Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Premier League, 10. forduló - Meglepetés dömping

2009.10.27. 20:21 pote

Meglepetésekkel teli fordulón vagyunk túl a PL-ben.
A Villa nem bírt az újonccal, a Stoke a White Hart Lane-ről távozott három ponttal, a Birmingham - az eleddig szárnyaló - Sunderlandet csapta meg, míg a City meg az Arsenal csak egy ikszre volt jó verhető ellenfelével szemben.
A Pool megverte a MU-t, amivel megint a Chelsea járt a legjobban. Sokan már most odaadnák a Kékeknek a bajnoki serleget, mi ezzel még várnánk.
Lapozás után a jubileumi tizedik forduló összefoglalója és a ligakupa meccsek párosítása.

Ahogy ígértük, mi inkább moziba mentünk a szombati ebéd után, mert idén komoly lelkierő kell ahhoz, hogy valaki Aston Villa meccset nézzen. Most sem maradtunk le semmiről, és mindkét menedzser egyetértett abban, hogy igazságos volt a pontosztozkodás.
Wolverhampton - Aston Villa 1-1

Annál nagyobb élmény volt leülni a Spurs-Stoke csata elé. Parádésan megéreztük, hogy a vendégek egyszer be fognak találni, csak a hazaiaknak jósolt hat dugó ment egy kicsit félre.
A pálya különben szinte felbillent, és volt a meccsnek két olyan negyedórás periódusa, amikor futószalagon szállították a helyzeteket Keane-ék. Beattie mentése (jobb füle mellől jobb lábbal húzta ki a gólvonalról) még többszöri ismétlés után is felfoghatatlan volt. Aztán egy kicsit befáradtak Redknapp fiai, és a szerencsével sem álltak jól, hiszen mindhárom cserelehetőségük kihasználása után sérült meg Lennon.
A slusszpoén már nem volt meglepetés. Ahogy ilyenkor lenni szokott, az első valamire való kontrából be is talált a Stoke.
Tottenham - Stoke 0-1

A mezőny második fele - a Sunderland vereségén kívül - nem sok meglepetéssel szolgált. Nem is ez a dolguk. A kiesési rangadón nem született gól sem. A Wigan viszonylag simán nyert a Burnley otthonában. A Bolton nem engedte ponthoz az Evertont. A Birmingham meg, ahogy feljebb is említettük, legyőzte FülöpMarci csapatát.
Hull - Portsmouth 0-0
Burnley - Wigan 1-3
Birmingham - Sunderland 2-1
Bolton - Everton 3-2


A ManCity és az Arsenal ugyanazt a nótát fújták vasárnap. Az Ágyúsok könnyebben, a City nehezebben, elhúzott két góllal, aztán rövid idő alatt le is adták az előnyüket, újítani meg már nem sikerült nekik.
A West Ham egyenlítő gólját különben Imicinek küldöm sok szeretettel, mert én éppen hírzárlatot tartottam, hogy a City meccset felvételről izgulhassam végig, amikor rápillantottam arra a mailre, amiben a kommentek is érkeznek: "közben city x otthon, szuper :)". Innentől nagyon szurkoltam a kelet-londoniak egyenlítéséért.
Mindkét csapatnak nagyon fog hiányozni az elhullajtott két pont.
ManCity - Fuham 2-2
West Ham - Arsenal 2-2


A Chelsea tükörsima hetet tudhat maga mögött. Lőttek kilenc gólt a stadionjukban, miközben egyet sem kaptak. Már a szakmai berkekben is arról duruzsolnak, hogy ők a legnagyobb esélyesei idén a PL-nek. Mi ezzel nem értünk egyet. A jelenlegi pozíciójukat inkább a többiek botlásainak köszönhetik. Rangadókat (Pool, Spurs) ugyan már nyertek, de két nem várt vereség is benne van már a zsákban (Villa, Wigan), és talán csak annyi helyzeti előnyük van, hogy a BL-csoportjuk igazán könnyűnek mondható.
A keretük bivalyerős, nem is nagyon változott az elmúlt évek során, de edző poszton még elcsúszhatnak. Nekünk nagyon úgy tűnik, hogy az eddigi eredményeket rutinból hozták le, semmi extra nincs benne. De majd meglátjuk. Mi még most sem őrájuk raknánk...
Chelsea - Blackburn 5-0

A forduló rangadója felemás mérkőzést hozott. Az első félidő dögunalmas volt, alig történt valami. Egyértelműnek tűnt, hogy a MU-nak bőven elég az Anfielden egy iksz, míg a Pool Gerrard nélkül egy herélt oroszlánnak tűnt, pedig olyat még sosem láttunk.
Aztán a második etap igazán élvezetesre sikeredett, és a Liverpool teljesen megérdemelten tartotta otthon a három pontot. Egy Fernando Torresszel többek voltak. Végülis bejött a meccs előtti forgatókönyvünk, csak a buta Mascherano kiállíttatta magát még a gólja előtt.
Ferguson hiába próbálta meg ismét a sporikat vonni felelősségre, ezt a meccset saját maga miatt is elbukták. A Valencia-Carrick-Giggs-Scholes középpálya még egy rossz formában lévő Pool ellen is kevés. Ettől függetlenül senki sem szólt volna egy szót sem, ha Carraghert kiállítják Owen lerántásánál, de nem valószínű, hogy változott volna valami is.
A különbség tényleg csak a spanyol zseni volt, a meccs legjobbja meg a neki gólpasszt adó Benayoun. Az izraeli már lassan két éve nyújt kiegyensúlyozott, és egyben jó teljesítményt az Anfielden, míg Torres képességeivel mindenki tisztában van. Talán csak Ferdinand nem, aki azt hitte, hogy Crouchot kell arrébb segíteni vállal a tizenhatoson belül.
A megszolgált győzelemmel már EL-indulást érő helyen vannak Benitezék, és ez kis nyugalmat sugározhat nekik (a következő krízis a Loki elleni vereség után lesz). A Unitednél pedig újra kezd égető lenni a csatárkérdés. Mi 45 gólt vártunk a szezon előtt a Rooney-Berba-Owen triótól. Most ez nagyon messzinek tűnik. Lehet, hogy  már a télen mélyen a zsebébe kell nyúlnia Fergienek, ha nem akar egész tavasszal a bírókkal foglalkozni. Mi Villáért ötvenmillióig is elmennénk a helyében. Mondjuk könnyű más csalánjával verni...
Liverpool - ManUtd 2-0

Hétközi forduló nem lesz a PL-ben, helyette ligakupa meccsek lesznek. Íme a nyolcaddöntők párosítása:

kedd:
Barnsley - Man Utd
Blackburn - Peterborough (Championship)
Portsmouth - Stoke
Sunderland - Aston Villa
Tottenham - Everton


szerda:
Arsenal - Liverpool
Chelsea - Bolton
Man City - Scunthorpe
(Championship)

Igazán pikánsnak ígérkezik a Liverpool Bé látogatása az Arsenal Cénél. A két csapat sztárjainak nem a foci lesz a szerdai feladat, hanem max a jóga*.

*ez az utolsó szó: jóga. Bocs!

251 komment

Címkék: angol összefoglaló premier league pl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr601479862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.27. 20:32:49

...és rögtön kezdődik a Barnsley-MU a Sport1-en. Sajnos a ligakupa-meccseken vergődés a jellemző, én nem várok sok jót...

vadkutya 2009.10.27. 20:35:46

:) Az Arsenal C-re én is kíváncsi leszek a Pool B ellen, nagyon is...

poolfanati 2009.10.27. 20:36:28

az utolsó szó joga a jóga?:D ehhez vagy 12 órát kell dolgozni egyhuzamban vagy 12 felest kell meginni egyhuzamban:D

és ki nyerte a tippversenyt?

poolfanati 2009.10.27. 20:37:22

@vadkutya: vigyázz, mert aquilani már csereként bevethető:D és a babel-ngog csatársor is félelmetes:D

poolfanati 2009.10.27. 20:38:30

"A keretük bivalyerős, nem is nagyon változott az elmúlt évek során" és ugye nem is fog változni:P muhaha

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.27. 20:38:45

@poolfanati:
az ellen egy pontot szerzett, ezt nem akartam posztba írni,
így simán túlszárnyaltam :)

poolfanati 2009.10.27. 20:46:34

ez nagyon fair tőled:D

vadkutya 2009.10.27. 20:47:21

@poolfanati: Hátööö, Babelről mondjuk nekem rossz emlékeim is vannak egy bl meccsről... :( De az nem ma volt. Viszont tényleg kíváncsi leszek a kölykökre,h mit hoznak össze a Pool ellen...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.27. 20:50:17

Várhatóan mi holnap így állunk fel:
Fabianski
Gilbert-Senderos-Silvestre-Gibbs
Coquelin
Ramsey-Nasri
Bendtner-Eduardo
Vela

Wilshere és Traore sérült, helyettük lesz a pár hetes pihenő után visszatérő Bendtner és Eduardo. Nasri és Fabianski nyár óta csak egy tarcsi meccset játszottak a múlt héten, nekik is ez lesz a visszatérés. Hátul az utolsó esélyeivel élni próbáló Gilbert és a meccshiányos-szerencsétlen védőpáros.

poolfanati 2009.10.27. 20:50:41

@vadkutya: hát nekem több jó emlékem nincs babelről. esetleg a tavalyi 2-1-es mu verés, de azt a ziccert én is belőttem volna.
ngogtól viszont tartanék, kurva jó statisztikája van. a PL-ben 50%-os, 4 meccsen 2-szer talált be. A Ligakupában 1 meccsen 1-szer. Összességében 50%.

poolfanati 2009.10.27. 20:52:34

na ki is alakult a végeredmény a barnsley v mu meccsen.

