Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Fekete Lovag, Skrtel-bicikli és gonosz nyolcadikos

2009.03.11. 00:32 _benito

Vajon melyik alázás marad meg a fejünkben tovább? Hát persze, hogy a Liverpool Madridra mért csapása, mert hiába számít történelminek a Bayern alázása, a Sporting egyszerűen nem való a BL-be, és jól is teszi, ha elsüllyed szégyenében. Ugyanígy tehet a Real Madrid is, lehet ugyan bírózni, csak teljesen felesleges, mert pont ennyivel jobb csapat a Liverpool náluk, úgyhogy hivatalosan is eljött az ideje a néhány évente esedékes madridi égszakadás-földindulásnak. A Juventus ellenben a Fekete Lovag mentalitásával küzdötte végig a Chelsea elleni meccsét, és érdemelte ki a forduló tragikus hősének járó posztumusz becsületrendet – az angolok meg a két meccs alapján a továbbjutást. A nyolcas pályán a Villarreal csapott célba, és mivel Riquelme most nincs a keretben, tovább bizakodhatnak.

Hát ez nem lett 5-1. Mondjuk nem is voltak sokan, akik elhitték a madridi kincstár feneketlen mélyéről előrángatott szózatot, de azért ez a mészárlás már talán egy kicsit megfekszi a gyomrát a döntéshozóknak. Egy Real Madridot – még akkor is, ha tele van alkalmatlan arcokkal – erős ennyire megverni, és nagyon el van tévedve, aki a bíró szerepét helyezné előtérbe. A helyzet ugyanis az, hogy a reális (nem ül itt mellettem Sinkovics Gábor, ezért kisbetű) a különbség a mutatott játék alapján. Lehet, hogy nem lett volna meg a nagyon csúnya négy gombóc a végére - és talán jobban is járt volna a Liverpool, mert most aztán hallgathatják a bírózást – ha a közismerten vörös lelkületű rigó nem fütyül össze-vissza, de ez semmilyen szinten nem menti fel a Real Madridot. Tavaly kibontakozott egy vita a Roma elleni kiesés után, hogy akkor most az olaszok ennyire jók, vagy a Madrid ennyire gyenge. Ezt a kérdést most újra elővehető, de egyre gyanúsabb, hogy a Liverpool számára nem lehet értékmérő a spanyolok leigázása, ez ugyanis kevesebb gondot okozott nekik, mint egy átlagosnál jobb napot kifogó angol kiesőjelölt legyűrése. A Real Madridot az összes jelentős játékerőt képviselő ellenfél szétszedi, akivel csak szembetalálják magukat, így a Pool játékerejének leméréshez várnunk kell még egy fordulót, ahol – és talán ez a legfájdalmasabb a madridiak szurkolóinak – egészen biztos, hogy erősebb ellenféllel szemben kell továbbjutni a Liverpoolnak, mint a Madrid volt. Pedig Skrtel biciklije egy szar poénnak indult.

Volt egy első félidő Londonban, ami kísértetiesen hasonlított a torinóihoz: a hazai csapat fölényben játszott, megszerezte a vezetést, aztán érthetetlenül visszaállt. A két csapat keretének ereje közti különbséget mutatja, hogy ezt a Chelsea a legjobb pillanatban kihasználta, a Juventus pedig csak helyzetekig jutott Londonban, de hogy senki egy gondolatnyi szemrehányást nem tehet az olaszoknak a kiesés miatt, az biztos. A Te, sánta, van neked púpod? ősvicc elevenedett meg, amikor Nedvedet letámogatták a pályáról, innentől pedig a Szalihamdzsic-Tiago-Marchisio középpályával volt kénytelen harcba indulni a Juve. Essünk túl az események felsorolásán: Treze csodapasszát Iaquinta higgadtan belsőzi be, de hiába tűnik bizonytalannak Cech és Terry, a Juve visszaáll. A félidő vége a Chelsea-é, már Drogba szabadja bent van, Essiené meg aztán a játékossal együtt, hogy ne legyen vita (Buffon felelősségét kár elvitatni a kiesést jelentő gólban). Chiellini kiállítása kreténség, tehát már ott tartunk, hogy a sánta púposnak varázsütésre fitymaszűkülete is van, de megdobban a bálnaszív, és még egyszer visszajönnek a torinóiak. Treze másodszor is feltűnik a képernyőn, Cech óriásit véd, majd a három gólt ígérő kontrájából egyet bevágó Chelsea eldönti a továbbjutást. Kiesett a hatalmasat harcoló Juventus, igazából kizárólag azért, mert idegenben nem sikerült gólt lőnie, de ez egy olyan meccs volt, amiből sokkal inkább erőt kell tudnia meríteni a torinóiaknak. A Chelsea két meccs alapján nem érdemtelenül jutott tovább, mert kegyetlenebb volt a kapu előtt, mint ellenfele, de bármilyen furcsán hangzik, fogalmazhatunk úgy is, hogy a kapusok közti különbség döntött.

