Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Igaz-e, hogy... (MU-Barca feedback)

2008.04.30. 09:17 nou san trafford

Lenne itt még néhány meglátás, ami nem fért bele online közvetítésünkbe, viszont igen kíváncsiak lennénk kedves mindnyájuk véleményére őket illetően, úgyhogy most szépen sorban önök elé is tárjuk mindet. Ha úgy tetszik, ez lesz a BL három dolog, csak egy kicsit több lesz háromnál. Megérdemli a Barcelona, hogy sajnáljuk? Megérdemli a Manchester United, hogy ünnepeljük? Miért csak egy szerencsésen eltalált lövésből esett gól 180 perc alatt két olyan csapat meccsén, melyek támadósorában négy olyan játékos teljesít szolgálatot, akiket kedves mindnyájuk a tavalyi év válogatottjába is beválasztott? És persze: mi baja a Barcelonának, melynek papíron nincs is gyenge pontja? Hajtás után ezekre a kérdésekre nem keresünk választ, helyette viszont felteszünk néhány újat.

Igaz-e, hogy Iniesta az idei Barca hű tükre: zsigerből még megcsinálja azt, ami egy átlagos képességű játékosnak túl nagy falat, de valamiért egyszerűen nincs eredménye?

Igaz-e, hogy egy mindkét meccsen tartalékos (előbb Sir Wrigleys de Orbit, másodszor a Sors forgandósága miatt) Manchester United verte meg úgy a Barcelonát, hogy annak igazából komoly helyzete sem igen akadt a párharc során?

Igaz-e, hogy ez a meccs csak azért nem dőlt el már sokkal korábban, mert Sir Alex makacsul nem volt hajlandó észrevenni, hogy a zselésfejű atlétája nem bír Zambrottával, és ezért nem cserélte meg őket Nanival?

Igaz-e, hogy Ferguson a (két) meccs végéig be volt tojva a kaputól 20 méterre tudománya végéhez érő Barcától?

Igaz-e, hogy míg egy jó Deco akár Bl-győzelemig is képes repíteni egy csapatot, egy szart tudni kell lecserélni időben?

Igaz-e, hogy Jar-Jar humanoid mutációja, Ferdinand jelenleg a világ legjobb középső védője?

Igaz-e, amit Pancho-kolléga mondott, miszerint a Barcát most látta először tűzzel-szívvel játszani annak ellenére, hogy pont olyan kevés eredményt hozott, mint korábban?

Igaz-e, hogy Hargreaves nagyobb igazolás volt, mint Tévez?

Igaz-e, hogy a párharc ott dőlt el végleg, mikor Rijkaard nem Eto’o helyett hozta be Henryt, hanem Iniestát kapta le?

Igaz-e, hogy Pumukli van akkora egyénisége a Manchesternek, mint David Beckham, vagy Ryan Giggs?

És végül igaz-e, hogy ezt a Barcelonát csak így lehetett megverni?

419 komment

Címkék: barcelona beszámoló bl manchester united szakértelem három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr22448186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andree 2008.04.30. 23:19:12

Titi120: Hát Babel-t küldte be ami azért bejött. Inkább azt nem értem, hogy Benayoun helyére Pennant-et. Volt egyáltalán értékelhető megmozdulása? Nem emlékszem.
A másik meg. Aurelio lesérül első meccsen, bejön Riise és egyenlít. Második meccsen lesérül Skrtel, bejön Hyypia és büntetőt csinál. Hihetetlen.

rizla 2008.04.30. 23:19:32

galyika: a liverpool lófasz volt a mai meccsen. babel az utolsó percben lőtte 3-2re, most majd lehet mentegetőzni, hogy a meg nem adott 11es döntött. nemár.

Dzsúd Horse 2008.04.30. 23:19:41

Az MTV egy rakás szar. Közvetítsen mindent a Sport Tv, népszavazást !!! :D

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2008.04.30. 23:20:27

atyaég erről beszélnek télleg?!

szferi 2008.04.30. 23:20:39

rizla, elfogult vagy a poolalszemben mint mindíg, fasza meccs volt, nagyot játszott mind a két csapat

BruceWayne 2008.04.30. 23:20:43

IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!
GO BLUES!!!! nagy meccs volt, Le a kalappal a csapat előtt!

Titi120 2008.04.30. 23:21:01

rizla!
Akkor meg azért mehet el a fenébe RB, mert egy ilyen csere egyértelműen a tizenegyesekre való játszását jelenti, ami pont rá is vallana.

