Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 29. giornata

2009.03.21. 11:56 _benito

Gyépésharc lesz a Serie A 29. fordulójának rangadóján, a gúzsba kötött kezekkel rajtoló sánta Roma fogadja a lábak nélkül érkező vak Juventust. Az Interre papíron könnyű feladat vár a tökutolsó ellen, de Mourinho valószínűleg viccnek szánt felállása azért rejteget magában kockázatot. Megveretjük a Milant is, amely a nápolyi feltámadás első lépéseiben nyújt majd segédkezet a hazaiaknak, és a Fiorentina sem nyeri meg a toszkán derbit. A Genoa így nemcsak leszakítja magáról az utolsó BL-helyért küzdő vetélytársakat, de rá is közelít valamelyest a Milanra, a Sampdoria játékosai pedig szívlapátokkal felfegyverkezve érkeznek a Torino már így is nyakig érő sírgödrébe. Mindez hajtás után.

Roma-Juventus 0-2
Ha azt mondjuk, hogy a Romából De Rossi, Pizzaro, Diamoutene és Motta eltiltás, Cicinho, Cassetti, Juan, Totti, Taddei, Aquilani és Perrotta pedig sérülés miatt fog hiányozni, az egyszer nagy baj a hazaiaknak. Ha viszont hozzátesszük, hogy a Juventus nem számíthat egy teljes csapatnyi játékosára (Andrade, Zanetti, Camoranesi, Sissoko, Legrottaglie, Amauri, Ekdal, Manninger, De Ceglie, Marchisio), akkor már nem is akkora a baj. A 29. forduló rangadóját illető várakozásaink bemutatásához a Comedy Centralt hívjuk segítségül.


Nedvedet összedrótozták, ami látva Giovinco játékát, nem biztos, hogy jó hír, és sajnos Marchionni is felépült annyira, hogy leüljön a padra, ezek a tények mind-mind a Roma győzelmét vetítik előre, csak úgy, mint a Tiago-Poulsen kettős a torinói középpálya tengelyében. Hogy akkor miért mondunk mégis vendéget? Egyrészt azért, mert a római hátvédsor közepére jelölt Loria és Mexes önveszélyességét nemhogy tompítja, de tovább erősíti Tonetto egy sorral előrébb tolása, Brighi mellett a veterán hátvéd lesz felelős a labdaszerzésekért, azaz nem fog labdát szerezni a Roma.
A másik ok, amiért ez vendégnek tűnik, hogy a Juventus jelenleg jobb csapat, mint a Roma. A torinói feltámadás eredményekben ugyan nem jelentkezik markánsan, a szűk győzelmeket a takonycukrozással is hozta a csapat, de már sokkal jobban esik nézni őket, miközben a Roma a pöcegödörből kilábalás után kicsit megtorpant. A BL-ből ugyan szerencsétlenül estek ki, de a feleslegesen megharcolt Arsenal-verés, és az Inter szintén eredménytelen elgázolása után eltört valamit a csapatban. Azon kívül a Roma De Rossi nélkül nem létezik, DDR játéka és jelenléte a pályán már legalább olyan fontos, mint Tottié, a Juventus címerállata viszont ott lesz az Olympicóban, ráadásul szeret a rómaiak ellen játszani.
A rangadó, bármilyen furcsán hangzik is, igazából egyik csapatnak sem élet-halál kérdése. Talán már a Juvénál sem hisznek benne, hogy utol lehet érni az Intert (egy vereség után ennek konkrétan nullára redukálódna az esélye), a Roma pedig még akár ki is kaphat, az ő céljaikhoz ugyanis nem egy világsztár csapatot kell befogni, hanem a Genoát.
A fent látható cripple-fight természetesen nem azt jelenti, hogy rossz meccsre számítunk, és igaz, hogy a videóhoz hasonlóan a Roma-Juventus is inkább döntetlennek tűnik, szerintünk a vendégek ezt behúzzák.

Napoli-Milan 2-1
Örülhet minden rossonero, megveretjük a csapatukat, és tudjuk, hogy ez mit jelent. Döntetlenszagú ez, és nem csak azért, mert Donadonit egyáltalán nem tartjuk jó edzőnek, hanem azért is, mert a Milan jó formában van, ez a kétcsatáros játék sok gólban kamatozik egyelőre. Megmondjuk egyenesen: a Zalayeta-Lavezzi páros megveri az Arany Alkony nyugdíjasklubot.

Inter-Reggina 3-1
Itt még a szokásos egy pontért is sünt kellene szarnia a calabriaiaknak, nem is valószínű, hogy az Inter pont akkor bukna el egy pontot hazai pályán az utolsó ellen, amikor esélye van tíz pontra növelni előnyét (a Juve ugye Romában vizitál). A Gazzetta szerint Mourinho saját korábbi rekordjának (2) megdöntésére készül, és négy támadót vet be április elsejéhez közeledve.

Fiorentina-Siena 1-1
Most vagy az lesz, hogy a Fiorentina úgy szétszedi a Roburt, mint a Milan, vagy az utóbbi hetekben divatossá vált szokás szerint az előző fordulóban humusszá aprított csapat feltámad poraiból, és… Ne feledjük, toszkán derbiről beszélünk, ami ráadásul a firenzeieknek jól fizetne, mert a Romára nehéz feladat vár, le lehetne szakítani Tottiékat. Aztán mégsem.

Genoa-Udinese 2-1
Az utolsó Európában állva maradt olasz pózna az őszi kupasorozat egyik talján résztvevőjéhez látogat, egyelőre még nem tudjuk, hogy a Genoa csak viccel ezzel a 4. hellyel, és beéri az UEFA-kupával, vagy tényleg rámennek a nagyvadra. Milito & Tsai előbbi szándékukat azzal bizonyíthatják, hogy megakadályozzák a Fiorentina előzését, azaz nyernek.

Catania-Lazio 1-1
Hasra mért ütés eredménye a tipp, egyszerűen elképzelésünk sincs, mi történik majd Szicíliában. A Lazio zsinórban hármat nyert, mielőtt a Chievo feltörölte velük az Olympico gyepét, a Catania meg szétgyalázta a derbin a Palermót, de azóta egyszer elgázolták őket, majd egy pontot szereztek. Aki ebből megmondja, az fasza gyerek.

Torino-Sampdoria 1-2
A Cassano-Pazzini kettősnek tulajdonítjuk, meg persze annak, hogy még ez a szedett-vedett Samp is két klasszissal jobb csapat a Torónál. Reméljük, beteljesedik a torinóiak végzete, mert utánuk aztán a kutya nem ugatna a Serie A-ban. Már kiesők, de még nem eléggé, úgyhogy Forza, Doria!

