Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Világbajnoki selejtező - Málta és három dolog

2009.04.01. 15:55 pote

Zsinórban negyedik győztes tétmérkőzésére készül a magyar labdarúgó válogatott, és Málta ellen elővételben elkelt mind a harmicötezer belépő. Biztos volt már ilyen, biztos nem a legtökéletesebb a memóriánk, de akkor sem emlékszünk ilyenre. Hurráhangulatra még nem jogosít fel ez minket, de a máltaiak esetleges legyőzése akkor is kellemes nyarat vizionálna a magyar fótball szurkolók elé.
Nekünk nincs más dolgunk, mint este nyerni (fanyalgóknak: szép játékkal, gólokkal), majd - miközben számtalan döntetlennek szorítunk - öt hónap alatt a lehető legjobban felkészülni a tényleg sorsdöntő szeptemberi őrült 98 órára. Lapozás után még nem kell számolgatni, három dolog jön háromszor, meg még egyszer.
 
Három közhely:
1) Mindig a kötelező győzelem a legnehezebb
2) Nem szabad lebecsülni egy ellenfelet sem
3) Már nincs olyan, hogy biztos hárompont
 
Három kérdés:
1) Fülöp is megússza-e gól nélkül?
2) Ki fogja Dárdait helyettesíteni?
3) Sanyi betalál-e most is?
 
Három gonosz:
1) Ütközik-e végre valahára valakivel a középpályán Halmosi?
2) Kap-e műesésért sárgát Sanyi?
3) Fordul-e első szándékból kapu felé Hajnal?
 
Három dolog:
1) RIA
2) RIA
3) HUNGÁRIA
 
és egy ruttkaiboris átirat lelkesítésül:
"Kossuth Lajos azt üzente,
Elfogyott a regimentje!
Ha még egyszer azt üzeni,
Magát fogja ismételni."
 
 

218 komment

Címkék: magyar válogatott válogatott dolog három

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr1001039974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seamus gonzalez 2009.04.01. 16:20:40

Röviden szólva reméljünk jó játékkal elért győzelmet, amely fokozza a csapat és a drukkerhad egymásra találását, valamint önbizalmat ad a nagyobb őszi kihívásokhoz való felnövéshez :)
Sanyi betalál, naná. Tán még Priskin is.

Hajráhajrá!

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.01. 16:23:51

hiteles forrásból: 88-ban a hollandok elleni meccsen volt utoljára olyan, hogy nem nyitottak ki a meccs napján a pénztárak.

teljesen tele az olaszok ellen volt a puskás 96ban

balu11 2009.04.01. 16:26:37

Sanyi betlizik, mert ő akkora formátumú játékos, hogy a rossz formáját is tudja időzíteni

viszont Qman ezt későn veszi észre, és csak a legvégére küldi be Priskint

de ez már mindegy lesz addigra, mert nyerünk így is 2-0ra (Juhász fejes, Hajnal/Dzsudzsák távoli)

Riaria, hajrá fiúk!

michellewild 2009.04.01. 16:27:57

1.) +
2.) bárki, akinél van otthon pudingpor
3.) bebaszna ha nem

1.) szélen esetleg
2.) pirosat bunyóért
3.) sajátunk felé, remélem oda is csak a padról

1.) Ria 2.) RIA 3.) 1 góllal bőven elég nyernünk!

baksusz 2009.04.01. 16:28:39

Megyek ki én is a meccsre. Tényleg nagy dolog h teltház lesz, de a beeresztés már az albánok ellen sem volt jó, pedig ott csak 25000 néző volt...
Most így 6-ra megyek, hogy bejussak...
Szerintem 3:0ra nyerünk!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.01. 16:35:29

úgy érzem gera meccse lesz...

michellewild 2009.04.01. 16:36:39

gera meccse a mi meccsünk!

poolfanati 2009.04.01. 16:45:11

1. 2-0 nekünk
2. sanyi két gólt szerez
3. a meccs után elsők leszünk a csoportban
+1. mi a baj a szavazással? ha ott oldalt nem lehet szavazni akkor leadom itt: Igazából mindegy, de Málta ellen jó játékot várok.
ui. az albán meccs előtti 3 dolgom bevállt remélem a mostani is be fog...

rizla 2009.04.01. 16:46:46

9-0

priskin mesternégyes
gera félpályáról
hajnal dupla szabadrúgásból
huszti szóló
fülöp kirúgásból

poolfanati 2009.04.01. 16:56:25

@rizla: inkább 1-0 és a maradék 8 gólt osszuk a maradék 4 meccsel és azokon rúgjunk 2-2 gólt...
hidd el úgy hasznosabb, hiszen ha jó a védelem ott akkor azzal a 8 góllal szinte biztos hogy kinn vagyunk a VB-n.

Torres 2009.04.01. 17:00:32

@_benito: az 2000-ben volt partner

balu11 2009.04.01. 17:01:45

3 dolog:

1 - Fülöp ma nem kap gólt, de bebizonyítja, hogy Babos az első számú kapus
2 - Az is bebizonyosodik, hogy (Huszti mellett) Dárdai jelenleg a válogatott legfontosabb láncszeme
3 - A fenti kettőből is következik, hogy nem várok "jó" meccset, kiszenvedett 3 pontocskát viszont nagyon is!!!

+1 lassan induljunk, mert nem lesz egyszerű a felkészült magyar rendező uraknak 35.000 embert beszuszakolni (tudom, hogy a Népstadionban lesz - bocs:)) azon a két árva kapun...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 17:01:57

végigfuttattam néhány lehetséges kimenetelt a csoport hátralévő meccsein (mert hülye vagyok), és arra jutottam, hogy mostantól a mieink mellett a dánoknak is szurkolnunk kell.

kapkap 2009.04.01. 17:21:15

sanyi ma 10 gólt rúg, és fog egy tizit. akar valaki fogadni? :)

váév építők (törölt) 2009.04.01. 17:22:13

1.megér egy posztot a magyar-málta meccs?
több nem jut eszembe...számomra érdektelen
inkábba hétvégi topligákkal kéne foglalkozni, élesedik a harc angliában és olaszoknál is szorosodhat a mezőny: interék mennek udinébe, két hét múlva meg juvéba, ha a juve nem hibázik, még lőtávolba is kerülhet....

Papp Sanyi 2009.04.01. 17:22:16

Szerintem Vadócz megfelelően tudja Dárdait helyettesíteni. Legalább meglátjuk mit tud tétmeccsen (már ha ő kezd). Sanyit nem fogják tudni lefejelni, úgy hogy fog gólt szerezni. Remélem Dzsudzsák is bebizonyítja, hogy a kezdőben a helye és ágyúz egyet 30ról! Hajrá magyarok!

keg 2009.04.01. 17:24:02

Előre a csoport elsőségért! Nem szabad most kisstílűnek lenni! Legfeljebb nem jön össze...Emlékezetek arra, hogy a norvégok, svájciak, törökök is hosszabb szünet után szinte a semmiből felbukkanva jutottak ki egy világbajnokságra.
Hajrá magyarok!
(Azoknak meg akik kint lesznek a stadionban őszinte irigységem :) )

Papp Sanyi 2009.04.01. 17:25:21

@váév építők: ezt talán majd a megfelelő posztnál. Ha nem érdekel akkor nem kell idekattintani. Mi ilyen hülyék vagyunk, hogy merünk szurkolni a válogatottnak.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 17:25:50

@drani: nem nem nem!!! ma is a dánoknak kell szurkolni! a lényeg épp az, hogy amikor az utolsó fordulóban a dánokkal játszunk, ők már biztos továbbjutók legyenek! erre reális esély van.

Glory 2009.04.01. 17:26:40

ma nyerni kell, a danok remelem botlanak es akkor minden hatralevo meccs a csoportban legyen x. akkor kinn vagyunk a vb-n.mi x-re barki ellen jok vagyunk csak egy kis szerencse kene hogy tobbiek egymassal is dontetlent jatszanak. priskin beall es atemel. ezzel lesz 4-0 ide.

Glory 2009.04.01. 17:28:44

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: neeeee nem szabad potselejtezot jatsznunk. nekunk csoportelsonek kell lenni. sajna nem nagyon tudok elkepzelni olyan csoportmasodikot akik ellen ket meccs alapjan jobbak lehetunk.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 17:34:34

@glorymanunited:

Izrael, Skócia, Írország, Szlovákia. Nálam ők valószínűsíthető csoportmásodikak és ellenük nem lennénk teljesen esélytelenek.

érdekes egyébként, azt viszont el tudod képzelni, hogy elsők leszünk? :D

persze ez az egész bőőőőőven csak játék egyelőre.

rowi 2009.04.01. 17:40:47

"nekunk csoportelsonek kell lenni"
én értékelem az optimizmust és a szurkolást, de ez a nap vicce:D:D

ma nyerjünk,a nyári albán-portugálon, meg dán-svéden előre az x-ért

Glory 2009.04.01. 17:47:44

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: leirtam hogy hogyan lehetunk csoportelsok amire ugye nem tul sok esely van. viszont nagyon nem lenne jo egy ujabb szerbia (bar vhogy ebbol a csapatbol nem tom kinezni azt a blamat-mondjuk nem emlekszem, de szerintem az akkoriakrol sem gondoltam volna hogy igy leegnek).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.01. 18:13:51

1. Minden eddiginél fontosabb meccs jön.

2. (De ezt nagyon halkan mondjuk, nehogy a fiúk meghallják, és begörcsöljenek.)

3. Hajrá, magyarok!

Azazello007 2009.04.01. 18:21:07

A "miért foglalkoztok szar magyar focival?" típusú kommenteket nyugodtan moderálhatnátok.

Egyébként első félidő 0-0, hatvanadik perc környékén Sanyi bekotor egyet, aztán a nyolcvanötödikben valaki megduplázza az előnyt. Elfogadható?

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.04.01. 18:22:44

Azazello: Érdekes, nálam hasonló a vízió, azzal a különbséggel, hogy Gera ollóz egyet a 91. perc körül.
És nekem jó lenne így:-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.01. 18:25:07

@Azazello007:

Nekem tökéletesen. :-)

Valaki írta egy kommentben, hogy a nagy, brazilverő Mezey-csapat a nyolcvanas évek közepén mit össze nem bénázott Ciprus ellen, és oda-vissza csak egy-egy góllal nyert. Azt hiszem, a kinti meccsen egy 91. percben elért Kiprich-fejessel.

Tök mindegy, hogyan, de legyen meg ma a 3 pont, ez a lényeg.

Lencse. 2009.04.01. 18:41:17

1. Gerzson hopp.
2. Gerzson hopp.
3. Gerzson hopp.

Szaltóra fel!

