Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nem szeretünk, Rafa!

2008.04.03. 10:13 _benito

Egy kérést fogalmaztunk meg a csoportkör után az idei Bl-szezont illetően: ne kelljen Liverpool-Chelsea meccset néznünk! Most úgy tűnik, kénytelenek leszünk, hiszen a Pool az Arsenal otthonában ért el döntetlent, ráadásul gólt is tudott szerezni, a Chelsea pedig ugyan kikapott a Fenertől, de egyszerűen nem tudjuk elképzelni, hogy ki is essen a törökök ellenében. Mielőtt azonban hozzálátnánk az angol futball európai dominanciájának mantrázásához, jegyezzük meg, hogy ez a szezon nem alkalmas messzemenő következtetések levonására: Bayern és Juve nélkül, balfaszkodó spanyol nagyvadakkal és még náluk is zsengébb olaszokkal gyengített idényt futunk, mely ugyan nem von le semmit a várhatóan legjobb négybe kerülő csapatok érdemeiből, de óva inti mindazokat, akik például Rafael Benitez nevét reszkető könnycseppel a szemükben tudják csak kimondani. Hajtás után erősen elfogult, futball-idealista sorok következnek!

Volt ez a Liverpool nem is olyan régen egy nagyon szerethető kis csapat is. Most nem az. Mindez egy dagadt, szemüveges spanyol seggfej miatt, aki egy robotsereget csinált az egy szezon alatt öt kupát nyerő, gólratörően és szépen játszó vörösökből. És a Bl-ben jönnek is az eredmények, a pénzt pedig ez hozza, ami elkendőzi a vezetők előtt a tényt, hogy a csapatuk Benítez alatt nem került 20 pontnál közelebb a bajnoki címhez.
Ellenfelük a tökéletes ellenpont! Wenger egy zseni, akárki hagyja el a csapatot, a helyére idejekorán megvett fiatalok beépítése szinte zökkenőmentesen lezajlik, és akármi van, évről évre egy játszó, mindenkire veszélyes Arsenalt látunk. Sajnos azonban fáradni látszanak, a bajnoki cím kicsúszott a kezükből (értsd: ez nem fokmérő, a MU jelenleg toronymagasan a világ legjobb csapata!), ráadásul pont azokból a játékosokból fogyott ki a szufla, akik a csapat sikereinek legfőbb kovácsai.
Rövid ismerkedés után az Arsenal találta meg előbb a ritmust, és egy röhejes védelmi hibából meg is szerezték a vezetést – mert nem Almunia kocogott fel a szögletnél fejelni, hanem a szénfekete helikoptert, Adebayort sikerült olyan egyedül hagyni az ötösön, hogy gyerekjáték volt neki vidoran bebólintani a hajszálpontos beadást. Mondanánk, hogy a Liverpool percekkel később az egyetlen épkézláb támadásából egyenlített, de nem szeretnénk senkit becsapni: a vörösöknek nem volt épkézláb támadása. Flamini remekül helyezkedve a 26. percben is elvitte a labdát Gerrard elöl, csak valahogy sikerült olyan szerencsétlenül beleérnie, hogy a zsuga visszapattant a liverpooli orákulumhoz, az események további leírását pedig úgy tudnánk legérzékletesebben leírni, ha azt mondjuk: Gerrardban felbugyogott a benne rejtező zsenialitás. Két bábu nem bábu, a centerezés természetesen oda és akkor érkezik, ahova és amikor kell, így a két csutkaszar holland szélső közül az illetékes berobbanva egyenlít és már kész is van a meccs. Mert innentől kezdve aztán nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy Benítez az idegenben lőtt, általában aranyat érő gól után úgy végigbekkeli a meccset, hogy még közben sandán mosolyog is ránk, akik semmi mást nem szeretnénk, csak egy ablaktalan szobában összezárva lenni vele és egy colos vascsővel.
A Liverpool 4-2-3-1 felállása egyébként kamu, sokkal inkább 4-3-2-1 lesz az, hiszen Gerrard munkakönyvébe ugyan az van írva, hogy irányító, de tegnap például védekező középpályást játszott – Masceranóval és Alonsóval együtt! Sőt, az egyenlítés után Kuyt (a mezőny legjobbja volt, ami ugyan nem változtatja meg róla a véleményünket, de a fegyelmezettség és a három tüdő már komoly erénynek számít a jelenlegi Poolnál) is inkább Hleb megzabolázásával volt elfoglalva, a másik oldalon pedig Babel akkora tévedés, mint Benítez maga. A szünetben a játékát még keresgélő Van Persie-t Walcott váltotta, ami jó húzásnak is tűnt, hiszen így a középre behúzódó Hleb mellett a balszélen többször is remekül húzott el, ekkor azonban meglátásunk szerint Wenger is hibázott egyet: bejött Bendtner, aki darabos, mint a dorogi szén, ráadásul sír a labda, amikor hozzáér – ezzel pedig Walcott átjött a jobbszélre. Benítez mosolygott egyet a bajsza alatt és behozta rá Benayount, innentől kezdve pedig visszaállt minden úgy, ahogy a spanyol mester már szívesen nézte. A pálya felborult, az Arsenal 35 méterre a Pool kapujától passzolgatott és kereste a rést, a vörösök kontrái pedig odáig jutottak, hogy a marcona Gallas karmai között vergődő Torres felé lődözték a labdákat, amolyan nesze, öcsi, kezdj vele valamit! alapon. Nem tudjuk, hogy kapott-e ajánlatot a szünetben a Liverpooltól Bendtner, de amikor már az egész védelem és a kapus is verve volt, a dán csatár szedte ki a gólvonalról Fabregas lövését, ráadásul így les is lett, de ha nem ér bele a gólba tartó labdába, elmondhatta volna a meccs után, hogy legalább semmi rosszat nem csinált – ha már jót szintén nem. Ha legutóbb Adebayor lefejelte, most minimum mögé oson a zuhanyzóban egy tompa tárggyal a kezében...
Nem szeretnénk nagy feneket keríteni a dolognak, csak azért említjük meg, mert a Pool egy rohadt nagy seggberúgáson kívül semmit nem érdemelt: a szezon legdurvábban elnézett büntetőjét is megcsodálhattuk tegnap. Mert ha Hleb csak feldobta magát, akkor miért nem kapott sárgát? Vagy mérlegelt a bíró és úgy gondolta, ha akart, tovább tudott volna futni? Lényegtelen, az eset még az Anfielden is büntetőt ért volna, a meccset egyébként is szarul vezető holland azonban nem fújta be (ahogy egyébként Gerrardot is legyalulták egyszer büntetlenül ígéretes helyzetben), így a Liverpool ezzel az aljadék célfocival kifejezetten kellemes helyzetbe került a visszavágó előtt. Szeretnénk idén még cáfolatot látni, ezért azt kérjük, kerüljön hátrányba a Pool, hogy megmutathassa, mekkorát tévedünk velük kapcsolatban!
Fontosnak tartjuk tisztázni, hogy semmi bajunk nincs a Liverpoollal, sőt, az angol csapatok közül mióta az eszünket tudjuk, a kedvencünk – volt, Benítez érkezéséig. Anno a Bl-döntőről írtuk, hogy Rafael Benítez a futball antikrisztusa, és ezt azóta is így gondoljuk. A vörösök ugyanis egész egyszerűen szar focit játszanak, ha fegyelmezett, a dolgukat pontosan és következetesen elvégző embereket akarok nézni, letöltöm az egyik tokiói térfigyelő kamera 24 órás videóját, de én nem ezt akarom! Én futballt akarok! Azt viszont ettől a Pooltól hiába várom már évek óta.
Mondhatnánk reggelig, de álljon itt inkább Benítez taktikájának esszenciája a számok száraz nyelvén: Alonso, aki középpályás, az egész mérkőzés alatt egyetlen egyszer sem passzolt előrefelé. Egyetlen egyszer sem!

