Elsősorban az olaszoknak lesz nagyon fontos a második BL-forduló, az Inter irgalmatlan régen nem nyert BL-meccset, ezt a kissé kellemetlen sorozatot kellene megszakítania Mourinhónak a tatárok földjén, a Fiorentina pedig szinte ki is esik, ha kikap a Liverpooltól. Minket persze elsősorban a Debrecen érdekel, és hogy mire megy a második vonal legjobb csapatával, mi ismét csak annyit várunk, hogy tegyék oda magukat, és ne francia örömünnep legyen a Puskásban. A Barcelona a Dinamo Kijevet, és ha szeretné (hát persze, hogy szeretné) lelazázni a csoportkör végét, akkor győznie kellene a hozzájuk hasonló játékkal próbálkozó ukránok ellen. A G és a H csoport valószínűleg csak a hardcore fanok számára érdekes, ide csak annyit, hogy a Stuttgart bajba kerülhet, ha kikap Romániában, az Arsenal pedig legveszélyesebb csoportellenfelét fogadja.
1. Igazából az lenne a szurkolók érdeke, hogy az elején minél több nagycsapat hasaljon el, mert akkor nem tojhatnának magasról a végére. Ennek ugye a bajnokságokra is lesz hatása, és nem rossz.
2. Azt a játékot, amit a Barcelona művel, nagyjából lehetetlen megközelíteni, ha valakinek ez mégis többé-kevésbé sikerül, azok az ukránok. A Lobanovszkij-féle csapatra ugyan még nem hajaz a mostani, de arrafelé tartanak.
3. A Loki legnehezebb meccse jön, a Lyon azt a fajta futballt játssza, ami a legkevésbé fekszik a magyar bajnoknak, elsősorban azért, mert három szinttel gyorsabban futnak, passzolnak és gondolkodnak. Vagy lekezelik a Debrecent, és ezt jól kihasználjuk.
Három dolog a BL 2. fordulójához
2009.09.29. 18:58 _benito
295 komment
Címkék: bl három dolog beharang
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr111416367
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
CaBeL 2009.09.29. 19:01:28
Hát meglátjuk. Én szorítok egy x-ért a Debrecennek.
Mindenesetre örülnék ha a Barca meccset is látnám közben valahol. Digisport nem adja neten? Vagy az nagyon tré minőség?
Mindenesetre örülnék ha a Barca meccset is látnám közben valahol. Digisport nem adja neten? Vagy az nagyon tré minőség?
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.29. 19:05:03
1. Legyen izgalmas meccs a Puskásban.
2. Lőjön gólt a Loki.
3. Nyerjenek a katalánok és a spanyolok.
A többi majdnem mindegy.
2. Lőjön gólt a Loki.
3. Nyerjenek a katalánok és a spanyolok.
A többi majdnem mindegy.
BruceWayne 2009.09.29. 19:12:14
1. Hajrá Loki, gólt tuti lőnek
2. jó szar meccsek vannak amúgy
3. mozillába összecsúszik a szöveg (a post után a kommentek), ilyen se volt még :-)
2. jó szar meccsek vannak amúgy
3. mozillába összecsúszik a szöveg (a post után a kommentek), ilyen se volt még :-)
AP! (törölt) 2009.09.29. 19:12:52
szerintem sajnos kikap a Loki. pont azért, mert a lyon nem fogja lekezelni őket, viszont mindenki azt gondolja, hogy a lyont lehet leginkább elkapni.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.29. 19:14:25
vmi nagyon nincs rendben a poszttal, nekem minden böngészőben kiír vmit felülre 2sorban és utána a szöveg rákerül a kommentekre. másnak nem?
Tika_ 2009.09.29. 19:16:47
átlósan egymás alá, illetve egymásra teszi a hozzászólásokat, totál nem olvasható, télleg valami gebasz van
Matteo_B 2009.09.29. 19:18:10
Explorerben Firefoxban és Chromeban is összecsúsznak a kommentek!
Matteo_B 2009.09.29. 19:18:50
Explorerben Firefoxban és Chrmeban is összecsúsznak a kommentek!
Matteo_B 2009.09.29. 19:19:22
Bocsi a dupláért, nemírta ki elsőre.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.29. 19:22:39
1. Jó kis meccs ez a Rubin-Inter! Az első félidő eleje a Rubiné, a vége meg az Interé volt.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.29. 19:24:12
2. Mindent bele Loki! - nem kívánok többet!
3. Gyerünk olaszok!
3. Gyerünk olaszok!
Matteo_B 2009.09.29. 19:27:10
@_benito: Warning:
Ezt írja ki ha ez segít valamit:
file_put_contents(/www/blog.hu/bloghu2/Cache2/ns/nst.blog.hu/2009/09/29/harom_dolog_a_bl_2_fordulojahoz.html) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Nincs hely az eszközön in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Rama/Response.php on line 273
Ezt írja ki ha ez segít valamit:
file_put_contents(/www/blog.hu/bloghu2/Cache2/ns/nst.blog.hu/2009/09/29/harom_dolog_a_bl_2_fordulojahoz.html) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Nincs hely az eszközön in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Rama/Response.php on line 273
Kisvárosi Fojtogató 2009.09.29. 19:27:47
Kicsit összezuhant a képernyő, de lehet, hogy csak nálam. A rövid bezetővel egyetértek, a Pool szinte már most továbbjuthat.
Ferguson 2009.09.29. 19:29:40
Francba, nem tudom olvasni a kommenteket, mert a belépési ablak ráfolyt a képernyőre :S
nils_h 2009.09.29. 19:34:51
@popp: Nem láttam a Dinamo-Rubint, de ha a Dinamo egy ilyen faszipántos Rubint tolt le 3-1-re, akkor a Barca nagy szarban van, és ez egy igen kemény csoportra sikeredett!
(remélem nem megy el kétszer, de nálam is szarakodik a poszt)
(remélem nem megy el kétszer, de nálam is szarakodik a poszt)
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.29. 19:38:35
nemtom, de vicces, ahogy senki nem tudja elolvasni, h már sokan beírták uazt előtte, ezért beírja :)
nils_h 2009.09.29. 19:40:03
@pote: az van, hogy nálatok jó, nálunk meg rossz (nálam egyébként nem nagyon, csak kicsit)
madbalee 2009.09.29. 19:40:46
1. Lokinak fog gólt rúgni
2. Fio szerintem megfogja a Liverpoolt
3. Boldog születésnapot Sheva!
Talán kezdő is lesz a Nou Camp-ban. Mondjuk az biztos nem lesz olyan szép meccse, mint anno a 0-4 volt.
www.youtube.com/watch?v=99cYwNQBenI&feature=related
2. Fio szerintem megfogja a Liverpoolt
3. Boldog születésnapot Sheva!
Talán kezdő is lesz a Nou Camp-ban. Mondjuk az biztos nem lesz olyan szép meccse, mint anno a 0-4 volt.
www.youtube.com/watch?v=99cYwNQBenI&feature=related
nils_h 2009.09.29. 19:42:23
@nils_h: ez lemaradt: :)
Ja, és úgy látom a közvetítésből, hogy Mourinho sem érti, hogy miacsöcs van. Vonogatja a vállát, húzogatja a szemöldökét :D
Ja, és úgy látom a közvetítésből, hogy Mourinho sem érti, hogy miacsöcs van. Vonogatja a vállát, húzogatja a szemöldökét :D
Titi120 2009.09.29. 19:49:57
Leküldték a Kötschögöt ! :)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.29. 19:50:13
De hülye gyerek ez a Balotelli, mehet is zuhanyozni anyjába.
madbalee 2009.09.29. 19:50:38
@madbalee: Nálam is szétesett (Explorerben épp most jó)
1. Loki fog gólt rúgni (akart lenni:))
1. Loki fog gólt rúgni (akart lenni:))
_karmapolice_ 2009.09.29. 19:50:56
Mi történt? Nálam így nézünk ki, egy kommentet se tudok végigolvasni... img340.imageshack.us/img340/9967/picture2qs.png
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.29. 19:54:18
nekem minden fasza operával, leszámítva a 2 soros hibakódot a legtetején
Debrecen gólt fog lőni, már két hete is ezt jósoltam,
vmiért barca - dinamora x-et tippelnék,
az meg pluszban megmelengeti szívemet, hogy rubin - inter 1-1, és 60. percben kiállították Balotellit
AZ győzelem és Fio - Pool x lesz még szerintem
de nem véletlenül nem szoktam sose fogadni
Debrecen gólt fog lőni, már két hete is ezt jósoltam,
vmiért barca - dinamora x-et tippelnék,
az meg pluszban megmelengeti szívemet, hogy rubin - inter 1-1, és 60. percben kiállították Balotellit
AZ győzelem és Fio - Pool x lesz még szerintem
de nem véletlenül nem szoktam sose fogadni
Titi120 2009.09.29. 19:56:29
A lesajnált exploreresek meg kacagnak a gondotokra. :)
(van FF is nekem, ott tényleg nem jó, össze - vissza, rácsúszva minden - mindenre).
(van FF is nekem, ott tényleg nem jó, össze - vissza, rácsúszva minden - mindenre).
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.29. 20:25:58
Operát megerősítem, működik (mondjuk ha vki nem tudja elolvasni a kommenteket, sokat nem segít).
Kutya nehéz lesz, nem kéne az elején gólt kapni és jó lenne egyet lőni, amúgy mentalitás és taktika legyen, a többi ráadás.
Kutya nehéz lesz, nem kéne az elején gólt kapni és jó lenne egyet lőni, amúgy mentalitás és taktika legyen, a többi ráadás.
Basti · http://borgatya.hu/ 2009.09.29. 20:26:52
elsőre úgy tűnik tele a 'cache' könyvtár, de hogy ettől miért esik szét a layout azt már nem tudom (nem is akarom ;))
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2009.09.29. 20:32:06
@Artsuhtaraz: Csatlakozom, használjatok Operát.
agentagent 2009.09.29. 20:36:57
atv2 streamen nincs pofázás csak zajmikrofon meg élő kép a puskásból hogyan melegítenek, stb :))
ez kifejezetten tetszik olyan mintha kint lennék :)
ez kifejezetten tetszik olyan mintha kint lennék :)
flea 2009.09.29. 20:37:02
Streamet a Loki-meccshez tud valaki? tv2 nem jó, nem vagyok az országban...
Lord Lucika 2009.09.29. 20:41:58
Övrebö vezeti a meccset????????????
Mr.AT 2009.09.29. 20:51:06
Fuck...Källström.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 20:54:58
Na,most értünk haza a Pécs kupameccséről,erre már itt is 0-1? :(
Mindegy,előre-előre!
Mindegy,előre-előre!
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 20:59:44
Az a gondom,hogy erre számítottam,nem tudom miért,
de sokkal nehezebbnek láttam én ezt az itthoni Lyon meccset,mint a liverpoolit...:( Tragédia nincs,a teli Puskás önmagáért beszél.
de sokkal nehezebbnek láttam én ezt az itthoni Lyon meccset,mint a liverpoolit...:( Tragédia nincs,a teli Puskás önmagáért beszél.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 21:09:32
Tisztes helytállás még meglehet,erre gyúrjunk fiúk!
Titi120 2009.09.29. 21:09:39
Ó, jaj ...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 21:24:19
Ha a Fiorentina megvette volna Pandevet,már 3-0 lenne. :)
bög 2009.09.29. 21:33:44
ha megnyitom ezt a topikot, ezt irja ki: Warning: file_put_contents(/www/blog.hu/bloghu2/Cache2/ns/nst.blog.hu/2009/09/29/harom_dolog_a_bl_2_fordulojahoz.html) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Nincs hely az eszközön in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Rama/Response.php on line 273
Nou San Trafford
és egymáson van az összes hozzászólás. mi ez???
mellesleg én megmondtam (lehet h nem itt) hogy a lyon lesz a legrohadtabb ellenfél mind közül...
Nou San Trafford
és egymáson van az összes hozzászólás. mi ez???
mellesleg én megmondtam (lehet h nem itt) hogy a lyon lesz a legrohadtabb ellenfél mind közül...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.29. 21:34:53
@badblood: Ha valaki a liverpooli nagszerű helytállásból azt vette le, hogy elverhetjük a Lyont , az nagyon el van tájolva.
Bár lehet, hogy 'Pool a Loki utáni leggyengébb csapat a csoportba, mindenesetre a Jovetics mester bolondítja óket.
Bár lehet, hogy 'Pool a Loki utáni leggyengébb csapat a csoportba, mindenesetre a Jovetics mester bolondítja óket.
nils_h 2009.09.29. 21:41:59
@papercut: az van, hogy a franciák rúgtag három gól, mi meg egyet se. Na, ezért.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 21:42:08
Mészöly Géza: "A futballban a gól nagyon fontos." Nagy igazság.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.29. 21:42:30
Megnéztem a Fio-'Pool első félidő összefoglalóját. Az alapján a Fio alázza a vörösöket.
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.29. 21:44:02
a Loki mezőnyben jobb mint Liverpoolban volt, pedig már ott is nagyon tetszettek. kár a gólokért, nem is az eredmény, hanem a hangulat meg az élmény miatt.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.29. 21:44:17
én picit csalódott vagyok az első félidő után, de akkor is elégedett lennék ezek után ha gólt lőne a Debrecen, mert a hajtás és az akarás megvan, csak az ész hiányzik egy picit ( a szerencse régen rossz érv)
erre is rá lehet húzni, hogy papírforma, de mindenki tombolva őrjöngene ha 1-3 lenne a vége, ilyen játékkal, a pontrúgásokat leszámítva partiban vagyunk, és nekünk is megvannak a helyzeteink, csak így tovább
hajrá Opera
erre is rá lehet húzni, hogy papírforma, de mindenki tombolva őrjöngene ha 1-3 lenne a vége, ilyen játékkal, a pontrúgásokat leszámítva partiban vagyunk, és nekünk is megvannak a helyzeteink, csak így tovább
hajrá Opera
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 21:47:44
@popp: Ennek örülök,remélem lesz az 3-0 is.
