Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga, 28. forduló

2009.04.18. 14:51 heinrich

Sorozatos lehallgatási és megfigyelési botrányok után hétfőn benyújtotta lemondását a német vasút, a Deutsche Bahn (DB) elnöke, így most mi is csak mentesítő járatot közlekedtetünk. 1) Beállítja-e a Wolfsburg a Borussia Mönchengladbach 1986/87 szezonban elért, tíz győzelméből álló sorozatát? - mely vonatkozó Bundesliga rekord is. 2) Voronin eltiltásával végleg megtérgyepül-e a Hertha? 3) Klose, Oddo, Podolski, Zé Roberto, Breno és Rensing nélkül nyerhet-e a Bayern Bielefeldben? Felépült viszont Bastian kolléga és rögtön falrengető ökörségeket bölcseket is mondott: a hátralévő hét meccsen úgy fogunk játszani, mintha a bajnokságért küzdenénk. Le a kalappal, Herr Schweinsteiger.

96 komment

Címkék: bundesliga h

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr671072716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 15:04:33

Mély fájdalom - ezúttal ennyi, jövő héten igyekszem javítani :)

jörgömös 2009.04.18. 15:09:06

@robill760: de legalább van. Bár csak a La Ligából lenne ennyi...

Lencse. 2009.04.18. 15:09:10

Nekem tetszett. :D Egyszerű, de nagyszerű.

Lojzi_ 2009.04.18. 15:30:50

Akkorhát a kérdésekről.

1. Szerintem a Leverkusen azért kemény dió, de 70%-ot adok a pillanatnyi forma alapján.

2. A Hertha Voronyinnal sem lett volna bajnok, mert közel minden hátralévő meccsük 3 esélyes. Voronyin, de főleg a hanyatlás előtti fordulókban jellemző malacok nélkül az Európa Liga szereplés is elmehet.

3. A Bayernből Oddo, Podolski, Breno és Rens nem igazán hiányzik, jövőre max. Breno lesz közüllük kerettag. Zé és Klose érzékeny veszteség. Lenne mondjuk a HSV, vagy a Wolfsburg ellen. A Bielefeld semmi olyat nem tud, ami ellen ne lenne elég a tarcsi krémje, a Ribéryvel, Lahmmal, Tonival, Schweinivel csak magunkat tudjuk megverni.

Egyébként a Bayernből csak Lahm pótolhatatlan szerintem.

Lojzi_ 2009.04.18. 15:32:05

Közülük, akarom mondani.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 15:39:21

@Lojzi_: Ez mind igaz, bennem az tartja a lelket, hogy tavaly is gyötrelmesen nyert a Bayern hasonló körülmények között, kis túlzással csak azért, mert a Bielefeld drukkerek elkezdték Ribéry-t szapulni, ő meg begorombult.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.18. 16:27:20

még ha egy csöppet impotens is a támadó szekció (értsd: nincs gól) elég pofás támadásokat vezetünk. Szó mi szó, ez a 4-2-3-1 -et mindig is bírtam..kár hogy a van Bumi-Ottl kettős mögötte handikeppet jelent az ellenfélnek.

füligjimmy77 2009.04.18. 16:35:33

A válaszok:1. igen 2. igen 3. igen.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 17:04:15

helmest kétszer állították meg gólhelyzetben tévesen lesen.
grafite tizenegyese minimum kétséges volt, de inkább vicces.
egy wolfsburgi kézzel ugrott bele egy kapuba tartó labdába, le se fújták.

kicsit sok így egy meccsen.

ez a retardált meg megint elviselhetetlen, ahogy közvetít.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 17:24:20

@mocsing: és nem adtak meg egy tizenegyest a hajrában. de olyat, hogy a debil léderer szerint is az volt.

így már kurva sok.

én csak annyit szeretnék mondani, hogy mákos Bayern.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.18. 17:26:42

jó kis meccs volt, de a wolfsburg nagyon sokat köszönhet ezen a meccsen a bírónak. léderer meg elviselhetetlen "grafité" bazmeg. legszebb hogy végig veretlenségi szériáról beszélt győzelmi sorozat szerint a debil hülyéje.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.18. 17:47:32

@redcard: Nyilatkozott a srác, és a nevét ő saját maga "Grafite"-nek ejti

kroos 2009.04.18. 18:09:21

a második bajnoki volt az idén amit nem láttam.
az elsö a multheti volt.....Ribery most kivel cserélt mezt?
Wichniarekkel? Vagy Marxal?

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 18:24:01

Nem értem én ezt az általános Ribéry fikázást egy jelentéktelen mezcsere miatt, furcsa, hogy a Bayern drukkereknek szelektívebb a memóriája, mint nekem. Ha jövőre egy BVB-Zenit kupameccsen mezt cserél Hajnal meg Huszti, akkor tetves áruló lesz mindkettő?

Vul-Kahn 2009.04.18. 18:42:59

@heinrich: Nem a mezcseréről van itt szó igazából, hanem a nyilatkozatairól. Ezeknek a változásairól gondolom nem kell, hogy bárki is informáljon. Egy olyan ember, akiről többtíz négyzetméteres posztert raknak ki München főterén, akit Kaiser Francknak szólítanak, olyantól igenis elvárhatja a Bayern-szurkoló, hogy ne flörtöljön más klubokkal. Ehhez még az is hozzájön, hogy én a Nou Campban egyáltalán nem láttam rajta, hogy küzdene (igaz senki máson, még a német játékosokon sem). Münchenben ez már más volt, az otthoni meccsen úgy pörgött, hogy elhittem neki, hogy hisz a továbbjutásban, hisz a Bayernben. Ezért azonban semmilyen dicséret nem illeti, ez alapvető kéne, hogy legyen.
Nem egy Marseille, vagy egy Leverkusen (vagy stb stb) vagyunk, hanem a Bayern München. És lehet, hogy szerinted ez egy arrogáns kijelentés, de a különbséget szerintem te is érzed.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.18. 19:10:15

@Vul-Kahn: Hmm, most komolyan, szerinted Ribéry Bayern-fan? Ha Scholl tette volna, oké, de ne higgyük már, hogy Froooonck piros-kék pizsiben alszik. Van der Vaart 2. Neki mondjuk tele volt a gardróbja különböző mezekkel.
-----------------------------------------
Lassan ejthetnénk pár szót az álomcsapatról is. Én már ősszel mondtam, hogy ez egy görcs kis alattomos társaság, most végre láthatja mindenki. Naja, a tapasztalat :p

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 19:21:13

@heinrich: ha a BVB mondjuk az uefa-elődöntőben négy-simára ég a félidőben a zenit ellen, ráadásul mindenki egy csőd, akkor elvárhatja az a 80ezer néző a westfalen (csakazérsem signal iduna) tribünjein, h ne huszti mezét akarja.

te mit szólnál, ha a Bayern 4-0-ra alázná a juvét, delpiero meg toni mezéért ugrálna a félidőben.

