Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Jornada 2 - Mert meccset nézni érdemes

2009.09.15. 11:50 Garcia bőrmester

Két forduló telt el eddig a spanyol élvonalbeli bajnokságból és nem maradtunk események nélkül. Gólok, cselek, szurkolói öröm és bánat legalább annyi van, mint bármely más ligában. Témát szolgáltatnak a sztárok, az edzők, újonnan vagy ismét felfedezett játékosok, kapushibák, szurkolói zavargások.
A labdarúgás világszerte közkedvelt játék, különböző országokban más-más mértékben befolyásolja a pénz, a marketing, a jogi szabályozás, de aki arra kíváncsi, hogy Kaká hogy teszi le a labdát lövésre, Rossi hogy rúgja ki a labdát a vízből úgy, hogy az elmenjen a kapuig, Perotti hogy szedi le a pókot sutával a rövid felsőből, vagy hogy csúszik ki a Bilbao játékmestere az ellenfélre, ha szerinte ki kellett volna rúgni a labdát sérülés miatt, az nézzen spanyol bajnokikat egészen nyugodtan, illetve olvasson a második forduló történéseiről (és persze némi hiánypótlásként az első fordulóról is).

Az első forduló meglepetését szolgáltató Getafe (4-1 a Racing otthonában, Soldado mesterhármasával) a Barcelona életét keserítette, egészen addig, amíg Pedro és Jeffren helyére be nem állt Messi és Iniesta. Ez a két csere valóban ennyit jelent? A kérdés nem költői, a válasz pedig igen, ennyit. Az első félidő Albin bal lábáról szólt, aki először külsővel indított egy jó 30 métereset, majd fél fordulatból lőtt egy bődületes kapufát. Soldado is kapura húzott egy félmagas beadást, ami szintén az alumíniumon csattant. Ez után az történt, mint régen a játszótéren, anyuka leengedte az óvodások közé focizni a két nagyobb fiút, akik már iskolások és kész lettek a leckével. Iniesta és Messi valószínűleg sosem szerepelt még a nagyobb fiú kategóriában, de a hasonlat megállja a helyét, ha valaki látta a meccs utolsó 30 percét. Még labdához sem kellett érniük, hogy a Getafe hátrébb húzódjon bekkelni, ami persze nem sikerült. Ibra rúgott egy bombagólt spiccel (az ellenünk szerzetthez képest értendő), és amikor már volt kedve játszani adott egy remek passzt Messinek is fejre. Guardiola valószínűleg elérte célját: Messi, Iniesta, Alves és Henry pihenhettek a BL-meccs előtt, a csapat pedig kapott gól nélkül áll a tabella élén. Getafe-Barcelona 0-2 (gólszerzők: Ibrahimovic, Messi)

Nem sokkal később, láthattuk az Espanyol első bajnokiját is az új stadionban, ami szép és jó, csak futballra alkalmatlan. A pálya talaja 10 perc után vált olyanná, mint a hajdúnánási objektum „gyepe”. Gumicsizma-nyom méretű lyukak keletkeztek, melyek közül néhányat örömmel vett volna igénybe egy-két hűsölni vágyó varacskos disznó is. A Real pont úgy játszott az első félidőben, mint egy középcsapat. Az előző fordulóban hazai pályán legyőzték a Depor-t, itt idegenben viszont gyengébbek voltak mezőnyben, mint az elhunyt kapitányára emlékező Espanyol. Metzelder klasszis védőként remek perdítéssel emelt a kapu fölé ziccerben, ezen kívül inkább az Espanyol támadott. Egy Granero-Kaká-Granero kényszerítő azonban feltörte a reteszt, kevéssel a félidő előtt. Kaká valószínűleg az a fajta világklasszis, akinek tökmindegy milyen csapatban játszik, ő abban erős, hogy oda passzolja a labdát ahova kell és alkalomadtán oda is rúgja valamelyik sarokba. Ilyen egyszerű! Granero remekül játszott, és ha Cristiano Ronaldo mindenképpen kell ebbe a csapatba, akkor talán egy sorral hátrébb, Guti helyén is megállja a helyét. C. is beállt a végére, és ha nem lőtt volna egy okos gólt, akkor könnyű szívvel írnánk le, hogy nevetséges volt. Így nehezebb, de tényleg az volt. Egy önző módon ellőtt labda, egy szükségtelen flikk-flakk, négy bicikli utáni hasra esés, és egy értelmetlen reklamálás fűződött még a nevéhez. Ha ő is jó lesz, úgy ahogyan Kaká jó, tehát hasznos is, akkor tényleg bajban lesznek az Espanyol-nál erősebb ellenfelek is. A védelemről majd akkor, ha egy csapat tartósan nyomás alá tudja helyezni őket. Mindenesetre, intő jel, hogy ha a csereként beállt De La Pena jobb napot fog ki, akkor több ziccert is teremthettek volna a hazaiak a második félidőben. Espanyol-Real Madrid 0-3 (gólszerzők: Granero, Guti, C.Ronaldo)

Tartja a lépést a Valencia! Miután a csapat támadói az elmúlt héten tevékeny részt vállaltak a spanyol válogatott selejtezős sikereiből, a második fordulóban állandó góllövéssel zavarták meg a Valladolid-ot is. A Sevilla sima legyőzését követően a lila-fehérek sem jelentettek igazi akadályt, sőt inkább hathatós segítséget nyújtottak a saját térfelükön könnyelműen eladott labdákkal. Sir Alex közben ismét megerősítette érdeklődését David Silva iránt, aki kirobbanó formában kezdte az őszi szezont. Villa begurított kettőt a sarokba, egyet pedig kézzel továbbított a hálóba, ami szabálytalannak bizonyult. Nem úgy, mint Maradona híressé vált mozdulatát követően, aki legközelebb lehet, hogy reptéri integetésre használja isteni végtagját. Honfitársa Ever Banega (akire opciós joga volt az Atleticónak, de nem gyakorolta) harmadik spanyolországi szezonjában végre kezd mutatni valami olyat, ami miatt megérdemli, hogy 10 percnél többet töltsön a pályán. A másik oldalon Manucho megszerezte első gólját új csapatában, amely még nyeretlen, bár az Almeria otthonából emberhátrányban elhozott döntetlen megsüvegelendő teljesítmény. Valladolid-Valencia 2-4 (gólszerzők:Nauzet, Manucho illetve: Villa 2, Silva, Mata)