Titi120 2009.09.29. 21:48:02
@popp:
"Ha valaki a liverpooli nagszerű helytállásból azt vette le, hogy elverhetjük a Lyont , az nagyon el van tájolva."
Jobban állna, ha ezt nem most, 0-3 -nál sütnéd el, hanem már a meccs előtt megtetted volna ...
"Ha valaki a liverpooli nagszerű helytállásból azt vette le, hogy elverhetjük a Lyont , az nagyon el van tájolva."
Jobban állna, ha ezt nem most, 0-3 -nál sütnéd el, hanem már a meccs előtt megtetted volna ...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 21:51:37
@Titi120: Mindenki számára tiszta volt,hogy a liverpooli tisztes helytállás a Liverpool bűn rossz játéka miatt is volt.A Lyon egy harapós csapat,ami szereti is kitömni az ellenfeleit.Sajnos várható volt.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 21:52:18
Erről beszéltem...
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.29. 21:52:27
nekem operában vidáman működik, nem is értem miről beszéltek.
egyik meccset sem látom, bár a második félidőre bekapcsolok, hajrá loki (és hajrá gúnárok is :-D)
egyik meccset sem látom, bár a második félidőre bekapcsolok, hajrá loki (és hajrá gúnárok is :-D)
Titi120 2009.09.29. 21:52:59
Polekszics ma kritikán aluli.
Titi120 2009.09.29. 21:54:56
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Értem én, csak 0-3 -nál nem elegáns az ilyen bölcsességeket bemondani ...
Értem én, csak 0-3 -nál nem elegáns az ilyen bölcsességeket bemondani ...
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.29. 21:57:25
megzakkanhatott a blog motor, én más blogon láttam ilyen hüleségeket, mire ideértem, ff-ben is jó az oldal. kár az eredményért, no meg szerencse, hogy nem láttam. nem is nézem, már bocsi.
drosiii 2009.09.29. 22:00:20
előbb focizzunk, ne már feldobással akarjunk gólhelyzethez jutni :S
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.29. 22:16:14
a kijev nem nagyon tudja bemutatni a támadójátékát eddig
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 22:17:20
Aki esetleg nézi az Arsenal játékát,mi lehet az oka,hogy még nem vezet?
_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.09.29. 22:20:44
A Pool a Fiot is lenézte, vagy egyszerűen ennyire elegek jelenleg? Vagy a szokásos forma hullámvasúton a Fiorentina volt éppen fent?
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.29. 22:21:49
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem nézem, de amikor történik valami a bbc live texten, as
a) kapufa
b) Nikopolidis védés.
Valszeg nem megy a játék, az európa bajnok kapus meg gondolom meg akarja mutatni....
a) kapufa
b) Nikopolidis védés.
Valszeg nem megy a játék, az európa bajnok kapus meg gondolom meg akarja mutatni....
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.29. 22:22:23
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Na, mire begépeltem, vezetünk is :-D RvP
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.29. 22:24:15
na most két kommentemet sem látom, úgy látszik a blogmotort még az opera sem javítja meg :-D
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 22:26:49
Szegény Dombi igazán bejöhetett volna elöbb.
Amúgy tényleg döbbenetes,hogy Rangers-Sevilla 0-4.Ennek fényében a Debrecen is más.
Amúgy tényleg döbbenetes,hogy Rangers-Sevilla 0-4.Ennek fényében a Debrecen is más.
rizla 2009.09.29. 22:34:28
szerintem nem lehet panasz a lokira. fényévek vannak a két csapat között, ahhoz képest jól fociztak.
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.29. 22:36:30
a barca-kijev olyan volt mint egy spanyol bajnoki
S-1-5-7 2009.09.29. 22:38:12
a barca-kijev rosszabb volt, mint egy spanyol bajnoki
crouchy 2009.09.29. 22:38:25
Ezen a meccen:
A Fiorentina jól csinlta a dolgát, rúgott két gólt nyert
A Pool nem csinálta jól a dolgát, kihagyott egy félidőt, meg a helyzeteit a második félidőben
A Bíró nem csinálta jól a dolgát, (pl második gól előtt mit szabálytalankodott Gerrard, Benayoun felrúgása, vagy a mási koldalról Mutu felé repülő labda esetén azonnal füytül)
De összeségében nem kedvezett annyira a Fionak hogy ezt ne lehetett volna megynerni. Komolyabb csapat ellen idén eddig nem nagyon megy. De a hétvégén okosabbak leszünk.
A Fiorentina jól csinlta a dolgát, rúgott két gólt nyert
A Pool nem csinálta jól a dolgát, kihagyott egy félidőt, meg a helyzeteit a második félidőben
A Bíró nem csinálta jól a dolgát, (pl második gól előtt mit szabálytalankodott Gerrard, Benayoun felrúgása, vagy a mási koldalról Mutu felé repülő labda esetén azonnal füytül)
De összeségében nem kedvezett annyira a Fionak hogy ezt ne lehetett volna megynerni. Komolyabb csapat ellen idén eddig nem nagyon megy. De a hétvégén okosabbak leszünk.
Tika_ 2009.09.29. 22:39:09
@redcard: már hogy nem a Barca részvételével zajló spanyol bajnoki - a többiről nem tudok nyilatkozni, úh azokra biztos igazad van
Strigo 2009.09.29. 22:39:35
Polekszics nagyon benne volt ebben a 0-4-ben, és már Liverpoolban sem állt a helyzet magaslatán.
calcio_di_rigore 2009.09.29. 22:44:04
A Fio azért jobban megizzadt a Cagliari ellen, pedig ők nem is a "világ legjobb bajnokságából" jöttek.:))
No offense.
No offense.
ulver 2009.09.29. 22:46:07
na most, hogy végre megjavultak a kommentek, vége is a meccseknek. Mire bekapcsoltam a TV-t, már 0-2 volt :-(
A Fio viszont jól nyomja, a Debrecen-Liverpool fog dönteni a harmadik helyről???
Vagy a Liverpool megint előadja a szarulé kezdünk, aztán az utolsó 3 fordulóban 10-0 gólkülönbséggel továbbmegyünk játékot?
A Fio viszont jól nyomja, a Debrecen-Liverpool fog dönteni a harmadik helyről???
Vagy a Liverpool megint előadja a szarulé kezdünk, aztán az utolsó 3 fordulóban 10-0 gólkülönbséggel továbbmegyünk játékot?
ulver 2009.09.29. 22:47:42
Ja, és az Inter is ügyes volt. 6 döntetlennel vajon tovább lehet jutni?
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.29. 22:48:47
@Tika_: barcás bajnokikra gondoltam, a második félidő alapján. 70%+ labdabirtoklás, teljes fölény néhány nem végzetes védelmi hiba, néhány szép megmozdulás az ellenféltől. szerinted mi volt a különbség?
BruceWayne 2009.09.29. 22:48:49
hát ez nem volt sok sajnos.....
mondjuk Polekszics melyik rendezvényen volt?, valamennyire benne volt mind a 4-be
mondjuk Polekszics melyik rendezvényen volt?, valamennyire benne volt mind a 4-be
ulver 2009.09.29. 22:50:34
@ulver: Mancini helyett Quaresma. Ez aztán a minőségi csere...
rizla 2009.09.29. 22:50:43
@redcard: és ezen mi az újdonság? inkább az a fura, hogy csak 2-0, kicsit csalódás
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.29. 22:53:41
@rizla: nem mondtam, hogy újdonság, csak a poszt alapján akár többet is várhattam volna
drosiii 2009.09.29. 22:56:25
kemény lesz ez a csoport. körbeverés néz ki a többieknél. 9 pont nem elég a továbbjutáshoz.
2009.09.29. 22:58:22
Nem tudom futotta e már le egyetlen támadó is Pique-t, amióta a Barcaban van. Keita hihetetlen jól nyomja néha és úgy látszik Abidal is összekapta magát erre a szezonra.
Jó a csapat, de nem elég gyilkos. A támadás befejezésekkel nem vagyok 100%-ig elégedett. Végülis, amíg így is nyerünk ez legyen a legnagyobb baj.
Jó a csapat, de nem elég gyilkos. A támadás befejezésekkel nem vagyok 100%-ig elégedett. Végülis, amíg így is nyerünk ez legyen a legnagyobb baj.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.29. 22:59:27
@Titi120: Jogos. Egyébként én a meccs előtt egy tippjátékban 0-2-t tippeltem. Egyébként voltak jó momentumai Lokinak is. Nem vagyok elkeseredve, számítottam rá, hogy lesz ilyen meccs is.
@crouchy: Persze úgyis lehet fogalmazni, hogy a 'Pool kihagyott egy félidőt, de nemzetisportosan úgy is, hogy az első félidőben a Jovetics vezérletével brillíroző Fio, abban a játékrészben lefocizta a 'Poolt. És a második félidő első öt percét levéve végig az ő akaratuk érvényesült, mert második félidőben visszaállva nem sok esélyt hagytak a vörösöknek.
@crouchy: Persze úgyis lehet fogalmazni, hogy a 'Pool kihagyott egy félidőt, de nemzetisportosan úgy is, hogy az első félidőben a Jovetics vezérletével brillíroző Fio, abban a játékrészben lefocizta a 'Poolt. És a második félidő első öt percét levéve végig az ő akaratuk érvényesült, mert második félidőben visszaállva nem sok esélyt hagytak a vörösöknek.
rizla 2009.09.29. 23:00:12
@redcard: ja, én azt nem olvastam el. most igen, és nem értem, előtte sem értettem volna.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.29. 23:26:38
Rudolf nélkül nincs támadójáték
az utolsó 20 percen majdnem elaludtam
személy szerint én most már csak annak fogok drukkolni, hogy a Debrecen lőjjön gólt a csoportkörben, ha megvan akkor kalapom emelem előttük, ha nincs akkor igaz hogy kicsit ciki rúgott gól nélkül kiesni, de neki kell futni újból
picit olyan helyzet ez, mint a férfi hoki válogatott, minden összejött nekik és hatalmas szerencsével párosult jó játékkal jutottak fel, utána meg semmi nem jött nekik össze
az utolsó 20 percen majdnem elaludtam
személy szerint én most már csak annak fogok drukkolni, hogy a Debrecen lőjjön gólt a csoportkörben, ha megvan akkor kalapom emelem előttük, ha nincs akkor igaz hogy kicsit ciki rúgott gól nélkül kiesni, de neki kell futni újból
picit olyan helyzet ez, mint a férfi hoki válogatott, minden összejött nekik és hatalmas szerencsével párosult jó játékkal jutottak fel, utána meg semmi nem jött nekik össze
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.29. 23:33:41
No a lényeg,hogy egyáltalán ott vannak a csoportkörben,olyanért nem lehetünk elkeseredve,amire nem képesek a fiúk,pontosan kihozták eddig ami bennük van.Ezért pedig dicséretet érdemelnek.Hajrá továbbra is!
ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.30. 00:14:37
barca-meccs elment,szokasos. pedro 1re jobban tetszik. viszont busquets rovid idon belul adott egy ujabb gyonyoru ongolpasszt,de szerencsere valdes resen vt.
kovetkezo 3 meccset meg kell nyerni,h decemberre meglegyen a csoportelsoseg,es az ukrajnai telben mar csak a b-csapat jatszhasson 1 tet nelkuli meccset
kovetkezo 3 meccset meg kell nyerni,h decemberre meglegyen a csoportelsoseg,es az ukrajnai telben mar csak a b-csapat jatszhasson 1 tet nelkuli meccset
petykooo 2009.09.30. 00:16:57
Ramos játéka hiányzott nagyon....
Ferguson 2009.09.30. 00:47:50
A debrecen pár támadása kifejezetten tetszett, kár, h csak 0-3 után jöttek :( Egy gól igazán bemehetett volna és akkor most nem lennének ilyen frusztráltak. Az elején jobban oda kellett volna figyelni! A szabi gólnál nevetséges volt, amit polekszics művelt, loris a másik oldalon egy ilyen szabit kifejelt volna. Gomis góljában is benne volt, igaz, kallström remek labdát adott, amely a földre leesve lelassult és visszafele pörgött, így a kapust megzavarta. Ha azt nézzük, két meccsen kaptak öt gólt és játszottak a pool-al és a lyon-nal, nem olyan rossz ez. Holnap mindenki nézze a MU-wolfsburgot, szvsz remek meccs lesz!
rizla 2009.09.30. 00:55:58
@Ferguson: "A szabi gólnál nevetséges volt, amit polekszics művelt"
szabadoknál ha rövidre megy a labda, és jól eltalálják, a kapus szinte kivétel nélkül tehetetlen. azt a sarkot a sorfalnak kell fognia (amit persze a kapus állít fel). úgyhogy ezt a gólt semmiképp sem írnám a számlájára.
szabadoknál ha rövidre megy a labda, és jól eltalálják, a kapus szinte kivétel nélkül tehetetlen. azt a sarkot a sorfalnak kell fognia (amit persze a kapus állít fel). úgyhogy ezt a gólt semmiképp sem írnám a számlájára.