A Chelsea beleszaladt abba a késbe, amibe előtte az Inter és a Sevilla is. Az összefoglalók alapján az első félidő után már bőven vezetnie kellett volna a londoniaknak, ehelyett azonban csak egy gól volt az előny. Ekkor még semmi nem utalt rá, hogy rászakad az ég Grant fejére, de a második félidőben Zico bátran cserélt, a nevéből még nagy nehezen megélő ex-Chelsea támadó Kezman helyett jött az angol másodosztályból két éve kizúgó, Kazim Kazim (Sápadt Ördög, Sápadt Ördög?) névre keresztelt Colin Richards, és a 65. percben kiegyenlített. Ekkorra már elég komolyan felpörgött a hazai csapat, és annak ellenére, hogy Ballack például már csak a kapussal állt szemben, mégis a törököknek jött össze a győzelmet jelentő gól. Nem is akárhogyan: a Chelsea gólját szerző Deivid már nem először villantja meg idén kivételes rúgótechnikáját, ezúttal vagy huszonötről vágott irtózatosan nagy gólt a jobb felsőbe.

Sok minden elmond a meccsről egyébként Grant nyilatkozata: I don’t know what to say. Hát, ez az, haver, hogy nem tudod! Mi soha nem kedveltük Mourinhót, de minden körülmények között elfogadtuk, hogy zseniális edző (és szerintünk valóban Milánóba tart, csak nem oda, ahova mindenki gondolja), ezért tűnik még kontrasztosabbnak, hogy szinte ugyanazzal a kerettel ez a jóravaló tesitanár mit művel. Ne homályosítsa el éleslátásunkat, hogy itt vannak a nyolcban, lévén idén még egyetlen fajsúlyos ellenféllel sem kellett szembenézniük (a csoportban Valencia, Schalke, Rosenborg, utána Olympiakosz és most Fener), ezért is várjuk külön reszketve, hogy a várhatóan játszi könnyedséggel behúzott visszavágó után kivel kell Bl-elődöntőt játszaniuk. Pedig nézzünk már rá erre a Chelseára! Hát könyörgöm, nincs is gyenge pontjuk! Bár, ha hozzávesszük, hogy ez papíron a Barcelonára is igaz, sőt, esély van rá (…), hogy ők játsszák majd a döntőt, akkor végképp megállapíthatjuk, hogy bolond egy szezon ez…

238 komment · 1 trackback

Címkék: videó összefoglaló bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr62409047

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2017.11.02. 02:13:20

Front Line Assembly koncert Budapesten - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crouchy 2008.04.03. 18:29:47

rizla: attól még védekező foci hogy néha hiba csúszik a gépezetbe:) Amúgy ezt a skrtel gyereket egészen megkedveltem. Nem is tudtam h hokisként kezdte, ez sokmindent megmagyaráz:)

rizla 2008.04.03. 18:30:17

crouchy: ja igen, elnézést.

crouchy 2008.04.03. 18:30:55

pl rizla: az Arsenal nem játszott támadófocit? Ezekszerint nem mert csak 1 gólt lőtt. most érted..

rizla 2008.04.03. 18:33:55

jó, mindegy. a lényeg, hogy amit eddig idén láttam pool meccset, azon mind elaludtam. hacsak nem az arsenal volt az ellenfél.

rizla 2008.04.03. 18:36:11

"kaká szerint is óriási szerencséje volt a liverpoolnak abban az ominózus BL-döntőben. de nyilván ő is sikeres ember."

*SIKERTELEN

najó elfáradtam, szurkoljatok a buzi poolnak, LEMONDTAM RÓLATOK

crouchy 2008.04.03. 18:38:16

nah rizla ez a befejezés nem sikerült olyan igazán jóra:) am én azt nyilván nem tom megitélni h mennyire izgalmas egy Pool meccs egy pogánynak.

BruceWayne 2008.04.03. 18:39:20

nagyszerű írás! én aszondom ezek a liverpooliak a focivilág élvonalának betanított munkásai....

egyébként kinek hiányzik a bayern meg a juve?

crouchy 2008.04.03. 18:42:30

Köszi nerazzurri. nagy megtiszteltetés hogy a világ élvonalába sorolz minket. köszönöm.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 18:48:45

ferenckovacs, Maradjanak csak meg a nemzeti bajnokságok és mellé a Bl meg az UEFA-kupa. Az igazi szurkolók - nem a divatszurkolók, meg az olyan szerencsétlenek, mint mi magyarok, akik kénytelenek külföldről csapatot választani - legalább annyira (ha nem többre) értékelik a bajnokságot, mint a Bl-t, mert az ottani ellenfeleket, ellenségeket ismerik, évtizedes rigmusokat dörgölnek egymás orra alá, sat., sat. Ha eltűnnének nemzeti bajnokságok, akkor nagy balhét csinálnának az ultra mozgalmak Európa szerte, az tutti

A Liverpool szurkeszek a 2005-ös és 2007-es Bl döntő ellenfényében emlegetnek három sikeres Bl évet, mert 2006-ban csúfos kudarcban volt részük, mikor Benfica kettős győzelemmel búcsúztatta a őket a tizenhat közül (igaz, hogy abban az évben angol kupát nyertek). Most pedig szerintem a legjobb nyolc lesz a végállomás számukra, ami önmagában nem rossz eredmény.

szferi 2008.04.03. 18:57:30

Popp, a legjobb nyolc önmagában szar eredmény. SZAR. Érted... :)

szferi 2008.04.03. 19:00:45

viccet félre, benitez valamit egyáltalán nem tud, de a BL-t nagyon érzi. Ilyenekkel érvelni, hogy a pool sikertelen, nevetséges (rizla). Valószínű újabb sikeres év következik.

IronRock 2008.04.03. 19:09:11

Nos, nem láttam a tegnapi két meccset más dolgom lévén, csak az összefoglalókból meg az internetes leírásokból. A posttal kapcsolatban, teljesen személyes véleményként: hogy Rafa-t kúrja seggbe egy falkányi felajzott csődör egymás után 30-szor azért amit a szép foci ellen elkövetett, azt aláírom. Csakhogy a mai focivilágban a szép és látványos játék már a második helyre szorult az eredményesség mellett. Ezt ki ne tudná??? A Liverpool-nak ennyi kellett a jó eredményhez, ezt csinálták, ehhez tartották magukat. Ha 9-1-es formációban kell játszaniuk, akkor megteszik (A'la Glasgow Rangers, a Barca ellen OTTHON). Ami a lényeg: ha a Liverpool ezzel a "játékkal" továbbjut, kiveri az Arsenal-t, eredményesség tekintetében egy büdös szó nem érheti...Emiatt szerintem a 7végi bajnokit is beáldozza Rafa, elvégre hogy a bajnokságban akár az Arsenal-t befogják, vagy hogy a BL-ben selejtező nélkül induljanak, minimális az esély...egy döntetlen már nekik megfelelne ismét az Arsenal pályáján, megelőzni őket még vereség esetén se tudja az Everton, szóval lehet Rafa a B-csapatot küldi ki...
És most egyet kell értenem azzal, hogy ezt a Liverpool-t (néhány kivételtől eltekintve: Gerrard, Torres, Alonso, stb) nem lehet szeretni. Ennek a csapatnak nincs támadójátéka ("felívelem Torres-nek, hátha kezd vele valamit"), felállt védelem ellen nem képesek hatékonyan játszani, és tényleg valami éjsötét fekete mágia védi őket a kapott góloktól; hogy tegnap az Arsenal alaposan elverje őket....
Benitez addig marad amíg ezzel a focit szerető közönség számára gyalázatos, ám eredményes taktikával legalább a BL-döntőbe bejutnak...ha ez se lesz meg, kirúgják a francba, és hoznak (ha volna ilyen) helyette valakit, aki nem bűnronda célfocit, hanem eredményes és látványos játékot (a csapat múltjához méltót), honosít meg....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 19:13:04