én nem árulóztam ribéry-t, egyszerűen egy kurvanagy pofán csapás a szurkolóknak (elsősorban nem nekem, hanem annak a sokezer bérletesnek), h nem a föld alá akar süllyedni, hanem jópofizik henryval és a mezére pályázik. olyan ez, mint klinsmann vigyorgása a wolfsburgi 1-5 után.

és igen, más kicserélni a Bayern-mezt, mint akármi mást, zenitet, dortmundit, reacot.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.18. 19:43:12

@mocsing:
"és igen, más kicserélni a Bayern-mezt, mint akármi mást, zenitet, dortmundit, reacot."

Egy fütyit. Mármint a te szádból értem, de nincs igazad. Egy REAC drukker szerint meg azt nem lehet kicserélni. És én most semleges vagyok, mert szerintem egyik fent említett mez sem ér semmit. :)))

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 19:44:34

A nyilatkozatai? Legalább őszintébb, mint Figo Lajos.

Az említett Toni-Sanyi mezcsere nem hiszem, h különösebben szíven ütne, de lehet, csak nem tudom átérezni azt a pillanatot, amikor a Juve négy nullra ég a Bayern ellen :)

Ha tényleg Ribéry viselkedése a legnagyobb gond, akkor irigylem a Bayernt.

Eki 2009.04.18. 19:55:19

"megtérgyepül"? az mit jelent egészen pontosan? :D

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 19:56:49

@Rekordvizemeister: de ennek pont ez a lényege, hogy ha reac-drukker mondja, h reac-mezzel ezt csinálnia nyergesnek durvább mint brkinek bármilyennel, aláírom.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.18. 19:59:49

@heinrich: sejtettem, h - ezzel a - poénnal ütöd el a választ ;) szerintem kiakadnál. de mondok jobbat: szerintem adp sosem csinálná meg, hiába nem rajongok azért az ütnivaló, buzeráns fejéért.

nem ez a legnagyobb baj, de ha a legnagyobb remény a szarban ilyen, az már baj.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.18. 20:02:48

@mocsing: jaja, de nekem is mondanom kellett valamit. :))

2009.04.18. 20:20:35

@mocsing: "a westfalen (csakazérsem signal iduna)" Ezér' taps.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.18. 20:56:43

Ejh, ezt "bírom" a Bundesligában. Míg a Serie A-ban a nagycsapatok kötelező jelleggel kapják a bírói segítséget, addig itt úgy szopatja a Liga és a kedves bíró testület a Bayernt, ahogy csak tudja...és annyira nyílvánvalóan, hogy az már vicc.
Ezt is simán elcsalták a Wolf-nak www.youtube.com/watch?v=cgg1VO3EVhk
---------

Egyébként a mezcsere-témához. ha én egy Ribéry kaliberű játékos lennék, és egy olyan csapatban kellene szerepelnem, amelyik egy Bielefeld ellen IS ilyen szánalmasan vergődik, akkor én is elvágyódnék... ez nem az ő hibája, hanem azoké akik ide juttatták a Bayernt. hadd ne soroljak neveket...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.18. 21:02:05

@Basti: grafite ügyben köszi, én még a múlt heti (vagy nem sokkal azelőtti) itteni kommentáradatból azt tudtam meg, hogy graficsi :) megígérem, hogy ezt soha többet nem rovom fel léderernek

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.18. 21:19:02

@redcard: mindegy, akkor sem "GrafitÉ" , csak hogy Léderernek se legyen igaza... ;))
amúgy itt a tárgyi bizonyíték www.youtube.com/watch?v=shG9r0zLCDA (05:00-tól)

Lojzi_ 2009.04.18. 21:24:26

A mezcsere szerintem sem megalázkodásról, sem árulásról, sem egyéb ördögtől való dologról nem szól.
Ribéry és Henry két zsoldos, akik szarják le a Bayern-t, a Barcelonát, a BL-t, meg úgy egyébként minden mást, amihez nem fűződik anyagi érdekük. Most Henry csapata nyert, ő kap prémiumot, de Ribéry sem fog éhen halni.

És egyébként a francia válogatott edzőtáborában meg együtt tolták a szeszt, meg a ribancokat, miért ne cserélhetnének pont mezt?
Aki nem akar zsoldosokat látni, az ne nézzen BL-t, meg sztárklubokat.
Meg ne vigyen "Gegen modern Fussball" transzparens abba a csodálatos létesítménybe, amit a modern futballból származó euró százmilliókból építettek, mert az elég szánalmas.
Ahogy az is, hogy lázadunk, hogy nem Signal Iduna Park, hanem Westfallen Stadion. A stadion neve maradjon a régi, de a nyári piacra meg minden szurkoló összeírja a listát, hogy melyik posztra kell valódi világsztár. Vagy-vagy. A globalizáció nem áll meg a kertkapunál, mert az számunkra vicces lenne.

Aki a profizmusra és a - labdával kétségkívül jól bánó - profitmaximalizáló játékosokra nem kíváncsi, annak ott vannak az alsóbb osztályok, vagy a Fradi.

A Bayern sosem lesz már az a csapat akibe 10-20-30 éve beleszerettünk.

füligjimmy77 2009.04.18. 22:26:11

@Lojzi_: Teljesen egyetértek. Én ugyan nem szerettem bele a BAyernbe soha, de ha semmit nem változtattak volna, most valahol az 1860 szintjén lennének. A globalizáció nem az ördögtől való, aki ezt nem tudja belátni, annak kár magyarázni. Vannak érvek pro, és kontra.