Lencse. 2009.04.01. 18:51:22

Pali egész jó volt. :)

montipájton 2009.04.01. 18:52:17

@Csöncsön: Nem Kiprich-fejes, hanem Nyilasi-lövés volt, de a többi stimmel. (Idehaza 2-0-ra nyertünk, azon kint voltam.)) )

nofain 2009.04.01. 18:59:58

hol mutatják a meccset?TV adón

drani 2009.04.01. 19:03:14

nincs vmi linketek myp2p-n kívül?

sporttárs 2009.04.01. 19:08:59

@Lencse.: Egyelőre Gerzson kopp, nincs a kezdőben.

sporttárs 2009.04.01. 19:16:02

Esküszöm, a középkezdés előtt mondtam itthon, Hajnal ma végre lő egy gólt, gyorsan mondanom kell még ilyeneket. :))

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.04.01. 19:24:46

múltkor valaki linkelt egy oldalt, ahol csomó magyar TV fennvolt, vagy nem itt olvastam? :)

Lencse. 2009.04.01. 19:52:23

Vannak szimpatikus kiscsapatok, de Málta sajnos nem tartozik ezek közé. Ellenszenves köcsögök.

Remélem a kapus lepkézik még párat, miután jópofiskodott a gyászszünet alatt.

SamS 2009.04.01. 19:54:39

Sanyi milyet harcolt a labdáért a szabadrúgás előtt? :D

crouchy 2009.04.01. 21:08:36

nem kell elhinni, de esküszöm tudtam a 94. percben a szabadrúgás előtt h ebből gól lesz.egyszerűen mostanában a válogatottnak az ilyen bemegy.

crouchy 2009.04.01. 21:13:43

amúgy nem tudja valaki véletlenül hogy melyik az az elvetemült barom tv-szolgáltató ahol van Eurosport 1,2 Sportkulb,sima/+ sport2, de sport1 nincs!!!!???

Mr. Acid 2009.04.01. 21:19:19

Ennyivel kellett is verni Máltát, bár az első félidő végénél aggódtam, hogy nem lesz meg a 2,5 gólnál több lesz a meccsen fogadásom... :-)
De hál' istennek Juhász figyelmes volt.

ulver 2009.04.01. 21:28:04

Sevcsenkó már az ukrán válogatott kezdőjébe se fér be...

Vegyi Ali 2009.04.01. 21:31:26

@crouchy: szerintem fibernetnek, hogy a k...vaanyjukatb...nákszájba.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.01. 21:31:53

@Lencse.: @sporttárs:

Gerzson igenis hopp volt! A 80. percig izgulni kellett, de aztán jött ez a gyönyörű pattanós fejes, és onnantól nem volt kérdés, hogy hány pontunk lesz a mai meccs után.

Innentől pedig abszolút felszabadultan lehet játszani, mert minden további ponttal közelebb kerülhetünk a csodához.

pocak 2009.04.01. 21:34:32

Crouchinho közbe megint ollózott egyet.

jörgömös 2009.04.01. 21:40:23

Várhidiék elemeznek a sport1-en. Most megtudjuk hogy tulajdonképpen mit is csináltunk.

faragatlan · http://www.faragatlan.hu 2009.04.01. 21:43:20

@szurkoló: Várhidiék elemeznek a sport1-en. Most megtudjuk hogy tulajdonképpen mit is csináltunk.
Hát igen, a szakértelem csak úgy vibrál a levegőben... :)

raoul_duke 2009.04.01. 21:49:46

Na most kapcsoltam el a Sport1-ről basszák meg, ez egészen elképesztő.

jörgömös 2009.04.01. 21:51:44

na, röviden és tömören: lelkesek voltunk, ezen kívül minden szar volt. Ha jól értettem.

Azazello007 2009.04.01. 21:54:29

Heh; megszólalt a nagybetűs Magyar Szakma.

Vegyi Ali 2009.04.01. 21:55:13

Azért megint leolvadt az agyam, mikor a "szakértők" arról beszélnek, hogy nem ezek a meccsek számítanak, hanem majd a svédek, meg a portugálok ellen. Hát lószart. Épp az a lényeg, hogy az ilyen meccsek menjenek, és utána jöhetnek a nagyhalak. De ahhoz önbizalom kell.
Amúgy a szegény Huszti meg akkora hihetetlen butagyerek, hogy sírtam a nyilatkozata alatt. Hajnal azért lényegesen intelligensebb.

crouchy 2009.04.01. 22:00:58

A spanyol meccset nem lehetne beszámolni a pool részére a bajnokságba?:) Amúgy még a Lengyelek feszültséglevezetése vicces San Marinon:)

Törteli Tivadar 2009.04.01. 22:01:17

@Vegyi Ali: mert ha ez a meccs jó, és a többit elbasszuk akkor mi lesz? ugyanúgy nem jutunk ki. minden meccs számít! ezek egyszerűen az önbecsülés meg a magabiztosság miatt fontosak

Lencse. 2009.04.01. 22:03:42

Ászok vagyunk, azért a hetven percért picit kár a közepén. :) Legalább Marci is bizonyíthatott, hogy helyén van a szíve. Hajrá, magyarok.

füligjimmy77 2009.04.01. 22:04:05

Mekkora baromság ez, hogy nem ezt a meccset kell megnyerni! Bozsikot azért rúgták ki, mert még Máltát se tudtuk megverni. Na, akkor mi van? Szakma krémje, az.

jörgömös 2009.04.01. 22:04:59

Mit kell ahhoz csinálni hogy valakit kiállítsanak a 4.percben ? :)

raoul_duke 2009.04.01. 22:11:16

@raoul_duke: na, pont a t betű lemaradt :S

jörgömös 2009.04.01. 22:14:33

@raoul_duke: igen :), de vajon mit csinálhatott?

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 22:16:54

@crouchy: meg a holland meccset, nem? :)

Egyébként nem volt különösebb baj a csapat játékával. A helyzeteink bőven megvoltak, ezen kívül az derült ki, hogy - minden ellenkező híresztelés ellenére - a védekező középpályásság igenis egy szakma, aminek Dárdai mestere; ő hiányzott (hogy Vadócz miért nem kezdett, azt Koeman biztos tudja). Azt, hogy a jobbhátvéd és a Juhász melletti középhátvéd poszt nincs megoldva, azt eddig is tudhattuk.

Aradebil 2009.04.01. 22:18:35

@szurkoló: O'Sheat fejbekönyökölte

drosiii 2009.04.01. 22:20:13

Dzsudzsákot nagyon gyorsan el kéne felejteni a válogatott terén, amíg továbbra is így viseli ezt a mezt. Egy nagy nulla volt amit csinált, ennyit bárki hozzá tudna tenni a játékhoz. Remélem rizla is felfogta, hogy miről beszéltem az előző posztban (ha nem, akkor meg szemüveget neki).

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 22:23:09

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

hülye vagyok, természetesen a balhátvéd poszt a problémás, Bodnár ma is jó volt.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 22:25:44

@drosiii: szerintem Dzsudzsák - támadásban - nagyon jó dolgokat csinált. az tény, hogy érnie kell még, de hogy nulla lett volna, az szerintem elég vad értékelés.

drosiii 2009.04.01. 22:30:07

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Kint voltál a meccsen?

Igen, volt 2 kapura lövése, emellett nem ment bele a párharcokba (féltette a lábát), nem segített védekezésnél és a beadásai is rendre pontatlanok voltak (főleg kirúgás/bedobás lett belőle). Lehet túloztam és egy hajszállal többet tett mint a nulla. De hogy más többet tenne a csapatért ezen a poszton abban is biztos vagyok.

jörgömös 2009.04.01. 22:30:33

Dzsudzsáknak szerintem az a legnagyobb problémája, hogy a legnagyobb hiányosságai pont azon a téren vannak, ami a lényege lenne a játékának. Nem nagyon tud beadni. Most állandóan rossz helyre ívelte, talán egyszer tudott belefejelni Bodnár, félig orra bukva.

f.fredericks 2009.04.01. 22:35:39

1. Már alkoholmentes sört se lehet kapni a stadionban:S

2. Nagyot téved az aki messzemenő következtetéseket von le ebből a 3-0-ból (a svédek ellen ez sanyiszart se fog érni)

3. De azért Ria-Ria-Hungária

+1 A meccs után legalább a szekus visszaadta az elkobzott két sörömet:P

ulver 2009.04.01. 22:43:08

Az olaszok se tudták kihúzni 10 emberrel, 1-1. Keane. Meg még Buffon is hozott pár bravúrt.

ulver 2009.04.01. 22:44:36

Lengyelo. - San Marino 10-0. Komoly meccs lehetett.

ulver 2009.04.01. 22:52:49

Lehet, hogy az argentínok se nyernek ma, Bolvlívia 4-1-re vezet :(

drosiii 2009.04.01. 22:56:12

@ulver: végre megmutatja Argentína is az igazi arcát :D

Charro 2009.04.01. 22:57:10

Sokan mondták, hogy a Frontin egy csodaszer, ma már én is tudom. 10 perc után bealudtam (1-0), a 80. perc előtt tértem magamhoz. Zseniálisan játszottunk, 20 perc alatt 3 gól!!!

gyap! 2009.04.01. 23:13:18

Basszus! Az argentinok mit csinálnak????

capor_ 2009.04.01. 23:16:08

@f.fredericks:

Jah... Nagyobb baj, hogy cigizni lehet.... Pedig a jegyen rajta van, hogy Tilos....

sporttárs 2009.04.01. 23:20:23

Most már tényleg el kellene dönteni, hogy továbbjutási reményekkel vagy pedig esztétikai-szakmai igénnyel nézzük a válogatott meccseit. Ha előbbi, akkor minden győzelem rengeteget ér, főleg ha közben az úgyevezett nagyok elfelejtenek nyerni. Ugyan ki ellen pótolják a portugálok és a svédek az egymás (meg Albánia) ellen elszórt pontokat, ha esetleg itthon nem kapunk ki tőlük?

Ha meg az az igény, hogy játszunk úgy, mint a ... (ide mindenki helyettesítse be azt a válogatottat, amelyik szertinte egyértelműen és mindig kizárólag sziporkázik és taktikus győzelmeket arat) - akkor nem kell nézni a magyar meccseket.

Huszti klasszis volt, a beadásai már-már beckhamiek, Dzsudzsáknak valóban ez a legnagyobb hiányossága. Neki inkább beadás helyett is kapura kellene lőnie, mármint direkt. :))

sporttárs 2009.04.01. 23:21:23

@gyap!: Tesznek róla, hogy Csöncsönnek ne legyen teljesen jó napja. Bár gondolom, Messi most is remekel, csak a többi falábú... :))

Hispan07 2009.04.01. 23:22:10

1. baromijó volt kint lenni ma este - de egy sör még tényleg elfért volna

2. nyertünk, és ez a lényeg. majd a svédekkel és portugálokkal foglalkozunk ősszel, most kit érdekelnek.