De most pofára esett.

rexford 2008.04.30. 23:21:15

Nem az volt a döntő, de a 2. félidőben és mindent egybevetve nem volt lófasz a Pool. Az viszont tény, hogy a Chelsea jobb volt.

galyika 2008.04.30. 23:22:19

Mert a cselzi olyan jó volt múltkor, és megérdemelte az 1-1et. Hát Persze.

szferi 2008.04.30. 23:23:19

hiába, kella chelsea-liverpool minden éven, hogy legyen egy jó elődöntő :)

rexford 2008.04.30. 23:23:23

A 2 meccsen jobb volt. Ha másért nem, azért, mert összesítésben 4-3-ra nyert.

Dzsúd Horse 2008.04.30. 23:23:25

Itt mindenki szövkapnak gondolja magát, karaj :) Miért cserélte le Benayoun ? Miért cserélte le Torrest ? Szerintem azért ért hozzá, ő tudja miért tette. Első esetben lehet kondicionális okok voltak, a második meg abszolút bejött.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:25:17

Nocsak nocsak, ki gondolta volna, hogy bíró nélkül seholsincs a Liverpool? hát ÉN. :DDDD

szferi 2008.04.30. 23:25:20

nem kell benitezt hibáztatni, nem ő baszta el a továbbjutást. egyik oldalon volt tizi a másikon meg nem, és egyébként is jobb volt a chelsea /sajnos :(/

rexford 2008.04.30. 23:26:19

Sehol??? Cornholio, te megint más meccset néztél?

Andree 2008.04.30. 23:26:37

"Nocsak nocsak, ki gondolta volna, hogy bíró nélkül seholsincs a Liverpool?"
Chelsea se...

szferi 2008.04.30. 23:26:53

great cornholio, a liverpool hátrányban is tud gólokat lőni, voltak csapatok akiktől nem láthattunk ilyet. ez a hülyeség is csak tőled jöhetett...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:27:20

rexford, nem kell itt a szőlő, széjjel alázták a Liverpoolt seholse voltak, csak várták, hátha megint besegít a bíró, de nem tette.

montipájton 2008.04.30. 23:27:27

Az igazság színe kék. )))))

(Erwin Koeman meghívása pedig szerintem evidens volt, akár tetszik egyeseknek, akár nem. Most nevezték ki, itt volt, jött, miért ne lehetne vele beszélgetni a szünetben? Akinek ez rontotta volna el a meccset, az meg úgyse nézte, annyi.)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:28:29

Ennél csak akkor lennék boldogabb, ha jogtalan 11est értékesített volna a Chelsea és jogtalanul állítottak volna ki egy Liverpoolit, legalább átéreznék, hogyan sikerült eddig elvergődniük.

szferi 2008.04.30. 23:29:26

g.c., ez már a te deformált lelki világodat minősíti, no comment

Andree 2008.04.30. 23:29:38

Cornholio, gratulálok, Te vagy az első aki baromságokat írogat ma este.

szferi 2008.04.30. 23:30:23

nekem nem, két angol csapat a döntőben, abszolút elégedett vagyok az idei bl szezonnal

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:30:45

Szferi, nem kell a nagy arc, jöttetek az inter elleni csalás után, hogy széjjel aláztátok az Intert, esélytelenek voltatok a kiállításig, itt egyenlő esélyek voltak, ti meg SÚLYTALANOK. LOL :))) hahaha Isteni érzés a káröröm.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:31:57

Sajnálom, hogy másnak ezt kell olvasni, de kicsit vissza kell venni a Liverpooli nagy arcból, meg a csalás természetesnek véléséből.

schurrer 2008.04.30. 23:32:38

Azt szeretem a MU és POOL drukkerekben(tisztelet a kivételnek) hogy mindig emelt fővel és tisztességgel tudnak veszíteni. Az edzőik és játékosaik pedig példamutatóan élen járnak ebben.

szferi 2008.04.30. 23:32:44

gratulálok a bajnoki címeitekhez is, különösen a sorozat nyitánya volt szép :):):):)

Moszkvában jó meccs lesz, jó éjt mindenkinek!

Andree 2008.04.30. 23:32:48

"Isteni érzés a káröröm."
Lehet de egyébként igencsak szánalmas meg általában minősíti azt aki műveli....

rexford 2008.04.30. 23:33:23

Cornholio, szar lehet 44 évig csak kárörvendeni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:34:59

Nem utálom a Liverpool sőt a Milan ellen nekik drukkoltam, a káröröm, csak az NST blogjának Liverppol drukkereinek szól, legalább átérzik azt, amit ők műveltek, eddig.És nem a csapatnak.

troy 2008.04.30. 23:35:19


a chelsea ma jobb volt, Lampardnak ez olyan este lehetett mint Gerrerdnak 2005-ben, nem sajnálom tőle.
(azért a szívem vérzik)
a döntőben két angol csapat, ez nagyon jó.