Vul-Kahn 2009.04.18. 23:11:13

Azt hiszem, Ribery-témában teljes mértékben meg lettem győzve. Ha jobban belegondolok, tulajdonképpen nem is Franckra haraxom, hanem azokra, akik miatt Schollnak, Effenbergnek, Baslernek, Kahnnak nincsenek méltó utódai. Kinek kellett volna Ribery, ha Schweini, Poldi, Ballack ugyanazt a mentalitást képviselné, mint a fent említettek? Mert itt nem a játéktudásról van szó szerintem.

"A Bayern sosem lesz már az a csapat akibe 10-20-30 éve beleszerettünk."

Sajnos így van, én is így látom.

2009.04.19. 00:56:22

@Lojzi_: Akik kiviszik a transzparenst, azok többnyire az Arroganz - Arena kifejezéssel élnek e csodálatos létesítmény kapcsán, és visszasírják az Olympia-Stadion hangulatát. Nincsenek kellemes helyzetben, egyfelől ezer szállal kötődnek a klubhoz, ők azok pár százan akik még szurkolnak a stadionban (a többi hatvanakárhányezer, tevékenységét tekintve inkább néző) ám a paradox helyzet az, hogy csapatuk is immár annak a rendszernek a terméke, és egyik képviselője ami ellen állást foglalnak. Vannak akik szerint a szurkolók ilyetén vergődése, és csapdába szorult tiltakozása szánalmas, szerintem pedig szomorú, megértem őket, és bizonyos szempontból együtt érzek velük, ha úgy tetszik, osztozom szánalmasságukban.

rizla 2009.04.19. 02:02:49

@Vul-Kahn: ribery volt az egyetlen az odavágón is, aki mutatott valamit. az meg vicces, hogy "alap kéne, hogy legyen". ha a többiek még annyira sem hajtottak, akkor miért pont ribery lett kipécézve? miért nem schweinsteiger például, aki saját nevelés is? érzitek ti is, hogy nem a münchenben a helye, mi?

rizla 2009.04.19. 02:08:17

@Lojzi_: "Ribéry és Henry két zsoldos, akik szarják le a Bayern-t, a Barcelonát, a BL-t, meg úgy egyébként minden mást, amihez nem fűződik anyagi érdekük."

értem én, hogy menőzésből írod ezt, nagyfiú vagy, te már átlátsz a szitán, tudsz a sorok között olvasni, meg minden.

www.youtube.com/watch?v=vj-Kxk8PYvE

de nézd meg mondjuk ezt.

az persze igaz, hogy konkrétan ebben az esetben riberynek nem szívügye a bayern valószínűleg, de - újra felteszem a kérdést - még így is jobban hajt, mint a saját nevelések. miért scarface a célpont mégis?

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.04.19. 08:42:50

Teljesen mindegy, hogy hajt valaki, azt azért csak el lehet várni, hogy egy profi játékos kilencven percig fenntartsa a küzdelem _látszatát_ és ne cserélje el a mezét már a félidőben o_O

Teljesen mindegy, hogy az a valaki Messi, miközben gólokkal veszít a Barcelona,
vagy Cristiano Ronaldo és éppen ég a Manchester United,
vagy Ibrahimovic, mikor az Inter újra elhasal a nemzetközi kupákban...

... vagy éppen Ribéry, 0-4-nél.

kroos 2009.04.19. 09:07:11

@Lojzi_: ,,A Bayern sosem lesz már az a csapat akibe 10-20-30 éve beleszerettünk."

ez nem esett jól....
az a szar hogy effe már a 15 percben leküldte volna messit inkább mint mezt cseréljen vele.
Ribery mehet ahova akar,tölem akár ingyen is.

kroos 2009.04.19. 09:09:30

@rizla: nem Munchenben a helye,de nem a játéktudása miatt.

Lojzi_ 2009.04.19. 09:27:39

Ha nem lettem volna világos: nekem semmi bajom Ribéryvel, vagy a mezcserével.
Csak ne legyünk naivak. Nem a szurkolókért, vagy a csapatért küzd, akkor sem ha 120%-on pörög, hanem a pénzért és saját magáért.
Ez persze igaz a saját nevelésű játékosokra is csak tőlük egyrészt soha nem látunk még 100%-ot sem, vagy ami még szomorúbb 150%-on is csak ennyit tudnak. (Lahm-ot kivenném ebből a körből, de a többiek bekaphatják.)

Appropos. Amikor Ti túlteljesítetek azt a cég érdekében teszitek, vagy több pénzt és jobb poziciót akartok elérni?

Kroos: ne legyen már Ribéry a bűnbak. Nélküle persze nem kaptunk volna ki a Barcától ilyen csúnyán, mert nem is játszottunk volna velük...
De Ribéry a kis hetes a szélen, aki tud cselezni. Előtte Scholl-on volt a 7-es tizeniksz évig. De tőle senki nem várta el, hogy szervezze a csapatot ütközzön és vezére legyen. Arra ott volt Ballack, Effe, stb. stb. Nem lehet egy ember mindenért a felelős.
Én inkább van Bommelre fújnék inkább, akit annak idején pl. Ballack pótlására szerződtettek. Na arra nem jó.

kroos 2009.04.19. 09:32:23

@Lojzi_: félreértettél.
nem a vereségekért hibáztatom hanem szignifikáns példája a jelenlegi csapatnak az ö viselkedése.
Ugyanugy nem a 4-0-lal van bajom hanem azzal ahogy kimentünk a pályára.Meg Latteknak is meg Rumeniggének is...meg az összes többinek.
Ráadásul ahogy mászkált a barca mezben amilyen provokativan, peckesen az tényleg idegesitett.
És mindenki van bommelt baszogatja de ö legalább fut,megy ütközik..még ha szarul is csinálja de legalább akar.

Lojzi_ 2009.04.19. 10:05:35

Kroos: Nem egészen így látom. Kell egy olyan arc, aki az öltözőben is leüvölti a kis sztárocskákat és a valódi sztárokat is válogatás nélkül, ha nem teszik oda magukat rendesen. Erre Ballack, Kahn, Effenberg, Mattheus és a többiek alkalmasak voltak, MVB egyáltalán nem az.
Ribérynek nem ez a dolga. Ő a dolgát jól elvégzi. Ha mindenki ígya csinálná, akkor nem lenne baj.

kroos 2009.04.19. 10:14:55

@Lojzi_: mvb nem az nem is azt mondtam,csak hogy midenki öt találja meg,sokszor jogtalanul.
Ribery témát haggyuk. Ugyse értessz meg.
Jövöre hozzuk el Villa-t, meg robinhot meg hozzuk vissza a dagadék ronaldot.
biztos jók lennének és csinálnák a dolgukat.
A kurva életbe!

angel_21 2009.04.19. 12:28:23

Sztem a Bayernnek legelőször is ki kéne találnia h mégis mit akarnak. Komolyan BL-esélyes csapatot építeni v maradni a hazai dupláknál, a BL-ben pedig imádkozni h elkerüljék a Barcát...nem mindegy.