A Bayern gonoszabb, mint Hókuszpók és Bokros Lajos együtt. A szemüveges nyolcadikos, akit félholtra zsibbasztóznak még a számtekszakkörben is, ezért a szünetben leugrik a homokozóba negyedikeseket aprítani. Nem, igazából nem ők a hibásak, csak tették, amiről a portugálok elfelejtkeztek. A Sportingot fognám, és eltiltanám 10 évre a Bajnokok Ligájától, mert ilyet nem lehet csinálni. Mert most akkor vagy a Bundesliga ilyen rohadt erős (nem), vagy csak arról van szó, hogy a bajorok minden felgyülemlett frusztráltságukat rászabadították a portugálokra, de az azért mégsem járja, amit a Sporting csinált. Itt nem feltartott kézről van szó, hanem saját szurkolóik és úgy nagyjából az európai klubfutball pofán köpéséről. A bajorok bezzeg ki tudják szolgálni a saját közönségüket, és ez még akkor is szép tőlük, ha az ellenfél úgy csinált, mint a Harlem Globetrotters ellenfelei. Mondanunk sem kell, ebből aztán semmiféle következtetést nem tudunk levonni, csak tapsolni tudunk a szép góloknak, de hát tudjuk, mit ér egy bármilyen pompásan kivitelezett balhorog, ha egy nyolcéves fogyatékosnak osztjuk ki.

A Villarreal bevágódott a legjobb nyolc közé, és a surranópályán érkezőkre mindig érdemes figyelni, főleg, ha a következő körben kicsípik a Portót, mert akkor megint lesz az elődöntőben valaki, akitől már az odavágón focit várhatunk. A La Liga becsületére rá is fért némi gyorssegély, a görögöknek pedig köszönjük az Inter megelőzésével szerzett szép pillanatokat.

189 komment

Címkék: összefoglaló bl szakértelem

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr18995006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rattenfanger 2009.03.11. 11:26:27

@Hadrian77: Osztom, leginkább önbizalomnövelésre volt jó mindkettőnek ez a forduló.

Más: Tudja valaki miért Babbelezi le Babelt Hajdú Zs. Pifta minden Pool meccsen? Marcus Babbel már rég visszavonult :)

brassmonkey24 2009.03.11. 11:26:57

nemcsak a kerettel és az elnökkel van gond hanem stábbal akik dolgoznak a játékosokkal,nem véletlenül igazoltak például egy gyepmestert az Arsenaltól

Walmer 2009.03.11. 11:27:30

@rattenfanger: Ellent kell, hogy mondjak. Ott dőlt el, hogy kirúgták Scolarit. Ha Wilkinset nevezik ki (ő még ott a másodedző?), akkor is leverik a Juvét.

2009.03.11. 11:28:13

@rattenfanger: talán mert még Markus Babbel élénken él emlékeiben:)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.03.11. 11:29:21

Már a tegnapi nagy kárörvendés és gyalázkodás közepette is megjegyeztem, hogy hosszú évek óta Madrid szurkolóként mélységesen le vagyok sújtva. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy tényleg alkalmatlan-e a keret (mert azért láttuk a Holland válogatottban Sneijdert meg Robbent, tehát a képességnek meg kell lenni bennük, az EB-n sen kisebb a tempo:( ), vagy mi lehet az ok. Végtelenül elkeserítő látni, hogy gyakorlatilag mintha egy másik osztályból jött volna az ellenfél...

Viszont volt egyetlen pozitívum, ami a 4 gól miatt elsikkad, de ez volt az egyetlen ok, amiért végignéztem a meccset:

Iker Casillas valami elképesztően zseniális volt!

Leesett az állam, pedig hála a sportcsatornáknak az elmúlt 5 évben azért láttam, hogy nélküle kb. BL helyet érő eredményünk sem lett volna, de a tegnapi valami hihetetlen volt számomra.

És Lassana Diarra is pozitív számomra. Félelmetes mit tud futni a gyerek, és ráadásul a technikai tudásával sincs igazán baj. Ő legalább jó igazolás volt, mindenképp megtartanám a nagy takarítás esetén is.

rattenfanger 2009.03.11. 11:29:58

@pancho_sanza: Gágogó és Higany szerintem sose merülne fel Maradona-nál a VB keret majdani kijelölésénél. Heinze már más eset, jobb szélsőbekket nem fog sajnos találni.

vigvik 2009.03.11. 11:33:42

@pancho_sanza: Érdekes a véleményed, mert szerintem a Madrid jó úton jár, a Casillas, S. Ramos, Pepe, Macelo, Diarra, Diarra, Sneider, Gago, Robben, Higuain (van der Vaart - őt kevésbé csipázom) váz fiatal, és tele van potenciállal. Csak hagyni kéne egy edzőt 2-3 évig dolgozni velük, erre a keretre lehet alapozni. (Egy kissé megerőszakolva, de ez egy komplett kezdő 4-2-3-1-ben.) Ezen kívül hozni kéne fel egy-két Castillas arcot, aki megdöglik a pályán a Madridért, ha arról van szó, a hiányposztokra meg persze igazolni. Nem tudom miből vonod le azt a következtetést ilyen fiatal játékosokról (Gago, Higuain), hogy alkalmatlanok, pláne, hogy már nem egy jó meccsük volt a legmagasabb szinten is. Úgy látszik felétek a csapatépítés tényleg ismeretlen fogalom.