Bologna-Cagliari 1-1
A hazaiak itt-ott már felvillantanak valamit, ami bennmaradást eredményezhet, a Juventus ellen egy félidőn át jól tartották magukat, és Di Vaio személyében megvan a Serie A-tagság megőrzéséhez kellő tartalékuk. A Cagliari kicsit leült, négy meccse nem tudtak nyerni, de úgy véljük, a szezon előtt materializált cél (40 pont) a 29. forduló végére a zsákba kerül.

Chievo-Palermo 3-2
A hazaiak az előző három meccsükből kétszer nyertek, a Palermo pedig a szégyenletes derbi óta mindkétszer győzni tudott, mondhatnánk, két jó formában lévő csapat találkozik. A veronaiak ráadásul 100 év után elmozdultak a kiesőhelyről, a Palermo pedig már a középmezőny éléről támadja az európai kupahelyeket.

Lecce-Atalanta 2-0
Nagyon fel kell szívnia magát a Leccének, mert az ilyen hazai meccseket be kell húzniuk, ha még reménykedni akarnak egyáltalán. A mostani győzelemmel akár meg is lehet kezdeni az előrehatolást, mert a Donit továbbra is nélkülöző Atalanta masszívnak masszív, de jónak semmiképpen nem mondható. TIRibocchi pajzán gondolatokat forgat a fejében, melynek további szereplői Manfredini és Talamonti.

302 komment

Címkék: olasz üveggömb serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr351015922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giacinto 2009.03.22. 22:13:13

@_alerob: "A Roma megpróbált mindent, de állítom neked De Rossival, Tottival és aquillanival sem ért volna többet."

gratulálok, rengeteg Roma-meccset láthattál már.

de erről inkább poppal vitatkozzatok.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.22. 22:21:15

@Nerazzurri: ezek szerint valahol a napoli-milan színvonalán lehetett a meccs. ez valami kritikán aluli ugyanis, egy közepes megye II, vagy járás elit szintjét is nehezen érte el.

Hispan07 2009.03.22. 22:28:09

A mai komment gyűjtemény majd olyan siralmas, mint a Milan most véget ért produktuma. Szép volt fiúk, csak így tovább :)

raoul_duke 2009.03.22. 22:33:15

@calciomax: na jó, buktam volna az 1M-et, de egy pontot még így is vertem _benito tippjére :)

BruceWayne 2009.03.22. 22:33:41

@_benito: nem lett volna az rossz meccs csak a labdával nem nagyon tudott egyik csapat sem mit kezdeni:-) amúgy rendben volt

Mr.AT 2009.03.22. 22:37:37

@Great Cornholio: Javaslom, olvasd újra az ezen hozzászólásod megelőző kommentem.

Pont erről szólt: nem az a lényeg, hogy mennyit kasszírozol játékoseladásból. Az eladás és vétel oldalak nem helyezhetők egyensúlyba csak és kizárólag átigazolási pénzek mentén. Mellberget, Zanettit, Salihamidzic-et egy árva fillér nélkül vettük, a fizetésüket viszont természetesen így is kalkulálni kell, és ki kell gazdálkodni a bevételekből.

Az idei volt az első év, hogy normális bevételeink voltak - nyilván egy B-ligás, vagy egy friss A-ligás (európai kupaszereplés nélküli) csapat bevételei mindennemű történelemtől vagy presztízstől függetlenül nem érik el egy sztenderd BL-résztvevő, bajnokesélyes csapatét.

Nyáron komoly mozgások lesznek nálunk, a jövő alaptengelye (Chiellini-Sissoko-Amauri) már megvan, működik és bizonyított, már csak ezt kell kiegészíteni pár értékes játékossal.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.22. 22:39:52

@raoul_duke: csak a bírónak köszönheted, hamsik onside volt ;)

Mr.AT 2009.03.22. 22:41:12

@Nerazzurri: Pszt! Nyilván a homokozóban a kis barátaid közt elmegy ez a szotyiköpködős, beugatós stílus, de csak ott.

BruceWayne 2009.03.22. 22:51:09

easy, bro, az utóbbi hetekbe egész normális voltál, de ma megin ömlik belőled a ganaj, vedd észre magad, baromságokat írkálsz megint, vagy azt akaraod elérni hogy a többi itteni juvés megint miattad szégyekezzen? de ha neked ez jól esik folytasd nyugodtan.....

Mr.AT 2009.03.22. 22:54:54

@Nerazzurri: Pfff... LOL :-) Nagy szerencse, hogy vagy nekünk, objektív szintmérőként. :-)

calciomax 2009.03.22. 22:55:03

Amikor úgymond semmi sem sikerült "mi" töredékét sem foglalkoztuk a Juvéval mint most a Juvesok az Interrel. Amikor olyanokat irtok, hogy de utálom az Intert meg hogy milyen undoritó csapat...szerintem ez szánalmas és gyerekes is. Valami megváltozott a házuk táján és nem egyszerüen arrol van szó hogy segitik a birók ezt a Juvesok is jól tudják, hanem hogy nem a lúzer szerepét tölti be. Összejönnek sokszor szerencsével azok a meccsek amik régebben nem.(pl. a Genoa meccs tuti bukó 5éve.) Most nekem kicsit a Milan tünik luzernek...Valójában mi a bajotok az Interrel?

BruceWayne 2009.03.22. 22:59:26

@Mr.AT: te meg mint "mértékadó juvés" :-)
na további jó szórakozást.

Mr.AT 2009.03.22. 23:04:02

@calciomax: Nekem személy szerint egyetlen bajom van az Interrel: amint kiteszi a lábát Olaszországból, egy fülét-farkát behúzó amatőr nyuszicsapat bőrébe bújik, aki hosszú évek óta rommá égeti magát és ezáltal a Serie A-t is szerte a világon. (S itt most nem az a gond, még mielőtt elkezdődne a szokásos nóta, hogy idén kiesett a ManU ellen - hanem az, hogy egy gólra sem volt képes a 180 perc alatt ellenük, hogy leikszel egy ciprusi kiscsapattal, stb. stb.)

Ha ez egy olyan Inter lenne, mint anno az Albertini és Szavicsevics féle Milan, aki Európában is hengerelt, azt mondanám, ez igen, ez egy nemes, elismerésre méltó ellenfél, aki méltó arra, hogy első legyen előttünk - hisz minőségi módon képvisel egyben minket is a világ előtt.

