Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Láttunk már jobb fordulót is - Premier League, 14.

2008.11.25. 13:30 pote

Ritkán látható véletlenek sorozatát produkálta a hétvége. Az egész Európán végigsöprő nagycsapatokritkánnyernek vírus Angliában szedte a legtöbb áldozatát. A tabella első öt helyezettje összesen szerzett négy pontot és egy nyamvadt gólt sem tudott bepréselni. A többi csapat sem szakadt meg a pályákon, mindössze tizenöt gól született tíz mérkőzésen. A Stoke, a Tottenham, a Wigan és a West Ham szurkerek így is kellemesen fognak visszagondolni a hétvégére, a City és a Bolton fanek meg talán még mindig a mennyországban érzik magukat. Tovább után pár sor a semmiről és az egyenlítésünkről.

A top4 tagjait most gyorsan el fogjuk intézni, mert hiba lenne túl sok karaktert pazarolni rájuk. A Chelsea és a Pool meccsét nem is láttuk, de az összefoglalók alapján, nem a Liverpool-Fulham meccs dvd-je a tökéletes ajándék karácsonyra. A Kékek kicsit többet tettek a győzelemért, de a Newcastle az Old Trafford után a Stamford Bridge-ről is ponttal távozott. Azért nem mondanánk, hogy az a legjobb módja a nagycsapattá válásnak, hogy sündisznónak öltözünk idegenben. Bár, szegény geordie-k már megszokhatták.
A forduló rangadójának beharangozott AV-MU meccsnek sem sikerült meggyőzni a laikusokat, hogy a PL lenne a topligák csúcsa. Írd és mondd, össz-vissz két említésre érdemes momentum volt az egész meccsen. Az első, hogy Rooney kihagyta a kihagyhatatlant, így testületileg lemondtunk róla, hogy leigazoljuk őt az NST-csapatba, a hétvégén kezdődő bajnoki nyitányunkra. A másik, a büntetőgyanús Vidic-Agbonlahor duett volt. Többszöri visszanézés után, adtunk volna egy szabadot a Villának meg egy sárgát a szerbnek, de semmi több. Igazságos döntetlen volt, senki sem érdemelt győzelmet.
Ahogy az Arsenal sem. Sérültek, eltiltottak, durcások ellenére, ez a teljesítmény teljesen elfogadhatatlan. A morálnak biztos nem tett jót a cséká körüli hétközi hercehurca, de talán az egyik lehetséges Gallas-utódra volt a legrosszabb hatással (Fabregas lett különben a csapatkapitány, korrekt választás, legalább húsz fölött van). Clichy háromszor is fontos pillanatban hibázott az elmúlt hetekben. A Spurs az ő seggreülése után kapott vérszemet az kilencvenedik percben, a Villa az ő góljával szerzett vezetést, szombaton meg az ő "klasszis" megoldásának köszönhetően került Ireland elé a laszti.
Az Ágyúsoknak az elmúlt 180 percben csöppnyi esélyük sem volt a győzelemre, ez különösen azért fájó, mert a birminghamiek ellen otthon játszottak, míg a City abszolút nem tartozik a félelmetes ellenfelek közé a nagycsapatok olvasatában. Azonban a hétvégén nagyon jól játszottak, pedig általában vesztenek a négyek ellen. (A tavalyi MU elleni duplát sem írnánk a kivételek oldalra, mert bődületes mákjuk volt mindkétszer) Egyszerűen lefocizták a pályáról az Arsenalt, s akár nagyobb is lehetett volna a különbség.
Chelsea - Newcastle 0-0
Liverpool - Fulham 0-0
Aston Villa - ManUtd 0-0
ManCity - Arsenal 3-0

A Pool meccsről nem felejtettünk el írni, csak nem volt mit, még sárgalap sem volt.

Volt meglepetés az alsóházban is. A Boro egy szörnyű vereséggel zárt le egy ötmeccses veretlenségi sorozatot. A Wanderers továbbra is küzd a kiesés és ellenszenvünk ellen. Mi még most is úgy érezzük, hogy mindkettő hiábavaló.
Csakúgy, mint a West Bromé. A birminghamiek értékelhetetlen teljesítményt nyújtottak a Stoke otthonában. Nem meglepő, hogy velük lehetne a legtöbb pénzt nyerni, amennyiben bennmaradnának. Nem fognak.
Változatos meccset hozott a Portsmouth-Hull. A hazaiak kétszer is vezettek, de egy kései öngól miatt pontokat hullajtottak (Halmosi ennél a gólnál már pályán volt). Többször is volt esélyük két góllal elhúzniuk, ami a győzelmet is jelenthette volna, de az újonc - nem először -szívósan küzdött. Szimpátiánkat továbbra is élvezik, és át is nyújtjuk nekik az NST antiinter díját.
Zoláék hosszú idő után nyertek, nem éppen rászolgálva a sikerre. A Fény Stadionjában találtak egy gólt, aztán nem is próbáltak meg egy picit sem focizni. Fülöpnek semmi dolga nem akadt. Nehezen értjük, hogy a Sunderland miért ilyen rapszódikus. Kimondottan kreatív és tapasztalt középpályájuk van. Érzésünk szerint, a Malbranque-Richardson-Reid triót bármely nemtop4 menedzser elfogadná.
Felejthető játékot láthattunk a Spurs-Rovers összecsapáson is. Pavljucsenko bizonyította klasszisát, és az egyetlen lehetőségét kihasználta, majd a vendégek gyorsan tíz emberre fogyatkoztak, és csak formalitás volt a hátralévő egy óra. Erős csapat a Tottenham, a szurkolóik fája alá egy hetedik helyet fognak lerakni a keret tagjai.
Hétfő este a Wigan is meglepetéssel szolgált. Feltámadtak poraikból, és simán megverték az Evertont. A meccs legjobbja Tim Howard volt. No comment.
Middlesbrough - Bolton 1-3
Stoke - West Brom 1-0
Portsmouth - Hull 2-2
Sunderland - West Ham 0-1
Tottenham - Blackburn 1-0
Wigan - Everton 1-0