Ferguson 2009.09.30. 01:05:08
@rizla: nehéz innen megítélni. Mindenesetre az a minimum, h vetődik érte szvsz, nálam legalábbis...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 01:23:22
Egy fentebbi kommentemben örültem,hogy nem játszott Bendtner,de azt hittem,simán csak kispados,nem tudtam az autóbalesetéről.Csak mielőtt valaki azt hinné,ízléstelenül vicceltem.Igy az a kommentem visszavonva.
rizla 2009.09.30. 03:55:21
@Ferguson: rengeteg kapus még annyit sem mozdul ilyenkor, mint ő, beleértve a legnagyobbakat is.
esetleg annyit lehet kiemelni, hogy nem ment annyira magasra, de hogy ennyire rövidre lőtt labda háríthatatlan, az fix.
esetleg annyit lehet kiemelni, hogy nem ment annyira magasra, de hogy ennyire rövidre lőtt labda háríthatatlan, az fix.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.30. 07:42:39
@popp: Finoman fogalmazva, az első félidőben simán lemosta a Liverpoolt, hogy igazán hízelgő legyen a 2-0, a másodikban pedig megtartotta az eredményt. Akkor se lett volna x a meccs, ha a liverpool összes gólhelyzete bemegy.
JokerZ 2009.09.30. 08:19:34
a szabadrúgást senki nem védte volna, teljesen a kapufa mellé ment, 22-23 méterről ez semmiképp sem védhető.
az első gólt kellett volna hárítani, igaz, hogy takarásból kapta, de a keze alatt ment be, mégpedig azért, mert nem oldalra-lefelé vetődött, hanem oldalra-felfelé, így pedig nem tudott lenyúlni elég gyorsan a labdáért. az a lövés szinte középre ment, egyszerűen technikailag nem elég képzett kapus ahhoz, hogy egy ilyet magabiztosan kiüssön.
a harmadik gól nem az övé, megpattanó labdára soha ne mondjuk, hogy kapushiba. nézd meg mondjuk teniszben hányan rontanak necces labda után, még akkor is, ha full ziccert kapnak belőle. módosítanod kell a mozgásodat, ami a világ legnehezebb dolga.
a negyedikben is csak félig hibáztatom, egy normális talajú, meglocsolt pályán becsúszott volna az indítás a 16-osra. félelmetes, hogy egy nem is visszafelé pörgetett indítás meg tud állni az ország "legjobb" stadionjának gyepén.
amúgy pedig teljesen igaz, hogy sokkal elégedettebbnek kell lennünk ezzel a 0-4-gyel, mint a portugál 0-1-gyel. itt volt akarat, voltak lövések, rengeteg párharc, hajtás. pont ekkora a tudásbeli különbség.
az első gólt kellett volna hárítani, igaz, hogy takarásból kapta, de a keze alatt ment be, mégpedig azért, mert nem oldalra-lefelé vetődött, hanem oldalra-felfelé, így pedig nem tudott lenyúlni elég gyorsan a labdáért. az a lövés szinte középre ment, egyszerűen technikailag nem elég képzett kapus ahhoz, hogy egy ilyet magabiztosan kiüssön.
a harmadik gól nem az övé, megpattanó labdára soha ne mondjuk, hogy kapushiba. nézd meg mondjuk teniszben hányan rontanak necces labda után, még akkor is, ha full ziccert kapnak belőle. módosítanod kell a mozgásodat, ami a világ legnehezebb dolga.
a negyedikben is csak félig hibáztatom, egy normális talajú, meglocsolt pályán becsúszott volna az indítás a 16-osra. félelmetes, hogy egy nem is visszafelé pörgetett indítás meg tud állni az ország "legjobb" stadionjának gyepén.
amúgy pedig teljesen igaz, hogy sokkal elégedettebbnek kell lennünk ezzel a 0-4-gyel, mint a portugál 0-1-gyel. itt volt akarat, voltak lövések, rengeteg párharc, hajtás. pont ekkora a tudásbeli különbség.
JokerZ 2009.09.30. 08:27:26
@rizla: ja és megintcsak magyar sajátosság, hogy sikerült a sorfalnak kb. leguggolnia a szabadrúgásnál. csak a szélső emberünk ugrott, ő is takarékosan. de mégegyszer, rövidre jól megrúgott szabadot szinte lehetetlen védeni, a letérdelés meg természetes (ösztönös) reakció, ha ennyire reménytelen a helyzeted. ráadásul, ha kapufa a dolog, még nagyobb is az esélyed a korrigálásra.
JokerZ 2009.09.30. 08:30:39
a svéd, portugál, lyon meccseken a kapott 7 gólból 5 pontrúgásból volt, kettő pedig blasz 2-es hibából (tímár és polekszics+védők).
vagy az edzőink ordas szarok vagy pedig ezeket a játékosokat nem tanítják meg koncentrálni rendesen (is-is.)
vagy az edzőink ordas szarok vagy pedig ezeket a játékosokat nem tanítják meg koncentrálni rendesen (is-is.)
Mélységi bepassz 2009.09.30. 09:19:01
Mezőnyben - elsősorban a második félidőben - helyenként nagyon faszán tolták a lokisták, ez tetszett. Az eredmény a tudáskülönbség alapján reális. Az idén keresett lóvéból jövőre venni kell pár játékost, akivel már csak 1-3 lenne az ilyen meccs, két-három év múlva pedig meg lehetne célozni egy szerencsével kiharcolt döntetlent. Persze ehhez állandó csoportbéli részvétel szükségeltetik.
(fél)OFF: Méhest amúgy komálom, mert nem tolja rosszul, csak könyörgöm, képen ne mutassák, mert mindig olyan érzésem van, hogy fél szemmel a többi meccsre figyel.
(fél)OFF: Méhest amúgy komálom, mert nem tolja rosszul, csak könyörgöm, képen ne mutassák, mert mindig olyan érzésem van, hogy fél szemmel a többi meccsre figyel.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 09:20:01
@Zlatan: azt a szabadrúgást még én is megfogtam volna. De lehet, hogy a kezemről az égbe pördült volna :)
az elsőhöz bravúr kellett volna, a negyedik meg egyértelműen az övé...
de a BL-ben minden perc ajándék a Lokinak és jól van ez így....
Üdv, ymy - holnap lesz 13 éve, hogy Wengert kinevezték. Ajándék. Sarkazásos masnival. :)
az elsőhöz bravúr kellett volna, a negyedik meg egyértelműen az övé...
de a BL-ben minden perc ajándék a Lokinak és jól van ez így....
Üdv, ymy - holnap lesz 13 éve, hogy Wengert kinevezték. Ajándék. Sarkazásos masnival. :)
r_magpie 2009.09.30. 09:21:43
jaja, minden más meccsen szögletnél megyek ki sörért a spájzba, annyira tuti, hogy semmi nem történik, csak magyar csapatok meccsein kell izgulni, hogy vajon most is gólt kapunk-é.
tudtuk, hogy ezek sokkal gyorsabbak, de így élőben néha nagyon bántó volt ez a hatalmas különbség. Amikor Czvitkovics sprintje éppen csak elérte Toulalan kocogásának sebességét, sírni lett volna kedvem.
tudtuk, hogy ezek sokkal gyorsabbak, de így élőben néha nagyon bántó volt ez a hatalmas különbség. Amikor Czvitkovics sprintje éppen csak elérte Toulalan kocogásának sebességét, sírni lett volna kedvem.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.30. 09:26:22
még tegnap este belenéztem az eurosport honlapján lévő élő közvetítés kommentjeibe, ott aki magyarul írt mind azt mondta, hogy szégyellni valóan szar volt a dvsc
ezeknek a játékosoknak az lesz a menyország hogy beckham ívelgeti be a szögleteket és ők pedig fejelgetik kifelé, az igazi beteljesülés
amúgy amit én rökönyödéssel fogadtam az Bodnár játékstílusa volt a második félidőben, amikor annyira elvesztette az agyát hogy a saját játékosát is megtaposta, írtózatosan alpári módon viselkedett, elhiszem hogy fasza csávó, de 0-3-nál én fülem-farkam behúznám és alázatosan robotolnék
ezek mint olyan meccsek ahol nincs veszteni valód, de nyernivalójuk is csak úgy lesz hogyha megpróbálják, szerintem megpróbálták, úgyhogy csak így tovább srácok
ezeknek a játékosoknak az lesz a menyország hogy beckham ívelgeti be a szögleteket és ők pedig fejelgetik kifelé, az igazi beteljesülés
amúgy amit én rökönyödéssel fogadtam az Bodnár játékstílusa volt a második félidőben, amikor annyira elvesztette az agyát hogy a saját játékosát is megtaposta, írtózatosan alpári módon viselkedett, elhiszem hogy fasza csávó, de 0-3-nál én fülem-farkam behúznám és alázatosan robotolnék
ezek mint olyan meccsek ahol nincs veszteni valód, de nyernivalójuk is csak úgy lesz hogyha megpróbálják, szerintem megpróbálták, úgyhogy csak így tovább srácok
_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.30. 09:46:16
@imici77: tegnap volt meccs, nyertünk sima 2-0-ra :) de ha nem baj, inkább nem az élő élményre szavaztam.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.30. 10:28:56
1. Az első kívánságom teljesülésére kb. három percig volt esély. A másodikért végig izgulni lehetett, és ez pozitívum, a harmadik meg teljesült is.
2. Már a sorsolás előtt mondtam, hogy a Lyon azon három csapat egyike, melyet jó volna elkerülni. Pont ezért. Iszonyat jók, de ezt sokan nem is tudják róluk. A Loki mindent megtett, kicsit peches meccs is volt, ezerszer inkább egy ilyet, mint a vasárnap esti szégyent.
3. A Rangers-Sevilla 1-4-hez: "A spanyol bajnokság szar. A spanyol bajnokságban nincsenek egyéniségek stb. stb." (by Pancho) Mikor kapott utoljára négy gólt nemzetközi meccsen a Rangers az Ibrox Parkban?
+1. Barca korrekt.
2. Már a sorsolás előtt mondtam, hogy a Lyon azon három csapat egyike, melyet jó volna elkerülni. Pont ezért. Iszonyat jók, de ezt sokan nem is tudják róluk. A Loki mindent megtett, kicsit peches meccs is volt, ezerszer inkább egy ilyet, mint a vasárnap esti szégyent.
3. A Rangers-Sevilla 1-4-hez: "A spanyol bajnokság szar. A spanyol bajnokságban nincsenek egyéniségek stb. stb." (by Pancho) Mikor kapott utoljára négy gólt nemzetközi meccsen a Rangers az Ibrox Parkban?
+1. Barca korrekt.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 10:30:03
@_benito: nyertünk:)
akkor jó sörözést, amíg ott vagytok és keressétek meg a piacot, olcsó könyvek,lemezek, és toltunk vmi sütit is, meg ugye kebabot:)
akkor jó sörözést, amíg ott vagytok és keressétek meg a piacot, olcsó könyvek,lemezek, és toltunk vmi sütit is, meg ugye kebabot:)
balu11 2009.09.30. 10:35:39
mostanában három dolog fogad az Öcsiben:
1 - teltház, k_rva jó hangulat (főleg a portugálon a felelgetős hajrá...!!! - ...magyarok!!!)
2 - gólt kapunk a meccsindító cigim alatt
3 - színesbőrűek és svédek találnak be szinte kivétel nélkül (semmi rasszizmus, ténymegállapítás)
1 - teltház, k_rva jó hangulat (főleg a portugálon a felelgetős hajrá...!!! - ...magyarok!!!)
2 - gólt kapunk a meccsindító cigim alatt
3 - színesbőrűek és svédek találnak be szinte kivétel nélkül (semmi rasszizmus, ténymegállapítás)
_X_ 2009.09.30. 10:40:38
a Loki szerintem most olyan a BLben, mint a mi selejtezőkörünkben Málta...
Kis vereség már fél siker, x már a menyország kapuja. Csak az a gond sokan nem így viszonyulnak hozzá. Pl. munkatársaim is tegnap még azt mondták, hogy egy Loki győzelemben reménykednek. Én akkor is mondtam nekik, h egy kis vereség is jó teljesítmény lenne tőlük.
Sztem sokan csodát várnak, ami ha nem jön be rögtön sírnak...
Kis vereség már fél siker, x már a menyország kapuja. Csak az a gond sokan nem így viszonyulnak hozzá. Pl. munkatársaim is tegnap még azt mondták, hogy egy Loki győzelemben reménykednek. Én akkor is mondtam nekik, h egy kis vereség is jó teljesítmény lenne tőlük.
Sztem sokan csodát várnak, ami ha nem jön be rögtön sírnak...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 10:41:10
@Great Cornholio: Így volt.
@imici77: Szerény véleményem szerint rá si savanyodott a londoni kispadra Arsene.
@imici77: Szerény véleményem szerint rá si savanyodott a londoni kispadra Arsene.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.30. 10:41:10
Na, megnéztem a Barca-meccs statisztikáit.
Kapura lövések: 11-0
Összes lövés: 24-7
Spanyol bajnokikon azért nemigen vannak ilyen mutatók.
Kapura lövések: 11-0
Összes lövés: 24-7
Spanyol bajnokikon azért nemigen vannak ilyen mutatók.
neeskens 2009.09.30. 10:41:24
@Csöncsön: igen, Lyon az akit el kellett volna kerülni. Főleg amikor elkezdődik a futballősz, rettenet felpörögnek. Igaz általában a keretük szűkössége miatt nem bírják végig. De a szezon kezdetén nem nagyon ismerik a tingi-tanglit.
