Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga - Öt forduló piros-sárga-zöldben

2009.04.28. 02:00 heinrich

Csak a bundás – nincs másról szó. Már úgy volt, hogy szinte minden eldől, erre nem dőlt el semmi. Hátborzongató fordulók jönnek, összefoglaló táblázattal próbáljuk érzékeltetni a várható eseményeket, végül gólaránnyal a Wolfsburgot hozzuk ki a Hamburgot hozzuk ki győztesnek, de igazából magunk sem hiszünk benne. Mai posztunkban szinte csak a bajnoki esélyesekkel foglalkozunk, jövő héten a kiesés elleni csatákat tekintjük majd át. 

Wolfsburg
Egy győzelem, és az azzal járó öt pont előny azt jelentette volna a Wolfsburgnak, hogy a bajnoki címhez gyakorlatilag elég a hazai meccseit behúzni. Erre lebunkózza őket a Cottbus. A közelebbi okokról Barzaglit, a kiváló olasz importot kellene megkérdezni, aki mindkét gólnál elemi helyezkedési hibát vétett. Előbb komótosan lekövetett egy – a kandeláberek közül aláhulló beadást, aztán a reklámtáblákig hátrált a csatár elől. Ez idő alatt a Wolfsburg az összes helyzetét, ziccerét elherdálta. Tremmel természetesen sosem feledtetheti a mi Piplicánkat, de vasárnap parádézott, a Kickertől másfeles osztályzatot kapott, pedig az utóbbi időben vastagon előfordultak négyesek, ötösök. Nem kell túlmisztifikálni egy-egy meccset, vereséget, de könnyen szerepet játszhatott az is, hogy most már nem lehet tovább vakítani a népet az ötödik hely megszerzéséről szóló falszöveggel, a játékosok vállán ott a teher, a nagy kiugrás lehetőségének a terhe. A stuttgarti túra meleg lesz, de az UEFA-ért küzdő Dortmundot sem kívánja majd a szervezetük.

Hertha BSC
A Hoffenheim elleni meccsről sok mindent nem lehet elmondani, nagyjából a megszokott forgatókönyv szerint történtek a dolgok. Az ő erejük abban lehet, hogy minden egyes vetélytársukra nagyobb teher hárul, mint rájuk, még a gondolat is riasztóan hat az emberre, hogy a Hertha és a bajnokcsapat szavak egy mondatban szerepeljenek. A sorsolásuk nem vészes, viszont még háromszor játszanak idegenben, ami nem erősségük. A mázlizás viszont nagyon is az.

A Hoff jégcsákánnyal formálja a klub új imidzsét, mindenki üt egy masszívat az őszi cspat szobrán. Általános vélekedés szerint a rövid kispad, a szinte állandó sérülések és eltiltások, a frusztráltság, valamint a játékosok ugrásszerűen megnövekedett arca együttesen okozza a minősíthetetlen tavaszi szezont. A Bundesliga nem az a környék, ahol királykodásból meg lehetne élni, de ettől felesleges lenne köpködni a játékosokat. A balszerencse hű társként jár a Hoff nyomában, amiből ősszel két gólt lőttek, abból mostanság kapnak egyet. Fiatalok, sem a sikereket, sem a kudarcokat nem tudják még helyükön kezelni – a teljes összeomlásért azért nagy kár lenne, már csak a jövő szempontjából is.

Bayern München
Lássunk egy rossz szillogizmust. Ha a játékosokra törvényszerűen ösztönző hatással van egy új edző érkezése, és Jupp Heynckes fejezheti be a szezont, akkor mindenki eldöntheti, összességében helyes lépés volt-e Klinsi megalázó kirúgása. Magunk részéről úgy gondoljuk, hogy ennél több frissességre, több energiára lett volna szüksége a csapatnak.

Három könnyebb meccs jön zsinórban – már amennyire könnyebbség a kiesőjelöltekkel játszani ilyentájt, viszont az utolsó két meccsen vért kell majd hugyozni a győzelemért. A Hoffenheim – München semmivel sem lesz kisebb meccs, mint az őszi, a Bayern bajnokságát összefirkálni nem lenne utolsó dolog Rangnickék számára.

VfB Stuttgart
Persze, mindenkiben felsejlik a két évvel ezelőtt szezon, mikor a semmiből érkező svábok jobb benyúlással mindenki elől elvitték a tálat. Táblázatunk szerint három erősen necces, és egy bukta gyanús meccsük van hátra, a sorozatterhelés pedig sosem volt erősségük. Gomez – a Bundesliga Gilardinója – hátán viszi a csapatot, de ha bárkinek a dedikált Diego mezre fáj a foga, erősen böjtölnie kell a Stuttgartot, hiszen senki, a világon senki nem tippelte őket az év végi dobogóra.

Hamburger SV
Kusza a helyzet. A sorsolásuk jónak mondható, szinte csak a középmezőnyből kapnak ellenfelet, a Herthát meg otthon le kell nyomni. Nagyon kíváncsi vagyok a Bremen elleni dömpingre. A német kupa után még háromszor feszülnek egymásnak, kétszer az UEFA-ban, egyszer a bajnokságban. A német kupa döntőjét, mely biztosíthatja a Werder helyét az európai porondon, csak május 30-án játsszák, később, mint hogy az UEFA kupa véget érne, tehát Diegóék – már csak emiatt is – nagyon komolyan fogják venni, és az elődöntő talán már nem az a kategória, amit bármely klub beáldozna a bajnoki küzdelmek miatt. Nehezen hihető, hogy a HSV három bajnoki pontért cserébe lefeküdjön a Brémának, ami viszont két extra kemény UEFA meccset jelent, akár hosszabbítással, tizenegyesekkel, nem beszélve a döntőről. Ha meg kiesnek, akkor a csalódás üthet vissza. Akárhogy is, gubancos az ügy, különösen, hogy hihetetlenül ócska gólarányuk miatt szinte ponthátrányban vannak a többiekkel szemben. 2002-ben a Leverkusen néhány nap alatt bukta el a német kupát, a bajnokságot és a BL döntőt is, ezt csak úgy mondjuk.

