Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Jornada 7 - Beharangozó

2009.10.17. 11:00 Garcia bőrmester

Két hét szünet után, mely alatt magyar szurkolóként olyan tapasztalatokkal gazdagodtunk, amik egy átlagos európai ország futballszurkolójának rendszeresen kijárnak, visszatérünk a rendes kerékvágásba. A világ minden tájáról visszasereglenek a válogatott labdarúgók és újból felveszik a megszakított fonalat. Kérdés, hogy a spanyolhonba visszatérő játékosok fáradtsága, esetleges sérülései miképp befolyásolják a hetedik forduló eredményeit illetve a mutatott játékot. Nem mehetünk el szó nélkül a spanyol válogatott kiemelkedő selejtezőbeli szereplése mellett, amit egy jó bosnyák válogatott hazai pályán történő leigázásával koronáztak meg (Villa, Torres, Güiza és Llorente is hiányzott a keretből a csatárok közül, úgy rúgtak ötöt kettő ellenében). Általános vélekedés, hogy a válogatott meccsek miatti szünet negatív hatással van azon klubok teljesítményére, akik játékosaik jelentős részét „kénytelenek voltak" elengedni hazájuk csapataihoz. Meglátjuk! Mindenesetre a forduló rangadóján Valenciában, mindkét csapat elmondhatja magáról, hogy keveset edzettek együtt a fiúk, kulcsjátékosaik fáradtak lehetnek, de mindent megtesznek a siker érdekében. A táblázaton elfoglalt helyek és a mutatott forma alapján rangadónak tekintjük, és kiemelt figyelmet szentelünk a Depor-Sevilla találkozónak, mert továbbra is töretlenül bízunk benne, hogy a spanyol bajnokság nem kizárólag a két gigászról szól, jó focit bőven láthatunk, a média által kevésbé felkapott gárdák meccsein is.

Mindenképpen a beharangozó élére kívánkozik a Barcelona Mestallába érkezése, már csak azért is, mert a százszázalékos Barcelona egyik olyan mérkőzése előtt állunk, mellyel kapcsolatban legalább felmerül a remény, hogy ellenállásba üköznek a katalánok. Tavaly áprilisban 2-2 lett a Valencia-Barcelona végeredménye, úgy, hogy Henry csak a 85. percben egyenlített. A Valencia háza táján jó hír, hogy David Villa részt vett a csapat legutóbbi edzésén és játékra készen áll a rangadó előtt. Henry nem lesz a keret tagja sérülése miatt, Messi pedig ugyan Forlánnal ellentétben elérte a gépet, de azért frissnek, kipihentnek korántsem nevezhető. Kíváncsian várjuk, hogy vajon a Valencia mestere is ráfanyalodik-e arra a taktikai húzásra, amit az Almería próbálgatott, hogy Xavi mellé odaállítanak egy árnyékot, aki megpróbálja kikapcsolni a játékmestert, vagy próbálják a saját játékukat megvalósítani. Optikailag mindenképpen jobban festene az utóbbi, mert a játékosaik megvannak hozzá, de a védekezésre valamit ki kell találniuk, azt is figyelembe véve, hogy Xavi kikapcsolása csak ideig-óráig jelenthet megoldást, mert akad bőven más, aki magára vállalhatja a vezér szerepét. (Közben Robinho bejelentkezett a Barcelonánál, hogy nem lenne ellenére, ha ő pótolhatná a jövőben Henryt. Kevés beleszólásunk van ugyan, de nekünk meg ellenünkre lenne, Robinho feleannyit nem ér, mint Henry és igenis fizesse meg előbb a tanulópénzt a Citynél, amit a Madridba igazolása előtt elfelejtett leróni, vagy legalább szórakozzon, mint Adriano vagy Ronaldinho, hogy valamilyen szempontból komolyan tudjuk venni.)

A Deportivo La Coruna-Sevilla meccset nagyon várjuk, mert a Sevilla a Real két vállra fektetésével hidat húzott az általunk is említett szakadék fölé, és nemcsak az eredménnyel, de a mutatott játékkal is erősítette azt a reménykedő véleményt, mely szerint képesek lehetnek a lépést tartani az első két helyért vívott küzdelemben. A válogatottban kiválóan szereplő Negredo megerősítette, hogy szeretne a Sevillában maradni és kitölteni szerződését, mert érzi a megbecsülést és örül, hogy elég játéklehetőséget kap. A Depor három mérkőzést nyert zsinórban és még gólt sem kapott, ami jelenleg a negyedik helyen tartja csapatot. Ez az eredménysor azonban csalóka, hiszen három olyan csapatot győztek le (Xerez, Villarreal, Tenerife) akik eddig összesen két győzelmet arattak a bajnokságban. Az önbizalmuk azonban rendben lehet, mert a kötelezőket nagyjából hozták és szeretnének lépni egy szintet azáltal, hogy erősebbnek tartott riválist is megfricskáznak hazai körülmények között.

A királyi gárda újra leigazolta Zinedine Zidanet, aki tudásával állítólag ingyen támogatja a Real Madrid nagy családját, akik anyagi kedvezményekre kevésbé szorulnak, mint a játék javulására. Persze a sajtó leginkább azzal foglalkozik, hogy a válogatott meccsen sérültet jelentő Cristiano Ronaldo játszik-e a Valladolid ellen vagy sem. Nem fog, mint ahogyan Guti is a maródiak listájára került, Gago, van Nistelrooy és Metzelder mellé. Ezen a mérkőzésen jó eséllyel a Sevilla-meccs előtti Realt látjuk viszont, mert a Valladolid pontosan alkalmasnak tűnik arra a szerepre, hogy néhány alkalommal szívbajt hozzon a Bernabeu közönségére, majd kapjon egy sima verést.

Vasárnap délután az Espanyol fogadja a vendégként igencsak gyenge Tenerifét, ami mindenképpen a hazaiak sikerét ígéri, míg az előkelő hatodik pozíciót elfoglaló Mallorca a nyolcadik helyen álló Getafét látja vendégül. A vasárnap délutáni szendergésből arra is riadhatnánk, hogy a Xerez-Villarreal meccsen valamelyik fél nyerni tud, megszakítva ezzel a most már kínos nyeretlenségi sorozatokat, de attól tartunk, hogy ennek még mindig nincs itt az ideje, békés szunyókálós döntetlen, ami mindkét csapatnak jobb, mint egy elfogadhatatlan vereség. A fenti meccsekkel egy időben rendeznek még meccset Zaragozában, ahová a Racing Santander látogat vajmi kevés pontszerzési eséllyel és egy alsóházi rangadót a Malaga és az Almería részvételével.

Estére felébredhetünk és szemtanúi lehetünk a Bilbao újabb győzelmének, amit az elmúlt három forduló sikertelenségének feledtetéséül szánnak és a Sporting Gijon gárdája ellen kívánnak begyűjteni. Reméljük sikerül és kezdhetjük újra dicsérni a baszkok mentalitását, szurkolóik szeretetét és kötődését.
Még később, a forduló zárásaként az Atlético Madrid pamplonai vendégjátékát kísérhetjük figyelemmel, hozzátéve, hogy szeretnénk látni a matracosok huzamosabb feltámadását, pont az ilyen meccseken szoktak helyzet nélküli unalmas játékkal előállni, a 45. és a 60. perc között lecserélni a támadósorukat, és azután ugyanott folytatni, ahol a szünet előtt abbahagyták.

Tippjeink a 7. forduló összecsapásaira:

Valencia-Barcelona 1-1
Deportivo-Sevilla 1-2
Real Madrid-Valladolid 3-1
Espanyol-Tenerife 2-1
Mallorca-Getafe 0-0
Xerez-Villarreal 1-1
Zaragoza-Racing 2-0
Malaga-Almeria 2-1
Bilbao-Sporting 2-1
Osaasuna-Atlético Madrid 1-1


 

210 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr181454206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kövi 2009.10.17. 11:58:38

Hogy is volt az, hogy ha nem angol az első beharangozó, akkor szétoffoljuk? :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.17. 12:03:34

a spanyol foci szerelmeseinek továbbra is él a lehetőség egy Milan-Real bl meccsre november 3. napjára keddre, Olaszországba...

2 jegy oldalra, alsó szektor, 100 euró/db. Karácsonyi ajándéknak tökéletes :) másnak szerdán könnyű eljutni Firenzébe a Loki bl meccsére...

Üdv, ymy + 36 30 529 52 03

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.10.17. 12:07:54

ki nem szeretne még EGYÁLTALÁN angol posztot? :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.17. 12:11:20

Az embernek van egy olyan furcsa gyanúja, mintha Villa direkt a (teljesen tét nélküli) válogatott meccsekre sérült volna le, hogy elkerülje a jereváni és zenicai utazást...

Jó meccset várok, a Mestallában ez a két csapat majdnem mindig nagyot alkot. (2008, kupaelődöntő: Valencia-Barcelona 3-2, 2009, bajnokság: Valencia-Barcelona 2-2)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.17. 12:11:31

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: ha ma is hamarabb lesz olasz poszt, akkor sírni fogok... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.17. 12:15:12

@imici77:

Ez két éve talán még igaz is volt, idénre azonban már "soktényezős" a Valencia játéka. Villa, Silva, Mata, Pablo Hernández... ezek mind óriási játékosok. :-)

bjoe0502 2009.10.17. 12:17:17

banega-t kihagytad idén ő is világklasszissá válik,ha tartosan jó teljesítményt nyújt

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.17. 12:20:16

@bjoe0502:

Igaz! Volt itt egy vita nemrég arról, hogy az argentin válogatottból éppen egy ilyen Riquelme-utód hiányzik, aki összefogja középen a támadásokat, és gyilkos utolsó passzokat ad. Hát Banegában ez a képesség benne van, és egyre többször ki is jön belőle.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.17. 12:23:03

@_benito: szuper, akkor lemegyek még a boltba meg feldarabolom a malaccombot és kezdődhet a délután... :) Benő, kapd össze magad, ne légy porszmusz... :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.17. 13:25:19

esetleg egy üzbég posztot? ha kérhetnék... :))

BK 2009.10.17. 15:10:08

Ha a Bilbao véletlenül beverekedné magát a négybe és jövőre a BL-ben indulhatna, akkor Platininek mekkora orgazmusa lenne?

Tika_ 2009.10.17. 19:01:52

ez igen, srácok, minden bajnokságoz poszt! (B)

"A királyi gárda újra leigazolta Zinedine Zidanet, aki tudásával állítólag ingyen támogatja a Real Madrid nagy családját,"
ez n kemény volt, bazzeg, pancho szellemét éreztem a posztíró fölött lebegni, mikor ezt leírta :))

Robinho - képességeit elismerve persze - szerintem amúgy egy hulladék kis brazil, és nem vitás, hogy a csúcson lévő Henry cipőjét nem kötheti be, de Henry jelenlegi állapotában már versenyképes. szvsz

rizla 2009.10.17. 20:09:13

"Közben Robinho bejelentkezett a Barcelonánál, hogy nem lenne ellenére, ha ő pótolhatná a jövőben Henryt. Kevés beleszólásunk van ugyan, de nekünk meg ellenünkre lenne, Robinho feleannyit nem ér, mint Henry és igenis fizesse meg előbb a tanulópénzt a Citynél,"

1. pepet nagyon érdekli robinho, nem a játékos kilincsel, bár persze a sorok között szépen benyalt
2. kell egy balszélső a csapatba, henry benne van a korban, és eddig nagyon szar formát mutat, pedrito még kevés a nagy góljai ellenére.
3. lehetőleg jobblábas kell
4. robinho megfizette a tanulópénzt, efelől semmi kétségem. játék a barcában, vagy padozás a cityben? nem lehet kérdés. amúgy nem eszik azt olyan forrón, nem kell félni, hogy csak úgy megmenekülhet: azt rebesgetik, hogy először csak kölcsönbe érkezne, természetesen opciós joggal. pep férfit faragna belőle, de ha mégsem sikerül, szépen vissza lehet küldeni.
5. robinho jobban illene a balszélre, mint henry. titi érdemeinek maximális elismerése mellett mondom ezt, tavaly összehozott egy fantasztikus szezont, de annyira organikusan nem épült be a csapatjátékba, mint mondjuk a túloldalon messi. persze ezt sok mindennel kompenzálta, hiszen minden idők egyik legjobb csatára, de már nagyon kiégőben van.

rizla 2009.10.17. 20:47:36

xabi alonso félpályáról, haha

rizla 2009.10.17. 21:54:32

a barcelonának ma nincs középcsatára. cserébe villa sem játszik a túloldalt

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.10.17. 22:17:08

Megjegyzem Higauin parádés gólt akasztott!:) Ettől még a második félidő persze nem lett jobb játékban...

krysal 2009.10.18. 00:04:43

4-2, többé-kevésbé bejött a jóslat, már csak azt nem tudom eldönteni, az edzőnk tökös, hogy kihagyja Kakát, vagy töktlen, ahogy pancho azt megírta nemrég...?