(innenstől a barnsley fog nyomni, de gólt nem szerez)

vadkutya 2009.10.27. 20:52:58

@peter135: Nah, Nasri fiú is újra csukát húz, jó lesz már... :)

vadkutya 2009.10.27. 20:54:13

@peter135: mondjuk a Senderos Silvestre párostól kicsit kiráz a hideg... :(

Slice 2009.10.27. 20:56:25

Hát az Arsenalnak minden meccsen kinéz 1 kapott gól fixen hála az épp kapuban álló embernek legyen az akárki a 3 kapus közül..De így hogy most a Senderos-Silvestre páros áll a kapu előtt, vagy egy nagy zakó lesz az ágyúsoknak vagy egy hasonló meccs mint az a bizonyos 6:3. Szerintem.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.27. 21:03:18

höhö, eurosport reklám: ... kb: nem számít, hogy eligazol egy egy zselézett hajú portugál?... (a PL reklámspotjában). höhö2.
Benayoun k. jól játszik, amikor hagyják (értsd: kezdő). néha még csereként is nagyot tud nyújtani, ha van rá elég ideje. Benitez egyik nagy mellényúlása, hogy nem játszatja (bár mostanában foglalkoztatottabb). PL-hez persze vékonynak tünik, ha ez ér.
ha az Barnsley-MU tényleg 0:1 lesz, inkább nézek olasz meccset... :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.27. 21:03:40

@vadkutya: Hát az elég gáz lesz. Plussz még Gilbert is, aki 2006-ban még hatalmas ígéret volt, mára már egy másodligában is középszerű játékos :(

poolfanati 2009.10.27. 21:05:25

nagyokat véd a barnsley kapus...

Slice 2009.10.27. 21:05:45

@peter135: Én úgy tudom, hogy Traore most egészséges, és le is nyilatkozta, hogy nagyon várja a meccset.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.27. 21:08:56

@Slice: Tényleg lenyilatkozta, rá két órára jött Wenger nyilatkozata:

"Nasri comes back but Traore, who played in the last round is out," said Wenger. "He has a groin problem.

Slice 2009.10.27. 21:11:46

Akkor én voltam 1-el lemaradva. Bár Traore hiánya nem akkora gond, mert szerintem Gibbs is van akkora tehetség mint ő.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.27. 21:14:02

@Slice: Traorenak nagyon nem tett jót hogy tavaly Gibbs berobbant. Szerintem le is lép már a télen, de legkésőbb nyáron. Egyébként már főként a középpályán játszik, az előző körben is ott szerepelt.

Slice 2009.10.27. 21:16:17

@peter135: Én nagyon bírom mind2 játékost és szerintem elég jók, cselezni is tudnak robbanékonyak is, és többnyire magabiztosak a korukhoz képest. Traore-t sajnálnám ha eligazolna, de pont az ő posztján nincs hiány..de lefogadom hogy azzal is többre mennének Wengerék ha beküldenék középre mint Senderosékkal. Persze hosszútávon hülyeség lenne.

Strigo 2009.10.27. 21:33:01

Ilyen fos meccset, mondjuk nem is vártam sokkal többet a libakupától. A második félidőre remélem beáll Tosic, szükség lenne egy jó szélsőre a keretben.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 21:39:03

Ezt az Obertant nem tudom nem kedvelni, teljesen valószínűtlen megjelenése van a csákónak, amúgy rögtön Orth jutott róla eszembe, ráadásul jól is nyomja.

Kár, h francia :S viszont kurva nagy mázli, h nem argentin :)

Beyonder 2009.10.27. 21:42:26

@heinrich: A neve alapján vajon argentin származású?

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.27. 21:59:40

@Beyonder: vajon nem.

Viszont mindig is gyűlöltem az argentin csapatokat/válogatottat/játékosokat Maradónától Sensinin át Riquelméig.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.27. 22:23:06

köszönöm a megszólítást :)

én most nem küldök gólokat, főleg nem egyenlítő gólokat, pedig a villa, city is megkapta, amit megérdemelt...

azt gondolom a meccsről, hogy nagyon elrontottuk, ott hagytunk 2 pontot. sajna, kicsit zárójelben hozzátenném, hogy a bíró hozta vissza a meccsbe a westham-et (Woland véleménye a gólokat megelőző szitukat). De ettől függetlenül ezt be kellett volna húzni.

Eddig Almuniáról jó véleménnyel voltam, idén nem győzött meg. Olyan, mintha volna 3 szar kapusunk, és majdcsak lesz vmi, a szerencse, h milyen napot fognak ki, de hosszú távon nem tudnak bizonyítani. Temzébe Velük, vagy adjuk el Őket. Bízom, hogy Almunia visszatér a normális kerékvágásba, és hosszú távon hoz olyan átlagot, mint tavaly. Egy éve pont a sp?rs ellen bizonytalankodott, most itt a lehetőség, hogy javítson.

A formákat, csapatokat elnézve, állítom, hogy ott leszünk az elszámolásnál. nagyon is ott.

Ha vki nekem megmondja, hogy Wenger miért nem cserél normálisan, miért vár a 70. percig legalább, akkor meghívom egy deci felesre.

Üdv, ymy

*: és a Roma kikapott a 7végén otthon... de jó ezt leírni :)

Glory 2009.10.27. 22:31:33

@imici77: és a Roma kikapott a 7végén otthon... de jó ezt leírni :) hehe
ez nekem csipte a szemem a beharangozoban
raj egy harkaly potenak :)

Glory 2009.10.27. 22:33:21

@imici77: Ha vki nekem megmondja, hogy Wenger miért nem cserél normálisan, miért vár a 70. percig legalább, akkor meghívom egy deci felesre.
mert hulye!! mivel a valsz jo kerem a felesem :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.27. 22:34:43

beköszönt a Nemzet Sándorja is

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.10.27. 22:35:41

hihetetlen jelenet a MU-meccsen: két hazai drukker berohant és "rúgtak egy gólt" :D ha már a csapatuknak millió helyzetből sem jött össze...

Ferguson 2009.10.28. 01:12:44

"Lehet, hogy már a télen mélyen a zsebébe kell nyúlnia Fergienek, ha nem akar egész tavasszal a bírókkal foglalkozni. Mi Villáért ötvenmillióig is elmennénk a helyében. Mondjuk könnyű más csalánjával verni..." - az már a szezon előtt is egyéértelmű volt (legalábbis számomra...), h a téli átigazolási időszakban kell még erősíteni. De nem csatár kéne, hanem egy olyan középpályás, aki képes kiszolgálni a csatárokat. Ill. el kéne felejteni az egycsatáros játékot, olykor felküldeném owent, berba-t és rooney-t egyszerre a pályára, ahol rooney kihúzódna a szélre ill. a csatárok mögül indulna. Nem kell ide villa 50 millióért, főleg nem a szezon kellős közepén...

Ferguson 2009.10.28. 01:13:50

@Ferguson: "hanem egy olyan középpályás, aki képes kiszolgálni a csatárokat." - mondjuk az is igaz, h jó szervező középpályásból rentábilis áron nagyon kevés van a piacon... :S

Woland 2009.10.28. 06:20:29

kiutest ezentul csak blackburn-top4 meccsre tippeljetek! : ) mondjuk azt en sem vartam hogy a Stoke kifektet bennunket a Lane-en... de arra szamitottam hogy borzaszto idegesito meccs lesz.

[raadasul szamomra is erthetetlen modon a Stoke, akarmennyire negativ focit is adjon elo viszonylag gyakran, nekem mindig is a szimpatikusabb csapatok koze tartozott... miota Faye a csapatkapitany azota meg foleg (siman a vilag egyik legjobb kozephatvedje szerintem, es alig nyitja ki a szajat a palyan, megis tekintelye van mindenki elott).]

nem csak egy helyzetuk volt egyebkent, de az igaz hogy teljesen feldolt a palya, egy ici-pici szerencse kellett volna, azaz egy ici-picivel kevesebb balszerencse. na meg az hogy az baromallat Defoe ne allittassa ki magat a Pompey ellen... szinte csak ot tudom hibaztatni a vereseg miatt, akik palyan voltak mindent megtettek. es jol is jatszottunk, mindegy na, a top4-tagsagra ugyis csak novemberig fizettunk elo.

kozben azert az Evertont kivertuk a Ligakupabol mint majom a farkanak. Bentley nagyon jo volt ha lehet hinni a beszamoloknak es Harrynak, ami nagyon jo jel tekintve hogy Modrics es az idiota Defoe mellett Lennon sem jatszhat szombaton a derbin... nagy szukseg van egy jo Bentley-re hogy nyomassa a beadasokat Crouch meg Pavlyu fejere. (az orosz is vegigjatszotta a meccset, neki viszont semmi sem jott ossze...). a masodik gol amugy eszmeletlen volt, Keane tizijet vedi Howard, Bentley ismetel, azt is vedi, Bale a soros, belevetodnek, oda-vissza pattog, vegul Keane hat meterrol bevagja a halo tetejebe (utana meg nem gyozott szabadkozni).