Metgergo 2008.04.30. 23:39:14

Cornholionak szerintm sincs igaza, de hogy a Pool 0 játékkal jutott tovább mindenkin eddig, az biztos. Felrúgni Torresnak, ő meg megoldja. Ennyi. Szánalmasan nincs semmilyen játéka a Poolnak. Benitez meg egy ökör. 1 csatárral kezd, majd azt is lehozza, amikor kiesésre állnak. Babel pedig tolószékben is többet tud hozzátenni a játékhoz balszélen, mint bárki más a csapatból. Szerintem Benitez és Mancini egy szinten vannak. Nagyon gyenge edzők, viszont a keretük elég erős ahhoz, hogy nehezen lehessen rossz csapatot összerakni belőlük. De azért nekik így is sikerül.

Andree 2008.04.30. 23:41:37

Hát a Benitez gyenge edző dolog azért szerintem hülyeség, tekintve hogy gyengébb kerettel sokkal jobban produkált mint erőssel /Valencia meg 2005ös Liverpool/. Ettől függetlenül az a semmilyen alibifoci amit idén játszunk nekem se tetszik.

BruceWayne 2008.04.30. 23:41:46

maradjunk inkább a mai meccsnél.... az egyenlítő gólig a Chelsea magasan jobb volt a poolnál, aztán torres gólja nagyon megfogta őket, de a hosszabbítás szintén egyértelmű volt... Torres-csere no comment, hyppia esete véleményes, kicsi odarugás, nagyon esni akart, de ha a liverpool előző 5 meccsét látta valaki a Bl-ben egy k*rva ki**szott szót nem szólhat bíró-témában...
a Chelsea ma focizott, és nekem nagyszerű estét szereztek, 1000%-osan megérdemelt győzelem volt, és az idei egyenes kieséses szakaszból látott meccsek alapján a mai Chelsea nyújtotta leginkább azt amiért érdemes még leülni a Bl- meccsekre....

rizla 2008.04.30. 23:42:51

"(Erwin Koeman meghívása pedig szerintem evidens volt, akár tetszik egyeseknek, akár nem. Most nevezték ki, itt volt, jött, miért ne lehetne vele beszélgetni a szünetben? Akinek ez rontotta volna el a meccset, az meg úgyse nézte, annyi.)"

mivaaan?? mi a fasz köze van erwin koemannak egy BL-elődöntőhöz? azért, mert a kibaszott m1et csak ilyenkor nézik az emberek, még nem kell ide bepasszírozni egy egészen más témát. totális szakmai inkompetencia, pont.

rexford 2008.04.30. 23:43:04

Benitezt én is szélnek ereszteném. Szép volt, jó volt, elég volt. Ugyanaz a helyzet, mint Ancelottival vagy Rijkaarddal.

rizla 2008.04.30. 23:43:24

egyébként szerintem te azt hiszed, csak vendég volt, és a BL-döntőről beszélt. halkan közölném, hogy nem..

sixx · http://comment.blog.hu 2008.04.30. 23:44:10

off: azért Cornholio, ha valaki a seggedbe pászítaná most egy Gillette borotvahab dobozát, azt kibírnád röhögés nélkül. én meg kárörvendhetnék.
érdemi hozzászólás: a bíróval nem fogok folglalkozni, mert felesleges. a Chelsea megvert minket, mert több játékosunk csődöt mondott, és a húzóemberek sem húztak, csak 45 percig. ez van. ettől még YNWA, a döntőben (amit természetesen nézzen a faszom) nyerjen a Chelsea, és vigye el a vén alkoholista köcsög elől a bajnokságot is, csak hogy kussoljanak végre abban az ótvaros gyárvárosban.

BruceWayne 2008.04.30. 23:44:42

rizla ne lázadj már? kit érdekelt az 15 perc? vagy te vártál már bozsikra? szünet arra van hogy szarj egy jót esetleg lezuhanyozz, egyél, igyál, stb, a lőtéri beteg kutya nem kiváncsi a studióra

habitang · www.nst.blog.hu 2008.04.30. 23:45:55

Cornholio


Az Inter nem támadott Liverpoolban sem tíz sem tizenegy emberrel, egyet sem. Ritkán láthattál olyan BL nyolcaddöntőt, ahol az egyik csapatnak nem sikerül bekerülnie egy élő internetes közvetítésbe támadással, főleg, ha sokan Európa legjobb csapatának gondolták előtte. A második meccsen pedig nem volt jogos a kiállítás? Ezt csak az első után begőzölt agyúak mondhatják, meg az angolok, akiknél valóban nem lett volna piros...