Titi120 2009.03.11. 11:38:55

@pancho_sanza:
Értelek, csak az előzőben picit úgy jött le nekem, hogy Ramos felelősségét is firtatod.

Pedig sz*rból várat ugye nehéz ...

Kemény 3 ember szaladgált tegnap Madrid mezben, akikről biztosan állíthatom, hogy nem magas nekik ez a szint ...
Jó, Robbent is beleszámolva 4, de tegnap ő is értékelhetetlen volt.

Mourinho már nem a király 2009.03.11. 11:39:45

@vigvik: Nem sok jó meccsük lehetett a legmagasabb szinten. Manapság a La Liga nem a legmagasabb szint. A Bl-ben meg minden normális csapattól kikaptunk.

@pancho_sanza: Azért Ramos sara is. 4-4-2-be kiállni nem volt jó ötlet. 4-5-1-be mentem volna.

rowi 2009.03.11. 11:40:28

akkor sorban:
1., Ballacknak a kezezéséért járt volna a sárga
2., Drogba szabadja bent volt
3., Bellettinek is kijárt volna a sárga a kezezésért
4., Chiellini mindkét sárgája teljesen jogos volt. A 2ikat, akinek nem tűnt fel, azért kapta, mert a kezdőkörben felrúgta Drogbát páros lábbal szemből, csak a Chelseanél maradt a labda, így ment tovább, majd mikor Belletti lökött a 16oson belül akkor lefújta és kiosztotta utólag a sárgát
5., 2-1nél nagyon nem sajnáltam, hogy Nedved nincs...

Tika_ 2009.03.11. 11:42:03

@szferi: azért tisztázzuk: a Dinamo kerete sokkal erősebb, mint a Juventusé. Ezzel a 2 góllal minimum. Viszont a Realban simán nagyobb nevek játszanak, mint a Liverpoolban. Vagy pont azért nagyobb nevek, mert ott játszanak?... :eltöpreng: Azért annyira fosok nem lehetnek; legalábbis úgy rémlik, a hollandok elég jól tolták még tavaly nyáron a válogatottban...

No offense: Higannyal akkor most mi a szitu. Tudom, hagyományosan falábú. Néhány hete (hónapja?) még házi gólkirály volt, többesével rúgdosta a gólokat, hátán vitte a csapatot. Most megint fos?

Titi120 2009.03.11. 11:42:12

@vigvik:
"Nem tudom miből vonod le azt a következtetést ilyen fiatal játékosokról (Gago, Higuain), hogy alkalmatlanok"

2009.03.10 - Liverpool - Real Madrid 4-0
És itt nem elsősorban az eredményről van szó.

rattenfanger 2009.03.11. 11:44:21

@Walmer: Hiddink egy mágus, ahol ő melózik ott nem nagyon van félnivaló. Kb. annyit jelent az ő edzősködése, mintha egyszerre tiéd lehetne az aktuális top5 spiler.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.11. 11:46:04

@Titi120: Ki az a három, arra kíváncsi vagyok?

@Awkward: Teljesen jogos, kipróbálhatta volna a 4-5-1-et, meg lehet, hogy reaktiválni kellett volna Dombi Tibit. Hátha ő egy tizit kiharcol.

@Tika_: Azokról a hollandokról beszélsz, akiket az oroszok megaláztak játékban?

Walmer 2009.03.11. 11:49:06

@rattenfanger: Mondjuk nem nagyon nyert még semmit a tavalyi UEFA kupán kívül. Ellentétben mondjuk Capelloval, vagy Ancelottival, vagy Murinhoval, stb.
Nagyon jó edző, félre ne érts, de azért a Chelsea váz már évek óta megvan. Csak nem kell őket szétkúrni Scolarival, Decoval, Sevcsenkoval, stb.

rowi 2009.03.11. 11:50:11

este meg életemben másodszor leszek képes az Internek szurkolni. a Bayernnek meg taps, kénytelen is voltam felhívni és gratulálni a bayernes barátomnak...

rattenfanger 2009.03.11. 11:50:35

@Titi120:
Casillas, Diarra, Raúl az a 3? Ha 3 akkor ez a 3 ugrik be hirtelen.

Titi120 2009.03.11. 11:53:03

@pancho_sanza:
Casillas, Ramos, Raul.
Előbbi kettőn azt hiszem nincs vita, Raulon már lehet polemizálni, de elképesztő volt látni, hogy tegnap százvalahány BL - meccsel a háta mögött, klub szinten trófeahegyekkel rendelkezve tízszer akkora tűz volt benne, mint Higuianban például.

Egy igazán erős Realban már csak pados lenne valószínűleg, de szerintem rá még ettől függetlenül áll, hogy "nem magas neki ez a szint".

rattenfanger 2009.03.11. 11:53:08

@Walmer: Nem nyert, de olyan csapatokat visz be 4 közé kupákban, tornákon (ill. VB-re juttat ki) amiket más sehova sem.