holnap nem tudom kinek szurkoljak, nem lenne rossz egy Spurs-Arse parositas, mondjuk elodonto-donto magassagaban. a Scunthorpe-nak es a Boltonnak azert nagyon fogok szoritani... (szegeny Scunny...)

ja es gratula a Fulhamnek es a West Hamnek - mindketten megerdemelten szereztek meg az egyik pontot. bar a Shitty-tol elvett egy teljesen szabalyos golt a biro az elejen, a WHU elso golja elotti szabadrugasnal meg nem volt szabalytalansag... ennek ellenere erdemtelenul nem lehet visszajonni 0-2-rol erosebb csapatok ellen.

oh, a Bolton pedig kezd szepen jatszani (amikor ellenunk ikszeltek 2-2-re akkor ok voltak a jobb focit jatszo csapat), annak ellenere hogy az Evertont elegge boltonos golokkal vertek most.

undertow 2009.10.28. 08:24:49

"Mi még most sem őrájuk raknánk..."

nyilván, hiszen úriember biztosra nem fogad ;)

undertow 2009.10.28. 08:29:48

az esti kezdőt charlie előre megszellőztette:
hilarió-belletti,alex,ivanovics,ferreira-ballack,malouda,deco,joey-kalou,sturridge

érdekes lesz ez a középpálya. muszáj lesz tartaniuk a labdát, mert a védekezést tekintve elég szellősnek tűnik...

már persze ha tényleg ez lesz. a barca ellen josé is eljátszotta ezt, egy nappal korábban megmondta mindkét csapat kezdőjét - a barcáét el is találta a sajátját viszont nem :)

badblood 2009.10.28. 08:59:46

Az Afrika-kupa kritikus lesz/lehet majd a Kékeknek... Lehet "az miatt" fog elmenni majd a bajnokság...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.10.28. 09:14:13

"A jelenlegi pozíciójukat inkább a többiek botlásainak köszönhetik"

Emberek, hogyan lehet máshogy előzni? :D:D
Egyébként igen, a többiek is botlottak, a Chelsea is, csak ők kevesebbet. Akkor miért nem érdemli meg a csapat az első helyet? Nem igazán értem a logikát az érvelésben. Mindenkinek lesznek ilyen botlásai idén, főleg az első 10ben minden csapat olyan, hogy simán elverhet egy előtte állót, ha jó napot fog ki. Én egyébként tartom azt az állítást, hogy idén kevesebb pont kell majd a bajnoki címhez, mint az utóbbi pár évben bármikor.
Azt viszont aláírom, hogy még nem lehet tudni ki a fő esélyes, bár nyilván a Chelsea és a Manu is ott lesz a végén, kérdés, lesz-e harmadik résztvevő a párharcban...

Beyonder 2009.10.28. 09:27:52

@Ferguson: "hanem egy olyan középpályás, aki képes kiszolgálni a csatárokat."

Koman biztos nem drága, vele kiegyeznék. :)

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.10.28. 10:06:23

"There's also brief word of Liverpool in The Mirror. According to them, Liverpool are tracking Hungarian starlet Vladimir Koman, who is a Sampdoria midfielder Koman currently on loan at Bari.

If you also don't know anything about him, the paper says that 'Koman, 20, has a reputation as a goalscoring midfielder, is under contract until 2012 and is valued in the Ł4million bracket.'"

poolfanati 2009.10.28. 10:16:42

@Zsoca87: 4 milla? na ne szopass már:D
egy millát érhet kábé, de azt is csak euróban.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.28. 10:26:21

a pool-nak minek Koman, van irányítójuk... ki tudja, mikor játszana a srác. rögtön menne kölcsönbe. ki érti...

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.28. 10:35:07

@Zsoca87:
a Mirrornál már főcím Villa megszerzéséért irányuló MU attack
:)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.28. 10:38:07

@poolfanati: ja, akkor csak szivatnak valakit szvsz... felhasználva titkos kapcsolataikat. (mármint Benitezék).

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.10.28. 10:45:31

@pote: Tisztában vagyok az angol újságok általános színvonalával. :D Csak mint érdekesség dobtam be.

poolfanati 2009.10.28. 10:46:21

@pote: Villát és Silvát akárják rögtön egyszerre.
Még mázli hogy Villa kijelentette, hogy Angliában csak a Pool:D

Villát egyébként már rég le kellett volna igazolnunk, Torressel hihetetlen jók lennének. Az már három klasszis lenne a csapatba!:D

váév építők (törölt) 2009.10.28. 10:54:31

@anonim222 [semleges néző]: gerrard eléggé sérülékeny mostanában, benayoun mellé nem árt egy csere, aki akár kezdhet is a ligakupában, januárban németh visszajön és kiváló párost alkothatnának.
szerintem benitez lassan rájön, hogy torres babel és ngog mellé kell még egy csatárt szerezni a téli átigazolási időszakban, hogy csökkentsék a hullámvölgyeket...egyszerűen sovány a pool kerete a nagy feladatokhoz.

halihalo 2009.10.28. 11:13:24

@Zsoca87: Egyelőre az Arsenal is jól áll vesztett pontok tekintetében, de náluk sosem tudni, mit hoz a következő meccs.
Valaki a Mu fanok közül elmesélné, miért játszik Scholes még? Persze, nekünk jó, játsszon minél többet így, ahogy az utóbbi időben, csak nem látom a logikát benne SAF részéről. Hacsak nem a régi szép időkemléke...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.10.28. 11:18:04

@halihalo: Igen, az Arsenalt azért nem írtam, mert nekik úgymond bízonyítaniuk kell, hogy a szezonuk nem ér véget január-február környékén....

crouchy 2009.10.28. 11:20:30

engem mindenki oltott hogy miazhogy nem a derbeennek szurkolok, namármost ha a pool 4-5 év múlva felállna Gulával, komannal, simonnal, és némethhel a kezdőben lenne annyira magyar csapat mint a Debrecen mégsem hiszem hogy a MU szurkerek őket akarnák bajnoknak:D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.28. 11:37:22

@poolfanati: "Még mázli hogy Villa kijelentette, hogy Angliában csak a Pool:D"

(Tényleg ezt mondta? Mindig szimpatikus játékos volt, de most tovább nőtt a szememben...)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 11:41:30

@Csöncsön: (menjen a pudliba, ha nem akar bajnokságot nyerni...)

chrisred 2009.10.28. 11:44:15

@Csöncsön: Mondott ő mindenfélét, talán éppen ezt nem.

www.telegraph.co.uk/sport/football/european/2297513/David-Villa-opens-the-door-for-Arsenal-bid.html

"I watch the Premier League a lot and the team I'm most attracted to is definitely Arsenal.

"Their brilliant one and two-touch football and the whole style of rapid counter-attack which dominates the top level of the Premier League now is the one that suits my game best of all."

...

Villa has regularly partnered Torres for the national team and, were Arsenal or Chelsea to fail to agree a deal for Villa then Liverpool would be alerted to his availability.

"It is great playing alongside Fernando," said Villa. "We understand each other totally and we get on brilliantly off the park."

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.28. 11:44:16

@imici77:

(Hát ha egy Villa-Torres (-Németh Krisztián) :-) csatársorral nem nyerne bajnokságot a Pool, akkor tényleg senkivel...)

t.o.d. 2009.10.28. 12:23:52

@Ferguson: a manutd.com-ról:
"Manchester United are closing in on a £50million double swoop for David Villa and David Silva after Valencia admitted they are prepared to sell. Sir Alex Ferguson has been tracking the the Spanish pair for some time but no deal could be struck in the summer. But as United continue to struggle in the absence of the departed Cristiano Ronaldo, Ferguson needs to find a world-class source of goals - and could be ready to splash a large chunk of the £80m he got from Real Madrid. United are operating with just three established strikers in Wayne Rooney, Dimitar Berbatov and Michael Owen. But they could soon have new team-mates as cash-strapped Valencia desperately need to raise money." Ezek együtt? Hm...? :-)

t.o.d. 2009.10.28. 12:34:02

@poolfanati: "Még mázli hogy Villa kijelentette, hogy Angliában csak a Pool" Hát meghülyült ez? Tényleg soha semmit nem akar nyerni???

t.o.d. 2009.10.28. 12:37:05

a mu-honlapos idézetem strornó: most látom, hogy a "papers say" rovatban van, ráadásul mirror-hír... Sorry. Duplán. :-/

Mr_Orange · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/355-bmw 2009.10.28. 12:45:09

nocsak... a liverpool hogy összszedte magát.. ez nem jó hír a loki ellen, de bármi megtörténhet. a multkori fiorentina meccs után el tudok bármit képzelni

sundin 2009.10.28. 12:48:23

Szerintem Villa nyilatkozata a körülményeknek szólt. Miután eltűnik onnan Rafa, és vélhetően vele együtt a spanyolok is, nem lesz annyira népszerű a Pool a spanyolok körében.

t.o.d. 2009.10.28. 12:52:06

@sundin: márpedig ez lassan eljön... A BL-ből nehéz lesz nem kiesniük, és egyébként is tengelyig fosban a szekér.

ivan_v 2009.10.28. 13:32:39

@t.o.d.: ha jól emlékszem tavaly hasonlóan álltak három meccs után, mégis meglett a továbbjutás. Ráadásul az utolsó körben a besiktas kapott egy 8ast tőlük. Idén a debrecen ellen szintén az utolsó fordulóban meglehet az új bl gólrekord...

