Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Világbajnoki selejtező - Málta és három dolog

2009.04.01. 15:55 pote

Zsinórban negyedik győztes tétmérkőzésére készül a magyar labdarúgó válogatott, és Málta ellen elővételben elkelt mind a harmicötezer belépő. Biztos volt már ilyen, biztos nem a legtökéletesebb a memóriánk, de akkor sem emlékszünk ilyenre. Hurráhangulatra még nem jogosít fel ez minket, de a máltaiak esetleges legyőzése akkor is kellemes nyarat vizionálna a magyar fótball szurkolók elé.
Nekünk nincs más dolgunk, mint este nyerni (fanyalgóknak: szép játékkal, gólokkal), majd - miközben számtalan döntetlennek szorítunk - öt hónap alatt a lehető legjobban felkészülni a tényleg sorsdöntő szeptemberi őrült 98 órára. Lapozás után még nem kell számolgatni, három dolog jön háromszor, meg még egyszer.
 
Három közhely:
1) Mindig a kötelező győzelem a legnehezebb
2) Nem szabad lebecsülni egy ellenfelet sem
3) Már nincs olyan, hogy biztos hárompont
 
Három kérdés:
1) Fülöp is megússza-e gól nélkül?
2) Ki fogja Dárdait helyettesíteni?
3) Sanyi betalál-e most is?
 
Három gonosz:
1) Ütközik-e végre valahára valakivel a középpályán Halmosi?
2) Kap-e műesésért sárgát Sanyi?
3) Fordul-e első szándékból kapu felé Hajnal?
 
Három dolog:
1) RIA
2) RIA
3) HUNGÁRIA
 
és egy ruttkaiboris átirat lelkesítésül:
"Kossuth Lajos azt üzente,
Elfogyott a regimentje!
Ha még egyszer azt üzeni,
Magát fogja ismételni."
 
 

218 komment

Címkék: magyar válogatott válogatott dolog három

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr391039974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szferi 2009.04.02. 07:56:19

Még annyit, hogy a bal szél védekezésben nagyon szar volt, a hátvédünket össze-vissza szopatták még a máltaiak is, Dzsudzsák pedig egy mákszemnyit nem segít be hátul, sztem komoly ellenfél ellen koeman teljesen érthetően nem fogja merni betenni, bármennyire jól játszik előre.

montipájton 2009.04.02. 07:58:51

Huh, Argentína hozzászólt a "ki a lúzer" vitához. ))))

montipájton 2009.04.02. 08:19:03

Mellesleg az argentinok bolíviai orcára huppanása megfontolandó érv a "kell-e túlragozni egy Málta legyőzését?" vitában is...

montipájton 2009.04.02. 08:23:38

Minden kapitánynak vannak mániái, ez talán a szakmai komolyság jele.)) Koemannak, most úgy tűnik, Sanyi a mániája - igaz, ki legyen, ha nem ő, hiszen az előző meccseket rendre ő hozta. Tegnap ezzel együtt kellett volna Priskin, legalább egy próbát megért volna, ki tudja, mi lesz szeptemberig. sanyi így is megtette a magáét, de az utolsó fél órára legkésőbb be lehetett volna hozni a Tomigyereket, nem mindegy, milyen emlékekkel/önbizalommal jön legközelebb. Mert azért olyan túl sok csatárunk nincsen.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 08:29:52

kikkel játszunk addig barátságos meccseket? tudja vki?
mlsz honlapján csak a selejtezők vannak

szferi 2009.04.02. 08:35:30

@montipájton: be is kellett volna, sanyi rendre lemeradt dzsudzsák labdáiról, és elöl sem kellett most anyyit harcolni, indokolatlanul játszotta végig a meccset. Mondjuk ha lő egy gólt, akkor az van, hogy ez a stílus hozta az eredményt, ha meg nem jön össze neki, kegyetlen szar nézni amit csinál.

@pote: nem tudom, de már én is gondoltam rá, remélem nem kisteleki-féle közönségcsalogató kamumeccsek lesznek.

montipájton 2009.04.02. 08:53:20

Megnéztem a bolívok góljait, hm, Maradona mintha hiányzott volna a szövkap-képzőben a "védelem felvázolása" órákon, konkrétan mintha nem is lett volna ilyen csapatrész. Olyan gólok (főleg a harmadik, egy kirúgásból indítva...), amilyeneket a Figo üzletfelei-Ronaldo szeretői gálameccseken sem illik kapni. Egyszerűen besültek, az isteni Diego gyorsan felszippanthat pár csíkot, hogy ezt elfelejtse.

kroos 2009.04.02. 08:57:12

@montipájton: igen tiszta iraquató volt...dimaria mekkora paraszt volt,.....

r_magpie 2009.04.02. 09:01:17

a Sanyit kritizálóknak azért figyelmébe ajánlanám az első gól történetét. az meg szerintem nem az ő hibája, hogy rá próbáltunk ívelgetni, meg neki próbáltuk begyötörni 4 máltai védő közé a beadásokat.

én is végig azt éreztem, hogy ezt a Szélesi-Halmosi tengelyt a svédek meg a portugálok szétszedik, igaz, ez valószínűleg kivételes eset volt.

Gera fejeséig nagyon szívtam a fogam, nagyon tartottam egy lecsúszott/bepattanó/bemákolt máltai lövéstől.

Nem értettem, nagyon sokszor indokolatlanul, bután lassítottuk a játékot és passzoltuk vissza a labdát, pedig a helyzeteink nagy része abból alakult ki, hogy a középpályások a felpasszal kapu felé fordultak, megverték egy-egyben az első embert, és tették tovább.

De egyébként teljesen rendben vagyunk. Innentől minden plusz pont ajándék. Viszont kicsit csalódott lennék, ha 13 ponttal fejeznénk be.

Lencse. 2009.04.02. 09:09:43

@drosiii: Ez tízpontos volt. :D

Priskint tényleg ki lehetett volna próbálni, Sanyi akkor van igazán elemében, ha erősebb csapatok védelmét kell abuzálni folyamatosan.