Lehet vitatkozni a táblázat egyes jelölésein, akár magán a koncepción is, de egy dolog biztosan nem téves – pokoli szoros lesz a vége, szinte az is garantált, hogy az utolsó fordulóban még három-négy csapatnak lesz esélye a bajnokságra, és akkor még nem beszéltünk a kiesés elleni csatákról – kétpofára érkezik az adrenalin. 

FordulóVfL WolfsburgHertha BSC Bayern MünchenVfB StuttgartHamburger SV
30HoffenheimHamburg'gladbachBielefeldHertha
31StuttgartBochumCottbusWolfsburgWerder
32DortmundKölnLeverkusenSchalkeBochum
33HannoverSchalkeHoffenheimCottbusKöln
34WerderKarlsruher StuttgartBayernFrankfurt
Összesen

57+9=66

55+10=6554+11=6554+6=6054+13=67

 

Zöld: egy bajnokságért küzdő csapatnak hozni kell, minden más ’”meglepetés”’ - 3 pont
Sárga: necces meccs, bármi lehet - 1 pont
Piros: sanszos a bukta - 0 pont
A csapatok hazai meccseit dőlt betűvel jeleztük.

122 komment

Címkék: német bundesliga h

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr481090715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kroos 2009.04.28. 07:11:26

másfeles osztályzat engem nagyon meglepett,biztos voltam benne hogy 1-st kap.
Viszont hosszu idö most senki sem kapott 6-ost.
Ha Poldi több idöt kap talán igy neki is csak 5,5 jött össze.
Kár hogy miatta meg kell majd bontani az ehret-vucsicsevics-novakovics hármast....

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.28. 08:35:10

aggasztó a Bayern két könnyűnek ígérkező meccse.
és félő, h a Hoffi is fut még egy jó meccset, ami akár most hétvégén is jöhet.

agymosott 2009.04.28. 08:55:06

a stuttgartnál nem értem miért sárga a cottbus elleni hazai. persze, értem: azért, mert a wolfsburg kikapott tőlük. na de mégis, "egy bajnokságért küzdő csapatnak hozni kell, minden más ”meglepetés” " - hát ez pont ilyen.

ennyi erővel a cottbus-bayern is lehetne sárga, pláne, hogy idegenben játszanak, és már többször is kaptak verést arrafelé a vadkeleten. mondjuk, most nem fognak. a sorsolás alapján a bayernnek kell bajnoknak lennie, az biztos. reméljük heynckes elkúrja.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.28. 09:05:07

@agymosott: a Wolfsburg és a Schalke meccs után a Stuttgartnak szerintem nem lesz esélye a bajnokságra, a Cottbusnak viszont nagyon kell majd az utolsó előtti meccs. De mint írtam is, szinte mindegyik meccsen el lehetne filozofálni.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.28. 09:06:16

+ A sváboknak sokkal kevésbé fekszenek az ilyen brusztos meccsek, főleg idegenben.

drosiii 2009.04.28. 09:25:32

@heinrich: hamburgot elszámoltad. Pontok alapján ők a bajnokok.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.28. 09:38:46

@drosiii: @agymosott: hoppá, szarva közt rámentem a tőgyekre. Megteszem a szükségesnek ítélt lépéseket :)

balu11 2009.04.28. 09:40:45

@heinrich: @drosiii: igen, a werder elleni x-ért nem kapta meg a Hamburg az 1 pontot

valami óvási ügy van a háttérben? :)

kroos 2009.04.28. 09:55:00

@balu11: az a meccs biztosan nem lesz x.
És a hamburg mint aki JOL végezte dolgát.
DDD
érted hogy jól meg az edzö JOL.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.28. 10:03:41

momentán nincs olyan másik nagy liga, ami annyi izgalmat nyújtana, mint a Bundás...Ilyen egyszerű

én amúgy a hamburgra szavazok, mint befutó. Sőt nekem talán ők a legszimpatikusabbak a Bayern mellett

giacinto 2009.04.28. 10:12:02

Hamburg, Wolfsburg, Bayern befutót tippelt vki??? a táblázat alapján ez lesz :)

totii 2009.04.28. 11:07:53

négy zöld és egy sárga nem 13 pont? a Hamburgnál csak 12 van írva.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.28. 11:11:13

@totii: de, a feljebb lévő kommentekben és a posztban is jeleztem. A tudatalattim biztos tagadja a HSV sikert. Valahol tán jogosan, meglepő lenne, ha a négy zöld meccsből mindegyiket behúznák, de papíron nem elképzelhetetlen.

r_magpie 2009.04.28. 11:14:11

megint kinéz egy állat bundás-május.

a Waldstadionban pedig újfent zúghat, a "Zweite Liga, nie mehr!"

Csörszike 2009.04.28. 12:35:15

@Basti:
hááát, barátom, akinek szimpatikus a bayern mellett még a hamburg is...és mi szimpatikus még? a real, meg az újpest? mindig meglepődöm az ilyen gondolatokon...
hajrá VW gyár, hajrá misimókus, hajrá zöldek!!!

acdcisti 2009.04.28. 13:01:59

@Csörszike: Micsoda értelmes hozzászólás...
Ha nem tudsz valami értelmeset hozzáfűzni a témához akkor inkább kussolj légyszives. Mindenki azzal tart akivel akar.