A Bilbao két 1-0-s sikerrel kezdte a szezont, két abszolút verhető ellenféllel szemben, ezért messzemenő következtetéseket nem is lehet levonni abból, hogy ők a negyedik százszázalékos együttes a ligában. Aktuális ellenfelük az újonc Xerez inkább lelkes, mint futballcsapat, bár kétségtelenül van benne lehetőség, ha a Bilbao legenda Ziganda hozzányúl a kezdőhöz és megpróbál Antonito-nak és Maldonado-nak több lehetőséget adni. A baszkok a második félidőben is uralták a játékot, és ha kellett nem bántak kesztyűs kézzel az ellenféllel. A japán mesefigura nevű Muniain beállítása mindenképpen szót érdemel. Ayza Gamez spori sem tudta követni, amikor pokémoni sebességgel csapott le egy labdára és a balbekk Mendoza kénytelen volt megpróbálni irgalmatlanul alárúgni a kis mérgezett egérnek. Nagyjából és egészében sikerült is neki térdmagasságban kaszálni, ami pirosat ért és konzerválta a vereséget. A Xerez még nem rúgott gólt az ellenfelek kapujába, a tippünk ennek ellenére az, hogy majd fog, csak még ők sem tudják, hogy hogyan. Xerez-Bilbao 0-1 (gólszerző: David Prieto öngól)

A Mallorca és a Villarreal a két további veretlen csapat a ligában, emellett az előbbi klub megszereztte jubileumi 1000. gólját az első osztályban. Az ex-madridista Borja egyenlített egy a füvön megcsúszó szabadrúgásból. A Villarreal gólját az a Rossi szerezte, aki végig lelkesen játszott, talán az Olaszországból érkező érdeklődések hírére pörgött fel ennyire, úgy tűnt, őt zavarja legkevésbé, hogy olyan idő kerekedett a második félidőre, mint a Delta elején. A másik alacsony termetű támadó Ibagaza egy ígéretes szabadrúgással vétette észre magát, de a győzelmet nem sikerült kicsikarnia a sárgáknak. Nilmar ezúttal pihent. Kíváncsian várjuk, hogy vele megszerzi-e első idei győzelmét Valverde csapata. Villarreal-Mallorca 1-1 (gólszerzők: Rossi illetve Borja Valero)

A Depor megúszta! Juan Carlos Valerón ismét nem szenvedett sérülést. Ezen kívül született egy papírforma eredmény egy olyan találkozón, amely igazán csak egy bombagólról marad emlékezetes. A 82. percben Luis Filipe, aki állítása szerint az elmúlt héten gyakorolta a kapura lövést, (minden elismerésünk, mégis csak van értelme a spanyolviasz kifejezésnek) gondolt egyet és a balösszekötő helyéről a hosszú felsőbe zúdította a labdát. Mracskó is ezt nyilatkozta ’97 őszén, amikor rettentő kapásgólt vállalt egy szögletből az MTK ellen: „szoktam gyakorolni a kapura lövést, minden helyzetből”. Kellett ez a gól ahhoz, hogy a presidenték országának egyik jeles alakja Augusto Cesar Lendoiro megemlítse a sajtóban, hogy nem véletlenül kért volna sokkal többet a Barcától a brazilért, mint amennyit a katalánok ajánlottak. Rend van itt kérem: a játékos győztes gólt szerez, az elnök pénzről nyilatkozik, a csapat pedig kiköszörülte a Real elleni csorbát. Hozzá kell tenni, hogy csakúgy, mint Valerón a Madrid ellen, a Málaga játékosa Baha is cső ziccert hibázott egy gólos hátrányban. Könnyen döntetlen lehetett volna, ha jobban sikerül „mögé tennie” a lábfejét. Az Atletico Madrid magabiztos alázása után (3-0 az első körben) most nem sikerült a pontszerzés. Depor-Málaga 1-0 (gólszerző: Luis Filipe)

Az újonc Tenerife napsugaras jókedvét nem csak az időjárás alapozta meg, hanem csapatuk idei első győzelme is. Velasco Carballo bíró két Osasuna játékost (Monreal, Nekounam) is kiszórt annak érdekében, hogy helyet követelhessünk Vadócz Krisztiánnak a jövő heti kezdőben. Pandiani fejelt egy olyan gólt, amilyet szokott, majd a meccset követően elküldte a jó sporit oda ahová egy uruguayi teszi, ha alkalma nyílik rá. Ha Camacho mester ismét úgy gondolja, hogy nem Pandiani-t, hanem Portillo-t kell a kezdőben szerepeltetnie, akkor fennáll a veszélye, hogy megizzadjon egy-két gól nélkül lejátszott meccs közben. Hazai oldalon Nino elkezdte a gólgyártást, míg a végig jól játszó Ricardo hatalmas lövéssel vette be a vendégek kapuját. A nyilatkozatok arról szólnak, hogy a mérkőzés alatt-után, egymásra talált csapat és szurkolótábor. Nem mindenhol van ez így a La Liga háza táján, de bízunk benne, hogy a kék-fehéreknél kitart a lendület és elkerülik a kiesést. Tenerife-Osasuna 2-1 (gólszerzők: Nino, Ricardo illetve Pandiani)

Az Almeria immáron második meccsén maradt gólképtelen. Negredo távozását követően talán az lenne a legértelmesebb húzás, ha Hugo Sanchez saját magát aktivizálná, így talán lenne esély arra, hogy az egy (más források szerint nulla!) kapura lövésnél többet mutassanak fel támadásban. A Sporting minimálisan stabilabbnak tűnik védekezésben, mint tavaly, bár ez inkább annak köszönhető, hogy az első körben a Barca nem erőltette túl a támadást, a második ellenfél Almeria pedig impotensnek mutatkozott. Sporting-Almería 1-0 (gólszerző: Diego Castro)

A Janus-arcú Sevilla gólparádéval örvendeztette meg szurkolóit a hétvégén. A Valencia otthonában, lélektelen játékkal elszenvedett vereséget követően, volt mit helyrehozniuk, az biztos. Kanouté nem játszott eltiltása miatt, de a hazaiak így is négy alkalommal mattolták a Zaragoza védelmét. Luis Fabiano a brazil válogatott után klubcsapatában is duplázott, mellette a Daniel Alves posztján játszó nemi betegség, Konko és Perotti találtak be. Meg is ragadnánk az alkalmat, hogy felhívjuk a figyelmet a 21 éves argentin szélsőre, akit felettébb meglepő módon, 1988-ban Diego névre kereszteltek szülei. Egyrészt kiszorítja a sokra tartott Diego Capel-t a Sevilla balszélső posztjáról, másrészt pedig cselező készsége és játékintelligenciája alapján a korai Aimar méltó utódja lehet a spanyol bajnokságban. Argentin emlékeket felidézve, egy évtizede Kily González lőtte ki így a rövid felsőt kapásból, ahogy Perotti a szombati meccsen. Sokat kell még letennie az asztalra, hogy akár az említett duó nyomdokaiba érhessen, de a szikra megvan benne. Nem mellékesen, gólját követően jobbal adott be szögletet, bizonyítandó, hogy az nem baj, ha egy focista mindkét lábbal jól bánik a labdával. (Megint Mracskó jutott eszembe, ja nem, mégsem). A Zaragoza hívei némiképp jogosan emlegetik a Sevilla harmadik gólja előtt, őket ért sérelmet. Arizmendi góljának érvénytelenyítését Garcia Toral edző a bíró hibájának tekinti, ami jelentősen befolyásolta az eredmény alakulását. 2-2 helyett a következő támadásból született a harmadik Sevilla gól, amiről egyébiránt kár lett volna lemaradni egy zaragozai gólöröm miatt. Szomorú esemény a mérkőzéssel kapcsolatban, hogy Ikechukwu Uche a vendégek támadója keresztszalag-szakadást szenvedett és várhatóan nyolc hónapra kidőlt a sorból. Sevilla-Zaragoza 4-1 (gólszerzők: L.Fabiano 2, Konko, Perotti illetve Arizmendi)