A pontrúgások tényleg idegesítőek, nem értem miért nem tudjuk megoldani.
@Artsuhtaraz: nekem Bodnár talán csak egyszer tűnt a lelátóról egy picit agyatlannak, de nem volt gáz.
A pontrúgások tényleg idegesítőek, nem értem miért nem tudjuk megoldani.
@Artsuhtaraz: nekem Bodnár talán csak egyszer tűnt a lelátóról egy picit agyatlannak, de nem volt gáz.
_X_ 2009.09.30. 10:53:06
@neeskens: tényleg a stadionban milyen volt a hangulat a meccs végénél és a lefújás után?
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 11:00:08
@popp: más a véleményünk. Amúgy jobb lett, h spallettit elzavarták?
megvagy hadnagy 2009.09.30. 11:02:36
tegnap egy másodpercet se láttam a meccsből és nem is hallottam semmilyen hírt, sőt, el is felejtettem. Éjféltájban felszálltam a villamosra és megláttam egy lányt az arcára festett magyar színekkel.
Áhh, tényleg, a Debrecen. A lány csendesen üldögélt. Az arckifejezését látva arra gondoltam: 0-3.
Áhh, tényleg, a Debrecen. A lány csendesen üldögélt. Az arckifejezését látva arra gondoltam: 0-3.
giacinto 2009.09.30. 11:05:00
De kellett ez a Fiorentina győzelem. A Juve ma igazán sokat tehet az olasz futballért.
drosiii 2009.09.30. 11:06:35
@Artsuhtaraz: Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár".
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.30. 11:08:42
@neeskens:
Lehet, hogy hiányzott Mészáros a pontrúgásoknál, mint a védelem szervezője. Ez csak tipp.
Lehet, hogy hiányzott Mészáros a pontrúgásoknál, mint a védelem szervezője. Ez csak tipp.
neeskens 2009.09.30. 11:29:19
@_X_: semmi különös. A 4.gól után amúgy is csend volt, csak a debreceni tábor tombolt tovább.
Sokan már a 80.perc környékén hazaindultak.Erre a elkezdte a B közép a "Nézzetek a táblára/Menjetek a picsába"
Kicsit azt éreztem megint, hogy sokan nagy elvárásokkal érkeztek. Blikket osztogattak a meccse előtt, aminek az volt a címlapján, hogy "Tegyetek csodát", vagy ilyesmi. Így a kezdésre sokan elhitték, hogy itt győzhetünk is.
@Csöncsön: Mészáros hiányzott, de ez nem magyarázat arra, hogy válogatott miért csinálta ugyanezt.
@drosiii: Ez egy gusztustalan beszólás volt, fogalmad sincs, hogy ő mit érez ezzel kapcsolatban. És egyszer eléd is gurulhat egy részeg bringás...
Sokan már a 80.perc környékén hazaindultak.Erre a elkezdte a B közép a "Nézzetek a táblára/Menjetek a picsába"
Kicsit azt éreztem megint, hogy sokan nagy elvárásokkal érkeztek. Blikket osztogattak a meccse előtt, aminek az volt a címlapján, hogy "Tegyetek csodát", vagy ilyesmi. Így a kezdésre sokan elhitték, hogy itt győzhetünk is.
@Csöncsön: Mészáros hiányzott, de ez nem magyarázat arra, hogy válogatott miért csinálta ugyanezt.
@drosiii: Ez egy gusztustalan beszólás volt, fogalmad sincs, hogy ő mit érez ezzel kapcsolatban. És egyszer eléd is gurulhat egy részeg bringás...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 11:33:37
@imici77: Én szerettem Spallettit nem is küldtem volna el, de tény, hogy elfáradt a kapcsolat a klub és közötte. Ranieri munkáját nem ítélném meg pár meccs alapján. Eddig nagyon hullámzó a teljesítmény a kinevezése óta. Akadt borzasztó, parádés és tűrhető produkció is.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 11:36:44
@popp: sztem a Roma egy nehéz időszakban a rosszabbik utat választotta. de ez csak saját vélemény, év végén majd meglátjuk volt-e eredménye a váltásnak.
Wenger mehetett volna a Madrid padjára, de elég motiváltnak tűnik. Évek óta.
Wenger mehetett volna a Madrid padjára, de elég motiváltnak tűnik. Évek óta.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.30. 11:38:18
@drosiii: A felfüggesztett börtön azért büntetés, mert ha 1x elkapnak, hogy a piroson mész át a lámpán mehetsz a sittre.
Tika_ 2009.09.30. 11:45:41
Kár, hogy a Fio elverte a Poolt, mert ez kiváló muníció az angol vs. olasz bajnokság vitához, úh hónapokig ezt hallgathatjuk :)))
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 11:48:39
@Tika_: :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
én örülök, mert a pudli így a BL-re is koncentrál, ami ugye nekem jó :)
ps: 7végén kiderül mit ér idén a pudli, vagyis 1 válasszal többek leszünk pudli ügyben.
én örülök, mert a pudli így a BL-re is koncentrál, ami ugye nekem jó :)
ps: 7végén kiderül mit ér idén a pudli, vagyis 1 válasszal többek leszünk pudli ügyben.
drosiii 2009.09.30. 11:51:45
@neeskens: jaj szegény Bodnár. próbálkozhatsz meggyőzni, hogy ő volt az áldozat, de csak magad teszed nevetségessé. Mennyivel is ment?
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.30. 11:52:06
Ugyan, nincs ebben semmi különös: még mi, PL fanok is elismerjük, hogy nem sok választja el a hasonló olasz /spanyol csapatoktól bajnokságot sosem nyerő PL középcsapatokat.....
:-)
:-)
neeskens 2009.09.30. 12:00:30
@drosiii: nem akarlak meggyőzni. Nyilván te még sohasem hibáztál életedben. Nyilván minden szakértőnél jobban ismered a baleset körülményeit. Nyilván olyan helyzetben vagy, hogy ítélkezhetsz egy másik ember felett. Téma lezárva, részemről.
r_magpie 2009.09.30. 12:01:33
volt egy jó beszólás a meccs után: a játékosok a végén kijöttek a debreceni táborhoz megköszönni a szurkolást. valaki a felső sorokból: "legalább végre eljutnak a kapuig" :)
egyébként a korai gólok nyilván a hangulatra is komoly hatással voltak, 2-0tól a táboron kívül (de ők se nagyon pörögtek) csak ímmel-ámmal volt szurkolás.
egyébként a korai gólok nyilván a hangulatra is komoly hatással voltak, 2-0tól a táboron kívül (de ők se nagyon pörögtek) csak ímmel-ámmal volt szurkolás.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 12:02:41
@Great Cornholio: Ezt rosszul tudod, a piroson átmenni, még nem bűncselekmélny, csak szabály sértés, de abban igazad van, hogy a felfüggesztett börtönbüntetés nem egy semmi. Egyébként a jogsiját szerintem bevonták.
@Tika_: Szerintem meg tök jó, változatosabb a foci, de ha jól nézem, te provokálsz itten.
@Tika_: Szerintem meg tök jó, változatosabb a foci, de ha jól nézem, te provokálsz itten.
drosiii 2009.09.30. 12:03:34
@neeskens: te jössz ilyenekkel, hogy "elégurult egy részeg bringás". Te tudsz mindent a balesetről, írd már le a részleteket. előre is köszi.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 12:05:44
@imici77: Nem a Roma választott, Spalletti mondott le, csak ő tudja miért.
_alerob 2009.09.30. 12:08:22
Úgy látszik a Fiorentinával is számolni kellesz a BLben, no meg ki hitte volna, hogy a Lyon ennyire erős lesz?
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 12:12:44
@popp: ok, ezt nevezik közös megegyezésnek :)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 12:12:46
@drosiii: "Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár"." - már ez a kiinduló állításod sem igaz, kapott büntetést. Szerintem az sem precedens nélküli, hogy az ilyen baleset okozója felfüggesztett börtonbüntertést kap a jogsiját meg bevonják. Tehát a következtetésed nyilván rosszindulatú. Bodnár pályafutását figyelem már egy pár éve. Fanatikus játékos, akinél nem először gurult el a gyógyszer. Ez utóbbi antipatikus vonása játékának, de ő mindig ilyen volt. Uff.
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.30. 12:15:26
@_alerob: ahogy olvasom a kommenteket, nagyon is sokan gondolták, hogy a Lyon ilyen erős :-)
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.30. 12:19:13
Egyébként most nézem csak az Arsenal meccs összefoglalóját. Momentuma sincs az olympiakosznak benne, mi meg eltaláltuk vagy 10szer a kaput, mire a 11. gól lett. Arsa meg mekkorát sarkazott már lesről, alázás deluxe :-D
Tika_ 2009.09.30. 12:26:13
@redcard: mondjuk a legvégére tényleg nagyon beszorult a Dinamo. Viszont az 1. félidőben pont arra gondoltam, hogy azért az ukrán bajnok jobb, mint egy spanyol kiscsapat*: rendszeresen megelőzték azt, aki állva várta a labdát. Néhányszor még Xavitól is elvették!!
Meg ha nem olvasom a beharangban, hogy Barca-szerű játékot játszanak, hát nem vettem volna észre. Így 1-2 esetben valóban megfigyelhető volt.
Ma akkor van rá remény, hogy hamarabb jön ki a poszt?... :$
*: bocs Csöncsön :)
Meg ha nem olvasom a beharangban, hogy Barca-szerű játékot játszanak, hát nem vettem volna észre. Így 1-2 esetben valóban megfigyelhető volt.
Ma akkor van rá remény, hogy hamarabb jön ki a poszt?... :$
*: bocs Csöncsön :)
drosiii 2009.09.30. 12:27:18
@popp: büntetésnek nevezed emberölés után?
neeskens 2009.09.30. 12:32:53
@drosiii: én nem írtam, hogy Bognár elé gurult egy részeg bringás. Én azt írtam, hogy teeléd is gurulhat.
Én nem mondtam, hogy Bognár ártatlan,hanem veled ellentétben NEM ÍTÉLKEZTEM FELETTE. Ráadásul ilyen minősíthetetlen stílusban.
Ha gondolod olvass utána az ügy részleteinek. Elég jól dokumentált.Vagy nézd meg a jogi statisztikákat: a gázolásos balesetek 2/3 esetében a sofőr nem kap tényleges, letöltendő börtönbüntetést.
De tényleg befejezem, mert egyrészt nagyon off a téma, másrészt semmi értelme veled vitatkozni.
Én nem mondtam, hogy Bognár ártatlan,hanem veled ellentétben NEM ÍTÉLKEZTEM FELETTE. Ráadásul ilyen minősíthetetlen stílusban.
Ha gondolod olvass utána az ügy részleteinek. Elég jól dokumentált.Vagy nézd meg a jogi statisztikákat: a gázolásos balesetek 2/3 esetében a sofőr nem kap tényleges, letöltendő börtönbüntetést.
De tényleg befejezem, mert egyrészt nagyon off a téma, másrészt semmi értelme veled vitatkozni.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 12:36:44
@drosiii: Azért emberölés és emberölés között is van különbség,még a jog is elég széles skáláját ismeri. Te úgy büntetetnéd meg Bodnárt, mint aki előre megfontoltan szándékosan gyilkolt? Egyből kötelet adnál neki vagy mi?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 12:40:00
@neeskens: Bodnárról beszélünk, a Bognár az a Gyuri. Amúgy veled értek egyet.
drosiii 2009.09.30. 12:43:06
@popp: tudod jól hogy erről szó sem volt. Van különbség vétlen emberölés közt és emberölés közt is. Bodnár hibás volt, nem kicsit. Ennek fényében tartom nevetségesnek a büntetést.
@neeskens: Bodnárnak hívják. Minek írsz olyat, aminek semmi köze sincs hozzá? Elém gurulhat. Igazad van. De egyrészt nem lépem át a sebességhatárt, másrészt két település között (főleg ahol ismerős vagyok!!!) számítok kivilágítatlan/részeg (volt benne alkohol, de mennyire volt részeg?) biciklisre.
@neeskens: Bodnárnak hívják. Minek írsz olyat, aminek semmi köze sincs hozzá? Elém gurulhat. Igazad van. De egyrészt nem lépem át a sebességhatárt, másrészt két település között (főleg ahol ismerős vagyok!!!) számítok kivilágítatlan/részeg (volt benne alkohol, de mennyire volt részeg?) biciklisre.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 12:54:08
@drosiii: Te kezdted a túlzást, pályán mutatott megatartása és a tragikus eset között párhuzamot vontál, majd mikor azt, hogy büntetlenül megúszta, végü azzal, hogy jelző nélkül használtad az emberölés kifejezést. Ezért bátorkodtam én is sarkítani. Egyébként neeskensnél a pont "Vagy nézd meg a jogi statisztikákat: a gázolásos balesetek 2/3 esetében a sofőr nem kap tényleges, letöltendő börtönbüntetést.".
neeskens 2009.09.30. 12:57:38
@drosiii: Egyszer a nővérem is elcsapott egy részeg bringást. Kigurult elé egy kereszteződésben.Súlyos sérüléseket szenvedett, de szerencsére nem halt meg.
Ennek ellenére borzasztóan nehéz volt feldolgozni az esetet. Persze megértem, hogy veled ez soha nem fordulhat elő, mert nem hibázol. Sosem mentél még gyorsan sem. Baszki, ember, gondolkodjál már.
Te úgy beszélsz Bodnárról, mint aki azért játszott tegnap állat módon , mert a halálos balesete miatt úgy érzi, mindent megtehet. Nem megviselte lelkileg, hanem felbátorította. Egy gyilkos.