2009.03.11. 11:53:22

@Walmer: UEFA kupát nem valami Advocaat húzta be? Vagy rosszul értelmeztem a szöveget?

rattenfanger 2009.03.11. 11:54:24

@Walmer: Ja és lemaradt, hogy nyert már BEK-et klubcsapattal azért (PSV)

Titi120 2009.03.11. 11:55:38

@rattenfanger:
Hmmm, Diarra igen ... Ez egy kicsit korai kérdés még, mert eddig még csak kb 3x 90 percet láttam belőle a Realban, de ő lehet meg fog győzni.

vigvik 2009.03.11. 11:56:49

@Awkward: @Titi120: Ugyanmár, Higu 21 éves, Gago 22. Nem stabil a formájuk, van még hova fejlődniük valóban, de ezt föl nem fogom, hogy állítólagos Madrid szurkolók miért akarják elzavarni a csapatuktól a fiatal, tehetséges játékosokat. Nyilván mi jobban értünk itthonról a fotelből a valódi tehetségek kiszúrásához. Még ha nem is lesznek meghatározó emberek, akkor is kiváló, a Madrid iránt elkötelezett kiegészítők lehetnek.

Az előző felsorolásomból kimaradt egyébként Huntelaar

Ilu 2009.03.11. 11:59:49

Argentin valogatottba Gago, ahol van egy Cambiasso ? LOL, Higanynal meg csak jobb csatarok vannak, eleg csak a spanyol bajnoksagban keresni.

rattenfanger 2009.03.11. 12:00:57

@Titi120: Szerintem meg fog győzni. Az ilyen iparosok mint ő nem döntenek el derbiket de megnyernek sorozatokat. Minden csapat alapja 1-2 ilyen ember, aztán jöhetnek a labdafényezők köré.

Titi120 2009.03.11. 12:03:34

"Ugyanmár, Higu 21 éves, Gago 22. Nem stabil a formájuk, van még hova fejlődniük ... "

Utóbbi tagmondatoddal teljesen egyetértek. :)

"állítólagos Madrid szurkolók miért akarják elzavarni a csapatuktól a fiatal, tehetséges játékosokat"

Ezt az "állítólagos Madrid szurkoló" -t remélem nem rám értetted. :)

"Még ha nem is lesznek meghatározó emberek, akkor is kiváló, a Madrid iránt elkötelezett kiegészítők lehetnek."

Ez igaz is.
Csak, hogy potenciális kiegészítő emberekkel elég nehéz túljutni a negyeddöntőkön.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 12:04:32

@Walmer:

Pedig nem ártana, ha elolvasnád, mit írtam a másik poszthoz... :-)))

Walmer 2009.03.11. 12:05:50

@Hadrian77: Keverem a hollandusokat:-)

rattenfanger 2009.03.11. 12:11:17

@Ilu: Gago helye argentín válogatott viszonylatban kb. B vagy C válogatott között mozog, Higany véleményem szerint még fejlődőképes és még lehet belőle kerettag 1-2 nagy tornán. Jelenleg ő is csak a 10 közé férne be maximum egy poszt szerinti versenyben a hazájában.

acdcisti 2009.03.11. 12:12:26

Tisztelt Bayernes társaim. Mi a rabok f@szának kell ennyire görcsösen ragaszkodni hogy most mindenki leboruljon csapatunk előtt? Nyertünk, 2szép meccs volt, közönségünk jól érezhette magát egy tét nélküli meccsen is, örüljünk.
Be kell ismerni: Real meg pool nagyobb szurkólótáborral rendelkezik, tehát többet bajlódnak velük. Egészségükre.
Örülök a 12gólunknak, de nem várom el hogy mindenki istenitsen minket. Az odavágó 2-0 utántól kezdve fájt valahol a szportingnak a f...a hogy 100%-ot teljesitsen. Nem nevezhető konkrétan sem a portugálok szégyenének sem a mi überfocinknak ez a nyolcaddöntő, valahol a kettő közt van a zigasság.
Ha ennyire kell az elismerés: ez rekord, statisztikák közt ottvan és még jódarabig ottmarad. Csókolom. Ez a 12-1 még nem fogja megnyerni nekünk a bajnokok ligáját, ahogy a többiek esetleges Bayernistenitése sem jelent autómatikus döntőbe való részvételt.
Páran szépen gratuláltak. Bőven elég. Nem kell több.
Remélem kitart a lendület és a nyegyeddöntőbe egy igazi nagycsapatot ütünk ki (mert látom sokan minket akarnak ellenfélként).

Hajrá Bayern!