Nagyon zavar, hogy minden meccsen besárgul 2-3-4 kulcsemberünk, ennél több profizmus kéne. Bár a Juhász esetnél szerintem is barom votl a bíró (pontosabban végig az volt)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.02. 09:24:48

@r_magpie: szerintem nem sanyi kezdetésével volt a gond, hanem azzal, hogy nem tette be mondjuk a 60. percben priskint, akivel össze is tudtak volna játszani a középpályások és aki képes egy cselt is csinálni, ezek ellen a védők ellen a meccs vége felé inkább a technika kellett volna mint a küzdelem. nekem az tűnt fel, hogy a labdakihozataloknál nagy volt a tanácstalanság, hátul passzolgatás, aztán kénytelenek voltak felívelni, mert egyik középpályás sem lépett vissza, hogy segítsen passzolva felvinni, pedig halmosinak még a képességei is meg lennének hozzá, hogy besegítsen az előre játékba (vadócz valszeg jobb választás lett volna egyébként mint szélesi). dzsudzsák nekem is tetszett, a végét elrontotta de ügyesen játszott viszont hajnal óriási csalódás

raoul_duke 2009.04.02. 09:36:09

@montipájton:
> Bár, ha ősszel lejjebb csúszunk (ami, valljuk meg,
> még így is reális), máris hallani fogjuk inne-onnan,
> hogy ennyit Gellei Imre is elért a válogatottal.)))

Nem kellett őszig várni, tegnap este ezt már elmondta Zombori. Ott ült Várhidi mellett, és valami olyat mondott, hogy "hát nem akarlak én itt most dícsérni, de szerintem azért ennyit egy Várhidi is elért volna".
Várhidi ezt úgy készítette elő, hogy folyamatosan azt magyarázta, hogy ezt ő is tudja/neki is volt. Ötször elmondta, hogy ismeri ezt a csapatot nagyon, ez az előnye a többiekkel szemben, mert ő kezdte, muszáj volt külön megemlítenie, hogy nála is többször volt teltház, stb. Szerinte azért állunk jól a csoportban, mert "hatalmas sportdiplomáciai siker, hogy ilyen sorrendben játszuk a meccseinket".

lazlo85 2009.04.02. 09:52:06

ki ellen fogunk még játszani és hány mecsunk lesz még?

Lencse. 2009.04.02. 09:54:18

@lazlo85: Portugália kétszer, Svédoszág itthon, Dánia idegenben. Nem egyszerű.

ZenZo 2009.04.02. 09:54:24

Előre csak annyit, hogy sajnos nem voltam kint, úgyhogy tv-n láttam, amit láttam.

Először a sokakat foglalkoztató dézsé vitához: tegnap bazsi engem a tipikus Robbenre emlékeztetett... és nem azért, mert az egyik holland, a másik meg Hollandiában játszik. Gyors, robbanékony, 1-1-ben remek, de ha nem jön be semmi, akkor beleszarok az egészbe, sétálgatok, miegymás. Mondjuk az, hogy a beadásai szarok, szerintem csak 50%-ban az ő hibája, mert persze fel lehet nézni (fel is kellene), de ha az a taktika, hogy "ide lődd be fiam, a többiek majd jönnek", akkor ha ő oda teszi, Sanyáék meg vajat köpülnek ott a védőgyűrűben, hát, van ilyen, a labdái jól kanyarodtak középre.

Egyébként én is erősen tartottam attól, hogy valahogy beakad egy szerencsétlen máltai gól, s sima 1-1 lesz a vége, de hál'istennek nem így történt - azért nagy kő gördült le a második találatnál.

@redcard: "szerintem nem sanyi kezdetésével volt a gond, hanem azzal, hogy nem tette be mondjuk a 60. percben priskint, akivel össze is tudtak volna játszani a középpályások és aki képes egy cselt is csinálni, ezek ellen a védők ellen a meccs vége felé inkább a technika kellett volna mint a küzdelem. nekem az tűnt fel, hogy a labdakihozataloknál nagy volt a tanácstalanság, hátul passzolgatás, aztán kénytelenek voltak felívelni, mert egyik középpályás sem lépett vissza, hogy segítsen passzolva felvinni, pedig halmosinak még a képességei is meg lennének hozzá, hogy besegítsen az előre játékba"

Ezt adom. Mind Sanyával kapcsolatban, mind Hullmosival, és a labdakihozatallal is. Sokszor tényleg a tanácstalanság vetette fel a fejét, amolyan most mi a f*sz legyen, de jöttek az 50-60méteres keresztlabdák, meglepő pontossággal, szóval nem volt gond szerintem.

Tegnap este valószínűleg én is kicsit keserűbb szájízzel írtam volna, de így, hogy aludtam rá egyet, már nem látom összességében olyan borúsnak a helyzetet. Helyenként jó játékkal, kis küzdéssel a közepén nyertünk 3-0-ra, és ennyi a lényeg. 13 pont, s reális esély a tisztes helytállásra. Én még mindig csak ennyit várok, a kijutástól tartok. Nem lenne jó, ha kijutnánk, aztán meccsenként egy nyolcassal jönnénk haza. Jó ez a csapat, alakul, formálódik, Koeman nagy ász, de a realitás egyelőre a jó helyezés. Persze egy jó eredmény Portugália és Svédország ellen nyilván az én nézeteimen is változtatna, most eléggé befolyásolható vagyok válogatott szinten :)

montipájton 2009.04.02. 09:54:51

@raoul_duke: Szép, szimpi hozzáállás, mit várna az ember tőlük.
Komolyan, miféle "dicsőség" az, hogy ők is beválogatták ezeket a játékosokat? Ebből a kínálatból mekkora bravúr jól választani? Annak idején, úgy 20 éve, még mentek a viták a szurkolók között, hogy miért ez játszik, miért nem az - mára ez értelmetlenné vált.

Hogy a nagyszerű magyar szakemberek ugyanebből az állományból semit nem hoztak ki, az meg nem annyira Koeman kritikája, mint az övéké.

elektronik (törölt) 2009.04.02. 10:10:47

Táblás Peti mesélhetne a Moldáviában történtekről, vajon őket is jól feltérképezte? :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.02. 10:14:43

@raoul_duke: A magyar "szakmai" gárdának elemi érdeke, hogy senki ne érjen el semmi pozitívat a csapattal.
Nem állítom, hogy ezek a győzelmek történelmiek voltak, szemet gyönyörködtetőek, de legalább nyertünk.
Ilyet régen mondhattunk el. Még Máltla ellenében is.
Azért kell azonnal ledegradálni minden pozitív eredményt, mert mégiscsak kínos, hogy ők majd ugyanezzel a gárdával semmit nem értek el. És mi van ha kiderül, hogy ők tulképpen szart sem érnek, szart sem értenek, még a végén mehetnek vissza a balettbe ugrálni...