Mindenki, aki halálos közúti balesetet okoz gyilkos, függetlenül a körülményektől.Ráadásul a társadalom, a jogrendszer ítélete hazug, ezt te tudod egyedül helyesen.
Ennek ellenére borzasztóan nehéz volt feldolgozni az esetet. Persze megértem, hogy veled ez soha nem fordulhat elő, mert nem hibázol. Sosem mentél még gyorsan sem. Baszki, ember, gondolkodjál már.
Te úgy beszélsz Bodnárról, mint aki azért játszott tegnap állat módon , mert a halálos balesete miatt úgy érzi, mindent megtehet. Nem megviselte lelkileg, hanem felbátorította. Egy gyilkos.
Mindenki, aki halálos közúti balesetet okoz gyilkos, függetlenül a körülményektől.Ráadásul a társadalom, a jogrendszer ítélete hazug, ezt te tudod egyedül helyesen.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 13:08:08
@drosiii: Én is ember vagyok, így nem csak az áldozattal, de Bodnárral is empatikus.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 13:13:08
@drosiii: Ja, eleve azzal jöttél, hogy azért nem kapott büntetést, mert "sztár". Mikor meg kapsz az állításodat cáfoló érvet, akkor meg azzal, hogy te ember vagy. Megítélhetünk különbözően egy ilyen esetet, de a pályán mutatott magatartásssal ilyen előítéletesen párhuzamba hozni egy ilyet, orbitális túlzás.
Részemről lezártam.
Részemről lezártam.
drosiii 2009.09.30. 13:23:11
@popp: szóval teljesen kizárt, hogy a személye miatt kapott enyhébb büntetést. bocsánat bíró úr.
christvhu 2009.09.30. 13:23:55
Egy alapvető dolog a Bodnár vitához, csak neked Drosiii:
"Az életben az a szép, hogy bármi megtörténhet!
És az a szörnyű, hogy meg is történik!!"
Ne gondoljuk már, hogy Bodnár elindult hazafelé egy edzésről és arra gondolt: "Ez a ge..i kuli odapakolt nekem hármat basszus, jól felb...ta az agyam, mindegy, hazafele elcsapok egy részeg bringást, van annyi mint a nyű, oszt akkor megnyugszom!"
Vannak nagyon szerencsétlen és előre abszolut nem kiszámítható helyzetek az életben, amiket átélni éppen elég nagy büntetés, a többi csak formalitás, hadd ne hozzak most példákat, bár, ha kéred, nagyon szívesen!
"Az életben az a szép, hogy bármi megtörténhet!
És az a szörnyű, hogy meg is történik!!"
Ne gondoljuk már, hogy Bodnár elindult hazafelé egy edzésről és arra gondolt: "Ez a ge..i kuli odapakolt nekem hármat basszus, jól felb...ta az agyam, mindegy, hazafele elcsapok egy részeg bringást, van annyi mint a nyű, oszt akkor megnyugszom!"
Vannak nagyon szerencsétlen és előre abszolut nem kiszámítható helyzetek az életben, amiket átélni éppen elég nagy büntetés, a többi csak formalitás, hadd ne hozzak most példákat, bár, ha kéred, nagyon szívesen!
christvhu 2009.09.30. 13:25:55
@drosiii: és ettől még rettenetesen sajnálom azt a szegény biciklistát! (megjegyzem, nem kicsit volt részeg, hogy egy korábbi kérdésedre visszautaljak)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 13:36:57
@drosiii: De még ha azért is kapott felfüggesztettet, mert "sztár", akkor is alpári feltételezés, hogy ez bátorította föl annyira , hogy rugdossa a franciákat egy Bl meccsen. Az állításodnak ezzel a részével van leginkább bajom, azzal, hogy feltételezed, nem okozott neki komoly lelkiismereti válságot a tragikus baleset.
drosiii 2009.09.30. 13:58:01
@popp: miért véded?
sporttárs 2009.09.30. 14:57:42
Nagyon jó volt ilyen szintű csapatot, mint a Lyon így játszani élőben Magyarországon, sok egyéb lehetőségünk nem lesz rá. A bemutató meccsek nevetségesek,a válogatott meg sajna nem kényszerített ilyen játékra ellenfelet... Igen, azt gondolom, a Lokit lehet dícsérni, mert a Lyonnak meg kellett mutatnia, milyen csapat. Ennyivel jobb, de ez van.
A Debrecen próbálkozott, kapura lőtt, támadott, tiszteséggel játszott - a válogatott kapcsán utóbbi inkább magyarázkodás volt. Előbbiek pedig nem léteztek. Pedig a svédek messzen nem jobbak annyival nálunk, mint a Lyon a Lokinál.
Még annyit, hogy ez a Pjanics gyerek (egy gól, két gólpassz) szenzációs volt, Firenzében meg Jovetics végezte ki a Liverpoolt. Mindketten 19 évesek. Ja, a válogatottjuk nincs ott Egyiptomban. De kb. ennyit arról, hol tart, aki 19 évesen valóban Európa-szintű tehetség.
Persze nem sok van, kicsivel több olyan, akiről azt hisszük.
A Debrecen próbálkozott, kapura lőtt, támadott, tiszteséggel játszott - a válogatott kapcsán utóbbi inkább magyarázkodás volt. Előbbiek pedig nem léteztek. Pedig a svédek messzen nem jobbak annyival nálunk, mint a Lyon a Lokinál.
Még annyit, hogy ez a Pjanics gyerek (egy gól, két gólpassz) szenzációs volt, Firenzében meg Jovetics végezte ki a Liverpoolt. Mindketten 19 évesek. Ja, a válogatottjuk nincs ott Egyiptomban. De kb. ennyit arról, hol tart, aki 19 évesen valóban Európa-szintű tehetség.
Persze nem sok van, kicsivel több olyan, akiről azt hisszük.
balu11 2009.09.30. 15:13:41
@drosiii:
1 - nem emberölést követett el Bodnár (ha jól tudom halált okozó közúti baleset okozása miatt ítélték el) nem, ez nem felesleges okoskodás, hanem igenis súlya van a különbségnek (ha nem érted, nem baj, hidd el, h van különbség)
2 - való igaz, hogy a közúti balesetek okozóit ritkán "ültetik le" - ez összefügg az előzővel, hiszen itt általában pl. szó nincs szándékosságról
3 - "Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár"." - először azt akartam írni, hogy no comment. DE gondoltam mégis megjegyzem, hogy mennyire rühellem az ilyen teljesen megalapozatlan, hagulatkeltő, fröcsögő kitalációkat. Mi alapján írod ezt??? Persze tudom, szólásszabadság van...
4 - csak mellékesen: www.rtlhirek.hu/cikk/281968 (hirtelen az rtl-es hírt találtam, de ez minden médiumon megtalálható volt)
-> gondolom erre jön majd, hogy "Ja, mert biztos lefizette őket!" ...
1 - nem emberölést követett el Bodnár (ha jól tudom halált okozó közúti baleset okozása miatt ítélték el) nem, ez nem felesleges okoskodás, hanem igenis súlya van a különbségnek (ha nem érted, nem baj, hidd el, h van különbség)
2 - való igaz, hogy a közúti balesetek okozóit ritkán "ültetik le" - ez összefügg az előzővel, hiszen itt általában pl. szó nincs szándékosságról
3 - "Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár"." - először azt akartam írni, hogy no comment. DE gondoltam mégis megjegyzem, hogy mennyire rühellem az ilyen teljesen megalapozatlan, hagulatkeltő, fröcsögő kitalációkat. Mi alapján írod ezt??? Persze tudom, szólásszabadság van...
4 - csak mellékesen: www.rtlhirek.hu/cikk/281968 (hirtelen az rtl-es hírt találtam, de ez minden médiumon megtalálható volt)
-> gondolom erre jön majd, hogy "Ja, mert biztos lefizette őket!" ...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 15:33:56
@drosiii: Csak 1 mondattal muszáj hozzászólnom.Miért kevesled ezt a büntetést?Bodnár büntetlen előéletű és a sértett legalább annyira vétkes volt a balesetben,mint az elkövető.Nem a KRESZ szabályai szerint haladt,hanem a záróvonalom,valamint részeg volt,nem szalonspicces,hanem totál mák.Bodnár pedig átlépte a megengedett sebességhatárt,igy történt a baleset.Már nem azért,de mégis hány és hány részeg biciklist látsz te is meg én is nap mint nap az út mellett,ahogy teker haza,olyan helyzetben,hogy bármikor bedőlhet az úttestre és egy kicsit is gyorsabban haladó autós már nem tud reagálni.Borzasztó ami történt,de az ilyen emberek kísértik ezt a sorsot,és amúgy teljesen ártatlan emberi életeket tehetnek tönkre a saját hanyagságukkal.Bodnár esetében egyáltalán nem meglepő az ítélet,mivel nem bűntett,hanem vétség volt,2 évnél nem is kaphatott volna többet,ez általában a bírói "szabvány" hasonló helyzetekre,felfüggesztett büntetés,valamint eltiltás a járművezetéstől 1 év 6 hónapra.
Walmer 2009.09.30. 15:45:14
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: nana, Bodnár halálragázolt egy embert mert éjszaka ment mint az ökör a csodaautójával. nehogy már őt sajnáljuk. Egy földi halandő erre sima letöltendőt kap.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 15:48:11
@Walmer: Büntetlen előélettel,úgy hogy hibás a sértett is?Kizárt,ha csak nincs valami extrám súlyosbító körülmény,vagy rossz napja a bírónak.
Walmer 2009.09.30. 15:54:35
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Milyen büntetlen előéletről beszélsz ember?
A közlekedési balesetek okozói általában büntetlen előéletűek.
mennyivel mehetett Bodnár? a hírek jelentős sebességtúllépésről beszéltek. Ment vagy 150-160-nal a hülye parasztja. este. És ez az extrán súlyosbító körülmény.
Milyen büntetlen előéletről beszélsz ember?
A közlekedési balesetek okozói általában büntetlen előéletűek.
mennyivel mehetett Bodnár? a hírek jelentős sebességtúllépésről beszéltek. Ment vagy 150-160-nal a hülye parasztja. este. És ez az extrán súlyosbító körülmény.
Walmer 2009.09.30. 15:55:15
@neeskens: nem olvastam. Most estem be ide:-)
neeskens 2009.09.30. 15:59:05
@Walmer: nézd nem erről van szó. Pontos körülményeket, jogértelmezést szerintem hagyjuk.
"Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár". beszólásból kerekedett vita.
Mert gusztustalan szerintem ezt névtelenül, anonimitásban felböfögni.
"Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár". beszólásból kerekedett vita.
Mert gusztustalan szerintem ezt névtelenül, anonimitásban felböfögni.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 16:03:24
@Walmer: Olvastad te azokat a szavakat,hogy a sértett is hibás,hogy nagyon ittas volt,hogy áthágta a KRESZ szabályait?Itt nem szubjektivitásról beszélünk "ember",hanem bírói gyakorlatról.Tetszik,nem tetszik,ilyen ítéletek szoktak ilyen helyzetekben születni.
Walmer 2009.09.30. 16:05:24
@Csöncsön: arról a Rangersről beszélsz, aki tavaly a kaunast volt képtelen lebirkózni a BL-be jutásért?
A Rangers sajnos elég régóta súlytalan csapat.
A Rangers sajnos elég régóta súlytalan csapat.
Walmer 2009.09.30. 16:06:03
@neeskens: ez igaz
Walmer 2009.09.30. 16:12:14
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ezek a szavak honnan vannak? A Borsból?
A helyzet az, hogy minél nagyobb kárt okozó járművet vezetsz, annál nagyobb a felelősséged. Ezért mehetsz te haza a kocsmából biciklivel és ezért nem autóval. A részeg biciklis egy enyhítő körülmény, ami eltörpül amellett, hogy Bodnár nyomta, ahogy a csövön kifér.
Akkor lenne a kerós részegsége releváns tényező, ha Bodnár 90-el ment volna, lévén betartotta a kreszt, csak hát ugye...
Ha városban 40-el mész és hátulról beleszaladsz valakibe, akkor is te vagy a hibás, pedig jóval a megengedett sebesség alatt vezettél.
Itt pedig jóval többről, egy ember életéről volt szó, ami elveszett mert az aranylábúnak derogált 150 alatt menni 2 tonna vassal.
A helyzet az, hogy minél nagyobb kárt okozó járművet vezetsz, annál nagyobb a felelősséged. Ezért mehetsz te haza a kocsmából biciklivel és ezért nem autóval. A részeg biciklis egy enyhítő körülmény, ami eltörpül amellett, hogy Bodnár nyomta, ahogy a csövön kifér.
Akkor lenne a kerós részegsége releváns tényező, ha Bodnár 90-el ment volna, lévén betartotta a kreszt, csak hát ugye...
Ha városban 40-el mész és hátulról beleszaladsz valakibe, akkor is te vagy a hibás, pedig jóval a megengedett sebesség alatt vezettél.
Itt pedig jóval többről, egy ember életéről volt szó, ami elveszett mert az aranylábúnak derogált 150 alatt menni 2 tonna vassal.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 16:17:48
@Walmer: A részeg biciklis,aki a záróvonalon haladt,és bár lehet,hogy a Bors némi igazságot is leírt végre valamiről,azt nem olvastam,azt azonban tudom,hogy ilyen esetekben ez a bírói gyakorlat.Te mondhatsz bármit,és alátámaszthatod bárhogy,ez attól még nem változik meg,mert ez nem a te vagy az én szubjektivitásomon múlik.Az,hogy neked ez tetszik-e,az egy másik kérdés,de attól még a tény nem változik.