Arról pedig ne is beszéljünk, hogy láttunk már csapatokat tíz emberrel két, három gólról felállni (kiállítás után!!), a Chelsea pedig kimondottan jobb lett tíz emberrel egy időben. Az Inter kevés volt, egszerűen ez van... Az már más kérdés, hogy ez tetszik-e neked, vagy sem!:)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:47:05

Sixx. a kárörvendés az visszaröhögést jelent. Ha te elkezded, akkor utána én is bevállalom. :D

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:48:16

habitang, de mikor is történt az első meccsen a kiállítás, és ehhez képest mikor (és milyen) gólokat lőtt a Liv. Elmondom, mákos gólokat és a legvégén, 60 perc emberelőny után. Húha.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:49:23

Beszélhetek a meccsről "normálisan" is. Egy jó meccsen a 2 jó közül a kicsivel jobb nyert ennyi.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.04.30. 23:49:38

mondjuk ezt a BBC mondta az első gólról: "Replays suggested Kalou had run onto Lampard's through-ball from an offside position but Drogba, so heavily criticised by Rafael Benitez before the game for diving, showed no remorse as he grasped the opportunity to celebrate in front of the Liverpool bench"

Andree 2008.04.30. 23:49:59

És miért csalás 60 perc emberelőny után gólokat lőni?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:50:50

nem a góllövés csalás, hanem a kiállítás volt az. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:51:35

Most csak nem, az első gól les volt jön sixx?

BruceWayne 2008.04.30. 23:52:33

habitang: 10 emberrel felállni idegenben biztosan nem. tényleg fing volt a csapat a kiállításig, de nem tudhatod mennyire bekkeltek volna ha 90 percig 10 emberrel nyomnak... ja meg hogy most kiesett Skrtel. és? az Internél meg Cordoba, a Mu-nál meg Vidic.. na de mindegy, vehetnénk az arsenal elleni párharcot is....de inkább a maival foglalkozzunk

Andree 2008.04.30. 23:53:34

"nem a góllövés csalás, hanem a kiállítás volt az. :)"
Hát az aztán biztosan nem. Az első meccsen semmiképp, a másodikon is csak egy Inter drukkernek maximum. :)

rexford 2008.04.30. 23:53:49

A Chelsea jobb volt, ilyen egyszerű. Még Palack is felszívta magát a szezon végére.

BruceWayne 2008.04.30. 23:54:34

picit előrébb ált Kalou, ez tény, na és? ki nem sz*rja le??? az anfielden meg Babel volt passzív lesen a gól előtt, erről ennyit

ha a poolosok ma a bíróval jönnek akkor kb olyanok mint Benítez?

Lencse. 2008.04.30. 23:54:47

Állandó szakértőnk kommentárja Benitez bácsinak soxeretettel:

lenin42.uw.hu/i.jpg

BruceWayne 2008.04.30. 23:55:17

jav: Babel volt "aktív" lesen a gól előtt..

rexford 2008.04.30. 23:55:48

Hagyjuk már a bírókat, már azért is hálásak lehetünk, h Essien gólját nem adták meg.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.30. 23:56:22

Annyira volt lesen, mint a Juve interen, meg a Lazio Interen. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.01. 00:01:23

nera, :))
Amúgy a 4. szótag, az nem "BE" kellene legyen? :)

Metgergo 2008.05.01. 00:01:28

Szerintem is les volt az első gól, de akkor sem ez döntött. Hanem az, hogy a Poolnak nincs semmilyen játéka. És itt nem az antifocira gondolok, hanem arra, hogy halvány lila fingjuk sincs, hogy hogyan is kell támadni. Szaladgálnak, cselezgetnek, aztán vagy lesz valami, vagy nem. De hogy hármat tudatosan passzoljanak előre... na olyan nincs. Az Inter ellen 40 percen keresztül rugdosták keresztbe a labdát a kapu előtt, a legminimálisabb elképzelés nélkül. Ezért nem érdemelnek semmilyen szinten sikert, mert engem (mint nézőt) b@sznak át azzal, hogy ezt csinálják, mert ez nem FUTBALL. Torres belövi. Mindent belő. De ez ne legyen már elég!

rexford 2008.05.01. 00:02:15

Ezért bánom, hogy annak idején nem lettem Inter-drukker: ez a stílus fenomenális. Amilyen a csapat, olyanok a drukkerei is.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.01. 00:04:42

rex. Ja ha szorgalmas lennék most előtúrnám a te és rizla hozzászólásaim, mikor fellángolt a liv utálot, (nemcsak a Inter durkkerektől). Azt hiszem, akkor visszavonnád, az előző hsz-d.