Az Atlético Madrid-Racing Santander mérkőzés előtt, közel ötezer ember követelte Enrique Cerezo és Miguel Angel Gíl távozását a klub vezetőségéből. A pénzügyi igazgató időközben lemondott, a klub tartozása állítólag 160 millió euróhoz közelít. Ezek a mocskos anyagiak is közrejátszhatnak abban, hogy az Atlético bűn rossz rajtot vett a ligában. A szégyenteljes mallorcai 3-0-s zakóból nem sikerült kibújni, miután majdnem egy egész félidőn át emberelőnyben játszva is csak 1-1-es döntetlenre futotta a szintén gyenge Racing ellen. Természetesen a meccs végén előkerültek az ilyenkor szokásos fehér kendők, Abel Resino távozását sürgetendő. Forlán és Agüero nem töltöttek egyetlen percet sem együtt a pályán, ami luxusnak tűnik, még annak fényében is, hogy a szakvezető továbbra is előre tekint és csak a következő meccsre koncentrál. A következő az Apoel elleni BL-meccs, amit illene behúzni, utána viszont irány a Camp Nou. A Santander ezt most megúszta, de legközelebb hazai pályán fakítania kell, különben Mandía mester is versenybe szállhat az első kirúgott edző címéért. Atletíco Madrid-Racing Santander 1-1 (gólszerzők: Jurado illetve Oscar Serrano)

Tabella
 

 

197 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr51383234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

montipájton 2009.09.18. 19:00:52

@Csöncsön: akkor talán azt mondom, elfogult a csávó, de hát sosem tagadta, hogy melyik csapatnak szurkol.

Mondom, nem az a baj a válaszoddal, hogy szerinted a szerző elfogult, hanem hogy meg se próbálod cáfolni, amit ír. A hozzállás márpedig tök mellékes egy publicisztikánál, a lényeg a tartalom.

Fáj neked ez az argentin-téma, látom, de mit tegyünk, Bede szerint is a hülye vezetőik tehetnek mindenről.)))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 19:03:30

@montipájton: "akkor talán azt mondom, elfogult a csávó, de hát sosem tagadta, hogy melyik csapatnak szurkol."

Pontosan. Ez a szimpatikus benne.

montipájton 2009.09.18. 19:03:59

@Csöncsön: Aha, miután az argentinok minden sportszerűséget félretolva úgy intézték, hogy ők már tusztában legyenek a Peru-meccs előtt azzal, milyebn eredmény jó nekik.
A 6-0-lal kapcsolatban pedig nagyjából rögtön utána felröppentek a pletykák, mennyit kaptak a peruiak a lefekvésért.

Jó csapat volt az az argentin, de a vb-k történetében sehol sincsenek az igazi bajnokokhoz képest.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 19:04:56

@montipájton: Ott téved Bede, hogy lefikázza az isteni Diego tévé-showmesteri képességeit;-)! A tízes éjszakája mindenidők legjobb televíziós produkciója volt. Azért egy Ortega, Redondo vs Maradona, Batigol lábtenisz meccs vagy egy Maradona Mike Tyson eszmecsere utánozhatatlan csemege a maga műfajában.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 19:11:24

@montipájton:

Tetszettek volna megverni -- korrekt játékvezetés mellett! -- a házigazdát.

Az én szememben ez nem ugyanaz, mint amikor az egyik csapat megveri a másikat, a bíró meg érvényteleníti a három szabályos gólt.

Annál is kevésbé, mert lehet, hogy az argentinok "machináció" nélkül is elintézték volna Perut.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 19:29:30

@Csöncsön: De pont hatot kellett rúgniuk a továbbjutáshoz. Az az argentín-perui bunda volt, ezt kár ragozni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 19:32:49

@popp:

Elég lett volna négy. És bunda nélkül is sokkal jobb csapat volt Argentína.

(Kicsit olyan volt ez különben, mint 2006-ban. Az argentinok ott is pontosan tudhatták, mint '78-ban a brazilok: nem elég a döntetlen a házigazda ellen. Mindkét csapatnak, a '78-as brazilnak és a 2006-os argentinnak is megvolt a lehetősége, korrekt bíráskodás mellett, hogy győzzön. Nem sikerült. Mindkét csapat csak magát okolhatja.)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 19:53:28

@Csöncsön: Nagyon sánta a párhuzam, a két szitu úgy aránylik egymáshoz, mint szezon meg a fazon. 2006-ban egyenes kieséses rendszer volt, 1978-ban viszont csoportkör. A brazilok abban voltak, amikor 0-0-lal lefújták meccset, hogy az nekik elég lehet. Nem nagyon rémlett föl bennük, hogy a nagszerű Cubillas-féle peruiaiknak vágnak akár egy négyest is az argentinok. Ráadásul az argentin-brazil lefújásakor még úgy volt, hogy párhuzamosan rendezik a két csapat utolsó csoport meccsét, aztán érdekes módon ezen változtattak és az argentínok a brazil eredmény tudatában léptek pályára és a beszámolók szerint igen furcsa gólt kapott a peruiak argentín származású kapusa. Orbitális csalás volt ott a brazilok kárára. Mondom ezt argentin drukkerként. Igaz számomra Maradona játéka megváltotta az argentin futballt korábbi bűneitől.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 21:27:03

@kroos: bár arra mai napig nem kaptunk választ ki lett volna a ,,legigazságosabb+ gyöztes 78-ban.

termeszetesen hollandia. mar 74ben is nekik kellett vna nyerni,de ket 1mas utani vb-dontot ugy elbukni,h mindket alkalommal a hazigazda az ellenfel,nem kis balszerencse. plusz a buenos airesi vb-donton vt 1 rensenbrink-kapufa (belso kapufa) is a rendesw jatekido utolso utani perceben...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 22:06:51

@popp:

Ez részint legenda, részint, hogy úgy mondjam, túlzott magabiztosság lehetett akkor a brazilok részéről. Utánakerestem az argentinok Peru elleni eredményeinek a hetvenes években. Nos, a hetvenes években Perut Argentína KIVÉTEL NÉLKÜL MINDIG legyőzte, utoljára éppen '78 márciusában Limában (!) 3-1-re. Abszolút reális feltételezés lehetett, hogy Buenos Airesben felfokozott hangulatban, amikor Perunak már egyébként is mindegy, legalább három gólt lőnek az argentinok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 22:10:47

@ferenck:

Bizonyos, hogy az egy nagyon jó, mi több korszakos holland válogatott volt. Valószínűleg minden idők legjobb holland válogatottja.