Ezentúl meg az a hihetetlen fölényes, arrogáns attitűd zavar, amit a magyarországi Inter-drukkerek nagy részének sajátja: a végtelen lekicsinylése az összes többi csapatnak, hovatartozástól függetlenül. Különösen zavar ez annak fényében, hogy mind tudjuk, az utóbbi 3 évben minek köszönhetően érhetett révbe az Inter, aki ezt megelőzően évtizedekig nem jutott bajnoki cím közelébe.

Nem alszom álmatlanul ettől, nyilván - de hogy alighanem ennek köszönhető, hogy az egyik legnépszerűtlenebb szurkolói csoport lettek ők, az biztos.

giacinto 2009.03.22. 23:07:03

tehát a juve addig nem az igazi amig nem nyeri meg a bajnokságot, addig nyugodtan takarózhattok a Serie B-s szöveggel.

aztán ha egyszer vmikor (majd jövőre) bajnok lesz a juve, onnantól az inter már el se induljon a bajnokságban, mert jön a juve-spirit aztán 114 pontos bajnokságokat fog futni, ugye?

BruceWayne 2009.03.22. 23:08:07

"hosszú évek óta rommá égeti magát és ezáltal a Serie A-t is szerte a világon"

"Ezentúl meg az a hihetetlen fölényes, arrogáns attitűd zavar, amit a magyarországi Inter-drukkerek nagy részének sajátja."
mondja ezt egy juvés.... na én itt ki is szálltam, mert ez már tényleg alja szint, mr.At neked velük kéne beszélgetned komolyan:

subba.blog.hu/2009/03/13/ket_fekete_lyuk_beszelget

giacinto 2009.03.22. 23:11:29

"rommá égeti magát és ezáltal a Serie A-t is szerte a világon."

LOL, nem tudom mi égette le a Serie A-t a legjobban az utóbbi időben...

ezt inkább gondold át újra, kedves juventino barátom.

Mr.AT 2009.03.22. 23:15:44

@giacinto: Egyetlen olyan meccseredményt mutass pls az elmúlt 5 évből az Inter nemzetközi kupaszerepléséből, amire büszkén kihúzhatod magad, és azt mondhatod: ez igen, igazi férfimunka volt, fölényesen leiskoláztunk egy csapatot, aki a világ abszolút élvonalába tartozik.

giacinto 2009.03.22. 23:20:36

Valencia-Inter 1-5
Arsenal-Inter 0-3

Egyébként nem erről volt szó.

calciomax 2009.03.22. 23:21:37

A mondandód első felével egyetértek. Tényleg ciki. De ez van sajna. Tehát akkor most meg kell halnunk és már jogunk sincs küzdeni a Scudettóért? Minek nyerjen egy "ilyen" csapat aki úgyis rommá égeti a Serie A-t? Vagy mi? "Ezentúl meg az a hihetetlen fölényes, arrogáns attitűd zavar" ez engem is zavar egyesekben........"végtelen lekicsinylése az összes többi csapatnak" szerintem ez pont abban nyilvánul meg amit épp Te irtál az Interről...
"mind tudjuk, az utóbbi 3 évben minek köszönhetően érhetett révbe az Inter" -minek is?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.22. 23:23:08

@Mr.AT: most megpróbálod lebeszélni őket arról, hogy az internek drukkoljanak?

ők a 2,9 csillag miatt utálnak, te meg az utolsó három miatt őket, így szép az élet.

nekem racionálisabb okom van, amiért soha nem szerettem őket. mindig utáltam a németeket, és futball-csipanyílásom egybeesett az ő bundás-korszakukkal, és aztán jött a döntő csapás: be kell vallanom, egyszerűen szerelmes voltam recobába, az a csámpás füstösképű sokkal többet érdemelt volna az élettől.

de volt idő, amikor a milant sokkal jobban utáltam, csak az elmúlt egy idő után. gondolom, majd visszajön, ha újra ők verik a juvét :D

calciomax 2009.03.22. 23:28:56

Recobáért én is nagyon haragszom, elsősorban Mancinire...de ez egy hosszú sztori.

Mr.AT 2009.03.22. 23:33:37

@giacinto: Mindkettő csoportmeccs volt, egy lefutott csoportban. Pont erről beszélek.

Valami olyan eredményt mutass pls, ahogy mi elvertük anno a galaktikus Realt 3:1re a kieséses szakasz visszavágóján, 3 szépségdíjas góllal.

Mr.AT 2009.03.22. 23:39:05

@_benito: Nem akarom lebeszélni őket. Csak finoman szólva is zavar, mikor ez a végtelenül öntelt nagyképűsködés megy az Interrel kapcsolatban, miközben komoly meccseken sehol sincsenek.

Én a Juve hibáit is pontosan látom, s az ezzel kapcsolatos véleményem sem rejtem a véka alá. Ha szarul játszunk, én is anyázom, lehordom a sárga földig Marchionnit, Zebinát, Grygera-t éppúgy, mint rivális csapatok balf*szait. És amikor még a miénk volt a világ egyik legjobb csapata (mert a calciopoli előtti Capello-Juve tagadhatatlanul az volt), akkor sem fölényeskedtem egyik riválissal szemben sem, hogy "csak nézzétek a hátunkat", hanem reménykedtem, hogy meg is tartjuk azt az előnyt.

"Don't hate the player, hate the game", szól ugye a mondás, de engem ebben az esetben pont egyes player-ek attitűdje zavar. That's all.

calciomax 2009.03.22. 23:40:49

Az a Milan eleni elődöntő a két x-el peches volt inkább mint szégyenteljes.

BruceWayne 2009.03.23. 00:01:34

"És amikor még a miénk volt a világ egyik legjobb csapata"

amelyik rúgott gól nélkül esett ki az Arsenal vagy a Deportivo ellen? :-D

jaj, megint ezek az öntelt Interesek

Romanista 2009.03.23. 01:39:24

@Great Cornholio: emersonért 10 milla. garatulálok.

egyébként higgadjatok már le fiúk. ha két csapat van Olaszországban akiknek nem kell sírniuk ilyen ügyek miatt akkor az a Juve és az Inter.

popp,szólalj meg már az ifinkről vagy akármi.