Ahogy a Hull tudott egyenlíteni, úgy mi is megtettük. A birminghami döntetlen, a Spurs sovány győzelme és a West Ham mákos sikere elegendő volt, hogy legyőzzük Imicit. Hárommal, ahogy a City az Arsenalt. Bocs Imi, nem lehetett kihagyni. Köszönjük a játékot. (NST - Kommentelők 6-6)
Újabb kihívónknak harmadikként kell elküldeni az nst.pl@freemail.hu címre a következő kérdés helyes megfejtését. Kik láthatóak a képen?

89 komment

Címkék: összefoglaló nulla premier league

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr63787058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

United82 2008.11.25. 14:34:09

végig a Villa-Unitedet láttam, de volt "szerencsém" belenézni a Spurs-Roversbe és a Wigan-Evertonba is 20-20perct, hát mit mondjak, rég láttam Nb1-es magyar meccset ,de kb hasonló volt a színvonal, a wigan-evertonon mindenképp:)
Ami a Villa-Unitedet illeti, a Villa a masszív védekezésével és csapatjátékával megérdemelte az 1 pontot , márcsak azért is mert Ferguson egy Barry,Sidwell,Petrov középpálya ellen Giggset küldte harcba (meg persze Carricket, de 1,5 a 3 ellen az nehéz:), Giggs még mindig hasznos akkor is ha csak középen játszik már, de csak kiscsapat ellen, egy Villa ellen idegenben szerintem óriási hiba volt őt játszatni középen és meg is lett az eredménye mert a Villa létszámfölényben volt ott és nem is tudott a United megfeleően támadni. Szerintem óriási hiba volt. Ha már mindenképp ott akarta Giggse játszatni akkor a Unitednek is 3 középső emberrel kellett volna játszania, még akkor is tudjuk jól hogy Scholes,Owen H és Fletcher sérült volt és hogy Anderson nem bírt volna 90percet a szerdai barátságos meccs után (láthattuk hogy Ronaldo is mennyire frusztrált volt a 2x12órás repűlőúttól).
az 1 pont igazságos volt és mivel a Pool+Chelsea se nyert így végülis nincs ok panaszra, mert megint túl van a csapat egy kemény idegenbeli meccsen és nem nőtt a hátrány, és már csak kettő van.(vasárnap City és dec eleje Spurs)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.25. 15:00:48

csak én látom úgy, hogy Wenger mintha lekopírozná a Monaco-s időszakának a végjátékát?

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.25. 15:16:31

van is győztesünk.
tudom könnyű volt:
Paul Ince és OJ Simson volt a megfejtés.
köszönkük a válaszokat.
üdv
p.

Hispan07 2008.11.25. 15:33:25

OJ SimPson (és csak azért, mert most először tudtam volna a választ :( )

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.25. 16:05:35

Malbranque van írva ;)

popp, gyanús volt az emailcím, ezek szerint igen.
de nem győztél, hanem esélyed lesz kikapni...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 16:09:56

Én bizony, én nyertem! Egyébként a kilencvenes években sokat röhögtünk a haverokkal azon, hogy Ince mennyire hasonlít Simpsonhoz.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.25. 16:11:59

megjegyezném, h volt egy beküldő,
aki csak az Ince nevét küldte :D

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 16:13:58

Pedig most aztán átnyálazom a kereteket, a sérültlistákat, a tendenciákat, összefoglalókat nézek és kiváló teli tippeket adok le. Amúgy úgyfest, hogy a hétvégén rettenetest fogok cselekedni, PL meccseket patakoztatok.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 16:14:55

Ja először énis azt hittem az 2x Simpson. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 16:15:48

Popp fölösleges. PL meccsekre nem lehet tippelni, mert bármelyik meccs 3 esélyes.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 16:17:23

Ott lebeg előttem a spanyol fan Csöncsön példája, aki tizenkét pontot hozott tíz meccsből, ami azért dicséretes.

poolfanati 2008.11.25. 16:19:25

poppnak egy kis segítség: az arsenalnak utóbbi két meccsén nem ment valami jól, ilyenek után szoktak alázni:D