3. Sün. :)

+1. Argentína sux, bár tudom, kötelező imádni őket

BruceWayne 2009.04.01. 23:29:50

nem volt sör? fasza, akkor nagy üzlet lehet a Borsodinak is :-S

vargamma 2009.04.01. 23:29:51

sztem akkor most ezt fogjuk fel úgy, h megvolt az első csoportkör. szeptemberben jön a következő kör, már ismerjük a sorsolást is, nehéz lesz, de hát a 2. csoportkör mindig nehezebb, mint az első...

és akkor: a svéd meccsen áll vagy bukik az egész a puskásban. ott érzem azt, h ha jó napot fogunk ki, meglehet a bravúr. ellenük különben is tudtunk az utóbbi időben jól játszani (pl lothar idején, itthon, az ibra féle "great fuckin' goal" ellenére.
aztán ha a portugáloktól ki is néz a zakó már bármi megeshet.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 23:41:32

@drosiii:

nem voltam kint, ezért nyilván kicsit mást láttunk. Dzsudzsinak tényleg van még miben fejlődnie, a védekezés egyértelműen ilyen terület, illetve a helyzetfelismerés/döntés is.
a beadásai tényleg nem sültek ma, de 1. addig el is kell jutni, hogy valaki beadhasson, 2. gyakran nem igazán volt jó bent a helyezkedés, meg eleve csak Sanyi volt ott általában.
amúgy egy-két dolgot nem értettem Koeman taktikájában, pl. szerintem a 2. félidő üvöltött Priskin szerepeltetéséért. a másik ami furcsa, hogy már az albán meccsen is feltűnt, mennyire hátul védekezünk (ez különösen a távoli pontrúgásoknál szembetűnő), kíváncsi volnék ennek az okára.

Hitchiker 2009.04.01. 23:49:36

1. mocskos bkv sálálálá! mocskos bkv slálálálálá!

2. ingyen utazunk! ingyen utazunk!

3. ingyen szauna! ingyen szauna!
(haza fele szét lett kapva egy metrókocsi)

@Hispan07: tools.wamma.hu/sun/ =)

legyen meg a 45000 ember ősszel és akkor minden lehet
ahhoz képest hogy ez csak egy Málta volt remek volt a hangulat és sokan voltunk, ezt meg kell becsülni a többi jön magától

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 23:49:37

@gyap!: "Basszus! Az argentinok mit csinálnak????"

nem láttam a meccset, de közel 4000 méteres magasságban előfordulnak ilyen balesetek. persze akkor is durva.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.01. 23:52:00

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

mondjuk így kicsit ironikus, hogy nemrég még épp Maradona kampányolt amellett, hogy a bolíviaiak továbbra is játszhassák La Pazban a meccseiket. :DDD

drosiii 2009.04.01. 23:52:39

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Ha nem megy neki jól a beadás, nem harcol a labdáért, illetve nem védekezik, akkor miért nem lehet kipróbálni mást? Nekem nem személyszerint Dzsudzsákkal van bajom, hanem azzal hogy ilyen mentalitással ne játsszon. Amit ma bemutatott (és az utóbbi időben), azt ezeregy másik magyar is meg tudná tenni. Elhiszem, hogy a PSV-ben jól játszik, de amíg magyar színekben nem, addig nincs helye. Vagy el kell beszélgetni vele vagy elfelejteni válogatott terén. Ez a hátralévő meccseken kevés lesz, ő oldaláról fogjuk kapni a gólokat. Érdekes, hogy miután lecserélték, sokkal erősebb lett az az oldal: pontosan jöttek a beadások és ugyebár ebből született 2 gólunk is.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.01. 23:58:32

málta cirka az egyetlen válogatott a vb-selejtezőkben, amelyik nem bünteti szarrá a halmosi-szélesi vkp-tengelyünket.

kicsit erőlködnöm kell, hogy szép dolgokat mondjak. huszti nem csak azért a legjobb játékos, mert így tud játszani, hanem azért is, mert 10ből 7szer így tud játszani.

zsuzsit én kedvelem, de nem tudom, miért. a kispályás csapatunkba pont ő hiányzik, egyébként. maj' megkérdezem.

csípőből besárgult újra juhász és boci is, pont az utolsó meccsekre várható a következő eltiltás. mondjuk bocit szerintem kiszórják majd cronaldóról, és talán nem is túl szigorúan.

egyetértek priskinnel, sanyi ma a bundesligakettősanyi volt, de ezt ilyenkor könnyen megbocsátja az ember. meg hajnalnak is, hogy négy meccse nem hajlandó jól játszani, ha közben ilyen szép szabadrúgásgólt lő.

most sztem mázlija volt koemannak, ezzel a felállással mellényúlt, és gera góljáig csúnyán benne volt, hogy megkapjuk a lángost.

drosiii 2009.04.02. 00:01:17

@_benito: utolsó bekezdésed egy az egyben így van. Ezt beszéltük többiekkel is a meccsen.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 00:27:38

Dzsudzsák, Huszti és Gera más dimenzió volt, mint a többi 19.
Dzsudzsi lehet, h nem védekezte szarrá magát, de 50-60 percen keresztül ő volt az egyetlen veszélyforrás.
és mindkét irányba extra jó ütemben tud fordulni. az első lépései meg piszokgyorsak

gondunk a védelem bal oldalán van/lesz. de ott nagyon

Bodnár nekem tetszett, (a fejese bemehetett volna. jó lett volna, ha előbb dönt, h középre akarja-e vagy kapura. legábbis élőben úgy tűnt, videót még nem láttam)

Hajnal kispályázott (tilitolik, labdasimogatások. mintha pizzarót látnám a Rómában), óriási csalódás volt megint.
Halmosi most hasonlított leginkább egy igazi szűrőre.

sanyi, meg a miénk. mintha Uhrin Benedek elkezdett volna focizni.
ívelgettük felé a lasztit, mintha ő lenne a megváltó.

nem játszottunk jól, nagyon körülményesek voltunk, de megint nullára hoztuk.

szurkolás. azt majd talán külön posztban.
joéjt.

szferi 2009.04.02. 00:47:42

gól vagy nem gól, gera a válogatott szégyene, ön- és közveszélyes, idióta fasz. de a lényeg, hogy megvan!!! :) Balázs jó volt, ha megtanulna ésszel játszani, ő igazi klasszis lenne.

halareaal 2009.04.02. 01:18:13

@drosiii:

sztem Huszti mellett Dzsudzsák volt a csapat legjobb embere. nagyot játszott, azt vert meg 1 az 1ben akit akart, kár h a lövései nem voltak annyira jók.

halareaal 2009.04.02. 01:19:50

"gondunk a védelem bal oldalán van/lesz. de ott nagyon"

na, azért Bodor még mindig jobb, mint a jobboldali védőink.

rizla 2009.04.02. 02:30:57

hát nem volt parádé, de ez a szélesi-halmosi védekező középpálya elég hülye ötlet volt. dárdai-vadócz, a két torony, aztán hadd szóljon, a svédek ellen is így sziporkáztunk (vagy a görögök ellen még nyáron).
majdnem felhoztuk máltát, de 3-0, no comment, egy rossz szót ne halljak.

dzsudzsák szerintem is kurva jó volt, ha a lövései bemennek.. éretten, klaszisként focizott. csak sajnos nem támadtunk eleget. majd egy normális középpályával..

rizla 2009.04.02. 02:31:43

@szferi: "gera a válogatott szégyene, ön- és közveszélyes, idióta fasz." te egy seggfej vagy. döbbenetes, hogy ezt más nem veszi észre rajtam kívül.
ja, továbbra is várom gera piroslapjainak a felsorolását.

rizla 2009.04.02. 02:33:34

@_benito: juhász sárgája egy vicc volt. ez már élőben is nyilvánvaló volt, de felvételről visszanézve még inkább.

Woland 2009.04.02. 03:07:29

kicsit off, the volt egy par szo a Bolivia-Argentina-rol. Bemasolom Maradona nyilatkozatat. Sokakkal ellentetben neki eszebe sem jutott megemliteni a 3600m-es magassagot. Nagy ember! : )

"Every Bolivia goal was a stab in my heart," said Maradona.

"If we had dreamed this was going to happen before the game, we would have thought it was impossible.

"We have to give merit to Bolivia who were better than us in every part of the field.

"There is nothing to say. They beat us well and now we have to start all over again.

"Bolivia played a great game and hit the target with every attack.

"They all played well from the goalkeeper to the last substitute."

Woland 2009.04.02. 03:13:17

bazmeg, th-val irtam a "de"-t... ennel lejjebb nincs...

no, gondoltam leforditom Maradonat hatha jol jon:

"Minden boliviai gol sziven szurt. Ha megalmodtuk volna a meccs elott hogy ez fog tortenni azt hittuk volna hogy lehetetlen. Jar az elismeres Bolivianak, a palya minden reszen jobbak voltak mint mi. Mast nem lehet mondani. Jol elvertek bennunket es most mindent ujra kell kezdenunk az elejerol. Bolivia nagyon jo meccset jatszott es eltalaltak a kaput minden tamadasuk soran. Minden jatekosuk jol jatszott, a kapustol az utolso csereig."

meg egyszer, nekem ez a nyilatkozat hihetetlenul szimpatikus. jo ejt/reggelt.