A barca ma nem volt épp félelmetes, jogos a pontvesztés.

rizla 2009.10.18. 00:08:49

@krysal: ma a valencia volt félelmetes. a mestallában már idén tavasszal is 2-2 lett, ahol kaparni kellett az ikszért, aztán lett megcsapva a madrid 6-2re.
válogatott forduló után mindig szarabb a játék, ráadásul ma nem volt középcsatár a keretben, csak a sérülésből visszatérő bojan. elfogadható ez a 0-0.

drosiii 2009.10.18. 00:09:16

@krysal: te vagy a madridi, neked kell jobban tudnod. de a közvetítés alatt többször is elhangzott, hgoy szerdán vb selejtezőt játszott és hát elég megviselő annyit utazni :)

krysal 2009.10.18. 00:25:09

@drosiii: ráadásnak nem is jól játszott, ezt tegyük hozzá gyorsan.

@rizla: ezt én így nem mertem leírni, még a "hovatartozásom" miatt elfogultsággal vádolnak.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 00:44:57

@krysal: Hétközben volt csapata, a Milan ellen tartogatja Kakát Pellegrini. Ha belegondolunk, hogy európai idő szerint csütörtök hajnalban még a hétezer kilométerrel odébb játszott vébé-selejtezőt, akkor belátjuk, hogy racionális döntést hozott az edző.

Tika_ 2009.10.18. 10:24:45

A Valencia-Barca számomra azért volt n elgondolkodtató, mert márciusban ennek a visszavágójára akarunk kimenni :|. Márpedig tegnap ahhoz képest, hogy a Liga, sőt talán egész Európa 2 legszebb, legtámadóbb, stb. blablabla fociját játszó csapata játszott, a pályára lépő 27 fiatalember (+2 edzőjük) nem sokat tett az őket megtisztelő több millió ember szórakoztatásáért.
Az első félidő különösen fos volt. Egy darabig még örültem, hogy azért jó a Valenciával játszani, mert amíg a Barca szépen szövöget, addig ők rohannak, és ezt rákényszerítik a Barcara, és így legalább van iram. A bíró meg engedte a kemény játékot. De 15 perc után már nem volt szórakoztató, és arra gondoltam, hogy ha ilyet akarnék látni, PL-t néznék. A második félidő elején a Valencia kicsit az öltözőben maradt, aztán nagyjából végig ott is maradtak. A Barca összekapta magát, de az üdvösséghez (értsd: jó meccs) ez kevés volt.

Kapásból arra, hogy Ibra miért nem játszott, csak egyetlen logikus magyarázatot tudok: Pepp úriember, és ha Villa nem játszhat, akkor ő sem játszatja Ibrát. Merthogy már 20 perc után látszott, hogy a meccs olyan, ami szinte Zlatan specialitásává vált az utóbbi néhány évben. Oké, hogy Pedro az eddigi 11 tétmeccsből 2-t eldöntött, de az első félidőben gyak. nem volt jó megmozdulása. Messi ahhoz képest, hogy az aranylabda fő várományosa n fos volt. Xavi keveset volt játékban. Iniesta legalább próbálkozott, de ő meg nincs formában, úh semmi nem jött össze neki. Aztán a végére a Valencia hírhedt mészárosai rákezdtek, Alves meg a fetrengésére, a bíró meg mindezt szépen hagyta, feltéve a koronát az egészre.

Ehhez képest az Inter elleni 0-0 q jó meccs volt. Ami azért durva.

:fintorog:

montipájton 2009.10.18. 10:44:04

A Barca konkréten semmit nem csinált, miért kell ezt ragozni?

Ellenben a Real meccsen volt vagy három olyan gól, hogy ha bármelyiket a Nou Camp-ban lövik, már hetvennel több komment lenne ma reggelre, mely mindegyikében készer szerepel "zseni" kifejezés.

Úgyhogy én elégedett vagyok a fordulóval.))

montipájton 2009.10.18. 10:45:35

Raúl első gólja konkrétan utánozhatatlan volt.

sporttárs 2009.10.18. 10:48:05

@montipájton: Azért kell ragozni, mert a Barca a semmit is máshogy csinálja, mint a szürke átlag. :)

nasteey 2009.10.18. 11:08:51

@montipájton: Nehogy kötelező legyen már szopni a Realt, mert az éppen még nem kieső Valladoliddal 4-2-t játszott. Otthon.

Az viszont meglehetősen kétségbeejtő, hogy az első félidő pont úgy nézett ki, mint a tavaszi meccs. Én azt hittem, hogy egyszer előfordult, kielemzik videón, és idén megpróbálnak tenni ellene. Erre játszuk tök ugyanazt, amit láthatólag szeret a Valencia. Az sem világos, hogy Ibra sérülten miért ül a padon, ill. ha egészséges, akkor miért nem kapott 20-30 percet. Senki nem tudta elől tartani a labdát. Tragédia így sem történt, egy x Valenciában vállalható dolog. Főleg, hogy így is a Barca van az élen.
Mindenesetre úgy érzem, ezért az eredményért Pep tett a legtöbbet. Sem a felkészülés, sem a motiváció, sem a taktika, sem a csere nem volt valami jó.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.18. 11:11:47

@nasteey: izé, katalán gödör! (a mecset nem láttam, csak a Realba néztem bele-bele...).
off: viszont Higu mozdított egy olyat a labdán, hogy még a végén elhiszem, hogy focista.

sporttárs 2009.10.18. 11:15:16

@nasteey: Természetesen nem kötelező szopni a Realt egy 4-2-es győzelem miatt, a továbbiakban majd térjünk vissza a kérdésre a Barca következő győzelme után, hasonlóan érzékeny hozzáállást várok akkor is szopkodás ügyben.

Egyébként meg Raul ominózus gólja tényleg nagyszerű megoldás volt, hogy ennek mi köze az ellenfélhez, te biztosan tudod.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.18. 11:21:20

ja, amúgy BL forduló jön, tehát bajnokságokban hagyományosan visszafogott meccsek (a Fio is a Debrecenre spórolt). :)

gibson 2009.10.18. 11:26:49

A Barcelona mindössze annyival volt jobb tegnap este a Sevilla elleni Real-nál, hogy összeszokottabb a csapat. Ja, és Villa nem játszott.

Nem kötelező "szopni a Realt" /bár én kötelezővé tenném minden Barcelona drukkernek :)/, de a katalánok segglukát sem kell fényesre nyalni egy harmatgyenge 0-0 után.

Boodler 2009.10.18. 11:33:59

@sporttárs:
"hasonlóan érzékeny hozzáállást várok akkor is szopkodás ügyben."

A lehetetlent kéred. ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.18. 11:55:01

Teljesen más karakterű volt a két meccs.

A Real-Valladolid nagyon szórakoztató volt, hat gyönyörű góllal. Tipikus "spanyol" bajnoki, amelyen az ember szépen hátradől, és élvezi a szép megoldásokat.

A Vale-Barca meg egy túlfűtött rangadó, kemény védekezéssel (hozzáteszem, mindkét oldalon, mert Puyol és Piqué nem csak Hegyi Iván szerint játszottak nagyot!), nagy nekifeszüléssel, és két egymás játékát szinte teljesen megfojtó csapattal.

A nap megmozdulása Pablo Hernández saját térfélről megejtett tűpontos ívelése volt...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.18. 12:05:12

valoszinuleg tobb itt a barca-drukker,mint real-szurkolo,tolu(n)k meg azert ne varjatok el,h madridi faszokat szopkodjunk. csak raul es higany goljat lattam,tenyleg szepek vtak,higanynal gondoltam is paqncsora,h biztos elegedetten csettint 1et,mikozben felvaltva kapcsolgat a genoa-inter es margo-meccs kozott,h masik kedvence,sneijder paradezasarol se maradjon le. benzema megint kalap szar vt,de gondolom,pancho szemeben valtozatlanul nem vita targya,h klasszisokkal jobb higanynal.

valenciai x-nek orultem,meccs elott siman kiegyeztem vna vele. messi csutortokon meg repult+jetlag,ibra serult vt,henrik serult,xavi sem vt 100%,ugyh tokeletes eredmeny egy igencsak alacsony szinvonalu merkozesen. utobbi evekben hozzaszoktunk,h valogatott fordulokat koveto hetvegen nem brillirozik a csapat. pechunkre most 1 tul jo ellenfel vt,raadasul idegenben,szal ezt a meccset nem lehetett faradtan,alibizessel behuzni. vedelemmel elegedett vok,valdes-szel kulonosen. (mar varom a szokasos evi 1-2 bakijat,amelyek utan menetrendszeruen hetekig megy a tema sok helyen arrol,h barca-szintu kapus,vagy sem. mindig megmosolyogtat,h ennyi ev utan is mindig akad 1-2 utodott,akik elzavarnak melegebb tajakra.)
egyszer viszont szeretnem mar latni a kozeppalyat legerosebb felallasban: xavi,toure,iniesta. pedro meg szimpatikus,golerzekeny,tehetseges stb.,de az osszjatekban enyhen szolva is van meg hova fejlodnie...

bjoe0502 2009.10.18. 12:23:16

a barca ratyi volt tegnap, ha silva v pablo helyzeténél villa áll a labda mögött gól....első félidőbe mi voltunk a jobbak a másodikban a barca volt a frissebb.összeségében igazságosnak mondható x lett....És megjegyezném a nálunk játszó Dealbert a Castellónból jött és hiba nélkül hozta a rangadót, és idén talán ő a legbiztosabb pont a védelmünkben, szerintem albelda is régi magát idézte a meccs nagy részében bár a szokásos buta sárgáját megint hozta

david navarro pedig élete leggyorsabb sprintjét még az inter ellen futotta a lefújás után..:D
Ja és Pablo nagyon nagy spíler, a tegnapi kommentátort meg továbbra sem szeretem:D

nasteey 2009.10.18. 12:24:48

@sporttárs: @gibson: Félreértés ne essék, nekem nem az a bajom, ha megemlíti akárki is, hogy jó volt a Real, szép gólokat rúgott (és kapott :D).
Problémám akkor van, amikor Tika_ leírja a véleményét a meccsről, majd jön montipájton, aki szerint szar volt a Barca így nehogy akárki is véleményt mondjon róla (szürke volt, minek ragozni...), különben is, egy 4-2-es győzelem után, a Realt miért nem dícsérik annyian, mint a Barcát szokás. Remélem érthető a "problémám". Annyi Real drukker örül a csapatának, amennyi akar, sosem fogom szóvá tenni. Viszont ha valaki ilyen óvodás dolgokon akad fent...

@ferenck: Engem inkább az érdekel, milyen formát kell még Valdesnek mutatnia, hogy behívják a válogatottba.

halareaal 2009.10.18. 18:07:15

kicsit peches dolog, mi találkoztunk a Sevillával ebben a szakaszban, a Barca meg nem, de sebaj, 1 pont az semmi.

Benzema kezd aggasztani az az igazsg, pedig a Lyonban nagy kedvencem volt, és most is az, de azért ezek ellen a spanyol védelmek ellen akkor is illene többet mutatni, ha még nem illeszkedett be/nincs formában. Xabi Alonso sem sieti el a dolgokat, bár labdatartásban jó, de messze nem játszik úgy mint a Poolban. mindenesetre tegnp volt egy csodapassza Higuainnak, ez azért bíztató.
tegnap a mezőny legjobbja sztem Marcelo volt, olyan jó elöl, egy az egyben és a beadásai sem rosszak, h ki kéne próbálni sztem egy sorral előrébb. a helyére mehetne Abeloa, és két szélsőnk lenne, egy próbát megér sztem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.18. 19:20:12

Valaki érti, hogy mi történt a Sárga Tengeralattjáróval?

horas 2009.10.18. 19:25:52

@nasteey: Szerencsétlen Valdes a büdös életben nem fog pályára lépni a spanyol válogatottban.Casillas-t még Reina se tudja kiszorítani pedig sokkal jobb kapus mint Valdez.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.18. 19:30:01

@horas:

Ez önmagában nem magyarázhat ekkora formahanyatlást. Tavasszal még BL 8-ban voltak, most meg hét forduló alatt gólt is alig lőttek, és még egy Xereztől is kikapnak. Elképesztő!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 19:39:21

@Csöncsön: Állítólag LSD hatása alatt írta Lennon és McCartney.

horas 2009.10.18. 19:41:22

@Csöncsön: Nyílván,sokat számít a mester távozása és gondolom egyfasza kis hullámvölgyben vannak egy új edzővel.Mondom úgy,hogy egy meccsüket nem láttam.(csak szólok)Azért az első 6ba ott lesznek idén is.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.18. 19:46:53

@horas:

Hát egyelőre, ha jól számolom, TÖKUTOLSÓK!!! ????

@popp:

No de ez mit magyaráz?! :-)

Boodler 2009.10.18. 20:00:01

@horas:
"Elment Pellegrini"
...
és még nem érkezett meg Madridba. :/

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 20:30:27

@Csöncsön: El vonatkoztattam kicsit a Rrealtól és a kérdésedre válaszoltam csak, gondoltam jópofa leszek ;-).

De úgyis érthetnéd, hogy egy kicsit elengedték magukat a srácok az utóbbi időben.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.18. 20:42:57

@popp:

Értettem én. Küldtem privit.

Valverde az Espanyollal volt olyan, hogy hónapokig minden meccset elvesztett, aztán hónapokig minden meccset megnyert. Még a Sárga Tengeralattjáró is megállhat a süllyedésben...