ZenZo 2009.04.02. 10:18:30

@raoul_duke: "Nem kellett őszig várni, tegnap este ezt már elmondta Zombori. Ott ült Várhidi mellett, és valami olyat mondott, hogy "hát nem akarlak én itt most dícsérni, de szerintem azért ennyit egy Várhidi is elért volna".
Várhidi ezt úgy készítette elő, hogy folyamatosan azt magyarázta, hogy ezt ő is tudja/neki is volt. Ötször elmondta, hogy ismeri ezt a csapatot nagyon, ez az előnye a többiekkel szemben, mert ő kezdte, muszáj volt külön megemlítenie, hogy nála is többször volt teltház, stb. Szerinte azért állunk jól a csoportban, mert "hatalmas sportdiplomáciai siker, hogy ilyen sorrendben játszuk a meccseinket"."

No igen, ezek nekem is megütötték a fülem, aztán valahol a felénél gyorsan el is kapcsoltam, mert nem bírtam már azt a fényezést és ömlengést, amit előadtak. Zombori mindig is egy fasz volt, de Várhidit én csíptem, ellenben egyre ellenszenvesebb, ahogy ő is belesüllyed a "magyar elitbe". Rossz belegondolni, hogy ha egy embernek a kezdeteknél vannak is értelmes gondolatai, használható ötletei, ugyanoda jut, mint a többi, "uniformizálják" és jön a ezt én is megcsináltam izé, pedig a nagy lófaszt. Az MLSZ mellett ezzel a mentalitással van nagy baj nálunk. A keret tud, amit tud, lám jött valaki, aki végre eredményeket is tudott kihozni belőlük. Ez valahol már Lothar alatt is elkezdődött, s lehet, hogy ő is előbb-utóbb kihozta volna a keretből ezeket az eredményeket, bár a franc tudja. De drága volt, mert jött pár eredmény, amit megsüvegelt a nézősereg, kíváncsi vagyok, mikor lesz hirtelen drága nekünk Koeman is... mert abban valahogy nem bízom, hogy Kistelki belátja, hogy a magyar szakma gyenge, de többet ér őket kihagyni az egészből, mert a langyos fos helyett jobb a teltház és az elégedett szurkoló.

ZenZo 2009.04.02. 10:23:30

@csizsikpizsik: pont megelőztél, de igen, ugyanez az enyém is bő lére eresztve. Jó magyar mentalitás szerint dögöljön meg a szomszéd tehene is, vagy ha nem, akkor legalább mondjuk már el, hogy ugyanolyan ramaty állapotban van, mint a miénk volt...

montipájton 2009.04.02. 10:25:53

@ZenZo: Mattheust szerintem ne hasonlítsuk Koemanhoz, de ne menjünk bele. )) (Mindig felröhögök, amikor a NS kéthavonta lehoz egy Lothar-interjút, amiben elmondja, hogy lám, ezeket a játékosokat ő fedezte fel a válogatott számára. Én meg magamban hozzáteszem: Jwohl, Lothar, meg még további negyvenhatot, velük mi van?" )))

sporttárs 2009.04.02. 10:26:28

A Sport1 futball"szakértői" szinte kivétel nélkül sértett, nemrégiben leváltott, mellőzött emberek. Puhl Sanyi, Nyilasi, Várhidi... Sokszor egyszerűen képtelenek túllépni azon, hogy már nem ők vannak ott, az önámítás pedig olyan szinten épült fel bennük, hogy már szerintem el is hiszik, hogy mindez nekik (is) köszönhető...
Ebből aztán vagy az lesz, hogy fanaylognak és relativizálnak, vagy ha azt nem, akkor saját érdemeiket emlegetik. Nem szabad komolyan venni.

Mindezzel nem azt mondom, hogy hasra kell esni a válogatottól. Vannak hibák. De meghallgatnám Várhidit, egy ugyanilyen koreográfiával elért olasz válogatott-győzelem után is cöcögne-e?

(Azt úgy elképzelem, hogy az utolsó selejtező kijutunk a vébére, mindenki őrjöng és Zombori a stúdióban odafordul Várhidihez: "Hát, Petikém, sikerült, engedd meg, hogy gratuláljak!" :)) )

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.02. 10:29:42

@sporttárs: Az még hagyján hogy gratulálnak, de a tisztikereszt és a pénzjutalom is ott lesz a Várhidinek azonnal átadott nagyalakú boritékban :DDD

daneeka 2009.04.02. 10:32:54

Várhidi azt is megmagyarázhatná, hogy miért nem kellett neki Huszti, aki ma a válogatott legjobbja.

Azazello007 2009.04.02. 10:34:52

@ZenZo: "a kijutástól tartok". Hát nem tudom, lehet, hogy egy másik generációhoz tartozom, de soha életemben nem láttam a válogatottat világversenyen, én biztos rettenetesen boldog lennék.

A Magyar Szakmától én is tartok; kilencven százalékuk alattomos, frusztrált görény, bármire képesek. Pár szarabb eredmény, aztán majd jön mondjuk Tornyi "Kikérem Magamnak" Barnabás a kispadra...de a poén kedvéért akár Hegyi Ivánt is kinevezhetnék.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.02. 10:53:02

Én nagyon örülnék, ha csinálnátok külön "hátralévő meccsek" posztot,
ahol kiszámolgatnátok a lehető legrosszabb és legjobb eseteket,
meg pár lehetséges lejátszását a fordulóknak.

én lusta vagyok ezt számolgatni :-)

ZenZo 2009.04.02. 10:53:55

@montipájton: "Mattheust szerintem ne hasonlítsuk Koemanhoz, de ne menjünk bele. )) (Mindig felröhögök, amikor a NS kéthavonta lehoz egy Lothar-interjút, amiben elmondja, hogy lám, ezeket a játékosokat ő fedezte fel a válogatott számára. Én meg magamban hozzáteszem: Jwohl, Lothar, meg még további negyvenhatot, velük mi van?" ))) "

Rendben nem megyünk bele, tény, hogy Lothar esetében sem az utózöngék a legmegnyerőbbek, de ugyanakkor tény, hogy ő volt az első, aki nem ragaszkodott a "kerethez", hanem 60 embert is kipróbált, ami azért nálam a változás kezdete volt, s én üdvözöltem azt, a lelátón álltam ott századmagammal Mattheus nevét skandálva, s nem véletlenül. Ő hozott valamit, amit a magyar garnitúra nem.