Ez azonban a '78-as argentin teljesítményt is felértékeli, mert ha szerencsével is, mégiscsak legyőzték őket.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 22:43:40

@Csöncsön: a hetvenes evek oranjeje nemcsak minden idok legjobb holland valogatottja,hanem a legtobb szakerto szerint (is) az otvenes evek magyar aranycsapata es a pele-fele brazil valogatott mellett minden idok legjobb valogatott csapata vt. igazsag szerint 74ben es 78ban is nekik kellett vna nyerniuk a vb-t. 74ben abba buktak bele,h 1-0as vezetes utan inkabb a nemeteket akartak alazni jatek helyett,es mire eszbekaptak mar keso vt (plusz az a nemet valogatott is zsenialis vt),78ban meg egyreszt balszerencse uldozte oket,masreszt argentina minden teren igen eros hatszelet elvezett. a donto biroja nem tevedett nagyokat,de minden ketes helyzetet,ide is fujhatok,oda is jellegu szituaciot az argentinoknak fujt be. ha holland kerult vna elonyosebb helyzetbe,nem fujta be az elonyszabalyt,ha argentin,akkor igen stb.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 22:50:22

@ferenck:

Biztos, hogy igazad van. Csak azzal az elterjedt (és itt például montipájton által hangoztatott) véleménnyel vitatkozom, hogy az az argentin csapat "sehol sem volt" "az igazi bajnokokhoz képest".

Rengeteg szerencsés körülmény közrejátszott, hogy végül nyertek, de ahhoz kellettek ők is. Kempesék. Nem véletlen, hogy a háromszor akkora hátszelet kapó Dél-Korea 24 évvel később már a döntő kapujában elbukott egy a hollandnál sokkal gyengébb német válogatott ellen is.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 23:03:49

azert az a del-korea meg az az argentina nem 1 fajsuly vt. es nemcsak kempesbol allt az a valogatott,hanem vt ott 1 kozeppalyas zseni is:ardiles. a vedelmuk massziv vt,vilagklasszisok nelkul,fillol kapus kozelitette a vilagklasszis szintet,es mindenek elott vt 1 futballtortenelmi nagysag edzojuk: menotti. persze az emlitett hatszel nelkul mindez szart sem ert vna.

gotanfun 2009.09.18. 23:22:45

@Rooney82:

"Beniteznek a győzni akarását alaposan elvette Fergie az évek alatt, ez tény:)"

1:4.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 23:23:26

@ferenck: A középhátvédjük Pasarella azért világklasszis volt.

@Csöncsön: Tény, hogy nem volt rossz csapat az az argentin, de az is, hogy jelentős hátszelük volt.

rizla 2009.09.18. 23:34:34

@imici77: szerintem meg egy makacs, hiú, őrült tudós, aki szerelmes a saját találmányaiba, amik jók is, csak épp nem ezt, vagy nem csak ezt várják el tőle. abba ő mondjuk szarik bele. egy úttörő, elveihez hű ember, tapsot érdemel, de a babérokat nem mindig ezek aratják le.

gotanfun 2009.09.18. 23:37:13

Az albicelsteről az olasz (bunda)foci híveitől várok már csak szebb és érdekesebb postokat. ;-) Mindenesetre De Potro személyében újabb argentín teniszcsillaggal büszkélkedhetnek. Ami aligha volt bunda. Szarrá vert mindenkit a srác! :-)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 23:42:58

@popp: jogos,ot kifelejtettem. odaat - hollandia - viszont a kapust leszamitva mindenki vilagklasszis vt. plusz 78ban cruijff (es van hanegem) sem vt(ak) mar.

pasarella aztan szovetsegi kapitanykent alkotott naot,amikor elsoszamu valogatasi szempontjava tette,h hosszuhaju jatekos nem lehet a csapatban:DD az elete formajaban levo redondo ki is maradt... bilardo ota nem vt jo argentin szovkap,de maradona meg elodeit is alulmulja. basile nem tudta megemeszteni maradona doppingugyet,passarella ugye a hajakkal foglalkozott,az utodjanal dogma vt,h crespo es batigol nem lehetnek egyszerre a palyan (azaz batigol allandoan jatszott,a csucsformaban levo crespo meg vegig padozott),peckerman meg elcserelte magat: amikor labdat kellett tartaniuk bevitt 1 statikus csatart,igy messi es tevez vegig padoztak a kulcsfontossagu negyeddonton.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.19. 00:02:02

@ferenck: Passarella hosszúhaj fóbiája tényleg vicces volt.

kroos 2009.09.19. 07:45:43

@montipájton: @ferenck:
Igen de szerintem az a Holland csapat azért már nem a 74-es volt. Kapásból nem volt Cruuyf+az összes többi öregebb volt 4 évvel...
szerintem a brazilok 78-ban legalább olyan jók voltak...csak hát Ziconak nem volt olyan Vb-je hogy egészségesen játszott volna....

kroos 2009.09.19. 07:56:03

@ferenck: "fillol kapus kozelitette a vilagklasszis szintet"

hát szerintem meg ekkor a világ legjobbja volt. A védelemben azért volt még egy arc, a méhkas fejü Tarantini akit ugy válogatott be El Falco hogy effektive nem volt klubja.
A 6-0 pedig..
Cubillason kivül még két igen jó játékosa volt akkor Perunak. A kapus Quiroga és a középhátvéd Chumpitaz . Nos az argentinok ellen ez a kettö ugy játszott mint ha én lennék ott.
Jelzem mindezt ugy hogy addig szinte hiba nélkül oldották meg a feladatukat.
És ki volt a leghibásabb????????????????????
Természetesen a Fifa és Joao Avelange......
aszisztált a bundához....beleegyezett hogy az argentinok késöbb játszák le az utolsó meccsüket mint a brazilok, igy tudták már mit kell játszaniuk.
Elképesztő.

SamS 2009.09.19. 10:16:20

@rizla: Szerintem Wenger pont az valósítja meg, amit a tulajdonosok várnak tőle: termeljen minél nagyobb profitot játékoseladásokból. Ebben kétségtelenül ő a legjobb.

krysal 2009.09.19. 14:51:53

Spanyol poszt lesz ma? Kíváncsi vagyok, milyen sorokkal magyarázza meg Garcia mester a várható Nou Camp-beli alázást. Meg úgy általában érdekelne, mindenki a tornán van, és csak én punnyadok itthon az esti meccsekre várva...

kroos 2009.09.20. 09:05:35

Ez valami elképesztö hogy a 16-oson belül sem fognak embert a matracosok...persze szenzációs volt a Barca de a góloknál nézéttek meg a védök mozgását...mind egy csomóban mint a gimiben tesiórán.....

krysal 2009.09.20. 09:37:40

Nagyot játszott a Barca, de azért érthetetlen, miért futottak ennyire bele a késbe a Colchonerók. A Nou Campban akarnak többet/jobban támadni, mint a Barca? Elég vicces...

Tika_ 2009.09.20. 09:57:06

a tegnap estére meg tényleg csak annyit tudok mondani: köszönjük srácok!!
és csak így tovább!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 10:39:55

@krysal:

Szerintem meg kifejezetten szimpatikus volt, amit az Atlético akart és részben meg is valósított. Ennyi vendég helyzetet és kapuralövést a Camp Nouban egy idény alatt összesen lehet csak látni.