Henke 2009.04.02. 05:35:54

akkor offnál maradva: nekem Maradona nem szimpatikus :D Játékos karrierjét ne keverjük ide. De a hírnevét részemről felszívta az orrán már. Szerintem méltatlan egy ilyen emberhez.

rizla 2009.04.02. 06:08:24

@Woland: szimpatikusnak szimpatikus (egy bolíviainak például biztos), csak nem túl szakszerű, az argentinok agyát valószínűleg alaposan felkúrja.
végülis te mit reagáltál volna egy olyan bozsik nyilatkozatra a máltai 1-2 után, hogy "a máltaiak fantasztikusan játszottak, gratulálok nekik, álomszerű győzelmet arattak, nagyon sok helyzetük volt"?
nem a vesztes csapatnak kell magasztalnia a győztest, annak magába kell néznie. ez így szimplán a felelősség áthárítása. 5 góllal agyonverik a világ egyik legerősebb válogatottját, és a szövkap úgy reagál, mintha épp csak egy baráti sakkpartit veszített volna el.
persze lehet, hogy csak kifele megy ez az ellenfélmagasztalása taktika, de az argentin szurkolóknak ez felér egy pofánköpéssel.

kroos 2009.04.02. 06:24:07

BOLÍVIA–ARGENTÍNA 6–1?
ez mi? áprilisi tréfa,:?

drosiii 2009.04.02. 07:01:01

@halareaal: TV-ben nézted a meccset? Komolyan nem értem miért mondják páran, hogy milyen jól játszott.. Kétszer tört kapu felé, a többi meg egy nagy büdös semmi volt amit csinált. Sétálgatott a pályán, nézte a többieket. Jó hogy nem kezdett el négylevelű lóherét keresni.
Két kapura lövés is.. Hát 15 m-ről nem lehet eltalálni azt a kicsi kaput? És ne gyertek azzal, hogy hát simán beakadhatott volna, mert 18 vagy hány válogatott meccsén lőtt 1-et támadóként. És mint mondtam korábban a beadásaiból rendre kirúgás/bedobás lett... Védekezés meg szintén semmi. Ennél jóval több kell.
Hajnal volt még halovány valamennyire a gólját leszámítva (ami szép volt). Többiek egész jól játszottak, bár Fülöpön nem látszódott az a magabiztosság...
Mielőtt azt mondja valaki, hogy egy 3-0ás győzelem után ne legyek negatív, az gondolja végig a meccse: 80. percig egálban vagyunk máltával és a közönség folyamatosan azt ordítja, hogy "ébresztő". Ez kevés egyenlőre.

rizla 2009.04.02. 07:17:12

@drosiii: "bár Fülöpön nem látszódott az a magabiztosság..."

ezt fejtsd ki.

szferi 2009.04.02. 07:19:24

@rizla: hát, ha kint voltál, te is láthattad, már ha nem vagy vak vagy hülye, hogy gera tegnap háromszor is hátulról csúszott az emberre (nem labdára), feleslegesen. Ebből kettő veszélyes volt, figyelmeztette is a bíró, idegenben a lapot is megkapta volna. A két fejes nagy volt, el kell ismerni, viszont a középpályához nem tett hozzá sokat, én megértem, hogy koemannál nem stabil kezdő.

Juhász nagyon jól játszott, bár én otthon nem néztem vissza, a helyszínen valóban úgy tűnt (majdnem vonalban ültem), hogy jópár másodpercig húzta a máltai mezét, szerintem ott akkor feleslegesen szabálytalankodott, butaság volt.

Szélsőhátvédek horribilisek voltak, jópárszor simán átengedték a máltai akciókat.

Dzsudzsák nagyon jól játszott, kár, hogy a beadásai előtt nem néz fel, vagy nem próbál hátrapasszolni. nagyon elől helyezkedett, és az egyébként jó, gyors felfutásai után akkor is beadott, amikor senki sem ért fel mellette középen, ez felesleges. Egyébként sok szép, pontos keresztlabdát kapott - ilyet régen láttunk válogatott meccsen. sanyit koeman lecserélhette volna valakire, aki hasznot húz a beadásokból, szerintem sanyi sajátos csatárjátékára tegnap nem volt szükség.

Középpálya nagyon áteresztett, de egyébként előre egészen jól játszottunk. sajnos ez igaz máltára is, középpályásaink simán felengedték őket a tizenhatosig, szerencsénk, hogy nem tudnak gólt lőni. dzsudzsák látványosan unatkozott, ha nem nálunk volt a labda.

Helyenként tragikus játékkal, de megérdemelten győztünk.

rizla 2009.04.02. 07:22:15

@szferi: kint voltam, nem láttam. vak vagyok. a tv-ben is megnéztem az ismétlést. nem tűnt fel.
tehát? piroslapok?

"Juhász nagyon jól játszott, bár én otthon nem néztem vissza, a helyszínen valóban úgy tűnt (majdnem vonalban ültem), hogy jópár másodpercig húzta a máltai mezét, szerintem ott akkor feleslegesen szabálytalankodott, butaság volt."

a máltai is húzta az övét (és mint interjúban elárulta, kb végig ezt csinálták a törpék), kis kakaskodás ment. én nem értem ezen mi a sárgalap, az ellenfél térfelén..

szferi 2009.04.02. 07:48:39

@rizla: "nem tűnt fel". vak vagy. szégyen, hogy gera mindenkit megbüntet, akin egyszer nem sikerül átvinnie a labdát, és az is szégyen, hogy egy ilyen mentalitású játékos a csk. valami nincs rendben a fejében.

Juhász esetét vissza kéne néznem. Mindenesetre a máltainál volt a labda, és el is ment volna, igaz, ártalmatlan volt az akció. teljesen felesleges volt visszahúzni.

montipájton 2009.04.02. 07:53:20

@_benito: Halmosiról leszállhatnál véfre, kezdesz nagyon emlékeztetni egyes szakírókra a mániáiddal. )))

Tegnap Dzsudzsák is jó volt, bárki bármit mond, az egyéni játékainál is az volt a megfelelő megoldás, amit választott, az első félidő végén a labdalevétel, csel, lövés kombináció két gólt érdemelt volna.

Huszti hibátlan, egy gólpassz jobbal, egy ballal, megérdemelte volna ő is, hogy beakadjon a szabadja.

A védelmünkkel ugyanakkor továbbra sem vagyok kibékülve, hozzátéve, hogy ez nem Koeman kritikája, mert ennyi a kínálat. A góltalan meccseikhez az ellenfelek csatárainak képessége nagyban hozzájárult, bízzunk benne, hogy a svéd és portugál csatárok meg rossz napot fognak ki majd.

Fülöp naggggyon magabiztos volt, tartás + bravúrok, hozta a Babos-szintet, bravó.

Dárdai, Priskin, Buzsáky, Németh Krisztián, van még muníciónk (ha mindenki egészséges persze). Ugyanakkor Koeman a legnagyobb fegyver, kíváncsi lennék most Bozsik peti véleményére (kilencen voltak abban a csapatában a maiak közül, amelyiket 1-2-re vezérelte Máltán...), meg a többi magyar edzőére is.

Bár, ha ősszel lejjebb csúszunk (ami, valljuk meg, még így is reális), máris hallani fogjuk inne-onnan, hogy ennyit Gellei Imre is elért a válogatottal.)))

Baszki, a 3. csoportban milyen jó esélyeink lennének most...!

szferi 2009.04.02. 07:56:19

Még annyit, hogy a bal szél védekezésben nagyon szar volt, a hátvédünket össze-vissza szopatták még a máltaiak is, Dzsudzsák pedig egy mákszemnyit nem segít be hátul, sztem komoly ellenfél ellen koeman teljesen érthetően nem fogja merni betenni, bármennyire jól játszik előre.

montipájton 2009.04.02. 07:58:51

Huh, Argentína hozzászólt a "ki a lúzer" vitához. ))))

montipájton 2009.04.02. 08:19:03

Mellesleg az argentinok bolíviai orcára huppanása megfontolandó érv a "kell-e túlragozni egy Málta legyőzését?" vitában is...

montipájton 2009.04.02. 08:23:38

Minden kapitánynak vannak mániái, ez talán a szakmai komolyság jele.)) Koemannak, most úgy tűnik, Sanyi a mániája - igaz, ki legyen, ha nem ő, hiszen az előző meccseket rendre ő hozta. Tegnap ezzel együtt kellett volna Priskin, legalább egy próbát megért volna, ki tudja, mi lesz szeptemberig. sanyi így is megtette a magáét, de az utolsó fél órára legkésőbb be lehetett volna hozni a Tomigyereket, nem mindegy, milyen emlékekkel/önbizalommal jön legközelebb. Mert azért olyan túl sok csatárunk nincsen.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 08:29:52

kikkel játszunk addig barátságos meccseket? tudja vki?
mlsz honlapján csak a selejtezők vannak

szferi 2009.04.02. 08:35:30

@montipájton: be is kellett volna, sanyi rendre lemeradt dzsudzsák labdáiról, és elöl sem kellett most anyyit harcolni, indokolatlanul játszotta végig a meccset. Mondjuk ha lő egy gólt, akkor az van, hogy ez a stílus hozta az eredményt, ha meg nem jön össze neki, kegyetlen szar nézni amit csinál.

@pote: nem tudom, de már én is gondoltam rá, remélem nem kisteleki-féle közönségcsalogató kamumeccsek lesznek.

montipájton 2009.04.02. 08:53:20

Megnéztem a bolívok góljait, hm, Maradona mintha hiányzott volna a szövkap-képzőben a "védelem felvázolása" órákon, konkrétan mintha nem is lett volna ilyen csapatrész. Olyan gólok (főleg a harmadik, egy kirúgásból indítva...), amilyeneket a Figo üzletfelei-Ronaldo szeretői gálameccseken sem illik kapni. Egyszerűen besültek, az isteni Diego gyorsan felszippanthat pár csíkot, hogy ezt elfelejtse.

kroos 2009.04.02. 08:57:12

@montipájton: igen tiszta iraquató volt...dimaria mekkora paraszt volt,.....

r_magpie 2009.04.02. 09:01:17

a Sanyit kritizálóknak azért figyelmébe ajánlanám az első gól történetét. az meg szerintem nem az ő hibája, hogy rá próbáltunk ívelgetni, meg neki próbáltuk begyötörni 4 máltai védő közé a beadásokat.

én is végig azt éreztem, hogy ezt a Szélesi-Halmosi tengelyt a svédek meg a portugálok szétszedik, igaz, ez valószínűleg kivételes eset volt.

Gera fejeséig nagyon szívtam a fogam, nagyon tartottam egy lecsúszott/bepattanó/bemákolt máltai lövéstől.

Nem értettem, nagyon sokszor indokolatlanul, bután lassítottuk a játékot és passzoltuk vissza a labdát, pedig a helyzeteink nagy része abból alakult ki, hogy a középpályások a felpasszal kapu felé fordultak, megverték egy-egyben az első embert, és tették tovább.

De egyébként teljesen rendben vagyunk. Innentől minden plusz pont ajándék. Viszont kicsit csalódott lennék, ha 13 ponttal fejeznénk be.

Lencse. 2009.04.02. 09:09:43

@drosiii: Ez tízpontos volt. :D

Priskint tényleg ki lehetett volna próbálni, Sanyi akkor van igazán elemében, ha erősebb csapatok védelmét kell abuzálni folyamatosan.

Nagyon zavar, hogy minden meccsen besárgul 2-3-4 kulcsemberünk, ennél több profizmus kéne. Bár a Juhász esetnél szerintem is barom votl a bíró (pontosabban végig az volt)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.02. 09:24:48

@r_magpie: szerintem nem sanyi kezdetésével volt a gond, hanem azzal, hogy nem tette be mondjuk a 60. percben priskint, akivel össze is tudtak volna játszani a középpályások és aki képes egy cselt is csinálni, ezek ellen a védők ellen a meccs vége felé inkább a technika kellett volna mint a küzdelem. nekem az tűnt fel, hogy a labdakihozataloknál nagy volt a tanácstalanság, hátul passzolgatás, aztán kénytelenek voltak felívelni, mert egyik középpályás sem lépett vissza, hogy segítsen passzolva felvinni, pedig halmosinak még a képességei is meg lennének hozzá, hogy besegítsen az előre játékba (vadócz valszeg jobb választás lett volna egyébként mint szélesi). dzsudzsák nekem is tetszett, a végét elrontotta de ügyesen játszott viszont hajnal óriási csalódás

raoul_duke 2009.04.02. 09:36:09

@montipájton:
> Bár, ha ősszel lejjebb csúszunk (ami, valljuk meg,
> még így is reális), máris hallani fogjuk inne-onnan,
> hogy ennyit Gellei Imre is elért a válogatottal.)))