De persze ott van az örökérvényű kis sutka, amin azóta is jókat röhögök:
Matteusnak nem nagyon tud mit kezdeni a magyar válogatottal az első időkben, s felhívja Völlert, hogy hát mondjon már valami jó módszert, mert ezekkel a falábúakkal nem gördül a szekér.
- S a bójákkal próbálkoztatok már?
- Igen. De az sem volt túl sikeres.
- ?
- 3-1-re nyertek a piros bólyák...

Tika_ 2009.04.02. 10:57:30

Beleolvasgattam a kommentekbe, és kellemes meglepetés volt számomra, hogy nem a hurráhangulat megy, hogy hazai pályán el bírtuk verni egy félmilliós ország válogatottját!
Sőt, megnéztem a meccs összefoglalóját, és az még nagyobb pozitív meglepetés volt: néha egész szép dolgokat csináltak a srácok! (pl. a szabadrúgások)

Ettől még annyiban csatlakoznék váév építők-höz, hogy ez azért még nem a világ legjobb futballja.
@Papp Sanyi: @rizla: A blog a világ legjobb futballjáról szól - legalábbis így definiálja magát. Tehát, ha idekattintok, arról szeretné olvasni. A magyar válogatottról legfeljebb mellékesen.
:pajzsmögébújik:

@Hitchiker: "haza fele szét lett kapva egy metrókocsi"
na, ez a default ban!

HMS.NAGYSZINPAD 2009.04.02. 11:02:32

irapuato, gyerekek, irapuato. p-vel. tükörben írtok, hogy mindig q lesz belőle?

jörgömös 2009.04.02. 11:02:38

@daneeka: tegnap este konkrétan azt mondta, hogy neki Huszti nem állhatott a rendelkezésére, mert az MLSZ eltiltotta, neki semmi köze nem volt az egészhez, és nem is akar az egész üggyel foglalkozni. Pont.

sporttárs 2009.04.02. 11:07:24

Az tény, hogy az MLSZ sem áll mindig annyira a helyzet magaslatán, amennyire kommunikálja.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 11:10:23

@sporttárs:
ezzel a mondattal valami nagyon nem stimmel.
"sem áll mindig"?!
mikor állt?

shinigami 2009.04.02. 11:18:21

@Azazello007:
hegyi ivan nem lenne jo mert honositana fel braziliat es real mezben kuldene ki oket a palyara

irtatok sokan a szakma kremjet a studioban:
zombori: egyszeruen 1 fasz, lehuzott par evet focistakent franciaorszagban es ez eleg h szakerto legyen

nyilasi: hat o 1 kategoriaval jobb, bar a hozzanemerteserol folyamatosan tanubizonysagot tesz 12-13 eves gyerekek melle utanpotlas palyaedzonek jo lenne a sztorijaival

varhidi mar a 14-15 evesek melle kene nyilasitol ugysem latanank magnestablat

puhlnak meg 2 feles es 2 parjelzo kene akkor talan nem lenne ennyire buta

sporttárs 2009.04.02. 11:18:50

Szerintem vannak kétségtelenül jó húzásaik, Koemann szerződtetése pl. mostanában nehezen kérdőjelezhető meg és én nem bánom a Jámbor-stábot sem.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.02. 11:21:49

na jól van, mégis csak megnéztem, mi lehet szerintem a legjobb és a legrosszabb eset. egy dolog dőlt el: 6. már nem leheteünk. de 5. még elég könnyen :-(

legjobb:
2009.06.06 Albánia–Portugália 0 0
2009.06.06 Svédország–Dánia 1 0
2009.06.10 Svédország–Málta 0 1
2009.09.05 Dánia–Portugália 0 1
2009.09.05 Magyarország–Svédország 1 0
2009.09.09 Magyarország–Portugália 1 0
2009.09.09 Málta–Svédország 1 0
2009.09.09 Albánia–Dánia 1 0
2009.10.10 Portugália–Magyarország 0 1
2009.10.10 Dánia–Svédország 0 1
2009.10.14 Dánia–Magyarország 0 1
2009.10.14 Portugália–Málta 0 1
2009.10.14 Svédország–Albánia 0 0


1. Magyarország 25
2. Dánia 13
3. Svédország 13
4. Albánia 11
5. Portugália 10
6. Málta 10


legrosszabb:

2009.06.06 Albánia–Portugália 1 0
2009.06.06 Svédország–Dánia 1 0
2009.06.10 Svédország–Málta 1 0
2009.09.05 Dánia–Portugália 0 1
2009.09.05 Magyarország–Svédország 0 1
2009.09.09 Magyarország–Portugália 0 1
2009.09.09 Málta–Svédország 0 1
2009.09.09 Albánia–Dánia 1 0
2009.10.10 Portugália–Magyarország 1 0
2009.10.10 Dánia–Svédország 1 0
2009.10.14 Dánia–Magyarország 1 0
2009.10.14 Portugália–Málta 1 0
2009.10.14 Svédország–Albánia 0 1


1. Dánia 19
2. Portugália 18
3. Svédország 18
4. Albánia 15
5. Magyarország 13
6. Málta 1

drani 2009.04.02. 11:21:56

@crouchy: fibernet asszem, nem tudtak megegyezni

f.fredericks 2009.04.02. 11:24:50

Tegnap a meccs után azt beszéltük a haverokkal, hogy mikor volt utoljára olyan, hogy a csoport utolsó két helyezettjét oda-vissza megvertük? Mert szerintem nagyon régen (mostanában mi is benne voltunk a két uccsóba:() Ha más nem, már ez dicsérendő ez a csapatban, bár ma is azt mondom, amit tegnap este, hogy ez a játék semmit nem fog érni a svédek ellen (bár az is igaz, hogy minél jobb az ellenfél, annán jobban játszunk).