szferi, hát ha csak giga csapatoknak vagyunk hajlandók szurkolni és baszunk észrevenni a kőkemény konkurenciát, ahol kábé tizenöt csapat ácsingózik az egyszem trófeára, ráadásul egy olyan sportágban, ahol nem mindig a jobb nyer és sokszor nüanszok döntenek, akkor nagyon szar.

De ahol nem osztják el már az év elején a Bl helyeket, ahol komoly küzdelemben kell kiharcolni már az indulás jogát is, és ahol klub történetének első három nemzetközi eredményébe belefér, ráadásul a költségvetés sem vetekedik a gigákkal, ott viszont kibaszott jó.

seahawks 2008.04.03. 19:30:54

a cikkírók már rég bebizonyították, hogy utálják a liverpoolt és benítezt...ezért nem mérvadó a véleményük
kár az elfogultságért...biztos jól elvagytok egymással MU meccsnézegetés közben...

szferi 2008.04.03. 19:58:07

lehet hogy nem vetted észre, de azonnal elnézést is kértem, csak nem tudtam kihagyni :)

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.03. 19:58:17

Popp, én egy olyan szuper ligát látnék, ahol megmaradnak a nemzeti bajnokságok, és mondjuk egy 20 csapattal indulna egy szuper liga, amiből ki is lehet pottyanni meg bejutni a nemzeti bajnokságból... így lenne értelme és tétje is mindkettőnek. A nemzeti első helyezetteknek esélye lenne bejutni egy pénzügyi kánaánba, míg a bent lévők profitálnának belőle... a szurkolók meg végre kideríthetnék, hogy ki a legjobb európában.

drosiii 2008.04.03. 19:58:50

rizla nem tudom miert mondtad h szar meccs volt a barca - pool. nekem mindketto nagyon tetszett.
ha az inter es az arsenal azt csinalta volna mint a MU a pool ellen, nem kene most sirjanak. a kulonbseg, hogy wengerek meg javithatnak. es hogy ne essunk tevedesekbe, az inter a visszavagon a kiallitasig sem volt jobb.
ha a gyokerekhez megyunk vissza, akkor pedig a MU sem erdemelte volna meg az elozo BL gyozelmet, mert a bayern csak az utolso tiz percben tobb kapufat lott, mint ahany MU helyzet volt addig a meccsen. es megsem vitatja senki, h a MU olte volna a focit, vagy hogy mazlistak.

Eddig megszokhattuk, h a pool a bajnoksagban SZAR. A BL-ben pedig amikor kellett golt lojjenek, osszejott nekik, es nem mindig mazlival.
Mint mar ennyien is irtak, azert eselytelenek a bajnoki cimre, mert rovid a padjuk, de egy BL szinvonalu kezdo kiallitasara mindig kepesek. Ha tobb meccs lenne a BL-ben, hamarabb kiesnenek (pl, kevesebb, de erosebb csoportok).

szferi 2008.04.03. 20:00:04

leverkusen-zenit 1-4

drosiii 2008.04.03. 20:00:42

ferenckovacs: ha egy szegenyebb csapat bejutna, nem birna penzugyileg. Minden heten mas orszagban jatszani eleg huzos lenne... Bár az NHL-ben.. :D:D

Gabez 2008.04.03. 20:03:19

Kiba unalmas ez a BL...adják már oda a MU-nak a serleget aztán jöjjönenek a bajnoki hajrák és az EB! ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.03. 20:03:56

Istenem, úgy örültem, hogy fordított a Fener!

Már csak akkor örülnék jobban, ha tovább is jutna.

A legjobban pedig akkor örülnék, ha az elődöntőt is megnyerné.

A legeslegjobban pedig akkor, ha a döntőben 7-0-ra kiütné a MU-t.

(Ennek érdekében még a Barca döntőbe jutásáról is hajlandó volnék lemondani.)
:-)

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.03. 20:06:58

Mondjuk szerinted a jogdíjakból mennyi jönne be?
Ezt szépen igazságosan szét lehetne osztani vagy szerződni egy repülőgéptársasággal akik ingyé szállítanák a csapatokat....

Persze az utazgatás eléggé gáz, ezért lehetne úgy összeszervezni, hogy a csapatok (mint asszem az NHL-ben) ha lehet minnél kevesebbet utazzanak.

Azt viszont ellenzem, hogy a leggazdagabb klubbok alapítsanak egy ilyet, szerintem az UEFA-nak kellene felvállalnia ezt.

Nem lenne jó, hogy hétről hétre izgalmas meccseket látunk? A meccsnapok péntek-szombat-vasárnap-hétfő lennének, így a TV-k is közvetíthetnék akár mindet... nem beszélve az egyre jobb netes meccsnézés lehetőségéről, ahol te döntöd el hogy mit nézel.

drosiii 2008.04.03. 20:12:00

tul sok lenne az olasz meccs az elitligakban :D:D:D

Greg36 2008.04.03. 20:14:00

Lehet, hogy kisebbségben leszek a véleményemmel. A BL nekem a szép fociról kellene szólnia, amíg nem az általam kedvelt csapat játsza éppen a meccset. Amikor igen, akkor persze a 'gyerünk, nyerjük meg' a lényeg, így érthető az is, hogy mindegyik csapat szurkolói érzékenyen reagálnak arra, ha a BL meccs után leminősítik - akár jogosan, akár nem - a csapatukat.

De egyet értek, a BL nagyrészt pénzkereset, és semmi más. Egy-két kisebb csapatnak ritka lehetőség, hogy egy szép eredménnyel megmutassák magukat, de csak azt jegyzik, aki megnyerte, a többit csak az adott csapat szurkolói tartják számon.

Ellenben egy nemzeti bajnokságban évtizedekig fognak emlegetni egy-egy rangadót a legfőbb rivális ellen, és minden alkalmat megragadunk, hogy a másik fél orra alá dörgöljük. Engem személy szerint pl. kevésbé zavart, hogy két kiállítással két meccsen kiestünk a BL-ből, mint az, hogy a Juventus is elvert minket a bajnokságban. Pláne zavarna, ha ezt a Milan is megtenné. Talán a Roma szurkolóknak is ugyanannyira, ha nem jobban fájt a Lazio elleni vereség, mint az MU-tól elszenvedett, nem tudom, ezt tőlük kellene megkérdezni.