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.25. 16:21:08

még egy kis segítség:
a Liverpool nem szokott bajnokságot nyerni a PL-ben
;)

poolfanati 2008.11.25. 16:22:46

off: másnak is bejött úgy néhány hete a tv6, vagy csak nekem? pedig egyáltalán nem fizettem elő rá, tök gyenge kábelcsomag van, de haveroknak is mind hirtelelen csak úgy lett...
szóval ma BL és nem kell sztrímelni:D
de mért pont bate-real meccset adnak?:@ zenit juve szerintem sokkal érdekesebb lenne!

poolfanati 2008.11.25. 16:23:30

"a Liverpool nem szokott bajnokságot nyerni a PL-ben
;)"

poolfanati 2008.11.25. 16:24:50

"a Liverpool nem szokott bajnokságot nyerni a PL-ben
;)" ennek a mondatnak nincs értelme. vagy bajnokságot vagy PL-t az egyik is elég...
és ez övön aluli volt pöte, nagyon fájt...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 16:33:10

polfanati a zenit-juvét sztrímelheted előtte, mert az fél hétkor kezdődik. Egyébként melyik kábelszolgáltatónál fizetsz elő?

krusi 2008.11.25. 16:37:18

off
nekem viszont nem jön be a tv6. írnátok pár tippet, hol lehet interneten meccset nézni? kösz!
on

mann 2008.11.25. 16:43:10

Gotama mint a villám :)

Sok sikert popp a tippeléshez. Lesz egy manchesteri derby is ;)

poolfanati 2008.11.25. 17:30:17

popp: t-kábel
a real meg a juve megy a jéghideg orosz télbe nagyon szívnak:D

rizla 2008.11.25. 17:58:50

"A morálnak biztos nem tett jót a cséká körüli hétközi hercehurca, de talán az egyik lehetséges Gallas-utódra volt a legrosszabb hatással"

fabregas pályára sem lépett, úgyhogy ezt nem igazán értem

rizla 2008.11.25. 17:59:41

jó, clichy. tudtam, hogy ahogy leírom, megvilágosodom

Woland 2008.11.25. 18:21:51

popp,

gratulálok, de nem is a győzelemhez, hanem a "patakoztatás"-hoz. nagy nyelvújitó vagy! : ) (ha nem te találtad ki ne valld be).

le a streameléssel! édes magyar anyanyelvünk ismét megmutatta mit tud. patakoztatni!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 18:42:11

Woland, úgy két hónapja volt itt egy, hogy magyarítsuk a stream szót hozzászólás zuhatag, oszt jöttek ötletek, lehet, hogy ez épp az enyém volt - jó lenne!

Woland 2008.11.25. 18:45:01

pöte,

nemcsak hogy a top5 nem tudott gólt sem rúgni, de a top10 nem tudott nyerni! : )

(az Everton menthette volna meg a felsőház becsületét de a Wigan lefocizta őket a pályáról - és Camara, a szenegáli csatár rúgta a győztes gólt! 26 góltalalan meccs után! persze egyszerű tap-in volt, de akkor is. amúgy meg a gólja után úgy felszabadult hogy sarokkal szöktetett jól meg ilyenek... hihetetlen volt.)

az utóbbi évek legizgalmasabb PL-idénye lesz ez az tuti. a Chelsea csak áprilisra húz majd el a ManU-tól. a Blackburn-West Ham-Newcastle nagycsapat-trió meg végig az árnyékzónában vagy annak közelében fog leledzeni. de szerintem csak egyikük esik ki, az it az utolsó fordulóban (West Ham : ).

az Arse végre lecsúszik a top4-ból, sajna nem a Tottenham veszi át a helyüket (Villa lesz vagy a Citeh...).

...viszont a tinitűzszerészeket egy ideig tuti hogy nem fogja senki rettegni (legfeljebb a saját szurkolóik...) úgyhogy képben van egy pár újabb vereség. kezdve az amúgy is kalkulálható Stamford Bridge-i zakóval ehétvégén. ha a Spurs ugyanakkor megveri az Evertont otthon 5 (öt, összesen öt!) pont lesz a különbség Észak-London bátor őslakosai és a militáns déli nomádok között!

a hetedik hellyel amúgy kiegyeznék én is. persze csak akkor ha európai kupaindulást ér majd. (vagy ha nyerünk egy kupát...)

undertow 2008.11.25. 19:15:10

"Észak-London bátor őslakosai és a militáns déli nomádok között!"

nem egészen világos, dehát sose értettem az észak-londoni barbár törzsek dialektusát...

Woland 2008.11.25. 19:24:19

undertow,

az Arse eredetileg dél-londoni csapat, Woolwich városrészből. eredeti neveik Dail Square/Royal Arsenal/Woolwich Arsenal - utóbbi két név a helyi hadtápos vállalat nevére utal.