Mert valljuk be, ez a mostani keret így ahogy van, szánalmas. Ribéry egyedül - de még Tonival sem - fogja megváltani a világot, amikor a védelem hemzseg a nem Bayern-szintű játékosoktól... Egyedül Lahm, és jobb napjaiban Lúcio üti meg a mércét, a többiek rohadtul nem, és hihetetlen h ezt nem képesek észre venni... Mert ha BL-t akarnak nyerni, akkor nem a Bundesliga szintjét kell alapul venni, hanem az angol, spanyol és olasz topcsapatokét... Gyakorlatilag egy komplett védelmet kéne venni egy normális kapussal az élen....

Ribérynek meg biztosan nem tett jót, h minden nap más csapattal hozták szóba, ezt se lehet így. Ha nagyon akar inkább menjen, ha marad, akkor viszont tényleg érezze magát 100%ig Bayern-játékosnak. De hiba lenne őt bármiért is hibáztatni. Akit lehet okolni sztem az a klubvezetés és Klinsmann, utóbbit azért mert a Bundesligát még ezzel a kerettel is toronymagasan vezetni kéne...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.04.19. 12:29:04

Igaz a következő hír, amit olvastam valahol?

A Cottbus vezetősége úgy döntött, hogy visszafizeti a Gelsenkirchenbe elutazott szurkolóknak a meccsjegy árát. Merthogy 4-0-ra kikaptak és rosszul fociztak.

@Vul-Kahn: Ilyen szemlélettel tényleg előzés lesz!

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.19. 15:24:25

@mbemba: Igaz, de nem a klub fizeti vissza, hanem a játékosokkal fizetteti ki a szánalmas produkció miatt. Ez kb. 600 drukkert érint - javaslom, jövőre az MLSZ is építse bele a versenykiírásba :)

rizla 2009.04.19. 15:28:45

@JClayton: hajtogassátok csak tovább. ha neked az a küzdés látszata, hogy nem cserél mezt valaki félidőben, akkor bravo, tényleg jobban játszott svejni, mint ribery.

rizla 2009.04.19. 15:29:25

@kroos: savanyú a szőlő..

rizla 2009.04.19. 15:30:09

@kroos: erre ment. bassza szájba magát a blog.hu már

rizla 2009.04.19. 15:33:32

@kroos: "szignifikáns példája a jelenlegi csapatnak az ö viselkedése. Ugyanugy nem a 4-0-lal van bajom hanem azzal ahogy kimentünk a pályára."

ribery volt az egyetlen, aki győzni akart egy rakás fosós kisnyúl között, akik csak rohangáltak a labda után. szerinted tényleg ő a szignifikáns példa?

"Ráadásul ahogy mászkált a barca mezben amilyen provokativan, peckesen az tényleg idegesitett."

vagy csak képzelődsz.

"És mindenki van bommelt baszogatja de ö legalább fut,megy ütközik..még ha szarul is csinálja de legalább akar."

ennyi erővel neked is több helyed lenne a bayernben, mint riberynek? lehet, hogy szarul fociznál, de legalább a csapatért hajtanál

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.19. 15:58:28

@rizla: ha nem akarod, nem fogod megérteni, h nem attól küzd valaki, h nem cserél mezt, hanem a "szégyellem magam és a meccsel foglalkozom, mert engem is felkúr a szitu és minden erőmmel változtatni akarok rajta" érzésbe ez nem fér bele. szerintem sehol, de itt biztosan nem, leszarom a többi klubot.

valamelyik nem volt meg. feltehetően őt nem kúrta fel, annyira se, h a látszatra ügyeljen. minket pedig ez felkúr.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.04.19. 16:22:35

@rizla:

Mi van? Egy szót nem írtam arról, hogy Schweinsteiger jobban játszott volna, mint Ribéry. Sőt, csak köztünk szólva utálom a Bayernt, csak meg ne tudja senki. Az borít ki, hogy egy játékos félidei mezcseréje fölött egy kézlegyintéssel napirendre lehet térni.

Egyszer régen, talán igaz sem volt, volt egyszer tizenegy liverpooli játékos, akiknek esze ágában nem volt kedélyesen beszélgetni és mezt cserélni tizenegy fekete-pirosba öltözött sorstársukkal a szünetben 0-3-nál. Futball-szakos kollégájukkal, na, akik véletlenül olyan furcsa csíkos mezt vettek fel, míg nekik piros mez jutott. Csereberére még csak nem is gondoltak és lássatok csodát, mezt cseréltek a meccs végén mégis - igaz, a fekete-piros mezes zsoldoskollégák némileg kevésbé mosolyogtak őszintén a piros mezes zsoldosok arcába. Ilyen egyszerű ez.

végül ezt a költői hozzászólást egy stílusos Moldova-idézettel lehetne lezárni:

"Virágh elővett egy nyomtatott üzleti kártyát és átnyújtotta:

Van szerencsém közölni Önökkel szolgáltatásaim árát, azzal a megjegyzéssel, hogy irányárnak tekintendők...

...Cipőbefűzés: 25 forint 40 fillér.
Rövid vágta: 42 forint 30 fillér, ugyanez labdával 57 forint 90 fillér...

És így tovább még kétszáz tételt sorolt fel. Mondanom sem kell, milyen lelkesedéssel olvastam végig, aztán lecsaptam az asztalra az üzleti kártyát:

- És hol a szív, hol a lelkesedés?
Virágh a fejéhez kapott:
- Hát nem elfelejtettem?- és sietve beírta: Szív 150 forint, lelkesedés 200 forint."