Sladin 2008.05.01. 00:05:36

Gratulálok a chelsea drukkereknek, megérdemlték a győzelmet, egy kis tüske van a 11-es miatt, de egyébként jobbak voltatok...

Metgergo 2008.05.01. 00:09:18

"Amilyen a csapat, olyanok a drukkerei is."

Erről csak egy dolog jut eszembe:
"Mindenki magából indul ki, Te kis bu***zi!"

Remélem az ironiát érzed ki ebből, és nem a bu***zizást!

BruceWayne 2008.05.01. 00:10:33

benito köszörüli már a billentyűket a lesújtó véleményű postjához? :-)
Chelsearől csakis jót, rafa(el) meg úgy érzem kapni fog rendesen.....

rexford 2008.05.01. 00:11:21

Ebben semmi irónia nincs. Erről a stílusról beszélek.

Asidotus 2008.05.01. 00:16:52

Amikor egy edző a meccs előtt azzal kezdi, hogy a bíró a Chelseanek fog fújni, akkor ne lepődjön meg, ha már azért sem marad pártatlan. Én Rosetti helyében a második felugrás és f*ck off után kiállítottam volna Benitezt, csak hogy igaza legyen a spanyol mesternek. A bírón sok múlik egy ennyire kiegyensúlyozott párharcban, talán nem kéne maga ellen hergelni.
Etől függetlenül a Liverpool csak a 2. félidőben volt egy szinten a londoniakkal. Az elejétől kezdve menniük kellett volna, gólokat rúgdosni. Nekik ma 90 percük volt idegenben lőtt gólra, a Chelsea-nek már nem volt rá módjuk.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.01. 00:17:49

Ki is írta, azt, hogy szétalázta a Liv az Intert. Mikor én most írtam, le lettem hülyézve.

szferi 2008.04.30. 23:29:26
g.c., ez már a te deformált lelki világodat minősíti, no comment

Nézőpont kérdése, én teljesen más szemszögből nézzük, de adott esemény miatt a személyem lett most céltábla közepébe álíltva, míg sztem én sosem "aláztam" vki valós személyét.

Szal tényleg igaz.
"Amilyen a csapat, olyanok a drukkerei is."

Metgergo 2008.05.01. 00:18:31

Akkor elmagyarázom:
Ha Te képes vagy egy ilyen hihetetlenül jól hangzó, de annál nagyobb ökörséget mondani, akkor azzal saját magad szerint, a saját csapatodat degradálod le arra szintre, amit most Te itt produkáltál.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.01. 00:19:07

Szferi szerint deformált vagyok, sixx borotvahabot dgna a alfelembe, mindezt egy vereség miatt. Hol alázott Inter drukker mást? sztem sehol, de cáfoljatok meg. :)

rexford 2008.05.01. 00:21:33

Én biztos, hogy nem írtam ilyet, sőt, emlékeim szerint a többi Pool-fan sem. Szferi szerintem nem hardcore pudliánus, de majd megcáfol, ha mégis.

rexford 2008.05.01. 00:22:40

Ok, Bakhere, most már értem.

Everred 2008.05.01. 00:25:45

Torres sérülés miatt jött le.

Jobb volt a Chelsea, örülök, hogy a BL-döntőt nem a Stamford Bridge-en rendezik.

rexford 2008.05.01. 00:28:45

Cornholio, a borotvahab még kellemes is lehet. A doboza annál kevésbé, bár ki tudja.

rizla 2008.05.01. 00:39:45

"rizla ne lázadj már? kit érdekelt az 15 perc? vagy te vártál már bozsikra? szünet arra van hogy szarj egy jót esetleg lezuhanyozz, egyél, igyál, stb, a lőtéri beteg kutya nem kiváncsi a studióra"

ha téged nem érdekel az, hogy ma magyarországon ilyen színvonalon közvetítenek egy BL-elődöntőt, akkor többé kurvára ne írj a knézy jenő emléktorna topicokba, sőt, ne is szavazz. köszönöm.