Walmer 2009.09.30. 16:25:10
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: honnan tudod mi a bírói gyakorlat? Bíró vagy? Te is gázolsz?
Ha Bodnár simán hazaér és nem történik semmi, akkor is agyon kellett volna büntetni jelentős sebességtúllépés miatt. nemhogy így.
Ha Bodnár simán hazaér és nem történik semmi, akkor is agyon kellett volna büntetni jelentős sebességtúllépés miatt. nemhogy így.
balu11 2009.09.30. 16:28:50
@neeskens: úgy is van, "felböfögte", ezt a szót kerestem magam is
@Walmer: "az aranylábúnak derogált 150 alatt menni 2 tonna vassal." - nem pontosan értem, miért kell ez...
Ha bírósági ítéletet kritizálunk, akkor tegyük ezt jogi (vagy legalább jogilag releváns) érvrendszerrel! Szerintem, persze. Erre lehet azt mondani, h "a fa_ér' kell itten okoskodni, meg jogászkodni, azér' úszta meg, mert ismert és/vagy lefizette a bírót!" Csak kérdés, hogy ezzel mit mond el az ember önmagáról...
@Walmer: "az aranylábúnak derogált 150 alatt menni 2 tonna vassal." - nem pontosan értem, miért kell ez...
Ha bírósági ítéletet kritizálunk, akkor tegyük ezt jogi (vagy legalább jogilag releváns) érvrendszerrel! Szerintem, persze. Erre lehet azt mondani, h "a fa_ér' kell itten okoskodni, meg jogászkodni, azér' úszta meg, mert ismert és/vagy lefizette a bírót!" Csak kérdés, hogy ezzel mit mond el az ember önmagáról...
balu11 2009.09.30. 16:32:20
@Walmer: "honnan tudod mi a bírói gyakorlat? Bíró vagy? Te is gázolsz?" - csak gratulálni tudok. Különösen az utolsó mondat volt elegáns, szellemes, pengés, stílusos. Tudom, hogy nem nekem szólt, és megelőzve a kérdést azért "pofázok bele", mert mindennek van azért határa.
Részemről elmondtam amit gondoltam az ügyről, akik maradnak vitázni a helyi okosokkal, azoknak kitartást...
Részemről elmondtam amit gondoltam az ügyről, akik maradnak vitázni a helyi okosokkal, azoknak kitartást...
drosiii 2009.09.30. 16:37:33
@balu11: és te minek okoskodsz?
neeskens 2009.09.30. 17:19:49
@drosiii: Nem veszek, mert pontosan ezt csináltad.
És most kicsit fenyítesz engem is névtelenül.Szánalmas.
És most kicsit fenyítesz engem is névtelenül.Szánalmas.
drosiii 2009.09.30. 18:11:27
@neeskens: Csak te irogatsz a net névtelenségébe burkolózva. Majd lejössz kövi nst kupra és jól megmondod a frankót. Okés?
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 19:02:36
@Walmer: Hogyne.mert aki jogot ismerő ember,az csak bíró és gázoló lehet...?Ne haragudj hogy ezt mondom,de szánnivaló az a modor,ahogy viselkedsz.Kellemes világ lehet,ahol csak a te véleményed az igazi,mondhat a realitás bármit.Még egyszer és utoljára mondom:teljesen jogszerű és a realitás talaján lévő ítélet született,ezt kapja egy neves focista és ezt kapja egy névtelen könyvelő is,amennyiben a körülmények ugyanezek.Nagyon ritkán születik ettől elütő ítélet ilyen helyzetben.
@drosiii: Dettó rád is érvényesek a fentiek.
@balu11: Köszi,te tetted jól,én se értem már minek kezdtem bele,azt hittem kis objektivitás mindenkiben lakozik.
@drosiii: Dettó rád is érvényesek a fentiek.
@balu11: Köszi,te tetted jól,én se értem már minek kezdtem bele,azt hittem kis objektivitás mindenkiben lakozik.
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.30. 19:48:37
srácok, ne kelljen már meccs közben hullafáradtan még moderálnom is, vegyetek vissza egy kicsit. köszi.
drosiii 2009.09.30. 19:49:29
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: szánnivalóak vagyunk, mert máshogy gondolkodunk bizonyos dolgokban. Gratulálok.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 19:52:40
@drosiii: A nyilvánvaló dolgok el nem ismerésére értettem.Máshogy gondolkodsz,oké.De egy dologról ami A,azt állítani hogy B,majd azt szenvedélyesen védeni,és bicskanyitogató modorban mindezt,az szánalmas.
drosiii 2009.09.30. 19:59:31
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: magyar jogokkal elég sok gond van. az egészet el kéne égetni és egy újat létrehozni.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 20:25:56
@drosiii: Meglehet,de ettől még jelenleg a realitás ez.
drosiii 2009.09.30. 20:45:01
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: de mondom, hogy nem jogszabályokban gondolkodok :) na ne offoljunk ennyire.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.30. 20:55:31
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A lényeg, hogy vannak emberek, akik ha híres/gazdag/(náluk magasabb szinten élő) emberről van szó rögtön a halálát kívánják. Ez irigység és rosszindulat. Fölösleges vitatkozni.
mellesleg ha az ipse nem rúg be, akkor élne. Ez a másik véglet.
mellesleg ha az ipse nem rúg be, akkor élne. Ez a másik véglet.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.30. 21:09:47
@Great Cornholio: Mindkettő jó meglátás.
@drosiii: Ha nem azokban gondolkodsz,nem gond,csak nem értem,hogy akkor egy jogi kérdést mégis mi mással akarsz megválaszolni,illetve ha valaki a helyes válasszal él,akkor miért dorongolod le.
@drosiii: Ha nem azokban gondolkodsz,nem gond,csak nem értem,hogy akkor egy jogi kérdést mégis mi mással akarsz megválaszolni,illetve ha valaki a helyes válasszal él,akkor miért dorongolod le.
Walmer 2009.10.01. 09:01:02
@Great Cornholio:
"mellesleg ha az ipse nem rúg be, akkor élne. Ez a másik véglet. "
Bravó. Egyébként élne, ha Bodnár nem 150-el hajt éjszaka.
"vannak emberek, akik ha híres/gazdag/(náluk magasabb szinten élő) emberről van szó rögtön a halálát kívánják"
ezt miből olvastad ki?
Semmi bajom egyébként Bodnárral, csak annyi amennyi Császár Előddel, Ciaran Tobinnal, meg egyébb faszagyerekekkel.
"mellesleg ha az ipse nem rúg be, akkor élne. Ez a másik véglet. "
Bravó. Egyébként élne, ha Bodnár nem 150-el hajt éjszaka.
"vannak emberek, akik ha híres/gazdag/(náluk magasabb szinten élő) emberről van szó rögtön a halálát kívánják"
ezt miből olvastad ki?
Semmi bajom egyébként Bodnárral, csak annyi amennyi Császár Előddel, Ciaran Tobinnal, meg egyébb faszagyerekekkel.
Walmer 2009.10.01. 09:18:59
Egyébként tények az okosoknak/jogtudoroknak/objektivitás bajnokainak pro és kontra:
www.lazapipa.hu/?q=halalos-gazolas-enyhito-koeruelmeny-volt-hogy-bodnar-jo-focista
www.lazapipa.hu/?q=halalos-gazolas-enyhito-koeruelmeny-volt-hogy-bodnar-jo-focista
neeskens 2009.10.01. 09:19:21
@drosiii: És ha lemegyek , mi lesz? Eltöröd a lábam?
Bodnárnak is személyesen mondod meg a véleményed?
Bodnárnak is személyesen mondod meg a véleményed?
drosiii 2009.10.01. 09:21:31
@neeskens: de egy senkiházi vagy. beszólsz, hogy névtelenül írok. kiderül, hogy megint tévedtél és másba kapaszkodsz, illetve vádaskodsz. csak így tovább, tudsz te jobbat is.
neeskens 2009.10.01. 09:22:41
@Walmer: Mint ahogy az is benne van az általad idézett szövegben, hogy 110-zel ment, nem 150-nel, ahogy te írod.
Walmer 2009.10.01. 09:24:10
@neeskens: az idézert szövegben sajnos ez is benne van:
"Az első hírek – amikor még nem volt tudható, ki a gázoló – arról szóltak, hogy az áldozat teteme úgy elrepült, hogy csak hosszas keresgélés után találták meg, a vétkes autó sebességét pedig kezdetben minimum 130 km/h-ra becsülték.) "
Na bazmeg.
"Az első hírek – amikor még nem volt tudható, ki a gázoló – arról szóltak, hogy az áldozat teteme úgy elrepült, hogy csak hosszas keresgélés után találták meg, a vétkes autó sebességét pedig kezdetben minimum 130 km/h-ra becsülték.) "
Na bazmeg.
neeskens 2009.10.01. 09:27:49
@drosiii: Öreg volt egy rosszindulatú megjegyzésed, amire reagáltam.
Te fenyegetőzöl, személyeskedsz. Persze sosem fogod leírni, hogy talán nem kellett volna ilyet írni a sportolóról, akkor sem ha tényleg hibás.
Nem tévedtem, mivel nem ítélkeztem, még a frankót sem mondtam meg. Nem vádaskodtam.Ha akarod megírom a címemet privátban és rámgyújthatod a házat, mert te olyan kemény vagy.
J
Te fenyegetőzöl, személyeskedsz. Persze sosem fogod leírni, hogy talán nem kellett volna ilyet írni a sportolóról, akkor sem ha tényleg hibás.
Nem tévedtem, mivel nem ítélkeztem, még a frankót sem mondtam meg. Nem vádaskodtam.Ha akarod megírom a címemet privátban és rámgyújthatod a házat, mert te olyan kemény vagy.
J
neeskens 2009.10.01. 10:52:48
@Walmer: Tényleg befejezem, de kicsit olvasd már el figyelmesen.
"A labdarúgó az igazságügyi műszaki szakértői vélemények szerint a megengedett 90km/óra helyett, 110-el ment." - utána jön az a rész, hogy nem voltak igazak az első bulvárhírek.
"A labdarúgó az igazságügyi műszaki szakértői vélemények szerint a megengedett 90km/óra helyett, 110-el ment." - utána jön az a rész, hogy nem voltak igazak az első bulvárhírek.
Walmer 2009.10.01. 10:58:28
@neeskens: igen, miután megtudták, hogy Bodnár az, egyből 110-el ment.
De tényleg tökmindegy. Igazatok van. Hülye részeg bicajos. Mi a fasznak ment arra, minek piált, hisz tudhatta volna, hogy Lacika ott fog majd keresztülvágtatni a csodaautójával 150-el, ill. 110-el, vagy ki tudja mennyivel. Sőt. Posztumusz ítéljük teljes vagyonelkobzásra a szerencsétlen hülyét, mert micsoda lelki sérüléseket okozott a Nemzet Nagy Focistájának.
De tényleg tökmindegy. Igazatok van. Hülye részeg bicajos. Mi a fasznak ment arra, minek piált, hisz tudhatta volna, hogy Lacika ott fog majd keresztülvágtatni a csodaautójával 150-el, ill. 110-el, vagy ki tudja mennyivel. Sőt. Posztumusz ítéljük teljes vagyonelkobzásra a szerencsétlen hülyét, mert micsoda lelki sérüléseket okozott a Nemzet Nagy Focistájának.
neeskens 2009.10.01. 11:12:16
@Walmer: Egyszerűen nem akarod megérteni, amit mondok.
Nem megvédem Bodnárt, csak nem ítélkezem felette. De tényleg abbahagyom.
Nem megvédem Bodnárt, csak nem ítélkezem felette. De tényleg abbahagyom.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 11:36:41
@Walmer: Azt senki nem vonta kétségbe, hogy Bodnár hibázott, mégpedig jóvátehetetlenül nagyot.
Csak ezen az otrombán rosszindulatú megjegyzésen akadtunk fönn jó páran: "Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár".
Részint nem igaz, hogy büntetlenül gázolhat. ott a felfügesztett börtön- és pénzbüntetés, meg a jogsi bevonása. Részint otrombaság drossi részéról ilyen következtetést levonni.
Egyébként a társadalmilag hasznos tevékenységet másnál is enyhítő körülményként fogadja a bíróság. Azon persze lehet vitatkozni, hogy mennyire hasznos társadalmilag egy harmincötről begórt bombagól.
Az is jó kérdés ugyanakkor, hogy jobb lesz-e a társadalomnak, ha ezután a - még egyszer mondom - jóvá tehetetlen hiba után bekasztlizzák a "bunkófocistáját". Nos, drossival ellentétben én úgy gondolom, hogy nem.
Csak ezen az otrombán rosszindulatú megjegyzésen akadtunk fönn jó páran: "Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár".
Részint nem igaz, hogy büntetlenül gázolhat. ott a felfügesztett börtön- és pénzbüntetés, meg a jogsi bevonása. Részint otrombaság drossi részéról ilyen következtetést levonni.
Egyébként a társadalmilag hasznos tevékenységet másnál is enyhítő körülményként fogadja a bíróság. Azon persze lehet vitatkozni, hogy mennyire hasznos társadalmilag egy harmincötről begórt bombagól.
Az is jó kérdés ugyanakkor, hogy jobb lesz-e a társadalomnak, ha ezután a - még egyszer mondom - jóvá tehetetlen hiba után bekasztlizzák a "bunkófocistáját". Nos, drossival ellentétben én úgy gondolom, hogy nem.