áruló természetüket nem meghazudtolva otthagyták eredeti lakóhelyüket és befurakodtak Észak-London Haringey-kerületébe a Tottenham közvetlen szomszédságába. thus, az őslakos-nomád szembenállás.

remélem kicsit tisztult a kép : )

rizla 2008.11.25. 19:54:06

meglesz az arsenalnak a top 4. jelenleg alulteljesítenek, ez nyilvánvaló, a villanak meg jól megy, és így sem igazán bírják lehagyni a londoniakat. sajnos annyira nem lesz izgi, hogy oszoljon a big four

halareaal 2008.11.25. 20:01:22

persze, hogy meglesz, felépülnek a sérültek és új erőre kap a csapat. ami azt illeti a MU sem villog annyira, az télleg durva lenne, ha a Pool nyerne, márpedig ha Torres is elkezd játszani, akkor egész jó esélyeik vannak.

crouchy 2008.11.25. 20:04:24

"City és a Bolton fanek" nem fanok?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 20:26:49

crouchy, pedig a magyar nyelvben már néhol a-val ejtjük az angolból átvett fan kifejezést!

crouchy 2008.11.25. 21:32:19

"ez fanszőrszálhasogatás. " úristen.. :)
popp: valószinűleg a hiba az én készülékemben van mert a te mondatodat nem is értem:) Mmint önmagában értem, csak miért pediggel kezdődik?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 21:34:32

crouchy, mert a mondatvégi kérdőjeledet nem vettem figyelembe ;-) De ezek szerint egyetértünk!

rexter 2008.11.25. 22:54:19

muhaha 15 gol 10 meccsen.. ez a vilag leglatvanyosabb es legjobb bajnoksaga?? nem. de ezt mindig is tudtuk.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.11.25. 23:08:53

Woland,
tavaly 37 pont volt a különbség...

"áruló természet" - ühüm, olvasd vissza néhány saját kommented az átigazolás környékén :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.25. 23:21:17

mindig a nap fénypontja,
amikor Woland és Imici megtalálja egymást
:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.11.25. 23:31:33

pote,
nemrég beleolvastam a többi bajnokság posztjaiba, azokhoz képest mi szócsatánk szerintem teljesen kulturált kis 5 órai csevegés tea mellett... :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.25. 23:35:48

nekem ezzel semmi bajom,
sőt ;)

(de a szívem inkább a Spurs fele húz,
a fejem meg a párna felé...)

Woland 2008.11.26. 07:02:20

hu pote,

sosem fogod lemosni magadrol az elfogultsag vadjat! : ) persze ezesetben a vad egyenlo a dicserettel ; )

ymy,
az "arulo" kifejezes inkabb csak az altalanos undor irasbeli kicsapodasa volt : ) a ket viszonylag kortars jatekos aki nagyon sok meccset jatszott mindket csapatban Pat Jennings es Judas Campbell volt (ezek kozul Jennings egy mindket tabor altal balvanyozott kapuslegenda, Campbell meg egy mocskos hazug patkany) mindketten a Spurs-bol mentek erositeni a szemet agyusokat. Bentley ugye 1 (azaz egy) meccsen kezdett az Arsenal szineiben, szoval o mas kategoria.

az elozo hozzaszolasom lenyege az volt hogy az Arsenal nem eszak-londoni csapat. betolakodok. a mi lovunk elvbol olyan marmagassagu hogy mar-mar szedulunk rola! : )

fogadunk hogy iden nem lesz 37 pont? : ) annyival tuti hogy nem elozunk meg titeket.

paran mondjak hogy az Arse rosszul jatszott az utobbi idoben a Villa meg jol... nos, a Villa otthon szivott a Boro-tol es az Arse-on kivul keves csapatot vert mostanaban meggyozoen - az Arse meg Angliaban jo ideje szenved. nem tudom hogy ezt a kapitanycsere mikeppen befolyasolja majd, de velemenyem szerint az a hozzaallasbeli valtozas amivel a Liga tobbi csapata tekint majd az Arsenal elleni meccsekre (marmint hogy nyerhetoek) sok pontba fog kerulni Wenger gyerekeinek.

amugy a kilences szamrol mi jut eszedbe? nekem az hogy az utobbi ket (osszesen ketto) meccsen ennyi golt lott a Tottenham az Arse-nak : )

no, jo reggelt, mert mar itt is keso van!

beke es szeretet

undertow 2008.11.26. 08:22:48

" Woland 2008.11.25. 19:24:19 "

semmivel se lett tisztább. eddig is tisztában voltam vele(nem véletlen a 100 years - 1 name - 1 ground szlogen az arcoskodóbb arse drukkerek felé ;), ahogy azzal is, hogy milyen kétes alak pénzéből lettek nagy csapat. woolwich egyébként inkább kelet-london, pont a temze partján fekszik. esetleg délkelet.
a régi históriáktól függetlenül viszont mára ők is csak egy barbár észak-londoni törzs, asszimilálódtak a közeli szomszédkohoz :)

Woland 2008.11.26. 16:00:28

ja, oke, akkor CSAK vilagnezeti kulonbseg van kettonk kozott : )

nekem (es a fajtamnak : ) a Temzetol delre del-london talalhato : ) de persze amugy igazad van a pontos meghatarozas del-kelet lenne.

felfrissited a memoriamat es elarulod te melyik torzs tagja vagy? remlik hogy Chelsea, de nem vagyok biztos benne...