Lencse. 2008.05.01. 00:45:38

A Koeman interjú mindent vitt! Fábryn nem röhögtem ennyit az elmúlt 1 évben.

BruceWayne 2008.05.01. 00:59:13

rizla tudjuk hogy egy raklap hígf*s az egész, de már megszoktuk, ha már audio-vizuálisan nem szennyeztek egrivel 3x15 percig hát megtették kommentárnak 120 percre... :-)
a meccs érdekel nem a körítés, mondom, kaksi, fürcsi, zaba, teletext, NS, egyéb, sokat nem tudsz tenni ellene, változtatni meg úgysefognak.... írj sms-t somogyi diának hogy "Húzz a vérbe!", vagy nem tudom, de én a Koeman interjút se mertem nézni mert én szégyelltem volna magam alatta...
mondjuk Bukottedző "Mágnestábla" István se jobb a másikon

rizla 2008.05.01. 01:00:14

nera: nem érted. ennyire durva pofátlanságot, és hülyeséget még a sportklub sem csinált. új szint az amatőr közvetítések történetében. pedig hidd el, 1 percnél tovább nem néztem.

BruceWayne 2008.05.01. 01:03:46

kellett a promo kisteleki emberének na... :-)

rizla 2008.05.01. 01:09:52

de amúgy ciki, hogy nem mehet bekapcsolva a tv a félidők közti szünetben, mert agyfaszt kapok. hol a picsában tart ma a magyar televíziózás, atyaúristen.

BruceWayne 2008.05.01. 01:11:23

ilyen globális problémákon kár is agyalni, a PaprikaTV-n és a sporton kívül mást nem nagyon érdemes nézni a tvben, max vagy 3 műsort...

szbszig 2008.05.01. 02:11:50

A Koeman-interjúnál csak egy röhejesebb pontja volt az adásnak. Amikor mutatták az üzeneteket a képernyő alján, és az egyik néző így kezdte a beküldött sms-t:

"Jó estét az uraknak! (...)"

Én tuti felolvastattam volna a Somogyi Diával... :D

szbszig 2008.05.01. 03:03:07

Ja, egyébként már most készüljünk a rettenetre, mert ment meccs előtt a hirdetés, hogy ők fogják közvetíteni az Eb-t is...

Oarbeaskoa 2008.05.01. 05:36:30

Emberek!
Szedjétek össze már magatokat és a fenti kérdésekre válaszóljatok!
Nekem is hiányoznak a válaszok. Jók a kérdések!
Szerintem valami nincs rendben Rijkaard-al. Az ő edzősége és Barca sikerei valahogy nincsenek arányban. Szerintem a képletből Henk Ten Cate hiányzik. Rijkaard nem lesz jó más csapatnál, hiába hogy most kapkodni fognak érte mert a Barcatól most elküldik. A játékosokkal való viszonya is ellentmondásos, de erre nem fogunk választ kapni. Majd Ronaldinho emlékirataiban, esetleg.

watafak 2008.05.01. 08:11:02

Gyárékék, lehet itten fanyalogni meg nyafogni, hogy ilyen szar - olyan szar a cselszi, de majd nagyot fog nézni mindenki, amikor ez a "fos, mákos, bírók által segített" női pókfocicsapat, a sárba fogja alázni a "világlegeslegjobbja" MU-t Moszkvában...(és ez nem lázálom, képzeljétek csak el, hogyan fog játszani ez a csapat, ha végre (a nagy számok törvénye alapján) nem szarok lesznek (mint eddig), hanem megy nekik...)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.05.01. 08:14:18

először is szeretném megköszönni az upc-nek, hogy a hosszabbítás első félidejének végén egyszerre szállt el a tv és az internet, így csak telefonon értesültem a végéről.

nem tagadom, a liverpoolnak szurkoltam. a helyzet az, hogy míg a chelsea-nál majdnem minden posztra sztárjátékos jut, addig a poolnál csak reina, gerrard és torres klasszis, mascherano tudja még magas szinten tenni a dolgát, de a többiek mind-mind második vonal. kicsit sajnálom most a vörösöket, de talán ezzel a kieséssel nagyobbat nyertek, mint egy bl döntővel, mert így talán kivágják benítezt.

egyébként heinrich írja a meccset.

szferi 2008.05.01. 08:39:30

rexford, nem vagyok hardcore liverpool rajongó, igazad van.

cornholio, a deformált leki világodra tett megjegyzés a határtalan kárörömödnek szólt, nem a véleményednek.

haraputca 2008.05.01. 08:39:34

Én úgy éreztem, nem lett volna igazságos, ha nem a Chelsea jut tovább, lehet, ebben már benne van a múlt is. Jobb a változatsság, és ne legyenek már mindg ők lúzerek a BL-ben. :) De a meccs alapján se érdemeltek kiesést.
Az mekkora poén lenne, ha Grant megnyerné a BL-t. Nekem tetszett, ahogy a végén szakdó esőben, ingujjban térdre borult, nem semmi nyomás van ezen a faszin, és állja.