Walmer 2009.10.01. 11:38:15
@neeskens: de ki ítélkezik felette?????
azt mondtam, hogy egy földi halandó több/nagyobb/súlyosabb büntetést kapott volna.
Ezt továbbra is tartom. Bodnár azért úszta meg egy ennyivel mert egy (magyarországon jó, európában 1000edrangú) focista.
Ahogy a cikkben is benne volt, a büntetési minimumot kapta.
azt mondtam, hogy egy földi halandó több/nagyobb/súlyosabb büntetést kapott volna.
Ezt továbbra is tartom. Bodnár azért úszta meg egy ennyivel mert egy (magyarországon jó, európában 1000edrangú) focista.
Ahogy a cikkben is benne volt, a büntetési minimumot kapta.
Walmer 2009.10.01. 11:40:41
@popp: drosii kommentjeiért nem tudok felelősséget vállalni. A sajátjaimat viszont vállalom.
És továbbra is azt mondom, nem jó ez így.
"Puska kellett volna bazmeg"
És továbbra is azt mondom, nem jó ez így.
"Puska kellett volna bazmeg"
szferi 2009.10.01. 11:41:58
@popp: szerintem igen. Ez az eset a magyar igazságszolgáltatást hitelteleníti, ismét csak. jó lenne megszüntetni az ilyeneket. bodnár vagy nem bodnár, az itt kurvára mindegy (kellene hogy legyen).
drosiii 2009.10.01. 11:53:33
@popp: bekasztlizzák... közmunka nem létezik?
Amikor újra vezethet majd, és esetleg megint átlépi a sebességhatárt akkor TE mit mondanál?
@neeskens: megint magadat minősíted "J" Idézz már kérlek hogy hol fenyegetőztem. Olvasd végig inkább a saját hozzászólásaidat. Ott találsz vádaskodást rendesen. Na meg személyeskedést.
Amikor újra vezethet majd, és esetleg megint átlépi a sebességhatárt akkor TE mit mondanál?
@neeskens: megint magadat minősíted "J" Idézz már kérlek hogy hol fenyegetőztem. Olvasd végig inkább a saját hozzászólásaidat. Ott találsz vádaskodást rendesen. Na meg személyeskedést.
neeskens 2009.10.01. 11:55:11
@szferi: KÖNYÖRGÖM, HÁNYSZOR ÍRJAM MÉG LE.
AZ GÁZOLÁSOS ESETEKBEN, AMENNYIBEN NEM EGYÉRTELMŰ A SOFŐR FELELŐSSÉGE SZINTE SOHA NEM SZABNAK KI LETÖLTENDŐ SZABADSÁGVESZTÉST.
(EZ AZ ESETEK 2/3-A!)
A többit elmondta popp.
AZ GÁZOLÁSOS ESETEKBEN, AMENNYIBEN NEM EGYÉRTELMŰ A SOFŐR FELELŐSSÉGE SZINTE SOHA NEM SZABNAK KI LETÖLTENDŐ SZABADSÁGVESZTÉST.
(EZ AZ ESETEK 2/3-A!)
A többit elmondta popp.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 11:59:18
@drosiii: Akkor az súlyosbító körülmény lenne, hogy már volt hasonló esete és akkor súlyosabb ítéletet is kapna a papírforma szerint. Amúgy nem hiszem el, hogy ennyire elbeszélünk egymás feje mellett.
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.01. 12:06:34
még mindig itt tartotok?:)
szferi 2009.10.01. 12:07:08
@neeskens: ne kiabálj, bazmeg! Amennyiben nem egyértelmű... nem csak kirótt büntetés súlyossága, de magának az eljárásnak, az ítélethozatalnak a folyamata is nyilván függvény az illető személyétől (sajnos), ugyhogy ne írd le még egyszer.
Az esetek 1/3-a és a szinte soha szerinted ugyanaz a kategória?
Az esetek 1/3-a és a szinte soha szerinted ugyanaz a kategória?
drosiii 2009.10.01. 12:12:22
@popp: Nekem továbbra is a magyar jogszabályokkal (és korrupcióval) vannak gondjaim.
@neeskens:
"És egyszer eléd is gurulhat egy részeg bringás..." meggyanúsítasz gyorshajtással - vagy teljesen értelmetlen a hozzászólásod
"Nyilván minden szakértőnél jobban ismered a baleset körülményeit. Nyilván olyan helyzetben vagy, hogy ítélkezhetsz egy másik ember felett." - te mondod rám, hogy személyeskedek. te sem ismered jobban, akkor miért szólsz bele?
"Sosem mentél még gyorsan sem." - valóban nem. főleg nem éjszaka két kistelepülés közt nem jut eszembe.
"És most kicsit fenyítesz engem is névtelenül.Szánalmas." - fenyítés? hol? üldözési mániád van?
"És ha lemegyek , mi lesz? Eltöröd a lábam?" - no comment. félve kérdezem meg, hogy magadból indulsz ki?
"Te fenyegetőzöl, személyeskedsz." - hol fenyegetőztem?? könyörgöm mondd már meg. személyeskedésnek minősül, ha válaszolok neked?
"nem szeretnék veled vitatkozni a továbbiakban." - első közösségi hozzászólásod. ezt írd le és mondd meg mindenkinek, ahol össze-vissza beszélsz és előbb-utóbb csak read-onlyban fogsz nst-zni mindannyiunk megkönnyebbülésére =)
@neeskens:
"És egyszer eléd is gurulhat egy részeg bringás..." meggyanúsítasz gyorshajtással - vagy teljesen értelmetlen a hozzászólásod
"Nyilván minden szakértőnél jobban ismered a baleset körülményeit. Nyilván olyan helyzetben vagy, hogy ítélkezhetsz egy másik ember felett." - te mondod rám, hogy személyeskedek. te sem ismered jobban, akkor miért szólsz bele?
"Sosem mentél még gyorsan sem." - valóban nem. főleg nem éjszaka két kistelepülés közt nem jut eszembe.
"És most kicsit fenyítesz engem is névtelenül.Szánalmas." - fenyítés? hol? üldözési mániád van?
"És ha lemegyek , mi lesz? Eltöröd a lábam?" - no comment. félve kérdezem meg, hogy magadból indulsz ki?
"Te fenyegetőzöl, személyeskedsz." - hol fenyegetőztem?? könyörgöm mondd már meg. személyeskedésnek minősül, ha válaszolok neked?
"nem szeretnék veled vitatkozni a továbbiakban." - első közösségi hozzászólásod. ezt írd le és mondd meg mindenkinek, ahol össze-vissza beszélsz és előbb-utóbb csak read-onlyban fogsz nst-zni mindannyiunk megkönnyebbülésére =)
drosiii 2009.10.01. 12:12:57
@anonim222 [semleges néző]: jaja, de én már látom a fényt az alagút végén ;)
Walmer 2009.10.01. 12:16:25
@popp: az előzményét nem ismertem, de nem is azzal vitatkoztam.
Egyébként meg klasszikusokat csak pontosan.
"kurvára nem ugyanaz a sportág" ;-)
Egyébként meg klasszikusokat csak pontosan.
"kurvára nem ugyanaz a sportág" ;-)
Walmer 2009.10.01. 12:21:05
amellett egyébként mindenki nagyvonalúan elsiklik, hogy az áldozat láthatósági mellényt viselt.
Na most az, ha ráesik a távolsági fénye úgy világít, mint egy világítótorony. 100 méterekről. Én nem tudom mit csinálhatott a Bodnár, hogy ezt nem vette észre.
Na most az, ha ráesik a távolsági fénye úgy világít, mint egy világítótorony. 100 méterekről. Én nem tudom mit csinálhatott a Bodnár, hogy ezt nem vette észre.
drosiii 2009.10.01. 12:21:09
@popp: nálam súlyosbító tényezőnek számít, mivel ismert személy. nagyon remélem, hogy _ő_ nem lesz kisgyerekek példaképe. képzeld el, hogy pár hülyegyerek gyorsulgat majd (sajnos nálunk is szoktak), mert azt látják, hogy nincs nagy büntetés - persze nem gázolni akarnak, csak megbúgatni a motort. Ha már ilyen büntetés lett kiszabva, akkor jobb lett volna, ha meg sem tudjuk, hogy Bodnár gázolt.
És az eljárás nagyon nem úgy zajlott, mint mások esetében. azért hogy 12 napon belül már nemzetközi meccsen játsszon az nem semmi.
És az eljárás nagyon nem úgy zajlott, mint mások esetében. azért hogy 12 napon belül már nemzetközi meccsen játsszon az nem semmi.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 12:26:24
@drosiii: Abban igazad van, hogy jóval gyorsabban hoztak ítéletet, mint normálisan. De semmi nem zárja ki, hogy végezhesse a munkáját míg az eljárás tart.
Amúgy szerintem az egész téma nyilvánossága és a tragédia, inkább elriasztja az olyan embert a száguldozástól, akiben egy picike jóérzés is van.
Amúgy szerintem az egész téma nyilvánossága és a tragédia, inkább elriasztja az olyan embert a száguldozástól, akiben egy picike jóérzés is van.
drosiii 2009.10.01. 12:29:15
@popp: ha jóval gyorsabban hoztak ítéletet az miért van?
vagy mert általában szarnak bele a munkájukba vagy mert összecsapták a végzést. Nem tudom melyik a rosszabb. szerinted?
Szerintem nem elriasztja, hanem meggyőzi abban a hitben, hogy "rohadt biciklisek"
vagy mert általában szarnak bele a munkájukba vagy mert összecsapták a végzést. Nem tudom melyik a rosszabb. szerinted?
Szerintem nem elriasztja, hanem meggyőzi abban a hitben, hogy "rohadt biciklisek"
szferi 2009.10.01. 12:34:17
@popp: akiben van jóérzés, az egyébként sem vereti százötvennel éjszaka két falu között.
neeskens 2009.10.01. 12:34:36
@szferi: Nem. Az esetek 1/3-a az, amikor egyértelmű a sofőr felelőssége.
drosiii 2009.10.01. 12:50:32
@neeskens: ezt most te sem érzed meggyőzőnek, igaz? kronológia?
Orvenyhivo 2009.10.01. 13:00:23
Egyfelől a magam részéről én is súlyosabb büntetést látnék szívesebben (de nem vagyok sem bíró, sem képviselő, sem jogász az IRM-ben, úgyhogy nem sokat számít). A saját igazságérzetem szerint furcsának találom, hogy ha valaki késsel-pisztollyal-stb. öl, akkor nagyságrendekkel súlyosabb büntetést kap, mintha gépjárművel tenné. Természetesen utóbbi esetben valóban gyakoribbak a vétlen, elháríthatlatlan esetek, és azt úgy is kell kezelni, de... akkor, ha betartotta a szabályokat. Gyorshajtás, zebrán átszáguldás stb. esetén, az elkövető nyilván nem akart ölni, vagyis nem szándékosság, de gondatlanságnak sem nevezném. Nem úgy büntetném, mint egy "normál" emberölést (bocsánat), de súlyosabban, mint egy gondatlant - néhány év letöltendő, igen.
Ugyanakkor a jelenlegi büntetőjogi szabályozás és a joggyakorlat valóban az, hogy a közúti balesetek okozói (a halált okozó közúti baleset okozása az bizony nem az emberöléseknél van a BTK-ban) enyhe büntetéseket kapnak. Különösen akkor, ha megállapítható az áldozat (akit biciklisként nagyon sajnálok) súlyos felelőssége is. Lehet, hogy Bodnár büntetési tételének meghatározásában szerepe volt annak, ki ő és éppen mit csinál a klubja, de - amennyire én tudom - ez a büntési tétel egyáltalán nem kirívóan enyhe, büntetlen előélettel, teljes beismerő vallomással, más enyhító körülményekkel (pl. családos állapot) bármely "mezei" állampolgár pontosan ugyanerre számíthat.
Ugyanakkor a jelenlegi büntetőjogi szabályozás és a joggyakorlat valóban az, hogy a közúti balesetek okozói (a halált okozó közúti baleset okozása az bizony nem az emberöléseknél van a BTK-ban) enyhe büntetéseket kapnak. Különösen akkor, ha megállapítható az áldozat (akit biciklisként nagyon sajnálok) súlyos felelőssége is. Lehet, hogy Bodnár büntetési tételének meghatározásában szerepe volt annak, ki ő és éppen mit csinál a klubja, de - amennyire én tudom - ez a büntési tétel egyáltalán nem kirívóan enyhe, büntetlen előélettel, teljes beismerő vallomással, más enyhító körülményekkel (pl. családos állapot) bármely "mezei" állampolgár pontosan ugyanerre számíthat.
szferi 2009.10.01. 13:02:54
@neeskens: így értem. (elsőre a kiszabott büntetésekre vonatkoztattam a zárójeles megjegyzést)
Orvenyhivo 2009.10.01. 13:03:37
Ez pedig off talán, de csak most jöttem rá, hogy az Atleticóban a 3. számú kapus védett... Ezzel meg a fogalmatlan védelmükkel inkább dicséret, hogy megúszták két góllal, úgyhogy talán még marad az edző egy újabb nagy pofonig. :)
drosiii 2009.10.01. 13:04:11
@neeskens: akkor én tekintem lezártnak, mert értelmetlen egy ilyennel vitázni. itt éled ki a felgyülemlett agressziód? vegyél kutyát.
drosiii 2009.10.01. 13:05:11
@Orvenyhivo: köszönöm. ez egy korrekt hozzászólás.
neeskens 2009.10.01. 13:16:09
@drosiii: Tökéletesen nyugodt vagyok. Életemben nem léptem fel agresszívan senkivel szemben.