Nem kellett őszig várni, tegnap este ezt már elmondta Zombori. Ott ült Várhidi mellett, és valami olyat mondott, hogy "hát nem akarlak én itt most dícsérni, de szerintem azért ennyit egy Várhidi is elért volna".
Várhidi ezt úgy készítette elő, hogy folyamatosan azt magyarázta, hogy ezt ő is tudja/neki is volt. Ötször elmondta, hogy ismeri ezt a csapatot nagyon, ez az előnye a többiekkel szemben, mert ő kezdte, muszáj volt külön megemlítenie, hogy nála is többször volt teltház, stb. Szerinte azért állunk jól a csoportban, mert "hatalmas sportdiplomáciai siker, hogy ilyen sorrendben játszuk a meccseinket".

lazlo85 2009.04.02. 09:52:06

ki ellen fogunk még játszani és hány mecsunk lesz még?

Lencse. 2009.04.02. 09:54:18

@lazlo85: Portugália kétszer, Svédoszág itthon, Dánia idegenben. Nem egyszerű.

ZenZo 2009.04.02. 09:54:24

Előre csak annyit, hogy sajnos nem voltam kint, úgyhogy tv-n láttam, amit láttam.

Először a sokakat foglalkoztató dézsé vitához: tegnap bazsi engem a tipikus Robbenre emlékeztetett... és nem azért, mert az egyik holland, a másik meg Hollandiában játszik. Gyors, robbanékony, 1-1-ben remek, de ha nem jön be semmi, akkor beleszarok az egészbe, sétálgatok, miegymás. Mondjuk az, hogy a beadásai szarok, szerintem csak 50%-ban az ő hibája, mert persze fel lehet nézni (fel is kellene), de ha az a taktika, hogy "ide lődd be fiam, a többiek majd jönnek", akkor ha ő oda teszi, Sanyáék meg vajat köpülnek ott a védőgyűrűben, hát, van ilyen, a labdái jól kanyarodtak középre.

Egyébként én is erősen tartottam attól, hogy valahogy beakad egy szerencsétlen máltai gól, s sima 1-1 lesz a vége, de hál'istennek nem így történt - azért nagy kő gördült le a második találatnál.

@redcard: "szerintem nem sanyi kezdetésével volt a gond, hanem azzal, hogy nem tette be mondjuk a 60. percben priskint, akivel össze is tudtak volna játszani a középpályások és aki képes egy cselt is csinálni, ezek ellen a védők ellen a meccs vége felé inkább a technika kellett volna mint a küzdelem. nekem az tűnt fel, hogy a labdakihozataloknál nagy volt a tanácstalanság, hátul passzolgatás, aztán kénytelenek voltak felívelni, mert egyik középpályás sem lépett vissza, hogy segítsen passzolva felvinni, pedig halmosinak még a képességei is meg lennének hozzá, hogy besegítsen az előre játékba"

Ezt adom. Mind Sanyával kapcsolatban, mind Hullmosival, és a labdakihozatallal is. Sokszor tényleg a tanácstalanság vetette fel a fejét, amolyan most mi a f*sz legyen, de jöttek az 50-60méteres keresztlabdák, meglepő pontossággal, szóval nem volt gond szerintem.

Tegnap este valószínűleg én is kicsit keserűbb szájízzel írtam volna, de így, hogy aludtam rá egyet, már nem látom összességében olyan borúsnak a helyzetet. Helyenként jó játékkal, kis küzdéssel a közepén nyertünk 3-0-ra, és ennyi a lényeg. 13 pont, s reális esély a tisztes helytállásra. Én még mindig csak ennyit várok, a kijutástól tartok. Nem lenne jó, ha kijutnánk, aztán meccsenként egy nyolcassal jönnénk haza. Jó ez a csapat, alakul, formálódik, Koeman nagy ász, de a realitás egyelőre a jó helyezés. Persze egy jó eredmény Portugália és Svédország ellen nyilván az én nézeteimen is változtatna, most eléggé befolyásolható vagyok válogatott szinten :)

montipájton 2009.04.02. 09:54:51

@raoul_duke: Szép, szimpi hozzáállás, mit várna az ember tőlük.
Komolyan, miféle "dicsőség" az, hogy ők is beválogatták ezeket a játékosokat? Ebből a kínálatból mekkora bravúr jól választani? Annak idején, úgy 20 éve, még mentek a viták a szurkolók között, hogy miért ez játszik, miért nem az - mára ez értelmetlenné vált.

Hogy a nagyszerű magyar szakemberek ugyanebből az állományból semit nem hoztak ki, az meg nem annyira Koeman kritikája, mint az övéké.

elektronik (törölt) 2009.04.02. 10:10:47

Táblás Peti mesélhetne a Moldáviában történtekről, vajon őket is jól feltérképezte? :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.02. 10:14:43

@raoul_duke: A magyar "szakmai" gárdának elemi érdeke, hogy senki ne érjen el semmi pozitívat a csapattal.
Nem állítom, hogy ezek a győzelmek történelmiek voltak, szemet gyönyörködtetőek, de legalább nyertünk.
Ilyet régen mondhattunk el. Még Máltla ellenében is.
Azért kell azonnal ledegradálni minden pozitív eredményt, mert mégiscsak kínos, hogy ők majd ugyanezzel a gárdával semmit nem értek el. És mi van ha kiderül, hogy ők tulképpen szart sem érnek, szart sem értenek, még a végén mehetnek vissza a balettbe ugrálni...

ZenZo 2009.04.02. 10:18:30

@raoul_duke: "Nem kellett őszig várni, tegnap este ezt már elmondta Zombori. Ott ült Várhidi mellett, és valami olyat mondott, hogy "hát nem akarlak én itt most dícsérni, de szerintem azért ennyit egy Várhidi is elért volna".
Várhidi ezt úgy készítette elő, hogy folyamatosan azt magyarázta, hogy ezt ő is tudja/neki is volt. Ötször elmondta, hogy ismeri ezt a csapatot nagyon, ez az előnye a többiekkel szemben, mert ő kezdte, muszáj volt külön megemlítenie, hogy nála is többször volt teltház, stb. Szerinte azért állunk jól a csoportban, mert "hatalmas sportdiplomáciai siker, hogy ilyen sorrendben játszuk a meccseinket"."

No igen, ezek nekem is megütötték a fülem, aztán valahol a felénél gyorsan el is kapcsoltam, mert nem bírtam már azt a fényezést és ömlengést, amit előadtak. Zombori mindig is egy fasz volt, de Várhidit én csíptem, ellenben egyre ellenszenvesebb, ahogy ő is belesüllyed a "magyar elitbe". Rossz belegondolni, hogy ha egy embernek a kezdeteknél vannak is értelmes gondolatai, használható ötletei, ugyanoda jut, mint a többi, "uniformizálják" és jön a ezt én is megcsináltam izé, pedig a nagy lófaszt. Az MLSZ mellett ezzel a mentalitással van nagy baj nálunk. A keret tud, amit tud, lám jött valaki, aki végre eredményeket is tudott kihozni belőlük. Ez valahol már Lothar alatt is elkezdődött, s lehet, hogy ő is előbb-utóbb kihozta volna a keretből ezeket az eredményeket, bár a franc tudja. De drága volt, mert jött pár eredmény, amit megsüvegelt a nézősereg, kíváncsi vagyok, mikor lesz hirtelen drága nekünk Koeman is... mert abban valahogy nem bízom, hogy Kistelki belátja, hogy a magyar szakma gyenge, de többet ér őket kihagyni az egészből, mert a langyos fos helyett jobb a teltház és az elégedett szurkoló.

ZenZo 2009.04.02. 10:23:30

@csizsikpizsik: pont megelőztél, de igen, ugyanez az enyém is bő lére eresztve. Jó magyar mentalitás szerint dögöljön meg a szomszéd tehene is, vagy ha nem, akkor legalább mondjuk már el, hogy ugyanolyan ramaty állapotban van, mint a miénk volt...

montipájton 2009.04.02. 10:25:53

@ZenZo: Mattheust szerintem ne hasonlítsuk Koemanhoz, de ne menjünk bele. )) (Mindig felröhögök, amikor a NS kéthavonta lehoz egy Lothar-interjút, amiben elmondja, hogy lám, ezeket a játékosokat ő fedezte fel a válogatott számára. Én meg magamban hozzáteszem: Jwohl, Lothar, meg még további negyvenhatot, velük mi van?" )))

sporttárs 2009.04.02. 10:26:28

A Sport1 futball"szakértői" szinte kivétel nélkül sértett, nemrégiben leváltott, mellőzött emberek. Puhl Sanyi, Nyilasi, Várhidi... Sokszor egyszerűen képtelenek túllépni azon, hogy már nem ők vannak ott, az önámítás pedig olyan szinten épült fel bennük, hogy már szerintem el is hiszik, hogy mindez nekik (is) köszönhető...
Ebből aztán vagy az lesz, hogy fanaylognak és relativizálnak, vagy ha azt nem, akkor saját érdemeiket emlegetik. Nem szabad komolyan venni.

Mindezzel nem azt mondom, hogy hasra kell esni a válogatottól. Vannak hibák. De meghallgatnám Várhidit, egy ugyanilyen koreográfiával elért olasz válogatott-győzelem után is cöcögne-e?

(Azt úgy elképzelem, hogy az utolsó selejtező kijutunk a vébére, mindenki őrjöng és Zombori a stúdióban odafordul Várhidihez: "Hát, Petikém, sikerült, engedd meg, hogy gratuláljak!" :)) )

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.02. 10:29:42

@sporttárs: Az még hagyján hogy gratulálnak, de a tisztikereszt és a pénzjutalom is ott lesz a Várhidinek azonnal átadott nagyalakú boritékban :DDD

daneeka 2009.04.02. 10:32:54

Várhidi azt is megmagyarázhatná, hogy miért nem kellett neki Huszti, aki ma a válogatott legjobbja.

Azazello007 2009.04.02. 10:34:52

@ZenZo: "a kijutástól tartok". Hát nem tudom, lehet, hogy egy másik generációhoz tartozom, de soha életemben nem láttam a válogatottat világversenyen, én biztos rettenetesen boldog lennék.