A BL-nek csak kevés csapat megy úgy neki, hogy kötelező megnyerni, és a nemzetközi kupák remek biztosítékok az edzőknek: ha az otthoni bajnokság nem is megy, amíg nemzetközi porondon versenyben vannak, stabil maradhat a székük. De sem a rossonero, sem a Barca tábora nem azért követeli az edzőjük fejét, ahogy a nemzetközi porondon szerepeltek, vagy szerepelnek, hanem amiatt, ahogy a saját bajnokságukban állnak és játszanak.

Kövezzetek meg, nem tudok olyan csapatnak szívből szurkolni, amelyik leadja a hazai bajnokságot egy nemzetközi kupáért. Fordítva tolerálom, sőt...

Greg36 2008.04.03. 20:15:45

Boccs: egyet értek poppal - ez kimaradt a bekezdésből.

RP 2008.04.03. 20:26:36

hajra fener!nekem semmi bajom a liverpoolal, a cselseat ki nem allhatom miota megvette az abramovics,es inkabb neznek egy pool-fener elodontot...

halareaal 2008.04.03. 20:36:20

50% esélye még mindig megvan az Arsenalnak. egyrészt ugye jobban tudnak focizni (sztem nem is kevéssel bár ez már szubjektív), másrészt ha van csapat, amelyiket nem hatja meg az Anfield akkor azok ők. nemis a milánói meccs miatt mondom, hanem mert sokat játszanak a Poollal, meg tavaly a 2 kupameccsen is az Anfielden verték el őket 2x.
amúgy az angol csapatok erejét nézve a BL ben teljesen érthetetlen számomra, hogy a többi angol csapat mitől olyan gyenge. mert akik szintén sok pénzből, nagy szurkolótáborral szal télleg fullos hátérrel nem bírják megelőzni ezt a Poolt, amelyik csak a BLre koncentrál, azok nemtom mit csinálnak. főleg h van 1-2 csapat, amelyeknek mondjuk 2 játékost leszámítva van olyan keretük mint a Poolnak. a másik 3 nagyot meg ugye megkörnyékezni sem tudják. egyébként a MU az a csapat, amelyik bármelyik másik angolt el tudja verni, sztem nekik a legrázósabb a Barca meccs lesz. főleg, ha a 2. a Nou Campban lesz, behozható hátránnyal. mert ok, h mostmár el lehet verni a Barcát otthonában, de olyat még mindig nem láttam v 4 éve, hogy vki fölényben játszott volna abban a stadionban.

AndrásPéter7 2008.04.03. 20:36:44

az a gáz csak hogy nemrég a 'Poolt halomra dícsértétek mondjuk amikor 8at rugtak,de ez igaz babelre is(te jó ég vkik már az aranylabdát is odaadták volna neki!)
aztán most meg egy nagy szar!!!!
azért azt megkérdezném hogy mit csináltak volna az Emiratesben 1:1es állásnál 3 csatárral és két támadó középpályással szemben,ha nem védekeztek volna!!!
az Anfielden úgyis nyernek és akkor megin ők lesznek a királyok...

halareaal 2008.04.03. 20:37:43

Quentin: Luis Garcia nélkül sztem nyertek volna 2005ben.

drosiii 2008.04.03. 20:50:34

azt hiszem nem sokra megyunk egymasnak a beszologatasokkal, mindenre lesz pelda es ellenpelda, de:
1. az elmult 3 evben 2 csapatnak sikerult ketszer a dontobe jutnia. a 2 donton felvaltva osztozkodtak, emellett bajnoksagot nem tudtak nyerni, viszont egyenlore ugy nez ki, hogy jovore csak egyikuk juthat ki a legnemesebb kupara (+iden pool meg nem esett ki) -> mindket edzonek a fejet akarjatok.
2. mult heten meg grantot dicserte mindenki az arsenal legyozese utan, most hirtelen nagyot fordult a vilag. nem sok logikat latok benne, vagy ha megis, akkor tottenham: - arsenal: + fener: - manc: + fener:- es kiestek
3. arsenalt mar mindenki temette a multkori vereseg utan, es akkor eleg ganej volt a jatekuk is. most mindenki az arsenalt szereti es a "vilag legszebb focijat mutatjak be" Igazabol Wenger nem tud kilepni sajat arnyekabol. sajnos.
4. intert lehet szeretni vagy utalni, de 3 bajnoki cimmel (ideit is hozzavettem, asszem) is kepesek nullat alkotni nemzetkozi porondon. johet a na majd jovore szoveg.. hajra nekik (bar en nem hiszek benne)
5. schuster: mindenki szidja, de ezzel a kerettel csak Wenger/SAF tudna mit kezdeni. valamin kene ott valtoztatni, de nagyon.. talan a nyaron.
6. itt mindenki rijkardot szapulja, de ha egy csapat 2-0rol is kepes kikapni a futottak meg kategoriatol, azt kerem szepen nem az edzore fogni (elore is elnezest a betis szurkoloktol, de ezzel csak a ket keret kozti kulonbsegre gondolok+hagyomanyok+hatter...)
7. juventus, bayern. hogy jovore mire lesznek kepesek az majd eldol, nem kene elore fogadkozni, mert nagy pofara esesek is lehetnek belole. meg nem is.
8. mourinho-t akarjatok: milanba, interbe, realba. Milan: vegre bajnokok lennek, Bl-ben kevesebb esely. Inter: maradna ugyanugy a bajnoki cim. Real: Inter szindroma. Ezt arra irom, hogy sajnos chelsea-ben is csak bajnoksagra futotta, pedig a felsoroltak kozul egyik jatekosallomanya sem haladja meg a cselskijet.

Ezen gondolkozzunk el, ha vhol hulyeseget irtam, akkor tessek normal hangvetelu ertelmes kommentben reagalni es elorebb jutunk :)

u.i.: bajnoksagok osszehasonlitasa: angol elvonalbol kiesni igyekvo csapat ejtette ki az UEFA kupabol azt a spanyolt, amelyik mar a jovo evi BL fele kacsingat (csak a flamelok kedveert :P)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 20:50:46

greg, nekem sokkal jobban fájt a Lazio elleni vereség, de remélem velük játsazuk a kupadöntőt ;) és akkor meg kapják a beosztásukat!

rizla 2008.04.03. 21:01:58

"ha egy csapat 2-0rol is kepes kikapni a futottak meg kategoriatol, azt kerem szepen nem az edzore fogni"

lol

"azt hiszem nem sokra megyunk egymasnak a beszologatasokkal"

de azért te is szépen beszólsz mindenkinek. ügyes.

szferi 2008.04.03. 21:02:19

Van egy kis gond az UEFA-kupa meccsek szavazásával :)
Érdemes megnézni uefa.comon a bayern-getafe meccs statisztikáját: 15.perc, labdabirtoklási arány 72%-28%

drosiii 2008.04.03. 21:06:18

rizla zarojelet is vedd hozza legyszives :)
ja es szeretnem ha a mondanivalomat osztanad vagy szoroznad, nem kotekednel :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 21:13:37

Egyébként a Bayern és a Fio játszanak otthon. Viszont a Zenit hihetetlen mit művel ezen a tavaszon! Most már kiváncsi vagyok rájuk.