Walmer 2009.03.11. 12:12:31

@Csöncsön: I beg your pardon, Csöncsön de nem olvaslak tovább.
Már ez a kettő kicsapta az agyamban a biztit:
A két legjobb azért spanyol volt: Casillas, Torres.
Tehát Gerrard két gólja ellenére neked nem fér be a két legjobb közé.
A másik kis szösszeneted: jó Real nélkül nincs európai klubfoci.
Tehát 1966-1980 között mondjuk, haldoklott az euópai klubfoci. Az emberiség nagy része (velem együtt) hálistennek szarik a Realra.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.03.11. 12:14:09

Én gratulálok a bajoroknak, és maximálisan elégedett vagyok Pomádinhóék földbedöngölésével. A probléma itt az, hogy a gólösszefoglalón is átjött, hogy a portugál játékosok éles szituációkban szartak az egészbe, nevetséges gólokat is lőttek a hazaiak, olyanokat, amelyeket még barátságos meccsen sem engednek be védelmek. Ez a latinos beleszarás az, amivel pofánköptek mindenkit, de hát ők ilyenek, ezzel eddig is tisztában voltunk;)

A Bayern meg nem lenne Bayern, ha nem kapna vérszemet amikor ilyen szinten terjeng a punciszag a pálya légterében...:)

dzolutan 2009.03.11. 12:14:43

1. Aki veri a nyálát Drogba szabigólja miatt, annak jusson eszébe az azt megelőző "kezezés"
2. Valaki védte Buffont az elején: a.) megpattanót szögletretolni b.)ha mégse, akkor a kapufáról lepattanót megfogni c.)ha nem tudja megfogni, ki oldalra, legalábbis ne tartsa a csatár előtt d.)egyik sem sikerül, hozzon össze egy kapustámadásos szituációt. Nagyon nincs még formában
3. Jövőre miénk a világ: a szív megvan, nyáron erősítés és remélem egy új edző.
4. Innentől kénytelen vagyok eu. második legjobb csapatának, a Bayernnek drukkolni B)
5. Éreztem sorsoláskor, hogy a cselszkijt kapjuk, most a münchennel kapcsolatban érzem ugyanezt.

vigvik 2009.03.11. 12:20:25

@Titi120:
"Csak, hogy potenciális kiegészítő emberekkel elég nehéz túljutni a negyeddöntőkön."

Nyilván. Viszont egyrészt, ha van a csapatnak egy gerince, akkor könnyebb olyan meghatározó játékosokat venni a hiányposztokra, akik valóban sokat lendítenek a játékon, másrészt az előbb felsoroltakból jó esély van rá, hogy 1-2 azért világklasszissá érik. Alakul egy jó csapat (van még vele meló), ami ráadásul egyébként címeket is hozott már. Ha most nyáron szétzavarják az egész társaságot, akkor lényegileg nulláról kellene építkezni. Abból meg akkor jövőre se lesz BL-menetelés.

Ja, és persze a keret együttartásával párhuzamosan kibírhatnának már legalább 2 szezont edzőcsere nélkül...

rattenfanger 2009.03.11. 12:20:33

@Walmer: "A két legjobb azért spanyol volt: Casillas, Torres"
Ez tény, ezért nem is értem mit "szuperangolfociznak" itt a premiersíp szerelmesei. Talán a 3 angol szereplő miatt? Még a győztes taktika is spanyolt dícsér :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 12:25:11

@Walmer:

Hát hogyha ez a mondatom kicsapta nálad a biztit, akkor

1. nyilvánvalóan nem láttad a meccset (miről beszélsz akkor?),
2. nem én vagyok a korlátolt, hanem te.

Egyébként egy pillanatig sem mentegetem a tegnapi Realt. És innentől fogva duplán is drukkolok ellenük a bajnokságban. Egyrészt ellenük, másrészt értük...
:-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 12:30:06

@donnelly:

Hát igen, a latin focinak van jónéhány pozitív és jónéhány negatív tulajdonsága. Az utóbbi évekre az volt a jellemző, hogy Portugáliában és Olaszországban sűrűsödött össze az összes negatív tulajdonság (csalások, hisztik, maffia, mentalitásbeli problémák, nagyképűség), Spanyolországban pedig az összes pozitív (szellemesség, fantázia, támadófoci, szenvedély).

A Real Madriddal is az a legfőbb probléma most, hogy nagyítóval kell keresni ott a spanyolokat. (Akik vannak, azok még így is messze a legjobbak a csapatban.)

balu11 2009.03.11. 12:40:01

tök ciki ez a Sporting - hogyan tud egy csapat kikapni otthon 7-1re, utána meg idegenben még egy 5-0-at hozzá. komoly, továbbjutást érő tétmeccseken???

ilyet én még soha életemben nem láttam

pontosabban az elmúlt 11 és (majdnem) fél évben nem...

Mourinho már nem a király 2009.03.11. 12:41:05

@vigvik: Nem akarom elzavarni. Cserének maradhatnak. Nyáron maradhat
kezdő: Casillas, Peppe, Cannavaro, Ramos, Lassana, Robben (?)
csere: Higuain, Sneijder, Gago, Marcelo, M. Diarra, Raúl (a múltja miatt)

A többieknek kalap-kabát.
(ok, jön Garay, meg kell nézni, Huntelaar még teszt alatt van, RVN lássuk mire lesz képes ha felépül.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 12:44:43

@Awkward:

Robben abszolúte túl van értékelve.

Amúgy szinte teljesen egyetértek.

hmikey 2009.03.11. 12:49:41

Robben egy szar. Na nem tudásra. Nála önzőbb egy figurát igen ritkán látni. Az EB-n is feltűnt, és a real meccseken is. Ráadásul olyan helyzetkeben is rádurrantja, amikor világosan a tuti az lenne, ha beadná a töküres embernek (Raul nem véletlenül tárogatja annyit a karját).