Az más kérdés, hogy amikor így támad az ellenfél, akkor nagyon virgoncak tudnak lenni a gránátvörös-kék mezesek. (Ez meg is magyarázza, miért küldte fel Mourinho az Intert 8-2-0-ás felállásban a második félidőben.)

Az se mindennapos, hogy egy hétgólos meccs összes találata bravúros, de legalábbis ügyes technikai megoldás után szülessen. Messi pedig ballal és jobbal is! (Az első gólja előtti testcsel... az ilyenekért érdemes focit nézni...)

Messi88 2009.09.20. 10:45:55

@Csöncsön: Fantasztikus az eredmény, a gólok minősége és a támadók hatékonysága, de valami borzalmasan játszottunk mezőnyben. Busquets-et kb fél óra után lecseréltem volna, de Maxvell, Csigr., és Keita is borzalmasan játszott. Messi szerencsére hozta magát...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 11:03:00

@Messi88:

Szerintem ez azért volt, mert hihetetlen agresszívan letámadott az Atlético. Ilyen támadó szellemű ellenfelet a Camp Nouban még nem is láttam. Ami még szimpatikus volt: nem adták föl 4-0 után sem. Láttad Forlánt, ahogy kiszedte a labdát a kapuból a 84. percben? Ő még hitt az egyenlítésben!

@popp:

Én örülnék. Hatalmas potenciál van ebben a keretben. Ha egy olasz edző irányításával még védekezni is megtanulnának...

krysal 2009.09.20. 11:18:14

@Csöncsön: ez mind szép, és jó, de ha valakinek van egy csöpp esze, akkor a Nou Campban nem hagy ekkora területet a Barcának. Így is a tipikus hazai meccs volt, de így? Kapart az Atletiko, és a foganatja 5kapott gól. És amíg pontban így áll a csapat, esetleg félre kéne tenni a szimpatikusan romantikus "csak előre" focit...

Messi88 2009.09.20. 11:24:31

@Csöncsön: valóban agresszívan letámadtak, de pl a 2. félidőben alig volt épkézláb labdakihozatalunk, és ez nem csak az ellenfél érdeme, ez főként dekoncentráltság. Az Atletico elől hatalmasat képes játszani, tényleg csak egy jó edző és pár védő kellene ahhoz, hogy igazán komoly csapat legyenek, így most elég orrnehéz csapat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 11:27:09

@krysal:

Ha beássák magukat a 16-osukra, akkor meg kikapnak 2-0-ra. Most az jobb? Nem akarok példaként hozni egy bizonyos kék mezes csapatot, amelyik 180 percen majdnem tökéletesen levédekezte a Barcát, aztán a végén mégis sírt. Olyan szintű védekezésre úgyse lett volna képes az Atleti, megpróbálták tehát a másik utat. Nekem ez sokkal szimpatikusabb, akárhogy is. Ha 4-4 lett volna, akkor is ezt mondom, nem csak a győzelmi mámor beszél belőlem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 11:31:50

@Messi88:

Tény, hogy összeszokatlan csapat játszott, a második félidőre meg a koncentráció is alábbhagyott. Csigrinszkijnek, Maxwellnek és Busquetsnek sokat kell még játszaniuk együtt, hogy ne csináljanak olyan butaságokat, amilyeneket tegnap. Én mondjuk nem aggódom. :-) Az meg, hogy Ibra 3/3, szerintem már most némi cáfolat a szerződtetését ért kritikákra.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.20. 11:33:59

@Csöncsön: Ha beássák magukat, akkor több területük lehetett volna kontrázni és azért Atleti támadói tudtak volna mit kezdeni a nagyobb területtel.

krysal 2009.09.20. 11:36:16

@Csöncsön: az a bajom ezzel, hogy az ideális egyensúlyt nem találja meg egyik csapat se. Kihúzni a meccset (pláne az Atletinek...) 0-0-al elég nehéz, de azzal, hogy ész nélkül mennek előre, csak az lehet a végeredménye, hogy egy csámcsogós 5-2t lehoznak. Szerintem egy-két matracos drukker egyetértene velem abban, hogy legyen a kapura tartó lövések száma a tegnapi fele, de mellette az ellenfélnek is.

Egyébként is. Azt tudjuk, hogy a matracosok nem képesek beásni magukat a 16os elé (képtelenek rá, mondjuk úgy, már csak a keret adta lehetőségek miatt is), de a játékfelfogásuk tegnap eszetlen volt. Ilyen előre játék kellett ahhoz, hogy Titi így fickándozzon, Messinek sem volt épp komoly őrzése - mondjuk mindketten vannak olyan szintű játékosok, hogy 2v1 is megoldják. De azért tedd fel magadnak a kérdést, miért volt számomra is megjósolható, hogy nem egy sima Barca győzelem lesz, hanem hovatovább gálázás. Az Atletiko legnagyobb baja az, hogy "csak" ehhez tudnak partnerek lenni.

Messi88 2009.09.20. 11:36:57

@Csöncsön: Ibra gólja fantasztikus volt, nem lesz vele gond. Mondjuk utána eltűnt a mezőnyben, de a gól az gól, és a mostani és a múltkori is az első gólunk volt a meccsen.

krysal 2009.09.20. 11:37:39

@krysal: Természetesen c-vel az Athletico.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 11:39:10

@popp:

Biztos, hogy valamit elrontottak, ha kaptak öt gólt. :-) Leginkább szerintem megszeppentek, pontosan úgy kezdődött a meccs, mint a tavalyi.

Főleg azért védem őket, mert éppen az Atleti volt, azt hiszem, egész Európában az egyetlen olyan csapat, amelyik rácáfolt a tételre, mely szerint a Barcát csak bunkerfocival lehet legyőzni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 11:43:07

@Messi88:

Eltűnt a mezőnyben a 2. perc után, de azért Messinek szép kis labdát löbbölt a negyedik gól előtt. :-)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.20. 11:51:26

atleticonal azt se felejtsuk el,h minden evben ien szarul kezdenek. nyaron mennek a nagy igergetesek,fellengzos dumak,h most aztan tenyleg bajnokok lehetnek stb.,aztan elso 10 meccsen minden eselyuk elszall,utana viszont elkezdenek focizni,ami annyit er nekuk,h a surranopalyan meglesz a bl-indulashoz szukseges 4. hely. bohoccsapat.

teny,szimpatikus ez a romantikus foci,de amennyire szimpatikus,annyira eszetlen is. nem vok a bunker hive,de az irracionalis idiotizmuse sem,ugyh azt mondom - ha tetszik,ha nem - a barca ellen mourinho szerdai v igen,a cselzi taktikaja a celravezeto a camp nou-ban. a 0-0 azert nem 2-5,akarh is nezem.

a csapattal elegedett vok,2. felidot tul lazara vettek a fiuk. se maxwellel,se csigrinszkijjel,se keitaval nem vt kulonosebb baj. busquets vt bunrossz. teny,a golpassza szep vt. igaz,a masik sem vt csunya,csak azt sajna agueronak adta... plusz azon kivul is rengeteg bizonytalankodasa vt. egyertelmu,h komoly meccseken yayanak nincs alternativaja. arra viszont mindenkeppen jo,h yaya pihenhessen neha.

amig ibra hozza az 1 meccs/1 gol atlagot,felolem el is tunhet a mezonyben. megjegyzem tegnap sokat futott,es vedekezett is.