Walmer 2009.10.28. 13:43:35

Ha még egy spanyol bájgúnár jön a PL-be, pengét nyelek.

halihalo 2009.10.28. 13:48:53

@ivan_v: Reméljük, nem, bár, ahogyan a Debrecen kapja a gólokat a BL-ben, akár lehet is.

poolfanati 2009.10.28. 13:50:43

@Csöncsön: Természetesn Torres és Rafa miatt mondta. Azt ugye mindenki tudja milyen halálos csatárpáros Torres és Villa a válogatottban, Rafáról pedig azt mondta hogy nagyon tiszteli. Meg talán azt is nyilatkozta, hogyha jönne egy ajánlat a Pooltól azon nem gondolkozna, rögtön elfogadná. De a Valencia valószínűleg rögtön visszautasítaná az ajánlatot.

@ivan_v: Az két éve volt és még rosszabbul áltunk. 3 kör után 1(!) pontunk volt. Aztán rúgtunk 16 gólt és csak 1-et kaptunk:P
Tavaly lazán elsők lettünk(na jó az atleti kicsit besegített a végén).
@t.o.d.: Ilyenkor szoktunk 16 gólt rúgni 3 meccsen. Csak nehogy a Loki ebből sokat kapjon.
Az Anfielden azért csak 1-0-ra nyertünk mert a Loki csak védekezett. De "hazai" pályán, rendszerint támad és két csatárral játszik, a Fio és a Lyon is kihasználta ezt. Bármilyen fura ezt mondani a Lokinak idegenbe több esélye van pontot szerezni.

poolfanati 2009.10.28. 13:53:38

@sundin: Ez egyértelmű szerintem is. De Wenger is gyakran csinálja ezt franciákkal. Mourinho is hozta magával a kedvenceit.
Abban is biztos vagyok hogy Ferguson akármelyik skót játékost meg tudná szerezni a Mu-nak:D
De megértem hogy onnan inkább nem igazol:P

ivan_v 2009.10.28. 14:07:02

@poolfanati: "Az két éve volt és még rosszabbul áltunk."

Valóban. Rosszul emlékeztem. Bízzunk benne, h a pool megrázza magát!

t.o.d. 2009.10.28. 14:38:27

@ivan_v: @poolfanati: igen, de azért a Fiorentina és a Lyon nem a Porto és az istentuggyaki, meg ez a Pool se az a Pool, szerintem. Meg szerintem a Loki se kap 8-at a Pooltól most. Ezzel együtt én drukkolok a Poolnak, hogy menjen tovább, de szerintem most nem fog.

t.o.d. 2009.10.28. 14:40:10

@ivan_v: igen, még rosszabbul: 3 meccs, 1 pont. Az nagy menekülés volt!

poolfanati 2009.10.28. 15:00:03

@t.o.d.: A Marseille volt az:D Akkor volt az amikor Torres becselezte magát a 16-oson belülre, kicselezett egy védőt aki felemelte a karját hogy reklamáljon:D De nem volt semmi csak kicselezték, biztos azt gondolta hogy vele ezt nem tehetik meg.:D

Az akkor Pool keret szerintem erősebb volt mint a mostani.
A Pool v Lokin fogalmam se lesz hogy kinek fogok szurkolni. Az előzőn a Lokinak szurkoltam, de most a Pool életben maradásáról van szó. Elvileg az volt a terv hogy az a meccs már nem fog számítani.

poolfanati 2009.10.28. 15:08:43

@imici77: Akkor még több játékosukat kell eladni a Spursnek ha nem jön új tulaj:D

t.o.d. 2009.10.28. 15:25:55

@poolfanati: egyetértek, szerintem is jobb volt az a Pool, mint ez. Marseille, valóban! Szóval ez egy nehezebb csoport, nyilván nem a Loki miatt. De a Lokinak mostmár csak akkor van esélye az EL-re, ha a Poolt előzi meg, a Viola már messze van.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.28. 15:28:04

@t.o.d.:
egy laza 2-0 kell, semmi más :)

t.o.d. 2009.10.28. 15:28:42

@imici77: a Pompey ezzel lerendeződött. Kb ilyenkor esett ki tavalyelőtt a Derby is... :-(

t.o.d. 2009.10.28. 15:29:13

@pote: egymás elleni eredmény dönt először?

t.o.d. 2009.10.28. 15:35:43

@pote: ok, lehet, én nem emléxem sehogy. :-) akkor 2-0. eccerű. bár a hétvégén a Vidi is rámolt hármat asszem, szóval a védelemmel vannak túl nagy bajok ahhoz, h nullára lehozzanak egy meccset a Pool ellen.

balu11 2009.10.28. 15:40:52

off

a hollandok velünk VB főpróbálnak...
www.mlsz.hu/

ez már a németeknek sem jött be (na jó, az EB volt) - c'mon Sanyi :)

on

t.o.d. 2009.10.28. 16:11:36

@pote: na, az monnyuk fasza lenne. bár én ezt a mostanit is élveztem, csak divatdrukkernek éreztem magam az U bal szektorban ÜLVE. az embereket zavarta, hogy állok, le kellet ülnöm, mert "nem látnak"

Viszlat 2009.10.28. 16:53:11

Népek!

A következő meccsekkel rendelkezem 720p felbontásban a 10. fordulóból:

West Ham - Arsenal
Liverpool - MU
Chelsea - Blackburn
Wolves - Aston Villa

Sikítsatok ha valamelyik érdekel. :)

Viszlat 2009.10.28. 17:23:23

@imici77: este 10 után eléred a múltkori beállításokkal. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 17:25:40

@Viszlat: köszi, de asszem nem emlékszem a jelszóra :) most kihagyom ezt a fordulót, ahogy a sp?rs is kihagyta... mondjuk azt a meccset újranézném :)

Viszlat 2009.10.28. 17:44:11

@imici77: este 10 után eléred a múltkori beállításokkal. :)

poolfanati 2009.10.28. 20:06:01

@peter135: ott is döntetlen. aztán a tiziknél gulácsi lesz a hős:P

undertow 2009.10.28. 20:08:31

@badblood:
januári meccsek:
9 Sat A Hull City
16 Sat H Sunderland
27 Wed H Birmingham City
30 Sat A Burnley
plusz 1-2 kupameccs esetleg.
ha ezeket nem húzzuk be drogba és essien nélkül(mikel és kalou nem akkora érvágás) akkor nem is érdemeljük meg.

poolfanati 2009.10.28. 20:09:22

Benő(ha itt vagy).
Pool kezdő
Liverpool: Cavalieri, Degen, Insua, Skrtel, Kyrgiakos, Plessis, Spearing, Babel, Kuyt, Voronin, Ngog.
Na mondjad milyen felállásban játszunk:D mert akárhogy nézem ez 4 csatár, ha babel hátrébb van még akkor is 3:D

poolfanati 2009.10.28. 20:12:21

Pls valaki egy arsenal kezdőt!

Slice 2009.10.28. 20:30:12

@poolfanati: Lukasz Fabianski, Kerrea Gilbert, Philippe Senderos, Mikael Silvestre, Kieran Gibbs, Fran Merida, Craig Eastmond, Aaron Ramsey, Samir Nasri, Nicklas Bendtner, Eduardo

nordsee 2009.10.28. 20:35:45

@poolfanati: Hát ez kicsit hátrébb van a B-nél az ábécében, de még nem C. :)

Slice 2009.10.28. 20:43:26

@poolfanati: Nincs mit. Érdekes meccs lesz szerintem sok góllal. A védelmek elég gyengéknek tűnnek, a támadósorok viszont jóval erősebbnek.

poolfanati 2009.10.28. 21:05:36

Bendtner még mindig a mi oldalunkon van:D

Slice 2009.10.28. 21:08:13

Igen emberes gólt lőtt Merida. Bendtnerrel viszont csak az az egy gond van hogy játszik..de az elég nagy.

poolfanati 2009.10.28. 21:10:32

@Slice: Nagy gól volt, de tegyük hozzá hogy Voronin nagyon jó fej volt hogy odapasszolta neki.

wan2bee 2009.10.28. 21:12:06

Merida kemenyet ragasztott. Mondjuk Bendtnert is odaragaszthatna a kispadhoz.. Szerintem a norveg kiraly penzeli az Arsenalt, hogy evi 40 meccset jatszania kell, mert amugy nincs realis ertelme a csapatba kerulesenek..

wan2bee 2009.10.28. 21:13:41

realis magyarazat, na.. keso van

poolfanati 2009.10.28. 21:14:36

@Slice: Igen emberes gólt lőtt Insua is:D

Slice 2009.10.28. 21:14:59

@poolfanati: Hát alakul a sok gólos meccs, és nem is csúnya gólok. Bár hiába volt ez nagy gól ez bőven fogható lett volna egy valamire való kapusnak.

wan2bee 2009.10.28. 21:15:39

komolyan. Bendtnert el kene adni a picsaba.. megint mit muvel vedekezes cimszo alatt..

poolfanati 2009.10.28. 21:16:57

@Slice: Igaz, Fabianski benne volt. Pont a gól előtt akartam írni, hogy Fabianskiban bízom:D Meg Bendtnerben is:D

Slice 2009.10.28. 21:17:16

@wan2bee: Hát arra tényleg nincs reális magyarázat, hogy Bendtner mit keres az Arsenalban, vagy egyáltalán Angliába hogy engedhettek be ilyen gyereket..De azért szépen sunyiba minden évben termel 10-15 gólt, csak az az egy gond van vele hogy ezeket a gólok mind jelentéktelen. Amikor nyerünk 5-0-ra akkor bever 2 gólt aztán ennyi..Fontos góljára talán 1-2-re emlékszem.

poolfanati 2009.10.28. 21:17:58

@wan2bee: Mi köze van a norvég királynak Bendtnerhez?