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:31:04

ELŐREJELZÉS
Júniusban lesz 4 meccs a csoportban:
1 svéd-málta,
2 albán-portugál,
3 svéd-dán,
4 dán-portugál.

ha az első kettőn nagyok verik a kicsiket, a rangadókon pedig döntetlen születik, akkor:
dán 15, magyar 13, portugál, svéd 10-10 pont.

ha hazai győzelmek születnek a rangadókon, akkor:
dán 16, magyar 13, svéd 12, portugál 9 pont.

ha a portugálok visszaadják a kölcsönt a dánoknak, a svéd-dán pedig döntetlen:
dán 14, magyar 13, portugál 12, svéd 10 pont.

daneeka 2009.04.02. 11:33:46

@szurkoló: Lehet, hogy én emlékszem rosszul, de mintha az egész eltiltás abból pattant volna ki, hogy Várhidi behívta de nem játszatta Hisztit. Egy edzőnek ezt tudnia kellene kezelni...

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:35:18

Ha pedig a hátralevő meccseken az albánokat és máltát mindenki megveri ÉS minden más meccs döntetlen (ami ránk nézve hízelgő lenne...), akkor:

dán 20, svéd 18, magyar 17, portugál 15 pont...

tb 2009.04.02. 11:35:59

@_benito: "hiteles forrásból: 88-ban a hollandok elleni meccsen volt utoljára olyan, hogy nem nyitottak ki a meccs napján a pénztárak. "

nem játszottunk 88-ban a hollandok ellen

r_magpie 2009.04.02. 11:37:27

@daneeka: éppen azon gondolkodtam, hogy - bár a játékos jellemén is múlik - mennyivel másképp alakult Gera (Koeman általi) és Huszti (Várhidi általi) 'nem játszatása'

daneeka 2009.04.02. 11:42:20

@Torres: 96-ban is volt Magyar-Olasz
@r_magpie: Igen, érdekes párhuzam ez is. Szerintem egy külföldi edzőt jobban tisztelnek az idegenlégiósok.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.02. 11:42:57

@tb: 86-os vébére már kijutva, az utolsó selejtező volt a hollandok ellen.
kiment a sok nép ünnepelni, a meccs meg el volt csalva,
mert a hollandoknak még kellett a pont a pótselejtezőre.

montipájton 2009.04.02. 11:43:50

@megvagy hadnagy: Az nyilvánvaló, hogy valamelyik "nagy" a nyakunkon lesz a júniusi meccsek után, örüljünk annak, hogy egyelőre ez a legtöbb, amit elérhetnek.

Az ősz külön történet, ne keverjük ide: amit idén produkált a csapat, az akkor is rendben van nagyjából, ha a portugálokkal nem töröljük fel a Puskás füvét. (Az igazi Nagy Finálé akkor kezdődne, ha a svédeket legyőznénk. Onnantól már nem csak az illúzió világa lenne a számolgatás. De addig felesleges.)

jörgömös 2009.04.02. 11:43:50

@daneeka: én csak a Mester szavait tolmácsoltam :)

shinigami 2009.04.02. 11:43:58

@r_magpie:
ja gera egyszeruen szar formaban van miota fulhames

azon gondolkoztam h eleg lehet-e az nekunk (marmint a 2. helyhez) ha itthon megverjuk a svedeket es daniaban osszehozunk egy dontetlent

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:47:15

@shinigami:

nagyon úgy tűnik, hogy a csoport első két helyezettjének >20 pontja kell legyen.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 11:48:05

@shinigami:
nemtom miért, de nem hiszem, h portugáliától kellene összefosnunk magunkat.
annak a csapatnak még egy Sanyija sincs.

a két északitól én jobban félek.
(na nem a magyar-dán alapján)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 11:48:40

@pattopo:

Ötödikek elég könnyen... hehe. Ha Albánia legyőzi a portugálokat és a dánokat, valamint győz Svédországban is. És mi persze mindent bukunk. Nagyon valószínű. :-)

Egy biztos: már most több pontunk van, mint a Bozsik-Várhidi kettőssel, szóval már akkor előrébb léptünk, ha innentől minden meccset elveszítünk. (Amire persze gondolni sem szabad.)

Szakkommentátorokhoz: nekem egyértelműen Nyilasi a legszimpatikusabb az összes közül, és alapjában Puhlt is bírom, ha mond nem kevés hülyeséget is mindig. Várhidi hihetetlenül lejáratta magát. Pedig én még nagyon sajnáltam, hogy kirúgták annak idején. De hogy egy ember aztán morálisan ennyire elássa magát, ez egészen példátlan (pedig itt Magyarországon azért sok mindent megértünk már). Zomborit én cseppet sem tudom komolyan venni, viszont épp ezért szórakoztató.

A többi selejtezőhöz: a spanyolok elképesztők. Újabban már akkor is nyernek, ha semmi sem jön össze nekik. Mellesleg a törökök megkapták a büntetést a sok utolsó perces győzelmükért az Eb-n. Most ők szaladtak bele ugyanabba a késbe. Az argentinok... az argentinok is elképesztők... azt hittem, hogy Maradona mellett van egy(-két) szakember is, aki a fizikai és taktikai felkészítésért felelős, ő csak a fanatizálásért van ott... Egyelőre erre nem is tudok mit mondani... Talán csak ennyit: :-((((((((((((( Az angolok meccsének második félidejét láttam tegnap. Nullák voltak (komolyan, a magyar válogatott élvezetesebben és színvonalasabban játszik, mint az oroszlánosok), de Capello megtanította őket nyerni. A többi esélyes simán menetel. Ja, még annyit: az eredményekből azért látszik, hogy a törpék között is disztingválni kell; San Marino nem ugyanaz a kategória, mint Liechtenstein, és Liechtenstein sem, mint Málta. Így nézve is remek eredmény a tegnapi 3-0.

montipájton 2009.04.02. 11:48:46

Annál csúnyább gólokkal nem lehet meccset nyerni, ahogy a dánoknak sikerült. ))

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:48:52

@montipájton:

jaja, nem minősítettem, csak latolgattam. Ha a köv. négy meccs nem négy vereség, akkor az szerintem előrelépés.
ha négy vereség, akkor is még lehet örülni annak, hogy a mögöttünk levőket jól megvertük.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 11:52:16

@f.fredericks:

A Matthäus-csapat is oda-vissza verte Máltát és Izlandot.