BK 2009.09.20. 11:59:48

@Csöncsön: és pont azért jó ez, mert a kritikák egy rész úgy szólt, hogy _na jó, hogy majd az orrán táncoltatja a labdát, de hozza -e a gólátlagot?_. hát, úgy tűnik, hozza.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 12:00:04

@ferenck:

Az Atléticonak nincs olyan védelme, mint az Internek vagy a Chelsea-nek. Ők nem tudták volna megvalósítani, hogy kilencven percig kihúzzák kapott gól nélkül.

Ők vagy 4-3-ra (4-2-re...) verik a Barcát, vagy beleszaladnak egy hatosba (ötösbe...).

Egyébként elképesztő az utóbbi négy Barca-Atlético meccs eredménye: 4-2, 6-1, 4-3, 5-2...

nasteey 2009.09.20. 12:09:39

Remélem nem lepődött meg senki az eredményen. Szerintem meccs előtt megjósolható volt, hogy 4 gól minimum lesz, és ha a Barca koncentrál, akkor a 4 gól 4-0 esetleg 3-1 formájában jelentkezik majd.

Popp felvetése nagyon jó, az Seria A-ban egyedül a Spal (és Capello)-féle Roma játékát szerettem, az Atleticónál meg évek óta egy normális edző hiányzik. Én azt mondom, ha nagyot akarnak húzni akár idén, a Spalletti - Ramos duóból megfognak valakit nagyon rövid időn belül. A keret nagyon jó, bár a védelem mehetne a kukába. Ez a Pablo Ibanez is akkora vicc kategória, hogy hihetetlen. Évek óta tartja a stabil 0 játékát.

Visszatérve az Atletihez, én szeretem őket, mindig nyomják ezt a játékot, tavaly és előtte is megvertek vele a Vicente Calderonba (ráadásul nem is emlékszem ki lőtt utóljára 4 gólt a Barcának [bár ha Madridba megy a csapat sajnos nem annyira ritka eredmény :D]) Persze az is igaz, hogy ha formában van a Barca, a földig verik őket.

A Barcának sem árt a fejlődés, nem lesz mindig ennyi gól elől, hogy hátul is adjunk kettőt. Most szerencsénk volt, hogy hátul nem ásta be magát az Atleticó, különben nem lett volna ennyi helyzet. A csapatjátékra oda kell figyelni, mert a támadó szekción kívül minden más a közepesnél gyengébb élvezeti értéket nyújtott.

BK 2009.09.20. 12:22:39

@ferenck: azért egy meccs alapján ne ásd már el szegény Buquets-et! "komoly meccseken yayanak nincs alternativaja" - azért májusban volt egy jelentéktelen meccs egy jelentéktelen angol csapat ellen, ahol Busquets hibátlanul hozta azt a posztot. :)

Cigrinszkijjel csak az volt a bajom, hogy amikor Agüero gólozott, akkor nem igazán láttam, hogy kidagadtak volna az erek a nyakán meg a homlokán a megerőltetéstől, hogy megpróbáljon vele futni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.20. 12:31:12

@Csöncsön: Aha, de azért nem ugyanaz Vicente Calderonban ötvenezer Atleti szurkoló előtt és a Camp Nouban százezer Barcás előtt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.20. 12:44:56

@nasteey: Nagyon megszerettem a Spallettit a római négy éve alatt és szerintem hónapokig furcsa lesz még, hogy nem ő ül a padunkon. Viszont az Atletit is bírom, olyannyira, hogy a Román kícvül az összes olasz csapat ellen is nekik drukkolnék. Ezért hát nagy örömmel üdvözölném a kopasz trénert a Vicente Calderonban.

freiwald 2009.09.20. 12:48:23

@popp: Majd leigazolja a Milan, hogy nekünk is szurkolhass egy picit...:)

moltisanti 2009.09.20. 13:13:48

Tekintve az Atlético jelenlegi helyzetét (gyenge idénykezdet, sérülések, u20-as vb), borítékolható volt a sima győzelem.
Viszont ugyanazt érzem most is, mint tavaly a 6:1-nél: kár, hogy nem a Vicente Calderónban volt ez a meccs.

Azért remélem november 8.-ára összekapja magát az Atlético ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.20. 13:45:35

@freiwald: A Milannal még Berllusconi ellenére sincs bajom, sőt az északi nagyok közül még ők a legszimpatikusabbak.

freiwald 2009.09.20. 16:06:45

:) Akkor hát ezek szerint Spaletti már csak javíthat az imázsunkon. Érdekes annak ellenére, hogy Milan szurkoló vagyok részemről pont a Roma, és az Atletico tartozik a szimpatikus gárdák közé. Ilyen volt még pl. a Mendietas Valencia. Igaz, ami igaz: maga a Milan is jó viszonyt ápol előbbi két klubbal.

halareaal 2009.09.20. 16:21:16

engem őszintén szólva eddig meglep, hogy milyen gyenge az Atletico. a védelmük vmi katasztrófa, a középpályájuk közepe szintén elég gyenge. lehet túl kritikus vok most, de sztem a Barca ellen nem szimpatikusan játszottak, hanem szarul (persze megértem ha a barcásoknak tetszett:). komoly csapat ellen nem dolgoznak ki az első 10 percben 3-4 tiszta ziccert, illetve azis nonszensz volt h a 15. percben már látszott h semm esélyük. 40 perc alatt eldöntötte a Barca, az Atletico csak ezután hozta a támadójátékát, és hiába voltak Aguero góljától kezdve jók mezőnyben (talán még jobbak is, mint a Barca) ez nem (csak) a csapat erejének volt köszönhető, hanem h a Barca látványosan visszavett, szinte mindenki pihent.
ráadásul szten az elején nem azért estek össze, mert annyira nagyon kitámadtak volna, egyszerűen ennyit tud a védelmük. a Maxi-Forlan-Aguero-Simao tengely bivalyerős, de ha nekik nem megy, akkor kiesőjelöltk is simán verik őket.

nasteey 2009.09.20. 17:55:26

"a Maxi-Forlan-Aguero-Simao tengely bivalyerős"