Slice 2009.10.28. 21:18:44

@poolfanati: Hát Bendtnerben bízhatsz is, ha netán túl jól állna a csapata akkor a meccs vége fele úgyis ad egy gólpasszt az ellenfélnek vagy lő egy öngólt....

wan2bee 2009.10.28. 21:19:31

poolfanati. igaz. Dan kiralyra gondoltam. de a lenyegen nem valtoztat. Nem erdekli a poolt egy fineszes power forward, akar szelsokent is kivalo. most megkapjatok 5 millioert.. :)

poolfanati 2009.10.28. 21:20:32

Hogy elvigyük Bendtnert szerintem az Arsenalnak kéne fizetnie:D

Slice 2009.10.28. 21:21:25

@wan2bee: Én Bendtnert egy zacskó szotyiért eladnám akárkinek..:D De azért érdekes, hogy az Arsenal kapujában teljesen mindegy hogy ki áll stabilan hozzák az 1 meccs/1 potya(esetleg 2) kapott gólt. Ez már igencsak kezd nevetségessé válni.

wan2bee 2009.10.28. 21:21:52

szerintem meg az is megoldhato. adsz egy szamlaszamot, en maris utalok valamennyit..

poolfanati 2009.10.28. 21:28:55

Hihetetlen szar a szpíker a sport1-en. Azt kívánom hogy álljon be az Arsenal cserekapusa és hogy jó sokat kelljen majd mondani a nevét...

Slice 2009.10.28. 21:30:23

Én ezt a Bendtner gyereket nem értem.. Vannak olyan játékosok akik szimplán szarok és a csapatuk gyakorlatilag olyan mintha 1 emberrel kevesebben lennének a pályán, de ő még rosszabb kategória..Nem elég hogy az ágyúsok mintha 10en lennének, de az ellenfélhez meg hozzátesz.

wan2bee 2009.10.28. 21:35:05

nagyot fogok csalodni Wengerben, ha kiengedi a dant az oltozobol..

Slice 2009.10.28. 21:36:43

Bendtner szerintem fix h kijön a 2. félidőre, és arra is tennék egy nagyobb összeget, hogy a meccs végéig a pályán lesz, ha mást nem majd rá fognak ívelgetni ha gond lesz, de hát fölösleges..

poolfanati 2009.10.28. 21:38:15

@wan2bee: Ezt az igazolást gyorsan lezavartuk. Ngog meg is kapta az első kiugratását Bendtnertől:P

vadkutya 2009.10.28. 21:43:39

Bendtner ügyben igazából én Wengert nem értem. Mármint azt,h mit lát benne, mi lesz ebből a srácból? Tény,h valószínűleg jó focista. De nem Arsenal szint, egyáltalán. Magas, ez igaz, de akkor igazoljunk a LA Lakersből, kb ennyit egy ottani fekete srác is tud hozni...

poolfanati 2009.10.28. 21:56:10

Mi a fene? Ez paradoxon:D

wan2bee 2009.10.28. 21:56:49

lemaradtam. Bendtner golt lott?

Slice 2009.10.28. 21:58:26

Az a 'pool védő, akit Bendtner 1 az 1ben megvert akár le is ülhet a kispadra..:D Villant végre a dán, de ettől függetlenül a szememben nem lett jobb.. majd ha kiegyensúlyozottan hozza ezt..

vadkutya 2009.10.28. 21:58:36

Mindig ezt csinálja, amint lehúzom egy kommentben, rögtön lő egy gólt. Lehet,h ez kell neki... :)

undertow 2009.10.28. 22:00:06

az angol foci sünje, épp egy kék strandlabdát koboztak el a stewardok a bridge-en :)

vadkutya 2009.10.28. 22:02:34

De furcsa Senderost a pályán látni. Nasri viszont nagyon él ma, jól játszik. Csípem a kölykök meccseit úgy alles, nagyon akarnak bizonyítani, jó ezt látni...

Slice 2009.10.28. 22:02:59

@undertow: Az Arsenal-'Pool meccsre is bekerült egy strandlabda:D

poolfanati 2009.10.28. 22:05:55

Álljon már be Benajun. Jöhetne Aquilani is.

vadkutya 2009.10.28. 22:08:21

@poolfanati: Sztem Bena elég fáradt lehet, odatette magát a MU ellen...

poolfanati 2009.10.28. 22:09:44

Láttátok Arshavint abban a sapkában?:D

vadkutya 2009.10.28. 22:10:53

Andreinek van stílusa, nah! :D:D

vadkutya 2009.10.28. 22:15:23

Bazdmeg, picit meg vagyunk zavarodva, az elmúlt percekben majd felborult a pálya, legjobb bizonyíték erre,h pl Skrtel is folyamatosan az ellenfél térfelén csálézik...

wan2bee 2009.10.28. 22:21:11

es igen. legalabb a vegeig nem maradt fent!!

vadkutya 2009.10.28. 22:22:13

Nagyon sok hibával játszunk a második félidőben, ez meg fogja bosszulni magát a Pool ellen, legyenek akármilyen összeállításban. Eduardo pl ma miért nem tudja normálisan átvenni a labdát? :(

Jön Bena, ez nem jó hír... :(

wan2bee 2009.10.28. 22:27:34

@vadkutya: ugyanilyen sok hibaval jatszik a pool is. Nincsenek osszeszokva a sracok. ilyenkor ertekelodik fel az elso csapatok osszeszedettsege. De legalabb elvezheto focit jatszanak. egyik edzo sem orul ennek a jateknak, ellenben a nezok igen. ugyhogy fogjon mindenki egy sort, durkkoljon a sajatjanak es elvezzuk a meccset..

vadkutya 2009.10.28. 22:32:12

@wan2bee: Rengeteg az eladott labda... :(

undertow 2009.10.28. 22:39:48

chelsea-bolton 4-0
nagyon sima volt, a notlob legalább olyan szar volt mint a bburn a hétvégén.

vadkutya 2009.10.28. 22:43:37

Azért a vége elég idegtépő volt ágyús részről... :)

Woland 2009.10.28. 22:44:29

a szogletzaszlos kocsogoskodest nagyon beleneveltek az Arse-okba.

jo meccs volt, nem volt megallas egy percre sem. a vegen Voronin nem volt lesen, az kurvanagy golhelyzet volt, vedo kozelben sem, a vegen meg Senderos nagyot vedett Benayoun ollozasanal, bar szerintem meg is foghatta volna, nem kellett volna utni.

de nemigazan banom hogy tovabbjutott az Arse : ) szerintem iden sajna a Shitty vagy a Chelski nyeri a Ligakupat.

wan2bee 2009.10.28. 22:54:01

kiestetek Woland? vagy miert vagy ma ilyen keseru? vagy csak az a baj, hogy egy csapat van londonban, es titeket nem nez senki?

Bocs. muszaj volt.

crouchy 2009.10.28. 22:58:25

Hát itt a végén ítélt két érdekeset a bíró, csak azért sajnálom mert én még néztem volna 30 percet. Degen ismét pozitív meglepetés, Aquilaninak volt egy jó passza, de ebből a 10 percből nem lehet nagyon megítélni, spearing viszont azt hittem jobb lesz. Voronin rapszódikus, ngog elment, kuyt meg babel nem mutattak valami sokat, az a plessis kicsit túl gyávának tűnik, skrtel hibázot egy nagyot, kyrgiakossal nem volt gond, insua meg a gólja ellenlére játszott már jobban. Ja és Cavalieri helyett nyugodtan védhetne Gula szerintem.

crouchy 2009.10.28. 22:59:28

@wan2bee: ez azért nem sikerült túl jó beszólásra:)

crouchy 2009.10.28. 23:06:14

@crouchy: (nem tudom hogy ennek a mondatnak így van-e értelme)

Woland 2009.10.28. 23:06:47

@wan2bee:

nem keseruseg, csak a Shitty es a Chelsea jatszatja a legtobb sztarjat a Ligakupaban, ezert gondolom hogy ok nyerik.

amugy meg mar csak ezert sem vagyok keseru: news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/8326735.stm

63-soros kop-lelato a kapu mogott : ) nagyon orulok hogy feleldoztak erte parezer ulohelyet! fasza kis stadion lesz ez. igy is befer majd 56.000 kek-feher emberke : )

vadkutya 2009.10.28. 23:22:29

@Woland: Hát jah, ebben van valami, mondjuk én becsülöm nagyon Wengerben,h ezt a kupát kimondottan a kölköknek tartja fent...

Jó meccs volt a mai, bár elég sok hibával, mindkét oldalon. Nagyon sok volt az eladott labda, a pontatlan passz, nincsenek összeszokva a játékosok...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:24:10

Szép meccs volt. Ma nekem sem tetszett a Nicky, de azért eldöntötte na.
Merida most beajánlotta magát a Sevillának :) Hatalmas gólt lőtt. Mondjuk a Pool gólja sem volt kicsi.

Eastmondtól azt vártam amit kaptam, a tarcsiban is rendre ezt a teljesítményt nyújtja azúj posztán(eredetileg jobb bekk).

vadkutya 2009.10.28. 23:27:21

@peter135: Nicklasnak ez az egy szerencséje van, mármint h gyakran képes meccseket eldönteni. :)

Tegyük hozzá, mai igencsak Arsenal C volt, ami egy Pool B ellen nem vallott szégyent, sőt.