(Azért a legjobban azon röhögtem, mikor itt valaki stúdióvendég miatt a Sport1-et kezdte követelni, hát az ő vendégeik tényleg világbajnokok, a jóitsen ne adja, hogy a Szőke Ikra-Pulsanyi-Trvtko vonulat valaha megjelenljen komoly műsorban, a szakértőkről nem beszélve. :)) )

Badbitie 2008.05.01. 09:05:11

Szünetben kimentem a szobából, mire visszaértem akkor láttam, hogy koemant faggatják. Mit mondott, leszünk dobogósok a holland bajnokságban 20 éven belül? :)

Amúgy én is tartok tőle, hogy a dinamó cselszkij elveri a döntőben a mencsesztert. :(

madbalee 2008.05.01. 09:22:34

Én meg nem tartok tőle:) Ez egy ilyen szezon, ahol az már többször Internek, és most a Chelseanak is kellett szorítanom:)

montipájton 2008.05.01. 10:02:01

Egyetértek azokkal, akik szerint a Chelsea megérdemelte a továbbjutást. A visszavágó alapján mindenképpen. De amilyen szép a foci, ha Rise nem bólint rá minderre, alighanem a Liverpool van a döntőben.))

Drogba, J. Cole, Cech és főképp Lampard (a tegnap este Hőse) megérdemelte már nagyon ezt. És igen, Grant is bizonyos értelemben - kicsit eszembe jutott V. Del Bosque, anno 2000-ben ő is szükségmegoldásként, nem sokra taksált edzőként ült a Real padjára szezon közben, aztán...

A döntőt talán - hogy Rizla igényessége is kielégüljön - a Minimaxnak kellene közvetítenie. Elvégre Grant kapitány gyermekei találkoznak a Ferguson-bébikkel. )))

zoIi 2008.05.03. 16:25:03

Én már csak azt nem értem, hogy mi a faszért Nou San Trafford, ha szinte minden cikkben csak fikázzátok a MU-t.
Sir Wrigleys de Orbit, Jar-Jar humanoid mutáció, Pumukli? Legendákról beszélsz, baszod. Kicsi tisztelet kijárna nekük, nem?
A zselésfejű atlétáról no comment. 500 év múlva is tudni fogják ki volt Scholes, Ferdinand vagy Sir Alex Ferguson, de 500 év múlva, kb egy ilyen párbeszédet hallnak majd a zunokáink:
-Te, volt valami gyerek a Unitedben, aki 5 évig jól focizott.
-Hogy hívták?
-Ááá, arra nem emlékszem.

1. A Barca, mint csapat impotens.
2. A Barca, mint csapat impotens.
3. A Barca, mint csapat impotens.
4. A Barca, mint csapat impotens.
5. Igaz. Terryt simán leelőzi, más vetélytársa meg nagyon nincs.
6. A Barca, mint csapat impotens.
7. Igaz. Tevez ebben az évben csak egy balfék, lótifuti befejező csatár volt, viszonylag kevés góllal. És általában ezek a gólok úgy születte, hogy "valakinek csak ott kellett lennie". Lövései nem valami pontosak, ha pontosabban rúg, akkor a kapusba rúgja, ha pontatlanul, akkor meg fölé/mellé/alá.
8. A Barca, mint csapat impotens.
9. Igaz, te vadbarom.
10. Hogy? Rosszabb labdabirtoklással? Számít az?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.03. 17:24:27

zoli, ne vágd már zsebre a humorérzékedet, úgy csinálsz, mitha az MU jól játszott volna szerdán. Szerintem egyébként a szerző, annak ellenére tiszteli Scholes-t , hogy nem hagyja ki a vöröshajára vonatkozó kissé elcsépelt poént, de Ferdinand valóban hasonlít Jar Jar-ra - ezen röhögtem is nagyot.