A jóslatokhoz: kétlem hogy a Wolfsburg nemnyerne a Dortmund ellen. Nagyon jók az otthoni eredményeik. De azért reménykedem a csodában:)
A Bayern meg bármennyire is botladozott eddig az idén, ha a bl szereplés/nemszereplés lesz a tét akkor a Stuttgartot szerintem megverik otthon.
Nagyon sok fog a Werderten múlni, hogy a kupa meg az Uefa mellett mennyire fognak figyelni a teljesen elrontott bajnokság végére. Kiesni nemfognak, ötödikek meg már nemlesznek. Ők azok akik dönthetnek a bajnokcsapat kiléte felől.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.28. 13:15:54

@Csörszike:

Az, hogy kocepciózusan, a Bayerntől kiselejtezett játéksokból egy igazi CSAPATOT raknak össze ott fenn északon, miért is ne lehete szimpatikus?
Sztem pl nagyon hasonlítanak az ezredforduló remekül összerakott bajor gárdájára.

Mindazonáltal leírom neked egyszerűbben:
a végsőkig szurkolni, kitartani valaki mellett NEM EGYENLŐ a "valaki lenni szimpatikus"-sal

Meg hát engem vádolni divatszurkolással, aki napi több órában fordít Bayernes cikkeket...hát?!! no! erre mit lehet mondani? :)

füligjimmy77 2009.04.28. 13:21:41

Már várom az utolsó fordulóból a három meccses körkapcsolást, egy utolsó percben begyötört gól fog dönteni.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.28. 13:25:09

@füligjimmy77: jaja...és már Münchenben zsírozzák is a mákdarálókat :))

kroos 2009.04.28. 13:29:09

@Basti: Az semmi én az összes Buli csapatot szeretem (kivéve az aljas schalke-t), és elöbb szerettem a bundesligát mint a bayernt.

giacomo 2009.04.28. 13:41:51

@heinrich: "... senki, a világon senki nem tippelte őket az év végi dobogóra."

Azt hittem, csak poén, de végül is megnéztem, és valóban: 240 (!) kommentből senki.

kroos 2009.04.28. 13:56:10

akkor uj páyázatot kell kirini ha igy lenne.
pl. kapja a mezt az akinek a nevében két o betü van egymás mellett.

kroos 2009.04.28. 14:29:07

@heinrich: moocsingra gondoltam vagy loojzira.
esetleg baostira.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.28. 14:47:26

@kroos: jájá, a moocsingos megoldás nekem is tetszik :)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2009.04.28. 15:04:26

ezt gondolom mindenki ismeri:
www.sport1.de/de/fussball/fussball_bundesliga/artikel_60194.html
hülyebiztos számolgatósdi.

nekem a bayern (69) jön ki bajnoknak (ááááá, dehogy drukkolok nekik :)
WOB 67
HSV 66

(UEFA: Stuttgart, Hertha)

azon meg gondolkodtam egy darabig, hogy melyik csapat színei ez a raszta-dizájn. a cikk végén viszont megvilágosodtam.

szóval nem HSV-WOB-FCB lesz, nyugi :)

Csörszike 2009.04.28. 15:29:24

@acdcisti: engem te kussoltassál le, kinek képzeled magad?
a münchenből leselejtezett játékosok koncepcióban valóban van valami, mondjuk Jansent nem nevezném leselejtezettnek, inkább klinsi baromságának. egyébként nyilván a sziptátia és ANTIPÁTIA kérdése tök személyes. csak fura, h pont egy egynullákat jáccó csapat tud vkinek szimpatikus lenni, 0hoz konvergáló számú hazai/saját nevelésű játékossal...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.28. 15:51:25

@Csörszike: Hát ha valaki nézte ezt a Jansen gyereket az EB-én és történetesen nem a németeknek szurkolt, könnyen hangos kacajra ragadtatta magát. Főleg miután az nst-n bundesligát kommentelő szakik óriási talentumnak kiáltották ki. Ha az EB felől nézem, tökre megértem Klinsi döntését. Mondjuk az is igaz, hogy Lell nem kevésbé festett szánalmasan a Barca ellen.

kroos 2009.04.28. 15:56:23

@popp: Azért nem mindneki.Én a kezdettöl fogva utáltam.
És a válasz egyszerü.Lellért nem adott volna ennyi pénzt senki.Ezért kellett neki maradnia.

_KingJack_ 2009.04.28. 16:00:38

na itt van az én tabellám ami kijött (érdekes, hogy a schalkét nem is nyomtam nagyon és mégis bejött a negyedik helyre - ergo nagy esélyük van a BL-re sztem!)

1. Wolfsburg 68
2. HSV 67
3. FCB 66
4. Schalke 62
5. Stuttgart 62
6 Hertha 62
7. BVB 61
8. Hoffenheim 52
9. Bremen 47
10. Leverkusen 43
11. Hannover 36
12. Köln 34
13. Frankfurt 33
14. Cottbuss 33
15. Bochum 31

16. Bielefeld 30

17. Mönchengladbach 28
18. KSC 28

Csörszike 2009.04.28. 16:14:33

@popp: mindenkinek lehet rossz mecse, de sztem alapvetően egy lendületes, magabiztos szélsőhátvéd, aki kivlóan tud sztem lőni is. védekezésben valóban van mit fejlődnie, de szvsz az sokkal inkább tanulható. a mancity ellen kifejezetten jól jáccot, asszem mindkét meccsen. lellnek meg még életében nem volt értelmes megmozdulása, ami nem a játék tördelése ill. megölése kategóriába sorolandó.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.28. 17:01:54

Lell echte jobblábas és a bal oldalra téve tisza tibor is beforgatná, ehhez nem kell messi. (nyugi, csöncsön, ő legnagyobb).

mellékszál, de például az ilyenek miatt is kellett úgy kivágni Klinsmannt, mint a falra hányt borsó, mivel annyi kompetenciája nincs ehhez a játékhoz, hogy felismerje: Zé azon a poszton 7-szer jobb esélyekkel indult volna messi ellen.

tehát Lell szar játékos, nem Bayern-szint, de legalábbis biztos nem a Bayern-kezdőé, azonban NEM annyit tud, mint a Barca ellen élete legrosszabb meccsén a túloldalon. egy ember hitte, hogy ott akár közepes teljesítményt is nyújthat és őt most baszták ki a csapat éléről.