Viszont off téma, de úgy vettem észre, Beniteznek egyre nagyobb bele van. Lehet,h az idegeskedést evéssel fojtja le... :D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:32:40

@vadkutya: Azért néhány C játékosunk sokkal jobb mint bizonyos alapemberek. Ugye nem kell előhoznom egy Coquelin-Denilson hasonlatot. Ráadásul a francia most csak csere volt.

Azért ebből a csapatból hiányzott most Wilshere és Vela is. Főleg az előbbit hiányoltam.

vadkutya 2009.10.28. 23:33:15

Jah, még így a végére: azért Gibbs teljesítménye mellett se menjünk el szó nélkül (ismét). Nagyon tud harcolni a srác, komoly védő lesz belőle. GO GUNNERZ! Jó éjt.

vadkutya 2009.10.28. 23:34:09

@peter135: Denilsont soha ne hozd elő, semmilyen hasonlatban... :D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:36:07

@vadkutya: Bizony. Sajnos Clichynek van miért félnie. Régóta nem találja önmagát, Gibbs meg jön fel mint a higany.

wan2bee 2009.10.28. 23:37:53

@Woland: " Looks the business. So much for simply copying Arsenal eh? " :D

wan2bee 2009.10.28. 23:41:11

Clichynek, meg a csapatnak sem art, ha van egy ilyen csereje. iden remelem abban a szerencses helyzetben tudunk maradni sokaig, hogy minosegi csereink vannak minden posztra, Senderost pl soha nem lattam ilyen hibatlanul jatszani.

undertow 2009.10.28. 23:42:51

Does anyone know how to cancel a bid on ebay?

I just bid £7 on a mickey mouse outfit for Halloween and am 10 minutes away from buying West Ham.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:43:27

@wan2bee: Azért én minden meccsen félek, hogy Gallas vagy Vermaelen megsérül. Mondjuk, kapjuk a gólokat rendesen velük is.

Woland 2009.10.28. 23:44:04

@vadkutya:

hmmm... en nem tudom mennyire becsulnivalo ez, a periferian levo jatekosoknak persze lehetoseget kell adni neha, es erre a Ligakupa a legjobb terep (Harry is ezt csinalja), viszont ahogy Alan Hansen mondta "kolykokkel sosem fogsz semmit nyerni" - es Wenger azert egy jo ideje nem nyert mar semmit. a Ligakupa pedig az FA-Kupa mellett meg mindig a leginkabb realisztikusabb target, nem? gondolom ha eljutnak az elodontoig akkor majd most is visszahoz meg egy-ket rutinosabb jatekost Eduardo, Senderos meg Sylvestre mellett.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 23:47:16

Mi jorkyztunk. Mármint a Mankeszter Gunners NST torna tagjai 9ig, de aztán 2-2 sör mellett megnéztük a meccset.:)

Amit a bíró egyszer elvesz, máskor visszaadja. Nagyon gyors a mai foci, 3 bíró kevés erre.

Érdekes Woland hozzászólását olvasni. Gondolom, ha ez a pudli továbbjutott volna, akkor nagy veszélyt jelentett volna a cselszkijre megy az olajosokra...

Merida rem nem megy el, max kölcsönbe...

Bendtner meg ha nem lenne, akkor nem lenne magas csatárunk... és igen, én emlékszem arra a szöglet előtti cserére, amikor bejött, majd kimaradt egy tizi, igen kínos volt, ugye?

Az a szomorú, hogy Ő jött le, s akkor 7végén marad Rvp és Ő, mert gondolom Eduardo nem fog játszani... pedig sokkal többre értékelem a horvátot.

Kb, ennyi, továbbmentünk, de én névnapomra 7végi győzelmet kérek.

Jó pihit!

Go MG! :)

Woland 2009.10.28. 23:47:48

@wan2bee:

nem tudok rajonni miert tetszik neked ez az idezet. elmondanad lecci?

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:50:21

@imici77: Merida már azért nem ment idén sem kölcsönbe, mert "túl jó". Ami igaz is, mondjuk. A Levante nagyon akarta, de abban én már akkor sem láttam sok fantáziát. Haszontalan lett volna.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 23:50:27

@Woland: lehet h Wenger célja nem is az, h megnyerje a ligakupát, hanem h tapasztalatot szerezzenek a játékosok. Sztem nagyon sokat számít, h tavaszig akár részt vehet egy nem állandó kezdő egy sorozatban... Megszokja a tétet., játszik, van motiváció... helyén kell kezelni a dolgokat...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 23:51:02

@peter135: akkor eladjuk? mondjuk 4milkóért? mi a cél?

Woland 2009.10.28. 23:53:19

@imici77:

a Pool kisebb veszelyt jelentett volna mint az Arse, tavaly a Tottenham egy negyessel ejtette ki oket a Ligakupabol, es lehetett volna tobb is a 3-0-as felido utan. ugy remlik tulajdonkeppen ez a csapat+Torres,Hyppia jatszott a Lane-en is.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:53:37

@imici77: Én itt tartanám, de persze ilyen fiatalon játszani kell sokat, ez az állapot meg neki annyira nem jó. Ha Cesc nyáron lép, akkor talán lesz belőle nálunk valami. Csak annyian vannak kreatív középpályások. Merida, Wilshere, Lansbury, JET, Ramsey. Csak a fiatalabbak közül. Akik pedig előttük vannak, azok sem vének.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 23:54:53

@peter135: messze laksz pesttől? nincs kedved feljönni megnézni szombaton a meccset? összejövünk páran nálam, sütök kolbászt/hurkát ebédre, krumplit, malaczsírban, okosan... iszunk hozzá pár hideg sört... ha van kedved, csatlakozz... email címem tudod :)

vadkutya 2009.10.28. 23:56:07

@Woland: Tény, remélem is,h Wenger azért betol pár rutinosabbat a vége felé, csak így lesz esélyünk elnyerni a kupát.

@imici77: Azért ennyi idő után Wengernek biztos célja,h megnyerje vmelyik kupát. Amúgy sem az a "nem akarok mindig győzni" típus az öreg... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 23:56:42

@Woland: már minket is vertetek meg nagyon a ligakupában :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.28. 23:57:26

@peter135: sajnálnám, ha elmenne... de igazad van, sok a jó középpályásunk.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.28. 23:58:23

@imici77: Viszonylag messze, pedig vonzó az ajánlat. :)

A klubos közgyűlésre viszont idén lehet hogy fel tudok menni, ott lehetőséged nyílhat arra hogy találkozz egy vérbeli Denilson-Randall heaterrel. ;)

Woland 2009.10.28. 23:59:49

Egyebirant a Ligakupa utolso nyolc allva maradt csapata:

Arsenal
Aston Villa
Blackburn
Chelsea
Manchester City
Manchester United
Portsmouth
Tottenham

mondja valaki hogy konnyu ezt a sorozatot megnyerni. a PL top7 csapata kozul csak a Liverpool hianyzik. : ) ha a Blackburnt es a Pompey-t osszesorsoljak akkor harom rangado is lesz.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:00:33

@peter135: még győzködlek egy picit, a klubból jönnek át, jó arcok, egy kis szombati ebéd, sp?rs meccs... mi kell még? :) ha lenne kamubayor mezem, most égetnénk el :)

vadkutya 2009.10.29. 00:02:59

@imici77: Háhá! Ha bármikor Kamubayor mez égetése áll fent, rám lehet számtani, értek a tűzhöz... ;)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:03:52

@vadkutya: amúgy lehet h beszerzek vhonnan 8-10 fontért egyet... pálinka mellett egy hideg téli estén fasza kis partyt lehetne csapni :)

Woland 2009.10.29. 00:04:36

@imici77:

hahah, annak a megismetlesere azert nem nagyon szamitok meg legalabb egy tiz evig : ) akkor marha jol osszejott minden.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:06:43

@Woland: lesz új stadionotok? alakul London :) avagy szavaiddal éljek: "észak-london odabasz" :)

vadkutya 2009.10.29. 00:06:51

@imici77: A pálinkázós, kolbászban turkálós hideg téli estékre tudok egy elzárt telket szaunával (pálinkával erős, főleg ha utána lehet a hóban hemperegni), mi ott szoktunk meccset nézni telente... ;)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:10:56

amúgy most kéne átmenni az olaszba és jól szétoffolni a posztot :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:11:55

jéééé, most látom, kikapott a Roma ismét... látom, sokat kivett a fulham elleni gól.... :)

Woland 2009.10.29. 00:20:58

@imici77:

nagyon ugy nez ki hogy a 12/13-as szezonban mar az uj White Hart Lane-ben jatszunk! a kop-lelato meg nem lesz kesz de anelkul is nagyobb lesz a stadion kapacitasa a mai 36ezernel. a 13/14-es szezonra meg el keszul az is.

marha jo hogy tulajdonkeppen a WHL helyen epul fel (az uj gyep egy jo hatoda egyenesen fedi a regi helyet!:)

a nev miatt elegge izgulok amugy... a White Hart Lane annyira jol hangzik... ezeknel azert legyen kevesbbe borzaszto:

www.itsfootball.net/2008/08/10-worst-stadium-names/

: ))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:26:27

@Woland: "marha jo hogy tulajdonkeppen a WHL helyen epul fel (az uj gyep egy jo hatoda egyenesen fedi a regi helyet!:) "

lesz egy szezon, amikor nem lesz otthonotok?

vadkutya 2009.10.29. 00:28:10

@Woland: Szép lesz az új Tot stadion, bár amit linkeltél stadionnevekből a Gayfield Park-ot nyugodtan rányomhatják, noh, de ez csak egy kis ősellenséges fricska volt, addict jelleggel, ne vedd a szívedre... :D

@imici77: Just ask when & how... Kis csapatunkban Ágyúsok mellett van mindenféle szemétből: Pool, MU, Chelsea, Tottenham és West Ham szurkolók. :D Szóval komoly okfejtések, közvetlen viták, parázs beszólások majd bebaszva sírva összeborulások várhatók minden alkalommal... :)

Nah, jó éjt - mostmá télleg - emberek!