értelmetlen_nevű 2009.10.18. 21:43:10

39. perc: Osasuna 3 - 0 Atletico Madrid

lol

CaBeL 2009.10.19. 09:58:02

Az a baj Raullal, hogy amikor már el lehetne felejteni Real részről, akkor lő valami fos csapatnak 1-2 gólt, aztán megint ő a veterán zseni, így újabb 10 fordulóra bérelt helye van. Csodálkoztok aztán, hogy miért nem nyer a Madrid normális csapatok ellen mondjuk a BL-ben. Raul-t el kéne már felejteni, minden tiszteletem az ővé, de szvsz lejárt az ideje.

krysal 2009.10.19. 10:31:09

@nasteey: "Engem inkább az érdekel, milyen formát kell még Valdesnek mutatnia, hogy behívják a válogatottba. "

...mondjuk ha idén már nem kapna gólt, esetleg befér. Talán. És ezt nem madridi kötődésemtől hajtva mondom, de ha valaki Casillasnál bármiben jobbnak tartja Valdezt, az vagy vak, vagy hü..e, vagy mindkettő. (Ne vedd személyeskedésnek, ez bárkire igaz.)

Madridszopkodásról: minek? El ne várjuk már egy "magyar katalántól", hogy dícsérgessen nyakra-főre bármilyen Madrid meccset, nem hogy egy Valladolid elleni hazait. Mindenesetre Raul első, és Higuain gólja élményszámba ment. Influenzám közepén hoztak gyógypuszit.

krysal 2009.10.19. 10:33:14

@CaBeL: azért az is érdekes, hogy most is Raul lecserélése a téma, nem pl. az, hogy Benzema ugyan mi okból képtelen tartósan elfogadhatóan játszani. Vagy, gondolom, ez is a kapitány hibája...

luqe 2009.10.19. 11:08:46

Engem az lepett meg a barca meccs kapcsán, hogy hónapok óta az első olyan ellenféllel találkoztak, akiknek eszükbe jutott, hogy focizni mennek ki a pályára.

Remélem azért nem jön megint hosszú böjt...

nasteey 2009.10.19. 11:12:29

@krysal: Nem kell ahhoz Casillasnál jobbnak lennie, hogy behívják. Legalábbis nálam a behívják szó jelentése: meghívót kap, mint akármelyik 2. vagy 3. számú kapus. Én elfogult vagyok, de nálam csak Casillas előzi meg (természetesen a válogatottban). Azt meg ne mondd(ja senki), hogy annyira gyenge, hogy a padon sem férne el. Bőven több meccset hozott már, mint amennyi elment rajta, folyamatosan fejlődik, ritkán hibázik, jól jön ki... na mindegy, ez egy olyan téma, ami még százszor elő fog jönni, és legalább ennyiszer futjuk le ugyanazokat a köröket.

"Mindenesetre Raul első, és Higuain gólja élményszámba ment."

Nyilván hogy Raul második és Marcelo gólját láttam csak. :D

Resino meg mondjon le.

Neil Blender 2009.10.19. 13:04:24

Valdes siman valogatott kerettag lehet, Sztem kb egy szinten van mondjuk Reinaval. De sztem amig Iker le nem mondja eselye sem lesz bekerulni a csapatba, itt le is lehet zarni a temat sztem minden oldalrol.

Higu golja elkepeszto volt, pont ezt a higgadt befejezest hianyoltam belole az elmult meccseken. Benzema helyett siman kezdhetne, mert a francia nem tud elni egyelore a tomerdek lehetoseggel, lehet cserekent beallva hasznosabb tudna lenni.

Raul pedig Raul, ennyi. Amugy kivancsi lennek a Barcasokra ha mondjuk Puyol miatt szopnanal 3 meccsen 4 golt akkor is az lenne e hogy hat igen Balazs Feco felett eljart az ido kezdjen inkabb helyette mondjuk Marquez... ugye hogy nem?

Resino meg tenyleg mondjon le...

Tika_ 2009.10.19. 13:21:43

@montipájton: bocs, te melyik csapatnak is szurkolsz? Úgy emlékeztem, Bayern, de néhány hónapja Barca-ellendrukkerkedsz a spanyol posztokban.
Félreértés ne essék, nem az a bajom, hogy nem mindenki a Barcat szopja, csak a kárörvendő, "ők se tökéletesek, és erre ráverem, hátha akkor nagyobb lesz" hozzáállás nem tetszik.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.19. 16:34:10

panchonak biztos annyira tetszett higany szombati golja es sneijder jateka,h azota extazisban van,es meg az nst-rol is megfeledkezik...

valdest szinten szivesen latnam a valogatott kereteben 2. vagy 3. szamu kapuskent. reina pl. sokkal tobbet bakizik,mint o,de neki megis elnezik. ikert meg nemcsak madrid-drukkerek tartjak a vilag legjobb kapusanak

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.10.19. 17:12:47

@montipájton: örülünk, hogy elégedett vagy a fordulóval!

a Barca meccset pedig nem ragozták, hanem próbáltak okokat keresni, miért lett 0-0.

Amúgy pedig az említett Real gólok nagyszerűek voltak, Raul pedig zseni.

Végül: kicsit frusztráltnak érzem kommentedet....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.19. 18:53:14

@BENIARRIVO:

Montipájton és sporttárs kommentjei azóta frusztráltak, amióta a Barca nem hajlandó bénázni. Ők ketten a "Barca nem találkozott még komoly ellenféllel", illetve "a spanyol bajnokság szar" gondolatok Panchohoz hasonló szívósságú terjesztői. Csak ők nem annyira föltűnően, hogy ne mondjam ügyesebben vesznek részt a terjesztésben. :-)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.19. 20:05:30

@Csöncsön: Lehet, hogy jó a spanyol bajnokság, de én például a hétvégi csodafoci ellenére is úgy érzem, hogy a 2009/10-es Valenciánál láttam már legalább 10 jobb Valenciát.

@ferenck: Én nagyon örülök Sneijder és Robben sikereinek, de ettől egy pillanatig nem bánom, hogy elment. Egyszerűen itt volt, viselte a 10-es mezt, de konkrétan nem emlékszem egyetlen megmozdulására sem a két szezonból, ami alapján hiányérzetem lehetne miatta. Olyan mint Cambiasso, elment és mindent megnyert, amit lehetett a futball világában, de ettől még nem kívánom vissza egy pillanatig sem.

rizla 2009.10.19. 20:12:37

@pancho_sanza: amúgy megint milyen szar volt higuain benzemához képest, nem?
: DDDDDDDDDDDDDDDD

rizla 2009.10.19. 20:25:24

@Tika_: istenem, ez annyira tipikusan "nem értem mi történik, de azért elővezetem a szakértőt" hozzászólás.

lássuk csak.

"ahhoz képest, hogy a Liga, sőt talán egész Európa 2 legszebb, legtámadóbb, stb. blablabla fociját játszó csapata játszott, a pályára lépő 27 fiatalember (+2 edzőjük) nem sokat tett az őket megtisztelő több millió ember szórakoztatásáért."

ez futball, nem cirkusz. a futballt nem kizárólag azért élvezzük, vagy nézzük, hogy valami parádés előadást láthassunk.
a tényekre terelve a szót: számold csak össze, hogy a barcelona és a valencia csapata hány válogatott játékost adott a fifa játéknapokra hétközben.

"Kapásból arra, hogy Ibra miért nem játszott, csak egyetlen logikus magyarázatot tudok: Pepp úriember, és ha Villa nem játszhat, akkor ő sem játszatja Ibrát."

én tudok még egyet: sérülés. csak ehhez mondjuk nem ártana utánanézni a dolgoknak, azonnali hőzöngés helyett.

"Oké, hogy Pedro az eddigi 11 tétmeccsből 2-t eldöntött, de az első félidőben gyak. nem volt jó megmozdulása. Messi ahhoz képest, hogy az aranylabda fő várományosa n fos volt."

nem fogod elhinni, sérült henry is. így került be pedro, aki gyenge még egy ilyen meccshez. mellesleg tavasszal ugyanilyen kemény volt a valencia, és szenvedés az egész meccs (a barca képtelen volt felvenni a ritmust, a valencia nem hagyta, záporoztak a kontrák), pedig akkor jó formában voltak a katalánok, nem volt válogatott forduló például (utána jött ugye a 6-2, és pár hét múlva a triplázás).
bojan is sérülésből jött vissza, így abszolút nem volt bevethető középcsatár a keretben. így került messi középre, bár később pep visszarakta a szélre, de mivel pedro fogása középen nem különösebben nehéz feladat egy valenciának (a tank-termetű ibrahimovic-csal azért nehezebb dolguk lett volna), így nyugodtan foglalkozhattak messi játékának a kiirtásával, ami nem volt nehéz, lévén pár nappal azelőtt még dél-amerikában játszott mindent eldöntő vb-selejtezőn, gyorsan átrepült, időeltolódás, stb, ott lehetett mondjuk 2 edzésen.

sajnos válogatott fordulók után ilyenek a csapatok. ez a szezon a VB miatt egyébként is erőltetett menet lesz, ami sajnálatos. borzasztó könnyen ki lehet így égetni a játékosokat, és fizikailag sem igazán bírják. ha valamin, akkor ezen változtathatnának platiniék.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.19. 20:31:00

@rizla: Láttam Higuaínt. Nagy játékos. Lőtt egy szép gólt, ráadásula passz is szép volt. Jól indult rá, ahogy kell. Sajnos, Raúl jobb volt még Higuaínnál is, így azt kell mondanom Benzema igazolása teljesen feleslegesnek bizonyul. Jobb lett volna Robbent megtartani talán és akkor most Robben, Raúl, Higuaín hármassal határ a csillagos ég lenne.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.19. 20:34:09

@rizla: a Manchester ellen bejött a centerkedés Messinek. Szerintem most ez egy zseniális taktikai trükk volt Peptől, mert a Valencia védői nem fejelnek olyan jól, mint Vidic vagy Ferdinand.

rizla 2009.10.19. 20:43:02

@pancho_sanza: csak egyszer ne reagálnál úgy, mint egy sértődött kisgyerek. nem az a lényeg, hogy higuain jobb, mint benzema, hanem az, hogy múltkor agyonszopkodtad benzemát, mint akit tilos lecserélni higuainra EGY meccsen, még akkor is, ha amúgy egy rakás szar, amit produkál. és eddig eléggé azt produkál.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.19. 21:10:35

@rizla: "nem az a lényeg, hogy higuain jobb, mint benzema"
pedig eppenseggel jobb,de itt es most valoban nem az a lenyeg (mas kerdes,h az elmenket felvilagosito pancho mesternek koszonhetoen tudjuk,h "higany nem real madrid szint")

@pancho_sanza: nehezedre esne,h egyszer is (a) ne lekicsinyloen, (b) ne cinikusan reagalnal a higannyal kapcsolatos velemenyekre?

értelmetlen_nevű 2009.10.19. 21:16:59

@ferenck: lehet, hogy szubjektív a véleményem, de én azért Benzemát kérném a csapatomba. Más kérdés, hogy Higuain istentelen nagy gólt lőtt, ha valamikor nem időszerű a fikázása, akkor az most van.

Titi120 2009.10.19. 21:18:17

@rizla:
Azért ezzel a "Higuain jobb, mint Benzema" kijelentéssel én még vártam volna a helyedben egy kicsit.

horas 2009.10.19. 21:19:30

Sajnálom,hogy így alakult mert teljesen elvesztette számomra az érdekességét a spanyol bajnokság,Januárra a Sevilla lesz egyedül látótávolságban ők is kb 8-9 pontnyira a Real-tól akik kb 3-4re a Barca-tól.Az összefoglalókat meg se nézem már.Olyan mintha 2 külön osztály egybe lenne sűrítve.Benzema-ról annyit,hogy télleg fantom,de hát Higuain-nak se kis kálváriája volt mire eljutott oda ahol most van,nem mintha óriási magasságokról beszélhetnénk vele kapcsolatban.Mert egy ideig sztem komolyabb csapat ellen ő se fog sok vizet zavarni.De senkinek nem fognak hiányozni mert a portugál uri ember nem is nagyon szereti a vetélytársakat.Másfél hónap és ő játszik a posztjukon Raúl mellett.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.19. 21:43:07

@rizla: Szerintemtilos lecserélni Higuaínra Benzemát, mert a Valladolidok ellen tavaly is remekelt Higuaín, nyertek is vagy 15 meccset zsinórban. Ezért egyszerűen nem is lehet értékmérő, amikor egy hete azt sem tudták, hol van a Sevilla kapuja.
Hét forduló ment le és, ha a Real Madrid csatárai közül holnap valakit ki kellene küldeni az Anfieldre, akármilyen csapatban vagy válogatottban, akkor nem hiszem, hogy Higuaín lenne a jó választás. Persze most könnyű azt mondani, hogy Higauín milyen fasza és őt kéne kiküldeni, de az a csávó ott állt már Liverpoolban és azt sem tudta merre támadnak.
Már akkor sem vártam tőle sokat, sőt továbbra is biztos vagyok benne, hogy ugyanott végzi, ahol Gago vagy Sneijder, egyszerűen egy fikarcnyival sem volt nagyobb vagy jobb játékos, mint akár Robben vagy Sneijder. (Ugye ferenck? vagy jobb, mint a hollandok és akkor a hollandok miatt volt szar a Madrid)
Végül mindig az jön ki, hogy tavaly mindenki jó volt Madridban csak nem úgy jöttek ki a dolgok. Pedig az a csapat nagyon nem volt rendben. Én sokszor elmondtam már, hogy minél kevesebben játszanak a tavalyiak, annál jobb a csapat és így nem fogadhatok el egy olyan cserét, amelyik arra irányul, hogy felidézze a liverpooli égést. Elhiszem, hogy egy Benzema- Higuaín csere okán lehet lelkendezni, de egy olyan cserét dícsérni, amelyik a Guti, Raúl, Higuaín hármast helyezi a támadások élére elég szűklátókörűségre vall.

horas 2009.10.19. 21:51:35

Robinho-t én is képesnek érzem Henry pótlására.Mondjuk én inkább Iniesta-t raknám a helyére és megpróbálnám megszerezni Fabregast vagy valakit a középpályára.Henry idén nyáron 33 éves lesz ne felejtsük el.Mondjuk se Iniesta-val se Robinho-val nem tudom mennyire lesznek beljebb ,egy teljesen betömörülő romboló testsúlyban kb a dupláját nyomó Chelsea ellen,(mert nem hiszem,hogy Ovrebo több Barca meccset kap ebben az életben,mert azon a meccsen símán tovább jutott volna a Chelsea de mondjuk ezt hagyjuk)lényeg,hogy Guardiola-nal továbbra sincs B-terv.Ezt támasztja alá Robinho megkörnyékezése is.

rizla 2009.10.19. 21:53:12

@Titi120: mivan? dehát nem jelentettem ki, könyörgöm. bocs, ha félreérthető volt, tehát: nem az a lényeg, hogy higuain jobb-e mint benzema, vagy sem. amúgy valószínűleg nem. pancho arroganciája a lényeg, és az állati makacs szemellenzője.

rizla 2009.10.19. 21:59:51

@pancho_sanza: ok, világítsuk meg egyszer és mindenkorra: benzema potenciálisan jobb játékos, mint higuain.
de..