A Magyar Szakmától én is tartok; kilencven százalékuk alattomos, frusztrált görény, bármire képesek. Pár szarabb eredmény, aztán majd jön mondjuk Tornyi "Kikérem Magamnak" Barnabás a kispadra...de a poén kedvéért akár Hegyi Ivánt is kinevezhetnék.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.02. 10:53:02

Én nagyon örülnék, ha csinálnátok külön "hátralévő meccsek" posztot,
ahol kiszámolgatnátok a lehető legrosszabb és legjobb eseteket,
meg pár lehetséges lejátszását a fordulóknak.

én lusta vagyok ezt számolgatni :-)

ZenZo 2009.04.02. 10:53:55

@montipájton: "Mattheust szerintem ne hasonlítsuk Koemanhoz, de ne menjünk bele. )) (Mindig felröhögök, amikor a NS kéthavonta lehoz egy Lothar-interjút, amiben elmondja, hogy lám, ezeket a játékosokat ő fedezte fel a válogatott számára. Én meg magamban hozzáteszem: Jwohl, Lothar, meg még további negyvenhatot, velük mi van?" ))) "

Rendben nem megyünk bele, tény, hogy Lothar esetében sem az utózöngék a legmegnyerőbbek, de ugyanakkor tény, hogy ő volt az első, aki nem ragaszkodott a "kerethez", hanem 60 embert is kipróbált, ami azért nálam a változás kezdete volt, s én üdvözöltem azt, a lelátón álltam ott századmagammal Mattheus nevét skandálva, s nem véletlenül. Ő hozott valamit, amit a magyar garnitúra nem.

De persze ott van az örökérvényű kis sutka, amin azóta is jókat röhögök:
Matteusnak nem nagyon tud mit kezdeni a magyar válogatottal az első időkben, s felhívja Völlert, hogy hát mondjon már valami jó módszert, mert ezekkel a falábúakkal nem gördül a szekér.
- S a bójákkal próbálkoztatok már?
- Igen. De az sem volt túl sikeres.
- ?
- 3-1-re nyertek a piros bólyák...

Tika_ 2009.04.02. 10:57:30

Beleolvasgattam a kommentekbe, és kellemes meglepetés volt számomra, hogy nem a hurráhangulat megy, hogy hazai pályán el bírtuk verni egy félmilliós ország válogatottját!
Sőt, megnéztem a meccs összefoglalóját, és az még nagyobb pozitív meglepetés volt: néha egész szép dolgokat csináltak a srácok! (pl. a szabadrúgások)

Ettől még annyiban csatlakoznék váév építők-höz, hogy ez azért még nem a világ legjobb futballja.
@Papp Sanyi: @rizla: A blog a világ legjobb futballjáról szól - legalábbis így definiálja magát. Tehát, ha idekattintok, arról szeretné olvasni. A magyar válogatottról legfeljebb mellékesen.
:pajzsmögébújik:

@Hitchiker: "haza fele szét lett kapva egy metrókocsi"
na, ez a default ban!

HMS.NAGYSZINPAD 2009.04.02. 11:02:32

irapuato, gyerekek, irapuato. p-vel. tükörben írtok, hogy mindig q lesz belőle?

jörgömös 2009.04.02. 11:02:38

@daneeka: tegnap este konkrétan azt mondta, hogy neki Huszti nem állhatott a rendelkezésére, mert az MLSZ eltiltotta, neki semmi köze nem volt az egészhez, és nem is akar az egész üggyel foglalkozni. Pont.

sporttárs 2009.04.02. 11:07:24

Az tény, hogy az MLSZ sem áll mindig annyira a helyzet magaslatán, amennyire kommunikálja.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 11:10:23

@sporttárs:
ezzel a mondattal valami nagyon nem stimmel.
"sem áll mindig"?!
mikor állt?

shinigami 2009.04.02. 11:18:21

@Azazello007:
hegyi ivan nem lenne jo mert honositana fel braziliat es real mezben kuldene ki oket a palyara

irtatok sokan a szakma kremjet a studioban:
zombori: egyszeruen 1 fasz, lehuzott par evet focistakent franciaorszagban es ez eleg h szakerto legyen

nyilasi: hat o 1 kategoriaval jobb, bar a hozzanemerteserol folyamatosan tanubizonysagot tesz 12-13 eves gyerekek melle utanpotlas palyaedzonek jo lenne a sztorijaival

varhidi mar a 14-15 evesek melle kene nyilasitol ugysem latanank magnestablat

puhlnak meg 2 feles es 2 parjelzo kene akkor talan nem lenne ennyire buta

sporttárs 2009.04.02. 11:18:50

Szerintem vannak kétségtelenül jó húzásaik, Koemann szerződtetése pl. mostanában nehezen kérdőjelezhető meg és én nem bánom a Jámbor-stábot sem.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.02. 11:21:49

na jól van, mégis csak megnéztem, mi lehet szerintem a legjobb és a legrosszabb eset. egy dolog dőlt el: 6. már nem leheteünk. de 5. még elég könnyen :-(

legjobb:
2009.06.06 Albánia–Portugália 0 0
2009.06.06 Svédország–Dánia 1 0
2009.06.10 Svédország–Málta 0 1
2009.09.05 Dánia–Portugália 0 1
2009.09.05 Magyarország–Svédország 1 0
2009.09.09 Magyarország–Portugália 1 0
2009.09.09 Málta–Svédország 1 0
2009.09.09 Albánia–Dánia 1 0
2009.10.10 Portugália–Magyarország 0 1
2009.10.10 Dánia–Svédország 0 1
2009.10.14 Dánia–Magyarország 0 1
2009.10.14 Portugália–Málta 0 1
2009.10.14 Svédország–Albánia 0 0


1. Magyarország 25
2. Dánia 13
3. Svédország 13
4. Albánia 11
5. Portugália 10
6. Málta 10


legrosszabb:

2009.06.06 Albánia–Portugália 1 0
2009.06.06 Svédország–Dánia 1 0
2009.06.10 Svédország–Málta 1 0
2009.09.05 Dánia–Portugália 0 1
2009.09.05 Magyarország–Svédország 0 1
2009.09.09 Magyarország–Portugália 0 1
2009.09.09 Málta–Svédország 0 1
2009.09.09 Albánia–Dánia 1 0
2009.10.10 Portugália–Magyarország 1 0
2009.10.10 Dánia–Svédország 1 0
2009.10.14 Dánia–Magyarország 1 0
2009.10.14 Portugália–Málta 1 0
2009.10.14 Svédország–Albánia 0 1


1. Dánia 19
2. Portugália 18
3. Svédország 18
4. Albánia 15
5. Magyarország 13
6. Málta 1

drani 2009.04.02. 11:21:56

@crouchy: fibernet asszem, nem tudtak megegyezni

f.fredericks 2009.04.02. 11:24:50

Tegnap a meccs után azt beszéltük a haverokkal, hogy mikor volt utoljára olyan, hogy a csoport utolsó két helyezettjét oda-vissza megvertük? Mert szerintem nagyon régen (mostanában mi is benne voltunk a két uccsóba:() Ha más nem, már ez dicsérendő ez a csapatban, bár ma is azt mondom, amit tegnap este, hogy ez a játék semmit nem fog érni a svédek ellen (bár az is igaz, hogy minél jobb az ellenfél, annán jobban játszunk).

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:31:04

ELŐREJELZÉS
Júniusban lesz 4 meccs a csoportban:
1 svéd-málta,
2 albán-portugál,
3 svéd-dán,
4 dán-portugál.

ha az első kettőn nagyok verik a kicsiket, a rangadókon pedig döntetlen születik, akkor:
dán 15, magyar 13, portugál, svéd 10-10 pont.

ha hazai győzelmek születnek a rangadókon, akkor:
dán 16, magyar 13, svéd 12, portugál 9 pont.

ha a portugálok visszaadják a kölcsönt a dánoknak, a svéd-dán pedig döntetlen:
dán 14, magyar 13, portugál 12, svéd 10 pont.

daneeka 2009.04.02. 11:33:46

@szurkoló: Lehet, hogy én emlékszem rosszul, de mintha az egész eltiltás abból pattant volna ki, hogy Várhidi behívta de nem játszatta Hisztit. Egy edzőnek ezt tudnia kellene kezelni...

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:35:18

Ha pedig a hátralevő meccseken az albánokat és máltát mindenki megveri ÉS minden más meccs döntetlen (ami ránk nézve hízelgő lenne...), akkor:

dán 20, svéd 18, magyar 17, portugál 15 pont...

tb 2009.04.02. 11:35:59

@_benito: "hiteles forrásból: 88-ban a hollandok elleni meccsen volt utoljára olyan, hogy nem nyitottak ki a meccs napján a pénztárak. "

nem játszottunk 88-ban a hollandok ellen

r_magpie 2009.04.02. 11:37:27

@daneeka: éppen azon gondolkodtam, hogy - bár a játékos jellemén is múlik - mennyivel másképp alakult Gera (Koeman általi) és Huszti (Várhidi általi) 'nem játszatása'

daneeka 2009.04.02. 11:42:20

@Torres: 96-ban is volt Magyar-Olasz
@r_magpie: Igen, érdekes párhuzam ez is. Szerintem egy külföldi edzőt jobban tisztelnek az idegenlégiósok.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.02. 11:42:57

@tb: 86-os vébére már kijutva, az utolsó selejtező volt a hollandok ellen.
kiment a sok nép ünnepelni, a meccs meg el volt csalva,
mert a hollandoknak még kellett a pont a pótselejtezőre.

montipájton 2009.04.02. 11:43:50

@megvagy hadnagy: Az nyilvánvaló, hogy valamelyik "nagy" a nyakunkon lesz a júniusi meccsek után, örüljünk annak, hogy egyelőre ez a legtöbb, amit elérhetnek.

Az ősz külön történet, ne keverjük ide: amit idén produkált a csapat, az akkor is rendben van nagyjából, ha a portugálokkal nem töröljük fel a Puskás füvét. (Az igazi Nagy Finálé akkor kezdődne, ha a svédeket legyőznénk. Onnantól már nem csak az illúzió világa lenne a számolgatás. De addig felesleges.)

jörgömös 2009.04.02. 11:43:50

@daneeka: én csak a Mester szavait tolmácsoltam :)

shinigami 2009.04.02. 11:43:58

@r_magpie:
ja gera egyszeruen szar formaban van miota fulhames

azon gondolkoztam h eleg lehet-e az nekunk (marmint a 2. helyhez) ha itthon megverjuk a svedeket es daniaban osszehozunk egy dontetlent

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:47:15

@shinigami:

nagyon úgy tűnik, hogy a csoport első két helyezettjének >20 pontja kell legyen.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 11:48:05

@shinigami:
nemtom miért, de nem hiszem, h portugáliától kellene összefosnunk magunkat.
annak a csapatnak még egy Sanyija sincs.

a két északitól én jobban félek.
(na nem a magyar-dán alapján)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 11:48:40

@pattopo:

Ötödikek elég könnyen... hehe. Ha Albánia legyőzi a portugálokat és a dánokat, valamint győz Svédországban is. És mi persze mindent bukunk. Nagyon valószínű. :-)

Egy biztos: már most több pontunk van, mint a Bozsik-Várhidi kettőssel, szóval már akkor előrébb léptünk, ha innentől minden meccset elveszítünk. (Amire persze gondolni sem szabad.)