Ribéry szerződése kimondatlanul is tartalmazza az utóbbi két tételt.

kroos 2009.04.19. 17:00:58

inkább 1 Thomas Strunz mint 10 bögömasina mezcserélös ribanc akárhogy is játszon.

kroos 2009.04.19. 17:09:17

@rizla: balu belineklte azt a nemzetisportos képet, nekem az jött le hogy csontig nyal a barcának hogy jelentkezzenek már be érte....
leszarom tölem mehet és a közeljövöben nem akarok több csigazabálót,de olaszt se!!!!!!!!
jöjjenek németek,marin rolfes, kroos, stb....

kroos 2009.04.19. 18:24:31

off
épp a vasas-lokit nézem (igen már tényleg szarok a mu-evertonra)
és ott szóba került hogy a milan elleni meccs mekkora élmény lesz a játékosoknak pl.laczko leandro

és ekkor megszólal boborján
,,Leandronak azért volt már gyöztes csapatban olaszok ellen"
DDDDDD

avenger13 2009.04.19. 20:46:43

én kevesebb problémát látok ribery mezcserélésével. nem megszokott tény, de henryvel cserélt mezt akinek a mezéért nem kell ugrálnia. egy szinten vannak, ezt bátran lehet állítani. mindegy. a csapat nincsen összerakva. nem a küzdés hiányzik, hanem az, hogy értelmesen játszon a csapat, lehet schweinire mutogatni, aki szenved azon a poszton ahol játszik, lehet mvb-re, aki valljuk be a kezdeti ámokfutások után kicsit összeszedettebb lett, lehet ribery-t zsoldosozni, de azért ő nem csak azért küzd, mert el akarja adni magát. Ez nem ilyen egyszerű. Szerintem nem lehet magas szinten megélhetési munkát folytatni, legalább minimálisan élvezni kell. Lehet Ribery elmegy, menjen de a probléma okát nem a játékosokban kell keresni. Nem kell teljes védelmet venni, csak szélső védőt, esetleg egy jó középsőt, és jó kapust. A védelmet egy rendes kapus tudja irányítani, ahogy Kahn tette, és ez sokat hozzátesz a játékhoz, meg persze az is, ha nem lell fogalmatlankodik a bal szélen. A barca egyik góljánál fizikai fájdalmat okozott szinte már mennyire hülyén rohangál be segíteni brenonak, közben a a helyén futkároznak be a csatárok akikkel senki se törődik. a többit már sokszor írtam, most nem írom le újra.

avenger13 2009.04.19. 21:05:23

megnéztem a wolfsburg összefoglalót. sziplán elfújták. a 11es egy vicc volt, a kezezést észre kellett volna venni. Toni Kroos mindent megtett a Bayer(n)ért :)

Lojzi_ 2009.04.19. 21:36:00

Strunz inkább, mint Ribéry?
Én emlékszem csak a jó öreg Trappatoni kirohanására? Azt hiszem Strunz-cal volt legionkább elégedetlen a hozzáállása miatt...
De ezt csak így zárójelben.

Ribéry nem szégyene ennek a mostani Bayernnek, hanem a legértékesebb ékköve. Felőlem akár tetováltathat a valagára Barca címert, én akkor sem az alapján fogom értékelni, hogy a szünetben, meg a meccs végén mit csinál. Azt kell nézni, hogy a Barca ellen ő tett a legtöbbet a Bayernért. Pont. (Nyilván a saját érdek ebben vastagon benne van, de másnak nincs saját érdeke? Schweininek pl.? Lell-ről nem beszélek, mert ő ha megfeszül sem tud tartani egy Messit. Akkor sem, ha ő választhat oldalt...)

Bremen-HSV párharcra várom a tippeket, hogy ne csak Bayern blog legyen.
Szerintem csak a bajnokságban lesz a HSV-é a 3 pont és nem is túl nehezen. Mindkét kupadöntőbe a Bremen megy be.

avenger13 2009.04.19. 21:47:37

@Lojzi_: A HSV-Werderhez. Első nekifutásra talán ez a legvalószínűbb. Én is ezt mondanám, főleg az uefa kupa esetében. Ott a Werder szépen menetel, szerintem nagyon meghajtják azt a meccset, a HSV-nek meg kicsit sok lesz a jóból. Itt jön ki, hogy a német csapatok nem tudnak a padró is jó játékosokat előszedni, így mindenki az egyéni prioritásai alapján fog nekimenni a meccsnek. Ha a HSV háza táján eldöntik, hogy kupa győzelem kell (nem a bajnokság), akkor egyébként az is lehet, hogy a bajnoki meccs lesz nagyon ótvar.

Vul-Kahn 2009.04.19. 23:48:18

@Lojzi_: "Bremen-HSV párharcra várom a tippeket, hogy ne csak Bayern blog legyen."

Hát tippelni szinte lehetetlen, úgyhogy én csak az óhajaimat írnám le. Mivel én csak másodsorban vagyok Bayern-szurkoló, elsősorban a NÉMET FOCIért szorítok, szeretném, ha a Werder jövőre is ott lenne Európában, mert az utóbbi időben nagyszerű eredményekkel képviselik a Bundesligát. Így a DFB-kupa meccsen remélem ők nyernek, majd aztán a döntőben is, vélhetően a Bayer04 ellen. De mivel én még sosem láttam a Hamburgot trófeát nyerni, kívánom nekik, hogy az UEFA-kupát ők nyerjék meg, bár a döntő bármelyik ukrán csapat ellen borzasztó kemény lesz. A bajnokságot pedig valljuk be, a legjobban a Wolfsburg érdemelné meg (München elleni 5-1, Hamburg oda-vissza verése, mostani győzelmi sorozat). A 2. legyen a HSV, a 3. pedig a Bayern. A Hamburg megérdemli a BL-szereplést, a Bayernnek meg remélhetőleg nem okoz majd gondot a selejtező, így nem esik meg az a csúfság, hogy csak 2 német kerül a főtáblára. Stuttgart, és főleg a Hertha sokkal gyengébbek mint a fenti trió szerintem, a Herthának még az Európa-liga is túl nagy falat lesz, mint ahogy az volt idén is, de sajnos elég valószínűtlen, hogy az S04 vagy a BVB utolérje őket.