Romanista 2009.03.23. 01:43:44

de most komolyan miért nem rendeztek egy csócsó/kispályás/ivóbajnokságot a válogatott szünetben magatoknak.mehetnétek mezben is mittomén. a tét lehetne az hogy a következő szezon elejéig a vesztes kutyapózban vár, és mi többiek meg az érdemi dolgokról beszélünk.

calcio_di_rigore 2009.03.23. 02:35:31

Én azért utálom az Intert, mert szembeköpték a saját kollégáikat... egy minimális tartás sem volt bennük. És miért? Mert egy végletekig frusztrált zsoldoscsapat voltak, és valószínűleg most is azok.
Engem nem érdekel hogy mit csinálnak a nemzetközi porondon, mert olaszok nélkül sohasem fogják az olasz focit képviselni.

A calciopoliról már mindenki tudja, hogy bohózat volt, egy interistától viszont nem fogod ezt hallani. Olyan lenne, mintha Slota kijelentené, hogy a Felvidék a magyaroké. A saját identitásuk sérülne. Ugye az az elképzelésük, hogy azért nem nyertek 20 évig, mert volt Moggi, aki egyszemélyben uralt egy több száz millió dolláros piacot. OK. Legyen. Abszurd? Az. De ettől még hisznek benne, úgyhogy a sztori itt fut zsákutcába.

Miközben Mogginak köszönhetik azt is, hogy a svéd fiatalember -aki pár éve még bosnyák tahó volt- egyáltalán Olaszországban játszik.

calcio_di_rigore 2009.03.23. 02:38:44

@Romanista: miért nem vetsz fel egy érdemi témát? Pl.: miért szalad bele a Roma rövid időközönként nagy zakókba? MU 1-7, Siena 0-3, Juve, Inter 4-esek, stb.

kroos 2009.03.23. 06:29:44

@rexford: ezekben az években pedig az inter 70,124, ill.94 milliot költött.

kroos 2009.03.23. 06:30:26

"komolyan itt írtam a tegnap hogy legyen a Juve a bajnok de Mr.At úgy el tud bizonyítani.
"

romanista...megértelek,én popp miatt utáltam meg a roma-t.

kroos 2009.03.23. 06:33:51

@Great Cornholio:
érdekes hogy te jössz itt a poulsenes igazolásokkal,
az inter fénykorában 21 misiért vett Ventolát.
Rossz igazolások tekintetében azért ti vagytok a csucs még mindig.Habár a madrid elég erösen közelit.

Romanista 2009.03.23. 07:08:07

@calcio_di_rigore: ha elolvasod a topci első egy valahány kommentjét akkor láthatod hogy ilyenekről volt szó. csak aztán jött a Juve meg az Inter nyertek mindketten három góllal aztán azóta kb semmi.

szívesen beszélnék a Milanosokkal arról hogy 5-1 után ez mi volt.

A Fior-Sienáról ahol a Siena komolyan jobb volt az első félidő elején. Maccarone zsenialitásáról. etc.

de igazándiból már kurvára nincs is kedvem hozzá.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.23. 07:30:05

@kroos: Lassan írom, hogy minden Juves megértse. Nem acsak a szar igazolásokról van szó, hanem, hogy ti sírtok ríttok, hogy b-liga, meg még szar csapat, mikor ilyen szarokat igazoltok, én hol sírtam, hogy a szar igazolások miatt voltunk fos szarok európában?? Sehol. Érthető vagyok.
@Mr.AT: Rábattál mert az Arsenal elleni 0-3 az első meccs votl a csoportban, ahol kiestünk igen. Tehát egy nagyszerű kezdés volt és rémálom befejezés ennyi. Legalább nézz utána egy-két ténynek mielőtt fikázol.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.23. 07:30:55

@kroos: És látod mi lett az eredménye. Nyerünk folyamatosan olaszhonban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.23. 08:55:38

@Romanista: lehet, hogy csak a milan miatt volt ilyen keserű a vasárnapi hangulat.

nalazo 2009.03.23. 09:14:58

A Juventus a nyomozásban feltárt korábbi segítség nélkül is akkoriban a legjobb csapata volt a Serie A-nak. Azokat a bajnokságokat vélhetően anélkül is megnyeték volna. Ezért Inter-szurkolóként nem gondolom, hogy csak a segítség az, ami miatt sikeresek lehettek. Ezért fel kellene hagyni a csalózással.

De várnám annak is a belátását, hogy az Inter nem csak a calciopoli utáni helyzet miatt Itália legjobb csapata jelenleg. Ezért fel kellene hagyni a csalózással és ellenőrizhetetlen állítások tényként való kezelésével.

Lehetne valóban a fordulóbeli meccsekről és történésekről beszélni.

Ehelyett néhány arrogáns és intoleráns egyed az arroganciáról és az objektivitásról nyilatkoztat ki.
Ne legyen ez az ő pocsolyájuk.

kroos 2009.03.23. 09:25:59

@nalazo: Persze hogy lehetetlen hiszen minden a mai napig annak a következménye.
Ezt lehett tudni már akkor is amikor kirobbant hogy igy lesz.
Nem mondom hogy az jó,de szerintem érthetö.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.23. 09:33:28

@nalazo: köszönöm, akár én is írhattam volna, de a te szádból hitelesebb.

bassza meg, hogy mascara pont most nem lőtte be az év gólját.

Hispan07 2009.03.23. 09:33:40

Nem volt reális a múlt heti 5-1, nem is értem, mi volt a Sienával, és nem reális a Napoli dicsőséges ősz utáni összeesése sem, erős csapat ez - és legfőképpen: nem reális az egész Milan idén, de ezt már ezerszer végigrágtuk. Talán majd jövőre, addig én már nem izgatom magam a Milan meccsek miatt. Ha nyerünk ollé, ha nem - úgyis 3. hely lesz a vége.

A Roma veresége pedig szerintem reális, be kell látni, hogy főleg ennyi fontos hiányzóval nem képesek többre.

Egyébként pedig én nem gyűlölöm se a Juvét, se az Intert, még a Romát se, pedig riválisok, és sok szépnek induló pillanatot tett keserűvé ez a 3 csapat az elmúlt 10 évben. DE nem ellenségek, csak ellenfelek, nélkülük az én csapatom sikerei sem érnének semmit. Amit itt hétről hétre előadtok először egymás csapatának, majd már direktben egymásnak a szidásában, csalózásában, úgymond "reális okokra visszavezethető" gyűlölésében... hát fiúk (lányok?), elég mélyen van a színvonalatok, ismételten csak gratulálni tudok és őszintén bevallom, roppant mód szánlak titeket.