Woland 2009.10.29. 00:31:23

@imici77:

11/12-es szezon a mostani stadionban

nyaron WHL-lebontva, gyepszonyeg az uj stadionban elkeszitve. eddigre harom lelato mar kesz lesz az uj stadionbol.

12/13-as szezon a harom-negyedreszt kesz stadionban.

nyaron elkeszul a kop-lelato is

13/14-es szezon az befejezett uj stadionban.

ki lett ez talalva : )

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 00:36:48

@Woland: nem rossz 5let, baszki :) már csak csapat kéne :)

Woland 2009.10.29. 00:42:48

@imici77: yadi-yadi-yada : ) joccakat!

poolfanati 2009.10.29. 09:03:06

Jól csinálta az Arsenal, ügyesek voltak. Hátul az öregebb és tapasztaltabb silvestre és senderos biztosak voltak, elöl pedig egytől-egyig fiatal, bátor és bizonyításra éhes támadók.
Senderos kezezését hogyhogy nem vette észre a bíró? Ide-oda pattogott a két kezén.

Ja és még valami. Arsenal akadémián már azt is tanítják hogy kell húzni az időt színészkedéssel? Meg hogy helyzetbe hogy vigyük a labdát a szögletzászlóhoz? Ez azért szerintem csúnya volt.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.29. 09:27:55

@poolfanati: ....mondjuk hogy ha a svédek ellen a válogatott csinálja ezt az esztelen támadás helyett, annak gondolom örültél volna....

Szerintem ezt minden akadémián tanítják. Egy góllal nyerő helyzet, pár perc a végéig = labdát minél tovább minél messzebb a kaputól tartani, hogy az ellenfél ne támadhasson. Csúnya, persze, fordított helyzetben én sem veregetném az ellenfél vállát, de azért ne tegyünk úgy, mintha nem lenne teljesen megszokott elem - éppen ezért hiányolták sokan Geráéktól ezt Ibra gólja előtt.......

poolfanati 2009.10.29. 09:30:45

@morphine: Azért volt csúnya, mert az Arsenal játékosai elég képzettek ahhoz hogy eldugják a labdát. Ezt többször megcsinálták a meccsen, a végén mért nem tudják megcsinálni.

vadkutya 2009.10.29. 09:46:55

@poolfanati: Jobb volt,h így csinálták, persze, nem volt szép. Azért ők is rájöttek szép lassan,h a vége felé már annyi volt a pontatlan passz,h nehezebb lett volna eldugni a labdát, mint mondjuk az első félidőben...

vadkutya 2009.10.29. 09:51:10

Insua viszont nem kis gólt lőtt. Ma többször is megnéztem, s hát nem sokat gondolkodott, gyönyörű íve volt a rúgásnak. Tény,h nem sokszor találja el így a labdát (senki sem), de parádés gól volt...

nils_h 2009.10.29. 11:12:53

valaki meg tudná mondani, hogy állt fel a Citeh?
(plusz cserék)

köszi!

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.29. 11:16:47

@nils_h:
Given, Zabaleta, Lescott, Kompany, Sylvinho, de Jong (c), Barry (Johnson 71), Wright-Phillips, Ireland (Weiss 58), Tevez (Benjani 79), Santa Cruz.

Unused subs:
Taylor, Bridge, Richards, Bellamy

balu11 2009.10.29. 11:23:45

@vadkutya: @imici77: tény, hogy Insua gólja nem volt akármi, de én valahogy sosem értékeltem annyira az ilyen pattogó labdákból elért találatokat. Nekem pl. Meridaé jobban tetszett (lehet benne persze részrehajlás :))

Tegnap megint szépen játszott az Arsenal szerintem, igazán jó volt nézni. Különösen az tetszik mostanában, hogy a sokak által (kicsit általam is) temetett Bendtnerből még a végén igazi nagy játékos lehet. Nagyon kiváncsi vagyok rá a VB-n, ahogy az egész dán brigádra - még soha nem szurkoltam skandinávoknak, lehet, hogy ezúttal kivételt teszek.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.29. 11:32:46

@imici77: Lehet hogy kicsit benne volt Fabi, de ennyire egyértelműen nem merném ezt kijelenteni. Egy kapus nem állhat a gólvonalon mikor a labda 35 méterre van a kapujától. Még így is jóval az ötösön belül állt. Meglephette a lövés, ami erős és gyors volt.Lehet hogy valaki kivédte volna, de nem verrható egyértelműen a nyakába.

neeson 2009.10.29. 11:33:42

@imici77: Félig-meddig. Nagyon nagy íve volt a labdának, nehéz volt elérni. De az is igaz, hogy középre ment.
Meridáé sokkal tudatosabb és szebb volt, Insua csak belekapált egyet. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 11:33:55

@peter135: én kivédtem volna:) de amúgy igazat beszélsz.

poolfanati 2009.10.29. 12:32:11

@imici77: Mannone vagy Almunia vajon kivédte volna? Mert nekik is vannak hajmeresztő megmozdulásaik és bakijaik...

balu11 2009.10.29. 12:44:16

Na, igen az Arsenal kapusok... Lehetne egy nagyon fasza kis cerberusunk, ha összegyúrnánk Almuniát, Mannonet és Fabianskit - mondjuk 60-20-20 arányban.

Láthatóan Wenger sem tudja pontosan, hogy mi legyen a megoldás - azért Almunia még az első számú talán, de próbálgatja a fiatalokat, hogy valamelyikük elkapja a fonalat és kirobbanthatatlan legyen - ezt kívánom én is, Almuniában már nem látom a fejlődés lehetőségét.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.29. 12:45:47

@balu11: Mannoneból semmit nem kell belegyúrni. Nagyon gázos a srác. Szczesny sokkal jobb nála(volt már Lengyel válogatott kerettag is).

nils_h 2009.10.29. 12:52:50

@pote: kösz Pöte! úgy tűnik teljes A csapattal szálltak harcba. Bridge kivétel, aki talán minden bajnokin játszott. Jól betojtak ettől a Scunthorpe-tól :)

poolfanati 2009.10.29. 12:54:42

@peter135: Szczesny-t megvétózta a Nemzetközi Kommentátor Szövetség.

balu11 2009.10.29. 12:56:03

@peter135: Talán korai lenne leírni. Bár lehet, h igazad van.

Viszont jelenleg sztem nincs megnyugtató megoldás a kapus posztra. Almunia persze egyáltalán nem rossz, de valahogy kevésnek érzem egy BL-ben, PL-ben 4be igyekvő csapatba. De lehet, hogy csak én akarok túl sokat.

Arra gondoltam, idehozhatnánk még Dudeket, hogy teljes legyen a polák kontingens. :)

balu11 2009.10.29. 13:05:42

off

azért ő nagy király volt, még ha kedvenc külföldi csapatomat is keserítette azzal a két gólpasszal...

www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/henrik-larsson-konnyes-bucsut-intett-2004847/

bravó!

on

nils_h 2009.10.29. 13:08:55

@balu11: jaja! őt én is komáztam.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 13:44:15

@balu11: "PL-ben 4be igyekvő csapatba."

mintha odaértünk volna már, s ott is ragadtunk tizenvalahány éve...

leírjátok ezt az Arsenalt, pedig a pudli nagyobb bajban van - kb ezt szajkózom szeptembertől...

Slice 2009.10.29. 13:49:02

Hát mindenesetre nekem az a véleményem, hogy most a csapat legalábbis a mezőnyjátékosok képesek lennének egy bajnoki cím megszerzésére az Arsenalban, de ha esetleg már a célegyenesben lennének a kapusok elkúrnák az egészet. Meg lehet számolni hogy eddig hány gólt kaptunk kapushibából. Nagyon szép, hogy Mannone remekül védett a Fulham ellen csak éppen utána kapott 2 meccsen 2 gyönyörű potyát, amit még a Bburn ellen a csatárok bőven korrigáltak, de a WHU ellen ez 2 pontunkba került. Almunia-n is ment már el meccs, konkrétan a MU elleni az megint -3 pont. Fabianski pedig csak azért nem kapott még potyát mert nem játszott.. Nem tudom Wenger komolyan gondolja, hogy ilyenekkel akar bajnokságot nyerni vagy mi?

nils_h 2009.10.29. 14:09:17

@imici77: "mintha odaértünk volna már, s ott is ragadtunk tizenvalahány éve..."
ez azért nem predesztinálja, hogy idén is odaérnek a fiúk. és ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem fognak odaérni, de az igyekvés minden szezonnal újrakezdődik ám

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.29. 14:15:29

@nils_h:
a newcastle-nek is csak mostanra sikerült a tabella élére találni

balu11 2009.10.29. 14:49:34

@imici77: nem azt mondtam, hogy a PL 4 a végcél, de az az, amit hozni kell mindenképpen (egyetértek @nils_h:)

másrészt: nem hogy a Pool nagyobb bajban van, hanem ők bajban vannak, az Arsenal meg nincs (mindenhol áll, BL-ből szinte továbbjutott, 2 vereség csak rangadókon, talán a hétvégi ponthullajtás nem kellett volna...) szóval ez eddig nagyon jól néz ki (meg a játék is, mondjuk az általában tetszetős). a kérdés, hogy mi lesz január végén... aki ott 6-8 ponton belül lesz, az foghatja be a Cselzit (főleg, ha még ők vezetnek, ami jelenleg valószínű). Szerintem 2 ilyen csapat lesz, a MU és "mi". Izgalmas hármas befutóra számítok.