4 HSV-Werder meccs 18 napon belül, ez valami egészen pazar. Mind a 4et megnézem, az tuti.

kroos 2009.04.20. 07:06:10

@avenger13: tavaly a hoff.-ot nyomták most a wolfsburgot közben meg elvettek tölünk vagy 6 pontot.
De tudom ez tabu.

avenger13 2009.04.21. 08:09:01

@kroos: pontosan. a Wolfsburg győzelmi sorozatához meg kellenek néha a bíró sporttársak is. Én nem gondolom, hogy jobban megérdemelnék, mint a HSV vagy a Bayern, de ez persze szubjektív, nincs rajta mit vitatkozni. Ha a maradék meccseiket is megnyerik, akkor legyen, de akkor se fogok seggre esni tőlük. Pláne nem akkor ,ha hasonlóképp hozzák a maradékot is, mint ahogy a Leverkusent verték el.

kroos 2009.04.21. 09:42:10

@avenger13: szenzácios a támadó 3-asuk,de ezenkivül semmi.Biztos hogy jó ha ök nyerik?

r_magpie 2009.04.21. 11:21:06

A Brémánaknagyon szurkolok az uefában, mert úgy érzem, ezzel az évvel eltűnik az a Werder, amit annyira szerettem nézni, mert 10ből 9 meccsük így vagy úgy, de rohadt látványos volt.

Vul-Kahn 2009.04.21. 12:46:10

@r_magpie: miért tűnne el az a werder? mert diego vszleg elmegy? majd igazolnak a helyére vkit, aki talán nem lesz olyan jó, de a filozófiájuk nem hinném h meg fog változni. Így volt ez már a Micoud-Diego váltásnál is, igaz, ott szerencséjük is volt, látva Diegot a Portoban, nem gondoltam volna, hogy képes lesz majd akkora játékossá válni, mint amit a Santosos korszakában jósoltak neki.

r_magpie 2009.04.21. 13:54:58

@Vul-Kahn: egyszerűen csak így érzem. Arról már volt szó, hogy elfáradt a csapat-Schaaf kapcsolat. Schaafban, a keretben, de valahogy a klubban sem érzem a megújulás lehetőségét. Évről-évre megleptek azzal, hogy mennyire jól pótolták az eligazoló kulcsembereiket. Nem hiszem, hogy ez mindig így fog sikerülni. De ha találnak még egy Ailtont/Pizarrót/Klosét/Klasnicot, leborulok előttük.

Nem engedhetnek meg maguknak még egy ilyen bajnoki évet, mint az idei. Bár lehet, hogy még jót is tenne nekik...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.21. 14:25:15

r_magpie-val értek egyet. és félek, nem csak Diegot fogják elvinni.

a legértékesebbek közül Merte és Naldo eligazolása a legvalószínűbb. ez a védelem használható fele. emlékezzünk csak vissza, utóbbit még anno a Bayern is majdnem vitte. (hálistennek nem). de ha ő marad is, Merte max a jövő nyáron lelép szerintem. 24 éves, vagy megpróbál befutni most és legfeljebb ő a következő Huth, vagy itt marad végleg a 10. helyezett brémában, amely Diego nélkül nem lesz ugyanaz, ez sajnos tény.

Naldot meg egy éven belül elviszik, A esetben egy west ham (amely ugyebár most Kurányival akar erősíteni :), esetleg a legendásan jól igazoló spurs, B esetben a visszacsúszott werderből előrelép a hamburgba.

és akkor vannak olyan kérdőjelek, minthogy Özil-ben mekkora potenciál van, lesz-e valaha legalább egy háromnegyed Diego, illetve hogy hány jó év van még Piza-ban, plusz Fritz lesz-e valaha egy picit klasszis.

de legalább majd lesz helye Futács Márkónak.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.04.21. 14:30:37

mindemellett nagyon drukkolok nekik az uefában, azt nekik kéne nyerni. és nem Diego megtartásáért, hanem a következő megszerzéséért. ha ott nyernek, van sanszuk visszatérni a korábbi szintjükre, de e nélkül szerintem a szétziláltság jön. egyhamar nem fogják kiheverni, ha elmegy 2-3 kulcsjátékos.

kroos 2009.04.21. 14:38:38

Naldonak láttátok a tavaszi meccseit?
Én is oda-vissza börözném.Schhafnak meg ezuton gratulálok milyen jól kezelte a balbekk problémákat.Schultzot Magnint- womét elküldte,most meg már Fritzet kellett odatenni...

kroos 2009.04.21. 14:50:45

@kroos: meg Hoenesnek is kijár ezért.

r_magpie 2009.04.21. 15:00:28

Boenisch? tavasszal voltak jó meccsei. vagy ő kp?

r_magpie 2009.04.21. 15:03:02

bocs, ősszel-t akartam írni

kroos 2009.04.21. 15:06:37

meg Prödl meg pasanen...
meg tosic akiért adták scultzot......

2009.04.21. 18:16:13

www.wahretabelle.de/wahretabelle/wahre-tabelle.php
Érdekes honlap, noha természetesen nem lehet komolyan venni. Bemutatja az aktuális bajnoki tabellát, mellette pedig, hogy miként festene a dolog a jelentősebb bírói tévedések nélkül, gondolva itt meg nem adott, vagy épp lesen született gólokra, be nem fújt büntetőkre stb.

kroos 2009.04.21. 18:51:03

@Isarsturm: én 6 pontot számoltam magunknak.

avenger13 2009.04.21. 18:56:43

@kroos: egyáltalán nem fogok neki örülni, de nem is írtam, hogy jó ha ők nyerik. annyit mondtam ám legyen. nekünk meg kéne nyerni innentől a maradékot, ami nem lehetetlen, ősszel is majdnem sikerült, és akkor nem hiszem, hogy ne mi lennénk a bajnokok. a motiváció adott (más nincs).

engem egyébként nagyon bosszant a sok bírói tévedés. meg az is, hogy olaszozzák tonit, aki ha már egyet mozdul sípolnak. tudom ennek is meg van az oka, csak nem szabadna hogy így legyen. ennyit az objektív játékvezetésről.

platininek inkább ezzel kéne foglalkoznia, meg azzal, hogy miért nem egyforma a jogi szabályozás a különböző országokban.