És ezennel csatlakom Romanista "Normális közbeszédet az NST-n - a hányingermentes komment olvasásért! mozgalmához, minden értelmes ember szálljon ki végre az Inter-Juventus szaráradatból :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.23. 09:48:15

Csak egy dolgot szeretnék tudni. Egyedül a Juventust baszták meg nagyon a calciopolival. Tehát joga csak a Juvenak lenne hogy szar legyen, sőt. Ha mindenki az Inter fikázza, hogy a Calciopoli tette naggyá, akkor megkérdenzném, hogy a CP előtti időkben, mindenki jobb volt nálunk, akkor most hol van a többi csapat, aki a Juven kívül megszorongatná az Intert?

Szerintem, nem az Inter lett jobb csapat, amit a nemzetközi eredmények is igazolnak, hanem a többi szarabb, de miért? Erre - ismétlem önmagam - csak a Juvenak van orvosi papírja, hol a többi csapat???

giacinto 2009.03.23. 09:57:56

ez mondjuk nekem is eszembe jutott.

Mr.AT 2009.03.23. 11:25:04

@Great Cornholio: A többi csapat elk*rta. Nem kicsit, nagyon. :-)

Komolyra fordítva a szót: ha őszintén végignézzük a listát, tradicionális nagycsapat három van Olaszországban, a Milan, az Inter és a Juve. Hozzájuk képest mki más csak outsider - akiknek persze kijöhet a lépés, s összeállhat néha egy olyan keret, amelyik bajnok lesz, de ez fellángolás szerű villanás pusztán, ami után szükségszerűen jön a visszaesés. (Lásd. Napoli, Lazio, Roma, stb.)

Ez alapján érdemi számonkérés maximum a Milant érheti - bár ők is stabilan ott vannak a harmadik helyen, megkérdőjelezhetetlenül (ahogy azt múlt héten egy fogadással is nyomatékosítottam, biztos vagyok benne, hogy maradnak is).
Az, hogy miért nem ők vezetik a bajnokságot, számon lehet kérni persze - személyes véleményem szerint (és nyilván nem lesz ez spanyolviasz) egyrészt a kicsit megfáradt edző, másrészt a hosszú évek óta tartó "kiégett sztár"- igazolások eredménye mindez. Neveket, mezfeliratokat vesznek, nem sikeréhes, harapni akaró játékosokat.
Szimpla kiragadott példa: Ronaldinho a grundon egy az egyben nyilván legalább 3x olyan jó játékos, mint pl. Marchisio, az utóbbi mégis összehasonlíthatatlanul fontosabb és hasznosabb láncszeme az előrébb álló Juvénak - mert bizonyítani akar, fut, harap, küzd és harcol, ahogy azt egy focistának kell.

A Roma 2001es bajnoki címéhez kellett egy a pályafutása csúcsán lévő Totti, egy utánozhatatlan szezont produkáló, rendre döntő gólokat lövő Montella, a talán utoljára nagyot villanó és 20 gólt szóró Batistuta, és a Capello zsenialitása révén a klasszisukat megmutatni képes két szélső, Cafú és Candela fáradhatatlan munkája - hogy csak a legfontosabbakat említsem.
Ez a csapat akkor összeállt, egy remek edzővel, s villant egy felejthetetlent - majd széthullott, törvényszerűen. Azóta sem volt ilyen, s bár most nyilván Romanista és popp lelkébe gázolok, de nem is erre tartanak. Van pár jó, akár klasszis játékosuk, de ez nem egy bajnokesélyes keret, s még nem is lesz az, jó darabig - a mostani helyezés (küzdés, és várhatóan siker a negyedik helyért) ezzel a csapattal teljesen reális.

Rajtuk kívül mást nem lehet említeni. A Crespo, Nesta, Nedved, Mihajlovic, Salas-féle Lazio a megrengett pénzügyi háttér miatt már soha (legalábbis belátható időn belül) nem lesz a régi - vag fogalmazzunk úgy, nekik még a Romához képest is két kategóriával lejjebbről indulva kellene újraépítkezniük ehhez. Nincs realitása. Az egy attraktív, dinamikus, ütőképes csapat volt, klasszisokkal - a mai egy kellemes kis középcsapat, időnként szép eredményekkel, s a készséggel, hogy elkapjon nagyokat, de ugyanakkor hármat kapjon kicsiktől otthon.

That's all.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.23. 11:40:55

Hát az Inter megazért tartott régen ott ahol most a Milan mert ők is neveket vettek, meg máshol jó embereket. Most végre sikerült találni, egy santont, venni egy olcsó Maicont Cambiassot, Meg egy nagy nevet aki be is vált Ibrat. Ezért tart most a sikerszéria. De ha nyár végén nem lesz eladva 1-2 öreg nem ide való, akkor mi is elkezdünk majd süllyedni, és jöhetnek a kárörvendők. :)

kroos 2009.03.23. 11:55:33

@Great Cornholio: Kezdek egyetérteni abban hogy sok a 20 csapat.

freiwald 2009.03.23. 12:03:59

Great Cornholio 2009.03.23. 09:48:15

Ez a hsz-ed kissé sántít. Mondhatni mindenkit megbasztak, aki veszélyes lehetett volna az Interre. Nem összeesküvés elméletet gyártok, de ez a "noi siamo puliti, voi non siete normali" hozzáállás erősen instabil és egyoldalú. Állítólag ugye még J.M. is megmondta mekkorát kaszált az Inter a calciopolin. (pl. egy Ibrat Galliani kezei közül Morattiéba hullajtott a regula). Zöld asztali diadal a zöld gyepen aratott helyett. Azóta persze volt ez utóbbiból is és lesz még megérdemelt cím ezen szezon végeztével is. Na, de azt kijelenteni, hogy ezt az egész mizzériát csak a Juve szívta meg és azt kérdőre vonni, hogy az Inter profitált belőle, enyhe költői túlzás.