Amúgy a Sporting az első meccsen nem volt annyira szar, mint az eredmény mutatja (végignéztem, direkt). A 7-1 azért erős, ebből csak az összefoglalót láttam, szerintem ott a fejekben már sakk-matt volt. Ezzel pedig sem a sportingot felnagyítani, sem a bayernt lekicsinyelni nem akarom, az ilyen szintű megadás nem való egy BL 16-ba.

Azazello007 2009.03.11. 12:53:56

Most fogadtam egy tálca sörben, hogy a Lyon kiveri a Barcát.

:-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 13:01:58

@Azazello007:

Már csak az hiányozna... (Már így is előre félek Pancho következő posztjától; hát még ha a Barca is kiesne...)

Walmer 2009.03.11. 13:03:36

@Csöncsön: korlátoltságról csak te beszélsz.
Torrest cidázd nyugodtan. Neked már csak ez maradt.
Meg a Liga. MUHAHAHAHA

Dzsúd Horse 2009.03.11. 13:04:11

Most fogadtam 10 tálca sörben, hogy a Barca kiveri a Lyonnak.

:-)

Real meccset nem élveztem ennyire még, mint tegnap. Még több ilyet lécci. Raul kezdősebessége közel 0.

Walmer 2009.03.11. 13:07:10

@rattenfanger: valamit nagyon benéztél. Egyetlen szóval nem mondtam, hogy angol csapatok ezek. Olvass vissza.
Angol klubokról beszéltem. Gerrard viszont, aki 2 gólt lőtt tegnap angol. ha viszont nem rám gondoltál, akkor minek nekem írogatsz?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 13:07:38

@Walmer:

Maradt nekem még a Barca is, vagyis a lényeg. :-)

Walmer 2009.03.11. 13:09:49

@Csöncsön: kérdés meddig. Mert ők sem vertek még meg a szezonban normális csapatot.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.11. 13:10:41

@Pesszimista Pista: Hát a Lyon és a Bayern egy csoportból jöttek.
A Barca meg a Sporting is...

Tika_ 2009.03.11. 13:13:12

most fogadtam 100 tálca sörben, hogy valaki ma este kiveri :)))

@pancho_sanza: részben. azokról a hollandokról, akik a franciákat és az olaszokat alázták ;). az oroszok ellen azért DT-ztek, mert "Hiddink egy mágus" ;)

elismerve, amit írsz, azért a Real BL-szenvedése és a spanyol csapatok európai leszereplése nem ugyanaz a folyamat, vagyis előbbi nem része utóbbinak. A Real 5 éve nem jut a 8 közé, ezalatt pl. a Sevilla UEFA-t nyert a Barca meg BL-t.

Walmer 2009.03.11. 13:18:01

@donnelly: Hogy vagy képes a puncit a Bayern és Sporting kontextusában használni??? :-)

Dzsúd Horse 2009.03.11. 13:22:00

@pancho_sanza: Értem. Akkor az első meccs miért lett 1-1, és miért nem 5-1, ha már egy csoportból jött a Bayernnel a Lyon...tudom lesz erre is valami válasz, de had gondoljam már úgy hogy továbbjut a Barca lécci, te meg készülj a hétvégi bajnokira a baszkok ellen, ott gálázhattok :P

Walmer 2009.03.11. 13:27:28

@Pesszimista Pista: Nem érted a lényeget: pancho most teljes nyugalommal mondhatja: "Én megmondtam". És tényleg megmondta vazze.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.11. 13:31:26

@Pesszimista Pista: Szerintem simán továbbjuthat a Barca, a Lyon ilyen szempontból nagyon jó ellenfél, mert maximum 60 percen keresztül képes csak úgy játszani, ahogyan a Barcelona ellen kellene.
Az első meccs után is azt mondtam, hogy mindkét csapaton látszik, mennyire nincsenek hasonlóan komoly mérkőzései.
Meglátjuk mi történik.

Dzsúd Horse 2009.03.11. 13:40:24

@pancho_sanza: én is pont így látom, 50-60 percig tudott csak úgy játszani a Lyon, ahogy kell. Benzema felépülésének nem örülök egyáltalán. Remélem jó meccs lesz.

mickeyknox 2009.03.11. 13:47:08

még megtörténhet, hogy 2 angol, 2 olasz, 2 spanyol, 1 portugál és 1 német csapat megy tovább. valami nyoma maradna akkor legalább, hogy ezt az egészet valami UEFA rendezi, nem holmi premiership-playoff....

Itáliainagysándor 2009.03.11. 13:49:13

Egy spanyol és egy Afrikai már továbbjutott minden megtörténhet :)

Walmer 2009.03.11. 13:50:16

@Basti: Erre most mit? Minden ilyen lista hülyeség, de azért, mert mi nem ismerjük Pat Jenningset, vagy Southallt, aki egyébként abban az Evertonban védett, amelyik a 80-as évek közepén kétszer volt angol bajnok, ami akkoriban azt jelentette, hogy Európa legjobbja is volt. Ja, hogy az angolok a BEK közelébe nem mehettek, léveén eltiltották őket? Meg Southall walesi, Jennings meg északír, ezért válogatottszinten nyilván semmit nem értek el.
Ettől még Southall qrva jó kapus volt. Jenneingset nem nagyon láttam védeni, de kb.12365-szeres északír válogatott, ami megint nem egy nagy szám, de hát nem spanyol volt. nyilván Sepp Maier, meg Kahn előrébb is végezhetett volna, de ez egy szubjektív lista.