broáf 2008.04.03. 21:21:44

1. Ez a szerethetetlen Benitez tavaly behozta a csapatát a bajnokságban a zseni Wenger elé.
2. Eredmény, fiam, eredmény. Itt az számít, nem a segged nyalása.
3. Ha a tegnapi 1-1 -gyel gondjaid vannak, nézd vissza a Milan - Arsenal-t, és utána fikázd a Poolt.

drosiii 2008.04.03. 21:21:57

4°C , 96%-os páratartalom. szegény spanyolok nem ehhez szoktak. meg fognak fazni :P
oroszok meg tulporogtek a langyi idoben, ennel kemenyebbhez szoktak (=

dejavubazz 2008.04.03. 21:57:27

"mult heten meg grantot dicserte mindenki az arsenal legyozese utan"

Gondolom kizarolag mokabol dicsertek, mar ha egyaltalan.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 22:04:56

vezet a fio egy vicces góllal

Greg36 2008.04.03. 22:06:46

Kár volt ilyen gyorsan bejelentened.

halareaal 2008.04.03. 22:07:19

"rizla, annyira fogalmatlan te sem lehetsz, hogy komolyan gondolod, hogy liverpool 3 éve mákol a Bl-ben. valki egyszer azt mondta, hogy a szerencsére hivatkozás, a sikerteken emberek szokása. Az vagy?"
2006ban nem mákoltak (Benfica 1-0, 2-0). ezenkívül 2005ben a Chelsea ellen a védekezés magasiskoláját mutatták be. amúgy én továbbra is tartom, nem kell magunk alá fosni h mekkora kupacsapat ez a Pool. igaz a Blben elért eredményeik nem állnak arányban a Pl-el és a tudásukkal, de van egy győzelmük 3 évvel ezeleőttről meg egy döntőjük. majd ha idén is döntősök lesznek, megenyhülök.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 22:09:59

érett, egyébként...
nem freyé a gól, de ha állva marad, nem próbál okos lenni, belepiszkálhatott volna. idén valahogy nincs topon, de lehet, hogy csak a tavalyi szezon futott neki ki annyira, azért tűnik így.

Greg36 2008.04.03. 22:11:24

Viszont az a csere a gól után nagyon LOL. Akárhogy is történt :)

2008.04.03. 22:12:51

halareaal, amennyiben összejön a Barca-MU elődöntő sajnos(nekünk Barcasoknak mindenképp) a Nou Campban kezdenek

halareaal 2008.04.03. 22:13:38

"schuster: mindenki szidja, de ezzel a kerettel csak Wenger/SAF tudna mit kezdeni. valamin kene ott valtoztatni, de nagyon.. talan a nyaron."
őis csak ezt a büdös bajnoki címet tudja összehozni, a fene essen bele. (najó, azért még nem biztos)

drosiii 2008.04.03. 22:25:42

hala: nem a bajnoki cimet vitatom, csupan sztem schuster ezzel a kerettel nem fog maradandot alkotni a BL-ben. de gondolom nyaron igazolnak majd jobb jatekosokat, es akkor majd meglatjuk, hogy muzsikalnak
dejavubazz: mi a bajod granttal, miota o van, csak egy FA kieses jott ossze. tobbi sorozatban pedig versenyben vannak meg. en nem akarom megitelni, mert sztem fel ev alatt oriasi sikereket nem lehet elerni.

dejavubazz 2008.04.03. 22:31:56

Nekem semmi bajom vele, arra utaltam, hogy nem igazan szoktak dicserni a faszit.

halareaal 2008.04.03. 22:32:43

drosii: őszintén nem tudom, mi történt a Reallal a Bernabeuban. mert h a Roma elleni első meccsre Schuszter a sérültek ellenére jól felkészítette a csapatot, jól össze is rakta az sztem egyértelmű. a taktika felelőtlen volt, de így legalább jobban élveztem a meccset (mint ahogy talán mindenki), mintha 0-0ra v 1-1re mentek volna. a Bernabeu-meccsen egyszerűen mindeki béna volt. a szezon egyik legfontosabb meccsén. ez nekem gyanús, itt vmi átok foghatott ki a Realon, én ezt nem varrom csak Schuszter nyakába. pedig ezzel sokak szemében ő talán először, a Real sokadszor ásta el magát.

drosiii 2008.04.03. 22:32:48

megint egy kurva jo skot meccset lathatott sztem a nagyerdemu. OTTHON. 86. perc, egy hazai passz mar eltalalta a vendeg kaput. idegenben golt lonek es tovabbjutnak. fogadjunk h o lesz az uj kozellenseg? :D

IronRock 2008.04.03. 22:41:44

Schuster ezzel a kerettel és az ő edzői kvalitásaival sehol nem fog maradandót alkotni....ahhoz még lenne neki hova fejlődnie, másrészt ha meg is nyeri a bajnokságot, az nagyobbrészt azért lesz, mert a vetélytársak (Barca, Atletico, Valencia-ról már nem is beszélve) még náluk is impotensebbek.... Erre pedig komoly csapatot és elvárást építeni légvár...nem tudom, mir rosszabb kedvenc csapatomnak...ha Schuster marad és még egy rakás olyan játékost igazol a Real temérdek pénzért akik itt nem tudják igazolni hogy miért is vették meg őket ennyiért (Pepe, Robben, Saviola, Snejider, stb). Nem beszélve azokról, akiket most akar a Real igazolni, és kb hideg ráz mindegyiktől... Vagy ha Schuster-t elküldik oda ahova való és igazolnak egy Real-kvalitású edzőt, ami jóval nehezebb és valószínűtlenebb.....magyarán Schuster marad, és jövőre jó ha bajnoki cím meglesz, másról álmodozni ezzel a kerettel a MESE kategória.....

drosiii 2008.04.03. 22:45:20

hala: lehet az is, hogy csapatkent nem jott ossze. Nem tudom h a feladat sulya alatt roppantak-e ossze, mert ez igy hulyen hangzana egy olyan csapatban, ahol Raul,RvN,Canna és Casillas jatszik -de Robinho-tol varnak mindent, es lehet, hogy ehhez meg tul fiatal/kevesbe tapasztalt. Elso meccsen elszurtak a veget az teny, de a visszavagot sehogy sem fogom megerteni.

romanok lottek ma a golokat es a bayer ujra megtanulta, hogy egy meccs nem a 90. percig tart.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 22:45:38

és egyenlített a Getafe az utolsó percben! Egy régi ismerős, Cosmin Contra lőtt egy nagyon okos gólt. Emlékeztek mekkorát játszott Contra a 2000-es UEFA-döntőn (Liverpool-Alaves 5-4), akkor azt hittem világklasszis lesz belőle, aztán a Milannál nem kapott sok lehetőséget, de most megint előkerült.

Azt viszont sajnálom , hogy x-elt a Fio, mindenesetre izgalmas visszavágók lesznek.

kavics30 2008.04.03. 22:49:33

én a pool-al szimpatizálok. nem vagyok rajongójuk, de 6-8 évesen,a hogy ezt vki korábban megemlítette, mellettük tettem le a voksomat az angol fociban.
az arsenal egy szimpatikus csapat szinte mindenkinek. (mert nem hatalmas összegekből vesznek sztárokat, hanem tudatosan fiatalokból építkeznek) tegnap közelebb álltak a győzelemhez. nem jött nekik össze, mert nem tudtak gólt rúgni, jó, volt egy tizi, amit meg kellett volna adni.
de gyerekek! lesz még egy meccs! ha jobb az arsenal, akkor simán kiveri a poolt! a milan ellen sikerült, miért ne sikerülhetne a liverpool ellen?
mitől ez a hatalmas ellenszenv? nem szép foci? még kontrázni sem tudnak?unalmasak?
tessék őket kiverni, 7-1-re verni! vagy két meccsen bebizonyítani, hogy jobb a másik náluk! ez a foci, ez a BL, ennyire egyszerű.