és ja, Jansen tényleg annyit tud, mint azon a két és fél meccsen. kb ezért stabil csapattag Löwnél, sőt, nagyon gyakran kezdő is.

óriási baromság volt eladni Jansent, legalább egy szinttel Lell felett van és olyan lábas, amiből most konkrétan egy van az egész keretben. bal.

Martin Astin 2009.04.28. 17:02:41

@_KingJack_: ez elég érdekes, tekintve, hogy a Schalke-nak 13 pontot osztottál a maradék 15-ből. Ha a hiányzó 2-t is nekik adod (ergo, "nyomod őket"), akkor sem érnek oda az tabelládon 66 pontot érő BL-helyre.

A kiesőidet pártolom, viszont.

r_magpie 2009.04.28. 17:03:29

Jansenről és Lellről is rapszodikusan változott a véleményem. Lellen akkor látszott meg, milyen ember, amikor Frankfurtban, már Bayern-vezetésnél gyomorforgatóan arrogáns módon viselkedett egy labdaszedővel. tavaly volt egy jó időszaka, azóta egyre szánalmasabb teljesítményt nyújt, a jelenlegi Bayern hű lenyomata.
az, hogy mi lesz Jansenből, szerintem még nem dőlt el (tűzoltó, katona, esetleg vadakat terelő juhász)

egyébként számomra egészen hihetetlen, hogy a Bayern meg a Stuttgart még simán behúzhatja. (ugyanúgy, ahogy a Real is.) rejtély, hogyan csinálják.

_KingJack_ 2009.04.28. 17:18:59

@Martin Astin: jogos, viszont nem tudatos volt az a 13 pont, csak így jött ki.
Nálam a Bayernnek az utolsó fordulóban a Hoff elleni vereség után már matematikai esélye sem volt....

Lojzi_ 2009.04.28. 17:24:00

Szerintem egy Mönchengladbach nagyon hiányozna a ligának, én nem örülnék ha idén kiesnének.
Viszont Baumjohann már eligazolt, Marin sem hiszem, hogy marad. Ha még néhány klasszistól el kell köszönniük, akkor könnyen úgy járhatnak, mint a Karlsruhe.
Ők idén semmi olyat nem mutattak, ami miatt közönségszavazattal bentmaradnának. Volt két sírból visszahozott mecs a Kusen és a HSV ellen, de másra nem igazán emlékszem, pedig tavaly jól ment nekik, persze nem utolsósorban Hajnal miatt.

Remélem a Gladbach más utat jár be.

Igazából a Bielefeld, aki nekem a Karlsruhe mellett legkevésbé hiányozna. A Cottbus annyira rutinos bennmaradó, hogy nincs is értelme a kiesőjelöltek közé számolni őket.

Ja, hogy az volt a kérdés, hogy elől?
Hát kettőt könnyebbet. A Hertha ne nyerje meg és a Bayern. A Hertha azért mert semmilyen focit játszanak, a Bayern meg azért, hogy nehogy szűkre szabják júliusban a büdzsét.

A HSV, Stuttgart, Wolfsburg hármas mindegyike mellett vannak érvek és ellenérvek egyaránt. A szívemnek kedves a Stuttgart lenne Babbel miatt.

sporttárs 2009.04.28. 17:48:55

Izgalmas hajrá. Utolsó percekre maradó döntés. A riválisok botlása és a szerencse nagy szerepe a bajnoki címben.

(És akkor Klapka előhúzza a "Vámház körút" táblát az asztal alól és kérdezi:)

Akkor ki szokott nyerni?

(...minek számolgatni fiúk, mintha nem tudnátok? )

:)))

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.28. 21:12:03

@popp: @kroos:
én is nyújtom ám a kezem, mint a "Jansen egy túlbecsült játékos" klub tagja. Amit a horvátok csináltak vele, ez kb olyan volt, ahogy Messi orálisan fixálta Lellt. Sőt, mivel a jó Marcell - hozzám hasonlóan - jaó magas, a 150 cm-es argentín véleményem szerint, őt legalább úgy megforgatta volna, mint az előbbit, sőt..

avenger13 2009.04.29. 00:12:40

szerintem túl simának gondolod a hoff szereplését. A német mentalitásból kiindulva, vagy mindenki ellen kegyetlenül játszanak, wolfék ellen is, vagy mindenki ellen marad ez a gyengébb forma. Persze a bayern ellen mindenki meg akarja mutatni, na lássuk mi lesz belőle.

avenger13 2009.04.29. 09:29:18

@Basti: szerintem nem is az a kérdés, hogy Jansen-e a világ legjobb védője, hanem csak annyi, hogy jobb mint a jelenlegi kettő. Sürgősen keresnünk kell kb. egy komplett jobb oldalt. És nagyon remélem, hogy a leendő új edző lucioból brenoból michóból meg danielből kihoz már egy rendes középső védelmet, mert michot idén párszor legszívesebben megrugdaltam volna olyan hibákat csinált. Lehetne velük rendes védelmet csinálni, ottmarnak is ment.

A másik amire nagy szükség van az az, hogy rájöjjenek, hogy a bundesligában a bayernnek tök felesleges két védekező kp.-sal felállni, mert mindenki védekezik ellenük, elég tymoschuk és kell egy irányító, mint basti, vagy kroos, aki elosztja a labdákat. meg kéne találni a kerethez a legjobb felállást is. hajrá

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.29. 14:38:16

@Lojzi_: Marin elviekben már megegyezett a HSV-val. Ha nem jön közbe külföldi csapat, akkor oda megy. A BMG-től biztosan eligazol.
Én nem szívesen látnám kiesni, egy nagy múltú, és szimpatikus klub rengeteg szurkolóval. 2-3 éve majdnem tönkretették a félévenkénti tucatnyi nulla új játékossal, de most kezdik összeszedni magukat. Mire lennének képesek, ha nem adnák el mindig a legjobbjaikat...?