"Szerintemtilos lecserélni Higuaínra Benzemát, mert a Valladolidok ellen tavaly is remekelt Higuaín, nyertek is vagy 15 meccset zsinórban."

de mi az hogy TILOS? remélem perez is így gondolja, és akkor az ostobasága miatt megint buknak egy szezont kurva jó játékosokkal. ez annyira antifoci, anticsapat vélemény, hogy körberöhögne akármelyik edző. még egy ronaldot sem tilos lecserélni, akkor egy tejfelesszájú benzemát, akinek még bőven van mit tanulnia, mert fiatal, és mert eddig csak szarabb bajnokságban játszott, hogy a büdös faszomba ne lehetne lecserélni? HA SZARUL JÁTSZIK?

"Én sokszor elmondtam már, hogy minél kevesebben játszanak a tavalyiak, annál jobb a csapat és így nem fogadhatok el egy olyan cserét, amelyik arra irányul, hogy felidézze a liverpooli égést."

ez szimpla inkompetencia. attól, hogy az idén érkezett játékosok jobbak, még nem jobbak minden körülmények között, és minden percben. guardiola is használta gudjohnsent, amikor kellett, ettől még mindenki számára világos volt, hogy nem igazán barca-szintű, és soha az életben nem fog tudni kiszorítani egy xavit, vagy csatárposztról eto'o-t. mégis meglett a tripla.
nálad ez ilyen demagóg fekete-fehér dolog: ha benzema jobb, akkor higuain következésképp egy használhatatlan, semmire sem jó szemét szar, akinek soha nem lenne szabad játszania. ez a logika annyira fals, annyira ciki, nem érzed?

"Elhiszem, hogy egy Benzema- Higuaín csere okán lehet lelkendezni,"

ki lelkendezik? egyszerűen csak ha benzema rossz, akkor néha nem árt lehozni a pályáról. tedd a szívedre a kezed, és válaszolj, de nehogy nekiállj nekem cinikuskodni, hogy higuain a király: te hogy értékeled benzema eddigi teljesítményét madridban? tényleg olyan sokra tartod, hogy minden játékpercet a pályán kell töltenie?

"de egy olyan cserét dícsérni, amelyik a Guti, Raúl, Higuaín hármast helyezi a támadások élére elég szűklátókörűségre vall."

ilyet senki sem mondott, én legalábbis biztos nem.

rizla 2009.10.19. 22:02:25

@horas: guardiolánál továbbra sincs b-terv, hát most ettől mindenki kétségbeesett. a chelsea sem fog ám mindig találni egy irreálisan nagy gólt az első 5 percben, hogy aztán csak a bunkerezéssel foglalkozhasson. ha az az A-terv, hogy a világ egyik legmagasabban szintű csapata is 11esekre játszik ellenünk, akkor az egy elég jó tervnek tűnik nekem.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.10.19. 22:04:04

@horas: "Mondjuk én inkább Iniesta-t raknám a helyére és megpróbálnám megszerezni Fabregast vagy valakit a középpályára."

Cesc és Xavi szerintem hosszútávon nem nagyon élnének meg egymás mellett.

rizla 2009.10.19. 22:07:57

@peter135: iniestáról és xaviról is voltak ilyen vélemények. a végeredményt láttuk. akármelyik la masia növendék megél a másik mellett.

www.totalbarca.com/2009/news/maradona-i-want-to-talk-seriously-with-messi/

maradona most mehet el a faszomba. addig oké, hogy a számomra nem fontos argentin válogatottat szétbarmolja, de hogy a barcának is beakasszon a legjobb játékos demoralizálásával, az sok.

nasteey 2009.10.19. 23:24:12

@rizla: Hát igen, csak amikor Rijkaarddal döcögött a szekér és a Sport/Mundo készített egy interjút Guardiolával, hogy "te Pep, ha esetleg odakerülnél, mégis miken változtatnál?", akkor Pep egyik pontja pont ez volt, hogy többféle taktika/rendszer is lenne nála. (eurobarca.hu/index.php?menu=hir&id=7806) Ehhez képest a legnagyobb változást az hozza, hogy Messi szélen nyomja, vagy középen.

Persze amíg az eredmények igazolják, csinálja, de néha tényleg olyan érzése van az embernek, hogy ha nem megy a dolog, akkor is erőltetjük és akkor sem váltunk (és mondjuk ugyanúgy nem lőnek távolról, mint eddig).

"iniestáról és xaviról is voltak ilyen vélemények. a végeredményt láttuk. akármelyik la masia növendék megél a másik mellett."

Bevallom őszintén, én úgy is emlékszem, hogy Pep előtt tényleg nagyon gyengék voltak együtt. A Deco - Xavi vagy a Deco - Iniesta páros rendre jobb volt, mint a Xavi - Iniesta duó.

Mellesleg Cesc érkezése sem lenne rossz, bár szerintem jobban felpörgetné a keretet egy más tipusú játékos. Iniesta nem elég gólerős, bár jól kavargat és jól hozza helyzetbe a többieket, visszajár az emberével, de mégsem balszélen az igazi (főleg, hogy saját bevallása szerint is a kp az ő igazi posztja). Bár az is igaz, hogy a Xavi - Fabregas - Iniesta - Messi - Ibra ötöstől tényleg csapat legyen a talpán, amelyik elveszi a labdát. Viszont én azt hiszem, hogy akár egy dribblizős Robinhoval, akár egy ballábas szélsővel (Mata, esetleg Silva) jobban járna a csapat, változatosabb lenne a játék. Csak jöjjön valaki, mert így elég karcsú a keret.

halareaal 2009.10.19. 23:49:34

@pancho_sanza: szóval szted ha Higuain helyett Benzema játszik tavaly, kiverjük a Liverpoolt? ja és csak a teljesség igénye végett, nem egy olyan olyan Poolt, mint ami most van, hanem egy csúcsformában lévőt, amelyik 1-2 napal a BL után ugyanúgy elverte a MUt. az meg nevetséges, hogy azt sugallod, h Higuain és/vagy Robben miatt volt gyenge a Madrid, miközben ez a 2 játékos volt a legjobb a támadók közül, sőt kis túlzással ők jelentették a támadásokat. ők jók voltak Madridban is (Higuain most is jó), illetve jók lesznek ott is ahova igazolnak, legyen az bármelyik csapat. Sneijder valóban más tészta, őt nem az itt mutatott teljesítménye miatt kellett volna megtartani, hanem mert néhányszor bizonyította h baromi jó képességei vannak, meg ha ő lenne, nemkéne vdVaartot játszatni. mondjuk az igaz, így h a szezon elején Guti formáan van, Granero meg jobban teljesít, mint azt várni lehetett, nem hiányzik különöseben.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 00:01:46

reszemrol az ajaxos suarez vagy robinho teli erkezesenek orulnek. mind2 tud jatszani henry posztjan,es bovulnenek a variacios lehetosegek. cesc-en szinten sokat gondolkodtam,de nem tudom,hova lehetne ugy betenni a csapatba,h senki ne maradjon ki,es iniestanak ne kelljen kenyszer-balszelsot jatszania. a xavi,yaya,iniesta kozeppalya-triot bun megbontani. esetleg itt johet be a b-valtozat,442,cesc-kel a kozeppalyan,elol meg messi-ibra. 443at es 442t meg lehet ellenfel-fuggoen varialni,sehol nincs kobe vesve,h mindig 433at kell jatszani (meg cruijffnal sincs)

Messi88 2009.10.20. 00:13:58

@ferenck: ez a Suárez tényleg ennyire jó? Láttam párszor játszani, de nem esett le tőle az állam...

rizla 2009.10.20. 04:11:20

@nasteey: "Bevallom őszintén, én úgy is emlékszem, hogy Pep előtt tényleg nagyon gyengék voltak együtt. A Deco - Xavi vagy a Deco - Iniesta páros rendre jobb volt, mint a Xavi - Iniesta duó."

akkor lehet, hogy valami taktikai változtatást mégiscsak hozott pep? ;]

"Iniesta nem elég gólerős, bár jól kavargat és jól hozza helyzetbe a többieket, visszajár az emberével, de mégsem balszélen az igazi (főleg, hogy saját bevallása szerint is a kp az ő igazi posztja)"

iniesta tökéletes balszélső, szóval nem mondanám, hogy nem az igazi ott, de tény és való, hogy a legjobb helye a középpályán van, xavival. a gólerőssége tényleg az egyetlen gyenge pontja.

épp ezért kell JOBBLÁBAS ember a baloldalra. persze érdekes lenne egy balos, de ennek a csapatnak sem a kontrázás, sem a beívelgetés nem tartozik a fő profiljába, így inkább csak a padra kéne ilyen játékos, hogy lehessen vele variálgatni, nem a kezdőbe.
a robinho-üzlet állítólag már nagyon biztos, januárban érkezik kölcsönbe.

rizla 2009.10.20. 04:12:54

@nasteey: "Bevallom őszintén, én úgy is emlékszem, hogy Pep előtt tényleg nagyon gyengék voltak együtt. A Deco - Xavi vagy a Deco - Iniesta páros rendre jobb volt, mint a Xavi - Iniesta duó."

akkor lehet, hogy valami taktikai változtatást mégiscsak hozott pep? ;]

"Iniesta nem elég gólerős, bár jól kavargat és jól hozza helyzetbe a többieket, visszajár az emberével, de mégsem balszélen az igazi (főleg, hogy saját bevallása szerint is a kp az ő igazi posztja)"

iniesta tökéletes balszélső, szóval nem mondanám, hogy nem az igazi ott, de tény és való, hogy a legjobb helye a középpályán van, xavival. a gólerőssége tényleg az egyetlen gyenge pontja.

épp ezért kell JOBBLÁBAS ember a baloldalra. persze érdekes lenne egy balos, de ennek a csapatnak sem a kontrázás, sem a beívelgetés nem tartozik a fő profiljába, így inkább csak a padra kéne ilyen játékos, hogy lehessen vele variálgatni, nem a kezdőbe.
a robinho-üzlet állítólag már nagyon biztos, januárban érkezik kölcsönbe.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 07:24:56

@halareaal: Elmondhatod akkor, hogy ki miatt volt szar a Madrid. Főleg, ha Robben és Higuaín olyan faszák voltak...

@rizla:
Casillas - S. Ramos,Pepe,Albiol,Marcelo - Alonso,M. Diarra,Guti- Kaká, Raúl,Benzema

Egy Benzema Higuaín csere után miként állnak fel? Most, hogy mondod, tényleg remek egyetlen csere volt egy olyan csapatból, ahol szarabbnál szarabban játszottak.

montipájton 2009.10.20. 07:47:34

@Tika_: A Vidinek szurkolok.
Frusztrálni meg a hülye boltosok/benzinkutasok/OTP-ügyintézők szoktak, nem külföldi futballcsapatok.

Ennyi erővel neked vagy a sohasem elfogult Csöncsönnek is mondhatnám, hogy kissé frusztráltak vagytok, ha valaki cikizi a Barcelonát.

Világnézetem középpontjában a "nincsenek szent tehenek" alapigazság áll, aki szerint tilos beszólni akár a legeslegeslegnagyobb kedvenceknek is, az bekaphatja. Nézd meg jobban a nickemet, érted.

Na, ennyit arról, miért ne cinikuskodhatnék, ha játszik egy szürke kis 0-0-t Minden Idők Legnagyobb Csapata, az univerzum elsőszámú alakulata.)))