És ott van Jurado, ha jól emlékszem tavaly 10 gól 9 asszisszt (vagy pont fordítva) volt a mérlege, plusz Raul Garcia és Camacho is, tehát elvileg a középpálya közepe sem gyenge. A védelem nálam is a botrány kategóriába tartozik. Pablo (aki 23-szoros spanyol válogatott!!!) egy kétballábas balszerencse, számolhatatlanul sok gól jön róla, Perea szimplán favágó, a két balhátvéd is játszott már jobb formában. Szerintem 3-4 új védő is simán elférne náluk, aztán egy jó edző összegyúrná a védekezést, lenne egy masszív és kreatív kp. elől meg az Agüero Forlán csatársor szállítaná a gólokat. Bár a Valencia sem rossz, tehát nem biztos, hogy a 4. helytől jobb meglenne, de ha így folytatják, akkor még EL sem lesz ebből jövőre. Akkor meg lelép a keret fele, és ismét kezdhetik nulláról.

gotanfun 2009.09.20. 19:38:50

Pancho: A Bilbao otthon verte a Villarrealt. Három meccs, kilenc pont. Baszk gödör. ;-)

krysal 2009.09.20. 19:53:44

Hát, ez a Madrid-Xerez eddig gyenge-savanyú.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 19:59:06

@krysal:

Az elején féltettem a Xerezt. Életük első meccsét a Bernabeuban egy 44. másodpercben kapott góllal kezdeni... De mintha a gól nem őket ijesztette volna meg.

gotanfun 2009.09.20. 20:08:41

@Csöncsön: nincs 10 millió az évi kölcségvetésük. Kb. a fele és nyolc között ingadozik. Andalúz csapat. ;-)

montipájton 2009.09.20. 20:31:17

Benzemát elnézve, Pancho hamarosan külön posztban fogja Higuaínt követelni a Realba. )))

rizla 2009.09.20. 20:37:08

barca - atletico meccs a szokásos volt, az atleti nyomta a kamikaze focit, a barca jóindulatból csak egy félidőt focizott, aztán egy messi felrúgást követően úgy döntöttek, hogy 5 alatt csak ne távozzanak már.

c. ronaldo meg gusztustalan, hogy mennyire gólérzékeny, én még embert ennyire nem rühelltem amiatt, hogy szarja a gólokat.

nasteey 2009.09.20. 20:38:55

@montipájton: Pont erre gondoltam. Amennyire ki volt kezdve Higuain és hypolva Benzema, ehhoz képest a francia eddig elég nagy kövér nulla így 3 forduló alatt. Közben azért Ronaldo is megfejelte a magáét, és Guti lőtt egyet. Ehhez a szenvedéshez képest egész jó ez a 3-0. (mellesleg megjegyzem, nekem >>eddig<< úgy tűnik, olyan ez a Real, mint a tavalyi. Összjátékban nem látom az átütő erőt) És mostmár Benzema is beverte a Madrid negyedik gólját. :)

rizla 2009.09.20. 20:42:01

@nasteey: azért az sokat számít, hogy az amúgy nem valami észbontó csapatjáték mellé vannak-e klasszisok, vagy sem. ronaldo akár szarul játszik, akár jól, mindig, de tényleg mindig gólt lő. buzi madrid

rizla 2009.09.20. 20:44:00

@nasteey: "És mostmár Benzema is beverte a Madrid negyedik gólját. :)"

és még ez is megpattant, amúgy blokkolták, mák. ettől függetlenül benzema nagy vétel volt, komolyan meglepődnék, ha ez nem derülne ki előbb-utóbb.

nasteey 2009.09.20. 20:46:13

@rizla: Persze, de ha ebből a 250 millióból annyi, vagy kevesebb pontjuk és kupájuk lesz, mint tavaly, és a játék is ilyen marad a madridi sajtó szét fogja kapni Perezt. RvN is bekaphassa' így már a Madrid az első a táblázaton.

rizla 2009.09.20. 20:47:00

azért az sokat elárul, hogy lejött raúl, és hirtelen elkezdtek potyogni a gólok

jörgömös 2009.09.20. 20:50:21

@rizla: az atletico nem kamikaze focit nyomot, hanem rögtön hanyat dobta magát a Barcanak, ahogy újabban szokta a Nou Campban.

montipájton 2009.09.20. 20:51:22

@rizla: Na, én pont így vagyok Ibrahimoviccsal.

rizla 2009.09.20. 20:52:07

@tovaris konyec: ja, igen, meg mint ahogy mindenki szokta. majd meglátjuk komoly csapatok ellen mire megy ez a barca..

montipájton 2009.09.20. 20:52:29

@nasteey: Baszki, ha hosszabb hozzászólást írsz, 7-0 is lehetett volna a vége. )))

nasteey 2009.09.20. 20:58:06

@montipájton: "én is azt izélem..." :D

luqe 2009.09.20. 20:58:35

@rizla: azért amit az atletico védekezett az első félidőben, az elég egyedülálló. ez a xerez tuti nem lett volna úgy megalázva. a piros-fehérek kerülték a labdát. pl. keita gólja is max. a megye3-ban állja meg a helyét. de ott is fejmosás a vége...

montipájton 2009.09.20. 20:59:02

Amilyen volt ez az utolsó 15 perc, ha Di Stefanót becserélik, ő is lőtt volna egyet.

krysal 2009.09.20. 21:00:52

Agyhúgykő. Fos a köbön, erre öt van közte. Az a baj, hogy az egyéni villanásokból kitömhetjük a "közepes" csapatokat, más kérdés, hogy pl. egy Sevilla ellen mi lesz. Megvárják-e az ellenfelek, hogy villanjon valamelyik zseni (nem, most nem Rinyaldóra gondoltam.), vagy mire eszükbe jut, hogy focizni kéne, már vége a meccsnek...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 21:01:20

Sajnos ez a Xerez egy ritka gyenge csapat. Visszasírom a Recrét...

A Real is igen gyenge volt. Kidobott kilencven perc az életemből.

nasteey 2009.09.20. 21:09:24

@krysal: Végre egy madridista vélemény, amitől nem megy fel a cukrom. Csak úgy áramlanak felém a színvonalasabbnál színvonalasabb hozzászólások, sms-ek.

@Csöncsön: Azért fel ne kösd magad. :D Nem volt olyan rossz ez a Xerez, 75 percet bírtak a Bernabeuban. Aztán a klasszisok villanásai szétkapták őket.

gotanfun 2009.09.20. 21:15:38

@Csöncsön: A Recre éppen verte a Villarreal B csapatát, de amúgy a másodosztályban is ugyanolyan szar. Viszont ez a Madrid bebizonyította, hogy játékosálománya mennyire megéri a pénzét. majd összeszarom magam tőlük annyira fosok, hogy nemsokára jönnek a Pizjuanba.

montipájton 2009.09.20. 21:16:11

@Csöncsön: Nem jól csináltad, én csak az utolsó 20 percet néztem, nincs is hiányérzetem.
Sajnos az überbrutálisanfantasztikus Barcáról is lemaradtam tegnap, pedig ott aztán volt ellenfél a pályán.

krysal 2009.09.20. 21:16:31

@nasteey: mondjuk egy dolognak örülök. Nistelrooy visszatért, gólpassz-gól kombóval.

...a színvonalas hozzászólókat üdvözlöm, és üzenem, nyissák ki szépen a szemüket. Ezzel a játékkal a Barca szétkap minket, mint a láncfűrészes Pistike a matchboxot. Persze ne legyen igazam.

krysal 2009.09.20. 21:23:29

@rizla: "én még embert ennyire nem rühelltem amiatt, hogy szarja a gólokat."