Szakkommentátorokhoz: nekem egyértelműen Nyilasi a legszimpatikusabb az összes közül, és alapjában Puhlt is bírom, ha mond nem kevés hülyeséget is mindig. Várhidi hihetetlenül lejáratta magát. Pedig én még nagyon sajnáltam, hogy kirúgták annak idején. De hogy egy ember aztán morálisan ennyire elássa magát, ez egészen példátlan (pedig itt Magyarországon azért sok mindent megértünk már). Zomborit én cseppet sem tudom komolyan venni, viszont épp ezért szórakoztató.

A többi selejtezőhöz: a spanyolok elképesztők. Újabban már akkor is nyernek, ha semmi sem jön össze nekik. Mellesleg a törökök megkapták a büntetést a sok utolsó perces győzelmükért az Eb-n. Most ők szaladtak bele ugyanabba a késbe. Az argentinok... az argentinok is elképesztők... azt hittem, hogy Maradona mellett van egy(-két) szakember is, aki a fizikai és taktikai felkészítésért felelős, ő csak a fanatizálásért van ott... Egyelőre erre nem is tudok mit mondani... Talán csak ennyit: :-((((((((((((( Az angolok meccsének második félidejét láttam tegnap. Nullák voltak (komolyan, a magyar válogatott élvezetesebben és színvonalasabban játszik, mint az oroszlánosok), de Capello megtanította őket nyerni. A többi esélyes simán menetel. Ja, még annyit: az eredményekből azért látszik, hogy a törpék között is disztingválni kell; San Marino nem ugyanaz a kategória, mint Liechtenstein, és Liechtenstein sem, mint Málta. Így nézve is remek eredmény a tegnapi 3-0.

montipájton 2009.04.02. 11:48:46

Annál csúnyább gólokkal nem lehet meccset nyerni, ahogy a dánoknak sikerült. ))

megvagy hadnagy 2009.04.02. 11:48:52

@montipájton:

jaja, nem minősítettem, csak latolgattam. Ha a köv. négy meccs nem négy vereség, akkor az szerintem előrelépés.
ha négy vereség, akkor is még lehet örülni annak, hogy a mögöttünk levőket jól megvertük.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 11:52:16

@f.fredericks:

A Matthäus-csapat is oda-vissza verte Máltát és Izlandot.

montipájton 2009.04.02. 11:53:17

@Csöncsön: Nemcsak az angolok tudnak szar játékkal nyerni, már a svéd-magyar után kitárgyaltuk, hogy ez az, ami nekünk (a nagyok ellen) nem megy. Reménykedni kell benne, hogy ez megváltozik, különben pontosan ez fog történni: a szar portugálok és a szar svédek is megelőznek minket.

shinigami 2009.04.02. 12:01:53

@pote:
ah nem verik meg az albanokat kapitany csere lesz es szvsz jon a henger (ha meg nem nagyon kirohogom oket)

szferi 2009.04.02. 12:03:04

@Csöncsön: az angolok tegnap jól játszottak, az egyenlítés ellenére simán nyertek, az 5-1 is benne volt a meccsben. + hadd ne essünk már seggre, ha egy csapat kiszenved egy szerencsétlen gólt a törökök ellen.

f.fredericks 2009.04.02. 12:05:36

@Csöncsön: húú tényleg, ez ki is esett, pedig Izland ellen még kint is voltam anno a Megyeri úton.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 12:09:52

@montipájton:

Mondjuk úgy: MÉG nem megy. Mert Koeman az interjúban, ugye, pont arról beszélt: meg kell tanulnunk nem elveszíteni olyan mérkőzéseket, amelyeknek nem mi vagyunk az esélyesei. Koemanból kinézem, hogy őszig ezt meg is tudja tanítani a fiúknak.

@szferi:

Sajátos ízlésed van. Az angolok a második félidőben kb. kétszer mentek át a félpályán, és egy pontrúgásból érték el a győztes gólt. A spanyolok miatt azért kell "seggre esni", mert az utóbbi 31 meccsük mérlege: 28 győzelem, 3 döntetlen. Ilyen sorozata Európában utoljára az Aranycsapatnak volt.

ZenZo 2009.04.02. 12:14:20

@Csöncsön: "Az angolok meccsének második félidejét láttam tegnap. Nullák voltak (komolyan, a magyar válogatott élvezetesebben és színvonalasabban játszik, mint az oroszlánosok), de Capello megtanította őket nyerni"

Na igen, rémszar meccseket játszanak, de Capellot pont ezért hozták, nyerni. Rém gyenge meccseket játszanak a keret nevekbeli erősségétől függetlenül. Valahogy egyszerűen nem megy nekik, de a korábbi rossz szereplésekben erősen benne volt SGE és McClown keze - na meg a közhely, s nem lehet egy angol válogatottnál erre fogni, de a sérültek. Csatár poszton kevés a lehetőség, azok is rendre sérültek. A kapusposzt hiányosságai pedig ismertek. A lényeg, hogy egyelőre veretlenek, s a VB-ről már nehéz lesz lemaradni. Más kérdés, hogy addig még van hova fejlődni, mert ott ez kevés lesz. Persze nem esélytelenként indulnak majd, de az esélyestől is igen messze vannak. A favoritok egyelőre a Spanyolok, de kíváncsi vagyok, kitart e a jó szériájuk a VB végéig. Őket követik sorban a németek, olaszok, argentinok, brazilok, s talán az orosz-holland kettős, és az angolok (szerintem).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 12:16:12

Eszembe jutott közben egy biztató fogódzó az argentinoknak. '93-ban Kolumbiától Buenos Airesben (!) kaptak ki 5-0-ra. Ugyanabban az évben Copát nyertek, és '94-ben ismét szenzációsak voltak a vébén, és valószínűleg meg is nyerik, ha nincs Maradona doppingbotránya.

No, ennyi biztatót tudtam összekaparni a tegnapi 1-6 után...

ZenZo 2009.04.02. 12:20:53

@szferi: "az angolok tegnap jól játszottak, az egyenlítés ellenére simán nyertek, az 5-1 is benne volt a meccsben"

Tény, hogy négy gól simán benne volt a meccsben, de a jó játék azért szerintem is túlzás. Buta hibákat csináltak, az előrejáték pedig minden volt, csak erős nem. Ha a védelem biztosabb lábakon fog állni, és Rooney mellé végre találnak egy gólfosó gépet, akkor jó lesz. Mert tegnap úgy istenigazából nem tudom senkire azt mondani, hogy hű de jól játszott, talán Terry. De pölö Gerrardot vagy AC-t rossz volt nézni. Az már személyes dolog, hogy Kráncsit meg nem tudom bevenni, de tegnap nem volt más opció.

szferi 2009.04.02. 12:20:59

@Csöncsön: nincs kizárva egy újabb doppingbotrány sem :). Azért egy idegbajos kokainistára bízni egy vb-esélyes válogatott sorsát minimum érdekes döntés, sajnálom az argentinokat, megint elvesztegetnek négy évet.

szferi 2009.04.02. 12:23:00

@ZenZo: nem úgy játszottak, mint a brazilok, de azért bedarálták az ukránokat. Igaz, az első félidő elejét és a második végét nem láttam, de nem sok bíztatót mutattak az ukránok, nem volt benne a meccsben a meglepetés, anglia dominált.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.02. 12:23:20

@sporttárs:

hát nem tudom, én Nyilasit kimondottan korrektnek és rokonszenvesnek találom. rajta azt érzem, hogy tényleg őszintén örül minden sikernek, akárki éri el.
Bognár Gy. is korrekt még szerintem.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.02. 12:31:18

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
Léderer meg őszintén tud örülni minden labdaérintésnek, bárki is tegye azt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.02. 12:31:48

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

És, ami egészen ritka (szinte példátlan) az olyan emberek között, akik televíziókban fordulnak meg: van öniróniája és humorérzéke.

Lencse. 2009.04.02. 12:35:32

Így van, így van, Nyíl fanklub +1

shinigami 2009.04.02. 12:37:13

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
teny de ne szakmai kommentatornak hivjak mar be mert annak azert tulzas (szerintem)

hmikey 2009.04.02. 12:38:58

Nekem Dzsudzsinál az tűnt fel, mintha bizonytalan lenne jobb lábbal. Volt egy olyan eset, amikor befelé cselezett (jól) a tizenhatos sarkánál és mivel jobb lábra jött ki neki a labda, nem vitte/lőtte tovább befelé, hanem egy pillanatnyi bréking után nekiállt visszatestcsel + lefutunk az alapvonalra beadni kombózni, ami meg elhalt. Sokszor azt érzem, hogy mindenképpen ezt akarja erőltetni, pedig az a kapuralövése nagyon rendben volt, pár centin múlt csak, ott miért merte megcsinálni?

Sanyi helyett tényleg néha be lehetne tolni Priskint v. Rudolfot, mert néha eléggé vegetatívba megy át, viszont az is nagyon igaz, amit az okosok mondtak utána, hogy ő legalább rámegy minden labdára, és nem sétál el, meg legyintget...

Hajnal meg beteg volt, és még ha az eddigi produkciói nem is kápráztattak el, azért a gólja az nagyon ott volt. Huszti is megérdemelte volna, az ő lövése is zsír volt.

Lencse. 2009.04.02. 12:52:02

@shinigami: Mond már három nevet, akit szívesebben hallgatsz.

tb 2009.04.02. 12:54:19

@pattopo: hát azt nem tudom mennyire volt elcsalva az a meccs, de az 1985-ben volt, nem pedig 88-ban, a 88-as EB-re is együtt selejteztünk de itthon akkor is 86-ban játszottunk, 88-ban nem játszottunk a hollandokkal

shinigami 2009.04.02. 12:57:32

@Lencse.:
capello, ferguson, wenger

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.04.02. 12:58:06

Az lehet, hogy mindhárom gólunkat védte volna egy átlagos képességű kapus?

szferi 2009.04.02. 13:07:34

@pancho_sanza: igaz,a srác 90 perc alatt kb. 20 métert tett meg, szinte semmire nem mozdult. ezt ki is használhattuk volna, ha itt-ott eleresztik a mieink 25ről.