A Zenittel kapcsolatban előre szóltam, hogy ők még csak most kezdenek beindulni...

Titi120 2008.04.03. 23:00:20

Hát szépen elszórakozta a Bayern a mai meccsét, most aztán meg majd izzadhatnak Madridban rendesen.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:29:37

A Zenitben már évek óta benne van a jó szereplés. Popp ne is említsd nekem a Alavest. Emlékszem még a Alaves - Kaiserslautern 5-1 Uefa elődöntőre ahol Dick Jol 4 db 11-est fújt be az Alavesnek. (Persze mind jogos volt) :))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 23:33:42

Tényleg idén följut a 'Lautern?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:38:02

Inkább örülök, ha nem esik ki. :)) Eléggé szarul állnak anyagilag, így a legjobbjait (hajnal tomi :)) is eladják. Hátha visszajönnek a régi szép idők. :)

zebaek 2008.04.03. 23:40:57

Hat izzadni is fognak jovo heten, az biztos. En szemely szerint reg lattam ilyen jo meccset, nagyon nagyot jatszott a kis Getafe.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 23:41:30

Visszasírjátok Hrutka Rudit :D!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:46:03

Hát a Lautern bayern BL meccset is elcsalták, és őt tették meg bűnbaknak. :))) Hátha lesz még 1x újonc feljutóként megint bajnok. :DD

Woland 2008.04.03. 23:49:26

great cornholio,

osszesitesben az Alaves-'Lautern 9-2 volt ugye?

De sajnaltam oket a dontoben... spanyol haverral neztem, a vilag legnagyobb igazsagtalansagakent eltuk meg azt a utolso percben esett ongolt.

amugy visszaterve az Arsenal-Liverpool-ra: szerintem is messze jobb meccs volt mint a Roma-ManU. A Liverpool kabe annyira olte a jatekot mint a Machester, csak utobbinal elsult Ce feje, meg raadaskent kaptak egy ajandekot a romaiaktol. A Manchesterre jobban haragudtam, mert mint tobben megallapitottak jelenleg a vilag legjobb formaban levo csapata - tehat ok szazszazalek hogy tehettek volna valamit egy jo meccs erdekeben. A Liverpool viszont nem biztos hogy tudott volna ficankolni az Arabmalev stadionban ha nagyon akart volna sem.

Ja, es annak ellenere gondolom hogy jobb meccs volt a Arse-Pool hogy mindket csapatot velobol ruhellem. : )

Szalem Aleykum.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:51:35

Jaja, dehát egy 5-1 után támadni, kell ők meg beleszaladtak a késbe. De a döntőben mégis az Alavesnek szurkoltam. :))) Ki érti ezt. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.04. 00:02:13

Woland, te is tudod, ha elkötelezett vagy egy csapat mellett végig izgulod a meccset, akármilyen lapos, tehát az a legjobb meccs mindig, ahol aRoma is játszik :). De ha utána gondolok tényleg jobb volt az Arse-'Pool - kicsit kevésbé igazságtalan végeredménnyel ;).

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.04. 00:06:15

Ja még valamit a 'Pool-Alavesről. Amellett, hogy én is nagyon sajnáltam az Alaves. Jordi Cruyff pályafutása alatt azon az egy meccsen játszott a zseniális faterhoz méltóan, a másik oldalon pedig az akkor 37 éves Gary McAllister játszott zseniálisan. Szédítő meccs volt, az tutti.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.04. 00:11:53

Azért érdekes, amikor egy olaszbarát szerző kritizálja a védekező focit, mi ez, ha nem kettős mérce?:)

danesdzsu2 2008.04.04. 00:39:41

És az Alaves-Pool volt minden idők legjobb döntője, a 3:3-as BL csak egy álmositó unalmas szar volt ahhoz képest.
Jobban élveztem, mint a 3:0-át a brazilok ellen...

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.04. 01:47:27

"a vilag legnagyobb igazsagtalansagakent eltuk meg azt a utolso percben esett ongolt"

asszem nem meglepo, ha az aranygol az utolso percben esik:)
bocs

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.04. 02:19:03

Asszem a 120. percben esett be az a gól, tehát egy perc választotta el a baszk kiscsapatot a tizenegyesektől.

Bendeguzi (törölt) 2008.04.04. 03:00:27

A liverpooli altalanos iskolaban a tanito megkrdezi a gyerekeket:
-Ki drukkol kozuletek a liverpoolnak??
Minden gyerek felteszi a kezet, kiveve a kicsi Tommy-t.
Erra tanito hozzafordul es megkerdezi:
-Hat te kinek drukkolsz fiacskam?
-Hat en az Evertonnak.
-Es miert nekik drukkolsz, hisz latod mindenki az osztalyban a 'pool-t szereti.
-Hat mert az anyukam meg az apukam is nekik drukkol es igy en is.
-De neked nem kell mindenben a szuleidet kovetned- mondja a tanito. Vegyunk egy peldat: edesanyad egy prosti edesapad egy drogdiler. Akkor ugyan te mi lennel????
-LIVERPOOL DRUKKER!!!-valaszolja a kicsi Tommy
:D

delp 2008.04.04. 09:27:19

ezt a benitezes poolt csak a bírók szeretik és néhány elvakult idióta. inter ellen se mentek volna feltétlen tovább, ha nincs matrix kabaré kiállítása, anno a milan ellen se 3:3 ha nem spanyol bíró vezeti és fújja be Gerrard műesését büntetőnek majd engedi Dudeket méterekkel a vonal előt állni a tizuknál.

A szerdai bíró -mily meglepő- Kuyt földije (pár km-re születtek egymástól), valahogy el is nézte Hleb lerántatását, mi pár méterre tőle és épp a szeme alőtt történt.

A Torres meg egy kis műeső féreg, még cselt se próbál csinálni mint Cronaldo, csak egyből dobja magát és várja a lapot a védőnek. Remélem valaki eltöri a lábát, inkább előbb, mint utóbb.

T.F.E. 2008.04.04. 09:39:21

delp:
"Remélem valaki eltöri a lábát, inkább előbb, mint utóbb."
Utólag legalább nem szégyelled ezt a megjegyzést?
Nézz inkább K1-et, ott a sérülés a lényeg. Egy lábtörés tönkreteszi egy profi focista pályafutását - ezzel talán az egész életét.

Everred 2008.04.04. 11:20:47

Én nem szeretem a Liverpoolt, előrebocsátom. Talán nem is meglepő :-)

De ami itt megy, a posztban és főleg a kommentek között, az azért túlzás. Elég kevés csapat van, amelyik Európában nem bekkel idegenben. A tegnap agyondicsért United is erőteljesen védekezően állt fel és okosan kontrázott. A jelenlévők viszont Babeltől és Kuyttől várják ugyanazt a teljesítményt, amit Ronaldótól és Rooneytól láttak.