...kíváncsi lennék ezen a ponton, a jó öreg Ruud-ról mi a véleményed:D

rizla 2009.09.20. 21:26:26

@krysal: egyrészt őt bírom, másrészt neki befejező csatárként ez a dolga.

rizla 2009.09.20. 21:28:59

@luqe: "pl. keita gólja is max. a megye3-ban állja meg a helyét. de ott is fejmosás a vége... "

bocs, de láttad, hogy előtte mit csinált messi (+1 ibra passz)? az atletico gyászosan védekezett persze, mint mindig, de azért ez a megye3as duma vicces.

"ez a xerez tuti nem lett volna úgy megalázva. "

ja, persze, majd a xerez ellen kiderül, mit tud a barca. ez van, ilyen mákos a sorsolás, amíg a katalánoknak a fos atletico elleni cicázás jutott, addig a madridiak kénytelenek voltak farkasszemet nézni ezzel a beton csapattal

SamS 2009.09.20. 21:33:45

@rizla: Atleti és a kamikaze foci? Pont azt néztem, hogy Xavi megkapja középpályán a labdát, 5-6 méteres körzetben senki, lazán van ideje körülnézni és ziccerpasszt adni.

rizla 2009.09.20. 21:38:03

@SamS: hát a védekezés nem nagyon érdekli őket, cserébe egészen sok helyzetük volt, bár a két gólról talán pont ők tehetnek a legkevésbé

SamS 2009.09.20. 21:55:55

@rizla:Ohh, félreértettem. Azt hittem, hogy kamikaze alatt ilyen "10 méterről is odacsúszok" típusú játékot értesz. Akkor viszont jogos.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.20. 22:18:39

ruud - hiaba a realban jatszik - nekem is kedvenceim kozott van. jatszott 10 percet,kiosztott 1 golpasszt,rugott 1 golt,ez aztan a visszateres.
pellegrini helyeben a higany-rudi kettost kezdetnem a raul-benzema duo helyett

remelhetoleg rvn oranjebe is visszater a vb-re. o meg clarence

real meccset pont a kaka-guti cswerenel kapcsoltam ki...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.20. 22:27:19

Annak igen jelentékeny mértékben örülök (a nap egyetlen igazán jó híre), hogy a spanyol góllövőlistát három forduló után már biztosan nem vezeti egyedül Cé. Bravó, Villa!

halareaal 2009.09.20. 22:31:28

nah ahhoz képest, h félgőzzel játszott a csapat, ez az 5-0 kiváló. Benzema én sem értem, miért ilyen fos, de tulképp Raul állandó szerepeltetése mellett ez az 1 aggaszt a szezonkezdettel kapcsolatban. a játékot nem kell most szapulni sztem, az első percben esett gól után szemmel láthatóan nem strapálta magát a csapat, főleg h a Xerez teljesen veszélytelen volt a kapura. a végén érezték, h túlzás ez a pihengetés, plusz az ellenfél is elfáradt a nagy passzolgatásban, és jöttek is a gólok. eddig a szezonban 4 meccs, 4 győzelem, 16-4es gólkülönbség, 8 új játékossal a csapatban, ennél jobban nem is lehetett volna rajtolni. a játék is nyilván egyre jobb lesz, de egyelőre ez is elég bőven.

halareaal 2009.09.20. 22:35:06

@ferenck: egyetértek, bár Benzemának nyilván helye lesz a csapatban, de most még a Villarreal ellen idegenben Nistelrooyal és Higuainnal kéne menni.

gotanfun 2009.09.20. 22:39:49

@Csöncsön: De Villa nem focizik egy 450 milliós csapatban. Sőt! Sokáig majdhogynem mínuszban tette ugyanezt. ;-) Egyébként éppen olvasom, hogy adóssága még a Realnak is van, méghozzá nem kicsi. Ck. 560 millió euró, ezért a klub vezetősége engedélyezte minap, hogy költségvetésének 50%-ig további hitelt vegyen fel. Impressionante! ;-)

Orvenyhivo 2009.09.20. 23:08:28

Az a nagy feneség, hogy még tavaly olcsóér' el kellett volna hozni a Garay-Albiol-Csigrinszkij hármasból kettőt. Akkor az Atleticónak lenne egy tisztességes védelme Heitzingaval, Lopezzel - nem világverő, de legalább védelem. De amíg Pablo meg Perea, eh.... addig ott elöl nem tudnak elég gólt rúgni. :)

Titi120 2009.09.20. 23:19:39

Az a helyzet, hogy a Real idén még nem találkozott komoly ellenféllel. Meg a Barca sem. Mivel egymással eddig még nem találkoztak.

Tavaly a Barcelona megfelelően erős volt ahhoz, hogy a spanyol csapatok lagymatag ereje ne húzza őket vissza a BL -ben.
Kiváncsi vagyok, hogy idén is képesek lesznek -e erre a Reallal együtt, mert az világos, hogy a Xerez - féle alakulatok elleni meccsek egy átmozgató edzéssel se biztos, hogy felérnek.

Mindazonáltal örülök RVN sikeres visszatérésének, remélem Benzema mellett ő lesz a második számú befejező csatár Pellegrininél. Vagy, ha mégsem, akkor képességeinek megfelelő csapatban folytathatja majd a téltől.

krysal 2009.09.21. 10:25:06

@halareaal: Nistelrooyal esélytelen. Tegnap a gól mellé összeszedett egy sérülést...

halareaal 2009.09.21. 10:29:38

@krysal: jah, azóta én is láttam. szegénynek nincs vmi nagy szerencséje...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.09.21. 10:37:31

@Orvenyhivo: Perea még a legjobb Atlético védő volt tavaly, bár úgy néz ki, mint Forrest Gump rákász haverja.
Nem tudom mi lesz az Atléticoval, ha eladnák Sinama-Pongolle-t, az árából vehetnének két normális edzőt és előbbre lennének vele, mert ennek a csávónak nincs elképzelése sem arról, hogy mit szeretne. Ugyanaz a baj, mint Manolo Jimenezzel, egyszerűen nyuszi Forlánt és Agüerot nem játszatni, de úgy soha nem lesz focija, ha van két szélsője meg két csatára, miközben Raúl Garcia, Assuancao és Kléber Santana hármasból kettőt legalább játszatni kell, mert egyébként nem bírja el a csapata a két csatárt, Simaot meg Juradot is. Legalábbis ebben a játékrendszerben. Így vagy súlytalanok védekezésben, vagy nincs középen passzolni képes játékosuk.
Én Simaot vagy Forlant áldoznám egy stabil csapatért. A koruk miatt is.

krysal 2009.09.21. 13:05:40

@halareaal: " A ma elvégzett orvosi vizsgálatok megállapították, hogy Van Nistelrooy combizom szakadást szenvedett, így 5-6 hétig harcképtelen lesz."

Banyek, szerencsétlen...
süti beállítások módosítása