Heynckes: szerintem nem fog jól elsülni a dolog. Csak megérzés. Jupp kurva jó edző, de vhogy eljárt felette az idő.

Martin Astin 2009.04.29. 15:08:45

www.fn.hu/foci/20090429/uj_csatornakon_bl_meccsek/

"A Digi Tv a legdinamikusabban fejlődő szolgáltató, amely komoly erőforrásokkal Romániában is sportcsatornát épít. Romániára megszerezték a spanyol, román és a német bajnokság jogait, Magyarországra pedig BL és német bajnokságot."

kroos 2009.04.30. 07:33:17

@Rekordvizemeister: ,,Marin elviekben már megegyezett a HSV-val."?
Ezt honna veszed?

bekem bauer meg jó lenne ha nem ijeszgetne rejkardokkal...:(

avenger13 2009.04.30. 08:32:38

@kroos: én eddig róluk hallottam:

Wenger, Rijkaard, Mancini és Armin Veh nekem egyik sem tetszik.

Lothar pedig gyorsan felmondott Izraelben. Ehhez mit szólsz? :) (remélem nem ő lesz a kiválasztott)

kroos 2009.04.30. 09:09:21

@avenger13: nem felmondott,inkább közös megegyezzés volt mert elfogyott a pénz.
Én Lotharnak örülnék a legjobban.
Wenger esélytelen.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.30. 13:27:08

Loddárt a Bayernhez, add Istenem!!! Kérlek, könyörgöm!!!

@kroos: www.kicker.de/news/fussball/dfbpokal/startseite/artikel/507650
Meg volt egy januári cikkük is róla, de azt már nem keresem meg neked :)

Ja, a Bild szerint Magath lesz a mindenes a Schalkénál... hmm...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.30. 14:00:14

értem, tehát jöjjön Lothar.

tehát a vezetőség talált egy hatalmas fekete kutyaszart, beletapicskoltak jó alaposan, majd bejárták vele a nappali padlószőnyegét.

most kimentek és látnak egy barnát is, Kalle el is kurjantja magát, "te uli, ilyen szar kéne a hálóba!" - beletapicskolnak hát ebbe is, ha lehet, még alaposabban, majd jöhet a háló padlójának összeszarozása.

ne lépjünk már kétszer ugyanabba, faszom.

kroos 2009.04.30. 14:22:52

@mocsing: Ugy látom ránk férne már egy kiadós berugás...

2009.04.30. 14:25:56

@Rekordvizemeister: "Loddárt a Bayernhez, add Istenem!!! Kérlek, könyörgöm!!!"

Valahogy nehezen tudnám elképzelni, no nem csupán kétséges edzői kvalitásai okán, sokkal inkább mert.. hát.. Hoenessel való viszonyáról nem épp az az idilli kép ugrik be amint Loddár az Allianz-Aréna gyepén frissen nyílt pitypangot Uli-papa gyérülő hajkoronájába tűzi egy kis baráti piknik közepette. (ettől most a hideg is kirázott) hanem inkább sejlenek fel emlékeimben parázs vitáik és összeszólalkozásaik, mégpedig habzó szájjal.
Tehát ha a vezetőség, mindezen negatív tényezők ellenére esetleg mellette döntene, bízvást feltételezhetnék róluk enyhén mazoista hajlamot.

avenger13 2009.04.30. 14:49:59

marin nem illik a hsv-be túlságosan támadó felfogású :)

én nagyon nem örülnék lotharnak. szerintem nem képes összerakni rendesen a csapatot. elhiszem, hogy elfogyott a pénz. mindegy

továbbra is fenntartom, hogy hiddinkkel kéne tárgyalni és nem egy évre, hanem 4-re mondjuk. Jó edző nem hinném, hogy ki kéne rúgni egyhamar, és ha szabad kezet kap (azaz beleszólhat abba is, hogy kit igazoljunk) akkor a bayernt nagyon össze tudná rakni ellentétben lotharral. Be kéne fejezni az egy éves kísérleteket, és el kéne kezdeni végre 2003 óta először valami értelmes csapat építést.

kroos 2009.04.30. 15:06:12

@avenger13:
ugyanakkoe olyan ember kell akinek a személye és a stilusa egybevág azzal amit a Bayern jelent.

avenger13 2009.04.30. 15:17:14

@kroos: teljesen igaz. Te hiddinket nem ebbe a kategóriába sorolod?

Több problémám is van az eddig megnevezett emberekkel. Míg Lothar a bayern stílusával egybevág addig szakmailag nem tud sok mindent felmutatni, a többi pedig a bayern stílusával nem vág annyira egybe és a szakmai szempontok sem érvényesülnek olyan erősen. Ezenkívül a bayernnek is változnia kéne. Nem kell joga bonitot nyomni, de tudatos játékot várnék el a csapattól és nem azt, hogy megyünk előre és majd lesz valami. Ezt klinsmannál, sőt Hitzfeldnél is hiányoltam. Az volt a taktika, hogy előrerúgjuk és majd Toni megoldja. Csak ez egy kicsit átlátszó volt, és míg az elején nagyon adott a gép, ebből az év végére már sok lett az 1-0. Klinsmannál még ennyi taktikát sem véltem felfedezni, az igaz, hogy rövid passzos játékot nyomtunk, ahogy megígérte, de ez se nem volt gyors, és amikor michoék is beszálltak ebbe, akkor már pontos is egyre kevésbé. Tehát, valahogy vagy meg kell tanítani mindenkit erre, vagy nem ezt kéne játszani. pláne nem úgy, hogy egy gyors játékosunk van, aki Ribery, esetleg lahm, aki ugye védő. És a nagy darabos emberinkkel próbálunk rövid gyors sprinteket lenyomatni. Toni indulási sebességével erre nincs sok esély.