montipájton 2009.04.02. 11:53:17

@Csöncsön: Nemcsak az angolok tudnak szar játékkal nyerni, már a svéd-magyar után kitárgyaltuk, hogy ez az, ami nekünk (a nagyok ellen) nem megy. Reménykedni kell benne, hogy ez megváltozik, különben pontosan ez fog történni: a szar portugálok és a szar svédek is megelőznek minket.

shinigami 2009.04.02. 12:01:53

@pote:
ah nem verik meg az albanokat kapitany csere lesz es szvsz jon a henger (ha meg nem nagyon kirohogom oket)

szferi 2009.04.02. 12:03:04

@Csöncsön: az angolok tegnap jól játszottak, az egyenlítés ellenére simán nyertek, az 5-1 is benne volt a meccsben. + hadd ne essünk már seggre, ha egy csapat kiszenved egy szerencsétlen gólt a törökök ellen.

f.fredericks 2009.04.02. 12:05:36

@Csöncsön: húú tényleg, ez ki is esett, pedig Izland ellen még kint is voltam anno a Megyeri úton.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 12:09:52

@montipájton:

Mondjuk úgy: MÉG nem megy. Mert Koeman az interjúban, ugye, pont arról beszélt: meg kell tanulnunk nem elveszíteni olyan mérkőzéseket, amelyeknek nem mi vagyunk az esélyesei. Koemanból kinézem, hogy őszig ezt meg is tudja tanítani a fiúknak.

@szferi:

Sajátos ízlésed van. Az angolok a második félidőben kb. kétszer mentek át a félpályán, és egy pontrúgásból érték el a győztes gólt. A spanyolok miatt azért kell "seggre esni", mert az utóbbi 31 meccsük mérlege: 28 győzelem, 3 döntetlen. Ilyen sorozata Európában utoljára az Aranycsapatnak volt.

ZenZo 2009.04.02. 12:14:20

@Csöncsön: "Az angolok meccsének második félidejét láttam tegnap. Nullák voltak (komolyan, a magyar válogatott élvezetesebben és színvonalasabban játszik, mint az oroszlánosok), de Capello megtanította őket nyerni"

Na igen, rémszar meccseket játszanak, de Capellot pont ezért hozták, nyerni. Rém gyenge meccseket játszanak a keret nevekbeli erősségétől függetlenül. Valahogy egyszerűen nem megy nekik, de a korábbi rossz szereplésekben erősen benne volt SGE és McClown keze - na meg a közhely, s nem lehet egy angol válogatottnál erre fogni, de a sérültek. Csatár poszton kevés a lehetőség, azok is rendre sérültek. A kapusposzt hiányosságai pedig ismertek. A lényeg, hogy egyelőre veretlenek, s a VB-ről már nehéz lesz lemaradni. Más kérdés, hogy addig még van hova fejlődni, mert ott ez kevés lesz. Persze nem esélytelenként indulnak majd, de az esélyestől is igen messze vannak. A favoritok egyelőre a Spanyolok, de kíváncsi vagyok, kitart e a jó szériájuk a VB végéig. Őket követik sorban a németek, olaszok, argentinok, brazilok, s talán az orosz-holland kettős, és az angolok (szerintem).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 12:16:12

Eszembe jutott közben egy biztató fogódzó az argentinoknak. '93-ban Kolumbiától Buenos Airesben (!) kaptak ki 5-0-ra. Ugyanabban az évben Copát nyertek, és '94-ben ismét szenzációsak voltak a vébén, és valószínűleg meg is nyerik, ha nincs Maradona doppingbotránya.

No, ennyi biztatót tudtam összekaparni a tegnapi 1-6 után...

ZenZo 2009.04.02. 12:20:53

@szferi: "az angolok tegnap jól játszottak, az egyenlítés ellenére simán nyertek, az 5-1 is benne volt a meccsben"

Tény, hogy négy gól simán benne volt a meccsben, de a jó játék azért szerintem is túlzás. Buta hibákat csináltak, az előrejáték pedig minden volt, csak erős nem. Ha a védelem biztosabb lábakon fog állni, és Rooney mellé végre találnak egy gólfosó gépet, akkor jó lesz. Mert tegnap úgy istenigazából nem tudom senkire azt mondani, hogy hű de jól játszott, talán Terry. De pölö Gerrardot vagy AC-t rossz volt nézni. Az már személyes dolog, hogy Kráncsit meg nem tudom bevenni, de tegnap nem volt más opció.

szferi 2009.04.02. 12:20:59

@Csöncsön: nincs kizárva egy újabb doppingbotrány sem :). Azért egy idegbajos kokainistára bízni egy vb-esélyes válogatott sorsát minimum érdekes döntés, sajnálom az argentinokat, megint elvesztegetnek négy évet.

szferi 2009.04.02. 12:23:00

@ZenZo: nem úgy játszottak, mint a brazilok, de azért bedarálták az ukránokat. Igaz, az első félidő elejét és a második végét nem láttam, de nem sok bíztatót mutattak az ukránok, nem volt benne a meccsben a meglepetés, anglia dominált.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.02. 12:23:20

@sporttárs:

hát nem tudom, én Nyilasit kimondottan korrektnek és rokonszenvesnek találom. rajta azt érzem, hogy tényleg őszintén örül minden sikernek, akárki éri el.
Bognár Gy. is korrekt még szerintem.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 12:31:18

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
Léderer meg őszintén tud örülni minden labdaérintésnek, bárki is tegye azt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 12:31:48

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

És, ami egészen ritka (szinte példátlan) az olyan emberek között, akik televíziókban fordulnak meg: van öniróniája és humorérzéke.

Lencse. 2009.04.02. 12:35:32

Így van, így van, Nyíl fanklub +1

shinigami 2009.04.02. 12:37:13

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
teny de ne szakmai kommentatornak hivjak mar be mert annak azert tulzas (szerintem)

hmikey 2009.04.02. 12:38:58

Nekem Dzsudzsinál az tűnt fel, mintha bizonytalan lenne jobb lábbal. Volt egy olyan eset, amikor befelé cselezett (jól) a tizenhatos sarkánál és mivel jobb lábra jött ki neki a labda, nem vitte/lőtte tovább befelé, hanem egy pillanatnyi bréking után nekiállt visszatestcsel + lefutunk az alapvonalra beadni kombózni, ami meg elhalt. Sokszor azt érzem, hogy mindenképpen ezt akarja erőltetni, pedig az a kapuralövése nagyon rendben volt, pár centin múlt csak, ott miért merte megcsinálni?