Egyébként meg ilyen a futball, mi se vertük meg az MTK-t hét végén.

montipájton 2009.10.20. 07:49:22

@rizla: Egy ilyen szinten edződő játékost ne "demoralizáljon" már, ha az edzője kritizálja.

kroos 2009.10.20. 07:50:35

@montipájton: 2-0-ról egál lett és mindenki sikernek tartj a a pontszerzést...ezen kiakadtam...

montipájton 2009.10.20. 07:54:28

@rizla: Ezzel viszont - nocsak! - teljesen egyetértek, Benzema szerintem is jobb csatár az argentinnál, de olyan nincs, hogy "tilos" lecserélni.

Igazán várom, hogy a francia végre jól játsszon, de ha nem teszi, miért ne lehetne lecserélni. Így tud elúszni egy szezon, ha az "elvileg" klasszis játékosok maradnak elvileg klasszisok.

Panchonak meg erről a liverpooli példáról kellene lehasadnia: ha Benzemával a pályán nem kap négyet idén a Real a BL-ben, ellenben ugyanúgy nem is nyer semmit, mennyivel lesznek beljebb? Ja, lehet mondani, hogy legalább nem Higuain játszott, tényleg komoly eredmény.))

montipájton 2009.10.20. 07:57:48

@kroos: Az a baj, hogy a Fradi meg az MTK ellen is domináltunk, jobbak voltunk, mégis Pesten hagytunk 4 pontot, nyerhető meccseken. De hát az út eleje, lesz ez jobb is. (Mondjuk azt nem értem, hogy Kabát helyett miért nem Sitkut követeli a Nmezeti Sport a válogatottba, milyen gólokat lőtt/fejelt e két meccsen, láttad? ))) )

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 08:03:33

@montipájton: ugyanúgy mondhatnám a Juventus mérkőzéseket is. Évek óta nézem Higuaínt és abszolút nem tartom véletlennek, hogy idén lőtte az első BL gólját. Benzemát azért kell játszatni, szinte minden kombi9nációban, mert olyanokból már kurva sokat láttunk, hogy Raúl, Higuaín, van der Vaart, Guti, Gago, Diarra együtt nyomja.

kroos 2009.10.20. 08:32:10

@montipájton: Persze.
Én szerettem öt ,itt nálunk is jó volt sajnálom hogy elengedtük..
tavaly a ligakupa döntöben az átemelös gólja megvan?
Akkor mondtam ogy ez az ember egy zseni.

montipájton 2009.10.20. 08:38:18

@pancho_sanza: Jó, ez is igaz, mármint elvileg. Ha Benzema úgy folytatja, ahogy kezdte, akkor viszont sokra megy vele a Real, hogy ő nem Higuain...

(Zárójelben: egyelőre X. Alonso sem úgy játszik, mint a Poolban, nehogy kiderüljön, hogy a Realnál mindenki leértékelődik, klasszisától függetlenül... Mert akkor tényleg a közegben van a hiba.)

montipájton 2009.10.20. 08:39:52

@kroos: A legkevésbé sem zseni, ellenben egy jó kis magyar NB I-es csatár, nem pejoratív értelemben. Ha csupa hozzá hasonló játékos szaladgálna itthon, sokkal nézhetőbbek és szerethetőbbek lennének a magyar csapatok.

A zseniket meg meg kell hagyni a külföldi top kluboknak, nincs ezzel baj.

kroos 2009.10.20. 08:49:31

@montipájton: ,,zseniket meg meg kell hagyni a külföldi top kluboknak,"

Nem értek ezzel egyet. Tobe nekem zseni, Galaschek Peti is, meg még jópáran....
ez csak egy képességet jelent, amihez nem kell külföldön játszani ám önmagában ez kevés.
Láttad az ominozus gólt amiröl irtam?
(amig Vujovic nem volt sérült Illés be se fért a kezdöbe ha jól emlékszem...)

krysal 2009.10.20. 09:45:13

@montipájton: Én annyiban egyetértek Panchoval, hogy Benzema egyértelműen jobb képességű játékos, mint Higuain - más kérdés, hogy a franciának egy szűk fél éve se volt a beilleszkedésre (megismerni az embereket, a csapat "játékát", már ha van olyan nekünk...). Egyértelműen olyan, mint Zidane volt annó, mikor érkezett. Hasonló igaz Xabi Alonsóra is. Remélem nem a te állításod bizonyosodik be.

Viszont hogy nem lehet lecserélni, hát az megalol... Gyakorlatilag megjátszhatatlan volt, és azért a Valladolid védelme nem egy világverő...

montipájton 2009.10.20. 10:31:40

@kroos: Jó,az privát mániám, hogy a "zseni" kifejezést nem kellene leértékelni, mint egy diszkont-kabátot.

Galaschekről nekem soha nem juteszembe más, mint hogy hatszáz métert "futott" meccsenként. Sándor egy nagyon jó magyar középpályás volt, hazai használatra, neki soha nem kellett volna kitennie a lábát Debrecenből. Van ilyen néhány az elmúlt évekből, Kuttor pl. igazi király és ezt nem ironikusan értem.

Sitku nem kellett a vezetőségnek tavaly, annál nagyobb doog, hogy bebizonyította, még mindig ér annyit, mint a legtöbb hazai csatár. Én marhára becsülöm a hozzáállását, minden meccsen újra rácsodálkozom: tessék, magyar csatár és képes futni, harcolni, küzdeni. Nekem ennél több nem kell.

kroos 2009.10.20. 10:38:24

@montipájton: nem leértékelés ez...egy képesség, ami önmagában nagyon kevés.( legjobb példa erre Kocsis Lajos).

sporttárs 2009.10.20. 11:29:54

@Csöncsön: Az a baj, hogy nálad, aki nem Barca-szurker és némi iróniával áll ájulásközeli állapotaitokhoz egy-egy "előadás" után, az frusztrált.
Szerintem meg ezt hívják frusztrációnak, de nem vagyok pszichiáter. Igaz, te se. Ha mégis, bocs, eddig nem derült ki.
Tikánál ugyanez erős agresszióval súlyosbítva, elismerem, te legalább békés vagy. :)

(Én sosem írtam le, hogy ne játszott volna komoly ellenféllel a Barca mondjuk Európában, a spanyol bajnokságot ugyanakkor valóban nem tartom jelenleg elég jónak. Ez csak egy vélemény, a bajom pedig sosem a csapattal volt, hanem a vélemények helyett kinyilatkoztatást tevő megmondókkal.)

nasteey 2009.10.20. 11:50:01

@rizla: Oké, nyilván hozott taktikai változásokat Pep. A Rijkaard-korszak végén, szinte jelmondat volt a legtöbb Barca drukker körében, hogy kiismerték a 4-3-3-at, váltani kell. Ez legfeljebb féligazság, max. a Rijkaard által felvázolt elképzeléseket ismerték ki, vagy nem azt játszotta a csapat, amit Rijkaard kért. Lényegtelen, következő évben 4-3-3-al, az addig nem igazán működő Xavi - Iniesta duóval sikerült minden, nem is akárhogyan. Abszolút edzői érdem.
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de az általam linkelt cikkben ott szerepel(t) Pep tervei között, hogy ne csak 4-3-3 felállásban tudjon játszani a csapat... és még mindig csak így tud. Ráadásul látszólag egyféleképpen, mert a játék képe pontosan ez volt múltkor is Valenciában.
Persze lehet, hogy ha a Xavi - Iniesta - Touré középpálya kezd és Ibra ott van elől, akkor másabb lett volna a játék képe, és az történeik, amit Pep akar.
Mindenesetre csak remélni tudom, hogy egy keményen védekező csapat ellen nem azt a képet fogjuk látni, mint tavaly a Chelsea ellen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.20. 12:19:39

@sporttárs:

Nem az a baj, hogy némi iróniával állsz ájulásközeli állapotainkhoz (honnan tudod, hogy mi nem?), hanem hogy egyforma ájuldozást vársz el, amikor egy másik csapat (pl. Real) játszik jól.

Én örülök, bármelyik csapat játszik jól (oké, a MU kivétel...), de számomra a Barca játékstílusa különleges. Ez miért baj? Teljesen jól megérthetik egymást különböző csapatok szimpatizánsai, ha úgy tetszik: rajongói, ha nem várják el a másiktól, hogy ócsárolják saját csapatukat.

(Nekem legalábbis ez a tapasztalatom itt.)

halareaal 2009.10.20. 13:50:20

@pancho_sanza:

"mert olyanokból már kurva sokat láttunk, hogy Raúl, Higuaín, van der Vaart, Guti, Gago, Diarra együtt nyomja."

tssék itt a válasz. Higuain és Robben előző szezonban mindketten kifejezetten jók voltak (Robben persze csak amikor nem volt sérült). kurva igazságtalan 1-1 meccset a nyakukba varrni, majd emiatt kijelenteni h nem jó játékosok. és persze nem is helytálló. a Juve elleni meccsekért pl elő lehetne venni a fos védelmet, akik 5 támadásból 4 gólt kaptak, vagy éppen magát Casillast. amúgy én meg azt nem tartom véletlennek, h 20 gólt rúgott az előző szezonban, több meccset tök egyedül hozva a csapatnak. lehet persze mondani, h gyenge spanyol csapatok meg minden, csakhát Benzema most éppen ezek ellen bénázik. jah és Higuain az összes spanyol nagycsapatnak rúgott már gólt, köztük a csúcsformában lévő Barcelonának is (és nem 1-6nál) amúgyis ez kb olyan, mintha azt mondanám, h most speciel Benzema miatt nem vezetjük a bajnokságot, mert mit összebénázott már a Sevilla ellen, az első rendes megmérettetésen (de ideírhatnám Kakát, vagy bármelyik másik játékost is). sztem ennek így nincs sok értelme. amíg Higuaín jobb, mint Benzema, addig őt kell játszatni, ennyi. ahhoz meg Benzemának nagyon is össze kell kapnia magát, hogy ez ne így legyen.

amúgy sztem egyértelmű, hogy a fő erősítést C. Ronaldo, Kaká és (majd) Xabi Alonso jelenti, nem attól lesz rosszabb a csapat, ha Higuain játszik elöl, hanem ha mondjuk Gago v egy rossz formában játszó Guti játszanak helyettük.

horas 2009.10.20. 13:52:03

@rizla:A Nou Camp ban is Chelsea elött elöbb adódott a nagyobb helyzet,és csak a végefele volt egy két nagyobb helyzete a Barca-nak.Amúgy a Chelsea símán eldönthette volna a meccset nem egyszer a Stamford Bridge-en..Meg egy bombagólt ne nevezünk irreállisnak,mert ha az az volt akkor a Barcelona döntőbe jutása nem is tudom mi...A B-terv=Ovrebo
;)Félreértés ne essék,én is inkább a Barca féle támadó focit,támogatom,de van ellenszer ellene és elöbb utóbb ezt mindenki megfogja találni,mint ahogy a Chelsea is megtalálta...mert tedd a szívedre a kezedett és mond,hogy a Barcelona nem lett befújva a döntőbe,ennyi.

horas 2009.10.20. 14:05:47

@rizla: Amúgy a B-terv hiánya nem okoz kétségbeesést...hát nem ez látszott a Barcelona-n és sztem rajtad sem a 92.ik percig.

halareaal 2009.10.20. 15:08:08

sztem meg ez az egész B terv dolog fel van fújva. konkrétan egy olyan csapat van, amelyik annyira erős fizikálisan, és olyan jól tud védekezni, az pedig maga a Chelsea. ráadásul ugye ők sem mindig (Pool elleni 4-4), és nem biztos h sokan megtudják szervezni úgy a csapatot, mint Hiddink. sztem erős túlzás arra kitalálni egy "b tervet", hogy majd talán összefutnak egy csapattal a BLben, amelyik nemis a la ligában játszik. nekem amúgyis kilátástalanabbnak tűnt a Chelsea játéka, hisz csak elvétve értek hozzá a labdához, amikor előrevágták Drogbának, hogy majd elesik és 11es lesz.

Messi88 2009.10.20. 15:18:49

@horas: minek B-terv, ha az A a csapatok 99%-a ellen működik? A Valencia ellen nem a taktikával volt a fő gond, inkább a sérülések és a válogatott fordulók miatt .

horas 2009.10.20. 15:25:26

@halareaal: Most erre mondhatnám én meg azt,hogy a Barca meg várt arra,hogy csak kapunk majd valami külső segítséget mert még kapura se löttünk...de hagyjuk ezt,szerintetek elég a Barca-nak ez a taktikai repetóár,sztem meg egyértelműen megbukott a Chelsea ellen az egész.De hát izlések és pofonok...

Messi88 2009.10.20. 15:28:26

@horas: mondj 1 olyan csapatot, amelyik mindegyik meccsére tökéletes taktikával készül.