@Isarsturm: sajnos ez a táblázat semmit se mutat, és nem igazán korrekt. ugyanis az eredmény a végére +8 lesz, ha a +/- pontokat összeadogatod. mert amit mondjuk a bayerntől elvettek, azt más megkapta, szóval tőle le kéne vonni, ergo a plusz és mínusz pontok összegének 0-t kéne adni. ez itt nem valósul meg, vagy a karlsruhe -8-ban van. legalábbis szerintem. persze ez nem azt jelenti, hogy nem érzem igazságtalannak a jelenlegi állapotot, csak a táblázat készítői erre odafigyelhettek volna.

avenger13 2009.04.22. 18:02:18

@avenger13: bocs, közben rájöttem, hogy a döntetlennél persze ha valaki megérdemelten nyert volna, attól két pontot vesznek el, míg a döntetlenért a másik csak 1 pontot kapott. Így kijöhetett a +8, de nekem továbbra is nagyon soknak tűnik. mindegy.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.23. 00:23:19

Hagyjuk már ezt a wahre tabelle-s hülyeséget.
Hol van benne Ribery elmaradt kiállítása 2 fordulóval ezelőttről, vagy az, hogy a bielefeldi meccsen a gól előtt a szöglet előtt lesen volt a bajor, ergo nem születhetett volna belőle gól.

Bayern München szurkolónak TILOS elővenni a bírót, miután Effenbergek, Kahnok, van Bommelek tépázták az ellenfeleket évekig megtorlatlanul. Erre kurva háklis vagyok.

kroos 2009.04.23. 08:08:39

@Rekordvizemeister: jó hogy itt vagy:)
Mit csináltatok jones-al hogy igy összekapta magát?
Befosott hogy megy Erst után esetleg engelar mellé a padra?
Csak a hülye (meg rutttten) nem látta hogy pandernek kell játszani koboavilinek meg elörörébb.Altintop szintugy.Höwedes miért volt csere?mert most belefért?vagy kriszt. és westermann hátrahozatalával már nem is fog beférni?

r_magpie 2009.04.23. 08:17:00

Jones fejlődése nekem is feltűnt. Nagyon tetszik, amit mostanában csinál, ráadásul a közhiedelemmel ellentétben nem is féreg, vagy "verőember", ahogy tudjátokkiék mondják.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.23. 12:42:33

Jones sosem volt egy állat, a német sajtóban nincs is ilyen híre, csak a buzi léderer, meg a SK terjeszti ezt.
Eddig is jól nyomta, jó meglátásai voltak, iszonyú dinamikus, ez a régi statikusabb rendszerben nem látszódott annyira. Viszont most tényleg kijön neki a lépés, jövőre ő lesz a csk, szerződést hosszabbított, ezek adják jelenleg a pluszt neki. Illetve most esett le neki, hogy a BuLinál jobb bajnokságba (MU-val kacérkodott) nemigen férne be, tehát "megtalálta a helyét".

Höwedes sérülésből tér vissza, az U21-es meccseket is kihagyta. Pander értelemszerűen jobb, mint Kobiashvili, Rutten alatt sérült volt, és utána is inkább a grúz kapott lehetőséget, mert ő kicsit defenzívebb.
Elvileg jövőre Höwedes-Westermann belsőre lehet számítani, ha nem kell megint Heikót tologatni.

Krstajicot én már nem erőltetném, Cottbus ellen jó, de már most szombaton nem kellene játszania.

kroos 2009.04.23. 19:04:56

csak szenté avatjuk jonest.....?
egy sunyi geci,csak be lett fenyitve.ennyi.

Vul-Kahn 2009.04.23. 20:47:24

Jones-témában abszolút a "Königsblau" kollégának adok igazat, bár az azért kicsit erős nekem, hogy ő lesz a csk (miért nem westermann?). Bordon távozását sajnálom, a BuLi egyik legjobb védőjének tartom, szerintem is inkább Krstajicnak kellene eltakarodnia onnan (illetve kellett volna már réges-régen), így többet játszhatna Höwedes. Szerintem a Schalkéban óriási potenciál van, ha sikerül a jókat megtartani, akkor már elég 1-2 jó igazolás, és nagyon erős csapat lesznek. Amúgy néhány kérdés hozzád, Rekordvize::
Mi van Levan Keniaval és Carlos Zambranoval? Mind2 játszik a saját nagyválogatottjában, a Schalkéban meg perceket se kapnak. Miért? A másik, hogy mi lesz Engelaarral és Kuranyival? A harmadik pedig, hogy fogják-e hagyni Büskenséket jövőre, mert sajnálnám, ha nem, igazán rászolgáltak már a bizalomra.
Persze más is megoszthatja velem a véleményét, nemcsak Rekordvize:)

kroos 2009.04.24. 07:24:28

@Vul-Kahn: ok.akkor én.
-a fiatalok sosem futnak be a schalkéba lásd pl. özil,mert ahogy dodo mondja szemlélet váltás kell.Szerinted miért van hogy a saját szurkoloik már akkor is kifütyülik öket ha nyernek?
-Engelar kurányi távozása elöfeltátele ennek a szemléletváltásnak.Csak az a gond hogy a csatárt nem tudják megfelelöen pótolni,mert normális ember nem igazol oda,föleg ha nemzetközi kupa sem lesz.
-Nem fogják büskenséket megtartani hanem jön helyettük steavens vagy valami viszonylag neves edzö,akivel szintén 10. hely körül lesznek.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.24. 10:40:44

@Vul-Kahn:
Jones már most is Kris csk helyettese. Minden bizonnyal jövőre ő lesz az. Heiko nyugodtabb típus. Jones abszolút megfelel a posztra.
Bordonnak van még 1 év szerződése, és lehet hogy ki is tölti. Megsértődött, mert a márciusi nagy fiatalítási hírek között nem szerepelt a neve, de már lecsillapodott. 75%, hogy marad.
Kenia végig sérült volt, de azt hiszem, ha nem az, sem játszik Rutten alatt. Most Büskens a 2. meccsen már betette. 18 éves, már így is sokan messiásként tekintenek rá, lassan kell a csapathoz vezetni. Zambranonak meg az a peche, hogy a liga legjobb védelméből senkit sem tud kiszorítani. A KSC ellen lehetett volna esélye, de akkor meg megsérült. Nagyon jónak mondják, szerintem kölcsönbe megy jövőre.
Engelaart kezdik elfogadni lassan, de sztem ha Rutten tényleg vinné a PSV-be, akkor simán elengedjük. Kurányit pedig szeretnénk megtartani, és úgy fest hajlik is rá. Akárki akármit mond, az egyik legjobb BuLi és Top3 német csatár. Amióta a Buliban van (7 éve) mindig 10 felett rúg, erre csak Klose és Pizarro képes az összes aktív csatár közül.
Büskensnél kivárás van, nem hivatalos az, hogy ha behozza a csapatot az 5. helyre, akkor megkapja a posztot. A csapat hangadói (Kurányi, Bordon, Westermann, Jones) mind kiállnak ez az ötlet mellett. Ezt nem lehet tudni még.