Sanyi helyett tényleg néha be lehetne tolni Priskint v. Rudolfot, mert néha eléggé vegetatívba megy át, viszont az is nagyon igaz, amit az okosok mondtak utána, hogy ő legalább rámegy minden labdára, és nem sétál el, meg legyintget...

Hajnal meg beteg volt, és még ha az eddigi produkciói nem is kápráztattak el, azért a gólja az nagyon ott volt. Huszti is megérdemelte volna, az ő lövése is zsír volt.

Lencse. 2009.04.02. 12:52:02

@shinigami: Mond már három nevet, akit szívesebben hallgatsz.

tb 2009.04.02. 12:54:19

@pattopo: hát azt nem tudom mennyire volt elcsalva az a meccs, de az 1985-ben volt, nem pedig 88-ban, a 88-as EB-re is együtt selejteztünk de itthon akkor is 86-ban játszottunk, 88-ban nem játszottunk a hollandokkal

shinigami 2009.04.02. 12:57:32

@Lencse.:
capello, ferguson, wenger

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.04.02. 12:58:06

Az lehet, hogy mindhárom gólunkat védte volna egy átlagos képességű kapus?

szferi 2009.04.02. 13:07:34

@pancho_sanza: igaz,a srác 90 perc alatt kb. 20 métert tett meg, szinte semmire nem mozdult. ezt ki is használhattuk volna, ha itt-ott eleresztik a mieink 25ről.

Tika_ 2009.04.02. 13:16:56

Az angolnak én is csak 2. félidejét nézegettem, és csak 1 fokkal volt szórakoztatóbb, mint a múlt heti barátságos - de hát ez a Capello-hatás :vállatvon:.
Tényleg nem értem, hogy a klubjukban fő mozgató Gerrrard és Lampard hogy tűnhetnek el ennyire. Utóbbi mint ha pályán se lett volna. Rooney jelentette a támadójátékot.

Amiért érdemes volt megnézni: ahogy Terry, Lampard, Beckham üdvözölték Sevát a lefújás után, és Capello rezzenéstelen arca a győztes gólnál :).

A spanyolok meg Torres, Villa, Iniesta nélkül is jók, Fabregast se láttam (bár ennek tényleg csak az utolsó 10 percét néztem).

neeskens 2009.04.02. 13:18:40

@shinigami: Nem értek egyet, szerintem Hajnal gólját csak óriási bravúrral lehetett volna fogni.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.02. 13:22:44

@Tika_: A spanyolok valahogy mostanában minden olyan játékos nélkül jók, akire egyébként azt mondanád, a hiánya fel fog tünni. Egyszerűen mindenkit tudnak pótolni. Félelmetesen jók (bár meglátjuk ezzel mire mennek majd a VB-n)

shinigami 2009.04.02. 13:25:42

@neeskens:
szerintem meg mellenyult, annak ellenere h tenyleg jo loves volt en vedhetonek ereztem

jawbone 2009.04.02. 13:28:50

csak annyit tennek hozza nyolcadik eve idegenben elokent, hogy miota ez a Koeman gyerek a gore, azota nem kell lesutott szemmel bekusznom az irodaba valogatott meccsek utani reggeleken...mostani helyzet szerint, ha nem is jutunk ki vegul, akkor sem fog senki kirohogni: nekem mar ez is kurva nagy eredmeny lesz :)

kavics30 2009.04.02. 13:29:17

szerintem Dzsudzsák előre játékban agilis volt, védekezni nem védekezett szinte semmit, a beadásai szánalmasak voltak (bent persze nem sokan érkeztek volna, ha jól csavarodtak volna a lasztik akkor sem), ha néha ésszel próbált volna kapura lőni, nem izomból, akkor erredményesebb lehetett volna.

viszont volt ami engem engem kifejezetten zavart. és ez a közönség. vagy csak egy része(?) én úgy 20 éve kezdtem válogatott meccsekre járni, az elmúlt 5-8 év azonban szinte teljesen kimaradt, elsősorban a lélektelen játék miatt. most azt gondoltam, hogy erre a csapatra kíváncsi vagyok.
nem gondoltam volna, hogy egy telt házas meccsen, Málta ellen a szurkolás jelentős részben kimerül románozás, szlovákozás, gyurcsányozásban. volt talán még 3-4 rigmus és kész. az igazi nóták teljesen eltüntek, újakat meg egyszerűen nem hallottam. vagy csak rossz helyre keveredtem???

neeskens 2009.04.02. 13:32:37

@shinigami: hát nem tudom, nekem tegnap élőben és ma is úgy tűnt, hogy a sorfal fölött rúgta el a kapufa mellé.Ahová kell, nem mellényúlt, hanem nem ért oda.

Nem tudom, hogyan, hová kéne rúgnia, hogy azt mondjad, hogy védhetetlen volt.
Sőt Gera és Juhász fejese is jó volt szerintem. Bár nagy bravúrral azokat lehetett volna esetleg hárítani.

shinigami 2009.04.02. 13:41:27

@neeskens:
szvsz pont juhasz fejese az amihez megcsak nagyobb bravur sem kellett volna

neeskens 2009.04.02. 13:53:58

Ami@kavics30: Ami nagyon negatív volt, a P szektorban ültünk, oda ahová a helyünk szólt. Meg szerencsére még időben érkeztünk.

Össze-vissza ült le mindenki, ezért első percekben már összeverekedett pár ember, percekig ütötték egymást a biztonsági emberek meg nézték....

Előttünk ilyen menedzser öltözetű arcok habzó szájjal románoztak, gáz volt.

Azazello007 2009.04.02. 13:57:02

@neeskens: ahol ma, 2009 ben Magyarországon tömeg van, ott ez van. Ez sajnos nem csak a sportrajongókra jellemző, összetettebb -- és igen szomorú -- probléma.