halareaal 2008.05.03. 19:04:08

"csak reina, gerrard és torres klasszis, mascherano tudja még magas szinten tenni a dolgát"
kihagytad Xabi Alonsot, ő sokkal nagyobb klasszis a posztján, mint Reina, aki nincs is egy kategóriában Gerrardal v Torressel.
a kérdésekre válaszolva:
a Barcából csak Messi, Deco és talán Zambrotta játszott különös lelkesedéssel, a többiek jobban figyeltek ugyan az átlagnál, de ugyanolyan lélektelenek voltak, mint a szezonban máskor is. kiváltképp igaz volt ez szerdán Inistára és Eto'ora, de én Tourétól, Abidaltól és Xavitól is többet vártam volna.
"Igaz-e, hogy ez a meccs csak azért nem dőlt el már sokkal korábban, mert Sir Alex makacsul nem volt hajlandó észrevenni, hogy a zselésfejű atlétája nem bír Zambrottával,"
nem, ez baromság.

halareaal 2008.05.03. 19:13:30

"Igaz. Terryt simán leelőzi, más vetélytársa meg nagyon nincs."
én sosem értettem, Tery mitől olyan jó, miért a Chelsea kapitánya, stb. sztem top10ben sincs benne, már ami a középhátvédeket illeti. a Chelsea védelme is Carvalho miatt olyan tanári, nem miatta. amúgy nagy kár, h utóbbi pont most bakizott akkorát, mert amúgy sztem jelenleg ő a legjobb Ferdinand mellett. bár ez nagyon nehéz, mert azért vannak még páran az ő szintjükön. persze simán Sergio Ramos lenne a legjobb, ha nem jobbhátvédet játszana, és nem lenne annyira labilis idegileg.

halareaal 2008.05.03. 19:18:53

még Ferdinandhoz annyit, hogy ahhoz, h vkiről ki lehessen jelenteni, a világ legjobb védője, kell vmi nagyon extra teljesítmény, mondjuk mint Cannavaroé a vb-n, vagy vmi plusz, ami túlmutat azon, hogy szinte tökéletesen helyezkedik/rombol vki. sztem ezt még nem sikerült elérnie, talán ha a BL döntőn leveszi Drogbát megmindenkit, és duplázik a MUval.

zoIi 2008.05.04. 22:24:06

popp 2008.05.03. 17:24:27
zoli, ne vágd már zsebre a humorérzékedet, úgy csinálsz, mitha az MU jól játszott volna szerdán. Szerintem egyébként a szerző, annak ellenére tiszteli Scholes-t , hogy nem hagyja ki a vöröshajára vonatkozó kissé elcsépelt poént, de Ferdinand valóban hasonlít Jar Jar-ra - ezen röhögtem is nagyot.

Szerintem meg egy szerzőnek pártatlannak kellene lennie, ha már ez a blog neve is. És vagy ugyanúgy poénkodik a Barca játékosaival, mint a MUéval, vagy nem csinálja egyáltalán.
A MU nem játszott jól sem szerdán, se múlt kedden. Múlt kedden azért ment a Nou Campba, hogy ne kapjon gólt - sikerült. De hogy otthon is ennyire gyengén szerepeljenek, arra nem számítottam. Mentségükre legyen mondva a Barca sem játszott annyira jól. Labdabirtoklásban jók voltak - bár ez általában lényegtelen, most is az volt - de mindent attól a szegény Messitől vártak el, akit a védelem remekül kikapcsolt. Eggyel több volt a kapuralövésük száma, szám szerint 3. Ettől voltak olyan überfaszák? Ezért kellett volna ők továbbjussanak?

doktor.dikhed 2008.05.05. 14:35:22

"Az hogy jóképű, híres csaja van, az embereknél kiverte az írigység faktort, és az ilyet fikázni kell. Miért is?"

Emiatt felejtik néhányan, hogy BL győzelemre vezette a MU-t, annak idején, mert abban a csapatban igazi vezéregyéniség volt, és remek szezont tudhatott maga mögött. Scholes sosem fogja BL győzelemre vezetni a csapatát, mert ahhoz keveset vállal támadásban (vannak azért szép villanásai), de ettől függetlenül egy remek játékos.

Ami a MU taktikáját illeti... Ferguson be volt szarva a Barcától, és ezt MU rajongóként mondom. Ferguson szar taktikus, nem egyszer esett már ki miatta a MU, amikor elég lett volna annyit mondani, hogy "zúzzatok be pár gólt srácok", de ő mégis taktikázott. Zseniálisan épít csapatot, de taktikailag...

Most ez a Barca ellen kifizetődött, de hajszálon múlott a dolog, elég lett volna egy bepattanó labda és vége, ha sokat okoskodik Ferguson, elbukja a döntöt a csapat.
süti beállítások módosítása