Watta (törölt) 2008.11.26. 16:20:05

óriási luxus volt a MU részéről nem megverni a Villa-t,mikor a másik 3 komoly csapat is cumizott

valami nagy gebasz van, hogy Rooney és Tevez se talál magára, a középpályát állandóan változtatni kell meccsről-meccsre, és a véde

védelem is megenged magának 1-2 nagyobb kihagyást, ami néha gólt eredményez

Tevez nagy talány, hogy megveszi-e a MU, vagy elengedi, ez az ősz nem támasztja alá, hogy nagyon kellene azért az állítólagos +20-25M fontért

sose lesz itt már stabil Scholes-Hargo belső középpálya, pedig ők hátul is megoldják a feladatott és előrejátékban is minőségi módon futballoznak...

mindenestre minusz 5 pontra vagyunk(+Fulhamet verjük otthon), és tavasszal otthon fogadjuk mind3 nagy riválist, csak a nagy karácsonyi hajtásból ki hogy jön ki, azt nem tudom...

undertow 2008.11.26. 17:26:43

jól rémlik.

és jellemző rátok barbárokra ez a felosztás. gondolom szerinted a chelsea is észak-londoni, mert a temzétől északra fekszik a stadion ;)

Woland 2008.11.26. 22:33:56

Nem, nem, csak egy eszak-londoni csapat van : )

a Chelsea a nyugat kiralynoje. (szerintem amugy iden siman nyeritek a bajnoksagot. a BL-ben viszont ugy tunik nem izlik annyira Big Phil-nek.)

felaldozok egy baranyt hogy hetvegen kinyirjatok az Arse-t. bar ha minden igaz sima papirforma kellene hogy legyen : )

Bridge meddig marad a Bridge-en szerinted? elvileg valogatott jobbhatved a Chelsea-ben meg elvetve jatszik... elkerulhetetlennek latom hogy a Citeh, Villa vagy Spurs valamelyike lecsapjon ra.

undertow 2008.11.27. 09:39:01

ha behúzzuk a bajnokságot, akkor nem fog érdeklni meddig jutunk a blben. a legértékesebb trófea a PL, aki nem ért egyet az buzi :)

a hétvégi meccsen szerintem nincs papirforma, mi is erősen hullámzó teljesitményt nyújtunk az utóbbi időben. ráadásul scolarival eddig 3 rangadónk volt a bridgen(pool, mu, ti), egyiket se nyertük meg. gólparádét semmikép se tippelnék.

bridge balhátvéd ;)
egyébként nem úgy viselkedik, mint aki el akar igazolni. mondjuk nincs is sok csapat, ahol hasonló fizetés mellett kaphatna több lehetőséget.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.27. 10:11:09

undertow,
érdekes következtetés az első mondatotban

Walmer 2008.11.27. 10:28:20

de van benne igazság ;-)

ZenZo 2008.11.27. 11:58:53

hát ugye na. Egyébként tény, hogy a nr.1. a PL visszahódítása az ördögöktől, minden más jöhet utána. A keret képes lehet rá, az edző is képes lehet rá, de hogy a kettő együtt is képes lesz-e, majd elválik. Eddig jól állunk, de vannak érdekes eredmények. Továbbra is a lényeg, hogy a rangadókra képesek legyünk valamit húzni, mert ez eddig sovány. Nagyon remélem (főleg a tegnap esti BL után), hogy rommá verjük az Arsenalt. De a realitás 2-1, márha egyáltalán győzünk. A rangadó az rangadó, és ahogy under írta, rangadót még nem nyertünk idén, (jó lenne elkezdeni) s elég hullámzóak vagyunk. Drogba eltiltott (bár jelen esetben nehéz rá megváltóként tekinteni, de az Arsenal ellen rendszerint jól ment neki), marad Anelka, aki ugyan tegnap már végre kiélezett meccsen is betalált, még mindig soványka. Simán benne van, hogy kikapunk, bár az Arsenal sem acélos mostanság, a ManUt csak elverték.

United82 2008.11.27. 12:16:52

Amúgy nálam is a PL az elsődleges:)
És ezt azóta hangoztatom mióta az "eszemet tudom", persze mindig leoltanak a haverok hogy ezt csak azért mondom mert a United nem volt képes semmi maradandót alkotni 99után (ezeket természetesen még május előtt mondták:))
De még a májusi döntő előtt is így voltam, hogy a PL megvan a többi ráadás, persze én örültem a legjobban mikor megnyertük a BL-t, de számomra akkor is a PL az elsődleges, most is és a jövőben is.
A vasárnapi "Super Sunday" pedig érdekes lesz, megmondom őszintén formánkat elnézve ha mindkét meccs X lesz, nem sírnám el magam.
Persze a nagy számok törvénye alapján most már kell egy rangadót nyernünk:) (mert ne feledjük a United se nyert még rangadót idén, az hogy a chelsea 8(5)pontal megy annak köszönhető, hogy egyrészt kevesebb rangadója volt, másrészt mindegyiket otthon játszotta, a United meg mindegyiket idegenben). És tavaly 2x kikaptunk a Citytől, 3x egymás után ez a csúfság nem fordulhat elő, mert PL és BL győzelem ide vagy oda de a szurkolók "felkoncolják" a csapatot:):)

Lencse. 2008.11.27. 12:21:55

Valahogy a Chelsea számára én inkább prioritásnak érzem a BL-t. Évek óta, gyakorlatilag JM első idénye óta nagy rössel futnak neki, és olyan nagyon sokkal egyszer sem maradtak le.