Hispan07 2009.03.23. 12:06:32

Nagyjában és egészében egyetértek Mr. AT-tal, csak a Milanhoz némi kiegészítés:
- nem olyan szinten, mint a Juvét, de azért a Milant se érintette jól a Calciopoli, ez főleg elmaradt igazolásokban mutatkozott meg. A BL cím dacára azóta van szerkezeti gond a csapattal, főleg mert Sevcsenkó helyére nem érkezett megfelelő pótlás
- a Milannak a 2000-es évek első felére összejött egy nagyjából egykorú játékosokból álló csapata, ami megnyert mindent. Ha vki megnézi, a Milan amióta megjött Ancelotti, nagyjából ugyanazzal a gerinccel játszik, ez egyetlen olasz csapatra sem mondható el 7-8 év távlatában. Sajnos tény: mára a csapatnak ezek a kulcsjátékosai már fáradtabbak, közel sem abban a csúcsformában játszik pl Nesta, Gattuso, Seedorf, Pirlo, Sevcsenkó mint pár éve.
- a vezetőség felelőssége, hogy nem sikerült a csapatot kellő képpen megújítani, se a játékosok, se az edző terén - túlzottan családiassá vált a hangulat, nincs elég egészséges feszültség.
- az utóbbi években enyhén szólva felemásra sikeredtek a szakmai igazolások. Míg ma már a korábbi tamáskodók is láthatják: Pató Pál egy zseni, addig egyértelmű, hogy mások nem a várt szinten teljesítenek/teljesítettek, pl Gilardino, Gourcuff, Bonera, Flamini, Emerson összességében mind csalódást keltőek. Egyértelműen a legsúlyosabb hiba, hogy a védelem nem lett időben megfiatalítva - kíváncsi vagyok, Thiago Silva és Mattioni hogy fognak beválni jövőre, ill. ki érkezik még melléjük.
- emellett ott vannak a pénzügyi és szívbeli igazolások. Ronaldinho a csapat szempontjából kurdarc, pénzügyileg nem tudom, mennyit hozott. Beckham alapvetően bejött, Sevcsenkó visszahozása abszolút baklövés. Ezek tipikusan olyan igazolások, hogy ha jó a csapat, beleférnek, ha gyengébb a periódus, bűnbakok.
- Ancelotti az egyik legjobb edző ma mind Olaszországban, mind a világon. Ennek ellenére már 2 éve elküldtem volna: kifáradt a kapcsolata a csapattal, nem tudja megújítani a taktikát, és főleg: nem használ fiatalokat - egyértelmű: új impulzus kéne. Ugyanakkor a napokban napvilágot látott pár nyilatkozata, amik után már árnyaltabb a kép, és felmerült bennem is a kérdés: vajon mennyire volt megkötve az utóbbi időben a keze a vezetőség által? Bár megjegyzem: ha hagyta, hogy beleszóljanak a szakmába, az is az ő sara...
- végül, az idei idény bukásának utolsó fontos mozzanata: a sérülések. majd egész idényre kidőlt az egyetlen valamire való védő Nesta, a szív és motor Gattuso, az egyetlen erőcsatár Borriello. sorozatosan sérülésekkel bajlódik, részben emiatt formán kívül játszik a legjobbunk, a pótolhatatlan Kaká. és még sorolhatnám a hosszabb-rövidebb kihagyásokat. a Juvénak több sérültje volt, helyenként a Romának is, de tény: a Milanból a legfontosabb játékosok hiányoztak, hiányoznak szinte folyamatosan. Ezt idén a csapat a fenti hibák mellett már nem bírta el, marad a 3. hely.

és majd talán jövőre megmutatjuk...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.23. 12:31:52

@freiwald: Nem a profitról van szó meg hogy hány bajnoki cím van a tarsolyban.

a calciopoli után 1. szezon, ha a 8 pontot visszaadjuk a Milannak 28 pont a különbség, tavaly 21. Most 14 nél járunk? A Milan kapott egy 8 pontos büntit és kész. Nem befolyásolták olyan tényezők mint a Juventust. Akkor most hogyan lehetséges ez??

kroos 2009.03.23. 12:52:28

@Great Cornholio: ráadásul a BL-ben is indulhattak.
Söt!!! Meg is nyerték azt.

Mourinho már nem a király 2009.03.23. 13:59:38

@kroos: Néhol zavaros meg általánosít, de nem rossz, kivételesen az nso-tól.

Olaszhonba jelenleg a leggazdagabb a nyerő. Én a nyáron sokkal nagyobb játékosmozgást vártam. Az Inter költött e legtöbbet, ez meg is látszik. A Milan rosszul igazolt, a Juve nem akart kiköltekezni (nem volt pénze?). A Roma nekem szimpi volt, amikor bajnokságot nyert, de valljuk be, ez csak kivételes években sikerülhet nekik. Napoli, meg ilyen kis csapatok tavaszra kipukkadnak. Lásd Chievo, meg hasonlók.

Idén nyáron nagy mozgások lesznek a Juvenál, meg a Milannál, meglátjuk ki mit hoz ki belőle.

calciomax 2009.03.23. 14:05:31

A Milan problémáinak nincs köze a calciopoli-hoz ezt be kell most már végre látni. Az hogy a bajnokságban idén 3. lesz nem nagy tragédia de hogy esélye sincs másra már szinte a bajnokság felétől az az. Kiesni egy Werder ellen...ez nagyon gáz.

kroos 2009.03.23. 14:06:34

érdekes hogy a Lazioval meg a Romaval nem nagyon számolt senki itt pedig az ezredfordilon ök is 100 millios nagyságrendben költekeztek.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 14:28:40

@kroos: Ezzel a költekezéssel Cragnotti csődbe vitte Laziot, és a Sensi család is jó nagy szarban van. Az utóbbi évek Bl bevételeiből és bizonyos fizetési megszorításokból vegetál a Roma.

raoul_duke 2009.03.23. 14:46:18

@_benito: igen, ez igaz, de szerencse is kell a jó tippekhez ;))

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.23. 14:59:21

@calciomax: már miért lenne köze hozzá? a milannal az ég adta világon semmi nem történt, egy ejnye-bejnyével megúszták, pedig...

kroos 2009.03.23. 15:03:59

@popp: Igen tudom.Azzal nem értek egyet hogy csak a milan,juve,inter.Mert ha valaki ennyit költ az a minimum hogy esélyes a bajnoki cimre.Ha nem is nyeri meg azt.

giacinto 2009.03.23. 15:17:29

"Idén nyáron nagy mozgások lesznek a Juvenál, meg a Milannál, meglátjuk ki mit hoz ki belőle."

A gazdasági válság közepén... persze. nyilván majd 100 milliókat költenek.

Galliani meg mondta is már hogy nem lesz nagy mozgás, pláne pénzköltés, sőt a fizetéseket leviszik 120 millióról 85-re.

Count Adyn 2009.03.23. 15:21:02

Hát Gigli azt nyilatkozta hogy ő bizony szarik a válságra, és nagy költekezés lesz. Kíváncsi leszek én erre:)

touristique 2009.03.23. 15:56:55

Most ugye ez nem azt jelenti, hogy a Juventus-Inter meccsig minden post kommentjei a calciopoliról fognak szólni (illetve merészebb versenyzők eljutnak az Inter összes ciki dolgán keresztül a 60-as évek álomcsapatának csalással vádolásáig...)???