Walmer 2009.03.11. 13:51:20

@mickeyknox: A PL playoff erősebb lenne, mert ott lenne még az Everton, meg a Villa:-))))

rattenfanger 2009.03.11. 14:03:28

@Walmer: Egyetértettem veled, miszerint ők ketten voltak a legjobban. Ha ez baj akkor bocs :)

thetriggerhappy 2009.03.11. 14:04:18

nem volt erőm az összes eddigi hozzászólást végignyálazni de azért a pool-madrid meccsel kapcsolatban nem értek mindenben egyet a poszt szerzőjével, de ennek felvázolása előtt pár tény:
- nagyon nem vagyok madridista
- nagyon nem vagyok liverpool szimpatizáns
- a pool nagyon jó volt tegnap, a madrid meg egy percig nem érdemelte meg a győzelmet,
DE!!!!!!!
akár nagyon másképpen is alakulhatott volna a meccs ha heinze ellen nem fújja be a spori a teljesen alaptalan tizit.
láttuk már rault és a madridot teljesen előzmény nélkül gólt rúgni, 1-1nél pedig bmi lehetett volna.
ettől függetlenül a pool megérdemelte a győzelmet.

engem jobban izgat, hogy a roma ma kipicsázza a franko-afrikai válogatottat.

rattenfanger 2009.03.11. 14:06:24

@rattenfanger: legjobbak, óh én gépelni nem tudó :)

Walmer 2009.03.11. 14:13:51

@thetriggerhappy: Valóban láttunk ilyet raultól, alsó hangon is legalább 6 éve. A francianégerek ellen én is szurkolok majd.( Sohasem gondoltam volna, hogy valaha egy angol klub ellen fogok szorítani. Bár azt senm gondoltam soha, hogy jön majd egy vénasszonykinézetű francia, aki ezt teszi egy Arsenallal)

thetriggerhappy 2009.03.11. 14:43:31

@Walmer:

én sem tartom valósnak, hogy így történt volna, de ha madrid szurkoló lennék, azt hiszem, hogy bosszantana a lehetősége is.

montipájton 2009.03.11. 15:10:50

Három dolog, ami.

1. Sem a Liverpool, sem a Bayern győzelmét - K.O.ját! - nem sportszerű CSAK a vesztes fikázásával elintézni. Bl-nyolcaddöntőben így megcsapni bárkit, komoly dolog. Akkor is, ha BL-ben így megcsapni mondjuk szlovák, izraeli vagy mittomén milyen alakulatokat szoktak, a csoportkörben. De ez legyen a vesztesek szégyene.

2. A Chelsea és a Juve között már a sorsoláskor megjósolható módon a hidegebb fej, a racionálisabb mentalitás döntött. Alapeset: mindketten hamar hátrányba kerültek idegenben, csak az angolok tudtak gólt lőni amikor kellett, az olaszok meg nem. Ezen múlt és nem két sárga lapon, vagy mittudomén micsodán.

3. Voltak gólok, juhé! (És megint köszönet a Sportin..., lófaszt, a Bayernnek. ))) )

Papp Sanyi 2009.03.11. 15:17:12

@thetriggerhappy: 1-1? Milyen 1-1? Szerinted képes lett volna a Madrid tegnap akár egy fél gólt rúgni? Volt elől egy Raul és ennyi. A többiek csak ténferegtek össze vissza. Néha Ramos előrevágtázott. Végül is az arrarepülő sirályról bepattanhatott volna simán ;)
Ezek után Cannavaro sem gondolja komolyan a hosszabítást. Amit Torres művelt vele az elképesztő/elkeserítő (kinek-kinek pártállása szerint) volt. Itt az ideje visszatérni Nápolyba.

avenger13 2009.03.11. 15:24:05

@Basti: ez a cikk nyilván egy vicc. már az első 10 is. zubizarreta grosics előtt HAHAHAHA

arról nem is beszélve, hogy Kahn nem véletlen hosszú idők óta az egyetlen esélyes kapus volt arra, hogy aranylabdát kapjon. szerintem még cassillas lehet hogy a nyomába ér valamikor Kahnnak de attól még messze van. Nagyon jó kapus, de Kahn egy csapat és egy válogatott irányítója volt a kapuból főleg mentalitásban és győzni akarásban. szóval a 18. helyezése elég nagy vicc. de ezzel nem is foglalkozom többet :) angolok persze hogy ilyen listát állítanak össze.

Walmer 2009.03.11. 15:31:32

@avenger13: jaj, basszus vénséges vén szakik meg azon röhögnek, hogy van, aki jobb futballistának tartja Puskást, mint Orth Gyurit.
Einstein óta tudjuk, hogy minden, de minden relatív

sospal 2009.03.11. 16:01:08

néha ugy érzem picit túlértékelik öcsit, nem mintha nem érdemelné meg, csak nagy feneket kerítenek neki..
estére ki mit mond, szurkol

Tika_ 2009.03.11. 16:23:48

Mártha Bence az benito?