Ez a Scolari-féle Chelsea némileg fekete ló még nekem, viszonylag kevés meccset láttam (MU, Pool, Roma (i), Bordeaux (i), Kolozsvár), és ezeken gyengék voltak, de kb. az összes többin meg 4-5 gólokat hintettek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.27. 12:41:30

Azért ma már nagyon sok a külföldi rajongója is egy-egy klubnak.

Egy angol számára lehet, hogy a PL a legfontosabb, mert ő ott él, folyamatosan átérezheti a rivalizálást.

Ám egy külföldi, aki számára a csapat értéke eleve egy kicsit objektívebben jön át (máskülönben nem is tudna róla, hogy pl. olyan klub, hogy MU, egyáltalán létezik), egyértelműen fontosabb a nemzetközi szereplés.

Objektíven nézve a szakma csúcsa a Bajnokok Ligája, illetve a Világkupa megnyerése.

United82 2008.11.27. 12:49:39

Objektívan lehet hogy a BL a szakma csúcsa (a világkupa szerintem nem), de én mint szubjektív alapokon működő szurkoló, nálam a PL a legfontosabb:)
Én elég régen vagyok angol mániás és United szurkoló (ez a "rég" 14évet jelent) és számomra , ismétlem számomra a BL mindig is a plusz volt, az első mindig a PL.
De én nem vagyok objektív ezen a téren.
De egy bajnoki címet többre tartok a BL-nél, de ez egy örök vita, szóval nem érdemes belemenni:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.27. 12:57:52

Igen, különbözünk.

Én a spanyol bajnokságot simán lepasszolnám a Villarrealnak vagy a Valenciának, ha a Barca megnyerné a BL-t. (Mondjuk a Realnak tényleg nem, vagy legalábbis nem olyan "simán"...) :-)

poolfanati 2008.11.27. 17:32:58

rooney és zenzo: ha nektek a PL a legfontosabb képzeld bele magad egy pool szurkesz helyébe. na nekik a legfontosabb a PL!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.27. 17:53:34

Ezen a héten nekem is a PL a legfontosabb - persze csak a Roma után -, tippjeimet megtettem, tehát hajrá kommentelők!

rizla 2008.11.27. 18:06:59

a szakma csúcsa semmiképpen sem a BL. a chelsea milyen csapatokat legyőzve jutott tavaly a döntőbe, és hány meccsen? vagy a barca elődöntőbe?

ellenben egy bajnokságban 38 meccs van, oda nem elég a mák (ugye benitez)

poolfanati 2008.11.27. 18:20:20

rizla: Bl-t se lehet mákkal nyerni. lásd a chelseanek nem is sikerült:D

undertow 2008.11.27. 19:03:13

furcsa, hogy pont te írsz ilyet, tekintettel arra, hogy a poolnak mákkal sikerült...

undertow 2008.11.27. 19:23:01

pote:
nem következtetés. tény megállapítás ;)

rooney82:
nem hiszem, hogy a hazai rangadóknak köszönhető a pontelőny, mivel pont most beszéltük meg, hogy se mi, se ti nem nyertünk még rangadót. ha idegenben lettek volna ezek a meccsek, akkor se lenne kevesebb pontunk.
ráadásul szerintem nem is ezeken múlik a bajnoki cím, ezek inkább presztízsmeccsek.

csöncsön:
már miért lenne objektíven nézve a bl a szakma csúcsa? egyrészt egyre inkább cirkusz, másrészt sokkal inkább múlik a szerencsén, mint egy bajnoki cím.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.27. 23:33:01

@undertow

Azért a szakma csúcsa, mert a BL-ben játszanak a legjobb csapatok, és nem csak egyféle stílussal szemben kell helytállni.

ZenZo 2008.11.28. 10:13:50

@Csöncsön:

ezen érvelésed alapján nem a BL, hanem bármely kupa ill. világesemény a szakma csúcsa. Elég megnézni egy helyi kupát, mondjuk a CC-t vagy a királykupát, ahol tény, hogy nem mindig a legerősebb csapatokkal állnak fel a nagyok, de olyan csúnyán ki is zúgnak, mint pl. a Chelsea most. Eltérő játékstílus, semmi más, mégsincs túl nagy jelentőssége egyiknek sem, csakúgy, mint az olimpiának vagy az UEFA-nak, vagy EB-nek, vagy konföderációs kupának. A BL és a VB attól, hogy kiemelt, még nem a szakma csúcsa.

luis garcia 2008.11.28. 10:31:45

na mondjad papa miért is volt mák a Pool BL-győzelme?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.28. 12:25:01

ZenZo elhiszem, hogy fájt az angolok hiánya az EB-ről, de azt mondani, hogy nincs túl nagy jelentősége, az év baromsága itten. Csak a félvilág nézi egy hónapon keresztül a kontinens tornát. A válogatottak meg szinte úgy veszik, mint a vébét. Jellemző, hogy nem egy a válogatottól már visszavonult klasszis jelzi, hogy az EB-re visszatér és az sem, hogy olyan ikonok törték kezüket-lábukat csak hogy játszhassanak a tornán, mint Trez, Raul vagy Del Piero.