Ha te írod, hogy butagyerek, meg gyere le, meg senkiházi vagyok az nem agresszív. Ha azt írom , hogy szerinted eléd is gurulhat egy részeg bringás, akkor gyorshajtással gyanúsítalak.
Ha azt írom, hogy nem ismerheted az esemény körülményeit, akkor személyeskedek.
Komolyan én ilyet még nem láttam. Csak annyit próbáltam leírni, hogy a ""Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár". megjegyzésed ízléstelen volt.
Kész.
Ha te írod, hogy butagyerek, meg gyere le, meg senkiházi vagyok az nem agresszív. Ha azt írom , hogy szerinted eléd is gurulhat egy részeg bringás, akkor gyorshajtással gyanúsítalak.
Ha azt írom, hogy nem ismerheted az esemény körülményeit, akkor személyeskedek.
Komolyan én ilyet még nem láttam. Csak annyit próbáltam leírni, hogy a ""Hát én teljesen megértem. Rájött, hogy büntetlenül gázolhat - mert "sztár". megjegyzésed ízléstelen volt.
Kész.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 13:19:09
Nem értem mit rugózik még ezen Walmer és tsi...
Fentebb pontosan leírtam én is,mások is,mi ilyenkor a szabványítélet,bírói gyakorlat.Lehet ezt nem elhinni,de ennyi erővel azt is lehet állítani,hogy lapos a föld.Szereted,nem szereted,ez van,kénytelen vagy elfogadni.Ha meg nem,hülyének néznek.De ezt is nem tudom hányszor leírtam már,igy én be is fejeztem,egy világtalannak soha nem fogod tudni elmondani,mi az hogy piros,ti pedig erre az objektív,ebben a helyzetben kizárólag jogi kérdésre vakok vagytok.
Fentebb pontosan leírtam én is,mások is,mi ilyenkor a szabványítélet,bírói gyakorlat.Lehet ezt nem elhinni,de ennyi erővel azt is lehet állítani,hogy lapos a föld.Szereted,nem szereted,ez van,kénytelen vagy elfogadni.Ha meg nem,hülyének néznek.De ezt is nem tudom hányszor leírtam már,igy én be is fejeztem,egy világtalannak soha nem fogod tudni elmondani,mi az hogy piros,ti pedig erre az objektív,ebben a helyzetben kizárólag jogi kérdésre vakok vagytok.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 13:19:49
Nem értem mit rugózik még ezen Walmer és tsi...
Fentebb pontosan leírtam én is,mások is,mi ilyenkor a szabványítélet,bírói gyakorlat.Lehet ezt nem elhinni,de ennyi erővel azt is lehet állítani,hogy lapos a föld.Szereted,nem szereted,ez van,kénytelen vagy elfogadni.Ha meg nem,hülyének néznek.De ezt is nem tudom hányszor leírtam már,igy én be is fejeztem,egy világtalannak soha nem fogod tudni elmondani,mi az hogy piros,ti pedig erre az objektív,ebben a helyzetben kizárólag jogi kérdésre vakok vagytok.
Fentebb pontosan leírtam én is,mások is,mi ilyenkor a szabványítélet,bírói gyakorlat.Lehet ezt nem elhinni,de ennyi erővel azt is lehet állítani,hogy lapos a föld.Szereted,nem szereted,ez van,kénytelen vagy elfogadni.Ha meg nem,hülyének néznek.De ezt is nem tudom hányszor leírtam már,igy én be is fejeztem,egy világtalannak soha nem fogod tudni elmondani,mi az hogy piros,ti pedig erre az objektív,ebben a helyzetben kizárólag jogi kérdésre vakok vagytok.
_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 13:28:54
@szferi: ez a világ legjobb skizofrén hozzászólása, azt kell mondjam.
szferi 2009.10.01. 13:39:53
@pote: tényleg hülyén néz ki, de nem, én csak kiegészítettem az előző hozzászólásunkat :)
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.10.01. 13:45:21
@pote: ha most belefognék mi is pontosan az hogy skizofrén (mert az alapján hogy 2 emberre úgy utalsz h 4en vannak szerintem nem igazán a jó dologra gondoltál, mert az a tudathasadás) akkor abból is 3 napos vita kerekedne? :)
mert amúgy nekem van igazam :)
mert amúgy nekem van igazam :)
drosiii 2009.10.01. 13:47:03
@neeskens: figy, vádaskodsz, hogy nem vállalom a nevemet. mondom gyere le kövi nst kupra és erre én vagyok agresszív. ezt szépen kihoztad.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.10.01. 13:48:00
és ezúton is elnézést szeretnék kérni mindenkitől, amiért véletlenül megemlítettem, hogy Bodnár a Lyon ellen szvsz néha agyatlanul rugdosott, nem tudhattam, hogy ez lesz belőle
Walmer 2009.10.01. 14:06:44
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Elnézést jogtudós/objektív úr, hogy vagyok.
A szabváyítéletről meg annyit (egyébként is mi az, hogy szabványítélet?), hogy Bodnár kimondottan az ilyernkor szokásos MINIMUMOT kapta. Ez pedig többek között azért volt, mert ő a nemzet focistája.
Ezt hellyel-közzel az ügyvédje is elismerte. de te majd neki is jól megmagyarázod.
Elnézést jogtudós/objektív úr, hogy vagyok.
A szabváyítéletről meg annyit (egyébként is mi az, hogy szabványítélet?), hogy Bodnár kimondottan az ilyernkor szokásos MINIMUMOT kapta. Ez pedig többek között azért volt, mert ő a nemzet focistája.
Ezt hellyel-közzel az ügyvédje is elismerte. de te majd neki is jól megmagyarázod.
_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 14:44:53
mindjárt jön heinrich, és közli, hogy ő megmondta, hogy kell a moderálási charta :)
zsakfos 2009.10.01. 14:51:16
@drosiii:
Azért hoztak gyorsabban ítéletet mert megvoltak hozzá a jogi feltételek ( lsd. Be. 517.§ be is linkelem neked, hogy ne kelljen keresni:
517. § (1) Az ügyész a terheltet a bűncselekmény elkövetésétől számított harminc napon belül bíróság elé állíthatja, ha
a) a bűncselekményre a törvény nyolc évi szabadságvesztésnél nem súlyosabb büntetést rendel,
b) az ügy megítélése egyszerű,
c) a bizonyítékok rendelkezésre állnak,
d) a terheltet tetten érték, vagy a bűncselekmény elkövetését beismerte. )
Ha rendszeresebben alkalmaznák a bíróságok, nem húzódnánka évekig az ügyek, ami nem jó se a sértettnek, se a terheltnek se az államnak...
Azért hoztak gyorsabban ítéletet mert megvoltak hozzá a jogi feltételek ( lsd. Be. 517.§ be is linkelem neked, hogy ne kelljen keresni:
517. § (1) Az ügyész a terheltet a bűncselekmény elkövetésétől számított harminc napon belül bíróság elé állíthatja, ha
a) a bűncselekményre a törvény nyolc évi szabadságvesztésnél nem súlyosabb büntetést rendel,
b) az ügy megítélése egyszerű,
c) a bizonyítékok rendelkezésre állnak,
d) a terheltet tetten érték, vagy a bűncselekmény elkövetését beismerte. )
Ha rendszeresebben alkalmaznák a bíróságok, nem húzódnánka évekig az ügyek, ami nem jó se a sértettnek, se a terheltnek se az államnak...
Walmer 2009.10.01. 15:01:19
@Tika_: már ne haragudj, de ki a franc vagy te, hogy moderálásért, meg kommentzárásért nyavalyogj?
Szegénységi bizonyítvány kiállítva.
Szegénységi bizonyítvány kiállítva.
balu11 2009.10.01. 15:03:57
@zsakfos : nem mindenki győzhető meg jogi érvekkel egy jogi kérdésben
mindjárt jön a "lefizették az ügyészt, bírót, köztársasági elnököt, ...", vagy az "azért mert sztár", illetve hasonló válaszok
nem biztos, hogy érdemes próbálkozni, ők már "ítéletet hoztak" és nincs helye fellebbezésnek
mindjárt jön a "lefizették az ügyészt, bírót, köztársasági elnököt, ...", vagy az "azért mert sztár", illetve hasonló válaszok
nem biztos, hogy érdemes próbálkozni, ők már "ítéletet hoztak" és nincs helye fellebbezésnek
popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 15:04:27
@heinrich: És elé egy ünnepélyes preambulum ;-).
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.01. 15:08:45
@balu11: már volt :)) de nem sokkal korábban. :) könyörtelen madarak!
nils_h 2009.10.01. 15:17:17
@balu11: sztem meg felesleges. Ez egy blog. ami nem tetszik a posztolóknak, azt kivágják a picsába. Ha charta lesz, akkor mindenki azon fog baszakodni, hogy most akkor be lett-e tartva betű szerint vagy ezt még lehet, vagy ezt már nem, vagy valaki köcsögölhet, csak azért mert ő sztárkommentelő, vagy ilyesmi. Szóval érted, na!?
_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 15:19:57
@nils_h: igen, valami ilyesmin megy a vita a szerk-en belül is. a liberális és a konzervatív vonal csap össze, előbbit nagyjából egyedül képviselem, de hamarosan legyőz az Offolásért Ban Front.
balu11 2009.10.01. 15:33:12
@nils_h: egyetértek abszolút. ezért is tartalmazott 2 db :) jelet a kommentem - csupán a "charta" megnevezés magasztosságát kívántam méltatni
de inkább ne legyen, vagy legyen, de belső használatra, mondjuk: Harsány, Acsarkodó, Rosszindulatú Kommentelőket Átkozó Lyogszabály elnevezéssel...
de inkább ne legyen, vagy legyen, de belső használatra, mondjuk: Harsány, Acsarkodó, Rosszindulatú Kommentelőket Átkozó Lyogszabály elnevezéssel...
Tika_ 2009.10.01. 15:42:48
@popp: ne már, popp, te sokkal értelmesebb vagy ennél (csendőr akkor lehetnék, ha magam moderálnék)
@nils_h: sztárkommentelő, ez marha jó (B)
egyébként szerintem is, simán lehetne charta vagy akármilyen szabályzat nélkül moderálni; ez nem iskola, hogy megtanítsák, hogyan kell viselkedni :vállatvon:.
(Walmer kommentjét kivételesen olvastam, de nem válaszolok rá - elvégre ki vagyok én, hogy megfosszam attól, hogy maga jöjjön rá a válaszra? :)))
@nils_h: sztárkommentelő, ez marha jó (B)
egyébként szerintem is, simán lehetne charta vagy akármilyen szabályzat nélkül moderálni; ez nem iskola, hogy megtanítsák, hogyan kell viselkedni :vállatvon:.
(Walmer kommentjét kivételesen olvastam, de nem válaszolok rá - elvégre ki vagyok én, hogy megfosszam attól, hogy maga jöjjön rá a válaszra? :)))
popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 15:53:10
@Tika_: A hülyeséghez és annak hangoztatásához mindenkinek joga van. A bloggazdáknak meg moderálni és banolni. döntsék el ők, fölösleges efféle javaslatokkal hangulatot kelteni, szerintem.
Mókás egyébként, hogy az offolásért ban Charta tervezetének meglobogtatásakor, épp a charta miatt bucskáztunk egy vaskos offról egy még vaskosabba.
Mókás egyébként, hogy az offolásért ban Charta tervezetének meglobogtatásakor, épp a charta miatt bucskáztunk egy vaskos offról egy még vaskosabba.
szferi 2009.10.01. 15:54:06
@_benito: te annyira liberális vagy, hogy még saját magamtól se védesz meg...
balu11 2009.10.01. 15:55:10
@nils_h: a betűszavas (rejtett) poén miatt kellett...
balu11 2009.10.01. 15:57:58
nem volt jó hetük a magyar BL-csapatoknak...
www.origo.hu/sport/magyarfoci/20091001-nezocsucs-es-otgolos-bayernsiker-szombathelyen.html
www.origo.hu/sport/magyarfoci/20091001-nezocsucs-es-otgolos-bayernsiker-szombathelyen.html
popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 15:58:55
@zsakfos : Van Basten szerintem még nagyobb melléfogás lenne, mint Leonardo. Ő lehetne a Milan Klinsmanja, nála Rijkaarddal jobban járnának. A régi Milan játékosok közül még Albertinit és Baresit tudnám elképzelni edzőként.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.10.01. 16:00:15
@zsakfos : én épp van Bastent nem tartom szerencsésnek, a válogatott élén még sikerült eredményeket felmutatni, de elhibázta eléggé amikor az Ajaxhoz ment
de lehet Leonardonál még Pajkos János is jobb döntés lett volna
de lehet Leonardonál még Pajkos János is jobb döntés lett volna
_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 16:00:35
@szferi: haverkodjatok inkább össze, gyújtsegycigit-nyissegysört.
Tika_ 2009.10.01. 17:19:34
OFF
@popp: tudod, nem hangulatkeltés, hanem fogyasztói visszajelzés ;)
a hülyeséghez igen - de a hangoztatáshoz addig, amíg ezzel nem zavar meg másokat
peace
@popp: tudod, nem hangulatkeltés, hanem fogyasztói visszajelzés ;)
a hülyeséghez igen - de a hangoztatáshoz addig, amíg ezzel nem zavar meg másokat
peace
Utolsó kommentek