Itáliainagysándor 2009.03.11. 16:26:57

@montipájton: Szerencse az a szó amit keresel.;)

sospal 2009.03.11. 16:51:21

azér a casillas egész jól birta egy 15 percig....:)

Itáliainagysándor 2009.03.11. 17:02:23

Amúgy szerintem semmi pozitív hatással nem lenne az európai labdarúgásnak, ha minden angol csapat továbbjutna.
Nem értem mire ez a nagy divat hájp az angolok iránt, 3-év alatt élje ki magát minden divatszurkoló, utána úgy is át pártol a 70%-a más bajnokságba.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.11. 17:04:03

@Walmer: van aki azon is röhög, hogy ő volt az aranycsapat legjobbja, és nem kocka, vagy a rongylábú.

Ferguson 2009.03.11. 17:13:47

Ma este: Glory, glory ManUtd 2* and the Reds go marchin' on!!!

sospal 2009.03.11. 17:16:45

ha már itt ültök kukkantsatok rá, focis kvíz és nem könnyű: greattogether.heineken.hu/bl-kviz.html

rmcf 2009.03.11. 17:43:46

a manutd nem jut tovább a címvédő átka miatt, pedig nem szeretném az intert a legjobb nyolc között látni

kroos 2009.03.11. 17:52:11

elég a 3 sör vagy hosszabitás várható?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.11. 17:56:07

@kroos: semmiképpen ne igyál sokat, toni, a múltkor is mi lett belőle. :D

horas 2009.03.11. 17:59:26

A Juve-s rész nagyon hazabeszélős lett.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 18:27:13

@kroos:

Melyik meccset kérdezed? A Porto-Atléticón szerintem nagyon is elképzelhető egy hosszabbítás...

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.03.11. 18:32:33

ha már így felmerült a bírókérdés sztem adjunk esélyt a másik nemnek is
sportgeza.hu/futball/2009/03/11/playboy-modell_a_vilag_legszebb_jatekvezetoje/

őket nem tudnám úgy anyázni, mint mondjuk a bundásbeli hímnemű vakegereket :))

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.03.11. 18:57:15

"Alighanem senkit sem lep meg: tüntető drukkerek fogadták Lisszabonban a müncheni megalázó 1–7 (összesítésben 1–12) után hazakullogó Sporting CP csapatát. A szurkolók úgy vélik, a csapat gyakorlatilag szembeköpte őket hit nélküli és gyáva játékával"

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.03.11. 19:01:00

este nem leszek gépnél, szal most közlöm, h a zinter (döntetlennel), a zarsenal (győzelemmel), a zatletico (győzelemmel) és a barca (győzelemmel) fog továbbjutni. ennek fényében érdemes fogadni.

kroos pajti, csak okosan!

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.03.11. 19:09:24

ha ez az arsenal továbbjut akkor én nagyon szomorú leszek! a roma-nak pedig nagyon szorítok!!

Itáliainagysándor 2009.03.11. 19:11:22

@horas: Fura ilyet mondani, aki látta a meccset és tisztában van a 2-csapat keretbéli különbségével, tisztes helytállás volt.

Estére meg forza mind2 olasz csapatnak, mentsék meg európát, legalább egy győzelemmel, különben satnya bl-lesz ez.

Hozzá teszem, mivel 2 angol csapat továbbjutott, az nem azt jelenti, hogy az angol labdarúgás ilyen magas szinten van, inkább a külföldi tulajdonosok pénztárcájára utal és a légiósokra orientált igazolások.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.03.11. 19:15:50

... bár a roma hiányzóit elnézve (perrotta, cassetti, mexes, panucci, cicinho, de rossi) kapufás lesz a dolog.

undertow 2009.03.11. 20:21:11

@sospal: nagyobbat, mint hasselbainké?

undertow 2009.03.11. 20:24:14

drogba egyébként rávilágított miért nem volt sárga belletti kezezése után:
'The referee gave a penalty, I think he was right but he did not know who touched the ball so that is why there was a bit of confusion in the box,' explained Drogba
mondom én, idióta volt a játkvezető...

calcio_di_rigore 2009.03.11. 21:46:49

@Ferguson: Aha, akkor Scolari= calciopoli, ugye? Kemény csávó lehet. Így is áldhatják a sorsot és a bírót hogy továbbmentek, pedig sokkal jobb keretük van, nálunk meg az egész középpálya hiányzott. Csapatként a Juve a jobb, teljesen egyértelmű.

kroos 2009.03.12. 07:38:46

DDDD...befostatok mi?
nem volt elég a 3 a Roma miatt,de legalább ez Bl-szagu este volt.

thetriggerhappy 2009.03.12. 11:32:17

@Papp Sanyi:

szerintem a pool nem szorult rá arra a nagyon kamu tizenegyesre és már soha nem derül ki, hogy mi lett volna anélkül. ennyit írtam, és ezt tartom.
süti beállítások módosítása