ZenZo 2008.11.28. 13:54:42

popp kicsit félreértettél, nem vitatom az EB nézettségét és fontosságát. Csak arra próbáltam célozni, hogy az EB az európai, és ezen kívül sehol nem nézik és nincs olyan jelentőssége, mint a VB-nek (CC kontra BL). Az EB helyi, ugyanúgy, mint a konföderációs kupa vagy az ANK.

És őszintén? Nem sajnáltam, hogy nem jutottak ki az angolok. Minek? Hogy ott is beleessenek a gödörbe? Ugyan. Nemzetközi szintem amúgy sem vagyok annyira angolszurker, inkább a hollandok, olaszok. Esetleg németek. Utóbbi kettő inkább gyermekkori emlékek miatt, mint jelenkori "vonzalom", a Baresi, Baggio, Zola és társai féle olasz válogatottat imádtam (Zola és DiMatteo miatt lettem Chelsea szurker!). A németeknél is az akkor még NSZK néven futó válogatottnak szurkoltam. A hollandok esetében is még a Van Basten féle gárda nyűgözött le, de a kis nemzet focija még mindig lenyűgöz. Baromi "gyorsan", 20 év alatt csináltak profi bajnokságot maguknak, és jó válogatottat hozzá. Remek játékosokat nevelnek ki. A mai magyar focinak lenne mit tanulni tőle. Nemcsak a szöv. kap. kellene onnan, hanem a szemléltetet is át kéne venni... (de ez már nagyon off, úh. hagyom)

poolfanati 2008.11.28. 14:18:14

undertow: ez a kijelentés az év vicce is lehetne:D nem máknak hanem küzdeni akarásnak nevezném inkább.
és hát kell egy kis szerencse az évtized egyik legjobb meccséhez!

poolfanati 2008.11.28. 14:36:09

torres megint lesérült ahogy fabio aurelio is lol...
csak én vagy más is úgy érzi hogy a poolt idén gerrard és kuyt(!) viszi a hátán?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.28. 15:10:57

Zenzo, a Zola, Di Matteo, Vialli-féle Chelsea nekem is szimpi volt.

Egyébként én is meglepődtem azon a kimutatáson, hogy mennyien nézték Ázsiában az EB-t. Ami meg a szakmát illeti, ha két európai csapat helyett Argentína és Brazília kapna meghívást az EB-re, akkor az sokkal színvonalasabb lenne, mint a vébé.

poolfanati 2008.11.28. 15:47:15

popp: mert milyenek voltak a nézettségi adatok ázsiában?

kroos 2008.11.28. 15:50:33

Chelsea, ahol Gullit sepregetöt játszott.

mickeyknox 2008.11.28. 16:10:38

arra, hogy a hollandoktól tanulni is lehetne, már régen rájöttek itthon is. keresztapám utánpótlás fociedző volt, és állandóan mindenféle holland videókat bújt, hogy azok alapján (is) eddze a kis focistapalántákat (köztük engem is :) sajnos azonban kevés ilyen fecske volt, és a nyár sem jött el..

Strigo 2008.11.28. 16:50:58

"Az EB helyi, ugyanúgy, mint a konföderációs kupa vagy az ANK."

Nem tudom, hogy mi az az ANK (Afgán Nemzeti Kupa?), de a konföderációs kupát helyinek nevezni, hát ekkora baromságot rég olvastam kommentben. Kit kellene még meghívni, hogy nemzetközi legyen, a MIR-űrállomás csapatát?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.28. 17:38:21

@ZenZo

???

Eltérő játékstílusokat például a Portsmouth-Milan meccsen láthattunk tegnap. Ezért is volt az a mérkőzés olyan szórakoztató.

Egy helyi kupában a helyi stílust követi mindegyik csapat. Nemzetközi színtéren azonban kiderül, hogy mennyit érnek igazán az otthoni sikerek.

Amit meg az EB-ről írsz, végképp érthetetlen. Az EB-t VILÁGSZERTE milliók nézték, Ázsiában, Afrikában, Dél-Amerikában. Egyértelműen többet mond el egy EB a világ labdarúgásáról, mint a Premier League.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.28. 23:28:43

Szolgálati közlemény,
kis bibi csúszott a hétvégi programomba.
nem 100%, h kész lesz abeharang az első meccs kezdő sípszavára.
a tippverseny korrekt lebonyolítása érdekében közlöm a vendégtippelőnk (popp) és a saját tippjeimet is:

popp:
Portsmouth-Blackburn Rovers 2-1
Sunderland-Bolton Wanderers 1-1 - Fülöp gól!
Wigan Athletic-West Bromwich Albion 1-0
Stoke City-Hull City 2-2 - Hullmosi gól!
Middlesbrough-Newcastle United 0-0
Villa-Fulham 3-1 Gera gól
Tottenham Hotspur-Everton 2-0
Manchester City-Manchester United 1-1 - go Citeh ;-).
Chelsea-Arsenal 2-1
Liverpool-West Ham United 3-0 - Zola gól!
+1. Roma-Fiorentina 3-2 - forza lupi!