mickeyknox 2009.04.30. 15:33:32

@kroos:

miért, a barcával is nyert 2 bajnokit+ bl. mi ezzel a bajod? :D a barca is hasonló sz@rban fetrengett akkor, mint most a bayern.

kroos 2009.04.30. 15:35:26

@mickeyknox: ja 2004-ben azt hiszem csak 6. ok lettek vagy valami ilyesmi....

mickeyknox 2009.04.30. 15:47:56

@kroos: egyébként másodikok lettek. rijkaard előtt volt mély a kaki

avenger13 2009.04.30. 16:37:31

@mickeyknox: igen, de rijkaard kicsit már játékosállománnyal ért el sikereket, mint amivel a bayern rendelkezik. mindegy, hogy mennyi a saját nevelésű játékos, azokat nem ő nevelte. Sikereket ért el ez tény, de nem hiszem, hogy nálunk ő lenne a legjobb megoldás.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.30. 16:54:27

@Isarsturm: Azért Klinsmann könyve, Őszinte barátságom Uli Hoeneß-szel sem lett bestseller, ahogy a Wurst Uli "Die wunderbaren Jahre mit Jürgen" is inkább abba a világ legrövidebb könyvei sorozatba illik. Annyira, hogy ezt az utóbbit le sem fordították már magyarra.

Szóval én már akkor meglepődtem.

avenger13 2009.04.30. 16:58:37

@Rekordvizemeister: ez igaz, de klinsmann látszólag elért valamit a válogatottal, lothar esetében nincs semmi eredmény. szar csapatokat edzeget rendben, de az izraeli 3. padjáról a a byernhez kerülni nem meredek szerinted?

kroos 2009.04.30. 19:40:13

@Rekordvizemeister: a legrövidebb könyv ,,a schalke bundesliga elsöségei".

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.30. 20:49:20

@kroos: látom, ez a téma téged nagyon foglalkoztat :)

Ha nem lett volna előtte 7, akkor talán érdekelne. De így tök mindegy, húú, és ha 5 évvel korábban indítják, akkor mi is nyertünk volna, és ha 5-tel később, akkor a Rekordbajnok Nürnberg nem nyer egyet sem. Sokkal jobban izgat, hogy az elmúlt 4 évben nem nyertünk, pedig simán rászolgálnánk, na de van még idő.

Egyébként, hiszed, vagy nem, régebben nehezebb volt bajnokságot nyerni. Nem volt 20 könnyű meccs egy szezonban. Egy kis önreklám: www.schalke04.hu/klubhirek/1958.05.18-bajnok-a-schalke.html

Titi120 2009.04.30. 21:17:01

Legfrissebb pletykák szerint jelenleg Van Gaal tűnik a legesélyesebb jelöltnek.

Mint szakember lehet jó választás, de mint ember ... Kevés, a Disznófejűnél antipatikusabb edzőt tudnék elképzelni a padra.

Nyilván én is Ancelottinak vagy Hiddinknek örülnék a legjobban (meg persze Löwnek), de egyik se tűnik realitásnak.
A többi, eddig bedobott név közül egyikre se mondanám azt, hogy hű, de jó lenne ha ő lenne !

Roeder 2009.04.30. 22:57:45

@Titi120: hát én pl ancelottinak rohadtul nem örülnék.jönne kalács,favalli meg sevcsenkó.és meggyőzné linkét hogy vállaljon még pár évet.
nem kellenek nyugdíjasok.

hollandok ellenben jöhetnek.elsősorban hiddink.

Titi120 2009.05.01. 10:53:19

@Roeder:
Ancelottit nem az utóbbi másfél évéből kéne megítélni szerintem.

kroos 2009.05.01. 11:49:20

@Rekordvizemeister: akkor most számoljuk bele a bajor bajnoki cimeket is?

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 13:12:32

van Gaal kimondottan jó választásnak tűnik. Emberként ugyan nem különösebben szimpatikus, de edzői oldalról nehéz belekötni.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 13:33:11

Tudja valaki, mit mondott Puhl a Zuhanyhíradóban?

Glory 2009.05.01. 13:55:08

@heinrich: van gaal egy kocsog fasz es akkor sem ultetnem le a csapatom kispadjara ha a ezen mulna a kieses. az egy gyoker.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 14:14:52

@Glory: És ez lement élő adásban? :)

Roeder 2009.05.01. 14:21:58

@Titi120: attól még nem hiszem,hogy jó megoldás lenne.meg különbenis utálom az olaszokat :D

Roeder 2009.05.01. 14:32:43

@heinrich: hát én láttam az adást,de nem rémlik semmi ilyen :D
hegyi mondta egyedül,hogy nem tartja nagy embernek,de az biztos hogy jó edző.
kálmán meg okoskodott,hogy a bayernnek schuster kell,mert ő mekkora faszagyerek
puhl arról okoskodott,hogy lothar lehet a következő,mert ugye ulival utálják egymást,de ha kahn váltaná őt a menedzseri poszton akkor rögötn jöhetne lothar edzőnek.aztán még valami cigányprímás és bőgős hasonlatot mondott amin faragó öt percig röhögött és nem bírt beszélni.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.01. 14:40:45

@Titi120: hát a Kicker nem egy Marca, vagyis kifejezetten sanszos, hogy Ő lesz
S én speciel ki**ul nem örülök neki, mert túl közel van a német edzők stílusához (ergó nagy vált. most sem lesz), ráadásul holland révén lehet, hogy jövőre is van Bommel-t kell majd néznem mint állandó kezdő-ballaszt....ez esetben pedig nagyon morcos leszek

kroos 2009.05.01. 14:58:01

1 ember megoldaná minden problémánkat.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 15:44:00

@_benito: hevesi tamás. tegnaptól amúgy újra szabad.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.01. 15:45:33

Az én Bayern-képembe tökéletesen beleillik Van Gaal a maga arroganciájával.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.01. 15:46:19

@mocsing: nofene, és ki lett a Reac edzője?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 15:55:50

@popp: a padödőt rebesgetik, de a sun kételkedik egyelőre a hírben

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.01. 16:12:23

Van Gaal szoros versenyben van a "minden idők legarrogánsabb és legbunkóbb edzője" címért Magath-tal.