@kroos: nem tudom, ki az a dodo, de bizonyára igaza van. Hiszen Neuer, Fährmann, Höwedes, Latza, Boenisch, (Rakitic), Pander, Özil, még egyik sem kapta meg az esélyt. Kunert, Hajnal, Hoogland, Baumjohann, Bungert, Delura, Hesse mind feladta a küzdelmet (jó részük jogosan). Özil azért ment el, mert szerződést szegett (igen, a kimondott szó is számít), GE-i születésű gyerek, neki ne a pénz legyen a legfontosabb, 17 évesen többet lépett pályára, mint Werderben az elején. Hanke pedig feladta, mert Sand, Asamoah és Aílton mellett saját maga nem látott esélyt előrébb kerülni. Uaz mint Valdez, Guerrero esete.

Lehet hihetetlen, de egyetlen BuLi csapatból sincs több (és jobb) fiatal a profifutballba vezetve, mint a Schalkéból. Még a Dortmundból (Gambino, Kruska, Tyrala, Saka mágikus játékosok) sem, amikor rá volt szorulva. Szorosan a Bayern van mögöttük/mellettünk. Csókoltatom dodót, valszeg többet tudok a (Schalke) utánpótlás nevelésről.

3-4 hónapja volt egy összefoglaló arról, hogy melyik BuLi csapat adja az összes német válogatottnak a legtöbb játékost, ha gondoljátok megkeresem.

r_magpie 2009.04.24. 10:46:10

néha azt gondolom, hogy kroos=dodó

Rekordvize: Bánki Dodó a Sportklub koszorús szakértője

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.24. 11:08:08

@kroos: jó, délután utánanézek

@r_magpie: de belőlük kettő van, már amelyik ránézésre valamicskét tényleg ért a BuLi-hoz, nem mint a riporterek. Nem tudom, melyikük az. A szemüveges? Mert ő még eléggé elfogadható.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.24. 11:26:04

Á, jó fej vagyok, meg nincs itt a főnök.

www.sportal.de/sportal/generated/article/fussball/2008/11/19/11245200000.html

Természetesen nem a jelenlegi csapatuknál veszik számításba a játékosokat, hanem a nevelőegyesületnél (ugye kroos sem müncheni nevelés :) ).
Azért érdemes úgy olvasni a cikket, hogy ez egy akkori állapotot jelez. Azóta pl. Schmelzer személyében már van dortmundi U válogatott.
Egyébként a BVB esete amúgyis elég érdekes, mert nagyszerűen megy az utánpótlás, amíg csapatként kell menniük (minden korosztályban ott vannak elől), de jó ideje nincs elfogadható játékosuk (BuLi szinten megállja a helyét).

kroos 2009.04.24. 11:26:38

@Rekordvizemeister: de ne legyenek benne 2Vh-s náci tisztek mert az nem számit,se a bécsböl deportált játékosok.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.24. 11:50:59

@kroos: ez friss, te :))
Egyébként sziléziaiként és sportolóként ki ne lépett volna be az NSDAP-ba a nácik alatt? Az első lett volna, akiket elvisznek kényszermunkára. Viszont bizonyított tény, hogy ha Kuzorra nem is, sógora Szepan "profitált" a párttagságból. "Cserébe" Ala Urbant agyonlőtték a keleti fronton. Nem voltak szép idők.

A cikkhez egyébként annyit tennék hozzá, hogy nagy kérdés, mi számít nevelőegyesületnek!
Másrészt a Ruhr vidéken rengeteg tehetség van, de rá meg rengeteg klub, szóval ott dupla jó szem kell. A Hertha jó szereplésének oka pedig Berlin és hogy 200 km-es környékének egyetlen "normális" klubja a Hertha. Szóval ez is fontos.
Hagyományosan jó utánpótlása (tehát nem helyi közelségből vagy másból eredő) csak a Stuttgartnak és a Bayernnek (bár itt azért megkérdőjelezhető pár dolog) van. Szvsz.

r_magpie 2009.04.24. 11:52:42

@Rekordvizemeister: nem a szemüveges, a másik, aki olyan "furcsán-dühösen" beszél

egyébként elég jól ismeri a bundást, és ezért kifejezetten üdítő hallgatni, a sporttv szakijai után, akik számára a Barcelona-Real Madrid-Inter-Milan vonalon túl nincs fotbalista

Vul-Kahn 2009.04.24. 12:11:28

@Rekordvizemeister: kösz a helyzetjelentést, jó végre nem csak a Bayernről beszélgetni. A cikk pedig tényleg érdekes, de ahogy te is írtad, nem egyértelmű, hogy mi számít nevelőegyesületnek. Azon lepődtem meg, hogy Wiese Leverkusen-nevelés(?)

@r_magpie: "ezért kifejezetten üdítő hallgatni, a sporttv szakijai után, akik számára a Barcelona-Real Madrid-Inter-Milan vonalon túl nincs fotbalista"
Ez nagyon igaz. Néhány éve a zuhanyhíradóban a német válogatottról volt egy bejátszás, majd Nyilasi a következőt tette hozzá:" Kit érdekelnek ezek a robotok, amikor igazi futballistákról is lehet beszélni, lásd Ronaldinho, blablabla" Addig komáltam a csávót, de ezzel elásta magát nálam örökre

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.04.24. 13:13:26

@r_magpie: aha, nekem a másik kicsit szimpatikusabb, de lehet hogy keverem őket

@Vul-Kahn: bizony, viszont amikor az FCK-ból leigazolták (ingyen!) a brémaiak, nagyon irigyeltem őket, a kedvenc kapusom volt, fiatal, tehetséges. Most meg van jobb. :)) Szintén FCK-s kapus volt (szintén ingyen igazolták tőlük) Weidenfeller is.
A Werder-HSV egyébként azért volt érdekes, mert két igazi tizenegyesölő volt a kapuban, de a Brémának szerencséje volt a két kapufával.
süti beállítások módosítása