Messi88 2009.10.20. 15:33:23

@horas: most erre szívesen válaszolnám, hogy ez nem igaz, de az ellenünk lejátszott 2 meccs kivételével nem volt "szerencsém" őket nézni.(na jó, inkább nem bírom őket nézni) :)))

horas 2009.10.20. 15:36:46

@Messi88: NEm csak szóba jött Robinho leigazolása és erre írtam,hogy úgynézki Guardiola továbbra sem gondolokodik alternatívákon.Nincs ebből vita,perpillanat a Barcelona hagyományos értelemben vett futball magasiskoláját mutatja be.Csak mivel a szabály nem tiltja így nem hagyományos értelemben is lehet futballozni,és ez látványosan nem ízlett a Barca-nak sztem,ennyi.Erre lenne kézenfekvő egy esetelges forgatókönyvet kidolgozni,de hát valaki indokoltnak tartja valaki nem.Egyik felén vagyok én a másikon meg ti (az igazság meg odaát!) ;)

drosiii 2009.10.20. 15:37:32

@Messi88: Azért ne tegyünk már úgy, mintha csak a Chelsea állíthatná meg a Barcát. Tavaly a MU pl a döntőben végig fásultan-unottan játszott. Lehetett volna más is, ha nem így jönnek ki a pályára. Nem lehet azt mondani, hogy ha tavaly a Barca nyert, akkor idén is jobb (a keret erősebb, de az semmit sem jelent). De ott van még az Inter, Juve, Arsenal, vagy akár a Real Madrid is akiket tavaly elkerültek a BL-ben és azóta még erősödtek is jelentősen.

horas 2009.10.20. 15:46:38

@drosiii: Amúgy Sztem idén a Chelsea a legnagyobb esélyes.Sztem jobbak mint az MU a Barca-nál nagyobb a becsvágyuk,Ancelotti meg tipikus BL-specialista,az ő csapatai egy meccsre megtudnak verni mindenkit.A Pool-tés az Arsenal-t nem érzem elég erősnek ahogy az olaszokat sem talán az Inter-nek lehet esélye az angolok ellen,a Real meg egy nagy talány.

Messi88 2009.10.20. 15:48:09

@drosiii: BL-be bármikor jöhet egy ellenfél (főként angol) aki megállítja a csapatot, ez evidens. Ha nem így lenne, nem sok értelme lenne az egésznek...

drosiii 2009.10.20. 15:54:50

@Messi88: de eddig azon vitáztatok hogy a barcát CSAK a cselzi tudja megfogni.. én meg mondtam, hogy nem. erre megkapom hogy ez evidens. =)

@horas: chelsea nem sokat erődösödött (tudom zsirkov, meg az arsenal-féle új igazolás joe cole). MU pedig átalakult elég jelentősen. Szerintem több van most a csapatban mint tavaly - kérdés kijön-e.
Pool tényleg gyenge, Arsenal viszont könnyebben át tudna szaladni a Barca középpályáján mint az előbb említettek. Kérdés, hogy a védelem mennyire tudna helytállni.
Olaszoknál: Inter erősödött (és többjük van egy olyannal aki a kieséses szakaszban is tud gólt lőni), Juve is eléggé átalakult, tavaszra szerintem simán össze tudnak állni. Egyénileg jobbak lettek.

Messi88 2009.10.20. 16:07:12

@drosiii: én ilyet nem állítottam.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 16:10:01

reszemrol a cselzit latom a legnagyobb rivalisnak a bl-ben. nagy erositesuknek nem feltetlenul zsirkovot latom (jatszik egyaltalan?),hanem ancelottit. ha lehet,eltekintenek 1 idei egyenes kieseses szakaszbeli barca-cselzitol,nyilvanvaloan elkepeszto becsvagy lenne bennuk + annyira sikerult elhinteniuk a koztudatban,h a biro ejtette ki oket,h esetleg a birok kompenzalnanak (pedig nincs mit,mert a ket meccsen egyforman tevedtek,sot,igazabol a barca karara tevedtek tobbet->drogba,anelka es malouda akarhanyszor a 16oson belul jart,automatikusan elestek,pique kezezesenek elnezesevel meg abidal jogtalan kiallitasat akarta kompenzalni. ezzel szemben barcelonaban 1ertelmuen a cselzinek fujt a nemet biro: ballackot nem allitotta ki,henry tiszta felrugasaert nem adott 11est,turte a cselzi favago jatekat)

inter is erosnek tunik,mu-t nem lattam meg osszel,es meg az sem lepne meg,ha tavaszra a pool is osszekapna magat. aztan meg az is benne van a pakliban,h a madrid osszeall es nekik legalabb akkora motivacio a donto helyszine,mint nekunk. nagy kerdes,h higany mien formaban lesz iden - igaz,Pancho?:DD

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 16:10:27

@halareaal: Akkor, ha Higuaín "egyedül" hozott egy csomó meccset, akkor miért nem mutatott "egyedül" semmit a Liverpool ellen. Legalább néha a kapu felé fordulhatott volna. Azt mondod, hogy Guti és Gago szarok voltak a Liverpool ( vagy a Juventus, Roma), de hát ugyanaz a szar Gago és Guti nem zavarta és húzta vissza Higuaínt például a Malaga vagy az Espanyol ellen. Miért nem lőtt Higauín egyszer sem kapura például a Sevilla ellen, hiszen ő "egyedül" eldönti a meccseket.

Robben más tészta. Csatárnak kurva kevés, szélsőnek nem jó, mert nem tud beadni és passzolni, míg középpályásnak nem védekezik eleget. Ezek mind tanulható skillek lennének, de ő egyikben sem fejlődött semmenyit.

horas 2009.10.20. 16:10:32

@drosiii: NEm arról vitáztunk,hogy csak a Chelsea tudja megfogni,egyébként én nem vettem vitának.Csak eddig a Chelsea-nek sikerült és ennek az apropóján beszélgettünk a Barca taktikájáról.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 16:14:10

taktikai repertoar meg annyira megbukott,h triplazas lett belole. soha rosszabb bukast... egyebkent anno frank probalkozott a 343-mal,kb. 3 meccs erejeig,a zaragoza elleni idegenbeli kiralykupa-visszavagon be is jott,az anfield-en elment,de nem lett tovabbjutas belole,es csak a szerencsen mult,h nem gyozott a pool...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 16:18:36

@pancho_sanza: az h higany es robben semmit nem csinaltak a pool elln,kb. oan,mintha par barcas betalalta vna samut,h nem csinalt semmit a 2008 aprilisi mu elleni elodontok soran,es utana az egesz 2008/09es szezonban azon lovagolt vna.

robbenrol meg annyit,h a valogatottban o lenne az idealis csereember. ha csak felorakat jatszik 1 kifarasztott vedelem ellen,mindig jobb,mintha vegig ott van a palyan (plusz kisebb az eselye,h leserul). kuyt elvegzi a piszkos munkat,utana johet robben

horas 2009.10.20. 16:19:06

@ferenck: Azért az nagyon erős,hogy a Chelsea-nek fújt a bíró!!!Mind1 én ezt a témát már kimerítettem.@drosiii: Az idei BL-re vissza térve,a Chelsea-t én is legfőképp Ancelotti-t miatt tartom esélyesnek nem mellesleg egy friss BL-győztest és egy a BL-től már évek óta lépésekre lemaradó csapatot motívációban össze sem lehet hasonlítani.Az MU akár mennyire erős C.Ronaldo sztem nagyon fog hiányozni,az Arsenal még mindig nagyon fiatal a Pool meg nemhogy erősödött inkább gyengült.Az olaszoknál egyedül az Inter-nek sztem az angolok ellen most már lehet esélye,de a Barca ellen nincs,a Real meg ahogy már írtam egy talány számomra.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 16:21:31

@halareaal: egyébként, te élvezted a liverpooli négyest? Jó volt látni, hogy Casillas bőg több millió ember szeme láttára? Guti például a padon ült akkor, míg az általad nagyra becsült Robben és Higuaín éppen a támadásokon dolgozott.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 16:24:44

@horas: Pedig a Chelseanek fújt a bíró és én még BL történetében nem láttam ilyen egyértelmű csalást.

horas 2009.10.20. 16:25:11

@ferenck: Ja Liverpool ellen Rijkaard taktikája becsödőlt és még az is csak a szerencsén múlott,hogy vereség nem lett belőle.Akkor a Chelsea elleni tovább jutás min múlott?

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 16:31:55

@horas: pool ellen nem idegenben csodolt be elsosorban a taktika (vegulis 1-0ra nyert a barca),hanem otthon jatszottak rendkivul flegman+a vedelem sem allt a helyzet magaslatan. marquez hatalmas golpasszt adott bellamynak,valdes elso gol elotti bakija pedig sokak szemeben mindmaig a legfobb magyarazat arra,h "nem barca-szint." szerencse mindenhez kell - az pl. nem vt szerencse,h 2008 aprilisban a c. ronaldot 180 perc alatt a palyarol leszedo zambrotta levente-modon adott 1 golpasszt scholes-nak? arra mar senki nem emlekszik,h ronaldo labdaba sem rugott,zamb 1etlen hibajara annal tobben...
@pancho_sanza: "Pedig a Chelseanek fújt a bíró" - vegre vmi,amiben egyetertunk...

drosiii 2009.10.20. 16:32:08

@pancho_sanza: nem vagy hiteles, mert nem vagy Barca szurkoló.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 16:33:31

@pancho_sanza: en pl. kifejezetten elveztem az idei pool-real meccseket

horas 2009.10.20. 16:41:28

@ferenck: A tizenegyesét is Zambrotta tolta főle...amúgy miköze ennek a Chelsea-s elődöntőhöz?

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 16:45:19

@horas: szerencse es balszerencse,h mien nuanszokon mulik a mennybemenetel es a bukas. egyebkent pl. jellemzo a barca- es a cselzi-jatekosok mentalitasbeli kulonbsegere,h az emlitett mu-barca elodonton,az odavagon,2. felido elejen samu ment a kapura,16oson belul,ferdinand buktatja,samu talpon marad,megy tovabb. ha elesik,sima 11es. koltoi kerdes: drogba,anelka,malouda&co mit tett vna hasonlo helyzetben?

horas 2009.10.20. 17:06:31

@ferenck: Érdekes a 4 meg nem adott büntető után bezzeg sunyítottak...

horas 2009.10.20. 17:08:32

@ferenck: ÉS miért nem esett el?Béke-nobel díjat akar vagy Bl-győzelmet?És egyáltalán nem biztos,hogy megadta volna...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 17:54:56

@horas: sztem ezt zarjuk le,marha unalmas meg oktoberben is a sok frusztralt cselzi drukker siramait es igazsagtalan vadaskodasait olvasni. akarmikor kiesik a cselzi a bl-bol,pszichodrama van - a birot eletveszelyesen megfenyegetik,aztan abbahagyja,megy a vadaskodas,es meg nekik all feljebb. te is itt 4 meg nem adott buntetorol hadovalsz. inkabb focizniuk kellett vna,nem dobalniuk magukat a 16oson belul. tudod mi szokott lenni az iesmi jol megerdemelt eredmenye? h mar akkor sem fujjak be a 11est,ha jarna...

horas 2009.10.20. 18:01:23

@ferenck: sztem is hagyjuk mert én is unom kettő annyira senki nem tudja magát dobálni,hogy az ellenfél kezére pattanjon a labda,de ha hadoválás emlegeted akkor abban elöttem jársz...

rizla 2009.10.20. 18:05:06

@montipájton: figyelj, maradona messi példaképe. most meg a MÉDIÁNAK kritizálja, miközben nagyon rossz edző, ez a napnál is világosabb. a legritkább esetben szabad kifele baszogatni egy játékost (még a futballra nagyívben szaró ronaldinho-t sem vették elő laportaék, dehát ők úriemberek, nem drogos, zavaros agyú alakok). nem a kritikával van a baj, beszéljék meg egymás között, hanem a sárdobálásról. messi helyében óriásit csalódnék.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.20. 18:05:58

Látom, ismét előjött az NST utóbbi hónapjainak egyik megunhatatlan slágertémája.

Megint előjött a "nem lőttek kapura" érv. Nos, a Stamford Bridge-i mérkőzés kapura lövési statisztikája a következő:

Chelsea-Barcelona 12-14

A camp Nou-bélié:

Barcelona-Chelsea 20-3.