De szakmailag tényleg nem lehet belekötni. A bajnoki cím garantált lesz, az igen acélos nemzetközi szereplés úgyszintén.

Ráadásul rendkívül rutinos, dolgozott már gigaklubnál, és ahova ment, ott eddig mindig fölmutatott valamilyen kimagasló eredményt.

Szerintem teljesen logikus döntés lenne.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 17:02:46

bírom magath-nak ezt a rutinból bunkózását. kíváncsi vagyok, mit tudnánk felhozni vele kapcsolatban, amitől ő a holtversenyben legbunkóbb edző a világon.

kroos 2009.05.01. 17:26:20

@_benito: Természetesen Diego.

Ha öt meg tudnán szerezni megoldodna az edzö probléma a kapus kérdés, a szélsöhátvéd probléma és minden.
Kiba*ott nagy spiler és meg sem érdemlitek,mert ugy sem tudnátok értékelni.

kroos 2009.05.01. 17:30:48

akkor off

Gálhidi helyett lett annak idején Hevesi amit az öreg nehezen is viselt,pedig igy sokkal jobban járt,mert borsodban Sisa visszatéréséig legalább nb1-es csapata lehet.Tudta hogy mit vállal,nem kell sajnálni,szerintem az is nagy dolog hogy megkapta a lehetöséget.

ON.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 18:19:23

@kroos:
OFF
te, pajtás, gálhidi sosem volt a reac edzője emlékem szerint. nem aczélt váltotta a rocksztár?
ON

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.01. 18:19:58

@kroos: ezzel pedig mélyen egyetértek

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.01. 18:58:55

@mocsing:

Eddigi megnyilvánulásait figyelve én inkább úgy tenném föl a kérdést: mit tudnánk fölhozni vele kapcsolatban (egy, akár egyetlen apróságot is), ami arra utalna, hogy úriember?

A bunkóság ott kezdődik, hogy valaki nyilvánosan égeti saját csapatának tagjait vagy az ellenfelet.

Ha csak azokat az idézeteket idézzük ide, melyeket heinrich emelt ki tőle a bundás posztokban, már akkor elég példaanyagunk van mind arroganciára, mind bunkóságra.

kroos 2009.05.02. 12:35:42

@mocsing: De amikor Acélt kirugták akkor Gálhidi volt az elsöszámu jelölt.Igy értettem hogy ,,helyette"

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.02. 17:57:42

@Csöncsön: rohadtul nem látok még mindig olyan elemet, amitől Magath lenne a legbunkóbb edző a világon. nem tudom, mi értelme ilyeneket beleordibálni a nagyvilágba.

ha meg vicc(?) volt, akkor mondd azt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.02. 18:33:29

@mocsing:

Valószínűleg egyszerűen csak mást értünk a "bunkóság" fogalmán.

Egyszer ezt így fogalmaztam meg magamnak: bunkó az, aki nem veszi észre, hogy megbánt másokat.

De fölösleges erről vitatkozni. A lényeg, hogy nekem ez a két edző (van Gaal és Magath)emberileg a legellenszenvesebb. De mindkettőnek az edzői kvalitásait elismerem, és tisztelettel adózom nekik.

2009.05.03. 13:47:34

Hö. Lement a forduló nagyja, és egy megemlékezés sincs a tegnapi történésekről, (nem mintha túl sok meglepő eredmény született volna) ehelyett a bundás-kommentelők (k)rémje az el classíco poszton buzgálkodik.. hát.. hát..:):)

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.03. 14:13:27

@Isarsturm: bezony. én pl először néztem streamen el calssicot- miközben ment a sport tv-ben is (én barom) ;))

A bundásban meg hát tényleg nem történt semmi. A Wolfs behúzta ezt is, a Bayern játéka ugyanolyan rossz mint eddig, csak most 3 pontot ért, a Stuttgart meg Stuttgtart.

értelmetlen_nevű 2009.05.03. 17:17:51

Ha jól számolom Jansen az ötödik gólját rúgta a szezonban. Jellemző hogy eladtuk.

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.05.03. 21:04:52

@értelmetlen_nevű: szerintem, ha nem adja el a Bayern, akkor egy gólt se lőtt volna.

kroos 2009.05.04. 07:17:19

@Isarsturm: hát igazad van ezzennel megkövetlek.:)
Ez az a pillanat amikor már nem lehet ibisevicre fogni semmit,mert pl. ha 3. lennének 4 ponttal lemaradva akkor lehetne számolgatni hogy hány pontot érnének még a góljai,de teljesen ratyi az egész.
Hoennes meg bevallota amit én is mondtam már multhéten.Klinsi azt hitte hogy a cottbus gyözelmével,még van esély a salis tálra igy maradhat.
De pont az ellenkezöje van.Igy hogy maradt még esély,van értelme váltani.Jürgent a cottbus rugta ki.DDD.
A 11-ES amit kaptunk az megint fasza volt.

kroos 2009.05.04. 08:55:18

a mitöl bunko magath kérdéshez....megint beálitotta 4-0-nál Lenzet a 93. percben.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.04. 16:12:50

Hyypia jön a Leverkusenbe. Willkommen, Sami! :)

Für die neue Saison hat Bayer 04 mit Sami Tuomas Hyypiä einen neuen Innenverteidiger verpflichtet. Der finnische Nationalspieler unterschrieb bei der Werkself einen Vertrag bis zum 30. Juni 2011.

Vul-Kahn 2009.05.04. 18:15:23

@heinrich: na fasza... Sikerült nekik egy öreg és szar játékost igazolni, akinek ráadásul a neve miatt bérelt helye lesz a kezdőben, akkor is, ha formán kívül van, a keresete meg elvisz majd egy csomó pénzt.