Tika_ 2009.04.02. 13:16:56

Az angolnak én is csak 2. félidejét nézegettem, és csak 1 fokkal volt szórakoztatóbb, mint a múlt heti barátságos - de hát ez a Capello-hatás :vállatvon:.
Tényleg nem értem, hogy a klubjukban fő mozgató Gerrrard és Lampard hogy tűnhetnek el ennyire. Utóbbi mint ha pályán se lett volna. Rooney jelentette a támadójátékot.

Amiért érdemes volt megnézni: ahogy Terry, Lampard, Beckham üdvözölték Sevát a lefújás után, és Capello rezzenéstelen arca a győztes gólnál :).

A spanyolok meg Torres, Villa, Iniesta nélkül is jók, Fabregast se láttam (bár ennek tényleg csak az utolsó 10 percét néztem).

neeskens 2009.04.02. 13:18:40

@shinigami: Nem értek egyet, szerintem Hajnal gólját csak óriási bravúrral lehetett volna fogni.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.04.02. 13:22:44

@Tika_: A spanyolok valahogy mostanában minden olyan játékos nélkül jók, akire egyébként azt mondanád, a hiánya fel fog tünni. Egyszerűen mindenkit tudnak pótolni. Félelmetesen jók (bár meglátjuk ezzel mire mennek majd a VB-n)

shinigami 2009.04.02. 13:25:42

@neeskens:
szerintem meg mellenyult, annak ellenere h tenyleg jo loves volt en vedhetonek ereztem

jawbone 2009.04.02. 13:28:50

csak annyit tennek hozza nyolcadik eve idegenben elokent, hogy miota ez a Koeman gyerek a gore, azota nem kell lesutott szemmel bekusznom az irodaba valogatott meccsek utani reggeleken...mostani helyzet szerint, ha nem is jutunk ki vegul, akkor sem fog senki kirohogni: nekem mar ez is kurva nagy eredmeny lesz :)

kavics30 2009.04.02. 13:29:17

szerintem Dzsudzsák előre játékban agilis volt, védekezni nem védekezett szinte semmit, a beadásai szánalmasak voltak (bent persze nem sokan érkeztek volna, ha jól csavarodtak volna a lasztik akkor sem), ha néha ésszel próbált volna kapura lőni, nem izomból, akkor erredményesebb lehetett volna.

viszont volt ami engem engem kifejezetten zavart. és ez a közönség. vagy csak egy része(?) én úgy 20 éve kezdtem válogatott meccsekre járni, az elmúlt 5-8 év azonban szinte teljesen kimaradt, elsősorban a lélektelen játék miatt. most azt gondoltam, hogy erre a csapatra kíváncsi vagyok.
nem gondoltam volna, hogy egy telt házas meccsen, Málta ellen a szurkolás jelentős részben kimerül románozás, szlovákozás, gyurcsányozásban. volt talán még 3-4 rigmus és kész. az igazi nóták teljesen eltüntek, újakat meg egyszerűen nem hallottam. vagy csak rossz helyre keveredtem???

neeskens 2009.04.02. 13:32:37

@shinigami: hát nem tudom, nekem tegnap élőben és ma is úgy tűnt, hogy a sorfal fölött rúgta el a kapufa mellé.Ahová kell, nem mellényúlt, hanem nem ért oda.

Nem tudom, hogyan, hová kéne rúgnia, hogy azt mondjad, hogy védhetetlen volt.
Sőt Gera és Juhász fejese is jó volt szerintem. Bár nagy bravúrral azokat lehetett volna esetleg hárítani.

shinigami 2009.04.02. 13:41:27

@neeskens:
szvsz pont juhasz fejese az amihez megcsak nagyobb bravur sem kellett volna

neeskens 2009.04.02. 13:53:58

Ami@kavics30: Ami nagyon negatív volt, a P szektorban ültünk, oda ahová a helyünk szólt. Meg szerencsére még időben érkeztünk.

Össze-vissza ült le mindenki, ezért első percekben már összeverekedett pár ember, percekig ütötték egymást a biztonsági emberek meg nézték....

Előttünk ilyen menedzser öltözetű arcok habzó szájjal románoztak, gáz volt.

Azazello007 2009.04.02. 13:57:02

@neeskens: ahol ma, 2009 ben Magyarországon tömeg van, ott ez van. Ez sajnos nem csak a sportrajongókra jellemző, összetettebb -- és igen szomorú -- probléma.

Walmer 2009.04.02. 14:07:07

A helyzetünk egy kicsit hajaz az északírekéhez. nekik is komoly meccseik lesznek még (Lengyelo. idegenben, Szlovákia otthon, Cseho. idegenben), ők is nagyon jól állnak most, ami nagyon komoly meglepetés azért egy ír megyétől:-)

ZenZo 2009.04.02. 14:08:54

@szferi: "nem úgy játszottak, mint a brazilok, de azért bedarálták az ukránokat. Igaz, az első félidő elejét és a második végét nem láttam, de nem sok bíztatót mutattak az ukránok, nem volt benne a meccsben a meglepetés, anglia dominált."

Nem is mondtam, hogy az ukránoknak sok esélyük lett volna. De amikor Crouch csak úgy lődörög, és az egyetlen támadójáték az Rooney, az úgy sovány, főleg azért, mert javarészt ő osztotta a keresztlabdákat előrefelé...

@Tika_: "Tényleg nem értem, hogy a klubjukban fő mozgató Gerrrard és Lampard hogy tűnhetnek el ennyire. Utóbbi mint ha pályán se lett volna"

Ez nem új keletű kérdés. Capellonál azért már voltak bíztató jelek pont a múltkori barátságoson, ahol Gerrardot egy kicsit előrébb tolta az olasz, Lampardot meg hátra, Lampard egyből gól+gólpassz kombóval rukkolt elő. Tegnap az ukránok közepe kicsit sűrű volt, és sem Lampard, sem Gerrard nem tudott semmit mutatni.

Ennek egyébként az is lehet az oka (szerintem), hogy mindkét csapatban (Chelsea, Pool) szűrővel játszanak, és hiába profi valaki, ha hozzá van szokva, hogy egy Makelele, Essien vagy Mascherano, Xabi áll mögötte. Itt viszont egyrészt egymás mellett fele annyi mozgásterük van, másrészt pölö tegnap jól megfigyelhető volt, hogy még elölről-hátulról is jól beszűkítik őket, AC felrohangál, Rooney meg gyakran visszalép. Szinte semmi terük nincs ilyenkor. Capello is azért hozta be tegnap szerintem Beckhamet, hogy kicsit széthúzza a pályát. Szóval szerintem nem Lamparddal vagy az épp kb formája csúcsán lévő Gerrarddal van a baj, hanem valahogy ennek az angol válogatottnak nem fekszik a 4-4-2. De persze ez mind csak feltételezés...

kroos 2009.04.02. 14:14:09

@neeskens: én többeközött ezért nem járok meccsre.
Az ute-mtk legutobb betette a kaput.
Fel volt ott sorolva minden etnikuku,politikai hitvallásu,szexuális havtartozásu ember.És az sem tetszett hogy amikor az mtk tábor rákezdett a buzditásra akkor ez szinte derogált nekik,és ,,kussoljatok"-al válaszoltak.
Hajrá ute-t vagy ute olé vagy ilyesmit nem is hallottam.

ZenZo 2009.04.02. 14:19:35

Most olvasom, hogy Podolski meg kemény legény volt tegnap, "meglegyintette" Ballackot... ehhez azért kell ideg vagy tökösség :)

vargamma 2009.04.02. 14:54:57

kommentátorok: nem láttam tegnap várhidit. de én régebben szerettem a mágnestáblás elemzéseit az olasz meccsek előtt. zombori semmit nem ért ebből a játékból, puhl-t meg kitiltanám a stúdióból, annyira banális hülyeségeket beszél. nyíl sem egy lippi, de ő télleg magát adja, szimpatikus.

számolgatás: akkor van reális esélyünk kijutni, ha egy igazán jól sikerült meccsen itthon elerjük a svédeket, és a portugál oda-visszán is legalább kell egy pont. s akkor juhet a koppenhágai mindentbele.
de mondom a svéd meccs a lényeg. ha ott kikapunk sztem annyi az egésznek.

raoul_duke 2009.04.02. 15:03:50

Szerintem is védte volna mind a hármat egy átlagos/jó kapus. A két fejest szinte 100%, a szabadrúgást meg nem éreztem annyira "jobb felső sarokba varrta" típusúnak, mint amilyennek a legtöbb helyen emlegetik.

A szakértőinkhez: nekünk ennyi jutott sajnos. Kis pénz, kis foci, kis szakértelem. Irigy megsavanyodott szarháziak; ez van.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.04.02. 15:06:00

második hely:
négy meccsből legalább kettőt nyerni kell

első hely:
négy meccsből legalább hármat nyerni kell

kroos 2009.04.02. 15:49:38

@ZenZo: egy kis pöcs,alig várom hogy eltakarodjon.
+ugy üt mint egy nö.

Hitchiker 2009.04.02. 17:04:18

@Tika_: ezt kifejtenéd amit nekem írtál mert nem értem (sajnos nem ismerem a kifejezést) köszi :)

rizla 2009.04.02. 17:29:31

@Tika_: "A blog a világ legjobb futballjáról szól - legalábbis így definiálja magát. Tehát, ha idekattintok, arról szeretné olvasni. A magyar válogatottról legfeljebb mellékesen."

hát ne olvasd el a posztot baszki, nem kell érte fizetned semmit. vagy a válogatott fordulóban is foglalkozzanak MÁSIK válogatottal? ide ne süllyedjünk már.

halareaal 2009.04.02. 21:17:39

nem értem mi a célja az ilyen "ez nem a világ legjobb futballja, mit keres ez itt" meg hasonló kommenteknek. télleg ennyire korlátoltak vtok, h egy postban, ahol van 200 hsz a válogatottról, stb, ezt beirjátok?

Tika_ 2009.04.03. 11:03:27

@Hitchiker: A ban időlegest kitiltás internetes oldalról. Szerintem ez jár a futballhuligánoknak. Azoknak különösen, akik erre még büszkék is. Default, vagyis alapértelmezésben. Természetesen, ha rosszul értettem a "szét lett kapva" kifejezésedet, akkor elnézést!

@rizla: nem olvastam el a posztot :) (egyébként a bajnoki posztoknak is csak a nagycsapatokkal foglalkozó részeit szoktam elolvasni).
Miért süllyedés ez?? Ha MÁSIK válogatott a világ legjobb futballjához tartozik? Akkor itt a helye! Ráadásul a magyar meg nem...

Hitchiker 2009.04.03. 11:23:07

@Tika_: szét lett kapva de nem általam, bocs ha kétértelműen fogalmaztam
süti beállítások módosítása