Arról lehet beszélni, hogy a Liverpool focija a bajnokságban is nézhetetlen, és hogy nagyjából meccsenként megúsznak egy tizenegyest. De hogy a BL-ben idegenben védekeznek és tördelik a játékot - hát, ez nem az ő találmányuk és nem ők csinálják egyedül.

delp 2008.04.04. 13:30:53

T.F.E.

nem szégyellem. egy műeséssel elért kiállítás tönkreteheti egy csapat egész bl-jét, kirúghatják miatta a vesztes edzőt, aki inni kezdhet, megverheti a feleségét, jöhet a válás, lecsúszás, kocsmai verekedés, dulakodás az intézkedő rendőrrel, börtön, öngyilkosság. hamár.

továbbá a k1-ben nem a sérülés a lényeg, az intert pedig utálom, mielőtt...

gyedmatroz 2008.04.04. 15:56:14

Remélem azok, akik a Liverpool sikerességével magyarázzák az angol catanaciot, a német válogatottért is tudnak szurkolni. Nem játszanak szépen, de sikeresek.

BruceWayne 2008.04.04. 16:05:27

németeknek ki és miért szúrkol a szélsőjobbos focirajongókon kívül (azok közül is csomóan az olaszokat szeretik)?

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.04.04. 16:21:40

ekkora undormányt, mint az előttem lévő hozzászólás brrrrr

badblood 2008.04.04. 16:37:59

A Chelsea gyenge pontja (talán) a jóravaló tesitanár :))

habitang · www.nst.blog.hu 2008.04.04. 17:14:02

"ezt a benitezes poolt csak a bírók szeretik és néhány elvakult idióta."

A Liverpool-drukkereket is beleértve, Delp? Már csak azért, mert egy drukker nem fog a Unitednek szorítani csak azért, mert szebben játszanak... Tudod, három dolog biztos az életben: a halál, az adók meg a csapatod, az összes többi bizonytalan. A Pool a kilencvenes években évekig a legszebb focit nyomta a PL-ben, és lehet, hogy öt év múlva megint éppen ezt fogja tenni. A csapatod még az olyan katasztrófák után is a csapatod marad, mint Ibrahimovics vagy Ronaldo leigazolása, nem igaz?:))) Ilyen esetekben pedig sokkal nehezebb kitartani, mint mondjuk akkor, ha csak szarul játszunk!

"nem szégyellem. egy műeséssel elért kiállítás tönkreteheti egy csapat egész bl-jét, kirúghatják miatta a vesztes edzőt, aki inni kezdhet, megverheti a feleségét, jöhet a válás, lecsúszás, kocsmai verekedés, dulakodás az intézkedő rendőrrel, börtön, öngyilkosság. hamár"

Gondolom, te is érzed, hogy ez egy kicsit vicces. Az ivástól kezdve ez egy reális forgatókönyv, de ha egy edzőt egy kamu tizin elvesztett BL-döntő után tesznek lapátra, akkor nem ezért rúgják ki.. Ha pedig mégis, hát akkor talál más helyet, mert a régin úgysem akarna már doglozni.

A kamu tizenegyesről: lehet, hogy valaki elbukik egy döntőt egyilyen miatt, de az is igaz: csak ennek köszönhetően nem nyert senki BL-t és nem is fog soha. Pusztán mázlinak köszönhetően senki nem kerül BL-elődöntőbe sem, főleg egymás többször, mint a Chelsea, és nem kerül döntőbe három éven belül kétszer, mint a Pool, ezt igazából még rizla, aki valamilyen faramuci okból a világ keménycsávójának akar látszani és próbál úgy csinálni, mintha a szíve helyén vatta lenne, szóval még ő is tudja, mármint a vatta mélyén. Egyébként rémlik, hogy jutott a Milan döntőbe akkor?

"...ha nem spanyol bíró vezeti és fújja be Gerrard műesését büntetőnek majd engedi Dudeket méterekkel a vonal előt állni a tizuknál. "

Már elnézést, Sheva rúgott egy elbsztt rossz tizenegyest, Serginho pedig a kaput sem találta el. Ha jól számolom, innen még mindig a Pool nyer, ha berúgják az utolsót. Igaz, nem jelenthetem ki, de te sem veheted biztosra, hogy a Milan nyert volna.. Mellesleg Hajdú B-től kezdve sokaktól hallottuk, hogy a helysznen úgy tűnt 3-2 után, hogy lehetne akár 4-2 az állás, addig mennének, amíg nem egyenlítenek. Szóval tételezzük fel, hogy nincs az a tizenegyes: ez csak annyit jelent, hogy abban a percben 3-2 a Milan javára, nem pedig azt, hogy a kilencvenedikben is.

Az pedig különösen tetszik, amikor valaki az első Pool-Milan döntővel kapcsolatban a teljesen tisztán egy kameraállásból sem látható tizenegyesről értekezik, ugyanakkor nagyvonalúan elfelejti, hogy Crespo első gólja előtt inkább pool-tizinek kellett volna következnie, mint milan-támadásnak. Ja, ez biztos más! Egy csapatot majdnem kilökni a BL-döntőben - én is túlozhatok... -egy ilyen ítélettel az biztosan fair lett volna! Mert ugye te is sejted, hogy ha nincs a második, valósznűleg nincs a harmadik sem. Mi lett volna, ha marad a 3-0, telesírod a netet az igazságtalanság miatt, ami a Poollal esett?? Ugye, hogy nem! Valld be, tetszett volna!:))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.04. 17:26:24

nyugi habi:)
Vettem virslit, meg bort, este kiisszuk magunkból minden bánatunkat:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.04. 17:42:46

habi,
ez jol kijott...
ez volt a PL beharangozo helyett??? ;)

p.

es csak annyi, ha eletemben nem latok egy focimeccset sem, es csak a hozzaszolasokat olvasom el ezen poszt utan,
akkor tuti, h mar most Pool fanatikus lennek!
(a PL big4-bol siman nekik szoritok igy is,
bar ugyanakkora sikerrel, mint a City-nek :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.04. 17:47:13

Nem értem, hogy aki utálja a Poolt (joggal), az mit szeret az Arsenalon.

Egyik ellenszenvesebb és unalmasabb csapat, mint a másik. Sőt, az Arsenalban írd és mondd egyetlen angol sem játszik, azaz egy árnyalattal akkor már mégis inkább a Liverpool szimpibb.

Egyébiránt tökre igaza van pote-nak: ha ennyire szidnak egy csapatot, az önkéntelenül szimpátiát kelt. Most már csak azért is drukkolok Beníteznek, hogy ennek a sok okoskodónak itt ne legyen igaza.
:-)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.04. 18:14:51

Biztos azért "szeretik" a bírók a Liverpoolt, mert a legsportszerűbb európai élcsapatról van szó (bajnoki meccsen nem emlékszem, mikor volt utoljára kiállítás Mascherano faszsága előtt.)

Amúgy tessék nekiesni az IFFHS-nek is, mert kijött náluk, hogy a Liverpool az utóbbi 17 év második legjobb klubja. (Szerintem kizárólag a "Liverpool-gyűlölők" kedvéért, bár ez a tábor sem több "pár elvakult idiótánál".)