Ennyit arról, hogy ki nem lőtt kapura.

rizla 2009.10.20. 18:06:24

@pancho_sanza: megint terelsz. benzema maga nyilatkozta amúgy, hogy a lyonban azért is volt már gyengébb a vége felé, mert tudta, hogy edzhet lustán, akkor is a kezdőben lesz.
ezek után szerinted tilos lehozni a pályáról. most erre mit mondjak?

rizla 2009.10.20. 18:07:01

@Csöncsön: lőtt kapura a barca, de csak egyszer találta el. nagy különbség. engem is idegesít, hogy ezt valaki nem bírja felfogni.

rizla 2009.10.20. 18:09:01

@nasteey: értettem, amit írtál, tényleg maradt a 4-3-3 papíron, de pl a sevilla 4-0s megalázásánál a nou campban az minden volt, csak nem 4-3-3. iniesta a jobbszélső posztjára volt jelölve, ehhez képest középről rúgott egy gólt, meg adott 3 gólpasszt.

rizla 2009.10.20. 18:10:50

@horas: "Amúgy a B-terv hiánya nem okoz kétségbeesést...hát nem ez látszott a Barcelona-n és sztem rajtad sem a 92.ik percig. "

mondd már meg nekem edzőkém, hogy 1-0s hátrányban mi a teendő egy kapuja elé betömörülő csapat ellen?

rizla 2009.10.20. 18:15:16

@horas: "Meg egy bombagólt ne nevezünk irreállisnak,mert ha az az volt akkor a Barcelona döntőbe jutása nem is tudom mi."

miért ne neveznénk irreálisnak? 100ból 1szer megy be egy ilyen, még csak lövőhelyzet sem volt. lepattant valami labda egy blokkról 20 méterre a kaputól, essien meg a gyengébbik lábával picsánrúgta, az meg beszállt a léc alá. ha ez nincs, a chelsea-ziccerek sincsenek.
ez ugyanannyira tény, mint hogy a barcelonának szerencséje volt, nem vitattam soha. de:

"de van ellenszer ellene és elöbb utóbb ezt mindenki megfogja találni,mint ahogy a Chelsea is megtalálta..."

az az ellenszer, hogy 0-0ra játszunk, és valahogy legyenek meg a büntetők? ez nem ellenszer, hanem szerencsejáték. nem jött be.. a chelsea balszerencsés volt, de ők akarták, hogy a gambling döntsön. pl miért is cserélt le egy emberhátrányban lévő csapat ellen egy csatárt hiddink?
de persze kikapcsolták a barca támadójátékát, ez nem is kétség, de nézd meg, hogy hogyan. és ne gyere a ziccerekkel, mert ismétlem, az egy iszonyatosan semmiből talált gól után volt, amikor a chelsea már kényére kedvére kontrázhatott.
akkor már a valencia sokkal jobban hatástalanítja a barcát, ezt láthattuk most hétvégén is, lőhettek volna 2-3 gólt, tiszta helyzetekből (és nem 1-0 után), miközben kihúzták a katalánok méregfogát. és nem először játsszák ezt el, ez történt áprilisban is.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 18:21:44

@Csöncsön: "Chelsea-Barcelona 12-14"

azert a lo tuloldalara se essunk at... elso veszelyes barca-tamadas a 93. percben vt. azon a meccsen jobb vt a cselzi,csak rabasztak a 10 ember elleni gyava bunkerfocira. en kizarolag a biraskodasrol beszeltem. ami a jatek kepet illeti,jobb vt a cselzi. (a camp nou-ban meg a barca vt a jobb.)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 18:31:32

emlekszem meg oan cselzi-barcara is,ahol a biro (az amugy nagyszeru) collina ezerszer nagyobb szarvashibat kovetett el: nem vette eszre,h ferreira szabalytalanul akadalyozta valdest,es igy terry (?) siman golt szerezhetett. erdekes modon,akkor (2005. marcius) egyetlen barca-drukker sem beszelt egbekialto csalasrol,nem hisztiztek honapokig. pedig a tovabbjutas (es lehet,a kesobbi bl-gyozelem) ment el rajta.

rizla 2009.10.20. 18:34:50

@drosiii: "Tavaly a MU pl a döntőben végig fásultan-unottan játszott. Lehetett volna más is, ha nem így jönnek ki a pályára."

bocs, de én úgy emlékszem, hogy úgy jöttek ki a pályára, hogy most agyonverik a barcelonát. aztán jött eto'o. utána már csak a labdát nyomozták.

rizla 2009.10.20. 18:36:26

@ferenck: ehelyett arra emlékeznek, hogy del hornot kiállították messiről, mert a labdát leszarva belerohant, és ez mekkora csalás, mert messi utána túljátszotta a fetrengést. azt persze elfelejtik, hogy előtte kb 5 perccel úgy talpalták térden, hogy csoda, hogy akkor nem sérült le. persze lap nem járt érte.

rizla 2009.10.20. 18:54:50

www.goal.com/en/news/12/spain/2009/10/20/1571908/real-madrid-coaching-staff-question-karim-benzemas-effort

biztos véletlen.
kíváncsi vagyok pancho mit fog mondani, ha benzema ne adj isten elbukik végül. akkor meg ő lesz a szar, és játsszon bárki, csak ő ne? mert hát lássuk be, az esély azért megvan rá, akármekkora tehetség, sokakkal előfordult már a történelemben, hogy valami miatt bennük maradt, ami ott volt. és madrid nem az a hely, ahol rengeteg ideje lenne valakinek a beilleszkedésre. bár ő perez pártfogoltja, de ez akár vissza is vetheti a fejlődésben.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.20. 18:59:13

@ferenck:

Az adatot az UEFA hivatalos honlapjáról vettem.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 19:03:36

@Csöncsön: de azt mar elfelejtetted megnezni,h ezekbol a kapuralovesekbol hany ment tenyleg kapura. sztem Te is uoan jol emlekszel ra,mint en: 1,de az a legjobbkor. kb. 3 percig orditottam utana,h "andriskaaaaaaaaaaaaaaa"

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.20. 19:10:39

@ferenck:

Ha csak a kaput eltalált lövéseket számítjuk:

Chelsea-Barca 4-1
Barca-Chelsea 6-1

Nem hiszem, hogy ildomos erre hivatkozniuk a chelsea-seknek. Nem jönnek ki belőle jól. :-)

De mindegy, másfélezer kommentben volt kitárgyalva az a meccs anno...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.20. 19:28:46

@Csöncsön: igy van (igaz,akkor nem naon kovettem az nst-t). abban meg ugyis egyetertunk,h a jobb csapat ment tovabb. amelyik megerdemelte.

rizla 2009.10.20. 20:05:56

@ferenck: figyelj, a lényeg az, hogy az a megállapítás tényszerűen baromság, hogy "egy kapuralövésük volt a meccsen". a kapuralövés és a kapura tartó lövés két külön dolog, és nem az ujjamból szoptam, minden tisztességes statisztikai felmérés megkülönbözteti egymástól a kettőt. természetesen nem mindegy, hogy mennyi talál kaput, de ETTŐL MÉG szimplán hazugság, hogy a barca nem is lőtt kapura, csak iniesta.
és ami a szomorú, hogy még bede is felült ennek.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 20:34:37

@rizla:
Higauín két éve bizonyíthat és még most sem gondolod, hogy jobb játékos lenne Benzemánál. Gago sztintén két éve bizonyíthat. van der Vaart a másodikat húzza. Azt hiszem Benzema is megérdemel két hónapot, főleg, hogy mekkora zsákutca (olyan Casillas-ríkató), ami mögötte van Madridban.

rizla 2009.10.20. 20:36:52

@pancho_sanza: ki mondta, hogy nem érdemli meg? ez nem jelenti azt, hogy JELEN PILLANATBAN hasznosabb lenne higuainnál minden körülmények között.
de mindegy, csak tologatjuk a szart ide-oda, mert nem vagy képes annyit mondani, hogy "oké, szerintem is le lehet cserélni benzemát, tényleg nem az igazi még".

halareaal 2009.10.21. 00:31:04

@pancho_sanza: azért, mert az a Pool nem olyan csapat volt, amelyiket bárki meg tudna verni egyedül. az Anfielden belefutottunk egy olyan Poolba, amelyik nagy valószínűséggel ugyanúgy elverné ott a mai Realt, mint azt. legalábbis ha azt nézzük, h pl Sergio Ramos és Lass teljesen jók voltak, harcoltak, nyerték a párharcaiknak jó részét, mégsem volt elég semmire. végezetül pedig a 4-0 túlzás volt, márcsak azért is mert az első 2 gól szabálytalan volt, és addigra el is dőlt a továbbjutás. abszolút hülyeség abból a meccsből kiindulni, amikor pár nappal később a Pool idegenben megverte 4-1re a MUt. ott pl hol volt Rooney, Vidic, Cé? ők is szarok v mi?
akkormár valóban hozd fel a Juve elleni meccset, ott egy a Poolnál jóval gyengébb ellenfél ellen volt fos a csapat, akkor énis dühös voltam Higuainra, meg az egész csapatra.(a Roma elleni meccseken Higuain nemtom játszott-e, mondjuk ha igen, akkorse sokat, de az biztos h az akkori standard kezdőbe még nem volt benne)

"Miért nem lőtt Higauín egyszer sem kapura például a Sevilla ellen, hiszen ő "egyedül" eldönti a meccseket."

ezzel nemtom mit akarsz. tavaly lőt kapura a Sevilla ellen, lett is belőle egy nagy gól. ha a mostani meccsre gondolsz, akkor nemtom sírjak-e vagy nevessek, egy előző posztban már kiveséztük, hogy azért, mert csereként jött be a meccs végére, de még így is többet csinált, mint Benzema és Raul együtt. apropó csavarnék egyet a kérdésen: mértnem csináltak abszolút semmi érdemlegeset Benzema és Kaká együtt, holott ők kezdőként a meccs nagyrészét végigjátszották?

Higauín két éve bizonyíthat és még most sem gondolod, hogy jobb játékos lenne Benzemánál."

ez meg hatalmas csúsztatás, Benzema is legalább két éve az elitben bizonyít, a BLben a Lyonban és a francia válogatottban. az ott mutatott játéka alapján gondolja pl rizla, sőt énis, hogy jobb képességű Higuainnál (és néhány kivételtől eltekintve szinte az összes másik csatárnál) és amitt a produkció miatt örültem h idejött. ha az nem volna, csodálkoznék az eddig mutatottak alapján h ki ez a béna a tavaly házi gólkirály helyén.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.24. 11:31:42

Mégse Laudrup:

sportgeza.hu/futball/hirek/2009/10/24/flores_lett_az_atletico_madrid_edzoje/

Hát ennek annyira nem örülök. Nekem az volt a benyomásom Floresről, hogy ő amolyan masszív, nem túlzottan látványosan focizó csapatokat próbál gyúrni. A Getafénél ez bejött, a Valenciánál kevésbé (bár a BL-negyeddöntőt nem feledni!), a Benficánál pedig egyáltalán nem. Az Atlético inkább Benfica-stílusú csapat. Mindegy. Meglátjuk.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.24. 11:39:03

@Csöncsön: magyaran flores szar edzo. atletico vele sem lesz jobb.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.24. 11:45:24

@ferenck:

Nem szar, de szerintem tipikusan olyan, aki kiscsapathoz való.

SamS 2009.10.24. 14:12:45

@rizla: Ezek szerint csupán a vak szerencsének volt köszönhető, hogy a Chelsea kiiktatta az "új Maradonát", a zseniális Xavit és Iniestát a játékból? Hogy egy értelmes akciója nem volt a Barcának 94 percen keresztül? (mert a gól is inkább volt szerencsés, mint egy kidolgozott akció)

@ferenck: Téged azért ennél értelmesebbnek hittelek. Nevetséges, és az e fölötti kommentjeid sajnos ugyanezt támasztják alá.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 14:34:29

@rizla: Nem bede vezette, hanem Övrebő.

rizla 2009.10.24. 15:03:13

@SamS: ki mondta, hogy a vak szerencsének volt köszönhető? tanulj meg olvasni, kérlek. de a chelsea nem játszhatta volna azt, amit játszik, ha nincs essien _nagyon_ szerencsés gólja.

érdekes, hogy te is ezt mondod
"mert a gól is inkább volt szerencsés, mint egy kidolgozott akció"

csak épp a barca gólról, ami előtt legalább saját játékos passzolta oda a labdát..

SamS 2009.10.24. 15:14:06

@rizla: "ők akarták, hogy a gambling döntsön"
Te mondtad, hogy a szerencsének köszönhető.

"egy iszonyatosan semmiből talált gól után volt"
"essien meg a gyengébbik lábával picsánrúgta"
Ennyi erővel Maradona is csak elindult a kapu felé, hátha most senki nem állítja meg, Zidane is csak találomra belebaszott kapásból Roberto Carlos gyertyájába, ballal.

rizla 2009.10.24. 15:18:44

@SamS: jó, direkt értetlenkedéssel nem tudok mit kezdeni, ez már nevetséges, komolyan.

zidane gólja egy PASSZBÓL született. jött az ívelés, rádőlhetett a labdára, LÖVŐHELYZET volt legalább.
maradona tökéletes mozgáskoordinációval végrehajtott szólója az évszázad egyik legnagyobb játékosának a csúcsalkotása, és kb 10szer több skill kellett hozzá, mint essien góljához (ami amúgy káprázatos persze, és akárki nyilván nem tudja így eltalálni).
mindkettőhöz kellett némi védelmi hiba. a barca ellenben egyetlen hibát sem követett el essien góljánál.
érted a különbséget?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.24. 15:35:46

@rizla: én egy darabig hittem azt, hogy te vagy bede. halál komolyan.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 16:01:59

@_benito: Mindenesetre minden alkalmat megragad a tag hypolására.

rizla 2009.10.24. 16:03:32

@popp: ja, hú, most is mennyire hype-oltam!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 16:11:37

@rizla: Azért a még bede is benézte fordulat a hype-olva kritizálás minősített esete! Azt meg le sem tagadhatod, hogy a matulán szocializálódtál.