pöte:
Portsmouth-Blackburn Rovers 1-0
Sunderland-Bolton Wanderers 2-0
Wigan Athletic-West Bromwich Albion 1-0
Stoke City-Hull City 1-3
Middlesbrough-Newcastle United 1-1
Villa-Fulham 3-1
Tottenham Hotspur-Everton 2-3
Manchester City-Manchester United 0-3
Chelsea-Arsenal 1-1
Liverpool-West Ham United 2-0
+1. Roma-Fiorentina 1-1 - forza lupi!

üdv,
p.

poolfanati 2008.11.29. 13:48:40

pöte: na és persze keane dupla ugye?:D

poolfanati 2008.11.29. 13:57:14

robinho angliába igazolásával kapcsolatban sokat vitáztunk arról hogy mi lesz ha egy vidicel vagy egy ferdinandal találja szembe magát, hogy így törik el a lába úgy törik el a lába...
hát vasárnap meglátjuk és én robinhonak és a citynek drukkolok majd, mert kevés olyan dolog van amit jobban utálok a munál(most egy se jut eszembe:D).
ja és persze Írország is vág majd egyet:D
a chelsea-arsanalt pedig nasri és walcott dönti el két fabregas kiugratásból.
üdv

poolfanati 2008.11.29. 13:59:52

bocs most olvasom hogy walcott mégse épült még fel, de adebayor felépült, szóval akkor nasri és ő válall majd egyet-egyet.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.29. 14:02:21

nu, már el is érhető a rövid/velős beharang

ZenZo 2008.12.01. 12:41:39

Strigo az ANK az Afrikai Nemzetek Kupája. Aki hőn szeretett csapatában játszik afrikai játékos, az tudja, mi az, mert a lehető legjobb időben rendezik (ti. jnauár, mer ugye ott nyáron meleg van).

Azzal meg, hogy 'helyi' vagy félreértettél, vagy félre magyarázod. Olyan szempontból helyi, hogy egy rohadt európai ország nem vesz részt rajta, csakúgy, mint az EB-n amerikai, vagy csakúgy, mint az ANK-on sem ez, sem az. Ezek helyi kupák, ha úgy jobban tetszik az iskolázott fülednek, régiós kupák.De ha neked úgy tetszik, hívd meg a MIR-t. Igaz, hogy az orosz, de sebaj, majd uruguay játszik velük, már majdnem szomszéd ország, nem?

Csöncsön: itt egyetlen dolog 'végképp érthetetlen', mégpedig, hogy honnan vetted elő a PL-t, amiről eddig szó nem esett. Elhiszem, hogy nem vagy oda a PL-ért, sőt, utálod, még tippelni is könnyű rá (mondjuk nem tudom teszem azt az előző fordulóban vagy most hány találatod lett volna), de ne írj olyat, amit én sem írtam. Mert azt hiszem részemről nem hangzott el olyan, hogy a PL többet mond el a világ labdarúgásáról, mint egy EB... de ahogy érzed.

És a témához még: a Burnley és a Chelsea, a Manchester United és a Cardiff, az Arsenal és a Stoke, a Liverpool és a Norwich kb. annyira képviselnek egyforma stílust, mint Bach és a Tokio Hotel, pedig vazze mindkettő német....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.01. 13:23:45

@ZenZo

Onnan indultunk ki, hogy mit kell megnyernie egy csapatnak (edzőnek, játékosnak, klubnak), hogy a szakma csúcsán érezhesse magát.

Szerintem (ha klubcsapatról van szó) a Bajnokok Ligáját. Szerinted meg egy "helyi kupát". No, ebben tér el a véleményünk.

ZenZo 2008.12.01. 15:49:32

Most vissza olvastam, miről is szólt ez a vita. Azt nem tudom, hogy jutottunk el ide. De nem erre akartam kilyukadni, ha mégis sikerült, készséggel elismerem: nyilván a BL egy jóval magasabb színvonalat képez egy játékos/edző/klub életében, mint egy "helyi kupa". Ennek oka, hogy míg helyi trófeát igazából egy jó csapatban bármennyit nyerhet az ember, addig a BL-t nagyon keveseknek adatik meg két-háromszor elnyerni. A BL-ben a nyolc közt általában olyan top csapatok szerepelnek, ahol nüanszok döntenek egy-egy győzelemről vagy vereségről. Nagy ritkán összejön egy ManU-Roma 7-1, de ezek nem tükrözik hűen az erőviszonyokat. Ez attól függ, ki milyen lábbal kelt fel, jól áll-e a séró, kinek robbant le reggel a ferrarija, stb A BL megnyerése 50% mák (ami alatt értem a sorsolást, bíráskodást, pályaviszonyokat, időjárást, sérültek listáját, stb). S minél kevesebbszer lehet megnyerni az adott trófeát, annál értékesebb. Ezzel egyetértek.
süti beállítások módosítása