Ja, és egy bekkelős csapat hogyan rúg 3 meccsen 16 gólt? Mert az egy dolog, hogy a Besiktas ellen minden összejött és a többi?
Amúgy javaslom a szardobálóknak, hogy olyan Liverpool meccsbe is nézzenek bele időnként, ahol a vörösök az esélyesek és otthon játszanak, mert az Old Traffordon, az Emirates Stadionban meg a San Siróban melyik csapat nem védekező felállásban fut ki a pályára? Na meg korábban a Mourinho-féle Chelsea-gépezet ellen, amely tényleg egy félelmetesen precíz gyilkológép volt...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.04. 18:27:42

Ja, és a hozzászólások miatt szimpatizálóknak köszönjük, hogy vannak:)

Ennek a csapatnak egyszerűen ilyenek a szurkolói, és nem igaz, hogy nyomás lesz otthon a 'Pool-on, mert a Kop-ot nem érdekli, hogy védekezik a csapat, ha nyer.

És nem fogják soha utálni Benítezt, soha nem fogják kifütyülni, mert már bizonyított, és ha valaki egyszer belopja magát egy Scouser szívébe, az nem lesz már képes megutáltatnia vele magát.

A Liverpool-szurkolók egy olyan furcsa fajt alkotnak, akik imádják a csapatot, bárhogy is játszanak a fiúk. Egy 'Pool-szurkoló számára akkor is a világ legjobb csapata a Liverpool, amikor Traore öngóljával kiesünk a kupából a Burnley ellen és szégyenteljes a csapat játéka.
És náluk tényleg szent és sérthetetlen a csapat és az edző, akkor sem lehetne kritizálni őket "megtorlaltlanul", ha éppen kiesnének a PL-ből.

És tényleg a '90-es években a legszebben mi játszottunk Angliában (McManaman, Fowler, Rush, Redknapp, Barnes, Ince, Owen, Berger...), de semmit sem értünk el, mert NEM VOLT VÉDELMÜNK. Most legalább az van, meg van két zsenink, erre lehet építeni:)

BruceWayne 2008.04.04. 18:29:37

"Liverpool az utóbbi 17 év második legjobb klubja"
ezen röhögtem is egy marha nagyot

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.05. 00:12:20

Nerazzurri:

www.iffhs.de/?bca384f02788705f94b40385fdcdc3bfcdc0aec70aeed40e

elég tényszerű, mert az alapján rangsorolnak, hogy ki mennyi ideig vezette a listát.

BruceWayne 2008.04.05. 00:25:58

tudtam hogy hivatalos, de akkor is nevetséges

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.05. 00:41:50

Szerintem ez a klub világranglista, meg a válogatott világranglista nem mérvadó. Maximum érdekességnek jó azoknak, akik imádják az ilyen kimutatásokat.

Woland 2008.04.05. 04:28:03

Bizony, a legtöbb IFFHS-kimutatás mosolyt csal az ember arcára. Ez a mostani meg különösen nagy poén! : )
Hogy a Liverpool lenne az elmúlt 17 év második legjobb klubcsapata? Egy olyan csapat amely ezen idő alatt egyetlen egyszer sem tudta a saját bajnokságát megnyerni? Egy BL- és egy UEFA-siker? Meg a Sevilla a harmadik, amelyik az utóbbi két év előtt semmit sem ért el?

Arról ne is beszéljünk hogy a Torino (!!!!), a PSG, a Galata és a Newcastle (!!!) is az első húszban van... : )

Woland 2008.04.05. 04:31:19

(((( Csak zárójeles megjegyzésként: nem arról van szó hogy a Liverpool mennyire nem jó csapat (kimondtahatlanul örülnék ha a Spurs csak fele ennyire lenne sikeres egyszer valamikor!) hanem arról hogy az IFFHS mennyire komikus kimutatásokat csinál. ))))

rizlaa 2008.04.05. 07:14:34

iffhs=nonszensz
popp: a fifa világranglista viszont teljesen korrekt.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.05. 08:08:28

rizla, nézd már meg a válogatott világranglisták, mi hogy lehetünk még mindig az 50 környékén. A mindenki által leszart barátságos meccsek is számítanak. Az meg egy nonszensz, hogy ezalapján alakították ki a kalapoka a vébéselejtezőkre.

Ronal-d'oh! 2008.04.05. 09:30:55

Na jó, egy olyan listán, ahol tavaly egész évben a Sevilla volt a legjobb, és most a Chelsea vezet, nem igazán mérvadó a helyezés.

delp 2008.04.05. 11:01:30

Kedves Habitang,

Szép hosszú válasz, köszönöm.

Igazad van, nem csak az idióták és a bírók szeretik a benitezes poolt, vannak a születési rendellenességből vörösök is.

Amit magam írtam az elnézett tizenegyes miatt öngyilkosságik csúszó edzőről, természetesen irónikusan túlzó, őszintén szólva reméltem, hogy jobban átjön. A viccesnek szánt fejtegetés a pool dédelgetett műugrója kapcsán született egyébként, arra válaszul, hogy el kéne-e törni a lábát, vagy nem (finomítok: nem, de lerúghatnák már pár hónapra, mert a leggusztustalanabb színészkedő jelenleg, százszor rosszabb, mint Cronaldo, ő legalább cselezgetés után esik, ha nem jött be, Torres számára viszont az első opció, hogy dobja magát.)

A bünetőkkel nyert döntőn elég sokat számított a kamutizu, már csak morális szempontból is, valószínű nem tett jót a milánnak, hogy egymás után kapott két teljesen kabaré gólt.

Dudek a vonal közelében sem járt, azt pedig te sem tudod eldönteni, hogy ez mennyiben befolyásolta a rúgókat, simán lehet hogy ez zavarta meg sevát.

Ami az inter/milan drukkerségemet illeti: egyik sem, sőt előbbit kifejezetten rühellem, ugyanakkor a pool odavissza piroslapos továbbjutását az inter ellen igazán alulkommentált szégyennek tartom, a bírók egyértelműen belenyúltak mindkét meccsbe, gyakorlatilag esélyt se adva az milánóiaknak. Számomra visszataszító volt látni a magát dobáló fernandót és a második sárgára pirosat reklamáló benitezt.

Hajdúbére hivatkozni szerintem zsenant.

bag 2008.04.05. 18:44:36

Szóval gyerekek!

Itt álljunk meg és vagyünk néhány mély levegőt.
amit itt egyesek megengednek maguknak az már engem is írásra ragadtt vén fejjel.
Hogy ne kelljen találgati POOL drukker vagyok! És büszke vagyok rá! Mégha ez nem tetszik néhány előttem szólónak akkor is!
Tény , én már a 77-es BEK döntőt is néztem Keegannel és az összes többit is . És eddigi életem legnagyobb sportélménye a 2005-ös döntő ahol az agynsztárolt önelégült milánt végül legyőztük.
Ne merje ezt senki lekicsinyelni, mert csak az irgység mondatja ezt vele, inkább nézzen szembe saját csapata kiszerűségével.
Hajrá POOL!

Bite Yer Legs 2008.04.05. 22:58:53

"Azért elég szomorú a mai Liverpoolra nézve, hogy Danny Murphy, Gary McAllister, Dietmar Hamman és Emile Heskey a szép játék példájaként merülhet fel."

McAllister a kilencvenes évek egyik legügyesebb európai középpályása volt, pont.

bag 2008.04.06. 17:49:09

Ja, és Szeretünk Rafa!

Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk!

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.04.07. 09:41:20

Mondjuk az elért eredmények mindig igazolnak egy edzőt (is). Ennek terén nincs szégyenkezni valója Rafának. Bár Hitzfeld még nagyon messze van neki. :-)
süti beállítások módosítása