Walmer 2009.04.02. 14:07:07

A helyzetünk egy kicsit hajaz az északírekéhez. nekik is komoly meccseik lesznek még (Lengyelo. idegenben, Szlovákia otthon, Cseho. idegenben), ők is nagyon jól állnak most, ami nagyon komoly meglepetés azért egy ír megyétől:-)

ZenZo 2009.04.02. 14:08:54

@szferi: "nem úgy játszottak, mint a brazilok, de azért bedarálták az ukránokat. Igaz, az első félidő elejét és a második végét nem láttam, de nem sok bíztatót mutattak az ukránok, nem volt benne a meccsben a meglepetés, anglia dominált."

Nem is mondtam, hogy az ukránoknak sok esélyük lett volna. De amikor Crouch csak úgy lődörög, és az egyetlen támadójáték az Rooney, az úgy sovány, főleg azért, mert javarészt ő osztotta a keresztlabdákat előrefelé...

@Tika_: "Tényleg nem értem, hogy a klubjukban fő mozgató Gerrrard és Lampard hogy tűnhetnek el ennyire. Utóbbi mint ha pályán se lett volna"

Ez nem új keletű kérdés. Capellonál azért már voltak bíztató jelek pont a múltkori barátságoson, ahol Gerrardot egy kicsit előrébb tolta az olasz, Lampardot meg hátra, Lampard egyből gól+gólpassz kombóval rukkolt elő. Tegnap az ukránok közepe kicsit sűrű volt, és sem Lampard, sem Gerrard nem tudott semmit mutatni.

Ennek egyébként az is lehet az oka (szerintem), hogy mindkét csapatban (Chelsea, Pool) szűrővel játszanak, és hiába profi valaki, ha hozzá van szokva, hogy egy Makelele, Essien vagy Mascherano, Xabi áll mögötte. Itt viszont egyrészt egymás mellett fele annyi mozgásterük van, másrészt pölö tegnap jól megfigyelhető volt, hogy még elölről-hátulról is jól beszűkítik őket, AC felrohangál, Rooney meg gyakran visszalép. Szinte semmi terük nincs ilyenkor. Capello is azért hozta be tegnap szerintem Beckhamet, hogy kicsit széthúzza a pályát. Szóval szerintem nem Lamparddal vagy az épp kb formája csúcsán lévő Gerrarddal van a baj, hanem valahogy ennek az angol válogatottnak nem fekszik a 4-4-2. De persze ez mind csak feltételezés...

kroos 2009.04.02. 14:14:09

@neeskens: én többeközött ezért nem járok meccsre.
Az ute-mtk legutobb betette a kaput.
Fel volt ott sorolva minden etnikuku,politikai hitvallásu,szexuális havtartozásu ember.És az sem tetszett hogy amikor az mtk tábor rákezdett a buzditásra akkor ez szinte derogált nekik,és ,,kussoljatok"-al válaszoltak.
Hajrá ute-t vagy ute olé vagy ilyesmit nem is hallottam.

ZenZo 2009.04.02. 14:19:35

Most olvasom, hogy Podolski meg kemény legény volt tegnap, "meglegyintette" Ballackot... ehhez azért kell ideg vagy tökösség :)

vargamma 2009.04.02. 14:54:57

kommentátorok: nem láttam tegnap várhidit. de én régebben szerettem a mágnestáblás elemzéseit az olasz meccsek előtt. zombori semmit nem ért ebből a játékból, puhl-t meg kitiltanám a stúdióból, annyira banális hülyeségeket beszél. nyíl sem egy lippi, de ő télleg magát adja, szimpatikus.

számolgatás: akkor van reális esélyünk kijutni, ha egy igazán jól sikerült meccsen itthon elerjük a svédeket, és a portugál oda-visszán is legalább kell egy pont. s akkor juhet a koppenhágai mindentbele.
de mondom a svéd meccs a lényeg. ha ott kikapunk sztem annyi az egésznek.

raoul_duke 2009.04.02. 15:03:50

Szerintem is védte volna mind a hármat egy átlagos/jó kapus. A két fejest szinte 100%, a szabadrúgást meg nem éreztem annyira "jobb felső sarokba varrta" típusúnak, mint amilyennek a legtöbb helyen emlegetik.

A szakértőinkhez: nekünk ennyi jutott sajnos. Kis pénz, kis foci, kis szakértelem. Irigy megsavanyodott szarháziak; ez van.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.04.02. 15:06:00

második hely:
négy meccsből legalább kettőt nyerni kell

első hely:
négy meccsből legalább hármat nyerni kell

kroos 2009.04.02. 15:49:38

@ZenZo: egy kis pöcs,alig várom hogy eltakarodjon.
+ugy üt mint egy nö.

Hitchiker 2009.04.02. 17:04:18

@Tika_: ezt kifejtenéd amit nekem írtál mert nem értem (sajnos nem ismerem a kifejezést) köszi :)

rizla 2009.04.02. 17:29:31

@Tika_: "A blog a világ legjobb futballjáról szól - legalábbis így definiálja magát. Tehát, ha idekattintok, arról szeretné olvasni. A magyar válogatottról legfeljebb mellékesen."

hát ne olvasd el a posztot baszki, nem kell érte fizetned semmit. vagy a válogatott fordulóban is foglalkozzanak MÁSIK válogatottal? ide ne süllyedjünk már.

halareaal 2009.04.02. 21:17:39

nem értem mi a célja az ilyen "ez nem a világ legjobb futballja, mit keres ez itt" meg hasonló kommenteknek. télleg ennyire korlátoltak vtok, h egy postban, ahol van 200 hsz a válogatottról, stb, ezt beirjátok?

Tika_ 2009.04.03. 11:03:27

@Hitchiker: A ban időlegest kitiltás internetes oldalról. Szerintem ez jár a futballhuligánoknak. Azoknak különösen, akik erre még büszkék is. Default, vagyis alapértelmezésben. Természetesen, ha rosszul értettem a "szét lett kapva" kifejezésedet, akkor elnézést!

@rizla: nem olvastam el a posztot :) (egyébként a bajnoki posztoknak is csak a nagycsapatokkal foglalkozó részeit szoktam elolvasni).
Miért süllyedés ez?? Ha MÁSIK válogatott a világ legjobb futballjához tartozik? Akkor itt a helye! Ráadásul a magyar meg nem...

Hitchiker 2009.04.03. 11:23:07

@Tika_: szét lett kapva de nem általam, bocs ha kétértelműen fogalmaztam
süti beállítások módosítása