Nem is baj ez, annyira nem is lényeges, hogy mélyebben belemenjünk, csak megjegyeztem.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.24. 16:16:52

@SamS: nezd,merhetetlenul unom,h meg oktoberben is sokaknak a cselzi-barca biraskodasa a tema. raadasul ugy,h az elso merkozes nem kevesbe rossz biraskodasarol megfeledkeznek. meltatlannak erzem a mult szezon barcajaval szemben,h egyesek ugy probaljak beallitani a bl-sikert,h az ovrebo ajandeka/csalas vt. vagy,h a cselzi 180 perces antifocija a taktika magasiskolaja.

rizla 2009.10.24. 17:00:31

@popp: nem tagadom. ami tény, hogy a barcáról ő írt a legjobban, és bár ez nem a legpozitívabbat jelenti, azért (épp a fenti megállapítás miatt) örültem volna, ha csak kompenzálás miatt nem írja le az index-cikkbe, hogy messi nem játszott jól (az egyetlen volt iniesta mellett, aki tényleg hatásos volt a stamford bridge-en, legalább viszonylag), meg hogy a barca nem lőtt kapura (dehogynem, csak képtelen volt eltalálni, és komoly helyzetet kialakítani).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.24. 17:11:09

@rizla: Amúgy Barca-Chelsea ügyben abszolút veled és ferenck-cel(kel?) értek egyet. Viszont az ellendrukkerek mindig orrotok alá fogják ezt a londoni meccset dörgölni, elfeledkezve a teljes párharc alakulásáról és Abidal teljesen jogtalan kiállításáról és a valóságot torzítva egyetlen Barca kapuralövésről és négy tizenegyesről hadoválva.
Ebbe mán belnyugodhatnátok.

rizla 2009.10.24. 17:14:28

@popp: én már akkor belenyugodtam, teljesen leszarom. de ami tény, az tény, a kapuralövés az nem egyenlő a kapura tartó lövéssel.

Orvenyhivo 2009.10.24. 19:23:17

Huh, a Mallorca eddig kapott hat sárgát, ebből két ember is kettőt, szóval az Atletico 9 ember ellen játszik. Ez már mindennek az alja, a bírói kar megkönyörült rajtunk. :)

SamS 2009.10.24. 19:50:21

@ferenck: "egyesek ugy probaljak beallitani a bl-sikert,h az ovrebo ajandeka/csalas vt. vagy,h a cselzi 180 perces antifocija a taktika magasiskolaja."

Attól még, hogy azt a meccset a Barca nagyrészt a bírónak köszönheti, senki nem vitatja el az előző meccseken, és a döntőkön kiérdemelt jogos sikert tőlük.

Az meg tipikus spanyol hozzáállás, hogy aki esetleg ütközik, csíp-rúg-harap és a szívét is kiteszi a pályára, az már antifocista. A Chelsea játéka tényleg a taktika magasiskolája volt, sokkal szervezettebbek voltak, mint a Barcelona az utóbbi 50 meccsük bármelyikén. (Egyébként az, hogy azon a meccsek Hiddink taktikailag agyonverte Guardiolát, nem áll összefüggésben a 08/09-es Barcelona, mint csapat érdemeinek lekicsinyítésével.)

Juan de Keserű, a keselyű 2009.10.24. 19:51:35

LOL, az ATMA nagyon kemény megint...

értelmetlen_nevű 2009.10.24. 20:29:41

na megnéztem az egyenlítő gólt, ennél már tényleg nem tudok nagyobb lúzerséget elképzelni.

Orvenyhivo 2009.10.24. 20:42:19

Sebaj, jövőre bajnokok leszünk! (A Segunda Divisonban, természetesen.)

magic kefír 2009.10.24. 21:44:43

Ez a spanyol rapszódia minden posztírót utolér-e?

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.10.24. 21:59:00

Nem kezdek el virtuális zsepit lengetni ennyi idő után, mert hülyeségnek tartom, de mélységesen csalódott vagyok... Ez a Gijon elleni meccs két hatalmasat küzdő és akaró kiscsapat meccsének képét adta.:( Semmi elképzelés, semmi tervszerűség, de még semmi zseniális improvizálás sem. Ok, Raul gólja nem volt les, de mekkora véletlen volt a helyzet kialakulása? Már szinte szorítottam a Gijonnak (Le a kalappal a közönség előtt, fergeteges hangulat lehetett).

Csalódást keltő, hogy egyelőre úgy néz ki, megint nem ez lesz "AZ" a szezon, amiben
1. még novemberben is hiszem, hogy bajnokok lehetünk
2. BL 8-közé, uram bocsá 4 közé jutunk...
3. azért ülök le a csapatot megnézni mert vereség esetén is élmény nézni őket...

Persze lehet, hogy idő és összeszokás kérdése (új csapat nem születik pár meccs alatt) az egész, így még tavasszal csodás dolgok is lehetnek a BL-ben, csak nem látom a tendenciát:(

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 22:27:54

@_Maverick: Ennyire tragikus volt a Real? Sajnos nem láttam, de az eredmény sokat elárul.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.24. 23:57:43

Ezt egyszerűen nem értem, a Sevilla lelépi a Real Madridot, de az Espanyolt nem képes, ráadásul úgy, hogy 30 percig emberelőnyben játszik? Nem értem...

gotanfun 2009.10.25. 00:22:07

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Úgy, hogy 1 csatárral toltuk a 2. félidő közepéig, mivel Freddy leépült, Fabiano meg elkapott valami szart. Így maradt Koné és Chevanton, akik megmondom őszintén nem tudom, hogy mikor rúgtak utoljára gólt. :-) Az Espanyol meg tudta, hogy sok keresni valója nem lesz a Pizjuánban, így faszán kivédekezték a meccset, miközben agyon könyökölték a fél csapatot. Ennyi történt. Jah és BL volt, jövőhéten meg kupa lesz.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.25. 00:34:49

@gotanfun: Köszönöm, bevallom csak az utolsó 5 percet láttam, de eléggé meglepett amit láttam az eredményjelzőn.

andree 2009.10.25. 00:50:47

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ennél egy kicsit tragikusabb. Meg sztem Kaka-nak nagy a segge fehérben. ddd

nasteey 2009.10.25. 20:13:38

Szóval a Real megverte azt a Valladolidot, aki 4-gyel borította most azt a Deport, aki 1-0-ra verte azt a Sevillát, aki 2-1-re legyőzte a Real Madridot?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 20:51:05

A forduló egyik nyertese (ez már biztos) a Valencia. A másik nyertese a Barcelona lehet.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 21:34:32

Most mindenesetre szolgáltatott egy érvet Ibrahimovics ahhoz, hogy ő a világ legjobb távoli lövője. Bevitte szegény kapus kezét ez a harminc méteres dugó.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 23:06:48

No hát: Guardiola kicsit helyrecibálta az agyakat a keddi kisiklás után.

Iniesta kezd formába lendülni, aminek éppen itt volt az ideje. Ez már önmagában is meghatározta volna az eredményt; ehhez jött még Keita három gólja, ami valószínűleg példátlan esemény a világegyetem történetében, ezzel el is intéződtek az aragóniaiak.

Ha minden kisiklás után így büntet a csapat, akkor ez megint egy igen szép idénynek ígérkezik.

chevyfan 2009.10.25. 23:12:55

@nasteey: ööö...igen (?):-) brilliáns eszmefuttatás, a spanyol foci egyik szépsége. Mit nekünk előre borítékolható eredmény

Titi120 2009.10.25. 23:15:20

Milyen bajnokság az, amelyikben Keita mesterhármast szerezhet ?

Titi120, olcsó provokátor költői kérdését olvashattátok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.25. 23:21:32

@Titi120:

Milyen _univerzum_ az? ;-)

(Egyébként ő se hitte el. Majdnem meghalt a röhögéstől a harmadik gólja után.)

Boodler 2009.10.26. 09:16:28

@popp: :)
Hát inkább Messi mögött.
Nem sokkal, de mögötte.
;)

sporttárs 2009.10.26. 09:21:28

Félve kérdem a Barca-értőket, hogy most lehet szopkodni, vagy az ellenfél színvonala miatt nem kéne? Mint múltkor a Realt.
:))

Nagyon izgi a bajnokság, kb. mint egy 19. századi angol családregény. Viszont annyira szórakoztató is, ezt nagy Jane Austin fanként mondom, úgyhogy pozitívum (csak irodalomban járatlanabbak kedvéért).

sporttárs 2009.10.26. 09:47:26

@sporttárs: Egyébként én élveztem a látványt, félreértés ne essék, de a Vidi-Loki most jobban tetszett. :))

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.10.26. 10:25:38

@sporttárs: en egyelore nem szopkodnam:) jol jott ez a gala,pszichesen helyrehozza a csapatot,visszater az onbizalom,viszont meg mindig nem porognek 100on. csigrinsdzkij naon lassu,marquez meccshianyos. budsquetst ien ellenfelek ellen lehet jatszatni,komolyabb csapatokkal szemben kizarolag yaya. iniesta kezd onmagara emlekeztetni,messi javul,de egyertelmuen keita es ibra napja vt a tegnapi. xavi meg mindig hozza magat. hozzateszem,h a zaragoza idealis partnernek bizonyult. real-valladoliddal osszevetve: az a kulonbseg,h a barca kepes a folyamatos jo jatekra,es csapatkent funkcional,vegig uralva a meccset. ezzel szemben a real taktikaja valtozatlanul az,h csapatjatek akadozik,de majd villan egyet-kettot valamelyik sztar. amiota c. ronaldo serult,elmaradoznak a villanasok. a gijoni meccsuk konkretan nezhetetlen vt. nem tul felemelo a ligara nezve,h 1 ien kutyauto csapat,mint a gijon a 7-8. helyen all...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 10:50:28

@sporttárs:

Szerintem erre térjünk vissza akkor, amikor a Zaragozának a Real is hatot rúg. :-)

@ferenck:

A Gijón sokkal stabilabb lett a tavalyinál. Tavaly 11 gólt kaptak oda-vissza a Madridtól, teljesen érthető, hogy nem ambicionálták a támadást.

nasteey 2009.10.26. 11:17:01

Múltkor szóvá lett téve, hogy a Real nem volt szopkodva, pedig a Barca mindig... Most is itt a példa.

(Annyira hozzá vagyunk szokva, hogy felesleges szopkodni a Barcát. Senki nem írja le, mert úgyis tudja mindenki :D)

Ibrahimovic gólja viszont zseniális volt. Mármint amikor 30-35 méterről a kapus kezével együtt ment be a labda. Bár a második sem éppen a képzetlenségét bizonyítja.

poolfanati 2009.10.26. 11:27:29

most néztem meg a barca v zaragoza összefoglalóját.
hát nem találok szavakat... egyszerűen gyönyörű. de nem csak a barca játéka, hanem szerintem jár a zaragozának is a taps! az egész meccs kurva jó lehetett.
arról van valami hír hogy hogy van a zaragoza kapusa? szerintem simán eltört a keze ibra szabadrúgásánál:D

poolfanati 2009.10.26. 11:28:43

@poolfanati: így is 7 gól esett a meccsen, de emellett hihetetlen nagy védések voltak, lazán lehetett volna 13-6 a meccs végeredménye.

gotanfun 2009.10.26. 11:31:53

Csak ez a fantasztikus győzelem nehogy a BL-ben üssön vissza a Barcanak. Szvsz. ugyanis ez a Zaragoza aligha akar elmozdulni a Xerez és Tenerife szintjétől. Pedig sokkal többre hivatottak ennél, így nem csodálkoznék azon, ha pár éven belül egy Celta Vigohoz hasonlóan rendezkednének be a másodosztályban.

Nyert a Villarreal észrevettétek? :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 11:56:35

@gotanfun:

Én szeretem a Zaragozát, drukkolok, hogy legyenek jó erős középcsapat vagy még annál is több, de az látnivaló, hogy a másodosztályban eltöltött év után még föl kell venniük a Primera ritmusát. Most nincs náluk Milito, Oliveira, Sergio García, szóval ez egy sokkal rutintalanabb, hogy ne mondjam gyengébb csapat, mint amelyik kiesett. De nem játszanak rossz focit, az edzőjük jó, szóval: türelem. A középmezőnybe tippelem őket év végére.

A három újonc közül bennük van a legnagyobb potenciál. A Xerez igen gyér, a Tenerife meg saját pályáján lesz igazán mindenkire félelmetes...

gotanfun 2009.10.26. 12:19:07

@Csöncsön: Mikor a Zaragoza egy jó erős középcsapat volt egy ötöst hintettünk nekik. Az ominózus meccsen az akkor még nálunk játszó Keita is betalált. Szal szvsz. a kiesés ellen fognak küzdeni, de ne legyen igazam.

Tika_ 2009.10.26. 12:49:45

@poolfanati: szerintem is jó volt (q jónak azért talán nem mondanám)
Remélem Ibra szabadrúgásgólja meggyőzi végre a társakat és Peppet, hogy többet engedjenek neki lőni.

Javaslom, felejtsük el végre ezt a Barca-szopkodó nst kommentelők városi legendát. Aki vitatná, mutasson már nekem ilyen hozzászólásokat, vagy legalább elvadult kommentelőket, akik ezt űzik.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.26. 13:44:27

@gotanfun:

Az a "jó erős középcsapat" annak az idénynek a végén kiesett... Ha már említed azt az 5-0-t: és a zaragozai meccsre, mondjuk Sergio García góljára emlékszel-e?

gotanfun 2009.10.26. 23:31:09

@Csöncsön: A meccsek javarészére emléxem. Sikerült azt kiválasztanod, amikor Puerta halála és Ramos mester távozása erősen rányomta a bélyegét a fiúk játékára. Szarul kezdtük a szezont, aztán valahogy össze szedtük magunkat, a Zaragoza meg kiesett és talán Fabiano góljai emlékezetesebbek a zaragózaiak számára, mint fordítva Sergió Garcia gólja. Apropó hol is kötött ki srác? Egyszer a Zaragozaval, utána meg a 2. számú sevillai csapattal esett ki. Taps. ;-)
süti beállítások módosítása