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.23. 16:01:33

@kroos: tényleg érdekes a cikk, mondjuk a "lazio majdnem felkerült a listára" kitétel óriásit bukik gaizka mendieta 48 millió eurós szerződtetésén, mert azzal egyenesen a lista élére kerülne :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 16:08:42

@kroos: Most olvastam a cikket melyre hivatkoztál és ezzel kapcsolatban tényleg jogos az észrevételed.

Hispan07 2009.03.23. 16:21:26

@_benito: fentebb is írtam, de még egyszer: a Milannal az történt a Calciopoli miatt, hogy pl Ibrakadabra az Interbe ment és nem hozzánk. Azon a nyáron elment Sevcsenkó egy csomó pénzért, mégsem sikerült senki értelmeset hozni a helyére. Nem emiatt lesz most 3. a Milan, nem ez a bajok fő oka, de azért semminek sem nevezném.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 16:22:45

@Romanista: Benne volt, hogy a szombati szedett-vedett csapatunkkal belefutunk egy nagyobb zakóba, engem mégis nagyon szíven ütött. Loria góljánál még azt hittem, hogy vannak csodák.

Most már bravúr kell a negyedik helyhez, de ősszel is kábé ilyenkor kezdődött a nagy sorozatunk. Most még három meccs az Olimpicoban (közte a derby). A Bologna ellen már lesznek az eltiltottak Motta, DDR, Piza, így azt a meccset hozni kell. Aztán derby mindig derby, tehát Totti és Aquilani föltámad és akkor behúzható. Utána papírformát kell hozni Lecce ellen és mehetünk Firenzébe a rangadóra, addigra talán visszajöhet Juan is. A Fioval még játszunk és elképzelhető, hogy a Genoát megbénítja a lehetőség.

Szóval végsőkig Daje Roma ;-).

Ja jó hír, hogy De Rossi mellett, Mottát és Brighit is behívta a keretébe Lippi. Szóval Forza Italia also (olszó).

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.23. 16:27:00

@Hispan07: gigi meg pont a kizárás miatt maradt a juvéban, pedig előszerződése volt a milannal. aztán vannak olyan szemetek, akik meg elcserélnék patóra, pfuujjj.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 16:30:37

@_alerob: Ne már! Egyébként hiányzott még az említett urakon kívül egy jó pár spíler és nem képzeled, hogy a legjobb csapatunkon így átrohantok. Egyébként tényleg jól játszottatok szombaton.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 16:38:38

@Mr.AT: Azért tavaly majdnem bajnokok lettünk és bizony nem bírjuk ha egyszerre tizenegy játékosunk jhiányzik van tizenhat játékosunk, amely alapja lehetne egy bajnok csapat kertének, de kéne még négy-öt. Tavaly Aquilanin és Tottin kívül elkerülték a csapatot a sérülések, versenyben is volt a bajnoki címért!

Amúgy sem gázolsz a szívembe, számomra sokkal szerethetőbb csapat a Roma, még ha nem is igazi nagycsapat, bár tudom, hogy a legtöbb trófea mániákus nagycsapat szurkolónak ezt hiába magyarázom.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 16:44:39

@kroos: :-D! Idejársz interezni és calciopolizni, a spanyolba Realozni, a PL-be 'Poolozni (tehát gyűlölködni). Miközben nekem magánlevelek tömegében fejtegeted, hogy tönkre vágom bundás posztot és húzzak onnan, mert ugyanazt csinálom, mint te máshol. Egyébként ellentétben veled én nem mondom, hogy hova írogass. Csak arra kérlek, hogy nézz magadba és velem ne foglalkozz a továbbiakban.

kroos 2009.03.23. 17:15:22

@popp: Szerintem óriási külömbség van a kettö között.Ha figyelsz néha irok épitö jellegü dolgokat is ami nem az általad emlitett csapatokkal kapcsolatos.
pl.,mascara,floccari szerepe a csapataikban,arsenal játéka arsha érkezése után,a villa szélsöinek (miller,agbonlahor,young) elhelyezése a pályán,stb,...
mig te 2-3 mondattal operálsz,
,,a bayern gyengiti a vetélytársait"
,,Hoennes undorito"
és magához a ligához érdemben soha nem szoltál hozzá,ami nem meglepö hisz nem nézel bundás meccset.Ennek tényleg nincs értelme.
Habár mostanában eléggé frusztrált vagy,nem gyözöd szidni az angolokat a bl miatt,ennek tudom be ezt a nem tul szerencsés kirohanásodat.
Érdekes hogy miota hanyagolod a bundást pl. olyan témák vannak mint,hertha csoda,dortmund csatárelemzés,gladbach parádé,és nem pedig a bayernesek-antibayernesek vita megy.
Szoval ezért tényleg kössz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 17:38:38

@kroos: hagyjuk ezt toni! Elfogadtam, hogy képtelen vagy magadba nézni, így fogadlak el.

kroos 2009.03.23. 17:48:17

@popp: Én meg a sovinizmusoddal együtt fogadlak el.(Amit te nem szeretsz,az nem is lehet jó.)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 18:51:31

@kroos: "(Amit te nem szeretsz,az nem is lehet jó.)" - lehet, de azt ne várd, hogy ki is mondom :-)

BrianKinney 2009.03.23. 19:39:25

ezt a postot oylan szinten vitte el a south park hogy azota sirok

gabyjuve 2009.03.23. 21:31:37

hali! én tiszta szívből utálom az intert,de elismerem ,hogy 2-3 éve ők a legjobbak a bajnokságban.bárki bármit mond ez így van még egy darabig.remélem minél kevesebb ideig.

Azazello007 2009.03.23. 21:59:07

@daneeka: nem tudom, mi van Mourinho-val; régen mindig jó oka -- de legalábbis jól meghatározott célja -- volt az ilyen akcióinak, mostanában viszont teljesen random áll elő ezekkel a kirohanásokkal.. Szerintem komolyan kell venni, hogy szarul érzi magát az olaszoknál. Nem baj, a PL-ben szívesen látnám újra...:-)

giacinto 2009.03.23. 22:02:58

@kroos: amikor ventola 21 millió volt, akkor a normális csatárokért 40-50 milliókat fizettek. picit nagyot fordult azóta a világ ha nem vetted volna észre. az árak jócskán mérséklődtek. manapság szinte senkit nem vesznek 30 fölött csak extra esetekben. bezzeg a bayern mindig jól igazol, mindig olcsón, mindig a közvetlen riválisoktól...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.23. 22:39:36

@giacinto: Ebbe a posztba ne írjuk már le kroos kedvenc csapatának nevét. Nem is értem, hogy egy ilyen hamm bekaplak mentalitású gárda szurkolója, mit cöccög, itt-ott-amott.