(ez nem azt jelenti, h leírom a Poolt. Vagy a Cityt, ... Csak egy tipp.)

Go Gunners!

nils_h 2009.10.29. 14:52:58

@pote: degeci! :)

lehet, hogy csak az kellett, hogy Owen lelépjen!

wan2bee 2009.10.29. 15:07:03

kapustemaval kapcsolatban szerintem fontosabb, hogy minosegi cseret tud felmutatni a keret (persze csak Almunia minoseget nezve) az elso szamu kapus mogott. Nagyobb a baj ott, ahol Van der Sar csereje egy Foster vagy Reina csereje ez a fiatal srac. Lehmann csereje 2006ban Almunia volt. Szinten nem voltak megkozelitoleg sem egy szinten. Meg is lett az eredmenye.. Szerintem Almunia nem ved rosszul. Sot kifejezetten eredmenyes egy felallt vedelemmel. nem hiszem, hogy iden gondjaink lesznek hatul. Ezt az Insua golt pedig barki benyelte volna kb.. Engem jobban zavart Bendtner lelki tamogatasa es alibizese a gol elott..

nils_h 2009.10.29. 15:12:44

Én viszonylag régóta fikázom Bendtner-t, csak közben azt veszem észre, hogy suttyomban lövöldözi a gólokat. Megfigyeltem, a kis geci ezt csinálja a válogatottban is...

wan2bee 2009.10.29. 15:15:35

@nils_h: igen, sajnos valoban mindannyiunk kitartó fikázására rákontráz egy-egy ilyen fontos góllal. A kérdésem már csak az, hogy passzolni és koncentrálni mikor fog megtanulni..

nils_h 2009.10.29. 15:19:27

@wan2bee: kicsit nehezen mondom ezt, de ha minden meccsen győztes gól lő, akkor leszarom :)

balu11 2009.10.29. 15:24:49

@wan2bee: @nils_h: ahogy fentebb is írtam, nem gondoltam volna, hogy Bendtnerből komoly játékos lesz, most viszont nagyon úgy néz ki. Ennek igazán örülök! És szerintem a VB külön jót fog neki tenni - nincs annyira előtérben, ahogy az egész dán válogatott sem, így lehet nagyot virítani - én ezt is várom (továbbjutás a csoportból, gólkirályi dobogó - kicsit túlzásnak hangzik talán, nem is több, mint egy tipp).

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 16:33:06

Keeper Fabianski ruled out for three weeks
Polish stopper suffers thigh injury in comeback game

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 16:34:06

Also Wilshere (ankle), Walcott (knee), Denilson (back) and Rosicky (knee) will not be back for the game at the weekend. But we did not lose any players from last night.

doktor.dikhed 2009.10.29. 17:26:26

"Rooney-Berba-Owen"

Talán gyakrabban kéne legalább két csatárral játszani, meg Berba helyett több lehetőséget adni Owennek.

Woland 2009.10.29. 17:47:42

@imici77:

"Also Wilshere (ankle), Walcott (knee), Denilson (back) and Rosicky (knee) will not be back for the game at the weekend."

az semmi, ezt a listat olvasd: Modrics, Defoe, Lennon, Woodgate mind tutira nem jatszhat. ezen felul Dawson, Keane es Crouch is kisebb serulessel bajlodik... marad csatarnak Pavljucsenko aki tavasz ota nem jatszott a bajnoksagban meg a felig csatar dos Santos aki osz ota nem jatszott a bajnoksagban es mult heten kezdett edzeni a legujabb bokaserulese utan. King-gel is tortenhet barmi (kedden meg valami virussal kuzkodott)... szoval konnyen lehet hogy egy kvazi "Spurs B" jatszik majd szombaton... legalabb Bentley, Hutton es Bale durva jol toltak az Everton ellen. a ket B-s a szelen nem is hangzik rosszul (juteszembe, a 4-4 alkalmaval is ok jatszottak).

a rossz omenek ellenere nagyon varom mar a meccset! : )

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.29. 18:53:01

@imici77: Jack úgysem játszana, Denilsont inkább hagyjuk, Walcott eddig is összesen egy félidőt játszott. Egyedül Rosicky fog hiányozni, de ő is padon kezdene szerintem. Arra meg most ott van Nasri.

@Woland: Remélem Crouch nem játszik.

Én is nagyon várom már :-)

nils_h 2009.10.29. 20:29:28

@Woland: @peter135: Jó kis meccs lesz ez! :)
nagyon kell a pont mindkét csapatnak. Mik a tippek? és behazárdírozok egy 3-1-es hazai sikert.

Woland 2009.10.29. 20:39:48

@nils_h: tipp?...

hazai siker, remelhetoleg ket golnal nem lesz tobb kozte. most vettem eszre hogy Fabianski nem jatszhat, o volt a legfobb remenyem... 3-1 sajna valoszinunek tunik. : (

a harom legveszelyesebb jatekosunk nelkul kevesek vagyunk az Arse ellen, sajna ez a realitas.

persze ennek a meccsnek mindig ugy kell nekimenni hogy nyerni akarunk, es a realitasoknak nem engedunk szerepet. ezert nem is szeretek tippelni a North London Derby-re. szoval tippelni vereseget kell hogy tippeljek, de termeszetesen gyozelmet remelek : )
Come on You Spurs!!!!!

man city 2009.10.29. 20:43:53

1 pontot elhozhatna a Rottenham

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.29. 23:28:32

@peter135: nyerjük meg vhogy... a játék minősége nem számít... :)

most nyugodtan végignéztem a pudli verését még egyszer, most már hanggal... baszki, ezek a fiatalok ötödikek lennének a bajnokságban, ha az Arsenal 2 csapatot indítana... :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.30. 09:47:46

@nils_h: @Woland: épp most adtam be a tippeket a footbo-n, én is 3-1et raktam..... NAGYON bízom benne, bár a vicc az, hogy valszeg nem fogom élőben látni... :-(((

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.30. 10:36:47

@imici77:
este meccsünk van
ha arra végzek, akkor kisomom...
hazait fogok tippelni, h addig is jó legyen a hangulatod :)

crouchy 2009.10.30. 11:06:46

atyaúristen én eddig nem is hallottam hogy ez a Marlon King gyerek mekkora egy undorító ember.

nordsee 2009.10.30. 11:15:30

@pote: Remélem, jó szokásodhoz híven be is bukod, és küzdelmes 0-0 lesz. A Pool meg szétszedi a színtelen falusiakat. Voila, máris mögöttünk a londoni brancs egy része. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.30. 11:16:20

@pote: 2x egymás után nem szoktad eltalálni az Arsenal meccs eredményeit... Sztem Banő írja, hogy idétlenek vagyunk továbbra is, és akkor nyerünk! :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.30. 12:05:19

@nordsee: Ha mi is és a pool is nyer, összeáll a kalsszikus top 4, azaz, hogy úgy mondjam, "a Liverpoolnak nem kell figyelnie a többi pálya eredményeire, elég a saját meccsét hoznia" :-()

nordsee 2009.10.30. 12:09:51

@morphine: "a Liverpoolnak nem kell figyelnie a többi pálya eredményeire"
Ja, sajnos mostanában nem zavarta őket a többi pálya, egyáltalán _a_ pálya zavarta őket. :(

nils_h 2009.10.30. 12:31:05

@morphine: "vesztett pontok tekintetében" azért még a Citeh, meg a Villa beleszólhatna...

nordsee 2009.10.30. 12:50:54

@nils_h: Akkor nem, ha a morphine által vázolt forgatókönyv lép életbe.

nils_h 2009.10.30. 13:27:39

@nordsee: dehogynem. A Villának is meg a Citehnek is van elmaradt meccse, és ha azt lejátsszák (a Villa pont most fogja asszem) és nyerik (a Villa sztem nem fogja), akkor a pool elé jönnek be, függetlenül attól, hogy a Pool nyer-e.

nordsee 2009.10.30. 13:41:24

@nils_h: Jó' van na! Én csak erre a fordulóra gondoltam. Extrém(?) esetben a vesztett pontok már ebben a rundban megviccelhetik a Poolt.

nils_h 2009.10.30. 14:23:56

@nordsee: A Villa szombaton az Evertonhoz, szerdán a West Hamhez látogat. Igedenben csont nélkül nem fogják behúzni mindkettőt (inkább egyiket sem). De ha mégis, akkor mindegy, hogy nyer-e a Pool (már egyébként is mindegy :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.30. 15:48:36

24 óra múlva a bíró felmutatja, hogy 4 perc hosszabbítás... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.30. 15:49:30

jah, nem,már lefújták és bontjuk az újabb söröket! :)
süti beállítások módosítása