Titi120 2009.05.04. 19:14:20

Kicker szerint várhatóan Nerlinger váltja Hoeness-t (állítólag már Klinsmann menesztésével kapcsolatos megbeszéléseken is részt vett).

De, hogy edzőügyben a Rumenigge - Uli - Beckenbauer triumvirátus hozza meg a döntést, az tuttifrutti.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.04. 20:13:42

@Vul-Kahn: Szar?? Sami nem egy utolsó játékos, még ha már öreg is, a Leverkusen védelmét elnézve lesz mit tanulni tőle, én kimondottan örülök, hogy a Bundásba jött.

Vul-Kahn 2009.05.04. 20:47:58

@heinrich: Való igaz, az eredményei magukért beszélnek, inkább csak az iránta érzett unszimpátiámnak tudható be a "szar" jelző. Mindenesetre szerintem nem ő fogja megoldani a gyógyszergyáriak gondjait (eléggé darabosnak találom, a lassúságáról már nem is beszélve), de kétségtelenül jobban örülök neki, mint egy F-kategóriás brazilnak, és ha jól sül el, vezére is lehet majd a csapatnak.

kroos 2009.05.05. 07:50:30

@heinrich: ez azt jelenti hogy henrique megtartására nincs esély?

kroos 2009.05.05. 07:52:10

juhhuuuu buzi schalke....nem értettem miért kapott pander 6-ost de tegnap látva az összefoglalót értehtö...hi-hi-hi
höwedes szüröként?-lol
Ez a kapusok forduloja volt,enke adler!!!

avenger13 2009.05.05. 17:01:09

@Titi120: szerintem már rég meghozták a döntést, még klinsi kirúgása előtt. Azt ígérgetik, hogy május 31 előtt bejelentik az új edzőt, szerintem már rég le van vajazva. azt szeretném még tudni, hogy ki jön még a csapathoz. Már diego neve is felmerült ribery pótlására. Mindenki biztosra veszi, hogy megy. Legalábbis az újságok.

kroos 2009.05.05. 19:18:54

Én azt szeretném leginkább hogy német bundesligás legyen de ne becker,froncek,finke féle hanem aki perspektivában gondolkodik..
Babbel nekünk most tul rizikós,én lehet ráprobálnék....

avenger13 2009.05.05. 19:30:59

igazából meglepődnék ha nagyágyú lenne, mint hiddink. megint kerestek egy "bayern családtagot", aki elvállalja. Igazából mindegy, hogy ki az, ha felépíti egy-két éven belül a következő 10 év bayernjét, és nem abramovic módra. Persze az is kritérium, hogy milyen lesz az a bayern.

kroos 2009.05.06. 11:37:17

magath schalke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.06. 13:28:41

kíváncsi vagyok, ki(ke)t visz magával gelsenkirchenbe.

nem lepődnék meg, ha nem csak az egyik csatárt.

avenger13 2009.05.07. 09:32:21

na most azt hallottam, hogy ribery-mu, akkor gondolom cé real. arra leszek kíváncsi, hogy mi kiket hozunk, mert ránk fog férni. jó lenne okosan vásárolni.

buzzerbeater 2009.05.08. 02:19:21

Diegó vajon miért kapott sárgát az ökör sporitól? A döntő nem lesz az igazi nélküle.

kroos 2009.05.08. 10:51:40

fasza....olic-nak sanyi.....ebben az évben rá már nem számithatunk.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.08. 11:45:38

@kroos: majd kölcsönvesszük podolskit.

kroos 2009.05.08. 12:04:15

@mocsing: lemaradt a szmájli..de igazából ezen a mondatodon 1200 szmájli sem segitene....
Ez a görlitz-ezés csak vicc ugye?
Az a fiu a ksc-be sem fér be ha Chelozzi nem szélsöt játszik hanem bekket..

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.08. 12:48:24

@kroos: épp ezért nem próbáltam beírni annyi szmájlit, amennyit csak elbír egy hsz.

Görlitz-et nem tudom, mennyire komolyan akarják visszahozni. nemrég azt olvastam, hogy most megy a töprengés a kölcsönjátékosainkon (Oddo, Kroos, Görlitz), és még semmi sem dőlt el.

én sem gondolom, hogy megoldjuk vele a jobbhátvéd problémát, kb ugyanott leszünk vele, ha ő XY cseréje, mintha Lell.

avenger13 2009.05.08. 13:23:50

@mocsing: @kroos: én is olvastam. uli azt nyilatkozta, hogy majd az új edző eldönti ki kell és ki nem. Oddo mehet vissza, kár a fizetéséért. Lell Görlitz akár el is adható, ha van helyettük más. Kroos maradjon a kusenben még egy évet, egyetértek a leverkuseniekkel, hogy ott sokat fejlődik. De utána visszakövetelem őt is. Nagyon kíváncsi vagyok a következő két hónapra. Igazolni kell, Ribery??? Igazából mindenki a bl 45 milliót emlegeti, de ennél nekünk sokkal többünk, van pláne ha franck megy. csak könyörgöm értelmes edző értelmes igazolások, igazi bayern!

avenger13 2009.05.08. 13:28:44

egyébként poldi a kölnben megint király lesz, leigazolja majd a róma, és szívnak vele ők :) :)

egyébként szurkoltam a kölnnek, h ne essenek ki, mert akkor asszem poldi nem ment volna. De úgy látszik hogy bennmarad, így a szurkolók által összegyűjtött pénzből majd tudják fizetni.

de ha már itt tartunk lehet, h ezért kaptunk ki a kölntől :D olvastam hasonló hozzászólásokat bl kapcsán, mi is lehetünk ilyen "okosak"

2009.05.08. 22:41:26

Allofs: „Die Papierkugel kommt ins Werder-Museum“ :):):)
süti beállítások módosítása