Romanista 2009.03.24. 07:12:59

@popp: szerintem olyan nagy bravúr nem kell. sőt ha le is maradtunk a Fior-Genoa mögött most az nem a Juve elleni hanem a Samp,Udine elleni meccseknek köszönhető. a Franchiba tett látogatás is nagyon fontos lesz, de nem csak az lesz döntő, engem nagyon egyik közvetlen ellenfél sem győzött meg. na nem mintha az post-Arsenal teljesítményünk annyira magával ragadó lenne.
ergo válogatott szünet után rakenroll kell.
meg Mottát örökre leszerződetni.

kroos 2009.03.24. 07:50:13

@giacinto:
,senkit nem vesznek 30 fölött "
na igen. de mi sosem igazoltunk ennyiért amugysem.Ha olvastad amugy a cikket láthattad hogy minket egyedül Jansen képvisel de rajta is valami 3-4 milliot buktunk.
Utolag a veronért,mendietaért, c.lopez swp. stb.
kiadott összegek nem csak azért tünnek nagynakmert azok,hanem mert ezeket nem zidane-rt adták,figoért,ronaldoért stb.
Aki ennyiért igazol annak vállalni kell a kockázatot.Mi ezt nem tehetjük meg.
Nézd hova jutott vele a dortmund vagy a lazio is pl.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.24. 12:25:36

@Romanista: Az is tény, hogy ennél jobbkor nem is jöhetne nekünk a kéthetes szünet. Csak fölgyógyulnak páran.

giacinto 2009.03.24. 13:19:36

@WallyB: az eddigi harcolunk végsőkig, az inter nyomában vagyunk szöveg nem jött be, most megpróbálkoznak a forditottjával.

daneeka 2009.03.24. 13:57:07

@kroos: Makaay mennyibe került?

@giacinto: Téged már az is zavar, ha azt mondja, hogy megérdemelt az Inter első helye? Megdugta a nődet, vagy miért utálod Gigit?

giacinto 2009.03.24. 15:11:50

@daneeka: nem zavar egyáltalán, de olvasok a sorok között. remélem Milánóban is ezt teszik.

majd a ha Juve-Inter után is marad ez a különbség (minimum), akkor elhiszem hogy ezt mondja.

daneeka 2009.03.24. 16:16:13

@giacinto: Nyilván nem fog szándékosan minden hazaadást beengedni az Inter ellen, de legalább reálisan látja a dolgokat.

Count Adyn 2009.03.24. 16:39:08

Szerintem mindenki vágja hogy akkor lenne esélyünk a végén ha mi mennénk most 7 ponttal:)

calciomax 2009.03.24. 19:44:07

Miért? Lefogadom az Inter nem nyer Udinében két hét mulva. Nekik most kimondottan rosszkor jön a szünet.

G_P_T 2009.03.24. 21:18:01

@calciomax: Ezt azért nem mondanám, 2 hét múlva már remélhetőleg lesz épkézláb középhátvéd a keretben Rivas-on kívül.

calcio_di_rigore 2009.03.24. 22:00:48

@_benito: az a "baj", hogy ez az előszerződés csak a Te képzeletedben létezik.
(mielőtt hivatkoznál rá, Buffon sohasem beszélt előszerződésről)

calcio_di_rigore 2009.03.24. 22:01:40

@giacinto: linkeld már be amikor Buffon az idézett szöveg ellenkezőjét állította, köszi.

calcio_di_rigore 2009.03.24. 22:02:50

@gabyjuve: ezt mindenki elismeri, eddig sem erről ment a vita.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.24. 22:18:42

@calcio_di_rigore: aszonta, i agreed to join milan.

elbaszott nagy különbség, tényleg.
(még mielőtt belekezdenél, nem az.)

calcio_di_rigore 2009.03.24. 22:48:58

@_benito: most mondhatnám, hogy másodlagos forrás nem forrás, de nem ez a lényeg. (mondjuk kiváncsi lettem volna ahogy Moggi eladja őt a Milannak.:))
Többször elmondta már, hogy gondolkodott a távozáson, mert úgy érezte váltania kell, aztán maradt, mert nem hagyja magára a csapatát a szarban. Így lesz legenda valakiből.
Nekem nem mindegy kik játszanak a Juvéban, Neked meg az. Del Pierót nem cseréljük el Terryre? Meglenne Chiellini párja, tök jó lenne!!!

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.24. 22:52:27

@calcio_di_rigore: nekem sem mindegy, ki játszik a juvéban, a mostani keret felét pl kivágnám, mint a gerelyt.

camoranesi is legenda, mert maradt? meg treze? (nem buffon legendaságát vitatom, csak az ellentmondásra próbálok rávilágítani)

calcio_di_rigore 2009.03.24. 23:41:58

@_benito: de azért vágnád ki őket, mert gyengék. és hoznál helyettük erőseket. Ilyen alapon nem mindegy Neked sem, de ez egy nagyon pragmatikus értékmérő.

Trezeguet és Camoranesi mentek volna (utóbbi meg is kapta a kanyarból a füttyöt elég rendesen, meg az "Árulókra nincs szükségünk" szlogent), csak akkor már bezárult a kapu, és nem mehettek. Buffon meg elment a menedzserével vacsorázni, és megmondta neki hogy ilyen helyzetben nem hagyja el a Juventust. Azért ez nem ugyanaz.

daneeka 2009.03.25. 09:54:29

@_benito: @calcio_di_rigore: Nekem úgy rémlik, hogy egy valag pénzt és egy Abbiatit adott volna a Milan cserébe. Csak utóbbit végül kölcsönadták a torinónak, meg aztán Gigi sem akart menni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.25. 09:59:42

@calcio_di_rigore: igen, pont erre céloztam én is.

a tiéd sokkal pragmatikusabb, egy olyan szubjektív kategóriára épül, hogy Legenda valaki, vagy sem. szerintem ha valaki jó játékos, és megérzi a spirito juvét, akkor az többet ér, mint egy szar játékos, ha magába is égeti a címert.

azért ribéryt gondolom elfogadnád akkor is, ha mondjuk bevallottan inter-szurkoló lenne, nem?
süti beállítások módosítása