túlozzuk. Nem tükörsimán. Csak szimplán, egyszerűen simán. :-)
Amúgy ne túlozzuk. Nem tükörsimán. Csak szimplán, egyszerűen simán. :-)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.31. 13:24:29
@horas: Igazad van abban amit mondasz, de nekem elsősorban azért nem szimpatikus, ahogy teszi az agyát, a sportszerűtlenségei, egyáltalán, a hozzáállása, de nagy tehetség, szó se róla.
WallyB 2009.10.31. 19:43:14
Mi van itt? 2-0-ás Juve előnynél elkapcsoltam Esti Mesére, mivel ez úgyis eldőlt... most meg... se Sandokan, se Tarzan... persze, nem panaszképpen mondom...
WallyB 2009.10.31. 19:54:12
Kíváncsi vagyok a Re-akcióra, meg majd a kommentekre, mert nem láttam a meccset, csak Giovinco gólját, meg most a végéből 10 percet, de a Juve durván nyomja... korai volt még a hozsanna.
WallyB 2009.10.31. 19:56:54
Aha... hát, első blikkre én is pirosat adtam volna Amaurinak, a visszajátszás után már nem ennyire egyértelmű a helyzet. Óriási gondok vannak a védelemmel, a 3. gól előtt nemtom Tiago megkérdezte-e Hamsiktól, hogy "nem erős-e a passz..."
Viszlat 2009.11.01. 19:56:33
Bari-nál még nem tudják, hogy Koman-nal kell rúgatni a tiziket, nyerhettek volna...
Az utolsó 100 komment: